Ik vind het allemaal wel meevallen. Ik vind het spel een 7 waard. Geen top spel, maar ook niet heel slecht. Ik heb tot nu toe eigenlijk vrijwel geen moeite gehad met de besturing. Het ziet er allemaal ook wel OK uit. Het enige wat ik jammer vind is dat het soms een beetje eentonig is... te weinig interactie met de mensen (komt nergens echt iets anders uit). Daarnaast zijn alle winkels/restaurants e.d. ook wel een beetje hetzelfde, als je van elk type er eentje hebt afgeperst dan heb je ze eigenlijkj allemaal gedaan....das wel erg jammer. Zelfde met de warehouses en de compounds van de families.
Weet iemand trouwens hoe je iemand van dichtbij kunt executeren met een pistool? Soms lukt me dat wel is, dan schiet ie hem eerst in zn buik en dan in zn hoofd, erg bruut, maar ik heb geen idee hoe ik het doe

Ik probeer het met vastpakken (maar dan schiet ie al), en met rechtermuisknop+v...
-edit- oja nog enkele dingen die ik mis; in mafia kon je bijv taxi spelen, of in de trein stappen. Hierbij hoor je wel een trein, maar zie je hem nooit rijden. daarnaast kan je dr dus ook niet in stappen.
Taxi's zijn gewoon autos. Dit soort dingen mis ik. Nou hoeft een job als taxi niet perse te kunnen, maar voegt toch ff iets extra's toe. En kan dit niet, maak dan wat anders, pizza koerier oid...
Verder mis ik nog:
- brandweer
- ambulances
- die hei-machine die ik steeds hoor (dat is overigens wel erg vet, voegd wel sfeer toe...)
- variatie
- meer interactiviteit met andere mensen in het spel (hoeren e.d., zoals in gta)
- wat meer actie op straat, bijv coppers die achter andere gangs aan zitten, autos met andere gangs die een drive by doen e.d....gebeurt zelden.
[
Voor 32% gewijzigd door
FireFoz op 20-03-2006 19:19
]