3D Contest V33: Rome Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.497 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
MOL-20.000 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:51:
[...]

Ja die hand is ff een probleem want ik ik heb over al de zelfde hand gebruikt dus dan zou ik hem ff op nieuw moeten maken. maar ik denk dat dat niet meer gaat lukken.... :'(
Gewoon de polies aan de binnenkant van de hand deleten en dan aan de boven- en onderkant het gat afsluiten door een nieuwe poly te createn. Dat is de snelle oplossing. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137727

nou voor de laatste x een wip

http://mma.rocmn.nl/~maartenman/rome3.jpg

had hem iets te groot gerendert 1600x1200 niet opgelet voordat ik het aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
mooie stenen!! echt waar, netjes die Bumpmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ohjee.. Morgen maar even keihard am rendering gaan (ja vandaag dus eigenlijk).

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 22:09
Hier is me final. Ik heb niets meer aan die hand gadaan wegens gebrek aan tijd :(

Afbeeldingslocatie: http://img59.echo.cx/img59/603/romefinalweb5sk.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Oogst schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:06:
Een beetje mist vind ik er wel goed uitzien, dus ik heb wel mist erin gehouden, maar niet te veel. Ik heb ook eens geprobeerd hoe het eruit ziet als ik de camera wat meer naar voren zet, zoals werd geopperd door jullie. Dit is het resultaat:

[afbeelding]

Ik vind het overigens onzin mo de camera te draaien om die beelden te laten zien. Het doel is een mooie plaat maken, niet laten zien dat ik beelden kan modellen. Dus als de mooiste camerapositie de beelden amper laat zien, dan vind ik dat geen probleem. :)
Vind ik ook, bovendien vind ik het vaak van meer klasse getuigen als je iets goed afgewerkt in het klein op de achtergrond zet terwijl het een positie op de voorgrond meer dan waard is. Zo laat je zien dat je veel detail in je scene kan en wil stoppen. (het leukste van het hele 3D gebeuren vind ik net detail in men scenes te proppen, die maken het immers veel overtuigender)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 103571 op 15-05-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Hopsakee, ik heb in Photoshop vuil en details toegevoegd en ik denk dat dit mijn FINAL gaat zijn (dit is dus toch maar niet mijn final):

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_dirtmapping_v5_600.jpg en klik voor groot

Om te laten zien wat voor details ik in Photoshop heb toegevoegd, twee composities daarvan. Het is best subtiel, maar voegt wel echt een boel toe, vind ik.

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_dirtmapping_v5_dirttoevoeging.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_dirtmapping_v5_dirttoevoeging2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Oogst op 16-05-2005 00:00 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

@oogst: je zou tog 1280*960 doen? verder is ie erg mooi

@mol: jmmer dat je geen tijd meer hebt, maar je had ook wel iets lastigs. mensen zijn niet zo makkelijk om na te maken. tog petje af hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
-RazieL- schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:47:
@oogst: je zou tog 1280*960 doen? verder is ie erg mooi
...
Ik vind dat er niet genoeg detail in zit om hem op die resolutie te doen. Hij komt net iets lager een stuk beter uit, vind ik. Dus dat heb ik gedaan. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

* Anoniem: 73881 heeft ook een Final!

Kijk:
Afbeeldingslocatie: http://img180.echo.cx/img180/6232/pizzafinal4oo.th.jpg
Voor de duidelijkheid: dit is wat een pizzabakker zou zien als-ie een 'pizza bakje' in de oven zou schuiven met de voorpizzabakkers zo kenmerkende plank op stok.

Nogmaals, dit is mijn final (dus niet gaan lopen zeuren over dingen die te groot of te klein zijn of een rare belichting o.i.d. :P)

P.S.: gefeliciteerd, folkert ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 15-05-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Oogst schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:18:
Hopsakee, ik heb in Photoshop vuil en details toegevoegd en ik denk dat dit mijn FINAL gaat zijn:

[afbeelding] en klik voor groot

Om te laten zien wat voor details ik in Photoshop heb toegevoegd, twee composities daarvan. Het is best subtiel, maar voegt wel echt een boel toe, vind ik.

[afbeelding]

[afbeelding]
ik zou een andere lucht nemen... een mooie grauwe lucht met bruine tinten dat zal het hele plaatje een veel mooiere/koelere sfeer geven... plz probeer het even en post een render

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Poeh, ik heb het een keer geprobeerd, en nou zit ik toch wel weer te twijfelen. Dit is idd ook wel cool ja:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_dirtmapping_v5_andere_lucht_600.jpg

Echter, de belichting is nu wat licht voor de lucht, dus een meer donkere belichting:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_dirtmapping_v5_andere_lucht1b_600.jpg

En nog een derde variant:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_dirtmapping_v5_andere_lucht2_600.jpg

Nou weet ik het helemaal niet meer, mensen tips? Het origineel, of één van deze drie?

[ Voor 55% gewijzigd door Oogst op 15-05-2005 23:12 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik moet echt nu weg en hij staat nog te renderen... ik zal hem voor 2 uur vannacht posten. Ik doe eindelijk weer eens mee en mijn final is echt leuk geworden, dus ik pleit hier voor gewoon een vooraf geplande te laat-regeling: voor 2 uur! :)
Hier nog twee WIPS, ene met belichting en eh, een lava-overstroming :X :P
Klik voor thumbs van dit

Klik voor een full render
En de tweede is een leuke aankleding voor mn eiland, dat inmiddels ook van bomen en struiken is voorzien. Helaas, het staat nog te renderen en ik moet nu weg :X

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Oogst schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:40:
Poeh, ik heb het een keer geprobeerd, en nou zit ik toch wel weer te twijfelen. Dit is idd ook wel cool ja:

[afbeelding]

Echter, de belichting is nu wat licht voor de lucht, dus een meer donkere belichting:

[afbeelding]

En nog een derde variant:

[afbeelding]

Nou weet ik het helemaal niet meer, mensen tips? Het origineel, of één van deze drie?
de tweede vind ik echt duidelijk het meeste hebben... vind die doortastender in kleur ofzo...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
ik vind die 2e ook wel het mooist denk ik. die kleur past meer bij de lucht

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, het is precies de deadline, dus ik doe nu mijn definitieve FINAL:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_final_600.jpg en klik voor groot (alsnog 1280*960, met sharpen istie wel okay)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-04 13:03
Rome is toch een kenmerkend oudheids-stad? maak het net nog even ietsie meer old-looking. dan lijkt hij in mijn ogen helemaal af :) knap staaltje werk man!

edit: oh :P het is al zondag :)

[ Voor 11% gewijzigd door CRpt3r55 op 16-05-2005 00:11 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou hoei, het is geen super final geworden maar ik wist écht niet hoe ik het in beeld moest krijgen... zelfs nog met die boolean gespeeld, maar ik kwam op dit uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/3d/rome/final_thumb.jpg
FINAL :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Ik vind het jammer dat er niet meer finals zijn maar de finals die er zijn zij wel erg goed..... en volgends mij kan iedereen nu los gaan over het volgende onderwerp.

[ Voor 15% gewijzigd door MOL-20.000 op 16-05-2005 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:04
Zo, hier de Finals, zitten erg mooie tussen, mijn complimenten! Hoe de score verloop in elkaar zit kan je in de eerste post lezen. Succes met beoordelen!
FINALS

Mol 20.000
Afbeeldingslocatie: http://img59.echo.cx/img59/603/romefinalweb5sk.jpg
murt
Afbeeldingslocatie: http://mma.rocmn.nl/~maartenman/rome3.jpg
Reddy
Afbeeldingslocatie: http://img180.echo.cx/img180/6232/pizzafinal4oo.jpg
Oogst
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Piranesi_Render_v192_final_1280.jpg
Dark Blue
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/3d/rome/final.jpg
DaNiEl KuNsT
Afbeeldingslocatie: http://www.freepgs.com/daniel_kunst/got/romefinal_groot.jpg

Is het trouwens geen idee om van de start en Final post gewoon templates te maken, of bestaan deze al? Is misschien wel makkelijker voor toekomstige posters zodat de hele mikmak gewoon kan worden overgenomen... dacht iig gewoon aan een los txt bestandje met daarin de bb code van de tables, reglementen, etc...

[ Voor 16% gewijzigd door Folkert op 17-05-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

De naam bij de laatste final klopt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
oeps... mijn excuses, is verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Heel netjes allemaal maar ik denk dat ik al weet wie er gaat winnen (Oogst kuch) :P Die van Dark Blue lijkt op een pc spel oid das ook wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-01 15:58

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 73881 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:29:
...
En Dark Blue, het water in jouw 'baden' ziet er uit als zo'n velletje dat op je soep komt als je die te lang laat staan. ;)
Hahahahaha meesterlijk, hoe kom je erop. :D

En Heidi, jouw gebouw doet me denken aan cs_italy, die Counter-Strike map! Daar zou je bouwwerk niet misstaan. :)

Deze map dus:
(cs source-versie)
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/external/tweakers.net/gathering/2005/05/16/italy1.jpg

(cs 1.6-versie)
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/external/tweakers.net/gathering/2005/05/16/italy2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
k wil niet heel veel zeggen, maar het laatste plaatje is toch echt van mij....

edit: en er staat 2 x murt in. die kan dus dubbele punte krijge :?

[ Voor 31% gewijzigd door DP Kunst op 16-05-2005 11:29 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Folkert schreef op maandag 16 mei 2005 @ 08:05:
...
Is het trouwens geen idee om van de start en Final post gewoon templates te maken, of bestaan deze al? Is misschien wel makkelijker voor toekomstige posters zodat de hele mikmak gewoon kan worden overgenomen... dacht iig gewoon aan een los txt bestandje met daarin de bb code van de tables, reglementen, etc...
Dit is het min of meer al. Je kunt gewoon de hele code kopiëren en plakken en dan de teksten en plaatjes wijzigen. Zo heb ik dat destijds ook gedaan, want ik ga niet zelf code typen.

edit: Ik heb mijn punten al opgestuurd, trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Oogst op 16-05-2005 13:56 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hmm fijn dat ik nog mee mag doen O+

Ik ga vanmiddag naar mn ouders, en ik zorg wel dat ik vanavond hopelijk mijn punten kan inleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Folkert, kun je de naam bij t laatste plaatje nog ff veranderen ? die is namelijk van mij. als iedereen al gaat stemmen schiet t namelijk niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
DaNiEl KuNsT schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:42:
Folkert, kun je de naam bij t laatste plaatje nog ff veranderen ? die is namelijk van mij. als iedereen al gaat stemmen schiet t namelijk niet op :/
Ik heb netjes uitgezocht hoe de namen wel moesten zijn en aldus gestemt. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn punten zijn ook opgestuurd
(en mensen vooral 2x murt stemmen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Finizjed :w Ik heb gestemd (en deze keer een keer OP TIJD! *D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmio
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb net (voor het eerst) kennisgemaakt met deze wedstrijd en heb zonder te stoppen deze complete editie doorgelezen. Ongelooflijk gewoon, petje af voor iedereen die hier z'n foto's post!

Uiteindelijk vond ik die van Oogst toch nog wel extreem mooi....

Ik snap niet dat jullie zoiets met de pc voor elkaar krijgen, ik kan veel, maar dit laat ik toch echt over aan de echte profs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Timmio schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 01:19:
Heb net (voor het eerst) kennisgemaakt met deze wedstrijd en heb zonder te stoppen deze complete editie doorgelezen. Ongelooflijk gewoon, petje af voor iedereen die hier z'n foto's post!

Uiteindelijk vond ik die van Oogst toch nog wel extreem mooi....

Ik snap niet dat jullie zoiets met de pc voor elkaar krijgen, ik kan veel, maar dit laat ik toch echt over aan de echte profs ;)
Profs... voor mij is het ook elke keer weer een verrassing wat eruit komt.

Mijn score is ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Daniel, iedereen heeft mijn foutje wel ingezien, gelukkig maar. Helaas, Murt... ;)
Alleen de score van Reddy moet nog binnenkomen en dan kan de eindbalands worden geopgemaakt... ik zeg nog niets... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
t is hier vrij rustig :? normaal altijd al discussie wat het volgende onderwerp gaat worden enz :P
mij lijkt binnenhuis architectuur wel wat. of iets van ontwerp een nieuwbouw woonwijk ofso. lijkt me ook wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je zult vast heel boos op me zijn want ik heb in mijn lijstje alleen maar Daniel Kunst geschreven en ik heb die BrEeZaH-language even achterwege gelaten.

Maar ja, jongens, wat gaat de volgende wedstrijd worden? Nu er weer een lady in de race is mag die niet doodbloeden he? kom kom!!!

Zo maar eens even een woordenboek pakken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Dark Blue schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:34:
Je zult vast heel boos op me zijn want ik heb in mijn lijstje alleen maar Daniel Kunst geschreven en ik heb die BrEeZaH-language even achterwege gelaten.
maakt niets uit ;). k moet eiglijk nog eens een andere naam verzinne 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Alians
WW III
Bedenk je eigen dier
Spoken
Maak je kamer na

WWIII is misschien niet al te vrouwvriendelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

interieur is meer mijn stijl
(helaas dat iedereen al doordat had dat ik maar 1 inzending had :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Vorige contest werd Crime Scene besproken en daar heb ik best zin in.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 103571 op 17-05-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Folkert pleit nog steeds voor de fiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Crime Scene lijkt mij idd ook wel vet. krijg je van die CSI dingen met lijkensnijders enz:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

fiets is wel geinig idee, zolang je ok zelf verzonnen fietsen mag maken. beetje kloten met kettingen en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514

MOL-20.000 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:16:
Alians
WW III
Bedenk je eigen dier
Spoken
Maak je kamer na

WWIII is misschien niet al te vrouwvriendelijk ;)
WWIII is mensonvriendelijk. Ik zie het onderscheid tussen de sexen niet.
Ik ga ook weer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Graag een onderwerp waar weer een beetje gedetailleerd in kan worden gemodeleerd.... Kan me niet veel voorstellen bij Crime scene.

[ Voor 5% gewijzigd door Folkert op 18-05-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Ik zou zeggen "model je slaapkamer".
Lijkt me erg intressant om te doen, en als je niet zo bedreven bent in 3d, gooi je gewoon je kamer leeg :+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 18-05-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:26

Salandur

Software Engineer

Anoniem: 115073 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 08:53:
Ik zou zeggen "model je slaapkamer".
Lijkt me erg intressant om te doen, en als je niet zo bedreven bent in 3d, gooi je gewoon je kamer leeg :+
voor sommigen eindelijk een opgeruimde kamer ;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Salandur op 18-05-2005 09:12 ]

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Interieur (je eigen kamer, of een kamer waarvan je wilde dat ie van jou was of juist niet, of gewoon een willekeurige ruimte in een gebouw) lijkt me leuk.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:36:
Interieur (je eigen kamer, of een kamer waarvan je wilde dat ie van jou was of juist niet, of gewoon een willekeurige ruimte in een gebouw) lijkt me leuk.
Kan het nog breder? Hahahahha ;)
-RazieL- schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:11:
fiets is wel geinig idee, zolang je ok zelf verzonnen fietsen mag maken. beetje kloten met kettingen en al
Ik ga zeker uit van futuristische fietsen, zolang het maar 2 wielen heeft zonder motor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
SnoeiKoei schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:36:
dat heet binnenhuis architectuur :P lijkt me idd ook wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Folkert schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:38:
[...]
Kan het nog breder? Hahahahha ;)
:P
Eigenlijk is dat precies wat ik wil zeggen: houd het zo breed mogelijk binnen een bepaald thema. De Lego contest was een succes mede omdat je echt alle kanten opkon. Iemand die het niet leuk vindt een woonkamer te maken, heeft misschien wel lol in het modellen van een interieur van een kerk of tempel.
Ik wil iig wel meedoen als een binnenscene topic van de contest wordt. Een fiets trekt me niet. Iets organisch (beest) vind ik wel weer kewl. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514

Mocht er gekozen worden voor "model je kamer", dan ga ik er wel vanuit dat je eerst een foto ervan post alvorens mee te doen en wips plaatst, anders hebben we geen referentie en dat lijkt me bij een dergelijk onderwerp nogal noodzakelijk. Hebben we gelijk een ander soort contest want dan moet men echt de werkelijkheid zien te benaderen.
Ik ga er wel vanuit dat iedereen toegang heeft tot een digicam, of een eigen of er eentje kan lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

^^ en anders is er via Google image search altijd wel een bruikbare referentie te vinden lijkt me.

Toch lijkt het me leuker als je er ook voor kan kiezen zelf een interieur te bedenken en realistisch te modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
@Reddy, kan je nog de stemmen indienen? Vandaag is de laatste dag. Morgen kom ik met de uiteindelijke restulaten en kan de winnaar aan de slag met het nieuwe onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
reddy is dr sinds maandag al niet meer geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:26

Salandur

Software Engineer

Folkert schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:38:
[...]

Ik ga zeker uit van futuristische fietsen, zolang het maar 2 wielen heeft zonder motor...
en de driewieler dan?

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar zit het woord fiets niet meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Zo, ik heb geen reactie meer van Reddy gehad. Hierbij dus de uiteindelijke score van de 3D Contest Rome:

1. Oogst, 32,4 punten
2. Mol 20.000, 30,4 punten
3. Murt, 28,4 punten
4. Dark Blue 28 punten
5. Reddy 26 punten
6. Daniel Kunst 20,2 punten

Puur gekeken naar de losse onderdelen:
Uitwerking:
1. Oogst met 21,6 punten
2. Murt met 20,4 punten
3. Dark Blue met 18 punten

Originaliteit:
1. Mol 20.000 met 16 punten
2. Reddy met 14 punten
3. Oogst met 10,8 punten

oogst gefeliciteerd, nogmaals mijn complimenten voor een schitterend stukje ROME!!! _/-\o_ _/-\o_

Berekening

[ Voor 5% gewijzigd door Folkert op 19-05-2005 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Feli, Oogst, en natuurlijk de anderen. Op naar de volgende contest waar ik hopelijk weer eens mee doe als het onderwerp niet al te moeilijk is.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch nog een verrassing dat ik 3de geworden ben
met een gebouw dat nog maar half af was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Anoniem: 137727 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:13:
toch nog een verrassing dat ik 3de geworden ben
met een gebouw dat nog maar half af was. :P
Ja, maar het was goed afgewerkt en die punten heb je daardoor ook gekregen. De pizza van Reddy was niet echt goed afgewerkt maar wel erg origineel en daar scoort hij mee... Het is wel een goeie verdeling van punten denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gefeli Oogst! En alle anderen natuurlijk ook! :)

Voor de volgende contest: Check evt ff: Anoniem: 105830 in "3D Contest V32: Extreme Engineering"

Enkele leuke onderwerpen die ik eruit gevist hebt:

# Surrealisme: gezichtsbedrog (a la Escher)
# Surrealisme: vrije interpretatie
# Architectuur
# Cyborgs
# Mishandel een Jamba-karakter
# Rood fruit
# Casino
# Pre-historisch
# Olifant in tutu in een dierentuin

Eigen aanvulling:
- superheroes (deze moet en zal ooit als onderwerp langskomen! :P )
- humor (zet een komische scene inmekaar :P )
- TimeTravel (spreekt voor zich lijkt me)

[ Voor 9% gewijzigd door Scipionyx op 19-05-2005 10:00 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139854

Ik ben wel voor Pre-historisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Pre-historische binnenhuisarchitectuur 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:47:
Pre-historische binnenhuisarchitectuur 8)
Lijkt me wel gaaf! Of misschien iets breder trekken naar Pre-historische architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Ik had verwacht dat oogst ruimer zou winnen maar valt me nog wel mee.

Voor het volgende onderwerp had ik er nog een: Ontwerp je eigen droomhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik ben voor Gezichtsbedrog, escher :D
Enne feli oogst

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
gefeliciteerd oogst (t was na z'n eerste wip al duidelijk :P )
k hbe toch liever architectuur. k hoop alleen dat we een btj lang de tijd hebben ivm exames. anders ken k neit meedoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Gefeliciteerd Oost West Oosgt Oogst, Mol-20k, Murt, Dark Blue, Reddy en DaNiEl KuNsT!! :)
(ik hoop dat ik die laatste naam goed heb opgetypt.. mijn BrEeZaH-sKilZzz zijn ook al niet meer wat ze ooit zijn geweest .. *kuch*)

* Anoniem: 105830 heeft de afgelopen weken keihard zitten programmeren* en heeft dus helaas geen tijd gehad om de paus af te maken :'(
* Wat precies? Dat zal over een paar maanden wel duidelijk worden, het heeft iig veel met deze topics te maken..
Scipionyx schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:59:
# Mishandel een Jamba-karakter
..
# Olifant in tutu in een dierentuin
Die laatste was natuurlijk niet echt serieus bedoeld en die eerste zullen we het maar niet meer over hebben... ;)
Eigen aanvulling:
- superheroes (deze moet en zal ooit als onderwerp langskomen! :P )
ja!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 19-05-2005 14:43 . Reden: ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Anoniem: 105830 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:19:
Gefeliciteerd Oost, Mol-20k, Murt, Dark Blue, Reddy en DaNiEl KuNsT!! :)
(ik hoop dat ik die laatste naam goed heb opgetypt.. mijn BrEeZaH-sKilZzz zijn ook al niet meer wat ze ooit zijn geweest .. *kuch*)
ehn dan wEll de winnar vout tijpen ?
edit:
en dan wel de winaar fout typen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 30579 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:34:
[...]

edit:
en dan wel de winaar fout typen ;)
:+ winaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ach ga snoeien jij :P
iedereen ook gefeliciteerd en bedankt voor de punten :)

Ik ben eigenlijk wel voor Architectuur :) hoewel we dan misschien twee erg dezelfde onderwerpen achter elkaar krijgen.

Rood Fruit lijkt me daarom wel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dark Blue schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:12:
Ach ga snoeien jij :P
Rood Fruit lijkt me wel wat!
Prehistorisch rood fruit als inspiratiebron voor binnenhuisarchitectuur! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:21:
[...]

Prehistorisch rood fruit als inspiratiebron voor binnenhuisarchitectuur! :+
of mishandel een cliniclown met een pedagogisch verantwoorde rolstoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Of een battle: CliniClown VS Ronald MacDonalds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ah, leuk, ik heb gewonnen! Bedankt allemaal voor de felicititaties enneuh: taart voor wie op mij stemde! Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/honger.gif

:+

Ik zelf vind cartoony wel een leuk onderwerp. Lekker breed en vrij, maar wel duidelijk iets gedefinieerds. Dan kunnen we dus kijken of iemand Litoki naar de kroon kan steken. :)
Dark Blue schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:34:
...
Nu er weer een lady in de race is mag die niet doodbloeden he? kom kom!!!
...
Ja, sorrie hoor, maar ik kan het niet laten om deze open deur in te schoppen: vrouwen bloeden toch van nature iedere maand bijna dood? Wij hebben daar wel een tijdelijke oplossing voor, maar die wil je vast niet. :o

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oogst schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:50:
Ik zelf vind cartoony wel een leuk onderwerp. Lekker breed en vrij, maar wel duidelijk iets gedefinieerds. Dan kunnen we dus kijken of iemand Litoki naar de kroon kan steken. :)
Cartoony clowns die elkaar met prehistorisch rood fruit de bek inslaan in een droomhuis! Ik zie het steeds meer zitten!

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Oogst schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:50:
Ah, leuk, ik heb gewonnen! Bedankt allemaal voor de felicititaties enneuh: taart voor wie op mij stemde! [afbeelding]

:+

[...]

Ja, sorrie hoor, maar ik kan het niet laten om deze open deur in te schoppen: vrouwen bloeden toch van nature iedere maand bijna dood? Wij hebben daar wel een tijdelijke oplossing voor, maar die wil je vast niet. :o
Die tijdelijke oplossing is toch ongeveer 9 mnd ...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij beginnen we wat aftedwalen
en ik ga nog steeds voor architectuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Anoniem: 137727 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:34:
me agrees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Anoniem: 137727 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:34:
I'm in... lijkt me ook wel wat, kan ik me eindelijk eens verdiepen in GI!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Das dan al de derde keer dat we zo'n soort onderwerp krijgen.

Extreme Engineering, Rome(vooral kenmerkend door architectuur), Architectuur. Dan krijgen we dus waarschijnlijk weer voornamelijk gebouwen en zooi, en aangezien de laatste paar contests nou niet zo'n enorm succes waren lijkt me het niet echt een goed onderwerp.

Doe dan iets openers waar je wat meer mee kan. Ik zag hier dacht ik ergens cartoony staan, das tenminste weer eens iets totaal anders. Heel ander soort manier van modellen en iedereen krijgt zo ook de kans eens goed te kijken naar cell-shaded en ermee te 'spelen', proberen e.d.

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Okay, ik heb niet zo heel sterk een mening, dus ik ga een poll maken. Even kijken hoe dit zit, want nu gaat het mis.

[ Voor 225% gewijzigd door Oogst op 20-05-2005 09:39 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
DemoniCEVL schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 07:21:
Das dan al de derde keer dat we zo'n soort onderwerp krijgen.

Extreme Engineering, Rome(vooral kenmerkend door architectuur), Architectuur. Dan krijgen we dus waarschijnlijk weer voornamelijk gebouwen en zooi, en aangezien de laatste paar contests nou niet zo'n enorm succes waren lijkt me het niet echt een goed onderwerp.

Doe dan iets openers waar je wat meer mee kan. Ik zag hier dacht ik ergens cartoony staan, das tenminste weer eens iets totaal anders. Heel ander soort manier van modellen en iedereen krijgt zo ook de kans eens goed te kijken naar cell-shaded en ermee te 'spelen', proberen e.d.
k moet zeggen dat binnenhuis architectuur toch heel wat anders is als extreem engineering en rome...
k heb neit echt zo'n zin in cartoons enz, ken k me niet echt in vinden..

[ Voor 6% gewijzigd door DP Kunst op 20-05-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:12:
Rood Fruit lijkt me daarom wel wat!
* Anoniem: 105830 ook 8)

Cartoon is wel lekker breed..

Je kan er een (cartoony) binnenhuis mee maken of gewoon een extreem geengineerde superclown met grof gebekte rode fruithoed in een tutu op het dakterras van de achterbuurvrouw die de krullen van de trap loopt tijdens de fietsverdaagse in de middelandse zee..
(om maar in SnoeKoe termen (tm) te spreken)

Maar komt die poll er nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 105830 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:56:
[...]
Cartoon is wel lekker breed..
Je kan er een (cartoony) binnenhuis mee maken of gewoon een extreem geengineerde superclown met grof gebekte rode fruithoed in een tutu op het dakterras van de achterbuurvrouw die de krullen van de trap loopt tijdens de fietsverdaagse in de middelandse zee..
(om maar in SnoeKoe termen (tm) te spreken)
Thumbs up voor Aardbei. 8) Mis alleen nog het ingredient prehistorie! :+

* SnoeiKoei denkt trouwens dat Aardbei. erg goed is met cartoony shizzle!

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-05-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:24
Anoniem: 105830 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:56:
[...]Cartoon is wel lekker breed..
Als dat 't wordt ga ik m'n spaarzame vrije minuten die ik nu in WoW stop hierin stoppen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:09:
[...]Thumbs up voor Aardbei. 8) Mis alleen nog het ingredient prehistorie! :+[/ME]
Prehistorische achterbuurvrouw... cartoon lijkt me ook wel ok, hoop mee te kunnen doen!

[ Voor 11% gewijzigd door Folkert op 20-05-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:15:
[...]

Als dat 't wordt ga ik m'n spaarzame vrije minuten die ik nu in WoW stop hierin stoppen :).
lol took een van de vele tijd vreters van oa mij en andere 3ders ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anyhow, wil wel es aan zo'n contest meedoen... Oogst is ondertussen in slaap gevallen boven z'n poll code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Mensen,

1. Sorry dat ik niet heb gestemd en iedereen heb laten wachten, maarja; een slecht geheugen i.c.m. slechte cijfers op school die ik op moet zien te halen kan zulke dingen nou eenmaal veroorzaken. nogmaals excuses (dit is al de tweede keer dat school mij in de weg zit om te stemmen :()
2. Gefeliciteerd Oogst, maar niet alleen oogst, iedereen die mee heeft gedaan (vooral ikzelf :P)
3. Ik vind fiets, prehistorie, en cartoon de beste onderwerpen.
4. SnoeiKoe, ben je nu klaar met rare onderwerpen door alkaar gooien? je draaft door...

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 20-05-2005 16:01 . Reden: Blublublublulbulublbblublbulblbublblub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 73881 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:59:
4. SnoeiKoe, ben je nu klaar met rare onderwerpen door alkaar gooien? je draaft door...
:X Ik zal maar wat minder koffie gaan drinken.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:O Hm ik voel het nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zal ik die poll er dan maar even ingooien?
Om mensen niet voor t hoofd te stoten heb ik zoveel mogelijk geprobeerd uit de laatste suggesties te halen:
Poll: Wat zal 3Dcontest 34 ons brengen?
Surrealisme: Escher
Surrealisme: Allerlei
Architectuur
Cyborgs
Rood fruit
Casino
Prehistorisch
Superheroes
Humor
TimeTravel
Crime Scene
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=65669&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Edit: Mn poll doet het niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 20-05-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

of een playstation 4 (4 ja, en niet 3 ;)) contest, ben benieuwd hoe die eruit gaat zien :P

of iets met veel water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gemini85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-03 19:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ook wel een uitdaging: een natuurramp.

Denk aan: vulkaan, tsunami, aardbeving, twister, etc.

(Hoeft niet eens per sé in de prehistorie te zijn).

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-05-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Dark Blue schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:09:
Om mensen niet voor t hoofd te stoten heb ik zoveel mogelijk geprobeerd uit de laatste suggesties te halen:
Poll: Wat zal 3Dcontest 34 ons brengen?
Surrealisme: Escher
Surrealisme: Allerlei
Architectuur
Cyborgs
Rood fruit
Casino
Prehistorisch
Superheroes
Humor
TimeTravel
Crime Scene
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de cartoon optie.. :P Dan ga ik ook weer eens meedoen.

[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 20-05-2005 17:26 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Dark Blue schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:09:
...

Dit is precies waarom mijn poll er ook nog niet staat. Ik wil eigenlijk niet zo'n lange poll, want met zoveel onderwerpen krijg je allemaal onderwerpen met heel weinig stemmen.. Anders doen we gewoon een poll waarbij we hier op GoT posten wat we willen en dan tel ik wel hoeveel stemmen mensen doen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
POLL:
Omdat dat poll-systeem blijkbaar kapot is, doen we een poll waarbij je stemt door hier te posten. Ik tel de stemmen wel. Er zijn slechts drie onderwerpen om uit te kiezen:
  1. cartoony
  2. surrealisme en gezichtsbedrog
  3. interieur
Waarom alleen kiezen uit drie onderwerpen? Omdat ik niet alles levensvatbaar acht en aangezien ik heb gewonnen, mag ik dat mooi doordrijven. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Oogst op 20-05-2005 17:40 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de niet werkende poll ben ik een aap (ik wist niet dat die tegenwoordig rood zijn en groene stipjes hebben).

1 punt voor Cartoony hier :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.