>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nu moet ik wel zeggen dat ik het spel nog niet gespeeld heb, ik download hem eerst wel even, misschien valt het allemaal wel mee
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
De sfeer is leuk, maar om 50 euro uit te gaan geven voor 10 uur speelplezier....spone schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:53:
Gezien de verhalen die ik hoor, betwijfel ik of het spel daadwerkelijk de moeite en het geld waard is om te kopen. Afgaande op lostcuban's mening komt het er op neer dat het idee van een 'Godfather-game' leuk is, maar (zoals wel vaker door EA) ongeveer half verkracht is.
Nu moet ik wel zeggen dat ik het spel nog niet gespeeld heb, ik download hem eerst wel even, misschien valt het allemaal wel mee
Anoniem: 171413
maar ik kan niet uitstappen uit de auto, zit net in de 3e missie ofzo, me opdrachtgever wordt vermoord en dat moet ik die gasten neerknallen. Zo gedaan, dan vluchten naar save house, maar kan niet uitstappen uit de auto weet iemand hoe dat moet
Thanks any way
Ga naar options > controls en druk dan op default. De knoppen worden nu weer teruggezet naar de oorspronkelijke instelling en ineens werkt het uitstappen wel weer gewoon nl met spatie.Anoniem: 171413 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:17:
even vraagje , zal wel ergens midden een verhaal binnen springen
maar ik kan niet uitstappen uit de auto, zit net in de 3e missie ofzo, me opdrachtgever wordt vermoord en dat moet ik die gasten neerknallen. Zo gedaan, dan vluchten naar save house, maar kan niet uitstappen uit de auto weet iemand hoe dat moet
Thanks any way
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ik vind het spel wel leuk
maar sorry ik had ZOOO super verwachting
Ik ga wel de opvolger van Farcry kopen , thanks voor hint over uitstappen.
Wees eerlijk? heb je het spel legaal of illegaal gedownload. als het het laatste is komt het door de crack die je gebruikt!Anoniem: 171413 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:17:
even vraagje , zal wel ergens midden een verhaal binnen springen
Thanks any way
Vreemd, heb ik toch een heel andere versie dan jou want hier werken beide opties perfectkacee schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:53:
Is geen hoax, met de crack is je muis horizontaal inverted en je kan niet uitstappen.
Kwestie van goeie sources
Maar ik zal erover op houden
[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 29-03-2006 18:27 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Daarom ben ik blij dat ik er €34,- voor betaald heb en de film er ook nog eens gratis bij kreeg (handig connecties bij de mediamarkt) Het maakt de prijs/kwaliteit verhouding iig een stuk acceptabeler voor mijikbensander schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:17:
De sfeer is leuk, maar om 50 euro uit te gaan geven voor 10 uur speelplezier....
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Heb alle ventjes afgemaakt. Dat ging lekker makkelijk, maar die kerel blijft maar schieten
hoe kan ik hem dan ooit in de over gooien. Maakt niet uit of ik me wapen weg doe of niet.
En doodschieten mag je hem ook al niet.
Zijn hier nog trucjes voor? Want krijg hem zo echt niet bij de oven.
Komop mensen...lees het topic eens door...is hier al minstens 1x besproken. Pak hem vast, loop naar de oven en zwiep hem erin dmv je muis.The DenMan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:58:
Ik zit nu ergens vast dat ik zo kerel in de oven moet gooien.
Heb alle ventjes afgemaakt. Dat ging lekker makkelijk, maar die kerel blijft maar schieten
hoe kan ik hem dan ooit in de over gooien. Maakt niet uit of ik me wapen weg doe of niet.
En doodschieten mag je hem ook al niet.
Zijn hier nog trucjes voor? Want krijg hem zo echt niet bij de oven.
pssst geld kopen?
ik blijf met me besturing en uitstappen van auto (wat dus nog steeds niet kan) zitten.
thanks any way
Post van de moderator was niet duidelijk genoeg?Anoniem: 171413 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:51:
Tommy Gun : Waar heb jij je goeie sources vandaan. Omdat je meld dat jij wel een perfecte besturing heb.
ik blijf met me besturing en uitstappen van auto (wat dus nog steeds niet kan) zitten.
thanks any way
[rml]Commando Dick in "[ Multiplatform] The Godfather: The Game"[/rml]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Anoniem: 111813
Ben nu mij een missie waar je Rocco moet volgen, en dan wanneer je dat pakket in die gast z'n slaapkamer moet leggen. Ik raak maar niet verder

Iemand tips ?
Ik geraak wel voorbij de guards, maar in het huis zelf loop ik gewoon verloren
En wanneer je dan eindelijk bij de slaapkamer komt, is er dan nog zo'n guard die je leven komt ruïneren
Moet je zorgen dat je zijn leven eerder ruineerd, oftewel wurgen die knakkerAnoniem: 111813 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:01:
Sjeezes wat een verslavend spel
Ben nu mij een missie waar je Rocco moet volgen, en dan wanneer je dat pakket in die gast z'n slaapkamer moet leggen. Ik raak maar niet verder![]()
![]()
Iemand tips ?
Ik geraak wel voorbij de guards, maar in het huis zelf loop ik gewoon verloren![]()
En wanneer je dan eindelijk bij de slaapkamer komt, is er dan nog zo'n guard die je leven komt ruïneren![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Lostcuban op 30-03-2006 18:14 ]
Ja, dat probeer ik ook. Maar als er 2 staan, en die *****timer is aan het tikken. Ja...Lostcuban schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:02:
[...]
Moet je zorgen dat je zijn leven eerder ruineerd
Dan doe je iets verkeerd...je hoort in die missie niet tegenover 2 komen te staan.Anoniem: 111813 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:14:
[...]
Ja, dat probeer ik ook. Maar als er 2 staan, en die *****timer is aan het tikken. Ja...
Dus de politie staat stil, ( ik kijk achter uit , en met 2sec zit de auto weer achter mij

verder is de besturing een min punt, ik ben gewoon gewent om met de pijltjes te spelen, maar bijna alle toetsen zijn zo gemaakt dat je wél met a s d w moet spelen
Cons:::BB4E
Anoniem: 47730
Heeft iemand dit ook gehad?
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Repeat schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:41:
heb het al, moest verplicht vechten door met de muis te schuiven ofzo, eerder kon je niet verder.
Die bolle... beetje respect voor luca he

Dan stap je uit, en krijg je 7 magazijnen van Tommyguns om je oren...
Maandag komt de volledige collectie van The Godfather binnen
Edit: ik zie toch nergens vragen staan hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111813 op 01-04-2006 23:05 ]
Beter dta je al die dingen van je in een spoiler zet. OWja probeer trouwens ook is zelf te spelen! elk iets kom je hier vragen.Anoniem: 111813 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:32:
Eindelijk ben ik voorbij die missie met dat paard.
Ik ben nu bij een missie dat Sonny doodgeschoten wordt en je die moordenaars moet achtervolgen. Dat lukt allemaal, maar daarna moet je binnen de 5min naar een café rijden. Exact op 2 straten van dat café krijg je nog een paar blokkades van de Cuneo (dacht ik, kan ook Tattaglia zijn) en dan vliegt je auto in de fik![]()
Dan stap je uit, en krijg je 7 magazijnen van Tommyguns om je oren...![]()
offtopic:
Maandag komt de volledige collectie van The Godfather binnen![]()
Waar ergens in mijn post zie jij een vraagteken staan ?VerkerkSander schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:28:
[...]
Beter dta je al die dingen van je in een spoiler zet. OWja probeer trouwens ook is zelf te spelen! elk iets kom je hier vragen.
En ook zelf is te spelen, die missie is misschien een stuk of 6 missie's verder...

Owja : staat men neus er nog op ?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 111813 op 01-04-2006 23:05 ]
Anoniem: 148867
Ik heb gezocht, maar niet gevonden. Het spel bevriest bij mij op random momenten. Soms snel, soms na een tijdje. Alles aan het spel is origineel.
xp2200+, 1024 MB, nforce2 mobo, geforce 6600gt - 84.21. Dolby 5.1 geluid uitgeschakeld (is bij mij soms problematisch)
Your thoughts please
Ik moest net die mensen neerschieten die die luca hadden neergeschoten. Gelukt, daarna moest ik binnen 3 mins terug naar mn safehouse, maar die bediening van die auto is zo fucking slecht
Ja, daar zat ik ook even vast. Maar toen ik even later terug probeerde ging het vanzelfRepeat schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:21:
wtf is dit voor kutspel![]()
![]()
![]()
Ik moest net die mensen neerschieten die die luca hadden neergeschoten. Gelukt, daarna moest ik binnen 3 mins terug naar mn safehouse, maar die bediening van die auto is zo fucking slechtJe kan auto's niet ontwijken, want je vliegt gelijk de andere kant de stoep op als je heel even kort op naar links drukt
![]()
Voor ik even stopte was het altijd op één straat van de savepoint. En na de rustpauze had ik nog één minuut over
Je kan het ook overdrijven. Ik had eerst ook wat probleempjes met de besturing, maar na een tijdje reed ik probleemloos met de snelste auto's door de hele stad zonder iets te raken.Repeat schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:21:
wtf is dit voor kutspel![]()
![]()
![]()
Ik moest net die mensen neerschieten die die luca hadden neergeschoten. Gelukt, daarna moest ik binnen 3 mins terug naar mn safehouse, maar die bediening van die auto is zo fucking slechtJe kan auto's niet ontwijken, want je vliegt gelijk de andere kant de stoep op als je heel even kort op naar links drukt
![]()
[ Voor 43% gewijzigd door Razr op 02-04-2006 16:49 ]
Ja, dat moet je ook wel op tijd doen natuurlijk.Dionysos schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:02:
Gewoon toeteren dan gaat iedereen vanzelf aan de kant....heel handig!

Ik moest in 5 minuten van de haven van Hell's Kitchen naar Little Italy rijden. Nog 30sec te gaan, ik toeter, en jawel...
als je het gaat vergelijken met Mafia dan had dit echt wel beter gekunt
Iemand tips??
[ Voor 19% gewijzigd door b19a op 03-04-2006 21:05 . Reden: problem solved ]
en ook zonder te toeteren want dats irritant
k moet allleen nog wat contracthits doen dan benik er alweer klaar mee

[ Voor 14% gewijzigd door XyS op 04-04-2006 08:17 ]
Na 12 uur spelen weet ik wel dat ik deze game niet ga kopen, de gameplay is beroerd... verhaal is wel leuk om te volgen. Maar ik hou van lekker schieten, en dat gaat in deze game echt niet! Je bent teveel beperkt door dat auto-aim gebeuren... gemiste kans!
Ook alle submissies uitgevoerd dan? Dat autoaim gebeuren kan je uitzetten via alt-gr.BoukeHaarsma schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:07:
"Eliminate all families" goh om je bezig te houden zeker.
Na 12 uur spelen weet ik wel dat ik deze game niet ga kopen, de gameplay is beroerd... verhaal is wel leuk om te volgen. Maar ik hou van lekker schieten, en dat gaat in deze game echt niet! Je bent teveel beperkt door dat auto-aim gebeuren... gemiste kans!
Zelf nu ook bij "Eliminate all families" en laatse hit opdracht uitgevoerd nu nog een paar stores en warehouses en dan ben ik klaar...rond de 40 uur gespeeld.
[ Voor 18% gewijzigd door bakkiepleur op 05-04-2006 21:57 ]
Anoniem: 131484
gedownload?Anoniem: 94195 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:56:
Hallo, ik heb net Godfather the Game geinstalleerd, maar mijn probleem is tijdens het spelen: de invert-mouse doet het niet, alleen verticaal-horizontaal! Ik kan ook niet in de eerste trainingsmissies uit auto's stappen. Kan iemand mij hier mee helpen?
Anoniem: 94195
brave broeders, ben ik ook met football manager
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 06-04-2006 15:04 ]
Maar het is wel een top spel met een fantastische sfeer!
Yo.
Vis alsjeblieft Mafia uit een budgetbak en beleef een echt sfeervol spelVonFoX schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:28:
Maar het is wel een top spel met een fantastische sfeer!![]()
Zoals Mafia zuigt op de consoles, zuigt The Godfather op de PC. Kwestie van het goede platform uitkiezen dusIceStorm schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:55:
[...]
Vis alsjeblieft Mafia uit een budgetbak en beleef een echt sfeervol spel
zonder crack spelen dan. het niet kunnen uitstappen heeft met die crack te makenAnoniem: 94195 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:39:
[...]
brave broeders, ben ik ook met football manager
Mafia was de bom!IceStorm schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:55:
[...]
Jaren geleden al gespeeld
Yo.
Toch is The Godfather niet een slechte game, alleen zou er wel een patch moeten komen voor nogal wat openstaande problemen. Maar zolang het EA is, zou ik niet al te snel een goede patch verwachten.IceStorm schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:55:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Oh absoluut, het is geen slechte game maar het wordt ook met een patch geen topgame. Daarvoor zitten er gewoon TE veel fouten en slordigheden in.FnF schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:00:
Toch is The Godfather niet een slechte game, alleen zou er wel een patch moeten komen voor nogal wat openstaande problemen.
kheb nu 98% ofzo maar eigenlijk geen zin om alles te zoeken
iemand die dat wel al heeft gedaan ??
en ga ni zeure ofzo als wij lang wille spelen is dat ons recht jah
brommer stuk dusja moet wat

Anoniem: 151099
de besturing is vrij vaag maar went snel, je moet een beetje in de game komen maar het is zeker een leuk spel.
Het lijkt qua gameplay een beetje op GTA, maar dat is nou eenmaal de nieuwe stijl: "rondlopen in een wereld waar je alles kan pakken en slaan" de straten zijn leuk en mooi gemaakt de auto`s rijden inderdaad vaag maar zeker niet onspeelbaar (beetje NFS1 style
ik hoop dat het verhaal een beetje sterk wordt en er leuke missies komen. Tis zeker geen zuigspel zoals veel mensen zeggen.
M`n 6600GT vloog vandaag bijna in de brand (90C), heb hem toen maar naar standaard geklokt
volgens mij speelt echt niemand dit spel, en dat terwijl dit spel zoveel gekost heeft, echt erg hoor.
Ik vind dit spel een grote misser. Ik heb het even gespeeld, maar mijn interesse was snel verdwenen. De missies zijn iedere keer vrijwel hetzelfde. Buiten de missies valt er vrij weinig te doen. Als je drie keer de zelfde sigarenzaak met exact dezelfde racket erachter hebt gezien, dan is dat ook niet leuk meer. Verder is de besturing 100% console gericht en totaal niet aangepast op de PC. Reden genoeg voor mij om verder te kijken naar een ander spel. Een spel met meer varieteit en dat lekkerder speelt.Anoniem: 151099 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:56:
heeft iedereen het al uitgespeeld ofzo?
volgens mij speelt echt niemand dit spel, en dat terwijl dit spel zoveel gekost heeft, echt erg hoor.
Voor de hoeveelheid geld die hieraan uitgegeven is, had ik een heel stuk beter spel kunnen maken.
doodsimpel spel zeg, niet normaal, weinig variatie, gewoon niet de moeite waard, het spel komt gewoon aan alle kanten te kort. en dat vind ik erg jammer om te moeten zeggen.
Kheb al verschillende resoluties, refreshrates en drivers geprobeerd maar niets wil helpen. ( ik zit nu op de nieuwste gelekte driver van dell, 84.30 ).
http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting
Dat had ik zojuist ook toen ik mijn nVidia drivers ging updaten. Ik ging van de 77:43 forceware naar 84.xx en toen wilde het spel niet opstarten, en inderdaad zonder foutmelding oid.m9nossie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:17:
iemand die toevallig weet hoe het komt dat ik niet in het spel kan komen ? zelfde verhaal als battlefield2 had, ik start hem op, je ziet beginscherm komen en plop ik zit weer op me bureaublad. Geen foutmelding niets.
Kheb al verschillende resoluties, refreshrates en drivers geprobeerd maar niets wil helpen. ( ik zit nu op de nieuwste gelekte driver van dell, 84.30 ).
Geen zin om terug te gaan naar de 77.xx drivers
[ Voor 61% gewijzigd door m9nossie op 11-04-2006 20:56 ]
Hard head, bereik je door je tegenstander met de kop op de counter (waar de kassa staat) te rammenRazr schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:59:
Wat houden de 2 execution styles Hard Head en Stained Glass in ? Iemand ?
Stained Glass, door hem door het raam van de shop te gooien.
Heeft iemand btw een mooie ingescande map??
[ Voor 7% gewijzigd door Rfce op 12-04-2006 09:30 ]
euh...ja
Ik speel het zo vaak ik kan, maar heb ook een kleine rondhuppelen, dus is niet zo vaakAnoniem: 151099 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:56:
heeft iedereen het al uitgespeeld ofzo?
Yo.
Ik heb een oplossing gevonden voor dit probleem ( voor de mensen die dit ook hebben )m9nossie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:47:
hmm dit spel werkt dus niet met de nieuwere drivers van nvidia, bij mij niet iig icm een 7900GT (84.25, 84.26, 84,30)
Geen zin om terug te gaan naar de 77.xx drivers
ga naar de directory "\Electronic Arts\The Godfather The Game\movies" en rename de bestanden "load.vp6" en "paramount.vp6". Dan slaat hij de introfilmpjes over die het crash probleem veroorzaken icm bepaalde nvidia drivers.
Spel eventjes gespeelt, grafisch valt het me erg tegen en de gameplay vind ik ook niet al te best.
Hmm dan wordt het opstarten ook wat snellerm9nossie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:05:
[...]
Ik heb een oplossing gevonden voor dit probleem ( voor de mensen die dit ook hebben )
ga naar de directory "\Electronic Arts\The Godfather The Game\movies" en rename de bestanden "load.vp6" en "paramount.vp6". Dan slaat hij de introfilmpjes over die het crash probleem veroorzaken icm bepaalde nvidia drivers.
Spel eventjes gespeelt, grafisch valt het me erg tegen en de gameplay vind ik ook niet al te best.
Yo.
Anoniem: 127797
wat te doen !?
zelf ff dood gaan, dan leeft die eigenaar weerAnoniem: 127797 schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:16:
ik krijg nu de opdracht voorgeschotelt om alle zaken en racks over te nemen, en nu heb ik per ongeluk de eigenaar doodgeslaan![]()
wat te doen !?
Anoniem: 127797
Lijkt niet te werkenAnoniem: 131484 schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:18:
[...]
zelf ff dood gaan, dan leeft die eigenaar weer
en laat dat nou net de laatste zijn
Anoniem: 118836
wachten totdat hij wegloopt naar het uiteinde van de gang dan elimineren....BoukeHaarsma schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:00:
Ik zit vast in de missie "Horseplay". Iedereen die die missie heeft gedaan weet waar hij over gaat, dus daar zal ik niks over verklappen. Ik kom alleen niet voorbij de 4e guard (boven bij die kamermeid). Ik heb de eerste 3 silent execution style koud gemaakt, maar bij die 4e slaat er steeds iemand alarm.
Iemand tips??
spoiler:Hmm ik was iets te snel, even wachten en dan gaat die guard op 't einde van de gang staan... echt te makkelijk
jij loop dan door naar de deur...
die kamermeid staat ergens rechts
die gast met de paardenhoofd wacht totdat hij kan...
Anoniem: 118836
Eigenaar dood =kutAnoniem: 127797 schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:28:
[...]
Lijkt niet te werken![]()
en laat dat nou net de laatste zijn
kun je niet meer overnemen.... had ik bij pakhuis van tatta
Anoniem: 173525
kheb ook aardig wat eigenaren vermoord dachtik.. echter kan ik er na een tijdje weer in?Anoniem: 118836 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:02:
[...]
Eigenaar dood =kut
kun je niet meer overnemen.... had ik bij pakhuis van tatta
ook welis gewoon safefile van tijdje trug geladen, moest ik weer een halfuur missies opnieuw doen
btw gf is al een tijdje van mijn systeem af hoor.. te kort man :x
graphics boeide me nog niet eens.. vond het wel grappig om te spelen. maarja als je dan na een kort weekje al klaar bent ongeveer
Dit is sowieso een goede tip; opstarten gaat veel sneller!m9nossie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:05:
[...]
Ik heb een oplossing gevonden voor dit probleem ( voor de mensen die dit ook hebben )
.
Yo.
ja ik heb ook wel regelmatig het nekje van de sigarenboer te lang dicht geknepen maar heb toch genoeg shops gedaan.XyS schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:36:
[...]
kheb ook aardig wat eigenaren vermoord dachtik.. echter kan ik er na een tijdje weer in?
ook welis gewoon safefile van tijdje trug geladen, moest ik weer een halfuur missies opnieuw doen![]()
btw gf is al een tijdje van mijn systeem af hoor.. te kort man :x
graphics boeide me nog niet eens.. vond het wel grappig om te spelen. maarja als je dan na een kort weekje al klaar bent ongeveer
Anoniem: 103718

is een btje vaag..
ook dat je in het menu geen muziek ofzo hoort

btw dit spel heeft de vaagste besturen tijdens het vechten

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103718 op 23-04-2006 19:32 ]
dat is niet normaal neeAnoniem: 103718 schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:54:
is het normaal dat je tijdens het voor filmpje helemaal geen geluid hoort![]()
is een btje vaag..
ook dat je in het menu geen muziek ofzo hoort
btw dit spel heeft de vaagste besturen tijdens het vechten
Anoniem: 103718
hmm voor de rest heb ik wel gewoon geluid enzo

trouwens is er geen knopje dat een map laat zien ???
en hoe gebruik je zon garrote wire(draad
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103718 op 24-04-2006 21:06 ]
Yo.
[ Voor 28% gewijzigd door XyS op 26-05-2006 13:38 ]
Anoniem: 208653
Ik heb the godfather op de pc nu, ik speel het voorfilmpje af, ik kan mijn character gewoon maken, maar als ik een naam wil intikken, doet mn toetsenbord niets..
Ik heb al overnieuw opgestart en weet ik wat, maar het gaat niet weg
Iemand misschien suggesties?
Meer serieus.. keer opnieuw installeren? Kan me niet herinneren dat het heel lastig was om een char aan te maken.
Ik moet wel zeggen, ik speel hem op het moment zonder cd, met een no-cd crack..[ ik weet niet of ik hier openlijk over kan/mag praten]
Ik heb hem zelf maar weer eens geïnstalleerd en moet toch zeggen dat het wel weer even wennen was met die controls. Daarnaast vroeg ik me iets af. Als je een gangster of politieman neerschiet, dan valt het geld en het wapen op de grond. Maar nu blijft het geld altijd liggen en het wapen maar af en toe. Is dit normaal?
Want zo ga je erg snel door je wapens heen vind ik