geen idee in hoeverre dit fake screens zijn:
http://www.youtube.com/v/MfZZUdWTlPQ&hl=en
http://www.youtube.com/v/MfZZUdWTlPQ&hl=en
[ Voor 60% gewijzigd door Mister_X op 04-05-2008 11:49 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Mister_X op 04-05-2008 11:49 ]
Ik speel nog steeds JO maar dan de IC-mod op een Duitse server van SG1, zitten wel leuke maps tussen.JuliettPapa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 02:40:
[...]
Onroptem speelt het ook nog, met zo'n mod. Ben de naam kwijt en heb nu geen zin om het te gaan zoeken, excuses
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Moest ik ook doen, overgens geen problemen met updaten...solomo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:12:
Ik wou laatst toevallig even komen kijken of jo een beetje wil draaien, had problemen met updaten dus ik weet zo niet of ik online kan komen, moot toch een nieuw char aanmaken trouwens, kon mijn solomo-jt-nl niet meer terugvinden
Bij mij welRayzman schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:53:
Zal dan eerst eens moeten kijken of het op m'n nieuwe bak wel wil startenDraait het onder Vista 64?
[ Voor 37% gewijzigd door solomo op 02-06-2008 19:00 ]
Verwijderd
Ben ik ook al naar aan het zoeken geweest.JuliettPapa schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 01:02:
Is het mogenlijk om de resolutie aan te passen naar je eigensmaak? Ik wil 1680x1050 voor mijn TFT maar krijg dit niet aan de praat in JO. Met bijv. BF2 lukt het wel. Iemand een bepald truckje? Ik had de resolutie al in de config toegevoegd, alleen werkte dat niet ingame
Binnenkort maar eens wat knallen op FlySwatter
Joint Operations: Typhoon Rising
Has a "Widescreen" option, but it seems to have the opposite effect from what I'm looking for (squashes the screen horizontally into the defined resolution, in preparation for being re-stretched by a monitor(!?)).
Aspect ratio is adjusted by this, but I'm not convinced about the "rely on it being stretched" technique (or maybe I've got it backwards, and they're assuming that people will have stretching, and are just trying to help out in the other direction?). I get a good framerate at 1280x1024, med-high detail, but I have a gig of RAM. Tip: folk that don't have as much RAM tend to suffer as detail is increased, despite their ninja video card.
In Widescreen mode, it looks good enough, but I'm using driver scaling to stretch the "pinched" widescreen mode, and comparing it to the regular mode. I'm not sure which way is better yet.
[ Voor 43% gewijzigd door solomo op 25-06-2008 09:22 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 21-09-2008 21:39 ]
Ach ja, optimaliseren van code heeft nooit hoge prioriteit bij nova gehad.* Windows XP, Vista
* 2.6Ghz P4 CPU (Dual Core or Quad Core Recommended)
* 1 GB of RAM (2GB Recommended)
* DVD-ROM drive
* 5GB Free Hard Drive Space
* Pixel Shader 3.0 or better video card (ATI 1900+, NVidia 7900+ or better recommended)
* DirectX 9.0c or higher
[ Voor 32% gewijzigd door Sissors op 21-09-2008 23:07 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Jfwiet op 24-12-2008 19:01 . Reden: Linkje toevoegen ]
[ Voor 35% gewijzigd door Bart1983 op 24-12-2008 20:05 ]
Heb je niet goed gelezen op wikipedia...Jfwiet schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:00:
Ik had (zonder nu hopelijk teveel geruchten de wereld in te helpen) gelezen ergens in een preview dat de nieuwe deltaforce gebaseerd word op een vorm van de crysis engine. Dus dan zal het grafisch toch wel in order zijn?
wikipedia...waar anders http://en.wikipedia.org/wiki/index.html?curid=17108133
Ik hoop wel dat de graphics dat nivo gaan halen... maar deze moet echt goed worden wil ik deze gaan halen. Met ArmaII en OFP2 die volgend jaar ook komen word het lastig.According to a recent "unofficial" interview, the game is being developed on a completely new engine, that will contain graphics similar/near similar to Crysis. Other features were explained such as the ability to change terrains on the fly, and being in a completely different spirit from previous titles.
Omdat het alleen online is, moet je jezelf registreren, dus nog steeds geen freeware.Bart1983 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:04:
Is er nog steeds controle op de serial of is dit spel inmiddels al vrij te spelen?
Je snapt wat ik bedoel, het niveau zou richting dat moeten gaan. Maar dat maakt nog niks, ik vind de graphics van JO nog steeds best goed, je kan nog steeds in sommige maps rondlopen en het gevoel hebben dat je in een dikke jungle rond loopt. Tuurlijk kan het mooier en dat zal het vast worden.JuliettPapa schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:05:
[...]
Heb je niet goed gelezen op wikipedia...
[...]
Ik hoop wel dat de graphics dat nivo gaan halen... maar deze moet echt goed worden wil ik deze gaan halen. Met ArmaII en OFP2 die volgend jaar ook komen word het lastig.
Verwijderd
Verwijderd
Dat je dat er bij moet vertellen krijg je met al die nickchanges
And I'm the only one and I walk alone.
HahaPromoX schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:49:
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met spelen. Veel mensen waar ik regelmatig mee samenspeelde en waarmee nog een redelijke teamplay mogelijk was, waren er niet meer. En zonder een redelijk team om me heen dat ook echt de intentie heeft om samen te spelen bak ik ook maar weinig van een shooter, dus de lol was er voor mij toen wel af. Heb het idee dat het nu dan ook wel zo goed als gebeurd is met dit spel. Wel jammer dat Nova nog steeds niet met een opvolger gekomen is.
[...]
Dat je dat er bij moet vertellen krijg je met al die nickchanges.
Verwijderd
Nee is niet met de nieuwe exe, ik kan alleen maar Conquest kiezen en daar staan dan alle servers zowel USA als EU.furby-killer schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:11:
Is dat met die nieuwe exe ofzo? Want net was het nog normaal.
Nooit het spel gekocht anders had je nog meer lol gehadVerwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:41:
Joint Operations.De demo daarvan heb ik jaren geleden gespeeld met mijn CS clan en wat hebben we allemaal een lol gehad. Jammer want even later hebben ze de stekker eruit getrokken zodat je met de demo niet meer online kon.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
De populatie is inderdaad bedroevendFransfb schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:13:
Hoe is het eigenlijk met de populatie van Joint Ops, ik speelde dit spel vroeger best wel veel maar ik had er op een duur geen zin meer in.
De laatste keer dat ik speelde (jaartje terug ofzo) was de populatie echter jammer genoeg bedroevend.
Ik heb wel veel lol aan dit spel beleefd. Vooral COOP met vrienden
Het was in de meeste gevallen ook leuk alleen wat bugjes hier en daar, xD beetje kutten met Auto's en motors enzo (Racejes houden xD). dat was echt vette shitStalllone schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:07:
[...]
De populatie is inderdaad bedroevendmaar ja... ze hadden in het begin gewoon wat goede patches moeten uitbrengen want dan zou ik het iedergeval nog spelen (en nog veel meer mensen ook)...
Tword in iedergeval niet meer veel gespeeld dit. Wel jammer want ik vond JO echt vet! Heb het ook lang gespeeld, samen met de Tweakers van hierAltijd leuk was dat.
AapStalllone schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:35:
Haha, de trouwe mensen zijn nog aanwezig! me = Aap-JT-NL
Opzich is het nog best te spelen met de amerikanen hoorik had geen problemen. Maar ik heb het ook maar paar keer gespeeld...
Ik kijk om de paar maanden weleens eens op novaworld2 of er al nieuwe info is over Angelfalls maar dat valt tegen. Sommigen zeggen nu dat de Novalogic werknemers onder een NDA zitten, maar als dit al zo is valt dat voor mij niet te rijmen met: goed ondernemersschap, een teken van leven is toch het minimum wat ik zou willen zien maar aangezien ze dit nog geeneens geven ben ik weinig hoopvol.furby-killer schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:48:
Angel falls is vapor ware. Op wat fanboys op hun forums na gelooft niemand er meer in. En dat is jammer want ik had graag een opvolger voor JO gezien, maar ben ondertussen toch maar andere spellen gaan spelen, JO is gewoon dood, en zover ik weet staat novalogic op rand van faillisement.
De ingame gameplay movies van BC2 spreken mij wel aan vooral het geluid van de A10 vind ik wel stoerfurby-killer schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:50:
Ik zit nu ook bij BC2, en vind toch wel tov JO dat gebrek aan vrijheid groot nadeel is. Je kan nog geen eens flanken, enkel via twee wegen recht naar voren aanvallen.
Verwijderd
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Kutu Arms Market is dat, inderdaad een van de beste maps in JO.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:39:
lang geleden dat ik dit nog gespeeld heb. Ik denk 2004 tot 2006 gespeeld. Was er echt verslaafd aan
Toen zaten de 100 player servers altijd vol. Dan had je zo een market map als ik me niet vergis, dat was echt de favoriet! Met zen alle tegelijk in die zone gaan was de tactiek en dan verdedigen tot de zone bezet is hahaJa, waar is de tijd..
Jammer dat ze niets meer verder uitbrachten, al van sinds 2007 was er een "lek" naar een nieuwe joint operations maar ik denk dat daar niets meer van terecht is gekomen.. Ben dan maar andere games gaan spelen
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
[ Voor 28% gewijzigd door JediUberknaft op 27-04-2010 06:34 ]
Wel vaag , ik blijk het spel niet te kunnen spelen @ Win7 , mijn videokaart (GTX260) wordt niet herkend , die zou geen HW&TL ondersteunenJediUberknaft schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 06:24:
Ik heb het spel met uitbreiding zonder problemen geinstalleerd gehad op 2 computers met allebei Windows 7 64 BIT Ultimate Black Edition. Het is wel een downloadversie, waar ik niet verder over mag praten, maar het werkt dus wel onder windows 7. Het liep prima.
Je zou 3D Analyze kunnen downloaden om HW&TL softwarematig te simuleren. Ik gebruik het zelf ook voor JOduiveltje666 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:01:
Wel vaag , ik blijk het spel niet te kunnen spelen @ Win7 , mijn videokaart (GTX260) wordt niet herkend , die zou geen HW&TL ondersteunen
Foto van Nova hard aan het werk09-04-2011
We have never forgotten our fans. This is why we have been working very long hours for several years to bring you a totally new experience and a game that won't disappoint.
We are very close to officially starting Beta testing the "Angel Falls" project (we will be looking for a fair number of testers). We are currently at Alpha, and our current focus is game-play.
I can tell you that this game plays better than any product we have ever created and we will keep on refining it until its release later this year. If you liked DF and Joint Ops, you will like Angel Falls. Managing communications with the fans is a tricky proposition, and I will not be responding again through this e-mail, but feel free to pass this on.
Thank you for your loyalty.
Sincerely,
John A. Garcia
CEO
NovaLogic,Inc.
[ Voor 3% gewijzigd door Black Tiger 63 op 16-08-2011 14:23 ]
Greetings, Black Tiger
[ Voor 24% gewijzigd door Temraakle op 17-08-2011 15:48 ]
Greetings, Black Tiger
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:34 ]
Met bijbehorende plaatje:Just thought the community may be interested in our CEO's response to one of our fans:
Dear Mr. xxxxxx,
We have never forgotten our fans. This is why we have been working very long hours for several years to bring you a totally new experience and a game that won't disappoint.
We are very close to officially starting Beta testing the "Angel Falls" project (we will be looking for a fair number of testers). We are currently at Alpha, and our current focus is game-play.
I can tell you that this game plays better than any product we have ever created and we will keep on refining it until its release later this year. If you liked DF and Joint Ops, you will like Angel Falls. Managing communications with the fans is a tricky proposition, and I will not be responding again through this e-mail, but feel free to pass this on.
Thank you for your loyalty.
Sincerely,
John A. Garcia
CEO
NovaLogic,Inc.
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 19-11-2011 11:36 ]
Heb hier inderdaad ook heel wat tijd ingestopt, misschien niet zoon slecht plan om het weer eens te gaan spelen.Fantasma schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:55:
Wist niet dat er een Jo forum was![]()
Heb dit spel vroeger echt zeer veel gespeeld! Goede tijdenMisschien binnenkort nog maar eens van onder het stof halen!
Nu druk bezig met BF3
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:34 ]
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:30 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Paddywacker op 10-12-2011 22:41 ]
Idd heb me eigen een paar jaar vermaakt met deze game.The Great HooD schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:27:
Echt zonde man. Zij waren wat mij betreft echt vooruitstrevend en uniek met die gigantische landschappen in JOTR
Zou die game zo blind weer kopen als die opnieuw wordt uitgebracht
[ Voor 199% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:30 ]
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:07 ]
Verwijderd
Beroeps brabander
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:06 ]
Novaworld account PC ID is volgens mij een unieke code die aan je account is verbonden, ze gebruiken het om cheaters te bannen. Hoe je het op kan zoeken weet ik nietVuurvoske schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:53:
wat is een NW-account-PC-ID?
Wil graag met de alpha mee doen, maar hier heb ik nog niet van gehoord.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nou, van mij ook!TheBrut3 schreef op vrijdag 7 juni 2013 @ 11:09:
Van mij mogen ze best weer een JO-achtige game uitbrengen. Ik vond JO:TR/E echt geniale games toen der tijd!
Etuuuuuh!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq