Het Playstation Portable topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.612 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

schijnt dat de key in de umddata.bin zit. voor diegene die een backup hebben.

http://www.psp-spot.com/forums/index.php?showtopic=193

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 07-05-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19
Anoniem: 143024 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:50:
Update:
heb het net zelf even getest op mn USA V1.5 en het werkt.
Mja, hij laat het introfilmpje zien en als je dan wilt starten het PSP bootscherm gevolgd door die foutmelding met zo'n nummercode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:26:
[...]

Mja, hij laat het introfilmpje zien en als je dan wilt starten het PSP bootscherm gevolgd door die foutmelding met zo'n nummercode...
ja I know is gewoon ff leuk om ermee te spelen. je zou hiermee nu zo een naam kaartje kunnen maken ofzo. plus je kan een beetje in de files snuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41085

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~swets021/linken/psp.gif

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Ik heb een probleem bij het overzetten van bestanden naar de PSP, met een geleend kabeltje van een vriend heb ik altijd netjes alles over kunnen zetten. Omdat dit niet echt handig was (elke keer lenen) heb ik er zelf een besteld bij Lik-Sang, namelijk deze http://www.lik-sang.com/i...ory=308&products_id=6449& .
Deze is vandaag aangekomen ;) . Als ik de PSP insteek en hem dan op USB connectie zet verschijnt hij netjes in Windows. Ik kan ook bestanden van de PSP naar de pc kopieren. Maar als ik er wat op wil zetten krijg ik de volgende melding: kan bestand niet kopieren. kan het opgegeven bestand niet vinden. En dan is hij weg van de computer :'( Bij Deze computer staat hij nog steeds als verwisselbare schijf maar als ik hem open staat er niks, ook de mappen Photo e.d. zijn allemaal weg.
Als ik de PSP opnieuw aansluit is hij weer terug.

Wat ik heb geprobeerd:
Aangesloten op andere USB poort - PSP heeft zich opnieuw geinstalleerd
Memorycard opnieuw geformatteerd

Ik heb een Japanse PSP, 1024MB Sandisk Pro Duo en bovenstaande kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 101975 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:48:
Ik heb een probleem bij het overzetten van bestanden naar de PSP, met een geleend kabeltje van een vriend heb ik altijd netjes alles over kunnen zetten. Omdat dit niet echt handig was (elke keer lenen) heb ik er zelf een besteld bij Lik-Sang, namelijk deze http://www.lik-sang.com/i...ory=308&products_id=6449& .
Deze is vandaag aangekomen ;) . Als ik de PSP insteek en hem dan op USB connectie zet verschijnt hij netjes in Windows. Ik kan ook bestanden van de PSP naar de pc kopieren. Maar als ik er wat op wil zetten krijg ik de volgende melding: kan bestand niet kopieren. kan het opgegeven bestand niet vinden. En dan is hij weg van de computer :'( Bij Deze computer staat hij nog steeds als verwisselbare schijf maar als ik hem open staat er niks, ook de mappen Photo e.d. zijn allemaal weg.

Wat ik heb geprobeerd:

Damn..geef dat stickie es aan mij..dan probeer ik wel ff })

Om je toch ff proberen te helpen; probeer het weer es met dat kabeltje van je vriend.
En is je memstick niet gelocked (als dit op de memorystick mogelijk is)

En als ik btw op die link klik naar Lik-Sang's USB kabel, dan ziet ie er apart uit, volgens mij past die geeneens in de PSP, of ze moeten je een andere gestuurd hebben, en staat op de website een afwijkende afbeelding

[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 08-05-2005 01:04 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De uiteinde van het kabeltje zijn goed, past ook perfect. Op het doosje staat ook dat hij voor de PSP is. Locked kan hij niet zijn omdat ik wel de bestanden kan verwijderen, ik kan er alleen niks op zetten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik heb geprobeerd:

Firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wat ik heb geprobeerd:

Eerst moet je hem natuurlijk wel formateren á la psp style, dus onder het options menu => System settings => Format Memory Stick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Systeemsoftware Versie 1.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:18:
[...]

Eerst moet je hem natuurlijk wel formateren á la psp style, dus onder het options menu => System settings => Format Memory Stick :)
Ook dat heb ik gedaan >:)
Net de PSP aangesloten op een andere pc en daar werkt hij wel gewoon 8)7 Kan ik weer gaan uitzoeken waarom hij het op deze pc niet doet.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 08-05-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Wat ik heb geprobeerd:

Hey,

Probeer hem eens te formateren op je PC (via een cardreader... wss heb je alleen memorystick pro, moet je gewoon ff je duo in de pro converter stoppen die je erbij kreeg) en dan terug in de PSP en dan weer formateren.

Ik heb geen problemen met me Sandisk 1GB DUO PRO. Ik heb hem direct in me PSP gestopt en geformateerd bij de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

@TerranGhost:
De eerste keer dat ik probeerde om bestanden te kopiëren naar de PSP gebruikte ik een USB1.0 verlengkabel, waarbij ik precies dezelfde problemen had als jij. De PSP gebruikt echter USB2.0, waardoor het dus fout ging met deze kabel. Zonder kabel werkt het echter perfect. Je PC moet dus USB2.0 poorten hebben wil je via de USB connectie bestanden op de ms te zetten.

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Ik heb Tiger Woods PGA Tour nu een kleine week in huis en hij bevalt erg goed. Heel erg mooie graphics, goede gameplay en veel opties. Het is echter wel een "rustige" game en golf moet je wel interesseren. Als je alleen stampende, dampende aktiegames bent gewend, waar je 4 handen nodig hebt om alles te kunnen besturen, dan is dit niet jouw game.
Minpuntje zijn misschien de laadtijden, maar er moet elke keer wel een complete golf hole worden opgebouwd, dus eigenlijk vrij logisch.

Game was besteld bij VPG en dus na 3 dagen in huis, zoals gewoonlijk. In dezelfde bestelling zat ook de Logitech case en ook daar ben ik erg enthousiast over. Hij past precies, vrijwel geen speling. Als je schudt met de case, dan voel je de PSP niet rammelen. Enig nadeel is dat je naast het PSP scherm zelf, nu ook de case moet blijven poetsen, want erg vingerafdruk gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31

_Erikje_

Tweaker in Spanje

abeker schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:48:
@TerranGhost:
De eerste keer dat ik probeerde om bestanden te kopiëren naar de PSP gebruikte ik een USB1.0 verlengkabel, waarbij ik precies dezelfde problemen had als jij. De PSP gebruikt echter USB2.0, waardoor het dus fout ging met deze kabel. Zonder kabel werkt het echter perfect. Je PC moet dus USB2.0 poorten hebben wil je via de USB connectie bestanden op de ms te zetten.
Nee hoor, het werkt bij mij op usb 1 ook prima. Gaat wel een stukje langzamer maar dat maakt voor mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

zou idd gewoon moeten lukken met usb 1.0

Volgens mij zijn we onze eigen dood weer aan het schetsen. De psp is nog niet uit of we hebben al praktijken om geen geld uit te geven voor games ;) maja

@groteneger

ge-wel-dig die emoticon Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~swets021/linken/psp.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 09-05-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Stel hè... ik wil een PSP importeren... maar heb geen CC... wie kan ik aanspreken om er eentje voor mij te bestellen?

Want de prijzen hier in NL zijn +300 euro... en bij liksang is een value pack 218 euro.... als ik dan nog die BTW moet betalen is het nog wel te overzien....

Dus mijn vraag is: kan iemand mij hiermee helpen?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:57
leech1984 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:17:
Stel hè... ik wil een PSP importeren... maar heb geen CC... wie kan ik aanspreken om er eentje voor mij te bestellen?

Want de prijzen hier in NL zijn +300 euro... en bij liksang is een value pack 218 euro.... als ik dan nog die BTW moet betalen is het nog wel te overzien....

Je kunt ook toch met andere betaalmiddelen betalen zoals PayPal? Maar koop niet bij LS want je moet 9 van de 10 keer importkosten betalen. Probeer dan Play-Asia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

_Erikje_ schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:57:
Nee hoor, het werkt bij mij op usb 1 ook prima. Gaat wel een stukje langzamer maar dat maakt voor mij niet uit.
hmm dan moet er toch ergens iets mis gaan bij m'n combinatie van verlengkabel en USB->miniB kabel. De symptonen die TerranGhost komen redelijk overeen met wat ik waarnam, alleen kon ik *soms* kleine bestanden (<5mb) wel op de ms zetten, terwijl bij grotere bestanden het schrijven halverwege werd onderbroken. Ik zal thuis eens kijken wat voor type/merk kabel ik nou heb..

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

leech1984 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:17:

Je kan bij lik-sang ook betalen door internationaal overschrijven (via iban). Ik heb dat ook gedaan, was na ongeveer 6 dagen bij hun ontvangen, en geen extra kosten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

Bartjuh schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:37:
[...]

Je kan bij lik-sang ook betalen door internationaal overschrijven (via iban). Ik heb dat ook gedaan, was na ongeveer 6 dagen bij hun ontvangen, en geen extra kosten gehad.
Dan heb je mooi mazzel gehad... ik moest aan de meneer van UPS gewoon 60 euro invoerrechten betalen.

Maakt niet uit overigens 218,- euro + 60 euro invoerrechten maakt 278,- euro totaal.
Die 28,00 euro extra voor 5 maanden eerder spelplezier had ik er graag voor over.

Wel heb ik drie dagen in spanning gezeten of ik geen PSP zou krijgen met kappotte pixel(s) erin.... die zaten er gelukkig niet in!

Overigens vonden jullie Ridge Racer ook zo makkelijk??? }:O
Pas vanaf de EX tour wordt het écht moeilijk en soms zelfs ondoenlijk :(

Naast Wipeout Pure en Ridge Racer welke spellen raden jullie nog meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 101094 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:33:
[...]

Ridge Racer is inderdaad niet heel moeilijk of té moeilijk.

Ikzelf heb sinds vrijdag Lumines. Ik ben zelf niet zo van de puzzelspellen maar ik vind deze echt briljant. In de reviews krijgt deze ook hoge cijfers.

Ik heb mijn PSP bij Importmadness.co.uk besteld.
Voor €335,- een PSP (USA) Value pack, Ridge Racers en Logitech case.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 06:39
Ridge Racers is idd té makkelijk naar mijn mening. Het is echter wel een erg vermakelijk spel. Zelf heb ik verder NFSU Wipeout Lumines en THUGR.

Mijn favorieten op dit moment zijn toch echt wel THUGR en Lumines. ThugR is gewoon cool wat voor een stunts je allemaal kunt doen en ze worden natuurlijk ook steeds lastiger. Lumines is gewoon een supergeniaal spel waar je in de eerste 5 minuten gewoon hardstikke verslaafd aan raakt. Het is me echter niet gelukt om een mooie high-score neer te zetten. 71.000 is zo'n beetje het hoogste. Het is namelijk irritant dat bij elk level de snelheid omhoog gaat, totdat je op 65.000 komt. Want dan gaat in 1 keer die balk die van links naar rechts gaat een stuk langzamer. Dat ben je dan niet gewend en dan ga ik steeds af.

Verder vind ik de levels met de blauw/witte vierkantjes en die met de donkerrode/witte rondjes het moeilijkste tot nu toe.

Maarja, oefening baart kunts zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Bedankt voor de reacties!

ik wist niet dat je kon overschrijven! :o dan gaan we dat eens proberen...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

abeker schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:06:
[...]

hmm dan moet er toch ergens iets mis gaan bij m'n combinatie van verlengkabel en USB->miniB kabel. De symptonen die TerranGhost komen redelijk overeen met wat ik waarnam, alleen kon ik *soms* kleine bestanden (<5mb) wel op de ms zetten, terwijl bij grotere bestanden het schrijven halverwege werd onderbroken. Ik zal thuis eens kijken wat voor type/merk kabel ik nou heb..
De kabel geeft problemen op m'n eigen problemen, deze heeft gewoon USB 2.0 poorten. Op de oude compaq van m'n moeder met USB 1 werkt hij wel gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 101094 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:33:
[...]

Dan heb je mooi mazzel gehad... ik moest aan de meneer van UPS gewoon 60 euro invoerrechten betalen.

Maakt niet uit overigens 218,- euro + 60 euro invoerrechten maakt 278,- euro totaal.
Die 28,00 euro extra voor 5 maanden eerder spelplezier had ik er graag voor over.

Wel heb ik drie dagen in spanning gezeten of ik geen PSP zou krijgen met kappotte pixel(s) erin.... die zaten er gelukkig niet in!

Met geen kosten bedoel ik ook; geen transactiekosten ;)

Verder had ik bij lik-sang mijn games besteld en daar geen invoerrechten/btw voor hoeven te betalen, heb er nooit een psp gekocht... dus weet niet hoe het daarmee gaat :)

Ik heb ook wipeout en ridge racer, alleen ridge racer vind ik niet veel aan...
Maar wipeout vind ik echt superstoer! helemaal verslaafd!

Ps; iemand nog ridge racer (US) kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143772

Bartjuh schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:09:
[...]

Ps; iemand nog ridge racer (US) kopen? ;)
ik heb je toegevoegd ..

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 143772 op 09-05-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:22

Ottooo

Vuurvlieg

Info voor wie het interressant vind: Football Manager komt naar de PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 00:25

Blaz0r

:)

Ottooo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:37:
Info voor wie het interressant vind: Football Manager komt naar de PSP :)
Mooi zo :) nu PES nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Is ook reeds aangekondigd.

Hopelijk meer info op de e3. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Speelt dat nou een beetje? een voetbal spel op de PSP? Ik zit erover na te denken mijn XBOX in te "ruilen" voor een PSP. Met die PSP kan ik meer plus dat ik niet gebonden wil zijn aan 1 plaats om te gamen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 09-05-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat voor type batterij zit eigenlijk bij de PSP? Het staat er namelijk niet op.
Dit ivm "geheugen-effect" en andere geintjes. Moet ik hem wel helemaal opladen, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de star wars fans. ergens onder in de pagina is de film voor de PSP te downloaden.

http://www.panicstruckpro...ns/revelations_movie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Shiver23 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:20:
Wat voor type batterij zit eigenlijk bij de PSP? Het staat er namelijk niet op.
Dit ivm "geheugen-effect" en andere geintjes. Moet ik hem wel helemaal opladen, of juist niet?
Lithium Ion - 3,6V - 1800 mah

[ Voor 6% gewijzigd door Yellowneck op 09-05-2005 22:16 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26

danplo

The Force is strong with me

Anoniem: 143024 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:43:
voor de star wars fans. ergens onder in de pagina is de film voor de PSP te downloaden.

http://www.panicstruckpro...ns/revelations_movie.html
Had deze film al gezien op mijn pc.
Voor een echte starwars fan een leuke film om te kijken.
Film duurd iets van 40 a 45 minuten.
Zelf heb ik hem nu ook gedownload voor mijn PSP.
Mooi gemaakte film met een leuk verhaal, en dat door mensen die weinig geld hadden en mensen die gratis hebben meegewerkt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:52:
Speelt dat nou een beetje? een voetbal spel op de PSP? Ik zit erover na te denken mijn XBOX in te "ruilen" voor een PSP. Met die PSP kan ik meer plus dat ik niet gebonden wil zijn aan 1 plaats om te gamen.
1. Betwijfel dat ooit iemand zijn PSP zal omruilen voor een Xbox.

2. Fifa vind ik niet te spellen. Je MOET spelen met analoog. Ik krijg dikke kramp aan me handen omdat het gewoon veelste laag zit en je daarmee niet kan spelen. Het is jammer dat je het niet kan instellen of je met de pijltjes speelt of met analoog stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:45

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Anoniem: 76236 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:50:
[...]
2. Fifa vind ik niet te spellen. Je MOET spelen met analoog. Ik krijg dikke kramp aan me handen omdat het gewoon veelste laag zit en je daarmee niet kan spelen. Het is jammer dat je het niet kan instellen of je met de pijltjes speelt of met analoog stick.
Ik heb hier geen problemen mee, vindt het zelfs wel fijn spelen.
Ik kan alleen niet koppen bij corners. :( Weet iemand wat ik fout doe of moet doen?

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143273

Anoniem: 76236 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:50:
[...]

Ik krijg dikke kramp aan me handen omdat het gewoon veelste laag zit en je daarmee niet kan spelen.
vaker spelen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Laatst online: 22:45

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ha, ha, LOL, ik doe bijna niets anders. :9
Krijg 't gewoon echt niet voor elkaar. Mischien een keer het boekje lezen, wellicht dat er daar iets in staat.

Wat ik ook wel irritant vindt bij corners is dat je niet zelf kunt kiezen waar
je de bal naar toe schopt. Kan alleen een van de 3 spelers selecteren.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja316
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-01 19:52
Heeft iemand toevallig MLB voor z'n PSP ? Ik kon kiezen tussen NBA of MLB maar ben blij dat ik MLB heb gekozen en moet zeggen dat het een vet relax spel is vergeleken met NBA. Alleen moet je natuurlijk wel van Baseball houden maar toch prima spel...... Gameplay is goed, graphics en play by play commentary is leuk. Het is zeker de moeite waard om em een keer te testen. :9~

Ik heb bij camernu.nl deze besteld en het werkt perfect !!!! Zeker de moeite waard als het weer op voorraad is alleen is het ietjes duurder geworden, het was eerst 130 euros.
Afbeeldingslocatie: http://www.cameranu.nl/upload/artikelen/gaming-mspd-1gb.jpg
1GB Memory Stick PRO Duo
Sandisk Memorystick Pro Duo 1GB(Gaming voor PSP)UITVERKOCHT!!!

Trouwens in amerika hadden ze het steeds over Midnight Club 3 Dub Edition dat dat de echte race/tune spel wordt. Mijn vraag is: moet ik daarop wachten of kan ik alvast NFSU kopen om auto's te tunen en te racen. heb namelijk nog nooit een midnight club spel gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door kanja316 op 10-05-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100499

Als midnight club 3 dub edition net zo gaaf is als voor de xbox dan zou ik wachten.
heb zelf nfsu en ik vind het nog wel wat wennen met die besturing.

MC3 is gewoon GAAF op de xbox dus hopen dat ie ook zo wordt op de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

kanja316 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:09:
Heeft iemand toevallig MLB voor z'n PSP ? Ik kon kiezen tussen NBA of MLB maar ben blij dat ik MLB heb gekozen en moet zeggen dat het een vet relax spel is vergeleken met NBA. Alleen moet je natuurlijk wel van Baseball houden maar toch prima spel...... Gameplay is goed, graphics en play by play commentary is leuk. Het is zeker de moeite waard om em een keer te testen. :9~

Ik heb bij camernu.nl deze besteld en het werkt perfect !!!! Zeker de moeite waard als het weer op voorraad is alleen is het ietjes duurder geworden, het was eerst 130 euros.
[afbeelding]
1GB Memory Stick PRO Duo
Sandisk Memorystick Pro Duo 1GB(Gaming voor PSP)UITVERKOCHT!!!

Trouwens in amerika hadden ze het steeds over Midnight Club 3 Dub Edition dat dat de echte race/tune spel wordt. Mijn vraag is: moet ik daarop wachten of kan ik alvast NFSU kopen om auto's te tunen en te racen. heb namelijk nog nooit een midnight club spel gespeeld.
Is wel leuk om te zien dat die geheugenstickjes nog veel kleiner kunnen dan het duo formaat :D
Zie de chip, in principe zou je hem bijna 3x kleiner kunnen maken nog :Y) Raak je het alleen nog eerder kwijt denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja psp kan wss ook nog wel kleiner maar als je dat doet valt er gewoon niet mee te game, keb nogal grote handen en krijg na een uurtje toch wel een beetje kramp vooral als ik de analoge stick gebruik omdat die gewoon té laag zit

iemand nog nieuws over bf @ psp :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja316
  • Laatst online: 22-01 19:52
Anoniem: 127313 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:26:
Mja psp kan wss ook nog wel kleiner maar als je dat doet valt er gewoon niet mee te game, keb nogal grote handen en krijg na een uurtje toch wel een beetje kramp vooral als ik de analoge stick gebruik omdat die gewoon té laag zit

Dit heb ik op Gamespot gelezen. Zie vooral de Release list onderin..........

BRON: http://www.gamespot.com/news/2005/04/25/news_6122903.html

Today, though, Digital Illusions CE announced it is bringing one of the most successful shooter franchises of all time to Sony's portable platform. Battlefield 2: Modern Combat, the first console version of its wildly popular Battlefield series, will be released on the PSP in the first quarter of 2006. It will ship alongside the Xbox 360 version of the game, which will first arrive on the Xbox and PlayStation 2 in fall of 2005. The PC version of the game, simply called Battlefield 2, will ship in June.

But while DICE is developing the console and PC versions of Modern Combat itself, it's farming out development of the PSP edition "to Electronic Arts' English studio." It didn't specify which of EA's several UK-based studios, which include operations in Chertsey and Warrington, as well as Criterion Studios in Guilford.

"To Digital Illusions, licensing is an attractive solution, since the company doesn't have enough resources, personnel-wise, to produce the PSP version at the moment. We also get a larger product portfolio without spending money on extra development costs," said Digital Illusions' CEO Patrick Söderlund.

Besides the PSP Battlefield 2 licensing deal, Digital Illusions also revealed it is working on a new first-person shooter. The still-unnamed game is an all-new intellectual property "based on Digital Illusions' brand," and it will be developed at DICE's Canadian studio in London, Ontario. The FPS will be released for the PC in fall of 2005. It's unclear if it's the same Untitled game that will be released for the PlayStation 2, Xbox, Sony, and "MS Next-gen" in 2006 and 2007. DICE is also readying another unnamed game for release in 2007, solely on next-generation platforms. The complete release schedule is below.

Battlefield 2 - PC - June 2005
BF2 Modern Combat - PS2, Xbox - Fall 2005
Untitled FPS - PC - Fall 2005
BF2 Modern Combat - Xbox 360, PSP - Q1 2006
Untitled - PS2, Xbox, Xbox 360, and PlayStation 3 - 2006

[ Voor 4% gewijzigd door kanja316 op 10-05-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is een GB(C) emulator gereleased. erg klein schermpje, geen sound, maar hij werkt :P
alleen voor 1.0

kheb een 1.5 dus niet kunnen testen, maar hij werkt.

http://forums.ps2dev.org/viewtopic.php?t=1648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-06 18:40

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

grr fucked dat allemaal die homebrew shit niet meer op 1.5 werkt.. kan ik niet downgraden weer terug naar 1.0 :p

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:26:

Ja, hier heb ik dus ook last van!!! Kramp aan handen door analoog omdat het te laag zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

ricost schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:47:
grr fucked dat allemaal die homebrew shit niet meer op 1.5 werkt.. kan ik niet downgraden weer terug naar 1.0 :p
Misschien dat er nog weleens een soort van mod-chip wordt ontwikkeld (voor unsigned, homebrew code) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:44:
[...]

Misschien dat er nog weleens een soort van mod-chip wordt ontwikkeld (voor unsigned, homebrew code) ?
Lol, een modchip in de PSP. Lijkt me best grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hackt firmware lijkt me waarschijnlijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

..met gelijk een browser erin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Laatst online: 26-05 15:41

amd187

Ondertitel

Wahaha, net ff online gespeeld met Twisted Metal na eindelijk m'n internet via wifi voor elkaar gekregen te hebben. Wat is dat vet zeg, zo'n klein ding in je handen waar je dan mee online aan het gamen bent :D Tis alleen jammerlijk rustig daar in die lobby's, je zou denken dat er wel veel mensen aan het gamen waren. mischien dat wifi toch nog een overbodige luxe is daar in de US voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij veel mensen werkt t niet :P

ik ken 4 mensen die de game hebben (ik ook) en werkt bij geeneen.

je kan btw binnenkort wel downgraden nar 1.0 hoor (verwacht), nu kan t ook al, maar dan moet je wel goed kunnen solderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Ik kan aardig solderen, alleen mn PSP zal ik nooit openmaken. Tweaker of niet, dat ding is me te heilig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Vandaag weer een nieuw PSP spel ontvangen, Hot Shot Golf: Open Tee. Erg verslavend! Heb nog nooit een spel uit de serie gespeeld en de laatste keer dat ik uberhaupt een golf spel heb gespeeld moet nog op de C64 geweest zijn. Na het zien van de demo op de demodisc toch maar op de gok het spel gekocht.

Het spel ziet er grafisch leuk uit, het heeft een beetje anime achtige sfeer. De gameplay is erg verslavend. De bediening heeft een prettige leercurve en binnen 15 minuten speel je al een aardig eind weg. Heb eigenlijk maar een minpunt en dat is dat er maar 1 muziekje tijdens het spel aanwezig is en dit heeft tot overmaat van ramp een hoog 'liftmuziek' gehalte. Gelukkig kun je het uitzetten bij de opties.

Al met al ben ik er zeer tevreden mee. Het speelt snel en dus ook ideaal voor als je even 5 minuten niks te doen hebt. Een aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

www.ps2nfo.com:
On the Official Web site the PSP v1.51 firmware update is now available for download for JAP region PSP users. Those interested in simply examining it can grab the v1.51 Firmware Update, however, unless you actually own a JAP PSP and wish to have the latest firmware equipped we recommend NOT updating with it at this time. Several dev'ers have already confirmed WPA still hasn't been implemented and also unencrypted (homebrew) code does not run with it.
Iemand al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Ik vind het nu al kut dat ik mn Jap PSP naar 1.5 geupgrade heb, laat staan dat ik dit ga proberen en het risico loop dat dadelijk ook games (half) starten vanaf memorystick ook niet meer mogelijk is.

Maar iemand die het wel testen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Eindelijk de webbrowser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:28

rammes

koekebakker 1e klas

ik update em vanavond wel

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-E-A-UTIFUL!

echt geweldig :) al screenshots van de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk de webbrowser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik geloof er niets van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie nergens staan dat er een browser is? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Ja in Wipeout zeker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat wisten we al, we zaten te w8en op een stand alone browser, het is me nog niet duidelijk wat er precies vernieuwd is in deze 0.01 hogere versie. :(

verder snap ik de waarschuwing om het (nog) niet te gebruiken niet... waarom :?

>-is het btw niet mogelijk om down te graden naar v1.00 via herstellen van fabrieksinstellingen?-<

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 11-05-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Browse me een ongeluk met 1.51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is nu al niet mogelijk om hacks te gebruiken met versie 1.5 (waarschijnlijk zal dit binnenkort wel mogelijk zijn). PS2nfo waarschuwt dat het misschien nog moeilijker zal zijn om hacks te gebruiken onder firmware 1.51. Dus, als er geen belangrijke updates zijn, kun je maar beter niet de nieuwe firmware installeren.
De grote vraag is echter: wat zijn de updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Foto? Bewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

..en heeft iemand met 1.51 al geprobeert hoe wipeout vanaf de memorystick nu reageert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ricost schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:09:
..en heeft iemand met 1.51 al geprobeert hoe wipeout vanaf de memorystick nu reageert ?
Wipeout doet het nu ook vanaf memory stick!!!!
Echt cool van Sony!!!
Een update van 1.50 naar 1.51 dus je zou verwachten dat het niks voorstelt, maar ondertussen eenstandalone webbrowser en de mogelijkheid je gedownloade games vanaf memorystick te spelen. Echt schitterend! Je zou haast vergeten dat Sony 500 miljoen verlies heeft gedraaid...
Raar hoor, dat ze die gratis games weggeven }:O

Sjongefuckinjonge, wat een debiele vragen allemaal; 1.51, geen fuck veranderd, kleine aanpassing aan de security. Nou wil ik wel gaan gokken voor je, maar het zal wel iets maken hebben met de meest recente hackpogingen....

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:13:
[...]

Echt cool van Sony!!!
Een update van 1.50 naar 1.51 dus je zou verwachten dat het niks voorstelt, maar ondertussen eenstandalone webbrowser en de mogelijkheid je gedownloade games vanaf memorystick te spelen. Echt schitterend! Je zou haast vergeten dat Sony 500 miljoen verlies heeft gedraaid...

Sjongefuckinjonge, wat een debiele vragen allemaal; 1.51, geen fuck veranderd, kleine aanpassing aan de security. Nou wil ik wel gaan gokken voor je, maar het zal wel iets maken hebben met de meest recente hackpogingen....

Ja iemand had Wipe-out op zijn memorystick gekregen (niet volledig). Hij had bestanden weggehaald maar hij kreeg de preview functie en verder kwam hij niet. Het is niet DAADWERKELIJK GELUKT om te spelen vanaf de Memorystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

matthijst schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:13:
[...]

Echt cool van Sony!!!

..anders reageer je gewoon niet ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ricost schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:48:
[...]

..anders reageer je gewoon niet ! :(
My thoughts exactly! Mathijst, hoe oud ben je? Want je gedraagt je als een kleuter |:(

Ik zit zelf nog op versie 1 van de firmware... nog te lui geweest om te updaten ;) Maar als er echt een browser in zit, dan ga ik gelijk updaten zodra ik thuis ben! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:55:
[...]

My thoughts exactly! Mathijst, hoe oud ben je? Want je gedraagt je als een kleuter |:(

Ik zit zelf nog op versie 1 van de firmware... nog te lui geweest om te updaten ;) Maar als er echt een browser in zit, dan ga ik gelijk updaten zodra ik thuis ben! :Y)
Ik krijg er bijna spijt van dat ik m'n Jap-1.0 heb geupdate naar 1.5... voorlopig geen homebrew-coded-software voor mij :'(.

Noujah dan maar even wachten op een firmware hack >:) O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bartjuh schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:55:
1. Lezen valt niet mee schijnbaar: Matthijst
2. 10 jaar ouder dan jij gok ik. Schijnbaar vind jij de vragen over een .01 firmware update spannend. Ik vind ze onnozel:

"het risico loop dat dadelijk ook games (half) starten vanaf memorystick ook niet meer mogelijk is."
ja, halve games starten, daar heb je wat aan. Games starten sowieso niet, ook niet half

"al screenshots van de browser?"
pffffff, een update van 0.01, alsof dat een browserupdate zal zijn

"..en heeft iemand met 1.51 al geprobeert hoe wipeout vanaf de memorystick nu reageert ?"
met 1.50 deed ie al niks, met 1.51 zou ie opeens wel werken?

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 11-05-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=23358774,noline]matthijst schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:02[/message
Gedraag je dan naar je leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Allemaal een beetje opgefokt omdat je nog geen illegale games kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
AUB, houd het lekker ontopic als jullie willen!

Ik heb net geupdate naar v1.51. Bij de lijst van updates die Sony geeft staat alleen: Strengthened Security Update.
Na het geïnstalleerd te hebben zal dit ook wel het geval zijn. Er zit iig geen browser in of maar 1 ander icoontje in het menu. Alles is hetzelfde gebleven.

Ook zit iedereen hier te schreeuwen over een browser-update. Ik neem aan dat ze zoiets niet in een 0,0* update gaan duwen, net zoals Matthijst al zei. Dit zal eerder een 0,* update zijn. En als je het logisch gaat bekijken en er komt bijvoorbeeld een browser in de firmware, dan lijkt mij dat ze het met een compleet nieuwe versie doen, aangezien de functionaliteit een behoorlijk stuk wordt uitgebreid. Volgens mij kunnen we dan pas bij v2.0 een browser verwachten (of maybe later...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Laten we het vriendelijk houden en zulke kleuterschool reacties achterwege houden En als ik dat wil weten is het mij het goed recht om deze vraag aan andere gebruikers te stellen. Als jij zelf persoonlijk het nut niet inziet van mijn vraagstelling is dat jou probleem, niet dat van mij :)

Zou niet graag willen dat dit topic door zulke reacties gesloten wordt :)

Ontopic weer. Heeft iemand die 1.51 firmware nu al durven te proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ricost schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:49:
Ontopic weer. Heeft iemand die 1.51 firmware nu al durven te proberen :p
Zie mijn post hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

thx ! ja ik was nog bezig mn vorige post aan het tikken ;) maar heb je al eens getest op Wipeout nog steeds herkend wordt/even ver komt met starten. Het is natuurlijk logisch dat hij nu ook niet zou werken maar het gaat me erom of hij nu niet nog minder doet. Misschien dat Sony een of ander iets in 1.51 heeft gebouwd om het helemaal tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ricost schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:53:
thx ! ja ik was nog bezig mn vorige post aan het tikken ;) maar heb je al eens getest op Wipeout nog steeds herkend wordt/even ver komt met starten. Het is natuurlijk logisch dat hij nu ook niet zou werken maar het gaat me erom of hij nu niet nog minder doet. Misschien dat Sony een of ander iets in 1.51 heeft gebouwd om het helemaal tegen te gaan.
Ik heb het helemaal niet geprobeerd met WipeOut. niet met v1.0, v1.5 en dus ook niet met v1.51. Ik zie het nut er niet van in om een spel op te starten van een Memorystick en dat je dan alleen het intro-filmpje kunt zien. Ik wacht wel lekker tot ze de games wel compleet (en speelbaar) vanaf memorystick kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
trancesetter schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:05:
Ik heb het helemaal niet geprobeerd met WipeOut. niet met v1.0, v1.5 en dus ook niet met v1.51. Ik zie het nut er niet van in om een spel op te starten van een Memorystick en dat je dan alleen het intro-filmpje kut zien. Ik wacht wel lekker tot ze de games wel compleet (en speelbaar) vanaf memorystick kunnen starten.
precies, er start helemaal niks. Je draait alleen het intro filmpje, wat je zelf inject in de eboot.pbp. Oftewel: je kan denk ik ook wel helemaal niks kopieren, behalve eboot.pbp, aangezien daar het filmpje in zit. Heeft niks met hacken van games te maken en al helemaal niet met het spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net ff update geinstalleerd en net als trance al zei niet meer dan iets voor beveiliging, wel interessant om dan te bedenken welke beveiliging dit is... mss een voorproefje om save te internetten? :D mja afwachten dus, wel shit dat ze ons een beetje zitten lekker te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

trancesetter schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:05:
[...]
Ik wacht wel lekker tot ze de games wel compleet (en speelbaar) vanaf memorystick kunnen starten.
Sja, maar misschien gaat dat wel met V1.5 lukken maar niet met de beter beveiligde V1.51... Ik laat de mijne voorlopig wel lekker op 1.5
Pas als ik ook werkelijk wat aan een volgende update heb (webbrowser etc) ga ik upgraden. 1.51 heeft voor mij totaal geen toegevoegde waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou zo min mogelijk upgraden, en zodra t mogelijk is zelfs downgraden :P

waarschijnlijk heeft iemand een gevoelige snaar geraakt (bewust of onbewust) met een homebrew progje ofzo, dat deze update even fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Ik wacht ook nog eventjes, ik vind het al jammer genoeg dat die van mij standaard al met 1.5 geupdate was...

Als sony nou slim is, releasen ze een 1.6 oid met browser en ander moois maar dan super goeie beveiliging tegen homebrew spul.... Dan gaan er veel mensen updaten denk ik, omdat een browser natuurlijk erg mooi is op dit ding. waarmee ze gelijk een hele hoop mensen te pakken hebben, omdat ze dan (tijdelijk, maar goed) geen homebrew spul meer kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw: nadat gisteren de GB emulator is gereleased ( en vanochtend de update, v0.8, waar alles op normale snelheid draait ) is hier het eerste echte spel.

tetris :D

http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje levert DHL ook s'avonds af? Of alleen overdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201

Anoniem: 143273 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:08:
btw: nadat gisteren de GB emulator is gereleased ( en vanochtend de update, v0.8, waar alles op normale snelheid draait ) is hier het eerste echte spel.

tetris :D

http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=836
:( alleen firmware v1.0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Anoniem: 50624 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:43:
Vraagje levert DHL ook s'avonds af? Of alleen overdag?
hoezo verwacht je wat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142258

voor de mensen waarvan nu al psp onderdelen kapot zijn

http://secure.llamma.com/...f6161881e33285c2ceee3b67e

mij toch wat te prijzig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik verwacht er zelfs 2 :D

Ik heb met mijn stomme kop bij DVDBO en VGP besteld, die van DVDBO wou ik afzeggen, maar is inmiddels al verstuurd, net als die van VGP :P :x :o

Verwacht dus binnenkort in V&A een gloednieuwe US PSP in de verkoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerucht: een exploit voor firmwareversie 1.50 is gevonden :)

http://translate.google.c...lybell%2eto%2fuploader%2f

als een japanner (kiddyl ;) ) het even kan bevestigen? :)
google vertaalt niet zo goed.

dit zijn dezelfde gasten die gistere de GB emulator voor 1.0 hebben gereleased.
lijkt me sterk dat ze voor 1.00 een exploit maken wanneer die al gewoon werkt.
is volgens mij voor 1.50, maar ik spreek geen japans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

gelooft nou niemand die post hierboven, of is iedereen van z'n stoel gevallen van verbazing dat het bijna al zover is dat je met 1.5 kan gaan gameboyen? :P

Ik snap weinig van het bericht, maar had wel gehoopt dat iemand het ging confirmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk dat ze zitten de psp-en

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~swets021/linken/psp.gif

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 11-05-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amd187 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:50:
gelooft nou niemand die post hierboven, of is iedereen van z'n stoel gevallen van verbazing dat het bijna al zover is dat je met 1.5 kan gaan gameboyen? :P

Ik snap weinig van het bericht, maar had wel gehoopt dat iemand het ging confirmen :D
Ligt het aan mij of ligt de pagina waar het bericht gehost werd plat?
Kan het gerucht ook op geen enkele andere psp-gerelateerde site terugvinden, maar misschien kijk ik er glad naast :D.

Wat ik zojuist wel tegenkwam is een volgend berichtje van producer Midway:

"In fact, the line up for Arcade Treasures reads as follows: Spy Hunter, Sinistar, Defender, Paperboy, 720, Klax, Joust, Marble Madness, Toobin', Rampage, Gauntlet (4-player), Rampart, Wizard of Wor, Xybots, Championship Sprint, Arch Rivals, Cyberball 2072, Xenophobe, Mortal Kombat, Mortal Kombat II, and Mortal Kombat 3.

Allen volgende week in hun psp-incarnatie te bewonderen op de e3. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 80154 op 11-05-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680

Hier kun je gratis Screenprotectors bestellen. Ze hebben er nog maar 200 dus opschieten.
Je moet wel 2 euro zoveel voor verzendkosten betalen.

https://www.axshop.com/free-psp-offer/

ik weet niet of het al ergens stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 80154 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:27:
[...]

Ligt het aan mij of ligt de pagina waar het bericht gehost werd plat?
Kan het gerucht ook op geen enkele andere psp-gerelateerde site terugvinden, maar misschien kijk ik er glad naast :D.

Wat ik zojuist wel tegenkwam is een volgend berichtje van producer Midway:

"In fact, the line up for Arcade Treasures reads as follows: Spy Hunter, Sinistar, Defender, Paperboy, 720, Klax, Joust, Marble Madness, Toobin', Rampage, Gauntlet (4-player), Rampart, Wizard of Wor, Xybots, Championship Sprint, Arch Rivals, Cyberball 2072, Xenophobe, Mortal Kombat, Mortal Kombat II, and Mortal Kombat 3.

Allen volgende week in hun psp-incarnatie te bewonderen op de e3. :9
Klax heerst!
Ow wat was ik verslaafd aan dat spel op de Lynx. Al is het spel precies hetzelfde, dan vind ik het al mooi :)
Rampage was ook altijd lachen. Zeker in multiplayer. Samen gebouwtjes bashen.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Het posten van .nfo's en warezreleases is niet interessant en niet toegestaan!