Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Licko schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:56:
is er een mogelijkheid om via BT smsjes (iig berichtjes) naar elkaar te sturen? dus niet blue-jacken, maar iets uitgebreiders?
nee :P

Je kunt wel een agenda notitie maken en die dan verzenden via bluetooth, of een contact, ofzo...

[ Voor 96% gewijzigd door Res-q op 29-04-2005 15:22 ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hey, Niet helemaal over de D500 maar heeft er toch een beetje mee te maken ;)
Ik wil toch ook eindelijk dan maar een BlueTooth stickie gaan halen...
Makkelijkste is ff hier de stad in en langs de dixons.. maar hier hebben ze twee verschillende tickies van sitecom.. een standaard USB 1.1 10m berijk... maar ze hebben er ook een die tot 100m gaat (heeft ook een antennetje). Kan ik voor 10 euro meer beter die zwaardere nemen of heeft dit totaal geen nut?
Verder heb k geen idee wat t verschil tussen de twee is.. enig idee?

[edit]
Op de site van Sitecom lijkt het enig verschil het bereik te zijn dankzij de Class1 technologie...
Vrijheid in de ruimste zin van het woord beleeft u met de Bluetooth™ USB Adapter! Hiermee heeft u namelijk een zeer vernuftige tool in handen die het mogelijk maakt om via uw mobiele Bluetooth™ telefoon of, tussen meerdere PC’s of notebooks met een Bluetooth™ USB adapter, draadloos gegevens uit te wisselen of bijvoorbeeld verbinding te maken met Internet. Dankzij de Class 1 technologie is met de Bluetooth USB Adapter een draadloos bereik tot maar liefst 100 meter mogelijk.
Bij de normale stich staat precies het zelfde stukje maar dan zonder de regel over de 100m en Class1...

Zou dit in de toekomst voordelen kunnen hebben of zou je die alleen voor de 'heb' kopen? >:) :P

[edit 2]

okay, ff wat meer research gedaan... (had k misschien eerst moeten doen... :/ )
Okay, ik neem aan dat de D500 BT Class 2 of 3 heeft.. en dus hoogstwaarschijnlijk maar tot +/- 10 meter gaat... opzich heeft die 100m Class1 stick hiervoor dus geen voordelen.. maargoed, dat ding is een tientje duurder, wie weet krijg ik in de toekomst nog eesn een BT Class1 apparaat in mijn bezit, beter mee verlegen dan on verlegen zeggen we dan maar he? :Y)
K ga dus denk ik maar voor die Class1... zo maar eens langs de Dixons dan :)

[ Voor 63% gewijzigd door Spike_wolf op 29-04-2005 18:12 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

De D500 kan ook maximaal 10m, maar ik heb voor dat kleine prijsverschil een 100m versie genomen. Dit kan handig zijn als in de toekomst er apparaten komen die ook voor 100m geschikt zijn :). Ook vang ik met mijn dongle veel meer signalen op dan met mijn telefoon, ik zie bijvoorbeeld op mijn pc ook allemaal pda's en mobiele telefoons, altijd leuk om ff te kijken wat daar op staat }>

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Res-q schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:11:
De D500 kan ook maximaal 10m, maar ik heb voor dat kleine prijsverschil een 100m versie genomen. Dit kan handig zijn als in de toekomst er apparaten komen die ook voor 100m geschikt zijn :). Ook vang ik met mijn dongle veel meer signalen op dan met mijn telefoon, ik zie bijvoorbeeld op mijn pc ook allemaal pda's en mobiele telefoons, altijd leuk om ff te kijken wat daar op staat }>
Hehe... idd grappig :P
Ga idd ook maar daarvoor dan :) dat tientje kost me de kop nie :)
thanks

[edit]

Okay, heb die dongle net gekocht :)
Na een hoop geklooi werkt ie eindelijk :)
Alleen kan k nog niks naar m'n D500 gooien :?
mijn bluetooth locaties > D500 kan ik gewoon inkomen, k kan leuk alle mappen en bestanden bekijken (moet alleen wel steeds bij elke map opnieuw toestemming geven op m'n d500 :? ), ik kan de bestanden ook van D500 naar PC gooien... maar andersom.. :/
Steeds als ik een bestand van m'n PC over wil zetten naar m'n D500 krijg ik de melding "Ongeldige FTP-aanvraag".
hoe los ik dit op??

[edit 2]
Hmm.. :/

Rechtermuisknop op het bestand > Kopieëren naar... > Bluetooth > D500..
werkt wel :)
Moet ik het alleen wel bestand voor bestand doen :/
leuk dan... 40 MP4tjes met de hand overgooien :/
als iemand hier nog een snelleren manier voor weet.. :Y) :P
please tell :P

Okay... nu wil ie wel zonder zeuren meerdere bestanden tegelijk (of eigenlijk achter elkaar :P ) overgooien :) Yay :D
Im happy :) :P
morgen op de fiets naar m'n werk weer wat te luisteren :P

[ Voor 55% gewijzigd door Spike_wolf op 29-04-2005 22:19 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik zien welke firmware versie ik erop heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:23:
Waar kan ik zien welke firmware versie ik erop heb staan?
kijk nou eens in de TS

De kalender van de D500 loopt niet goed met de volgende Firmware: toets eerst in: *#8999*8376263# = HW ver, SW ver en Build Date dan zijn er de volgende versies:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil vragen kan je Mp3 songs met trillen TEGELIJKETIJD???

dat kan niet he?? :'( :?

(misschien iemand al eerder gevraagd) sorry ^^"""

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Spike_wolf schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:14:
[...]

Hehe... idd grappig :P
Ga idd ook maar daarvoor dan :) dat tientje kost me de kop nie :)
thanks

[edit]

Okay, heb die dongle net gekocht :)
Na een hoop geklooi werkt ie eindelijk :)
Alleen kan k nog niks naar m'n D500 gooien :?
mijn bluetooth locaties > D500 kan ik gewoon inkomen, k kan leuk alle mappen en bestanden bekijken (moet alleen wel steeds bij elke map opnieuw toestemming geven op m'n d500 :? ), ik kan de bestanden ook van D500 naar PC gooien... maar andersom.. :/
Steeds als ik een bestand van m'n PC over wil zetten naar m'n D500 krijg ik de melding "Ongeldige FTP-aanvraag".
hoe los ik dit op??

[edit 2]
Hmm.. :/

Rechtermuisknop op het bestand > Kopieëren naar... > Bluetooth > D500..
werkt wel :)
Moet ik het alleen wel bestand voor bestand doen :/
leuk dan... 40 MP4tjes met de hand overgooien :/
als iemand hier nog een snelleren manier voor weet.. :Y) :P
please tell :P

Okay... nu wil ie wel zonder zeuren meerdere bestanden tegelijk (of eigenlijk achter elkaar :P ) overgooien :) Yay :D
Im happy :) :P
morgen op de fiets naar m'n werk weer wat te luisteren :P
Mag je mij ff uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt... Ik kan alleen verbinding maken met mijn D500 als ik in mn systray met mn rechtermuisknop op t bluetooth icoon klik en dan kies voor 'een bestand verzenden'. Als ik in t ergens 'Mijn bluetooth locaties' kies krijg ik een foutmelding: 'Bluetooth aparaat niet gevonden. Controleer of uw Bluetooth-apparaat correct aangesloten en ingeschakeld'. Terwijl ie dat wel is volgens mij :?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:17:
Hallo,

Ik wil vragen kan je Mp3 songs met trillen TEGELIJKETIJD???

dat kan niet he?? :'( :?

(misschien iemand al eerder gevraagd) sorry ^^"""
check nou is even goed de ts!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Res-q schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:53:
[...]

Mag je mij ff uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt... Ik kan alleen verbinding maken met mijn D500 als ik in mn systray met mn rechtermuisknop op t bluetooth icoon klik en dan kies voor 'een bestand verzenden'. Als ik in t ergens 'Mijn bluetooth locaties' kies krijg ik een foutmelding: 'Bluetooth aparaat niet gevonden. Controleer of uw Bluetooth-apparaat correct aangesloten en ingeschakeld'. Terwijl ie dat wel is volgens mij :?
Heb je dan ook een Sitecom BT stick en XP SP2? :P
moet je ff deze instructies opvolgen:
klikkerdeklik
Das een uitleg van Sitecom... dit heb ik uitgevoerd (BT stick nieuwe driver gegeven op hun manier) en het werkte perfect :)
duc6 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 30-04-2005 18:12 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

:) thx, werkt idd perfect d:)b

Heb je het al voor elkaar dat je niet elke keer op de d500 aan hoeft te geven dat je gegevens uit wilt wisselen? :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Res-q schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 18:32:

Heb je het al voor elkaar dat je niet elke keer op de d500 aan hoeft te geven dat je gegevens uit wilt wisselen? :)
Your welcome :)
Neej daar ben ik ook nog niet uit :X heb vandaag de hele dag gewerkt.. en de famillie wel nu 'gezellig tijdens het eten een film kijken (een of andere disney chick film :X ) maar ga daarna nog wel ff uitzoeken of k dat voor elkaar kan krijgen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:13:
[...]

check nou is even goed de ts!!! :(
sorry kheb hele topic 4 gekeken.. en TS ook....maar zie nergens waar je Mp3 + Tril kan doen (tegelijketijd)....

zie alleen MMF + Tril Tegeljketijd.....

maar is het mogelijk?? :|

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee mp3 en tril tegelijk kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:14:
Nee mp3 en tril tegelijk kan helaas niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik heb mijn CD-rom van mijn bluetooth dongle geinstalleerd, maar zit nu met een probleem. Enkele fotos:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/bluetooth02.jpg

Mijn icoontje is zwart/rood ipv blauw/wit.

Ook:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/bluetooth01.jpg

In mijn configuratiescherm heb ik twee BT icoontjes. Op die meest rechste kan ik helemaal niet dubbelklikken. Ten minste, niet gevolgd door een reactie.

Ik weet dat het werkt, maar zo te zien ben ik vergeten hoe dit conflict op te lossen.

Thanks voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:20:
Vraagje:

Ik heb mijn CD-rom van mijn bluetooth dongle geinstalleerd, maar zit nu met een probleem. Enkele fotos:

[afbeelding]

Mijn icoontje is zwart/rood ipv blauw/wit.

Ook:

[afbeelding]

In mijn configuratiescherm heb ik twee BT icoontjes. Op die meest rechste kan ik helemaal niet dubbelklikken. Ten minste, niet gevolgd door een reactie.

Ik weet dat het werkt, maar zo te zien ben ik vergeten hoe dit conflict op te lossen.

Thanks voor de hulp.
Check mijn eerdere post voor de (waarschijnlijke) oplossing :)
Spike_wolf schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 18:10:
[...]

Heb je dan ook een Sitecom BT stick en XP SP2? :P
moet je ff deze instructies opvolgen:
klikkerdeklik
Das een uitleg van Sitecom... dit heb ik uitgevoerd (BT stick nieuwe driver gegeven op hun manier) en het werkte perfect :)
duc6 :)
:) suc6

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Res-q schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 18:32:

dat los je toch op door op je d500 je pc goed te keuren? Dus naar menu Instellingen>>Connectiviteit>>Bluetooth>>Mijn apparaten en dan bij de pc of telefoon waarvan je gegevens wilt ontvangen voor Opties kiezen en dan optie 3 (Apparaat goedkeuren kiezen) Als er staat Niet goedgekeurd dan staat t al goed maar zo krijg je niet meer de vraag of je gegevens wilt uitwisselen met het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

^^ Jup, dat is m idd, bedankt :) d:)b

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23294454,noline]

Check mijn eerdere post voor de (waarschijnlijke) oplossing :)
Ziet er in orde uit, maar mijn GSM is aan het opladen. Mocht het niet lukken, dan kom ik nog wel es terug.

Alvast bedankt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heeft er iemand toevallig een guide om de telefoon naar een D500e te flashen?

Voice dialing mis ik echt bij deze telefoon.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Res-q schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:49:
Dat dacht ik idd ook.. bij telefoons lukt dat wel.. maar die optie staat er bij mijn PC niet bij :'(
kan k alleen de naam wijzigen en hem verwijderen.. :'(
waarom dat??

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
The Dolf schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:14:

legaal? denk dat dat niet echt gaat lukken, en dan kan je t beter niet bespreken op GOT. anders ff een keer een mailtje sturen naar Samsung ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
The Dolf schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:14:

hellboy123 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:02:
[...]

legaal? denk dat dat niet echt gaat lukken, en dan kan je t beter niet bespreken op GOT. anders ff een keer een mailtje sturen naar Samsung ofzo
die guide mogen we hier niet posten omdat het geen legale samsung firmware is!
je kan wel op het bekende samsung forum kijken voor meer info want daar staat er zeker we een. ik zolu trouwens geen mailtje naar samsung sturen want ik denk dat ze je uitlagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 09:46

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Ik heb hier een BT Headset, werkt met veel telefoons overigens, maar ik krijg m niet aan de praat met de samsung d500!
Ik heb de gsm pas net een week, misschien zie ik wat over het hoofd, dat weet ik niet.
In ieder geval, laat ik de BT Headset zoeken naar apparaten, dan schakel in de BT op de gsm in en hij vindt de Headset. Ze gaan dan de paring aan en hij vraagt om een pincode, deze neem ik over vanuit de handleiding en er ontstaat een verbinding!
Het icoontje verschijnt ook in het display en is rood, dat betekent, verbonden. Ik klik zsm op aparaat goedkeuren,

Na 30 sec ongeveer, wordt de verbinding verbroken, ik kan dan wel weer verbinding maken, maar wederom wordt deze verbroken, heb al verschillende malen geprobeerd om de BT opnieuw te installeren en zoeken etc etc maar de verbinding blijft niet langer dan 30 sec.

Wat doe ik hier fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinv2u
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb een klein tooltje geschreven om Winamp te bedienen met je D500.
Het werkt als volgt:

1. Je upload een fake midi-file naar je telefoon (Downloaded Sounds map)
2. Je verstuurt deze naar je PC, waarop deze in de Bluetooth Exchange Folder komt
3. Het programma ontvangt het bestand, en kijkt in de lijst wat voor actie er moet worden uitgevoerd

Stel je stuurt "Play.mid" naar je PC.
In het programma staat een commando genaamd "Play", met een daarbijhorende actie.
Het programma ziet dat je "Play.mid" hebt verstuurd, en voert de daarbijhorende actie uit.

Zo kun je Winamp bedienen, en programma's draaien.
Het is een simpele oplossing, maar het werkt wel. 8)

Kan ik de setup (~800KB) ergens hosten?

Kevin,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover
  • Laatst online: 30-08 09:46

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Ik heb nog wat meer rond gekeken, maar ik kan zo snel ook niets vinden over mijn vraag in dit topic, niemand ?
Ik heb hier een BT Headset, werkt met veel telefoons overigens, maar ik krijg m niet aan de praat met de samsung d500!
Ik heb de gsm pas net een week, misschien zie ik wat over het hoofd, dat weet ik niet.
In ieder geval, laat ik de BT Headset zoeken naar apparaten, dan schakel in de BT op de gsm in en hij vindt de Headset. Ze gaan dan de paring aan en hij vraagt om een pincode, deze neem ik over vanuit de handleiding en er ontstaat een verbinding!
Het icoontje verschijnt ook in het display en is rood, dat betekent, verbonden. Ik klik zsm op aparaat goedkeuren,

Na 30 sec ongeveer, wordt de verbinding verbroken, ik kan dan wel weer verbinding maken, maar wederom wordt deze verbroken, heb al verschillende malen geprobeerd om de BT opnieuw te installeren en zoeken etc etc maar de verbinding blijft niet langer dan 30 sec.

Wat doe ik hier fout ?

[ Voor 80% gewijzigd door Super_Grover op 02-05-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Super_Grover schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:22:
Ik heb nog wat meer rond gekeken, maar ik kan zo snel ook niets vinden over mijn vraag in dit topic, niemand ?

[...]
ik heb even gewacht met het antwoord geven op deze vraag maar ik kan nu niets anders bedenken dat je d500 er neit mee over weg kan gewoon. ik denk dat je gewoon beter terug naar de winkel kan gaan en dit melden en even de vraag hier stellen wie een bt handsfree set heeft die het doet met de d500 en die dus dan omruilen. dat lijkt mij het best want ik zie niet 1 2 3 wat je hier aan kan doen omdat het mij iets lijkt dat de tel hem niet pakt... suc6 verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 20:20
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:57:
[...]

weet je zeker dat je je firewall van windows xp uitgeschakeld ik heb ook een hele tijd van alles geprobeerd maar ik had achteraf gezien bijna alles goed gedaan maar t lag aan het feit dat ik mijn windows firewall niet had uitgeschakeld... staat ook in de handleiding dat je dat moet doen maar ik was het iig vergeten ;)
Hmm daar lag het bij mij dus ook aan thanx (dit staat overigens niet in mijn guide, daar staat iets in over dat je alle verbindingen moet afsluiten in sommige gevallen). Maar afijn het is gelukt nu eindelijk (na drie maanden :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:55
kevinv2u schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:52:
Ik heb een klein tooltje geschreven om Winamp te bedienen met je D500.
grappig. ik heb tijdje geleden precies hetzelfde geschreven :P

zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23196293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

aaah!!!
WTF :?
gisteren werkte het nog perfect... nu kan ik ineens niks meer via mijn PC naar m'n D500 gooien :?
Van D500 naar pc is geen probleem, maar als ik op een bestand zeg "Rechtsklik > Kopieren naar > Bluetooth > D500" dan gaat ie een FTP verbinding opzetten... maar krijg ik na een minuut de melding dat ie geen connectie op kan zetten :?
Als ik de pc opnieuw naar BT apparaten laat zoeken vind ie de D500 gewoon, maar er iets heen gooien lukt niet mere :?

[edit]
D500 rebooten hielp niet :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 02-05-2005 22:06 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperBoswachter schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:39:
[...]

Hmm daar lag het bij mij dus ook aan thanx (dit staat overigens niet in mijn guide, daar staat iets in over dat je alle verbindingen moet afsluiten in sommige gevallen). Maar afijn het is gelukt nu eindelijk (na drie maanden :O )
aha bij mij stond het er in ieder geval wel in maar ja mooi dat het nu eindelijk gelukt is dan :9 heb er ook een tijdje voor nodig gehad hoor om t werkend te krijgen maar niet 3 maanden :P maar je kan gewoon veel fout doen met deze manier maar ja het werkt wel...

is het gratis om je D500 te laten flashen bij solid vision in rijswijk? anders ga ik deze week ff daar langs heb toch OV :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 20:20
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:37:
[...]

aha bij mij stond het er in ieder geval wel in maar ja mooi dat het nu eindelijk gelukt is dan :9 heb er ook een tijdje voor nodig gehad hoor om t werkend te krijgen maar niet 3 maanden :P maar je kan gewoon veel fout doen met deze manier maar ja het werkt wel...

is het gratis om je D500 te laten flashen bij solid vision in rijswijk? anders ga ik deze week ff daar langs heb toch OV :9
volgens mij moet het gratis zijn als je kan aantonen dat er iets mis is met je telefoon en hij valt nog binnen de garantie (maar ja dat kan niet anders want hij is nog geen jaar oud). En als probleem kun je altijd dat met die kalender aangeven ofzo. Heb nog nooit naar voren horen komen in dit forum dat het geld zou kosten. Als ik wat dichterbij woonde had ik hem ook wel laten flashen, maar echt hele ernstige problemen heb ik tot nu toe niet kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperBoswachter schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:58:
[...]

volgens mij moet het gratis zijn als je kan aantonen dat er iets mis is met je telefoon en hij valt nog binnen de garantie (maar ja dat kan niet anders want hij is nog geen jaar oud). En als probleem kun je altijd dat met die kalender aangeven ofzo. Heb nog nooit naar voren horen komen in dit forum dat het geld zou kosten. Als ik wat dichterbij woonde had ik hem ook wel laten flashen, maar echt hele ernstige problemen heb ik tot nu toe niet kunnen ontdekken.
ze flashen zeker niet naar de D500E??? bedenk ik net... dan heeft t ook niet echt veel nut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Laatst online: 01-08-2023
SuperBoswachter schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:58:
[...]

Heb vanmorgen gebeld naar Solid Vision en een afspraak gemaakt voor vrijdag om 10:00 uur.
De prijs is € 35,- voor een flash naar de nieuwste firmware.

Hopelijk is de update het geld waard... :P

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Braggus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:35:
[...]

Heb vanmorgen gebeld naar Solid Vision en een afspraak gemaakt voor vrijdag om 10:00 uur.

als je kalenderweken niet goed zijn, kan je het volgens mij al gratis laten doen.
ook als je een bepaalde bug heb, kan je het gratis laten doen.

hoezo wil je eigenlijk de nieuwste firmware als ik vragen mag? want als je nergens last van heb, zou ik het niet laten doen, en zeker niet voor 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[...]

Ik vind 't nog steeds jammer dat Samsung geen gratis firmware-updates uitbrengt net als bij SE. Er zitten natuurlijk altijd wel 'n paar foutjes in de programmering van zo'n telefoontje en daar moet je dan betalen, omdat zij (de mensen van Samsung) het bij het verkeerde eind hadden. Btje scheef :'(

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 03-05-2005 19:13 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

CLB schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:12:
[...]

Ik vind 't nog steeds jammer dat Samsung geen gratis firmware-updates uitbrengt net als bij SE. Er zitten natuurlijk altijd wel 'n paar foutjes in de programmering van zo'n telefoontje en daar moet je dan betalen, omdat zij (de mensen van Samsung) het bij het verkeerde eind hadden. Btje scheef :'(
Ja idd beetje scheef ja..

Ik heb met mijn D500 af en toe last dat ie vastloop en vervolgens reboot (maar bij het opstarten vraagt ie dan niet om de pincode :? ).
En af en toe als ik wat via BT naar een ander apparaat verzonden heb als ik dan een scherm open heb staan (en BT nog aan) en ik schuif de D500 dicht, dan blijft dat scherm gewoon op het beeld staan... gaat dus niet naar hoofdscherm.. en als ik hem dan weer open schuif kan k ook gewoon weer verder in dat scherm werken :? :?

En k heb ook nog steeds dat ik mijn PC niet kan goedkeuren :(

Zijn dit ook bekende fouten?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
volgens mij kan nieman zijn pc goed keuren jammer genoeg... of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DaannO schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:14:
volgens mij kan nieman zijn pc goed keuren jammer genoeg... of wel?
hmm.. :/
__REMCO__ schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:13:
[...]

dat los je toch op door op je d500 je pc goed te keuren? Dus naar menu Instellingen>>Connectiviteit>>Bluetooth>>Mijn apparaten en dan bij de pc of telefoon waarvan je gegevens wilt ontvangen voor Opties kiezen en dan optie 3 (Apparaat goedkeuren kiezen) Als er staat Niet goedgekeurd dan staat t al goed maar zo krijg je niet meer de vraag of je gegevens wilt uitwisselen met het apparaat.
Res-q schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:49:
Zo te zien kan het dus wel... :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Spike_wolf schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:20:
[...]

hmm.. :/

[...]

[...]

Zo te zien kan het dus wel... :/
haha dom ik zie t nu heb hem nu ook goedgekeurd beter zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DaannO schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:25:
[...]

haha dom ik zie t nu heb hem nu ook goedgekeurd beter zeg!
Waaahh!!! wrm kan ik het dan niet??? :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Spike_wolf schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:28:
[...]

Waaahh!!! wrm kan ik het dan niet??? :'(
tjah weer een rede erbij om terug te gaan naar de winkel voor een nieuwe firmware :+ welke heb je overgens? dus druk in *#1234# ......... maybe dat het daar aan ligt kunnen we even vergelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DaannO schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:32:
[...]

tjah weer een rede erbij om terug te gaan naar de winkel voor een nieuwe firmware :+ welke heb je overgens? dus druk in *#1234# ......... maybe dat het daar aan ligt kunnen we even vergelijken...
k heb firmware D500CEEB3

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

^^ die heb ik dus ook, en bij mij werkt het dus wel... raar...

Wat als je nou de pc verwijdert en vervolgens je D500 opnieuw naar apparaten laat zoeken?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Res-q schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:40:
^^ die heb ik dus ook, en bij mij werkt het dus wel... raar...

Wat als je nou de pc verwijdert en vervolgens je D500 opnieuw naar apparaten laat zoeken?
heb ik al 4 keer gedaan... lijkt niks te helpen, ook het hernamen van de PC (op de telefoon) helpt niet...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hmm vaag das de nieuwste... btje raar..

ow heb een nieuwtje ik heb nu een d500 flashkabel gevonden voor in totaal 15 pond met verzenden en je hebt geen batterij nodig en is 10x zo snel als de oude waarbij je nog een bat nodig hebt ideaal toch?!

https://www.phantomgsm.com/product_info-149_95_125+444.html

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 03-05-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
[...]

dat zal wat zijn :( Heb je gewoon garantie en een paar bugs (bij mij loopt ie regelmatig vast als ik em aanzet) en dat wordt verholpen met een fw update, willen ze dat je ervoor betaald! Moet je eerst al t hele land doorreizen om er te komen en dat ook dat nog. Maar eens even bellen voor maandag en dan maar ff op en neer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
__REMCO__ schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:03:
[...]

dat zal wat zijn :( Heb je gewoon garantie en een paar bugs (bij mij loopt ie regelmatig vast als ik em aanzet) en dat wordt verholpen met een fw update, willen ze dat je ervoor betaald! Moet je eerst al t hele land doorreizen om er te komen en dat ook dat nog. Maar eens even bellen voor maandag en dan maar ff op en neer rijden.
ik snap dan ook niet waarom je dan niet zo een kabel koopt zoals hier obven en zelf flasht dat scheelt toch bakken met geld elke keer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 09:18
Fiddle schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:04:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt. Via IR gaat het niet lukken denk. Want in die hele tutorial over "hoe java games te zetten op je d500 via BT" wordt dmv die programmatjes je beveiliging omzeilt zodat je ze er wel op kan zetten, zal niet lukken via simpel IR dus.

Nu heb ik gister het geluk gehad dat ik een BT-dongle heb kunnen lenen (sitecom). En zit ik met (volgens mij) een bekend probleem. alle stappen gevolgd, maar "unautheticated user" (oid) komt dus niet bij netwerk verbindingen te staan... weet iemand wat de oplossing is of waar ik de fout in kan zijn gegaan? (windows firewall staat uit)

(wel kan ik nu perfect afbeelding en mp3's enzo verzenden, dat werkt dan wel weer heel goed _/-\o_ )
Volgens mij is het misschien wel mogelijk via ir. Deze methode werkt bij mij alleen niet helaas, misschien dat iemand anders meer geluk heeft.

met dank aan smsng van samsungforum:

JAVA APPLICATIES/GAMES INSTALLEREN OP DE SAMSUNG SGH-D500 VIA INFRAROOD

- Download Java uploader en ‘unzip’ het bestand.

- Download Softick PPP 2.21 (evaluatie versie) en installeer Softick PPP in ‘exclusive mode’. Softick PPP is oorspronkelijk ontwikkeld voor gebruik in combinatie met PDA’s, als gevolg hiervan kan het zijn dat men tegen een enkele foutmelding (ontbrekende bestanden) aan loopt. Deze foutmeldingen kunnen verder gewoon genegeerd worden.

! Zorg ervoor dat Softick PPP (nog) NIET gestart is voordat er een Infrarood verbinding tussen PC/Laptop en Samsung SGH-D500 is opgezet!

- Activeer Infrarood op de PC/Laptop en de Samsung SGH-D500 en zorg voor het tot stand komen van een verbinding tussen beide apparaten.

- Start Softick PPP en benader de ‘Softick PPP Settings’. In het tabblad ‘Options’ selecteert men ‘Enable IRDA interface support’. In het tabblad ‘Bluetooth/Serial’ selecteert men de betreffende COM poort, zoiets als ‘COM4\Device\00000010b’. (Is het onduidelijk welke poort geselecteerd moet worden, start Softick PPP dan een keer op zonder dat er een infrarood verbinding tussen PC/Laptop en Samsung SGH-D500 actief is. Bekijk welke COM poorten al aanwezig zijn en vergelijk dit met de COM poorten wanneer er wel een Infrarood verbinding actief is, want dan zal er één extra COM poort beschikbaar zijn)

- Activeer Softick PPP (rechtermuisknop op Softick PPP icon in systemtray ‘Activate PPP’). De foutmelding betreffende het missende USBPORT.DLL bestand kan genegeerd (‘Cancel’) worden.

- Start ‘uploader.exe’ en voeg (‘add’) het .jad bestand van de gewenste Java applicatie/game toe.

- Activeer ‘Serial Java Download’ op de Samsung SGH-D500 m.b.v. de code #*536963#

- Benader het ‘JAVA serieel menu’ op de Samsung SGH-D500 m.b.v. de code #*5737425#. In het menu kiest men optie 1 ‘PPP UP’ en vervolgens optie 2 ‘USB’ (Voer voorgaande handeling een volgende keer pas weer uit als de telefoon uit is geweest.). Tenslotte kiest men in het ‘Java serieel menu’ optie 2 ‘Seriële download’, het Java scherm (clown) zal tevoorschijn komen en een voortgangsindicator zal het installatie verloop weergeven.

- Deactiveer ‘Serial Java Download’ op de Samsung SGH-D500 m.b.v. de code #*536961#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel sinds gisteren in gebruik en ben er zeer over te spreken.
Net geprobeerd de vorige drie delen door te nemen en volgens mij heeft iedereen die hem besteld hem nu eindelijk wel binnen.....
Heb 2 vraagjes (misschien heb ik er overheen gelezen)
maar kan je het actieve geheugen ook alleen op telefoon zetten i.p.v beide?
en hoe geef ik aan mijn contacten en spraaklabel voor het gebruik met een carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

1: menu --> telefoonlijst --> beheer --> standaard oplsaan, 'telefoon instellen'
2: op de D500 zit geen voice-dialing, dat zit op de D500e. Het is mogelijk om de D500 te flashen naar een D500e, maar dat is niet helemaal legaal en wordt op GoT dus verder ook niet behandeld ;)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
DaannO schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:35:
[...]

ik snap dan ook niet waarom je dan niet zo een kabel koopt zoals hier obven en zelf flasht dat scheelt toch bakken met geld elke keer :?
mja doe meestal niet langer dan 2 jaar met een telefoon dus ga ik geen kabels meer kopen. Heb nou ook nog steeds de datakabel van mn Nokia 6100 en die heb ik ook al meer dan een jaar niet meer. Maar heb nou een afspraak voor maandag en zolang je maar een probleem hebt zitten er geen kosten aan verbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik heb sinds gister ook een D500, en ik had al mn telefoonnummers op mn oude nokia eerst naar sim gecopied, en nu op de D500 weer van sim naar telefoon.

Nu wil ik de nummers op de SIMkaart wissen, alleen moet ik nu ineens een pin nummer ingeven.. en dat is blijkbaar niet dezelfde als de pin die je gebruikt om de telefoon aan te zetten (die heb ik al geprobeerd, maar werkt dus niet)

Heeft iemand de oplossing? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Insano schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:02:
Ik heb sinds gister ook een D500, en ik had al mn telefoonnummers op mn oude nokia eerst naar sim gecopied, en nu op de D500 weer van sim naar telefoon.

Nu wil ik de nummers op de SIMkaart wissen, alleen moet ik nu ineens een pin nummer ingeven.. en dat is blijkbaar niet dezelfde als de pin die je gebruikt om de telefoon aan te zetten (die heb ik al geprobeerd, maar werkt dus niet)

Heeft iemand de oplossing? =)
000? 1234?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
pokeran schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:10:
[...]

als je kalenderweken niet goed zijn, kan je het volgens mij al gratis laten doen.
ook als je een bepaalde bug heb, kan je het gratis laten doen.

hoezo wil je eigenlijk de nieuwste firmware als ik vragen mag? want als je nergens last van heb, zou ik het niet laten doen, en zeker niet voor 35 euro
Heb wel last van bugs.
De eerste is de kalender bug.
De tweede is dat hij na somige BT handelingen opnieuw opstart.

Denk dat er vrijdag wel over valt te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

00000000 is code heb hem vanmorgen ook gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik mag binnenkort ook een nieuwe foon uitzoeken van lieve Vodafone (;) verlenging van abbo), en zit te twijfelen tussen deze, de Motarola Razr (oid) en de Nokia 6230. Nu heb ik als vorige telefoon een Motorola v600 gehad (is gejat, heb atm een leentelefoon van een vriend), en daar vond ik het 'shell' systeem toch wat gammel. Ik vroeg me af hoe het nou met de durabiliteit van deze telefoon zit, want ik kan me voorstellen dat telefoons zoals de boven genoemde Nokia toch een stukje steviger zijn.

Moet er wel weer twee jaar mee doen dus wil niet dat ie kapot gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:13:
[...]

00000000 is code heb hem vanmorgen ook gebruikt.
TNX! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sOid schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:09:
Ik mag binnenkort ook een nieuwe foon uitzoeken van lieve Vodafone (;) verlenging van abbo), en zit te twijfelen tussen deze, de Motarola Razr (oid) en de Nokia 6230. Nu heb ik als vorige telefoon een Motorola v600 gehad (is gejat, heb atm een leentelefoon van een vriend), en daar vond ik het 'shell' systeem toch wat gammel. Ik vroeg me af hoe het nou met de durabiliteit van deze telefoon zit, want ik kan me voorstellen dat telefoons zoals de boven genoemde Nokia toch een stukje steviger zijn.

Moet er wel weer twee jaar mee doen dus wil niet dat ie kapot gaat :)
Zou lekker voor de Motorola gaan. Bijna niemand heeft die en is tenminste exclusief

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 22:48
Ik heb de nieuwste: D500CEEB3 SEBN XADL3 MP 3.202
Ik vraag me af wat de verschillen zijn, maar hardware versie is dus 3.202 en niet 3.200 eerder gemeld ook hier staat 4 feb als datum en 16:45:15 als tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Da-WiZZy0n op 04-05-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:00:
[...]

Zou lekker voor de Motorola gaan. Bijna niemand heeft die en is tenminste exclusief
Bedankt voor de reactie maar dat maakt mij niet zo veel uit. Enige eisen die ik er écht aan heb zijn, dat hij stevig is, goed scherm, gprs + bluetooth en eventueel een camera (zit toch op meeste tegenwoordig). Oja en gebruiksgemak natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
sOid schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:56:
[...]

Bedankt voor de reactie maar dat maakt mij niet zo veel uit. Enige eisen die ik er écht aan heb zijn, dat hij stevig is, goed scherm, gprs + bluetooth en eventueel een camera (zit toch op meeste tegenwoordig). Oja en gebruiksgemak natuurlijk :)
Ik vind de D500 kwa gebruiksgemak vriendelijker dan de Razr. Hij ligt makkelijker in de hand, voelt wat steviger aan (ookal is de Rarz van metaal/titanium whatever...). Die dunne Rarz vind ik in mijn handen erg fragiel. Ik vind een slide mechanism handiger dan een clam-shell, maar dat ligt gewoon aan wat je bent gewend. Ook kwa functies zou ik voor de D500 gaan, en het scherm is fantastisch.

Of de D500 lang meegaat is nog maar de vraag, veel mensen hebben kleine probleempjes (het ineens resetten van de telefoon, bijv). Maar volgens mij heeft zowat elke Samsung dat. Als je dit geen punt vind, dan is de keuze snel gemaakt.

En over exclusiviteit...neem een zilveren D500, die hebben ook weinig mensen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Wicked_Wy op 05-05-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Wicked_Wy schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 01:10:
[...]

Ik vind de D500 kwa gebruiksgemak vriendelijker dan de Razr. Hij ligt makkelijker in de hand, voelt wat steviger aan (ookal is de Rarz van metaal/titanium whatever...). Die dunne Rarz vind ik in mijn handen erg fragiel. Ik vind een slide mechanism handiger dan een clam-shell, maar dat ligt gewoon aan wat je bent gewend. Ook kwa functies zou ik voor de D500 gaan, en het scherm is fantastisch.

Of de D500 lang meegaat is nog maar de vraag, veel mensen hebben kleine probleempjes (het ineens resetten van de telefoon, bijv). Maar volgens mij heeft zowat elke Samsung dat. Als je dit geen punt vind, dan is de keuze snel gemaakt.

En over exclusiviteit...neem een zilveren D500, die hebben ook weinig mensen :)
Oké, bedankt :) Ik ga binnenkort wel even naar de winkel toe, kan ik ze beide ff vasthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
offtopic:
Ik heb een datakabel, PCB133LBE, voor m'n Samsung E800. 'k Heb ook de goede PIM & File Manager ervoor gedownload. Nu staat er: 'Cannot open port and this program is switched in offline mode. After, try to switch in online.'
Hoe doe ik dat? Het lijkt alsof ik geen verbinding met m'n telefoon kan krijgen. Speed staat goed, op 115200.

Op m'n telefoon staan belangrijke foto's, die wil ik niet kwijt. Maar m'n scherm (dus telefoon) functioneert niet meer lekker. Please help.

[ Voor 41% gewijzigd door Wicked_Wy op 06-05-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
Braggus schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:10:
[...]

Heb wel last van bugs.
De eerste is de kalender bug.
De tweede is dat hij na somige BT handelingen opnieuw opstart.

Denk dat er vrijdag wel over valt te praten.
Vanmorgen een update laten doen bij Solid Vision.
Heb nu de laatste firmware erop zitten.
Kalender bug is nu weg en ook de BT bug waar ik soms last van had.
Valt geheel onder garantie dus er zijn geen kosten aan verbonden.

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Braggus schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:35:
[...]

Vanmorgen een update laten doen bij Solid Vision.
Heb nu de laatste firmware erop zitten.
Kalender bug is nu weg en ook de BT bug waar ik soms last van had.
Valt geheel onder garantie dus er zijn geen kosten aan verbonden.

ciao
ghehe mooi om te lezen. Het is in dit topic al vaker gezegd, maar ik kan het niet vinden }:O , maarre is solid vision goed te bereiken met het O.V.? en moet je lang wachten op je flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
pokeran schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:29:
[...]

ghehe mooi om te lezen. Het is in dit topic al vaker gezegd, maar ik kan het niet vinden }:O , maarre is solid vision goed te bereiken met het O.V.? en moet je lang wachten op je flash?
Hoe je er met het OV moet komen weet ik niet.
Ik denk dat als je met de trein komt je station Rijswijk moet aanhouden.
Vandaar is het dichtbij naar Solid Vision.

Als je met de bus komt weet ik niet hoe je er komt.

De flash duurt zo'n 45 minuten.

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Braggus schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:33:
[...]
De flash duurt zo'n 45 minuten.
dat zei die vrouw daar ook ja, ongeveer 3 kwartier. Maar eens ff iets gaan zoeken te doen daar in die 3 kwartier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Heb afgelopen dinsdag een software-update gedaan bij Solid Vision, maar nu als ik gebeld wordt gaat ie eerst ongeveer 2 seconden zacht afspelen en daarna wordt het geluid harder...

Ik vind het zelf irritant en vervelend...

Hebben jullie dat ook??? Ik heb de Feb versie(software versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand even voor mij die leuke achtergrond met de fret posten? :P of mag da nie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
__REMCO__ schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:04:
[...]

dat zei die vrouw daar ook ja, ongeveer 3 kwartier. Maar eens ff iets gaan zoeken te doen daar in die 3 kwartier
Jammer voor je maar sinds Januari is het Nederlands Forensisch Insituut daar niet meer vlakbij.
Anders had ik wel voor je kunnen regelen dat je een sectie had kunnen bijwonen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
mobile schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:09:
Heb afgelopen dinsdag een software-update gedaan bij Solid Vision, maar nu als ik gebeld wordt gaat ie eerst ongeveer 2 seconden zacht afspelen en daarna wordt het geluid harder...

dat gebeurt toch als je em open hebt en niet als je em gesloten hebt ofzoiets. Een van die 2 iig, maar is jammer genoeg niks aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mobile schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:09:

dat heeft iedereen want dat is een beveiliging want stel dat je dat ding bij je oor hebt kan je beschadeging oplopen. ik geloof dat elke tel dat binnenkort moet hebben.. maar het is alleen als hij open is of in je oor zit of je er mee bezig bent. niks aan te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
DaannO schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:52:
[...]

dat heeft iedereen want dat is een beveiliging want stel dat je dat ding bij je oor hebt kan je beschadeging oplopen. ik geloof dat elke tel dat binnenkort moet hebben.. maar het is alleen als hij open is of in je oor zit of je er mee bezig bent. niks aan te doen...
Nee ook als ie dicht is doet hij dat(ongveer 3 sec zacht en daarna volop hard het geluid afspelen)... Echt shit gewoon

Heb komende dinsdag een afspraak bij Solid Vision, laat weer de oude software erop zette... Ckers Beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mobile schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:56:
[...]

Nee ook als ie dicht is doet hij dat(ongveer 3 sec zacht en daarna volop hard het geluid afspelen)... Echt shit gewoon

Heb komende dinsdag een afspraak bij Solid Vision, laat weer de oude software erop zette... Ckers Beter!
zou ik gewoon een oudere nemen en gelijk kijken of die die bug net meer heeft en als die t nog wel heeft gewoon de nieuwste er weer op zetten en opsturen voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi boyz,

Ik heb vandaag ook mijn d500 binnengekregen ik moet zeggen top toestel .

Oja mijn software code is trouwens :

d500ceed2
xadl3 sebn
h/w version
mp 3.601
18:07:21
april 14 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 01:09:
Hoi boyz,

d500ceed2
xadl3 sebn
h/w version
mp 3.601
april 14 2005
is de nieuwste dus die gaan we even verwerken in de ts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hieronder heb je wat codes voor de samsung.
sommige zijn wel handig om te bekijken.
heb niet lles geprobeerd!

Modbreak:en dit is niet de bedoeling hier

[ Voor 94% gewijzigd door bjck op 09-05-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 02:34:
hieronder heb je wat codes voor de samsung.
sommige zijn wel handig om te bekijken.
heb niet lles geprobeerd!
deze codes mogen niet vooral de eerste paar niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 07:46:
[...]

Is weleens meer geplaatst deze lijst en toen was er ook niks aan de hand.
Mja volgens mij heb jij wel gelijk met die eerste paar codes B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Nergunsman schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:54:
Weet iemand hoe je een nummer dat jou gebeld heeft, kan toevoegen aan iemand die al in je adresboek staat? Dus geen nieuw contactpersoon, maar toevoegen aan.
Is er nou niemand die dit weet? Of is het gewoon onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nergunsman schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:04:
[...]

onmogelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
weet iemand hoe je vanaf je pc contacten toevoegd aan je d500 via bluetooth?

ik wil *als et even kan :)* mijn adresboek versturen (zoals ik dat met mijn vorige c100 ook\deed.. dat was samsung software die ik nu ni heb? wil ik da?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Morphine schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:09:
weet iemand hoe je vanaf je pc contacten toevoegd aan je d500 via bluetooth?

ik wil *als et even kan :)* mijn adresboek versturen (zoals ik dat met mijn vorige c100 ook\deed.. dat was samsung software die ik nu ni heb? wil ik da?)
zover ik het weet kan het alleen met pimps and file manager van samsung maar dat is echt een klote prog en vooral met het instellen van je bt is het zeer omslagtig. verder zijn er geen opties dan die software en dan ist vaak nog de vraag of hij het doet. suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
PIM and filemanager :P niet pimps

maargoed allemaal hier te vinden voor de liefhebbende:
http://www.samsung.com/se...bpage=1&radio=1&select=0#

ah dat proggie is dus exact hetzelfde als mn c100! nu nog erbinden naar BT ;/

[ Voor 21% gewijzigd door Morphine op 09-05-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Hoi boyz,

d500ceed2
xadl3 sebn
h/w version
mp 3.601
april 14 2005
Vanochtend software laten updaten bij Solid Vision. Beetje veel verkeerd gereden maar uiteindelijk wel gevonden. 3 kwartier gewacht daar in de wachtkamer en ik werd geroepen. Naar de receptie en daar lag ie, geupdated en al! Dus die receptioniste nog ff alles controleren en kijkt ze zo naar mijn woonplaats (nijmegen). Vroeg ze of ik niet beter naar Nut (volgens haar ligt dat in Brabant) had kunnen gaan. Nou weet ik dus niet zeker of er daar 1 zit maar volgens haar wel. Kan zo op de samsung site t niet echt vinden maar als er dus meer mensen tegen op zien om naar rijswijk te reizen, bel ff naar Solid Vision en ze kunnen je misschien verder helpen.

btw, mijn software versie is nou

S/W version: D500CEEB3
xadl3 SEBN
H/W version: MP2.800
16:45:15
Feb 04 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
is wel handig om te weten ja! maar ik snap dan weer niet waarom ze niet de nieuwste erin hebben gebrand dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
DaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:02:
is wel handig om te weten ja! maar ik snap dan weer niet waarom ze niet de nieuwste erin hebben gebrand dan?
Ben vorige week vrijdag om een update geweest en vraag me nu inderdaad af waarom ze niet de software versie van april erop hebben gezet i.p.v. februari???

Misschien ff bellen straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 07:46:
[...]

And he was modbreaked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
DaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:02:
Software is toch wel t nieuwste? Alleen de hardware is nie nieuwer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergunsman schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:04:
[...]

Als je naar je contact lijst gaat zie je dus dat nr dat jou heeft gebeld daar doe je opties en dan krijg je de mogelijkheid PASTE==> en dan krijg je de optie om te saven en walla het is gebeurt . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
__REMCO__ schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:42:
[...]

Software is toch wel t nieuwste? Alleen de hardware is nie nieuwer
Lees is ff goed de TS want daar staan alle software versies in, en ik kan je vertellen het is niet de nieuwste :o
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:36:
[...]

Als je naar je contact lijst gaat zie je dus dat nr dat jou heeft gebeld daar doe je opties en dan krijg je de mogelijkheid PASTE==> en dan krijg je de optie om te saven en walla het is gebeurt . :)
lees is ff goed zijn vraag:
Nergunsman schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:54:
Weet iemand hoe je een nummer dat jou gebeld heeft, kan toevoegen aan iemand die al in je adresboek staat? Dus geen nieuw contactpersoon, maar toevoegen aan.
wat jij zecht is gewoon een contact persson toevoegen maar hij vraag hoe je het nr toevoegd aan eentje die er al in staat. kan dus niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:25:
[...]

Lees is ff goed de TS want daar staan alle software versies in, en ik kan je vertellen het is niet de nieuwste :o

[...]

lees is ff goed zijn vraag:
[...]

Sorry ik zie het zal voortaan btr kijken
wat jij zecht is gewoon een contact persson toevoegen maar hij vraag hoe je het nr toevoegd aan eentje die er al in staat. kan dus niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjee GoT zit wel vol met geposte spelvouten zeg.

Modbreak:als je niks zinnigs te melden hebt, post dan niks ajb.

[ Voor 43% gewijzigd door Korakal op 10-05-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Hoi boyz,

d500ceed2
xadl3 sebn
h/w version
mp 3.601
april 14 2005
Hello kamikaze2099 kan jij voor mij kijken of die bug opgelost is in jouw versie, over de 3 sec ringtone... Als je gebeld wordt gaat je ringtone 3 sec volop zacht over en daarna ineens volop hard!!!

Heb jij dat ook in je April Versie???

TThanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceM
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10-2012
Weet iemand hoe je het irritante geluidje wegkrijgt als je batterij bijna leeg is, dat speelt elke minuut
wel een keer af. (Ik weet dat opladen een oplossing is, maar een oplader is niet altijd in de buurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
MauriceM schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:30:
Weet iemand hoe je het irritante geluidje wegkrijgt als je batterij bijna leeg is, dat speelt elke minuut
wel een keer af. (Ik weet dat opladen een oplossing is, maar een oplader is niet altijd in de buurt)
geloof dat da nie mogelijk is (anders zou het wel staan bij overige tonen)...

maja na 4x of 5x piepen dan is je batterij ook echt gelijk op hoor en gaat ie uit (gister ff getest heb da ding net binnen)..

wat een super telefoontje trouwens! Heb er ff wat javagames opgepleurd (wat een goede om dat aan de praat te krijgen, een 2e keer lukt me ook niet :P), en de luidspreker functie (wat ik nog nooit gehad heb) is echt ideaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:43:
Tsjee GoT zit wel vol met geposte spelvouten zeg.

[modbreak]als je niks zinnigs te melden hebt, post dan niks ajb.[modbreak]
Sorry hoor. Was gewoon om even te laten weten dat ik de taal die hier wordt gebruikt niet echt nodig vind. Iedereen kan toch ook wel gewoon normale zinnen en woorden gebruiken. Maar ik begrijp 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
CLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:12:
[...]

Sorry hoor. Was gewoon om even te laten weten dat ik de taal die hier wordt gebruikt niet echt nodig vind. Iedereen kan toch ook wel gewoon normale zinnen en woorden gebruiken. Maar ik begrijp 'm!
Dat doe je dan niet zomaar in één topic.. Klaag daar lekker over bij iemand anders.. en ga Nederlandse les geven om de wereld te verbeteren..

Anyway, weet iemand of het mogelijk is om meer dan 1 toets tegelijk te gebruiken mogelijk is? Met Rayman 3 is het een beetje lastig om bijv schuin naar voren te springen :)
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste