Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:19:
[...]

Ligt eraan waar je van houd :) in de uitbreiding zitten aantal nieuwe voertuigen en wapens. Zelf vind ik er een aantal van leuk, maar vaak is het de indeling van de mappen die het verpesten. Ze zetten te veel voertuigen neer waardoor je totale chaos krijgt wat gewoon niet meer leuk is.

Volgens mij kun je op het novaworld forum wel een beta downloaden van escalation en kun je beetje kijken hoe het in elkaar steekt.

Als je meer van realisme houd, zou ik niet voor de uitbreiding gaan, want je kan nu met tanks flink stunten :/ wat ik dan weer jammer vind :(
ik heb zelf al die beta gedraaid maar wat ik afvroeg hoe gdraagd iedereen zich ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Rayzman schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:44:
Leuk stukje film aap. Ik denk alleen dat we een probleempje hebben met verder filmen, want volgens mij hebben we geen Teamspeak server meer.
Ik heb zelf ook wel eens een TS server draaien maar als we verder willen, moet gewoon iemand met de dikste internetlijn het maar hosten B) zoals Sv3nner al zegt :)
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:34:
[...]

ik heb zelf al die beta gedraaid maar wat ik afvroeg hoe gdraagd iedereen zich ....
Als zotten :+ het samen spelen is daarbij echt zoek op de public servers. :/ iedereen rent naar een voertuig, jumpt erin en gaat weg. Of het nu een tank is, waar je 3man inhoort of een jeep, 9/10keer stapt iemand alleen in en gaat weg :( :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Aanstaande Donderdag ben ik er hoogst waarschijnlijk voor de verandering eens niet :(

maar de film moet gewoon af gemaakt worden, met of zonder aanpassingen in het huidige script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

In Typhoon Rising gaat het op sommige maps al helemaal fout (met teenage delta als triest dieptepunt :|) en dat zal in Escalation alleen maar erger zijn. Als ze die voertuigen wat beter uitgewerkt hadden, had de uitbreiding nog best goed kunnen zijn. Desondanks speel ik het nog steeds wel een aantal malen per week. En daarbij is de samenwerking op momenten helemaal niet slecht en soms zelfs behoorlijk goed.

Is Battlefield 2 trouwens nog een beetje vergelijkbaar met JO of heb je daar ook vooral voertuigengeweld?

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 04-07-2005 23:17 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
tja tis misschien wel leuk om weer verder te gaan maare... ik ben heel erg bang dat als we weer beginnen, ik me weer dood ga ergeren aan de bugs in JO. Ik zie et nog niet zo zitten eigenlijk....

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
PromoX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:15:
In Typhoon Rising gaat het op sommige maps al helemaal fout (met teenage delta als triest dieptepunt :|) en dat zal in Escalation alleen maar erger zijn. Als ze die voertuigen wat beter uitgewerkt hadden, had de uitbreiding nog best goed kunnen zijn. Desondanks speel ik het nog steeds wel een aantal malen per week. En daarbij is de samenwerking op momenten helemaal niet slecht en soms zelfs behoorlijk goed.

Is Battlefield 2 trouwens nog een beetje vergelijkbaar met JO of heb je daar ook vooral voertuigengeweld?
Alleen maar voertuigen geweld!
Dat is de reden dat ik nog steeds ben blijven hangen op DF: Black Hawk Down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom maar op waar zijn jullie ..heb er weer zin in ...

heb weer net wat potjes gespeeld maar de sfeer blijft hoor ,,,zoals altijd ..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik ben er misschien vanavond ook :) mijn pc heeft nog steeds kuurtjes ;) maar dat word morgen gefix0rt. >:) Format c:\ >:) vanavond even "veel" backupen :) Dus misschien zie je me nog. Gewoon even zoeken bij de player names en dan op *JT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het "like the old days"

Me naam was altijd -=sneaker=-JT ken je me nu beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:54:
ik weet het "like the old days"

Me naam was altijd -=sneaker=-JT ken je me nu beter ?
Kijk dat verklaard een hoop :D ik heb toen der tijd nog gespeeld onder Yohannis -JT- NL maar nu is het allemaal Aap ;) :P

Ik ga om 9uur naar JO, waarschijnlijk komt Solomo ook en vermoed dat Arno ook komt :) dus wie weet hebben we weer een "zooi" JTers online :) moeten we wel ingame even een team aanmaken want de TS is foetsie en mijn pc is (nu) niet zo betrouwbaar om zelf te hosten ;)

-----------------------------------------
edit:
Na anderhalf uurtje JO te hebben gespeeld, met best veel bekende :p en das altijd leuk. Het med-den werd iedergeval goed gedaan _/-\o_

Op een gegeven moment ben ik in een bootje gesprongen en vaarde meteen tegen een ander bootje, wat dit als resultaat opleverde: klik ook gelijk wat JTers erbij geroepen op de TS server :)

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 05-07-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Heb ik net weer JO geinstalleerd krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/jomessage.JPG

:+

Tgaat hier wel om een OUDE update hoor, een nieuwe is er nog steeds niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Afbeeldingslocatie: http://www.insight-concepts.com/jopatch.jpg

Het is uit een topic van Novaworld https://www.novaworld.com....aspx?topic_ID=6220254656

[ Voor 98% gewijzigd door Temraakle op 11-07-2005 17:45 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahha, geniaal plaatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

_/-\o_ Haha beter stuur je dit naar Novalogic. _/-\o_

(offtopic) tijd voor BF2 >:)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:04

Rayzman

+31 Rayzman

Onroptem, als je me ff mailt op het adres in m'n profiel kan ik je het ip van m'n teamspeak server geven.
Dit aangezien de i3d server niet meer bestaat.(Waarschijnlijk DaMorpheus z'n private BF2 ranked server geworden O-) )

Ik ga ip het niet hier in het topic noemen aangezien, ik anders mischien bandbreedte problemen krijg.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Gisteravond samen met Solomo en Rayzman JO gespeeld :) vanavond weer JO gespeeld samen met Solomo en arno (ik zou maar een half uurtje spelen, is toch weer 2,5uur geworden 8)7 ) en morgenavond weer :) hopelijk komen er dan veel -JT-ers :D

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 13-07-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:50:
Gisteravond samen met Solomo en Rayzman JO gespeeld :) vanavond weer JO gespeeld samen met Solomo en arno (ik zou maar een half uurtje spelen, is toch weer 2,5uur geworden 8)7 ) en morgenavond weer :) hopelijk komen er dan veel -JT-ers :D
Inderdaad half uurtje he :+ ....

Denk dat ik vanavond maar niet kom O-) ;)

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ik kom vavavond (nu? of laat in de avond?) nog wel spelen :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Dark Lord schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:44:
Ik kom vavavond (nu? of laat in de avond?) nog wel spelen :)
ja idd we hebben je even gezien (zo vervolg post van onze oorlogs correspondent aap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Ik was er dus toch weer (gister)vanavond O-) .... (zie hierboven) (ja weer nachtwerk 8)7 )

Kon het dus toch weer niet laten.....

[ Voor 19% gewijzigd door @rno op 15-07-2005 00:42 . Reden: het was al nacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Na een 3daagse oorlog, is de strijd om de indonesise eilanden nog steeds niet beslist. Honderden, zoniet duizenden soldaten zijn al aan beide kanten gevallen. Zowel de JO troepen als de INDO troepen wachte beide al maanden op een geheim pakket dat van een speciaal bedrijf, novalogic moet komen. Hierdoor zouden beide troepen weer geadvanceerdere wapens krijgen, betere uitvoeringen van wapens en een duikbril. Tevens zal er een speciaal beleid tegen mensen die zogenaamd doen "cheaten."

Tot zover de media. De verslaggever met een reeelblik, m4 in de hand en suisende oren van granaat inslagen weet wel wat beters te melden... "Chaos !! dat is het... Gruwelijk, ... mijn beste maat, jantje klit kreeg een RPG in zijn maag. Het ding ontplofte nog niet eens zodat hij vreselijke pijn had... :'( wat een oorlog !! gruwelijk ! Wanneer de Apaches aankomen rent iedereen naar binnen want voordat je het weet is het 1 grote zooi.... " ik wil naar mama...

:/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Kreeg weer een geniaal idee :D https://www.novaworld.com....aspx?topic_ID=6253376864 ;) hopelijk wil dit helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Ik heb geprobeerd om iets meer intresse te wekken.....

Ik hoop dat het helpt.... We shall see.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Solomo schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:32:
[...]

ja idd we hebben je even gezien (zo vervolg post van onze oorlogs correspondent aap)
Ik had echt vreselijke hoofdpijn dus was maar even gestopt met spelen :P
Klinkt leuk :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

heb er ook maar even gepost en een url naar ons eerst optreden (testcase) toegevoegd.
zijn een aantal 16- die ook wel mee willen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Maar ga je nu helemaal niks meer doen met die oude film? Of kan je nog delen van de oude film in de nieuwe verwerken mischien?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg eens ..ik ben wat aan het spelen....komen jullie ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:39:
zeg eens ..ik ben wat aan het spelen....komen jullie ook
Zou wel willen...

Ben aan het werk :/

Aap ook trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensjes, net dit topic gevonden...beetje laat natuurlijk, maar laat ik mezelf ff voorstellen.

Kben beta tester voor JO vanaf t eerste uur geweest, ben nu gestopt. Ksta op de servers beter bekend als Mr. Wizard of Mikey S.

Zal bij sommige Jt ers wel een belletje laten rinkelen ;) Ik ben niet echt een n00b. Sta 99% van de tijd altijd in de top 10 dus tja, maar ik hoe wel van een beetje teamplay. En ik heb de Jt ers aan eht werk gezien, is echt uber! Dus bij deze ga ik me bij deze clan die geen clan is aansluiten Als Mr. Wizard -JT-

Kzie jullie in de servers, waar word trouwens het meest gespeelt door JT leden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arn0 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:47:
[...]

Zou wel willen...

Aap ook trouwens....
je zult maar vacantie hebben O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Arn0 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:47:
[...]

Zou wel willen...

Aap ook trouwens....
Kuch, het moet zijn..

Arno ook trouwens.... :+
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:48:
Hey mensjes, net dit topic gevonden...beetje laat natuurlijk, maar laat ik mezelf ff voorstellen.

Kben beta tester voor JO vanaf t eerste uur geweest, ben nu gestopt. Ksta op de servers beter bekend als Mr. Wizard of Mikey S.

Zal bij sommige Jt ers wel een belletje laten rinkelen ;) Ik ben niet echt een n00b. Sta 99% van de tijd altijd in de top 10 dus tja, maar ik hoe wel van een beetje teamplay. En ik heb de Jt ers aan eht werk gezien, is echt uber! Dus bij deze ga ik me bij deze clan die geen clan is aansluiten Als Mr. Wizard -JT-

Kzie jullie in de servers, waar word trouwens het meest gespeelt door JT leden?
1ste. Welkom _/-\o_
2de. Vaak (eigenlijk altijd) is het JO tijd ;) savonds van 21.00uur tot iets na 0:00en. Verde spelen we vaak op Fly Swatters, Donnerkrieg, Thunder (1/2/3 soms). Of een andere leuke server. We spelen zowel JO:TR als JO:E ligt er gewoon aan welke server we joinen. Ook zitten we dan op TS maar moeten we nog even kijken of we een "vast"ip kunnen gaan geven omdat de huidige TS server down is.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:15:
[...]

je zult maar vacantie hebben O+
Idd :) nog 1,5week nog 2,5 week :( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx aap, ik ben zelf van van donnerkrieg, ook al is het r erg leeg tegewoordig. ESC vind ik helemaal nix aan, te veel geklooi met framerates enzo. Ik luister t liefst al1 naar teamspek, zoalng r maar niet teveel word gescholden. En tussen 21 en 0 zal ik jullie eens komen versterken :) Ik speel meestal medic, geeft me een duidelijker doel dan het bijna onmogelijke basissen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Vandaag weer even jo gedaan, eerst vanmiddag heel even (de stats servers zijn niet leuk) toen waren sneaker en promox volgens mij ook bezig.

en vanavond om 21:15 ook weer geknald met aap en ray, een zwaar gevecht op een 150 mans server met een idiote gametime, helaas konden bijde niet tot het einde blijfen (dat werk ook altijd :P) maar om 1 punt te vechten met 150 man is gewoon niet te doen, alhoewel het 2 keer bijna gelukt is.
nog even een screenshot van de eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solomo/jotr/joeindt.png

Lekker knallen, morgen natuurlijk ook weer!!!
hmm zie het nu pas, niet slecht 26 shots per kill na 4+ uur gunner spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik was die middag er ook ff ....kijken hoe het was , maar die teams sucks ass sjjeee niet te spelen gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ik heb de demo van bf2 gespeeld ...ziet er ook wel goed uit .. maar ik weet niet meer wat ik moet doen ...uitbreiding van jo kkopen ?? of bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:03:
ja ik was die middag er ook ff ....kijken hoe het was , maar die teams sucks ass sjjeee niet te spelen gewoon
de belangrijkste tip, ga vooral niet op stats servers spelen (aangeduid met groen N met een witte kleine s er in) daar gaat iedereen alleen rambo voor zo veel als mogelijk kills(heel irri als er iemand alleen maar rond een bunker rijd in een wagentje voor de roadkills of dat je telekens een raket voor je kop krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:53:
mmm ik heb de demo van bf2 gespeeld ...ziet er ook wel goed uit .. maar ik weet niet meer wat ik moet doen ...uitbreiding van jo kkopen ?? of bf2
Eigenlijk mag dit niet, haal bf2, is beter dan de uitbreiding van JO :X Vanavond weer JO-en !! Misschien zelfs nog een klein test filmpje maken ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:21:
[...]

Eigenlijk mag dit niet, haal bf2, is beter dan de uitbreiding van JO :X Vanavond weer JO-en !! Misschien zelfs nog een klein test filmpje maken ;) :p
Mee eens :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus iedereen zegt dat ik bf2 moet kopen

mag ik vragen wie heeft hem dan ook ..vond namelijk wel iets hebben om met tweakers te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Jep, en je kan later dit jaar dan ook weer een Spec Ops expansion daarvan kopen :P
Ik vind BF2 zwaar verslavend, maar het is wel zwaarder voor je pc in geheugenverbruik.

Vanavond weer JO jongens?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

was wel van plan om jo te gaan doen, maar momenteel kom ik niet op de server :( hopen dat dat straks dus wel weer goed gaat!

yeah novaworld doet ut weer

[ Voor 12% gewijzigd door solomo op 21-07-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Wat is het password van die server waar jullie opzitten?
Of is het niet de bedoeling dat andere joinen?
:)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Denk dat ze al online zijn dus je kan dat beter ingame vragen.

offtopic:
Ik kom niet staan nu voor Majorhomo en daarna gaat Ragnaros neer :).

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

het wachtwoord is :
niet meer van belang

ow en onroptem je moet ray ff een msn adres geven :P

[ Voor 11% gewijzigd door solomo op 22-07-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, kheb joint operations zomaar even gratis bij mijn videokaart gekregen.
Zijn er soms speciale updates of patches die ik moet downloaden om up to date te zijn?
Kzou graag nu al wat oefenen zodat ik jullie volgende week donderdag kan afmaken.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:22:
dus iedereen zegt dat ik bf2 moet kopen

mag ik vragen wie heeft hem dan ook ..vond namelijk wel iets hebben om met tweakers te gamen
Ik moet eerlijk zeggen dat BF2 stukken leuker is. Waarom?
- gameplay van JO met betere graphics en iets betere interface
- leukere wapens
- grotere community
- centrale stats + ranking systeem
- betere teamplay (vooral door het spawnen bij je squadleader)

Damn, lang geleden dat ik met Solomo en Onroptemdinges heb samengespeeld :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 22-07-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Onroptemraakle schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:16:
Denk dat ze al online zijn dus je kan dat beter ingame vragen.

offtopic:
Ik kom niet staan nu voor Majorhomo en daarna gaat Ragnaros neer :).
Ze zaten in de server die password protected was dus ik kon het niet echt ingame vragen.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:16:
Zijn er soms speciale updates of patches die ik moet downloaden om up to date te zijn?
Kzou graag nu al wat oefenen zodat ik jullie volgende week donderdag kan afmaken.
Ja, moet je het spel maar even opstarten en dan update kiezen in het menu.

Was leuk vanavond :D
Eerst beetje filmpje maken toen TKén en toen skydiven :P ook wel relax met de TS server, ging allemaal hartstikke goed vond ik :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:16:
Welkom _/-\o_ Word je ook een -JT-er ? meer informatie in de startpost van dit topic. Heb je ook Escalation erbij gekregen ?
DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:19:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat BF2 stukken leuker is. Waarom?
- gameplay van JO met betere graphics en iets betere interface JO is al een jaar uit ;)
- leukere wapens Wapens bijna hetzelfde, beide moderne oorlogvoering toch ?
- grotere community helemaal gelijk in
- centrale stats + ranking systeem Bij JO is dit brak geworden.... helaas
- betere teamplay (vooral door het spawnen bij je squadleader) Denk dat je hierbij ook gelijk moet geven :)

Damn, lang geleden dat ik met Solomo en Onroptemdinges heb samengespeeld :'(
Overloper :X ;) :P :+ ik haal BF2 later nog wel ;) even kijken hoe de uitbreing ook word want als dat beetje goed werkt, gaat AAP er een Black Hawk Down film van maken :) Locatie is goed, zelfde voertuigen, wapens, soldaten en we hebben fliertouwen (?) touwen voor naar bene ;) ... jup... BHD by Aap en -JT- :*) alvast het idee geclaimd >:)

Even snel de opnames bekeken, van een 1opname run is het toch best aardig. De landing zelf is "brak" en het is erg kort, maar het geeft wel een idee van wat de echte film zou kunnen worden en dat was mijn bedoeling ook. Morgen zal ik het in elkaar flansen en posten. Eerst nog half morgentje werken ;)

Ook moet ik echt een normale AAS map maken die leuk is om te spelen zonder al die stomme APC's e.d. :( bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:06:
ik haal BF2 later nog wel ;) even kijken hoe de uitbreing ook word want als dat beetje goed werkt, gaat AAP er een Black Hawk Down film van maken :) Locatie is goed, zelfde voertuigen, wapens, soldaten en we hebben fliertouwen (?) touwen voor naar bene ;) ... jup... BHD by Aap en -JT- :*) alvast het idee geclaimd >:)
Ik was van plan om morgen even te kijken voor BF2 :). Klinkt goed dat BHD idee.
Ook moet ik echt een normale AAS map maken die leuk is om te spelen zonder al die stomme APC's e.d. :( bah.
Ja dan hoeven we niet meer te TKen en je locatie word dan ook niet verraden door je name tag :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
JO vind ik veel beter dan BF2. Je kan tenminste alles wat er op je af komt probleemloos vernietigen. en ik zou toch niet in eentje tegen een tank of heli uit BF2 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:08:
JO vind ik veel beter dan BF2. Je kan tenminste alles wat er op je af komt probleemloos vernietigen. en ik zou toch niet in eentje tegen een tank of heli uit BF2 staan
in bf kan je ook probleemloos tanks afschieten ....teminste dat ervaar ik dan hè

tanks en de vliegtuigen zijn niet machtig...ik zat gisteren op een server en daar werd echt goed gespeeld mede dankzij de admims ook wel .. :P

je krijgt nu ook bevoorading mits er een aquad leader is denk ik ...en tanks hebben niet oneindig munitie

nou ik heb hem ook hoor (bf2)

me nickname daar is sneaker-JT-NL

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom _/-\o_ Word je ook een -JT-er ? meer informatie in de startpost van dit topic. Heb je ook Escalation erbij gekregen ?
wat is escalation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
uitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo dames :p het filmpje is in elkaar gezet. Theeft wat tijd gekost maar ben er wel tevreden over. Ondanks wat schoonheidsfoutjes van mijn kant (editing) en omdat we het in 1 run hebben gefilmd ben ik tevreden. Had donderdag avond geen zin in een 2e run, want dankzij de bots hadden we weer de mappen moeten herladen e.d. :) vandaar.

Download het Beachfilmpje hier.

En dan komt nu de vraag, zou het leuk zijn voor een filmpje als we daadwerlijk met 4van zulke bootjes aankomen en zo'n strand-setting zouden bestormen ? Want om die reden heb ik het samen met jullie gemaakt :) alleen wisten aantal mensen dit nog niet :p Dus brand los zou ik zeggen !! hoe meer commentaar hoe beter.

Btw, er is wat mist te zien en die gaat waarschijnlijk weg. Of vinden jullie dat de mist moet blijven ? ik heb hem denk ik liever weg, omdat dit zwaarder is om te filmen en echt mooie, dikke grondmist is het niet... Reactie !! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 23-07-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Het filmpje ziet er beter uit dan ik verwacht had na maar 1 filmrun :)

de mist heeft wel iets, maar kan je denk ik ook wel weg laten als het enorm lastig is tijdens het filmen, maar of het heel veel nut heeft weet ik ook weer niet, de rook die er in zit zou best eens een even groot probleem kunnen zijn, alhoewel je die natuurlijk minder vaak in beeld hebt.

hmm de mist ziet er ook uit als blokjes mist en sommige stulkken niets, kan je het niet als 1 geheel maken, of is dat de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Is goed gelukt. 8) Ik had zelf denk ik wat zwaardere bepakking moeten kiezen want ik liep veel te snel (kom elke keer van achter naar voorop)

Ben overigens benieuwd of de MDK van BF2 die binnenkort uitkomt beter is dan NILE. Dan kunnen we ook gave filmpjes met custom maps daarin maken.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:08
Telkens als ik op forward druk, gaat mn figuurtje naar voor gaan kruipen, dan moet ik altijd nog eens op x of c duwen om hem rechtop te laten staan. Hoe zorg ik ervoor dat hij blijft rechtstaan en niet altijd wil gaan kruipen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
lord-evil schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:52:
Telkens als ik op forward druk, gaat mn figuurtje naar voor gaan kruipen, dan moet ik altijd nog eens op x of c duwen om hem rechtop te laten staan. Hoe zorg ik ervoor dat hij blijft rechtstaan en niet altijd wil gaan kruipen ?
Waarschijnlijk gewoon een toetsinstelling ? Ik denk dat je 2toetsen op elkaar heb zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:36:
Zo dames :p het filmpje is in elkaar gezet. Theeft wat tijd gekost maar ben er wel tevreden over. Ondanks wat schoonheidsfoutjes van mijn kant (editing) en omdat we het in 1 run hebben gefilmd ben ik tevreden. Had donderdag avond geen zin in een 2e run, want dankzij de bots hadden we weer de mappen moeten herladen e.d. :) vandaar.

En dan komt nu de vraag, zou het leuk zijn voor een filmpje als we daadwerlijk met 4van zulke bootjes aankomen en zo'n strand-setting zouden bestormen ? Want om die reden heb ik het samen met jullie gemaakt :) alleen wisten aantal mensen dit nog niet :p Dus brand los zou ik zeggen !! hoe meer commentaar hoe beter.

Btw, er is wat mist te zien en die gaat waarschijnlijk weg. Of vinden jullie dat de mist moet blijven ? ik heb hem denk ik liever weg, omdat dit zwaarder is om te filmen en echt mooie, dikke grondmist is het niet... Reactie !! :)
Hij doet t niet bij mij :'( De file is corrupt. Hij geeft maar 3 seconden beeld met de BSplayer (zonder index) en met alle andere players zegt tie gewoon dat de files zwaar corrupt zijn.
Wel mooie LOTR muziek aan het begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:08
Aap schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:06:
[...]

Waarschijnlijk gewoon een toetsinstelling ? Ik denk dat je 2toetsen op elkaar heb zitten :)
bingo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
download de file dan nog een keer.
met windows media player doet ie het perfect bij mij, prachtig filmpje, alleen de volgende keer een close-up van een headshot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:31:
[...]

Hij doet t niet bij mij :'( De file is corrupt. Hij geeft maar 3 seconden beeld met de BSplayer (zonder index) en met alle andere players zegt tie gewoon dat de files zwaar corrupt zijn.
Wel mooie LOTR muziek aan het begin ;)
De file is gewoon goed, probleem ligt aan jouw pc :p en het is geen LOTR muziek, maar "The Rock" muziek :) van de film.... the rock.... :)
furby-killer schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:06:
download de file dan nog een keer.
met windows media player doet ie het perfect bij mij, prachtig filmpje, alleen de volgende keer een close-up van een headshot :P
Dit is maar een test filmpje he :) was gewoon even kijken hoe het liep en reacties hier pijlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je de uitbreding escalation gratis downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee daar moet je voor betalen ..............maar beetje zoekwerk had je dit kunnen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:02:
[...]

De file is gewoon goed, probleem ligt aan jouw pc :p en het is geen LOTR muziek, maar "The Rock" muziek :) van de film.... the rock.... :)

[...]

Dit is maar een test filmpje he :) was gewoon even kijken hoe het liep en reacties hier pijlen :)
Hmm, als het het hoofd thema van the rock is dan is dat perfecte muziek voor JO, mooie film ok. ik ga nog s proberen te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:36:

Wow ik zie er echt knap uit voor de camera ;)
Ik vond dit er al wel gaaf uitzien, met 4 bootjes word het denk helemaal mooi :D
Ik denk dat je die mist net zo goed kunt weglaten, want ik denk niet dat je heelveel verschil zult zien met of zonder mist of je moet al meer mist doen maar dat zal wel vreselijk laggen. Toen we trouwens aan het opnemen waren en we met het bootje kwamen aanvaren zag ik wel heel duidelijk mooie mist, maar op de camera is dat effect toch een beetje weg.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
btw als jullie iemand nodig hebben wil ik wel meedoen (heb geen escalation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MF schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:39:
[...]

Vergeleken met de demo is het er aardig op voorruit gegaan. En al met al ben ik er nu wel tevreden over.
Hey dat klopt niet, juist na de demo is het achteruit gegaan! Er is wezelijk niets anders nu alleen meer spelers en grotere maps, zelfde netcode. Bagger hit detection... rij maar eens door de bomen, was in de demo veel strakker! En in de DF:X demo is het ineens weer best redelijk, vaag hoor die nova gasten met hun maffe 'fuzzy' game code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:19:
[...]

Wow ik zie er echt knap uit voor de camera ;)

[...]

Ik vond dit er al wel gaaf uitzien, met 4 bootjes word het denk helemaal mooi :D

[...]

Ik denk dat je die mist net zo goed kunt weglaten, want ik denk niet dat je heelveel verschil zult zien met of zonder mist of je moet al meer mist doen maar dat zal wel vreselijk laggen. Toen we trouwens aan het opnemen waren en we met het bootje kwamen aanvaren zag ik wel heel duidelijk mooie mist, maar op de camera is dat effect toch een beetje weg.
Gaan jullie ook een filmpje maken in bf2 als jullie die allemaal hebben ? want daar hebben ze veel mooiere bootjes ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:49:
[...]

Gaan jullie ook een filmpje maken in bf2 als jullie die allemaal hebben ? want daar hebben ze veel mooiere bootjes ....
ik haal BF2 later nog wel ;) even kijken hoe de uitbreing ook word want als dat beetje goed werkt, gaat AAP er een Black Hawk Down film van maken :) Locatie is goed, zelfde voertuigen, wapens, soldaten en we hebben fliertouwen (?) touwen voor naar bene ;) ... jup... BHD by Aap en -JT- :*) alvast het idee geclaimd >:)
Dus als Aap genoeg geld bij elkaar schraapt gaat dat denk wel gebeuren ;)
Opzich maakt het mij niet zoveel uit, ik weet niet of bf2 net zo makkelijk filmpt als joint ops.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Wat filmen betreft gaat het stukken makkelijker bij BF2 waarschijnlijk. Het de enige reden waarom ik nog een BF2 heb gehaald is, dat ik waarschijnlijk geen JO meer speel, wat toch nog best een aardig spelletje is. En ik het te druk heb met WoW en andere zaken :) en dan vind ik het zonde om weer een game aante schaffen en de rest weer onder het stof te laten verdwijnen :)

Ik ga over naar BF2, dat staat vast voor mij... wanneer ? dat is de vraag.... dus zolang ik de game nog niet heb wil ik wel een "goede" film maken met JO. Zaterdag heb ik weer een nieuwe ingeving gekregen en nu word het helemaal mooi :D

Waarschijnlijk hoop ik zowel dinsdagavond ALS donderdagavond te gaan filmen :) Dus als je mee wilt doen, leuk !! wel is escalation nodig...

Maar goed, heb de nieuwe map nog niet af, dus dat moet eerst. Verdere details volgen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Tadaa !!11

Vanavond word er gefilmd :) Heb misschien nog spelers nodig, kan je vanavond helpen voor in de film en heb je joint ops & de uitbreiding en in bezit van Headset en TS ? stuur dan even een mailtje naar: 12345678 AT xs4all.nl Dan kan ik terug mailen als je mee kan doen, ip geven van de TS server en wat de bedoeling is van vanavond.

* Dutchie! heeft er al zin in :D

Edit: idd, we beginnen om 2100 uur ;) [Solomo en Arno komen al, Waarschijnlijk Rayzman ook dan hebben we nog 1 extra figurant nodig... dus wees snel !! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchie! op 26-07-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik ga dr gewoon zijn, je bent echter vergeten een tijd te vermelden :P neem aan dat je 2100 uur bedoeld?

wel een super email adres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Aap hoeveel mensen moeten maximaal in die teamspeak server kunnen? Nu staat ie op 8.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ik zie dit topic nu pas, ik heb nog gemailed. Het is 1 voor 9 dus heel mischien ben ik nog optijd? :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand een paar leuke mappen
want kheb er nu al 2 gespeeld en die trokken echt op niks
Zo een map met 10 000 huisjes in zo blokken en nog een of andere rare map die ik me niet meer herinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:28:
weet er iemand een paar leuke mappen
want kheb er nu al 2 gespeeld en die trokken echt op niks
Zo een map met 10 000 huisjes in zo blokken en nog een of andere rare map die ik me niet meer herinner
Die map met die 10.000 huisjes is toevallig wel één van de beste map, vind ik dan :). Daarnaast zijn Tobo Wetlands, Palu Cut, Dormant Volcano, Kecoa Crossroads, Flooded Village en Kubong Island Bridge vaak het spelen wel waard. Ook Black Rock Beach kan best leuk zijn, zolang het niet teveel verpest wordt door de schepen.

Teenage Delta mijd ik altijd, dit vanwege het apc geweld. De eilandenmaps zijn meestal, door het gebrek aan teamwork, ook niet veel aan.

En verder ligt het natuurlijk ook aan het niveau van de teams. Ik heb het idee dat dit ook steeds minder wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 27-07-2005 00:06 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zo, kleine explosion test gedaan vanavond en zoals je kan zien, moet er duidelijk iets goeds opverzonnen worden (o.a. faken dus) wat dit gaat niet helemaal goed met de frame rate :P
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik ook heb beste punt vind tegeover JO en BF2 is de commander screen .....je kan nu zover inzomen dat je de mannetjes ziet lopen en dus ook de vijand ....dus als ware zit je naar satlietbeelden te kijken ...een grote pluspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:05:
Zo, kleine explosion test gedaan vanavond en zoals je kan zien, moet er duidelijk iets goeds opverzonnen worden (o.a. faken dus) wat dit gaat niet helemaal goed met de frame rate :P
Klik
Behoorlijk brute explosie ja
en framedrops 8) 8)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Aap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:05:
Klik
Dat ziet er goed uit!
Hele mooie explosies alleen jammer dat bij sommige er een beetje een frame drop is :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nog enkele screens van opnameavond, stelt niks voor, maar misschien wel leuk voor sommige mensen :) klik Hier staan, Rayzman, Solomo, Arn0 en Sv3nner op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Aap ik had gisteren met Solomo nog ff gekeken of ik van die explosies kon filmen zonder framedrops. Het lukte niet echt want hij dropte naar 8 FPS. Ik weet niet wat je video settings precies zijn, Solomo dacht alles op High/max, maar ik heb beide texture detail opties op normal staan en ik zag niet echt verschil tussen het filmpje van jou en mijn opname.
Filmpje kan ik niet online zetten want me gaming pc is kaduuk [rml]Rayzman in "[ WC] Het grote waterkoelingsvragen-topic..."[/rml]
Ik had vanmiddag wel al een Audigy 2SZ gehaald, maar ik zag dat de pc van binnen nat was.
Als hij morgen weer waterdicht is kan ik van de week gewoon meedoen, anders moet er eerst een nieuw waterblokje komen voordat ik weer kan spelen.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Als ik 1 explosie opneem, heb ik geen framedrops :) en ik heb al een manier gevonden hoe het verder alles kan filmen, voor de film zonder explosies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mensen, dondagavond filmen ! graag zou ik weer ff willen weten wie er kan en komt (nodig, JO:TR en JO:ESC). Eingelijk hebben we nu 4JTers nodig, maar als het kan meer. Graag meer zelfs. Dus voel je je geroepen om te mee te doen, meld het dan ! hier melden, of mailtje sturen. 12345678 AT xs4all PUNT NL. We gaan een exploserende scene opnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 00:43:
Mensen, dondagavond filmen ! graag zou ik weer ff willen weten wie er kan en komt (nodig, JO:TR en JO:ESC). Eingelijk hebben we nu 4JTers nodig, maar als het kan meer. Graag meer zelfs. Dus voel je je geroepen om te mee te doen, meld het dan ! hier melden, of mailtje sturen. 12345678 AT xs4all PUNT NL. We gaan een exploserende scene opnemen :D
Ik ben natuurlijk 8)7 weer van de partij...... light,cue, camera, action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel nu ook had ff wat afwisseling nodig beetje uit gekeken op l2 na 2 jaar :P , en DoD boeide me ook niet echt meer, en met cs was ik ook min of meer klaar mee.

Moet zeggen JO:TR mega game :) , helaas draait het soms een beetje stroefjes tussen de 12 a 30fps in het heeste van de strijd op groote 64+ servers, word toch maar eens tijd om me oude FX5500 256mb tevervangen denk ik.

Speel voornamelijk die AAS mode , is eigenlijk de mooiste optie die er inzit, is het trouwens waard om escalation er ook bij tehalen , of brengt het niet echt heel veel nieuws ?.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan kan je beter BF kopen was het advies hier en dat heb ik ook gedaan ....en heb er absoluut geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF had ik al en was ik ook op uitgekeken en BF2 vond ik maar niks en me fps drop is voor een groot deel al gefixed ^^, zoafentoe een kleine fps drop.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ok mensen. Het is weer donderdag :p vannavond gaat er weer gefilmd worden !! Zoals het nu staat komen er al 4acteurs (Arno, Solomo, Rayzman en Svenner). Tzou gaaf zijn als er nog meer mensen zouden kunnen komen. We weet ik later vandaag pas hoeveel mensen we echt nodig hebben, maar denk minimaal is toch wel 4 :)

Vanavond word er gefilmt van (ongeveer) 21.00uur tot max. 23:00 Daarna nog even een uurtje online knallen, voor de liefhebbers :p

PS. heeft er iemand een leuke/gratis webspace ? ik zou het wel kunnen gebruiken i.v.m. de JO filmpjes want nu moet ik steeds alles eraf halen en iets anders erop zetten omdat ik maar 50mb heb :o en nee, even 3accounts bij Lycos aanmaken werkt nietzo fijn. Iemand idee/oplossing ? Anders zet ik thuis ftp op, maar dan gaat het lekker sloom voor jullie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap als je nog hulp nodig heb ofzo voor die film van je, laat het dan ff weten je ken me berijken op msn bites(at)quicknet(dot)nl

Meschien ken je ook proberen je files via bittorrent tesharen ofzo ? , gaat meschien wel beter omdat ze dan niet alleen van jou hoeven teleechen als iemand hem heeft binnen getrokken en mee shared met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ik krijg net mailtje van Aap dat er gefilmt ging worden *schaam*ik dacht dat het woensdag was vandaag*schaam* hopelijk ben ik niet zo stom om het volgende week weer te vergeten, als er dan gefilmt word iig. (en jullie me nog willen ;P )

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 01:36:
Ok mensen. Het is weer donderdag :p vannavond gaat er weer gefilmd worden !! Zoals het nu staat komen er al 4acteurs (Arno, Solomo, Rayzman en Svenner). Tzou gaaf zijn als er nog meer mensen zouden kunnen komen. We weet ik later vandaag pas hoeveel mensen we echt nodig hebben, maar denk minimaal is toch wel 4 :)

Vanavond word er gefilmt van (ongeveer) 21.00uur tot max. 23:00 Daarna nog even een uurtje online knallen, voor de liefhebbers :p

PS. heeft er iemand een leuke/gratis webspace ? ik zou het wel kunnen gebruiken i.v.m. de JO filmpjes want nu moet ik steeds alles eraf halen en iets anders erop zetten omdat ik maar 50mb heb :o en nee, even 3accounts bij Lycos aanmaken werkt nietzo fijn. Iemand idee/oplossing ? Anders zet ik thuis ftp op, maar dan gaat het lekker sloom voor jullie 8)
het word zeker met escalation gemaakt .......en die heb ik niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
^^ ja :p

Verder even het duidelijk bewijs dat een headshot, niet altijd dodelijk is, al snap ik dat niet :/ klik
Vaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Hey Aap ben je vanplan om morgen te filmen.
als je het van plan bent ben ik van de partij. _/-\o_ _/-\o_

| Youtube |

• Dark Lord
Aap schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:50:
^^ ja :p

Verder even het duidelijk bewijs dat een headshot, niet altijd dodelijk is, al snap ik dat niet :/ klik
Vaag :/
Was friendly fire damage gehalveerd ofzo? Of kan dat niet met JO :P

10100111001

• Dutchie!
Dark Lord schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 02:15:
[...]

Was friendly fire damage gehalveerd ofzo? Of kan dat niet met JO :P
Geen idee :)

Vanavond word er weer gefilmd en Dark Lord, check your mail plz :p Dus nog een laatste oproep voor de mensen die JO:TR en JO:E hebben, TS & headset, en zin om mee te helpen aan de film, mail dan naar 12345678 AT xs4all.nl dan kun je nog snel een last minute boeking maken :p

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Aap schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:17:
[...]

Geen idee :)

Vanavond word er weer gefilmd en Dark Lord, check your mail plz :p Dus nog een laatste oproep voor de mensen die JO:TR en JO:E hebben, TS & headset, en zin om mee te helpen aan de film, mail dan naar 12345678 AT xs4all.nl dan kun je nog snel een last minute boeking maken :p
Niet allemaal tegelijk graag, dan gaat de backup Ts server over de rooien 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hier nog een oud filmpje, klik dit alleen al zou een reden moeten zijn voor een nieuwe update ;( dit helaas niet zal komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Aap schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:16:
Hier nog een oud filmpje, klik dit alleen al zou een reden moeten zijn voor een nieuwe update ;( dit helaas niet zal komen....
helaas doet de link het niet ben wel benieuwd wat het is 8) edit: ok hij doet het.

kijk ook eens op JointOpsMovie >:)

[ Voor 15% gewijzigd door SV3NNER op 19-08-2005 12:24 ]

| Youtube |

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste