Demon zal natuurlijk achter blijven. En niets gaan aanbieden de komende jaren.. neem aan dat je dat zelf ook gelooft?mkleinman64 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:35:
Ik heb laatst eens op de BBNED page gekeken. BBNED gaat heel binnenkort ADSL2 leveren en bijna elke provider doet mee.. Behalve Demon dus. Althans ik kon ze niet in de lijst van providers vinden.
Ik ben uitermate benieuwd naar de ADSL2 diensten.
Gekke vraag overigens, IETSJE offtopic. Wat is nu de maximale upstream bij ADSL2? Is dit nu 1mbit 2mbit of 3.5mbit zoals sommige mensen beweren?
Mijn download zal mij namelijk een zorg zijn, ik wil graag een hogere upstream. Ik host namelijk zelf thuis een redelijk populaire website.
BBned gaat inderdaad ADSL2+ diensten leveren aan de partner ISP's. Demon was zelfs ook testpartner voor deze dienst meldde BBned toen.
't Is niet zo dat overal al ADSL2+ verbindingen leverbaar zijn op 't BBned netwerk. Ombouwen van netwerk gaat per centrale of per aantal tegelijk. En er moet nog gesleuteld worden om ook huidige abonnees het te kunnen aanbieden die nu al ADSL hebben via BBned. Vermoed dat Demon (gelukkig zoals altijd) wacht met aanbieden tot alles netjes af is.
Er is nog geen verbinding geleverd nergens ondertussen ook. Alleen Verstel tot nu toe levert op.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.