Het Playstation Portable topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.614 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

Logitech Announces PlayGear Products for PSP

Today at the E3 Electronic Expo, Logitech extended its PlayGear family of must-have products for the PSP. The company unveiled a powerful and stylish set of stereo headphones, a hands-free carrying case for maximum mobility and protection, and a transparent faceplate that protects the PSP screen from damage and blemishes. All three will be available in July.

The Logitech PlayGear Mod headphones deliver a powerful experience with 30 mm neodymium, producing crisp, rich audio with superior bass. With a glossy black headband, blackened chrome ear covers and a clear cable, the Logitech PlayGear Mod headphones match the sleek styling of the PSP.

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/PlayGearMod.jpeg
The Logitech PlayGear Street Carrying Case offers hands-free protection and mobility for the PSP. The case can store three UMD’s and four memory sticks.

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/PG_Street_open.jpeg
The Logitech PlayGear Visor protective screen cover prevents scratches and fingerprints from tainting the PSP screen, while still allowing the game system to fit into the softcase that comes with the PSP Value Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wipeout Pure Gamma Packs for Download 4 the jap version

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/920780_20050307_screen002_small.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 17-05-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Punishera schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:38:
Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
Nee, want hij is pas in september uit.. nou goed?.. ;) O-)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:58

mace

Sapere Aude

Anoniem: 143024 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:03:
ok ok we dwalen een beetje af.

ff een nieuws bericht dan.

EA Ships MVP Baseball for the PSP

EA minutes ago just announced the release of EA SPORTS MVP Basebal for the PSP. Now, right in the palm of their hands, players can experience everything from the jitters of opening day to the thrill of the World Series, with spectacular graphics and new ways to experience EA's renowned baseball franchise.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind al die EA sports spellen maar stom, ik snap niet waarom al die amerikanen er gek van zijn en elk jaar de nieuwe kopen...

Amper ge-update graphics, de enige meerwaarde is de spelers en teams van het nieuwe seizoen...

Ze zijn aan de andere kant gek als ze niet van dit soort spellen gaan uitbrengen natuurlijk, want je kan er vell geld mee verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:07

amd187

Ondertitel

Jeey, morgen eindelijk downloadable content voor wipe-out Pure US :)
Daarna elke maand weer wat nieuws erbij om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Jongens!!! Ga de japanse versie halen. Ik heb de japanse value pack versie ( in hk gehaald voor maar 210euro en spelletjes voor maar gemiddeld 35 euro p/s. (heb 4 spelletjes gehaald...... }) }) )) en de beeldscherm is beter dan die van de amerikaanse en de europese versie. De japanse gebruikt een samsung beeldscherm met 3 contrast standen.... :9~ en de europese/usa versie zal een LG/Phillips scherm gebruiken met maar 2 contrast standen. en met de nieuwe firmware zal je toch geen problemen hebben met de taal of iets dergelijks.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

vigilante888 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:28:
Jongens!!! Ga de japanse versie halen. Ik heb de japanse value pack versie ( in hk gehaald voor maar 210euro en spelletjes voor maar gemiddeld 35 euro p/s. (heb 4 spelletjes gehaald...... }) }) )) en de beeldscherm is beter dan die van de amerikaanse en de europese versie. De japanse gebruikt een samsung beeldscherm met 3 contrast standen.... :9~ en de europese/usa versie zal een LG/Phillips scherm gebruiken met maar 2 contrast standen. en met de nieuwe firmware zal je toch geen problemen hebben met de taal of iets dergelijks.
Waar heb jij het dan over? VS heeft gewoon zelfde scherm. Ik heb VS-versie en 4 contrast-standen. (3 zonder adapter). Lijkt me dat inmiddels wel bekend is wat de verschillen zijn. Al genoeg over gesproken.

Hmm beetje rare case die nieuwe logitech. Wat zit daar nu voor band aan? Dat je je PSP als schoudertas kan dragen ofzo?
Beetje gezocht maar lijkt een case die je als heuptas moet dragen. Zal niet echt een succes worden denk ik.....

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 17-05-2005 16:39 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Even iets anders, weet iemand of Sony van plan is WPA ondersteuning in te bouwen voor de PSP? Zo niet dan za ik waarschijnlijk nooit online gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:51
Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:39:
Even iets anders, weet iemand of Sony van plan is WPA ondersteuning in te bouwen voor de PSP? Zo niet dan za ik waarschijnlijk nooit online gaan....
Paranoia :D _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wel hoe lek WEP is :? Echt niet dat ik mijn Apple via WEP het internet op laat gaan, die PSP kan me niet schelen, want daar staat niets boeiends op.

Vind het gewoon erg irritant en dom van Sony dat ze anno 2005 een WiFi product op de markt zetten dat aleen WEP ondersteunt, terwijl de WiFi alliance al heeft aangegeven dat WiFi gecertificeerde producten WPA moeten ondersteunen. Zo moeilijk is het toch niet? WPA is al een tijd "uit".

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 17-05-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:39:
Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:22:
.....Echt niet dat ik mijn Apple via WEP het internet op laat gaan, die PSP kan me niet schelen, want daar staat niets boeiends op.
:? wat is dan eigenlijk de reden dat je het vraagt als het je toch niets kan schelen?

[ Voor 21% gewijzigd door amd187 op 18-05-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Weet je wel hoe lek WEP is :? Echt niet dat ik mijn Apple via WEP het internet op laat gaan, die PSP kan me niet schelen, want daar staat niets boeiends op.
Neu, iig. niet lek genoeg voor iemand om nonstop te gaan scannen voor geencrypte PSP-tjes om te hacken gok ik.
Tenzij jij een hoop kansloze gasten in je omgeving rond hebt hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Ik weet niet of jullie deze al hebben voorbij zien gaan:

http://www.videooshop.de/index.php/cPath/1_120

Overal als levertijd "demnächst"? Misschien moet je ze even mailen ofzo, waarneer ze binnen komen. Als het op 1 September pas op voorraad is, weet je genoeg ;).

Hier staat o.a. een PSP akku voor 20 euro?! 3rd party ofzo? Ik ben geen ervaringen met deze shop though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Shiver23 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:36:
[...]

Waar heb jij het dan over? VS heeft gewoon zelfde scherm. Ik heb VS-versie en 4 contrast-standen. (3 zonder adapter). Lijkt me dat inmiddels wel bekend is wat de verschillen zijn. Al genoeg over gesproken.

Hmm beetje rare case die nieuwe logitech. Wat zit daar nu voor band aan? Dat je je PSP als schoudertas kan dragen ofzo?
Beetje gezocht maar lijkt een case die je als heuptas moet dragen. Zal niet echt een succes worden denk ik.....
Wow, weird. Ik heb 5 contrast-standen in het menu, en 3 contrast standen als ik wipeout speel :?
Ik heb een Jap psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het gewoon erg irritant en dom van Sony dat ze anno 2005 een WiFi product op de markt zetten dat aleen WEP ondersteunt, terwijl de WiFi alliance al heeft aangegeven dat WiFi gecertificeerde producten WPA moeten ondersteunen. Zo moeilijk is het toch niet? WPA is al een tijd "uit".
heb toch niks top secret op mn pc staan. jij wel dan? misschien mn mp3tjes en fims wat foto's en wat web hobby knutsel werk ofzo. maar daar maak je wel een backup van als dat zo belangrijk is. zo lek is wep niet hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 18-05-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metal Gear Ac!d 2 Coming for PSP!

Metal Gear Ac!d 2 is a new addition in the Metal Gear series created for the PSP. The series will continue to progress as a strategy game," said Hideo Kojima, corporate officer of Konami Corporation. "Metal Gear Ac!d is different from the established Metal Gear Solid series, and features cool, innovative playing elements that are the hallmark of handheld gaming systems. We plan to continue evolving the series, so I hope everyone - from those experiencing the world of Metal Gear for the first time, to fans who’ve come to love our series - will try out Metal Gear Ac!d 2 !"

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/screenshot8981.png

Created by Kojima Productions and headed by the world-renowned game creator Hideo Kojima, Metal Gear Ac!d 2 incorporates a completely new graphics engine which provides innovative on-screen imagery. The game features brighter, more colorful, comic book-style visuals, which dynamically enhance the impact of the card effects. In addition, all-new action scenes have been added to the gameplay, providing even more exhilaration and suspense to the game. The completely original story fuses the rich world of the Metal Gear series with Acid’s exclusive gameplay mechanics. Metal Gear Ac!d 2 delivers more than twice the adventure and strategy experience compared to the previous release.

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/screenshot2686.png

To help first-time players familiarize themselves with the world of Metal Gear Ac!d, a new tutorial stage has been added, including a hands-on introduction to the extensive card system and other gameplay elements. The game’s interface has also been refined as players can now build strategies more intuitively, choose more card types than the previous installment and engage in more highly strategic, tactical battles.

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/screenshot7775.png

Metal Gear Ac!d 2 unleashes a whole host of hidden advanced features, including showdowns with a succession of the most popular characters from the Metal Gear series, and much more.

trailer here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ff beginnen met sparen :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow deel 1 heb ik net uitgespeeld. ik ga deel2 cker halen! het vleugje cartoon in het spel vind ik wel kunnen. bloed hebben ze er ook in gelaten. vind ik wel leuke combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 143024 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:35:
[...]

heb toch niks top secret op mn pc staan. jij wel dan? misschien mn mp3tjes en fims wat foto's en wat web hobby knutsel werk ofzo. maar daar maak je wel een backup van als dat zo belangrijk is. zo lek is wep niet hoor.
Daarbij komt ook nog dat als je PC zelf nog beveiligd is met een wachtwoord oid, dan heb je nog niks aan een gekraakte verbinding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bartjuh schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:32:
[...]

Wow, weird. Ik heb 5 contrast-standen in het menu, en 3 contrast standen als ik wipeout speel :?
Ik heb een Jap psp.
Ok dat is weird. Kan iemand hier misschien iets meer over vertellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MaCe1337 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:10:
[...]

Daarbij komt ook nog dat als je PC zelf nog beveiligd is met een wachtwoord oid, dan heb je nog niks aan een gekraakte verbinding. :)
Wel eens van brute force en tools als L0phtCrack gehoord? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

MaCe1337 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:10:
[...]

matthijst schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 04:26:
[...]

Neu, iig. niet lek genoeg voor iemand om nonstop te gaan scannen voor geencrypte PSP-tjes om te hacken gok ik.
Tenzij jij een hoop kansloze gasten in je omgeving rond hebt hangen?
Bush heeft gelijk, het is zeer vreemd dat de PSP nog geen WPA ondersteund.
Het gaat niet om het kraken van de PSP of de bestanden die op m'n pc staan, maar wel om de wifi verbindingen tussen m'n laptop en m'n router. Op die laptop wordt er ook geinternet bankiert en worden bedrijfsinformatief gevoelige e-mail verstuurd.

Het kwalijke is dus dat je moet kiezen hoe je acces point functioneert, WEP of WPA. Aangezien de PSP geen WPA aankan, moet je dus nood gedwongen wel WEP gebruiken, en loopt de rest van je netwerk dus ook onnodig gevaar. De keus is dus in dit geval, geen Internet op m'n PSP.

PS. Een wachtwoord op je pc? Je bedoelt toch niet dat lullige windows login dingetje he? Dat is echt binnen de minuut verwijderd. En over de veiligheid van WEP, zoek het eens op op google. Binnen 5 minuten onderscheppen ze je verbinding. Kijk bijv. hier eens:
http://www.wi-foo.com/index-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 113087 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:40:
Binnen 5 minuten onderscheppen ze je verbinding. Kijk bijv. hier eens:
Nogmaals: welke gek zou er bij jouw huis gaan staan posten om je WIFI-verkeer te tappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaZo schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:33:
[...]

Wel eens van brute force en tools als L0phtCrack gehoord? :X
iedergeval ik heb niks belangrijks op mn netwerk. en als iemand dat wel heeft moetie maar wpa gebruiken pcs up2date en alle security daarom heen moet goed zijn en zn wachtwoorden eens in de 3 maanden veranderen. en geen psp op zn netwerk gebruiken. maar als je dat allemaal hebt gaat er bij mij wel een ? komen van wat heb jij dan te verbergen op je thuis netwerk wat zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:40:
[...]

[...]

[...]

Bush heeft gelijk, het is zeer vreemd dat de PSP nog geen WPA ondersteund.
Het gaat niet om het kraken van de PSP of de bestanden die op m'n pc staan, maar wel om de wifi verbindingen tussen m'n laptop en m'n router. Op die laptop wordt er ook geinternet bankiert en worden bedrijfsinformatief gevoelige e-mail verstuurd.

Het kwalijke is dus dat je moet kiezen hoe je acces point functioneert, WEP of WPA. Aangezien de PSP geen WPA aankan, moet je dus nood gedwongen wel WEP gebruiken, en loopt de rest van je netwerk dus ook onnodig gevaar. De keus is dus in dit geval, geen Internet op m'n PSP.

PS. Een wachtwoord op je pc? Je bedoelt toch niet dat lullige windows login dingetje he? Dat is echt binnen de minuut verwijderd. En over de veiligheid van WEP, zoek het eens op op google. Binnen 5 minuten onderscheppen ze je verbinding. Kijk bijv. hier eens:
ik vind ook als je belangrijke info hebt op je netwerk of die verstuurd dat je niet moet pspen op je netwerk. maar heb ik gelukkig niet dus ga ik lekker met mn psp op internet. :*) :> :O

ander onderwerp please..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Wie heeft er al wipeout downloads voor de US versie gezien? hij zegt nog altijd bij mij Downloads Comming soon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140180

Want zijn de kosten ongeveer van d douane met invoer :r

Ik heb bij lik-sang voor 470 euro aan psp etc besteld, maar moet waarsschijnlijk dan wel betalen aan invoerrechten enz. Weet iemand ongveer hoeveel dat is ?? 19% btw en nog wat ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 140180 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:11:
Want zijn de kosten ongeveer van d douane met invoer :r

Ik heb bij lik-sang voor 470 euro aan psp etc besteld, maar moet waarsschijnlijk dan wel betalen aan invoerrechten enz. Weet iemand ongveer hoeveel dat is ?? 19% btw en nog wat ? :'(
klopt 19%, die rekening volgt in de vorm van een acceptgiro een aantal dagen nadat je als het goed is je pakketje hebt ontvangen, is ook meteen de reden waarom ik hem "via via" heb geregelt, vind het een beetje duur worden anders

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

matthijst schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:42:
[...]

Nogmaals: welke gek zou er bij jouw huis gaan staan posten om je WIFI-verkeer te tappen...
Wie heeft het over voor de deur gaan staan?
Als ik bij mij thuis een wifi search laat lopen, vind ik al 6 netwerken. En dat is alleen in mij gebouw!
Anoniem: 143024 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:01:
[...]

ik vind ook als je belangrijke info hebt op je netwerk of die verstuurd dat je niet moet pspen op je netwerk. maar heb ik gelukkig niet dus ga ik lekker met mn psp op internet. :*) :> :O

ander onderwerp please..
Dat is mooi dat jij dat niet hebt, maar niet zeuren als mensen die dat wel hebben er over discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Anoniem: 143024 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:01:
wow deel 1 heb ik net uitgespeeld. ik ga deel2 cker halen! het vleugje cartoon in het spel vind ik wel kunnen. bloed hebben ze er ook in gelaten. vind ik wel leuke combi.
Wat ik me nou afvraag, is Acid nou bedoelt om rond te sluipen en met zo min mogelijk kills het spel te voltooien? Ik heb het even gespeeld maar kreeg de indruk dat het sluipen en zo onzichtbaar mogelijk zijn niet echt heel belangrijk is. Klopt mijn indruk een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 113087 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:22:
Wie heeft het over voor de deur gaan staan?
Als ik bij mij thuis een wifi search laat lopen, vind ik al 6 netwerken. En dat is alleen in mij gebouw!
Goh, en zouden die 6 misschien rondom jou zitten? Dus zou je dan misschien vanaf buiten (jaja, je kent het wel, "voor de deur", is een normale uitdrukking) jouw netwerk kunnen vinden?

Feit is dat je behoorlijk dichtbij moet zijn om andermans netwerk op te pikken.

Tenzij je in een kartonnen doos woont, dan zal het makkelijker door de muur heenkomen....

Pff, wat een DOM gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

BeZaX schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:36:
Laatste PSP (E3) nieuws van vandaag:
Dat Pursuit Force ziet er best cool uit. Wel een vernieuwend concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Shiver23 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:13:
[...]

Dat Pursuit Force ziet er best cool uit. Wel een vernieuwend concept.
Zeker dope, alleen zien die tegenliggers er wel erg vaag uit; die gast knalt er volgens mij ook een paar keer vol op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lorn schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:29:
[...]

Wat ik me nou afvraag, is Acid nou bedoelt om rond te sluipen en met zo min mogelijk kills het spel te voltooien? Ik heb het even gespeeld maar kreeg de indruk dat het sluipen en zo onzichtbaar mogelijk zijn niet echt heel belangrijk is. Klopt mijn indruk een beetje?
dat id had ik in het begin ook. maar als je hem uitspeeld en dan moeilijkheidsgraad op extreem zet dan kan je ze echt niet zomaar even neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

http://www.psphacker.com/...ipeout-pure.html#comments
Wipeout downloads voor de US versie :)
Station Park track
Tigron ship
Pirahna skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-06 22:45

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Heb net ff met een collega draadloos FIFA tegen elkaar gespeeld, maar het is enorm traag.
Hebben meer mensen hier last van? We hebben in de instellingen de optie WiFi powersave al uit gezet. Dit helpt ook niets. Ik heb een US PSP en mijn collega een JAP PSP. FIFA is de US versie.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

matthijst schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:42:
[...]

Goh, en zouden die 6 misschien rondom jou zitten? Dus zou je dan misschien vanaf buiten (jaja, je kent het wel, "voor de deur", is een normale uitdrukking) jouw netwerk kunnen vinden?

Feit is dat je behoorlijk dichtbij moet zijn om andermans netwerk op te pikken.

Tenzij je in een kartonnen doos woont, dan zal het makkelijker door de muur heenkomen....

Pff, wat een DOM gelul.
ff ontopic blijven ;)

ik heb trouwens na het updaten van me psp naar v1.51 een probleempje.. mijn psp geeft mij een error dat de wlan schakelaar is uitgeschakeld en ik heb geen flauw idee hoe ik die weer aankrijg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 127313 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:30:
[...]

ff ontopic blijven ;)

ik heb trouwens na het updaten van me psp naar v1.51 een probleempje.. mijn psp geeft mij een error dat de wlan schakelaar is uitgeschakeld en ik heb geen flauw idee hoe ik die weer aankrijg 8)7
De wlan schakelaar omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 19-06 06:39
Rechts op je PSP zit te schuifschakelaar om je PSP aan en uit te zetten. Zo'n zelfde soort schakelaar zit ook rechts, maar dat is de W-Lan schakelaar. Naar boven is aan, naar onder is uit, dus je moet hem naarboven schuiven :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

holy shit, nooit opgemerkt ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik zie hier al een link voor updates van de US versie van WipeOut Pure. Maar de downloads zijn nog niet beschikbaar via de download-optie in het spel zelf :'( Ik wil toch eigenlijk die updates via de PSP binnenhalen. Die optie zit er niet voor niets in... :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 21:05
Is het eigenlijk mogelijk om een rechtreekse wifi verbinding te maken met psp via laptop waarna je je internet kan sharen. Want ik heb geen wifi router maar wel een laptop met wifi kaart (802.11b WLAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 18:40

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

kijk eens bij de openingspost onder tunneling ...

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143273

trancesetter schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:44:
Ik zie hier al een link voor updates van de US versie van WipeOut Pure. Maar de downloads zijn nog niet beschikbaar via de download-optie in het spel zelf :'( Ik wil toch eigenlijk die updates via de PSP binnenhalen. Die optie zit er niet voor niets in... :P :Y)
de servers zijn overbelast, komt miss daardoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die nog een PSP zoeken: http://forum.fok.nl/topic/702547

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Doe dat aanbieden van hardware maar ergens anders

EDIT: vind et een beetje spam om een hele nieuwe post te maken, dus doe ik het zo maar;
@ Hieronder:
Anoniem: 50624 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:26:

Who died and made you god :? Ik verwijs toch naar een andere post op een heel ander forum?
I'm no god. I'm Yellowneck 8) Sja, het aanbieden van hard/software is niet toegestaan in dit topic. Een link naar een advertentie mag niet, dus een link naar een aanbodthread mag dan zker ook niet ;).

KOmt beetje zelfde neer als dat je een link geeft naar een thread waar allemaal torrents worden aangeboden. Dan kan je ook moeilijk zeggen; "ik verwijs toch naar een andere post op een heel ander forum" ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Yellowneck op 18-05-2005 23:50 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amd187 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:56:
[...]

[...]

:? wat is dan eigenlijk de reden dat je het vraagt als het je toch niets kan schelen?
Omdat WPA niet met WEP tergelijk kan draaien in een netwerk misschien? Moet ik dus elke keer dat ik met de PSP online wil mijn hele netwerk gaan herconfigureren...
YellowNeck schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:26:
Doe dat aanbieden van hardware maar ergens anders
Who died and made you god :? Ik verwijs toch naar een andere post op een heel ander forum?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 18-05-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112921

Nieuws » E3: Sony kondigt launch titels PSP aan

Woensdag 18 mei 2005 | Sony heeft bekend gemaakt welke titels er verkrijgbaar zullen zijn bij de lancering van de PSP in Europa op 1 september. Het lijstje spellen dat door Sony is vrijgegeven is hieronder te vinden en bevat alleen de spellen van Sony zelf en haar second party ontwikkelaars. Hier komen dus nog de titels van de third party ontwikkelaars bij. Onderstaand lijstje is officieel aangekondigd door Sony.

PSP spellen

Ape Academy
Everybody's Golf
Fired Up
Formula One
MediEvil Resurrection
Ridge Racer
WipEout Pure
World Soccer Turn
World Rally Championship

UMD films

13 Going one 30
A Knight' S Bruises
Anacondas: The Hunt for the Blood
Orchid
Bad Servant boys
Charlie' S Angels
Ghostbusters
Hellboy
Hitch
Hollow Man
Once upon a time in Mexico
The Punisher
Resident Evil : Apocalypse
Spider-Man 2
Steamboy
S.W.A.T.
The One You Got Served
XXX
XXX: The Next Level

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Anoniem: 112921 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:14:
Nieuws » E3: Sony kondigt launch titels PSP aan
Hell yeah! Steamboy!

Nu nog even in het echt gaan zien of de jap en eu regiocodes overeenstemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Hoe doet de PSP het in JP en US vergeleken met Nintendo DS?

Ik wil er ook 1 halen. Zijn de bugs ( bijv. niet goed werkende buttons, wegschieten van de disc etc) al verholpen?

Is er nog verschil tussen de JP en US versie? (op de regiocode na)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Hoe doet de PSP het in JP en US vergeleken met Nintendo DS?

Ik wil er ook 1 halen. Zijn de bugs ( bijv. niet goed werkende buttons, wegschieten van de disc etc) al verholpen?

Is er nog verschil tussen de JP en US versie? (op de regiocode na)
Als je even de tijd neemt om het forum door te lezen, kan je zelf al aardig wat anwoorden vinden denk ik zo... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 22:20
Weet niet of deze link al voorbij is gekomen, maar dit is een potentiele hit.
Magazine's voor je psp.

http://www.pspmagazines.com/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Dreimos has let us know that the USA v1.51 "Security" Update is now available for download as was its Japanese counterpart a short time ago. Those interested in examining the release can do by grabbing it directly from HERE, however, we do NOT recommend anyone update to v1.51 yet. Based on the description alone "A patch has been added to address a security vulnerability in the system software" it appears this update is intended only to give those seeking LEGAL homebrew PSP possibilities via exploits unnecessary grief unfortunately.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87692

Anoniem: 133926 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:34:
[...]

Als je even de tijd neemt om het forum door te lezen, kan je zelf al aardig wat anwoorden vinden denk ik zo... O-)
Dat is aan de ene kant wel het probleem van zo'n groot topic. Voordat je een gericht antwoord hebt, moet je eerst 6000 posts doorlezen, daar ben je wel een tijdje zoet mee. Ik vroeg me ook af wat de verschillen tussen US en JAP versie zijn. Heb goed lopen zoeken, maar eenvoudig is het niet te vinden. Nu zijn een aantal dingen duidelijk, maar echt heel duidelijk staat het er niet... maar dat kan ook aan mij liggen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87692 op 19-05-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De verschillen wat betreft de UMD regio codes ken je vast wel.
Daarnaast is er console-wise geen verschil. Alleen de firmware, maar allebei kunnen ze inmiddels op engels en Nederlands.
Waar je wel goed naar moet kijken zijn de webshops en kosten. (vooral import heffingen)

Over die bugs, volgens mij zijn die allemaal opgelost. Ik hoor de laatste maanden bijna niemand meer over bugs in zn PSP. (op dode pixels na dan)
Die pixels zijn wel een risico, maar dat hou je altijd wel denk ik. Ook straks bij de EU launch.
Heb je nu een beetje een antwoord op je vragen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet voor jezelf beginnen douwe ;) mooie samenvatting van ongeveer 4000 posts :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87692

@Sev7n, je haalt de woorden uit m'n mond. Douwe, bedankt! Wellicht iets voor de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, das teveel gezegd mannen. Maar ik zal er over denken om voor mezelf te gaan beginnen. www.psp-importinfo.nl ofzo (8>

Heeft trouwens iemand die blauwe lichtgevende UMD-standaard al? Volgens mij is ie van Brando... Maar dat is echt een cool ding. Zou niet misstaan naast mn PSP docking station en mn PSP op mn bureau _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 133926 op 19-05-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 133926 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:27:
Haha, das teveel gezegd mannen. Maar ik zal er over denken om voor mezelf te gaan beginnen. www.psp-importinfo.nl ofzo (8>

Heeft trouwens iemand die blauwe lichtgevende UMD-standaard al? Volgens mij is ie van Brando... Maar dat is echt een cool ding. Zou niet misstaan naast mn PSP docking station en mn PSP op mn bureau _/-\o_
heb je maybe een link van die umd standaard? want ik kan hem niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Is de Logitech PlayGear Pocket case al ergens in Europa te krijgen? Ik wil er graag een kopen maar heb geen zin in verzendkosten die bijna net zo hoog zijn als de case zelf.
Misschien is er iemand die er een samen wilt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137641

Ey kijk anders ff op pspparty bij Maxxie. Die verkoopt ze voor 27.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Anoniem: 133926 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:45:
De verschillen wat betreft de UMD regio codes ken je vast wel.
Daarnaast is er console-wise geen verschil. Alleen de firmware, maar allebei kunnen ze inmiddels op engels en Nederlands.
Waar je wel goed naar moet kijken zijn de webshops en kosten. (vooral import heffingen)

Over die bugs, volgens mij zijn die allemaal opgelost. Ik hoor de laatste maanden bijna niemand meer over bugs in zn PSP. (op dode pixels na dan)
Die pixels zijn wel een risico, maar dat hou je altijd wel denk ik. Ook straks bij de EU launch.
Heb je nu een beetje een antwoord op je vragen? 8)
Je vergeet alleen nog even te vertellen dat de JAP versie de "O" button gebruikt om te "enteren", en de "X" button om terug te gaan, wat bij de US versie precies andersom is 8)
Is bij spellen overigens overuled, dus draai je een US spel op je JAP PSP, dan doet ie dus "X" als "enter" gebruiken.
Tis ff wennen af en toe, maar mischien toch wel belangrijk om ff te melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Misschien dat iemand hier nog wat aan heeft, elk item voor 7 euro inclusief verzenden.
Heb zelf zo'n cradle bij die gast besteld:

Deze gast heeft ze op Ebay:
http://stores.ebay.com/Ru...olZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm

Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/03/i/03/ed/0e/1c_1_sbl.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i24.ebayimg.com/01/i/03/ed/0b/fc_1_sbl.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i5.ebayimg.com/01/i/03/ec/b0/8d_1_sbl.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/02/i/04/13/fa/4b_1_sbl.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i7.ebayimg.com/01/i/03/ed/03/df_1_sbl.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je maybe een link van die umd standaard? want ik kan hem niet vinden...
Dit is die standaard --> http://shop.brando.com.hk/pspumdstoragestand.php

En check deze ook --> http://shop.brando.com.hk/sonypsp.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

amd187 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:27:
[...]

Je vergeet alleen nog even te vertellen dat de JAP versie de "O" button gebruikt om te "enteren", en de "X" button om terug te gaan, wat bij de US versie precies andersom is 8)
Is bij spellen overigens overuled, dus draai je een US spel op je JAP PSP, dan doet ie dus "X" als "enter" gebruiken.
Tis ff wennen af en toe, maar mischien toch wel belangrijk om ff te melden ;)
Ja, dat is vreemd, dat hebben alle japanse playstation (1 en 2) spellen ook, alsof japanners hun duimen in een andere stand staan ofzo :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Ik wil Lumines bestellen op VGP.ca en betalen met paypal. VGP linkt me door naar paypal waar ik ineens een creditcard nummer moet invullen |:(
Ik heb juist paypal omdat ik geen cc heb. Iemand die weet hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:50

Bob Popcorn

Plop!

Ik vraag me af of het al mogelijk is om die US firmware te gebruiken op een JAP psp? Het lijkt me dat dat geen problemen oplevert?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:04:
Ik wil Lumines bestellen op VGP.ca en betalen met paypal. VGP linkt me door naar paypal waar ik ineens een creditcard nummer moet invullen |:(
Ik heb juist paypal omdat ik geen cc heb. Iemand die weet hoe dit zit?
Je kan via paypal met je creditcard betalen, zodat vgp nooit je creditcard nummer krijgt te weten.

Het beste wat jij kunt doen is: eerst het geld storten op je paypal account, dus dan heb je xx bedrag credit op paypal. En dan daarvan je bestelling betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:55:
[...]

Je kan via paypal met je creditcard betalen, zodat vgp nooit je creditcard nummer krijgt te weten.

Het beste wat jij kunt doen is: eerst het geld storten op je paypal account, dus dan heb je xx bedrag credit op paypal. En dan daarvan je bestelling betalen.
ja, ik heb betalingsmethode paypal gekozen, maar dan moet VGP alsnog mij CC nummer weten. Bedoel je dat ik moet betalen via bank transfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 22:24
Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:03:
ja, ik heb betalingsmethode paypal gekozen, maar dan moet VGP alsnog mij CC nummer weten. Bedoel je dat ik moet betalen via bank transfer?
VGP heeft jouw CC gegevens inderdaad helemaal niet nodig als je via PayPal betaalt. Je kan ze dan ook best een mailtje schrijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:03:
[...]

Nee, je moet dmv een bank transfer geld op je Paypal account storten. Vervolgens kan je daar VGP mee betalen. Paypal is eigenlijk een soort chipknip die je eerst moet opwaarderen dmv credit card of overschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superjohn schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:07:
[...]

Nee, je moet dmv een bank transfer geld op je Paypal account storten. Vervolgens kan je daar VGP mee betalen. Paypal is eigenlijk een soort chipknip die je eerst moet opwaarderen dmv credit card of overschrijving.
ja ik weet hoe paypal werkt, ik snap alleen niet waarom paypal alsnog een cc nummer moet hebben als ik met paypal wil betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:48:
[...]
ja ik weet hoe paypal werkt, ik snap alleen niet waarom paypal alsnog een cc nummer moet hebben als ik met paypal wil betalen
Heb je credit bij paypal dan?

Je kan ook direct met paypal betalen dmv cc. Het enige wat dan gebeurd is dat de transactie verloopt via paypal, maar je betaalt met je CC. En als je vanuit je credit bij paypal betaald, dan betaal je vanuit paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bob Popcorn schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:45:
Ik vraag me af of het al mogelijk is om die US firmware te gebruiken op een JAP psp? Het lijkt me dat dat geen problemen oplevert?
JA hoe zit dat eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 22:24
@Bartjuh & Maniaci
Dit is niet helemaal correct en is bovendien zeker niet de verklaring waarom VGP blijkbaar ook de CC gegevens vraagt bij een betaling met PayPal.
Je betaalt immers altijd vanuit paypal. De ontvanger krijgt namelijk altijd een betaling via PayPal van jouw PayPal-account en heeft dus nooit rechtstreeks iets met jouw Credit Card te maken.
Volgens mij werkt Paypal gewoon zo dat als je saldo hebt staan, hij daarmee betaalt en indien dit saldo 0 is, PayPal gewoon het nodige bedrag van jouw CC haalt (en indien je dus geen CC hebt, de betaling niet uitvoert).

Volgens mij maken jullie het allemaal een beetje te ingewikkeld. Feit is gewoon dat VGP je CC niet nodig heeft als je via PayPal betaalt en dat zowel wanneer je een CC aan je PayPal account hebt gekoppeld als wanneer je op voorhand geld hebt gestort en dus een voldoende saldo hebt.

Zoals ik dus al schreef, het beste is gewoon een mail te sturen naar VGP en het hun even uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

SurfHenk schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:02:
@Bartjuh & Maniaci
Dit is niet helemaal correct en is bovendien zeker niet de verklaring waarom VGP blijkbaar ook de CC gegevens vraagt bij een betaling met PayPal.
Je betaalt immers altijd vanuit paypal. De ontvanger krijgt namelijk altijd een betaling via PayPal van jouw PayPal-account en heeft dus nooit rechtstreeks iets met jouw Credit Card te maken.
Volgens mij werkt Paypal gewoon zo dat als je saldo hebt staan, hij daarmee betaalt en indien dit saldo 0 is, PayPal gewoon het nodige bedrag van jouw CC haalt (en indien je dus geen CC hebt, de betaling niet uitvoert).

Volgens mij maken jullie het allemaal een beetje te ingewikkeld. Feit is gewoon dat VGP je CC niet nodig heeft als je via PayPal betaalt en dat zowel wanneer je een CC aan je PayPal account hebt gekoppeld als wanneer je op voorhand geld hebt gestort en dus een voldoende saldo hebt.

Zoals ik dus al schreef, het beste is gewoon een mail te sturen naar VGP en het hun even uit te leggen.
Dat zeg ik 8)7
Je kan vanuit je account betalen als je er al geld op heb staan, maar ook direct via cc betalen, dus dan loopt de transactie via paypal, maar krijgt de ontvanger geen cc gegevens van je.
When you make a payment, the money will first be taken from your PayPal account balance. If your account balance cannot cover the full amount of your payment, you may complete the payment via PayPal Buyer Credit, Instant Transfer or eCheck (if you have confirmed a bank account), or by using your credit card.

If you do not have a PayPal account, you must enter a valid credit card to complete your payment.
Persuit Force lijkt me wel een kikkuh spel :P
http://www.pspparty.nl/nieuws/item/15053/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 11:38
Vanaf vandaag mag ik mijzelf een trotse PSP bezitter noemen _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

;) Ik mag met je mee doen, heb ook net mijn psp binnen gekregen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bastards })

Die van mij komt pas maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
wat mij is opgevallen is dat het klepje waar je het spel in doet, bij mij scheef zit als hij is gesloten. het is niet erg scheef, maar de linkerhoek is toch wel wat naar buiten bij mij.

Iemand dit ook op gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was mij ook al opgevallen ja :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hadden meer mensen. Korte discussie over geweest in deel 3 of 4 dacht ik.
M'n twee PSP's hebben dat gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
YellowNeck schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:
Hadden meer mensen. Korte discussie over geweest in deel 3 of 4 dacht ik.
M'n twee PSP's hebben dat gelukkig niet.
Maar verder geen problemen? Niet dat ik moet verwachten dat dalijk het klepje spontaan op de grond valt :P

[ Voor 7% gewijzigd door whiteclear op 20-05-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:48:
[...]

je MOET een verified paypal user zijn, en die wordt je alleen als je een creditcard aan je account hebt gekoppeld

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:16:
[...]

je MOET een verified paypal user zijn, en die wordt je alleen als je een creditcard aan je account hebt gekoppeld
oké, hier kan ik mee verder dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/02/i/04/13/fa/4b_1_sbl.JPG
Heb ik thuis ook liggen maar werkt niet, dus kan je hem beter links laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jezus, als ik dat zo allemaal hoor (scheve klepjes, dode pixels, verrotte square-toetsen) heb ik toch mooi mazzel gehad met m'n JAP (v. 1.0) PSP. Dat ding is helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat "scheve" klepje valt best mee hoor, overdrijven is ook een vak ;{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Het valt ook wel mee. Het hangt ongeveer 2 milimeter naar buiten. Maar het valt wel op, en ik vertrouw het niet zo.

Voor de rest is mijn psp perfect. geen dodepixels, geen probleem met squaretoets. Dus ik ben blij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Bij mij zit die ook iets los, en kan ik het aandrukken. Heb dit probeer ook wel eens gezien bij mobile telefoons ik voorzie geen problemen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 10:39
als alles goed gaat heb ik mijne (USA) ook maandag of dinsdag binnen, enkel het spel was er nog niet, kan ik nogeen paar dagen, of erger nog, weken op een game wachten :( , straks bestel ik nog wipeout erbij in de hoop dat die wel nog voorradig is (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141748

Ik heb mijn PSP (import versie JAP) gisteren bij het winkel in Beverwijk gehaald voor €350,-. Eenmaal toen ik thuis kwam, kwam ik echter achter dat ik 2 dode pixels had en de R knopje niet zo geweldig deed. En ik ging dus vanochtend weer snel terug naar die winkel in hoop dat ik gewoon andere PSP kon krijgen, gelukkig was dat wel gebeurd, wel driehonderd en vijftig euro gedokt en wil ik natuurlijk wel een portable die alles goed functioneert. Daarbij Wipeout Pure erbij gekocht. Gaaf spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141748

MaZo schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:50:
Jezus, als ik dat zo allemaal hoor (scheve klepjes, dode pixels, verrotte square-toetsen) heb ik toch mooi mazzel gehad met m'n JAP (v. 1.0) PSP. Dat ding is helemaal perfect.
Dat scheve klepje heb ik ook, klein beetje maar. Daar maak ik me niet zo druk om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Ik heb geen dode pixels, geen scheef klepje of knoppen die het slecht doen. Kortom zo hoort ie ook te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
ik heb een nieuw probleem gekregen. de -> toets kraakt. piepend als je hem indrukt.
aardig irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Whoe hoe ik heb ook een psp
helemaal geen problemen met het ding niks scheef en alles werkt
ik ga nog even ridge racers spelen :9~ :9~ :9~
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Het posten van .nfo's en warezreleases is niet interessant en niet toegestaan!