Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ai ai mensen de voices worden echt een probleem in de film :p als er hier nog mensen zijn die hun stem willen lenen voor de film dan hoor het graag ! even een DM sturen :) !

EDIT: en ook gelijk, iedereen die meegeholpen heeft aan Joint Tweakers: The Movie, wilt die mij even een DM sturen? want ik weet niet meer van iedereen zijn nickname + echte naam. (Arno,Razyman,Solo,Sven,Onroptem die heb wel) de rest niet :p

EDIT2: Darklord,furbykiller,Willson hebben al gerageerd voor hun naam in de Credits en ik kreeg een erg leuke reactie van een User op Novaworld. Persoonlijk, geeft dit heel veel voldoending want voor zulke reactie's maken we toch de film, niet waar? Athans ik wel 8)
Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/2460/jotv1jf5.png

De deadline van August is uitgesteld trouwens. :/ ;( :'(

[ Voor 73% gewijzigd door Dutchie! op 30-08-2006 20:43 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
@solomo, fly swatter heeft wat problemen sinds 2 maanden ofzo. Het is een tijdje zo geweest dat hij elke avond crashte. Nu crasht hij nog een enkele keer en heeft hij soms last van lag. Ligt niet aan jou ;)

EDIT: late reactie, stomme vakanties :P

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 30-08-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

ach flyswatter crashte altijd al, warom dacht je anders dat er telkens dezelfde map draait, als er al een team wint crashed de server en begint de map opnieuw :P

mooi dat er mensen zijn die de film geweldig vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nog een geluidsloosfilmpje van gisteravond. De boten waren weer eens gekapseisd. 8)7 Download het filmpje hier En JTers maar zeuren over een echo :+ maar dat staat er niet op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:56:
Nog een geluidsloosfilmpje van gisteravond. De boten waren weer eens gekapseisd. 8)7 Download het filmpje hier En JTers maar zeuren over een echo :+ maar dat staat er niet op :p
Geinig filmpje ! Het is overigens geen gezicht die boten zo..

Of zou Novalogic toch duikboten in het spel gemaakt hebben :P

Wil Aap het voortaan even melden als hij bandbreedte gaat slurpen? 8) iets met echo

[ Voor 0% gewijzigd door @rno op 06-09-2006 08:52 . Reden: typo's ]

acteur in Joint Tweakers The Movie

• Dutchie!
Ik slurp geen bandbreedte meer :p
Hier is iedergeval de Explosie van Rayzman & stukje headbang. Stelt niks voor omdat het feite veelste kort is allemaal hehe. Maar goed. Het filmpje kan je hier downloaden.

De laatste opnames duurden alleen wat langer dan geplanned.. maar ja, jullie knallen elkaar ook zoveel af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn scroll mouse niet gebruiken bij het sniperwapen.

Als ik in de oefenmode zit dan doet hij het wel maar online dan werkt het niet. Terwijk de scroll voor alle andere toepasingen wel werkt. Wat doe ik verkeerd. bij options heb ik het nogmaals veranderd maar geen succes. Moet ik mischie een combinatie maken met een andere toets voordat ik kan inzoomen en uitzoomen help .........................................................

Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:48

Rayzman

+31 Rayzman

Variabele zoom is een serverside optie die op bijna alle servers uit staat. Vandaar...

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De zoom functie van sniperrifles is al een tijd serverside. Nu moet je kiezen welk geweer je gaat gebruiken, eerst kon je nog totaal inzoomen en uitzoomen en dit maakte de sniperclass te overpowered.

Nu zijn snipers meestal een easy kill :P.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt ik snapte er al niets meer van. Jammer maar ik kan het wel begrijpen.

Blue panther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Bleupanther volgens mij zag ik je vanmiddag op Flyswatter? Ik zag opeens iemand met een JT tag spelen en je naam leek op Bluepanter dus ik dacht jij bent het :P.

Ik zat nog bij je in een apc en toen vroeg ik het maar je stapte net uit. De map was Bumbu Channel ofzo de map waar je C niet kan innemen als je hem bent verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

Hey Aap, hoe staat het nu met die film? Het is al halverwege oktober en nog steeds geen film ;( ...

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
PromoX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:39:
Hey Aap, hoe staat het nu met die film? Het is al halverwege oktober en nog steeds geen film ;( ...
Ja, het editen zit nu op het einde :) alleen kan ik geen render draaien omdat mijn HD's volzijn... en mijn bestelling voor een nieuwe HD is al 2/3weken geleden... en hoor nu dat hij pas 31oktober binnen komt :| dus ik zit even vast (heb al gemailt erover, of ik mijn HD kan annuleren want dit is geen porum).

Dus nog klein beetje geduld :) ga er even vanuit, kerst 2006 :X als hij er eerder is, is het mooi meegenomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Nova heeft de serverindeling van sommige servers verandert en ook de maprotaties, kan alleen nergens een newspost vinden.

Flyswatter is van een 150 man server gegaan naar een 100 man stat server :'(. Wat ik heb gezien crasht hij nu minder vaak, alleen mis je nu effectief 20 man en er zijn gelijk stat 'players' opgekomen...

Zweihandler servers draaien nu inplaats van alleen Escalation ook Typhoon Rising mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Afbeeldingslocatie: http://www.ingamemovies.nl/media/Ad-JT.png
What do I need to say more :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

_/-\o_ Goed bezig... elke keer als dit topic in mn at staat check ik ff oftie er al is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooot Woot Wooot :D :D :D

Gaan jullie dan ook bij elkaar komen ,en het video samen bekijken...wat je ooit is zij als het film af was ?? :D (In première)

En info over het film heb je die al ::tijd duur?:: ::Trailers Releases?:: ::VideoCodec?:: enz... O+

ik kan hem ook als een mirror voor jullie hosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:09:
Wooot Woot Wooot :D :D :D

Gaan jullie dan ook bij elkaar komen ,en het video samen bekijken...wat je ooit is zij als het film af was ?? :D (In première)

En info over het film heb je die al ::tijd duur?:: ::Trailers Releases?:: ::VideoCodec?:: enz... O+

ik kan hem ook als een mirror voor jullie hosten....
we gaan niet samen komen om de premiere te houden, dat zou dan in het weekend moeten zijn en er is niets van gepland en er is niet nog een weekend voor de release :P dus dan zou aap de release moeten uitstellen >:) (voor de xxte keer)

alle informatie die vrij gegeven is staat op Ingamemovies daar komt ook film op te staan als die klaar is, of een mirror nodig is dat zal aap wel weten want hij weet hoe het zit met bandbreetes en limieten enzo van de site.

Het wachten is op de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
@NiscoRacing: Eigenlijk is het jammer dat we idd niet bij elkaar kunnen komen voor de release (als iemand, bijv. woensdagavond vrij is +zaal/flinke kamer heeft en een stel JTers wilt ontvangen, laat het weten!! :p :p) altijd leuk maar ik gok er niet op dat iemand dit heeft en de rest kan ;)

En zoals Solomo al zegt, veel info staat op Ingamemovies.nl vooral even in de progress logs kijken etc. Staat mooi brak engels maar dat gaat goedkomen als de site gewoon nederlands word.

Maar enkele extra informatie dan: Filmspeelduur: +/- 23min. Afspeelbaar met gewone divx codec's. Trailer staat ook op de site etc. :)

Waarschijnlijk is een mirror niet nodig maar als ik opeens tegen mijn limiet aankom, zal ik er wel om vragen voor een mirror :) ! Ty iedergeval al. Grootste nadeel van de film is dat we geen audio-voice hebben en dus niet alle zinnetjes uitgesproken zijn... maar goed het kon in ons geval niet anders :)

EDIT: Reclame gemaakt in het JO topic op Novaworld:https://www.novaworld.com/forums/Topic1769783-49-1.aspx

en op Machinima (site met veel games movies): http://www.machinima.com/PHPBB/viewtopic.php?p=32349#32349

EDIT2: Gisteravond is er een nieuwe Trailer op de website gezet :) JT The Movie \ Downloads :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchie! op 06-11-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik zit nu aap nog een beetje op te jagen om de release veilig te stellen, hij luisterd goed want we hebben de trailer die ik wou >:)

counting down.... 2 days, 23 houres and 41 minutes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Nog minder dan 12 uur te gaan en dan is het eindelijk zo ver, dan komt de fil officieel uit, hij is erg g oed gelukt, en dat ondanks dat we in het begin geen verhaal voor de film hadden en alles een beetje erg rommelig is gegaan daardoor, maar de film is dan ook maar een jaar uitgesteld :P

mocht je niet kunnen wachten kijk de trailer dan nog maar even 720 keer, als je dat hebt gedaan is de film wel uit :P (hopen dat je er dan nog geen genoeg van hebt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
nog even mensen en dan is het 22:00 en kun je de (C-film?) bekijken :p niet TE hard kritiek geven maar graag wel opbouwen :) Ik heb zelf al 1001fouten gezien die worden (hopelijk) bij andere films/projecten etc verholpen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Het is officieel de film is te downloaden, haal hem nu die nog nieuw is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Yay eindelijk na hoeveel jaar is dit eigenlijk 1 jaar of al meer?

Ik vind hem wel goed gelukt moet hem alleen nog een keer alleen stil in mijn hoekje kijken het is moeilijk te volgens als iedereen er doorheen zit te lullen op teamspeak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Onroptemraakle schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:15:
Yay eindelijk na hoeveel jaar is dit eigenlijk 1 jaar of al meer?

Ik vind hem wel goed gelukt moet hem alleen nog een keer alleen stil in mijn hoekje kijken het is moeilijk te volgens als iedereen er doorheen zit te lullen op teamspeak :).
@rno mompelt iets over speaker mute in teamspeak ;)

Maar het is _/-\o_ Aap.

Op naar het volgende project O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mooi gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Bij mij werkt het niet :(

Ik heb nochtans alle nodige codecs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:51:
Bij mij werkt het niet :(

Ik heb nochtans alle nodige codecs.
Ow... met wat speel je hem dan af? (windows media player? Video Lan Player? Divx Player?) Divx codec geinstalleerd (en AC3 ?) Ik ga er vanuit dat je windows draaid en geen linux bak :)

Als je dit allemaal hebt.. dan is het wel apart ja :) (kun je bijv. de trailer wel afspelen dan? of die ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Aap schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:08:
[...]
Ow... met wat speel je hem dan af? (windows media player? Video Lan Player? Divx Player?) Divx codec geinstalleerd (en AC3 ?) Ik ga er vanuit dat je windows draaid en geen linux bak :)

Als je dit allemaal hebt.. dan is het wel apart ja :) (kun je bijv. de trailer wel afspelen dan? of die ook niet).
De trailer geeft hetzelfde effect als de full. Het vreemde is, ik krijg een zwart scherm, maar als ik verder spoel dan zie ik bewegen dmv blauwe lijnen. Heel vreemd allemaal :?

De rest van mijn filmpjes werken nochtans wel goed :) Er zal wel iets verkeerd zitten met mijn codecs. Het geluid gaat wel perfect.

Ik draai een windows bak ;) maar met wat ik het ook afspeel, het maakt geen verschil.

Edit: Het werkt :)

Mooi hoor :)

Ik heb ook eens mee gedaan aan een stuk film, maar dat stil is blijkbaar weg gelaten ;) Ik speelden een female soldier in een guard tower toen 2 helicopters overzee humvee's kwamen neerzetten :)
Erg gelachen toen :D

[ Voor 13% gewijzigd door ETzPliskin op 10-11-2006 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Haha, lachen :D, zeker leuk :D

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
-ETz-Memphis Z schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:36:
[...]
Ik heb ook eens mee gedaan aan een stuk film, maar dat stil is blijkbaar weg gelaten ;) Ik speelden een female soldier in een guard tower toen 2 helicopters overzee humvee's kwamen neerzetten :)
Erg gelachen toen :D
* denkt diep na... *

Ow ja :D dat stukje hoorde nog bij de eerste film (die gestaakt is toen) en vandaar dat het ook niet in de film zit :) ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

NU OOK OP GOOGLE!!!

de film is nu ook naar google geupload dus mocht je willen kan je hem ook via die weg beijken, het zou best kunnen dat er dan geen codec problemen zijn (ik weet eigelijk niet hoe google daarmee werkt :P )

joint tweakers the movie +trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Jullie zijn goed bezig geweest. :) dit is imho toch wel een onderschat spel. de gameplay is nogsteeds top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect voor het filmpje, daar moet echt heel veel tijd in hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:32

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Het is echt super gelukt, _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ respect AAP.

leuk om je eigen in de film terug te zien, yeah i'm a movie star. :9~
De tijd die we erin hebben gestoken is het zeker waard geweest.
Ik zal eens kijken of ik de film op een paar sites kan uploaden.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Nog een vraagje :P

Ik heb het spel nu weer eens geinstalleerd maar iedere keer als ik op een server speel word ik gekicked door punkbuster. Iets met een initialisatiefout? :?

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
-ETz-Memphis Z schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:57:
Nog een vraagje :P

Ik heb het spel nu weer eens geinstalleerd maar iedere keer als ik op een server speel word ik gekicked door punkbuster. Iets met een initialisatiefout? :?

Iemand hier een oplossing voor?
Punkbuster uninstallen en opnieuw installen werkt wel denk ik :) al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Aap schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:46:
[...]
Punkbuster uninstallen en opnieuw installen werkt wel denk ik :) al geprobeerd?
Ja, dat hielp niet. Maar ik heb wel een fix gevonden op een of ander forum :)
Nu werkt het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
-ETz-Memphis Z schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:06:
[...]

Ja, dat hielp niet. Maar ik heb wel een fix gevonden op een of ander forum :)
Nu werkt het :D
Wat was de oplossing dan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik heb het ook een keer gehad en toen moest ik punkbuster updaten. Alleen deed ik het toen in de verkeerde map en werkte het niet meer dus toen heb ik gewoon de hele JO PB map van iemand gedownload :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Laatst online: 30-01 09:37
Welke expansion speelt JT op het moment, of beide? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
kvdd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:58:
Welke expansion speelt JT op het moment, of beide? :)
Er is maar 1 expension :) en die word dan soms gespeeld. Meestal gewoon JO (voornamelijk op Flyswatter) ;)

• kvdd
  • Laatst online: 30-01 09:37
Aap schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:19:
[...]
Er is maar 1 expension :) en die word dan soms gespeeld. Meestal gewoon JO (voornamelijk op Flyswatter) ;)
Ah, okay, maar maar ik bedoelde JO Typhoon Rising of JO Escalation? Welke van de beide word voornamelijk gespeeld? (anders bestel ik JO Combined Arms) :)

Ben trouwens onder de indruk van Joint Tweakers - The Movie, netjes! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door kvdd op 16-11-2006 11:16 ]

• Sissors
  • Niet online
combined arms = typhoon rising + escalation.

De laatste keer dat ik checkte was escalation 20 euro, typhoon rising 20 euro en combined arms 20 euro. Oftewel combined arms was even duur als 1 van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Klein beetje offtopic maar de film is al meer dan 100x gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik had 'm al meteen gedownload en nu ook eindelijk 's bekeken en inderdaad erg leuk gedaan _/-\o_.
Maar het kan ongetwijfeld beter dus ik ben wel benieuwd hoe het volgende filmpje er uit gaat zien :).

Wel kraakte het geluid op bepaalde momenten maar dat zal waarschijnlijk aan mijn codecs liggen.

[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 22-11-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
@Promox: ik hoop ook dat de volgende beter word.. en daarna nog beter.. en dan nog beter.. ;)

Mensen, ik heb nog wat stunt materiaal liggen van -JT- maar wil er wat meer bij hebben. Nog mensen zin om morgen wat te gaan stunten op wat verschillende mappen? gewoon om te kijken of we wat leuks kunnen vinden :) ? (join de TS van rayzman. Weet je die niet, DirectMessage mij of iemand anders even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Kickje!
Afbeeldingslocatie: http://img344.imageshack.us/img344/3576/aapjoxs8.jpg
>:) >:) >:)

Kwam door onroptem die de brug opblaasde en ik zomaar de kills kreeg *O*

Deze week worden er nog 3 filmpjes online gezet van de JTers, dingen die tijdens de opname gefilmd zijn enzo. Beetje stunts en gepruts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! ik wou combined arms gaan aanschaffen, maar ik vroeg me af of er nog wel wat servers draaien met een leuk aantal spelers erop. kan iemand mij dat vertellen?:P

Mvg,

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:52:
Hey! ik wou combined arms gaan aanschaffen, maar ik vroeg me af of er nog wel wat servers draaien met een leuk aantal spelers erop. kan iemand mij dat vertellen?:P

Mvg,

Patrick
Jawel, savonds zijn er ongeveer nog kleine 900spelers online zowel met gewoon JO als de uitbreiding. Meestal stuk of 5-6 volle servers (tegen de 100man) en dan nog vrijveel kleinere met onder de 20man vaak.

Maarja, je hebt maar 1server nodig om te spelen toch? :Y) (FlySwatter! :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Zoveel mensen zijn er om 21:30 online, in de middag zijn er meestal rond de 200/300/400 online.

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/6896/nieuwbitmapafbeeldingwk3.jpg
Aap schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:58:
Kickje!
[afbeelding]
>:) >:) >:)

Kwam door onroptem die de brug opblaasde en ik zomaar de kills kreeg *O*
Dit kwam gewoon omdat jij de laatste hit had op de brug. Vaag eigenlijk omdat ik hem opblies :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie :) je hebt idd maar 1 server nodig :P, heb ik verder nog iets nodig behalve typhoon rising en de uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:32:
Bedankt voor de reactie :) je hebt idd maar 1 server nodig :P, heb ik verder nog iets nodig behalve typhoon rising en de uitbreiding?
Een werkende pc + internetverbinding :+ volgens mij niks. Alleen Teamspeak + headset e.d. als je wilt praten tijdens het gamen etc :) we zijn op donderdagavond nog meestal wel te vinden online (ook met TS) maar het word echt steeds minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het spel 8 januari, mijn verjaardag (eerste schooldag :() de rest van mijn verjaardags geld gaat naar mijn nieuwe pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Je zou alvast de IC-mod kunnen downloaden op http://www.internationalconflict.com daar draaien ook aardig wat servers op.

Hier staan nog wat screenshots http://jointoperations.fi...tional_Conflict_Mod;55269.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die IC mod ziet er heeeel vet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 20:19
Wordt de cd-key nog gecontroleerd of is dit spel al een beetje verlaten?

Kan hier (venray) dit spel nergens meer vinden (in de winkel)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd-key word nog wel op en top gecontroleerd :P je moet hem invullen bij je account (in ieder geval in black hawk dawn maar das ook van novalogic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:56:
cd-key word nog wel op en top gecontroleerd :P je moet hem invullen bij je account (in ieder geval in black hawk dawn maar das ook van novalogic)
Oh das wel minder. Heb al een paar online gameshops geprobeerd maar nergens zie ik hem staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Volgens mij staat de game bij Bart Smit (misschien E-plaza dan ook) voor 10euro in de schappen. Ik weet alleen niet of dit alleen JO was, of het combinatiepack.

EDIT: Ik had het over de winkels :) (de BS in Middelburg daar zag ik het staan namelijk tijdje terug).

[ Voor 24% gewijzigd door Dutchie! op 03-01-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Aap schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:11:
Volgens mij staat de game bij Bart Smit (misschien E-plaza dan ook) voor 10euro in de schappen. Ik weet alleen niet of dit alleen JO was, of het combinatiepack.
Ik zal wel eens kijken bij de free record shop was hij niet meer leverbaar. Bij de bart smit staat hij niet op de website. E-plaze is aan het sleutelen aan de website en linkt door naar de Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Bart1983 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:17:
[...]

Ik zal wel eens kijken bij de free record shop was hij niet meer leverbaar. Bij de bart smit staat hij niet op de website. E-plaze is aan het sleutelen aan de website en linkt door naar de Bart Smit.
Dynabyte heeft 'm nog wel op de site staan, voor € 9,95. Dit is dan zonder de uitbreiding Escalation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
PromoX schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:01:
[...]

Dynabyte heeft 'm nog wel op de site staan, voor € 9,95. Dit is dan zonder de uitbreiding Escalation.
Ok bedankt! Ik ga het dit weekend eerst een keer proberen via hamachi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:19
Ik heb hem zelf ook al een paar weken geleden gekocht, ign : XterminatorTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
xminator schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:59:
Ik heb hem zelf ook al een paar weken geleden gekocht, ign : XterminatorTF
Nice, als je je ingame naam iets van JT of NL erbij, of XterminatorTF -JT- NL van maakt en op donderdagavond speelt, kun je samen met Jters spelen (Joint Tweakers) clan van dit forum, zonder clan wars enzo gewoon wat samen knalt om een beetje teamwork te maken :)

Wie weet als er meer gaan spelen dat het weer een beetje opbloeit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Oei, kheb ineens iets te lezen hiero... ;)

kan er eigenlijk maar 1 ding op zeggen: wees welkom !!!

Hoe meer zielen hoe meer vreugde....

We're gonna kick some asses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
ik heb me nick veranderd in XterminatorJT-NL , ivm met dat je nick maar 16 chars lang mag zijn heb ik niet nog een streepje tussen de r en j. Ik heb alleen jointoperations typhoon rising.

Ik heb nog ff snel een vraagje, als ik IC mod installeer kan ik dan ook nog tegelijk Joint operations spelen?

[ Voor 23% gewijzigd door xminator op 03-01-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Die IC-mod screenies (vooral de eerste) doen erg aan die legendarische sniperlvl van Black Hawk Down (BHD) denken. Ik vind Joint Ops er toch beter uitzien. Maar als je geen servers met volk vind, is de fun er snel af.

Heeft Joint Ops de duimen moeten leggen voor het modernere en iets meer gepolijste BF2?

Jammer, want ik heb uren Joint Ops de demo en de beta zitten spelen, werkelijk uren. De spellen van Novalogic hebben een sfeertje dat me erg aanstaat. BHD, Joint Ops, Comanche4, ... Jammie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:56:
Volgens mij kan je 2 dagen zonder key spelen en daarna deleten ze jouw account. Dat zie ik altijd bij het inloggen staan.
xminator schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:38:
ik heb me nick veranderd in XterminatorJT-NL , ivm met dat je nick maar 16 chars lang mag zijn heb ik niet nog een streepje tussen de r en j. Ik heb alleen jointoperations typhoon rising.

Ik heb nog ff snel een vraagje, als ik IC mod installeer kan ik dan ook nog tegelijk Joint operations spelen?
Voor de IC-mod heb je Escalation nodig omdat er objecten, wapens en voertuigen van Escalation worden gebruikt.

De IC-mod is dus een uitbreiding gemaakt door users waarvoor je Escalation nodig hebt en voor Escalation heb je Joint Operations nodig. Je kan dus niet en JO'en en IC'en omdat je daarvoor hetzelfde nodig hebt ;).
Hurtebise schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:08:
Die IC-mod screenies (vooral de eerste) doen erg aan die legendarische sniperlvl van Black Hawk Down (BHD) denken. Ik vind Joint Ops er toch beter uitzien. Maar als je geen servers met volk vind, is de fun er snel af.

Heeft Joint Ops de duimen moeten leggen voor het modernere en iets meer gepolijste BF2?

Jammer, want ik heb uren Joint Ops de demo en de beta zitten spelen, werkelijk uren. De spellen van Novalogic hebben een sfeertje dat me erg aanstaat. BHD, Joint Ops, Comanche4, ... Jammie.
In IC-mod komen ook objecten voor vanuit BHD die porten ze rechtstreeks (zoiets heb ik weleens gelezen).

Ik weet zelf niet of er veel mensen naar BF2 zijn gegaan denk het natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Onroptemraakle schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:58:
Voor de IC-mod heb je Escalation nodig omdat er objecten, wapens en voertuigen van Escalation worden gebruikt.

De IC-mod is dus een uitbreiding gemaakt door users waarvoor je Escalation nodig hebt en voor Escalation heb je Joint Operations nodig. Je kan dus niet en JO'en en IC'en omdat je daarvoor hetzelfde nodig hebt ;).
nee ik bedoelde of je gewoon normaal kon Jo'en ook al heb je IC geinstalleerd maja ik heb geen escalation dus kan ik IC weer gaan wissen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook bf2 :P en bf2142, maar ik wou nog ff een spel met wat meer realisme enzo:P
Speelt iedereen ook echt samen? das het vetste, allemaal van die gevulde heli's:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:52:
Ik speel ook bf2 :P en bf2142, maar ik wou nog ff een spel met wat meer realisme enzo:P
Speelt iedereen ook echt samen? das het vetste, allemaal van die gevulde heli's:P
Als -JT- NL proberen we samen te spelen, maar dit gaat niet altijd goed omdat niet alle classes bemand zijn (lees: je hebt niet altijd een medic en een engineer en een riffleman enz.)

Wil je het echt goed doen, heb je van iedere class toch wel een of meerdere personen nodig, en daar zijn we als team net iets te klein voor ;(

Overigens vindt ik dat juiste het leuke van de game zonder een team ben je (bijna altijd) nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Toch grappig, dat we vanavond opeens PromoX tegen kwamen, die had ik echt allang niet ingame gezien. Hier nog enkele screens (sorry voor de slechte kwaliteit maar anders zou ik nog meer lagg krijgen met Fraps).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-01s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-02s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-03s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-04s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-05s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-06s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-07s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-08s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-09s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-10s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-11s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-12s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-13s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-14s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-15s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-16s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-17s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-18s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-19s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-20s.jpg
Alles is clickable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Aap schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:30:
Toch grappig, dat we vanavond opeens PromoX tegen kwamen, die had ik echt allang niet ingame gezien.
Als ik al speel normaliter nooit op de donderdagavond, maar ik vond het wel weer 's aardig, ondanks dat ik die eilandenmap echt niets vind. Dus misschien dat ik nog wel vaker kom spelen. Zijn er trouwens nog headsets aan- of af te raden?
Hier nog enkele screens (sorry voor de slechte kwaliteit maar anders zou ik nog meer lagg krijgen met Fraps).
Had je die niet kunnen maken met de screenshotoptie (F11) van het spel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik ga em terug installeren, heb wel enkel Joint Ops zonder uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
PromoX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:06:
[...]

Als ik al speel normaliter nooit op de donderdagavond, maar ik vond het wel weer 's aardig, ondanks dat ik die eilandenmap echt niets vind. Dus misschien dat ik nog wel vaker kom spelen. Zijn er trouwens nog headsets aan- of af te raden?

[...]

Had je die niet kunnen maken met de screenshotoptie (F11) van het spel zelf?
Jawel maar ik had Fraps ingestelt dat hij om de 2minuten automagisch een screenshot nam, omdat je namelijk in the heat of the battle altijd vergeet om screens te gaan maken :) en na een avondje spelen heb je een berg screens :p en dan zoek je er de leuke tussen uit. Ik kan ook screens doen met BMP of PNG alleen dan heb is mijn lagg (om de 2min) best groot & erg merkbaar wat dus rot speelt. en met de JPG niet :) kleine hik die ik soms niet eens merk :p

En over de headset, ik raad aan: Sennheiser. Duurder dan de meeste standaard setjes maar de kwaliteit is erg goed merkbaar + ding is niet gaar ofzo. Maar als het je eerste is en niet veel gebruikt kun je misschien beter eens een goedkoper iets proberen om een miskoop te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik gewoon zon koptelefoon van 80 euries met een decoder van 50 euries voor surround sound :P en een headsetje van 5 euries waarvan ik alleen de mic gebruik^^, werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik hoop toch wel dat iedereen die hier nu langs is komen kijken wel even de film heeft gezien he :P

ow trouwens gefliciteerd patrickvbbh *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Aap schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:07:
[...]
En over de headset, ik raad aan: Sennheiser. Duurder dan de meeste standaard setjes maar de kwaliteit is erg goed merkbaar + ding is niet gaar ofzo. Maar als het je eerste is en niet veel gebruikt kun je misschien beter eens een goedkoper iets proberen om een miskoop te voorkomen.
Ik zal er 's naar gaan kijken misschien binnenkort bij de Mediamarkt ofzo. Die betere Sennheisers zijn wel wat prijzig inderdaad (PC-140, PC150) maar ik heb het idee dat je voor een beetje goede headset sowieso wel wat geld kwijt bent... Welke heb jij?
Gefeliciteerd inderdaad *O*. En veel plezier met JO natuurlijk !

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 08-01-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

.

[ Voor 99% gewijzigd door PromoX op 08-01-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik zelf heb de Sennheiser 140:
Afbeeldingslocatie: http://www.dsmiller.com/Images/PC140.jpg
Lekker dingetje met mute knopje (makkelijk als je moet nieze, snel knopje omzetten :+ ) en volume regelaar. Ik heb het ding al een poosje en ben er dik tevree mee :)

note: na een paar uur, krijg ik wel beetje last van me oren maar volgens mij komt dat omdat het dan knelt met mijn bril ofzo en anders heb ik gewoon rare oren. Ik heb er namelijk niet altijd last van en het is nog lang geen reden geweest om een nieuwe te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:52:
Ik zelf heb de Sennheiser 140:
[afbeelding]
Lekker dingetje met mute knopje (makkelijk als je moet nieze, snel knopje omzetten :+ ) en volume ... knip
Vandaar dat we niets hoorde laatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb et spel nu een tijdje en tis echt leuk:P

Alleen krijg ik schokkerigheden als ik me naar de spelers draai :S, en hoe de serttings staan maakt niet uit, vreemd genoeg heb ik daar alleen last van in escalation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:57:
Heb et spel nu een tijdje en tis echt leuk:P

Alleen krijg ik schokkerigheden als ik me naar de spelers draai :S, en hoe de serttings staan maakt niet uit, vreemd genoeg heb ik daar alleen last van in escalation
Heb je dat online of offline? Ik weet wel dat esc. iets zwaarder is voor je pc. Misschien is het gewoon een bugje en dan heb je pech, aangezien er praktisch geen patches meer voor uitkomen ;( (al maanden). Of misschien een driver probleempje?

Het kan feitelijk vanalles zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:36:
[...]
Heb je dat online of offline? Ik weet wel dat esc. iets zwaarder is voor je pc. Misschien is het gewoon een bugje en dan heb je pech, aangezien er praktisch geen patches meer voor uitkomen ;( (al maanden). Of misschien een driver probleempje?

Het kan feitelijk vanalles zijn :)
Online en offline :P, maar ja, mischien licht et aan de ati x800:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

dan kan je misschien drivers proberen, ik heb een ati 6800xt (of zo iets, in iedergeval oud) en ik heb er geen last van dat die meer schokt als ik naar spelers toe draai, als het heel druk is heb ik er overigens wel last van dat mn framerate ver onmlaag gaat, maar ach ik ben ook toe aan een nieuwe pc :P

probeer dus even nieuwe of misschien wel oudere drivers voor je video kaart, dat kan wel eens wat oplossen, of misschien drivers van een andere fabrikant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

.

[ Voor 111% gewijzigd door PromoX op 11-01-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Enkele screens van vanavond :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-21s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-22s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/2007-01-04/JT-23s.jpg

Niet zoveel als vorige keer want ik heb mijn fraps moeten uitschakelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

vandaag net voor een disconnect nog een leuke bug gehad :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/jobug.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hehe grappig :) :D :D

The Making Of staat zaterdag online op de website klik dus nog ff geduld :p

Edit: En jawel mensen. De making of staat er :)
Edit2: En nu is hij offline, moet wat aangepast worden :+ (straks is hij er wel)!
Edit3: Hij staat er nu :p ondertussen nog 3x aangepast ofzo :p

[ Voor 43% gewijzigd door Dutchie! op 11-02-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je net zoals in Quake scripts kan maken om je keys te binden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Volgens mij heb ik weleens gelezen dat er scripts zijn om granaten te gooien maar meer weet ik er niet van :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel heel jammer dat mijn speedtouch716v5WL problemen heft met novalogic games om te hosten. ik speel JO en DFX maar kan beide games niet hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de juiste poorten wel geopend?
NovaLogic Support Knowledge Base Article

Question:
I am hosting a Joint Operations Typhoon Rising game on NovaWorld and people are able to see it in the game lobby, but when they attempt to join they get stuck at the Enumerating Session screen or receive an error message.

Answer:
If you are hosting the game from behind a router and you have not set up port forwarding, your game will be visible in the NovaWorld game lobby but will be inaccessible. You will need to configure your router to forward all incoming traffic on UDP port 32768 to the internal IP address of the computer which will be hosting the game.
(Is overigens voor JOTR, maar ik ga er vanuit dat het voor DFX en JOE hetzelfde is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van alles geprobeerd. ook de normale portforwarding. Heb ook al op portforward.com gekeken hoe het moet, hoewel DFX er niet tussen staat. Maar niets schijnt te werken. krijg zelfs geen dmz ingesteld.

Internet Service Device

No compatible connection found.

Dus we houden het maar bij joinen hoewel ik een mooie ul snelheid zou hebben om te hosten, mijn ul is 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm volgens mij in de start post staat een foutje dat je het spel niet ko nspelen met een FX5200 ,
maar toen ik het spel kocht zat die kaart nog in me pc (zit nu een 6800 gs in ) en deed het gewoon goed hoor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:18:
uhm volgens mij in de start post staat een foutje dat je het spel niet ko nspelen met een FX5200 ,
maar toen ik het spel kocht zat die kaart nog in me pc (zit nu een 6800 gs in ) en deed het gewoon goed hoor .
Hehe, die opmerking die daar staat is meer een aanbeveling. Ik kan me nu nog niet voorstellen dat JO goed draaid met zo'n kaart. De game draait er wel op maar om nu te zeggen goed... nee.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe mod voor JO opkomst. Word ontwikkeld in duitsland.
Een beta versie om te zien hoever ze nu zijn is hier te downloaden:
http://www.xcs-squad.com/movies/CSX/tua_mod_beta.exe

Houd er wel rekening mee dat het gaat om 650mb. Is een geheel nieuwe spelversie voorzover ik het gezien heb met andere mogelijkheden en wapens. Let wel dit is een beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik speel veel de IC mod. speelt gewoon lekker.

weet zo de naam van de server niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook vaak IC mod afwisselend met de Reality mod. Geeft toch weer een andere kijk op het spel. Hou het wel bij Coop missions die liggen me toch meer als al die anderen
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste