Ik ben gestopt met IC redelijk snel, die 4 clays die je mag meenemen verneuken gewoon de complete mod, vooral tkoth maps zijn enkel en alleen clays.
Verwijderd
Wat bedoel je met 4 clays??furby-killer schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:51:
Ik ben gestopt met IC redelijk snel, die 4 clays die je mag meenemen verneuken gewoon de complete mod, vooral tkoth maps zijn enkel en alleen clays.
Laatste keer dat ik IC speelde kon je 4 claymores meenemen ipv 2 zoals in JO.
Verwijderd
ah ok. had al een vermoeden maar wist het niet zeker. zelf gebruik ik ze meestal niet vandaar
Verwijderd
Wel jammer dat Novalogic geen nieuwe mods meer approved, een paar Canadezen die ik ken van JO zijn ook een mod aan het maken, en die kregen op de vraag of het geapproved kon worden het volgende antwoord:Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:28:
Er is een nieuwe mod voor JO opkomst. Word ontwikkeld in duitsland.
Een beta versie om te zien hoever ze nu zijn is hier te downloaden:
http://www.xcs-squad.com/movies/CSX/tua_mod_beta.exe
Houd er wel rekening mee dat het gaat om 650mb. Is een geheel nieuwe spelversie voorzover ik het gezien heb met andere mogelijkheden en wapens. Let wel dit is een beta versie.
We are presently not taking new applications for the approval of mods for any of our titles. We are hard at work on our next title and do not have the spare manpower it would take to sanction a new Mod. It’s likely that the application process will open up again once our next title has been released.
Greg
NovaLogic Technical Support
NovaLogic Inc.
Hehe, ja het kwam in me op... laat ik hun eens een mailtje sturenVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 05:07:
lol dat werd eens tijd![]()
http://www.gamershell.com/news/37070.html
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik hoop dat het de opvolger van Joint Operations is. Als ze in ieder geval maar niet enkel console games gaan maken.
Hebben hier veel mensen Armed Assault ook in bezit? Ik heb het al een tijdje nu, is ook zeer de moeite waard. Wel veel bugs nog, maar de AI van je tegenstanders in Co-op is vele malen beter dan JO.
Hebben hier veel mensen Armed Assault ook in bezit? Ik heb het al een tijdje nu, is ook zeer de moeite waard. Wel veel bugs nog, maar de AI van je tegenstanders in Co-op is vele malen beter dan JO.
Heb de demo geprobeerd, maar vond hem erg tegenvallen. Ik wacht wel op de opvolger van JO
We spelen sinds kort ook weer JO (na een hele lange tijd alleen maar BF2 te hebben gespeeld) en dan vooral de mod IC. Wat me opvalt dat er zeer veel levels crashen bij het laden.....Meer mensen hier last van? De levels haal ik weg van www.dfbarracks.com.
Verwijderd
Haal daar ook de missions vandaan en maar zelden dat er problemen zijn. misschien toch iets met de instalatie van de game misgegaan of een verkeerde versie
Verwijderd
Weet je zeker dat je de goede mappen download? Mappen gemaakt voor een IC-Mod kun je niet hosten voor gewone JO of Escalation.MasterMaceMichu schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:45:
We spelen sinds kort ook weer JO (na een hele lange tijd alleen maar BF2 te hebben gespeeld) en dan vooral de mod IC. Wat me opvalt dat er zeer veel levels crashen bij het laden.....Meer mensen hier last van? De levels haal ik weg van www.dfbarracks.com.
Verwijderd
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de mods van JO en DFX nu ze bij Novalogic de servers gaan verplaatsen.
Posted: Sat Mar 24, 2007 7:10 am Post subject: Nova World Move & REQUIRED Update
--------------------------------------------------------------------------------
This in case you didn't know what Niva is doin this week......
Ok--Here is what it said:
" Important notice! Novaworld will undergo a planned move of ALL ONLINE SERVICES beggining Martch 25th and ending Friday April 6th 2007
There will be non-service periods throughout this time frame. Once the process has begun you'll be REQUIRED to download and run an updater utility from www.novalogic.com to patch your game IN ORDER TO PLAY ON-LINE. We aplologize for the inconvenience.
Posted: Sat Mar 24, 2007 12:11 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Important notice concerning NovaLogic games and NovaWorld!
Beginning Sunday, March 25th, 2007, we'll be moving our Network Operating Center (NOC) from our offices in Calabasas to a colocation center in the Los Angeles area. This move will begin with a half day of non-service followed by a series of non-service periods throughout the following weeks. Some of our game titles will require you to download our free patcher utility which will modify your installed product to work in our new location. If you do not modify your installed product, it will no longer work over the internet.
The game titles that will require this utility are:
F-22 Raptor
Comanche Gold
F-16 Multirole Fighter
MiG-29 Fulcrum
F-22 IBS
Delta Force
F-22 Lightning 3
Armored Fist 3
Delta Force 2
Tachyon The Fringe *
Delta Force Land Warrior **
* Tachyon The Fringe will no longer allow consumers to host their own game servers once it has been patched.
** Some versions of Delta Force Land Warrior installs will require it.
Download this utility now!
You can select the RUN option, or the SAVE option. You may also right-click this link and select "Save target as...". Clicking on the SAVE or Save Target As options will require you to begin the program once the download has completed.
Once the NL Exe Patcher utility has started, follow the instructions given.
Click here to view the read me file for this utility.
If you are experiencing any problems or technical difficulties, please contact us at support@novalogic.com.
Well as you can all see this is true and the games it will effect if this is a major update we wil have to see, But if it is Mods are gone....
Now they do not mention DFX or JO in there list but that does not mean they won't be on we will see...
Posted: Sat Mar 24, 2007 7:10 am Post subject: Nova World Move & REQUIRED Update
This in case you didn't know what Niva is doin this week......
Ok--Here is what it said:
" Important notice! Novaworld will undergo a planned move of ALL ONLINE SERVICES beggining Martch 25th and ending Friday April 6th 2007
There will be non-service periods throughout this time frame. Once the process has begun you'll be REQUIRED to download and run an updater utility from www.novalogic.com to patch your game IN ORDER TO PLAY ON-LINE. We aplologize for the inconvenience.
Posted: Sat Mar 24, 2007 12:11 pm Post subject:
Important notice concerning NovaLogic games and NovaWorld!
Beginning Sunday, March 25th, 2007, we'll be moving our Network Operating Center (NOC) from our offices in Calabasas to a colocation center in the Los Angeles area. This move will begin with a half day of non-service followed by a series of non-service periods throughout the following weeks. Some of our game titles will require you to download our free patcher utility which will modify your installed product to work in our new location. If you do not modify your installed product, it will no longer work over the internet.
The game titles that will require this utility are:
F-22 Raptor
Comanche Gold
F-16 Multirole Fighter
MiG-29 Fulcrum
F-22 IBS
Delta Force
F-22 Lightning 3
Armored Fist 3
Delta Force 2
Tachyon The Fringe *
Delta Force Land Warrior **
* Tachyon The Fringe will no longer allow consumers to host their own game servers once it has been patched.
** Some versions of Delta Force Land Warrior installs will require it.
Download this utility now!
You can select the RUN option, or the SAVE option. You may also right-click this link and select "Save target as...". Clicking on the SAVE or Save Target As options will require you to begin the program once the download has completed.
Once the NL Exe Patcher utility has started, follow the instructions given.
Click here to view the read me file for this utility.
If you are experiencing any problems or technical difficulties, please contact us at support@novalogic.com.
Well as you can all see this is true and the games it will effect if this is a major update we wil have to see, But if it is Mods are gone....
Now they do not mention DFX or JO in there list but that does not mean they won't be on we will see...
Leuk filmpje trouwens, Joint Tweakers!
Waar spelen jullie?
Leuk filmpje trouwens, Joint Tweakers!
Zit op fly swatter als het rustig is, anders vaak op ue server (is maar 12 slots dus zit vaak vol, maar wordt binnenkort geupgrade), en ook andere servers, moeten wel genoeg spelers zijn, maar liever niet 64 man
En ik zit liever niet in public tkoth servers, daar zie ik het vaakste cheaters zitten. In AAS server of clan servers heb je er nagenoeg geen last van
En ik zit liever niet in public tkoth servers, daar zie ik het vaakste cheaters zitten. In AAS server of clan servers heb je er nagenoeg geen last van
[ Voor 26% gewijzigd door Sissors op 11-04-2007 18:37 ]
Ik zal het opzoeken, dan zie je me wel verschijnen
Ik had dit spel nooit moeten installeren, tis zo verslavend
[Edit]
Ik wordt telkens gekicked door punkbuster
Kan telkens maar 5 minuutjes spelen ofzo.
[Edit2]
Hoe update ik het? Kep PBsetup gedownload maar hij update niet
[Edit]
Ik wordt telkens gekicked door punkbuster
[Edit2]
Hoe update ik het? Kep PBsetup gedownload maar hij update niet
[ Voor 45% gewijzigd door Pinjataaa op 11-04-2007 19:59 ]
Verwijderd
aan te raden is in een statserver te gaan, dan je PB-console te openen met ctrl-tilde, en dan pb_security 0 te typen. Dan zou ie vanzelf moeten gaan updaten...
Morgenavond, zijn er weer JTers online (elke donderdagavond! van uurtje of 9
) en bijna altijd op FlySwatter... als jullie ook op de TS willen mee doen, gezellig
Laat het even weten, want onze TS verschilt nogal eens wie hem draaid
Verwijderd
Ik ben niet zo van de Flyswatter, meer van de Thunder 2 eigenlijk, maar ik zal even kijken of ik tijd heb, eens met andere mensen spelen dan die van m'n squad
Pff als ik het spel starrt, online, dan verliest mijn netwerkkaart zijn ip
nog nooit eerder van gehoord mja
LeukVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:06:
Ik ben niet zo van de Flyswatter, meer van de Thunder 2 eigenlijk, maar ik zal even kijken of ik tijd heb, eens met andere mensen spelen dan die van m'n squad
Das wel apartPinjataaa schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:59:
Pff als ik het spel starrt, online, dan verliest mijn netwerkkaart zijn ipnog nooit eerder van gehoord mja
Is er maby ammo voor een Joint Tweakers: The Movie Part II ? (het kan alleen joint tweakers heten... als er mensen van GoT meedoen
Het word deze van de keer eerst allemaal geplanned en uitgedacht, maps gemaakt etc voordat er word opgenomen... want we gaan er dan niet weer 2jaar over doen he.... maar meer iets van... 2maandjes? (kwa film time dan).
geef je mening
!
Het word deze van de keer eerst allemaal geplanned en uitgedacht, maps gemaakt etc voordat er word opgenomen... want we gaan er dan niet weer 2jaar over doen he.... maar meer iets van... 2maandjes? (kwa film time dan).
geef je mening
Laatste tijd erg druk gehad, maar misschien doe ik wel mee.
Ik wil ook spieln, ben zwaar verslaafd aan dit spel (dit zegt niet dat ik het kan hoor)
Kwil ook wel meedoen, heb t spel onlangs weer geinstalld en t blijft leuk
Nice nice
misschien dan toch een deeltje 2
!! Ik ga er eens aan werken mensen!
Count me in.... (volgens mij wist je dit al
)
Wanneer beginnen we??

Wanneer beginnen we??
acteur in Joint Tweakers The Movie
Wat spelen jullie eigenlijk?? CoOp?
Verwijderd
Ik speel meestal TDM tegenwoordig, vroeger altijd TKOTH, maar dat is tegenwoordig cheaters-paradise
ah dus het ligt niet aan mij dat ik altijd bij tkoth veel meer mensen van cheaten verdenk.
We Spelen inderdaad meestal AAS, maar het wil ook wel eens gebeuren dat we een eigen coop server starten als we flyswatter zat zijn omdat we dezelfde map al teveel hebben gespeeld en het laatste AAS punt niet overgenomen kan worden.
Het voordeel van een eigen coop server is dat er niet van die lui bij zitten die de hele missie al 1000x gespeelt hebben en de plek van elke bot weten en er dan gewoon even doorheenrushen.
Een ander voordeel is dat je zelf kan bepalen welke missie er gespeeld word, wat de settings zijn (10 sec spawntijd is saai
) en vooral is het dan mogelijk om een missie te stoppen als er nog ergens 1 bot verstopt staat die je vervolgens mag zoeken en niet kan vinden
Het voordeel van een eigen coop server is dat er niet van die lui bij zitten die de hele missie al 1000x gespeelt hebben en de plek van elke bot weten en er dan gewoon even doorheenrushen.
Een ander voordeel is dat je zelf kan bepalen welke missie er gespeeld word, wat de settings zijn (10 sec spawntijd is saai
Mooi, AAS is zeker heel vet, maar ik speel me nu ook helemaal suf met de COOP maps.
Maar laat het even weten wanneer er gespeelt word, lijkt me leuk
Morgen avond 9uur op de TS van @rno! (die host tegenwoordigPinjataaa schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:22:
Mooi, AAS is zeker heel vet, maar ik speel me nu ook helemaal suf met de COOP maps.
Leuk, dan zie je me wel verschijnen! Moet ik verder ook nog Fraps of iets dergelijks installeren?Aap schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:30:
[...]
Morgen avond 9uur op de TS van @rno! (die host tegenwoordig) PM hem anders even.. of join Fly Swatter iets na 9en en dan zie je ons wel lopenen dan geven we het wel Ingame. Hebben we zo met... -WoPPiE- ook gedaan
Jij hoeft fraps niet te hebben
@aap, is pw nog steeds zelfde als wat ie vroeger was?
@aap, is pw nog steeds zelfde als wat ie vroeger was?
[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 26-04-2007 14:42 ]
Verwijderd
Lijkt me luek ik self speel al n jaar of 3 JO en heb ook ts, dus zou k ook een keer mee kunnen doen, zouden jullie dan gegevens kunne stuuren naar kennystam@chello.nl
Owjaa k zit in de clan GSG die is internationaal vele van jullie sullen die wel kennen, en mij ook
Owjaa k zit in de clan GSG die is internationaal vele van jullie sullen die wel kennen, en mij ook
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 18:22 ]
ja speel alleen nog maar ic en dan de van tankbattle sg1.
heb daar meer lol dan de normal JO
heb daar meer lol dan de normal JO
Heb het (zoals gewoonlijk
donderdag nog gespeeld) en van het weekend ook... maar ik blijf het toch vermakelijk spelletje vinden
Speel zelf dan niet meer ICmod (levels zien er niet echt zo super uit vond ik). Of er nog een nieuwe film komt... I dunno
pc upgrade moet eerst
(en dan maak ik liever van een nieuwe spel een film... meer grafische pracht enzo
)
Speel zelf dan niet meer ICmod (levels zien er niet echt zo super uit vond ik). Of er nog een nieuwe film komt... I dunno
Verwijderd
Ik zit even op een low wat JO aangaat, veel te veel cheaters, en ik vind OpenTTD toch iets leuker momenteel. Maar goed, dat heb ik al vaker gehad en waarschijnlijk kom ik ook wel weer terug in een paar weken
offtopic:
Heey Trinity, WoPPiE van -CoSZ- hier
Heey Trinity, WoPPiE van -CoSZ- hier
Hé woppie, de enige van cosz die mij niet in de rug schiet als ik bij hem in het team zit. (nou ja, om eerlijk te zijn is cosz daar wel mee gekapt onderhand).
Kom gewoon bij AAS of clan servers (MoW is goeie imo). Zitten veel minder cheaters dan bij tkoth.
Kom gewoon bij AAS of clan servers (MoW is goeie imo). Zitten veel minder cheaters dan bij tkoth.
Hoi:D ik heb het spel nu ook (nie helemaal legaal maar da ga ik binne kort halen denk ik;) ik wou alleen ff weten of er nog veel online gespeeld wordt want anders vind ik het zonde om de game aan te schaffen
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
Spel is ruined by cheats onderhand, zonde van je centen imoGamer1009 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:00:
Hoi:D ik heb het spel nu ook (nie helemaal legaal maar da ga ik binne kort halen denk ik;) ik wou alleen ff weten of er nog veel online gespeeld wordt want anders vind ik het zonde om de game aan te schaffen
Ik weet niet hoe het de laatste maanden is maar daarvoor heb ik zelf nooit een cheat gezien. De mensen die het over cheats hebben weten vaak niet waar ze het over hebben (lees kinderen die moeten huilen als ze dood gaan).
Als er cheats zijn hebben ze nooit mijn gameplay verstoord op de AAS server Flyswatter.
Als er cheats zijn hebben ze nooit mijn gameplay verstoord op de AAS server Flyswatter.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
Flyswatter heeft geen stats he, dus is het niet interresant voor die cheaters om daar te zijn. In Thunder 2&3 kunnen ze hun kill/death ratio lekker omhoog halen. Vooral vanaf Snake River Ruins is het erg op Thunder 3
De laatste paar maanden is het aantal wel explosief gestegen sinds Novalogic geen overeenkomst met Evenbalance meer heeft, en punkbuster dus niet meer geupdated wordt...
De laatste paar maanden is het aantal wel explosief gestegen sinds Novalogic geen overeenkomst met Evenbalance meer heeft, en punkbuster dus niet meer geupdated wordt...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 17:48 ]
ik vond laatst trouwens een leuk programmatje op internet misschien wel leuk voor jullie film;) met da programmatje kan je een lan tunnel aanleggen;) je kan dan dus over internet heen een "lan"game spelen dan heb je tenminste geen last van al die andere mensen en cheaters;) het programma heet hamachi
ik weet niet of jullie het al wiste maar misschien toch wel handig om te weten;)
ik weet niet of jullie het al wiste maar misschien toch wel handig om te weten;)
Bedankt voor de infoGamer1009 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:07:
ik vond laatst trouwens een leuk programmatje op internet misschien wel leuk voor jullie film;) met da programmatje kan je een lan tunnel aanleggen;) je kan dan dus over internet heen een "lan"game spelen dan heb je tenminste geen last van al die andere mensen en cheaters;) het programma heet hamachi
ik heb net de film gekeken lijkt me erg vet om aan mee te doen misschien kan ik meedoen in de vakantie maar ik weet helemaal niet waneer jullie het 2de deel willen maken ik zit nu in een proefwerkweek maar volgende week kan ik vrijuit gamen;)
Gamer1009: zou je a.u.b. leestekens willen gebruiken?
Hetgeen je nu steeds post is namelijk vaak geen touw aan vast te knopen
Ik heb net de film gekeken. Lijkt me erg vet om aan mee te doen. Misschien kan ik meedoen in de vakantie, maar ik weet helemaal niet waneer jullie het 2de deel willen maken. Ik zit nu in een proefwerkweek, maar volgende week kan ik vrijuit gamen;)
Trouwens de film was echt vet;) en ik heb nog wel een paar tips voor de nieuwe film, maar die vertel ik een andere keer wel ff.
(Crash zo wat beter?)
Trouwens de film was echt vet;) en ik heb nog wel een paar tips voor de nieuwe film, maar die vertel ik een andere keer wel ff.
(Crash zo wat beter?)
[ Voor 91% gewijzigd door Gamer1009 op 14-06-2007 12:21 ]
Okeey:D. Ik heb Jo:E nu gekocht echt gave game;) Wordt er nog veel online gespeeld door jullie? ik hoop jullie snel ingame te zien;)
Edit: Ik heb wel een probleempje met online spelen:( hij zegt de hele tijd: Kicked by punkbuster) Maar ik heb mijn Punkbuster wel Enabeld dus zou moeten werken. Maar misschien heb ik een oude versie? Ik heb JO:E al wel laten updaten, maar als er een nieuwe versie kunne jullie mij dan zeggen waar ik die kan downloade? alvast bedankt
Edit: Ik heb wel een probleempje met online spelen:( hij zegt de hele tijd: Kicked by punkbuster) Maar ik heb mijn Punkbuster wel Enabeld dus zou moeten werken. Maar misschien heb ik een oude versie? Ik heb JO:E al wel laten updaten, maar als er een nieuwe versie kunne jullie mij dan zeggen waar ik die kan downloade? alvast bedankt
[ Voor 56% gewijzigd door Gamer1009 op 16-06-2007 09:42 ]
Ik ben van de week een aantal keren, zelfs bijna elke dag savonds even op FlySwatter geweest
Kom gewoon op die server
.
Het verhaal met punkbuster... even punkbuster de-installen en opnieuw (via je cd). Werkt dit niet... dan even googlen met je probleem. Het komt erg vaak voor en had ik het laatst ook. Alleen kan ik het niet meer terug vinden
Iets met CTRL+Tilde en dan security_0 ofzo
Het verhaal met punkbuster... even punkbuster de-installen en opnieuw (via je cd). Werkt dit niet... dan even googlen met je probleem. Het komt erg vaak voor en had ik het laatst ook. Alleen kan ik het niet meer terug vinden
Ah okee;) bedankt! Is FlySwatter een server die bij Europ staat of bij Noord amerika? en welk land is hij dan kan ik hem makkelijk vinden;) alvast bedankt( Vanaf dinsdag kan ik savonds ook veel online zijn dan heb ik namelijk vakantie)
Is een europese server gewoon, sorteer op aantal mensen dat in de server zit, dan komt fly swatter wel redelijk hoog.
En cheaters zijn er zat inderdaad, op tkoth servers. Daarom speel ik die ook helemaal niet meer, veel te veel cheaters. Speel alleen tkoth op clanservers waar cheaters er tenminste afgetrapt worden. Op AAS valt het reuze mee.
En cheaters zijn er zat inderdaad, op tkoth servers. Daarom speel ik die ook helemaal niet meer, veel te veel cheaters. Speel alleen tkoth op clanservers waar cheaters er tenminste afgetrapt worden. Op AAS valt het reuze mee.
Misschien als je de game eens serieus zou spelen dan weet je dat er meer cheats zijn dan je lief isOnroptemraakle schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:04:
Ik weet niet hoe het de laatste maanden is maar daarvoor heb ik zelf nooit een cheat gezien. De mensen die het over cheats hebben weten vaak niet waar ze het over hebben (lees kinderen die moeten huilen als ze dood gaan).
Alle Thunder servers zijn sowieso al verziekt.
Kom maar eens spelen op onze server: Reaper Squad Server (custom maps, 24 slots, MBL, active admins) ipv. n00bies te killen op Flyswatter, paar keer geweest daar en het niveau is echt om te janken.
[ Voor 20% gewijzigd door Dhrax op 16-06-2007 14:48 ]
Ik heb nu nog steeds last met punkbuster... misschien de game dan maar een keer opnieuw instaleeren. hij zegt ook af entoe iets over een error dus misschien ligt het daar aan
Verwijderd
Anders moet je ff Punkbuster setup installen, werkt prima ingeval met joint ops als je punkbuster je steeds eruit gooit.
Wat het namelijk doet is je Joint ops punkbuster update naar het laaste versie.
Wat het namelijk doet is je Joint ops punkbuster update naar het laaste versie.
@belfrink, jammer dat er nooit iemand anders op jullie server is. En zo onder de indruk ben ik nou niet van het niveau van RS.
Verwijderd
Het wordt tijd voor JO2.
Zelf speel ik al een paar maanden geen JO meer, toch vind ik het een van de beste spellen ooit voor de PC. Er is altijd veel teamwork nodig en de taunts zijn ook een van de beste
Zelf speel ik al een paar maanden geen JO meer, toch vind ik het een van de beste spellen ooit voor de PC. Er is altijd veel teamwork nodig en de taunts zijn ook een van de beste
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:11 ]
Verwijderd
Er was wel zo'n gerucht over op novaworld, maar het was geen JO meer. The Unit: Operation Acid Gambit ofzo dacht ik...
Punkbuster setup snap ik niet helemaal.. ik voeg me game toe en moet je dan nog wat doen? hij zegt bij mij in iedergeval nogsteeds dat met: kicked from the server via punkbuster
Verwijderd
Nadat je je game hebt toegevoegd, ga je bovenin het scherm naar "Check for Updates". Daarop klikken en dan gewoon wachten, na een tijdje op ok drukken volgens mij.
Onze server is altijd nog drukker bezocht dan de meeste andere private servers, op UKO nafurby-killer schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:01:
@belfrink, jammer dat er nooit iemand anders op jullie server is. En zo onder de indruk ben ik nou niet van het niveau van RS.
In september wordt volgens nova inside informatie gereleased over opvolger van JO. Acid gambit wordt waarschijnlijk opvolger van Delta Force serie, gebaseerd op The Unit (tv serie).
Het doel is om voor kerst opvolger te releasen, maar of ze het halen is de vraag natuurlijk
EDIT: vergeet er hier iemand MoW server?
EDIT2: Dus jij hoort bij RS? Zou me schamen als ik jouw was, wat een stel idioten zeg.
Eerste, skill: Waar? Niks van gemerkt, enige van rs die er was deed alleen maar aan clayen. En dan nog werd ie door mij ingemaakt terwijl ik alleen een knife had
dat brengt me op punt 2, wie maakt een map zonder armories? Knife vs ak-47 is nou niet bepaald eerlijk. Standaard ben ik gunner en die is gedisabled. Dus had ik nog wel granaten waarmee ik soms iets kon, maar toch heb ik liever een m4 erbij dan.
Dan punt 3: Clays enabled en jezelf een rifle only server noemen. Ik heb liever tegenstanders met m203 en m240's dan met clays. Die moeten tenminste nog mikken. Die kan je tenminste gewoon doodschieten. Clay is *boem* -> *dood*. En dat was dan het enige zo ongeveer wat die reaper member/admin deed.
Komen we bij pun 4: Ik vraag waarom clays toegestaan zijn en m240 niet, krijg ik antwoord omdat rifle only is. Ik vraag wat dat met clays te maken heeft, krijg ik warning en begint admin mij te flamen en uit te schelden. Ik noem hem een idioot en hij heeft mij gebanned.
Wat is het dat admins van servers over het algemeen zon laag iq geeft?
En punt 5: Drukke clanserver? 6 man op een zondag avond is niet echt druk imo, toen ik mow server joinde waren er gewoon 24 (hun max).
Dus samengevat: Kwaliteit van (enige) map die ik gespeeld had was bedroevend, skill van spelers was niet om over naar huis te schrijven, clays zijn toegestaan maar rest niet en liever geen admin dan zo'n admin.
Was een kort verblijf voor mij op rs server, en ik kan me er niet druk om maken dat ik ban heb, was toch niet van plan er nog vaker te komen als dit representatief is voor hoe het erover het algemeen is.
Dan blijf ik liever op mow:
1. redelijke spelers
2. op enkele uitzonder na goeie maps (al blijft het uko achtige maps, soms heb ik liever een nova map)
3. clays jammer genoeg mogelijk, maar ik geloof alleen voor snipers. Zie ze eeniedergeval nagenoeg nooit
4. relaxte admins, als mensen over een mogelijke cheater klagen wordt ie op lijstje gezet en bekeken met pb. Op een enkele keer team switchen na bemoeien ze zich niet met spelen, en ze zullen nooit iemand bannen vanwege kritiek.
5. Over algemeen drukker dan uko.
Het doel is om voor kerst opvolger te releasen, maar of ze het halen is de vraag natuurlijk
EDIT: vergeet er hier iemand MoW server?
EDIT2: Dus jij hoort bij RS? Zou me schamen als ik jouw was, wat een stel idioten zeg.
Eerste, skill: Waar? Niks van gemerkt, enige van rs die er was deed alleen maar aan clayen. En dan nog werd ie door mij ingemaakt terwijl ik alleen een knife had
dat brengt me op punt 2, wie maakt een map zonder armories? Knife vs ak-47 is nou niet bepaald eerlijk. Standaard ben ik gunner en die is gedisabled. Dus had ik nog wel granaten waarmee ik soms iets kon, maar toch heb ik liever een m4 erbij dan.
Dan punt 3: Clays enabled en jezelf een rifle only server noemen. Ik heb liever tegenstanders met m203 en m240's dan met clays. Die moeten tenminste nog mikken. Die kan je tenminste gewoon doodschieten. Clay is *boem* -> *dood*. En dat was dan het enige zo ongeveer wat die reaper member/admin deed.
Komen we bij pun 4: Ik vraag waarom clays toegestaan zijn en m240 niet, krijg ik antwoord omdat rifle only is. Ik vraag wat dat met clays te maken heeft, krijg ik warning en begint admin mij te flamen en uit te schelden. Ik noem hem een idioot en hij heeft mij gebanned.
Wat is het dat admins van servers over het algemeen zon laag iq geeft?
En punt 5: Drukke clanserver? 6 man op een zondag avond is niet echt druk imo, toen ik mow server joinde waren er gewoon 24 (hun max).
Dus samengevat: Kwaliteit van (enige) map die ik gespeeld had was bedroevend, skill van spelers was niet om over naar huis te schrijven, clays zijn toegestaan maar rest niet en liever geen admin dan zo'n admin.
Was een kort verblijf voor mij op rs server, en ik kan me er niet druk om maken dat ik ban heb, was toch niet van plan er nog vaker te komen als dit representatief is voor hoe het erover het algemeen is.
Dan blijf ik liever op mow:
1. redelijke spelers
2. op enkele uitzonder na goeie maps (al blijft het uko achtige maps, soms heb ik liever een nova map)
3. clays jammer genoeg mogelijk, maar ik geloof alleen voor snipers. Zie ze eeniedergeval nagenoeg nooit
4. relaxte admins, als mensen over een mogelijke cheater klagen wordt ie op lijstje gezet en bekeken met pb. Op een enkele keer team switchen na bemoeien ze zich niet met spelen, en ze zullen nooit iemand bannen vanwege kritiek.
5. Over algemeen drukker dan uko.
[ Voor 84% gewijzigd door Sissors op 17-06-2007 21:48 ]
Prachtig die mensen met veel praatjes maar weinig daden
Zit effe je stats te bekijken en die zijn nog slechter dan ik aanvankelijk al dacht. Dat verklaart ook je voorliefde voor n00b weaponry ala clays, M240 etc etc. Misschien moet je nog een beetje gaan oefenen voor ervaren spelers als "stelletje idioten" uit te maken.
Zal dat effe op een forum pasten hebben we iig wat te lachen morgen ^^
[ Voor 34% gewijzigd door Dhrax op 17-06-2007 23:33 ]
Laten we het wel gezellig houden he
op elkaar beetje inhakken is niet zo leuk hier, dus doe maar in de DM naar elkaar 
Het was zaterdagmiddag super rustig op de servers
nog geen 400mensen meer online in Europa... Flyswatter ook maar 40man enzo... je gaat nu echt zien dat de game op z'n einde loopt. Jammer dat Novalogic al zovroeg de support stopte want ik vind het nog steeds een erg strak spelletje 
Mijn starts hoef je niet op te zoeken want ik ben uber noob, maar speel het omdat ik er plezier in heb
en dat telt bij mij dan stats.
Het was zaterdagmiddag super rustig op de servers
Mijn starts hoef je niet op te zoeken want ik ben uber noob, maar speel het omdat ik er plezier in heb
EDIT5: laat maar, heb geen behoefte aan discussie met zo iemand. Twee dingen wil ik alleen nog zeggen:
1. wat is jouw nick dan bij jo?
2. ik ben niet diegene met voorliefde voor clays, ik heb de pest aan die dingen. Nemesis is iemand met een voorliefde voor clays. (zoals jij al terecht aangaf erg noob gedrag).
1. wat is jouw nick dan bij jo?
2. ik ben niet diegene met voorliefde voor clays, ik heb de pest aan die dingen. Nemesis is iemand met een voorliefde voor clays. (zoals jij al terecht aangaf erg noob gedrag).
[ Voor 110% gewijzigd door Sissors op 18-06-2007 08:35 ]
Hij doet nogsteeds moeilijk met de punkbuster. ik snap er nix meer van. Iemand nog tips?
NOD32 perongeluk? Ik meen mij te herrineren dat ik ooit problemen daardoor met pb heb gehad.
Afgelopen paar dagen weer lekker aan de JO geweest (vanaf donderdag) heerlijk
als je een oudere bak hebt
en nog niet de nieuwste games meer kan draaien 
Paar keer samen gespeeld met enkele gasten op Fly Swatter, erg nice. Zelfs Squads gevormd, fireteams A en B en aanvallen
Donderdagavond, zat ik samen met een andere gast in een bootje, beide engineer met RPG, komt er een Blackhawk, beide switchen snel naar RPG, hij schiet en mist, ik schiet raak
gelijk, "woot" binnen 2 seconden, weer een Blackhawk, nu mis ik als eerste en dan schiet hij raak, stonden met z'n 2en in een bootje te springen, taunten en "woot" in de chat te roepen

Was wel lollig
Nog meer mensen die het nog spelen? of is het spel nu echt "uit" op GoT? Ik wil best weer eens samen spelen met de andere Tweakers
was altijd wel leuk.
Paar keer samen gespeeld met enkele gasten op Fly Swatter, erg nice. Zelfs Squads gevormd, fireteams A en B en aanvallen
Donderdagavond, zat ik samen met een andere gast in een bootje, beide engineer met RPG, komt er een Blackhawk, beide switchen snel naar RPG, hij schiet en mist, ik schiet raak
Was wel lollig
Nog meer mensen die het nog spelen? of is het spel nu echt "uit" op GoT? Ik wil best weer eens samen spelen met de andere Tweakers
Ik weet nog wel dat mijn computer het spel toen niet aan kon, lijkt me nog steeds een leuk spel? Wordt het nog veel gespeeld? dan ga ik hem halenAap schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:05:
Nog meer mensen die het nog spelen? of is het spel nu echt "uit" op GoT? Ik wil best weer eens samen spelen met de andere Tweakerswas altijd wel leuk.
Ik speel het nog wel eens, maar eigenlijk niet online. Vaak is het op een LAN door coop heen raggen. Vooral met spelers met iets oudere bakken is dit spel nog steeds the bomb op grootschalig FPS gebied.Aap schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:05:
Nog meer mensen die het nog spelen? of is het spel nu echt "uit" op GoT? Ik wil best weer eens samen spelen met de andere Tweakerswas altijd wel leuk.
Voor degenen die hun handleidingen zijn kwijtgeraakt: Novalogic biedt sinds enkele maanden de handleidingen van Typhoon Rising en Escalation online in PDF aan. De kwaliteit van de PDF's is aardig hoog.
Wat doet Novalogic eigenlijk voor de rest? Zijn ze alleen nog maar op console vlak bezig, ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 27-08-2007 00:17 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
JawelMaksvr schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:16:
[...]
Ik weet nog wel dat mijn computer het spel toen niet aan kon, lijkt me nog steeds een leuk spel? Wordt het nog veel gespeeld? dan ga ik hem halen
Schijnt dat ze wel bezig met een nieuwe titel alleen was verwacht dat die dan wel op de E3 bekend gemaakt zou worden maar ik heb niks gezien... ook op de GameConvension in Leipzig die net voorbij is, is volgens mij niks bekend gemaaktThe Zep Man schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:17:
[...]
Wat doet Novalogic eigenlijk voor de rest? Zijn ze alleen nog maar op console vlak bezig, ofzo?
Ook ik zit met een oudere pc...Ik heb zaterdagavond nog even gespeeld op Thunder dacht ik. Vond er niet veel aan. Op Dormant Volcano? vrij vlot gewonnen en bij Black Rock Beach ben ik afgehaakt vanwege het gebrek aan medics (3 stuks ofzo) en teamwork.Aap schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:05:
En het wordt inderdaad nog steeds voldoende gespeeld. Novalogic heeft wat dat betreft misschien ook best een trouwe aanhang.
Even geen zin om te zoeken, maar ze waren toch bezig met een spel dat gebaseerd is op die tv serie The Unit?Aap schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:29:
Schijnt dat ze wel bezig met een nieuwe titel alleen was verwacht dat die dan wel op de E3 bekend gemaakt zou worden maar ik heb niks gezien... ook op de GameConvension in Leipzig die net voorbij is, is volgens mij niks bekend gemaakt...
And I'm the only one and I walk alone.
Yep, al wordt dat mischien ook de delta force variant, en maken ze voor JO aparte game met zelfde engine, uitgelekte screenies die perongeluk op publieke ftp van nova zijn gezet zijn hier te downloaden:
http://www.action-inside....on=details&downloadid=362
http://www.action-inside....on=details&downloadid=362
ziet er wel goed uit, vooral als je het vergelijkt met de huidige jo 
alleen hopen dat er geen bugs in zitten waar je een heel wapen leeg kan schieten op iemand zonder dat hij dood gaat, en dat je voor de verandering eens iemand makkelijker dood kan schieten als hij voor je neus staat dan iemand die heel ver weg staat
alleen hopen dat er geen bugs in zitten waar je een heel wapen leeg kan schieten op iemand zonder dat hij dood gaat, en dat je voor de verandering eens iemand makkelijker dood kan schieten als hij voor je neus staat dan iemand die heel ver weg staat
Het gerucht gaat dat het nieuwe spel alleen maar op consoles uitkomt. Dit komt mede door de resolutie van de screenshots. En als het spel multi-platform wordt, laat Novalogic dan wel even de PC versie fatsoenlijk optimaliseren...solomo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:32:
ziet er wel goed uit, vooral als je het vergelijkt met de huidige jo
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Pure onzinThe Zep Man schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:01:
[...]
Het gerucht gaat dat het nieuwe spel alleen maar op consoles uitkomt. Dit komt mede door de resolutie van de screenshots. En als het spel multi-platform wordt, laat Novalogic dan wel even de PC versie fatsoenlijk optimaliseren...
And btw het is al bekend dat die screenshots niet van Novalogic afkomstig zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Dhrax op 27-08-2007 18:31 ]
Het ging ook over een gerucht
maar ik zelf was het nog niet tegen gekomen
Wie weet wat Novalogic gaat uitbrengen. En als ze een game maken, word het 100% ook voor de consoles. Poort of geen poort, op de consoles zal ook deze game komen. Markeer mijn woorden maar
Laatste wat ik hoorde is dat het 99.9% zeker is dat ze van novalogic afkomstig zijn, andere screenshots waren nep (en redelijk makkelijk te zien dat het crysis was met jo UI).
Het zou mij zeer verbazen als ze niet primair voor pc releasen. Daarna gaan ze maar lekker porten als ze dat leuk vinden, maar eerst pc.
Het zou mij zeer verbazen als ze niet primair voor pc releasen. Daarna gaan ze maar lekker porten als ze dat leuk vinden, maar eerst pc.
[ Voor 28% gewijzigd door Sissors op 27-08-2007 22:03 ]
Vanavond aan het JOen gegaan. Lekker teammates inladen in Blackhawks, naar de vijand vliegen, water drops doen en wanneer mogelijk de Blackhawk laten crachen op de bunker 

Na een uurtje spelen, zie ik opeens staan: "Onroptem is changing to the Blue team"
nice! en direct erachter aan komt Arno binnen! Binnen 2 minuten, je zou bijna denken dat ze het geplanned hadden.

Samen nog een uurtje geknalt, ging wel lekker. Wel het gemis van teamspeak! dat merk je enorm. Wie weet, volgende keer weer met TS erbij

Na een uurtje spelen, zie ik opeens staan: "Onroptem is changing to the Blue team"

Samen nog een uurtje geknalt, ging wel lekker. Wel het gemis van teamspeak! dat merk je enorm. Wie weet, volgende keer weer met TS erbij
Oo dat crashen op een bunker heb ik gemist
dat is altijd wel leuk.
Kunnen jullie alt tabben naar Windows en dan weer terug switchen naar JO? Ik kreeg de hele tijd een sys dump en ik dacht dat het vroegah wel ging.
Kunnen jullie alt tabben naar Windows en dan weer terug switchen naar JO? Ik kreeg de hele tijd een sys dump en ik dacht dat het vroegah wel ging.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Heey ik speel het spel de laatste tijd ook nog best veel... alleen ik zit nogsteesds met die puknkubsterpoblemen... ben alleen nog een beetje te lui om die op te schrijven... ik speel vaak over "lan" tege iemand uit frankrijk of samen met hem:D ik heb ook al een deel van een site gemaakt over de game...:D daar staat ook een linkje voor mensen die niet meteen zin hebben om 5 euro uit te geven en dan er achter te komen dat het niet werkt op het systeem. Hier de link: www.freewebs.com/mijngamesonline
*hope you would enjoy the site:D
*hope you would enjoy the site:D
Heey mense bendankt alvast voor het kijke op mijn site:D ik ben nu er aan bezig en ik wil wat meer screens van joint opperation. kunne jullie mij misschien daar een keer bij helpen? ennhe aap: mag ik de joint ops film ook op de site zetten?
In de startpost staan nog best wel wat screens van Joint Ops (incl. wallpapers enzo).Gamer1009 schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:33:
Heey mense bendankt alvast voor het kijke op mijn site:D ik ben nu er aan bezig en ik wil wat meer screens van joint opperation. kunne jullie mij misschien daar een keer bij helpen? ennhe aap: mag ik de joint ops film ook op de site zetten?
Over de film, ik zou zeggen, je mag gerust linken naar m'n site en zelfs een directe download doen vanaf mijn site mag ook. Zo kan ik iedergeval bij houden hoevaak het er bij mij vandaan gehaald word
Bouw je site verder en als ik het niet goed, dan hoor je het wel weer. Maar ben de moeilijkste daar niet in... des te meer mensen de film zien, des te leuker ik het zelf vind
Edit: bedankt. Sever error, zullen ze oplossen (I hope) voor zulke kleine berichtjes mag je me ook een Direct Message sturen
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 09-09-2007 22:24 ]
EDIT: ik zoek trouwens nog steeds mensen die willen helpen met mijn site over Joint Ops of over andere games. Op mijn site staat het e-mail vermeld onderaan de pagina home. owja ik heb het icoontje nog niet aangepast: dit is mijn echte site: www.freewebs.com/mijngamesonline
@aap... je site geeft een error
@aap... je site geeft een error
[ Voor 81% gewijzigd door Gamer1009 op 15-09-2007 11:17 ]
Heey;) 't is weer een beetje dood hier he... maar ik heb ff een vraag... weet iemand hoe je zelf missies kunt maken of hoe je gedownloade missies kan hosten? alvast bedankt
Heb het spel weer eens geinstalleerd samen met punkbuster.
Maar wordt er steeds uitgeknikkerd als ik een game join via novaworld.
Is het nu gewoon helemaal niet meer mogelijk om online te spelen omdat novalogic niet meer samen werkt met evenbalance?
Is het nu gewoon helemaal niet meer mogelijk om online te spelen omdat novalogic niet meer samen werkt met evenbalance?
Download maar de NILE editor. Kleine zoek op google en je vind er wel informatie over. Zelf hosten kan op 2manier, directe LAN (voor lokaal) of eerst op Novalogic inloggen en dan kan je ook hosten. Dan kunnen mensen vanaf internet joinen, let wel op dat ook poorten open moeten staan op je router/modem.Gamer1009 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:27:
Heey;) 't is weer een beetje dood hier he... maar ik heb ff een vraag... weet iemand hoe je zelf missies kunt maken of hoe je gedownloade missies kan hosten? alvast bedankt
Gewoon een paar keer proberen om hem te updaten. Tis een bekend probleem en staat al meerdere keren in dit topic en veel op het internet. Uit m'n hoofd iets van set security 1 (via de console) ofzoYohost! schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:12:
Heb het spel weer eens geinstalleerd samen met punkbuster.
het ging me er eingenlijk meer om in welk mapje ik de gedownloade missie neer moet zette om hem te vinden in de game;)