Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

SV3NNER schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:51:
[...]

helaas doet de link het niet ben wel benieuwd wat het is 8)

kijk ook eens op JointOpsMovie >:)
helaas doet ook die link het niet en ook ik ben benieuwd :O
dacht ik nog even meet te spelen nu ik terug ben en nee hoor niemand meer op jo om deze tijd, schiet niet op zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ja jongens, dat filmpje is alweer offline maar load het weer up dan ;) was even kort hoe je in joint ops een submarine kan hebben >:) Verder heb ik de Startpost aangepast, dus die kun je ook weer chekken en ben ik erg blij met de site die SV3NNER opgezet heeft :) zal binnenkort ook filmbestanden erbij zetten die dan d.m.v. SV3NNER weer online komen :D _/-\o_

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Solomo schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 03:25:
[...]

helaas doet ook die link het niet en ook ik ben benieuwd :O
dacht ik nog even meet te spelen nu ik terug ben en nee hoor niemand meer op jo om deze tijd, schiet niet op zo :P
vreemd bij mij doet ie het wel (IE6 en Firefox) probeer dit ff copy\paste
http://jointopsmovie.groesser.nl
er staat ook een link in de startpost bij update.

[ Voor 9% gewijzigd door SV3NNER op 19-08-2005 13:38 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

hij doet het nu wel, maar op het moment dat ik poste kreeg ik telkens een 404 :)

maar het ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
HOLY SH*T
Joint Operations Update Now Available
Posted by Webmaster on 25 August 2005

Dear Fans of Joint Ops –

NovaLogic is announcing that an update to Joint Operations is here and ready for download. The single file update is 149MB. You can get the loose file update by selecting “update” in the game or by going to NovaLogic.com for the single file update. Updating in game is a quicker process than going to NovaLogic.com as the file sizes are significantly smaller. Please be sure to update your version of the game within the next week as the servers will do a mandatory migration of the code and server lobbies by September 5th.

For a list of the game play enhancements in this update please go to the Joint Operations forums and read the sticky entitled “Joint Operations Notes.”

Thanks for your continued support of Joint Ops and NovaLogic.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk mensen !!! hij komt eraan :D :D :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ja maar dan wil je weer kijken wat de aanpassingen zijn, maar is het forum down :P
maar er is tenminste weer een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:16
En er is een update van het spel :D. Je kan hem in game downloaden, maar dat duurt een eeuwigheid (en halverwege timed de connection out :() Dus hierbij de FTP-link:
[url]tp://ftp.novalogic.com/jotr/jo_update_082405_xx.exe[/url]
En nu is kijken wat er zoal verbeterd is! :)

BTW dit is voor TR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Following is a list of changes in the v1.6.7.13 update to JO:TR and JO:E

Game Additions and Changes:

In-game changes to video resolution will now produce a confirmation message before applying changes.
The KOTH Hot Zone now changes colors on the GPS map based on which team has more time in the Hot Zone.
The game now features a “Kill Cam” which will show the victim what direction he was killed from.
Players will now receive feedback in the form of their crosshair changing color, or if using an iron site, having their crosshair flash on the screen, when their bullets strike a live target.
The crosshair will render in a 1024x768 resolution.
Clicking the My Account button will no longer cause you to exit your game without first warning you.

NovaWorld Changes:

Checking “Remember My Login” in Joint Operations will no longer cause conflicts with other NovaLogic games you have installed.
Users will now be punted if after entering a server they fail to spawn or provide other input within 6 minutes of joining.
Improved ping code will provide more accurate ping times.
The NovaWorld login screen will no longer “Auto-Login”. Rather, if the player chooses to have the game “Remember my Login Information” then the game will auto-complete the Login and Password fields when this screen appears, but it will log the user in.
The NovaWorld account Help button has been updated.
The Ranking & Scoring Systems have been enhanced to give players a better and longer experience when playing Joint Operations.

Menu and Text Changes:

The in-game information and scoring screen has been updated to more accurately convey scoring information to the end user.
References to HUD map in game have been changed from “Spin Map” to “GPS”.
Dus nog niks tegen cheaters gedaan volgens mij en andere ingame problemen (schieten uit heli en andere voertuigen, waardoor je dus teamkill door kan maken :/ ) en nog meer zooi.... maar misschien heb ik het mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:47:
[...]

Dus nog niks tegen cheaters gedaan volgens mij en andere ingame problemen (schieten uit heli en andere voertuigen, waardoor je dus teamkill door kan maken :/ ) en nog meer zooi.... maar misschien heb ik het mis :)
Je zou zeggen met een update van 149mb dat ze toch wel wat opgelost zouden hebben. >:)
The game now features a “Kill Cam” which will show the victim what direction he was killed from.
yeah COD style. :*)

[ Voor 16% gewijzigd door SV3NNER op 26-08-2005 15:26 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:16
De update zelf is maar 50MB (zag ik staan tijdens het updaten in game, die vastliep) als je hem in het spel zelf download, maar 150 als je hem zelf installeert. Er staat op de site ook duidelijk vermeld dat de download idd groter is. En tegen cheaters... daar hebben ze toch punkbuster voor :? En dat andere probleem is eerder een lag-probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
The__Virus schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:41:
De update zelf is maar 50MB (zag ik staan tijdens het updaten in game, die vastliep) als je hem in het spel zelf download, maar 150 als je hem zelf installeert. Er staat op de site ook duidelijk vermeld dat de download idd groter is. En tegen cheaters... daar hebben ze toch punkbuster voor :? En dat andere probleem is eerder een lag-probleem denk ik.
Dan mogen ze punkbuster wel updaten want er zijn er ZAT die cheaten :) je hebt bijna wel elke server 1cheater zitten ;( volg de chat maar eens ;) ).

Kheb hem even gespeeld vanmiddag en volgens mij hebben ze ook het lopen en vliegen aangepast of het lag aan mij dat het allemaal iets aanvoelde. Wel is de kill cam grappig... tis beetje apart en je het ziet het maar heel even... en vooral snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ik begrijp niet dat er zoveel klachten over cheaters zijn, oké op 1 server waar PB niet draait hoor ik er wel veel van, maar op andere servers hoor ik nooit klachten. En aangezien ik of mensen die ik ken en waarvan ik weet dat ze niet cheaten redelijk vaak eerste zijn, gebruiken ze dan niet echt goede cheats.

Maar op het forum van mijn clan ziei k idd wel dat regelmatig er weer een cheater gebanned wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Goedennacht allemaal :)

De opkomst was wat magertjes (op de TS van ray), alleen Rayzman was er en zijn daarom eerst maar even wat gaan BF2 demo-en totdat de rest erwas. Aangezien er verder niemand was zijn we dit nog even blijven doen waarna we later zijn gaan Jo-en 8)

We hebben wat geknald op Fly Swatter en dat ging wel redelijk :p niet buitengewoon... maar twas niet frustrerend :D Zo tegen het einde zijn we even naar M'n Snipermap gegaan om deze aan Ray te laten zien.

En gelijk vind Ray weer wat leuks... Ik stond gewoon op de berg, niks bijzonders en wat ziet hij:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/clip01.jpg
Daarna draai ik mezelf om en doe verder niks... en ray ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/clip02.jpg
:?

Erg goed om jezelf te verstoppen dus :D :D :D sorry voor de nep thumbnails :>

Wel jammer dat ondertussen al 14dagen niks gepost is hierzo :o how come mensen !! speelt hier dan echt niemand meer JointOps ? en heb je niks te posten ? bugs, leuke dingen tijdens het gamen, mooie jo screens, nieuws, updates.. iets. ... ?

Verder staan de Screens die we hebben gemaakt op de JO site van Svenner dus die kan je nog bekijken als je dat niet gedaan had. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Damm Jammer dat ik niet wist dat jullie gister avond nog een potje gingen knallen
had nog wel ff mee willen doen. ;)

hier nog een screen die we laatst hebben gemaakt meer is te vinden op de site zie sig 8)
Afbeeldingslocatie: http://jointopsmovie.groesser.nl/Images3/Jointops%202005-08-25%2022-42-23-28.jpg

| Youtube |

• Sissors
  • Niet online
ff voor de info, de spec ops servers hebben friendly fire on en tracers uit. alle servers met MBL erachter maken gebruik van en melden aan de punkbuster master ban list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo ! het filmpje is gemonteerd :) kheb grotendeels de intro gepakt, die zal worden gebruikt bij de echte film, dus dan weten jullie alvast dat ;) alleen nu is het saai (vanwege de weinige woorden maar had geen zin om het echt "mooi" te gaan maken. Ook heb ik er maar "the rock" muziek onder gezet terwijl het niet klopt met wat je ziet, maar tis 10x beter dan geen muziek namelijk, scheeld heel veel.

Verder is dit dus een test filmpje gemaakt door 4acteurs en de bedoeling was om te laten zien, alsof er meer mensen aan hebben meegedaan. Of dit goed gelukt is moeten jullie ook even melden, ik vind het redelijk. Er zitten boel schoonheidsfouten in en alles is kort en snel, maar tis ook even in 3uur opgenomen en dan vind ik dit geen slechte prestatie ervan.

Morgen zal ik het renderen en uploaden naar de JO site en dan zal Svenner het erop zetten. Hopelijk maakt hij dan even hier een post, zodat je weet dat het erop staat en niet de hele tijd de website moet F5-en. (nu moet je dit ook niet in dit topic gaan doen 8)7) ;)

Twas weer een gezellig avond, en hopelijk volgende week weer !! :)
edit:
Rayzman & Solomo:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/jointops01.jpg

Dark-Lord & Arno:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/jointops02.jpg
Tijdens een ingame-aktie-gerelateerde-vechtscene. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 23-09-2005 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Het was weer gezellig gister avond :P
Ik kan niet wachten tot het filmpje online staat ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:35

Rayzman

+31 Rayzman

Ik zag dat het filmpje online stond. link
Zeker voor dat we het maar met vijf man in zo'n korte tijd gefilmd hebben ziet het er goed uit.
Ook een leuk intro Aap. Had je gewoon met je cam door het level gevlogen?

@Furby-killer Heb je ook zin en tijd om mee te doen,of heb je het te druk met GTR filmpjes?

[ Voor 16% gewijzigd door Rayzman op 23-09-2005 23:20 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Het was zeker gezellig gisteravond.... :*)

stabbing not allowed 8)

[ Voor 32% gewijzigd door @rno op 23-09-2005 23:24 ]

acteur in Joint Tweakers The Movie

• Dutchie!
Rayzman schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:18:
Ik zag dat het filmpje online stond. link
Zeker voor dat we het maar met vijf man in zo'n korte tijd gefilmd hebben ziet het er goed uit.
Ook een leuk intro Aap. Had je gewoon met je cam door het level gevlogen?

@Furby-killer Heb je ook zin en tijd om mee te doen,of heb je het te druk met GTR filmpjes?
Met die cam heb ik speciaal aanmoeten leggen dat stuk bos :p en zal ik ook gaan gebruiken voor de echte film. Kzal nog proberen om dat kloot filmpje in elkaar te draaien :)

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Dark Lord schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:57:
Het was weer gezellig gister avond :P
Ik kan niet wachten tot het filmpje online staat ;)
Ik heb het Filmpje Online gezet check m'n sig of de link natuurlijk
het staat in de download section!!!!!!!!!!!

JointOps
Afbeeldingslocatie: http://jointopsmovie.groesser.nl/pics/004.jpg

ik weet het, 't is al erg laat. >:)

Tof gedaan in zo'n korte tijd. ;)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
@rayzmann ik heb escalation niet, alleen JOTR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

furby-killer schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:16:
@rayzmann ik heb escalation niet, alleen JOTR :)
We Filmen niet alles met Escalation 8)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
SV3NNER schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:31:
[...]

We Filmen niet alles met Escalation 8)
Je hebt daar wel gelijk in, alleen komen (veel) objecten wel uit escalation, waardoor je het nodig hebt :)

Op het filmpje krijg ik maar weining reacties te zien (wil graag commentaar ofzo). Hebben jullie nog wel echte moed om verder te gaan :p ? volgens mij speelt niemand meer JO, alleen op donderdag omdat we dan nog filmen :) als de moed echt weg is, dan stop ik er ook mee hoor :o 8)7

speel nu steeds vaker de BF2 demo mensen, wat is dat vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Koop hem dan ook, dan kunnen we in BF2 gaan filmen. De editor is best goed.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
hoe kun je JO met BF2 vergelijken

JO taktiek = BF2 recht naar voren rennen (of rijden in tank)
JO voertuigen voor vervoer - BF2 voertuigen om in wilde weg te rijden en knallen tegelijk
JO geen dom TK systeem - BF2 dom TK systeem

ik kannnog wel ff doorgaan, maar JO is grafisch minder, maar wel een veel beter spel. voor videos misschien wel beter ja, maar niet voor gewoon spelen. Ik ken veel oud-clangenoten die BF2 gingen spelen, 1 keertje weer JO starte, en sindsdien alleen nog JO spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:25:
[...]

Je hebt daar wel gelijk in, alleen komen (veel) objecten wel uit escalation, waardoor je het nodig hebt :)

Op het filmpje krijg ik maar weining reacties te zien (wil graag commentaar ofzo). Hebben jullie nog wel echte moed om verder te gaan :p ? volgens mij speelt niemand meer JO, alleen op donderdag omdat we dan nog filmen :) als de moed echt weg is, dan stop ik er ook mee hoor :o 8)7

Hoeveel reacties wil je zien dan?? we zijn maar met een paar man.... :|

Maar gaan we weer stoppen met de film??? Ik hoop het niet want vind het harstikke leuk om te doen, alleen heb ik niet altijd de tijd/zin om een reactie te geven op het geen wat gemaakt is....

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

[...]

Als we er mee zouden stoppen zou ik het wel jammer vinden van de tijd die we er in hebben gestopt
Maar aan de andere kant, de filmpjes die ik van BF2 heb gezien die zijn echt :9~ :9~ :9~
hier te vinden Act of War
we hebben het er Donderdag avond nog wel over ;)

| Youtube |

• Dutchie!
@Arno:Natuurlijk niet ;) anders is weer alles voor niks geweest en dat wil ik niet :) Tis alleen zo vervelend werken omdat we steeds te weinig man hebben ;( (ik zoek bijv. reactie op het filmpje, lijkt het nu idd dat het met meer dan 4man gemaakt is? zoja, waarom, zonee, waarom :) ) in de echte film zullen we ook moeten faken (hebben we al gedaan) maar dan heb ik liever nu reacties zodat ik het beter kan voorbereiden :) daarom moet er goed naar het filmpje worden gekeken :). 1 Duidelijk probleem vond ik al dat we geen dode lichaamen hebben :p maar dat verzin ik wel iets op :D

Ik zal proberen voor donderdag weer een (stuk) van een scene te maken voor de film :) maar daar verschijnt nog wel een mail over :P

edit @Svenner: ik vind de filmpjes van BF2 totnu toe, leuk, simpel, maar heb nog geen "film" idee gehad en dat is juist het gaafste. Vaak zijn het wat stunts enzo en veel/snelle aktie. Ook word er teveel effecten gebruikt. Steeds verslomen en versnellen het beeld enz :) maar goed, die mensen maken een ander soort film en ik vind alles vet :P :D (zolang je maar kan zien dat er ook echt aan gewerkt is enzo)

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchie! op 28-09-2005 00:10 ]

• Dark Lord
furby-killer schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:

JO voertuigen voor vervoer - BF2 voertuigen om in wilde weg te rijden en knallen tegelijk
JO geen dom TK systeem - BF2 dom TK systeem

ik kannnog wel ff doorgaan, maar JO is grafisch minder, maar wel een veel beter spel. voor videos misschien wel beter ja, maar niet voor gewoon spelen. Ik ken veel oud-clangenoten die BF2 gingen spelen, 1 keertje weer JO starte, en sindsdien alleen nog JO spelen
Ik vindt BF2 echt veel beter dan JO, dat TK systeem vindt ik trouwens ook helemaal niet stom.
Als je gewoon niet je eigen mensen killed is er geen probleem (afgezien van paar bugs zoals met die BH).
Ik vindt dat ranking systeem met BF2 ook grappig.
In BF2 geeft je radar tenminste niet aan van welke kant je beschoten word en zijn er geen tracers zodat je meteen weet waar bv die sniper zit (specops servers op jo heeft dat nu dan ook).
Ik speel eigenlijk alleen nog maar JO vanwege de film, maar dat is toch niet erg? Ik vindt het erg leuk tijdens het filmen beetje filmen en kloten :P Ik zou het wel leuk vinden als er echt een mooie film uiteindelijk gemaakt wordt. Maar ik denk dat je dan soms toch wel minimaal 6 mensen tegelijk in beeld moet hebben.
Ik had eerst geen tijd en nu kan ik het filmpje niet kijken, dus ik zal morgen wel even kijken en er commentaar op geven.

10100111001

• Sissors
  • Niet online
IMO JO heeft evenvee;l met BF2 te maken dan met UT. Camoeflage is in JO veel belangrijker, terwijl je in BF2 gewoon de hele handel met bommenwerper plat legt.

en die tracers zijn alleen handig tegen snipers, en heb je medelijden met snipers? daar komt nog bij dat JO veel realister is op veel gebieden. Kogels die last hebben van zwaartekracht, minder kogels per kill nodig etc.

en het belangrijkste, je hebt veel meer vrijheid bij het kiezen van wapens

[ Voor 49% gewijzigd door Sissors op 28-09-2005 08:05 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

furby-killer schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:

Het spel is wat je er zelf van maakt. Tactiek heb je in BF2 zeer sterk, in JO, maar in beide games kan je zonder teactiek spelen.

• Dutchie!
furby-killer schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:03:
IMO JO heeft evenvee;l met BF2 te maken dan met UT. Camoeflage is in JO veel belangrijker, terwijl je in BF2 gewoon de hele handel met bommenwerper plat legt.

en die tracers zijn alleen handig tegen snipers, en heb je medelijden met snipers? daar komt nog bij dat JO veel realister is op veel gebieden. Kogels die last hebben van zwaartekracht, minder kogels per kill nodig etc.

Ik moet zeggen, dat de wapen keuze in JO idd beter is dan BF2 en dat je minder kogels hebt vind ik ook fijner (realistischer). Maar kwa tactiek is JO erg slecht :) helicopters die je zo kapot schiet, apc's die superkrachtig zijn en de vegetatie is sdichtbij erg goed, alleen op veraf verdwijnt het en zie je de mannetjes zo lopen want ontzettend dom is want dan heb je dus totaal geen cammoflage en dat vind ik jammer. JO vind ik zeker geen slechte game, maar nu BF2 eris, gaat mijn voorkeur nu uit naar BF2, omdat je daar echt goed in teamverband kan werken. Squad leader geeft tacget aan (heel spimpel en duidelijk). in JO is het 9/10 een rotzooitje helaas ;(

M.a.w. Beide games zijn gewoon goed, alleen heb je verschillen :Y) :+

• Sissors
  • Niet online
op grote afstand verdwijnt camoeflage niet hoor, je mannetje wordt gewoon compleet groen als ie ligt.
APC's zijn stuk minder sterk dan tanks in BF2, en het probleem bij helis is, is dat de meeste gewoon niet de kwaliteiten hebben om stingers te ontwijken. maar minigun heli-apc zijn prachtige gevechten als is de apc in het vooordeel. APC's zijn niet krachtiger dan in BF2 denk ik, alleen heb je geen tanks om te counteren.

enige grote nadeel zijn 40mm mounted grenade launchers. die zouden ze eruit moeten halen

• Dark Lord
furby-killer schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:03:
Zoals Aap al zei over grotere afstand verdwijnt de camo.
Idd is heel handig tegen snipers, je weet na 1 schot precies waar ze zitten. Je kan als sniper ongeveer 1 tot 3 kills maken voordat je ontdekt ben, dan is 3 nog veel.
Ik weet niet of dat nou realistisch is. Alsof in het leger iedereen met een ander wapen en pakje rondloopt. In BF2 heb je trouwens ook heelveel wapens, er zijn 6 classes en 3 teams dan ook nog eens unlocks.
furby-killer schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:53:
op grote afstand verdwijnt camoeflage niet hoor, je mannetje wordt gewoon compleet groen als ie ligt.
Bij mij niet hoor? Of is dat pas zo sinds de laatste patch?
APC's zijn niet krachtiger dan in BF2 denk ik, alleen heb je geen tanks om te counteren.
Er zijn wel tanks in JOE...

edit: ik kan het filmpje btw niet downloaden van de website, hij blijft hangen op 1% :/

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 28-09-2005 15:21 ]

10100111001

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Dark Lord schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:12:

edit: ik kan het filmpje btw niet downloaden van de website, hij blijft hangen op 1% :/
Site ligt plat :'( zal eens kijken wat er aan de hand is.
ik laat het wel weten als ie weer online is.

Edit:
Hmm erg vreemd kom ook niet op ftp, Site doet het de ene keer wel andere keer weer niet.
Downloaden lukt mij ook niet.

[ Voor 19% gewijzigd door SV3NNER op 28-09-2005 17:21 ]

| Youtube |

• Sissors
  • Niet online
in TR zijn geen tanks :)
Idd is heel handig tegen snipers, je weet na 1 schot precies waar ze zitten. Je kan als sniper ongeveer 1 tot 3 kills maken voordat je ontdekt ben, dan is 3 nog veel.
een sniper met beetje hersens verplaatst regelmatig, en je kan echt wel meer kills maken als je een goede positie hebt uitgekozen
Ik weet niet of dat nou realistisch is. Alsof in het leger iedereen met een ander wapen en pakje rondloopt. In BF2 heb je trouwens ook heelveel wapens, er zijn 6 classes en 3 teams dan ook nog eens unlocks.
dat maakt mij echt niks uit of het realistisch is. alsof je het éne moment een tank bestuurd daarna een heli
Bij mij niet hoor? Of is dat pas zo sinds de laatste patch?
beter kijken, is altijd al zo. alleen als je een stuk hoger zit, bijv in heli, verdwijnt camouflage. (en lijken hebben geen camouflage meer)

[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 28-09-2005 18:27 ]

• Dutchie!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/join.jpg
Meer screens kun je vinden op de site (zodra Svenner ze online zet :) ). (map upload).

Morgenavond word er weer gefilmd ! deze keer hebben wel VEEL mensen nodig. Iedereen die JO & TS heeft is welkom !! Escalation is deze keer niet nodig !! dus mensen heb je zin om donderdagavond mee te spelen in de film stuur dan een email naar: jporeel AT xs4all PUNT nl en dan krijg je meer info. We beginnen zo iets na 9uur, dus 9uur verzamelen op de TS :) (ip word vermeld in de mail)

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:25:
[afbeelding]
Meer screens kun je vinden op de site (zodra Svenner ze online zet :) ). (map upload).

Morgenavond word er weer gefilmd ! deze keer hebben wel VEEL mensen nodig. Iedereen die JO & TS heeft is welkom !! Escalation is deze keer niet nodig !! dus mensen heb je zin om donderdagavond mee te spelen in de film stuur dan een email naar: jporeel AT xs4all PUNT nl en dan krijg je meer info. We beginnen zo iets na 9uur, dus 9uur verzamelen op de TS :) (ip word vermeld in de mail)
Ahm.. vraagje.... De vaste kijkertjes/acteurs van de movie hoeven toch niet meer te mailen he??? 8)

• Dark Lord
furby-killer schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:25:beter kijken, is altijd al zo. alleen als je een stuk hoger zit, bijv in heli, verdwijnt camouflage. (en lijken hebben geen camouflage meer)
Hmm raar, kan je dat instellen ofzo? Want ik zie mensen altijd gewoon kruipen/liggen in het gras.

10100111001

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:25:
[afbeelding]
ik zet ze online zodra de site weer normaal functioneert er is namelijk een netwerkprobleem bij de server waar ik zelf niet aan kan komen. |:( (ze weten ervan en er wordt aan gewerkt)

toffe screen trouwens heb jij die gemaakt :*)

Ik ben er morgen ook bij Yeah Filmen!!! >:)

edit:Typfoutjes

[ Voor 9% gewijzigd door SV3NNER op 28-09-2005 22:10 ]

| Youtube |

• Sissors
  • Niet online
@dark lord, zie jij van afstand levende tegenstanders gewoon op het gras liggen zeg maar? dan zou het wel heel makkelijk zijn snipers te vinden

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:27

johanbarten

Fallout fanatic

Ik heb JO maar weer uit de kast getrokken, en mijzelf opgegeven voor de film :) Heb er best zin in :P

[ Voor 18% gewijzigd door johanbarten op 28-09-2005 22:57 ]

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Dark Lord schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:12:
[...]

Je kan em Downloaden nu, De site doet het weer en probleem is hopelijk verholpen. :*)

De nieuwe pics van Aap staan er ook bij!!!! :*)
johanbarten schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:56:
Ik heb JO maar weer uit de kast getrokken, en mijzelf opgegeven voor de film :) Heb er best zin in :P
Ok dan weer een Acteur erbij _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door SV3NNER op 29-09-2005 19:33 ]

| Youtube |

Verwijderd

daar komt nog bij dat JO veel realister is op veel gebieden. Kogels die last hebben van zwaartekracht, minder kogels per kill nodig etc.
Je vergeet "leaning" te vermelden (met "q" en "e" toets), Battlefield kent dat niet. Ik voel me altijd een houten Klaas in spellen die geen leaning ondersteunen. Voorzichtig om een hoekje kijken of schieten is er niet bij. Denk trouwens dat Battlefield samen met de Source engine nog de enige zijn die geen leaning ondersteunen. Onbegrijpelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 20:09 ]

• Sissors
  • Niet online
als we dan toch bezig zijn, als je in BF2 met jeep water raakt ontploft ie meteen. je kan niet onderwater zwemmen, je kan niet schieten in water

• Dark Lord
Het ligt denk gewoon vooral aan je smaak, bf2 is wat meer arcade.
Anyway, vanavond allemaal om 2100u komen he! :P Word weer fun

10100111001

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Bij freerecordshop zag ik dat ze een combipack JO en JOE samen voor 19,99 verkopen.
Is te krijgen vanaf 14-10-2005 linkje

specs pc

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Rayzman schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:54:
Bij freerecordshop zag ik dat ze een combipack JO en JOE samen voor 19,99 verkopen.
Is te krijgen vanaf 14-10-2005 linkje
Wow dat is een koopje, Dubbele fun voor 2 tientjes :*) :*) :*)

Filmen was cool ik ben benieuwd wat het wordt >:)

[ Voor 7% gewijzigd door SV3NNER op 30-09-2005 00:02 ]

| Youtube |

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

Fallout/johanbarten heeft nu ook een filmrol te pakken :D. ik ben benieuwt naar het eindresulaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mensen twas leuk vanavond :) ik had het beter moeten inschatten want ik had geen idee dat het zo zou lopen :) dat met de bots kwam ook allemaal "vlak" voor de film en de landing heb ik geinprofiseerd maar dat gaat wel goed uitpakken denk ik :) had het namelijk allemaal eerst voor een ESC map willen doen en andere keer filmen maar ach, waarom niet proberen gewoon vanavond al en dat is "denk ik" aardig goed gelukt :) morgen ga ik het monteren (als ik genoeg tijd heb).

Verder even enkele screens. Grote versies kun je later van de site downloaden zodra ik ze erop zet maar dat moet ik even uitzoeken want ik heb wel 30 jumpofoto's ofzo en ze lijken allemaal erg op elkaar en dat is zonde van de webspace :)

dus... pics!!!111oneone
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/groep02.jpg
zonder brandende autoband.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/groep01.jpg
met brandende autoband.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/aktie.jpg
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ( ik moet eens kijken of ik er een leuk GIFje van kan maken :p
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/JO/fallon.jpg
:/ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

Lol ik sta er ook weer lekker bij op de laatste screen :X :P

Het was best gezellig gisteren. Best wat lol gehad, vooral die scene met die RPG en bootjes :P
Als er weer wat gefilmd word ben ik weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
heeft het nut om escalation te kopen? ik weet het kost niet veel, maar is het beter dan TR? Ik ben bang dat het meer BF2 achtig wordt zoals tanks enzo, en dat hoeft juist niet van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:29:
Mensen twas leuk vanavond :). <-knip->

dus... pics!!!111oneone
[afbeelding]
[afbeelding]
met brandende autoband.
[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ( ik moet eens kijken of ik er een leuk GIFje van kan maken :p
[afbeelding]
Het was erg leuk gisteravond... :)

Alleen volgende keer misschien een "plas"pauze inlassen???? 8)7 Op de laatste pic lijkt het of iemand heel erg moet..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
furby-killer schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:32:
heeft het nut om escalation te kopen? ik weet het kost niet veel, maar is het beter dan TR? Ik ben bang dat het meer BF2 achtig wordt zoals tanks enzo, en dat hoeft juist niet van mij.
"beter" is een groot woord :) je hebt meer maps, meer voertuigen, meer wapens enz. Wel is ESC meer gericht op voertuigen oorlog dan TR. Maarja, vind dat de APC het in TR ook behoorlijk kunnen verpesten op (veel) maps. Alleen al op "straits of mallica" die map van gisteravond dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:29:

Verder even enkele screens. Grote versies kun je later van de site downloaden zodra ik ze erop zet maar dat moet ik even uitzoeken want ik heb wel 30 jumpofoto's ofzo en ze lijken allemaal erg op elkaar en dat is zonde van de webspace :)

dus... pics!!!111oneone
[afbeelding]
[afbeelding]
met brandende autoband.
[afbeelding]
[afbeelding]
Coole pics ik voeg ze graag toe aan m'n collectie!! >:)

Ik heb wel het vermoeden dat we vroeger veel meer tijd staken in de scene's
en dat ze er ook wat beter uitkwamen dan nu, maar verder blijf ik het leuk vinden :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
SV3NNER schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:08:
[...]
Coole pics ik voeg ze graag toe aan m'n collectie!! >:)

Ik heb wel het vermoeden dat we vroeger veel meer tijd staken in de scene's
en dat ze er ook wat beter uitkwamen dan nu, maar verder blijf ik het leuk vinden :*)
Vroeger werd er zeker meer tijd ingestopt. Denk wel 10uur per scene aan voorbereiding en dan filmen (3~4uur) en dan nog eens monteren. Nou, dat werden eggbird en ik een beetje beu :p

Nu doe ik idd alles veel sneller, zodat ik er lekkere vaart inkan houden en ook in de film. Als onze eerste film was afgekomen, was het zeker een "slome / langdradige" film geweest wat je zovaak ziet met gamesfilms. De snelheid zal ongeveer gaan als hetgeen je ziet in "test scene2" alleen beter :) want dat filmpje is zo slecht vind ik :p kheb echt enorm veel fouten gezien. Maar de snelheid die in het filmpje ziet, kijkt het wel lekker. Je ziet niet bijv. een 2mannetjes 2minuten in beeld een stukje lopen. Om te vergelijken, moet je maar eens de aller eerste test scene bekijken van de oude film. Dat is het instappen en vliegen en landen met een heli. Dat gaat erg vlot :X wel jammer natuurlijk dat de film nooit is afgekomen, want ik het het persoonlijk toch wel gaaf gevonden en waarschijnlijk jullie ook.

Komende donderdag moeten we iedergeval nog een stukje varen, want ik moet nog meer hebben namelijk :) we gaan netzolang dingen opnieuw doen / herhalen / bijvoegen totdat het een mooi eindresultaat word :) JT all the way !!

En daarna stap ik over op BF2 O-)

EDIT: MENSEN HETGEEN IK NU HEB, van gister stukje IS AL ENORM VET !! :D :D :D ik denk dat ik het morgen kan uploaden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 30-09-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Klinkt goed Aap. Ik vond het ook weer heel leuk gisteravond, maar toen we op die public server gingen was het jammer dat we steeds dood gingen :P

about escalation: Ik denk wel dat escalation het waard is om te kopen. Maar als je echt tegen tanks bent is het mischien niet echt nuttig..

[ Voor 34% gewijzigd door Dark Lord op 30-09-2005 20:22 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:58:
[...]

Vroeger werd er zeker meer tijd ingestopt. Denk wel 10uur per scene aan voorbereiding en dan filmen (3~4uur) en dan nog eens monteren. Nou, dat werden eggbird en ik een beetje beu :p

Om te vergelijken, moet je maar eens de aller eerste test scene bekijken van de oude film. Dat is het instappen en vliegen en landen met een heli. Dat gaat erg vlot :X wel jammer natuurlijk dat de film nooit is afgekomen, want ik het het persoonlijk toch wel gaaf gevonden en waarschijnlijk jullie ook.
De eerste testscene vond ik echt vet gemaakt,goede camerahoeken enzo.
Als je die nieuwe scene wilt uploaden mail me ff vooraf want dan moeten we een andere scene van de site gooien ivm ruimte gebrek wat daardoor onstaat. :*)
Is benieuwd wat het resultaat van donderdag is

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ik heb net ff "Test Scene: 2" gekeken van vorige week en ik vind hem echt geweldig :D
Echt heel goed gedaan, ik vond het ook heel leuk om die te filmen heel mooi in beeld gebracht alleen met het intro dat je dat riviertje volgt gaan de bochten iets te scherp, ik weet ff niet precies hoe ik het moet zeggen maar het zou het mischien wat vloeiender kunnen ofzo? Het is natuurlijk lastig als je het zo met de muis doet. Maar dat is maar een heel klein detail voorderest echt vet :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
W000T mensen de film is binnen afgemonteerd :) ik heb een mail gestuurd met de link ernaar, omdat dit stukje film in de echte film komt en daarom wil ik het dus nog niet aan de rest laten zien (lees: andere mensen dan de -JT- crew). Dus, check je mail !! ... ennu hij is enorm vet, als je je muziek "hard" zet komt alles nog beter uit :p .

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 01-10-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

ik had geen idee wat ik er van moest verwachten tijdens de filmshoot. Maar het eindresultaat is echt vet :D. Spannend muziekje er onder gezet trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:23:
W000T mensen de film is binnen afgemonteerd :) ik heb een mail gestuurd met de link ernaar, omdat dit stukje film in de echte film komt en daarom wil ik het dus nog niet aan de rest laten zien (lees: andere mensen dan de -JT- crew). Dus, check je mail !! ... ennu hij is enorm vet, als je je muziek "hard" zet komt alles nog beter uit :p .
Aap, ik heb er maar een word voor: "Geweldig" !!!!! _/-\o_. Het lijkt nu net als of we er lang overgedaan hebben, maar dit alles is toch echt maar in een avond gebeurd... hulde aan iedereen.....

[ Voor 3% gewijzigd door @rno op 01-10-2005 17:25 . Reden: stomme typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Aap, het filmpje ziet er erg goed uit. Het lijkt ook echt of we met veel meer zijn. :*)
Misschien als je de link ook naar Eggbird stuurt, dat we hem weer over kunnen halen om weer mee te doen. Het is tenslotte erg leuk om te doen.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Het filmpje is echt goed! Goede muziek :)
Maar ik mis eigenlijk 2 boten met de landing :P
Die mannetjes die doodgaan in de boot en dan beetje omhoog komen vindt ik ook niet echt storend eigenlijk, als ik er niet op lette zou het me geeneens opvallen denk ik.
Waar is de muziek eigenlijk van? komt me bekent voor.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Muziek is van de film The Rock, ook al gejat voor Expeditie Robinson..

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Dark Lord schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:49:
Het filmpje is echt goed! Goede muziek :)
Maar ik mis eigenlijk 2 boten met de landing :P
Die mannetjes die doodgaan in de boot en dan beetje omhoog komen vindt ik ook niet echt storend eigenlijk, als ik er niet op lette zou het me geeneens opvallen denk ik.
Waar is de muziek eigenlijk van? komt me bekent voor.
We hebben toch een splitsing met de boten :p nou de andere boten gaan "ergens anders" aan land :) vandaar dat je ze nu niet ziet.

edit: @Rayzman. Ik denk dat eggbird niet mee zal doen :) had hem in wow een mail gestuurd, die hij vast al heeft gelezen (vroeg of hij weer mee kwam doen, voor donderdag) maar hij reageerde er niet op ;( eggbird zit vast in wow :p zelfs BF2 (wat hij gekocht heeft) speelt hij niet, wat wel jammer is. Ook onroptem zit vast in wow :p anders was hij wel gekomen donderdag.

Als ik hem weer in wow zie, spreek ik hem wel weer eens aan ;) :)

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 01-10-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Hij ziet er strak uit, hopen dat we nu een complete film krijgen :P

al weer zin in donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:08:
[...]

We hebben toch een splitsing met de boten :p nou de andere boten gaan "ergens anders" aan land :) vandaar dat je ze nu niet ziet.
Ohja dat is waar ook :P
Even niet aan gedacht :9 dan is het filmpje gewoon perfect ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Lord op 01-10-2005 17:51 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
donderdag kan ik niet, dus kunnen jullie escalation gebruiken

werd wel emotioneel van het filmpje :P
little birds zijn mooi als ze in formatie vliegen

[ Voor 44% gewijzigd door Sissors op 01-10-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

O Yooooo dit filmpje is vet,
had ik eerlijk gezecht niet verw8 >:)
De muziek erbij is ook goed gedaan
zoiets kunnen we dus ook doen met 4 heli's(Littlebirds)
vol met mannetjes lijkt me tof

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Kheb blijkbaar niet overdreven he :p dat ik het mooiste vond wat we tot nu toe gecreerd hebben :) dit is nou het leuke van met z'n alleen samenwerken... iedereen levert zijn steentje bij en dan krijg je een cool eindproduct :)

* Dutchie! wou dat hij dit werk als beroep kon doen ;(

edit: en jawel hoor, you've got mail

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 01-10-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

ik zal nog wel even kijken of ik escalation nog ergens kan vinden :P. heb geloof ik nog ergens een kortingsbon van de frs liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:10:
Kheb blijkbaar niet overdreven he :p dat ik het mooiste vond wat we tot nu toe gecreerd hebben :) dit is nou het leuke van met z'n alleen samenwerken... iedereen levert zijn steentje bij en dan krijg je een cool eindproduct :)

* @rno wou dat hij dit werk als beroep kon doen ;(

edit: en jawel hoor, you've got mail
Ook het 2e filmpje ziet er :9~ uit... knap hoe je dat alarm gedaan hebt..
[mierenneukmode]alleen bij 00:05 seconden zie je iemand op de bunker lopen in de verte.. was da??[/mierneukmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Arn0 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:36:
[...]

Ook het 2e filmpje ziet er :9~ uit... knap hoe je dat alarm gedaan hebt..
[mierenneukmode]alleen bij 00:05 seconden zie je iemand op de bunker lopen in de verte.. was da??[/mierneukmode]
spoiler:
dat is solomo ;) in het vorige filmpje, deel4, kun je Sv3nner ergens spotten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Aap schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:47:
[...]

spoiler:
spoiler:
Svener is wel moeilijker te vinden aangezien hij niet beweegt in het filmpje, het is meer dat ik me opeens herinnerde dat hij daar zat dat ik hem ook kon vinden, 1:16 tot 1:18 rechts bovenin, komt een brokstuk vlak naast hem neer en maakt een zwarte vlek op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

[...]

spoiler:
Hmm, voortaan maar eerst mailtje lezen in plaats van op de link te drukken en filmpje te bekijken.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

[...]

spoiler:
Ik zij nog ben ik niet in beeld. >:)
Maar deel 2 is ook echt super geworden
Ik was al bijna vergeten dat we die gemaakt hadden 8)7

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

@Johanbarten&Furbykiller
wat zijn jullie ingame namen van Joint Operations >:)
dan kan ik jullie op de site zetten als acteur :*)

Furby-killer-DöG : added >:)

[ Voor 14% gewijzigd door SV3NNER op 06-10-2005 20:15 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Furby-killer-DöG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Die test intro (van gister) is leuk gedaan :)
Alleen zoals je gister al zei op een gegeven moment zie je die schaduw verspringen, dat is wel erg jammer.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik denk trouwens wel dat we het filmpje van gister maar niet moeten gebruiken voor de intro van de echte film. Geeft een verkeerd beeld :) misschien gooi ik hem bij het "blooper filmpje" of bij het einde :) ik had het beter verwacht namelijk :) maar goed, daarom gaan we donderdag weer verder !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:40:
Ik denk trouwens wel dat we het filmpje van gister maar niet moeten gebruiken voor de intro van de echte film. Geeft een verkeerd beeld :) misschien gooi ik hem bij het "blooper filmpje" of bij het einde :) ik had het beter verwacht namelijk :) maar goed, daarom gaan we donderdag weer verder !! :D
Het is idd niet echt passend bij een serieuze film denk ik.
Is wel grappig voor bloopers ja of helemaal aan het einde van de film bij de aftiteling. Wat is eigenlijk het verhaal van de film? waarom is er oorlog etc.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:40:
idd ik vind het een leuk filmpje maar echt passend voor een intro is het niet.
voor de aftiteling is het meer geschikt denk ik.
Weet je de oude JOM trailer nog met die Jeep en Littlebird,
zoiets als dat vind ik wel een idee voor een Intro. :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Ik had eigenlijk niet eens gemerkt dat het zo donker was. In het filmpje is het behoorlijk donker namelijk.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• istrebitel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-07 04:26
Hallo mensen,

ik speel ook joint operations, zijn sommige mensen hier nog steeds online? en op welke server spelen jullie dan?
ik zou ook best mee willen doen met een filmpje mijn mail adres is turbinesrule[apenstaart]hotmail.com

ik speel onder de naam veyron, binnenkort JF-Cataclyst, op server thunder 1 of rice paper1 (AAS in ieder geval :Y)

groeten

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
istrebitel schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 08:53:
Hallo mensen,

ik speel ook joint operations, zijn sommige mensen hier nog steeds online? en op welke server spelen jullie dan?
Nee, ik speel alleen nog BF2 :P
ik zou ook best mee willen doen met een filmpje mijn mail adres is turbinesrule[apenstaart]hotmail.com
Dan moet je even naar Aap emailen, zijn adres staat wel een paar posts terug.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
istrebitel schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 08:53:
Hallo mensen,

ik speel onder de naam veyron, binnenkort JF-Cataclyst, op server thunder 1 of rice paper1 (AAS in ieder geval :Y)

groeten

Niels
Hey erg leuk dat je wat laat horen in het JO topic. Als je idd wilt meedoen met de film, wat uiteraard kan moet je even een mail sturen naar: jporeel AT xs4all DOT nl en dan moet je maar even je naam, speelnaam en wat je hebt. (teamspeak, headset, Typhoon rising, Escalation enz) vermelden. We filmen eigelijk altijd op donderdagavond, van 21:00 tot 00:00 meestal (vaak iets later ;) )

Laat even wat van je horen en dan komt het allemaal goed ! ps check de sig van Sv3nner even ;)

Mededeling !!!!
Mensen, aangezien ik volgende week iets meer tijd heb om aan JO te besteden, hoop ik dat iedereen a.s. donderdag kan komen want ik wil van de keer, echt veel filmen. Even keer iets minder kloten :) want hoemeer we donderdag opnemen, hoemeer ik kan monteren namelijk.

We gaan het lekker varrieren want er moeten nog hier en daar wat overnieuw gedaan worden. Er komt nog een mail met verdere plannig :) maar wilde dit alvast mededelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 11:50
Hier nog iemand, mail is onderweg

Willson, the best med a soldier can get :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• istrebitel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-07 04:26
Ik heb mn mailtje verstuurt

Willson, wat is jouw in game naam, misschien kom ik je een keer tegen, kunnen we smane spelen

groeten Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:58:

Mededeling !!!!
Mensen, aangezien ik volgende week iets meer tijd heb om aan JO te besteden, hoop ik dat iedereen a.s. donderdag kan komen want ik wil van de keer, echt veel filmen. Even keer iets minder kloten :) want hoemeer we donderdag opnemen, hoemeer ik kan monteren namelijk.

We gaan het lekker varrieren want er moeten nog hier en daar wat overnieuw gedaan worden. Er komt nog een mail met verdere plannig :) maar wilde dit alvast mededelen.
Ik denk dat ik er morgen niet bij kan wezen helaas. :/
mocht ik wel komen zien jullie mij wel verschijnen.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo het filmen zit er weer op :)

Helaas heb ik niet zoveel kunnen filmen als ik had gehoopt, omdat er gewoon te veel gekloot werd :p komt gewoon omdat we nu met _veel_ man zaten en dan gaat het toch lastiger, omdat je al snel wat vaker even moet wachten.

Khoop wel dat de opnames goed zijn, zodat ik het weer aan elkaar kan plakken en of ik weer wat kan laten zien. Waarschijnlijk niet, omdat ik de helicopter vlucht mis die ik nog had willen opnemen :(

Verder was het weer erg leuk :p en ging het op het laadst nog lekker vlot :)

onroptem jij mag niet meer komen :p ;) tenzij je beloofd minder te kloten O-)

:p Volgende week weer mannen :) ? khoop van wel ! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:15:
:p Volgende week weer mannen :) ? khoop van wel ! :Y)
Ja ik heb volgende week wel tijd waarschijnlijk.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Het was wel weer tof alleen jammer dat ik half van de tijd een beetje afwezig was. O-)
Ik had nogal belangrijke dingen te bespreken via de telefoon. :?
Aap schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:15:
)

onroptem jij mag niet meer komen :p ;) tenzij je beloofd minder te kloten O-)
zijn we wel gewend van Onroptem (vorige Film) :*)

[ Voor 46% gewijzigd door SV3NNER op 14-10-2005 17:35 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayzman schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:30:
Ik had eigenlijk niet eens gemerkt dat het zo donker was. In het filmpje is het behoorlijk donker namelijk.
Als ik de volgende keer roep in bf2 moet je wel hoi teruzeggen he

Op de server van GOF was je :o

ik zit onder de naam sneaker-JT-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Wilde even melden dat ik de eerste 4minuten van de film af heb :) (naja 95%). Ook moet ik bijdeze zeggen dat er geen nieuwe mensen meer kunnen meedoen met deze film. De namen heb ik verwerkt in de film al, we hebben momenteel steeds genoeg mensen en nieuwe mensen moeten het ook weer steeds leren :)

Mogt je nog wel mee willen doen, altijd mailtje sturen alleen je naam zal dan komen bij de aftiteling en niet in het begin van de film :) en ik moet zeggen, tword een mooie film 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik ben de laatste dagen bijna elke dag wel even op de specopsserver te vinden, maar wat me nu gebeurd is:

ik moet een nieuwe patch downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Solomo schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:53:
Ik ben de laatste dagen bijna elke dag wel even op de specopsserver te vinden, maar wat me nu gebeurd is:

ik moet een nieuwe patch downloaden :D
bizar :P

Ik kan komende donderdag niet dan ben ik niet thuis.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

*blaat*

verkeerde link van novaworld gekregen, en dus ook niet goed opgelet :X

[ Voor 117% gewijzigd door @rno op 27-10-2005 07:41 . Reden: verkeerde link op novaword ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Helaas is zijn dat wel de update notes van de vorige update, nu:
nieuwe update notes
blaat over ingame update die sneller gaat dan een complete download via de site...

The following is a list of changes in the Version Number: 1.6.9.2 update to Joint Operations: Typhoon Rising, Escalation & Joint Operations Combine Arms Update

Game Additions and Changes:

• There is now a server-side option for “hit feedback”. This option defaults to on and is accessible from the game.cfg configurations file. The field name is “hitfeedback”.
• Updated multiplayer end game win screens to more accurately reflect the state of the win/loss.

Resolution of Open Issues:

• Control Point Takeovers (CP Takeovers) are once again being displayed in the end game stats and are correctly being uploaded to the stat databases.
• The “/serveonly” command will now render text on systems that have a video card without hardware texture and lighting.
• Resolved an issue that would cause AI to move in the wrong direction in some user created maps. .
• Resolved an issue that was causing players’ scores to reset when they died in COOP games.
• Resolved an issue that would sometimes cause ammo types to be incorrectly displayed in the armory menu in Joint Operations: Escalation.
• Resolved an issue that occurred when joining some games late, would cause player to receive invalid attach points for attach points occupied by AI.
• Resolved a couple of issues associated with the commander’s map and commander’s map waypoints.

Mission Changes and Adjustments:

• Multiplayer map TK – Awon Atoll has had its Hot-Zone resized to be enhance playability
• TK – Awon Atoll has had an issue resolved, that used to allow players to receive zone time while not actually being in the zone.
• AS – Karo Highlands had some vehicles flagged as the incorrect team. This has been remedied.
• AS – Klong River Slums has had some floating objects come down to earth

[ Voor 20% gewijzigd door solomo op 27-10-2005 00:00 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste