Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 21:51

Brons

Fail!

Vos schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:59:
"In godfather.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten."

Ik krijg heel even schermpje van EA te zien en krijg dan bovenstaande melding. Iemand dit ook gehad? Een re-install maakt geen verschil. Ook compatibiliteit veranderen doet niks.
Heb ik ook.

Ik hoop dat het wat op Mafia lijkt, dat was namelijk een game die mijn geld verdiende.

Nu nog hopen dat ik het vandaag aan de praat krijg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Convoy

g44p

iemand enig idee hoe je uit een auto komt? heb alles al geprobeerd, maar kom de auto niet uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 18:35
ik denk dat ik dit niet ga kopen. de intro zag er erg stoer uit en ik dacht jes die ga ik kopen.
maar nu ik de verhalen hoor en de graphics. ja laat ik het denk ik toch liggen, jammer had namelijk een erg goed spel kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
freekweb schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:23:
iemand enig idee hoe je uit een auto komt? heb alles al geprobeerd, maar kom de auto niet uit :'(
spatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Convoy

g44p

dat dacht ik dus ook.... maar no go :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsx
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 09:40
FnF schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:35:
[...]

Compatability op Windows 2000 zetten, werkt dan prima.
Thanks a lot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-07 22:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Brons schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:07:
Ik hoop dat het wat op Mafia lijkt, dat was namelijk een game die mijn geld verdiende.
Mafia staat echt een flink aantal treden hoger dan The Godfather imho. Godfather is leuk maar 'grijpt' gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdstap
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-05 08:53
freekweb schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:23:
Je moet inderdaad uitstappen door middel van de spatie. Maar dit kan pas als de auto volledig stil staat. Erg vervelend dus wanneer er iemand achter je rijdt en je verder duwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geen probleem :) Er waren ook heel veel mensen met dit probleem bij NFSMW. Bij EA is het altijd afraffel werk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Heel erg leuk spel tot nu toe :) Net even 2 uurtjes gespeeld, alleen die bestuuring is wel klote met muis en toetsenbord. Het instellen van me Logitech cordlewss rumblepad 2 lukt ook niet echt. In het optie menu lukt het ,me niet om knopjes te selecteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Goh.. 100 miljoen dollar

maar "invert muis" werkt niet (muis dus niet te gebruiken, rechts = links en vise versa)
sowieso rare console-port besturing
uitstappen uit een auto (met T of spatiebalk) werkt niet

Deze game leek me echt interessant maar tot nu toe issie alleen maar frustrerend
What am i dong wrong?

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Uitstappen lukt niet? Hier is het gewoon spatie...

Voor de rest heel vermakelijk tot nu toe, heb net ff anderhalf uur gespeeld. Graphics zijn nou niet echt denderend, maar best te pruimen. Sfeertje zit er lekker in. Mensen aftuigen is ook lekker gedaan >:)

Enigste waar ik mee zit, is dat de fps gelockt is op 30fps ( stomme consoles ). Is hier wat aan te doen? Beetje zonde met een 7800GTX :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ik zou weleens willen weten hoeveel er ook daadwerkelijk naar het spel is gegaan, zal veel licensie werk zijn enzo.

Ik heb al 1 compound veroverd, :) Is alleen niet gemakkelijk, met deze besturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Niemand problemen met die "invert mouse" optie die niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Ik kan helaas de gamepad niet gebruiken. Als ik die optie selecteer dan gebeurd er helaas niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Cozm0 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:01:
Niemand problemen met die "invert mouse" optie die niet werkt?
Jawel, optie doet helemaal niks hier. Net als spatie voor uitstappen...nog niet gelukt. Dat wordt wachten op de 1e patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• explorer007
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-12-2024
FnF schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:35:
[...]

Compatability op Windows 2000 zetten, werkt dan prima.
holy shit!! Wat een toptip! Ik had het bestaan van dat compatibiliteit programma al bijna verdoemd. omdat ik er tot nu toe echt nooit echt iets aan gehad heb bij het oplossen van probs. en na 99x tevergeefs proberen geloof je er ook niet meer in dat het de 100ste keer wel werkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119803

hehe na het lezen van dit topic het spel ook maar eens aangeschaft
en ik moet zeggen dat ik aardig verast was ... het heeft mij wel "veel" aantal uurtjes vrijetijd minder gekost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Anoniem: 128052 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:21:
Het instellen van me Logitech cordlewss rumblepad 2 lukt ook niet echt. In het optie menu lukt het ,me niet om knopjes te selecteren :P
Hier een rumblepad II met draadje maar die werkt dus ook niet, kan de pookjes niet calibreren omdat het spel de knoppen idd niet oppikt. Lekker handig, heb weinig zin om met het toetsenbord aan de slag te gaan als ik die waslijst aan knoppen zie.. :(

Edit: Al gelukt, software opnieuw geinstalleerd en werkt weer naar behoren.. Nu alleen even de controller layout vinden die de ps2 versie heeft. Tot zover nog geen succes.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 19-03-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

A1ex schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:56:
[...]

Jawel, optie doet helemaal niks hier. Net als spatie voor uitstappen...nog niet gelukt. Dat wordt wachten op de 1e patch :)
Lekker dan, 100 Miljoen gespendeerd op een game
maar om em fatsoenlijk te kunnen spelen moet je wachten op de 1e patch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-07 20:06
waar kan je jezelf healen? want dat is me nog steeds niet duidelijk

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dat probleem met invert mouse en niet kunnen uitstappen komt door de crack die niet goed werkt :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

spyros schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:55:
Er staat op de tafel in je safehouse iig een fles drank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:59

RedFox

Heb je een OV ofzo?

spyros schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:55:
Moet je even op je map kijken, er zijn speciale huizen die als logo iets van een medicijnflesje hebben.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hier deed hij het pas na Nvidia driver upgrade, ik had eerst 81.98. Dat waren tot paar dagen terug de laatste offical. Maar daar deed hij het niet mee, na upgrade naar 84.21 ging ie als een trein. Wat een geweldig spel trouwens :)

Al heeft het min punten van hier tot aan de volgende pagina, die wegen niet op tegen hoe leuk de verhaallijn in elkaar zit.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

o rey schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:09:
dat probleem met invert mouse en niet kunnen uitstappen komt door de crack die niet goed werkt :X :P
De game ligt nog niet in de winkel hier. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
RedFox schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:54:
[...]

Moet je even op je map kijken, er zijn speciale huizen die als logo iets van een medicijnflesje hebben.
heb ik ook gedaan maar dan zegt die dat hij ( mn poppetje ) die rommel niet hoeft ook al druk ik op kopen :/

Dan nog iets wat ik niet goed begrijp...heb op een gegeven moment op tocht naar de black-market dealers een groepje gangsters afgeschoten en nu staat er dat ik over een x aantal minuten een of andere mob war heb ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

A1ex schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:56:
[...]

Vaag, bij mij doet spatie het gewoon voor uitstappen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

bAdmuTs schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:37:
[...]

Vaag, bij mij doet spatie het gewoon voor uitstappen.
Hier niet...irritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
lukt me niet om de gamepad aan t werk te krijgen!!!! Irritant met toetenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Cozm0 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:07:
[...]

De game ligt nog niet in de winkel hier. Toch?
21 maart :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47730

Man man man, wat vind ik die muis irritant....
Heeft iemand hier al een oplossing voor? Ik heb wat in de default.ini zitten snuffelen, maar ik word daar niet echt wijzer van.

Edit:
0X55AA schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:39:
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben met problemen.

Uitstappen uit een auto lukt niet, en die invert mouse ook niet :s

Verder zijn de controls om te huilen :(.
Idd ja, dat probleem dat je wel een auto IN kan, maar er niet UIT kan heb ik ook, terwijl dit toch dezelfde knop is :/

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 47730 op 19-03-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben met problemen.

Uitstappen uit een auto lukt niet, en die invert mouse ook niet :s

Verder zijn de controls om te huilen :(.
Waar die 100 miljoen heen is gegaan? => licenties, want heel veel werk kan hier niet inzitten, al die fouten. En de graphics zijn ook niet echt bijzonder.

Conclusie = Mafia is beter, nog steeds.

Hopelijk komt er snel een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:49

Turfschipper

Hup NAC

Wat ben ik toch blij dat ik, na het aanschaffen van battlefield vietnam, mezelf had voorgenomen NOOIT meer een spel van EA games te kopen.

Reclame maken kunnen ze wel, maar alle spellen, zonder uitzondering zitten vol met bugs, fouten etc.

hoe kan dat nou, dat die controls zo verneukt zijn? Omdat er helemaal niet getest wordt door die zakkenvullers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:02
Ik heb m net gespeeld. Het spel is niet zo mooi als op die screenshots, zelfs niet met alle instellingen op zn hoogst. Het zit verder wel tof in elkaar

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik krijg 'm morgen. Ben erg benieuwd naar 't spel. Ik was (en ben nog steeds) een groot fan van Mafia. Hopelijk is 't een beetje zo'n zelfde game, maar de reacties die ik hier zo lees zijn niet echt positief :X iemand de reclame's op TV gezien? Ik zag 'm vanmiddag, uiteraard ziet 't er daar natuurlijk wel likkebaardend uit :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

stalscu schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:50:
Wat ben ik toch blij dat ik, na het aanschaffen van battlefield vietnam, mezelf had voorgenomen NOOIT meer een spel van EA games te kopen.

Reclame maken kunnen ze wel, maar alle spellen, zonder uitzondering zitten vol met bugs, fouten etc.

hoe kan dat nou, dat die controls zo verneukt zijn? Omdat er helemaal niet getest wordt door die zakkenvullers.
Kunnen de controls e.d. niet verneukt zijn omdat het een niet-gekochte versie is?

Als ik het spel verlaat staat mijn desktop ook op de resolutie waarin ik het spel speel. Ook irritant...iedere x de iconen weer goed zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 19-03-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Nadat ik het aan de praat heb gekregen heb ik het aardig wat uurtjes gedaan.

Ik moet zeggen dat het leuk is, maar het heeft wel wat minpunten: De controls zuigen, misschien werkt het wel beter op een console. De graphics zijn echt 3 a 4 jaar oud, waarschijnlijk om het te laten werken op consoles.

Maar gelukkig heeft het ook wat pluspunten: de sfeer is echt goed, vooral de interacties met personages. Je kan bijvoorbeeld iemand grabben (moet je eerst de rechter muisknop indrukken, en dan de linker... Kan redelijk omslachtig zijn) en dan tegen een muur aangooien, om hem over te halen om geld aan je te betalen. Of iemand's kassa kapotslaan met zijn hoofd, iemand van een dak of door een ruit gooien, etc.

Wat ook leuk is zijn de verschillende executie manieren. Je kan bijvoorbeeld iemand op de grond gooien en dan met een shotgun z'n gezicht er af blazen :).

Al met al wel een leuk spel, maar ik moet nog even kijken of het ook leuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

spyros schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:32:
[...]

heb ik ook gedaan maar dan zegt die dat hij ( mn poppetje ) die rommel niet hoeft ook al druk ik op kopen :/

Dan nog iets wat ik niet goed begrijp...heb op een gegeven moment op tocht naar de black-market dealers een groepje gangsters afgeschoten en nu staat er dat ik over een x aantal minuten een of andere mob war heb ofzo
Om een mobwar te winnen moet je of een FBI agent omkopen, of hun compound opblazen. FBI agent briben is verre weg het gemakkelijkst ;)

Verder vind ik echt een leuk spel, en zit ik nu op 94% van de missies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Ik vind deze game een beetje aan het "GUN" syndroom lijden.
De game op zich is leuk bedacht, maar je raakt zo gefrustreerd met de controls dat je de game gewoon gaat de-installeren uit irritatie.
De zoveelste totaal mislukte port van een console game die puur door de ruk-controls faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:33

Nakebod

Nope.

Volgens mij nog 1 missie en ik ben klaar met het missie gedeelte.
En dan de rest nog. Van alles een beetje, maar allemaal net niets :P
Maar goed, na heel wat uren vandaag gespeeld te hebben.. net of ik niets beters te doen heb.. ik vind het totaal niet "The Godfather". De personages hadden net zo goed Jantje, pietje en klaas kunnen heten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Ja, idd. Enige raakvlakken met the Godfather zijn die paar missies. Het had net zogoed een ander 'mafiaverhaal' kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:57

TMC

Ik vind het drie keer niks. Het spel voelt zo vervelend aan, terwijl Grand Theft Auto San Andreas veel natuurlijker speelden. Bah! Ik heb door dit spel wel meteen weer zin gekregen in GTA: SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Nakebod schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:29:
Volgens mij nog 1 missie en ik ben klaar met het missie gedeelte.
En dan de rest nog. Van alles een beetje, maar allemaal net niets :P
Maar goed, na heel wat uren vandaag gespeeld te hebben.. net of ik niets beters te doen heb.. ik vind het totaal niet "The Godfather". De personages hadden net zo goed Jantje, pietje en klaas kunnen heten.
Ik ben een groot fan van de boeken en de films en ik moet eerlijk zijn dat ze beste "The Godfather" feeling erin hebben. De personages zien er goed uit en de stemmen ook. Alleen jammer dat Michael Corleone (Al Pacino) er niet hetzelfde uit ziet. Maar ja Al Pacino moest zijn hoofd weer gebruiken voor Scarface :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mjah, dat lijkt wel, maar verder heb ik niet echt het "Godfather" gevoel.

En missies: 100% _O_
Overall game status: 52% :) Dus ik mag nog wel even. Rest van de week niet zoveel tijd als zo een vrije zondag, dus daar zal ik wel wat langer over doen dan nog geen dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

s0k schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:54:
[...]

Om een mobwar te winnen moet je of een FBI agent omkopen, of hun compound opblazen. FBI agent briben is verre weg het gemakkelijkst ;)
Je mag ook gewoon een winkel opblazen. En dat is zielig simpel. Je koopt een bom, gooit dat ding naar binnen en je loopt weg... Heb je wel politie achter je aan, maar je hebt wel gewonnen.

Weet iemand wat het nut is van het omkopen van een Seargant ipv een officer? Het kost 4 keer zo veel, maar ik heb geen verschil gemerkt.

Ik vind het wel een goeie Godfather feel hebben. Het volgt het verhaal redelijk goed, maar omdat je niet een hoofdpersonage bent (Sonny, Michael) doe je niet hetzelfde als in de film. Je bent iedere keer dat figuurtje dat alle smerige dingen doet, maar die niet in het film/boek te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130938

ik heb het spel nu ook een aantal uren gespeeld vind het zacht gezegd beter als mafia mafia moest je persee de verhaallijn volgen anders verveelde je je snel dit spel kan je nog winkels gaan overnemen compounds proberen te mollen etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Cops omkopen doe ik nooit...ik zie het nut er niet van in. Als ik 3 sterren achter me aan heb ben ik ze nog zo kwijt. Meer dan 3 niet, dan moet ik naar een safe house. Maar dat lukt me ook altijd wel...tot nu toe ben ik nog geen een keer op gepakt.

Ik ben redelijk ver met het spel denk ik zelf, heb redelijk veel winkeliers e.d. die ik afpers en ben nu bij de missie dat ik alle andere families moet uitschakelen, dus wss wel het laatste level ofzo.
Ik verdien ook best goed nu, heb al 1,7 miljoen ofzo, weet alleen niet wat ik dr mee moet doen :P
Vraag me af of je uiteindelijk ook echt "godfather" kunt worden...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 130938 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:10:
ik heb het spel nu ook een aantal uren gespeeld vind het zacht gezegd beter als mafia mafia moest je persee de verhaallijn volgen anders verveelde je je snel dit spel kan je nog winkels gaan overnemen compounds proberen te mollen etc etc
Het spel is niet beter dan Mafia, sorry (:P). Ik ben het met je eens dat je de verhaallijn in Godfather niet zo strak hoeft te volgen (GTA manier) maar de verhaallijn van Mafia was interessant even vooral afwisselend en dat kan ik bij The Godfather gewoonweg niet zeggen.

Het overnemen van winkels is gewoon takke irritant uitgewerkt imho. Als je een shopkeeper bedreigt krijg je andere mafia leden op je dak (prima), die knal je overhoop en als je de man dan weer bedreigt lacht ie je keihard uit en moet je hem in elkaar slaan. Daar overdrijf je weer in, resultaat, hij dood, jij je kogels kwijt en jij 5 andere mafialeden op je dak als je de winkel uitloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Zelfs de graphs van mafia zijn nog vergelijkbaar met dit spel idd, en de verhaallijn van mafia doet er weining voor onder. Maar zoals hier boven ook al door iemand gezegd zijn andere dingen wel weer heel erg goed. Maar het had zeker beter gekunt ja.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IceStorm schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:59:
[...]

Het overnemen van winkels is gewoon takke irritant uitgewerkt imho. Als je een shopkeeper bedreigt krijg je andere mafia leden op je dak (prima), die knal je overhoop en als je de man dan weer bedreigt lacht ie je keihard uit en moet je hem in elkaar slaan. Daar overdrijf je weer in, resultaat, hij dood, jij je kogels kwijt en jij 5 andere mafialeden op je dak als je de winkel uitloopt.
Tja dat is wel vervelend. Soms sla ik ze ook, en maak ik alle spullen die ik kan vinden in de winkel dood, maar nog raakt het bangheidsmetertje niet vol, dus betaald hij nog niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Zal het maar ff in een spoiler tag zetten.

spoiler:
Ik moet nou in me eentje die hq vernielen van die andere mafia groepen.... hoe ga ik dat in godsnaam aan pakken? Heb het al geprobeerd... alleen na het 20 ventje werd het toch zwaar kut :)

Dus heeft iemand dit al gedaan? En zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71555

Anoniem: 128052 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:36:
[...]
Tja dat is wel vervelend. Soms sla ik ze ook, en maak ik alle spullen die ik kan vinden in de winkel dood, maar nog raakt het bangheidsmetertje niet vol, dus betaald hij nog niks :(
Gewoon rondsluiren, door te grabben en daarna bv tegen objecten aan slammen of over een reling/raampost heen gooien.

Ik heb meer moeite met sommige backdoor dingen over te nemen. Omdat er superveel mafia mannentjes rondlopen met shotguns en ik enkel met een magmum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Als je met de blote handen aan het werkt gaat, en je laat de vijanden stikken R3 + L3. Dan komen die andere mannetjes meestal een voor een naar je toe, en kan je ze 1 voor 1 rustig laten stikken. Als je je wapen in je handen hebt, zullen hun ook met wapens komen.

Winkels overnemen is echt super makkelijk. Richt je shotgun op hem, dan zet je pressie. Pak hem vast, zet je ook pressie. Even laten stikken gaat meestal kei hard, fijn als je niet veel tijd hebt. En je kan ook 'doen' alsof je gaat slaan, dat vinden ze meestal ook niet zo fijn.
dark4ever schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:52:

spoiler:
Ik moet nou in me eentje die hq vernielen van die andere mafia groepen.... hoe ga ik dat in godsnaam aan pakken? Heb het al geprobeerd... alleen na het 20 ventje werd het toch zwaar kut :)

Ja, heb 1 keer zo`n
spoiler:
compound veroverd, gewoon met genoeg wapens en molotovcoktails erheen gaan, en veel dekking zoeken enzo, is best te doen. Iig de bedoeling is een bom in de kelder te leggen, en gelukkig liggen daar wapens en een flesje :9 . Verder, als je gebouw 1 hebt op geblazen, goed opletten als je naar buiten loopt, dan staan er ineens weer vet veel

[ Voor 46% gewijzigd door Mausz op 20-03-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
dark4ever schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:52:

spoiler:

Vind ik best simpel eigenlijk... ik heb wel mn shooting-skills al helemaal geupgrade. Ik schiet meestal met een magnum of een tommy gun. ik pak een auto, rijdt door die blokkades heen (gewoon langsop), dan hoef je die iig niet meer te doen. Dan stap je ergens uit, zoek je dekking, en schiet je ze een voor een dood.
Het enige wat ik wel erg klote vind altijd is dat als je ergens binnen bent, en je hebt bijv 4 deuren...dan doe je er een open, komt er eentje van achteren uit een andere deur met een shotgun....en van zo dichtbij komt dat dan best wel hard aan. Das we klote. Verder, als je bij zon gebouw bent, gewoon meteen naar de kelder gaan, bom planten en dan HEEL SNEL weer naar buiten :) Als je niet op tijd buiten bent maakt dat niet zo veel uit,dan ben je dood maar kan je gewoon weer terug gaan voor het volgende gebouw...als je een gebouw eenmaal opgeblazen hebt hoef je die niet nog een keer te doen.
Ik schiet nu met die magnum de meeste met 1 schot dood btw :) Hij mikt altijd in de borst en is 9/10 keer raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn nou trouwens die Street Smarts skill punten?
Hoe goed je kunt flirten met de dames in je apartament of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ja dat weet ik ook niet echt eigenlijk....heb ik nog niet echt uit kunnen vinden. Die grietjes in mn appartement staan dr echt voor jan lul... snap dr niks van. Meestal laat ik ze alle hoeken van de kamer zien ofzo :P
beetje vaag zijn die...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Lol je bent natuurlijk niet voor niets De Pimp he, je moet je naam wel hoog houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14455

Ik blijf het knap vinden hoe mensen de eerste missie hebben gehaald, want ik kan onmogelijk uit mijn auto stappen. Sta je daar 1min voor je savehouse op alle mogelijk knoppen te rammen. Waardeloos.

En de instellingen van invert mouse werken zoals gezegd niet. En de video-instellingen worden na een restart van het spel ook weer op default gezet. Is hier geen workaround voor?

Dit is echt een te mager spel van EA naar mijn mening |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:11:
Ja dat weet ik ook niet echt eigenlijk....heb ik nog niet echt uit kunnen vinden. Die grietjes in mn appartement staan dr echt voor jan lul... snap dr niks van. Meestal laat ik ze alle hoeken van de kamer zien ofzo :P
beetje vaag zijn die...
Volgens twee website zijn ze dus om je explosive carry limit te verhogen. Dus meer molotovcocktails etc.

Daarnaast over jouw grietjes:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bauknecht/Jeroom/allehoeken.jpg

@Donsje; komt dat niet omdat je hem illegaal hebt, ik heb er namelijk totaal geen last van.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 71555 op 20-03-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-07 18:25
Ik vind het vechten niet echt lekker gaan, met rechtermuis is vasthouden en wat is nou slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Wokkel1982 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:24:
Ik vind het vechten niet echt lekker gaan, met rechtermuis is vasthouden en wat is nou slaan?
Die hints geeft het spel toch zelf en staan ook in de controls lijst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Q & E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Laatst online: 10-07 18:25
Ja maar dit werkt niet lekker, soms doet ie het wel en soms niet :>

Het verzetten van de compatibility instellingen hebben geen effect op het uitstap probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Als je hand to hand combat wil doen moet je eerst gelocked zijn (rechter muisknop). Dan kan je met Q en E slaan.

Ik ben nu tot waar de film stopt, ik neem aan dat ik nu geen nieuwe missie krijg en dat ik alles moet overnemen?

Extortion schiet trouwens ook niet op... Joepie, dan krijg je 15k per week... Je krijgt al snel 20k+ per missie. En later zelfs 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Je kan idd beter eerst de missies doen, verdien je uiteindelijk waarschijnlijk meer aan. Dan stijg je ook in rank. En dan pas ga je shops, docks enz doen, dan krijg je daar een hoger % van dan als je een outsider bent. Geloof dat je als outsider 75% aan Corleone betaald, en naar mate je rang hoger is betaal je steeds minder, en krijg je dus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 06-07 19:12

Vuurvoske

Nunquam cede!

kan iemand me misschien uitleggen hoe je die garote wire gebruikt? 8)7
Alvast bedankt!

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171433

Hmm.. mijn Godfather werkt echt klote :(

mn muis is niet te vinden in het beginscherm, dit is in het begin nogal vervelend, maar het wordt pas helemaal vervelend als ik mn poppetje wil creeren :-(

kom dus niet verder. hebben jullie dit probleem al meegemaakt?d
dit is echt poep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:59

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Vuurvoske schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:26:
kan iemand me misschien uitleggen hoe je die garote wire gebruikt? 8)7
Alvast bedankt!
Achter een poppetje staan en rechter+linkermuisknop indrukken.
Wordt (na een tijdje) uitgelegd in het spel.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik keek heel erg uit naar dit spel, maar nu er steeds meer screenshots verschijnen (vooral van op straat) vindt ik max payne 1 er nog beter uitzien, morgen maar eens even de demo downloaden en kijken of het weer een afraffelwerk is geworden...

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Ik denk niet dat ze er afrakkelwerk van hebben gemaakt .. want als je ziet hoeveel licenties ze allemaal opgekocht hebben .. moeten ze wel veel goed maken willen ze alles weer terug verdienen!

Ga zometeen toch maar ff de demo downloaden .. gewoon om ff te kijken hoe hij op mijn PC'tje draait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De gezichtsanimaties enzo zien er wel allemaal oke uit :O

Maar ik heb vreselijke last van popup. ookal hebbik alles op high :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 166975 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:16:
Ik denk niet dat ze er afrakkelwerk van hebben gemaakt .. want als je ziet hoeveel licenties ze allemaal opgekocht hebben .. moeten ze wel veel goed maken willen ze alles weer terug verdienen!
Ik vind afraffelwerk net een te grote term maar het ligt er wel dicht tegen aan. Sowieso, het is gewoon absoluut geen topgame en ik zie dan ook geen manier waarop ze die enorme bedragen die uitgegeven zijn terug kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-07 09:03
Modbreak:Geblaat over downloads & cracks zijn bij deze gemoved naar de Trashcan. De eerst volgende die het daarover meent te moeten hebben kan een PM verwachten. Ook problemen met het spel horen niet thuis in dit topic, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor :)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 20-03-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 14:45
Anoniem: 14455 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:19:
Ik blijf het knap vinden hoe mensen de eerste missie hebben gehaald, want ik kan onmogelijk uit mijn auto stappen. Sta je daar 1min voor je savehouse op alle mogelijk knoppen te rammen. Waardeloos.

En de instellingen van invert mouse werken zoals gezegd niet. En de video-instellingen worden na een restart van het spel ook weer op default gezet. Is hier geen workaround voor?

Dit is echt een te mager spel van EA naar mijn mening |:(
Misschien moet je het spel kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik vind het allemaal wel meevallen. Ik vind het spel een 7 waard. Geen top spel, maar ook niet heel slecht. Ik heb tot nu toe eigenlijk vrijwel geen moeite gehad met de besturing. Het ziet er allemaal ook wel OK uit. Het enige wat ik jammer vind is dat het soms een beetje eentonig is... te weinig interactie met de mensen (komt nergens echt iets anders uit). Daarnaast zijn alle winkels/restaurants e.d. ook wel een beetje hetzelfde, als je van elk type er eentje hebt afgeperst dan heb je ze eigenlijkj allemaal gedaan....das wel erg jammer. Zelfde met de warehouses en de compounds van de families.

Weet iemand trouwens hoe je iemand van dichtbij kunt executeren met een pistool? Soms lukt me dat wel is, dan schiet ie hem eerst in zn buik en dan in zn hoofd, erg bruut, maar ik heb geen idee hoe ik het doe :P
Ik probeer het met vastpakken (maar dan schiet ie al), en met rechtermuisknop+v...

-edit- oja nog enkele dingen die ik mis; in mafia kon je bijv taxi spelen, of in de trein stappen. Hierbij hoor je wel een trein, maar zie je hem nooit rijden. daarnaast kan je dr dus ook niet in stappen.
Taxi's zijn gewoon autos. Dit soort dingen mis ik. Nou hoeft een job als taxi niet perse te kunnen, maar voegt toch ff iets extra's toe. En kan dit niet, maak dan wat anders, pizza koerier oid...

Verder mis ik nog:
- brandweer
- ambulances
- die hei-machine die ik steeds hoor (dat is overigens wel erg vet, voegd wel sfeer toe...)
- variatie
- meer interactiviteit met andere mensen in het spel (hoeren e.d., zoals in gta)
- wat meer actie op straat, bijv coppers die achter andere gangs aan zitten, autos met andere gangs die een drive by doen e.d....gebeurt zelden.

[ Voor 32% gewijzigd door FireFoz op 20-03-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 06-07 19:12

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ben nu net voorbij de missie dat je micheal corleone naar de haven moet brengen. Ik heb ook heel little italy qua middenstand in mijn bezit op één winkel na, die is telkens dicht vanwege het overleden van een familielid.

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

- Auto's die verschillend reageren ipv alleen in snelheid te verschillen
- Physics (auto's zijn net blokken beton)
- Verhoudingen van wegen/gebouwen/bruggen die kloppen.
- Een consistente verhaallijn (je komt Frankie tegen, je vind haar leuk, en hoppa, je trekt samen met haar een apartement in
- Subtitles die 'kloppen'
- Afwisseling in missies
- Een normale manier om aan missies te komen (nu is het te vaak, 'rij naar plaats x' vervolgt door iemand die daar zegt 'oh ja, Tom is naar je op zoek, rij naar plaats y').
- Mooie afwerking (voorbeeldjes, de HUD is gewoon lelijk, de minimap onoverzichtelijk en niet afgerond, sommige cutscenes zijn 'kaal' etc).

Nope, ik ben er niet laaiend enthousiast over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:12:
1 Weet iemand trouwens hoe je iemand van dichtbij kunt executeren met een pistool? Soms lukt me dat wel is, dan schiet ie hem eerst in zn buik en dan in zn hoofd, erg bruut, maar ik heb geen idee hoe ik het doe :P
Ik probeer het met vastpakken (maar dan schiet ie al), en met rechtermuisknop+v...

2 -edit- oja nog enkele dingen die ik mis; in mafia kon je bijv taxi spelen, of in de trein stappen. Hierbij hoor je wel een trein, maar zie je hem nooit rijden. daarnaast kan je dr dus ook niet in stappen.
Taxi's zijn gewoon autos. Dit soort dingen mis ik. Nou hoeft een job als taxi niet perse te kunnen, maar voegt toch ff iets extra's toe. En kan dit niet, maak dan wat anders, pizza koerier oid...
1: gewoon schieten en als je dichtbij staat V+schieten. Waarschijnlijk moet je vijand ook wel al flink dood zijn op dat moment.

2. Tja van mij hoeft dat niet telkens: bezorgmissies heb je al zoveel in GTA gehad. Wel had ik treinen werkend willen zien en zeker taxi's werkend (dus instappen en dan je wegbrengen).

Voor de rest vind ik het wel een leuk spel, vooral het vechten is grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Anoniem: 166975 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:16:

Ga zometeen toch maar ff de demo downloaden .. gewoon om ff te kijken hoe hij op mijn PC'tje draait!
Is er een demo??

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:13
Dat console aiming system irriteert me mateloos... |:(

Ik weet dat je free aim hebt met rechtermuisknop, maar dat werkt ook niet echt lekker.

Jammer want het ziet er redelijk goed uit, de muziek en de sfeer is goed en het thema is geweldig!

Hmm, denk dat ik maar weer eens Mafia uit de kast trek, dat was tenminste een echte PC game... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 20-03-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 20:34

Dark0r

WAT

Ik zit de game nu een uurtje te spelen .. alleen ik heb er last van dat mijn mouse in/reverted is .. dus als ik naar links beweeg beweegt mijn beeld naar rechts ( naar boven en naar beneden gaat wel goed trouwens).. :S ik heb bij options gekeken en daan staat revert mouse niet aan (als ik deze wel aanzet wordt naar boven en naar benenden ook nog eens omgedraaid ) :/... weet iemand hoe je dit fixt? en hoe stap je eigenlijk uit een auto ? ?

[ Voor 1% gewijzigd door Dark0r op 20-03-2006 21:34 . Reden: in/reverted ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120448

Dark0r schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:26:
Ik zit de game nu een uurtje te spelen .. alleen ik heb er last van dat mijn mouse in/reverted is .. dus als ik naar links beweeg beweegt mijn beeld naar rechts ( naar boven en naar beneden gaat wel goed trouwens).. :S ik heb bij options gekeken en daan staat revert mouse niet aan (als ik deze wel aanzet wordt naar boven en naar benenden ook nog eens omgedraaid ) :/... weet iemand hoe je dit fixt? en hoe stap je eigenlijk uit een auto ? ?
hier precies hetzelfde, en volgens mij weten we allemaal waar het aan ligt :X overigens er zijn mensen die in het bezit zijn van een 'minder legale' versie die wel gewoon uit de auto kunnen stappen en geen inverted mouse hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Dark0r schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:26:
Lees topic eens door? Staat er nog maar 10x...

Ikzelf wacht op een fix, spel ligt dus ff links...

Is er voor dat inverted geen proggie ofzo? Die de windows mouse invert :).

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 20-03-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Epitome schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:20:
Dat console aiming system irriteert me mateloos... |:(

Ik weet dat je free aim hebt met rechtermuisknop, maar dat werkt ook niet echt lekker.

Jammer want het ziet er redelijk goed uit, de muziek en de sfeer is goed en het thema is geweldig!

Hmm, denk dat ik maar weer eens Mafia uit de kast trek, dat was tenminste een echte PC game... >:)
Ik vind de besturing ook niks, het hele spel valt me eigenlijk tegen. De schade aan de auto is ook waardeloos (of je er nou op schiet of ergens tegenaan rijdt er komen alleen wat rimpels in de verf)

Jammer, want het spel op zich ziet er leuk uit en ook de verhaallijn spreekt me wel aan (al heb ik weinig missies gedaan omdat ik me stoorde aan de besturing).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vos schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:51:
[...]

Lees topic eens door? Staat er nog maar 10x...

Ikzelf wacht op een fix, spel ligt dus ff links...

Is er voor dat inverted geen proggie ofzo? Die de windows mouse invert :).
Invert mouse draait alleen je y-as om (boven-beneden). Het verandert niets aan je links-rechts bewegingen. Ik begin er een beetje aan te wennen, maar makkelijk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
IceStorm schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:28:
[...]

- Auto's die verschillend reageren ipv alleen in snelheid te verschillen
- Physics (auto's zijn net blokken beton)
- Verhoudingen van wegen/gebouwen/bruggen die kloppen.
- Een consistente verhaallijn (je komt Frankie tegen, je vind haar leuk, en hoppa, je trekt samen met haar een apartement in
- Subtitles die 'kloppen'
- Afwisseling in missies
- Een normale manier om aan missies te komen (nu is het te vaak, 'rij naar plaats x' vervolgt door iemand die daar zegt 'oh ja, Tom is naar je op zoek, rij naar plaats y').
- Mooie afwerking (voorbeeldjes, de HUD is gewoon lelijk, de minimap onoverzichtelijk en niet afgerond, sommige cutscenes zijn 'kaal' etc).

Nope, ik ben er niet laaiend enthousiast over :P
Je noemt precies de bedenkingen die een previewer op gamer.nl ook had bij dit spel. Persoonlijk vind ik de auto's zeer belangrijk, en natuurlijk ook een stukje afwisseling. Ik had graag Mafia gezien met een grafische update en een meer 'levende' stad, maar ook daarin is gefaald.
Zoals al eerder werd gezegd zou je inderdaad verwachten dat een spel met zoveel licenties gedoemd is om spel van het jaar te worden, maar ik kan er niet warm voor lopen. En ik heb hem nog niet eens gespeeld :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Hoe langer ik dit spel speel... Hoe beter dat ie word... (ook al vind ik het wel saai dat ik de story mode al heb uitgespeeld).

Maar in het begin vond ik het vechten schieten enzo nie echt super gaan... Maar nu me skills beter zijn gaat het echt veel beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hoe langer ik speel, des te meer ik mij irriteer :+
Slome klote auto's constant, , slalom over de hele weg :P
Of kan mijn auto altijd 500km/h, en de rest maar 100?

Ben nu met de laatste compound bezig, en dan heb ik ze allemaal (Meestal met de laatste..)
Was er net bijna, komt er ineens een 2e gast van de trap af. Bij de andere compounds steeds 1, dus dan reken je niet op 2.
En ik was, door die brakke auto-aim op weet ik veel wat aan het schieten, behalve de goede kant op.

Wat is jullie favo wapen eigenlijk?
Die van mij eigenlijk alle handdingetjes, beetje mikken op het hoofd, ook op een lange afstand, en 1 kogel erdoor, en klaar. Veel beter dan zo een Tommy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nakebod schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:45:
Hoe langer ik speel, des te meer ik mij irriteer :+
Slome klote auto's constant, , slalom over de hele weg :P
Of kan mijn auto altijd 500km/h, en de rest maar 100?
Nog zo iets waar ik me aan irriteer, afmetingen en snelheden kloppen gewoon niet.
Je kunt rennend alle auto's bijhouden (behalve wagens die je achtervolgen).
Maar ook bijv, die twee bruggen "onderin" de map zijn VEEL te lang in verhouding tot de gebouwen in de rest van de stad.

Klein positief puntje, ik vind het wel leuk dat je 'temporary' damage krijgt die weer volloopt als je niet geraakt wordt gedurende een korte tijd.

Maar ik blijf er bij, een slechte game is het zeker niet maar iedereen die dit een goed spel durft te noemen zou ik verplicht Mafia laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 20:16
weet iemand misschien hoe je tijdens het spel nog kleding kan veranderen/ kopen (zoals jasje, dasje, hoedje enz enz.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat rvaag ik mij ook af, aangezien je toen je je mannetje aanmaakte je wel kleren kon kopen, maar toen had je geen geld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-06 21:51
Kleding wisselen moet blijkbaar vanuit het 'load'-menu :/. Het is maar wat je logisch noemt.

Disclaimer: ik heb het nog niet uitgeprobeerd.
after you save your game, and you go to the load screen, you click on your saved game, and a picture of your guy appears. you can then click "edit" and then click on the apparel tab. you have to buy the fancier clothes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:55

XyS

0.o.O

Ik download het spel eerst ook altijd. En als het spel mijn geld dan echt waard is , wil ik het nog welis kopen (halflife halflife2 etc), wat bij dit spel echt niet zo is omdat de graphics echt niet mooi zijn
Ook ik denk dat ik nog liever mafia speel.
En als ik het toch niet wil kopen; dan ga ik toch hopen voor een goede crack ofzo.Om misschien toch "the godfather feeling" te krijgen xD

edit zo beter ? :):)

[ Voor 21% gewijzigd door XyS op 21-03-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

offtopic:
Ik hoop dat je er een cursus Nederlands bij krijgt :X
TheHolyCow schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:57:
Kleding wisselen moet blijkbaar vanuit het 'load'-menu :/. Het is maar wat je logisch noemt.

Disclaimer: ik heb het nog niet uitgeprobeerd.

[...]
Dat van die kleding had ik niet verzonnen, bedankt voor het opzoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
FireFoz schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:34:
Cops omkopen doe ik nooit...ik zie het nut er niet van in. Als ik 3 sterren achter me aan heb ben ik ze nog zo kwijt. Meer dan 3 niet, dan moet ik naar een safe house. Maar dat lukt me ook altijd wel...tot nu toe ben ik nog geen een keer op gepakt.

Ik ben redelijk ver met het spel denk ik zelf, heb redelijk veel winkeliers e.d. die ik afpers en ben nu bij de missie dat ik alle andere families moet uitschakelen, dus wss wel het laatste level ofzo.
Ik verdien ook best goed nu, heb al 1,7 miljoen ofzo, weet alleen niet wat ik dr mee moet doen :P
Vraag me af of je uiteindelijk ook echt "godfather" kunt worden...
er is een gun die 500.000 dollar kost.. en koop hotels op

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Nakebod schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:45:

Wat is jullie favo wapen eigenlijk?
Die van mij eigenlijk alle handdingetjes, beetje mikken op het hoofd, ook op een lange afstand, en 1 kogel erdoor, en klaar. Veel beter dan zo een Tommy.
dat is voor mij duidelijk een Magnum en een molotov is ook wel lachen.
Wat is trouwens ook nog mis dat je iemand zijn hoofd eraf kan schieten met een shotgun os

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Je kan wel iemand executeren met een shotgun, ook redelijk hard.

Ik heb de storyline ondertussen uit. En ben nu bezig alle gebouwen over te nemen. Eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, want ik hoef haast niet meer te vechten. De meeste zeggen meestal meteen ok, en dan vallen die andere gang lui die buiten staan mij ook niet meer aan.

Er is zo'n racket waar de rackteboss samen met 2 guards op een dak staat. Ik moet zeggen dat het wel extreem cool is dat je iemand kan vastpakken en naar beneden kan gooien.

Verder moet ik zeggen dat de magnum met manual-aim alle ander wapens verslaat. Wat heb je aan een Tommy als je met een magnum 6 mensen kan neerschieten zonder te reloaden?:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

6 mensen? Volgens mij zitten er 10 kogels in 1 patroon. Dus je laat wat punten liggen :)
Maar die Tommy gun is op een wat grotere afstand echt waardeloos, heb je soms 2 of 3 reloads nodig en dan heb je geluk als ie dood is. Ook close range shooting is met de Tommy niet echt fijn, maar goed.
Zat gister op 65% van de totale game, en heb gister bijna niet gespeeld. Gaat toch best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71531

mafia game is echt 10x beter dan deze game.. en is spannender qua opdrachten die je moet uitvoeren. Ik vind het heel erg want ik had toch meer van verwacht ;( . Hopelijk komt de makers van mafia ooit met mafia 2 zou echt tof zijn. :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste