Ja ik hou wel van een beetje team-work.. Het vetste vind ik nog altijd gedropt worden met een heel team (man of 6-7) achter vijandelijke linies. En dan oprukken... Samen sta je ook veel sterker dan wanneer je dat alleen gaat proberen.
Screen van een nieuwe map, gewoon AAS. (niks met de film te maken).

En solomo mag van mij de AAS-overneem punten fixen
Donderdag gaan we weer gewoon filmen

En solomo mag van mij de AAS-overneem punten fixen
Donderdag gaan we weer gewoon filmen
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 12-12-2005 11:27 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Net weer een heerlijk potje online gespeeld met o.a. Onroptem_JT_NL. Ik heb me voornamelijk bezig gehouden met het vervoeren van mensen. Helaas verloor ik rond 11 uur de verbinding met de server, naja, ik moet toch maar eens gaan slapen. Morgen avond weer Onroptem?
Ik denk dat ik morgen ook weer van de partij ben. Alleen de map Straits of Malaca komen me strot uit onderhand elke avond dezelfde mapVerwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:17:
Net weer een heerlijk potje online gespeeld met o.a. Onroptem_JT_NL. Ik heb me voornamelijk bezig gehouden met het vervoeren van mensen. Helaas verloor ik rond 11 uur de verbinding met de server, naja, ik moet toch maar eens gaan slapen. Morgen avond weer Onroptem?

Je kon goed vliegen
@Aap zit er goed uit, aardig begroeid zo te zien dat vind ik altijd wel leuk.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
we hebben net even een klein beetje getest, de afstand tussen de punten is net iets minder dan 200 meter volgens mij, door de bossen heen kan je een punt afentoe net een beetje zien. Is leuk te spelen als er gesneaked word, en dat moet ook kunnen als je met niet te veel man op de server zit (waarvoor deze map duidelijk is)
Ik weet wel dat het erg moeilijk is om een dergelijke map met grotere afstanden te maken aangezien het maximum aantal plaatsbare objecten erg laag is
dus duidelijk een map voor als je eens wat anders wil doen dan rennen als een kip zonder kop
Ik weet wel dat het erg moeilijk is om een dergelijke map met grotere afstanden te maken aangezien het maximum aantal plaatsbare objecten erg laag is
dus duidelijk een map voor als je eens wat anders wil doen dan rennen als een kip zonder kop
Ja, deze map is echt meer gericht op de max, 40man ofzo. Komen nog kleine aanpassingen in
moet nog wat extra bosjes zetten zodat je het andere kamp niet kan zien. Ook moet het beetje donker worden e.d. In de map zitten ook maar enkele voertuigen omdat de nadruk echt ligt op het man tot man gevecht.
En als JO meer objecten per map zou toelaten, zou ik hier zeker wel een grotere versie van maken, maar dat is niet te doen
(zoals Solomo ook vermeld). Donderdag kunnen we na het filmen even de map testen. Kijken wat de rest van JT ervan vind.
En als JO meer objecten per map zou toelaten, zou ik hier zeker wel een grotere versie van maken, maar dat is niet te doen
Ik kwam gisteren een JT' er tegen op Flyswatter
.
JT-Merc ik zag je uit de helicopter springen en zwemmen naar een apc. Nu weet je zeker dat je at4's niet vanuit het water kan schieten
.
JT-Merc ik zag je uit de helicopter springen en zwemmen naar een apc. Nu weet je zeker dat je at4's niet vanuit het water kan schieten

Jij hebt ook geholpen aan de map
Morgen avond gaan we weer filmen en we moeten ook echt gaan filmen anders gaan we Kerst niet halen. Ik denk nog steeds dat het te doen is, zolang we maar genoeg blijven filmen en dus voldoende mensen aanwezig zullen zijn.
De scene van enkele weken gelden, waarbij te weining man was, kan denk ik niet gebruikt worden in de film. Gewoon omdat er te weinig man aan mee doet en ik dan weer wat erbij moet verzinnen.... het denk werk is nu al een enormklus geworden, omdat straks alles samenkomt en dat dus 1geheel moet gaan worden
pokke werk, maar ik kom er wel uit.
Er komt zo een mail, voor de mensen die vergeten GoT te chekken
Morgen avond gaan we weer filmen en we moeten ook echt gaan filmen anders gaan we Kerst niet halen. Ik denk nog steeds dat het te doen is, zolang we maar genoeg blijven filmen en dus voldoende mensen aanwezig zullen zijn.
De scene van enkele weken gelden, waarbij te weining man was, kan denk ik niet gebruikt worden in de film. Gewoon omdat er te weinig man aan mee doet en ik dan weer wat erbij moet verzinnen.... het denk werk is nu al een enormklus geworden, omdat straks alles samenkomt en dat dus 1geheel moet gaan worden

Er komt zo een mail, voor de mensen die vergeten GoT te chekken
Rayman wat doe je? Waarom is de ts server offline is windows vastgelopen
.

Filmen ? vogeltjes kijken

Nee ik en Arno keken naar twee JO'ers die werden dood geschoten door Rayman.
Volgende week hebben we meer mensen nodig met filmen dus kom allemaal.
Volgende week hebben we meer mensen nodig met filmen dus kom allemaal.
we hebben ook nog even geknalt op aap zn map, helaas had hij er een escalation map van gemaakt, hopen dat zijn volgende map alleen typhoon rising is, kan iedereen mee doen 
ja volgende week moeten er idd wel meer mensen zijn, dus kom nog even voor de laatste lootjes, het lukt nu denk ik net niet meer om hem voor de kerst af te krijgen omdat er gister niet genoeg man waren dus zet in je agenda: Donderdag jofilmdag
ja volgende week moeten er idd wel meer mensen zijn, dus kom nog even voor de laatste lootjes, het lukt nu denk ik net niet meer om hem voor de kerst af te krijgen omdat er gister niet genoeg man waren dus zet in je agenda: Donderdag jofilmdag
Ja, misschien kunnen we nog een extra film dag inplannen. Ik zit nu nog 1week vast aan school en daarna kan ik "erg" veel tijd besteden aan de JT Movie, wat ik voornamelijk wil doen met stukje filmen nog en monteren. Ik hoop nog steeds dat de film dan af is. Wanneer de DVD versie uitkomt, met allee pruts filmpjes e.d. dat duurt nog wel een poos, maar dat is ook pas voor later. Eerst de JT Movie.
Dus , Donderdag filmen mensen !!!!!1111oneonetwo
Dus , Donderdag filmen mensen !!!!!1111oneonetwo
Het "geheime" filmpje ziet er wel goed uit, hopen dat we donderdag met voldoende mensen zijn, dan kunnen we de rest ook nog even filmen!
M'n neefje van 7 zag het filmpje (hij ziet deze allemaal) en hij zei... ojoooooooooow de goeie hebben gewonnen ojooooowwwwwwww hij was onder de indrukSolomo schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:34:
Het "geheime" filmpje ziet er wel goed uit, hopen dat we donderdag met voldoende mensen zijn, dan kunnen we de rest ook nog even filmen!
Morgen weer filmen ! 2scenes minimaal. 1met Esc, van vorige week. En 1Jo scene.Denk dat er nog een 2e JOscene bij komt. Dus graag, allemaal komen. minimaal 7man nodig!!
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 21-12-2005 16:13 ]
-----------------------> Joint Ops update <-----------------------
Probeer allemaal, de mensen die komen, om half 9 aanwezig te zijn op de bekende TS server. We hebben dan iets meer tijd, om nog een berg aan werk te verzetten ! maar, misschien is dit dan wel de laatste echte film opname voor JT The Movie, mis het niet en kom allemaal !!
Probeer allemaal, de mensen die komen, om half 9 aanwezig te zijn op de bekende TS server. We hebben dan iets meer tijd, om nog een berg aan werk te verzetten ! maar, misschien is dit dan wel de laatste echte film opname voor JT The Movie, mis het niet en kom allemaal !!
Verwijderd
Misschien kan ik vanavond voor het eerst. Ik zit namelijk ziek thuis. Wat is de server en hoe kom ik erop??? Uiteraard alleen als er nog extra mensen nodig zijn...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:56 ]
Jij krijgt toch elke week een mailtje? sta jij niet in de maillijst? mail even naar: jporeel @ sx4all . nlVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:55:
Misschien kan ik vanavond voor het eerst. Ik zit namelijk ziek thuis. Wat is de server en hoe kom ik erop??? Uiteraard alleen als er nog extra mensen nodig zijn...
Dan krijg je verdere info en je bent hardstikke welkom
* Dutchie! Aap weet het allemaal niet meer zo en word beetje gek
DoO_darkrush_NL is Kiekeboe87 en volgens mij heeft hij nog nooit meegedaan.
. Alleen op public winnnen de Rebels meestal.
YayAap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:13:
[...]
M'n neefje van 7 zag het filmpje (hij ziet deze allemaal) en hij zei... ojoooooooooow de goeie hebben gewonnen ojooooowwwwwwww hij was onder de indruk
Verwijderd
haha ja onroptem heeft gelijk. Ik heb inderdaad nog nooit meegedaan. Ik had graag meegedaan, amar omdat het altijd op donderdag avond was kon ik nooit. ik moet dan altijd werken. Toevallig ben ik vandaag ziek en ga ik dus niet werken dus kan ik eventueel wel. Ik zal me even aanmelden voor de mail btw.
ben ff met de mic aan het prutsen. hij doet het nog niet.
ben ff met de mic aan het prutsen. hij doet het nog niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 21:48 ]
Nice pics
vandaag / morgen even weer een prutsfilmje uppen van jullie. Kheb zoiezo een leuke van DoO_darkrush_NL 
We hebben weer lekker wat gefilmd en daar ben ik wel blij mee. Weer een (flinke) stap dichter bij het einde
We hebben weer lekker wat gefilmd en daar ben ik wel blij mee. Weer een (flinke) stap dichter bij het einde
Nummer 9 is wel een leuke pic met de hovercraft en Apache inzicht.
Screenshots komen met f11 gewoon in je Joint Operetions Typhoon Rising map, heb wel eens gelezen dat er bij bepaalde driver instellingen problemen voordoen.
Screenshots komen met f11 gewoon in je Joint Operetions Typhoon Rising map, heb wel eens gelezen dat er bij bepaalde driver instellingen problemen voordoen.
Ja idd, ik had die screenshots ook met F11 gemaakt. Alleen de kwaliteit is niet echt geweldig maar dat is niet zo heel ergOnroptemraakle schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:03:
Nummer 9 is wel een leuke pic met de hovercraft en Apache inzicht.
10100111001
Speciaal filmpje voor Darkrush_NL
en ook voor de rest. Dark Lord komt ook regelmatig in beeld, maar die is druk bezig met oorlog voeren 
Download het mini-filmpje hier.
Zag je mij in het gras liggen
.
x
Drie rebels zichtbaar
x
Wie is dat?
x
Wie heeft de grootste?
x
Ready for some action!
x
Een paar waypoints

x
Drie rebels zichtbaar
x
Wie is dat?
x
Wie heeft de grootste?
x
Ready for some action!
x
Een paar waypoints
[ Voor 200% gewijzigd door Temraakle op 21-01-2012 23:21 . Reden: privacy ]
Haha erg tof gedaan.Aap schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 03:09:
Speciaal filmpje voor Darkrush_NLen ook voor de rest. Dark Lord komt ook regelmatig in beeld, maar die is druk bezig met oorlog voeren
jammer dat ik er gister niet bij kon zijn
| Youtube |
Verwijderd
O jongens, prachtige screenshots. Ikw ist niet dat die waypoints zo in beeld zouden komen voor de spectators, haha! Ennuh, de polka is echt prachtig! Echt strak hoe je dat muziekje er ook bijgekozen hebt! Als jullie in de vakantie weer gaan filmen kom ik weer. Alleen op donderdag avond blijft een probleem voor mij. Maar misschien kunnen we allemaal in de vakantie ook op een ander tijdstip?
Zouden de mensen een probleem hebben om DINSDAG te filmen i.p.v. donderdag? (o.a. kan Darkrush dan) en voor mij komt het ook iets beter uit
*denk ik*
EDIT: DINSDAG. Kreeg net te horen dat ikzelf woensdag niet kan
excuses.
EDIT: DINSDAG. Kreeg net te horen dat ikzelf woensdag niet kan
[ Voor 24% gewijzigd door Dutchie! op 24-12-2005 17:29 ]
Dan kan ik niet, maar donderdag ook niet en dinsdag niet en met kerst niet 
Met oud ook niet met nieuw wel.
Met oud ook niet met nieuw wel.
10100111001
Doelstelling niet gehaald... (deze kerst dan... ookal stond er niet 2005 bij, in de trailer dus...

Dit is nog steeds mogelijk
EDIT1: probeer... dinsdag dinsdag dinsdag dinsdag. En straks kan ik opeens weer niet
maar dat hoop ik niet. 
EDIT2: Ik vermoed dat de film tussen de 15 en 20minuten zal duren
wel cool he

Dit is nog steeds mogelijk
EDIT1: probeer... dinsdag dinsdag dinsdag dinsdag. En straks kan ik opeens weer niet
EDIT2: Ik vermoed dat de film tussen de 15 en 20minuten zal duren
[ Voor 34% gewijzigd door Dutchie! op 24-12-2005 19:27 ]
Ik ben van plan om binnenkort is een vette FPS te kopen die ik online kan spelen. Ik heb geen zin om een volle 50 euro uit te geven dus dit lijkt me dan een goede keuze (20 euro voor het spel plus de uitbreiding
). Alleen vraag ik me af of dit nou wel verstandig is omdat ik vaak maar heel weinig mensen over dit spel hoor. Dus, zijn er nog genoeg servers en mensen die dit spelen? Het zou namelijk erg lullig zijn als ik dit spel koop en ik kan het amper spelen omdat het helemaal uitgestorven is...
Anders ga ik maar gewoon voor CS source (30 euro bij de frs hier), daar zit nog wel wat leven in lijkt me
.
Anders ga ik maar gewoon voor CS source (30 euro bij de frs hier), daar zit nog wel wat leven in lijkt me
|| Specs || SuperPI 1m
Dit las ik net in het BF2 topic:goeiemorguh schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:50:
Ik ben van plan om binnenkort is een vette FPS te kopen die ik online kan spelen. Ik heb geen zin om een volle 50 euro uit te geven dus dit lijkt me dan een goede keuze (20 euro voor het spel plus de uitbreiding). Alleen vraag ik me af of dit nou wel verstandig is omdat ik vaak maar heel weinig mensen over dit spel hoor. Dus, zijn er nog genoeg servers en mensen die dit spelen? Het zou namelijk erg lullig zijn als ik dit spel koop en ik kan het amper spelen omdat het helemaal uitgestorven is...
Anders ga ik maar gewoon voor CS source (30 euro bij de frs hier), daar zit nog wel wat leven in lijkt me.
Ik zou voor BF2 gaan dan ipv jointops of CSSVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:56:
Battlefield2 bij Mediamarkt in de aanbieding!!!
Voor iedereen die het spel nog niet heeft. Hij is voor 24 euro in de aanbieding bij de mediamarkt. Een vriend heeft hem niet in Den Haag opgepikt, en ik weet niet of de aanbieding ook in alle filialen loopt, maar.....
Altijd leuk om te weten dacht ik.
Fijne feestdagen nog en veel game-plezier!
10100111001
Verwijderd
Ikzelf vind Joint ops toch een beter spel. Het oorlog gevoel zit er veel meer in. ALleen jammer dat steeds minder mensen het spelen. Maar het blijft een vets spel. Nu zou ik denk ik wel voor BF2 gaan omdat je daar nog langer plezier van hebt. Stiekem hoop ik dat er in 2006 een Joint Ops achtige game uit gaat komen.
(nu) zou ik om BF2 gaan. JointOps is ondertussen al anderhalfjaar uit en het word online "maar" met een kleine 1000man nogmaar gespeeld (in europa dan). Vaak zijn er enkele volle servers en veel half vol enzo. Maar goed.
Na verloop van tijd was ik teleurgesteld in JO namelijk
en stap binnenkort ook over op BF2. Zeker nu hij maar 24euro is !! (bedankt voor de tip, darklord!)
Na verloop van tijd was ik teleurgesteld in JO namelijk
Tekort aan mensen is er niet. Sochtends vroeg 1 volle server, savonds een hele hoop.
Inderdaad BF2 heeft meer, maar daar moet je eerst alle ping tijden in de gaten ouden of het geen amerikaanse server is, in JO zijn de pings altijd goed.
in JO is de nadruk toch een stuk meer op infanterie gevechten, in BF2 op voertuigen. EN een half volle server met 40 man is nou ook niet echt een probleem. In bf2 krijg ik er zelf snel genoeg van als je eerst stel bommen op je dak krijgt, dan een artelirie aanval, dan eentje van je eige team die je neermaait, dus 3x dood zonder er iets aan te kunnen doen.
Als je nog nooit JO heb gespeeld denk ik dat je veel plezier aaan BF2 hebt en die kan jij dus net zo goed kopen, maar ik ken veel JO'ers die ons probeerde overtehalen BF2 te gaan spelen, enn u weer terug zijn bij JO. Zelf was ik ook verslaafd aan de BF2 demo, totdat de servers weer eens plat lagen, ik JO gestart, en erachter gekomen dat dat eigenlijk veel leuker ws
Inderdaad BF2 heeft meer, maar daar moet je eerst alle ping tijden in de gaten ouden of het geen amerikaanse server is, in JO zijn de pings altijd goed.
in JO is de nadruk toch een stuk meer op infanterie gevechten, in BF2 op voertuigen. EN een half volle server met 40 man is nou ook niet echt een probleem. In bf2 krijg ik er zelf snel genoeg van als je eerst stel bommen op je dak krijgt, dan een artelirie aanval, dan eentje van je eige team die je neermaait, dus 3x dood zonder er iets aan te kunnen doen.
Als je nog nooit JO heb gespeeld denk ik dat je veel plezier aaan BF2 hebt en die kan jij dus net zo goed kopen, maar ik ken veel JO'ers die ons probeerde overtehalen BF2 te gaan spelen, enn u weer terug zijn bij JO. Zelf was ik ook verslaafd aan de BF2 demo, totdat de servers weer eens plat lagen, ik JO gestart, en erachter gekomen dat dat eigenlijk veel leuker ws
BF2 24 euroAap schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:47:
(nu) zou ik om BF2 gaan. JointOps is ondertussen al anderhalfjaar uit en het word online "maar" met een kleine 1000man nogmaar gespeeld (in europa dan). Vaak zijn er enkele volle servers en veel half vol enzo. Maar goed.
Na verloop van tijd was ik teleurgesteld in JO namelijken stap binnenkort ook over op BF2. Zeker nu hij maar 24euro is !! (bedankt voor de tip, darklord!)
Ik vind een oorlog spel denk ik ook wel leuker als CSS, alleen heb ik nogal een miezerig internet abbonementje (cheap ass chello geval

Nou ik denk er nog ff over na, JO zal het dus niet worden want ik wil nog wel spel waar ik nog ff mee door kan.
|| Specs || SuperPI 1m
goeiemorguh schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:18:
BF2 24 eurowaar dan, dan koop ik hem meteen. Hier isie nog 50 euro en dan is er ook nog die uitbreiding...
Het Staat 4 Posts boven die van jouVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:56:
Battlefield2 bij Mediamarkt in de aanbieding!!!
Voor iedereen die het spel nog niet heeft. Hij is voor 24 euro in de aanbieding bij de mediamarkt. Een vriend heeft hem niet in Den Haag opgepikt, en ik weet niet of de aanbieding ook in alle filialen loopt, maar.....
Altijd leuk om te weten dacht ik.
Fijne feestdagen nog en veel game-plezier!
| Youtube |
De beste oplossing is om even reviews te gaan lezen van de games. Ookal word JO minder gespeeld dan BF2, kan deze game wel meer in jou smaak liggen hegoeiemorguh schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:18:
[...]
BF2 24 eurowaar dan, dan koop ik hem meteen. Hier isie nog 50 euro en dan is er ook nog die uitbreiding...
Ik vind een oorlog spel denk ik ook wel leuker als CSS, alleen heb ik nogal een miezerig internet abbonementje (cheap ass chello geval) dus ik ben bang dat ik in servers met veel mensen nogal last van lag ga krijgen. Dat probleem lijkt me veel minder bij bijv. CSS...
Nou ik denk er nog ff over na, JO zal het dus niet worden want ik wil nog wel spel waar ik nog ff mee door kan.
Er is tegenwoordig toch ook een BF2 kloon, Warock oid? Is ook een topic van op GoT mischien is dat wat? 
Maar om niet teveel offtopic te gaan, is er al een datum voor de volgende opname? 26 t/m 29ste kan ik niet. Ik heb trouwens geen idee meer waar de film over gaat, we hebben ondertussen al aardig wat gefilmd maar volgens mij niet echt in volgorde dus ik ben best wel benieuwd naar de final movie
Maar om niet teveel offtopic te gaan, is er al een datum voor de volgende opname? 26 t/m 29ste kan ik niet. Ik heb trouwens geen idee meer waar de film over gaat, we hebben ondertussen al aardig wat gefilmd maar volgens mij niet echt in volgorde dus ik ben best wel benieuwd naar de final movie
10100111001
27e, morgen, dinsdag is de volgende film planning
en eventueel donderdag/vrijdag nog. Dit ligt er maar net aan wie er kan e.d. want tzijn beetje rare dagen nu allemaal. Kerst, ou&nieuw enzo maar goed.
Morgen gewoon filmen (jammer dat Dark Lord er nu niet is
) en daarna kijken we weer. Ik ga vandaag weer een boel monteren en dan krijg ik een beter overzicht weer van wat er overnieuw moet, wat we nog moeten doen e.d.
volgens mij hebben we nu echt al een heel stuk van de film
Morgen gewoon filmen (jammer dat Dark Lord er nu niet is
Hey mensen !
Heb de eerste geluidsopname binnen gehad ! en het is cool
dit kan echt iets leuks worden bij de film! willen jullie het ook allemaal een keer proberen? gewoon doen!
Morgenavond, donderdag 29 laatste opname van de film !!! misschien daarna nog wat kleine tweakjes hier en daar maar vermoed dat het na morgen echt al voor zo'n 95% klaar is.
Daarna, ga ik sounds erbij editen en muziek e.d. en dan kan hij gelanceerd worden voor het publiek ! dat betekent dat jullie dit overal moeten gaan spammen he, anders download niemand het
Owja, vergeet niet je soundtrack te maken, als je weet wat ik bedoel

Edit: filmpje !!!111oneone: KLIK
Darkrush aktie hoor
Edit2: Heb nu een 2e soundtrack binnen ! ook cool
kom op mensen ! maken en sturen die hap
Heb de eerste geluidsopname binnen gehad ! en het is cool
Morgenavond, donderdag 29 laatste opname van de film !!! misschien daarna nog wat kleine tweakjes hier en daar maar vermoed dat het na morgen echt al voor zo'n 95% klaar is.
Daarna, ga ik sounds erbij editen en muziek e.d. en dan kan hij gelanceerd worden voor het publiek ! dat betekent dat jullie dit overal moeten gaan spammen he, anders download niemand het
Owja, vergeet niet je soundtrack te maken, als je weet wat ik bedoel
Edit: filmpje !!!111oneone: KLIK
Darkrush aktie hoor
Edit2: Heb nu een 2e soundtrack binnen ! ook cool
[ Voor 17% gewijzigd door Dutchie! op 28-12-2005 17:30 ]
Verwijderd
Haha, niet zo grappig als de polka, maar toch erg maf
. Nu weet ik pas echt hoe dat eruit gezien moet hebben! Ik hoop dat ik morgen een beetje optijd klaar ben met werken en dat ik ook mee kan filmen. Welja... ik join wle zodra ik klaar ben. Hopelijk voor 9 uur, maar kan goed pas 11 uur zijn. het zijn namelijk de extra drukke dagen tussen oud en nieuw en kerst.
Ik zou nog wel eens een apar oude filmpjes willen downloaden, alleen zijn de linkjes allemaal gebroken.... De officiele website lijkt ook niet meer te bestaan (van de TS) of is er nu een nieuwe???
Ik zou nog wel eens een apar oude filmpjes willen downloaden, alleen zijn de linkjes allemaal gebroken.... De officiele website lijkt ook niet meer te bestaan (van de TS) of is er nu een nieuwe???
Filmpjes kan kloppen. Er werd namelijk erg veel data verplaats (veel meer dan we hadden verwacht
). Al deze filmpjes worden op de Extended DVD Cut van JT The Movie gezet
dus die is wel belangrijk 
EDIT: Weer filmpje: KLIK
EDIT: Weer filmpje: KLIK
[ Voor 18% gewijzigd door Dutchie! op 29-12-2005 02:54 ]
Haha hoe krijg je het voer elkaar om een bunker te laten exploderen ?
| Youtube |
Dat zal Solomo wel weten, volgens mij staat het ergens op Novaworld.
Volgens mij moest je onder het gebouw een tank plaatsen die kan exploderen.
Mooi filmpje Aap
.
Volgens mij moest je onder het gebouw een tank plaatsen die kan exploderen.
Mooi filmpje Aap
[ Voor 8% gewijzigd door Temraakle op 30-12-2005 02:01 ]
Hallo,
We hebben vanvond de laatste opname gemaakt, maar helaas.
edit: jullie zijn sloom
edit2: We zijn er net achter gekomen dat er nog 2kleine stukjes moeten worden gedaan. Deze worden waarschijnlijk volgende week gedaan. Ik wil dit gaan opnemen, zodra ik een final-versie heb, zodat ik weet of er nog eventuele dingen overnieuw moeten worden gedaan.
Hoe het topic dus in de gaten !
Een klein filmpje, met gepruts van -JT- . De link staat in de mail, omdat het film-elemten bevat. Dus, check allemaal je mail weer. Downloaden kan pas om half 3.
We hebben vanvond de laatste opname gemaakt, maar helaas.
edit: jullie zijn sloom
edit2: We zijn er net achter gekomen dat er nog 2kleine stukjes moeten worden gedaan. Deze worden waarschijnlijk volgende week gedaan. Ik wil dit gaan opnemen, zodra ik een final-versie heb, zodat ik weet of er nog eventuele dingen overnieuw moeten worden gedaan.
Hoe het topic dus in de gaten !
Een klein filmpje, met gepruts van -JT- . De link staat in de mail, omdat het film-elemten bevat. Dus, check allemaal je mail weer. Downloaden kan pas om half 3.
[ Voor 90% gewijzigd door Dutchie! op 30-12-2005 02:09 ]
dat geblaat wat jij post (onroptem) is al lang bekend 
we moeten nu nog even een film avond houden
we moeten nu nog even een film avond houden
[ Voor 255% gewijzigd door solomo op 30-12-2005 02:17 ]
Dit was toch niet de laaste filmdag?
/Edit
Waar blijft het filmpje van vanavond ik zit al de hele tijd te wachten wil onderhand wel eens slapen.
/Edit 2
Half 3 pff dat is laat.
/Edit 3
/Edit
Waar blijft het filmpje van vanavond ik zit al de hele tijd te wachten wil onderhand wel eens slapen.
/Edit 2
Half 3 pff dat is laat.
/Edit 3
New JO Server Line Up and Server Setting Changes
We are going to be making some changes to the Joint Ops server line up.
These changes will be…
1) Integrating some servers with the PunksBusted.com PB Master Ban List
2) Introducing some servers with advanced settings.
The advanced servers will all be named “SpecOps XXXX” (XXXX = East, West, EU). (MBL) signifies that the server is using the “Master Ban List” from PunksBusted.com.
The advanced settings we will be using are Friendly Fire enabled (you can kill your teammates), and Tracers off (can’t see the bullets players are shooting).
We’ve split the server distribution so that there are servers on both coasts, UK, and DE running both JOTR and JOE, using the MBL both with and without the advanced settings. The SpecOps servers will be running both JOTR and JOE at about a 50/50 split. Players will still have the option to play in servers with the original settings.
Here are the servers that will be changing:
West Coast
Mosquito Bait 1-3 -> Mosquito Bait (MBL) 1-3
Enemy Advance -> SpecOps West (MBL) 1-3
East Coast
Tempest 1-3 -> SpecOps East (MBL) 1-3
Ma Deuce 1-3 -> Ma Deuce (MBL) 1-3
UK
Rice Paper 1-3 -> Rice Paper (MBL) 1-3
Co-Op 1-4 -> Co-Op / SpecOps EU (MBL) 1-3
DE
Zweihander 1-3 -> Zweihander (MBL) 1-3
Last Edited: 9/15/2005 12:51:00 AM By: NOVA-ADMIN
[ Voor 255% gewijzigd door Temraakle op 30-12-2005 02:16 ]
Klopt, we gaan nu nog even een film-avond houdenOnroptemraakle schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 02:07:
Dit was toch niet de laaste filmdag?
Edit: @onroptem. Moet jij mij geld sturen, kan ik sneller Inet abbonemen en sneller uploaden.
Edit: Hieronder, Grappig

[ Voor 33% gewijzigd door Dutchie! op 30-12-2005 02:15 ]
Verwijderd
Ik heb anders ook een flimpje genaamd Breakdancing@Kutu
Gemaakt door de Deadly Assassins Clan
KLIK(hij is wel een beetje aan de donkere kant)
Gemaakt door de Deadly Assassins Clan
KLIK(hij is wel een beetje aan de donkere kant)
Leuk filmpje vooral met de muziek eronder.
Wat doen jullie nu met een clan trainen en wedstrijden houden met andere clans?
Verwijderd
Ja dat deden we inderdaad.Onroptemraakle schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 02:28:
Leuk filmpje vooral met de muziek eronder.
Maar aangezien we met ze allen op BF2 zitten nu, ligt JO in een hoekje stof te happen
we waren zelfs eenvande NL top clans.
Maar ja nu is het anders met BF2, de meeste leden zijn sins dien niet echt actief kwa online game.
p.s: we hebben nog één videotje gemaakt,zal het is uploaden
De beste wensen allemaal
Verwacht woensdag/donderdag een eerste full versie van de film. Ben maandag & dinsdag namelijk weg
En misschien is het dan nog Woensdagavond filmen. Helaas moet dit met escalation vanwege enkele voertuigen die we gebruiken. Dus niet iedereen kan meedoen helaas.
@NiscoRacing. Leuk filmje, ik vond het alleen geen suprisse attack
wel jammer dat jullie de geluiden van JointOps hadden weggedaan. De laatste sreenshot van de Clan vond ik erg tof uitzien!
Verwacht woensdag/donderdag een eerste full versie van de film. Ben maandag & dinsdag namelijk weg
@NiscoRacing. Leuk filmje, ik vond het alleen geen suprisse attack
Gaan die helicopters ook nog tanken bij die tank wagen
Was er ook nog een verhaaltje of was het gewoon een beetje rondvliegen en schieten, wat er ook leuk uit ziet.
Helicopters vind ik er altijd wel mooi uitzien
Zit er ook al geluid onder ?Aap schreef op zondag 01 januari 2006 @ 14:26:
Verwacht woensdag/donderdag een eerste full versie van de film. Ben maandag & dinsdag namelijk wegEn misschien is het dan nog Woensdagavond filmen. Helaas moet dit met escalation vanwege enkele voertuigen die we gebruiken. Dus niet iedereen kan meedoen helaas.
[ Voor 61% gewijzigd door Temraakle op 02-01-2006 12:41 ]
Verwijderd
Over dat tanken dat kan je idd zo zien...al dat vliegen word ie aardig leeg vanOnroptemraakle schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:35:
[...]
Gaan die helicopters ook nog tanken bij die tank wagen?
Was er ook nog een verhaaltje of was het gewoon een beetje rondvliegen en schieten, wat er ook leuk uit ziet.
Helicopters vind ik er altijd wel mooi uitzien.
Euhm zat wel een thema in maar die blinkt er niet echt uit, was ook de eerste movie die we maakte
We gaan filmen / gamen online vanavond
hoezo vroeg

je bedoeld we gaan beginnen met filmen (volgens de plannning 16 minuten geleden)
nouwja ondertussen zijn we al weer klaar
Of je zegt gewoon iets als koffie en toetsenbord en niet meer werken....
Even skill showen
[ Voor 16% gewijzigd door Temraakle op 05-01-2006 11:46 ]
Onroptemraakle schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:20:
[...]
Of je zegt gewoon iets als koffie en toetsenbord en niet meer werken.....
Even skill showen.
[afbeelding]
Waarom werkt imagesjaak niet meer?
code:
1
| Zet even [img] website-link [/img] neer |
dan doet ie het wel
Hier nog wat screenshots van gisteren. Met view image worde ze nog groter
.
links die niet werken.
links die niet werken.
[ Voor 65% gewijzigd door Temraakle op 21-01-2012 23:24 . Reden: privacy ]
Mooie screenshots Aap zeker veel tijd aanbesteed?
Zo ziet het er bij mij helemaal niet uit
.
Zo ziet het er bij mij helemaal niet uit
Hoe ziet het bij jou eruit? Zo? Of gewoon bovenstaande maar dan zonder schaduw enzo?Onroptemraakle schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:49:
Mooie screenshots Aap zeker veel tijd aanbesteed?
Zo ziet het er bij mij helemaal niet uit.
DaMorpheus schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:55:
[...]
Hoe ziet het bij jou eruit? Zo? Of gewoon bovenstaande maar dan zonder schaduw enzo?
edit: Werd er vandaag niet gefilmd.

[ Voor 8% gewijzigd door SV3NNER op 05-01-2006 22:24 ]
| Youtube |
Verwijderd
hoe laat? (gisteren werd mn oma 80, sorrie).
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 23:07 ]
Volgende week is het weer filmen
als het nog nodig is.... misschien wel niet
DaMorpheus schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:55:
[...]
Hoe ziet het bij jou eruit? Zo? Of gewoon bovenstaande maar dan zonder schaduw enzo?
Nee het ziet er wel wat beter uit. Zo iets als dit in kleur dus. (heb het poppetje ook even verandert in een rebel anders klopt het wapen niet)
Ik heb alle opties op low staan om zo veel mogelijk frames te halen dus je ziet meer blokken enz.
[ Voor 11% gewijzigd door Temraakle op 06-01-2006 14:49 ]
Aha... zoiets meer dan? klikOnroptemraakle schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:47:
[...]
Ik heb alle opties op low staan om zo veel mogelijk frames te halen dus je ziet meer blokken enz.
Ja mensen, de eerste cut is klaar van de film. Dit houd in, dat de film gemonteerd is in de grote lijnen. Ben nu bezig met het verhaal op papier te zetten zodat we stemmen kunnen gaan inspreken.
A.S. Donderdag is het toch weer filmen! ik heb nu alweer 3kleine stukjes die overnieuw gedaan moeten worden omdat ik het mis in de film. Opzich niet veel man nodig (1x 5man) de rest kan eventueel met minder.
Als dit goed is, kan ik gaan monteren aan de geluiden en daarna komt de muziek. En wanneer dat klaar is....is.... Joint Operations: The Movie een feit !!
Maar daar zijn we nog niet
btw, de film duurd nu: 23minuten word misschien iets korter of langer, dus reken op een film van 20~25minuten
toch wel aardig he.
A.S. Donderdag is het toch weer filmen! ik heb nu alweer 3kleine stukjes die overnieuw gedaan moeten worden omdat ik het mis in de film. Opzich niet veel man nodig (1x 5man) de rest kan eventueel met minder.
Als dit goed is, kan ik gaan monteren aan de geluiden en daarna komt de muziek. En wanneer dat klaar is....is.... Joint Operations: The Movie een feit !!
Maar daar zijn we nog niet
Eindelijk komt het einde inzicht
.
23 minuten vind ik toch aardig lang voor zo'n ingame film. We moeten ook nog wel een keer een screenshot maken met alle players die mee hebben gedaan als eind dingetje ofzo.
23 minuten vind ik toch aardig lang voor zo'n ingame film. We moeten ook nog wel een keer een screenshot maken met alle players die mee hebben gedaan als eind dingetje ofzo.
WeinigVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:57:
Yep... Is er al wat meer nieuws over de film?
Morgenavond is het geen filmen. Filmen, voor de film zit er wel eventjes op nu. Ook kan ik eigenlijk niet meer verder filmen vanwege HD-ruimte. Maar als het goed is, geeft dat niet.
Morgenavond ga ik wel onlineknallen met hopelijk, jullie ook
wil eigenlijk nog wel eens zo'n stunt filmpje maken

Verwijderd
ik had typhoon rising gekregen bij mn videokaart, ik denk leuk, ff de multiplay checken, hop geinstalleerd, patches erop enzo, wil ik gaan spelen, moet ik eerst een account op novaworld aanmaken en weer mail checken blabla, 3 dagen later kreeg ik een confirmatie (had de zin al bijna verloren).
wil ik gaan spelen, typ ik me gegevens in, verkeerd, elke keer verkeerde username en pass. terwijl ik 100% zeker weet dat ze goed zijn, op novaworld (de site) kan ik ook niet inloggen en bij mn confirmatie ofzo stond dat t voor t spel delta force land warrior is??
wat een ellende! ik koop nooit geen spel van hun (deze had ik toevallig gratis)
wil ik gaan spelen, typ ik me gegevens in, verkeerd, elke keer verkeerde username en pass. terwijl ik 100% zeker weet dat ze goed zijn, op novaworld (de site) kan ik ook niet inloggen en bij mn confirmatie ofzo stond dat t voor t spel delta force land warrior is??
Ach, er is gewoon wat mis gegaan, kan gebeuren tochVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:44:
ik had typhoon rising gekregen bij mn videokaart, ik denk leuk, ff de multiplay checken, hop geinstalleerd, patches erop enzo, wil ik gaan spelen, moet ik eerst een account op novaworld aanmaken en weer mail checken blabla, 3 dagen later kreeg ik een confirmatie (had de zin al bijna verloren).
wil ik gaan spelen, typ ik me gegevens in, verkeerd, elke keer verkeerde username en pass. terwijl ik 100% zeker weet dat ze goed zijn, op novaworld (de site) kan ik ook niet inloggen en bij mn confirmatie ofzo stond dat t voor t spel delta force land warrior is??wat een ellende! ik koop nooit geen spel van hun (deze had ik toevallig gratis)
jammer dat het mis is gegaan dan, mailtje naar novalogic zou het kunnen oplossen
vanavond word er weer eens geknalt ipv gefilmt
vanavond word er weer eens geknalt ipv gefilmt
Zijn er hier al mensen aan de gang met de international conflict mod?
http://www.internationalconflict.com/modteam/index.php
Ik ben deze mod aan het downloaden (250mb) op het moment, features zien er veelbelovend uit:
Features
Here is a summary of the key features of JO:IC
* Approved
o [TODO: indicate Nova approval, no PB issues]
* Terrains
o 19 new terrains
o Desert, snow, and mixed type terrains
o Some converted from old Land Warrior terrains, grass added where appropriate
o Some terrains made from actual satellite imagery
o Flat desert/snow/green terrains. Not totally flat but more so that the stock flat terrain.
* Vehicles
o Re-skinned vehicles for desert and snow
o Specialty skins on certain vehicles: Coast Gaurd, UN, Medivac (some of these are meant mainly for tournament use)
o Howitzer!
o Attack helicopters that can fire Air-to-Ground and Air-to-Air guided missiles
* Buildings
o Over two dozen custom made buildings
o Imported many BHD Mogadishu and other buildings. Urban combat has returned!
o Imported Iranian Oil Tanker and Druglord's Villa from BHD:TS
* Player skins
o Skins for desert and snow combat
* Weapon changes
o Multiple options on several weapons, such as an AK74 with a laser/4x scope and one with no laser/normal scope.
o M16 changed to M16a4 (full auto)
o Silenced sniper rifle, effective to 300-400m only
o Rebels can carry some JO weapons, JO can carry some Rebel weapons
o Many other small tweaks in who can carry what
o All vehicle mounted weapons have clip sizes, overheat, and can reload at a FARP
* Sounds
o Sounds changed on a bunch of weapons and vehicles. Just listen to the bullets wizzing by!
* Other cool features
o All JO:E assets are included! All maps made for JO and JOE are intended to be compatible with the IC mod.
o Mobile PSPs!
o Trees can be blown up (map maker can still mark them indestrucable)
http://www.internationalconflict.com/modteam/index.php
Ik ben deze mod aan het downloaden (250mb) op het moment, features zien er veelbelovend uit:
Features
Here is a summary of the key features of JO:IC
* Approved
o [TODO: indicate Nova approval, no PB issues]
* Terrains
o 19 new terrains
o Desert, snow, and mixed type terrains
o Some converted from old Land Warrior terrains, grass added where appropriate
o Some terrains made from actual satellite imagery
o Flat desert/snow/green terrains. Not totally flat but more so that the stock flat terrain.
* Vehicles
o Re-skinned vehicles for desert and snow
o Specialty skins on certain vehicles: Coast Gaurd, UN, Medivac (some of these are meant mainly for tournament use)
o Howitzer!
o Attack helicopters that can fire Air-to-Ground and Air-to-Air guided missiles
* Buildings
o Over two dozen custom made buildings
o Imported many BHD Mogadishu and other buildings. Urban combat has returned!
o Imported Iranian Oil Tanker and Druglord's Villa from BHD:TS
* Player skins
o Skins for desert and snow combat
* Weapon changes
o Multiple options on several weapons, such as an AK74 with a laser/4x scope and one with no laser/normal scope.
o M16 changed to M16a4 (full auto)
o Silenced sniper rifle, effective to 300-400m only
o Rebels can carry some JO weapons, JO can carry some Rebel weapons
o Many other small tweaks in who can carry what
o All vehicle mounted weapons have clip sizes, overheat, and can reload at a FARP
* Sounds
o Sounds changed on a bunch of weapons and vehicles. Just listen to the bullets wizzing by!
* Other cool features
o All JO:E assets are included! All maps made for JO and JOE are intended to be compatible with the IC mod.
o Mobile PSPs!
o Trees can be blown up (map maker can still mark them indestrucable)
Ik heb vanmiddag op een IOC server gespeeld. Ziet er goed uit en was leuk om te spelen.
Hier wat screenshots van de map

Hier wat screenshots van de map

[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 19-01-2006 18:27 ]
Ik blijf online offline nu heb geen zin om opnieuw in te loggen.
[ Voor 14% gewijzigd door Temraakle op 20-01-2006 00:34 ]
Idd wel een stoere mod, hopen dat die ook door novalogic word geaccepteerd, alhoewel ik me voor kan stellen dat ze er niet super blij mee zijn want als ik het zo lees heb je dan met JO:TR ook gewoon de JO:E dingen omdat ze die er in gestopt hebben.
gister knallen was wel leuk
jammer dat de server down ging maar gelukkig hebben we het toch voor elkaar gekregen om te winnen, zelfs de spice girls hielpen mee
gister knallen was wel leuk
Hij is al geaccepteerd. Dit staat wanneer je inlogd op Novaworld onder home. Volgens mij heb je ook JOE nodig om het te spelen dus Novalogic zal er wel blij mee zijn.
International Conflict Mod Approved
Posted by Webmaster on 17 January 2006
NovaLogic is pleased to announce that the International Conflict mod for Joint Operations: Escalation has been approved for use on NovaWorld. The IC mod brings a new twist to Joint Ops game play with a focus on team play and tactics and is used in the ongoing International Conflict Tournaments.
The International Conflict mod joins Brutal Arts’ Reality mod as the only Joint Operations mods sanctioned for play on NovaWorld.
For more information on the International conflict mod, please visit www.internationalconflict.com or www.totaljointops.com.
The International Conflict mod can be downloaded from the following sites:
files.filefront.com
www.filefactory.com
www.undergroundstats.com
For more information on the Brutal Arts Reality mod and for download links, please visit www.brutal-arts.com.
*Mod games are not run on NovaLogic-hosted servers. NovaLogic is not responsible for the content of third-party mods and does not offer support for these mods. Please visit the mod developer’s site for support and further information.
Kzal ook weer eens beginnen, mod lijkt me 
scheisse, Escalation nodig
misschien toch eens naar de budgetbak morgen
scheisse, Escalation nodig
[ Voor 109% gewijzigd door Christiano007 op 22-01-2006 13:15 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ja de mod is leuk, aantal verbeterde en nieuwe wapens, aantal leukere gebouwen waar je leukere gevechten kan krijgen en het geluid is ook aangepakt.
als iedereen m nou eens download kunnen we hem donderdag goed testen
als iedereen m nou eens download kunnen we hem donderdag goed testen
* Dutchie! download de mod ook maar eens...
Als de andere -JT-ers het ook doen, kunnen we het idd donderdag wel eens testen. Wie weet speelt fijner/leukerder dan gewoon JO

En jullie krijgen nog een mail vanavond, met niet nader te noemen details over de film
Als de andere -JT-ers het ook doen, kunnen we het idd donderdag wel eens testen. Wie weet speelt fijner/leukerder dan gewoon JO
En jullie krijgen nog een mail vanavond, met niet nader te noemen details over de film
* arn0 is toch enigzins verplicht om de mod te downloaden 
Voel ik hier een nieuwe film aankomen
Voel ik hier een nieuwe film aankomen

acteur in Joint Tweakers The Movie
Ik heb nu meerdere keren de mod gespeeld en vind het toch wel leuk
. Vooral al die gebouwen waar je in kan gaan en verstoppen/campen.
Gisteren kwam ik in een map een kerk tegen met 3 a 4 verdiepingen zag er wel grappig uit.
De meeste mod maps zijn gemaakt voor dat International Conflict geneuzel dus take over points die kilometers uit elkaar liggen (je kan dus beter niet gaan lopen) dit vind ik wat minder. Ben je er eindelijk val je van een trap en mag je weer terug
.
Gisteren kwam ik in een map een kerk tegen met 3 a 4 verdiepingen zag er wel grappig uit.
De meeste mod maps zijn gemaakt voor dat International Conflict geneuzel dus take over points die kilometers uit elkaar liggen (je kan dus beter niet gaan lopen) dit vind ik wat minder. Ben je er eindelijk val je van een trap en mag je weer terug

[ Voor 8% gewijzigd door Temraakle op 26-01-2006 13:23 ]
Aangezien er maar weinig JO nieuws en er gepost word even een kleine update van mijn kant.
Heb weer enkele stukjes getweaked in de film hier en daar een shot omgewisseld om alles wat beter te laten verlopen / beter resultaat te krijgen. Het is best een hoop gedoe omdat mijn PC zonodig moet vastlopen als ik bezig ben met editien (ik zit dus constant te saven
)komt denk ik door de HD
.
Verder heb ik een domeintje gekocht
waarbij ik lekker bestanden kan uploaden en jullie neerhalen wat stukken handiger is dan mijn ruimte op XS4ALL
Binnenkort komt hier mee info van.
Ook ben ik van plan _geen_ verdere film meer te gaan maken met Joint Operations: Typhoon Rising. Hooguit nog een leuk stunt filmpje maar dat was het dan. Iedereen die hoopt op een vervolg van de film, heeft pech
ben zeker wel van plan om meerdere films te gaan maken, met andere games. Maar dat is allemaal toekomst muziek 
Tot donderdag allemaal.
!!
Heb weer enkele stukjes getweaked in de film hier en daar een shot omgewisseld om alles wat beter te laten verlopen / beter resultaat te krijgen. Het is best een hoop gedoe omdat mijn PC zonodig moet vastlopen als ik bezig ben met editien (ik zit dus constant te saven

Verder heb ik een domeintje gekocht
Ook ben ik van plan _geen_ verdere film meer te gaan maken met Joint Operations: Typhoon Rising. Hooguit nog een leuk stunt filmpje maar dat was het dan. Iedereen die hoopt op een vervolg van de film, heeft pech
Tot donderdag allemaal.
Twas weer een gezelligavondje online knallen
Heb nog 2kleine stelt niks voor filmpjes van vorige week. Had ze alleen nog niet gepost
Remote boot
Flashbang Apc
Heb gelijk de opgenomen stukken van vanavond gemonteerd in de film en ben nu tevreden
heb dit stukje al 3x ofzo gedaan, maar telkens vond ik het niet goed. En nu wel. Morgen word het geoordeeld door een insider van de film en hopelijk vind die persoon het ook goed. De rest moet nog wachten om het te zien
Btw, de -JT-ers krijgen natuurlijk eerst de film te zien, voordat deze aan het public word uitgereikt
Eigenlijk zouden we dit in het echt moeten doen. Heeft er niemand thuis een zaaltje/beamer e.d. ? komen we met z'n alleen een avondje langs en neem ik de JT Movie mee. Verder neemt iedereen wat bier, chips, frituur zooi e.d. natuurlijk wel als de film klaar is he
Heb nog 2kleine stelt niks voor filmpjes van vorige week. Had ze alleen nog niet gepost
Remote boot
Flashbang Apc
Heb gelijk de opgenomen stukken van vanavond gemonteerd in de film en ben nu tevreden
Btw, de -JT-ers krijgen natuurlijk eerst de film te zien, voordat deze aan het public word uitgereikt
Verwijderd
Grappige filmpjes,Aap schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:33:
Twas weer een gezelligavondje online knallen![]()
Remote boot
Flashbang Apc
Had je nou wel door wat er aan de hand was met dat remote-boot.
Van wat ik zag had je internet/server connectie glitch verbinding.
Zie graag het JT Movie tegemoet
IK ben erg benieuwd naar het resultaatAap schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:33:
Btw, de -JT-ers krijgen natuurlijk eerst de film te zien, voordat deze aan het public word uitgereiktEigenlijk zouden we dit in het echt moeten doen. Heeft er niemand thuis een zaaltje/beamer e.d. ? komen we met z'n alleen een avondje langs en neem ik de JT Movie mee. Verder neemt iedereen wat bier, chips, frituur zooi e.d. natuurlijk wel als de film klaar is he
Klinkt goed bier, chips, Frituur........ enz.
| Youtube |
De film is al verVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 01:05:
Hoever zijn we met de film??? Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat.
- verhaal
- geluid brak
- niet alle scenes kloppen
Als de film klaar is:
- hebben we er een verhaal in, echt met gesproken zinnetjes enzo
- beter geluid
- scenes die netjes afgewerkt zijn
En dat wil ik dus
Nog even geduldVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 03:12:
[...]
Grappige filmpjes,
Had je nou wel door wat er aan de hand was met dat remote-boot.
Van wat ik zag had je internet/server connectie glitch verbinding.
Zie graag het JT Movie tegemoet
Heeft iemand een zaaltje/gebouwtje/huiskamer/zolder iets ? zou wel leuk zijn heSV3NNER schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 03:29:
[...]
IK ben erg benieuwd naar het resultaat![]()
Klinkt goed bier, chips, Frituur........ enz.