Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Mja, na mijn aankoop van BF2 heb ik het niet meer aangeraakt

Iedereen speelt dit spel-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 03:57:
Speelt er iemand dit spel eigenlijk nog?
Mja, na mijn aankoop van BF2 heb ik het niet meer aangeraaktTijd om nog eens te installeren

Mensen, de film wordt in 4:3 geproduceerd op de dvd en niet op 16:9 (breedbeeld) wilde dit eerst wel maar dan komen berg dingen niet goed uit of worden verschoven
Ik maak er het beste van ! het lijkt net alsof de film al klaar is

Verwijderd
Sinds ik BF2 speel raak ik JO ook niet meer aan, BF2 is vooral grafisch toch wel een stuk mooier vind ik.-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 03:57:
Speelt er iemand dit spel eigenlijk nog?
Mja, na mijn aankoop van BF2 heb ik het niet meer aangeraaktTijd om nog eens te installeren
Ik zit eigenlijk te wachten op een opvolger van JO, die zich (grafisch) kan meten aan BF2. Is hier al wat over bekend?
same here, ik speel ook alleen nog BF2 (binnenkort SFVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:53:
[...]
Sinds ik BF2 speel raak ik JO ook niet meer aan, BF2 is vooral grafisch toch wel een stuk mooier vind ik.
Ik zit eigenlijk te wachten op een opvolger van JO, die zich (grafisch) kan meten aan BF2. Is hier al wat over bekend?
Dat is best wel jammer om te horen. Film je dan niet met een 16:9 resolutie? Nouja we hebben iig ons best gedaan en weet je dat ook weer voor de volgende keerAap schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:43:
[...]
Iedereen speelt dit spel![]()
Mensen, de film wordt in 4:3 geproduceerd op de dvd en niet op 16:9 (breedbeeld) wilde dit eerst wel maar dan komen berg dingen niet goed uit of worden verschoven(beetje vreemd). Ook is het filmen al fout gegaan (alles in NTSC (30frs) terwijl wij hier PAL hebben met 25fps. Dus daar zit ook een verschil in, wat iets minder mooi beeld opleverd helaas. Ook schockt het best. Hoe dit komt, kan ik niet echt zeggen en of ik het wegkrijg, weet ik ook niet
![]()
Ik maak er het beste van ! het lijkt net alsof de film al klaar is![]()
10100111001

edit:
heb 16:9 op een 4:3 gezien en dat is lelijk
als je 4:3 op een 16:9 kijkt zal hetwaarschijnlijk goed te zien zijn. maar ik heb geen 16:9 thuis

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 31-10-2005 13:55 ]
Beroeps brabander
Ken het niet... de ping is wel afhankelijk van je system zelfVuurvoske schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:53:
was het niet zo dat door een of andere pingbug heel veel mensen dit spel niet meer spelen. Een maat van mij heeft het spel ook en die had zulke verschrikkelijke haperingen dat hij het spel uit pure irritatie niet meer speelt.

Gisteravond was ik nog even op de TS en hebben we met, Rayzman, Solomo & Onroptem nog een klein stukje gefilmd wat ik goed kon gebruiken ! Waarschijnlijk is het A.S. donderdag gewoon weer filmavond

Hadden jullie wel gefilmd? In de mail die je stuurde stond toch dat je niet zou komen oid, want ik heb me eigenlijk de hele avond verveeldAap schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:29:
[...]
Ken het niet... de ping is wel afhankelijk van je system zelfbeetje vaag, maar zo zit het wel in elkaar bij deze game. Vooral op servers met veel man kun je goed merken dat het meer leunt op je processor dan op je grafische kaart.
Gisteravond was ik nog even op de TS en hebben we met, Rayzman, Solomo & Onroptem nog een klein stukje gefilmd wat ik goed kon gebruiken ! Waarschijnlijk is het A.S. donderdag gewoon weer filmavonder was verder niemand op de TS
jammer....
10100111001
Had dit ook niet gepland namelijk had alleen verwacht, net als Ray en sol, dat er wel meer mensen kwamen JO spelen, gewoon als JT online zegmaar.
Vooral Solomo had weer hele verhalen over zijn vriendin en wat die er mee doetAap schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 01:02:
Kloptnormaal
als er niet word gefilmd word er gewoon met JT online gespeeld (samenwerken). Zelf ben (denk ik) tegen 10 op de TS gekomen, verder gewerkt aan school en naar de verhalen van Rayzman Solomo en Onroptem geluisterd tot ergens... half 11 ? en daarna na, zo'n kleine 30min denk ik gefilmd
stelde niks voor en kon precies met 3man dus niemand moest wachten e.d. tging lekker snel en vlot.
Had dit ook niet gepland namelijk had alleen verwacht, net als Ray en sol, dat er wel meer mensen kwamen JO spelen, gewoon als JT online zegmaar.
Ik speel nu meestal op Flyswatter 150 man of op servers waar veel mensen aanwezig zijn, meer mensen om te killen. Krijg alleen van meerdere mensen steeds te horen dat ik cheat

Yay 400 ste post in bijna 4 jaar
[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 06-11-2005 16:51 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
4x doodOnroptemraakle schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:44:
[...]
Vooral Solomo had weer hele verhalen over zijn vriendin en wat die er mee doet.
Ik speel nu meestal op Flyswatter 150 man of op servers waar veel mensen aanwezig zijn, meer mensen om te killen. Krijg alleen van meerdere mensen steeds te horen dat ik cheatmaarja zullen wel jaloers zijn op mijn stats
. Kan ook zijn dat ze het taunten wat ik nu doe als ik ze kill niet leuk vinden.
[afbeelding]
offtopic:
Yay 400 ste post in bijna 4 jaar
Fly Swatter is bij de rest van JT ook erg geliefd tis alleen jammer dat ze er maar zoweinig mappen draaien. Tis bijna altijd straits of malica (?) en dan nog paar andere mappen maar niet veel.
We waren met ze vieren of vijfen denk ik. Maar ik bak er echt niks meer van met JO ik heb teveel BF2 gespeeldAap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:23:
En was het nog een beetje leuk vanavond? veel mensen aanwezig ? ik kon niet
![]()
![]()
mompel school mompel novell mompel linux client mompel niet willen werken mompel

Ik zat steeds al op shift te drukken om te gaan rennen maar dat werkte niet echt
Er waren ook twee vervelende cheaters ofzo steeds 1hit kills maakte ze. Maar voorderest was het wel geinig. Hopelijk volgende week weer filmen
10100111001
Ik kon jammer genoeg ook niet moet huiswerk doen waar ik nog steeds mee bezig benAap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:23:
En was het nog een beetje leuk vanavond? veel mensen aanwezig ? ik kon niet
![]()
![]()
mompel school mompel novell mompel linux client mompel niet willen werken mompel
Het betaforum is eindelijk gesloten.Posted: 11/7/2005 1:32:00 PM by 818.Super.Fox6
We would like to thank all of the beta testers that participated in the JO beta testing. As of now we are shutting down the beta program. When the time comes for a new game to be beta tested we will be sure to let all of you know.
Again thanks for all your help and please continue to enjoy the games.
Er zijn de laatste tijd ook veel servers leeg. Mischien toch een idee om na het afronden van de film definitief naar BF2 te gaan met specops expansion.
mensen even een testje ! enkele post.
Poll: Hoe lang willen jullie nog filmen?
• 1 maand max.
• Tot het einde van 2005
• Nog wel dik een half jaar
• Net zolang totdat het af is
• Ik wil eigenlijk stoppen...
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wat vinden de MedeTweakers van de film?
• Film :? welke film
• Leuk project! doorgaan!
• Leuk idee, slecht uitgewerkt
• Bah, saai, niks aan. Stop maar.
• \o/ Joint Tweakers \o/
Eventueel je stem beargumenteren als je daar behoefte aan hebt
hoelang denk je zelf nog nodig te hebben voor de film?
| Youtube |
Dat kangt ervan afSV3NNER schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:54:
@ AAP
hoelang denk je zelf nog nodig te hebben voor de film?

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 13-11-2005 14:01 ]
Vond JOTR zelf erg goed, maar wilde niet de update kaufen en tjah dan blijven er erg weinig servers over en kap je er mee. Misschien binnenkort weer eens.
Ter land, ter zee en in de kroeg
hmm dat betekend dan dus vanaf de kerst geen film meer, eigelijk ook wel ok, kan vanaf dan bf2Aap schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:59:
[...]
Dat kangt ervan afkan de film zolang maken als we willen. Daarom ff pollen wat jullie willen
want dan kan ik daar de film op afstemmen. Zelf hoop ik, dat we allemaal met kerst, de Joint Tweakers Movie in onze DVD spelers zit
kromme zin
![]()
denk dat ik hem binnenkort ga halen meteen met expansion:)
Maar ik zou het wel leuk vinden als we het (zoals Aap al zei) met de kerst hebben. Daarna mischien met een BF2 film beginnen.
Ik denk dat je met BF2 veel leukere dingen kan doen, zeker met de specops expansion en mischien eventueel een paar scenes met een mod, want sommige mods hebben wel vette voertuigen.
10100111001
Ik hou zo ie zo niet van half of afgeraffeld werk...
Het zou inderdaad leuk zijn als we voor kerst (welk jaar
Zo lang Murphy niet te veel om de hoek komt kijken, natuurlijk
acteur in Joint Tweakers The Movie
Wie is Murphy?Arn0 schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:16:
Zo lang Murphy niet te veel om de hoek komt kijken, natuurlijk
10100111001
http://jointopsmovie.groesser.nl/downloads.html deel2 en deel4 kun je downloaden (beide test versies) wat je "ongeveer" ook zo terug kan verwachten in de final movieChristiano007 schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:19:
Als iemand nog eens een link wil geven naar 1 vd filmpjes...
Vond JOTR zelf erg goed, maar wilde niet de update kaufen en tjah dan blijven er erg weinig servers over en kap je er mee. Misschien binnenkort weer eens.
Murphy -JT- NL dat is de beste JT'er die ik tot nu tegen ben gekomen
Donderdag is nu weer het officiële JO speeldag dus van mij mag het nog wel een tijdje duren. (geen wow meer)
[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 13-11-2005 18:23 ]
Donderdag ben ik er misschien weer, heb vrijdag heel vroeg een tentamen dus als ik er ben maak ik het niet te laat!
trouwens onroptem warom geen wow meer? begon het te vervelen?
De wet van Murphy luidt "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis".
in het Engels:
Nothing is as easy as it looks
Everything takes longer than you think
If anything can go wrong, it will
Speel al drie weken geen WoW meer heb alleen nog wel betaald tot ergens in januari
Heb vanavond even al oppapier weer een scene gezet, waar we donderdag aan kunnen werken. Het is (weer) een escalation scene. Ik weet dat er enkele JTers zijn zonder escalation maar ik vrees toch echt dat we vaker zullen moeten spelen met escalation (o.a. als er straks ook de apache bij komt).
Dus ik... verplicht
Als iemand een betere oplossing weet, hoor ik het graag
Ook heb ik maar even een erg foute Christmas Trailer gemaakt
edit: hij staat er
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 13-11-2005 23:01 ]
kan niet wachten tot het donderdag is
10100111001
Dus met kerst kunnen we gaan kijken wat we er met z'n allen van van gebakken hebben
Ik zal de site eens updaten van de week.
Had er al een tijdje niks aan gedaan ivm tijdgebrek en druk met andere dingen
| Youtube |
Mooie trailer Aap
mierenneukmode:
Mis eigenlijk alleen nog de tekst:
"do not, and I repeat do not try this at home"
/mierenneukmode
[ Voor 6% gewijzigd door @rno op 14-11-2005 20:08 ]
Ik had er eerst nog meer "zooi" instaan maar dan werd het TE lang en TE "saai" nu is het wel een leuke mix van tekst en lekker afwisselende stukjes.
Binnen kort heb ik 2 openingsversies van de film waarbij jullie moeten aangeven welke er beter is. Deze zal ik woensdag/donderdag posten want het ligt daaraan of we nog 2stukjes erbij moeten filmen of niet
Een stomme spellingsfoutRayzman schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:02:
Ziet er goed uit, alleen wat is "whitout" ?
Ben benieuwd wat we donderdag weer gaan maken..

Bij de ontploffing van de auto's in de hangar zie je rechts in de smoke een grote artifact

Poll: Wat vonden jullie van de into's?
• Intro-1 ruleerd !!!11oneon
• Intro-2 is vetttt!!!111oneonetwo
• Beide zijn evengoed.
• Beide enorm slecht, een nieuwe misschien?
lees je mailSolomo schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:33:
euhm welke is intro 1?
is dat die met de jeep en heli?(jo_movie_trailer_1.avi)
edit: VV Kan niet

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 16-11-2005 15:29 ]
misschien dat je het kan combineren.
| Youtube |
lees de mail nog eensSV3NNER schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:32:
Ik heb op intro 1 gestemd maar ik vind ze allebei wel goed.![]()
misschien dat je het kan combineren.
ik vond die tweede niet echt geweldig
(ik zag er wel stoer uit in die intro he
10100111001
very nice by the way.....
Ok mensen, donderdagavond, half 9 op de TS verzamelen ! het is half uurtje eerder, we hebben zat te doen en niet iedereen kan "laat" doorgaan dus vandaar.
Ik zit met het probleem om WEL of GEEN escalation mappen te doen vanavond maar dit hangt volledig af van jullie. Voor escaltion heb ik aantal dingen waarbij er 4tot7man nodig is en minder.En voor gewone joint ops. Heb ik dan 7mensen nodig. Dus........ zijn er morgenavond maar 5~6man dan zullen we verder gaan met escalation (morgenavond) en de week erop iets verzinnen wat zonder escalation kan.
Dus de mensen die nog geen esc. hebben ik kan niet garanderen dat je mee kan doen !
Tot vanvond, half 9 @ TS.
Sit back, and relax, its time for 3... 2.... 1.... .... ..... ..... and... .... action
[ Voor 4% gewijzigd door solomo op 17-11-2005 01:10 ]
Etuuuuuh!
Je hebt mail, op je mail uit je GoT profielCrypter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:14:
bestaat er nog een kans dak erbij kan? maybe als backup?
Etuuuuuh!
Etuuuuuh!
Rayman ging ook al snel offline dus de teamspeak server was ook offline.
Nee ik bak er echt helemaal niks meer van met JO. Ik ga alleen maar dood.Onroptemraakle schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:32:
Niemand ging op public knallen.
Rayman ging ook al snel offline dus de teamspeak server was ook offline.
Komt omdat ik nu teveel aan BF2 ben gewend

Laatste keer dat ik op public zat zaten er paar cheaters
10100111001
Ik hoor ook regelmatig dat ik een cheater ben en ik gebruik geen cheats...Een paar gasten van C.O.E. clan zeggen het bijna altijd als ik ze kill.furby-killer schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:23:
90% van de keren dat ik over een cheater hoor is het gewoon een goede speler
Een lage ping kan veel verschil maken.
Ik denk niet dat op morgen aanwezig kan zijn voor JO the movie omdat ik geen internetverbinding meer heb. ( me vader heeft een nieuw abonement aangevraagd en wist niet dat de oude al werd opgezegd..
Ja ik denk dat ie zo goed was dat ie alle kogels kon ontwijken en terwijl ie aan het springen was met 1 kogel uit ze m249 mij kon neerschietenfurby-killer schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:23:
90% van de keren dat ik over een cheater hoor is het gewoon een goede speler
maar anyway, solomo, arn0 en rayzman waren er ook bij dus die kunnen het bevestigen. Ik ga echt niet zomaar iemand cheater noemen omdat ie me paar keer neerschiet.
[ Voor 13% gewijzigd door Dark Lord op 23-11-2005 11:27 ]
10100111001

Stuntmannen

edit: mensen, de filmpje(s) komen morgen
[ Voor 17% gewijzigd door Dutchie! op 25-11-2005 01:05 ]
Download "waggellen" hier
edit: k*t ! weer een spelfout

Hahahahahaha,Aap schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:37:
Zo, het waggel filmpje is af. Heb er niet zoveel werk van gemaakt, omdat het toch ff voor de lol wasen ja, Joint Operations=The Rock
hehe
Download "waggellen" hier
edit: k*t ! weer een spelfout![]()
't zie er gewoon niet uit zo... lijkt nu net of weggelopen zijn uit een of andere inrichting

[ Voor 3% gewijzigd door @rno op 25-11-2005 15:20 ]
"ClassFactory kan aangevraagde klasse niet leveren ">?????
Etuuuuuh!
Raar ? hij is gecomprimeerd met Divx dus dat heb je wel nodig (maar dat heb je vast wel). Misschien is je download corrupt gegaan en even opnieuw downloaden?Crypter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:11:
waarom kan ik hem niet afspelen???
"ClassFactory kan aangevraagde klasse niet leveren ">?????
Dit filmpje is eigenlijk precies hetzelfde als alle JT filmpjes die ik (met jullie) maak
Etuuuuuh!
Ben net druk bezig geweest met m'n verjaardagCrypter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:32:
ja duurt dat mog lang.... heb hem inmiddels op mijn eigen pc wel aan de praat gekregen
En als het niet lukt, krijg je de link zondag ofzo.
Het kunnen geen goede stunts zijn geworden want ik was niet aanwezig
Ik ben weer terug online dus ben donderdag ook weer aanwezig.
de mod is een uitbreiding net als escalation, dus je kan dan kiezen of je typhoon r. escalation of reality speelt, de download is overigens best groot!
hun eigen site is best traag en de download dus ook, maar gelukkig hebben ze voor de 128 mb een mirror
main build 1.90 (128 mb)
patch 1.92 (1.22)
patch 1.98 (8.81mb)
heb je er iets aparts mee gedaan? als ik direct kijk vanuit de link krijg ik een melding over een missende module en na downloaden krijg ik de melding dat de codec mistAap schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:04:
Zo, weer een filmpjeklik nu met dieptebommen en luchtafweer geschut, look-like-WWII
Download baar om 22:10dan is de upload klaar.
(3x gedownload, misschien is het uploaden bij jouw mis gegaan?)
ah het is gerepareerd, nu werkt ie
[ Voor 4% gewijzigd door solomo op 27-11-2005 23:33 ]
Zie nu ook dat je een mailje hebt gestuurd aap download het morgen wel.
richting een eiland die was erg cool vond ik.
leek net een missile boat.
@Solomo
Bij mij deed het filmpje luchtafweer het gister ook niet,
nu net weer gedownload en nu werk ie wel goed.
edit:O je wist het al

[ Voor 9% gewijzigd door SV3NNER op 28-11-2005 17:09 ]
| Youtube |
en wat het geluid betreft.... als ik eerlijk mag zijn... the rock.. er zijn ook nog andere films hoor
als ik zo vrij mag zijn... mag ik het geluid doen? zodat jij de effects doet aap?
Etuuuuuh!
Van het geluid, ik zou zeggen, mix een stukje geluid aan elkaar en gooi het online. Dan download ik (en hopelijk ook de rest) de muziek-file. Start je deze tegelijk op in je winamp en de film met media player om te vergelijken
edit: heb het filmpje nog eens bekeken... en snap eigenlijk niet zo, dat de muziek niet goed is hier en daar is het lekker opbouwen, wat ook in het filmpje gebeurt zegmaar... Ik ben benieuwd wat jij ga maken
[ Voor 24% gewijzigd door Dutchie! op 29-11-2005 01:48 ]
edit: laat maar... easy-sharing al gevonden
de file zal in 2 of 3 delen worden geupped... kwaliteit is niet op zijn best... maar het is een voorbeeld film zoals hij zou KUNNEN worden.
ik ga misschien straks de eerste file uploaden... misschien dat het straks nog afkomt, maar we zien wel anders morgen.
greets
[ Voor 85% gewijzigd door CRpt3r55 op 30-11-2005 00:47 ]
Etuuuuuh!
[ Voor 88% gewijzigd door CRpt3r55 op 30-11-2005 17:50 ]
Etuuuuuh!
Ik ben erg benieuwd alleen erg jammer dat easy sharing eruit ligtCrypter schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:30:
staat klaar voor download sjek mails
zometeen nog maar eens proberen
edit: gelukt.
alleen vreemd, part 2 had deze naam: _
moest het even renamen en toen deed ie het
[ Voor 20% gewijzigd door SV3NNER op 30-11-2005 22:32 ]
| Youtube |
Vanvond gaan we weer filmen, vanavond ZONDER escalation! dus iedereen graag komen want voor de scenes hebben we minimaal 8man nodig. Meer = beter. Er is ook een mail gestuurd, maar niet iedereen leest dat
Verwijderd
AMD ahtlon 2400+
512 MB geheugen (merkloos d8 ik)
Aopen Aeolus 6800LE
Ik snpa het echt niet. Zelfs met 640*480 álles op low draait het spel niet......
Heeft iemand hier misschien een oplossing?, dan zou ik gráág meedoen.
Edit: en ja, ik heb em gewoon gekocht ja >_>
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 15:44 ]
Lage frames, ping, laad tijden ik noem maar wat
Met de command: ~fps kan je je fps zien.
AanwezigAap schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:31:
Hallo
Vanvond gaan we weer filmen, vanavond ZONDER escalation! dus iedereen graag komen want voor de scenes hebben we minimaal 8man nodig. Meer = beter. Er is ook een mail gestuurd, maar niet iedereen leest datdus vandaar. 9uur op de TS van Rayzman -JT- NL.
Ik wilde deze net downloaden maar hij is al verdwenen.Crypter schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:30:
staat klaar voor download sjek mails
* Stewie! wilt hem wel mirrorenOnroptemraakle schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:28:
[...]
Ik wilde deze net downloaden maar hij is al verdwenen.
Lang niet gespeeld btw, ga er volgende week toch weer eens mee beginnen
[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 01-12-2005 16:46 ]
Verwijderd
Ja, sorry dat ik het neit vermeldde. Maar het gaat om de fps. Ping is goed. Bovendien heb ik om te testen ook even gekeken hoe hij in offline mode draaide (zodat last van lag uitgesloten is), maar dan ook enorm geschok. Echt iets van 4 fps ofzo >_> (Bij gewoon rondlopen iets van 20, bij actie iets van 4 tot 2)Onroptemraakle schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:28:
Wat bedoel je met geen zak?
Lage frames, ping, laad tijden ik noem maar wat.
Met de command: ~fps kan je je fps zien.
De film gaat naar zijn einde (=bijna klaar) dan gooiem we hem wel bij jouw eropDaMorpheus schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:46:
[...]
* Dutchie! wilt hem wel mirrorenEven uploaden naar ftp://files.i3d.nl , dan plaats ik hem op de webmirror
Lang niet gespeeld btw, ga er volgende week toch weer eens mee beginnen
Btw mensen, het rocket + kloot filmje van vanavond kan je HIER downloaden. Jammer genoeg waren er vanavond te weinig mensen.... dus hebben we niet zo heel veel kunnen filmen. Maar alle beetjes helpen.
En nu ga ik ook slapen

Leuk filmpje AapAap schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:25:
[...]
Btw mensen, het rocket + kloot filmje van vanavond kan je HIER downloaden. Jammer genoeg waren er vanavond te weinig mensen.... dus hebben we niet zo heel veel kunnen filmen. Maar alle beetjes helpen.
En nu ga ik ook slapen
Wel mooi trouwens dat we toch redelijk tegelijkertijd vuren (ook in de boot
Met jouw systeem moet het gewoon draaien. Dus ik zou alle drivers (videokaart misschien eerstVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:46:
[...]
Ja, sorry dat ik het neit vermeldde. Maar het gaat om de fps. Ping is goed. Bovendien heb ik om te testen ook even gekeken hoe hij in offline mode draaide (zodat last van lag uitgesloten is), maar dan ook enorm geschok. Echt iets van 4 fps ofzo >_> (Bij gewoon rondlopen iets van 20, bij actie iets van 4 tot 2)
Het filmpje ziet er leuk uit, het is grappig om al die raketten te zien vliegen en inslaanAap schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:25:
[...]
De film gaat naar zijn einde (=bijna klaar) dan gooiem we hem wel bij jouw erophehe.
En nu ga ik ook slapen
bij hetweglopen van de sniper is het bijna iets van paniek, en dat terwijl hij even is verkennen en terug gaat om zijn vrienden precies te vertellen wat er is, kan beter muziek onder die een geslaagde missie aanduid.
over het algemeen vind ik de muziek niet helemaal passen bij deze "oorlogsfilm"
bij die van aap even een opmerking, als de truk word overvalellen is de muziek erg kalm.
Eventueel aan de andere mensen, die het ook willen proberen
Verwijderd
Had ik destijds al eens geprobeert. Bovendien heb ik ook een nieuwe videokaart, hiervoor had ik een gforce4 mx. Dus ook nieuwe driversOnroptemraakle schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:22:
[...]
Met jouw systeem moet het gewoon draaien. Dus ik zou alle drivers (videokaart misschien eerst)eens verwijderen en dan opnieuw installeren.
Verder draait mijn pc alle andere games die ik speel wel gewoon soepel (counter strike source, rome total war, age of empires 3..... etc.)
Mja als alles wel goed draait en JO niet dan weet ik het ook niet. Op 640 480 en alles op low zou het gewoon moeten draaien. Ik heb wel framedrops wanneer er in een bepaald gebied veel personen zijn 20+ maar dat is gelukkig niet zovaak.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:53:
[...]
Had ik destijds al eens geprobeert. Bovendien heb ik ook een nieuwe videokaart, hiervoor had ik een gforce4 mx. Dus ook nieuwe drivers
Verder draait mijn pc alle andere games die ik speel wel gewoon soepel (counter strike source, rome total war, age of empires 3..... etc.)
Verwijderd
Ja, dat was ik. Wel lache gister avond. Aan het begin van de avond kom ik ineens een JT'er tegen. En tussen 12 en 1 uur 's nachts komen we mekaar nog eens tegen op dezelfde server. Jammer dat het een saaie map was. Ik heb inderdaad een mic. Ik heb al eerder aangegeven mee te willen werken aan de film, maar zoals jullei weten kan ik nog altijd niet op de donderdag avond. Dat is en blijft een groot probleem. Ik kan eigenlijk alleen in het weekend. Maar mochten jullie toevallig een keer in het weekend filmen... Ik stel me beschikbaar.Onroptemraakle schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:59:
Gisteren kwam ik nog een Gotter tegen op Flyswatter, hij zei dat die ook een mic had dus misschien wil die ook eens meefilmen. Het was volgens mij Kiekaboe87of iets in die trant.
[...]
Ik heb een tijdje niet gespeeld, maar binnenkort zullen jullie mij weer vaker op novaworld vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 23:37 ]
Ik ben de hele tijd op die server gebleven tot half 1 ofzo toen vond ik het wel weer een genoeg. Het leukste aan die map vind ik volle helicopters uit de lucht schieten met een rpg
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....
Ik speelde samen met een gast van de NBF clan vergeet zijn voornaam altijd. Wij spelen samen altijd een engineer en gebruiken de hele tijd taunts
Ook altijd op elkaar wachten en elkaar oppikken...... ( goede samenwerking)
[ Voor 5% gewijzigd door Temraakle op 07-12-2005 00:00 ]