Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Hier de update van Joint Tweakers The Movie <-- officiele naam btw, check your mail !! :p en daarna naar bed gaan natuurlijk. !

Tot vanavond allemaal (9:00 @ TS).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Speelt er iemand dit spel eigenlijk nog? :p

Mja, na mijn aankoop van BF2 heb ik het niet meer aangeraakt :/ Tijd om nog eens te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 03:57:

Mja, na mijn aankoop van BF2 heb ik het niet meer aangeraakt :/ Tijd om nog eens te installeren :)
Iedereen speelt dit spel O-)

Mensen, de film wordt in 4:3 geproduceerd op de dvd en niet op 16:9 (breedbeeld) wilde dit eerst wel maar dan komen berg dingen niet goed uit of worden verschoven :( (beetje vreemd). Ook is het filmen al fout gegaan (alles in NTSC (30frs) terwijl wij hier PAL hebben met 25fps. Dus daar zit ook een verschil in, wat iets minder mooi beeld opleverd helaas. Ook schockt het best. Hoe dit komt, kan ik niet echt zeggen en of ik het wegkrijg, weet ik ook niet :)

Ik maak er het beste van ! het lijkt net alsof de film al klaar is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 03:57:

Sinds ik BF2 speel raak ik JO ook niet meer aan, BF2 is vooral grafisch toch wel een stuk mooier vind ik.

Ik zit eigenlijk te wachten op een opvolger van JO, die zich (grafisch) kan meten aan BF2. Is hier al wat over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

Sinds ik BF2 speel raak ik JO ook niet meer aan, BF2 is vooral grafisch toch wel een stuk mooier vind ik.

Ik zit eigenlijk te wachten op een opvolger van JO, die zich (grafisch) kan meten aan BF2. Is hier al wat over bekend?
same here, ik speel ook alleen nog BF2 (binnenkort SF :) ) en voor de film alleen nog JO
Aap schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:43:
[...]

Iedereen speelt dit spel O-)

Mensen, de film wordt in 4:3 geproduceerd op de dvd en niet op 16:9 (breedbeeld) wilde dit eerst wel maar dan komen berg dingen niet goed uit of worden verschoven :( (beetje vreemd). Ook is het filmen al fout gegaan (alles in NTSC (30frs) terwijl wij hier PAL hebben met 25fps. Dus daar zit ook een verschil in, wat iets minder mooi beeld opleverd helaas. Ook schockt het best. Hoe dit komt, kan ik niet echt zeggen en of ik het wegkrijg, weet ik ook niet :)

Ik maak er het beste van ! het lijkt net alsof de film al klaar is 8)7
Dat is best wel jammer om te horen. Film je dan niet met een 16:9 resolutie? Nouja we hebben iig ons best gedaan en weet je dat ook weer voor de volgende keer :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
ik film in 800x600 en normaal kon dat wel in 16:9 exporteren alleen stoote ik gister op een probleem :/ ik gebruikte voor het eerste meerdere beelden tegelijk en dan deed hij het dus uit elkaar rekken en het stond niet meer op de juiste plaats :( dus daarom waarschijnlijk 4:3 maar dat ziet er wel mooi uit hoor :D

edit:
heb 16:9 op een 4:3 gezien en dat is lelijk :p
als je 4:3 op een 16:9 kijkt zal hetwaarschijnlijk goed te zien zijn. maar ik heb geen 16:9 thuis 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 31-10-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

gaat er iemand zo nog gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

was het niet zo dat door een of andere pingbug heel veel mensen dit spel niet meer spelen. Een maat van mij heeft het spel ook en die had zulke verschrikkelijke haperingen dat hij het spel uit pure irritatie niet meer speelt.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
euh die ken ik toch echt niet. ik heb soms problemen met verliezen vann verbinding, maar nooit van haperingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Vuurvoske schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:53:
was het niet zo dat door een of andere pingbug heel veel mensen dit spel niet meer spelen. Een maat van mij heeft het spel ook en die had zulke verschrikkelijke haperingen dat hij het spel uit pure irritatie niet meer speelt.
Ken het niet... de ping is wel afhankelijk van je system zelf 8)7 beetje vaag, maar zo zit het wel in elkaar bij deze game. Vooral op servers met veel man kun je goed merken dat het meer leunt op je processor dan op je grafische kaart.

Gisteravond was ik nog even op de TS en hebben we met, Rayzman, Solomo & Onroptem nog een klein stukje gefilmd wat ik goed kon gebruiken ! Waarschijnlijk is het A.S. donderdag gewoon weer filmavond :) er was verder niemand op de TS :/ jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:29:
[...]

Ken het niet... de ping is wel afhankelijk van je system zelf 8)7 beetje vaag, maar zo zit het wel in elkaar bij deze game. Vooral op servers met veel man kun je goed merken dat het meer leunt op je processor dan op je grafische kaart.

Gisteravond was ik nog even op de TS en hebben we met, Rayzman, Solomo & Onroptem nog een klein stukje gefilmd wat ik goed kon gebruiken ! Waarschijnlijk is het A.S. donderdag gewoon weer filmavond :) er was verder niemand op de TS :/ jammer....
Hadden jullie wel gefilmd? In de mail die je stuurde stond toch dat je niet zou komen oid, want ik heb me eigenlijk de hele avond verveeld :(

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Klopt :) normaal ;) als er niet word gefilmd word er gewoon met JT online gespeeld (samenwerken). Zelf ben (denk ik) tegen 10 op de TS gekomen, verder gewerkt aan school en naar de verhalen van Rayzman Solomo en Onroptem geluisterd tot ergens... half 11 ? en daarna na, zo'n kleine 30min denk ik gefilmd :) stelde niks voor en kon precies met 3man dus niemand moest wachten e.d. tging lekker snel en vlot.

Had dit ook niet gepland namelijk had alleen verwacht, net als Ray en sol, dat er wel meer mensen kwamen JO spelen, gewoon als JT online zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 01:02:
Klopt :) normaal ;) als er niet word gefilmd word er gewoon met JT online gespeeld (samenwerken). Zelf ben (denk ik) tegen 10 op de TS gekomen, verder gewerkt aan school en naar de verhalen van Rayzman Solomo en Onroptem geluisterd tot ergens... half 11 ? en daarna na, zo'n kleine 30min denk ik gefilmd :) stelde niks voor en kon precies met 3man dus niemand moest wachten e.d. tging lekker snel en vlot.

Had dit ook niet gepland namelijk had alleen verwacht, net als Ray en sol, dat er wel meer mensen kwamen JO spelen, gewoon als JT online zegmaar.
Vooral Solomo had weer hele verhalen over zijn vriendin en wat die er mee doet }).

Ik speel nu meestal op Flyswatter 150 man of op servers waar veel mensen aanwezig zijn, meer mensen om te killen. Krijg alleen van meerdere mensen steeds te horen dat ik cheat :| maarja zullen wel jaloers zijn op mijn stats 8). Kan ook zijn dat ze het taunten wat ik nu doe als ik ze kill niet leuk vinden.
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/8170/ss000022vg.th.jpg

offtopic:
Yay 400 ste post in bijna 4 jaar

[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 06-11-2005 16:51 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Onroptemraakle schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:44:
[...]

Vooral Solomo had weer hele verhalen over zijn vriendin en wat die er mee doet }).

Ik speel nu meestal op Flyswatter 150 man of op servers waar veel mensen aanwezig zijn, meer mensen om te killen. Krijg alleen van meerdere mensen steeds te horen dat ik cheat :| maarja zullen wel jaloers zijn op mijn stats 8). Kan ook zijn dat ze het taunten wat ik nu doe als ik ze kill niet leuk vinden.
[afbeelding]

offtopic:
Yay 400 ste post in bijna 4 jaar
4x dood :o Cheatorr !!!!1oneone ;)

Fly Swatter is bij de rest van JT ook erg geliefd tis alleen jammer dat ze er maar zoweinig mappen draaien. Tis bijna altijd straits of malica (?) en dan nog paar andere mappen maar niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
En was het nog een beetje leuk vanavond :) ? veel mensen aanwezig ? ik kon niet :( :( :( mompel school mompel novell mompel linux client mompel niet willen werken mompel

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:23:
En was het nog een beetje leuk vanavond :) ? veel mensen aanwezig ? ik kon niet :( :( :( mompel school mompel novell mompel linux client mompel niet willen werken mompel

We waren met ze vieren of vijfen denk ik. Maar ik bak er echt niks meer van met JO ik heb teveel BF2 gespeeld :/
Ik zat steeds al op shift te drukken om te gaan rennen maar dat werkte niet echt :P
Er waren ook twee vervelende cheaters ofzo steeds 1hit kills maakte ze. Maar voorderest was het wel geinig. Hopelijk volgende week weer filmen :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:23:

Ik kon jammer genoeg ook niet moet huiswerk doen waar ik nog steeds mee bezig ben :( .
Posted: 11/7/2005 1:32:00 PM by 818.Super.Fox6
We would like to thank all of the beta testers that participated in the JO beta testing. As of now we are shutting down the beta program. When the time comes for a new game to be beta tested we will be sure to let all of you know.

Again thanks for all your help and please continue to enjoy the games.
Het betaforum is eindelijk gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 23:35

Rayzman

+31 Rayzman

Het vage is, dat er in de beta versie dingen zaten die ik toch wel graag in de normale versie had gehad. OA een knop zodat je meteen de volgende map ging laden als je niet zo veel zin had om naar je score te kijken. (ff beta wegmikken, more free space :) )

Er zijn de laatste tijd ook veel servers leeg. Mischien toch een idee om na het afronden van de film definitief naar BF2 te gaan met specops expansion.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hoi,

mensen even een testje ! enkele post.

:) Gelieve alleen stemmen als je MEEDOET met de film !! :)

Poll: Hoe lang willen jullie nog filmen?
1 maand max.
Tot het einde van 2005
Nog wel dik een half jaar
Net zolang totdat het af is
Ik wil eigenlijk stoppen...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=100231&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

:) Voor de mensen die dit topic volgen en kijken naar de filmpjes :)

Poll: Wat vinden de MedeTweakers van de film?
Film :? welke film
Leuk project! doorgaan!
Leuk idee, slecht uitgewerkt
Bah, saai, niks aan. Stop maar.
\o/ Joint Tweakers \o/
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=100234&layout=2&sort=prc

Eventueel je stem beargumenteren als je daar behoefte aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:30

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

@ AAP
hoelang denk je zelf nog nodig te hebben voor de film?

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
SV3NNER schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:54:
@ AAP
hoelang denk je zelf nog nodig te hebben voor de film?
Dat kangt ervan af :) kan de film zolang maken als we willen. Daarom ff pollen wat jullie willen :) want dan kan ik daar de film op afstemmen. Zelf hoop ik, dat we allemaal met kerst, de Joint Tweakers Movie in onze DVD spelers zit 8) kromme zin :X

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 13-11-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
van lege servers heb ik echt geen last. zelfs 'sochtends vroeg is er altijd wel 1 64 man-server bijna helemaal vol. en savonds zijn er zo 5 of 6 vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:14

Christiano007

Ich bin der champion

Als iemand nog eens een link wil geven naar 1 vd filmpjes... :)
Vond JOTR zelf erg goed, maar wilde niet de update kaufen en tjah dan blijven er erg weinig servers over en kap je er mee. Misschien binnenkort weer eens.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Aap schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:59:
[...]

Dat kangt ervan af :) kan de film zolang maken als we willen. Daarom ff pollen wat jullie willen :) want dan kan ik daar de film op afstemmen. Zelf hoop ik, dat we allemaal met kerst, de Joint Tweakers Movie in onze DVD spelers zit 8) kromme zin :X
hmm dat betekend dan dus vanaf de kerst geen film meer, eigelijk ook wel ok, kan vanaf dan bf2 :P
denk dat ik hem binnenkort ga halen meteen met expansion:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ik heb gestemd op 'Net zolang totdat het af is'.
Maar ik zou het wel leuk vinden als we het (zoals Aap al zei) met de kerst hebben. Daarna mischien met een BF2 film beginnen.
Ik denk dat je met BF2 veel leukere dingen kan doen, zeker met de specops expansion en mischien eventueel een paar scenes met een mod, want sommige mods hebben wel vette voertuigen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Ik heb ook gestemd op "Net zolang totdat het af is".

Ik hou zo ie zo niet van half of afgeraffeld werk...

Het zou inderdaad leuk zijn als we voor kerst (welk jaar :Y) ) het eind resltaat kunnen bewonderen.

Zo lang Murphy niet te veel om de hoek komt kijken, natuurlijk ;)

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Arn0 schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:16:
Zo lang Murphy niet te veel om de hoek komt kijken, natuurlijk ;)
Wie is Murphy?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Christiano007 schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:19:
Als iemand nog eens een link wil geven naar 1 vd filmpjes... :)
Vond JOTR zelf erg goed, maar wilde niet de update kaufen en tjah dan blijven er erg weinig servers over en kap je er mee. Misschien binnenkort weer eens.
http://jointopsmovie.groesser.nl/downloads.html deel2 en deel4 kun je downloaden (beide test versies) wat je "ongeveer" ook zo terug kan verwachten in de final movie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Murphy -JT- NL dat is de beste JT'er die ik tot nu tegen ben gekomen :D .

Donderdag is nu weer het officiële JO speeldag dus van mij mag het nog wel een tijdje duren. (geen wow meer)

[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 13-11-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik heb uiteraad wel gestemt op Net zolang totdat het af is, maar zoals al gemeld zou kerst geen ramp zijn.
Donderdag ben ik er misschien weer, heb vrijdag heel vroeg een tentamen dus als ik er ben maak ik het niet te laat!

trouwens onroptem warom geen wow meer? begon het te vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

De wet van Murphy luidt "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis".

in het Engels:

Nothing is as easy as it looks
Everything takes longer than you think
If anything can go wrong, it will

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Oo ik dacht dat je de JT'er Murphy -JT-NL bedoelde en niet Murphy's law ;).

Speel al drie weken geen WoW meer heb alleen nog wel betaald tot ergens in januari :'( . Ik vond het niet leuk meer in de guild waar ik speelde dus ben ik gestopt, ik ga ook niet verder omdat ik alle end game content wel gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik heb mijn wow ook al verwijderd :p (kon nog spele tot de 16e deze maand) maar heb de game al 1maand niet opgestart (geen zin en druk met school).

Heb vanavond even al oppapier weer een scene gezet, waar we donderdag aan kunnen werken. Het is (weer) een escalation scene. Ik weet dat er enkele JTers zijn zonder escalation maar ik vrees toch echt dat we vaker zullen moeten spelen met escalation (o.a. als er straks ook de apache bij komt).

Dus ik... verplicht ;) raad aan om escalation te zoeken in de budgetbakken want daar kun je deze game nu vinden. Ik zal proberen zoveel mogelijk nog zonder escalation te maken, maar vrees het ergste. Ook zal ik dan 1donderdag met escalation doen, week daarop zonder escalation. Zodat de mensen nog wel mee kunnen doen, alleen iets minder vaak.

Als iemand een betere oplossing weet, hoor ik het graag :)

Ook heb ik maar even een erg foute Christmas Trailer gemaakt :) download hem hier en graag feedback. Ben niet van plan hem nog echt aante passen, want het geluid loopt ook niet helemaal synchroom volgens mij maar goed. Tis weer een (aardig) stukje JT film.

edit: hij staat er :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 13-11-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
nice aap die trailer, ik vond het echt wel vette trailer :>
kan niet wachten tot het donderdag is :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Heel strak gedaan AAP,
Dus met kerst kunnen we gaan kijken wat we er met z'n allen van van gebakken hebben >:)
Ik zal de site eens updaten van de week.
Had er al een tijdje niks aan gedaan ivm tijdgebrek en druk met andere dingen 8)

>:) >:) COOLE TRAILER >:) >:)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

_/-\o_ _/-\o_

Mooie trailer Aap

mierenneukmode:
Mis eigenlijk alleen nog de tekst:

"do not, and I repeat do not try this at home"

/mierenneukmode

[ Voor 6% gewijzigd door @rno op 14-11-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
^^ hehe

Ik had er eerst nog meer "zooi" instaan maar dan werd het TE lang en TE "saai" nu is het wel een leuke mix van tekst en lekker afwisselende stukjes.

Binnen kort heb ik 2 openingsversies van de film waarbij jullie moeten aangeven welke er beter is. Deze zal ik woensdag/donderdag posten want het ligt daaraan of we nog 2stukjes erbij moeten filmen of niet :) Binnenkort meer info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 23:35

Rayzman

+31 Rayzman

Ziet er goed uit, alleen wat is "whitout" ?

Ben benieuwd wat we donderdag weer gaan maken.. :9~

[ Voor 47% gewijzigd door Rayzman op 15-11-2005 19:04 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Rayzman schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:02:
Ziet er goed uit, alleen wat is "whitout" ?

Ben benieuwd wat we donderdag weer gaan maken.. :9~
Een stomme spellingsfout O-) whitout -> without. geen zin om het te veranderen, moest ik het hele filmpje weer opnieuw renderen & comprimeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De trailer is wel grappig moest alleen lachen bij dat stuk van realistise actie, je ziet de kogels inslaan achter die rebels maar ze vallen/gaan niet dood.

Bij de ontploffing van de auto's in de hangar zie je rechts in de smoke een grote artifact :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Alleen voor de -JT-ers die de mail hebben gehad:

Poll: Wat vonden jullie van de into's?
Intro-1 ruleerd !!!11oneon
Intro-2 is vetttt!!!111oneonetwo
Beide zijn evengoed.
Beide enorm slecht, een nieuwe misschien?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=100672&layout=2&sort=prc

:) ik vote lekker op 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

euhm welke is intro 1?
is dat die met de jeep en heli?(jo_movie_trailer_1.avi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Solomo schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:33:
euhm welke is intro 1?
is dat die met de jeep en heli?(jo_movie_trailer_1.avi)
lees je mail :p heb 2intro's gemaakt, samen gezet in 1filmpje. ;) niet de trailer :)

edit: VV Kan niet :X :p

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 16-11-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ah zeg dat dan meteen, ga niet elk uur mn mail checken, gewoon berichtje over msn is effectiever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik heb op intro 1 gestemd maar ik vind ze allebei wel goed. >:)
misschien dat je het kan combineren.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

SV3NNER schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:32:
Ik heb op intro 1 gestemd maar ik vind ze allebei wel goed. >:)
misschien dat je het kan combineren.
lees de mail nog eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ik heb gestemd op intro 1!!11!!oneone!!!11shift+one!!1
ik vond die tweede niet echt geweldig :)
(ik zag er wel stoer uit in die intro he :P )

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Ik heb ook gestemd op intro 1...

very nice by the way.....

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Waarom heb ik niks gehad :'( ik was erbij in het begin daarna een korte WoW break en nu weer terug.

• Dutchie!
Sorry Onroptemraakle :> nu heb je wel mail :)

Ok mensen, donderdagavond, half 9 op de TS verzamelen ! het is half uurtje eerder, we hebben zat te doen en niet iedereen kan "laat" doorgaan dus vandaar.

Ik zit met het probleem om WEL of GEEN escalation mappen te doen vanavond maar dit hangt volledig af van jullie. Voor escaltion heb ik aantal dingen waarbij er 4tot7man nodig is en minder.En voor gewone joint ops. Heb ik dan 7mensen nodig. Dus........ zijn er morgenavond maar 5~6man dan zullen we verder gaan met escalation (morgenavond) en de week erop iets verzinnen wat zonder escalation kan.

Dus de mensen die nog geen esc. hebben ik kan niet garanderen dat je mee kan doen ! :) sorry. Dus zorg dat iedereen komt, dan kan ook iedereen mee doen :) tadaa.

Tot vanvond, half 9 @ TS.

Sit back, and relax, its time for 3... 2.... 1.... .... ..... ..... and... .... action 8)

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ok ben er klaar voor (check je mail heb 14 minuten geleden het eerste van een spam serie emailtjes gestuurd :P)

[ Voor 4% gewijzigd door solomo op 17-11-2005 01:10 ]

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
bestaat er nog een kans dak erbij kan? maybe als backup?

Etuuuuuh!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

denk niet dat dat een probleem is :P altijd handig iemand extra, word het alleen makkelijker/mooier door :)

• Dutchie!
Crypter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:14:
bestaat er nog een kans dak erbij kan? maybe als backup?
Je hebt mail, op je mail uit je GoT profiel :)

• CRpt3r55
heb ik binne.... maar moet nu w88 op de f%$#ing update..... novaworld is traaaaaag....

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
was gezellig filmen gisteren jongens... bedankt voor de nice action achteraf :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

tja helaas moest ik op tijd stoppen (ben al iets langer doorgegaan dan de bedoeling was :P ) anders had k achteraf nog wel ff op public willen knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Niemand ging op public knallen.
Rayman ging ook al snel offline dus de teamspeak server was ook offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Onroptemraakle schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:32:
Niemand ging op public knallen.
Rayman ging ook al snel offline dus de teamspeak server was ook offline.
Nee ik bak er echt helemaal niks meer van met JO. Ik ga alleen maar dood.
Komt omdat ik nu teveel aan BF2 ben gewend :P Ik zit steeds op shift te drukken om te sprinten :/
Laatste keer dat ik op public zat zaten er paar cheaters :S was een specops server met pb enabled.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
90% van de keren dat ik over een cheater hoor is het gewoon een goede speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

furby-killer schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:23:
Ik hoor ook regelmatig dat ik een cheater ben en ik gebruik geen cheats...Een paar gasten van C.O.E. clan zeggen het bijna altijd als ik ze kill.

Een lage ping kan veel verschil maken.

Ik denk niet dat op morgen aanwezig kan zijn voor JO the movie omdat ik geen internetverbinding meer heb. ( me vader heeft een nieuw abonement aangevraagd en wist niet dat de oude al werd opgezegd.. :( :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
furby-killer schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:23:
Ja ik denk dat ie zo goed was dat ie alle kogels kon ontwijken en terwijl ie aan het springen was met 1 kogel uit ze m249 mij kon neerschieten :)
maar anyway, solomo, arn0 en rayzman waren er ook bij dus die kunnen het bevestigen. Ik ga echt niet zomaar iemand cheater noemen omdat ie me paar keer neerschiet.

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Lord op 23-11-2005 11:27 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
We hebben sterrenkijkers bij JT ;)
Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/6632/jointops20051124233539875al.png
Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/5920/jointops20051124233546485cx.png
Stuntmannen ;)
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/2642/jointops20051124211655656jl.png

edit: mensen, de filmpje(s) komen morgen :) gaat nu te veel tijd nog in zitten :p

[ Voor 17% gewijzigd door Dutchie! op 25-11-2005 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
hoe laat dan? :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo, het waggel filmpje is af. Heb er niet zoveel werk van gemaakt, omdat het toch ff voor de lol was :p en ja, Joint Operations=The Rock ;) hehe

Download "waggellen" hier

edit: k*t ! weer een spelfout ;( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:37:
Zo, het waggel filmpje is af. Heb er niet zoveel werk van gemaakt, omdat het toch ff voor de lol was :p en ja, Joint Operations=The Rock ;) hehe

Download "waggellen" hier

edit: k*t ! weer een spelfout ;( 8)7
Hahahahahaha,

't zie er gewoon niet uit zo... lijkt nu net of weggelopen zijn uit een of andere inrichting 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door @rno op 25-11-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
waarom kan ik hem niet afspelen???

"ClassFactory kan aangevraagde klasse niet leveren ">?????

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Crypter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:11:
waarom kan ik hem niet afspelen???

"ClassFactory kan aangevraagde klasse niet leveren ">?????
Raar ? hij is gecomprimeerd met Divx dus dat heb je wel nodig (maar dat heb je vast wel). Misschien is je download corrupt gegaan en even opnieuw downloaden?

Dit filmpje is eigenlijk precies hetzelfde als alle JT filmpjes die ik (met jullie) maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

werkt gewoon bij mij :)
stelletje gekken dat daar loopt, nu nog de andere beloofde filmpjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
ja duurt dat mog lang :P .... heb hem inmiddels op mijn eigen pc wel aan de praat gekregen :P

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Crypter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:32:
ja duurt dat mog lang :P .... heb hem inmiddels op mijn eigen pc wel aan de praat gekregen :P
Ben net druk bezig geweest met m'n verjaardag :p en morgen ben ik ook de hele dag weg :o Ik heb wel een final klaar, die ik zo ga proberen te uploaden want die is meer dan 200mb... de link mail ik naar jullie omdat dit nog niet public mag :)

En als het niet lukt, krijg je de link zondag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Aap je was jarig?

Het kunnen geen goede stunts zijn geworden want ik was niet aanwezig :*).

Ik ben weer terug online dus ben donderdag ook weer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ik heb als probleem dat training van clan ook op donderdag is. Ik heb nu wel escalation, dus misschien kan ik er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

trouwens als je jo eens op een andere manier wilt spelen, is er de Reality mod deze is officieel door novalogic erkent en als je hem probeerd zal je dus niet gebanned worden voor cheaten (omdat je met aangepaste files speeld)

de mod is een uitbreiding net als escalation, dus je kan dan kiezen of je typhoon r. escalation of reality speelt, de download is overigens best groot!

hun eigen site is best traag en de download dus ook, maar gelukkig hebben ze voor de 128 mb een mirror :) hier maar ff de download links (in deze volgorde ook installeren!)

main build 1.90 (128 mb)
patch 1.92 (1.22)
patch 1.98 (8.81mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo, weer een filmpje :p klik nu met dieptebommen en luchtafweer geschut, look-like-WWII ;)

edit: De file word nu opnieuw geupload en deze moet goed zijn. Bleek dat mijn data vol stond :D

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchie! op 27-11-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Aap schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:04:
Zo, weer een filmpje :p klik nu met dieptebommen en luchtafweer geschut, look-like-WWII ;)

Download baar om 22:10 :) dan is de upload klaar.
heb je er iets aparts mee gedaan? als ik direct kijk vanuit de link krijg ik een melding over een missende module en na downloaden krijg ik de melding dat de codec mist
(3x gedownload, misschien is het uploaden bij jouw mis gegaan?)

ah het is gerepareerd, nu werkt ie :)

[ Voor 4% gewijzigd door solomo op 27-11-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik zie geen luchtafweer dingetjes of mis ik iets :>?

Zie nu ook dat je een mailje hebt gestuurd aap download het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Hey Aap heb je dat filmpje toevallig waar we die javelin's vanaf die boot schoten
richting een eiland die was erg cool vond ik. :*)
leek net een missile boat. >:)

@Solomo
Bij mij deed het filmpje luchtafweer het gister ook niet,
nu net weer gedownload en nu werk ie wel goed. _/-\o_

edit:O je wist het al 8)7 8)7 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door SV3NNER op 28-11-2005 17:09 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
ik vind de mb-kwaliteit verhouding/kwaliteit wel erg groot... ik vind een filmpje van 11 minuten en dan ruim 200 mb wel errug groot. je kan het makkelijk verkleinen naar 60 a 70 mb voor 11 minuten.

en wat het geluid betreft.... als ik eerlijk mag zijn... the rock.. er zijn ook nog andere films hoor :)

als ik zo vrij mag zijn... mag ik het geluid doen? zodat jij de effects doet aap?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Vanwege de vorige film (die niet af gekomen is). deden we ook "the rock" gebruiken. Toen hebben we ook eigenlijk gekozen juist voor muziek, uit 1 film omdat je anders allemaal verschillende stijlen door elkaar gaat krijgen en nu heb je allemaal hetzelfde. En tja, de mb-kwaliteit.... het is wel in 800x600 ;) tzou idd wel kleiner kunnen maar ach >:)

Van het geluid, ik zou zeggen, mix een stukje geluid aan elkaar en gooi het online. Dan download ik (en hopelijk ook de rest) de muziek-file. Start je deze tegelijk op in je winamp en de film met media player om te vergelijken :p (ofzo) Ben benieuwd, maak maar iets !

edit: heb het filmpje nog eens bekeken... en snap eigenlijk niet zo, dat de muziek niet goed is hier en daar is het lekker opbouwen, wat ook in het filmpje gebeurt zegmaar... Ik ben benieuwd wat jij ga maken :) ! (als het idd echt beter is en de rest het ook beter vind, passen we dat gewoon toe natuurlijk we maken het tenslotte met z'n allen) :)

[ Voor 24% gewijzigd door Dutchie! op 29-11-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
ok... ik heb iemand nodig voor wt webspace... load ik hem ff op

edit: laat maar... easy-sharing al gevonden :)

de file zal in 2 of 3 delen worden geupped... kwaliteit is niet op zijn best... maar het is een voorbeeld film zoals hij zou KUNNEN worden.

ik ga misschien straks de eerste file uploaden... misschien dat het straks nog afkomt, maar we zien wel anders morgen.

greets

[ Voor 85% gewijzigd door CRpt3r55 op 30-11-2005 00:47 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nice ben benieuwd :) mail de linkjes maar even door in 1 van de vorige mails ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
ben nu bezig met de 2e.... file in totaal is 60 mb ofzo... over een half uur issie online

[ Voor 88% gewijzigd door CRpt3r55 op 30-11-2005 17:50 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
staat klaar voor download sjek mails

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Crypter schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:30:
Ik ben erg benieuwd alleen erg jammer dat easy sharing eruit ligt :'(

zometeen nog maar eens proberen >:) >:)

edit: gelukt.
alleen vreemd, part 2 had deze naam: _
moest het even renamen en toen deed ie het :*)

[ Voor 20% gewijzigd door SV3NNER op 30-11-2005 22:32 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik heb hem wel gedownload en moet eerlijk zeggen, (persoonlijke smaak) past The Rock er beter bij. Ik mail wel met verdere uitleg. Anders krijgen de andere mensen allemaal mooie spoilers te lezen wat niet de bedoeling is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hallo

Vanvond gaan we weer filmen, vanavond ZONDER escalation! dus iedereen graag komen want voor de scenes hebben we minimaal 8man nodig. Meer = beter. Er is ook een mail gestuurd, maar niet iedereen leest dat ;) dus vandaar. 9uur op de TS van Rayzman -JT- NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag meespelen, maar ik heb het probleem dat het spel bij mij voor geen (excuseer:) ZAK draait. Toch voldoet mijn pc wel aan de eisen dach tik zo.

AMD ahtlon 2400+
512 MB geheugen (merkloos d8 ik)
Aopen Aeolus 6800LE

Ik snpa het echt niet. Zelfs met 640*480 álles op low draait het spel niet......

Heeft iemand hier misschien een oplossing?, dan zou ik gráág meedoen.

Edit: en ja, ik heb em gewoon gekocht ja >_>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Wat bedoel je met geen zak?

Lage frames, ping, laad tijden ik noem maar wat :).
Met de command: ~fps kan je je fps zien.
Aap schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:31:
Hallo

Vanvond gaan we weer filmen, vanavond ZONDER escalation! dus iedereen graag komen want voor de scenes hebben we minimaal 8man nodig. Meer = beter. Er is ook een mail gestuurd, maar niet iedereen leest dat ;) dus vandaar. 9uur op de TS van Rayzman -JT- NL.
Aanwezig
Crypter schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:30:
Ik wilde deze net downloaden maar hij is al verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

Stewie!

Keen must die!

Onroptemraakle schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:28:
[...]

Ik wilde deze net downloaden maar hij is al verdwenen.
* Stewie! wilt hem wel mirroren ;) Even uploaden naar ftp://files.i3d.nl , dan plaats ik hem op de webmirror
Lang niet gespeeld btw, ga er volgende week toch weer eens mee beginnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 01-12-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:28:
Wat bedoel je met geen zak?

Lage frames, ping, laad tijden ik noem maar wat :).
Met de command: ~fps kan je je fps zien.
Ja, sorry dat ik het neit vermeldde. Maar het gaat om de fps. Ping is goed. Bovendien heb ik om te testen ook even gekeken hoe hij in offline mode draaide (zodat last van lag uitgesloten is), maar dan ook enorm geschok. Echt iets van 4 fps ofzo >_> (Bij gewoon rondlopen iets van 20, bij actie iets van 4 tot 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
DaMorpheus schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:46:
[...]

* Dutchie! wilt hem wel mirroren ;) Even uploaden naar ftp://files.i3d.nl , dan plaats ik hem op de webmirror
Lang niet gespeeld btw, ga er volgende week toch weer eens mee beginnen :)
De film gaat naar zijn einde (=bijna klaar) dan gooiem we hem wel bij jouw erop ;) hehe.

Btw mensen, het rocket + kloot filmje van vanavond kan je HIER downloaden. Jammer genoeg waren er vanavond te weinig mensen.... dus hebben we niet zo heel veel kunnen filmen. Maar alle beetjes helpen.

En nu ga ik ook slapen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:25:
[...]

Btw mensen, het rocket + kloot filmje van vanavond kan je HIER downloaden. Jammer genoeg waren er vanavond te weinig mensen.... dus hebben we niet zo heel veel kunnen filmen. Maar alle beetjes helpen.

Leuk filmpje Aap :), nu eens een keer geen "The Rock" eronder }).

Wel mooi trouwens dat we toch redelijk tegelijkertijd vuren (ook in de boot ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:46:
[...]

Ja, sorry dat ik het neit vermeldde. Maar het gaat om de fps. Ping is goed. Bovendien heb ik om te testen ook even gekeken hoe hij in offline mode draaide (zodat last van lag uitgesloten is), maar dan ook enorm geschok. Echt iets van 4 fps ofzo >_> (Bij gewoon rondlopen iets van 20, bij actie iets van 4 tot 2)
Met jouw systeem moet het gewoon draaien. Dus ik zou alle drivers (videokaart misschien eerst :) )eens verwijderen en dan opnieuw installeren.
Aap schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:25:
[...]

De film gaat naar zijn einde (=bijna klaar) dan gooiem we hem wel bij jouw erop ;) hehe.

Het filmpje ziet er leuk uit, het is grappig om al die raketten te zien vliegen en inslaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik heb even de 2 filmpjes met verschillende muziek bekeken, maar die van crypter geeft toch ergens een ander gevoel, meer iets van groot verbazingwekkends.
bij hetweglopen van de sniper is het bijna iets van paniek, en dat terwijl hij even is verkennen en terug gaat om zijn vrienden precies te vertellen wat er is, kan beter muziek onder die een geslaagde missie aanduid.
over het algemeen vind ik de muziek niet helemaal passen bij deze "oorlogsfilm"

bij die van aap even een opmerking, als de truk word overvalellen is de muziek erg kalm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ja, ben vanaf nu ook van plan, de film te maken zonder muziek... en eerst de special affects erbij (luchtalarm, extra knalwerk e.d. en daarna de muziek. Ook kan Crypter de file krijgen, zonder muziek, om er muziek bij te plakken.

Eventueel aan de andere mensen, die het ook willen proberen ;) of denken goede muziek te hebben. Wanneer de film echt klaar is, komt deze file beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:22:
[...]

Met jouw systeem moet het gewoon draaien. Dus ik zou alle drivers (videokaart misschien eerst :) )eens verwijderen en dan opnieuw installeren.
Had ik destijds al eens geprobeert. Bovendien heb ik ook een nieuwe videokaart, hiervoor had ik een gforce4 mx. Dus ook nieuwe drivers ;)

Verder draait mijn pc alle andere games die ik speel wel gewoon soepel (counter strike source, rome total war, age of empires 3..... etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Gisteren kwam ik nog een Gotter tegen op Flyswatter, hij zei dat die ook een mic had dus misschien wil die ook eens meefilmen. Het was volgens mij Kiekaboe87 :P of iets in die trant.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:53:
[...]

Had ik destijds al eens geprobeert. Bovendien heb ik ook een nieuwe videokaart, hiervoor had ik een gforce4 mx. Dus ook nieuwe drivers ;)

Verder draait mijn pc alle andere games die ik speel wel gewoon soepel (counter strike source, rome total war, age of empires 3..... etc.)
Mja als alles wel goed draait en JO niet dan weet ik het ook niet. Op 640 480 en alles op low zou het gewoon moeten draaien. Ik heb wel framedrops wanneer er in een bepaald gebied veel personen zijn 20+ maar dat is gelukkig niet zovaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:59:
Gisteren kwam ik nog een Gotter tegen op Flyswatter, hij zei dat die ook een mic had dus misschien wil die ook eens meefilmen. Het was volgens mij Kiekaboe87 :P of iets in die trant.
[...]
Ja, dat was ik. Wel lache gister avond. Aan het begin van de avond kom ik ineens een JT'er tegen. En tussen 12 en 1 uur 's nachts komen we mekaar nog eens tegen op dezelfde server. Jammer dat het een saaie map was. Ik heb inderdaad een mic. Ik heb al eerder aangegeven mee te willen werken aan de film, maar zoals jullei weten kan ik nog altijd niet op de donderdag avond. Dat is en blijft een groot probleem. Ik kan eigenlijk alleen in het weekend. Maar mochten jullie toevallig een keer in het weekend filmen... Ik stel me beschikbaar.

Ik heb een tijdje niet gespeeld, maar binnenkort zullen jullie mij weer vaker op novaworld vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Wist niet dat jij Darkrush bent

Ik ben de hele tijd op die server gebleven tot half 1 ofzo toen vond ik het wel weer een genoeg. Het leukste aan die map vind ik volle helicopters uit de lucht schieten met een rpg >:).
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....
Onroptem killed .....

Ik speelde samen met een gast van de NBF clan vergeet zijn voornaam altijd. Wij spelen samen altijd een engineer en gebruiken de hele tijd taunts :D.
Ook altijd op elkaar wachten en elkaar oppikken...... ( goede samenwerking)

[ Voor 5% gewijzigd door Temraakle op 07-12-2005 00:00 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste