Bewaker wurgenSideSwipe schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:43:
Weet iemand wat ik moet doen bij die manege en je op de uitkijk moet staan?Er komt een bewaker binnen, maar dan?
Dan teruglopen naar je maat. Die heeft dan het hoofd wel klaar. Dan hoor je de verdere instructies wel.
Ik heb nu alles in de game, op wat collectibles na (meeste uit de ziekenhuizen bijv niet) en 1 racket, maar daar is een dode... Probleem is dus dat ik niets meer kan doen, behalve wachten tot die tent weer open is zodat ik ook de laatste familie kan elimineren en echt alles van mij is
Ik noem het spel dus wel redelijk uitgespeeld, aangezien ik werkelijk niets meer kan doen en dus al Don of NYC ben. Redelijk kort spel. Leuke missies, maar te weinig. De shops, uitgaansgelegenheden, warehouses, hubs etc mochten wel een wat meer verschillende indeling hebben. Het spel werd redelijk voorspelbaar door altijd dezelfde opzet.
De gecreeërde sfeer in de game vond ik zeker wel goed. Ik heb alleen nog nooit zo'n suffe politie gezien in een spel
Al met al heb ik me iig erg vermaakt met de game, maar jammer dat je er zo snel klaar mee bent. Ik had weinig last met de besturing. Tja, anders dan GTA, maar wat boeit dat? Het is dan ook geen GTA
nee hoor, ik weet nog wel dat ik die gozer gewoon in elkaar geslagen heb. Als je het maar binnen de tijd doet.Firestone schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:49:
[...]
Gewoon ff choken voor de tijd om is
In geval dat het niet werkt; je krijgt zo'n ijzerdraadgeval. Misschien wil het script dat je die gebruikt.
[ Voor 12% gewijzigd door Hann1BaL op 28-03-2006 19:36 ]