[PC] Joint Operations: Typhoon Rising / Escalation - Deel 4

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 25.712 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
geen idee in hoeverre dit fake screens zijn:
http://www.youtube.com/v/MfZZUdWTlPQ&hl=en

[ Voor 60% gewijzigd door Mister_X op 04-05-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Er is ooit eens een topic geweest over de screens van bovenstaand filmpje, iemand had ze op een ftp-server van Nova gevonden, in hoeverre dit waar is weet ik niet.
JuliettPapa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 02:40:
[...]

Onroptem speelt het ook nog, met zo'n mod. Ben de naam kwijt en heb nu geen zin om het te gaan zoeken, excuses :p
Ik speel nog steeds JO maar dan de IC-mod op een Duitse server van SG1, zitten wel leuke maps tussen.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreepingD
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 13:55
'k Ben zo'n beetje aan het lezen op het forum en ik kom deze post tegen. Ik zie dat er een aantal mensen treuren om de FlySwatter server...
Wel, gedaan met treuren, Flyswatter komt terug en nog wel vandaag!
Deze keer niet door NovaLogic, maar door een aantal Flyswatter fans.

Vanavond om 20h GMT is hij terug!
Check http://www.flyswatter.co.nr voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Nog mensen zin in een reunie op FLySwatter O-) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Normaal speel ik op IC server, maar kan vanavond weleens kijken hoe druk fly swatter is, kwam er vroeger vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik wou laatst toevallig even komen kijken of jo een beetje wil draaien, had problemen met updaten dus ik weet zo niet of ik online kan komen, moot toch een nieuw char aanmaken trouwens, kon mijn solomo-jt-nl niet meer terugvinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22

Rayzman

+31 Rayzman

Zal dan eerst eens moeten kijken of het op m'n nieuwe bak wel wil starten :P Draait het onder Vista 64?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
solomo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:12:
Ik wou laatst toevallig even komen kijken of jo een beetje wil draaien, had problemen met updaten dus ik weet zo niet of ik online kan komen, moot toch een nieuw char aanmaken trouwens, kon mijn solomo-jt-nl niet meer terugvinden :(
Moest ik ook doen, overgens geen problemen met updaten...
Rayzman schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:53:
Zal dan eerst eens moeten kijken of het op m'n nieuwe bak wel wil starten :P Draait het onder Vista 64?
Bij mij wel :) Ik zal de game deze week ook weer eens installeren dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik heb nu alleen nog problemen met punkbuster, iets van blabla init blabla ,punkbuster updaten lukt niet aangezien je daarbij niet jo kan toevoegen, even verder uitzoeken, nog niet teveel tijd in gestoken.
ah mocht je problemen hebben met punkbuster, hier de oplossing (de rar daar dus even unrarren naar de pb dir in je jo dir)

[ Voor 37% gewijzigd door solomo op 02-06-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien doe ik in 't weekend nog wel een keertje mee. Heb hem nog op de PC staan zie ik :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Is het mogenlijk om de resolutie aan te passen naar je eigensmaak? Ik wil 1680x1050 voor mijn TFT maar krijg dit niet aan de praat in JO. Met bijv. BF2 lukt het wel. Iemand een bepald truckje? Ik had de resolutie al in de config toegevoegd, alleen werkte dat niet ingame :p

Binnenkort maar eens wat knallen op FlySwatter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

JuliettPapa schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 01:02:
Is het mogenlijk om de resolutie aan te passen naar je eigensmaak? Ik wil 1680x1050 voor mijn TFT maar krijg dit niet aan de praat in JO. Met bijv. BF2 lukt het wel. Iemand een bepald truckje? Ik had de resolutie al in de config toegevoegd, alleen werkte dat niet ingame :p

Binnenkort maar eens wat knallen op FlySwatter >:)
Ben ik ook al naar aan het zoeken geweest.
Moet nog eens een beetje verder kijken maar ik ben bang dat de resolutie niet mogelijk is in JO :(
Joint Operations: Typhoon Rising

Has a "Widescreen" option, but it seems to have the opposite effect from what I'm looking for (squashes the screen horizontally into the defined resolution, in preparation for being re-stretched by a monitor(!?)).

Aspect ratio is adjusted by this, but I'm not convinced about the "rely on it being stretched" technique (or maybe I've got it backwards, and they're assuming that people will have stretching, and are just trying to help out in the other direction?). I get a good framerate at 1280x1024, med-high detail, but I have a gig of RAM. Tip: folk that don't have as much RAM tend to suffer as detail is increased, despite their ninja video card.

In Widescreen mode, it looks good enough, but I'm using driver scaling to stretch the "pinched" widescreen mode, and comparing it to the regular mode. I'm not sure which way is better yet.

[ Voor 43% gewijzigd door solomo op 25-06-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als ik JO op breedbeeld laptop speel rekt hij inderdaad alles uit. Sniper rifle cirkel wordt een elips. Vreemde, wanneer ik dan nightvission aan zet krijg ik wel normale verhouding met sniper rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een tijd geleden zeg dat ik hier langs ben geweest, ik ben vlgs mij met de nick sneaker ingame en uiteraard had ik -JT- erachter, ik was met een kleine groepje begonnen met joint tweakers :) dat kleine groepje bestond uit : Solomo,@arno,Rayzman,SV3NNER en nog een paar dacht ik.

Maar leuk om te zien dat dit groepje er nog is en nog altijd bezig met een movie :p ,ikzelf ging toen naar battefield was ook op zich een goede game maar net als joint teveel ppl die te liepen kutten daarna ben ik maar weer terug gegaan naar ofp en nu is dat arma geworden, zelf zoek ik in zulk soort games echte teamplay en niet a là rambo en dan 100 stuks op een server, mischien is dat nu veranderd maar toen niet echt zo ..

maar goed, leuk om weer langs te komen !

Sneaker -JT-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
De film is allang klaar :+

Wie weet komt er nog wel een deel 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08 17:44
Nieuwe info en screenshots van:

Afbeeldingslocatie: http://www.mtrsoft.com/df_logo.jpg

(click het logo)

* 12 single player missions over 3 campaigns.
* 12 multiplayer maps supporting multiple game types including TKOTH, CTF, TDM & DM.
* Utilizes real Delta Force scenarios, tactics and equipment in course of
game through extensive consultations with Delta Force operators.
* Seamless large-scale environments encompassing land, air and sea-based vehicles.
* Gratifying gunplay, well-balanced weapons, and tactically interesting dynamic environments.
* Supporting up to 200 combatants, per game, in online play.

Release Date: July 2009

screenshots zien er niet zo veelbelovend uit, maar als de gameplay weer als vanouds is, maakt dat veel goed. Ik hoop wel dat CO-OP er nog bijkomt voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Het eerste wat ik zie dat er geen AAS is :/ , maar hopelijk komt dat nog.

Jammer genoeg is het ook geen JO 2, zelf heb ik namelijk nog nooit Delta Force gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 21-09-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-08 15:21
Grafisch hoeft het ook niet super te zijn om toch een goed spel te worden.

Laten we eerlijk zijn, Joint Operations heeft nog nooit echt de schoonheidsprijs gewonnen en de game liep ook niet echt heel erg lekker, vaak rond de 40 fps met drops naar de 30. Maar de game biedt gewoon zoveel mogelijkheden en actie dat het goed wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
graphics vallen inderdaad tegen.

En ik kan niet begrijpen dat ze AAS er niet in doen. Als je coop weglaat is 80% van wat er bij JO gespeeld wordt AAS, zo niet meer.

Ik krijg zelf erg de neiging om te kappen met JO en een ander spel te zoeken. JO is redelijk dood onderhand, support is er niet meer van novalogic. En met de snelheid waarmee hun games uitbrengen is het er in juli 2010 nog niet.

Trouwens de specs
* Windows XP, Vista
* 2.6Ghz P4 CPU (Dual Core or Quad Core Recommended)
* 1 GB of RAM (2GB Recommended)
* DVD-ROM drive
* 5GB Free Hard Drive Space
* Pixel Shader 3.0 or better video card (ATI 1900+, NVidia 7900+ or better recommended)
* DirectX 9.0c or higher
Ach ja, optimaliseren van code heeft nooit hoge prioriteit bij nova gehad.

[ Voor 32% gewijzigd door Sissors op 21-09-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Joint Operations zag er in zijn tijd daarom toch wel mooi eruit hoor :9 Vooral ook omdat je zover kon kijken en er veel vegetatie was.

Maar de nieuwe Delta Force... gaat z'n naam niet veel eer aan doen geloof ik. De screens lijken wel een aangepaste JO Engine, wat betere water effects maar verder is er weinig veranderd :? Dit kan iedergeval duidelijk niet meer mee, met de games van vandaag.

Hopelijk zijn het Alpha screens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-08 22:20

Pinjataaa

Hit me!

Als de gameplay maar hetzelfde is zal het me echt niets boeien hoe het eruit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Dit is bet leuk gedaan. Voor de IC mod hielden ze toespraak etc. Nu heb ik het niet helemaal geluisterd maar het idee erom heen is echt nice verzonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind JO nog steeds de beste gameplay hebben van alle games die ik ooit heb gespeeld.
Daarom hoop ik dat als de Alpha komt volgend jaar dat hij tenminste dezelfde gameplay heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik had (zonder nu hopelijk teveel geruchten de wereld in te helpen) gelezen ergens in een preview dat de nieuwe deltaforce gebaseerd word op een vorm van de crysis engine. Dus dan zal het grafisch toch wel in order zijn?

wikipedia...waar anders http://en.wikipedia.org/wiki/index.html?curid=17108133

[ Voor 17% gewijzigd door Jfwiet op 24-12-2008 19:01 . Reden: Linkje toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:54
Is er nog steeds controle op de serial of is dit spel inmiddels al vrij te spelen?

[ Voor 35% gewijzigd door Bart1983 op 24-12-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Jfwiet schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:00:
Ik had (zonder nu hopelijk teveel geruchten de wereld in te helpen) gelezen ergens in een preview dat de nieuwe deltaforce gebaseerd word op een vorm van de crysis engine. Dus dan zal het grafisch toch wel in order zijn?

wikipedia...waar anders http://en.wikipedia.org/wiki/index.html?curid=17108133
Heb je niet goed gelezen op wikipedia...
According to a recent "unofficial" interview, the game is being developed on a completely new engine, that will contain graphics similar/near similar to Crysis. Other features were explained such as the ability to change terrains on the fly, and being in a completely different spirit from previous titles.
Ik hoop wel dat de graphics dat nivo gaan halen... maar deze moet echt goed worden wil ik deze gaan halen. Met ArmaII en OFP2 die volgend jaar ook komen word het lastig.

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Bart1983 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:04:
Is er nog steeds controle op de serial of is dit spel inmiddels al vrij te spelen?
Omdat het alleen online is, moet je jezelf registreren, dus nog steeds geen freeware.
JuliettPapa schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:05:
[...]

Heb je niet goed gelezen op wikipedia...

[...]

Ik hoop wel dat de graphics dat nivo gaan halen... maar deze moet echt goed worden wil ik deze gaan halen. Met ArmaII en OFP2 die volgend jaar ook komen word het lastig.
Je snapt wat ik bedoel, het niveau zou richting dat moeten gaan. Maar dat maakt nog niks, ik vind de graphics van JO nog steeds best goed, je kan nog steeds in sommige maps rondlopen en het gevoel hebben dat je in een dikke jungle rond loopt. Tuurlijk kan het mooier en dat zal het vast worden.

Hopelijk komt er (zoals op sommige SS te zien is) wat meer met verlichting enzo. Zoeklichten, etc Maar dat is meer een wens. De gameplay moet gewoon lekker snel blijven dan zal ik hem wel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe .exe file beschikbaar. Dit maakt het spelen op hoge resoluties eindelijk mogelijk en heeft ook andere updates op het gebied van de nieuwe clan mogelijkheden. De file is te downloaden van de nieuwe Novaworld site.

http://www.novaworld2.com...ms/display_topic/id_2977/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WARNING: Must be PC experienced, unfinished executable!

Note: This EXE will force a vidtest.

For those technical enough to back up their current EXE and copy this one to the right folder, you can test it out for us. It's intended to be compatible with the current EXE and offers a few new features and improvements. Pending the test results, these changes will become available as a regular update.

http://files.novalogic.com/JOTR/JointOps.exe

This EXE is testing...

Improved Squad Tag Display
Sorting by Squad Tags at end of game stats
New server sync code reduces pops, improves movement
Enhanced moderator features
Overall Optimizations
Last sort column fix
New DM, KOTH top player HUD display
800x600 large map fix
New Resolutions 1440x900 & 1920x1200 & 1680x1050 (fixed since 1.7.0.5)
Aspect Ratio correction on sights

(some additional fixes for bugs introduced with previous test versions)
Looping audio bug fix
Extra step input delay fix
Slightly more WAC script space
Backwards compatibility for scripts fixed

Notes: This EXE resets your .cfg settings. You may wish to copy your game.cfg file as well as your EXE

------------------------------------------------------------------------------------------------
Probeer de link die hierboven staat ik hoor wel of die werkt voor mensen die geen Novaworld 2 account hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Deze exe kan je direct downloaden. Wel leuk dat je nu bijv 1680x1050 direct kan kiezen. Maar, wie speelt dit nu dan nog? In europa is het echt heel weinig als ik de servers zo zie...

Ik heb het maand of 2 nog wat gedaan, maar ik ging gewoon in Amerika spelen, omdat daar nog 2 volle servers waren (50+) zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap wie speelt dit nou nog? Ik en niet zo heel veel andere mensen :p. Al speel ik alleen nog de International Conflict Europe mod.

Er is nu geen server onderverdeling meer in Azie, Amerika en Europea alles zit nu gewoon bij elkaar, ik denk omdat het zo rustig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Is dat met die nieuwe exe ofzo? Want net was het nog normaal.

Situatie moet nog wel een stukje hopelozer worden voor ik met amerikanen samen wil spelen (vanwege lag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Haha, de trouwe mensen zijn nog aanwezig :D ! me = Aap-JT-NL ;)

Opzich is het nog best te spelen met de amerikanen hoor :p ik had geen problemen. Maar ik heb het ook maar paar keer gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 22:01

PromoX

Flying solo

Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met spelen. Veel mensen waar ik regelmatig mee samenspeelde en waarmee nog een redelijke teamplay mogelijk was, waren er niet meer. En zonder een redelijk team om me heen dat ook echt de intentie heeft om samen te spelen bak ik ook maar weinig van een shooter, dus de lol was er voor mij toen wel af. Heb het idee dat het nu dan ook wel zo goed als gebeurd is met dit spel. Wel jammer dat Nova nog steeds niet met een opvolger gekomen is.
Dat je dat er bij moet vertellen krijg je met al die nickchanges :P.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
PromoX schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:49:
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met spelen. Veel mensen waar ik regelmatig mee samenspeelde en waarmee nog een redelijke teamplay mogelijk was, waren er niet meer. En zonder een redelijk team om me heen dat ook echt de intentie heeft om samen te spelen bak ik ook maar weinig van een shooter, dus de lol was er voor mij toen wel af. Heb het idee dat het nu dan ook wel zo goed als gebeurd is met dit spel. Wel jammer dat Nova nog steeds niet met een opvolger gekomen is.

[...]

Dat je dat er bij moet vertellen krijg je met al die nickchanges :P.
Haha :p ! (de volgende is de laatste ;) ! ).

Ben benieuwd of Novalogic het gaat halen met een nieuwe JO. Overgens gaven ze ook altijd Commanche uit (helispel) maar dat is ookal jaren stil.

Ik wacht nu of OFP2 wat word, maar als het er zo naar uitziet word dat niet echt multiplayer gericht en daar baal ik dan wel van. ArmaII vind ik dan weer niks en er komt nog geen echte opvolger van Battlefield 2 aan, dus er is eigenlijk geen normale FPS meer, waarbij je lekker de ruimte hebt om te doen en laten wat je wilt (ala JO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Over dat onderwerp, wat hebben de andere nog voor ideeen over opvolgers voor JO? Ondertussen is DF:AF (nova's opvolger) alweer naar 2010 verplaatst, en nova kennende wordt dat rustig 2011, om het niet te hebben over alle bagger dingen die ze alweer hebben toegevoegd (betalen voor clan support + toegang tot map makers forum).

Bij OFPII maak ik me inderdaad ook zorgen dat het qua MP gebeuren erg beperkt is, en misschien een stapje tever richting realisme.

BF2 heb ik eigenlijk nooit iets gevonden, teveel voertuigen, teveel schoten nodig om iemand dood te krijgen.

En over de laatste COD heb ik voornamelijk slechte dingen gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joint Operations. _/-\o_ De demo daarvan heb ik jaren geleden gespeeld met mijn CS clan en wat hebben we allemaal een lol gehad. Jammer want even later hebben ze de stekker eruit getrokken zodat je met de demo niet meer online kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

furby-killer schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:11:
Is dat met die nieuwe exe ofzo? Want net was het nog normaal.
Nee is niet met de nieuwe exe, ik kan alleen maar Conquest kiezen en daar staan dan alle servers zowel USA als EU.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:41:
Joint Operations. _/-\o_ De demo daarvan heb ik jaren geleden gespeeld met mijn CS clan en wat hebben we allemaal een lol gehad. Jammer want even later hebben ze de stekker eruit getrokken zodat je met de demo niet meer online kon.
Nooit het spel gekocht anders had je nog meer lol gehad :p ?

Ik vind dit wel een leuk filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Laatst online: 17-08 14:40

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ik kwam dit tegen en ik denk deel het even met jullie aangezien jullie zaten te wachten op een opvolger (ookal is het al even geleden dat er in dit topic is gereageerd).

Ze zijn bezig met een "nieuw" spel, Delta Force: Xtreme 2. Ze hebben ondertussen daarvoor een demo/beta (op het forum hebben ze het over een "demo", op de andere plekken "beta") uitgebracht: http://ftp.novalogic.com/DFX2BETA/DFX2BETA_1736.exe. Er zit één singleplayer map bij en één multiplayer map.

Het spel is eigenlijk net als Joint Ops, al hebben de zwaardere voertuigen hier in de map die erbij zit wel de overhand. Het is eigenlijk niet vernieuwend, op de nieuwe maps na. De meeste voertuigen en wapens waren al te zien in Joint Ops of in een of andere Delta Force game.

Waarschijnlijk komt volgend jaar "Delta Force: Angel Falls" uit, die hopelijk wel meer vernieuwing brengt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-08 22:20

Pinjataaa

Hit me!

Delta Force Xtreme 2 is gigantisch slecht, het is Joint ops met alle bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-08 06:51
Hoe is het eigenlijk met de populatie van Joint Ops, ik speelde dit spel vroeger best wel veel maar ik had er op een duur geen zin meer in.

De laatste keer dat ik speelde (jaartje terug ofzo) was de populatie echter jammer genoeg bedroevend.

Ik heb wel veel lol aan dit spel beleefd :). Vooral COOP met vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Fransfb schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:13:
Hoe is het eigenlijk met de populatie van Joint Ops, ik speelde dit spel vroeger best wel veel maar ik had er op een duur geen zin meer in.

De laatste keer dat ik speelde (jaartje terug ofzo) was de populatie echter jammer genoeg bedroevend.

Ik heb wel veel lol aan dit spel beleefd :). Vooral COOP met vrienden
De populatie is inderdaad bedroevend ;( maar ja... ze hadden in het begin gewoon wat goede patches moeten uitbrengen want dan zou ik het iedergeval nog spelen (en nog veel meer mensen ook)...

Tword in iedergeval niet meer veel gespeeld dit. Wel jammer want ik vond JO echt vet! Heb het ook lang gespeeld, samen met de Tweakers van hier :) Altijd leuk was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Stalllone schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:07:
[...]

De populatie is inderdaad bedroevend ;( maar ja... ze hadden in het begin gewoon wat goede patches moeten uitbrengen want dan zou ik het iedergeval nog spelen (en nog veel meer mensen ook)...

Tword in iedergeval niet meer veel gespeeld dit. Wel jammer want ik vond JO echt vet! Heb het ook lang gespeeld, samen met de Tweakers van hier :) Altijd leuk was dat.
Het was in de meeste gevallen ook leuk alleen wat bugjes hier en daar, xD beetje kutten met Auto's en motors enzo (Racejes houden xD). dat was echt vette shit :P

Of met die Heli's xD het idee van het spel was goed in het begin waren er best veel spelers maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 18-08 17:11

ErA

Ik heb dit spel van de week weer geinstalleerd.

Wat blijft het toch fantastisch, ik hoop dan ook dat er een opvolger komt (nee niet de uitbreiding) met een betere graphische engine maar dezelfde goede gameplay.

Ik kan wel vertellen dat er wat gesleuteld is aan de Gui.

En iedere avond is het nog steeds dikke fun op de special ops server, met minstens 50 spelers.

(Actie begint rond 13:00 's middags met 30~40 spelers. Piekt vanaf 18:00 -> 22:00 met 70~100 spelers, en gaat door tot 02:00 met~ 20-50 spelers.)

Wat ik graag zou zien is de first person engine van css gecombineerd met de top gameplay van jo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Het aantal spelers viel mij tegen toen ik keek op de Joint operations lobby :( .

Jammer genoeg kan ik het niet spelen omdat mijn gpu kapot is, anders was ik nog wel regelmatig te vinden op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik speel nog wel ICE mod, maar daar wordt de in principe goede gameplay redelijk verkloot doordat het voornamelijk clayen en mortaren is geworden. Waarschijnlijk ga ik naar MW2 overstappen, van nova verwacht ik niet meer veel. (Hogere resoluties supporten was wel goed, maar dan tegelijkertijd geld vragen voor clan support en toegang tot map makers forum :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmaano
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:55
Wat gaaf dat er zo'n spel bestaat :D. Wordt dit nog enigzins gespeeld en moet je nog een key oid. kopen om dit te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Het aantal mensen dat JO nog speelt is een fractie van wat het is geweest.Op http://jointops.org/lobby/novalobby.php?lobby=na kan je zien hoeveel mensen er momenteel online zijn.

Een key is denk ik nog steeds noodzakelijk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-08 20:46

Dhrax

Prog Lord

Avonds word er toch nog wel redelijk gespeeld, maar de game is niet meer de schim van wat het ooit was (4 a 5 jaar geleden) De patches en het ontbreken van een werkend anti-cheat systeem heeft er voor gezorgd dat veel mensen zijn gestopt met spelen. Zeer jammer want het was echt een goede game met een leuke community en veels clans waar je door de jaren heen toch een soort "band" mee krijgt.

Hopelijk luisteren ze naar de kritiek en gaat Angel Falls ons weer blij maken ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Angel falls is vapor ware. Op wat fanboys op hun forums na gelooft niemand er meer in. En dat is jammer want ik had graag een opvolger voor JO gezien, maar ben ondertussen toch maar andere spellen gaan spelen, JO is gewoon dood, en zover ik weet staat novalogic op rand van faillisement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:43

Stewie!

Keen must die!

Stalllone schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:35:
Haha, de trouwe mensen zijn nog aanwezig :D ! me = Aap-JT-NL ;)

Opzich is het nog best te spelen met de amerikanen hoor :p ik had geen problemen. Maar ik heb het ook maar paar keer gespeeld...
Aap :P
Jou ken ik nog wel uit de begintijden van JO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
@Stewie: Ja :) ! en ook nog wel eens TA gedaan ;)

Het is zeker jammer hoe het met deze game gegaan is. Heb BF2 geprobeerd maar dat had het ook niet helemaal... toen gehoopt op de nieuwe Operation Flashpoint en dat was gewoon een flop. Nu zit ik aan de Battlefield: Bad Company2 en dat bevalt me wel.

Minder vrijheid dan bij JO maar dankzij de Destructie mogelijkheid, de gamemodes en de grafische look & feel ben ik behoorlijk verkocht aan de demo. Het is geen JO, maar zeker wel een vermakelijk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik zit nu ook bij BC2, en vind toch wel tov JO dat gebrek aan vrijheid groot nadeel is. Je kan nog geen eens flanken, enkel via twee wegen recht naar voren aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Hoi Aapie en Damorpheus erg lang geleden dat we JO hebben gedaan.
furby-killer schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:48:
Angel falls is vapor ware. Op wat fanboys op hun forums na gelooft niemand er meer in. En dat is jammer want ik had graag een opvolger voor JO gezien, maar ben ondertussen toch maar andere spellen gaan spelen, JO is gewoon dood, en zover ik weet staat novalogic op rand van faillisement.
Ik kijk om de paar maanden weleens eens op novaworld2 of er al nieuwe info is over Angelfalls maar dat valt tegen. Sommigen zeggen nu dat de Novalogic werknemers onder een NDA zitten, maar als dit al zo is valt dat voor mij niet te rijmen met: goed ondernemersschap, een teken van leven is toch het minimum wat ik zou willen zien maar aangezien ze dit nog geeneens geven ben ik weinig hoopvol.

De community zou toch een integraal onderdeel moeten zijn van de bedrijfsvoering zoals bij i3D.net :)
furby-killer schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:50:
Ik zit nu ook bij BC2, en vind toch wel tov JO dat gebrek aan vrijheid groot nadeel is. Je kan nog geen eens flanken, enkel via twee wegen recht naar voren aanvallen.
De ingame gameplay movies van BC2 spreken mij wel aan vooral het geluid van de A10 vind ik wel stoer :P. Ik vind het er ook wel lekker uitzien alleen lijkt het dat je nogal beperkt bent in je omgevingsvrijheid en de hoeveelheid players ten opzichte van JO is ook minder.

Vroeger was alles beter :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22

Rayzman

+31 Rayzman

JO was voor zijn tijd erg goed met die mega maps en 128 player servers, maar het lijkt wel of Novalogic daarna de tent heeft gesloten. Want na JO hebben ze niks bijzonders meer uitgebracht en dat was in 2004.

Ik ga in afwachting van the next big thing lekker verder BF2 en BC2 spelen.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het trieste is dat dat nog steeds goed is, 64 spelers op een server is al veel, en zo goed als niks haalt de 150 van JO. Om over de map grootte nog maar te zwijgen. Hopelijk komt er binnenkort nog een spel dat zich ermee kan meten.

Verwijderd

lang geleden dat ik dit nog gespeeld heb. Ik denk 2004 tot 2006 gespeeld. Was er echt verslaafd aan :p
Toen zaten de 100 player servers altijd vol. Dan had je zo een market map als ik me niet vergis, dat was echt de favoriet! Met zen alle tegelijk in die zone gaan was de tactiek en dan verdedigen tot de zone bezet is haha :p Ja, waar is de tijd.. :) Jammer dat ze niets meer verder uitbrachten, al van sinds 2007 was er een "lek" naar een nieuwe joint operations maar ik denk dat daar niets meer van terecht is gekomen.. Ben dan maar andere games gaan spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Onroptemraakle, Rayzman :w

Toch grappig dat dit topic steeds nog omhoog komt :) ! We hebben het daarom ook wellang gespeeld steeds op de donderdagavonden :D !! Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik speel het nog weleens over lan met een vriend van me op mijn 2 pcs.
het is een van de weinige spellen die ik met een paar simpele klikken geinstalleerd heb en gelijk bij elkaar in de game kunnen inloggen knallen.

Makkelijk om zo naast elkaar een coop te doen!!!

ik ben zeker in voor een nieuwe versie!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-08 20:46

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:39:
lang geleden dat ik dit nog gespeeld heb. Ik denk 2004 tot 2006 gespeeld. Was er echt verslaafd aan :p
Toen zaten de 100 player servers altijd vol. Dan had je zo een market map als ik me niet vergis, dat was echt de favoriet! Met zen alle tegelijk in die zone gaan was de tactiek en dan verdedigen tot de zone bezet is haha :p Ja, waar is de tijd.. :) Jammer dat ze niets meer verder uitbrachten, al van sinds 2007 was er een "lek" naar een nieuwe joint operations maar ik denk dat daar niets meer van terecht is gekomen.. Ben dan maar andere games gaan spelen :p
Kutu Arms Market is dat, inderdaad een van de beste maps in JO.

Denk dat de meeste mensen weinig hoop meer hebben in een vervolg. Er is ook weinig tot geen nieuws te vinden omtrent Novalogic en al helemaal niks over Angel Falls, denk dat het hele project op z'n gat ligt.

Zonde ... want voor velen is Novalogic nog steeds DE developer voor mutiplay shooters :'( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Verrek leeft deze game eigenlijk nog? Ik krijg meteen weer flashbacks :)
Deze game heb ik 2 jaar lang helemaal kapot gespeeld. Naast de Battlefield francise is dit het meest gespeelde spel van mij, op een gegeven moment ben ik er mee gestopt omdat de game cheater heaven was geworden. Met name de sniper cheats werd ik helemaal dol van.

Vooral de grotere maps vond ik kicken, met 3 of 4 Zodiac bootjes door het oerwoud heen scheuren en een paar man met een .50 alles neermaaien en een volgeladen Blackhawk met troepen erachteraan :z
De dirt bikes in de uitbreiding waren ook lachen, 1 rijden en de ander schieten.

De samenwerking in deze game was echt goed, beter dan ieder andere game die ik ooit heb gespeeld.
Hier zou ik wel graag een vervolg op willen zien.. Wat waarschijnlijk nooit meer zal gebeuren, jammer eigenlijk...
Dit weekend komt een kameraad langs voor een game & zuip weekend. Misschien dat ik hem wel ff installeer voor een thuis lannetje, mijn laptop trekt deze game ook wel. ff oude tijden herleven :+

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Laatst online: 13-06-2022
Heeft iemand deze game al kunnen installen/spelen onder Win 7? graag zou ik weten hoe je dat geflikt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb het spel met uitbreiding zonder problemen geinstalleerd gehad op 2 computers met allebei Windows 7 64 BIT Ultimate Black Edition. Het is wel een downloadversie, waar ik niet verder over mag praten, maar het werkt dus wel onder windows 7. Het liep prima.

[ Voor 28% gewijzigd door JediUberknaft op 27-04-2010 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Laatst online: 13-06-2022
JediUberknaft schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 06:24:
Ik heb het spel met uitbreiding zonder problemen geinstalleerd gehad op 2 computers met allebei Windows 7 64 BIT Ultimate Black Edition. Het is wel een downloadversie, waar ik niet verder over mag praten, maar het werkt dus wel onder windows 7. Het liep prima.
Wel vaag , ik blijk het spel niet te kunnen spelen @ Win7 , mijn videokaart (GTX260) wordt niet herkend , die zou geen HW&TL ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb het met beide systemen die in mijn onderschrift staan gespeeld met dus Win 7 64 Black Edition. Wel vaag dat jij dan toch probs hebt. Kon zo snel niet veel vinden vanmorgen vroeg via google hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

duiveltje666 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:01:
Wel vaag , ik blijk het spel niet te kunnen spelen @ Win7 , mijn videokaart (GTX260) wordt niet herkend , die zou geen HW&TL ondersteunen
Je zou 3D Analyze kunnen downloaden om HW&TL softwarematig te simuleren. Ik gebruik het zelf ook voor JO
http://www.3dfxzone.it/dir/tools/3d_analyze/download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Speel dit spel weer sinds een tijdje, de community is niet groot (alleen op zondag avond zijn er in een keer 120 man extra xD). maar de servers die er zijn zijn redelijk bevolkt 30-80 man bij de leukere servers imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik kwam dit tegen op het Novaworld forum, het is wel een post van april maar het was mij onbekend.
09-04-2011
We have never forgotten our fans. This is why we have been working very long hours for several years to bring you a totally new experience and a game that won't disappoint.

We are very close to officially starting Beta testing the "Angel Falls" project (we will be looking for a fair number of testers). We are currently at Alpha, and our current focus is game-play.

I can tell you that this game plays better than any product we have ever created and we will keep on refining it until its release later this year. If you liked DF and Joint Ops, you will like Angel Falls. Managing communications with the fans is a tricky proposition, and I will not be responding again through this e-mail, but feel free to pass this on.

Thank you for your loyalty.

Sincerely,

John A. Garcia
CEO
NovaLogic,Inc.
Foto van Nova hard aan het werk :z
Afbeeldingslocatie: http://www.novaworld2.com/file/sns_uploads/358735/images/NovaGang.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
Het was inderdaad mooi om te zien dat Novalogic nog met Angel Falls bezig is.
Altijd erg genoten van DF en vooral JO.
Wat zal 2012 voor jaar worden als Angel Falls , Battlefield 3 en Arma 3 allemaal
gereleased zijn.... zoveel moois ...zo weinig tijd... en vast weer nieuwe hardware
nodig... want dat was ook altijd nodig bij nieuwe Novalogic games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 23:13
Het is wel een paar maanden later, maar hopelijk mag dit nog.

Ik heb ook altijd DF gespeeld een aantal versies. Maar eigenlijk nu pas eens Escalations gekocht om te zien wat het was. Het lijkt er op dat mijn joupd8.exe stuk is.
Want ook hier telkens de melding dat Typhoon rising geupdate moet worden voordat de installatie van Escalations verder kan gaan.
TR is echter helemaal geupdate naar versie 1.7.5.7. Zo gauw ik die trupd8.exe van de Escalations CD los start, zie je heel even de updater en dan een windows fout. De bekende "in update is een fout opgetreden en moet worden afgesloten" fout. Dat gebeurt dus ook als je vanuit de setup gewoon op volgende klikt eigenlijk.

Mijn systeem draait op XP en alle andere DF games draaien gewoon goed dus vermoedelijk is die updater weer eens corrupt ofzo.
Maar omdat hier mensen zitten die Escalations werkend hadden gekregen, misschien dat een van jullie zich nog kan herinneren welke versie precies dat Typhoon moet zijn of een andere wijze zodat Escalations gewoon door installeert zonder TR nog te willen updaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Black Tiger 63 op 16-08-2011 14:23 ]

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik heb JO versie 1.7.5.7 dat is de laatste versie.

Misschien even op novaworld2 kijken dat is het forum. http://www.novaworld2.com...4d1bb9607b172&do=/public/

[ Voor 24% gewijzigd door Temraakle op 17-08-2011 15:48 ]

• Black Tiger 63
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 23:13
Thanks had ik al gedaan en ook daar vragen gesteld, hielp niet. Echt vanalles geprobeerd.

Uiteindelijk heb ik het zojuist zelf gefixed door eerst Typhoon Rising volledig te deinstalleren en de directory weg te halen want dat doet de uninstall niet zelf.
Daarna TR weer installeren, geen updates draaien, alleen game even starten en afsluiten.
Daarna Escalations installeren, toen werkte de cd update wel en installeerde Escalations zich daarna ook.
Uiteindelijk even de Escalations update gedraaid via de update van het spel zelf en deze heeft zowel Escalations geupdate allesook TR naar 1.7.5.7 gebracht.

Toch bedankt voor je antwoord.

Greetings, Black Tiger

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Wordt dit spel nog wel online gespeeld eigenlijk? Ik heb Landwarrior, BlackHawk Down en Joint Operations echt veel gespeeld. #goodoldtimes

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Zijn er nog nieuwe geruchten over de opvolger of is Novalogic opgedoekt?

Jammer dat mijn laptop te langzaam is voor JO anders zou ik nog weleens online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Denk niet dat er nog veel reden is om bij JO online te willen zijn. Maar dit is het laatste (en zo ongeveer eerste) officiele bericht van de nova forums (dus door staff gepost):
Just thought the community may be interested in our CEO's response to one of our fans:

Dear Mr. xxxxxx,

We have never forgotten our fans. This is why we have been working very long hours for several years to bring you a totally new experience and a game that won't disappoint.
We are very close to officially starting Beta testing the "Angel Falls" project (we will be looking for a fair number of testers). We are currently at Alpha, and our current focus is game-play.

I can tell you that this game plays better than any product we have ever created and we will keep on refining it until its release later this year. If you liked DF and Joint Ops, you will like Angel Falls. Managing communications with the fans is a tricky proposition, and I will not be responding again through this e-mail, but feel free to pass this on.

Thank you for your loyalty.

Sincerely,

John A. Garcia

CEO
NovaLogic,Inc.
Met bijbehorende plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.novaworld2.com/file/sns_uploads/358735/images/NovaGang.jpg

Klein detail, is gepost in april dit jaar. Verder blijkbaar nog wat geruchten dat alpha tests bezig zijn of bijna bezig zijn, maar volgens mij is dat de 5de keer dat die geruchten er zijn. Sommige claimen dan er bij te zitten, maar waarschijnlijk gewoon trolls.

Maar goed, behalve dat het redelijk vaporware is, lijkt het mij ook bijzonder onwaarschijnlijk als het al ooit uitkomt dat het iets qua kwaliteit heeft. Gezien hoe lang ze er al aan bezig zijn moet het op een zwaar verouderde engine gebaseerd zijn, ze zijn met een kleine groep eraan aan het werk zover bekend, niks vergeleken met wat bijvoorbeeld DICE ertegenaan gooit, en een fanbase hebben ze niet meer, want die is al lang weg door het gebrek aan een spel, gecombineerd met totale afwezigheid van enige vorm van communicatie met hun fans.

(Trouwens als plaatje niet werkt stuur ff een DM, dan reupload ik hem ergens anders, weet niet of je ervoor ingelogd moet zijn op novaworld).

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 19-11-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:41
Fantasma schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:55:
Wist niet dat er een Jo forum was :o

Heb dit spel vroeger echt zeer veel gespeeld! Goede tijden :D Misschien binnenkort nog maar eens van onder het stof halen!

Nu druk bezig met BF3
Heb hier inderdaad ook heel wat tijd ingestopt, misschien niet zoon slecht plan om het weer eens te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Leeft het nog dan?

Ik dacht dat Novaworld (?) gestorven was toentertijd. Dat het daarom niet meer speelbaar was..

Gruwelijke game btw, en als het nog leeft ga ik het ook weer spelen. Op de een of andere manier is dit een uniek, en bovenal gruwelijk spel. 1 game die ze zouden moet namaken, gruwelijke engine erin (Frostbite 3 anyone?) en vooral niets veranderen aan de gameplay, mappen etc.

Als k zo terugdenk, wat een game zeg. Die uitgestrekte landschappen, ritten van 5 minuten om afgedropt te worden met 4 man, heerlijK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft toch een vreemd verhaal dit. Gigantische omzetten moet Novalogic gedraaid hebben, de Delta Force games en haar opvolgers waren erg populair zoniet dé populairste online shooters. Maar blijkbaar zijn de verkopen van Joint Ops en Escalation niet dusdanig geweest dat ze er een groot team op na konden houden die voor een vervolg kon zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-08 14:09
Als er meerdere mensen dit gaan/willen spelen, dan ben ik ook weer van de partij ;) En als het aanslaat, zet ik de server weer bij aan.

Good old times :P

[ Voor 7% gewijzigd door Paddywacker op 10-12-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Echt zonde man. Zij waren wat mij betreft echt vooruitstrevend en uniek met die gigantische landschappen in JOTR

Zou die game zo blind weer kopen als die opnieuw wordt uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon1izard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 15:17
The Great HooD schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:27:
Echt zonde man. Zij waren wat mij betreft echt vooruitstrevend en uniek met die gigantische landschappen in JOTR

Zou die game zo blind weer kopen als die opnieuw wordt uitgebracht
Idd heb me eigen een paar jaar vermaakt met deze game.
Dit was tevens mijn eerste online shooter,net als voor veel andere mensen.

Novalogic heeft de community volledig genegeerd en dood laten bloeden en dat is super zonde!
Ze beloven Angel falls en komen met een opgelapte delta force extreme??

Was echt een super leuke tijd en vooral de grote mappen,met 128 man in een game was erg hectisch vooral om de laatste bunkers over te nemen :9 net voor einde tijd.
Het blijft jammer dat er bijna niet meer gespeeld wordt,en als je al een server vindt zit er maar een paar man.
Inmiddels zelf over naar de xbox,maar als hij opnieuw uitgebracht zou worden met een nieuwe engine en volledige grafische update ,count me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 199% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novalogic zoekt alpha testers voor Angel Falls:

http://www.novalogic.com/alphaone.html

Ze leven dus nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bespeur hier een nieuw programma voor de NCRV/AVRO:
"Clangenoten", hoe staan jouw oude clangenoten er 25 jaar later voor? Kijk vanavond, 10 voor 9 naar Nederland 2! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:04

Vuurvoske

Nunquam cede!

wat is een NW-account-PC-ID?
Wil graag met de alpha mee doen, maar hier heb ik nog niet van gehoord.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Vuurvoske schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:53:
wat is een NW-account-PC-ID?
Wil graag met de alpha mee doen, maar hier heb ik nog niet van gehoord.
Novaworld account PC ID is volgens mij een unieke code die aan je account is verbonden, ze gebruiken het om cheaters te bannen. Hoe je het op kan zoeken weet ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Doet iemand hier nog mee met de Alpha of is er meer informatie over de opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Recente geruchten melden dat Novalogic hun in-house engine gedeeltelijk opzij zou hebben geschoven voor de ontwikkeling van Delta Force Angel Falls en getest heeft met de Cryengine 3.
Dit zou de stilte en het uitstel kunnen verklaren. Misschien dan toch ooit een nieuwe DF game? :)

Zie: http://www.tunngle.net/co...novalogic-df-angel-falls/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:17

superwashandje

grofheid alom

hmm klinkt als een DNF! :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_O- Novalogic leeft nog wou je zeggen :? Zou wat zijn ... een nieuwe Delta Force game ... lijkt me sterk, maar ik laat me graag verrassen door die gekke developers :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
nero355 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:54:
_O- Novalogic leeft nog wou je zeggen :?
Op twitter zijn ze nog redelijk actief.

https://twitter.com/NovaLogicInc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Van mij mogen ze best weer een JO-achtige game uitbrengen. Ik vond JO:TR/E echt geniale games toen der tijd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 13:56
TheBrut3 schreef op vrijdag 7 juni 2013 @ 11:09:
Van mij mogen ze best weer een JO-achtige game uitbrengen. Ik vond JO:TR/E echt geniale games toen der tijd!
Nou, van mij ook! :+

Etuuuuuh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
8 jaar later :o :+
Maar mijn mening staat nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ossi