Ervaringen Demon DSL-Express # 17

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik denk dat je het beste kunt laten zien dat je ontvreden bent. gewoon lekker naar een ander gaan. Doe ik waarschijnlijk ook. Enigste taal die ze begrijpen.

Dat schrijven zal niet veel nut hebben. Behalve dat ze er dan weer 2 mnd mee kunnen wachten. Dan is waarschijnlijk het geweld (o.a. ADSL2+) los gebarsten en wie weet wat er dan met de prijzen gaat gebeurden. Ze moeten dan wel iets doen als b.v. tweakdsl 20mb down gaat aanbieden voor 39,95. Ook BBnet zal snel volgen met ADSL2+ en zal dus ook iets met de betaande abbo's moeten gaan gaan doen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk kan ik gewoon weggaan, maar ik ben voor de rest erg tevreden over Demon en ik heb niet zoveel zin in een overstap (zeker nu met BF2!). Waar is het beter? XS4ALL, maar ja die is nog duurder en ik wil geen KPN abo..... Zoiets als 12MOVE Wanadoo durf ik zeker niet aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb een klacht heengestuurd. Ik ben nog maar net abonnee (nog geen maand). Ik heb voor het aanvragen veelvuldig contact gehad met de sales afdeling maar ben nooit op de hoogte gebracht van de komst van deze nieuwe abonnementen.
Ik denk dat je het beste kunt laten zien dat je ontvreden bent. gewoon lekker naar een ander gaan. Doe ik waarschijnlijk ook. Enigste taal die ze begrijpen.
En daarmee los je het dus niet op.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 12:13 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Op een ander manier ook niet. Immers wanneer de mensen wel klagen, maar Demon merkt daar niets van door o.a. vertrekcijfers oid, zal ze geen reden hebben om iets te veranderen. De noodzaak zal dan ontbreken.

En ik heb/had Demon hoog zitten. Maar ervaringen uit het verleden (zie vorige "upgrade") bieden weinig hoop. (Want dat dit wrevel zou oproepen bij bestaande abo's hadden ze kunnen verwachten. Zeker juist na de vorige keer. Dat hadden ze voor moeten zijn).

Als je tevreden bent over de dienstverlening moet je ook zeker blijven zitten. Maar ga er maar niet vanuit dat ze je eventjes soepel zullen overzetten. Mij is duidelijk verstaan te geven dat ze dan nog liever hebben dat ik vertrek naar een ander. So be it.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyberpope op 03-08-2005 12:28 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik overweeg de Opta in te schakelen. dit gedrag zullen ze nooit goedkeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

Major 7

BOFH!

Ik snap Demon eigenlijk niet.
Als ze, net als veel ander isp's een introductiekorting zouden geven aan nieuwe abbonees dan zou niemand zich (erg) gen**id voelen. Maar een nieuw soort abbo met meer voor minder, dat wil iedereen wel, en als je dan als bestaande klant niet mee kan doen, wordt je daar niet blij van.
Eigenlijk zou men aan vaste klanten een korting moeten geven: na 1 jaar 5%, na 2 jaar 10% etc.
Dan doe je nog wat voor je trouwe klanten, maar nu wordt je als trouwe klant een dief van je eigen portemonee. Fout Demon, fout....

Edit: @Martijn J : Dat zeg ik..., Gamma.

[ Voor 6% gewijzigd door Major 7 op 03-08-2005 13:20 ]

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het een introductie-aanbieding zou zijn, m.a.w. na verloop van tijd gelden de gangbare snelheden en prijzen, zou er weinig discussie zijn m.i. Het is echter zo dat nieuwe klantenb de prijzen en snelheden behouden voor onbepaalde tijd...... Belachelijk om je trouwe klanten zo te n**ien :(

@ Major7: in alle irritatie te snel getyped zonder jouw bericht goed te hebben gelezen, is idd hetzelfde.... :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er eigenlijk geen goede demon gebruikersgroep zoals deze bij @home bestaat? Het linkje eerder in dit topic brengt mij alleen naar een leeg forum en formulieren mbt de upgrade (en toen was ik nog geen abonnee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:40

GieltjE

Niks te zien...

Ik heb net de customer service aan de lijn gehad, en hier eens wat harde woorden mee gewisselt.

Waar het op neer kwam was dat het geen actie voor bestaande klanten is, maar alleen voor nieuwe klanten.

Volgens hem was het onmogelijk om het sneller te doen omdat er technisch grote verschillen tussen zaten (wat precies wou hij niet vertellen omdat het zogenaamt teveel tijd ging kosten).

Dus vrees ik dat ze een tot nu toe tevreden klant gaan verliezen. :(

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch bijzonder, bij mij gaf hij aan dat de producten op de snelheden na technisch identiek zijn..... Oftwel gezien de diverse antwoorden op dezelfde vragen weten ze het niet helemaal en hadden deze stroom van klachten niet voorzien....... Lijkt Scarlet wel.... 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

GieltjE schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:30:

(wat precies wou hij niet vertellen omdat het zogenaamt teveel tijd ging kosten).
En jij reageerde niet met "Begin maar, ik heb de tijd wel" >:)

Ik spoor iedereen aan een klacht in te sturen btw. Dus niet een mailtje met de vraag om uitleg maar echt iets waarin je duidelijk aan geeft het hier niet mee eens te zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik zeker doen! Het lijkt me wel verstandig er in op te nemen dat aangezien het geen tijdelijk actie is met tijdelijke prijzen en/of dat er hier sprake is van benadelen van een bepaalde groep (trouwe) klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand die contact heeft opgenomen met de Opta ? ik kan dat nu niet doen zit op mijn werk. hoop wel dat ze na 17:30 nog te bereiken zijn...

ik wil echt actie want dit slaat nergens op...

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:23
Ik heb net weer kontakt met de afd.Sales gehad en hun gewezen op de site over de optie om alsnog een flexabbo af te sluiten naast je normale abbo...vlgns hem ging dat niet...maar zoals jullie hieronder kunnen lezen hebben ze die mogenlijkheid wel ingebouwd..
Mijn aanvraag heb ik op deze manier 5 min geleden gedaan..

Het enigste probleem is dat ik dan 2 abbos's tegelijk heb lopen...maar als de nieuwe er is kan ik de oude opzeggen

Mijn keuze is 3 uiteraard....

Maak hier uw keuze:

1) Ik ben een nieuwe klant en wil Demon DSL Express bestellen:
2) Ik heb al een Demon Standaard Dialup Account en wil dit omzetten naar een Demon DSL Express account:
3) Ik heb al een Demon account en wil naast dit account een Demon DSL Express account bestellen:

Dit is de bevestigingsmail:
Hartelijk dank voor uw bestelling van Demon DSL Express. De order is bij ons bekend onder nummer *****. U kunt het Demon DSL abonnement nog tot en met 09-08-2005 kosteloos annuleren onder "Mijn DSL Express" op onze
website: www.dslexpress.nl. Belangrijk: u kunt uw order niet per e-mail annuleren! Na bovengenoemde datum zullen wij uw bestelling definitief in behandeling nemen.

Specificatie bestelling:
Abonnement: Demon DSL Express 6016 / 1024 (Flexpress)
Contractduur: Minimaal 3 maanden
Modemtype: ZyXEL 623 PSTN Ethernet
Installatie: Doe-Het-Zelf
Systeemnaam: ******

Specificatie kosten:
Opstartkosten: EUR 35,00
Maandelijkse kosten: EUR 39,95

Ik ben benieuwd hoe ze hier onderuit willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:31

ArCadE

No banana available

Hm, gaat dit over 1 lijntje werken of moet je een 2e lijn aanvragen/betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Von Henkel schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:11:
Ik heb net weer kontakt met de afd.Sales gehad en hun gewezen op de site over de optie om alsnog een flexabbo af te sluiten naast je normale abbo...vlgns hem ging dat niet...maar zoals jullie hieronder kunnen lezen hebben ze die mogenlijkheid wel ingebouwd..
Mijn aanvraag heb ik op deze manier 5 min geleden gedaan..

Het enigste probleem is dat ik dan 2 abbos's tegelijk heb lopen...maar als de nieuwe er is kan ik de oude opzeggen

Mijn keuze is 3 uiteraard....

Maak hier uw keuze:

1) Ik ben een nieuwe klant en wil Demon DSL Express bestellen:
2) Ik heb al een Demon Standaard Dialup Account en wil dit omzetten naar een Demon DSL Express account:
3) Ik heb al een Demon account en wil naast dit account een Demon DSL Express account bestellen:

Dit is de bevestigingsmail:
Hartelijk dank voor uw bestelling van Demon DSL Express. De order is bij ons bekend onder nummer *****. U kunt het Demon DSL abonnement nog tot en met 09-08-2005 kosteloos annuleren onder "Mijn DSL Express" op onze
website: www.dslexpress.nl. Belangrijk: u kunt uw order niet per e-mail annuleren! Na bovengenoemde datum zullen wij uw bestelling definitief in behandeling nemen.

Specificatie bestelling:
Abonnement: Demon DSL Express 6016 / 1024 (Flexpress)
Contractduur: Minimaal 3 maanden
Modemtype: ZyXEL 623 PSTN Ethernet
Installatie: Doe-Het-Zelf
Systeemnaam: ******

Specificatie kosten:
Opstartkosten: EUR 35,00
Maandelijkse kosten: EUR 39,95

Ik ben benieuwd hoe ze hier onderuit willen....
niet maar reken er maar op dat je minimaal 3 weken geen internet hebt... (vermoed ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Dat weet ik niet...vlgns mij kan het niet...je kunt maar 1 adsl lijn hebben...nogmaals de helpdesk zei dat deze optie niet bestond....ik bewijs alleen het tegendeel....ik wacht gewoon op hun reactie hierover

En ze mogen dit eigenlijk niet in behandeling nemen omdat eerst de lijn moet worden vrijgemaakt..

Ik hoor het wel van hun :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Von Henkel op 03-08-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArCadE schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:28:
Hm, gaat dit over 1 lijntje werken of moet je een 2e lijn aanvragen/betalen?
dat is het juist. je kan maar 1 lijn hebben op je analoge lijn. en die ligt er al pas als die opgezegd is kan zijn nieuwe lijn er komen. en gezien alle verhalen nu zullen ze daar geen haast mee hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE

ArCadE

No banana available

Nu wordt het speedlinq 5mb/1mb abo voor 25 euro een hele leuke optie..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Yepp leuk Arcade....en als je internet problemen krijgt en je moet de helpdesk bellen dan is je abbo niet meer zo voordelig... >:) En daarbij steun je Speedlink met hetzelfde als wat Demon nu doet "bestaande klanten meer laten betalen voor minder snelheid"

Speedlink was de eerste....Demon de tweede....Welke provider volgt?

[ Voor 45% gewijzigd door Von Henkel op 03-08-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE

ArCadE

No banana available

Von Henkel schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:31:
Yepp leuk Arcade....en als je internet problemen krijgt en je moet de helpdesk bellen dan is je abbo niet meer zo voordelig... >:)
Nu blinkt de Demon helpdesk ook niet uit in behulpzaamheid..... Ik heb goede berichten gehoord over de verbinding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Ik heb de opta gebeld...wat Demon doet is goedgekeurd door het ministerie...Deze klacht is al eerder bij hun aan de orde geweest...dus helaas voor ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10-2024

CPZ

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:55:
Ik heb het uitlezen van de Copperjet 816-2P met SNMP eindelijk aan de praat.

[afbeelding]

Bij voldoende animo wil ik wel even een kleine tutorial van een paar regels schrijven.
Ben erg benieuwd

Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10-2024

CPZ

Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:41:
[...]

Lekker onderbouwde post. Onderbouw je posts in het vervolg svp en laat dit soort dingen achterwege, daar heeft niemand iets aan namelijk.

Ik zal binnenkort een erg beknopte tut schrijven voor het snmp uitlezen van de copperjet. Ik heb daarvoor eerst even iemand nodig die het wil uittesten. Wie meldt zich?
Bij deze meld ik me aan, heb er een aantal in gebruik bij vrienden enz... dus voor mij erg handig als ik weet hoe het werkt.

Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Von Henkel schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:56:
Ik heb de opta gebeld...wat Demon doet is goedgekeurd door het ministerie...Deze klacht is al eerder bij hun aan de orde geweest...dus helaas voor ons...
Leg mij dan eens uit waarom een ADSL overzetting tussen 2 providers in 1 dag kan, en bij dezelfde provider in 3 weken :? :?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Binnen 2 providers zijn ze verplicht de verbinding binnen 24 uur te herstellen......maar als je bij je eigen provider wilt veranderen geld deze verplichting niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Kreeg net een verontrustend antwoord van Demon:
Het is voor Demon helaas niet mogelijk om DSL Express soepel om te zetten naar FL-Express. Zoals eerder uitgelegd kan dit uitsluitend toegepast worden op DSL signaal vrije lijnen. Daarnaast is deze aanbieding uiteraard van tijdelijke aard en geen vast product van Demon.
"van tijdelijke aard". Ofwel: verdwijnt FLexpress over een half jaar weer? Ik heb het ze dus maar gevraagd, nu maar weer wachten op antwoord :)

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 03-08-2005 17:51 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Von Henkel schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:44:
Binnen 2 providers zijn ze verplicht de verbinding binnen 24 uur te herstellen......maar als je bij je eigen provider wilt veranderen geld deze verplichting niet...
Da's natuurlijk een foutje waar de opta natuurlijk ook even op moet letten. Zou nogal lekker zijn als je van A naar B binnen 24 uur kan overgaan, maar binnen de zelfde provider tig weken moet wachten :r

Van de Opta site:
Ik wil wisselen van ADSL-provider, maar ik krijg te horen dat er nog een oud ADSL-signaal op de lijn zit. Klopt het dat ik daarom niet kan overstappen?
Nee, het aanwezig zijn van het oude ADSL-signaal is geen geldige belemmering voor de nieuwe ADSL-aanbieder om geen ADSL te leveren. Zodra u aan uw nieuwe ADSL-provider doorgeeft dat u wilt overstappen, geeft deze dit door aan KPN. Deze is verplicht de oude ADSL-verbinding op te heffen en de lijn aan de nieuwe ADSL-provider te leveren
Demon heeft beide lijnen (DSL en FL) in eigen beheer, dus zouden ze hem gewoon over moeten kunnen zetten.

[ Voor 40% gewijzigd door Microkid op 03-08-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:10
ik begin me steeds meer te irriteren over demon. Na veel moeite toen eindelijk 4 mbit gekregen. Download is wel goed maar me upload kom ik amper boven de 70kb/s uit. met me 2 mbit haalde ik meestal rond de 90 a 95 kb/s :(.

en nu met die actie dat je al een 6016 Kbit/s verbinding kan krijgen voor maar 40 euro terwijl ik nu voor een 4 mbit 55 euro betaal bij dezelfde provider vind ik toch wel niet kunnen hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:40

GieltjE

Niks te zien...

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

En jij reageerde niet met "Begin maar, ik heb de tijd wel" >:)

Ik spoor iedereen aan een klacht in te sturen btw. Dus niet een mailtje met de vraag om uitleg maar echt iets waarin je duidelijk aan geeft het hier niet mee eens te zijn.
heb ik zeker ook gezecht (volgens mij letterlijk), en ook "Dus jullie willen oude klanten wegjagen?" vond hij niet echt leuk. Maar om de een of andere reden weigerde hij gewoon wat meer informatie te geven als "Het kan niet". Wat ik helaas zeer zwak vind.

Ik vind het toch echt van de zotten dat ze niet gewoon wat technische info willen geven waarom het niet mogelijk is, als het volgens de site geen andere techniek ofzo is.

Hoe zit het eigenlijk met het beindigen van het huidige abonement van dsl-expres, ik zit al ruim over 1 jaar, maar moet ik dan nog steeds wachten tot er 12 maanden om zijn?

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Als je 1 jaar bij Demon zit kun je binnen 30 dagen opzeggen...Dus als je nu opzegt word je lijn op 3 september vrijgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gebeld om opheldering te vragen met betrekking tot de vage beschrijving over veranderingen van huidige abo`s maar 0 op request

ik heb opheldering gevraagd over de aanvraag die eerder in dit topic genoemd is (2e lijn ernaast en daarna de andere opzeggen) die wordt volgens de helpdesk medewerker afgewezen

nadrukkelijk gevraagd of ze er nog wat mee gaan doen voor bestaande klanten wederom 0 op request (over de flexpress voor bestaande klanten dus)

oftewel vaarwel demon ik ga een andere provider zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE

ArCadE

No banana available

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:00:

oftewel vaarwel demon ik ga een andere provider zoeken...
Speedlinq heeft 5/1 abo voor 25 euro
Quicknet heeft 4/1 abo voor 21 euro
Compuserve heeft 5/1 abo voor 25 euro

Ik ga denk ik voor de speedlinq variant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zullen we nou echt ophouden met het posten van de kosten en speeds van andere providers? Dit is nog steeds het Demon topic volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:25
Von Henkel schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:45:
Als je 1 jaar bij Demon zit kun je binnen 30 dagen opzeggen...Dus als je nu opzegt word je lijn op 3 september vrijgemaakt...
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar als ik mijn BBNed lijn overzet naar een andere BBNed ISP, moet ik zelf dan Demon opzeggen of gebeurt dat automatisch door mn nieuwe isp?

Ik ga over 3 weken hier t huis uit, en mn ouders willen mijn lijn niet overnemen, er moet en zal filternet komen (of niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DJSmiley schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:15:
[...]

Ik heb me er nog niet in verdiept, maar als ik mijn BBNed lijn overzet naar een andere BBNed ISP, moet ik zelf dan Demon opzeggen of gebeurt dat automatisch door mn nieuwe isp?
Waarom informeer je daar niet naar bij je nieuwe ISP? Dat lijkt me iets dat je makkelijk zelf kunt uitzoeken?

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:15:
[...]

Ik ga over 3 weken hier t huis uit, en mn ouders willen mijn lijn niet overnemen, er moet en zal filternet komen (of niets)
jij moet opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:13:
Zullen we nou echt ophouden met het posten van de kosten en speeds van andere providers? Dit is nog steeds het Demon topic volgens mij.
je hebt wel een punt maar het gaat om een vergelijking en dat vind ik best OK :)

misschien dat jij bij demon wil blijven, vind ik ook best. sterker nog betreur het dat ik er weg wordt gejaagd. want op deze actie na is het een goede provider maar ja het is niet anders. ik heb het er niet voor over om 3 weken of langer zonder internet te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:23:
Is er eigenlijk geen goede demon gebruikersgroep zoals deze bij @home bestaat? Het linkje eerder in dit topic brengt mij alleen naar een leeg forum en formulieren mbt de upgrade (en toen was ik nog geen abonnee).
Bor nu schop je me toch een beetje tegen het zere been...
We zijn bezig om de site helemaal te vernieuwen en uiteraard het forum goed te gaan vullen.
Het probleem is echter dat we mensen en tijd ( beetje hetzelfde ) tekort komen om dit snel te realiseren.
De site met z'n formulieren is erg snel geplaatst ivm de upgradeproblemen.
Het is zeker de bedoeling om er een goede gebruikersgroep van te maken..

Mocht iemand zich geroepen voelen om z'n steentje bij te dragen dan hoor ik dat graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

ArCadE schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:11:
Speedlinq heeft 5/1 abo voor 25 euro
Quicknet heeft 4/1 abo voor 21 euro
Compuserve heeft 5/1 abo voor 25 euro

Ik ga denk ik voor de speedlinq variant...
Waarom heb je in het verleden voor demon gekozen? Zal niet vanwege de snelheid alleen zijn geweest. Die afwegingen zou je nu ook mee moeten nemen. Het is niet dat plots demon de forumwoordelijke :r is geworden. Ze leveren nog steeds een goed product!

Bij mij persoonlijk spelen mee
1) Gratis helpdesk
2) Stabiele verbinding (met goede upload)
3) Goede administratie
4) Redelijk newsserver
5) D-Fax
6) Goede prijs.

Nu gaat demon op het laatste in mijn optiek de mis in en stoor ik me ook aan hun communicatie. Maar bij overstappen zou ik het bovenstaande lijstje wel meenemen. Als ik dan kijk bij speedlinq, rekent die 70ct/pm voor de helpdesk. Dat vind ik dus al minder betrouwbaar. Quicknet en Tweakdsl reken of 3ct/pm of normale gesprekskosten. Demon blijft hierbij kampioen.

Demon heeft de laatste 2 jaar vind ik aan goede verbinding wel wat ingeboet. Het laatste half jaar heb ik er al 2x een vol weekend uitgelegen en de DNS-servers werken ook niet perfect. Onregelmatige pingtijden. Nu verneem ik dat ook bij andere providers. Vooral over speedlinq zie ik weer wat meer klachten. Dit is dus een lastige. Maar Demon scoort zeker goed.

Over de administratie bij demon heb ik nooit klachten gehad. Rond surfend op internet kom ik ook van tweakDSL en Quicknet weinig klachten tegen. Speedlinq daarin tegen kom je reeds tegen bij de flora van Kassa en Radar dus heeft daar weer in minpuntje.

Newserver. Was toen ik bij demon kwam behoorlijk. Laatste tijd gaat hij minder. De "tijdelijke" actie van 2 gecapte draadjes is behoorlijk permanent geworden. retentie is ook achteruit gehold vooral in de dumpgroepen. Tweakdsl wint het hier van demon. Over speedlinq en quicknet kan ik te weinig iformatie vinden.

D-fax. Demon bied dit als enige. Vond dat toch wel een heel gemakkelijke service en is mijn enige twijfel voor het opzeggen.

Goede prijs. Tja. Op dit punt laat demon de steken vallen. Het viel me al langer op dat demon gewoon duur begon te worden, maar verwachte wel een actie zoals dit fl-express. Maar nu laten ze hun vaste klanten gewoon kapot vallen. Ze willen zelfs geen toezeggingen of er nog een gebaar gaat komen naar de vaste klanten toen. En 34,95 voor een 2mb verbinding betalen als je al voor 25-30 euro een 3 a 5 mb verbinding kunt krijgen is gewoon te duur. (helemaal als je dadelijk 24mb voor 39,95 kunt krijgen, nou ja 47 euro als je de afsluitkosten meerekend)

Dit is de 2de keer dat ze een dergelijk "geintje" flikken en trouwe klanten in de kouw laten staan.. En ik stoor me danig aan hun communicatie daarover. Dat verminderd mijn vertrouwen in ze

Kortom Demon zie ik nog steeds als een hele goede provider. Alleen als ik naar de bovenstaande afwegingen ga kijken, slaat bij mij de schaal negatief door. Maar dat moet ieder voor zich bepalen.

Immers er tekent zich duidelijk een nieuwe prijzenslag aan de horizon af onder invloed van ADSL2+. Dus nu overstappen en ergens 1 jaar aan vastzitten (terwijl overal de prijzen dalen). Of toch blijven zitten en erop vertrouwen dat demon nog iets gaat doen. Wat dat gaan ze doen, ze moeten wel tenzij ze alle klanten die >1 jaar zitten willen kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed verwoord. Ik heb dezelfde gedachten. Ik wacht dit jaar nog af omdat ik denk dat eind dit jaar volop ADSL2+ en VoIP te verkrijgen is.

Demon is voor mij altijd een goede provider geweest. Altijd een goede verbinding gehad en bijna nooit down.

Ik kan nu wel weg gaan bij Demon maar dan zit ik weer 1 jaar vast bij een ander en dat wil ik niet omdat ik verwacht dat er binnen een jaar veel gaat veranderen op het gebied van ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"van tijdelijke aard". Ofwel: verdwijnt FLexpress over een half jaar weer? Ik heb het ze dus maar gevraagd, nu maar weer wachten op antwoord :)
Het is wel een tijdelijke aanbieding, maar de nieuwe klanten met deze verbinding, kunnen deze houden zolang als ze willen. De trouwe klant wordt dus genaaid.
Het is voor Demon helaas niet mogelijk om DSL Express soepel om te zetten naar FL-Express. Zoals eerder uitgelegd kan dit uitsluitend toegepast worden op DSL signaal vrije lijnen. Daarnaast is deze aanbieding uiteraard van tijdelijke aard en geen vast product van Demon.
BS, technisch identieke producten zoals de helpdesk me vertelde. Ze willen gewoon niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:05:
Ik kan nu wel weg gaan bij Demon maar dan zit ik weer 1 jaar vast bij een ander en dat wil ik niet omdat ik verwacht dat er binnen een jaar veel gaat veranderen op het gebied van ADSL.
Op zich wel.. Maar een jaar is zo om. En 3mb/1mb verbinding is voor mij ruim voldoende. Bij voorkeur zou ik mijn huidige 2mb/1mb behouden en iets van 18 euro betalen.

Daarbij is het wellicht toch verstandig om nog een vol jaar af te wachten om te kijken als de stopwolken zijn opgetrokken.

Kortom.. twijfels, twijfels, twijfels...

Wel complimenten voor demon dat ze de inzet hebben om het gelul van jaarcontracten te doorbreken. Maar denk eerder dat het de inzet is om na de 3mnd de mensen de mogelijkhied te kunnen bieden om omhoog te gaan naar ADSL2+ (oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Demon eind van het jaar ook komt met ASDL2 en dat ze daarom niet willen dat bestaande klanten overstappen. Tot die tijd krijgen ze dus ook nog de tijd van mij en anders ben ik weg. Ik vind Demon een prima provider maar wil ook geen dief van mijn eigen beurs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:55:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Demon eind van het jaar ook komt met ASDL2 en dat ze daarom niet willen dat bestaande klanten overstappen. Tot die tijd krijgen ze dus ook nog de tijd van mij en anders ben ik weg. Ik vind Demon een prima provider maar wil ook geen dief van mijn eigen beurs zijn.
Dan kun je daarover toch gewoon communiceren met je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:42:
[...]

Dan kun je daarover toch gewoon communiceren met je klanten.
EN kun je je bestaande klanten ook voordeel bieden ipv van allen nieuwe te werven. Slaat toch helemaal nergens op om klanten kwijt te raken als je ze aan het einde van het jaar wat anders zou willen bieden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE

ArCadE

No banana available

Cyberpope schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:28:
[...]

Waarom heb je in het verleden voor demon gekozen? Zal niet vanwege de snelheid alleen zijn geweest. Die afwegingen zou je nu ook mee moeten nemen. Het is niet dat plots demon de forumwoordelijke :r is geworden. Ze leveren nog steeds een goed product!

<KNIP>
De reden dat ik voor demon heb gekozen was indertijd dat zij als enige bij mij ADSL konden leveren (tja zelfs in een redelijk grote stad zit ik 3800 meter van de centrale)

Tegenwoordig kunnen er meerdere providers leveren dus ga ik om me heen kijken als ik het idee heb dat ik een kunstje wordt geflikt. Ik ben over het product ook niet ontevreden, maar over hun manier van afhandelen van vragen/klachten.

Voor wat betreft de andere providers, ik heb alleen aangegeven wat er op dit moment geboden wordt. Welke dan de beste is, tja dat ligt eraan wat je wilt.

Als Demon mij kan overzetten naar het flex abbo van 3 of 6 mbit dan zal ik dat ook zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major 7
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

Major 7

BOFH!

Ja die communicatie van Demon, he?
Als ze die nou eens zouden verbeteren, dat zou ze echt een hoop gez^&*k schelen.
Leg gewoon uit aan je klanten wat voor actie je doet en waarom etc. Ook al hebben ze pech, dan is het toch altijd nog beter dan dat ze er zelf achter moeten komen.
Hoewel, misschien heeft de grote groep hier helemaal geen weet van, en die paar die dan gaan zeuren, die schepen we dan maar af.
Kortom, er moet meer gezeurd worden :+
Nee, echt fijn is het zeker niet, als ik dan ook nog naar die wel of niet verstuurde e-mailtjes van de laatste snelheidsverhoging kijk. 8)7

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik de verhalen rondom bijvoorbeeld Versatel 20 Mbit, Speedlinq nou niet erg positief vind en andere aanbieding vaak van tijdelijke aard zijn, ben ik niet geneigd bij demon weg te gaan. Ik ga ze echter wel een klachtenbrief schrijven waarin ik stel te verwachten over te kunnen naar Flexpress 3072 voor de gangbare prijs. Ben erg benieuwd, helpt dit niet, ga ik maar eens bij de consumentenbond te rade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier weinig last van slechte verbinding met demon heb een 2048/1024 abo. met een down van 210 Kb en up 89kb. :p En dat met meer dan 5 km afstand van de wijkcentrale.

Terwijl het volgens kpn en andere aanbieders techisch gezien niet mogelijk is om op mijn adres adsl te leveren 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 21:23

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:52:
Heb hier weinig last van slechte verbinding met demon heb een 2048/1024 abo. met een down van 215 Kb en up 89kb. :p En dat met meer dan 5 km afstand van de wijkcentrale
Met die snelheden zit jij toch echt dichterbij de centrale. Op 5km zou je hooguit zo'n 20 kilobyte/sec upload kunnen halen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:55:
[...]

Met die snelheden zit jij toch echt dichterbij de centrale. Op 5km zou je hooguit zo'n 20 kilobyte/sec upload kunnen halen.
volgens de website http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/ 5285 meter.

en had demon ook gemailt of ik niet te ver van de centrale zou zitten voor het 2048 abo. en die zeiden ook dat ik meer dan 5 km van de centrale zit.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:59:
[...]

en had demon ook gemailt of ik niet te ver van de centrale zou zitten voor het 2048 abo. en die zeiden ook dat ik meer dan 5 km van de centrale zit.
Lijkt me toch sterk...

Afbeeldingslocatie: http://www.fmf.nl/~gijs/GoT/DemonTopic/pl-snelhedendsl.gif

Deze tabel is echt niet zomaar uit de lucht geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan zou die postcodecheck niet kloppen want ik kijk net weer ff op mordax en haal gewoon 54 kb terwijl ik ook aan het uploaden ben met Azureus (30kb). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Volgens die website zit ik 600 meter er vanaf...dit kan wel kloppen..
Download is 212 kb en up is 87 kb...mijn abbo bij Demon is 2/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
DSL Express

Systeemnaam :*******
Abonnement : DSL Express 2048

OVERZICHT OPTIES INFORMATIE

Systeemnaam : ******
Abonnement : DSL Express 6016

OVERZICHT OPTIES INFORMATIE

Best wel leuk als ik onder mijn naam inlog bij demon....krijg netjes mijn 2 abbo's te zien..
Zo vlug ik de "afwijzing" binnen heb post ik deze.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 16-09 19:18
Cyberpope schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:50:
[...]

Wel complimenten voor demon dat ze de inzet hebben om het gelul van jaarcontracten te doorbreken. Maar denk eerder dat het de inzet is om na de 3mnd de mensen de mogelijkhied te kunnen bieden om omhoog te gaan naar ADSL2+ (oid).
Kortom, ze zouden volgens jouw redenatie over 3 maanden ADSL-2+ moeten kunnen leveren?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

TD-er schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 01:17:
[...]

Kortom, ze zouden volgens jouw redenatie over 3 maanden ADSL-2+ moeten kunnen leveren?
Volgens mij (overigens op aannames gestoelde) redenatie gok ik dat over een maand a 3/4 ook BBnet ADSL2+ gaat leveren. De signalen wijzen daar wel op. Net zoals Tiscali nu al mensen aan zich wil binden voor ADSL2+ (zie tweakdsl) kan demon een dealtje gesloten hebben met BBnet om zo nu al reeds een behoorlijk aantal mensen aan zich te binden.

Nogmaals ik heb geen bewijs, maar is een gevoel en naar mij gevoel logisch denken. Van de BBnet-site
bbned introduceert ADSL2+ in Economy portfolio
bbned is de eerste leverancier van breedbanddiensten die nu ADSL2+ levert. ADSL2+ is de technische opvolger van het huidige ADSL en kent verbeteringen in stabiliteit en download band-breedte. De maximale download bandbreedte van ADSL2+ is maar liefst 24 Mbps. Naast enorm snel internetten en downloaden zijn er ook Partners die telefoondiensten, en in de toekomst video, over ADSL2+ aanbieden.

Het nieuwe ADSL2+ Economy portfolio ziet er als volgt uit:
# 8 Mb/1 Mb (overlap with the 2-8 Mb/1 Mb ADSL(1)Wide Open)
# 10 Mb/1 Mb
# 12 Mb/1 Mb
# 16 Mb/1 Mb
# 16-24 Mb/1,3 Mb (Wide Open)

Naast het Economy portfolio zal bbned in Q4 van dit jaar ook een nieuw ADSL2+ Business portfolio bieden.
Wil demon mee blijven komen en ze is mach 3 partner, zal ze toch dit soort zaken ook gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Ik heb ook weer verbinding sinds gisterenmiddag :(

Op de supportpagina staat voor gisteren een centrale onderbreking .. maar of dat deze storing betreft .. i don't think so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 03:40:
Zo. Ik heb ook weer verbinding sinds gisterenmiddag :(

Op de supportpagina staat voor gisteren een centrale onderbreking .. maar of dat deze storing betreft .. i don't think so.
You've got mail.
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:59:
[...]

Aangesloten via BaByXL netwerk ivp BBned. Anders had je nu niet hoger gehad dan 512/256 op je lijn ;)

Policy via BaByXL is dat er geen grenzen aan snelheid worden gesteld mbt afgstand/lengte van een lijn. Je kan upgraden en je ziet vanzelf of die snelheid nog uit die koperlijn komt of niet.

[ Voor 51% gewijzigd door bjck op 05-08-2005 08:13 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt zit via Babyxl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik krijg het idee dat mijn verbinding zo opeens wegvalt. Dit omdat ik steeds disconnected raak in GuildWars. Het lijkt niet te vaak voor te komen (en dan maar gedurende een korte tijd), eens in de paar uur ofzo. Hoe zou ik dit goed kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Bor de Wollef schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 03:32:
Ik krijg het idee dat mijn verbinding zo opeens wegvalt. Dit omdat ik steeds disconnected raak in GuildWars. Het lijkt niet te vaak voor te komen (en dan maar gedurende een korte tijd), eens in de paar uur ofzo. Hoe zou ik dit goed kunnen testen?
laat in een commandprompt tijdens je spel een ping meelopen naar bijv de eerste router van Demon die je in een traceroute tegenkomt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
C:\Documents and Settings\Gijs>tracert www.demon.nl

Tracing route to www.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
over a maximum of 30 hops:

1     1 ms     1 ms     1 ms  192.168.100.100
  2    24 ms    24 ms    24 ms  bbned-10k-07.router.nl.demon.net [82.161.60.1]
  3    24 ms   114 ms    24 ms  tc1-core-2-bbned-ic6.router.nl.demon.net [82.161.247.133]
  4    24 ms    25 ms    24 ms  www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]

Trace complete.

Dan pak je dus dat eerste IP-adres (in mijn geval 82.161.60.1) en doe je een ping met een count die lang genoeg is (bijv 3600 voor 3600 pings van elk 1 per sec, dus een uurtje lang) Als je die reeks dan afbreekt met control-C, krijg je nog steeds mooi een samenvatting.
Voorbeeld (n=50 hier en na een paar pings afgebroken)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
C:\Documents and Settings\Gijs>ping -n 50 82.161.60.1

Pinging 82.161.60.1 with 32 bytes of data:

Reply from 82.161.60.1: bytes=32 time=23ms TTL=254
Reply from 82.161.60.1: bytes=32 time=24ms TTL=254
Reply from 82.161.60.1: bytes=32 time=22ms TTL=254

Ping statistics for 82.161.60.1:
    Packets: Sent = 6, Received = 6, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 22ms, Maximum = 24ms, Average = 23ms
Control-C
^C

Op die manier kun je mooi zien of er een groot verschil is in de ping (max en min liggen ver uit elkaar) en of d'r alleen een enkel pakketje niet goed doorkomt (max en average liggen ver uit elkaar) en uiteraard of er pakketjes verloren zijn gegaan.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Ping nou niet je eerste hop! Dat is een router die hier (heel vaak) op ingesteld is om niet te reageren bij een stortvloed aan ping-request of vertraagd te reageren. Pakketten die hij moet routeren krijgen voorang boven jou pakketen naar het apparaat zelf gericht.

Altijd gewoon een webserver of iets pingen van je ISP, dan zit je dichtbij genoeg op je lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Maar als die eerste router het al zo druk heeft dat die niet op echo requests kan reageren dat is er toch zoiezo al een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

OlafvdSpek schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:24:
Maar als die eerste router het al zo druk heeft dat die niet op echo requests kan reageren dat is er toch zoiezo al een probleem?
Reageren en forewarden is wel wat anders natuurlijk.Het forewarden is onderdeel van het routing proces. Het reageren niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 07-08-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klink vast als een gebroken langspeelplaat, maar zojuist lag de verbinding er hier ALWEER uit. Van pak 'm beet 9 uur vanavond tot nu 12 uur.

Ik begin er nu echt goede de pest in de krijgen. Demon is nu net zo onbetrouwbaar gebleken als @home. En dat zegt helaas heel wat. Koppel dat aan het bovenstaande verhaal over nieuwe abonnementsvormen waar bestaande abonnee's van weggehouden worden, en ik kan niet meer zeggen dat ik Demon nog langer aanraad bij mensen. En dat zijn er doorgaans nogal wat in mijn kringen. Ik heb gehoord dat Demon hier meeleest. Welnu dan .. get your act together!

Edit: ondertussen valt mijn verbinding steeds weg voor een kwartier of zo .. nu al sinds 12 uur. Erg fijn als je voor je werk je verbinding nodig hebt :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21
Idee voor de mensen die willen overstappen op flexpress?
Stel je zeg het huidige abbo bij Demon op, dan duurt het weken voordat de lijn wordt vrijgemaakt en gereed is voor Flexpress. In de tussentijd kun je, indien aanwezig, via @home een proefpakket van 2 maanden nemen. De overlap zou precies moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat idee is al geopperd. Ik vraag me af of dat kan voor mensen die recent nog @home abonnee waren, tot ze op Demon overstapte.

Sowieso als ik zou overstappen dan ben ik ook weer weg bij Demon. Teveel ellende meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:06:
Dat idee is al geopperd. Ik vraag me af of dat kan voor mensen die recent nog @home abonnee waren, tot ze op Demon overstapte.
Dat is toch al minstens een jaar geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:06:

Sowieso als ik zou overstappen dan ben ik ook weer weg bij Demon. Teveel ellende meegemaakt.
Ik ben ook niet gecharmeerd door de laatste actie, maar ik zou ook niet weten waar ik dan wel heen zou gaan.... xs4all vind ik te duur, en andere providers hebben weer andere nadelen.

(Ik zag bijvoorbeeld Telebyte met hele goede aanbiedingen, maar ze halen hetzelfde trucje uit als Demon.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21
Ik zit zelf te kijken naar het abonnement van Quicknet. Goede snelheid, zeer schappelijke prijs.
Ook de ervaringen op GoT zijn (voor zover ik het kon zien) beter dan bij Speedlinq of Compuserve.

Jammer dat Demon niets voor de bestaande afnemers van hun 512/256 abonnement heeft ondernomen. Het verschil wordt zo wel erg groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:11:
Ik klink vast als een gebroken langspeelplaat, maar zojuist lag de verbinding er hier ALWEER uit. Van pak 'm beet 9 uur vanavond tot nu 12 uur.
Dat zal dan een bepaalde centrale zijn, ik zit ook in Tilburg maar heb nergens last van. Op welke centrale zit jij? Volgens http://spike.oli.tudelft.nl/adsl zit ik op Tilburg-De Reit, Academielaan 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MarcyDarcy schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:04:
Idee voor de mensen die willen overstappen op flexpress?
Stel je zeg het huidige abbo bij Demon op, dan duurt het weken voordat de lijn wordt vrijgemaakt en gereed is voor Flexpress. In de tussentijd kun je, indien aanwezig, via @home een proefpakket van 2 maanden nemen. De overlap zou precies moeten uitkomen.
Voor dat proefpakket moet je betalen als je @home niet wilt houden dacht ik. Niet echt een optie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:38:
[...]

Dat zal dan een bepaalde centrale zijn, ik zit ook in Tilburg maar heb nergens last van. Op welke centrale zit jij? Volgens http://spike.oli.tudelft.nl/adsl zit ik op Tilburg-De Reit, Academielaan 6.
Ik ook. Maar ik heb weer uren zonder DNS e.d. gezeten, en de rest van de avond met wegvallende verbinding.

En ik vind het ook typisch dat van dat soort storingen niet of nauwelijk op de support-pagina's melding wordt gemaakt. Op TB-De Reit is recent al de apparatuur vervangen. Dus wat er nou mis is :?

En het ligt niet aan mijn kant .. zelfs na 5 keer resetten van de modem of het wisselen voor de standaardmodem met Demon's eigen settings .. niks.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:20:
[...]

Ik ook. Maar ik heb weer uren zonder DNS e.d. gezeten, en de rest van de avond met wegvallende verbinding.

En ik vind het ook typisch dat van dat soort storingen niet of nauwelijk op de support-pagina's melding wordt gemaakt. Op TB-De Reit is recent al de apparatuur vervangen. Dus wat er nou mis is :?

En het ligt niet aan mijn kant .. zelfs na 5 keer resetten van de modem of het wisselen voor de standaardmodem met Demon's eigen settings .. niks.
Wat vind de helpdesk van je probleem? Is idd namelijk wel vaag.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die herhalen alleen standaardblaat over de standaardmodem. Terwijl ik exact dezelfde problemen heb met die modem. En in Tilburg is het sowieso erg vaak raak met ellende. Glasbreuk, foute software .. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Ik heb een klacht ge-emaild naar demon, ivm de nieuwe abbonementsvorm met daarin het verzoek om mijn abbo om te zetten naar een FlexPress abbo; dit antwoord kreeg ik;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Beste heer/mevrouw ****,

Dank u voor uw e-mail aan Demon.

Demon kan niet ingaan op de door u voorgestelde opties. 
FL-Express is een product van tijdelijke aard om nieuwe leden te werven. 

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben, 
mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Martin Bezembinder
Demon Customer Service              | Demon
Postbus 15829, 1001NH Amsterdam     | Internet: http://www.demon.nl
Tel: 0800-3366668, Fax: 020-4222001 | E-mail: customer-service@demon.nl 
Demon is een merknaam van THUS plc
------------------------------------------------------------------------

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
RRX schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:04:
Ik heb een klacht ge-emaild naar demon, ivm de nieuwe abbonementsvorm met daarin het verzoek om mijn abbo om te zetten naar een FlexPress abbo; dit antwoord kreeg ik;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Beste heer/mevrouw ****,

Dank u voor uw e-mail aan Demon.

Demon kan niet ingaan op de door u voorgestelde opties. 
FL-Express is een product van tijdelijke aard om nieuwe leden te werven. 

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben, 
mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Martin Bezembinder
Demon Customer Service              | Demon
Postbus 15829, 1001NH Amsterdam     | Internet: http://www.demon.nl
Tel: 0800-3366668, Fax: 020-4222001 | E-mail: customer-service@demon.nl 
Demon is een merknaam van THUS plc
------------------------------------------------------------------------
Ik vind het op zijn zachts gezegd nogal vaag dat ze een tijdelijk abonnement hebben.
Klinkt alsof je er dus niet eens voor langere tijd gebruik van zou kunnen maken. Erg vaag allemaal.

Is er trouwens al iemand die dit abonnement heeft afgesloten?
Ik ben namelijk wel benieuwd of het een ADSL2+ verbinding is of niet. Kortom welk modem leveren ze erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
TD-er schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:30:
Is er trouwens al iemand die dit abonnement heeft afgesloten?
Ik ben namelijk wel benieuwd of het een ADSL2+ verbinding is of niet. Kortom welk modem leveren ze erbij?
code:
1
2
3
4
5
Specificatie bestelling:
Abonnement:              Demon DSL Flexpress 3072 / 1024
Contractduur:            Minimaal 3 maanden
Modemtype:               ZyXEL 623 PSTN Ethernet
Installatie:             Doe-Het-Zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
OlafvdSpek schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:36:
[...]

code:
1
2
3
4
5
Specificatie bestelling:
Abonnement:              Demon DSL Flexpress 3072 / 1024
Contractduur:            Minimaal 3 maanden
Modemtype:               ZyXEL 623 PSTN Ethernet
Installatie:             Doe-Het-Zelf
Kortom dus een gewoon ADSL-1 modem.
Dat maakt het allemaal nog vreemder in mijn ogen, waarom dit dan zo'n tijdelijk abonnement zou zijn.
* TD-er is puzzled. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

TD-er schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:46:
[...]

Kortom dus een gewoon ADSL-1 modem.
Dat maakt het allemaal nog vreemder in mijn ogen, waarom dit dan zo'n tijdelijk abonnement zou zijn.
* TD-er is puzzled. :?
Is ook een tijdelijk actie, maar geen tijdelijk abonnement. Heb dat nog expliciet gevraagd (via ander e-mail) na die 3 maanden loopt je abo gewoon door tot je het opzegt. Al die tijd blijf je de prijs betalen die je bij de aanbeiding betaald. Dus tijdelijk abo is onzin. Tijdelijke actie zou nog kunnen en dat ze over 3 maanden alle abo's overgooien naar iets nieuws (waar je dan wel een nieuw modem of zo moet aanschaffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022
MarcyDarcy schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:51:
Ik zit zelf te kijken naar het abonnement van Quicknet. Goede snelheid, zeer schappelijke prijs.
Ook de ervaringen op GoT zijn (voor zover ik het kon zien) beter dan bij Speedlinq of Compuserve.

Jammer dat Demon niets voor de bestaande afnemers van hun 512/256 abonnement heeft ondernomen. Het verschil wordt zo wel erg groot
Heb zelf Quicknet Medium (512/256). Is best ok voor surfen en gamen, maar niet voor de harcore downer.

Ze hebben nu mooie aanbedieningen:

Medium
4096/1024 voor 21,- (eerste 3 maanden 14,95)

Large
2048/1024 voor 26,- (eerste 3 maanden 13,-)

Die medium abbo is wel te mooi om waar te zijn! _/-\o_ :9~
Zal wel na 3 maanden weer dichtgeknepen worden, maar ik lees er niets over op de site.

[ Voor 3% gewijzigd door Freast.nl op 08-08-2005 16:10 ]

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Bor de Wollef schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:44:
Voor dat proefpakket moet je betalen als je @home niet wilt houden dacht ik. Niet echt een optie lijkt me.
Waarom niet? 35 euro voor 2 maanden abonnement is beter dan een inbelverbinding, lijkt me. Heb ik zelf ook gedaan begin dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Freast.nl schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:08:
Medium
4096/1024 voor 21,- (eerste 3 maanden 14,95)

Large
2048/1024 voor 26,- (eerste 3 maanden 13,-)
Volgens mij heb je de twee een beetje door elkaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

rvm schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:49:
[...]

Waarom niet? 35 euro voor 2 maanden abonnement is beter dan een inbelverbinding, lijkt me. Heb ik zelf ook gedaan begin dit jaar.
Quote uit @Home e-mail van helpdesk:
Indien u @home na de proefperiode opzegt ontvangt u een retourdoos.
Wanneer u het modem 10 dagen na ontvangst van deze doos retourneert,
brengt @Home geen modemkosten in rekening.
Kortom, bij een proefabbo betaal je enkel de 35 euro. Prima optie om een ADSL-loze periode te overbruggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

OlafvdSpek schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:22:
[...]

Volgens mij heb je de twee een beetje door elkaar gehaald.
Correctie, volgens mij heeft Quicknet de snelheden verwisseld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Largow schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:55:
[...]

Correctie, volgens mij heeft Quicknet de snelheden verwisseld....
Nee de snelheden zijn niet gewisseld. Je krijgt gewoon tijdelijk quicknet medium met XL snelheid. Staat ook op hun webpagina. En deze snelheid geldt voor de looptijd van je contract. 1 jaar dus en hierna per maand opzegbaar.

Ik heb er ook over gedacht, maar gezien hun limiten op hun newsserver, moet je er dan toch weer een nieuwsserver abo erbij pakken. Dan kom je dus ook op 29,95 of in die richting uit. En dan neig ik weer naar tweakdsl vanwege hun betere ondersteuning en mogelijkheden om zelf een server te draaien. Daarin lijkt tweakdsl weer iets meer do Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Cyberpope schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 07:59:
[...]

Nee de snelheden zijn niet gewisseld. Je krijgt gewoon tijdelijk quicknet medium met XL snelheid. Staat ook op hun webpagina. En deze snelheid geldt voor de looptijd van je contract. 1 jaar dus en hierna per maand opzegbaar.
Ah nu zie ik het.

Dit geldt zo te zien alleen voor nieuwe klanten. Bestaande klanten piesen naast de pot, net als bij demon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Oke.. Ik ben om. Heb net de newsserver van tweakdsl een testdrive gegeven. En bestanden die bij supernews al niet meer te downen waren komen daar mooi strak binnen. Ik vond de retentie van supernews al hard teruglopen de laatste tijd.

Dus ik ga :w

Donderdag aanvragen (want op de 15de veranderd de aanbieding. Mocht de nieuwe beter zijn kan ik gebruik maken van de 7 dagen en de nieuwe pakken.. Hoezo calculerende burger :P )

(des al niet te min, blijft demon een top provider.. Alleen slaat nu de prijs/snelheid verhouding wel erg slecht door....)

[ Voor 13% gewijzigd door Cyberpope op 09-08-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om terug te komen op m'n Demon - Tiscali migratie...

Ik ben naadloos over gegaan,,
moet er natuurlijk wel bij vermelden dat het hier om een Demon BabyXL lijntje ging ( en was al tiscali )

nog ff afwachten want ik heb m'n definiftieve adres nog niet maar het ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 07:09:
Goed om terug te komen op m'n Demon - Tiscali migratie...

Ik ben naadloos over gegaan,,
moet er natuurlijk wel bij vermelden dat het hier om een Demon BabyXL lijntje ging ( en was al tiscali )

nog ff afwachten want ik heb m'n definiftieve adres nog niet maar het ziet er goed uit :)
Dat is een ISP-hop en je verbinding wordt dan op een bepaald moment in 1 minuut omgezet naar andere snelheid + verkeer naar netwerk van andere ISP omgezet door BaByXL ;) Kan nauwelijks mis gaan zo'n overstap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 08:16:
Kan nauwelijks mis gaan zo'n overstap ;)
Er waren een aantal mensen hier die zelfs daaraan twijfelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Heeft er eigenlijk al iemand een officieele klacht ingediend bij Demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41
Dag mensen. Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn internet gekregen van Demon (lag niet aan Demon, ik moest verhuizen)

Ik heb een Zyxel Prestige 650R-31 (analoog) modem erbij gekregen. Inmiddels heb ik hem al in de router stand staan en alles werkt prima, behalve het poortmappen. Ik heb alle mogelijkheden met het mappen nu wel geprobeerd, maar kennelijk doe ik ergens wat fout.

Zoals je kan zien heb ik geprobeerd om de poorten voor emule en FTP te mappen naar 192.168.1.3. Dat is namelijk de server waarop de FTP server en Emule staan geparkeerd.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/router1.gif

Daarna heb ik de security maar even aangepast van de modem om te kijken of het daar aan lag, maar kennelijk heeft het daar niet mee te maken, aangezien ik met de FTP nu op de FTP van de modem uitkom en niet op de server. Ik zie dus nu de bestanden van de modem.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/router2.gif

Ik heb ook de guide gevolgd die in TS stond en ik denk dat ik het allemaal wel goed heb gedaan, maar ergens lijkt het erop dat de portmapping wel goed zijn ingevuld, maar het lijkt het niet te doen.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/router3.gif

Ik heb inmiddels al meerdere documenten op internet gevonden en deze allemaal doorgenomen, maar ze lijken niet te beantwoorden in mijn vraag waarom het niet werkt.Met de laatste aanpassingen dat alle protocollen blijf ik met Emule lowID krijgen en de FTP connect nog steeds naar de modem.

Wie kan mij er op wijzen wat ik verkeerd doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruikt eMule ook niet poort 4662?
Dit zie ik namelijk niet terug in je webinterface van de router

[ Voor 49% gewijzigd door LeGato23 op 10-08-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41
LeGato23 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:45:
Gebruikt eMule ook niet poort 4662?
Dit zie ik namelijk niet terug in je webinterface van de router
Klopt. Ik had een fout gemaakt met de poorten, maar dat mar de pret niet drukken, want het wil nog steeds niet werken. Inmiddels werkt FTP wel, maar Emule geeft nog steeds problemen zijn opgelost. Ik had zowel 4662 als 4663 naar de server gemapt, alleen dat vond emule niet leuk.
Largow schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:03:
dan werkt poortmappen dus, alleen emule niet. Firewall? Juiste poorten?
Nee, ik had een poort teveel gemapt. iest wat ik zeer vreemd vind aangezien die de poort helemaal niet hoeft te gebruiken

[ Voor 36% gewijzigd door Cardinal op 10-08-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

dan werkt poortmappen dus, alleen emule niet. Firewall? Juiste poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is je Windows XP firewall goed geconfigureerd?
Eventueel kun je binnen eMule een optie aanvinken zodat bij gebruik van eMule de benodigde poorten automatisch open en dichtgezet worden in de Windows XP firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan demon.nl en ook de webmail niet bereiken, hebben meer mensen daar last van?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.