Het Playstation Portable topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.611 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143273

Eppo © schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:19:
Denk dat hij andersom bedoelde (iets emuleren op je PSP), maar dan zou het nog steeds wel moeilijk blijven (ondanks de CodeWarrior; Development Studio for PSP gelekt is, nu moeten we alleen nog maar iemand hebben die even https://psp.scedev.net/ hackt en daar de SDK ff download :P, dan kunnen we eindelijk onze eigen proggies maken...)
de SDK is al gelekt...

psp-spot.com:

Title: ELF TO PBP CONVERTER!! PSP HOMEBREW COMING SOON

This tool takes a ELF compiled binary for the PSP and converts it to PBP file that can be run off of the memory card.

Quoted from loser:

"This tool takes an elf file compiled for psp and "converts" it into a PBP file.
You can then copy this pbp file to a subdir in "PSP/GAME" on your memcard (eg to "PSP/GAME/APP1/EBOOT.PBP")
This tool has been designed so that you could run it at the end of your makefile,
you could even set your makefile to then copy the pbp to your psp after making it
(assuming you first set your psp to usb mode).

Let the pspdev begin! "

"Ver.3
Slightly updated version of the elf2pbp tool.

The included param.sfo file is now made as simlpe and generic as i could
while it would still work. You can now also set the name of your app from the command line

eg: ebp2elf main.elf "My First Demo"

Here's the link to the file for download:
http://www.internalreality.com/elf2pbp3.zip

die gasten van psp-spot.com zijn van teamxecuter, die al jaren xbox chips maken, dus komt wel goed denk ik :) (als ze dit zelf gemaakt hebben, kan ik niet opmaken uit de tekst..)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 143273 op 04-05-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Supergaaf!, ik moet echt aan die ide voor de psp komen :D
Dan ga ik me er echt wel in verdiepen, zodra ik tijd heb ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

YellowNeck schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:36:
Damn,...erger me nog steeds aan die kleine putjes in me scherm :(
Wel minder... heb gelezen dat er meer mensen hier waren met hetzelfde probleem
Hmmm ik herken het probleem... Die putjes heb ik ook in mijn schermpje zitten. Gelukkig niet in die mate dat het me echt stoort... Erger zou ik vinden en putjes en dode pixels.

Misschien dat je die putjes er op de een of andere manier uit zou kunnen polijsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:18
FIFA Soccer lukt al heel aardig, alleen het schieten op doel is een drama. Allle ballen vliegen huizenhoog over. Weet iemand hoe je de analoge stick moet houden als je op doel schiet en je een laag schot over de grond wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik heb eindelijk mijn PSP binnnen :)
Wat wel raar is dat ik bij eerste check geen dode pixels kon ontdekken en nu er ineens wel 1 spot.
Of ik heb de eerste keer niet goed gekeken op hij is recentelijk gestorven..
Hoedanook met 1 dooie pixel kan ik wel leven, die pixeltjes zijn namelijk piepklein op de PSP..

Weet iemand trouwens hoe je bij ape escape op die hoge bergen kan komen? ik klim in de boom ernaast maar haal het nooit tot de berg.. als ik dubbelspring van de boom af ga ik te hoog en haal ik het nog niet..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ToolkiT schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:24:
Ik heb eindelijk mijn PSP binnnen :)
Wat wel raar is dat ik bij eerste check geen dode pixels kon ontdekken en nu er ineens wel 1 spot.
Of ik heb de eerste keer niet goed gekeken op hij is recentelijk gestorven..
Hoedanook met 1 dooie pixel kan ik wel leven, die pixeltjes zijn namelijk piepklein op de PSP..

Weet iemand trouwens hoe je bij ape escape op die hoge bergen kan komen? ik klim in de boom ernaast maar haal het nooit tot de berg.. als ik dubbelspring van de boom af ga ik te hoog en haal ik het nog niet..
Hoe vind je Ape Escape?
Ik ben op zoek naar een leuk spel voor mijn vriendin. Die houdt wel van blije puzzelspelletjes en sonic/mario-achtige dingen. En ik ga niet speciaal voor haar een DS-halen :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Shiver23 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:27:
[...]

Hoe vind je Ape Escape?
Ik ben op zoek naar een leuk spel voor mijn vriendin. Die houdt wel van blije puzzelspelletjes en sonic/mario-achtige dingen. En ik ga niet speciaal voor haar een DS-halen :)
lol..ik voor me zus..komt er nog een Spyro-achtig iets uit?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Shiver23 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:27:
[...]

Hoe vind je Ape Escape?
Daar moet je voorzichtig mee zijn ;). Mijn schoonmoeder heeft 1 keer tetris gespeeld vervolgens verbeterd ze al mijn scores en is ze verslaafd :P

Als ik mijn PSP binnen heb krijgt ze luminess niet te zien iig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jay-v op 04-05-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

spydoggie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:22:
[...]

Daar moet je voorzichtig mee zijn ;). Mijn schoonmoeder heeft 1 keer tetris gespeeld vervolgens verbeterd ze al mijn scores en is ze verslaafd :P
LOL. gelukkig heeft mij vriendin haar eigen PSP aangeschaft die is helemaal weg van RR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja, leuk dat jullie ook vrouwen kennen die het leuk vinden, maar ik heb zo nog steeds geen antwoord op mijn vraag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

spydoggie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:22:
[...]

Als ik mijn PSP binnen heb krijgt ze luminess niet te zien iig :)
LOL mijn vrouw heeft dat met bejeweled(2) op de palm :D

Luminess is misschien dan wel wat voor haar.

Over ape escape: Ik vind het wel een grappig spel, maar geen topper, maar het is dan ook niet mijn smaak. Het is trouwens best pittig, die stomme aapies zijn behoorlijk snel ;)
Voor liefhebbers van platform games is het denk ik wel een goed spel. (zeker omdat het goedkoper is dan andere spellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Shiver23 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:28:
Ja, leuk dat jullie ook vrouwen kennen die het leuk vinden, maar ik heb zo nog steeds geen antwoord op mijn vraag :D
Je hebt ook al 59 minuten gewacht, schande! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trouwens heb met ebp2elf een kleine test gedaan... ben gewoon op zoek gegaan naar een klein .elf bestandje en die naar eboot.pbp gemaakt. Alhoewel het origineel een PS2 elf was kon mn PSP het bestandje wel zien... Dus die converter werkt wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:36:
trouwens heb met ebp2elf een kleine test gedaan... ben gewoon op zoek gegaan naar een klein .elf bestandje en die naar eboot.pbp gemaakt. Alhoewel het origineel een PS2 elf was kon mn PSP het bestandje wel zien... Dus die converter werkt wel! :)
Update:
Ik bedoelde natuurlijk elf2pbp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
YellowNeck schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:36:
[...]

lol..ik voor me zus..komt er nog een Spyro-achtig iets uit?
Waaattt.... Spyro op de PSP! Dat zou mooi zijn!!! :)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/15139/spyro2.jpg
Spyro vind ik naast racespellen nog steeds de mooiste spellen voor de PS en PS2.... toch maar ape escape gaan proberen dan

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

de SDK is al gelekt...

psp-spot.com:

Title: ELF TO PBP CONVERTER!! PSP HOMEBREW COMING SOON

This tool takes a ELF compiled binary for the PSP and converts it to PBP file that can be run off of the memory card.

Quoted from loser:

"This tool takes an elf file compiled for psp and "converts" it into a PBP file.
You can then copy this pbp file to a subdir in "PSP/GAME" on your memcard (eg to "PSP/GAME/APP1/EBOOT.PBP")
This tool has been designed so that you could run it at the end of your makefile,
you could even set your makefile to then copy the pbp to your psp after making it
(assuming you first set your psp to usb mode).

Let the pspdev begin! "

"Ver.3
Slightly updated version of the elf2pbp tool.

The included param.sfo file is now made as simlpe and generic as i could
while it would still work. You can now also set the name of your app from the command line

eg: ebp2elf main.elf "My First Demo"

Here's the link to the file for download:
http://www.internalreality.com/elf2pbp3.zip

die gasten van psp-spot.com zijn van teamxecuter, die al jaren xbox chips maken, dus komt wel goed denk ik :) (als ze dit zelf gemaakt hebben, kan ik niet opmaken uit de tekst..)
toon volledige bericht
Alleen ben je vergeten te melden dat dit alleen op ver 1.00 van de jap psp's werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MaZo schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:31:
Woei, ik heb eindelijk FIFA binnen na maanden uitstel!

Lang leve Lik-Sang! :D

Edit:

Ik kwam vorige week op een FTP trouwens Metal Gear Acid tegen, kweet alleen niet in hoeverre het een fake release is of niet.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Ja... en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

weet iemand of darkstalkers chronicle ook egt online kan... dus wereldwijd.. en niet alleen link??

want als ik inlog zegt hij bij leage : kies inlog positie maar er staat niks...

EDIT: ik zag de startpost.... er staat dat je nog niet online kan gamen.... is dat altijd... of alleen omdat ik de USA versie hebt??

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 139386 op 04-05-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ohhh ik ben helemaal in mn nopjes... gister via speurders.nl een of andere gast opgebelt uit haarlem (dichtbij) die amerikaanse import spellen voor 50 euro verkoopt nieuw in verpakking. Hij kwam binnen 2 uur zelfs langs met de auto en een hele doos met spellen en accesoires voor top prijzen en heb mn spellencollectie uitgebreid met WipeOut Pure en Twisted Metal Head On, daarnaast nog een UMD Opbergdoosje voor 4umd disks gekocht en ik ben dr helemaal klaar voor.

Daarna op zoek geweest naar een mooie case/zakje voor mn PSP aangezien ik vrijdag naar India gaat en nog helemaal niks had. Hele mooie gevonden ook in haarlem bij Digifan.nl die ze ook op voorraad had voor 19,95. Maar is een hele solide leren tasje met soort van suede stof van binnen die je psp "schoonmaakt" zodra je hem erin/uit doet aangezien hij er best strak in zit.

De games zijn daarnaast ontzettend vet, online met Twisted Metal is echt heel vreemd als je het voor t eerst doet. Draadloos internetten met mn laptop vond ik al een hoog "huh" gehalte, maar met je psp op de bank zitten en chatten met iemand uit texas en dan 1on1 carcombat spelen is echt da bomb. Wipeout is gewoon in 1 woord "stijl". Heel vet en heb er geen spijt van dat ik 2 "cargames" naast Ridge Racers heb gekocht. (heb ook Dynasty Warriors maar die is volledig in t japans en heeft een hoog frisbee gehalte voor mij, kortom kansloos spel 8)7)

Als je foto's wil van die leren case kan ik ze wel ff maken maar alleen als iemand dat nuttig vind :)

_/-\o_ PSP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
_Erikje_ schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:09:
[...]
Waarschijnlijk krijgen ze de games nog niet van de UMD disks af.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben high speed ms 1gig op vooraad daar.
nudie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:25:
Ohhh ik ben helemaal in mn nopjes... gister via speurders.nl een of andere gast opgebelt uit haarlem (dichtbij) die amerikaanse import spellen voor 50 euro verkoopt nieuw in verpakking. Hij kwam binnen 2 uur zelfs langs met de auto en een hele doos met spellen en accesoires voor top prijzen en heb mn spellencollectie uitgebreid met WipeOut Pure en Twisted Metal Head On, daarnaast nog een UMD Opbergdoosje voor 4umd disks gekocht en ik ben dr helemaal klaar voor.

Daarna op zoek geweest naar een mooie case/zakje voor mn PSP aangezien ik vrijdag naar India gaat en nog helemaal niks had. Hele mooie gevonden ook in haarlem bij Digifan.nl die ze ook op voorraad had voor 19,95. Maar is een hele solide leren tasje met soort van suede stof van binnen die je psp "schoonmaakt" zodra je hem erin/uit doet aangezien hij er best strak in zit.

De games zijn daarnaast ontzettend vet, online met Twisted Metal is echt heel vreemd als je het voor t eerst doet. Draadloos internetten met mn laptop vond ik al een hoog "huh" gehalte, maar met je psp op de bank zitten en chatten met iemand uit texas en dan 1on1 carcombat spelen is echt da bomb. Wipeout is gewoon in 1 woord "stijl". Heel vet en heb er geen spijt van dat ik 2 "cargames" naast Ridge Racers heb gekocht. (heb ook Dynasty Warriors maar die is volledig in t japans en heeft een hoog frisbee gehalte voor mij, kortom kansloos spel 8)7)

Als je foto's wil van die leren case kan ik ze wel ff maken maar alleen als iemand dat nuttig vind :)

_/-\o_ PSP _/-\o_
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
yup yup zag m liggen in haarlem voor 180uro volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

voor die 180 euro zou ik toch ff w8en pff scheel 80 euro met die inkoopactie

@ mazo

"jij wel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja klopt maarja sommige mensen kunnen niet w8en om er 1 te hebben. vind hem zelf ook aan de dure kant. gelukkig heb ik er al 1 maar geen high speed. dit zal al wel een keer gevraagd zijn, maar is high speed nou echt beter? merk je dat in je PSP? als je films kijkt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehm, de UMD is gekraakt

ISOs kunnen gemaakt worden, nu nog iets om de ISOs op te starten vanaf de memstick :)

edit :

rely op post onder me,
ik schrok daar ook van :P

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 143273 op 05-05-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19
Ai, de eerste UMD discs zijn "gekraakt". je kan er niks mee overigens.

Wel geinig om te zien hoe groot de spellen zijn:
Vampire Chronicle: The Chaos Tower -JAP- 435 MB
Ridge Racers -JAP- 525 MB
Wipeout: Pure -USA- 150 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084

waar lees je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:39:

Goed nieuws zeg! maar waar heb je dat gevonden? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
http://www.psptech.net/download.php?id=19
http://www.psptech.net/download.php?id=20
http://www.psptech.net/download.php?id=21

nfo files. Als die niet werken moet je je registreren. Bericht staat ook op de frontpage van psptech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond tijdens het surfen een koreaanse? site met fotos en een filmpje van 254mb over de network utility umd die bij de koreaanse release zit.

http://www.videogamerx.net/bbs/view.php?id=vx01&no=9014

edit: net even het 20 minuten durende filmpje gekeken over de presentatie van de network utility disc.
Is wel in het koreaans maar de video presentatie maakt een hoop duidelijk. Als de de umd is opgestart word er verbinding gemaakt met je wifi netwerk en kan je kiezen tussen psp club en nespot. In nespot kan je kiezen voor diverse optie waaronden video on demand en online music luisteren. Ook online e-books en comics lezen behoren tot de opties maar ik vind de broadcast optie nog het leukst waarbij je live tv kan kijken. Jammer genoeg heb ik nog niets kunnen zien van het normale browsen en de email client maar volgens de presentatie moet dit wel mogelijk zijn.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 119364 op 05-05-2005 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:39:

Volgens mij moet nu niet meer zo moeilijk zijn toch? img+sdk+elf2pbp=???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

Ik heb recentelijk een psp gekocht na in het bezit te zijn geweest van een nintendo DS. Wat een verschil tussen die twee zeg. PsP kan je tenminste ZIEN dat je een racegame aan het spelen bent (ds zie je blokkerige textures voorbij schieten :P en drawdistance is echt afschuwelijk kort).

Ik lees hier het 1 en ander over een inkoopactie voor 1gb duo pro sticks. Kan iemand hier wat meer info over geven?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 124837 op 05-05-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Je moet toch iets beter de rest van het topic lezen. Iemand zei dat de games nog niet van UMD te krijgen waren, terwijl ik wel al een release had gespot. Daar wees ik em ff op.

Jij suggereert alsof ik bedoel dat ik de games van UMD kan rippen ofzo. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

Anoniem: 124837 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 09:00:
Ik heb recentelijk een psp gekocht na in het bezit te zijn geweest van een nintendo DS. Wat een verschil tussen die twee zeg. PsP kan je tenminste ZIEN dat je een racegame aan het spelen bent (ds zie je blokkerige textures voorbij schieten :P en drawdistance is echt afschuwelijk kort).

Ik lees hier het 1 en ander over een inkoopactie voor 1gb duo pro sticks. Kan iemand hier wat meer info over geven?
http://www.inkoopacties.net/ia/dtmnh3hc

@ mazo

daar had ik het niet over, ik had het over je smilies actie

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 05-05-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201

Als je nog mee wil doen met de IA dan moet je wel snel zijn
http://www.inkoopactie.net/ia/dtmnh3hc

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 05-05-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Laatst online: 30-05 07:29
hallo, ik heb dus ook die putjes, eerst had ik er maar 2, maar nu heb ik een Kras, en 8 van die stippen, en ik gebruik ALTIJD die pouch die erbij zit...... wel heel erg irriterend nu... heeft er iemand enig idee of je het plastice frontje aan de voorkant niet los kan kopen en vervangen? om een hele nieuwe psp te kopen zie ik niet zitten.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Anoniem: 127313 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:15:
[...]
@ mazo

daar had ik het niet over, ik had het over je smilies actie
Nevermind, je begrijpt blijkbaar weinig van wat ik nou bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb deze PSP in het echt gezien. Iemand van ons dorp had hem uit Tokio! Wow! Echt een gaaf ding is het.. Wreed mooi beeld, en scherp dat het is! Voorfilmpje van de game zag er ook tegek uit! Als dat ding uit is, dan moek ehm denk ik ook hebbe, maar XBox 360 is ook wel interresant, maar dat is wel heel ander apparaat (niet portable!) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Levi Strauss schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:25:
Ik heb deze PSP in het echt gezien. Iemand van ons dorp had hem uit Tokio! Wow! Echt een gaaf ding is het.. Wreed mooi beeld, en scherp dat het is! Voorfilmpje van de game zag er ook tegek uit! Als dat ding uit is, dan moek ehm denk ik ook hebbe, maar XBox 360 is ook wel interresant, maar dat is wel heel ander apparaat (niet portable!) :D
??? welke PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschijnlijk de GOLDEN PSP :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

The golden psp was made by God. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 22:18:
[...]

The golden psp was made by God. :P
IDD om kenny voor te bereiden de oorlog tussen de hemel en de hel te leiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
En de eerste homebrew software voor de PSP, werkt ALLEEN op een Japanse 1.0 versie PSP:
http://pics.oopo.net/2005-05-05-HELLOPSP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat is er dan zo anders aan de de andere PSP, alleen de firmware? Dus als ik een oude firmware op mijn US psp zet kan ik het ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Eppo © schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 01:35:
Wat is er dan zo anders aan de de andere PSP, alleen de firmware? Dus als ik een oude firmware op mijn US psp zet kan ik het ook gebruiken?
Als jij ueberhaupt aan een 1.0 firmware kunt komen misschien wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

downgraden is mogelijk... weet alleen niet hoe :D heb t ergens gelezen,

tis wel gevaarlijk stond er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Mwah zo verschikkelijk slecht is het nou ook weer niet :P maar het is iid een wereld van verschild :) maargoed een DS koop je dan ook niet voor de gfx.

Weet iemand eigelijk hoeduur games worden in Nederland? denk dat je straks mooi weer 60+ euro voor een spel kan betalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand eigelijk hoeduur games worden in Nederland? denk dat je straks mooi weer 60+ euro voor een spel kan betalen
Dan blijf je toch gewoon lekker importeren, ik heb ook zo'n gevoel dat die games erg durr gaan worden. Ik blijf dan gewoon lekker klant bij VGP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Anoniem: 133926 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:04:
[...]

Dan blijf je toch gewoon lekker importeren, ik heb ook zo'n gevoel dat die games erg durr gaan worden. Ik blijf dan gewoon lekker klant bij VGP.
Wilde daar gisteren (eindelijk) mijn PSP incl drie games en wat accesoires bestellen: 70 euro verzendkosten!!!! Nog maar eens even verder kijken....

Collega gaat over 1 week naar Miami, Florida en wil er daar wel een voor me meenemen, maar hij heeft geen flauw idee waar... ik ook niet :) speelgoedwinkel? Heb zelf al ff snel gezocht, maar kan weinig info vinden behalve online stores in US...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zal ook wel een deel invoerrechten zijn....

toys r us heeft ze

en voor de rest denk ik gewoon de grotere speelgoedzaken net als hier

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 139386 op 06-05-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hey, ik heb zojuist ook mijn PSP ontvangen... :D:D:D thnx kiddyl.

Maar nu vraag ik mij af hoe ik een usb verbinding krijg met mijn pc.. kabeltje zit erin maar hij doet verder niks :? Tis een prachtig apparaat trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spydoggie schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:26:
Hey, ik heb zojuist ook mijn PSP ontvangen... :D:D:D thnx kiddyl.

Maar nu vraag ik mij af hoe ik een usb verbinding krijg met mijn pc.. kabeltje zit erin maar hij doet verder niks :? Tis een prachtig apparaat trouwens...
ff kiezen voor usb connection in menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja316
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-01 19:52
Heb mijn PSP ook in Miami gekocht. Laat je vriend maar bij Walmart, BIG K mart, Best Buy of Baggages langsgaan daar hadden ze genoeg liggen toen ik daar was (3 weken geleden). Walmart had iets van 12 stuks op voorraad. Je mag daar wel alleen 1 PSP per klant kopen ;( maar das denk ik wel genoeg.

Success ermee.

ps: Oh ja bij EB games hadden ze ook genoeg liggen met mooie accessoires..........

[ Voor 20% gewijzigd door kanja316 op 06-05-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Heb na een week lang wachten ook mijn PSPtje ontvangen en ik moet toch nog een keertje zeggen hoe sweeet hij is.
Heb em bij play-asia gekocht en moest geen invoerkosten betalen( of btw ofzo ), daar ben ik wel heel erg blij mee. scheelt weer 80 eurie.
Ik heb rigde racer en Lumines er bij gekocht en ik ben er al helemaal verslaafd aan B)

edit:
Weet iemand van jullie of ik de kabel van mijn digicam( Canon powershot a510 ) ook kan gebruiken voor bestandsoverdracht? Of moet ik daar alsnog een speciale kabel voor kopen?

[ Voor 22% gewijzigd door _Erikje_ op 06-05-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 19:26

danplo

The Force is strong with me

Ik heb het JAP spel NFSU Rivals, en heb een vraagje.
Ik heb nu alle levels op 100% staan en zag geen filmpje of info dat het klaar is.
Zit er nu nog meer in het spel of is het dan gewoon gedaan ??
Ik kan niks meer vinden dan de 100% levels.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danplo schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:01:
Ik heb het JAP spel NFSU Rivals, en heb een vraagje.
Ik heb nu alle levels op 100% staan en zag geen filmpje of info dat het klaar is.
Zit er nu nog meer in het spel of is het dan gewoon gedaan ??
Ik kan niks meer vinden dan de 100% levels.
Wil je alles op 100% uitspelen dan moet je nog 10 keer iemand ownen in een wifi battle en 10 party plays voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Anoniem: 119364 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:47:
[...]

Wil je alles op 100% uitspelen dan moet je nog 10 keer iemand ownen in een wifi battle en 10 party plays voltooien.
Oke tanxs.
Dan houd het even op met dit spel.
Heb helaas nog niemand dit dit spel heeft of zelf een PSP heeft :*)
Wordt even wachten op me bestelling van 3 spellen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:26
Video van WipeOut op memorystick :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Is gewoon afwachten tot iemand het wel voor elkaar krijgt het op te kunnen starten.
En ik denk dat we niet eens lang hoeven te wachten >:)
Tot die tijd heb ik die 3 spellen alvast netjes als ISO op mijn pc staan. :P
Ik heb alle tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuws: Sony PSP UMD-formaat gekraakt

oud nieuws voor ons! :) is wel beter dat het groot schalig bekend wordt. des te eerder we nieuwe apps and stuff krijgen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Filmpie over hoe ver ze nu zijn met img werkend te krijgen.

http://www.media.pspscene...ckups_running/wipeout.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Niet ver dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-05-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat zou wel heel goed gefaked zijn.
De ISO's zijn er ook.

Laten we hopen dat het niet te lang meer duurt. Voorlopig vermaak ik me nog wel even met RR en Lumines. Die tweede heb ik vandaag gekocht. Extreem verslavend. Maar, wel een beetje "eenvoudig" voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

c nu pas. was me net voor... paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waren ze al zover dat psp wel de backup ziet op de ms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:48:
[...]

waren ze al zover dat psp wel de backup ziet op de ms?
Wie weet is het gewoon wat homebrew code/movie, dat kon allang via een oudere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:55:
[...]

Wie weet is het gewoon wat homebrew code/movie, dat kon allang via een oudere firmware.
we wachten even af ondertussen haal ik wipeout binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:09:
[...]

domme vraag maybe maar waar halen jullie die weg bittorrent of ftp ofzo ??
k kon zo snel niets vinden namenlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 06-05-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:25:
[...]

even zoeken op google naar de torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:09:
[...]

Nahja, maybe is het misschien wel echt, maar werkt het dan waarschijnlijk alleen op de oudere firmware, terwijl de nieuwe PSPs helaas met v1.5 worden gelanceerd. Vlg: http://www.engadget.com/entry/1234000233042443

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-06 09:13
een te gek apparaat......... maar waarom pas september :/,

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Je kan nog niks met die games, enige wat ze nu hebben is een kopie van de UMD-schijf.
Met de Japanse PSP versie 1.0 is het mogelijk om eigen code te runnen, maar ook daar is tot nu toe weinig spannends: "hello world" op de PSP :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06 22:42
Anoniem: 136201 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:25:
[...]

Nieuwsgroepen, en dan de groep alt.binaries.sony.psp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Vraagje, ik wil de PSP gaan importeren, lijkt me lekker voor van de zomer :P, nu nog de vraag waar, heeft iemand hier hem bij www.dvdboxoffice.com vandaan? Ik heb in het verleden wat NGC spellen bij ze gekocht en dat ging altijd perfect, maar een console is wat anders natuurlijk.

Vind dat VGP wel erg duur met verzendkosten nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.liksang.com... ook een goede zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb liever een US versie, of maakt dat geen ene malle moer uit? Ik weet dat de JAP versie ook op Eneglse menu te zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit:
Weet iemand van jullie of ik de kabel van mijn digicam( Canon powershot a510 ) ook kan gebruiken voor bestandsoverdracht? Of moet ik daar alsnog een speciale kabel voor kopen?
Yep, dit is geen enkel probleem. Scheelt je weer een extra kabeltje kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:43:
Ik heb liever een US versie, of maakt dat geen ene malle moer uit? Ik weet dat de JAP versie ook op Eneglse menu te zetten is.
De Jap versie kan natuurlijk ook gewoon engelse versie weergeven. Vergeet niet dat juist de Jap versie ook in Europa uit gaat komen in verband met de regiocodering van de UMD films... niet dat er ook maar 1 persoon zal zijn die die films zal gaan kopen als je ze gewoon van memstick af kunt spelen :)

Ook zijn de LCD schermpjes van de Japanse versie beter dan de Amerikaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:54:
[...]

De Jap versie kan natuurlijk ook gewoon engelse versie weergeven. Vergeet niet dat juist de Jap versie ook in Europa uit gaat komen in verband met de regiocodering van de UMD films... niet dat er ook maar 1 persoon zal zijn die die films zal gaan kopen als je ze gewoon van memstick af kunt spelen :)

en de accept knop is standaard volgens mij O en niet X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08
Anoniem: 143024 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:59:
[...]

en de accept knop is standaard volgens mij O en niet X
dit is alleen spel gebonden...is ook op de PS2 met PES4 en Winning Eleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

Hoho, ik ben van plan zeker een stuk of 5 films voor de PSP te kopen!, FF AC, Naruto The movie, en nog wel een paar vette.

Wel ga ik natuurlijk ook veel omzetten, maar origineele films zijn gewoon vet om te hebben.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:42:
[...]

Hoho, ik ben van plan zeker een stuk of 5 films voor de PSP te kopen!, FF AC, Naruto The movie, en nog wel een paar vette.

Wel ga ik natuurlijk ook veel omzetten, maar origineele films zijn gewoon vet om te hebben.
Kan jij Japans? Naruto bijvoorbeeld is Japans only. Ik heb de film al gezien, maar om het in alleen Japans te kopen voor 40 euro vind ik wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:42:
[...]

Final Fantasy VII: Advent Children is cker een Must Have. Gaat deze trouwens alleen op UMD uit komen of ook op DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

Dat laatste is niet waar. PSP is qua hardware identiek.

En het is nog niet zeker dat Europese UMD's ook op een Japanse versie spelen. Kans is wel heel groot dat het werkt.

Als ik nu een wireless netwerk-kaart in mijn pc druk, kan ik dan ook online? Of heb ik per se een router nodig? En als dit kan. Welke kaart is dan aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:17:
Vraagje, ik wil de PSP gaan importeren, lijkt me lekker voor van de zomer :P, nu nog de vraag waar, heeft iemand hier hem bij www.dvdboxoffice.com vandaan? Ik heb in het verleden wat NGC spellen bij ze gekocht en dat ging altijd perfect, maar een console is wat anders natuurlijk.

Vind dat VGP wel erg duur met verzendkosten nl.
bij VGP heb je geen importkosten, bij lik-sang wel, en das meer dan 40 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143273 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:57:
[...]

bij VGP heb je geen importkosten, bij lik-sang wel, en das meer dan 40 euro :P
Weet je dat zeker? Het komt toch uit Canada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Weet je dat zeker? Het komt toch uit Canada?
Ze zetten een ander product, danwel waarde op de verpakkingsdoos.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 21:28
ze zetten op de doos 'Plastic Toy 20 Euro's' :P slimmerds hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe :D

Hmm, dan misschien toch VGP maar, als het niet door douane gaat scheelt het ook weer een aantal dagen, is hij eerder hier :P

En die adapter, is die ook voor 220v geschikt, zodat ik alleen een NL stekker hoef e kopen, of moet ik een hele nieuwe adapter kopen?

Die PSP speelt steeds vaker door mijn hoofd :P, helemaal omdat je ook MP3's en Video's erop kan zetten, die DS was wat beperkter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En die adapter, is die ook voor 220v geschikt, zodat ik alleen een NL stekker hoef e kopen, of moet ik een hele nieuwe adapter kopen?
Er zit een canadese stekker bij, maar de adapter kan 220v aan. Moet je gewoon even een verloop stekkertje ergens vandaan toveren. Heb je vast wel in huis liggen, zo'n ding dat ook in je PS2 gaat. Ook in stereo torens enz. kost volg mij 3 a4 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Waarom koop je em anders niet hier: http://www.megawebshop.nl...9f6b360af3e79c897bde8055a

Tis een Import (JAP) PSP voor 248,99 EURO. Levertijd 2 weken. Incl Reisadapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit: Dubbel post

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 07-05-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das een standaard pack, voor iets meer heb ik hem sneller en incl. die accesoires. Nu maar hopen dat de douane niet de grap inmiddels door heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:39
Gaargod schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:15:
ze zetten op de doos 'Plastic Toy 20 Euro's' :P slimmerds hoor _/-\o_
Ja, maar komen ze dat te vaak tegen dan wordt het toch wel verdacht en hebben ze het recht om gewoon de inhoud te bekijken en je alsnog +19% BTW te gaan berekenen. Maarja niet geschoten is altijd mis... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Flatwhite schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:53:
[...]

Ja, maar komen ze dat te vaak tegen dan wordt het toch wel verdacht en hebben ze het recht om gewoon de inhoud te bekijken en je alsnog +19% BTW te gaan berekenen. Maarja niet geschoten is altijd mis... :P
Haha..ja zo ken ik er ook wel een; goedkoop = duurkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er komen er miss 10 of 20 per dag door de douane in NL, valt niet op tussen duizenden pakketjes denk ik hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gevonden op http://www.psp-spot.com/

Ok.

Get the HELLOWORLD eboot.pbp file which can be found in these forums.

Then get the program pbpexplorer.

http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=5207

Have the Wipeout Pure UMD disc contents available.

Open the HELLOWORLD eboot.pbp file in pbpexplorer.

Just go down the column and right click each file like PARAM.SFO and then click INJECT

then select the PARAM.SFO from your Wipeout UMD root dir.

continue doing this for all the files.

when you have inserted all the sound/graphics etc, save the file to you PSP/GAME/WIPEOUT directory.

it doesn't have to be called 'wipeout' - just whatever you want.

then go to GAME in your PSP and you will have Wipeout available with full sound.

now, this is only the intro. it will not play the game..... yet....

I have a US PSP with 1.5 firmware.

Will keep playing with this as pbpexplorer is also a SFO editor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update:
heb het net zelf even getest op mn USA V1.5 en het werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 07-05-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op http://www.unleashedmovie.com/main_site/index.html
staat een trailer voor de psp die je kan downloaden.
Gaat om het id...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 143024 op 07-05-2005 18:33 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Het posten van .nfo's en warezreleases is niet interessant en niet toegestaan!