Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:08

Nakebod

Nope.

* Nakebod = don _O_
Nog "even" en ik ben don of NY

Moet nog wel 90 filmrollen vinden, die zoek ik niet echt, dus heb er niet veel.

[ Voor 115% gewijzigd door Nakebod op 21-03-2006 10:47 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dat wapen voor 500.000 gekocht. Stukken beter als een tommy gun :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

De streetsweeper oid?
Die gaat idd wel lekker. Heb ik vandaag ook gekocht. Ook met 1 schot dood meestal.
Gebruik die momenteel iets meer dan mijn Magnum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Post dan niet als je niets zinnigs te melden hebt ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 21-03-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op alle speel nadelen na dan moet ik wel een ding er aan toevoegen:
Ik vind het persoonlijk zo ongelofelijk cool om dus in scenes mee te spelen van de Godfather.
Wat Star Wars fans hebben met spelen daarover heb ik dus met de GF, die ik ook heel wat vaker heb gezien dan SW.
Ik irriteerde me er trouwens niet echt aan dat Micheal er niet zo uit zag als Al Pacino.

Daarnaast vind ik het Hand2Hand combat systeem er lekker uitgewerkt,

Positieve noot aan deze thread toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb de kans gehad deze game uit te proberen en mijn god...
De gameplay is saai, de besturing crappy en er is gewoon geen zak aan.

Die miljoenen zijn er iig niet aan af te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, en weg is mijn laatste hoop. De druppel die de emmer deed overlopen: Alle 5 de compounds van de families zien er EXACT het zelfde uit. Kijk dat je geen zin hebt om 10 sigarenwinkels te ontwerpen.... vooruit. Maar 5 mob-hq's.... maak daar nou gewoon iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-08 15:19
wat ik echt frutri vind : ben je een compound over aan het nemen heb je er 1 gebouw opzitten>ga je dood> moet je gewoon weer 2 gebouwen pakken 8)7

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:26

Vuurvoske

Nunquam cede!

LET OP:

de mensen die problemen hadden/hebben met INVERT MOUSE!! Je moet je image mounten ipv van een no-dvd / no-cd crack te gebruiken, dan werkt het wel gewoon goed! :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Nakebod schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:45:
Die van mij eigenlijk alle handdingetjes, beetje mikken op het hoofd, ook op een lange afstand, en 1 kogel erdoor, en klaar. Veel beter dan zo een Tommy.
Ik heb wel het gevoel dat als ik een heel magazijn van een tommy leeg schiet op iemand, dat dat veel minder hard aankomt dan wanneer ze dat bij mij doen...soms staat dr in eens iemand achter me met een tommy, en schiet me dan echt vet dood...en ander is het andersom, en moet ikr eloaden :? terwijl ik wel raak schiet. beetje vaag is dat. Net zoals dat politie auto's nep-hard rijden als ze achter ja aan zitten, erg lame is dat...:(
tasjesdief schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 02:11:
[...]

er is een gun die 500.000 dollar kost.. en koop hotels op
Waar kan ik die halen?
spyros schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:44:
wat ik echt frutri vind : ben je een compound over aan het nemen heb je er 1 gebouw opzitten>ga je dood> moet je gewoon weer 2 gebouwen pakken 8)7
Bij m ij was dat niet hoor...ik had er 1 opgeblazen, ging ik dood, kwam ik terug, was ie nog steeds opgeblazen...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Mafia stamt nog uit 2001 maar zag er ongeveer net zo goed uit, als je met je auto rechtsaf sloeg, ging gewoon het knipperlicht aan! Je had wel minder verhalen en meer missies, maar de missies waren zo afwisselend leuk en geniaal bedacht :), dat het spel gewoon Perfect was.
Mis toch wat hier :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Ik heb het tot 2x toe gehad....ben je ook weer van je ammo af enzo moet je dat weer gaan halen :O
Termi schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:56:
Mafia stamt nog uit 2001 maar zag er ongeveer net zo goed uit, als je met je auto rechtsaf sloeg, ging gewoon het knipperlicht aan! Je had wel minder verhalen en meer missies, maar de missies waren zo afwisselend leuk en geniaal bedacht :), dat het spel gewoon Perfect was.
Mis toch wat hier :(.
iet wat minder geniaal was die race-missie :9

[ Voor 70% gewijzigd door FDMK op 21-03-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Termi schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:56:
Mafia stamt nog uit 2001 maar zag er ongeveer net zo goed uit, als je met je auto rechtsaf sloeg, ging gewoon het knipperlicht aan!
En dat zijn precies de zaken die ik hier mis. Er is gewoon geen oog voor detail geweest.
spyros schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:57:iet wat minder geniaal was die race-missie :9
En eigenlijk vond ik die best wel geniaal. Perfect passend in het verhaal maar vooral 'weer eens wat anders'.
Zo moeilijk was ie trouwens niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 21-03-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-08 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:48:
Op alle speel nadelen na dan moet ik wel een ding er aan toevoegen:
Ik vind het persoonlijk zo ongelofelijk cool om dus in scenes mee te spelen van de Godfather.
Wat Star Wars fans hebben met spelen daarover heb ik dus met de GF, die ik ook heel wat vaker heb gezien dan SW.
Ik irriteerde me er trouwens niet echt aan dat Micheal er niet zo uit zag als Al Pacino.

Daarnaast vind ik het Hand2Hand combat systeem er lekker uitgewerkt,

Positieve noot aan deze thread toegevoegd.
Ben het zeer met je eens.. Gewoon een leuke game.. Niet super, maar wel een game voor de mafia fans.. :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

even vraagje.

Zit nu in het level waarbij die ene bloke (munk?) dood wordt geschoten in de kapperszaak.
Ik heb die flutrevolver met 2 schoten.... dat schiet niet op.

Hoe kan ik aan guns\ammo komen?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:57:
Ik heb het tot 2x toe gehad....ben je ook weer van je ammo af enzo moet je dat weer gaan halen :O
[...]

iet wat minder geniaal was die race-missie :9
genoeg beuken en je kwam er wel doorheen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

opgelost trouwens (zwarte markt).

Thanks iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

grrrrr

ik verlies telkens die ambulance achtervolging.
Reden: een stukje voor me uit wordt de straat grijs en ik kan niet meer doorrijden.
Hij moet dat dan laden. Kost > 10 secs.

Heel wazig.
Iemand enig idee hoe dat te killen?

Ik draai het spel op een amd64 3200+ met 1gb ram en een fx5200 (dat is wat magertjes maar alles staat uit qua candy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Ik hoop dat er nog enigsinds een soort fix voor de besturing te vinden is. Het horizontaal schuiven met de muis lijkt wel 'inverted'. Ik kan er iig niet aan wennen, tis zo irritant gewoon. De sfeer op straat is beetje kaal, de gezichten van de characters zijn wel heel erg prachtig. Uiteraard is ook de muziek van hoge kwaliteit. Maargoed, ookal was de game overall prachtig, die besturing daar valt niet aan te wennen.

Maargoed, na het lezen van dit topic ben ik blijkbaar niet de enige, ik hoop dat hier iets nog voor komt. Een fix of dergelijke.

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 21-03-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

die besturing kan ik wel overleven, maar het vechten is soms echt wazig.
de auto's rijden btw volkomen shitty (mafia\GTA is much better imo).

Iemand nog een idee omtrent die grijze shit?
Probleem is dat ik het soms ook indoors heb, ik val dan gewoon door de vloer heen en val dan dood.
Erg wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m2xum2xu
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09-2021
WAAA ik heb al de settings op zn laagst gezet, maar wanneer je auto rijdt, gaat alles schokkerig, terwijl de rest van de game op zn hoogst nog goed werkt. ik heb een geforce 6800 :S
dit is heel irritant bij de ambulance missie, je rijdt een stukje en je auto staat weeral in de fik omdat iedereen op je schiet, hoe moet ik nu verder komen in het spel!!!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zo, uitgespeeld.
Hoewel, ik moet nog 80 filmrollen vinden. Zit nu op 92% overall. Tenzei iemand een kaart heeft waar al die dingen op staan, maar anders ga ik ze niet zoeken :D

* Nakebod Don of NY nu.

Ondanks vrij veel tegenvallende dingen, was het wel een spel die ff leuk was om te spelen.
Wel vaag dat je als Don, en als Don of NY, nog steeds zelf je klusjes moet doen. Daar zou ik toch mensen voor inhuren hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

laat maar...

[ Voor 88% gewijzigd door Dark4ever op 21-03-2006 22:34 . Reden: laat maar heb het al... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:05:
[...]

genoeg beuken en je kwam er wel doorheen :9
of je nam die afsnij route :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 11:43

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Novah schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:22:
Ik hoop dat er nog enigsinds een soort fix voor de besturing te vinden is. Het horizontaal schuiven met de muis lijkt wel 'inverted'. Ik kan er iig niet aan wennen, tis zo irritant gewoon. De sfeer op straat is beetje kaal, de gezichten van de characters zijn wel heel erg prachtig. Uiteraard is ook de muziek van hoge kwaliteit. Maargoed, ookal was de game overall prachtig, die besturing daar valt niet aan te wennen.

Maargoed, na het lezen van dit topic ben ik blijkbaar niet de enige, ik hoop dat hier iets nog voor komt. Een fix of dergelijke.
GEbruik een originele versie van de game. (gebruik geen no cd/dvd crack, game gewoon opstarten met de standaard exe.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
El_Quedro schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:08:
[...]

of je nam die afsnij route :P
je maakt me nieuwsgierig :)

ik krijg echt polio van die compounds

[ Voor 11% gewijzigd door FDMK op 22-03-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeert Om Don Corleone neer te schieten als hij in ze compound is :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het invert knopje in het menu werkt trouwens wel, maar das alleen voor naar boven en naar beneden

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry, mag weg

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb dit spel nu ook net een paar uurtjes ;) ik weet alleen niet hoe je uit een auto moet komen, ik kan elk knopje op mijn toetsenbord indrukken maar ik kom er niet uit! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow sorry dubbelpost! :S

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 27-08 15:45

odan

The dark side is within all!

is al eens vaker langsgekomen hier. spel origineel kopen :) en geen crack/no dvd gebruiken.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Laatst online: 27-08 16:14
Ik zit in die missie dat je die sjap in de oven moet gooien maar ik ga iedere keer dood, die health potion heb ik al gepakt. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
spoiler gebruiken :Y)
spoiler:
er is niet echt een tip..je moet gewoon achter dat muurtje gaan staan en de 2 handlangers afmaken...HP paken en die gozer grabben. Lukte mij ook pas na een keertje of 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:43:
spoiler gebruiken :Y)
spoiler:
er is niet echt een tip..je moet gewoon achter dat muurtje gaan staan en de 2 handlangers afmaken...HP paken en die gozer grabben. Lukte mij ook pas na een keertje of 4
Mij lukte het in een keer, maar ik ben gewoon goed ;).
Je moet waarschijnlijk ook wel een redelijke fighting skill hebben, anders trekt hij zich zelf gewoon weer los.

Ik ben net klaar met de missie over de irritantste scene van de eerste Godfather, namelijk wanneer Sonny
spoiler:
wordt doodgeschoten, echt waarom zou ik dit spoileren, mensen die dit niet weten horen het spel niet te spelen
. Elke keer als ik die film kijk, denk ik weer:"fuck, nee".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

heeft niemand die fout met die leveldelen die nog geladen moeten worden?

en nee mijne is origineel (vriend die in USA was heeft hem meegenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 27-08 17:05

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:13:
Heeft iemand al geprobeert Om Don Corleone neer te schieten als hij in ze compound is :P?
Ja, kan helaas niet, je kan niemand van je 'familie' neerschieten, ook niet die nutteloze zwarte ventjes.

Heeft het zijn van Don van NYC trouwens nog enige toegevoegde waarde boven het zijn van Don? Al die shops/warehouses etc. overnemen is namelijk aardig wat werk :/ .

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
RedFox schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:00:
Heeft het zijn van Don van NYC trouwens nog enige toegevoegde waarde boven het zijn van Don? Al die shops/warehouses etc. overnemen is namelijk aardig wat werk :/ .
Zelfde als met andere promoties, respect multiplier gaat omhoog en de tribute die je moet betalen aan de family gaat omlaag. Voorderest weet ik niet want ik ben zelf nog underboss :P
Ik vond het trouwens wel erg jammer dat de verhaallijn zo kort was, ik keek zo in me stats en zag mission 100% terwijl ik dacht nog wel ff bezig te zijn :/
Maarja voor 2 daagjes is dit wel een leuk spel.
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:17:
Ik ben net klaar met de missie over de irritantste scene van de eerste Godfather, namelijk wanneer Sonny
spoiler:
wordt doodgeschoten, echt waarom zou ik dit spoileren, mensen die dit niet weten horen het spel niet te spelen
. Elke keer als ik die film kijk, denk ik weer:"fuck, nee".
Ja dat heb ik ook altijd :P hehe
Maar dit spel komt geeneens in de buurt van de film, eigenlijk is het een schande hoe ze van zo'n prachtige film zo'n slecht spel kunnen maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Dark Lord op 23-03-2006 00:28 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dark Lord, ben jij toevallig dan ook al Don of NY?
Ik snap de logica niet, als je Don of NY wordt zie je dat je unlimited ammo mee kan nemen, maar toch zie ik steeds dat mijn ammo full is.
En volgens mij kan het ook gewoon op, want als ik schiet telt het af.
En betaal nog steeds 40% van alles wat ik verdien aan de familie. Klinkt ook niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik ben ook Don, en gister werd ik aangesproken met "Hey Kid.. " door zo'n kerel die mij een opdracht ging geven :X
Het was om een opdracht die me wel zou helpen "hoger op te komen" :X
Beetje heel erg slecht weer....

En zoals al eerder gezegd, die coppers zijn werkelijk een lachertje...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe je nu don word(heb zelf nog niet zover kunnen spelen zit er als het goed is wel tegen aan te hinken) ik neem aan dat michael niet zomaar opzij stapt.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-07 15:12
Ik heb ook last van dat klote directx probleem en de bovenstaande goocheltruuk werkt helaas niet :'( Ik heb een los topic hiervoor geopend en hopelijk komt binnekort de oplossing.

djkorpo in "Probleem installeren van Godfather"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik vind het spel echt heel erg tegenvallen... het is een soort semi-ripoff van GTA San Andreas, maar dan in een andere setting. Verhaallijn is veel te kort en veel te "gestuurd". Er is te weinig interactie mogelijk met dingen, je kan niet een bezem uit een hoek pakken en iemand er een dreun mee geven oid.
Je ziet af en toe benen en armen door muren heen steken.

Waar iedereen van te voren al bang voor was is gebeurd: Ze hebben het teveel afgeraffeld. Gemiste kansen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het spel is wel dan veeslet kort en niet goed afgewerkt. Toch vind ik het leuker spelen als GTA, en het hele godfather stijltje brengt ook veel meer sfeer er aan toe. Dat Auto Aim systeem vind ik ook heel erg tof (Nog beetje bijrichten ookal lock je iemand) Het vechten is ook stukken beter als bij GTA. GTA heeft wel natuurlijk wel een veel beter verhaal en veel meer missies, maar toch vind ik dit een leuks pel. Heb veel hoop in deeltje 2 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 15:51

bonzz.netninja

Niente baffi

ik ben bang dat het extreem veel lijkt op mafia.....is mijn vrees terecht?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 07:16
Hebben jullie ook het idee dat je iets gemist heb in dit spel? Na de laatste missie wordt ik gebeld om over mijn "future" te praten, als ik dan naar de corleone compound ga ben ik ineens Don 8)7
Ook heb ik niet meegekregen hoe en waarom Don Corleone ineens aftreed en daarna is ie ineens dood...
De verhaallijn vind ik echt zwaar teleurstellend plus het feit dat er maar 5 verschillende voertuigen zijn en de shops, rackets en compounds allemaal op elkaar lijken... Echt om te huilen hoe ze die vette film zo verneukt hebben....

Ohja nog zoiets stoms, ben je Don, spreekt nog iedereen je aan met "Hey Kid"... en moet je nog alle klusjes in je eentje opknappen... niet dat je dan een aantal mobsters mee kan nemen ofzo...
Zo dat ben ik kwijt :Y)

Ik denk overigens dat ik maar weer met Maffia aan de gang ga _/-\o_ om mijn teleurstelling een beetje te sussen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Marsman83 op 23-03-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

bonzz.netninja schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:49:
ik ben bang dat het extreem veel lijkt op mafia.....is mijn vrees terecht?
Mafia ownt The Godfather hands down :P Nee serieus, dit spel kan simpelweg niet tippen aan Mafia. In sfeer, in gameplay, in verhaallijn, in uitwerking, in missies, in eigenlijk alles.

[ Voor 3% gewijzigd door IceStorm op 23-03-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zinds gisteren ook weer begonnen met mafia :P

Mafia is stukken beter uitgewerkt en missies enzo zijn veel beter ja. Maar toch vind ik Bij the Godfather de bestuuring veel beter, en het vechtsysteem is leuk. Ook vind ik het wel grappig datje van die winkels protection money krijgt. Het moet alleen wel veel beter uitgewerkt worden want, na 5keer het zelfde hotel te bedreigen begint het ook te vervelen :(

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Eigenlijk is dit dus een typische EA game. Zo speelbaar als wat. Dat is altijd een grote PRO van EA. De sfeer zit er ook aardig in, maar de verhaallijn is gewoon klote uitgewerkt en ik vind het teveeel een GTA San Andreas Rip off en dan in een andere setting omdat ze niet helemaal 1 op 1 willen jatten. Gewoon graantje mee proberen te pikken van populariteit van GTA:SA enerzijds en The Godfather trilogie anderzijds. Allemaal leuk en aardig, maar met het budget wat ze voor dit spel hadden had ik wel wat meer verwacht. En dan niet in de vorm van graphics oid, maar op z'n minst een goed uitgewerkte verhaallijn met mogelijkheid tot side-steps en het kiezen van je eigen weg. En wat meer variatie in voertuigen en missies. Ook vind ik dat je in wel heel erg snel "klimt" in 3 spelweken tijd ofzo ben je al van niets tot lid van de famillie. Beetje jammer.

Al met al een gemiste kans in mijn ogen.

Het is niet zo dat ik er geen zak aanvond, maar ik merkte tijdens het spelen gewoon dat dat beetje extra ontbrak. Ook vind ik het beetje zonde van het geld als je na 2 dagen spelen eigenlijk al door het spel heen bent.

En het ontbreken van een multiplayer mode is in mijn ogen echt een gemis. Waarom creeëren ze niet een soort van WoW achtige game, maar dan in maffia setting. Met een grote wereld waarin je gangs kan vormen elkaar kan afpersen etc... Dat was veel vernieuwender geweest en veel beter voor de gaming-experience.

[ Voor 85% gewijzigd door Sander op 23-03-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het opzich wel een leuk spel alleen zitten er teveel minpuntjes in.
Ik probeer nu de stracci compound op te blazen, eerste gebouw is een makkie alleen bij het tweede gebouw word ik gewoon in één shot (shotgun) kapot geschoten!
En wat betreft de graphics ik vind het er niet slecht uitzien maar is voor mij ook niet het belangrijkste!
Als EA dit spel met super graphics had uitgebracht zouden maar weinig mensen dit spel kopen omdat niet iedereen het snelste van het snelste in z'n pc heeft zitten ;) denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike643
  • Laatst online: 22-04 19:13
Mischien kan iemand mij helpen bij de missie "whack the police sergeant". Ik zit buiten op het dak en die agent is door die muur heen gegaan leek het wel. Wat moet ik doen, hoe kan ik bijv. op die houten dozen klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-08 19:02
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:35:
Ik ben zinds gisteren ook weer begonnen met mafia :P

Mafia is stukken beter uitgewerkt en missies enzo zijn veel beter ja. Maar toch vind ik Bij the Godfather de bestuuring veel beter, en het vechtsysteem is leuk. Ook vind ik het wel grappig datje van die winkels protection money krijgt. Het moet alleen wel veel beter uitgewerkt worden want, na 5keer het zelfde hotel te bedreigen begint het ook te vervelen :(
Zeer goed idee..!! Ik ga mafia ook weer op m'n pc installeren..! _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 21:50

XyS

0.o.O

mike643 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:39:
Mischien kan iemand mij helpen bij de missie "whack the police sergeant". Ik zit buiten op het dak en die agent is door die muur heen gegaan leek het wel. Wat moet ik doen, hoe kan ik bijv. op die houten dozen klimmen?
bij mij kwam ie gewoon steeds achter me aan gerend, je kan niet springen voor zover ik weet (je moet hem vant dag pleure he :) )

1 dag spelen en ben al over 60% van de missies? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPMercedes
  • Laatst online: 03-07 19:12
Super goed spel op de PC....!!! _/-\o_

heb nu alles 100% behalve die collectibles.

Weet iemand wat ik moet doen om die ook 100% te krijgen..?
Of en site war het staat zou ik ook geweldig vinden.

Alvast Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag komt The Godfather op tv, SBS geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 27-08 09:42
Ik krijg m'n gamepad niet werkend bij dit spel ???

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 16:35
Eerste indruk:
Graphics zijn waardeloos
Muissettings ook waardeloos (ik krijg ze niet anders ingesteld)
Gameplay geen idee want na 3 seconden lag het spel alweer in mijn digitale prullenbak!!!
Sorry voor de fans hier maar dit spel vind ik 3 keer niets, dat kan ook aan mijn hoge verwachtingen liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 13:38

Vos

AFCA

Smokey! schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:28:
Eerste indruk:
Graphics zijn waardeloos
Gameplay geen idee want na 3 seconden lag het spel alweer in mijn digitale prullenbak!!!
Sorry voor de fans hier maar dit spel vind ik 3 keer niets, dat kan ook aan mijn hoge verwachtingen liggen
Graphics gaan dus boven de gameplay bij jou...mijn eerste indruk was ook slecht, maar nu ik het eenmaal speel vind ik het vermakelijk. Zeker geen top game, maar leuk voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Message to EA:

EA, it's time to think about GRAPHICS. You're running way behind the current average. You always have and I hope you won't be in the future...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

masser120 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:27:
Message to EA:

EA, it's time to think about GRAPHICS. You're running way behind the current average. You always have and I hope you won't be in the future...
De graphics vind ik wel ok. Ik erger me meer aan het schademodel van de auto's en de console-gameplay eigenlijk :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 01:45:
Zaterdag komt The Godfather op tv, SBS geloof ik
Pff elk zichzelf respecterend mens heeft toch wel de Box set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Vos schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:05:
[...]

Graphics gaan dus boven de gameplay bij jou...mijn eerste indruk was ook slecht, maar nu ik het eenmaal speel vind ik het vermakelijk. Zeker geen top game, maar leuk voor tussendoor.
Ze gaan niet ver boven de gameplay, maar aangezien ik mij scheel betaal aan de hardware wil ik daar ook wat voor terugzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertniles
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:53
Beste Mensen met het invert mouse + autodeur probleem.

Je had zelf ook wel kunnen bedenken dat dit niet mag op GoT
Klaar is kees. >:)

Bibat0r

[ Voor 45% gewijzigd door Fuelke op 25-03-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verder heel stil hier, iedereen aan het gamen? :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Neh, dinsdag uitgespeeld, en dan is er weinig meer te doen in het spel.
Hooguit op zoek naar al die film rollen, maar daar ga ik mij niet mee bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
hier nu ook uitgespeeld ( iig Don ) geen zin om Nyc te gaan doen...had wel iets meer diepgang verwacht van dit spel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:36
Heb net spel gekocht, ziet er leuk uit maar als ik met mijn muis naar links ga gaat het beeld naar rechts, je zou zeggen dat het lag aan inverted mouse...zodra ik daar iets aan verander gebeurt er niks, wat kan ik doen? Dit vind ik wel erg irritant tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
VonFoX schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:11:
Verder heel stil hier, iedereen aan het gamen? :)
Ja alleen niet met The Godfather :P Ik vind het echt zonde dat dit spel na 2 dagen zo'n beetje helemaal uitgespeeld is. Je kan natuurlijk nog alle shops en rackets gaan overnemen maar alle badguys staan op precies dezelfde plek altijd en alles ziet er precies hetzelfde uit. Dan die irritante mobwar, moet je elke keer weer FBI gaan opzoeken want alle compounds zijn al opgeblazen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m2xum2xu
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09-2021
heeft nog iemand last van schokkerige autoritjes????
heel de game loopt soepel, behalve het autorijden, de draw distance is te hoog, maar die kunje niet lager zetten......... en het spel zou toch naar behoren moeten draaien alsje mn specs hieronder ziet...
graphics van een jaar oud en het mijn beestje dan nog moeilijk maken |:(
voor de rest is het wel een leuk spel, maar zeker geen Mafia, daim wat was dat een vet spel, hoop dat deel 2 snel uit is, als het nog komt.....

maar weer even to the point, weet iemand waar dat geschok aan ligt? gefragmenteerde schijf miss? want tijdens het spel staat mn schijf niet stil. ik heb hem gister nog gedefragmenteerd, maar een aantal bestanden van the godfather kon hij niet verplaatsen. of kan dit aan mn overklokte videokaart liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je andere kleding scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:36:
waar kun je andere kleding scoren?
Als je je game gaat laden, game aanklikken en op edit klikken ipv load ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De een-regelige something awful review zegt eigenlijk alles:
The Godfather: The Video Game
Creepy digital Don Vito Corleone offers you a game you can't replay. 7/10
:D

(Ik vind het spel wel ok, en de muziek blijft gewoon geweldig. Maar de nasmaak van het haastwerk blijft teveel aanwezig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Smokey! schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:28:
Eerste indruk:
Graphics zijn waardeloos
Hieruit concludeer ik dus dat jij zoiezo de game illegaal hebt, dat geeft voor mij al aan dat je zo iemand bent die op dit moment alles download wat lost en vast zit en dan binnen 10sec zijn mening vormt. Ik vindt persoonlijk dat je als je een game 10secs speeld je niet kan en mag zeggen dat de game 3 keer niks is. Dat je na een uur of wat spelen een keer zegt dat je het niks vindt, oke, maar na 10 secs.

Voor mensen zoals jij worden de spellen niet gemaakt, en daar verdienen ze ook niks op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Maar hij heeft wel gelijk, het spel is gewoon niet leuk (genoeg). Het is geen slecht spel maar het mist gewoon van alles om het interessant te maken.
Het is absoluut een spel om te kopen maar wel als het een keer voor 10 euro in de budgetbak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
IceStorm schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:37:
Maar hij heeft wel gelijk, het spel is gewoon niet leuk (genoeg). Het is geen slecht spel maar het mist gewoon van alles om het interessant te maken.
Het is absoluut een spel om te kopen maar wel als het een keer voor 10 euro in de budgetbak ligt.
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar dat merk je niet in 10secs... Ik kwam er na half uurtje spelen ook wel achter dat het niet was wat ik ervan verwacht had. Maar om nou gelijk te zeggen dat het echt een waardeloos spel is... Het voldoet niet aan de verwachtingen, is niet vernieuwend genoeg etc, maar het is opzich wel geinig spelletje met een leuke sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
ikbensander schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:32:
[...]

Hieruit concludeer ik dus dat jij zoiezo de game illegaal hebt, dat geeft voor mij al aan dat je zo iemand bent die op dit moment alles download wat lost en vast zit en dan binnen 10sec zijn mening vormt. Ik vindt persoonlijk dat je als je een game 10secs speeld je niet kan en mag zeggen dat de game 3 keer niks is. Dat je na een uur of wat spelen een keer zegt dat je het niks vindt, oke, maar na 10 secs.

Voor mensen zoals jij worden de spellen niet gemaakt, en daar verdienen ze ook niks op!
Haha, ik wil er niet veel verder op in gaan. Maar ik probeer de spellen eerst voor ik ze koop. Als ik alle spellen koop die ik wil spelen ben ik in een week blut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:26

Hu9o

Schokkend

Ok, ook ik kan niet uitstappen :| Nu lees ik dat het met spatie moet, maar was was er oorspronkelijk aan spatie gebind? want ik heb spatie nu staan op crouch.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 27-08 15:25

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hu9o schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:25:
Ok, ook ik kan niet uitstappen :| Nu lees ik dat het met spatie moet, maar was was er oorspronkelijk aan spatie gebind? want ik heb spatie nu staan op crouch.
Iets van select/action ofzo. Anders zet je de controls ff terug naar de oorspronkelijke waarden en verander je ze daarna weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan een spel nou 3x niks zijn ? 1x niks of 3x niks het is allebei niks :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Weet iemand hoe je met een knuppel / baseball bat kan slaan?

Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:01

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Rechter muisknop + E of Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ja ik had op ign.com al wat gevonden. rechterklik (lock) en dan bewegen met je muis.

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 18:00

TommyGun

Stik er maar in!

Ik weet niet of het nou komt omdat ik GTA gewend ben maar wat is die besturing bagger zeg. Daardoor dus ook na een kwartiertje er al afgegooid. Die combo's en camera zijn gewoon te slecht. Idee is wel leuk maar helaas EA.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de besturing juist wel vet, het is wel heel erg wennen idd, zeker met toetsenbord, maar als je het een beetje doorhebt is het toch wel leuk. Ook dat je mensen kan vasthouden ed. Ook dat afperssysteem vind ik goed gemaakt.

Ik vind wel het auto-gedeelte heel slecht uitgewerkt. De auto's zien er simpel uit, en het rijgedrag voelt heel erg arcade aan. In Mafia waren de auto's echt supergedetailleerd met heel realistisch rijgedrag. Ook de stad vind ik heel erg eentonig, niet echt sfeervol, en de graphics vind ik ook een beetje tegenvallen.

Al met al vind ik het zeker een vermakelijk spel, maar lang niet zo goed als Mafia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Eerst vond ik het helemaal niks, maar na wat langer spelen raak je toch gewend aan de (verrotte) besturing. Nu begin ik het spel toch wel te waarderen eigelijk.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 09:41
Hoe kan ik de commandant van het dak gooien. Sla hem nu bijna verrot, pak hem vast en hang hem over de railing met W, maar kan hem er niet vanaf gooien.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

hem vast pakken en een zwiepende beweging maken met de muis en dan loslaten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:41

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zijn er mensen die ervaring hebben met het doodschieten van eigenaren van rackets/businesses?

Per ongeluk heb ik er een paar van dood geschoten. Je doet wel eens wild met je Dillinger :) Alleen nu kan ik nooit meer 100 % van de rackets en shops en hubs e.d. overnemen. Krijg een melding dat de toko's gesloten zijn door een dode in de familie. Gaan die tenten weer open? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Hann1BaL schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:57:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het doodschieten van eigenaren van rackets/businesses?

Per ongeluk heb ik er een paar van dood geschoten. Je doet wel eens wild met je Dillinger :) Alleen nu kan ik nooit meer 100 % van de rackets en shops en hubs e.d. overnemen. Krijg een melding dat de toko's gesloten zijn door een dode in de familie. Gaan die tenten weer open? Weet iemand dat?
Ja hij gaat weer open... Weet nie hoe lang het duurd... Maar het duurde wel een tijdje... Ik ben gewoon verder gegaan met andere stads delen. Zelfde als je er 1 opblaast blijft ie ook een tijdje dicht :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

dark4ever schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:19:
[...]

Ja hij gaat weer open... Weet nie hoe lang het duurd... Maar het duurde wel een tijdje... Ik ben gewoon verder gegaan met andere stads delen. Zelfde als je er 1 opblaast blijft ie ook een tijdje dicht :D.
ja, verder gaan in andere stadsdelen zeg je :) De hele stad is van mij op een paar toko's na, waar ik dus wat te veel mensen koud heb gemaakt :D Ik ben overigens Don of NYC geworden. 92 % game progress was genoeg. Het levert (zoals bekend) $ 1.000.000 en 1.000.000 respect op. Die 1 milj. respect is overigens niet genoeg om alle skills vol te krijgen bij mij. Ik werd al don of NYC voordat ik alle assasinations had gedaan. Sommige tenten zijn bij mij al weken dicht. (meerdere keren geld gekregen van mn toko's en toch waren die andere nog dicht..)

het is duurT ipv duurd btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

TommyGun schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:13:
Ik weet niet of het nou komt omdat ik GTA gewend ben maar wat is die besturing bagger zeg. Daardoor dus ook na een kwartiertje er al afgegooid. Die combo's en camera zijn gewoon te slecht. Idee is wel leuk maar helaas EA.
Ik vind het (lees: de besturing) ook niks, maar om hem na een kwartier er alweer af te gooien. Zoals je ziet zeggen de meeste mensen dat ze het spel (na een tijdje) best kunnen waarderen.

Maar goed, je moet zelf doen wat je wilt :)

Ik ga weer verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:29

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Weet iemand wat ik moet doen bij die manege en je op de uitkijk moet staan? :? Er komt een bewaker binnen, maar dan?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

SideSwipe schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:43:
Weet iemand wat ik moet doen bij die manege en je op de uitkijk moet staan? :? Er komt een bewaker binnen, maar dan?
Gewoon ff choken voor de tijd om is :)

In geval dat het niet werkt; je krijgt zo'n ijzerdraadgeval. Misschien wil het script dat je die gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

SideSwipe schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:43:
Bewaker wurgen :)
Dan teruglopen naar je maat. Die heeft dan het hoofd wel klaar. Dan hoor je de verdere instructies wel.

Ik heb nu alles in de game, op wat collectibles na (meeste uit de ziekenhuizen bijv niet) en 1 racket, maar daar is een dode... Probleem is dus dat ik niets meer kan doen, behalve wachten tot die tent weer open is zodat ik ook de laatste familie kan elimineren en echt alles van mij is :)

Ik noem het spel dus wel redelijk uitgespeeld, aangezien ik werkelijk niets meer kan doen en dus al Don of NYC ben. Redelijk kort spel. Leuke missies, maar te weinig. De shops, uitgaansgelegenheden, warehouses, hubs etc mochten wel een wat meer verschillende indeling hebben. Het spel werd redelijk voorspelbaar door altijd dezelfde opzet.

De gecreeërde sfeer in de game vond ik zeker wel goed. Ik heb alleen nog nooit zo'n suffe politie gezien in een spel :) Iemand wel eens opgepakt hier? Alleen als je 5 badges in beeld ziet, moet je een beetje moeite doen, maar anders kan je fluitend weglopen.

Al met al heb ik me iig erg vermaakt met de game, maar jammer dat je er zo snel klaar mee bent. Ik had weinig last met de besturing. Tja, anders dan GTA, maar wat boeit dat? Het is dan ook geen GTA :) Een van de betere games van EA op dit moment denk ik.
Firestone schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:49:
[...]

Gewoon ff choken voor de tijd om is :)

In geval dat het niet werkt; je krijgt zo'n ijzerdraadgeval. Misschien wil het script dat je die gebruikt.
nee hoor, ik weet nog wel dat ik die gozer gewoon in elkaar geslagen heb. Als je het maar binnen de tijd doet.

[ Voor 12% gewijzigd door Hann1BaL op 28-03-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ok ik heb net m'n eerste warehouse overgenomen. Gevolg is dat er nu een gangwar is ontketend, er stond even in beeld hoe deze te eindigen voor de klok op nul staat maar dit heb ik niet kunnen lezen :(

Dus wat moet ik nu doen voor die 40 minuten om zijn>?? iets bomben maar hoe bomb ik een shop bijvoobeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Iemand nog tips voor het bomben van die 4 compounds? gewoon doorrosssen met een auto en dan om je heen knallen of stap voor stap alles uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 27-08 17:05

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Hu9o schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:31:
Ok ik heb net m'n eerste warehouse overgenomen. Gevolg is dat er nu een gangwar is ontketend, er stond even in beeld hoe deze te eindigen voor de klok op nul staat maar dit heb ik niet kunnen lezen :(

Dus wat moet ik nu doen voor die 40 minuten om zijn>?? iets bomben maar hoe bomb ik een shop bijvoobeeld?
FBI/Gman opzoeken en omkopen, check je map voor hun locatie.
ikbensander schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:45:
Iemand nog tips voor het bomben van die 4 compounds? gewoon doorrosssen met een auto en dan om je heen knallen of stap voor stap alles uitschakelen?
Ik schakelde alles stuk voor stuk uit, van een afstandje met mn handgun of gewoon maaien met zo'n lvl3 machinegeweer.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Mijn mening over The Godfather (PC versie)

+ Punten

* Herkenbare scenes, plaatsen, karakters
* Muziek
* Sfeertje

- Punten

* Grauwe straaten
* Alle winkels, waarhuizen en rackets lijken op elkaar (van binnen)
* Te kort verhaal
* Auto's rijden voor geen meter
* Je karakter bestuurd niet lekker
* Mist de finesse van GTA

Conclusie

The Godfather is een leuke game, maar komt in de dromen van EA niet eens in de buurt van GTA en/of mijn verwachtingen. Ik vraag mijzelf ook af waar de 80 miljoen aan uitgegeven is, puur aan licenties vrees ik. EA had beter rockstar over kunnen kopen :P , GTA SA of zelfs VC kunnen pakken en daar een godfather mod overheen kunnen gooien, en er was een 10x betere game uit gerold. Toch zitten er echt leuke gameplay elementen in het spel, helaas verminderen de minpunten een deel van de beleving.

Just my 2 cents, na het verhaal vandaag uitgespeeld te hebben :7

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

Zo, ik ben Don. Beetje kort spel hoor. Ik heb echt geen zin om alles te 100% te halen. Al die rackets overnemen e.d. is veel te veel werk en eentonig, beetje jammer dat EA dat gebruikt om extra speeltijd toe te voegen. Na een jaar naar dit spel te hebben uitgekeken is het me vies tegengevallen. Het enige wat ze wel goed hebben gedaan, is niet te veel met de verhaallijn van de film gekloot te hebben. De muziek goed, sfeer was wel ok. Maarja, te kort, verotte besturing, geen orginele dingen( behalve het richten met het geweer) en te eentonig na een tijdje.

Jammer...waste of money

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36
Hu9o schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:25:
TipTipTip:

Koop het spel is! ipv een crack te gebruiken...!
Je zal zien dat je dan WEL goed kan uitstappen
Pagina: 1 2 3 4 Laatste