Het Playstation Portable topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Ik vind de games voor de PSP zwaar tegen vallen. Ik had meer verwacht op zijn minst even goede kwaliteit als op de PS2. Tevens de spellen die uit komen zijn allemaal "old" games en dan in een nieuw jasje gestoken. Erg goedkoop natuurlijk voor de makers en wij betalen er gewoon voor alsof het een nieuw ontwikkelt spel is:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-06 22:45

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ik heb een probleem bij FIFA op mijn PSP.

Als ik een challenge aan het spelen ben, en ik heb deze een aantal malen opnieuw gestart door de wedstrijd af te sluiten, en dan te kiezen voor opnieuw starten, dan blijft FIFA hangen en schakelt hij mijn PSP uit :? . Hebben er meer mensen last van? Heeft iemand een idee waar dit door komt?

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140180

Ff een vraagje, hoe lang duurt het dat het geld van je eigen bank naar een duitse bank gaat, ik heb 3 dagen geleden geld overgemaakt naar Lik-Sang maar heb nog geen bevestiging gehad ;(

En volgens Lik-sang wordt geleverd via UPS zou de levertijd tussen 1- 3 dagen zijn.

Een
Sony PSP Value pack
Fifa Soccer (US)
NFSU rivals (US)
Xtra Battery Pack
512 memorystick pro duo
hoesje, usb kabel enz.

Kan gewoon niet wachten.... 8)7

Kan ik tenminste ook in dit topic mee discussieren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een levertijd van 1-3 dagen bij Lik-Sang is onmogelijk, tenzij je extra betaald voor de 'Express' zendingen e.d.

Ik wacht nu al meer dan een week op een spel dat Lik-Sang heeft verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09
Videogamesplus.ca. 3-4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MaZo schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:42:
Een levertijd van 1-3 dagen bij Lik-Sang is onmogelijk, tenzij je extra betaald voor de 'Express' zendingen e.d.

Ik wacht nu al meer dan een week op een spel dat Lik-Sang heeft verzonden. :)
Hij heeft dan ook een PSP met vanalles erbij besteld, dit kan zowieso nooit onder de free global priority shipping zijn. Hij heeft ook vemeld UPS gebruikt te hebben, dus 1-3 dagen is perfect mogelijk.

Lik Sang is eigenlijk alleen ontzettend traag met de verzending van free games, maar je kan moeilijk anders verwachten als ze het gratis opsturen he.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

http://www.ps2nfo.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.ps2nfo.com/news/SNES_Emulator_For_PSP.jpg

Today the photo published by Mr. MIRAKICHI, the same guy who released the GameBoy Color Emulator for the PSP earlier this week. We are awaiting additional details and (hopefully) a binary release soon, however, based on the information available it appears to be a port of SNES9X to the PSP running at moderate speed, but no details as of yet if sound is implemented or not. More to come soon on this cool news!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 111680 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:08:
Hier kun je gratis Screenprotectors bestellen. Ze hebben er nog maar 200 dus opschieten.
Je moet wel 2 euro zoveel voor verzendkosten betalen.

https://www.axshop.com/free-psp-offer/

ik weet niet of het al ergens stond
Bij mij staat er 'US only' maar toch maar geprobeert..fingers crossed..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Anoniem: 143024 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:15:

[afbeelding]

Today the photo published by Mr. MIRAKICHI, the same guy who released the GameBoy Color Emulator for the PSP earlier this week. We are awaiting additional details and (hopefully) a binary release soon, however, based on the information available it appears to be a port of SNES9X to the PSP running at moderate speed, but no details as of yet if sound is implemented or not. More to come soon on this cool news!
AAARGH

Waarom heb ik em geflashed? :'(

Tja dat krijg je als je altijd haantje de voorste wilt zijn :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Dat UMD gehackt is vind ik persoonlijk eigenlijk minder, dat is zelf werken aan de ondergang van de PSP. Maar ik vind het wel beestig dat ze er SNES9X enzo op draaien! Een machine die niet meer verkocht wordt en waar dus ook niemand verlies van heeft.

Nog nooit zo blij geweest dat ik te lui ben geweest om te flashen. Misschien ook nooit het nut gezien, voor enkele talen en verbeterde security ga ik het niet doen.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je dan eigenlijk al standaard op de jap PSP, engels zitten ? Want dan hoef ik in het begin ook niet te updaten naar de nieuwe firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140180 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:51:
Heb je dan eigenlijk al standaard op de jap PSP, engels zitten ? Want dan hoef ik in het begin ook niet te updaten naar de nieuwe firmware ;)
Yup, met 1.00 kun je zowel voor Japans als voor Engels kiezen.

:'(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 19-06 06:39
Sony zou gewoon een deal moeten sluiten met Nintendo. Dat ze al de spellen die op ooit bekende consoles uitkwamen op een site bijeen gooien. Beetje aangepast voor de PSP door Sony oid, en dan kun je voor 1 euro spellen als Tetris maar ook e eerste Mario ofzo downloaden... lijkt me uitermate cool om Nintendo's Mario te spelen op Sony's nieuwste console, en dan ook nog legaal én in breedbeeld formaat... Dan zie je alle obstakels ruim van tevoren aankomen...

Enne owja, wat ik ook nog wel heeeeeeel erg vet zou vinden is dat Ubisoft de game Rayman 2 - The Great Escape uitbrengt op de PSP _/-\o_ . Ik heb altijd heel erg hard genoten van dit spel op de PC. De opvolger (Hoodlum Havoc) vond ik zelf toch behoorlijk minder, aangezien de characters niet meer brabbelden in één of ander grappig klinkend taaltje, maar Engels ze spraken. Ook de complete sfeer was anders. Zo had je bv. bij Rayman 2 echt het gevoel dat je Rayman's vrienden helpte, wat bij nummertje drie toch echt niet het geval was.

dus m.a.w. Ubisoft en Nintendo laat eens zien wat jullie voor de fans doen :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

amd187

Ondertitel

ALS nintendo al dit soort spellen zou releasen, zouden ze never nooit niet op een PSP komen maar als klassiekers (wat ze al min of meer doen op de GBA) op de DS :) Leuke gedachte wel, maar aint gonna happen. ;)

Ik denk zelfs dat nintendo het bloed wel kan drinken van sony aangezien de PSP hard aan het aanslaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138547

StickyFish schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:30:
Ik heb een probleem bij FIFA op mijn PSP.

Als ik een challenge aan het spelen ben, en ik heb deze een aantal malen opnieuw gestart door de wedstrijd af te sluiten, en dan te kiezen voor opnieuw starten, dan blijft FIFA hangen en schakelt hij mijn PSP uit :? . Hebben er meer mensen last van? Heeft iemand een idee waar dit door komt?
Ik heb dat niet meegemaakt en ik start wel vaker opnieuw bij die challenges omdat ze soms moeilijk zijn. Mayb je firmware (opnieuw) update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 18:40

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Gaat natuurlijk lastig als je een USA PSP hebt he :p

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-06 22:45

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Anoniem: 138547 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:42:
[...]Ik heb dat niet meegemaakt en ik start wel vaker opnieuw bij die challenges omdat ze soms moeilijk zijn. Mayb je firmware (opnieuw) update?
Ik had het ook nog niet meegemaakt. Alleen bij de challenge tussen olympique lion een een andere franse prloeg (de op 2 na laatse challenge) Ik heb inderdaad al firmware 1.5. Wellicht 1.51 eens proberen.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand hier japans lezen???

http://www.xn--randm-pra.net/uploader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghost in the Shell : Stand Alone Complex confirmed!

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/images/gots1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/images/gots2.JPG

Bijzonder fraai :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 80154 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 03:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

Geesh, ziet er mooi uit ( voor zo'n schermpje ) .... hoop dat het spel wel leuk en speelbaar is, want ja.. GiTS is een leuke film en een aardige serie maar of een game ervan leuk is..is een tweede!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er wel mooi uit, er mist nog een goede shooter voor de psp :) Maar die doppen van die 2de kerel van links :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:02:
[...]

Ziet er wel mooi uit, er mist nog een goede shooter voor de psp :) Maar die doppen van die 2de kerel van links :D
Film zeker niet gezien? ;)

Cyborgs enzo B) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:11:
[...]

Hoe heet die film dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06 22:42
Bartjuh schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:02:
[...]

Er komt natuurlijk ook nog Coded Arms aan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Nilos op 13-05-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoppa; Space Invaders is het eerste spel dat niet werkt op firmware 1.0.
Sony dwingt je zo dus om je firmware te updaten.

Slim bedacht op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deeltje 1: "Ghost in the Shell"
Deeltje 2: "Ghost in the Shell: Innocence"

En dan heb je nog een meerdere seizoenen lopende tv-serie: "Ghost in the Shell: Stand Alone Complex" waarop de game gebaseerd is.

Veel kijkplezier :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:35:
[...]

Deeltje 1: "Ghost in the Shell"
Deeltje 2: "Ghost in the Shell: Innocence"

En dan heb je nog een meerdere seizoenen lopende tv-serie: "Ghost in the Shell: Stand Alone Complex" waarop de game gebaseerd is.

Veel kijkplezier :D :9
vetz... ik ga wel ff kopen/downloaden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 80154 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:11:
[...]
Film niet gezien O-)
Nilos schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:29:
[...]
Er komt natuurlijk ook nog Coded Arms aan ;)
Jah klopt, heb er al wel een filmpje van gezien. Lijkt mij op zich wel een mooi spel :) , alleen doet me een beetje simplistisch aan, alleen maar dom raggen lijkt het wel.... 8)7 nja, kan ook leuk zijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

matthijst schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:31:
Hoppa; Space Invaders is het eerste spel dat niet werkt op firmware 1.0.
Sony dwingt je zo dus om je firmware te updaten.

Slim bedacht op zich.
Bron?

idd wel slim van Sony, dus toch ff w8en op crckd firmware.
En voor de mensen die niet kunnen w8en om mario te spelen, koop een game boy? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sony zet de firmware ook op de UMD's zodat de PSP's wel opgewaardeerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bron?
Jazeker :)
http://www.psphacks.net/

New games will not only come with Firmware updates on them (which we already knew about), but some (most?) new games will require the update.

Space Invaders, which I saw in the store today and almost bought, will be the first PSP title which requires a firmware version greater than 1.0.

If you try to play one of the games with this requirement, you will first get a: "This game could not be started. To start, you must update the system software." message.

So the system will not auto-update itself, at least not without some interaction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:52
Afgelopen woensdag heb ik NBA Street Showdown (US versie) binnen gekregen. Vrijdag besteld bij Kiddyl, woensdag in huis _/-\o_

En wat kan ik zeggen over het spel, het is alles wat je van een BIG game verwacht: Mooie graphics, goeie actie en gameplay, erg verslavend en coole moves! Nu nog hopen dat SSX ook naar de PSP komt, dan ben ik echt helemaal blij! :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
SSX4 is bevestigd voor de PSP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

matthijst schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:10:
OOoooooowwww VET! :) Ik Vind dat een erg leuk spel... :) Ik vond dat snowboard spel van activision ook wel cool (op de PS2) weet ff de naam niet meer.

Edit: Shaun Palmer's Pro Snowboarder was het natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 13-05-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 12:52
Echt?? Damn... dromen komen uit nu :P

Is er ook al bevestigd wanneer? Vast niet deze zomer nog, maar zou wel relaxt zijn! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Garantie bij Kiddyl is TOP !!!

Ik wil dus ff melden dat ik op 13 april mijn psp die ik via Kiddyl heb gekocht terug heb gestuurd naar Japan voor reparatie.
Ik kreeg van Kiddyl het adres waar hij naar toe gestuurd moest worden en moest alleen de kosten betalen voor het opsturen (21 € aangetekend). Ik heb Kiddyl het probleem met mijn psp verteld en hij heeft dat vertaald voor zijn leverancier waarna de psp onderweg was.
Het zou bijelkaar een maand gaan duren van het opsturen tot weer terug bij mij thuis.
Ik heb hem dus vandaag 13 mei weer terug, en dat is precies een maand.
De kosten voor het retourneren heb ik niet hoeven betalen en heb ook niks aan belasting hoeven te betalen.

Kortom, ik ben blij dat ik hem weer terug heb en mocht een van jullie ooit wat hebben met je psp van Kiddyl, dan weet je dat het allemaal netjes afgehandeld wordt.

Kiddyl bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben blij dat alles nog binnen een redelijk termijn is verholpen. Sony Japan is wat dat betreft wel zwaar OK. Veel plezier weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Nu op VGP, een Sony Memory Stick Duo Pro 2 GB!
Nu, voor maar 265 euro. Maar dan wel gratis verzending! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Voor die prijs heb je een Value Pack :D

Ik hou het op een 1GB stick van Sony, helaas is de prijs net omhoog gegaan zie ik in de PW :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135356

welke site is vgp
bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Nu online

amd187

Ondertitel

www.videogamesplus.com, vroeg het me zelf ook af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:10

mace

Sapere Aude

Ik ben er uit welke handheld ik ga kopen, de PSP :P

Ik was nl een week ofzo geleden in de media markt, waar een DS met wario stond, ik dus ff checken denk ik... Ik probeer start te drukken op het scherm "Goh, wat gaat dat touchscreen toch zwaar..." *bliep* menuutje, "oke, start game..." niks, harder drukken, nog niks, nog harder drukken.....

Je raad het al *krak* scherm kapot, dikke barst er in en 2/3 onleesbaar geworden. :X

Geen DS voor mij dus, ik mol zoiets alleen maar :P

offtopic:
schaamteloze crosspost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
MaCe1337 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:38:

Ik was nl een week ofzo geleden in de media markt, waar een DS met wario stond, ik dus ff checken denk ik... Ik probeer start te drukken op het scherm "Goh, wat gaat dat touchscreen toch zwaar..." *bliep* menuutje, "oke, start game..." niks, harder drukken, nog niks, nog harder drukken.....

Je raad het al *krak* scherm kapot, dikke barst er in en 2/3 onleesbaar geworden. :X

offtopic:
Hehe, ik kan je wel aanraden om dat ook niet bij de PSP te proberen, denk niet dat die dat wel leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Weet iemand waar ik dit umd bescherm hoesje kan krijgen? Ik kan em nergens vinden. Alvast bedankt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/groot/pic16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VGP heeft ze volgens mij, alleen staan ze op backorder :{ Die 1GB Duo Pro sticks zijn erg moeilijk leverbaar trouwens.... Denk dat ik er amar 1 van SanDisk haal, zelfde kwaliteit als Sony toch? Alleen zo jammer van de verzendkosten....

Als iemand touwens interesse heeft in een PSP, als het goed is krijg ik deze week mijn 2e binnen, die van DVDBO die ik niet meer kon annuleren :P Prijs hangt af van wel/geen import kosten.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 16-05-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 50624 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:46:
VGP heeft ze volgens mij, alleen staan ze op backorder :{ Die 1GB Duo Pro sticks zijn erg moeilijk leverbaar trouwens.... Denk dat ik er amar 1 van SanDisk haal, zelfde kwaliteit als Sony toch? Alleen zo jammer van de verzendkosten....

Als iemand touwens interesse heeft in een PSP, als het goed is krijg ik deze week mijn 2e binnen, die van DVDBO die ik niet meer kon annuleren :P Prijs hangt af van wel/geen import kosten.
Ik heb wel interesse, mail staat in mijn profiel :)

Ruilen voor een memorystick pro duo 1gb? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaCe1337 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:16:
[...]

Ik heb wel interesse, mail staat in mijn profiel :)

Ruilen voor een memorystick pro duo 1gb? :P
Ok, ik noteer je mail en stuur je een prijs door zodra ik hem heb :) Neuh, das wel een erg slechte ruil voor mijn kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104

weet er iemand wat die melding betekend als ik bij lumines challenge mode heb gedaan, dood ben gegaan en terug ga naar het menu? ik heb dan bijv. een nieuwe highscore gehaald maar als ik dan bij die melding op ok druk dan gaat die highscore weer weg wat best frustrerend is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:42:
weet er iemand wat die melding betekend als ik bij lumines challenge mode heb gedaan, dood ben gegaan en terug ga naar het menu? ik heb dan bijv. een nieuwe highscore gehaald maar als ik dan bij die melding op ok druk dan gaat die highscore weer weg wat best frustrerend is :p
Zolang je niet naar het psp-'hoofdmenu' gaat maar gewoon met 'o' of 'x' confirmeerd moet de score onthouden worden..

Wat ik wel weer is dat de Jap-versie van Lumines een bug heeft dat wanneer je de psp even pauzeert en uitzet om em later weer aan te zwengelen en je potje te vervolgen de highscore niet(!) onthouden wordt..
Misschien dat daar je probleempje zit. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat DHL geen briefje achter ofzo? :{

Ik kijk net op hun tack site, zijn ze vrijdag ook langsgeweest met die van DVDBO, maar dan in de middag..

Slimme planners daar... s'ochtens hebben ze die van VGP afgeleverd, toen was mijn moeder thuis, komen ze s'middags weer langs :P

Nou ja, bel ze morgen wel even. En over douane kosten, moeten die aan de deur betaald worden, of krijg je een factuur?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 16-05-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Die import kosten moet je waarschijnlijk direct aan de deur betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 90104 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:42:
Heb ik ook last van. (US-versie)
2x annuleren en je highscore blijft staan.

Had laatst ook al een keer dat de muziek ging flippen. Opnieuw opgestart en toen was het probleem verholpen. Ik had toch echt gedacht dat ze bugs uit de Japanse versie wel verholpen waren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Fedex stuurt een factuur achteraf, bij DHL moet je meteen aan de deur dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand dit al gelezen?

Firmware v1.00 (JAP) ROM 0/1 dumped! Posted By: *knip* On 05-14-2005 12:33 AM

Update: Today Firmware File Explorer v0.2 was also released, allowing direct dumping of the files to a PSP Memory Stick. Cool stuff!

Using the Firmware File Explorer v0.1 and method detailed in our past news, zoogderrick2 managed to successfully dump his PSP v1.00's ROM 0/1 firmware... and it is reportedly in circulation now across the PS2 DEV community. Of course we don't allow it to be posted here, but props to zoogderrick2 for sharing as we've already examined some interesting encrypted drivers in it such as usbstorboot.prx (sceUSB_Stor_Boot_Drive), umdman.prx (cdvdman spinoff), and mebooter.prx!

Afbeeldingslocatie: http://www.ps2nfo.com/news/Firmware_1.00_JAP_ROM_0+1_Dumps.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-05-2005 18:30 . Reden: Ietswat dubieuze site + vraagtekens weggeknipt. Eentje is genoeg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104

Shiver23 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:28:
[...]

Heb ik ook last van. (US-versie)
2x annuleren en je highscore blijft staan.

Had laatst ook al een keer dat de muziek ging flippen. Opnieuw opgestart en toen was het probleem verholpen. Ik had toch echt gedacht dat ze bugs uit de Japanse versie wel verholpen waren.
dank, dat schijnt te werken. (en maar goed ook want ik ben net voor de 1e keer boven de 100000 uitgekomen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144390

Das zeker wel gaaf, misschien dan toch maar zon psp kopen tegen die tijd dat ie uitkomt, want ik ben helemaal ssx freak :p (op de xbox dan, maar op de psp zal hij zeker ook wel cool zijn) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Lijkt me ook wel handige info voor de PSP fans:

Foto's en specs PlayStation 3:

http://www.ps2nfo.com/mod...showarticle&threadid=1554

EDIT: According to yattaman on our Forums, the picture is simply a "PS3" fan rendition of the $ony Blue-Ray Concept Recorder. There is a Press conference scheduled today, so hopefully soon official reports will be available on the PS3 to end all the speculation and rumors.

helaas... :/

[ Voor 170% gewijzigd door Anoniem: 128500 op 16-05-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is daar nog geen speciaal topic voor?
Valt mij eerlijk gezegd een beetje tegen. 1 cell.
En ik neem aan dat de Blu-Ray drive ook DVD's en CD's kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DAMN! Eind 2006? Dan heeft de Xbox 360 wel een erg grote voorsprong. Das pas over ongeveer anderhalf jaar. Denk dat er ergens een foutje is gemaakt, dit vind ik wel heel erg vreemd. Of ligt het aan mij... 8)7

Edit: maar hij ziet er wel cool uit :p

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 133926 op 16-05-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 07:13
Iemand enig idee waar de Pressconference van Sony op internet te volgen is...??

ja:

http://eug.gigex.com/gene...on=feature&article_id=642

[ Voor 37% gewijzigd door Flatwhite op 16-05-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flatwhite schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:46:
Iemand enig idee waar de Pressconference van Sony op internet te volgen is...??

ja:

http://eug.gigex.com/gene...on=feature&article_id=642
Hoe laat begint het? (NL'se tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
over 1!!!! minuut!!! KIJKEN DUS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Hoor net dat er een uur vertraging op zit en dat live-streaming niet gaat ik wacht nog eventjes af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat zou wel zwaar *** zijn...daar ga ik niet op wachten... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 21-06 16:27

Peentje

MAC / Windows i don't care

MaCe1337 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:38:

offtopic:
* Bekijk myReact van MetroidPrime

Reg. datum: 30 oktober 2003

quote:
MaCe1337 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:35:

Je moet je wel beseffen dat vrijwel alle demo units een kapot touchscreen hebben. Tegenwoordig schijnt het in te zijn om die demo units met een sleutel te bewerken, waardoor het touchscreen niet meer werkt. Je hoeft bij de DS bijna geen kracht te zetten, het is al genoeg als je het scherm net aanraakt. Jouw ervaring is dus absoluut niet representatief voor de gemiddelde DS.
* Bekijk myReact van b3n666

Reg. datum: 24 september 2003
Nope die dingen worden gewoon expres naar de klote geholpen. Als er PSP demo pods zouden zijn kun je er ook vergif op innemen dat die binnen een week een scherm vol krassen en afgerukte analoge sticks hebben.
bovendien worden die dingen bij de mediamarkt echt tyfus erg mishandeld, als je bij een achteraf gelegen bart smit binnenkomt is ie wel normaal te besturen...

en ik kan namens iedereen denk ik wel zeggen, dat het touchscreen heel erg snel reageerd, en mollen doe je echt niet 123.
Inderdaad de DS (net zoals andere consoles) kun je niet beoordelen op een demo pod. Dat is wel de bedoeling maar doe dit dan in zaken zoals een Nedgame etc. Echte gameszaken daar word er wel anders mee omgegaan als bij een Mediamarkt etc.
Hmm ja, dat scherm zag er idd wel erg mishandeld uit...

Ik moet ze gewoon allebei fatsoenlijk in mijn handen hebben gehad, en niet uit zo'n stand wat gebouwd is op 8-jarige koters waar ik een hernia van krijg...
beoordeel zeker niet een ds op een demopod, ik heb er nu zelf 1 sinds een week of 2(and i'm addicted) ik kwam afgelopen week, bij de mediamarkt, en een bartsmit in de stad, en OMG je schrikt je dood als je die schermpjes ziet.

ik ben ook niet zo supervoorzichtig met electronische gadgets enzo, maar ik heb tot nu toe nog nergens problemen mee, maar zeggen dat je geen ds koopt omdat die dr op een demopod slecht uitziet is net zoiets, als een mercedes sl 600 zien die met 200 tegen een viaductpaal is gereden en dan zeggen van: ja die hoef ik niet want hij lijkt me niet zo degelijk :)
enkele reacties van het ds forum, neem aan dat dit duidelijk is. :)

idd, shame on you for your crosspost

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
psp-topic is het enigste wat ik wil zeggen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Peentje schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:26:

[Knip]

Enkele reacties van het ds forum, neem aan dat dit duidelijk is. :)

idd, shame on you for your crosspost
noh, ik promoot alleen ff me favo handheld door de andere zwart te maken :+

But seriously, ik moet gewoon ff allebei in me handen hebben gehad, dan kies ik wel (en koop ik de andere een jaar later ofzo :P)

[ Voor 48% gewijzigd door mace op 17-05-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.scei.co.jp/corporate/release/img/050517j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.scei.co.jp/corporate/release/img/050517e.jpg

meer op http://www.scei.co.jp/corporate/release/050517_e.html

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 17-05-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Waarom is er nog geen goed PS3 topic?
Alleen dat console geruchten topic. Elk topic over PS3 wordt gelocked en gaat weer daarheen.
Lekker up-to-date want het zijn nu dus geen geruchten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141390

moet toch eens een leuke openingspost voor dat topic komen ja.

zijn nu toch officiele specs+fotos uitgebracht, dus laat maar komen.

hoe zit het trouwens met de integratie van een PSP op de PS3 ?

zou het mogelijk zijn om bv je psp op een ps3 te connecteren en zo je games op tv te spelen?

* Anoniem: 141390 weet het niet, is van plan van zen sony-game-park uit te breiden met psp + ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 141390 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:04:

zou het mogelijk zijn om bv je psp op een ps3 te connecteren en zo je games op tv te spelen?

* Anoniem: 141390 weet het niet, is van plan van zen sony-game-park uit te breiden met psp + ps3 :)
De PS3 heeft WiFi aan boord. Zo kan je volgens de berichten met je PSP verbinding maken met je PS3. Je kan dan via je PS3 als "acces point" gebruiken om online te gaan e.d. Ook kan je de PSP als controller gebruiken voor je PS3. Hoe en wat, en met welke games is nog niets over bekend voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144390

hmm die controller lijkt net een boomerang, lijkt me niet echt fijn qua gebruik, kan je er ook de oude controllers op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141390 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:04:

dat is de grote vraag en daarom deze post van mij hier op de psp topic.

ben nu trouwens die bijna 2 uur durende presentatie aan het kijken.
zal heus wel uitgelegd worden wat de psp voor de ps3 gaat betekenen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 17-05-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 143024 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:18:
[...]

Ik heb toch net gezegd dat het kan? Over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Sony zou gek zijn om het niet te doen IMO, en als beide apparaten wifi functionaliteit hebben is het IMO een eitje om de verbinding tot stand te brengen.
Welke functionaliteit we dan krijgen hangt af van de spelontwikkelaars.
Je kan je GBA ook aan je gamecube hangen, maar daar kan je niet zo bijzonder veel mee dacht ik...

Het is denk ik zeker mogelijk, maar of je er wat aan hebt is wat anders lijkt me.
Als ze het slim spelen (en daar is sony goed in) dan kan het echt wat leuks worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141390

Anoniem: 143024 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:18:
[...]

lompe vraag wss, maar waar is die presentatie ergens te vinden?

heb namelijk niet elk psp topic overlezen, spring er nu zon beetje bij.

leuk idee dat ik mss had voor de spp + ps3 is de psp met draadloos als controller voor de ps3 te gaan gebruiken. heb je een 2e status schermpje op je controller (xbox360 eat that _/-\o_)

had wel gelezen dat ps3 bleutooth gebruikte, ondersteund de psp dit? dan zijn we rond denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
kijk ff 1/2 blz terug. die link is hier ergens gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er inmiddels al uitgevonden om de maxium resolutie af te spelen op de psp bij de video's. Want 320 x 240 lijkt me niet echt ideaal !! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 140180 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:43:
Is er inmiddels al uitgevonden om de maxium resolutie af te spelen op de psp bij de video's. Want 320 x 240 lijkt me niet echt ideaal !! :/
Ja, UMD video's kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Shiver23 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:11:
[...]

De PS3 heeft WiFi aan boord. Zo kan je volgens de berichten met je PSP verbinding maken met je PS3. Je kan dan via je PS3 als "acces point" gebruiken om online te gaan en te browsen. Ook kan je de PSP als controller gebruiken voor je PS3. Hoe en wat, en met welke games is nog niets over bekend voor zover ik weet.
Nog maar een keer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Wieww... mooie console! controllers zal wel wennen zijn... maar ik neem aan dat ze daar wel over nagedacht hebben....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:30:
[...]

Ik heb toch net gezegd dat het kan? Over het hoofd gezien?
was als als aanvulling voor de mensen die vinden dat de post hier niet hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 119364 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:07:
Die import kosten moet je waarschijnlijk direct aan de deur betalen.
Nee je krijgt na enkele dagen een acceptgiro binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil ff zeggen dat dit een PSP topic is en geen PS 3 topic, gaat dat maar ergens anders doen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 140180 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:02:
Wil ff zeggen dat dit een PSP topic is en geen PS 3 topic, gaat dat maar ergens anders doen... |:(
er is geen ps3 topic |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel een Next-gen console roddel topic. Dat is op het moment de perfecte plek voor de PS3. Dit is het PSP forum. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 133926 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:47:
Wel een Next-gen console roddel topic. Dat is op het moment de perfecte plek voor de PS3. Dit is het PSP forum. O-)
En anders start je toch gewoon een PS3-topic. zal echt wel mogen nu hij officieel aangekondigd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Punishera schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:38:
Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
:z :z :z

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik ook nog ff??
Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
}:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Nu online

amd187

Ondertitel

"En zoek eerst voordat je een vraag stelt!"
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 18:40

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
OMFG ! :D _/-\o_ _/-\o_

heb je misschien onder een steen gelegen tijdens je vakantie in Barapoempoeland ?

[ Voor 21% gewijzigd door ricost op 17-05-2005 15:19 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
LOL, begin maar lekker bij deel 2 van dit topic te lezen :+
Het Playstation Portable topic Deel 2

[ Voor 23% gewijzigd door TranceSetter op 17-05-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
:X :X :X

Ik kon het niet laten, sorry ;)

Maar de laatste ca 30 posts beginnen wel ernstig off-topic te worden, en ik verwacht binnen nu en een niet al te lange tijd een grote schoonmaakbeurt door een mod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand de PSP al?
Is die goed?
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ok we dwalen een beetje af.

ff een nieuws bericht dan.

EA Ships MVP Baseball for the PSP

EA minutes ago just announced the release of EA SPORTS MVP Basebal for the PSP. Now, right in the palm of their hands, players can experience everything from the jitters of opening day to the thrill of the World Series, with spectacular graphics and new ways to experience EA's renowned baseball franchise.

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/baseball5_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psphacker.com/baseball1.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 17-05-2005 16:04 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Het posten van .nfo's en warezreleases is niet interessant en niet toegestaan!