Het Playstation Portable topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.667 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

whiteclear schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:47:
ik heb een nieuw probleem gekregen. de -> toets kraakt. piepend als je hem indrukt.
aardig irritant |:(
Bij mij heeeel afentoe de rechter toets ( -> ) maar dat kan ook door mij komen dat ik zo hard druk

Scheef klepje 1 dode pixel en afentoe een piepende toets, ik heb het allemaal niet zo getroffen blijkt wel maar toch vermaak ik me extreem goed met mijn psp. Dat zijn allemaal dingen waar ik tijdens het gamen geen eens tijd voor heb om op te letten :9

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 21:15
Prijsvraagje gevonden. :9

Prijsvraag: Win een game naar keuze!

[ Voor 29% gewijzigd door BeZaX op 21-05-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dat scheef klepje is volgens mij een veelvoorkomend iets, aangezien ik bij de inkoopactie alle PSP's erop heb gecontroleerd, en allen hadden dat; de mijne dus ook. Het is volgens mij echter enkel een cosmetisch foutje, want voor de rest heb ik geen probs met de UMD laden of wat dan ook en ook nog niets gehoord van de inkoopactiedeelnemers over dergelijke problemen. Niets om je dus zorgen over te maken dunkt me zo :)
Overigens denk ik er maar 's over om een Lumines topic te openen, want dit spel houdt me nog steeds geboeid na 2 maand :D
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/lumines824361.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 15:37
thnx prototype. Weet je soms ook of dat kraakende (piepend) geluid vaak voorkomt met de -> toets.
want het speeld niet bepaald lekker. als ik het geluid op 80% heb, hoor ik het alsnog door de muziek
en effecten heen van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prototype schreef op zondag 22 mei 2005 @ 03:31:

Overigens denk ik er maar 's over om een Lumines topic te openen, want dit spel houdt me nog steeds geboeid na 2 maand :D
[afbeelding]
_/-\o_ wat een geweldige score zeg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er maar net mee begonnen, dat Lumines, erg vermakelijk spel ja :)

Ik heb nu WipeOut Pure, FIFA2005 en Lumines, nog andere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 20:39
Zit er standaard eigenlijk geen plastic folietje over het scherm van de PSP in de verpakking zoals bij vele andere toestellen met een scherm?

Ik heb nog nergens een screen protector gevonden waar iedereen in de reviews echt blij over is dus vroeg ik me af of er vanuit de factory zelf geen plastic bescherm folie over zit, dan laat ik die er wat langer op ipv em er direct af te halen zoals ik meestal doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

DrMacabr3 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:51:
Zit er standaard eigenlijk geen plastic folietje over het scherm van de PSP in de verpakking zoals bij vele andere toestellen met een scherm?

Ik heb nog nergens een screen protector gevonden waar iedereen in de reviews echt blij over is dus vroeg ik me af of er vanuit de factory zelf geen plastic bescherm folie over zit, dan laat ik die er wat langer op ipv em er direct af te halen zoals ik meestal doe
Nope dit zit er niet overheen, waar ik mijzelf overigens ook over verbaasde

Ik baal er van dat ik lumines gekocht heb :*) Dat spel is zooo ontzettend verslavend dat ik er 's ochtends mee opsta en 's avonds mee naar bed ga. Een topic openen over dit spel lijkt me een goed idee, ik wil jullie "tactieken" wel eens horen want ik kom nog niet echt over de 200 000 heen.

Trouwens heeft iemand ervaring met de screen protectors van Brando ? Aangezien deze over de analoge pook heen gaat en mij lijkt het ( gezien de plaatjes ) dat je deze dan moeilijk kan bewegen, kan iemand hier zijn ervaring posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
ik zoek ook een goeie screenprotector. Ik had er 1 gekocht bij futurezone in rotterdam (waar ik me psp heb gekocht) maar die screenprotector gaate er niet goed op. ik blijf maar bubbeltjes krijgen. ik dacht ook dat ik de screenprotector kon wassen maar dat bleek van niet. Nu heb ik het vel weggegooit, en nu zoek ik dus een goeie. Iemand iedeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb hetzelfde gehad bij protectors van Intec, geen aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is lik-sang een betrouwbare site voor psp kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Denk het wel. Ik heb er geen PSP gekocht maar ik heb er vaak genoeg bestellen gedaan en altijd netjes afgehandelt en snel + goed verpakt ontvangen dus. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok en waar kun je nog meer psp's kopen (veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 21:15
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:42:
ok en waar kun je nog meer psp's kopen (veilig
Play-Asia. Bij lik-sang heb je 90% kans dat je importkosten moet betalen. Bij play-asia is dat veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die een 'goede' screenprotector zoeken.

Ik heb deze: http://www.geeks.com/larg...Pic=con-psp-30004-box.jpg

en die bevalt mij uitstekent. De plastic cover voor het scherm hoef je niet perse te gebruiken.
Er zit immers ook nog een scherm cover 'sticker' bij die geen bubbels op het scherm achterlaat!

Deze kit is van het merk Naki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

whiteclear schreef op zondag 22 mei 2005 @ 09:40:
thnx prototype. Weet je soms ook of dat kraakende (piepend) geluid vaak voorkomt met de -> toets.
want het speeld niet bepaald lekker. als ik het geluid op 80% heb, hoor ik het alsnog door de muziek
en effecten heen van een spel.
Ja, dit is een bekend probleem. Als je de innerworkings van de PSP bekijkt op foto's die op lik-sang staan, zie je ook waardoor het komt; de -> toets schuurt tegen het isolatierubbertje van je scherm. De nieuwe versies hebben dit niet meer omdat sony een stukje eruit heeft geknipt van het isolatierubber. Mij lijkt het dus gewoon een kwestie van inspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik ga denk ook ene psp bestellen het value pack op lik-sang.com
heeft iemand ook de value pack op lik-sang bestelt?
er staat dat het maar 24 uur duurt verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:41:
hallo, ik ga denk ook ene psp bestellen het value pack op lik-sang.com
heeft iemand ook de value pack op lik-sang bestelt?
er staat dat het maar 24 uur duurt verzending
24 uur voordat het wordt verzonden. transport vanaf hun naar jouw voordeur duurt wat langer ;). hoe lang? werkdag of 10? ik heb de mijne via kiddyl besteld dus ik weet niet hoe lang lik-sang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de site van kiddyl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
niet, kiddyl is gewoon iemand die hier post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met psp bestellen via lik-sang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar kan je het beste een psp kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ik zou zeggen lees ff alle 6 de delen door (vooral de start post...), daar word je een heel stuk wijzer door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:22:
En waar kan je het beste een psp kopen
ligt er aan wat je wilt. Wil jenem zelf importeren en weinig kans hebben op dode pixels en andere probleempjes als importkosten dan raad ik je www.videogamesplus.ca aan. Overigens niet uit eigen ervaring, maar er zijn veel mensen die erg tevreden zijn.

Videogamespus
  • snelle levering
  • weinig tot geen kans op invoerrechten(BTW)...moet je ze wel even over mailen
  • bijna altijd wel op voorraad
  • ze kunnen voor je even globaal checken op evt. dode pixels
Kiddyl is iemand die vaak op dit forum komt en post. Hij levert ook PSP's en overigens ook Games en verschillende accesoires. Ook veel positieve reacties over hem op dit forum, maar ook op andere (check: http://www.pspparty.nl/forum/showthread.php?threadid=26673 ). Hier kan je meteen ook zijn prijzen zien...

Kiddyl
  • redelijk snelle levering, mits hij voorraad heeft dan kan je zelfs zelf ophalen.
  • wanneer je zelf ophaalt kan je zelf een PSP uitzoeken en dus ook pixels checken
  • 100% betrouwbaar (zie reacties op dit forum en ook pspparty.nl)
Hoop dat bovenstaande veel duidelijk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:08:
Heeft iemand ervaringen met psp bestellen via lik-sang??
Jep... ik heb hem ook bij Lik-Sang besteld.
Van bestelling tot afleveren duurde 3 volle werkdagen. (besteld op maandagavond, afgeleverd op vrijdag). Let wel dat je ongeveer 60 euro aan BTW en invoerrechten moet bijbetalen als UPS hem bij je komt afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site van videogameplus staat als geldeenheid cdn welke dollar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:58:
op de site van videogameplus staat als geldeenheid cdn welke dollar is dat?
Als je verder kijkt dan je neus lang is dan zie je dat je ook als koers EURO kan kiezen.
En ohja.. CND is Canadian Dollar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
iemand enig idee of er ook iets is om je psp in te zetten tijdens het kijken van een film
of zal ik dit zelf in elkaar moeten knutselen?

<edit>
heb het al gevonden op de site van play asia
<edit>

[ Voor 20% gewijzigd door Dyoma op 22-05-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hij is gewoon 210 euro!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Frank, wel eens die 'wijzig' knop aan de rechterkant gezien? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Dyoma schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:05:
iemand enig idee of er ook iets is om je psp in te zetten tijdens het kijken van een film
of zal ik dit zelf in elkaar moeten knutselen?
Hier heb je een cradle...kan je film kijken, terwijl de PSP aan het opladen is.

Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/pspcradle2_s.jpg

Overigins vind je op Deze veel handige en leuke accesoires voor de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:06:
Dan hij is gewoon 210 euro!!!!!
Ja goedkoop hè? Dat dacht ik ook in het begin..., maar dan kom je er aachter dat er nog zo'n 40 euro verzendkosten overeenkomt. Dat maakt het totaal bedrag van 250 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:10:
[...]

Ja goedkoop hè? Dat dacht ik ook in het begin..., maar dan kom je er aachter dat er nog zo'n 40 euro verzendkosten overeenkomt. Dat maakt het totaal bedrag van 250 euro...
en dan heb je een vette gadget maanden eerder dan hij in nederland regulier verkocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie heeft hem alleem via vgp gekocht en hoe bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:15:
En wie heeft hem alleem via vgp gekocht en hoe bevalt het?
Ok... dit is de zoveelste vraag op rij. Gebruik gewoon de Search, scheelt een hoop vragen en vervuiling van het topic. Om je een eindje op weg te helpen...

Gesearched op "VGP"

Gesearched op "Videogamesplus"

[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 22-05-2005 18:20 . Reden: paar typfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de apapter van de psp gewoon in 220v stopcointact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de startpost FAQ
Q : Ik wil een Japanse PSP importeren maar moet ik dan ook een andere adaptor kopen?
A : Nee, De adaptor die er bij zit zit is goed voor 110 tot 240 volt. Alleen de stekkertje zelf is anders. Je kunt zo bij de elektroboer om de hoek een verloopstekkertje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
.

[ Voor 100% gewijzigd door Flatwhite op 22-05-2005 18:28 . Reden: Dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle antworden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn is bij vgp al de tweede lading dus neit die met de dode pixels en kapotte knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:32:
En zijn is bij vgp al de tweede lading dus neit die met de dode pixels en kapotte knop
Er is altijd kans op dode pixels, daarom zal je even ook een mailtje moeten sturen of ze willen checken voor je. Volgens mij is dat van die "kapotte" vierkantje-knop verholpen, aangezien dit al speelde tijdens de Japanse release...en jij dus een US-PSP wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er niet veel verschil tussen de japanse en us psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 20:47

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:39:
Heb je uberhaupt wel de aangereikte hints over het lezen van deze en voorgaande topics opgevolgd? Al jouw vragen staan er allemaal in beantwoord.

Een beetje eigen initiatief wordt ook op prijs gesteld...

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:39:
Ga alsjeblieft de Startposts lezen (dat is de allereerste post in deze thread) wat je nu doet is HEEL erg irritant. :) Som ook eens meerdere vragen op. Zoek de thread eens door voor beantwoorde vragen. Toon meer initiatief!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerel, kijk echt even verder dan je neus lang is. Al die vragen kan je zelf vinden. Doe een beetje moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:02:
[...]

Kerel, kijk echt even verder dan je neus lang is. Al die vragen kan je zelf vinden. Doe een beetje moeite!
Thanks iedereen ben dus niet de enige die dit dacht...maar volgens mij zit er niet echt essentieel verschil tussen de US en JAP versie...maarja zoek en je zal vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik heb het niet kunnen vinden in het topic daarom vraag ik het maar even.

Ik wil ook een PSP aanschaffen, alleen heb ik een Apple Macintosh computer, werken die PSPs daar mee? ik dacht van wel. maar kan het zo nergens vinden of alles ook werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt prima :)

Ik heb hier een iMac G5 staan, via USB wordt hij door het OS standaard al herkent, je krijgt in Tiger een PSP icoon op je desktop te zien.

Tip: Schaf PSPWare van NullSoft aan, kost je eenmalig $15, en dan heb je recht op alle toekomstige updates/upgrades. Via dit programma kan je je PSP heel makkelijk synchen, via Playlists in iTunes en iPhoto kun je heel makkelijk selecteren welke Foto's/Muziek je op je PSP wilt hebben, maakt een backup van je Savegames en kan ook bep. film formaten omzetten naar PSP formaat.

Verder raad ik ffmpegx aan, via dit programma kan je nog veel meer formaten (o.a. DivX/XviD) omzetten naar PSP formaat en deze via PSPWare weer heel simpel op je PSP zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:42:

Tip: Schaf PSPWare van NullSoft aan
Bedoel je niet PSPWare van Nullriver? Nullsoft zijn de mannen achter winamp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Schaf PSPWare van NullSoft aan
Is die software mac-only? Of ook voor op mn windows? Klink interessant namelijk. Vooral die i-tunes sync en divx omzetter. Vooral interessant als ik straks mn 1GB kaartje heb. (Als die IA ooit nog goed komt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:39:
Voor diegenen die een 'goede' screenprotector zoeken.

Ik heb deze: http://www.geeks.com/larg...Pic=con-psp-30004-box.jpg

en die bevalt mij uitstekent. De plastic cover voor het scherm hoef je niet perse te gebruiken.
Er zit immers ook nog een scherm cover 'sticker' bij die geen bubbels op het scherm achterlaat!

Deze kit is van het merk Naki.
das mooi...ik zoek een betere sticker die geen bubbles achterlaat. en die je ook kan verwijderen, wassen en weer gebruiken.

Ik zoek ook een webshop (liever winkel) waar ik makkelijk kan betalen ZONDER creditcard. enige ideën?

[ Voor 10% gewijzigd door whiteclear op 22-05-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Er zijn personen die hem importeren en door verkopen. Je kan daar naar zoeken. Shops in Azie of US die zonder creditcard werken zijn er niet veel of je moet een Paypal account hebben met geld er op.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:45

mace

Sapere Aude

whiteclear schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:05:
[...]

das mooi...ik zoek een betere sticker die geen bubbles achterlaat. en die je ook kan verwijderen, wassen en weer gebruiken.

Ik zoek ook een webshop (liever winkel) waar ik makkelijk kan betalen ZONDER creditcard. enige ideën?
bij http://www.play-asia.com/ kan je met paypal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo he, die frankverspreek heeft wel voor een oppeppertje gezorgd in dit topic :P zo weer 2 blz erbij, maja idd ff in de startpost kijken... (zouden meer mensen moeten doen)

keb net me geheugenstikje, maar als ik een film converteer met video 9 (psp) en ik zet de quality @ movie (0-2h) dan word ie wel erg groot. tips voor welke quality ik moet kiezen @ psp video 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Kan iemand die Frank ffies een waarschuwing geven?

Sommige mensen leren het gewoon niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 08:44:
zo he, die frankverspreek heeft wel voor een oppeppertje gezorgd in dit topic :P zo weer 2 blz erbij, maja idd ff in de startpost kijken... (zouden meer mensen moeten doen)

keb net me geheugenstikje, maar als ik een film converteer met video 9 (psp) en ik zet de quality @ movie (0-2h) dan word ie wel erg groot. tips voor welke quality ik moet kiezen @ psp video 9?
Ik zou de converter van Rapiz gebruiken, kan je alles fijn en makkelijk in stellen en er zit ook een playlist editor en sync met je Psp op. Is ook gratis by the way.

www.rapiz.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:34:
psp is bezorgd :9~

Maar hoe krijg ik de umd discs uit dat omhulsel?
Wat ben je van plan!?!?!
Dat omhulsel hoort er omheen.
Ga eerst eens rustig de handleiding doorlezen anders, voordat je alles gesloopt hebt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:36:
[...]

Wat ben je van plan!?!?!
Dat omhulsel hoort er omheen.
Ga eerst eens rustig de handleiding doorlezen anders, voordat je alles gesloopt hebt.
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-07 22:03
@Maniaci

Echt niet!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:10

Bob Popcorn

Plop!

Again, zijn er al mensen met US firmware op een Jap PSP? :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met cc betaald hebt, wanneer halen ze dan eigenlijk het geld eraf?
Als het aangekomen is of gelijk?
En als bijv. dat vliegtuig neer stort :P Krijg je zeker geen geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:36:
Als je met cc betaald hebt, wanneer halen ze dan eigenlijk het geld eraf?
Als het aangekomen is of gelijk?
Als het vliegtuig neerstort krijg je denk ik een nieuwe, want dan zal het transportbedrijf waarschijnlijk de schade vergoeden en zal er een nieuwe opnieuw worden opgestuurd denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Bob Popcorn schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:53:
Again, zijn er al mensen met US firmware op een Jap PSP? :)
waarom ga je niet gewoon via wirreless lan je psp updaten aangezien je dan altijd je juiste hebt
ik heb wel versie 1.51 er op staan maar weet niet of die us of jap versie is
mijn psp komt wel uit jap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een psp bij videogamesplus bestelt maar wordt hij automatisch verzonden via de DHL express dus dat het 3 dagen duurt of moet je dat aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Geldt hetzelfde vooor mij, heb een jap (is toch 1000k ?) ga gewoon naar bijwerken en je hebt 1.51 erop staan.. ;(

Die van mij is via Lik-Sang gekomen en er stond al 1.50 op :r

Nu ken ik geen homebrew dingetjes meer draaien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:47:
;) Geldt hetzelfde vooor mij, heb een jap (is toch 1000k ?) ga gewoon naar bijwerken en je hebt 1.51 erop staan.. ;(

Die van mij is via Lik-Sang gekomen en er stond al 1.50 op :r

Nu ken ik geen homebrew dingetjes meer draaien |:(
dat leek me trouwens ook niet zo geweldig die homebrew dingen er op te zetten
is inderdaad 1000K die jap psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 21:29

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:45:
Ik heb een psp bij videogamesplus bestelt maar wordt hij automatisch verzonden via de DHL express dus dat het 3 dagen duurt of moet je dat aanvragen.
Het gaat volgens mij automatisch via DHL.
Ik had hem op woensdag besteld en op vrijdag in huis _/-\o_

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StickyFish schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:07:
[...]

Het gaat volgens mij automatisch via DHL.
Ik had hem op woensdag besteld en op vrijdag in huis _/-\o_
2 dagen!! hoe kan dat zo snel helemala vanuit canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:36:
Je bent zowieso verzekerd met je credit card, dus zo'n situatie is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:12:
[...]

2 dagen!! hoe kan dat zo snel helemala vanuit canada
er gaan dagelijks vliegtuigen denk ik naar toronto en terug. Binnen 24 uur hier in Nederland, dezelfde dag nog gesorteerd bij de post, en de volgende dag bij jou bezorgd. Zoiets...

Maar 2 dagen is idd heel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Bovendien is het daar een x aantal uur vroeger, dus ze hebben nog wat extra speling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb een emial gehad dat ze de ordes die het weekend gemaakt zijn pas dinsdag verstuurd worden omdat ze naar de E3 zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in het topic dat je ene psp neit los kan bestellen bij VGP alleen met gretzsky hoe kan dat?
Ik heb gewoon alleen de psp bestelt zonder game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:33:
Ik las in het topic dat je ene psp neit los kan bestellen bij VGP alleen met gretzsky hoe kan dat?
Ik heb gewoon alleen de psp bestelt zonder game?
Er is een edit knop, gebruik die dan ook :)

Volgens mij is dit onzin hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaargh..... kan iemand wat doen aan die Frank Verspeek..... gek word ik ervan! :X

Jongen, ga eens lezen in plaats van continu van die onnozele vragen te stellen. Al je vragen zijn al 100 keer beantwoord in de voorgaande topics. 8)7

Ik weet dat dit berichtje geen toevoeging heeft aan het forum.... maar om continu van dit soort irritante vragen tussen alle andere onderwerpen door te lezen is gewoon zwaar irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:38:
[...]

Is die software mac-only? Of ook voor op mn windows? Klink interessant namelijk. Vooral die i-tunes sync en divx omzetter. Vooral interessant als ik straks mn 1GB kaartje heb. (Als die IA ooit nog goed komt...)
Op dit moment Mac only, maar ze zijn bezig met een Windows versie, PSPWare zelf kan trouwens voor zover ik weet geen DivX omzetten, op dat punt is het zeer gelimiteerd. ffmpegx kan dit echter wel, een file in de linker kolom ldroppen en rechts de preset PSP selecteren is voldoende :) ffmpegx is ook Mac-only btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PSP zakt in prijs, je hebt nu al de PSP standaard voor 185 dollar en op veel markt site's bieden ze de PSP value aan vooral 225 dollar op deze manier zal de PSP in Nederland wel moeten verschijnen voor 199 euro , wat vinden jullie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
kan frank niet eens 1 post maken zonder spel fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:23:
De PSP zakt in prijs, je hebt nu al de PSP standaard voor 185 dollar en op veel markt site's bieden ze de PSP value aan vooral 225 dollar op deze manier zal de PSP in Nederland wel moeten verschijnen voor 199 euro , wat vinden jullie :*)
Aangezien de prijs al is vastgesteld door SCEE denk ik dat de PSP sowieso de eerste maand 250 euro zal gaan kosten. En dat er in de feestmaand december een prijsverlaging zal zijn om lekker veel te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dit wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er op letten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
prototype schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:05:
[...]

Je bedoelt toch zeker:
kKan fFrank niet eens 1 post maken, zonder spelfouten? :+

De pot verwijt de ketel? ;)
We zitten op een forum met nicknames, concreet wil dat zeggen dat hoofdletters niet van toepassing zijn. Ik ben niet zeker van de hoofdletter in het begin van de zin, maar ik geloof dat ook dit op een forum niet van toepassing is. Vooral bij Linux users (wel een eigennaam :p ) zie je regelmatig dat hoofdletters in het begin van de zin weg gelaten worden.

Maar om mijn zegje ook gedaan te hebben, frank moet idd wel eens wat opzoekwerk doen. Al zijn vragen zijn niet alleen in dit gehele psp topic en in de startpost beantwoord, maar ook nog eens in de laatste 200 reacties.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

@Bush, kan je me nog ff mailen over die PSP?
:)

Scheelt mij weer importeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Nu weten we het wel.

Voor jou en iedereen in dit topic geldt: Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een Topic Report via het handje bovenaan.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 25-07 11:46
Waarom is er nog geen een deel van het PSP-Topic dat volledig on-topic blijft :?

Zo moeilijk is dat toch niet? Er worden de laatste dagen door bepaalde personen een aantal vragen gesteld die zooo makkelijk in dit Topic opgezocht kunnen worden dat ik wel begrijp dat jullie dat ergerlijk vinden. Maar stuur dan een mail naar de TS (ik dus), zodat ik kan zorgen dat er een officiele waarschuwing komt... We zitten nu gewoon al twee bladzijdes vol te praten over hoe ergerlijk het wel niet is dat mensen van die simpele vragen stellen ipv. dat we het gewoon over nieuwe releases voor de PSP e.d. hebben... En daar erger ik mij dan weer aan. Misschien wel meer als die simpele vraagjes. En ik neem aan dat er meer mensen met mij er zo over denken...

Dus laten we vanaf hier weer lekker on-topic verder gaan, en hopen dat er snel een deel 7 komt!

mvg. TranceSetter / De TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:31
Oktober: SSX4 (PAL versie)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:31
Spa Blauw

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Heeft iemand enig idee waneer GTA voor psp komt
Ik heb gehoord van iemand hier in een winkel dat hij juni uit moet komen
Maar dat zal wel gaan om een Jap release (laten we hopen dat het niet zo is)
als iemand een linkje heeft zou dat zeer op prijs gesteld worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens lik-sang komt ie op 1 september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Gister screenprotectors umd doosjes en metal case van Brando besteld.

Iemand ervaring met die metal case van Brando ? Hij lijkt mij wel super stevig.

Er staat trouwens bij tracking: shipped 24-05-2005 enig idee waneer ik deze producten kan ontvangen ivm thuis zijn etc.

Edit : Review gevonden voor die metal case: http://www.psp-vault.com/...ews-showcontent-id-27.psp

[ Voor 12% gewijzigd door Royal op 24-05-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou ons ff op die hoogte van die screenprotector, ik moet er ook nog 1 hebben, maar dan moet het wel goed zijn. :)

Kom maar op met de ervaringen !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn screenprotector komt bij kiddyl vandaan. Goed ding! Ging er zeer makkelijk op, luchtbelletje waren zo weg en het beeld blijft net zo helder. Even merk opsnorren...

edit: merk = gametech klik

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Heb eerder screenprotectors gehad van Intec, en deze zijn niet bepaald aan te raden. Ze zijn helder maar je kan hem niet zo gemakkelijk verwijderen (op doen gaat ook moeilijk; bubbels moeilijk weg e.d) ook niet afwasbaar kon hem na eraf halen direct weg gooien.

Over Brando heb ik goede verhalen gehoord op verschillende fora, maar het blijft altijd even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die gametech's hebben het hoogste cijfer van de gebruikers op www.psp411.com gekregen. Daar kan je trouwens ook lezen wat ze vinden van andere PSP accessoires.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Offtopic:
Vandaag PSP(JAP) + Ridge Racer(US) opgehaald bij Kiddyl. Alles werkt perfect, geen dode pixels ed.

Ontopic:
Die regiocodes voor het afspelen van UMD-films zijn toch software/firmware-related. Dus als firmware wordt gehacked dat je dan regio 2(US) UMD's op een JAP PSP (regio 1) kan afspelen?

Maar bij sommige dvd-spelers kan je de speler regio-vrij maken door een code in te voeren met de afstandbediening. Zal dat ook niet zo zijn met de Japanse PSP, aangezien er qua hardware niet veel veschil is, alleen een beetje de software...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Us is Regio 1 en Japan Regio 2
http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/countryinfo.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Die UMD doosjes heb ik, zijn geweldig, vrolijk en simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heeft iemand die link nog naar die drie japanse psp tv commercials, die geweldige "MITA" aan het eind :> . Ik heb zelf al gezocht maar heb het niet meer kunnen vinden.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Het posten van .nfo's en warezreleases is niet interessant en niet toegestaan!