Het Playstation Portable topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

YellowNeck schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:31:
[...]

Lees ik nou dat je meerdere screenprotectors heb gekocht van Brando? Zo ja,...dan ga ik je ff mailen (indien je ze verkoopt)... :)
Voor mij en een paar vrienden, maar bestelling via shop.brando.hk ging snel dinsdag besteld zaterdag ochtend in huis.

In de verpakking zitten 2 screenprotectors, namelijk één over de hele psp en één voor over het scherm alleen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Royal schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:53:
[...]

Voor mij en een paar vrienden, maar bestelling via shop.brando.hk ging snel dinsdag besteld zaterdag ochtend in huis.

In de verpakking zitten 2 screenprotectors, namelijk één over de hele psp en één voor over het scherm alleen.
OWja..ok.. Kan helaas niet betalen bij Brando; geen creditcard.

Btw..kzit op m'n PSP de laatste tijd filmpjes te kijken; nou valt me op dat ik veel last heb van ghosting soms. Vooral bij donkere/zwarte objecten die snel bewegen...jullie ook? (filmje was gecodeerd; 368x208/29,97fps/1500kbps)
Als ik dat ding bekijk met de PC dan zie ik namelijk nix van die vegen.
Chiii schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:29:
[...]

Long betekent draak toch?
Klopt... :).....ben je chinees? :P

[ Voor 23% gewijzigd door Yellowneck op 28-05-2005 19:30 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

YellowNeck schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:25:
[...]
Btw..kzit op m'n PSP de laatste tijd filmpjes te kijken; nou valt me op dat ik veel last heb van ghosting soms. Vooral bij donkere/zwarte objecten die snel bewegen...jullie ook? (filmje was gecodeerd; 368x208/29,97fps/1500kbps)
Dat klopt wel. Met name zwart en donkerrood zijn nogal "ghosting"-gevoelig. Ook bij Rigde Racers hebben de schaduwen van auto's er soms wat last van.
Nu vind ik het niet heel storend, maar dit had natuurlijk beter gekund.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Shiver23 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:45:
[...]

Dat klopt wel. Met name zwart en donkerrood zijn nogal "ghosting"-gevoelig. Ook bij Rigde Racers hebben de schaduwen van auto's er soms wat last van.
Nu vind ik het niet heel storend, maar dit had natuurlijk beter gekund.
Kvind et toch wel erg storend :(.
Minder van Sony...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

http://www.psphacker.com/...near-future.html#comments

Loader In the Near Future ?

Apparently a release group named Dynarox has today released a few cracked games for PSP today. The nfo's included in these releases are very interesting especially this comment:

"In a really near future, a loader will be released to make games work via the memory card."

This is definitely interesting news, no matter on which side of the boat you stand regarding piracy. Interesting or not, one can not ignore the legacy of the Sega Dreamcast, and seeing games for PSP being cracked makes us concerned. We love the Sony PSP and we don't want to see the same drop of Sony support for this system as we saw with the dreamcast.

Note: PSPhacker.com the net's #1 PSP news site, and we are proud to provide news on every subject regarding PSP. However, we are not going to post the .nfo files up or provide links where to get the downloads as this could be viewed as promoting piracy. All comments and forum topics asking where/how to get will be deleted/locked immediately.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 18:56
YellowNeck schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:25:
[...]

OWja..ok.. Kan helaas niet betalen bij Brando; geen creditcard.

[...]

Klopt... :).....ben je chinees? :P
vietnamees chinees als je begrijpt wat ik bedoel; chinezen --> vietnam --> uit vietnam --> NL
Meeste vietnamezen die uit Saigon/Ho chi minh zijn chinezen --> dus kantonees wordt meest gesproken.
maar ik weet niet of Long mandarijns is, maar op chinese school noemde iemand zichzelf yin long naar bruce lee jeweetwel; maar dat betekent dus draak. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Chiii schreef op zondag 29 mei 2005 @ 03:38:
[...]

vietnamees chinees als je begrijpt wat ik bedoel; chinezen --> vietnam --> uit vietnam --> NL
Meeste vietnamezen die uit Saigon/Ho chi minh zijn chinezen --> dus kantonees wordt meest gesproken.
maar ik weet niet of Long mandarijns is, maar op chinese school noemde iemand zichzelf yin long naar bruce lee jeweetwel; maar dat betekent dus draak. :D
Hehe, plus Shen(of was het Shin als in God) Long is de draak van Dragonball Z alhoewel dat weer japans is ;), i'm getting confused here :D
'k ben zelf trouwens native vietnamees en proud psp owner, die z'n lumines record van 888841 niet kan verbreken :(

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/lumines888841.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

http://www.psphacker.com/...mo-attempts.html#comments

SNES9X for PSP v1.5 Demo Attempts

Mangus_the_Shadow has released his testing results to aid in the development communtiy. Below is a message from Mangus_the_Shadow and the files he has released.
Here are Mangus’ notes:
The inclosed files are only experimental and have only been tested on PSP v1.5. These files are a source for other programmers/hackers to modify and attempt to run fully. If any new results are found please post your findings at psphacker.com to allow others the opportunity to work from your attempts.
Also in the Readme is the results of Mangus_the_Shadow's study on pbp files and their contents.
Good luck hacking! 8P - Mangus_the_Shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Dat is geen goed nieuws als er "replacement firmware" gereleased gaat worden, komt de psp niet ten goede (kijk maar naar de dreamcast)

Hopelijk kan Sony hier nog wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 143024 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:52:
http://www.psphacker.com/...mo-attempts.html#comments

SNES9X for PSP v1.5 Demo Attempts

Mangus_the_Shadow has released his testing results to aid in the development communtiy. Below is a message from Mangus_the_Shadow and the files he has released.
Here are Mangus’ notes:
The inclosed files are only experimental and have only been tested on PSP v1.5. These files are a source for other programmers/hackers to modify and attempt to run fully. If any new results are found please post your findings at psphacker.com to allow others the opportunity to work from your attempts.
Also in the Readme is the results of Mangus_the_Shadow's study on pbp files and their contents.
Good luck hacking! 8P - Mangus_the_Shadow
Dit is tasten in het duister en leidt tot een doodspoor, zoals je ook beargumenteerd op het forum van psphacker/ps2dev kunt lezen. ;) Beter dat je de fora volgt op ps2dev.org waar men druk bezig is de encryptie te analyseren en waar men dumps aan 't maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Royal schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:21:
Dat is geen goed nieuws als er "replacement firmware" gereleased gaat worden, komt de psp niet ten goede (kijk maar naar de dreamcast)

Hopelijk kan Sony hier nog wat aan doen.
Waar heb je het over? De dreamcast is onder gegaan aan slechte marketing, dat is feit. Bovendien had mijn dreamcast geen firmware replacement nodig om een backup te draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Het maakt het "ombouwen" van de psp wel makkelijker, wat ook simpel was bij de dreamcast. Het was niet alleen de marketing waardoor de Dreamcast ten onder is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Royal schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:11:
Het maakt het "ombouwen" van de psp wel makkelijker, wat ook simpel was bij de dreamcast. Het was niet alleen de marketing waardoor de Dreamcast ten onder is gegaan.
Dus je beweert dat piraterij een factor is dat de ondergang is voor een console? Wtf? What about PSX, PS2 en xbox? Vooral op de PSX was de kopieerscene immens actief, en dat zag je terug in de unit sales en uiteindelijk ook in gamesales vreemd genoeg :P en als ik me niet vergis was de PSX eerder uitgebracht dan de dreamcast, veel eerder, en vreemd genoeg overleefd (en hoe).

[ Voor 12% gewijzigd door prototype op 29-05-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Het is zeker een van de factoren geweest ja, de PSX was omtebouwen maar daarmee verloor je ook gelijk je garantie omdat er gesoldeerd moest worden, dus voor veel mensen toch een risico Ik zeg niet dat het de hoofd factor geweest is maar heeft er zeer zeker ook mee te maken.

Nu je straks hoogstwaarschijnlijk alleen een andere firmware nodig hebt is het veel de meeste mensen makkelijk om kopieën te spelen omdat enige wat je nodig hebt een usb kabel en een memory stick is. Daarnaast lijkt het mij voor de developers geen lekker gevoel om nog te ontwikkelen voor een handheld waar toch straks "iedereen" kopietjes op kan spelen. Maar dat is hoe ik er over denk, kan het natuurlijk ook compleet mis hebben.

[ Voor 2% gewijzigd door Royal op 29-05-2005 16:51 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:40
Royal schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:48:
Het is zeker een van de factoren geweest ja, de PSX was omtebouwen maar daarmee verloor je ook gelijk je garantie omdat er gesoldeerd moest worden, dus voor veel mensen toch een risico Ik zeg niet dat het de hoofd factor geweest is maar heeft er zeer zeker ook mee te maken.

Nu je straks hoogstwaarschijnlijk alleen een andere firmware nodig hebt is het veel de meeste mensen makkelijk om kopieën te spelen omdat enige wat je nodig hebt een usb kabel en een memory stick is. Daarnaast lijkt het mij voor de developers geen lekker gevoel om nog te ontwikkelen voor een handheld waar toch straks "iedereen" kopietjes op kan spelen. Maar dat is hoe ik er over denk, kan het natuurlijk ook compleet mis hebben.
Je hebt daar allemaal wel gelijk in maar ik denk dat een groot deel van de mensen die een psp gaan kopen of al gekocht hebben dit allemaal niet weten dus ook niet op het idee komen. Ten tweede er is ook wel een risico aan verbonden het zou een soort bios gaan worden die de oude zal vervangen zedus is niet echt veilig :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

prototype schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:30:
[...]

Dus je beweert dat piraterij een factor is dat de ondergang is voor een console? Wtf? What about PSX, PS2 en xbox? Vooral op de PSX was de kopieerscene immens actief, en dat zag je terug in de unit sales en uiteindelijk ook in gamesales vreemd genoeg :P en als ik me niet vergis was de PSX eerder uitgebracht dan de dreamcast, veel eerder, en vreemd genoeg overleefd (en hoe).
Het zou er absoluut toe kunnen bijdragen inderdaad. PSX, PS2 en XBOX zijn inderdaad allemaal gekraakt maar daarvoor moet je wel je console ombouwen. Een platform kan wel degelijk kapot gaan aan piraterij.

Zo is de Commodore Amiga daar bijvoorbeeld aan onderdoorgegaan. Teveel spelletjes werden te snel gekraakt waardoor er een boycot kwam van van de spelontwikkelaars. Het was toen eigenlijk binnen een half jaar gebeurt..... Jammer want de Amiga was zijn tijd jaren vooruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Ik denk toch dat Sony een grote troef in handen heeft met het upgraden van het systeem. Alle genoemde consoles hebben/hadden zo'n dergelijke functie niet. Je kan op je PSP dan straks misschien wel allemaal illegale dingen zetten, maar voor een nieuw spel of een nieuwe film moet je upgraden, waardoor Sony die illegale dingen weer verbiedt.
En hoeveel procent van de mensen die een PSP kopen zullen hem ook echt om gaan bouwen. Ik maak me er in ieder geval geen zorgen om, dat hierdoor de PSP kapot zal gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
Ja helemaal mee eens iemand met kennis van zake weet wel dat er genoeg factoren zijn waardoor de PSP niet zal ondergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 133926 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:48:
Ik denk toch dat Sony een grote troef in handen heeft met het upgraden van het systeem. Alle genoemde consoles hebben/hadden zo'n dergelijke functie niet. Je kan op je PSP dan straks misschien wel allemaal illegale dingen zetten, maar voor een nieuw spel of een nieuwe film moet je upgraden, waardoor Sony die illegale dingen weer verbiedt.
En hoeveel procent van de mensen die een PSP kopen zullen hem ook echt om gaan bouwen. Ik maak me er in ieder geval geen zorgen om, dat hierdoor de PSP kapot zal gaan!
Stel dat die spellen / films gekraakt gaan worden zodat de auto-update functie eruit of gemodificeert is ? Lijkt me niet onmogelijk, maarja we wachten wel af. Ik hoop zelf dat het nog behoorlijk lang duurt voordat ze ook maar iets verder in de richting komen van spellen spelen via de mc.
etienne1 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:08:
Ja helemaal mee eens iemand met kennis van zake weet wel dat er genoeg factoren zijn waardoor de PSP niet zal ondergaan.
Beweer je nou serieus dat wij geen kennis van zaken hebben ? Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat het mogelijk is, ik zeg niet dat het ook zal gebeuren.

[ Voor 19% gewijzigd door Royal op 29-05-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dat upgraden kan makkelijk verholpen worden dus door een firmware replacement, die momenteel in development is volgens mij door teamxecutor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 101094 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:21:
[...]

Het zou er absoluut toe kunnen bijdragen inderdaad. PSX, PS2 en XBOX zijn inderdaad allemaal gekraakt maar daarvoor moet je wel je console ombouwen. Een platform kan wel degelijk kapot gaan aan piraterij.

Zo is de Commodore Amiga daar bijvoorbeeld aan onderdoorgegaan. Teveel spelletjes werden te snel gekraakt waardoor er een boycot kwam van van de spelontwikkelaars. Het was toen eigenlijk binnen een half jaar gebeurt..... Jammer want de Amiga was zijn tijd jaren vooruit!
De amiga was naar mijn weten bijna equivalent aan een PC toendertijd, en ook die had heeeeeel veel te kampen met piraterij. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zit tegenwoordig nog achter een PC :P, maar dat ligt aan veelzijdigheid van het platform (muziek, etc...), maar ook dat ging op voor de amiga dus de vergelijking loopt redelijk lekker dunkt me zo. Dat kan niet de reden geweest zijn dus voor de ondergang.
Royal schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:48:

Als jij een firmware update gaat doen met de PSP die niet van Sony afkomstig is, is je garantie ook void. En het kopieren van spellen is niet een slechte ontwikkeling imho, voor backup purposes. De memorystick is solidstate dus energiezuiniger tov de UMD, plus je slijt je laser niet. Er valt voor beide wat te zeggen, maar je moet maar zo nagaan. Mensen die het echt om het kopieren doen, die zouden nooit een spel kopen op eigen initatief :), dus dat is niet verloren inkomsten of wat dan ook.

[ Voor 40% gewijzigd door prototype op 29-05-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat upgraden kan makkelijk verholpen worden dus door een firmware replacement, die momenteel in development is volgens mij door teamxecutor
Ja, maar dan zet Sony in de nieuwere spellen toch weer een nieuwe security waardoor je alsnog moet upgraden. Of dat die spellen alleen op originele firmware werken. En met ingebouwde WiFi of meelevering op UMD is een nieuwe sony update zo gepiept. Zo slim zijn ze daar wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 133926 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:32:
[...]

Ja, maar dan zet Sony in de nieuwere spellen toch weer een nieuwe security waardoor je alsnog moet upgraden. Of dat die spellen alleen op originele firmware werken. En met ingebouwde WiFi of meelevering op UMD is een nieuwe sony update zo gepiept. Zo slim zijn ze daar wel!
Nee, zo slim zijn ze daar niet. Bij firmware 1.0 waren ze zo laks als maar kon omtrent security, en bij firmware 1.5 hebben ze het ook nog niet helemaal afgeleerd; die vereist welliswaar een AES key, maar men is al druk bezig de public key te verkrijgen, maar als men dat zelfs heeft is 't nog een shitfuck aan mogelijkheden, het is een kwestie van de private key verkrijgen.
De scene is actief, dus bij elke zet die Sony doet, volgt een counter, en wat een ingang heeft, is te kraken :) (Bij elke nieuwe firmware update van Sony, kan de scene dat opheffen door een nieuwe firmware replacement, leuk touwtrek spelletje :P)

[ Voor 8% gewijzigd door prototype op 29-05-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk touwtrek spelletje
Dat is inderdaad ook mijn hele punt. Is het gekraakt, dan fixt Sony t weer. Dan kraken ze het weer, en fixt sony t weer. Het wordt dan dus inderdaad een spelletje touwtrekken. Ik ben het met je eens, alles wat gemaakt is kan gekraakt worden. Maar toch kan Sony het, door telkens nieuwe patches uit te geven, wel steeds verder rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Weer wat games gereleased:

" Installation ³±
²³ In a really near future , a loader will be released to make games work via the ³±
²³ memory card. In a way to admit it , Soon all games will work on V1.0, V1.5. We ³±
²³ Need to make some more test. Til then be patient. "

*knip

[ Voor 31% gewijzigd door Crash op 30-05-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Til then be patient
Ben wel heel erg benieuwd. Ze claimen aardig wat, laat ze maar iets waarmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

Grote troef? denk eerder nog snellere ondergang, denk eens na, als je dus geen spellen meer kan kopen omdat ie dus upgrade, wat doe je dan? juist, wachten op de gekraakte versie met upgrade eruitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 16:39
Ik denk dat Dynarox het is gelukt met kraken
Want hoorde dat ze 7 release uitgebracht hebben en 0 nukes dus

*knip

Wel zonde van de game industrie dat het word gekraakt.
Want de makers zitten uren te werken voor niks eigenlijk

[ Voor 36% gewijzigd door Crash op 30-05-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grote troef? denk eerder nog snellere ondergang, denk eens na, als je dus geen spellen meer kan kopen omdat ie dus upgrade, wat doe je dan? juist, wachten op de gekraakte versie met upgrade eruitgesloopt.
Als je nou eens nadenk hoeveel mensen er nou echt "kraken". De grote massa wil toch gewoon zijn spellen in de winkel kopen. En wat dacht je van multiplayer. Dat zal wel alleen werken met orginele spellen. Ik denk echt wel dat Sony hierin zal slagen, denk ook maar eens aan de toepassingen zoals een webbrowser. Die zal best alleen bij orginele versies kunnen werken.
Helaas kan ik niet in de toekomst kijken, dus wel zullen zien :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 133926 op 29-05-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-05 07:24
voor ons in de EU is het natuurlijk wel mooi
als wij nu US/JP spellen importeren dan kunnen wij na de EU release niet multiplayer doen met de mensen die de EU spellen kopen.
dus is het mooi dat e rnu gecracked games uit komen, dan hoevne wij ze niet te importeren, en kunnen we ze gewoon spelen tot dat het in de eu uit is, en dan kunnen we het legaal kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 133926 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:28:
[...]

Dat is inderdaad ook mijn hele punt. Is het gekraakt, dan fixt Sony t weer. Dan kraken ze het weer, en fixt sony t weer. Het wordt dan dus inderdaad een spelletje touwtrekken. Ik ben het met je eens, alles wat gemaakt is kan gekraakt worden. Maar toch kan Sony het, door telkens nieuwe patches uit te geven, wel steeds verder rekken.
Hehe in tegenstelling tot het grotendeel dat nu actief is in de PSPScene, heeft Sony een winstkenmerk, en ik denk als een manager tot de inzicht kan komen dat het alleen maar geld kost om de firmware 'updates' te maken om niet veel later een opheffing te zien van de scene dan kapt men daar op den duur ook mee dunkt me zo :)
Black_Mage schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:12:
voor ons in de EU is het natuurlijk wel mooi
als wij nu US/JP spellen importeren dan kunnen wij na de EU release niet multiplayer doen met de mensen die de EU spellen kopen.
dus is het mooi dat e rnu gecracked games uit komen, dan hoevne wij ze niet te importeren, en kunnen we ze gewoon spelen tot dat het in de eu uit is, en dan kunnen we het legaal kopen
Zeg dat nog eens? En dit keer alsof je het echt meent ;), want 9 van de 10 keer dat een US/JP game z'n intrede doet in de EU ben je al maanden en soms jaren (animal crossing iemand?) verder, zo getuigt ook de EU psp release, die ook al maanden op zich laat wachten. Tegen die tijd heb je het echt al wel uitgespeeld c.q. ben je erop uitgekeken.
Ik ben nog steeds van mening dat it geen slechte ontwikkeling is, voornamelijk vanwege de Solid State-aard van de media. Aangezien ik ook een groot voorstander ben van eerst proberen, dan kopen, kan ik geen slecht woord erover zeggen; het is me al vaak genoeg in het verleden gebeurd dat ik een $(@*#game heb gekocht en hem niet meer kon ruilen (NFSU:Rivals is een heel goed voorbeeld voor mij geweest :P). Demo's zouden hier de oplossing voor moeten zijn, maar tsjah, die zijn tot zover nog niet uitgebracht en als het net als de PC varianten gaat waarbij de demo maanden na de originele release plaatsvindt, dan hoeft 't voor mij ook niet.
Games die echt goed zijn, koop ik gewoon zonder klagen. Zo zou ik lumines voor geen GOUD / m'n linkerarm weg willen doen :P (met dank aan Lithiumangel, aangezien hij me 't spel heeft geintroduceerd ;))

[ Voor 59% gewijzigd door prototype op 30-05-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 01:53
prototype schreef op zondag 29 mei 2005 @ 05:26:
[...]

Hehe, plus Shen(of was het Shin als in God) Long is de draak van Dragonball Z alhoewel dat weer japans is ;), i'm getting confused here :D
Long is gewoon kantonees. God spreek je dan ook uit als sahn.
Hk heeft DBZ groot gemaakt, dus het kan wel zijn dat er kantonese benamingen er voor zijn.
Maar kantonees lezen of schrijven, ken ik niet. Ik ben daarvoor niet op de Chinese school geweest..

Weer on-topic; Heeft iemand spijt gekregen van zijn aankoop van Wipeout?

[ Voor 7% gewijzigd door Crashcat op 30-05-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Update: For those interested, we have received confirmation that the Dynarox dumps were done using the same single EBOOT.PBP (which can be converted to a .PRX) to do the sector-based dumps as Paradox used. Basically here's a little behind-the-scene "what happened"... the GODS @ PDX gave the WipeOut (USA) release guy their dumper to do the dump as being Euro-based they didn't have access to any USA titles, and unfortunately he leaked it to a friend who (with or without his permission) did the other dumps under Dynarox to gain access to the benefits intended only for REAL sceners. On the bright side, chances are Dynarox will continue to do more dumps using the Paradox utility since they are located in the US. Some other interesting tidbits for those who didn't already know... ALL the dumps are done using a RETAIL PSP (no DEV hardware is required) and the game "loader" will likely be in the form of a BiOS replacement which will work with ALL version PSP units... v1.00, v1.50, v1.51 so don't worry there guys.

Why has this information been published here? We have been requested to post it by the real scene GODS to let the PSP community know what's really going on. Of course we applaud Dynarox for sharing, however, it will now not go unnoticed just HOW they did these recent UMD dumps.

*knip

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 30-05-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

Anoniem: 133926 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:50:
[...]

Als je nou eens nadenk hoeveel mensen er nou echt "kraken". De grote massa wil toch gewoon zijn spellen in de winkel kopen. En wat dacht je van multiplayer. Dat zal wel alleen werken met orginele spellen. Ik denk echt wel dat Sony hierin zal slagen, denk ook maar eens aan de toepassingen zoals een webbrowser. Die zal best alleen bij orginele versies kunnen werken.
Helaas kan ik niet in de toekomst kijken, dus wel zullen zien :Y)
klopt, maar het kan ook TE makkelijk worden gemaakt, ik bedoel dus, als iemand niks aan de hardware hoeft te modden word het ineens toch een stuk aantrekkelijker, kijk maar eens naar de dreamcast bijvoorbeeld.
Multiplayer mode zal misschien een struikelblok zijn, maar daar heb je dan weer xlink voor, mja ik kan ook niet in de toekomst kijken, maar spellen alleen te laten werken op de laatste firmware upgrades lijkt me niet voordelig uitpakken voor sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83070

Ik heb 2 vragen over het afspelen van video's. Ik heb wat DivXjes omgezet met video9 en dit is wat er "misgaat":

1. Output is bijna 2x zo groot als origineel. Heeft dit met de DivX compressie te maken of stel ik dingen verkeerd in?
2. Bij het afspelen op de PSP komt het geluid vertraagd door. Als ik op pause druk en weer op play loopt het weer synchroon, maar langzaamaan gaat het toch weer van de rails. Howcome??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@ Aku, matthijst etc.

Dat oude nieuws en/of de releases hoeft niet steeds herhaald te worden. Als mensen kijken op psphacker.com of psphacks.net kunnen ze het zelf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
MaZo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:22:
@ Aku, matthijst etc.

Dat oude nieuws en/of de releases hoeft niet steeds herhaald te worden. Als mensen kijken op psphacker.com of psphacks.net kunnen ze het zelf zien.
Is geen oud nieuws, die releases waren nieuw....
Zo kan je niks meer posten, want alles is ergens anders te lezen.... *knip

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 30-05-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip
Gast, doe even rustig aan! Hij vraagt alleen of niet iedereen steeds dezelfde hacks wil posten.
Je hoeft mensen niet meteen uit te schelden!

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 30-05-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 133926 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:03:
[...]

Gast, doe even rustig aan! Hij vraagt alleen of niet iedereen steeds dezelfde hacks wil posten.
Je hoeft mensen niet meteen uit te schelden!
Hij vraagt het niet, hij gebiedt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

Matthijst ff rustig wil je? ga tmf chatten ofzo

@MarquisMark (ofzo) probeer het eens met Rapiz bevalt mij nu erg goed

download link
root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Idd. :X

Wat ik zeg is dat die releases al dagen uit zijn, om steeds elke nieuwe post van psphacker.com of psphacks.net over te nemen lijkt me nogal onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

@mazo...waarom is dit oud nieuws of lopen die frontpages van sommige sites weken achter ???...dit topic is toch om alles in een overzicht te krijgen. Kan ik ook wel zeggen over die vragen van films en die zinloze lumines scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
Jongens AUB! Houd het eens on-topic hier! Het blijken steeds weer dezelfde mensen te zijn die hier (behoorlijk) off-topic zitten te kletsen of zich zitten te ergeren op mensen die dit doen. Ik heb ondertussen al een mod gevraagd of hij die loze posts kan verwijderen, en hopelijk blijven we dan lekker on-topic zodat we snel deel 7 kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 127313 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:45:
Matthijst ff rustig wil je? ga tmf chatten ofzo
Doe jij ff normaal joh, mafkees.
Sinds wanneer denkt iedereen hier modje te kunnen spelen. Dacht dat het idee van dit forum was om info uit te wisselen.....
Dat alle info ergens anders ook te vinden is lijkt me logisch.... en dat er soms eens een keer iets dubbel gepost wordt, ala...

Hier, iets nieuws, Virtua Tennis filmpje:
http://www.pspparty.nl/nieuws/item/15194/ :O

[ Voor 52% gewijzigd door matthijst op 30-05-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145060

Om weer ff on-topic te komen
Ik was opzoek naar een docking station om films te kunnen kijken.
Nu ik kwam dit tegen (weet niet of iemand het al gezien heeft maar ik vondt het wel leuk)
heb er meteen eentje gemaakt zie resultaat hieronder ben benieuwd of er meer mensen
mee aan de slag gaan en natuurlijk het reslultaat daarvan
http://www.pspfanclub.com...-made-psp-docking-station

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/patrickjans/DSC00505.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 145060 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:13:
Nu ik kwam dit tegen (weet niet of iemand het al gezien heeft maar ik vondt het wel leuk)
heb er meteen eentje gemaakt zie resultaat hieronder ben benieuwd of er meer mensen

[afbeelding]
Wow, dat heb je leuk gedaan :) Hoop werk geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee valt reuze mee ik schat een kwartiertje
gewoon fftjes alles netjes aftekenen daarna ff uitsnijden
hoesje maken (hoeft niet persee maar vondt ik wel mooier)
dat erinstoppen ook weer uitsnijden alles netjes afplakken met tape en klaar is het
en het kost maar 1 dvd hoesje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik zag net een leuke foto van een PSP met winXP dus d8 ik, dat maak ik ook maar ff... hier zijn de resultaten :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/PSP%20OS%20WinAmp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/PSP%20OS%20WinXP.jpg

Misschien dat je er wat mee kunt...

[ Voor 4% gewijzigd door TranceSetter op 30-05-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

Anoniem: 145060 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:13:

[afbeelding]
FF iets anders...Hoe krijg je die subs zo mooi in die simpson episodes?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

TranceSetter schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:05:
Ik zag net een leuke foto van een PSP met winXP dus d8 ik, dat maak ik ook maar ff... hier zijn de resultaten :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Misschien dat je er wat mee kunt...

Hehe dit is wel heel erg onnozel/fake 8)7 :+
helmaal fout gelezen....

[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 30-05-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF iets anders...Hoe krijg je die subs zo mooi in die simpson episodes?..
Met het Programma AutoGK kun je dvd's omzetten naar avi en kun je kiezen om subs invoegen. Als je de Tutorial link http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/ volgt uit de startpost komt dat helemaal goed. succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145060 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:22:
[...]

Met het Programma AutoGK kun je dvd's omzetten naar avi en kun je kiezen om subs invoegen. Als je de Tutorial link http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/ volgt uit de startpost komt dat helemaal goed. succes ermee
En dan heb je nooit dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83070 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:34:
[...]

En dan heb je nooit dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld??
Nee geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
idd maar een paar minuten werk, maar verdomd handig, alleen ik weet niet hoe ze aan die zwart klemmetje komen om aan de achterkant te plakken want als ik die buig naar een hoek, dan breken ze af. maar zonder die hoekjes blijft mijn psp ook nog gewoon staan. als je het gat wat ruimer neemt valt de psp eronder en hangt het tegen de bovenkant aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chiii schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:43:
idd maar een paar minuten werk, maar verdomd handig, alleen ik weet niet hoe ze aan die zwart klemmetje komen om aan de achterkant te plakken want als ik die buig naar een hoek, dan breken ze af. maar zonder die hoekjes blijft mijn psp ook nog gewoon staan. als je het gat wat ruimer neemt valt de psp eronder en hangt het tegen de bovenkant aan.
ja precies bij mij brak dat ook af toen heb ik nog die boekjes houdertjes geprobeerd maar dat was ook geen succes want kreeg ze niet goed vast. maare laat jou resultaat is zien ben benieuwd :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
Weet iemand hoe het komt dat kiddyl de laatste tijd niet meer antwoordt want ik moet nog een bestellinkje doen bij hem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:46
Modbreak:Het posten van warezreleases of .nfo's is _not done_. Dit is terug te vinden in de Spielerij faqs dus de eerst volgende die er een post heeft een OW te pakken :{
Verder wil ik iedereen er op duiden dat we hier normaal met elkaar omgaan en dus ook vriendelijk tegen elkaar zijn. Kan je dat niet: blijf dan uit dit topic weg. Flamen op anderen zal je een sanctie opleveren. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan plaats je een TR (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif) i.p.v. dat je er zelf op reageert.

Hou het dus gezellig heren en dames :)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 30-05-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
kiddyl is wel nog actief op PSPParty :) Misschien kun je hem daar aanspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
Ja heb ik al gedaan maar zonder succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
GTA 3 screens?

Afbeeldingslocatie: http://www.pspparty.nl/forum/attachment.php?postid=660038

Afbeeldingslocatie: http://www.pspparty.nl/forum/attachment.php?postid=660040

Afbeeldingslocatie: http://www.pspparty.nl/forum/attachment.php?postid=660043

Afbeeldingslocatie: http://img269.echo.cx/img269/8948/mainscreen64uq.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 30-05-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
^^ staan op verschillende site's, maar zijn fake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
addictive schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:11:
^^ staan op verschillende site's, maar zijn fake :)
Verwacht het ook, maar die 1% kans dat ze toch echt zijn..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 07:33
etienne1 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:00:
Ja heb ik al gedaan maar zonder succes :(
Kiddyl zit als het goed is in Duistland op het moment hij komt aanstaande dinsdag weer terug...Ik weet dit, omdat ik dinsdag 24 mei mn PSP heb opgehaald bij hem en hij mij dat vertelde, zodatik daar rekening mee moest houden als ik nog wat bij hem wilde bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
Aah ok bedankt weet ik tenminste hoe het komt dat hij niet antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
Is hij morgen of volgende week dinsdag terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik had zoiets al langetijd zien aankomen met die foto functie dat mensen claimen een bepaald spel te hebben draaien wat dus gewoon een zelf gemaakt plaatje is ... wel creatief natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Royal schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:55:
Ik had zoiets al langetijd zien aankomen met die foto functie dat mensen claimen een bepaald spel te hebben draaien wat dus gewoon een zelf gemaakt plaatje is ... wel creatief natuurlijk :D
En zoooo simpel. Maar een paar vrienden van me vroegen me al of ik er écht windows op had staan... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
TranceSetter schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:14:
[...]

En zoooo simpel. Maar een paar vrienden van me vroegen me al of ik er écht windows op had staan... lol
nouja, voor ons is dat 'lol' maar mensen die zelf geen PSP hebben zullen niet zo goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden ervan, en dan kan ik me dat best indenken dat ze dat geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Anoniem: 145060 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:22:
[...]

Je krijgt alleen spyware mee ingestalleerd dus moet je ff lavasoft laten lopen nadat je geinstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wordt ik hier nou ook al als vermist opgegeven als ik een bergje beklim van 3000+ meter? De PSP bleef het trouwens doen op die hoogte. Alleen geen stroomaansluiting op die hoogte en was de batterij snel leeggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 14:08
Hallo,
Volgende week vertrek ik naar Japan en ik ben dan ook van plan er een PSP op de kop te tikken, alsook enkele spellen.
Het is in verband met dit laatste dat ik graag wat input had gehad van diegenen die de PSP al even hebben en al wat spellen hebben kunnen spelen. Graag had ik van jullie gehoord wat jullie tot nu toe de leukste spellen vinden alsook, en dat is niet onbelangerijk, of de menu's echt eenvoudig blijven zodat ik er in het Japans ook nog aan uit zal raken.
Mijn interesse gaat uit naar race-spellen, puzzels, FPS's, RTS'en en ontspannende games a la Mario/sonic/... . Maar ook alle andere aanbevelingen zijn natuurlijk welkom.
Wat het race-spel betreft hecht ik veel meer belang aan de gameplay dan aan graphics/tuning/...
En voor alle spellen geldt dat ik de moeilijkheidsgraag graag hoog heb en dat het spel me dus lang kan boeien.
Met de informatie die ik reeds heb gelezen lijken Ridge Racers er als race-spel en Luminus als puzzel als leukste uit te komen. Wat FPS's, RTS'en en Mario/Sonic-likes betreft heb ik de indruk dat er nog niets interessants uit is.
Maar dus voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit een PSP gezien laat staan een game gespeeld en heb dus geen enkele hands-on ervaring met het ding. Vandaar dus mijn vraag of er wat gebruikers zijn die hun input willen geven.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SurfHenk schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:35:
Hallo,
Volgende week vertrek ik naar Japan en ik ben dan ook van plan er een PSP op de kop te tikken, alsook enkele spellen.
Het is in verband met dit laatste dat ik graag wat input had gehad van diegenen die de PSP al even hebben en al wat spellen hebben kunnen spelen. Graag had ik van jullie gehoord wat jullie tot nu toe de leukste spellen vinden alsook, en dat is niet onbelangerijk, of de menu's echt eenvoudig blijven zodat ik er in het Japans ook nog aan uit zal raken.
Mijn interesse gaat uit naar race-spellen, puzzels, FPS's, RTS'en en ontspannende games a la Mario/sonic/... . Maar ook alle andere aanbevelingen zijn natuurlijk welkom.
Wat het race-spel betreft hecht ik veel meer belang aan de gameplay dan aan graphics/tuning/...
En voor alle spellen geldt dat ik de moeilijkheidsgraag graag hoog heb en dat het spel me dus lang kan boeien.
Met de informatie die ik reeds heb gelezen lijken Ridge Racers er als race-spel en Luminus als puzzel als leukste uit te komen. Wat FPS's, RTS'en en Mario/Sonic-likes betreft heb ik de indruk dat er nog niets interessants uit is.
Maar dus voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit een PSP gezien laat staan een game gespeeld en heb dus geen enkele hands-on ervaring met het ding. Vandaar dus mijn vraag of er wat gebruikers zijn die hun input willen geven.
Alvast bedankt!
Ik heb zelf Lumines en Ridge Racer. Lumines is echt een musthave. Zeker als je een beetje van puzzelspelletjes houdt.
Ridge Racer is erg eentoning. Dan is misschien wipe-out een betere keuze.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
Shiver23 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:39:

Ik heb zelf Lumines en Ridge Racer. Lumines is echt een musthave. Zeker als je een beetje van puzzelspelletjes houdt.
Ridge Racer is erg eentoning. Dan is misschien wipe-out een betere keuze.
Bedankt voor de input! Met alles wat ik over Lumines heb gelezen lijkt dit inderdaad een erg leuk spel. Kan iemand mij dan ook zeggen of Japanse menu's hier een probleem zouden kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen dat ik wél zeer onder de indruk ben van Ridge Racer(s). Echt goeie speedsensatie en genoeg afwisseling. Je meot ervan houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 83070 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:48:
Ik moet zeggen dat ik wél zeer onder de indruk ben van Ridge Racer(s). Echt goeie speedsensatie en genoeg afwisseling. Je meot ervan houden....
Vind RR ook erg leuk! Ziet er ook mooi uit...
Lumines vond ik 3x niks, laff eTetris kloon met muziek, maar smaken verschillen en je kan hem altijd makkelijk verkopen, aangezien een hoop mensen hem wel leuk schijnen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140180

SurfHenk schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:53:
[...]

Bedankt voor de input! Met alles wat ik over Lumines heb gelezen lijkt dit inderdaad een erg leuk spel. Kan iemand mij dan ook zeggen of Japanse menu's hier een probleem zouden kunnen zijn?
Ik zou zeggen importeer nu al 1 of 2 spellen bijvoorbeeld via lik-sang en dan neem ze mee en koop de psp daar. Lik-sang verscheept ze toch gratis en heb je amerikaanse versie dus begrijp je het altijd. En Lumines en RR kosten dan maar 40 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
Had ik ook aan gedacht maar daar is het vrees ik wat laat voor.
Vertrek zondag al, dus dat betekent dat de spellen vrijdag al zouden moeten toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

TranceSetter schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:14:
[...]

Haha, 'k heb een soortgelijk grapje uitgehaald, alleen had ik er een slideshow van gemaakt en met de shoulder buttons er dus doorheen gebladerd, waarop de ene scherm een windowsscherm te zien was, en vervolgens een msn venster 'openging' ;) Zo flauw, maar ook zo grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
SurfHenk schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:14:
Had ik ook aan gedacht maar daar is het vrees ik wat laat voor.
Vertrek zondag al, dus dat betekent dat de spellen vrijdag al zouden moeten toekomen.
Koop alles gewoon in Japan. De spellen die je noemt hebben nagenoeg een volledig Engels menu. Anders kan je er gewoon US spellen op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Zo kan je natuurlijk ook een filmpje maken waar een muis beweegt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Royal schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:47:
Zo kan je natuurlijk ook een filmpje maken waar een muis beweegt :D
Ja, en dat het zo schokkerig gaat is omdat de emulator nog in alpha fase zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
haha, Ja inderdaad!

Maar even een andere vraag. We naderen de 1000 posts in dit topic wat betekent dat het weer tijd is om een kleur te kiezen :D. Het enigste wat ik kan zeggen erover is dat de kleur van Juni paars wordt, en ik dat niet zo mooi vind voor een topic hier op GoT. Maargoed, laat maar weten wat jullie vinden. Dan kan ik vast eraan gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gewoon paars natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Laatst online: 13-04 17:24

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Oranje....
De banners van de vorige topics doen het trouwns niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

TranceSetter schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:01:
haha, Ja inderdaad!

Maar even een andere vraag. We naderen de 1000 posts in dit topic wat betekent dat het weer tijd is om een kleur te kiezen :D. Het enigste wat ik kan zeggen erover is dat de kleur van Juni paars wordt, en ik dat niet zo mooi vind voor een topic hier op GoT. Maargoed, laat maar weten wat jullie vinden. Dan kan ik vast eraan gaan werken :)
Zou je dat in het vervolg tussen [spoiler] tags willen zetten :P
Vind dat namelijk altijd een leuke verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

rammes

koekebakker 1e klas

paars dat is oke ole olee
paars dat is oke ole olee
paars dat is ok
paars dat is ok
paars dat is ok ole olee :D :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Waarom gewoon niet consistent blijven aan de kleuren die de PSP toont, 'k bedoel, smaken verschillen, maar het gaat hier immers om een PSP topic en dan wil je zo getrouw mogelijk blijven aan het systeem toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
prototype schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:46:
Waarom gewoon niet consistent blijven aan de kleuren die de PSP toont, 'k bedoel, smaken verschillen, maar het gaat hier immers om een PSP topic en dan wil je zo getrouw mogelijk blijven aan het systeem toch? :)
Jah, dat is wel waar. Maar er word niet iedere maand een nieuw deel geopent. Als dat zo zou zijn, dan was het erg makkelijk, want dan komt gewoon elke kleur aan de beurt.

YellowNeck, het volgende niet lezen!!!
spoiler:
Maargoed, wat jullie willen... Het wordt dus paars

En inderdaad! De banners van de vorige topics doen het niet meer :S Weet iemand van wie die site Yilkee.com is. Misschien dat hij/zij ze weer terug wilt plaatsen, want ik kan er natuurlijk niet meer aan...

[ Voor 15% gewijzigd door TranceSetter op 31-05-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

TranceSetter schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:51:
[...]

Jah, dat is wel waar. Maar er word niet iedere maand een nieuw deel geopent. Als dat zo zou zijn, dan was het erg makkelijk, want dan komt gewoon elke kleur aan de beurt.

YellowNeck, het volgende niet lezen!!!
spoiler:
Maargoed, wat jullie willen... Het wordt dus paars

En inderdaad! De banners van de vorige topics doen het niet meer :S Weet iemand van wie die site Yilkee.com is. Misschien dat hij/zij ze weer terug wilt plaatsen, want ik kan er natuurlijk niet meer aan...
Haha.. ben je nu wel erg laat mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
YellowNeck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:01:
[...]

Haha.. ben je nu wel erg laat mee :P
Ik zal er de volgende keer rekening mee houden, ok? :9 O-) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

TranceSetter schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:17:
[...]

Ik zal er de volgende keer rekening mee houden, ok? :9 O-) :O
Graag :)
Na een jaartje hoeft het niet meer ..dan zijn alle kleuren toch al langs gekomen :P (en misschien heb ik me PSP dan al niet meer :P..ga nl mss xbox360 kopen indien 250 EUR....maarja offtopic ;)).

Lik Sang wordt ook freakin' duur..40,02 EUR voor de "normale" spellen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
YellowNeck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:29:
[...]

Na een jaartje hoeft het niet meer ..dan zijn alle kleuren toch al langs gekomen :P (en misschien heb ik me PSP dan al niet meer :P..ga nl mss xbox360 kopen indien 250 EUR....maarja offtopic ;)).

Je gaat toch niet je PSP inruilen voor een XboX 8)7 |:( :/

[ Voor 3% gewijzigd door TranceSetter op 31-05-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

YellowNeck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:29:
[...]

Dat heeft niks met Lik Sang te maken, maar met de euro die was vandaag 1,24 ofzo

Of zijn de dollar prijzen ook veranderd?

[ Voor 7% gewijzigd door Royal op 31-05-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ok, het aftellen is begonnen ;) Nog 2 uur en 9 minuten... :9 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Paars it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
offtopic:
Kiddyl is back!!! :D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
kiddyl schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:03:
Wordt ik hier nou ook al als vermist opgegeven als ik een bergje beklim van 3000+ meter? De PSP bleef het trouwens doen op die hoogte. Alleen geen stroomaansluiting op die hoogte en was de batterij snel leeggegaan.
Ik heb gisteren eergisteren ook al gepost hoor. Maar dit is natuurlijk helemaal off-topic!

[ Voor 3% gewijzigd door kiddyl op 01-06-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Nou ? tis al 12 uur waar blijft deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Royal schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:00:
Nou ? tis al 12 uur waar blijft deel 7
Hier
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Het posten van .nfo's en warezreleases is niet interessant en niet toegestaan!