Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:23
Hallo mensen, ik speel al een tijdje joint operations typhoon rising, en nu heb ik escalation gekocht. Nu zegt hij bij de installatie:You must update your copy of Joint operation: typhoon rising before the installation can continue.

WTF?

die snap ik niet echt.......

kan iemand mij helpen????

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Mafk33s schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:36:
Hallo mensen, ik speel al een tijdje joint operations typhoon rising, en nu heb ik escalation gekocht. Nu zegt hij bij de installatie:You must update your copy of Joint operation: typhoon rising before the installation can continue.

WTF?

die snap ik niet echt.......

kan iemand mij helpen????
Update Joint Operations gewoon en installeer daarna Escalation.... zou ik zeggen :) (of heb je die al geupdate?) als je online speeld moet het bijna wel...

Anders, ff alles uninstallen, reboot, installeren die hap.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:23
hmm mja toch maar ff uninstall en reinstall en hij doet t..... alleen moet hij nog updaten en dat gaat ZO sloom

niet te geloven.... gaat ie een x met 200kb/s dan is dr een server time-out.... mja ik blijf doorgaan totdat hij t een keer blijft doen :P

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Mafk33s schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:58:
hmm mja toch maar ff uninstall en reinstall en hij doet t..... alleen moet hij nog updaten en dat gaat ZO sloom

niet te geloven.... gaat ie een x met 200kb/s dan is dr een server time-out.... mja ik blijf doorgaan totdat hij t een keer blijft doen :P
Ik denk dat je de update zo onderhand wel binnen hebt, maar die auto update van Joint Operations is gewoon erg sloom je kan ook de patches gewoon los downloaden.

Hier te halen

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:33:

Btw, de -JT-ers krijgen natuurlijk eerst de film te zien, voordat deze aan het public word uitgereikt :D Eigenlijk zouden we dit in het echt moeten doen. Heeft er niemand thuis een zaaltje/beamer e.d. ? komen we met z'n alleen een avondje langs en neem ik de JT Movie mee. Verder neemt iedereen wat bier, chips, frituur zooi e.d. natuurlijk wel als de film klaar is he ;)
Ik denk dat Solomo deze week nog wel wat vrij heeft staan :D weet alleen niet wie een sleutel voor zijn kamer/huis heeft.

Ben je al bijna klaar met het script Aap?

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Aap schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:25:
[...]

De film is al ver :) ik had hem al kunnen releasen, maar dan hebben we een film zonder:
- verhaal
- geluid brak
- niet alle scenes kloppen

Als de film klaar is:
- hebben we er een verhaal in, echt met gesproken zinnetjes enzo :p
- beter geluid ;)
- scenes die netjes afgewerkt zijn

En dat wil ik dus :)

[...]

Nog even geduld ;)

[...]

Heeft iemand een zaaltje/gebouwtje/huiskamer/zolder iets ? zou wel leuk zijn he ;)
ikw acht nog steeds, keep up good work :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mensen, heb even een kleine trailer gemaakt (20min. werk) maar tis weer wat ;) Je kan hem vinden op: www.ingamemovies.nl hoevel de site erg erg erg noobis is, is het wat ;) kan ik gelijk uittesten of het daar beetje lekker gaat op de server.

De andere 2filmpjes zullen de meeste wel kennen.

ps. reacties van "slechte website !!!111oneone" hoef ik niet, want ik weet zelf hoe erg het is :D :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat preview filmpje (2e) is echt ontzettend mooi gemaakt :P ! Vooral ook hele goede muzikale begeleiding.

De trailer is ook wel leuk. En tjah, de polka :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hehe :) ik moet er wat opzetten he ;)

Vanmiddag en vanavond ben ik nog aan het Script werken en dan hoop ik dat het af is. Dan kunnen jullie het allemaal doornemen, suggesties maken/aanpassen en dan kunnen we naar de volgende fase :D

Donderdag(morgen) is het geen filmen maar gewoon weer Online knallen. Normaal beginnen we om 9uur, maar tegenwoordig begin ik zelf al om 8uur. Dus heb je niks te doen, join dan gewoon met de klok van 8 op de bekende TS om een stevig potje te knallen. Of te medden.

Cya all morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:38:
Mensen, heb even een kleine trailer gemaakt (20min. werk) maar tis weer wat ;) Je kan hem vinden op: www.ingamemovies.nl hoevel de site erg erg erg noobis is, is het wat ;) kan ik gelijk uittesten of het daar beetje lekker gaat op de server.

De andere 2filmpjes zullen de meeste wel kennen.

ps. reacties van "slechte website !!!111oneone" hoef ik niet, want ik weet zelf hoe erg het is :D :X :X
Die blauwe letters doen pijn aan me ogen.
Nou ga ff die hap leeche van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:53:
[...]
Die blauwe letters doen pijn aan me ogen.
Nou ga ff die hap leeche van je :P
Dat krijgje als je een website maakt in FrontPage :X maar goed. Website komt later wel, de film is belangrijker momenteel.

Het script komt niet af voor morgen mensen ;( Er gaat duidelijk meer werk in zitten dan ik had verwacht. Al zal ik wel mailen wat ik heb :) dus je krijgen zoiezo mail morgen. Heb je dan commentaar op het script, kom dan morgenavond online op de TS, of zet alles netjes in een mailtje. Ik heb totaal geen professionele filmscriptschrijver dus ik pap maar wat aan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Gisteren op Typhoon vroeg iemand of JT een clan was, ik zei; nee we maken alleen een ingame movie. Bleek dus dat hij ook zoiets doet http://www.gmm-online.tk en of ik misschien wilde meedoen.

Hier een stukje van de conversatie.
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/6088/ss001207jg.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/7076/ss001216wg.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/7237/ss001128rz.th.jpg
Noob >:) !!

Ik ben vanavond natuurlijk ook weer van de partij.
Aap schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:38:
slechte website !!!111oneone ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Temraakle op 09-02-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Onroptemraakle schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:59:
Gisteren op Typhoon vroeg iemand of JT een clan was, ik zei; nee we maken alleen een ingame movie. Bleek dus dat hij ook zoiets doet http://www.gmm-online.tk en of ik misschien wilde meedoen.

Hier een stukje van de conversatie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Noob >:) !!
Ik ben vanavond natuurlijk ook weer van de partij.
slechte website !!!111oneone ;).
Hehe, -JT- is een samenhangelsel van Tweakers die Joint Operations in teamverband wilden spelen. Zo zijn we op -JT- (Joint Twakers) uitgekomen. Later benik dan wel begonnen met een film, (met) de mensen uit dit topic... Dus -JT- is eigenlijk een clan, alleen zonder clan, wars, oefenen enz enz. Gewoon een stelletje malloten die samen willen spelen ;)

Ik heb ff de website bekeken maar kan er niet zoveel wijs uit. Ze hebben in filmpje, een camara, die van rechts naar links draait 8)7 Verder willen ze wel filmpjes gaan maken. Meeste over stunts e.d. leuk en aardig hoor :D maar dat doet iedereen :p

Zelf ben ik niet van plan om met hem te gaan samenwerken, omdat dat veelste lastig werkt :) al was het al de taal ;) maar als er een -JT- wilt gaan spelen in de film van hun, je bent vrij te gaan en staan waar je wilt he :D :D The Joint Tweakers Movie, is contract vrij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:02:
[...]

Dat krijgje als je een website maakt in FrontPage :X maar goed. Website komt later wel, de film is belangrijker momenteel.
Photoshop doet wonderen. :*)
echt waar 8)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Heb de website (aardig) aangepast en zal daar voortaan informatie gaan posten, omtrent de Joint Tweakers movie. Dit topic is tenslotte meer voor de gewone JO zaken dan de film :p

Weet er iemand toevallig een programmaatje, waarmee je Joint Ops objetecten kan omzetten in .3ds objecten en andersom. Ze zijn er wel, ik kan het alleen niet vinden. Heb me al vrij verrot gezocht maar helaas nog zonder suc6. Ik kan al wel .PFF bestanden openen e.d. maar i kzit dus met de objecten.

Dus wat zoek ik, een converter, die Joint Ops bestanden kan omzetten naar 3d studio max files. Joint ops bestanden zijn .3di dacht ik. Ik kan dus de 3di files niet openen/bewerken enz ;(

Iemand die hier meer informatie overheeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asome! site mate _/-\o_

En ik kan je niet helpen met je vraag..

kan nie wachten op het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De site ziet er beter uit Aap alleen kan ik nergens links vinden om wat te downloaden.
Je kan alleen wel al stemmen over hoe goed de movie is :?.

Over dat tweede ik denk dat je daar het beste op Novaworld zelf kan kijken of hier
http://www.action-inside.com/forums/forumdisplay.php?f=118 ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ja de site moet nog veel gebeuren ;) maar nu ziet het er iedergeval stukken beter uit :p Nog dank aan Rayzman voor de tip!

@Onroptemraakle die site/forum had ik nog niet gezien en weer even op lopen zoeken maar kwam daar ook niet uit. Ik ben er nu maar mee gestopt. Ze verstoppen het behoorlijk goed en heb geen zin om eerst zoveel moeite te gaan doen voor iets wat later misschien niet kan :p

Grappig dat er in een interview stond dat Novalogic een goede mod-tools zou geven e.d. om deze communitie te ondersteunen... maar ik geloof dat er tot op heden niks uitgeven is door Novalogic. Alleen de Beta Nile editor. Dat is toch wel (enorm) jammer ;(

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
gaat laatste tijd lekker met IC, aan het begin ff wennen, nu wordt er regelmatig verteld dat ik cheater bent. Tja als meeste keren dat ik dood ga hun mijnen zijn ga ik al snel op soft-points over. dat in combinatie met kogelwerend vestje werkt goed tegen claynoobjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Clays zijn alleen leuk als de vijand erop loopt, niet andersom. Ik gebruik meestal clays om een positie te verstevigen, kijken waar de vijand vandaan komt en/of bij het campen van één spot.

Het is vooral leuk als een of andere clanmember op een clay loopt, weet je gelijk waar de rest
ook zit >:).

Rayman en Solomo hebben weleens getest of FMJ, AP, SP en kogelvrije vesten verschil uitmaken en volgens hun was dat niet zo. Standaard JOE uitrusting is bij mij een G3 met een kogelvrij vest.

[ Voor 9% gewijzigd door Temraakle op 20-02-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
mijn slachtoffer: "Furby kills way too easy"
ikke: "I am way too good"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Morgenavond is er geen filmen. Ben beetje ziek nu en ontzettend beroerd. Of ik morgen online ben om te gamen denk het wel. Zal alleen niks zeggen op de TS alleen luistren. Ben lekker allemaal aan het hoesten e.d. Weten jullie het alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Onroptemraakle schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:39:
Clays zijn alleen leuk als de vijand erop loopt, niet andersom. Ik gebruik meestal clays om een positie te verstevigen, kijken waar de vijand vandaan komt en/of bij het campen van één spot.

Het is vooral leuk als een of andere clanmember op een clay loopt, weet je gelijk waar de rest
ook zit >:).

Rayman en Solomo hebben weleens getest of FMJ, AP, SP en kogelvrije vesten verschil uitmaken en volgens hun was dat niet zo. Standaard JOE uitrusting is bij mij een G3 met een kogelvrij vest.
hebben we inderdaad getest en er was niet genoeg verschil aanwezig om te zeggen dat het persee het vest is, overigens kan dat in de IC mod weer anders zijn aangezien daar vanalles aangepast is!

• SV3NNER
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:31:
Morgenavond is er geen filmen. Ben beetje ziek nu en ontzettend beroerd. Of ik morgen online ben om te gamen denk het wel. Zal alleen niks zeggen op de TS alleen luistren. Ben lekker allemaal aan het hoesten e.d. Weten jullie het alvast :)
Is er al een wat nieuws rond de Movie!!!!
Ik kan op je site nog niet veel interessants vinden.

Kan iemand mij de TS server IP mailen
Na Crash HD alle Filmpjes kwijt van -JT- :(
Mails, muziek enz.....
THX >:)

[ Voor 11% gewijzigd door SV3NNER op 24-02-2006 16:58 ]

| Youtube |

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

SV3NNER schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 22:46:
[...]

Mails, muziek enz.....
Je hebt mail....

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
SV3NNER schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 22:46:
[...]

Mails, muziek enz.....

[...]

THX >:)
* Dutchie! is nog steeds brak, maar kan nu achter mijn pc weer zitten :) Ga proberen de comp. room weer in Nile bouwen, zodat we donderdag kunnen gaan taunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nog enkele screens van 2weken terug ofzo. Waarbij Rayzman ene legionnare maar niet raak kon knallen. Hierbij het bewijs dat hij er dus wel zat :p en op een rotplek :p .
Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/5223/jointops20060209224853824pc.png
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/8782/jointops20060209225005577yo.png
En nog een andere foto van Rayzman in aktie:
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/5811/jointops20060216221639483rz.png

Vanavond is het weer filmen, dus check allemaal je mail. De mail is nog niet verstuurd maar dat word voor 18:00 gedaan :p

edit: op de foto van rayz, check z'n hand. Beetje vaag.

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 02-03-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
ik heb dat spel liggen. enkel de typhoon rising versie. ik heb een zwak voor de look en feel van Navalogic games. maar kan ik dat spel nog spelen en public servers vinden zonder de uitbreiding van escalation te hebben? heb dat een tijd geleden getest (6m.-1j. geleden) en toen waren er niet veel servers online te vinden. zal wel stevig gepwned worden...

of heeft BF2 alle spelers naar zich toe getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

er zijn wel minders pelers dan in het begin, maar TR en enscalation wrden nog beide gespeeld, de statsservers zijn meestal wel redelijk bezocht en er zijn ook 150 man servers die het zo nu en dan ook erg goed doen en bijna vol zitten, voor de rest is er zo nu en dan een server met meer dan 10 man, maar dat was het dan ook, maar wat heb je aan 10 volle servers, je kan er toch maar op 1 spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Na enkele uren battlen zag het er zo uit :p dit zag ik pas toen ik er overheen vloog :D :D
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/6500/jointops20060316231826317ed.png

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 16-03-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Aap schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:49:
Na enkele uren battlen zag het er zo uit :p dit zag ik pas toen ik er overheen vloog :D :D
[afbeelding]
Daar zijn volgens mij wel aardig wat mortieren gevallen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
of rakethelis. Bij twin island veranderen die dingen ook het complete landschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Er is van alles gegooit. Veel plekken komen van RPG, op de grond. Nades, Artilerie (viel opzich nog wel mee gister :) voertuigen die kapot gingen e.d.

Wat me trouwens opvalt is, wanneer de balans zoek is, wint eigenlijk altijd het team met de meeste mensen. logisch zou je natuurlijk zeggen, maar als er maar 5mensen meer zitten in het andere team, kan dat al enorm veel uitmaken. Wat dan blijkt dat JO goed uitgebalanceerd is :)

Als je een clan hebt spelen op een public, is het weer anders. Maar dat is logisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ja, het was wel leuk op donderdag vooral die COE whiners :D.
Het was alleen wel jammer dat het weer dezelfde map was. Volgens mij hebben we nu drie weken lang die map gespeeld op donderdag :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
het leukste is toch wel met je team winnen als je dik in de minderheid bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Vanavond weer knallen :p

Zullen we vanavond eens een keer in perfecte teamverband werken ? afgelopen 2x gaat na tijdje toch iedereen beetje voorzichzelf spelen :p Dus gewoon 2medic's en 2andere classes. en als er meer zijn zien we dan wel weer :p

Op de website staan nog screenshots van tijdje terug. Waar we met die 3speedbootjes op elkaar hadden gestapt. Ik weet niet of jullie al gezien hebben :) zie sig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Progress Joint Tweakers: The Movie..?

leuke screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:17:
Progress Joint Tweakers: The Movie..?

leuke screens
Ja die moet ik nog invullen :p (momenteel te weinig tijd voor website & de film). Gelukkig is het filmwerk al binnen, al komen er misschien nog wel, heropnames ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap je link naar de plaatjes doen het niet.

De samenwerking was volgens mij wel beter dan de vorige keer. Ik vind het nooit leuk om te wachten dus spawn in op een andere basis, blijf ook zelden liggen voor een med. Het wordt dan dus al moeilijk om met mij te teamen :P.

[ Voor 44% gewijzigd door Temraakle op 24-03-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Onroptemraakle schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:11:
Aap je link naar de plaatjes doen het niet.

De samenwerking was volgens mij wel beter dan de vorige keer.
Ik heb nog niks gepost ;) Maar de samenwerking was inderdaad beter :) vond het vanavond ook wel fijn spelen. Ondanks de teamkillers :p

Pics: -JT- in aktie.
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/148/jointops20060323214132507ct.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/173/jointops20060323214732434mu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/2323/jointops20060323222631574qc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ben de laatste tijd al twee nieuwe mods tegen gekomen voor JO, ze zijn allebei nog niet klaar. Maar de pics zien er wel leuk uit.

In dit topic staan wat screenshots van één mod http://www.action-inside....ead.php?s=&threadid=16065

Weet iemand waar je JO-pinger nog kan downloaden want ik kan hem nergens meer vinden 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
JO-Pinger kun je hier downloaden. dit is 2.0 full versie, met plaatjes enzo, volgens de website :p zelf ook even gedownload en zal hem ook ff installeren.

EDIT: JOpinger ook weer even in de starpost gezet, Teamspeak stukje aangepast en een nieuwe update onderin gezet. Volgens mij leest niemand de startpost :p

[ Voor 24% gewijzigd door Dutchie! op 29-03-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Beetje laat, maargoed. Ik ga dit spel toch maar eens halen :P. De Combined Arms pack, dus Typhoon Rising en Escalation voor 16 euro :D Dacht dat dit spel nog aardig duur was :?.
Maargoed, is het nog druk online? Of speelt niemand dit meer, behalve jullie GoT'ers dan

[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 29-03-2006 20:51 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De Got'ers spelen juist niet :p.
's Avonds zijn er meestal 1000+ man online op de Europese servers overdag in de 400.

Ik keek in de startpost voor JOpinger, heb het nu maar krijg het niet aan de praat :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Heb eindelijk een progje waarmee ik zelf objecten kan maken, converteren e.d. naar Jointops. Dacht, ga zelf wel ff wat dingen maken, leuk zegmaar :p .Nou ik ben er nu achter dat het feest niet doorgaat.

De objecten van Jointops moet je maken in een 3Dprogramma en daarna in de editor inladen. Nu hebben ze het weer lekker handig gedaan daar bij novalogic. Want muren beginnen met een 01. dan heb je nog grondlaag, collissiondection, walllaag en nog andere dingen en dan pas heb je een normaal object. Not done dus. Teveel pokkewerk :p

Ik ben ook fan van een normale editor, zoals de Radiant (q2,q3, wolfenstein, callofduty enz). Dat werkt normaal maar dit niet. Wel jammer. Had nog een kasteel staan namelijk die ik wilde importeren in Jointops :) maar dat gaat niet door.

@YellowNeck, heb je de game nog gehaald? bevalt het ?

@Onroptemraakle, bij mij werkt Jopinger slecht. zag maar 4servers, namen onleesbaar enzo. Maar heb niet met de instellingen lopen prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Aap schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:46:
Heb eindelijk een progje waarmee ik zelf objecten kan maken, converteren e.d. naar Jointops. Dacht, ga zelf wel ff wat dingen maken, leuk zegmaar :p .Nou ik ben er nu achter dat het feest niet doorgaat.

De objecten van Jointops moet je maken in een 3Dprogramma en daarna in de editor inladen. Nu hebben ze het weer lekker handig gedaan daar bij novalogic. Want muren beginnen met een 01. dan heb je nog grondlaag, collissiondection, walllaag en nog andere dingen en dan pas heb je een normaal object. Not done dus. Teveel pokkewerk :p

Ik ben ook fan van een normale editor, zoals de Radiant (q2,q3, wolfenstein, callofduty enz). Dat werkt normaal maar dit niet. Wel jammer. Had nog een kasteel staan namelijk die ik wilde importeren in Jointops :) maar dat gaat niet door.

@YellowNeck, heb je de game nog gehaald? bevalt het ?

@Onroptemraakle, bij mij werkt Jopinger slecht. zag maar 4servers, namen onleesbaar enzo. Maar heb niet met de instellingen lopen prutsen :)
Nee nog niet gehaald. Ik wacht nog maar even totdat ik het wat minder druk heb met school ;). Ik heb toen de demo het nog deed aardig wat gespeeld, en vond het dan ook fantastisch!

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

:(

Ik speel eens een keer JO 5 uur en 45 minuten lang op Flyswatter die gelukkig niet crashte. Ga ik 15 minuten voor tijd dood toen werd ik gemed, wil ik ty zeggen drukte ik op het verkeerde knopje twee keer zelfs en log ik uit |:(

En ik dacht een uur voor tijd ik blijf doorspelen omdat ik mijn score wilde zien was de laatste paar uur namelijk nummer 1.

Denk wel dat ik 400 kills had en 100 deads ofzo :'( .\

offtopic:
Ja, ik weet dat de zinnen niet goed lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ja, ik zag dat jij lekker aan het spelen was.

ik was ook lekker bezig maar ik kapte ermee nadat mijn comp 2x gecrasht was.
als er iets samengewerkt zou worden hadden we makkelijk gewonnen, maar dat lukt niet met een gek die oproept om te mortaren en een onneembare basis aan te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Volgens mij was die gast met wie jij in discussie was aan het campen op onze X in een tent dus daar hadden we ook lekker veel aan.
Ik ben niet veel op de D basis geweest maar toen ik er was waren er echt leuke gevechten daar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm what's the hold up...?

December was de Joint Tweakers: The Movie 95% klaar, nu zijn we toch een stukkie verder.
Is ie dan al 99% klaar >:)...
1% voor uploaden (8>...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:01:

December was de Joint Tweakers: The Movie 95% klaar, nu zijn we toch een stukkie verder.
1% voor uploaden (8>...
de preciese stand weet ik niet, maar donderdag as is er een herstel opname, zou best eens kunnen dat we een extra man nodig hebben (met esclation) dus als je mee wilt doen kan je aap even mailen want die kan er meer over vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:01:

1% voor uploaden (8>...
Die 95% slaat op het gedeelte wat gefilmd was/moet worden. En dat is ook feitelijk al klaar. Maar ja, daarna hebben we toch maar besloten dat er "stemmen" bijkwamen. Voordat er stemmen bijkwamen, moesten er "taunt-scenes" worden opgenomen & een script worden geschreven met de teksten. Dit heeft een enorme vertraging opgenomen dat kan ik je vertellen.

Het monteer gebeuren is ook voor 90% ofzo klaar. Kon al in Januarie een film renderen en dan was iedereen tevreden. Maar ja, nu tauntscenes implementeren, dit veranderd, dat kan beter, dat soort werk :D En natuurlijk ben ik er niet elke dag mee bezig ;) wil/heb andere dingen ook doen :p

Wel cool is dat er al 2mensen weer hebben gereageerd voor donderdag! dus dat gaat wel goedkomen, bedankt mensen :) woensdag komt de definitievemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net opnieuw geinstalleerd... is mijn account gewist... erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Volgens mij na drie maanden niet inloggen op Novaworld ingame wordt je account gewist. Zo erg zou ik dat niet vinden, niet dat ik veel naar mijn stats kijk :p.

Aap waar blijft die mail :> !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mail is allang verstuurd man ;) :p

Had donderdagmiddag nog even mijn loopinggetest, wat verbeterd maar nog niet goed (je valt er nog steeds door heen) Maar ik heb toen fraps maar laten lopen enzo kleine 35min gefilmd :+

Daarbij even de vallendetanks en enkele momenten van donderdagmiddag erbij gedaan tot een klein filmpje. Stelt niks voor, maar ja. Het is ook zomar. Download het filmpje hier btw, filmpje staat denk ik 1week online daarna gaat het weg. Had het eerst op de site gezegt maar even weggehaald. Zo bijzonder is het niet en solomo vond dat ook :+ hehe

Ook lekker bezig geweest met het monteren van de film en heb nu 1 taunt scene af. Mensen wat duurd dat lang om het er een beetje fatsoenlijk eruit te laten zien zeg! Maar het begin is er.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:00:
Zo bijzonder is het niet en solomo vond dat ook :+ hehe
Agree je kan die tijd beter aan WoW besteden :>.

Speel nu nog amper JO alleen als ik helemaal niks te doen heb en dat is niet zovaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

We gaan Donderdag weer filmen, maar hebben wel 1 man extra nodig die escalation heeft liggen, dus als er iemannd mee wil doen in de film is dit de laatste kans, het zijn zo'n beetje de laatste opnames!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Solomo schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:32:
We gaan Donderdag weer filmen, maar hebben wel 1 man extra nodig die escalation heeft liggen, dus als er iemannd mee wil doen in de film is dit de laatste kans, het zijn zo'n beetje de laatste opnames!
Ik kom wel (heb escalation) de vorige keer was ik verhinderd :( Same as always denk? TS @ 2100

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Dark Lord schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:59:
[...]

Ik kom wel (heb escalation) de vorige keer was ik verhinderd :( Same as always denk? TS @ 2100
Tzou erg gaaf zijn als je kan :D al zou je uurtje later komen, zou het nog niet erg zijn ;) maar 21:00 is wel handiger. :) Mail is al verstuurd vandaag dus die zou iedereen moeten hebben :)

Owja, 1tauntscene van 40sec. duurde me 6uur om te maken 8)7 kwam wel wat meer werk bijkijken dan alleen de taunts, maar nog is vrij lang :p de andere tauntscenes zullen wel sneller gaan, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:46:
[...]

Tzou erg gaaf zijn als je kan :D al zou je uurtje later komen, zou het nog niet erg zijn ;) maar 21:00 is wel handiger. :) Mail is al verstuurd vandaag dus die zou iedereen moeten hebben :)

Owja, 1tauntscene van 40sec. duurde me 6uur om te maken 8)7 kwam wel wat meer werk bijkijken dan alleen de taunts, maar nog is vrij lang :p de andere tauntscenes zullen wel sneller gaan, vermoed ik.
wtf, ik hoop voor je dat andere tauntscenes idd sneller gaan :P Ach en anders kijken we over 3 jaar wel de film :9

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25680607,noline]Dark Lord schreef op dinsdag 02 mei 2006 @
wtf, ik hoop voor je dat andere tauntscenes idd sneller gaan :P Ach en anders kijken we over 3 jaar wel de film :9
Uhm.. niet goed idee over 3 jaar...

Maar woow 6 uur... een echte perfectionist :Y)
Keep on filming... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Zes uur :X hoelang ben je nu totaal bezig geweest dan? Je moet de filmavonden erbij optellen.

Wat twee satchels kunnen doen + een brug die mee ontploft, hun hele aanval team dood :D.
Afbeeldingslocatie: http://img371.imageshack.us/img371/6730/ss000015hn.th.jpg

Beetje prutsen.
Afbeeldingslocatie: http://img371.imageshack.us/img371/6182/ss000066ox.th.jpg

Hier een aanval met 6 apc's of meer zag er wel leuk uit.
Afbeeldingslocatie: http://img371.imageshack.us/img371/5545/ss000072qz.th.jpg

Kijken of ik deze week nog kan spelen, want de hele c.o.e clan heeft me aangegeven voor hacken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nette aktie Onroptem! maar dat ben ik wel gewend van jou ;)

Hier nog een klein filmpje van enkele JTers die aan het kloten zijn. De heli van Solomo zit er ook bij :D
Klik Stelt niet veel voor, maar wel grappig om te zien eventjes. :)

Donderdag hebben we wel wat kunnen filmen maar helaas nog niet alles. Misschien dat het een donderdag wel kan... we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:22:
....

Hier nog een klein filmpje van enkele JTers die aan het kloten zijn. De heli van Solomo zit er ook bij :D

Donderdag hebben we wel wat kunnen filmen maar helaas nog niet alles. Misschien dat het een donderdag wel kan... we zullen zien.
De heli van Solomo (zo lek als een mandje overigens O-) ) is erg grappig.

Leuk om deze "acties" ook eens zo te zien (je ziet er zelf weinig van als je aan het kloten bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
waar kan ik het combi pak JO en Escalation addon vinden voor 15 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hurtebise schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:19:
waar kan ik het combi pak JO en Escalation addon vinden voor 15 euro?
Ik zag hem laatst nog staan op www.frs.nl :)

edit: Directe link, 20euro btw: klik

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 09-05-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Pfoe al lang niet meer JO gespeeld |:( , en hoe staat het met the Movie _/-\o_
Aap schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:22:
Nette aktie Onroptem! maar dat ben ik wel gewend van jou ;)

Haha leuk filmpje, het word tijd dat ik JO ook weer eens een install gun. 8)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
De film gaat netjes verder (monteren is wat sloom geef ik toe ;) ) maar het komt er! Ik liep zondagavond al op een probleem en heb dat net uitgelegt in de JO-mail... en plotseling krijg ik een ingeving en heb ik nu een mogelijke oplossing :D :D !

Morgenavond geen filmen, volgende week wel! :) ik ben overgens wel op de TS om JointOps te spelen.

Sv3nner, jij krijgt de jointopsmail ook nog op je groesser account :) check die eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:06:
De film gaat netjes verder (monteren is wat sloom geef ik toe ;) ) maar het komt er! Ik liep zondagavond al op een probleem en heb dat net uitgelegt in de JO-mail... en plotseling krijg ik een ingeving en heb ik nu een mogelijke oplossing :D :D !

Morgenavond geen filmen, volgende week wel! :) ik ben overgens wel op de TS om JointOps te spelen.

Sv3nner, jij krijgt de jointopsmail ook nog op je groesser account :) check die eens.
De mail lees ik altijd wel. 8)
Het is meer dat ik de intresse in Jo verloren heb, sinds m'n HD gecrasched was.
Alle JO content Video's screens e.d.(alles wat we in die 2 jaar tijd gefilmd hadden) was ik kwijt en een week later crashed m'n PC ook nog eens. |:(
Sindsdien heb ik JO niet meer op m'n pc gehad, ook mede door m'n X360 heb ik weinig spellen op de pc gespeeld.
Maar zoals ik al zij in m'n vorige post, Ik zal JO weer eens installeren.

Misschien dat ik vanavond nog wel ff kom knallen.
:*)

Ik las dat je BF2 hebt. Hint: euh Bf2 euh Film

[ Voor 5% gewijzigd door SV3NNER op 18-05-2006 17:34 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

SV3NNER schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:16:
[...]

...

Ik denk dat er wel een BF2 film gaat komen, verbaasd me als hij er niet al een idee (of misschien simpel script) heeft liggen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
SV3NNER schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:16:
[...]

De mail lees ik altijd wel. 8)
Het is meer dat ik de intresse in Jo verloren heb, sinds m'n HD gecrasched was.
Alle JO content Video's screens e.d.(alles wat we in die 2 jaar tijd gefilmd hadden) was ik kwijt en een week later crashed m'n PC ook nog eens. |:(
Sindsdien heb ik JO niet meer op m'n pc gehad, ook mede door m'n X360 heb ik weinig spellen op de pc gespeeld.
Maar zoals ik al zij in m'n vorige post, Ik zal JO weer eens installeren.

Misschien dat ik vanavond nog wel ff kom knallen.
:*)

Hehe :D who knows...
Solomo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:38:
[...]

Ik denk dat er wel een BF2 film gaat komen, verbaasd me als hij er niet al een idee (of misschien simpel script) heeft liggen ;P
:D :D :D Battlefield bied enorm goede mogelijkheden om dingen te filmen, plus het feit dat er veel mensen het spelen en waarschijnlijk ook wel willen mee doen. Het opnemen gaat vele malen sneller en beter vanwege de ingebouwde recorder.

Eerst dit afmaken en dan kijk ik verder. en ja, ik denk er al over na :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great!

Dan doe ik wel mischien mee met bf2 filming sessies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ok dan heb JO weer geinstalleerd. wil ik inloggen account weg :(
Nieuw account aangemaakt >:) Probleem verholpen
Kzie jullie binnenkort wel Online.
Xfire is handig :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

SV3NNER schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:42:
Ok dan heb JO weer geinstalleerd. wil ik inloggen account weg :(
Nieuw account aangemaakt >:) Probleem verholpen
Kzie jullie binnenkort wel Online.
Xfire is handig :)
Je was even op teamspeak :w

We hebben een nieuwe tactic bedacht om een basis aan te vallen. We nemen een helicopter en crashen deze in de bunker :D. Heeft niet echt veel nut maar het is wel leuk.

Hier een aanval waarbij er 4 zijn gecrashed.
Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/8485/ss000135kz.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/451/ss000126fh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo mensen, het crashfilmpje is af. Klik hier om het filmpje te downen. Stelt niet veel voor, je ziet ook framedrops en haperingen :p maar tgaat om het idee. De mensen die gisterenaanwezig waren bij de akties zullen het filmpje wel begrijpen :D

Ik ben wel voor, als we weer public gaan, dat we dit nog maar een paar keer moeten doen. En dan vooral op een map waar de zon schijnt, dan zie je meer tijdens het filmen :D

btw, sommige mensen waren echt pist erover op de server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Trommelgeroffel... de laatste opnames zijn voorbij \o/ hoop ik dan :p

Erg leuk dat Svenner ook weer vande partij was voor de laatste heropname :) kan nu lekker veel gaan monteren in mijn weinige vrijetijd maar dat komt wel goed :p

Ook ga ik nu geen mails meer sturen (de bekende donderdagmail) tenzij er weer een keer gefilmd word. Ook moet ik het 1 en ander gaan uitzoeken voor de soundopnames. Daar horen je nog van.

Verder speel ik donderdagavond nog wel JO (hopelijk gewoon met de rest) zoiezo nog enkele weken want ik wil op donderdag steeds een stukje laten zien van de voortgang van de film. Weten jullie gelijk hoe het er gaat uitzien en welke dingen ik weer eens heb veranderd :) als de film totaal klaar is, stop ik denk ik met JO spelen... maar zover is het nog niet.

Ook kun je het filmpje van eenculator downloaden (die gast in de APC) niks bijgewerkt alleen gecomprimeerd en geupload. Eigenlijk niks bijzonders maar ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:55:

Ook kun je het filmpje van eenculator downloaden (die gast in de APC) niks bijgewerkt alleen gecomprimeerd en geupload. Eigenlijk niks bijzonders maar ja :D
Haha die eenculator d8 die APC voor zichzelf te hebben, door naar een uithoek van het level te rijden en te w8en tot dat iedereen eruit zou gaan. >:)
Maar daar hebben we met z'n allen een stokje voor gestoken _/-\o_

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Laatst online: 22:45
Hey mede-JO'ers

Zijn er ook weleens JO lan party's?

[ Voor 72% gewijzigd door Mistacal op 10-07-2006 21:56 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mistacal schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:20:
Hey mede-JO'ers

Zijn er ook weleens JO lan party's?
Geen idee, eigenlijk zou er nog eens een kleine meeting moeten komen van de -JT-ers :9

Morgenavond, nog ff op een custom map testen met een black hawk en wat RPG erop schieten. Gewoon om te leren die krengen beter te kunnen ontwijken en misschien beginnetje met de geluidopnames ;) dus schroom niet en kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Map testen van blackhawk? Je bedoeld een map UIT black hawk? Anyway ben nog redelijk nieuw in JO(E) maar waar kan ik de server vinden? :P

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De server is denk ik morgen online gehost door Solomo of Aap na 21:00. Op donderdag zijn er meestal meerdere mensen op teamspeak en wordt er ook nog weleens JO gespeeld :p.

Het is een zelf gemaakte map waar Aap wat wil oefenen met vliegen omdat hij altijd crashed.
Verder word er nog steeds op donderdagavond gespeeld, online op een public server. Dus heb je joint ops en wil je meedoen, post het even, dan krijg je TS gegevens e.d. en kun je gezellig meedoen!!
Verder ik ken amper Nederlandse clans volgens mij FiA http://www.blindevink.nl/ en DoW zijn Nederlands.
Aap schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:47:
Geen idee, eigenlijk zou er nog eens een kleine meeting moeten komen van de -JT-ers :9
Goed plan :D.

[ Voor 25% gewijzigd door Temraakle op 12-07-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Je kan zelfs schieten in jo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Onroptemraakle schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:37:
Het is een zelf gemaakte map waar Aap wat wil oefenen met vliegen omdat hij altijd crashed.
Dat is pas een goed plan, dan kom ik ook eens zonder kleerscheuren aan als ik passagier ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Solomo schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:53:
Je kan zelfs schieten in jo!!!
meen je dat nou? hoe doe je dat? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ja hey, hoe is het nou?

Ik vlieg meestal toch vrijaardig zo dacht ik... aan mijn 1337skills zal het niet liggen, want tegen de bomen knal ik niet zovaak.. het zijn altijd de mannetjes met de RPG's of stingers die de boel aan flarden schieten en als piloot, krijg jij de schulld :(

Soms crachs ik wel eens expres ;) tot vanavond mensen! :) Weet er trouwens iemand of Novalogic bezig is met een opvolger?

Edit: leuk toch :D

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 13-07-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:46:
Ja hey, hoe is het nou?

Ik vlieg meestal toch vrijaardig zo dacht ik... aan mijn 1337skills zal het niet liggen, want tegen de bomen knal ik niet zovaak.. het zijn altijd de mannetjes met de RPG's of stingers die de boel aan flarden schieten en als piloot, krijg jij de schulld :(

Soms crachs ik wel eens expres ;) tot vanavond mensen! :) Weet er trouwens iemand of Novalogic bezig is met een opvolger?
Arn0 moppelt iets van: "haphap"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Klein filmpje van gisteren :) Apaches Movie stelt niet veel voor, zo'n soort stukje komt wel in de final film :) maar solomo was erg benieuwd ernaar :p

Overgens gok ik op een release in de maand augustus ! ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Hey mensen,

Net vette nieuwe pc... ff uurtje gamed... Nu wil ik vanavond weer even gamen kan ik voor geen mogelijkheid verbinding krijgen met novaworld. Zelf kan ik niet eens op www.novaworld.com komen. Wel op www.novalogic.com maar doorlinken is ook tervegeefs. Ik heb zelf al een aantal dingen geprobeerd:

- punkbuster opnieuw geinstalleerd --> geen effect
- hele game opnieuw geinstalleerd en geupdate --> geen effect
- JO gestart van de oude pc (waar ik het altijd op speelde) --> geen effect
- Ethernet controllers opnieuw geinstalleerd --> geen effect
- Firewalls en routers nagelopen of alle poorten wel open stonden --> verder geen effect

Nu heb ik een email gestuurd naar de technical support van novalogic maar kdenk dat het wel even kan duren voordat ik daar wat van hoor. Dus dacht ik meteen aan de mede JO'ers. Iemand hier ook last van gehad? Zou het kunnen dat ik een IP block heb? Dat laatste vind ik onwaarschijnlijk want zou niet weten waarom...

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

het gebeurd wel eens dat novaworld/loginserver down is, momenteel doet hij het in ieder geval bij mij :)

Was vooral op donderdags net voordat we gingen opnemen/gamen dat de server net wel/niet up was :P

als ik dan toch post kan er net zo goed een filmupdate bij :)

al het filmen is gelukt, afgelopen donderdag is de laatste tauntscene die we opeens misten opgenomen (1 minuut werk 30 minuten rpgknoeien :P ).
De muziek bij het beeldmateriaal lijkt ook wel goed te komen, wat ik gehoord heb ben ik erg over te spreken :)

MAAR de ingesproken stukken voor in de film zijn lagwekkend en niet geschikt :P we hopen er een paar engelsen voor te kunnen krijgen want dit kan niet echt :(

all met all goed werk van AAP :) nu moet hij nog even doorbijten en het editwerk afmaken (volgens mij heeft hij nog een 500gig hd nodig voor het beeldmateriaal :+ )

[ Voor 61% gewijzigd door solomo op 12-08-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo de recruiting post is gezet linkje dus ben benieuwd of we wat reacties krijgen en vooral mensen met een goede voice :) Het zou zonde zijn als de film hierdoor verpest werd!

... en en en...

de film is "visueel" klaar gemonteerd :) !!! (nu nog sounds, voices, music) maar het beeld is 100% gelockt :) (vette shit :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Aap schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:50:
Zo de recruiting post is gezet linkje dus ben benieuwd of we wat reacties krijgen en vooral mensen met een goede voice :) Het zou zonde zijn als de film hierdoor verpest werd!
"We still can attack the Joint Operations outpost with the fueltruck" ... "Let's do it!"

Moet je daarvoor niet juist mensen hebben met zo'n Indonesisch-Engels accent? (als dat al bestaat, maar die rebel stemmen in het spel zijn wel echt anders).

Ben wel benieuwd naar de film, ook omdat jullie er al zo lang mee bezig zijn (al meer dan een jaar !).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Hy doet het gelukkig weer :) kweet niet wat het was! Kwordt ook wel benieuwd na die film :) wat voor progje gebruiken jullie eigenlijk?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
PromoX schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:03:
[...]

"We still can attack the Joint Operations outpost with the fueltruck" ... "Let's do it!"

Moet je daarvoor niet juist mensen hebben met zo'n Indonesisch-Engels accent? (als dat al bestaat, maar die rebel stemmen in het spel zijn wel echt anders).

Ben wel benieuwd naar de film, ook omdat jullie er al zo lang mee bezig zijn (al meer dan een jaar !).
Idd, een Indonesisch-Engels accent... de kans is alleen vrij klein dat we die vinden :p en het liefst meerdere ervan :D we zien wel wie er reageerd. Binnen enkele weken kan je het resultaat bewonderen :) ! (verwacht geen AAA film he ;) )
Mistacal schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:39:
Hy doet het gelukkig weer :) kweet niet wat het was! Kwordt ook wel benieuwd na die film :) wat voor progje gebruiken jullie eigenlijk?
Opgenomen met fraps elke keer scenes gemaakt e.d. :) leuk om te doen allemaal :) (daarom ga ik ook andere movies maken, tis gewoon leuk :) !

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 13-08-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
hey mede-jo'res,

Ik ervaar weer hetzelfde probleem met JO. Geen enkele connectie met novaworld. Ik heb de hele pc geformateerd en XP en benodigde drivers geinstalleerd. Toen JO en geen enkel leven was er te zien in het spel. Behoorlijk balen dus... Novalogic reageert op geen enkele email.

__/`\__/`\__

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Mistacal schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:06:
hey mede-jo'res,

Ik ervaar weer hetzelfde probleem met JO. Geen enkele connectie met novaworld. Ik heb de hele pc geformateerd en XP en benodigde drivers geinstalleerd. Toen JO en geen enkel leven was er te zien in het spel. Behoorlijk balen dus... Novalogic reageert op geen enkele email.
ook alle updates geinstalleerd? op dit moment werkt jo gewoon (alhoewel op flyswatter kreeg ik op een gegeven moment een connection interupted melding :( )

misschien anders een router/firewall probleem.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik krijg hem bij mijn videokaart, maar een maat van mij vertelde dat de 1a laatste patch uitstekend was. De daarop volgende patch daarentegen was crap en zorge voor lage fps en veel framedrops. Nu is zijn pc niet goed dus ik zal het op de mijne testen volgende week donderdag!
I'll keep you posted :)

Cracked = no go

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 12:42 ]

Beroeps brabander

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Vuurvoske schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 01:31:
jah er zijn vast wel mensen die em illegaal hebben, dan kunnen die meespelen :)

//edit weet iemand waar je escalation nog kan bestellen? :D
o.a. hier: https://www.dynabyte.nl/software.php?i=2524 (effe naar beneden scrollen ;) )

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:50:
Aap volgens mij was er nog niet gereageerd en nu is het ook weg, ik dacht laat ik het eens kicken.
The following error occurred...
An error occurred whilst attempting to view the requested topic. It could be this topic has been removed or you don't have the correct permissions access the topic.

• Dutchie!
Onroptemraakle schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:41:
[...]

Aap volgens mij was er nog niet gereageerd en nu is het ook weg, ik dacht laat ik het eens kicken.

[...]
Het bestaat nog en er staat al reply's in. Alleen moet je inloggen om het te kunnen zien volgens mij :p Voor hun moet ik even een HowTo maken die jullie vanavond ook op de TS kunnen zien. (Arno heeft de backupTS? )

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:35:
[...]

Het bestaat nog en er staat al reply's in. Alleen moet je inloggen om het te kunnen zien volgens mij :p Voor hun moet ik even een HowTo maken die jullie vanavond ook op de TS kunnen zien. (Arno heeft de backupTS? )
He ik zie mijn naam staan O-) ...

Moet ik wat doen dan?? :+

Ik zal zorgen dat ie klaar staat hoor....

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste