Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Joint Operations: Typhoon Rising / Escalation - Deel 4

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 22.959 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PearlPumpkin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 27-04 13:19
Wordt dit spel nog wel online gespeeld eigenlijk? Ik heb Landwarrior, BlackHawk Down en Joint Operations echt veel gespeeld. #goodoldtimes

• Temraakle
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Zijn er nog nieuwe geruchten over de opvolger of is Novalogic opgedoekt?

Jammer dat mijn laptop te langzaam is voor JO anders zou ik nog weleens online zijn.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• Fantasma
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-05 09:04

Fantasma

Just a ghost.

**

[Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:34]

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Denk niet dat er nog veel reden is om bij JO online te willen zijn. Maar dit is het laatste (en zo ongeveer eerste) officiele bericht van de nova forums (dus door staff gepost):
Just thought the community may be interested in our CEO's response to one of our fans:

Dear Mr. xxxxxx,

We have never forgotten our fans. This is why we have been working very long hours for several years to bring you a totally new experience and a game that won't disappoint.
We are very close to officially starting Beta testing the "Angel Falls" project (we will be looking for a fair number of testers). We are currently at Alpha, and our current focus is game-play.

I can tell you that this game plays better than any product we have ever created and we will keep on refining it until its release later this year. If you liked DF and Joint Ops, you will like Angel Falls. Managing communications with the fans is a tricky proposition, and I will not be responding again through this e-mail, but feel free to pass this on.

Thank you for your loyalty.

Sincerely,

John A. Garcia

CEO
NovaLogic,Inc.
Met bijbehorende plaatje:

Klein detail, is gepost in april dit jaar. Verder blijkbaar nog wat geruchten dat alpha tests bezig zijn of bijna bezig zijn, maar volgens mij is dat de 5de keer dat die geruchten er zijn. Sommige claimen dan er bij te zitten, maar waarschijnlijk gewoon trolls.

Maar goed, behalve dat het redelijk vaporware is, lijkt het mij ook bijzonder onwaarschijnlijk als het al ooit uitkomt dat het iets qua kwaliteit heeft. Gezien hoe lang ze er al aan bezig zijn moet het op een zwaar verouderde engine gebaseerd zijn, ze zijn met een kleine groep eraan aan het werk zover bekend, niks vergeleken met wat bijvoorbeeld DICE ertegenaan gooit, en een fanbase hebben ze niet meer, want die is al lang weg door het gebrek aan een spel, gecombineerd met totale afwezigheid van enige vorm van communicatie met hun fans.

(Trouwens als plaatje niet werkt stuur ff een DM, dan reupload ik hem ergens anders, weet niet of je ervoor ingelogd moet zijn op novaworld).

[Voor 3% gewijzigd door Sissors op 19-11-2011 11:36]

• summetje
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:16
Fantasma schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:55:
Wist niet dat er een Jo forum was :o

Heb dit spel vroeger echt zeer veel gespeeld! Goede tijden :D Misschien binnenkort nog maar eens van onder het stof halen!

Nu druk bezig met BF3
Heb hier inderdaad ook heel wat tijd ingestopt, misschien niet zoon slecht plan om het weer eens te gaan spelen.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:34]

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Leeft het nog dan?

Ik dacht dat Novaworld (?) gestorven was toentertijd. Dat het daarom niet meer speelbaar was..

Gruwelijke game btw, en als het nog leeft ga ik het ook weer spelen. Op de een of andere manier is dit een uniek, en bovenal gruwelijk spel. 1 game die ze zouden moet namaken, gruwelijke engine erin (Frostbite 3 anyone?) en vooral niets veranderen aan de gameplay, mappen etc.

Als k zo terugdenk, wat een game zeg. Die uitgestrekte landschappen, ritten van 5 minuten om afgedropt te worden met 4 man, heerlijK!

• Apple|IA
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-01-2012
Blijft toch een vreemd verhaal dit. Gigantische omzetten moet Novalogic gedraaid hebben, de Delta Force games en haar opvolgers waren erg populair zoniet dé populairste online shooters. Maar blijkbaar zijn de verkopen van Joint Ops en Escalation niet dusdanig geweest dat ze er een groot team op na konden houden die voor een vervolg kon zorgen?

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:30]

• Paddywacker
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 05-05 12:29
Als er meerdere mensen dit gaan/willen spelen, dan ben ik ook weer van de partij ;) En als het aanslaat, zet ik de server weer bij aan.

Good old times :P

[Voor 7% gewijzigd door Paddywacker op 10-12-2011 22:41]

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Echt zonde man. Zij waren wat mij betreft echt vooruitstrevend en uniek met die gigantische landschappen in JOTR

Zou die game zo blind weer kopen als die opnieuw wordt uitgebracht

• Dragon1izard
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2019
The Great HooD schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:27:
Echt zonde man. Zij waren wat mij betreft echt vooruitstrevend en uniek met die gigantische landschappen in JOTR

Zou die game zo blind weer kopen als die opnieuw wordt uitgebracht
Idd heb me eigen een paar jaar vermaakt met deze game.
Dit was tevens mijn eerste online shooter,net als voor veel andere mensen.

Novalogic heeft de community volledig genegeerd en dood laten bloeden en dat is super zonde!
Ze beloven Angel falls en komen met een opgelapte delta force extreme??

Was echt een super leuke tijd en vooral de grote mappen,met 128 man in een game was erg hectisch vooral om de laatste bunkers over te nemen :9 net voor einde tijd.
Het blijft jammer dat er bijna niet meer gespeeld wordt,en als je al een server vindt zit er maar een paar man.
Inmiddels zelf over naar de xbox,maar als hij opnieuw uitgebracht zou worden met een nieuwe engine en volledige grafische update ,count me in :)

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[Voor 199% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:30]

• Apple|IA
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-01-2012
Novalogic zoekt alpha testers voor Angel Falls:

http://www.novalogic.com/alphaone.html

Ze leven dus nog. :)

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:07]

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Ik bespeur hier een nieuw programma voor de NCRV/AVRO:
"Clangenoten", hoe staan jouw oude clangenoten er 25 jaar later voor? Kijk vanavond, 10 voor 9 naar Nederland 2! :)

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 20:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

wat is een NW-account-PC-ID?
Wil graag met de alpha mee doen, maar hier heb ik nog niet van gehoord.

Beroeps brabander

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:06]

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Vuurvoske schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:53:
wat is een NW-account-PC-ID?
Wil graag met de alpha mee doen, maar hier heb ik nog niet van gehoord.
Novaworld account PC ID is volgens mij een unieke code die aan je account is verbonden, ze gebruiken het om cheaters te bannen. Hoe je het op kan zoeken weet ik niet :P

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Doet iemand hier nog mee met de Alpha of is er meer informatie over de opvolger?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-05 02:06
Recente geruchten melden dat Novalogic hun in-house engine gedeeltelijk opzij zou hebben geschoven voor de ontwikkeling van Delta Force Angel Falls en getest heeft met de Cryengine 3.
Dit zou de stilte en het uitstel kunnen verklaren. Misschien dan toch ooit een nieuwe DF game? :)

Zie: http://www.tunngle.net/co...novalogic-df-angel-falls/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07-05 22:22

superwashandje

grofheid alom

hmm klinkt als een DNF! :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_O- Novalogic leeft nog wou je zeggen :? Zou wat zijn ... een nieuwe Delta Force game ... lijkt me sterk, maar ik laat me graag verrassen door die gekke developers :D

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-05 02:06
nero355 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:54:
_O- Novalogic leeft nog wou je zeggen :?
Op twitter zijn ze nog redelijk actief.

https://twitter.com/NovaLogicInc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16-04 12:01
Van mij mogen ze best weer een JO-achtige game uitbrengen. Ik vond JO:TR/E echt geniale games toen der tijd!
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True