Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 93354
die rs.ign.com werkt trouwens niet meer.
Nee, maar je kunt rs.ign.com wel pingen. nr.ign.com nietAnoniem: 93354 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:52:
Bedoel je niet vandaag? want vandaag zo ninty toch nog een E3 show hebben?
maar er is wel een dns entry voorAnoniem: 93354 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:52:
Bedoel je niet vandaag? want vandaag zo ninty toch nog een E3 show hebben?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
En die Japanner beweert dat het op 19 Mei gaat gebeuren, wat dus morgen is...
edit: Nog wat nieuws ontdekt, straight from Nintendo.co.jp! De verborgen controller ports en memory card slots:

En nog wat extra kleurtjes. Die witte!

Hier nog een samenvatting van de E3 presentatie in tekstuele vorm. Het puntje over die developers vind ik wel interessant. Dat ook bedrijven met een klein budget games kunnen maken. En niet alleen EA. Ook dat die slot-in ook gewoon GC discs op kan slikken is confirmed.
http://www.nintendo.co.jp.../revo/news_release_e.html
[ Voor 68% gewijzigd door Captain N op 18-05-2005 11:19 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hmm, de Nintendo RS. Dat klinkt wel goed.Captain N schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:28:
Volgens die Japanner is de naam Revolutionary System. Hmmm....
Hmm nice find. Er netjes afgewerkt hoor. Echt toppie.Captain N schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:07:
Precies, dat was het punt.Op zich klinkt NRS ook wel als een mogelijkheid. Nintendo Entertainment System, Nintendo Revolutionary System... makes sense
En die Japanner beweert dat het op 19 Mei gaat gebeuren, wat dus morgen is...
edit: Nog wat nieuws ontdekt, straight from Nintendo.co.jp! De verborgen controller ports en memory card slots:
[afbeelding]
En nog wat extra kleurtjes. Die witte!
[afbeelding]
Ik vind de witte ook wel cool, en de zwarte. De rest niet echt, zilver is voor een MP3 speler, niet een console.
Is het nou al bekend wat dat klepje aan de voorkant voor een functie heeft?
[ Voor 126% gewijzigd door Vanitas op 18-05-2005 11:22 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik kan m'n bongos aansluiten
C:\>ping revo.ign.com
Ping request could not find host revo.ign.com. Please check the name and try again.
C:\>ping nr.ign.com
Ping request could not find host nr.ign.com. Please check the name and try again.
C:\>ping rs.ign.com
Pinging rs.ign.com [216.35.123.119] with 32 bytes of data:
Control-C
^C
C:\>
[ Voor 81% gewijzigd door rajackar op 18-05-2005 11:21 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat zijn recordable Blu-ray's. Een geperste zal wel heel wat goedoper zijn.Anoniem: 56386 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:16:
als je hier ziet dat de blu-ray's van 23gigabyte ongeveer 18 euro kost, zullen de prijzen jammer genoeg weer omhoog gaan. Hopelijk gaat die prijs met een factor 18 omlaag als ze blu-ray massa gaan produceren.
Lijkt me voor de discs toch?Vanitas schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:16:
[...]
Ik vind die zilvere juist wel cool, dat past tenminste bij mijn zilvere tv/stereo/dvd-spelerVanitas schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:16:
De rest niet echt, zilver is voor een MP3 speler, niet een console.
Welke disks? De gamecube discs gaan gewoon in de 12 cm slot in drive. Achter het klepke zit denk ik een geheugenkaartjes lezer.
Overigens Captain N, thnx. Ik ga nog wat verder, dan krijg je deze link http://www.nintendo.co.jp.../revo/news_release_e.html
Dit laat alweer heel wat meer van Nintendo's strategie laat zien. Nintendo was in consoles nooit backwards compatible (handhelds wel). Sony doet het wel en is succesvol, dus wij gaan dat ook doen, maar beter...• The cool look: The new console boasts high-quality materials and a smart, compact design, approximately the size of three standard DVD cases stacked together. A variety of prototype colors are being showcased during E³. It will come with a silver stand that makes the system a welcome, artistic component of any multimedia setup, whether it's displayed vertically or horizontally.
• Backward compatibility: The new console plays all games from the current Nintendo GameCube generation. But there's more...
• The secret weapon: The console also will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo® 64, the Super Nintendo Entertainment System® (SNES) and even the Nintendo Entertainment System® (NES).
• Easy expansion: A bay for an SD memory card will let players expand the internal flash memory.
• Two disc formats, one slot: Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self- contained attachment to play movies and other DVD content.
• The specs: The system boasts 512 megabytes of internal flash memory, wireless controllers, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi access. A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment. Revolution's technological heart, a processing chip developed with IBM and code-named "Broadway," and a graphics chip set from ATI code-named "Hollywood," will deliver game experiences not previously possible.
• The stars: Introduction of a number of new franchise properties will add to the world's richest stable of stars, including Mario, Zelda, Super Smash Bros., Donkey Kong and Metroid.
• Wireless freedom: A number of Wi-Fi-enabled launch titles are in development that will employ Nintendo's newly announced wireless gaming service, Nintendo® Wi-Fi Connection. A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment.
• Downloadservice voor oude games (daar zijn ze ook sterk in).

• Volledige gamecube support. Je kunt oude controllers aansluiten, memorycards gebruiken. Hierdoor krijg je dat misschien wel de volledige, en in ieder geval een groot gedeelte van de bestaande gamecube gebruikers, klant blijft bij Nintendo. Daarnaast kun je de meeste gekke besturing verzinnen, aangezien de controller niet backwards compatible hoeft te zijn.
Sony is mede zo succesvol gelezen, dat heb ik een paar pagina's terug gelezen, omdat het zo "simpel" (relatief) is om games te maken. Dat was bij Nintendo wel anders, met lastige cardridges, vreemde schijfjes etc. Maar nu:
Multiplayer is een andere kracht van Nintendo. Dus ze gaan multiplayeren over het internet, maar dan anders dan de andere console bouwers, ze zoeken goede partners en gaan aan de slag. Daarnaast bouwen ze door op de bekende franchises, en zijn er ook veel geruchten van meer serieuzere titels (begrijp me aub niet verkeerd). Daarnaast is het design van de console ook wel een goede schop die kant op.• Freedom of design: A dynamic development architecture equally accommodates both big-budget, high-profile game "masterpieces" as well as indie games conceived by individual developers equipped with only a big idea.
Damn, ik draai toch weer wat bij...
/me Hoedje wordt toch weer wat enthousiaster...
[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 18-05-2005 12:01 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik ben wel benieuw hoe je je GC games in dit apparaat gaat stoppen. Slot in combineren met mini cd's geeft namelijk veel problemen (als in dat cd er nooit meer uit komt). Lijkt me leuk om te zien hoe ze dat gaan regelen.
Anoniem: 86074
Ik hoop ook dat de revolution flexibel is wat betreft programmeerbaarheid!
En ach, hoe dat kreng eruit ziet, zal me een worst wezen. Ik vind ze allemaal niet echt afschuwelijk eruit zien, dus dat zit wel goed. Ik wil games zien, dan gaan we pas praten! Wat boeit het als het apparaat snel is en weinig goeie games heeft, of weinig games die mij aanspreken?
Jammer dat Devil May Cry niet op de revolution komt. Ik bedoel, als die Capcom games op de Cube komen ook op de PS2 uit, laten ze ook eens andersom tollerant zijn .... ja ja, ik weet het, $ony heeft meer geld *zucht*.
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 18-05-2005 12:09 ]
Ik wist het!Captain N schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:07:
[edit]
Ff teruggekeken, en inderdaad is het plaatje te zien in minuut 45 van de presentatie (Core gamers - casual gamers - new gamers). Was ff zoeken, maar het was toch een "verborgen boodschap", als je het zo mag noemen.
[ Voor 19% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 18-05-2005 12:31 ]
... en oranje! :P
Aansluiting SD-memorycard en front USB?Vanitas schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:16:
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dat komt omdat er voor iedere DVD speler $20,- moet worden afgedragen aan het DVD-forum. Als Nintendo dit apart doet, dan is de console dus $20,- goedkoper en kun je waarschijnlijk voor rond de $20-30 (die uitbreiding zal ook Nintendo geld kosten buiten de $20,-) die uitbreiding kopen. Bijna iedereen heeft een DVD-speler, dus hiermee wordt de console goedkoper voor iedereen die daar geen behoefte aan heeft.Anoniem: 55194 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 03:41:
[...]
![]()
![]()
![]()
waarom niet gewoon in de revolution gooien ipv een add-on. Dat stinkt gewoon. En kom nou niet met het excuus dat je dat niet wilt en dat het zo fijn is. Nintendo loopt gewoon achter. Waarom altijd met deze dingen het laatste komen? Ook met dat online gedoe!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Flickr PSN ID= cheironnl
hahah, en toen na 1 volledige minuut had ik pas door dat ze dit hebben gedaan voor de backwards compatibility. Bravo!
Anoniem: 56386
Hij bedoeld dat klepje links van de dvd-speler sleuf. Ik vraag mij ook wat dat zou zijn.
Nee, dit wordt savegeheugen dat kan worden uitgebreid met SD-kaarten en hopelijk ook via USB-storage.cheiron schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:13:
Er wordt steeds gesproken over 512 meg intern-flashgeheugen. Flash geheugen heeft toch een " beperkte" beschijfbaarheid? Ik neem aan dat dit geheugen niet het werkgeheugen van de Rev wordt.
Dat klepje links van de DVD-sleuf is waarschijnlijk voor de SD-kaarten en de USB-poorten vermoed ik.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het kost inderdaad wat geld, maar zeker geen $20,- Anders zou het produceren van een dvd speler nog maar een paar euro kosten, daar DVD-spelers in Nederland al vanaf zo'n 30,- in de winkel liggen.MetroidPrime schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:12:
Dat komt omdat er voor iedere DVD speler $20,- moet worden afgedragen aan het DVD-forum. Als Nintendo dit apart doet, dan is de console dus $20,- goedkoper en kun je waarschijnlijk voor rond de $20-30 (die uitbreiding zal ook Nintendo geld kosten buiten de $20,-) die uitbreiding kopen. Bijna iedereen heeft een DVD-speler, dus hiermee wordt de console goedkoper voor iedereen die daar geen behoefte aan heeft.
Volgens mij ligt die bijdrage op een hoogte van een paar dollar ofzo.
Anoniem: 72901
"Die Japanner" ? Je hebt het over de president van Nintendo.Hoedje schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:51:
- Viel het nou niemand op (blijkbaar niet, aangezien ik nog niets erover heb gelezen). Dat die Japanner die de revolution presenteerde, zei dat het productiemodel nog kleiner wordt. Dat is toch best gek, dat betekent namelijk dat het design ook nog best iets kan veranderen. Dat zelfs of juist de case niet af is.
Anoniem: 117133
Goede spellen voor GBA en DS, en bovendien lijkt me die Micro-GBA een schot in de roos voor in de VS en Japan. Gamecube viel inderdaad wel wat tegen, alhoewel de mariospinoffs er leuk uitzagen. Mario Soccer deed me wel erg denken aan SegaSoccerSlam......
Over de Revo geen concrete info, behalve dan dat hij makkelijk op te pakken en mee te nemen is als je het podium af moet
Ik ga maar eens mijn rechter hersenhelft de vrije loop laten.......
Hier sluit ik me voor de volle 100% bij aan!Anoniem: 86074 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:19:
Ik ben al een paar keer berichten (niet specifiek in deze thread) tegengekomen, waarin mensen zo lopen te mutsen over dat mensen die graag Nintendo games spelen alleen maar de gameplay belangrijk vinden. Dat is zeker heel belangrijk, maar als ik bepaalde screens zie (van o.a. de Unreal 3 engine), denk ik ook van *&$#^ dat gaat die revolution daluk weer als enige niet aankunnen. Net alsof ik iets tegen dat soort graphics heb. Zeker niet. Mooie graphics voegen echt wel wat aan speelplezier toe, kijk, als je dan van die standaard games maakt, ja, dan hoeft het weer niet, maar goeie gameplay en mooie graphics kunnen ECHT wel samen. Jammer jammer, Unreal Tournament 2007 komt daluk uit voor PC, PS3 en XBOX360 .... en al die andere Unreal engine 3 games, en wie pist er weer naast? Ik hoop echt dat ze dit soort dingen gaan ontkrachten in deze E3.
Nintendo is niet voor zulke standaard games, en ik vind ze ook totaal niks toevoegen.
Doe mij maar een poort van Perfect Dark op de rev. dan ben ik weer blij
This space is occupied
Als Nintendo weer de grootste wil worden, of een grote rol wil spelen moeten ze gewoon dat soort mainstream spellen ondersteunen. Als je doelstelling als bedrijf is de tweede console in een huis te worden moet je stoppen, dat kan gewoon niet.TheEvilCuber schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:42:
Ik absoluut niet! die game zal me verrotten, als ik UT wil spelen pak ik wel mn 360 of PC als hij eenmaal uit is.
Nintendo is niet voor zulke standaard games, en ik vind ze ook totaal niks toevoegen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Uiteindelijk gaat het mij daar niet om. Ik speel UT2k7 OOK op mijn PC .... maar er gaan wel meer games voor die engine komen. Ik bedoel alleen dat ze zichzelf in de vingers snijden als ze een console hebben die in tegenstelling tot de XBox of PS3 die engine NIET aankan.TheEvilCuber schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:42:
Ik absoluut niet! die game zal me verrotten, als ik UT wil spelen pak ik wel mn 360 of PC als hij eenmaal uit is.
Het gaat ook om overleven, dan moet je ook dit soort dingen mee kunnen nemen. Games als UT2k7 zullen massaal gaan verkopen, en dan wil je dat als Nintendo toch ook??? We hebben het wel over een van de betere online shooters (in het genre dan). Ik speel shooters zowieso niet op console (ben wel benieuwd hoe het bestuurt met de nieuwe controller), maar dat was mijn punt niet. UT2k7 was alleen maar een voorbeeld ter illustratie .... maar denk je dat o.a. Ubisoft geen games met die engine uit gaat brengen???
Ik denk dat Nintendo dat niet moet gaan doen. Als de rev een stuk goedkoper is dan komen er twee gedachtes bij me op. In de eerste plaats dat ie dan kennelijk ook minder goede hardware heeft en in de tweede plaats dat Nintendo kennelijk zo bang is dat ze maar gaan stunten met de prijs. Het zal dus eerder tegen ze werken denk ik.Ateq schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:06:
Ik denk dat de prijs van de NRS ook erg belangrijk is. Als hij de minste van de drie is wat betreft hardware, maar de prijs is €250,- bij de launch tegenover €400/€500,- voor de PS3/X360, zullen toch een hoop mensen de Nintendo kopen. En ik denk niet dat MS/Sony dan eventjes de prijs van hun console kan halveren.
Denk ik ook ja!Oscar Mopperkont schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:12:
[...]
Ik denk dat Nintendo dat niet moet gaan doen. Als de rev een stuk goedkoper is dan komen er twee gedachtes bij me op. In de eerste plaats dat ie dan kennelijk ook minder goede hardware heeft en in de tweede plaats dat Nintendo kennelijk zo bang is dat ze maar gaan stunten met de prijs. Het zal dus eerder tegen ze werken denk ik.
De Cube was/is ook goedkoper, zit daar minder krachtige hardware in? Neen, kijk maar naar RE4 bijvoorbeeld.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:12:
[...]
Ik denk dat Nintendo dat niet moet gaan doen. Als de rev een stuk goedkoper is dan komen er twee gedachtes bij me op. In de eerste plaats dat ie dan kennelijk ook minder goede hardware heeft en in de tweede plaats dat Nintendo kennelijk zo bang is dat ze maar gaan stunten met de prijs. Het zal dus eerder tegen ze werken denk ik.
Komt nog bij dat Nintendo gewoon realistischer is met hun cijfers. Bovendien wordt hier ook heel vaak de 2/3 keer sneller dan de Cube quote aangehaald. En dan wordt voor het gemak maar even vergeten dat men óók heeft gezegd dat hij vergelijkbaar is met de 360/PS3.
Wie weet is de Revolution gewoon speelbaar op E3, maar dan met GameCube spellen(met een GameCube controller er op aangesloten natuurlijk), alleen om aan te tonen dat er wel degelijk hardware in die kast zit. Is het iemand al opgevallen dat geen enkele site gisteren hands-on reports heeft gepost van spellen op de Nintendo console? Normaal gesproken worden die een paar uur na de persconferentie gepost, maar deze keer is er nog niets te zien.
Heb net bijgelezen en pas in de latere posts komen posts waarin me meer kan vinden. De presentatie ging in feite alleen maar over het online netwerk en ik kan me heel erg vinden in de gedachten van MetroidPrime (over het uitwisselen van games over het netwerk voor oa homedev). Wat hij beschrijft is nl. iets dat heel belangrijk is voor Nintendo om een online netwerk mogelijk te maken. Wat MetroidPrime beschrijft is namelijk een business case voor een online netwerk. Het is niet meer alleen een mogelijkheid om games online te spelen, maar zo wordt het een heel distributie kanaal waarmee kosten kunnen worden bespaard maar ook geld kan worden verdient zonder gamers extra te laten betalen om hun reeds duur betaalde games online te mogen spelen. Want in dit plaatje zie ik ook de mogelijkheid dat er een SD card addon komt op de NDS waarmee je dezelfde (S)NES en N64 games kunt spelen als voor de Revo. Ik zie die aankondiging van de backwards compatibility dan ook niet als aankondiging van de Revo maar als onderdeel van het Nintendo Netwerk (Nintendo Connection vind ik trouwens een betere naam).
Dan over de Revo zelf. Het doemdenken van de eerdere posts slaat werkelijk nergens op. Er is feitelijk NIETS bekend over de Revo. Het enige wat ze hebben gedaan is het een voorlopig gezicht gegeven. Als Nintendo echt vindt dat ze zo iets revolutionaiers in handen hebben dan snap ik wel dat ze dit geheim willen houden. Als ze alles nu uit de doeken doen geven ze MS en Sony een jaar de tijd om er iets tegenover te zetten. Als ze echt revolutionair zijn dan zullen MS en Sony ook die kant op gaan. En de paranoia is ook niet zo heel raar als je bijvoorbeeld kijkt naar de prijzenoorlog van de afgelopen generatie. Rond de tijd dat de Cube uitkwam kostten de PS2 en Xbox 450 euro. Toen kwam de aankondiging dat de Cube 249 ging kosten en tegen de tijd dat deze ook echt uitkwam waren de PS2 en Xbox opeens 299. Een prijsverlaging van 40 % voor een console van 2 maanden oud (in het geval van de Xbox) is niet normaal. Sony en zeker MS hebben de middelen om erg snel te reageren en dan is een jaar tijd erg lang om ze de tijd te geven. Nintendo is inderdaad aan het pokeren en laat zich niet in de kaarten kijken terwijl Sony en MS hun kaarten voor een groot deel al op tafel hebben liggen. Het kan ook zijn dat ze een briljant maar simpel idee hebben dat makkelijk na te maken is (zoals bijvoorbeeld de controllers). Ik vind het ook jammer dat we niet meer weten maar ik word alleen maar meer benieuwd!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 69767
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 18-05-2005 15:47 ]
Maar heeft het de verkoop zoveel goed gedaan? "Wij" weten dat de Cube tussen de PS2 en de Xbox inzit. Ik denk dat veel mensen die consoles kopen dat niet weten.Thunder schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:19:
[...]
De Cube was/is ook goedkoper, zit daar minder krachtige hardware in? Neen, kijk maar naar RE4 bijvoorbeeld.
Het is heel eerlijk van Nintendo om eerlijk te zijn, maar je verkoopt er zo bar weinig mee. En die 2/3 keer zo "krachtig" kan ik gewoon niet geloven. Zou je alleen de proc al vervangen in de Cube dan kun je hem al 2 keer zo snel maken. Maar er komt (neem ik aan) een proc in die op een kloksnelheid draait die minimaal 5 maal zo hoog ligt dan de huidige Cube. Er komt meer geheugen in de Rev en de GPU is natuurlijk ook veel krachtiger en draait op hogere snelheid. Dan kun je dus ook andere uitspraken doen dan 2 a 3 keer zo krachtig.Komt nog bij dat Nintendo gewoon realistischer is met hun cijfers. Bovendien wordt hier ook heel vaak de 2/3 keer sneller dan de Cube quote aangehaald. En dan wordt voor het gemak maar even vergeten dat men óók heeft gezegd dat hij vergelijkbaar is met de 360/PS3.
Misschien klopt dat op een bepaald vlak wel, misschien heb je 30 keer zoveel "pure kracht" nodig om tot uiteindelijk 2 a 3 keer zo krachtig te komen, of weet ik veel. Maar dat is niet de gangbare manier om je spullen aan te prijzen.
Nintendo zou er in mijn ogen goed aan doen om mee te gaan met de hype, willen ze echt gaan meedoen.
[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-05-2005 16:09 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-05-2005 16:56 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-05-2005 16:59 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
[ Voor 152% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-05-2005 16:59 ]
De normale consument is niet geïnteresseerd in specs. Die leest de Power Unlimited en ziet dat ze daar geilen op RE4. Dan boeit het helemaal niemand dat er een 450Mhz PPC in zit en in de Xbox een 733Mhz x86 ding. Bovendien is het ook niet zo dat er echt heel erg mee geadverteerd wordt, ik heb geen reclames gezien met "De Xbox heeft deze CPU en zoveel RAM, wij pwnen, koop de Xbox!".Oscar Mopperkont schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:08:
[...]
Maar heeft het de verkoop zoveel goed gedaan? "Wij" weten dat de Cube tussen de PS2 en de Xbox inzit. Ik denk dat veel mensen die consoles kopen dat niet weten.
Maja aan de andere kant heb je wel weer evangeliserende fanboys die het als argument gebruiken tegen andere fanboys. M'goed daar staan de meeste van ons wel boven hoop ik
Volgens dat artikel op gameindustry.biz wel, nu heb ik niet zo bijzonder veel verstand van marketing maar ik neem aan dat Nintendo wel een beetje weet waar ze mee bezig zijn....
Correct me if I'm wrong hoor, maar volgens mij is er een gigantische buzz atm waar iedereen zich helemaal de pleuris speculeert over de Revolution. Vaagheid en geheimzinnigheid zijn, hoe fucking irritant ook, de beste manier om hype te creëren, denk ik dan als leekNintendo zou er in mijn ogen goed aan doen om mee te gaan met de hype, willen ze echt gaan meedoen.
Maar hij heeft wel gelijk denk ik. Misschien niet qua gameplay, maar qua grafische techniek. Beetje kinderachtig uitgedrukt, maar volgens mij wel waar.Shunt schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:28:
[...]
reageer anders gewoon niet ofzo ?
serieus als je het ergens niet mee eens bent onderbouw dan even waar om niet. en ga aub niet zo kinderachtig doen.
Geheimzinnig doen kan idd voor een hype zorgen. Wat dat betreft is het ook best geinig dat ze de controller niet willen laten zien. Maar dan moet je uiteindelijk ook echt met iets komen, mensen houden er niet van om teleurgesteld te worden. Verder moet je bij het geheimzinnig doen niet gaan zeggen dat de specs niks voorstellen, want iedereen leest alleen nog maar de uitspraak "net iets sneller dan de Cube" en niet de eerdere uitspraak net zo snel of sneller dan de 360.Thunder schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:34:
...
Correct me if I'm wrong hoor, maar volgens mij is er een gigantische buzz atm waar iedereen zich helemaal de pleuris speculeert over de Revolution. Vaagheid en geheimzinnigheid zijn, hoe fucking irritant ook, de beste manier om hype te creëren, denk ik dan als leek
Maar je weet nu waar ik sta en ik weet hoe jij er tegenaankijkt. We zien wel wat Nintendo nog gaat doen en hoe het uitpakt. Ik hoop natuurlijk goed
Anoniem: 141390
daar heb je wel gelijk in. dit zag je dus duidelijk bij de presentaties van sony en microsoft.Thunder schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:34:
De normale consument is niet geïnteresseerd in specs. Die leest de Power Unlimited en ziet dat ze daar geilen op RE4. Dan boeit het helemaal niemand dat er een 450Mhz PPC in zit en in de Xbox een 733Mhz x86 ding. Bovendien is het ook niet zo dat er echt heel erg mee geadverteerd wordt, ik heb geen reclames gezien met "De Xbox heeft deze CPU en zoveel RAM, wij pwnen, koop de Xbox!".
de xbox werd tijdens dit anderhalf uur verkocht. wat kan je ermee? xbox live? show errond met eagames, etc...
de ps3 werd voorgesteld ! wat kan ie, hoe goed is ie.
revolution? ben benieuwd naar de presentaties
kijk nintendo doet het beetje zo, als microsoft roept, we hebben de beste console, en sony roept het ook. en uiteindelijk blijkt de revolution het beste te zijn, is er van de andere 2 eentje aant liegen (niet de beste, zelfs niet 2e :d)Oscar Mopperkont schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:38:
[...]
Geheimzinnig doen kan idd voor een hype zorgen. Wat dat betreft is het ook best geinig dat ze de controller niet willen laten zien. Maar dan moet je uiteindelijk ook echt met iets komen, mensen houden er niet van om teleurgesteld te worden. Verder moet je bij het geheimzinnig doen niet gaan zeggen dat de specs niks voorstellen, want iedereen leest alleen nog maar de uitspraak "net iets sneller dan de Cube" en niet de eerdere uitspraak net zo snel of sneller dan de 360.
Maar je weet nu waar ik sta en ik weet hoe jij er tegenaankijkt. We zien wel wat Nintendo nog gaat doen en hoe het uitpakt. Ik hoop natuurlijk goed
die nintendo baas is een speelvogel, dat zie je eraan
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 141390 op 18-05-2005 16:43 ]
Jup. Ik hoop dan ook dat het geen grote deceptie wordt ála MEGATON, we weten allemaal hoe teleurstellend dat was. M'goed dat was dan ook geen hype die was begonnen door Nintendo zelf, dus wdb zou het beter moeten zijn deze keer.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:38:
[...]
Geheimzinnig doen kan idd voor een hype zorgen. Wat dat betreft is het ook best geinig dat ze de controller niet willen laten zien. Maar dan moet je uiteindelijk ook echt met iets komen, mensen houden er niet van om teleurgesteld te worden. Verder moet je bij het geheimzinnig doen niet gaan zeggen dat de specs niks voorstellen, want iedereen leest alleen nog maar de uitspraak "net iets sneller dan de Cube" en niet de eerdere uitspraak net zo snel of sneller dan de 360.
Dat ze niet echt handig bezig zijn geweest met die uitspraken ben ik het wel met je eens. Ze hadden veel meer nadruk moeten leggen op de verhouding van de Revolution tov de PS3/360 ipv een vergelijking met de Cube.
'k Ben benieuwd wat ze nog uit hun mouw kunnen trekken allemaal. Erg leuk allemaal die speculatie en complotten maar ik wil nu toch wel wat meer weten
Morgen is de grote dag als we de geruchten mogen gelovenS2S schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:24:
[...]
WHAHHAHAHAAHHAAH laat me niet lache...nee stop.....!!!! echt ik meen het HAUAHAUAHAHUAAH
Maar nu zijn we weer lekker allemaal aan aan het speculeren.....er zou wat meer helderheid komen naar E3...niet dus.....slecht Nintendo slecht....
http://mozlapunk.web-log.nl/log/2569742
http://mozlapunk.web-log.nl/log/2572943
http://mozlapunk.web-log.nl/log/2574056
Als je dat leest merk je toch wel dat er heel veel dingen inzitten die kloppen, het zou dus kunnen zijn dat de revo echt enorm kont gaat schoppen.
Wat was dat dan?Thunder schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:48:
[...]
Jup. Ik hoop dan ook dat het geen grote deceptie wordt ála MEGATON.
Volgens mij was het de Namco 5. Die paar spellen die Namco speciaal voor de Gamecube zou maken, maar uiteindelijk ook lekker voor de PS2 heeft geport.Anoniem: 56386 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:58:
[...]Wat was dat dan?
[ Voor 93% gewijzigd door S2S op 18-05-2005 17:04 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
http://www.n-sider.com/articleview.php?articleid=188 Best duidelijk overzicht.Whut?! schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:01:
[...]
Volgens mij was het de Namco 5. Die paar spellen die Namco speciaal voor de Gamecube zou maken, maar uiteindelijk ook lekker voor de PS2 heeft geport.
Whut?! schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:01:
[...]
Volgens mij was het de Namco 5. Die paar spellen die Namco speciaal voor de Gamecube zou maken, maar uiteindelijk ook lekker voor de PS2 heeft geport.
Nope, het was Naruto Gekitou Ninja Taisen een vechtspel van de populaire Anime.Whut?! schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:01:
[...]
voor ons dus geen mega onthulling, voor hun wel toendertijds
This space is occupied
Mooi post, ik ben nu wel heel benieuwd, die Nintendo ON video, is ook bijna te mooi om niet waar te zijn. Aan de andere kant lijkt het wel wat vergezocht, en is het te revolutionair (lees te dure technologie)...Anoniem: 93354 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:55:
[...]
Morgen is de grote dag als we de geruchten mogen geloven
Als je dat leest merk je toch wel dat er heel veel dingen inzitten die kloppen, het zou dus kunnen zijn dat de revo echt enorm kont gaat schoppen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik hoop dat het waar is. Iedereen in de zaal en ik was erg teleurgesteld na die conferentie omdat er niks werd verteld over de revolution controller. Hoop dat er een harde schrijf in komt te zitten. Sony en microsoft hebben het. En vind dat nintendo ook mee moet gaan want zorgt toch voor meer mogelijkheden. En ik hoop dat grafisch wel mee kan komen met de rest. Het boeit me niet echt maar het is wel beter voor nintendo zelf mooi uiterlijk verkocht beter namelijk.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:55:
[...]
Morgen is de grote dag als we de geruchten mogen geloven
Ik heb een vraag hoe lang heeft lionhead een contract met microsoft ofzo. Als revolution echt zo revolutionair is wel ik wel weten wat Peter Molyneux ermee kan
Wat jij hieronder zegt is denk niet de *harde schrijf* van de revolution. Eerder werkgeheugen.
Want het is denk te weinig. Je kan die oude games downloaden maar dan heb je maar 512 mb ruimte ervoor. Denk het niett en hoop het niet
[ Voor 11% gewijzigd door DFC-Neo op 18-05-2005 17:26 ]
realityalways start as a dream
Hardeschijf
Denk dat dat'm wordt.* Specifications
Internal flash memory of 512 megabytes
[ Voor 4% gewijzigd door Thunder op 18-05-2005 17:23 ]
Flashgeheugen is simpelweg niet geschikt als werkgeheugen omdat het maar een beperkt aantal keren beschreven kan worden voordat het kapot gaat. Het is er ook nog eens veel te traag voor.DFC-Neo schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:21:
[...]
Wat jij hieronder zegt is denk niet de *harde schrijf* van de revolution. Eerder werkgeheugen.
Want het is denk te weinig. Je kan die oude games downloaden maar dan heb je maar 512 mb ruimte ervoor. Denk het niett en hoop het niet
Er is letterlijk gezegd dat je dat flash-geheugen kan uitbreiden met SD-kaarten en die hebben al een capaciteit van 1GB. Dat downloaden van spellen zou geen probleem zijn en je zou er ook meteen een back-up op je pc van kunnen maken.
EDIT: Ik hoop eigenlijk dat Nintendo overstapt op een microdrive van 10GB ofzo. Dat zou ongeveer net zo groot als dat flash-geheugen moeten zijn en wat duurder, maar bied zoveel meer capaciteit dat het gezien de plannen van Nintendo veel beter geschikt is voor de Revolution(Nintendo wil dat er downloadbare extra levels en andere uitbreidingen voor nieuwe spellen komen bovenop de downloadbare backcatalogue) Overigens kan de backwards compatability mogelijk verder gaan dan de NES, SNES en N64. Wat weerhoudt Sega ervan om alle Master System en Mega Drive spellen beschikbaar te stellen voor de Revolution? Konami zou zelfs Metal Gear 1 en 2 voor de MSX goed kunnen vertalen en op die manier uitbrengen!(ik lees net dat ze in MGS3:Substance zullen zitten)
[ Voor 57% gewijzigd door MetroidPrime op 18-05-2005 18:01 ]
Maar Nintendo zei ook dat je Super Mario Sunshine kon downloaden, die is meteen 1 gigabyte groot. Dan zou 512 MB veel te klein zijn. Een andere mogelijkheid is dat het flashgeheugen alleen voor savegames bedoeld is en er een interne harddisc is voor downloadable content.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:16:
En 512mb opslag is dan ook genoeg voor de meesten mensen. Je kan er dan als iets van 50 n64 games op zetten, nou dan kunnen er wel een paar honder snes/nes games op.
De Xbox 360 is trouwens maar 2 keer zo snel als de huidige Xbox volgens de krant USA Today:
EDIT: Tuurlijk klopt het niet echt, maar je zou het kunnen zien als een conservatieve schatting.• Microsoft will be first to market, and its system doubles the current Xbox's power. Online gaming is the focus — basic Xbox Live service will be free, while a new Xbox Gold subscription will offer a "spectator mode."
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 18-05-2005 19:07 ]
Staat op de site van Gamespot. en 10am = 19:00 ook de teller op gamespot loopt ookal af...Wednesday, May 18th 10am
"Day One: Kickoff!"
Mario Baseball, Metroid Prime Hunters,
& a little Death, Jr.
Wie kan mij hier iets meer van vertellen
[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 18-05-2005 18:47 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 109280
tnx voor de snelle reactieAnoniem: 104748 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:01:
gamespot, net zelf gevonden.
Anoniem: 142689
staat op gamespot
Geen abonnement? Volgens mij wel, anders waar ga je precies heen dan?Anoniem: 104748 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:01:
gamespot, net zelf gevonden.
linkje graag
Anoniem: 104748

Maar het klopt, tis niet mogelijk nu.
@farting bob, e3live zo te zien.
The Legend of Zelda for GameCube
donderdag - hun tijd 5 pm
"They're Heere!"
Geist for GameCube,
vrijdag - hun tijd 1pm.
Oh. D³, is het mogelijk om die roms met betere textures ook op bv een cube-met-emulator te krijgen? of is het niet mogelijk om die textures in de roms zelf te zetten maar alleen erbij? Dit kon ik zo snel niet vinden op die site die je linkte...
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 18-05-2005 19:17 ]
Euh mensen jullie hebben zeker iets gemist. Het geheugen kon ook uitgebreid worden met SD memorycards!MetroidPrime schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:41:
[...]
Maar Nintendo zei ook dat je Super Mario Sunshine kon downloaden, die is meteen 1 gigabyte groot. Dan zou 512 MB veel te klein zijn. Een andere mogelijkheid is dat het flashgeheugen alleen voor savegames bedoeld is en er een interne harddisc is voor downloadable content.
De Xbox 360 is trouwens maar 2 keer zo snel als de huidige Xbox volgens de krant USA Today:
[...]
EDIT: Tuurlijk klopt het niet echt, maar je zou het kunnen zien als een conservatieve schatting.
En overigens IGN heeft 30 minuten Zelda video's nieuw geupload!!
Nieuwe zelda video's!!!
edit: DAMN wat vet!!!
[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 18-05-2005 20:00 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Presentatie van gister jaAnoniem: 104748 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:07:
haha, kom er net achter dat t de presentatie is van gister....![]()
Maar het klopt, tis niet mogelijk nu.
@farting bob, e3live zo te zien.
Nee, maar een SD-kaart is net iets te langzaam om een GameCube spel vanaf te laden. Maar we zien wel wat Nintendo ervan maakt, we krijgen in ieder geval een leuke retro console.schnumi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:51:
[...]
Euh mensen jullie hebben zeker iets gemist. Het geheugen kon ook uitgebreid worden met SD memorycards!
Ik zit ze nu ook te bekijken en het ziet er erg mooi uit!En overigens IGN heeft 30 minuten Zelda video's nieuw geupload!!![]()
Nieuwe zelda video's!!!
edit: DAMN wat vet!!!Sorry hoor maar dit is meesterlijk. De graphics zijn echt fantastisch, grote omgevingen en je ziet zelfs de schaduw van de wolke etc over het landschap trekken enz. Echt geweldig gemaakt.
Anoniem: 34169
Misschien dat ze het wel gebruiken als interne memory card? Verder zou ik ook niet kunnen bedenken waar het dan wél voor dient.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 18-05-2005 20:19 ]
Anoniem: 115073
Meen je dat nou serieus?schnumi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:51:
[...]
Euh mensen jullie hebben zeker iets gemist. Het geheugen kon ook uitgebreid worden met SD memorycards!![]()
En overigens IGN heeft 30 minuten Zelda video's nieuw geupload!!![]()
Nieuwe zelda video's!!!
edit: DAMN wat vet!!!Sorry hoor maar dit is meesterlijk. De graphics zijn echt fantastisch, grote omgevingen en je ziet zelfs de schaduw van de wolke etc over het landschap trekken enz. Echt geweldig gemaakt.

Ik vind het wel redelijk, maar meesterlijk en kwijlend extreem geniaal .. nee.
Ik bedoel; ik zie maar weinig wat de gamecube niet zou kunnen op deze filmpjes, en ik zie al helemáál niks "revolutionairs"

@ Features: Zelda is ook voor de GC, dus wat dat betreft klopt je opmerking wel
[ Voor 28% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-05-2005 20:17 ]
Deze game is ook voor de GamecubeAnoniem: 115073 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:16:
[...]
Meen je dat nou serieus?![]()
Ik bedoel; ik zie maar weinig wat de gamecube niet zou kunnen op deze filmpjes, en ik zie al helemáál niks "revolutionairs"![]()
Anoniem: 34169
Wat betreft de filmpjes, zeer mooi! Alleen zuigt de framerate echt in het filmpje van Taoru Village, is een panfluit gay als vervanger voor een ocarina maar niet zo gay als een dirigeerstokje, en stijg je niet op van achteren...
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 18-05-2005 20:23 ]
Euh kerel dat is ook voor de Gamecube hoor.Anoniem: 115073 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:16:
[...]
Meen je dat nou serieus?![]()
Ik bedoel; ik zie maar weinig wat de gamecube niet zou kunnen op deze filmpjes, en ik zie al helemáál niks "revolutionairs"![]()

En dat is zeker 1 van de grafisch beter games deze generatie. Vooral gezien de grote van het spel. Overigens ziet het er ook naaruit dat je in het dorp zeer veel kan doen.
[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 18-05-2005 20:21 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 115073
Voor de gamecube wordt het wel intressant ja
//edit: Oh Oh Oh, what have I done
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 18-05-2005 20:22 ]
Ik heb die mock-up nog eens goed bestudeerd en nou loopt daar zo'n tellertje onderin en het laatste getal wat daar staat = 512.000.000. Toevallig genoeg het aantal bytes wat er aan flash geheugen in de Revo zit
Verder nog 2.150.014 en 211.348.824.
Nou zou die eerste de kloksnelheid kunnen zijn 2,15 GHz.
Die laatste kan ik zo niks voor verzinnen misschien het verwachtte verkoopaantal

Verder komt er na 4 min 45 te staan "make games" en jawel met de rechterkant van je hersenen.
Nou ben ik geen neurochirurg maar misschien kan iemand verklaren waarom die helft van je hersenen daar beter voor zou zijn
Al met al komen er dus teveel dingen naar voren die uitgekomen zijn. Echter blijft er ook nog genoeg giswerk over en dat terwijl ik nu al koppijn krijg van al dat nieuws

Believe the hype
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Misschien niet zo zeer puur de Rev zelf, maar met die vertical stand hoe hij schuin naar achteren staat, I like!
Weet niet of het mogelijk is de hi-res textures in de ROM zelf te plaatsen, zoals je zegt ze worden nu gewoon via een plugin vanaf je HD geladen. Verder houd ik me niet bezig met emulatie voor de Cube dus ook daar kan ik je niet mee helpen. Heb je veel aan heAnoniem: 109280 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:12:
Oh. D³, is het mogelijk om die roms met betere textures ook op bv een cube-met-emulator te krijgen? of is het niet mogelijk om die textures in de roms zelf te zetten maar alleen erbij? Dit kon ik zo snel niet vinden op die site die je linkte...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Bron.Word has it a secret alcove can be found deeper within the creature which houses the precious Nintendo Revolution. But gaining access to the Shangri-la of tomorrow’s video game generation is to remain an electronic dream.
Huh? Zijn ze misschien wel degelijk de Revolution (achter gesloten deuren) op de E3 aan het tonen?
EDIT: Ik zeg het er nog maar apart bij, het is hier erg belangrijk wie de bron ervan precies is: Nintendo zelf!
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 18-05-2005 20:39 ]
Maar het zit em wel in de controller! wat? We shall see tomorrow!In its final form, Revolution will be about the thickness of three standard DVD cases and only slightly longer. The versatile Revolution will play either horizontally or vertically, allowing the user total flexibility in setting up a gaming session wherever they have a television.
-- Altijd blijven prutsen --
En horizontaal is ie minstens zo mooi;D³ schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:24:
Ik zie wel wat het wordt met de Rev, veel te vroeg om er over te kunnen oordelen, wat weten we nou? Één ding weet ik wel, dit prototype is 1 van de mooiste console designs ooit imo:
[afbeelding]
Misschien niet zo zeer puur de Rev zelf, maar met die vertical stand hoe hij schuin naar achteren staat, I like!
http://www.gaming-age.com.../2005/e3/revolution/5.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Thunder op 18-05-2005 20:36 ]
Als die deuren net zo gesloten zijn als de voorgaande jaren bij Doom 3, dan komt 't wel goed met het uitlekken van info allemaalMetroidPrime schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:30:
Ik ben het met D3 eens, vooral als je hem vanaf de zijkant ziet:
[afbeelding]
[...]
Bron.
Huh? Zijn ze misschien wel degelijk de Revolution (achter gesloten deuren) op de E3 aan het tonen?
EDIT: Ik zeg het er nog maar apart bij, het is hier erg belangrijk wie de bron hiervan precies is: Nintendo zelf!
Inderdaad zo vind ik hem wel wat van de NES weghebben en dat is zeker een goed ding.Thunder schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:36:
[...]
En horizontaal is ie minstens zo mooi;
http://www.gaming-age.com.../2005/e3/revolution/5.jpg
Anoniem: 60403
Met je rechter hersenhelft ben je creatief bezig, met je linker hersenhelft exact (voor zover ik weet). Verder is dit een heel rijtje met cijfers uit dat NintendoOn filmpje:Copycat schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:21:
Ok ik zal er dan ook nog maar eens wat speculaties tegenaan gooien![]()
Ik heb die mock-up nog eens goed bestudeerd en nou loopt daar zo'n tellertje onderin en het laatste getal wat daar staat = 512.000.000. Toevallig genoeg het aantal bytes wat er aan flash geheugen in de Revo zit
Verder nog 2.150.014 en 211.348.824.
Nou zou die eerste de kloksnelheid kunnen zijn 2,15 GHz.
Die laatste kan ik zo niks voor verzinnen misschien het verwachtte verkoopaantal![]()
![]()
Verder komt er na 4 min 45 te staan "make games" en jawel met de rechterkant van je hersenen.
Nou ben ik geen neurochirurg maar misschien kan iemand verklaren waarom die helft van je hersenen daar beter voor zou zijn
Al met al komen er dus teveel dingen naar voren die uitgekomen zijn. Echter blijft er ook nog genoeg giswerk over en dat terwijl ik nu al koppijn krijg van al dat nieuws![]()
Believe the hype![]()
Om te denken dat 512 het aantal mb van dat flash geheugen zou zijn vindt ik te simpel.1980 1
1983 8
1989 4
1990 2
1995 3
1996 4
2001 2
2002 128
2004 2
E3 2005 2
1842342 128 2 2
002.150.014
211.348.824
512.000.000
Met dat filmpje bedoelen ze namelijk iets als 512.000.000 x Mario 64/N64
En het is misschien ook leuk om aan deze quotes wat aandacht te geven (wat die president zei):
From Iwata at the press conference:
"The advances in our technology will also relate to areas that have no direct bearing on gameplay"
"Every home game machine in history has married a controller to a console, and a console to a TV ...in the next gen the addition of the internet will be important to all consoles... how these four elements; controller, console, tv and internet, interact with each other forms a central difference in Revolution design"
"The controllers will also be *very* unique in ways we will show you later"
Zowel de XBOX als de PS3 gaan over op High Difinition. Ik meende ookdat Nintendo dit ging doen. Als Nintendo het ook doet, wat zijn dan de grote gevolgen voor ons.
- moeten we allemaal een HDtv gaan aanschaffen
- zal de Revolution wel speelbaar zijn op een "gewone" tv
Stel dat het ook gewoon op een normale tv te spelen is, wat zijn dan de graphics die we kunnen verwachten ? Gamecube kwaliteit ? of maar een vaag "scoll" beeld
Btw, waar koop eigelijk een HDtv en wat is de rechtprijs
Het getal dat Reggie 'toevoegde' tijdens de presentatie...?E3 2005 2
Het tweede getal zou aantal flops v.d. cpu kunnen zijn?
Ja- moeten we allemaal een HDtv gaan aanschaffen
- zal de Revolution wel speelbaar zijn op een "gewone" tv
Alle huidige consoles ondersteunen HDTV en/of EDTV (480p). Slechts 5% van de Gamecube gebruikers heeft een component kabel aangeschaft om hier gebruik van te maken.
Grote kans dat HDTV ondersteuning niet aanwezig is in de in Europa verkochte software (zoals nu het geval is met PS2/XBOX/GC).
[ Voor 62% gewijzigd door Icelus op 18-05-2005 21:13 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Dit topic is gesloten.