Ervaringen Demon DSL-Express # 17

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
mkleinman64 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:35:
Ik heb laatst eens op de BBNED page gekeken. BBNED gaat heel binnenkort ADSL2 leveren en bijna elke provider doet mee.. Behalve Demon dus. Althans ik kon ze niet in de lijst van providers vinden.

Ik ben uitermate benieuwd naar de ADSL2 diensten.

Gekke vraag overigens, IETSJE offtopic. Wat is nu de maximale upstream bij ADSL2? Is dit nu 1mbit 2mbit of 3.5mbit zoals sommige mensen beweren?

Mijn download zal mij namelijk een zorg zijn, ik wil graag een hogere upstream. Ik host namelijk zelf thuis een redelijk populaire website.
Demon zal natuurlijk achter blijven. En niets gaan aanbieden de komende jaren.. neem aan dat je dat zelf ook gelooft?

BBned gaat inderdaad ADSL2+ diensten leveren aan de partner ISP's. Demon was zelfs ook testpartner voor deze dienst meldde BBned toen.

't Is niet zo dat overal al ADSL2+ verbindingen leverbaar zijn op 't BBned netwerk. Ombouwen van netwerk gaat per centrale of per aantal tegelijk. En er moet nog gesleuteld worden om ook huidige abonnees het te kunnen aanbieden die nu al ADSL hebben via BBned. Vermoed dat Demon (gelukkig zoals altijd) wacht met aanbieden tot alles netjes af is.

Er is nog geen verbinding geleverd nergens ondertussen ook. Alleen Verstel tot nu toe levert op.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Bor de Wollef schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:47:
[...]

Interne bekabeling vervangen en het resultaat weer voorleggen lijkt me dan handig. Daarnaast kun je natuurlijk logging verzamelen.
Is al gedaan, router / modem, bekabeling (ik heb met bijna 15 meter kabel door het huis lopen sjouwen, alles er tussenuitgehaald, fresh installs en alles. Het is ook op alle PC's dus in princiepe zit daar het probleem niet. Het is met meerdere modems / routers op verschillende netwerkkaarten. Verder zijn alle PC's clean van spyware en zooi, kloppen de instellingen mbt tot MTU en dergelijke (nogmaals andere hardware verhielp het ook niet) en aangezien ik ook geen leek op dit gebied meer ben ben ik er aardig zeker van dat het probleem niet bij mij ligt.

Overigens ben ik niet de enigste met dit probleem. Er is een topic wat grotendeels over dit probleem gaat, ik zou zo niet weten welk nummer dit is. Overigens was het probleem van gister iets anders maar kwam grotendeels overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:47:
Interne bekabeling vervangen en het resultaat weer voorleggen lijkt me dan handig. Daarnaast kun je natuurlijk logging verzamelen.
:D je klinkt bijna als de helpdesk :D

niet toevallig in dienst van Demon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:36:
[...]

:D je klinkt bijna als de helpdesk :D

niet toevallig in dienst van Demon ?
Nee hoor :) Vind het ook goed wat er allemaal al getest is. Vaak hoor je mensen echter roepen dat een provider zuigt terwijl ze zelf niets testen als er iets mis is. Dat is in dit geval gelukkig niet zo :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Hmm, vreemd. Ik kijk net op de site dat er 3 nieuwe abbo's aangeboden worden, nl. Flexpress abbo's.

Waarom zijn deze zo goedkoop? Ander netwerk ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

spokje schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:00:
Hmm, vreemd. Ik kijk net op de site dat er 3 nieuwe abbo's aangeboden worden, nl. Flexpress abbo's.

Waarom zijn deze zo goedkoop? Ander netwerk ofzo? :)
Inderdaad, ik zag het ook staan. Ik vind het belachelijk eigenlijk. "Turbo: meer snelheid voor minder geld " en dan de huidige abonees geen upgrade aanbieden?

Erg slecht punt Demon!

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 01-08-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15
Schijnbaar gaan de flExpress abonnementen over een eigen netwerk. Bij mijn postcode 6041XX kan ik wel de normale express abonnementen bestellen, echter geen flExpress abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Mmmm, bij mij is hij wel leverbaar. Toch even een mailtje naar de helpdesk sturen over het overstappen. Want het is gunstiger en sneller tegen een lagere prijs.. Dat willen we allemaal wel.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 18:00
Inderdaad vreemd, heb de check gedaan en kan een FLExpress abbo krijgen en ga dan minder betalen als nu voor een 1 Mbit extra down. Ik begrijp de marketing voor nieuwe klanten op zich wel alleen de verschillen met een gewoon DSL Express abbo zijn erg vreemnd te noemen. Ik kan nu niet precies zien bij een vergelijk tussen Express en FL Express wat het voordel nu nog is van Express.

Een erg rare actie imho tov bestaande klanten.

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Volgens mij gaat FL Espress via het tiscali netwerk. Die hebben altijd al lagere prijzen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff .. ik heb nu DSLexpres via BaByXL. Dat IS Tiscali. Een 8/1 abo voor 65 euro. Effectief 6/0.7 of zo.
En nu zie ik daar een 6/1 abo .. dat zou op mijn afstand van de centrale dus ook al het maximum zijn, maar dan tegen 35 euro. Gewoon de helft!

Ik vind dit wel erg oneerlijk voor bestaande abonnee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Demon kennende krijg je snel genoeg de optie om te migreren.
Vraag is alleen of je die 35 euro dan wel moet betalen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

FF afwachten of ze nog een gebaar naar de bestaande abo's gaan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je systeemnaam ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, als ik wil overstappen is de Flexpress niet beschikbaar op onze postcode en als ik mij wil aanmelden als nieuw lid dan wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:18

ArCadE

No banana available

Cyberpope schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:47:
Mmmm, bij mij is hij wel leverbaar. Toch even een mailtje naar de helpdesk sturen over het overstappen. Want het is gunstiger en sneller tegen een lagere prijs.. Dat willen we allemaal wel.
Overstappen kan niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE

ArCadE

No banana available

Largow schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:04:
Demon kennende krijg je snel genoeg de optie om te migreren.
Vraag is alleen of je die 35 euro dan wel moet betalen.....
Net gebeld..... kan niet :(

[ Voor 1% gewijzigd door ArCadE op 01-08-2005 15:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
Jammer, hier is het ook beschikbaar (Zwolle) maar dan kun je net zo goed naar versatel (20/1, ADSL2). Dat is sneller en goedkoper? (Afgezien van aansluitkosten en andere eenmalige kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hebben ze nog meer info gegeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:55:
Pff .. ik heb nu DSLexpres via BaByXL. Dat IS Tiscali. Een 8/1 abo voor 65 euro. Effectief 6/0.7 of zo.
En nu zie ik daar een 6/1 abo .. dat zou op mijn afstand van de centrale dus ook al het maximum zijn, maar dan tegen 35 euro. Gewoon de helft!

Ik vind dit wel erg oneerlijk voor bestaande abonnee's.
Ook al zou ik kunnen overstappen, dan doe ik dat niet. Ze zijn al een tijd te duur bezig met hun abbo's en ik ga overstappen naar TweakDSL, E39.95 p/m gedurende mijn gehele contractsduur voor een 20mbit abbo... da's beter dan 6mbit voor E35 p/m :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wildfire schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:38:
[...]

Ook al zou ik kunnen overstappen, dan doe ik dat niet. Ze zijn al een tijd te duur bezig met hun abbo's en ik ga overstappen naar TweakDSL, E39.95 p/m gedurende mijn gehele contractsduur voor een 20mbit abbo... da's beter dan 6mbit voor E35 p/m :)
Overstappen naar tweakdsl 20Mbit doe ik zowiezo niet. Daar hoor ik nou niet echt goede verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:41:
[...]

Overstappen naar tweakdsl 20Mbit doe ik zowiezo niet. Daar hoor ik nou niet echt goede verhalen over.
Enneh...20Mbit Versatel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:41:
[...]

Het huidige TweakDSL 20mbit aanbod gaat over het Tiscali-netwerk en daar zit volgens mij nog helemaal niemand op. Kun je dus ook geen goede/slechte verhalen over horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wildfire schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:51:
[...]

Het huidige TweakDSL 20mbit aanbod gaat over het Tiscali-netwerk en daar zit volgens mij nog helemaal niemand op. Kun je dus ook geen goede/slechte verhalen over horen.
Nee, dat ging ook meer over tweakdsl algemeen. Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:14:
[...]

Nee, dat ging ook meer over tweakdsl algemeen. Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.
Ach, het is altijd wel wat. Bij iedere provider zijn er mensen die problemen hebben, bij TweakDSL net zo goed als bij Demon. Als klagende mensen de reden zijn om niet over te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Wildfire schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:38:
[...]

... da's beter dan 6mbit voor E35 p/m :)
39,95 zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wildfire schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:51:
[...]

Ach, het is altijd wel wat. Bij iedere provider zijn er mensen die problemen hebben, bij TweakDSL net zo goed als bij Demon. Als klagende mensen de reden zijn om niet over te stappen...
Klagende mensen (mits gegrond) kunnen inderdaad een reden zijn om niet over te stappen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:26:
[...]

Klagende mensen (mits gegrond) kunnen inderdaad een reden zijn om niet over te stappen imho.
D'r wordt over Demon ook flink geklaagd, als ik twee jaar geleden alleen naar de klachten had gekeken was ik niet van @Home naar Demon overgestapt.

Zoals ik al zei, het is altijd wel wat -- bij welke provider je ook kijkt, er wordt altijd flink wat afgeklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
Er is, zoals ik zei, dus ook nog Versatel. Waarom zou iemand nou nog voor deze flexpress abbo's kiezen als ze die 20mbit kunnen krijgen voro een lagere prijs? Als je die 20mbit daar niet kunt halen mischien (of als het uberhaupt niet leverbaar is). Al met al komt ADSL2 steeds meer aangezien het alleen maar voordelen bied op den duur. Kan iemand me dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Afbeeldingslocatie: http://www.adslgg.nl/upload/adsl2afstand_189.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 14-09 22:29
Zou die flex-DSL al op basis van ADSL2 zijn?
De reden dat ik dat vermoed is:
- niet kunnen overstappen vanaf huidige abonnement
- kortere minimale abonnementsduur
- meer Mbit down voor zelfde geld (bijna 3x zoveel als je 6/1 en 2/1DSL-express vergelijkt)
- 6/1 is vrij onlogisch voor een ADSL-1 verbinding
- nog niet overal leverbaar

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Als reactie op uw e-mail moet ik u helaas mededelen dat de op dit
moment geldende actievoorwaarden alleen van toepassing zijn voor
nieuwe bestellingen. Voor bestaande klanten blijven de oude
voorwaarden onverminderd van kracht. Wel kunnen wij u mededelen dat
wij doorlopend actief zijn om onze producten up-to-date te houden,
maar enige concrete informatie kan ik u daar helaas nog niet over
geven. Ik kan u wel aanraden onze website in de gaten te houden en
zodra er enige wijzigingen doorgevoerd gaan worden aan het
productportfolio dan zullen wij dit via onze website communiceren. Ik
ga ervan uit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent, maar indien u
nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb het uitlezen van de Copperjet 816-2P met SNMP eindelijk aan de praat.

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/3445/mrtgcopperjet4tf.png

Bij voldoende animo wil ik wel even een kleine tutorial van een paar regels schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Dus demon bied nu 2 soorten abbo's aan via 2 verschillende netwerken, zet dat er dan ook gewoon bij, er staat zelfs een kopje 'wat is het verschil tussen dsl express en FL express' oid. En dan krijg je 1 of andere uitleg die eigenlijk alleen maar op reclame lijkt :+

Kan het Tiscali netwerk zoveel goedkoper 'gerund' worden dan bbned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:55:

[afbeelding]

Bij voldoende animo wil ik wel even een kleine tutorial van een paar regels schrijven.
Bij deze is er dus animo :)
Je kunt het ook heel erg beknopt doen door uit te leggen wat je in de Copperjet moet instellen en de regeltjes in de config van MRTG.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

spokje schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:28:
Dus demon bied nu 2 soorten abbo's aan via 2 verschillende netwerken, zet dat er dan ook gewoon bij, er staat zelfs een kopje 'wat is het verschil tussen dsl express en FL express' oid. En dan krijg je 1 of andere uitleg die eigenlijk alleen maar op reclame lijkt :+

Kan het Tiscali netwerk zoveel goedkoper 'gerund' worden dan bbned?
Ik heb ze net ook maar eens via een mailtje om opheldering gevraagd. Want ik ben flink pissig. Betaal nu 29 euro voor DSL Express 1024, maar voor datzelfde geld krijg ik ook FLexpress 3072. Nogal belachelijk van Demon. :(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Wildfire schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:31:
[...]

D'r wordt over Demon ook flink geklaagd, als ik twee jaar geleden alleen naar de klachten had gekeken was ik niet van @Home naar Demon overgestapt.

Zoals ik al zei, het is altijd wel wat -- bij welke provider je ook kijkt, er wordt altijd flink wat afgeklaagd.
Yup, zo gaat t altijd.

En dat terwijl Demon, samen met xs4all, weer als beste uit de tests kwam in de laatste consumentengids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Microkid schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:57:
[...]

Ik heb ze net ook maar eens via een mailtje om opheldering gevraagd. Want ik ben flink pissig. Betaal nu 29 euro voor DSL Express 1024, maar voor datzelfde geld krijg ik ook FLexpress 3072. Nogal belachelijk van Demon. :(
Goed idee. Ik denk dat ik er ook wat regels aan ga besteden. Laten ze ook eens met duidelijke info komen over de plannen rond ADSL2 / VOIP / prijsverlagingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Olaf van der Spek op 01-08-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Demon schreef dus
Als reactie op uw e-mail moet ik u helaas mededelen dat de op dit
moment geldende actievoorwaarden alleen van toepassing zijn voor
nieuwe bestellingen. Voor bestaande klanten blijven de oude
voorwaarden onverminderd van kracht.
Ik heb een mailtje terug gestuurd, dat ik dit snap. Echter ik wil mijn abo beeindigen en meteen weer een nieuwe aangaan bij demon. Immers telco/telco c.q. provider/provider overstappen kan tegenwoordig ook zonder 1 dag downtime. Dan moet dat binnen 1 provider toch zeker gaan lukken?

Benieuwd wat ze antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE

ArCadE

No banana available

Cyberpope schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:38:
Demon schreef dus

[...]

Ik heb een mailtje terug gestuurd, dat ik dit snap. Echter ik wil mijn abo beeindigen en meteen weer een nieuwe aangaan bij demon. Immers telco/telco c.q. provider/provider overstappen kan tegenwoordig ook zonder 1 dag downtime. Dan moet dat binnen 1 provider toch zeker gaan lukken?

Benieuwd wat ze antwoorden.
Laat het even weten. Ik ben ook benieuwd of dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:47
Net gebeld met Demon om over te stappen naar flexpress....dit is niet mogenlijk voor bestaande Abbonees!! zonder dat je 8-10 weken zonder internet zit...de bedoeling hiermee is om eigelijk alleen nieuwe Abbones aan te trekken....pfff ze was wel eerlijk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 10 weken is technisch nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Demon.... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Ze vertelde me heel eerlijk dat de wacht tijd weer is ingevoerd zodat men niet overstapt!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Dus voor degene die graag het snellere abbo willen kunnen nu opzeggen met een maand opzeg termijn en als het signaal van de telefoon verwijderd is mag je ze bellen......Voor degene die geen Demon hebben is het interresant om over te stappen.....hun downtijd is namelijk minder dan 1 uur.....

Welke k*t organisatie testte ook alweer de "goede" service van Demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat is behoorlijk nep. valt me tegen van Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
>:) ik heb voor mij de oplossing.......

Kies liever voor een proefabonnement van @Home. Dan kun je @ Home Internet eerst twee maanden vrijblijvend proberen voor maar € 35.

Wahaaaaaa Heeft Demon nog pech bij mij......

Maar het blijft te triest voor woorden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Hmm mischien maar even advocaat van de duivel spelen (letterlijk in dit geval :) )
Wanneer een bedrijf een actie verzint om nieuwe klanten te lokken, voor een nieuw type abonnement, wil dat nog niet zeggen dat ze die actie meteen moeten toepassen op bestaande klanten.
Als je een cadeautje krijgt bij een nieuw abonnement (tijdschrift bijvoorbeeld), wil dat niet zeggen dat alle huidige abonnees ook dat cadeautje moeten krijgen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat ze liever niet hebben dat alle huidige abonnees ineens overstappen op dat nieuwe abonnement, zeker als je nagaat dat de hele zwik dan ook nog eens via een andere DSL-aanbieder gaat. Dat overzetten kost Demon ook geld en het levert ze minder op per maand.

Het is dus in mijn ogen hun goed recht dat ze dat een beetje proberen te ontmoedigen.

Voor die mensen die dat nieuwe abonnement zouden kunnen krijgen, is er natuurlijk altijd nog de optie om 3 maanden @home of een andere kabelaar te "proberen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
ehh Td...de @home is maar voor 2maanden....dit houd dus niet in dat je helemaal vlekkeloos overstapt....maar je brengt je downtime wel naar in het slechtste geval 2-3 weken....houd er rekening mee dat je als oud Demon klant op dat moment niet echt voorang zult genieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

[afbeelding]

Van mij mag je...ik heb ook zo'n copperjet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
TD-er schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:34:
Hmm mischien maar even advocaat van de duivel spelen (letterlijk in dit geval :) )
Wanneer een bedrijf een actie verzint om nieuwe klanten te lokken, voor een nieuw type abonnement, wil dat nog niet zeggen dat ze die actie meteen moeten toepassen op bestaande klanten.
Als je een cadeautje krijgt bij een nieuw abonnement (tijdschrift bijvoorbeeld), wil dat niet zeggen dat alle huidige abonnees ook dat cadeautje moeten krijgen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat ze liever niet hebben dat alle huidige abonnees ineens overstappen op dat nieuwe abonnement, zeker als je nagaat dat de hele zwik dan ook nog eens via een andere DSL-aanbieder gaat. Dat overzetten kost Demon ook geld en het levert ze minder op per maand.

Het is dus in mijn ogen hun goed recht dat ze dat een beetje proberen te ontmoedigen.

Voor die mensen die dat nieuwe abonnement zouden kunnen krijgen, is er natuurlijk altijd nog de optie om 3 maanden @home of een andere kabelaar te "proberen"
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, alleen vind ik het wel jammer (en misschien plijt dat wel weer voor de kwaliteit die DEMON toch eigenlijk altijd levert) dat ze altijd als een van de laatsten de prijzen verlagen, nieuwe producten aanbieden..etc.etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

TD-er schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:34:
Ik verwacht ook geen cadeautje en de nieuwe dienst is ook geen kadootje. En je vergelijk gaat mank. Als ik bij een tijdschrift zit en er komt een bijna zelfde tijdschrift uit bij die uitgever, zelfs met sommige dezelfde artikelen, zal de uitgever mijn dat nieuwe tijdschrift niet weigeren met de mededeling dat ik al een abo op een gelijkwaardig tijdschrift heb. Zou je ook onzinnig vinden of niet |:(

Het gaat niet om de actie (gratis modem c.q. lagere instapkosten) en is een heel nieuwe dienst die aangeboden wordt en waarna ik wil overstappen (en ben reeds van mijn 1 jaar contract verplichting af). Het is toch absurt dat telco-telco / provider-provider naadloos kan zonder downtime, maar dat bij het overstappen binnen een dienst bij 1 provider ik eerst alles op moet zeggen en 10 weken moet wachten |:(

Nee, das slim.. Mensen naar de concurrent jagen! Als ik toch de moeite moet gaan doen om over te stappen en dergelijk, dan stap ik ook over. Maar kom niet meer terug. Als ik b.v. naar TweakDSL ga, geloof je toch niet dat ik dan weer na 2 maanden naar demon ga. En tweakDSL heeft dezelfde prijzen (29,95 3mbit/1mbit). En dat kon zonder 1 dag downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Een overstap van provider naar provider in 1 dag?
Eerst zien, dan geloven. OK, het zal geen weken zijn, zoals Demon nu wel wil voor mensen die van abonnement wisselen, maar in 1 dag lijkt me in de praktijk niet echt vaak voor te komen als ik de overstap-problemen hier op GoT allemaal lees.
Over die tijdschrift-vergelijking... dat sloeg alleen maar op de cadeautjes die nieuwe abonnees vaak krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik geloof dat het oude Cistron een mogelijkheid had om te overstappen van je bbned lijn naar de tiscali lijn, je moest geloof ik wel aansluitkosten betalen.
Misschien gaat Demon zoiets de komende maanden invoeren, zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel

Dit klopt ook niet TD....je moet het zien dat als je jarenlang een abbo hebt op een krant die je leukt vind....je betaald netjes 30 euro per maand.....en nieuwe abbonees betalen 20 euro.....geen kado maar blijvend een lager bedrag!!!

Ps.. is niet persoonlijk hoor ....maar ben gewoon pissig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Graag, ik heb zo'n ding. Erg interessant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

Major 7

BOFH!

Graag! Ik heb ook intresse.
Waar gaat die tutorial komen te staan, als hij af is?

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lekker onderbouwde post. Onderbouw je posts in het vervolg svp en laat dit soort dingen achterwege, daar heeft niemand iets aan namelijk.

Ik zal binnenkort een erg beknopte tut schrijven voor het snmp uitlezen van de copperjet. Ik heb daarvoor eerst even iemand nodig die het wil uittesten. Wie meldt zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
tuurlijk is Demon voor sommige O-) ......oke Bor ik pas me aan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Major7 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:17:
[...]

Graag! Ik heb ook intresse.
Waar gaat die tutorial komen te staan, als hij af is?
Wat mij betreft (ook) in de start-post, of minstens een linkje wanneer er een [Howto]-topic van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben al bezig met een kleine tutorial voor het snmp copperjet 816-2P gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte :)
Von Henkel schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:59:
tuurlijk is Demon voor sommige O-) ......oke Bor ik pas me aan... :X
Het is niet een kwestie van je aanpassen op mij, je post ononderbouwde flames met een hoog HK gehalte. Daar heeft niemand iets aan. Onderbouw je posts en hij is voor iedereen interessant.

[ Voor 64% gewijzigd door Bor op 02-08-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

TD-er schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:57:
Eerst zien, dan geloven. OK, het zal geen weken zijn, zoals Demon nu wel wil voor mensen die van abonnement wisselen, maar in 1 dag lijkt me in de praktijk niet echt vaak voor te komen als ik de overstap-problemen hier op GoT allemaal lees.
Over die tijdschrift-vergelijking... dat sloeg alleen maar op de cadeautjes die nieuwe abonnees vaak krijgen.
In principe zou het moeten kunnen met 30 minuten downtime. Moet je wel de abo opzeggen nadat je nieuwe provider of telco de lijn heeft overgenomen. Maar het kan tegenwoordig wel gewoon. Dat je hier veel problemen ziet is logisch, want bij mensen waarbij het foutloos gaat komen hier niet klagen.

En natuurlijk sloeg dat op cadeautjes die nieuwe abonnees vaak krijgen, dat had ik ook wel door. Maar een nieuwe dienst is geen introductie kadootje of iets anders. Dat is gewoon een nieuwe dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
  • Laatst online: 24-08 20:22
Dit is al de tweede keer binnen een half jaar dat ik me flink genomen voel door de vrienden van Demon. Eerst was er dat gezeik met de snelheidsupgrade van de 2Mbit abo's naar 4Mbit. Als je daar geen interesse in had maar wel minder wilde betalen per maand( 34,50 ipv 55) zou je daarover bericht worden. Dat is nooit gebeurd maar ondertussen wel volhouden dat iedereen is ingelicht.
Om dan alsnog je abo te downgraden moest je 10 treuro betalen. Uiteindelijk toch gedaan omdat je die 10 euro zo terug hebt verdiend, maar toch liet het een bittere nasmaak achter. Zo ga je niet met je klanten om.
En nu dus de nieuwe Flexpress abonnementen, waarbij het voor bestaande abonnees niet mogelijk is om over te stappen. Is mijn geld minder waard vergeleken bij een nieuwe abonnee ofzo?
Ik betaal meer voor een lagere snelheid, kan me niet schelen wat voor motivatie erachter zit, dit is gewoon krom en Demon is binnenkort een klant armer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon demon toch ... wat zorg je slecht voor je bestaande klanten. Toch maar eens gaan rond kijken naar een andere provider.

Iemand 12move al gezien? 2048/320 voor 20 euro per maand ... is gewoon via Tiscali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Tja.. maar die upload he.. Ik wil wel 1024 upload houden en dan is de spoeling wat dunner.

Dan kom je uit op speedlinq (3mb/1mb voor 21,95), Quicknet (4mb/1mb voor 24,95), Tweakdsl (weet ik zo snel niet).

[ Voor 40% gewijzigd door Cyberpope op 02-08-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:03:
Tja.. maar die upload he.. Ik wil wel 1024 upload houden en dan is de spoeling wat dunner.

Dan kom je uit op speedlinq (3mb/1mb voor 21,95), Quicknet (4mb/1mb voor 24,95), Tweakdsl (weet ik zo snel niet).
of Wanadoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Bij wanadoo alleen het hoogste 8mb abbo heb je 1mb upload. En dat kost 90 euro per maand.. Dan is demon ruim goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Nog ff over de nieuwsgroepen, klopt het dat sommige binary nieuwsgroepen niet goed doorgegeven worden? Dwz. veel incomplete. Bestanden die net niet helemaal compleet zijn. Gaat voornamelijk over de nederlandse dumpgroepen.

Vaak kan je de boel wel fixen met parretjes, alleen vind het zo vaag dat ze er net niet compleet opstaan. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vind het maar een rare stap, die Flexpress-abbo's. Willen ze nu echt zo'n onoverzichtelijke chaos creëren als bij Speedlinq ofzo :? Houd het nu simpel met met 1 abbonementstype, met een duidelijke opbouw qua snelheden en prijzen.
...en de prijs/prestatie verhouding van 512/256 mag ook wel eens beter zeg, die is behoorlijk slecht op het moment (zelfs vergeleken met andere 'kwaliteitsproviders')

offtopic:
Ik moet niet klagen eigenlijk, zit binnenkort gratis op 100mbit internet :P

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Cyber deze is ook leuk anders :P

Naam abonnement 12move ADSL 2Mb 12move ADSL 3Mb 12move ADSL 8Mb
Tarief per maand
1-jaarsabonnement € 20,95 € 29,95 € 39,95
Eerste maand € 2 € 3 € 8
Blijvend verhoogde down- en uploadsnelheid* 2048/320 Kbit/s 3096/512 Kbit/s 8064/1024 Kbit/s
Zoveel x sneller dan een telefoonlijn 37 x 56 x 144 x
Dynamisch IP-adres Ja Ja Ja
Datalimiet Geen (F.U.P.) Geen (F.U.P.) Geen (F.U.P.)
Extra Gratis Ethernet modem t.w.v. € 69,-
Geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95

12move ADSL:
0900 - 0490500 (13 eurocent per minuut)

Deze versie kon ik vanmorgen nog niet....8mb down 1 mb up en dat voor 39,95...incl "naadloos" overstappen...en de eerste maand maar 8 euro abbo kosten....flexxabbo is hierbij achterhaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik snap niet dat het 2 verschillende netwerken zijn met het volgende in hun bijzondere Flexpress voorwaarden:

2. Up - / Downgraden
2.1. Het is niet mogelijk om het Demon DSL Express “ Flexpress” account te up – of downgraden naar een Demon DSL Express “Flexpress” account met een andere snelheid.
2.2. Het is wel mogelijk om te upgraden naar een sneller Demon DSL Express account. Na het upgraden zullen de Bijzondere voorwaarden voor Demon DSL Express van toepassing zijn met betrekking tot de Minimumtermijn.
2.3 Twaalf (12) maanden na de Ingangsdatum van het Demon DSL Express “Flexpress“ is het tevens mogelijk om te downgraden naar een Demon DSL Express account met een lagere snelheid. Voor up – en downgraden kunt u terecht op de website (www.dslexpress.nl) onder “Mijn DSL Express”.

Je kan dus niet van Flexpress naar Flexpress switchen. Wel van Flexpress naar Express, maar niet vice versa. Als je dat zo 'simpel' kan, kan je prima ook naar Flexpress gaan zonder problemen vind ik. Of denk ik nou verkeerd? :?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zien via welk netwerk ik nu bij Demon ga? Ik kan het niet vinden in Mijn DSL Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

spokje schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:55:
Nog ff over de nieuwsgroepen, klopt het dat sommige binary nieuwsgroepen niet goed doorgegeven worden? Dwz. veel incomplete. Bestanden die net niet helemaal compleet zijn. Gaat voornamelijk over de nederlandse dumpgroepen.

Vaak kan je de boel wel fixen met parretjes, alleen vind het zo vaag dat ze er net niet compleet opstaan. Hebben meer mensen hier last van?
Yep, heb dat ook sinds 3 dagen gemerkt. Daarvoor was het volgens mij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:13:
Hoe kan ik zien via welk netwerk ik nu bij Demon ga? Ik kan het niet vinden in Mijn DSL Express.
Als je ff had gezocht, had je gezien dat je via een traceroute zo kunt zien via welk netwerk je gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Von Henkel schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:09:
Deze versie kon ik vanmorgen nog niet....8mb down 1 mb up en dat voor 39,95...incl "naadloos" overstappen...en de eerste maand maar 8 euro abbo kosten....flexxabbo is hierbij achterhaald _/-\o_
Leuk, maar voor 39,95 heb je bij tweakDSL 24mb ADSL2+ En dat is geen introductie prijs. Alleen ik heb dat niet nodig. Zou liever naar 3mb gaan en 5 euro minder betalen, dan 22mb erbij en 5 euro meer betalen

Let op.. adder: Opzeggen bij tweakdsl kost 75 euri.

Maar laten we het maar over demon hebben en niet over de alternatieven.. Ik wacht nog heel even af, want er lijkt zich een nieuwe prijzenoorlog af te tekenen.

(overigens zie je daar wel hoe je ook met je bestaande klanten om kunt gaan... )

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberpope op 02-08-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Von Henkel schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:09:
Cyber deze is ook leuk anders :P

Blijvend verhoogde down- en uploadsnelheid* 2048/320 Kbit/s 3096/512 Kbit/s 8064/1024 Kbit/s
Dat zijn best lage upload snelheden bij 2m en 3m down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:57:
Ik zal straks het resultaat posten van de migratie Demon - Tiscali..
op de 10e word ik geschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zullen we het weer over Demon hebben ipv andere providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Microkid schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:57:
[...]
En de reactie: Het standaard mailtje dat de voorwaarden alleen van toepassing zijn op nieuwe bestellingen en dat ik de site maar in de gaten moet houden.
Het is helaas niet mogelijk om over te stappen naar FLexpress van een DSLexpress verbinding.
Demon heeft op dit moment tests lopen met VOIP, ADSL2+ en digitale televisie.
De verwachting is dat wij dit medio 2006 gaan aanbieden. Helaas heb ik hierover op dit moment niet meer informatie.

Ik heb dus ook maar gevraagd of ik snel kan overschakelen (DSL opzeggen en direct FLexpress aangaan). Zou volgens de opta in 1 dag moeten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij jullie de mail nu ook down? pop3 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:01:
Is bij jullie de mail nu ook down? pop3 dus.
Bij mij iig niet

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Microkid schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:42:
[...]

En de reactie: Het standaard mailtje dat de voorwaarden alleen van toepassing zijn op nieuwe bestellingen en dat ik de site maar in de gaten moet houden.
Het is helaas niet mogelijk om over te stappen naar FLexpress van een DSLexpress verbinding.
Demon heeft op dit moment tests lopen met VOIP, ADSL2+ en digitale televisie.
De verwachting is dat wij dit medio 2006 gaan aanbieden. Helaas heb ik hierover op dit moment niet meer informatie.

Ik heb dus ook maar gevraagd of ik snel kan overschakelen (DSL opzeggen en direct FLexpress aangaan). Zou volgens de opta in 1 dag moeten.
Medio 2006 vind ik veel te laat eigenlijk, zeker voor VOIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:49:
[...]

Medio 2006 vind ik veel te laat eigenlijk, zeker voor VOIP.
Nou, als ze het dan compleet foutloos uitrollen, mogen ze van mij wel zo lang wachten. Als je ziet hoeveel kinderziektes ze nu bij wanadoo hebben/hadden bij de uitrol van digitale telefonie. Bij Versatel loopt het nu ook niet lekker, ADSL 2 wordt overal later uitgeleverd dan gepland, etc.

Neemt niet weg dat ik er wel met smart op zit te wachten, helemaal op prijsverlagingen van Demon. leuk 65 euro betalen voor 8/1, terwijl anderen 39,95 betalen voor 20/1 of 8/1.

Ja, Demon is wel leuk bezig met FlexDSL, maar voor bestaande abbonees kan dat niet zonder down-time geregeld worden. Het is dat het nu bij Demon gewoon goed gaat (lees geen problemen) en er wat websites op mijn account draaien, maar anders zat ik al bij een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:27

GieltjE

Niks te zien...

Ik heb net met de demon klantenservice gebeld, en volgens die persoon was het alleen mogelijk van dsl expres --> flexpress te gaan met een downtime van 3 weken.........

Hij vond dit zelf echter ook slecht, en van de opta regeling dat het binnen 24 uur geregelt moet kunnen zijn geld volgens hem alleen voor van de ene provider naar de andere.

Wel kon ik het nog proberen bij customer service (optie 3 bij hun helpdesk) om wat te regelen (die zijn echter maar tot half 6 open dus morgen weer een kans).

Ik vind dit echt jammer :(

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie het al gezien ?

http://www.dslexpress.nl/abonnementen/flexpress.html

6 Mbit down en 1 Mbit up voor maar 39,95 per maand! en contractsduur is 3 maand ipv 12 maand!!!

ik wil dit dus wel maar kan niet overstappen heb nu een 2 Mbit lijn, heb ze een mail gestuurd ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GieltjE schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:16:
Ik heb net met de demon klantenservice gebeld, en volgens die persoon was het alleen mogelijk van dsl expres --> flexpress te gaan met een downtime van 3 weken.........

Hij vond dit zelf echter ook slecht, en van de opta regeling dat het binnen 24 uur geregelt moet kunnen zijn geld volgens hem alleen voor van de ene provider naar de andere.

Wel kon ik het nog proberen bij customer service (optie 3 bij hun helpdesk) om wat te regelen (die zijn echter maar tot half 6 open dus morgen weer een kans).

Ik vind dit echt jammer :(
zelfde verhaal hier ik wil 1 dag downtime wel accepteren maar meer niet hoor ;)

moet toch mogelijk zijn om het om te zetten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:25:
hebben jullie het al gezien ?

http://www.dslexpress.nl/abonnementen/flexpress.html

6 Mbit down en 1 Mbit up voor maar 39,95 per maand! en contractsduur is 3 maand ipv 12 maand!!!
[...]
Lees voor de gein eens de reacties van deze maand (augustus) door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Cyberpope schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:03:

Hmmz. Ik realiseer me nu dat ik gewoon een dief ben... van mijn eigen portemonnee.
(betaal nu EUR 29.- voor 1 Mb down, 512 kb up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:29:
[...]
Lees voor de gein eens de reacties van deze maand (augustus) door.
ik las het al ja, was iets te snel met mn post dacht een nieuwtje te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:42:
[...]
Is te laat denk ik. Ik verwacht dat eind 2005 volop ADSL2, VOIP enz. wordt aangeboden door diversen providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 07:33:
[...]

Is te laat denk ik. Ik verwacht dat eind 2005 volop ADSL2, VOIP enz. wordt aangeboden door diversen providers.
VoIP zou kunnen al natuurlijk, kon al jaren terug opzich. ADSL2+ wordt nog hard gewerkt aan ombouwen apparatuur bij de telco's om de beschikbaarheid op te krikken. Je kan het nu al gaan aanbieden maar dan kan je 't op een aantal postcode's aanbieden al en de rest moet toch ook nog wachten.

Laat dan iedereen gewoon even wachten zal Demon denken.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Mmm... Ze claimen dat fl-express alleen mogelijk is indien je nog geen enkel ADSL signaal op je lijn hebt. Iemand die iets anders van demon te horen heeft gekregen???

Tegenwoordig zijn telco-telco en ISP-ISP overstappen toch aan de orde van de dag?

Hey!!

Valt me nu op dat als ik postcode check via overstappen doe het NIET leverbaar is in mijn regio. Doe ik hem op de voorpagina is het wel leverbaar in mijn regio 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Cyberpope op 03-08-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Demon 1024/512. Stel dat ik deze opzeg en op mijn vriendin haar naam FlexDsl aanvraag bij Demon.

Zou dit lukken? Of kijken ze ook naar het telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit ontving ik vandaag in mijn mailbox :(
Geachte heer ..................,

Als reactie op uw e-mail moet ik u helaas mededelen dat de op dit moment geldende actievoorwaarden alleen van toepassing zijn voor
nieuwe bestellingen.

Voor bestaande klanten blijven de oude voorwaarden onverminderd van kracht. Wel kunnen wij u mededelen dat
wij doorlopend actief zijn om onze producten up-to-date te houden, maar enige concrete informatie kan ik u daar helaas nog niet over
geven. Ik kan u wel aanraden onze website in de gaten te houden en zodra er enige wijzigingen doorgevoerd gaan worden aan het
productportfolio dan zullen wij dit via onze website communiceren.

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent, maar indien u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:22:
Ik heb nu Demon 1024/512. Stel dat ik deze opzeg en op mijn vriendin haar naam FlexDsl aanvraag bij Demon.

Denk niet dat dat gaat werken nee, want DSL is telefoonnummer afhankelijk.

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:22:

Waarom zou het niet lukken? Opzeggen en opnieuw aanmelden kan toch gewoon? Ik dacht dat alleen (snel) overstappen niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm belachelijk!

Zie mijn correspondentie:
Geachte heer Jansen,

U schreef:
> Met verbazing zag ik op de Demon website dat u nieuwe abonnementen,
> Flexpress, heeft gelanceerd. Wat mij hierover erg opvalt, is de prijs
> en snelheid van deze abonnementen. Op dit moment neem ik DSL express
> 2048 voor € 34,50 van u af. Binnen de nieuwe Flexpress abonnementen,
> die technisch identiek zijn, kost een abonnement met snelheid 3072
> voor de prijs van € 29,95.
>
> Betekent dit alles dat de gewone abonnementen in prijs verlaagd gaan
> worden of geüpgrade in snelheid? Of berekent dit dat ik zou moeten
> overstappen voor meer snelheid tegen een lage prijs? Immers heb ik
> liever een snellere ADSL-lijn voor € 5 per maand minder!
>
> Ik kan me niet voorstellen dat u zich enkel en alleen richt op nieuwe
> klanten en daarbij bestaande klanten uit het oog verliest en er geen
> probleem mee heeft dat deze overstappen naar een andere provider.

Als reactie op uw e-mail moet ik u helaas mededelen dat de op dit moment geldende actievoorwaarden alleen van toepassing zijn voor nieuwe bestellingen. Voor bestaande klanten blijven de oude voorwaarden onverminderd van kracht. Wel kunnen wij u mededelen dat wij doorlopend actief zijn om onze producten up-to-date te houden, maar enige concrete informatie kan ik u daar helaas nog niet over geven. Ik kan u wel aanraden onze website in de gaten te houden en zodra er enige wijzigingen doorgevoerd gaan worden aan het productportfolio dan zullen wij dit via onze website communiceren. Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent, maar indien u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

--
I. van R

Ik ga ze maar even bellen......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Hmm, als ik daaruit mag afleiden dat er misschien in de nabije toekomst een nieuwe upgrade komt; ik weet niet of ik dat wel weer aandurf hoor :P

Vorige heb ik dik 3 maanden op moeten wachten :P krijg al nachtmerries als ik eraan terugdenk. *brrrrrr* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist contact gehad met Customer Service, toevallig dezelfde persoon als in de e-mail. Uit zijn reactie merkte ik op dat de email volledig standaard is.
Ook telefonisch kon hij mij niets aangeven voor nu en in de nabije toekomst. Hij bevestigde wel dat er al behoorlijk wat dezelfde berichten/klachten zijn binnengekomen. Overstappen als bestaande klant naar Flexpress is niet mogelijk
Het enige wat ik volgens hem nu nog kon doen is een klachtenbrief te sturen (let op geen e-mail maar een ondertekende brief!) aan Demon, t.a.v. Juridische zaken, Postbus 15829, 1001 NH Amsterdam.
Op mijn vraag of ze het risico voor lief nemen dat bestaande klanten zich benadeeld voelen en mogelijk opzeggen, reageerde hij wederom neutraal, echter merkte ik wel dat dit wellicht onderschat wordt.
Ik ga maar eens wat schrijven.......
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.