Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
http://www.wowguru.com/patches/

Hier staan 2 mirrors naar de patch van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Er zijn veel honden en katten bij mij in de buurt.... Nightscape anyone? })

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb elemental leather working (horde) en moest een quest doen om dat te worden. kreeg 2 pattern's en dat was het. alle nieuwe patterns moet je vinden en kopen. (geld zelfde voor tribal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de elemental invasions, iemand hier al meer info over?

En welke dieren hebben de dive en dash abilities :?

Heb trouwens een mooie bijl, de ravager, maar deze heeft een kleine bug. Soms als je de special krijgt (chance on hit), waarbij je gaat rondtollen en 6 seconden lang damage doet aan alle vijanden om je heen, kom je daarna vast te zitten. Als je opnieuw de chance on hit krijgt of aan geeft uit te loggen en vervolgens cancelt kun je weer lopen. Beetje weird :P

[ Voor 79% gewijzigd door pagani op 22-04-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het eerste wat ik doe is die throwing ball krijgen ^^ voor leatherworking, beetje horde plagen hoop ik ^^

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:36:
[...]

Aan de andere kant, we werken nu al zo'n 2 maanden zonder het honor systeem. Toen kreeg je ook niets voor corpsecampen en toch werd het gedaan.

Er was dan wellicht geen reden om iets anders te doden, omdat je daar ook niets voor kreeg, maar je kon wel gewoon gaan grinden of questen, daar kreeg je wel wat voor.

Ik heb er wel zin in, in ieder geval!
Ik heb het nu vooral over het gevreesde : LVL 60 gaat lvl 48 grinden probleem.

Die high lvl figuren die hadden weinig beters te doen. Nu hebben ze weer een doel. Honor points halen. En dat kan alleen door high lvl figuren 1 of 2 keer te killen... corpsecampen is useless... soms wel leuk, maar vooral useless..

Tenminste, dat verneem ik van mijn guildies op mijn server :-)

Overigens zal je altijd mensen hebben die je als lowlvl er gaan killen.. maar zoals gezegd, dat was voor de patch ook al zo... wat dat betreft is er niets veranderd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Er is nou eenmaal publiek wat er op uit is om gewoon te irriteren. Zal mij niks verbazen als 3/4 daarvan gewoon aan het afreageren is, omdat ze in de WoW-wereld iemand kunnen zijn en irl, uit sociaal oogpunt, niemand, naar hun gevoel. Frustratie is een lelijk iets. :/

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 22-04-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
D-Devil schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:10:
Een collega van me liep deze week 's morgens vroeg de deur uit en er lag een veertje op zijn stoep, hetgeen het eerste in hem opkwam was:

"Light Feather"

_/-\o_. :D
Ik zag gisteren een hele hoop paarse bloemen, het eerste wat ik d8 was "wildvine". Het 2de, omfg loser :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
RedruM schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:26:
Op zich zitten wij best op een saaie server.. Al'Akir.
Een van de weinige servers waar Horde totaal de server beheerst. We verneuken elke alliance raid op Azuregos of Kazzak om deze bazen vervolgens een paar uur later zelf te raiden. Het maakt niet uit of Alliance komt met 40 of 80 man.. het lukt ze gewoon niet..
Verder runnen DarkStorm + The Forgotten Few nu al weken succesvol Molten Core..(Eerst epic set item is binnen :9~ ) eigenlijk best saai :p Maarja misschien dat de nieuwe patch voor wat spanning zorgt :)
Stormscale is eigenlijk hetzelfde aan de gang. Meeste alliance guilds stellen weinig voor.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Warsong is 9.1k alience en 7.1k horde

komt neer 54% alience en 46% horde althans volgende de statistiekjes.

zitten 16000 chars op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Furfoot schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:
[...]

Stormscale is eigenlijk hetzelfde aan de gang. Meeste alliance guilds stellen weinig voor.
maar je sig zegt al genoeg.. bij daoc zat ik ook mid/excal hib/prydwen.. en als NP actief was speelde die et veld leeg.

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 23:46

bl33d

I love the smell of Napalm..

Weet iemand waar ik een kat kan kopen als pet ?
<--Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:31:
[...]Overigens zal je altijd mensen hebben die je als lowlvl er gaan killen.. maar zoals gezegd, dat was voor de patch ook al zo... wat dat betreft is er niets veranderd.
Ja, maar als ze dishonour punten krijgen, of aftrek van honourpunten ( hoe lager het level, hoe meer), heb ik zoiets van "pak me maar :)", laat ik me helemaal aan gorten rammen door zo'n gast! Huppakee, de t***** voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

op dit moment geeft dis honour je geen minpunten geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Tpn schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:55:
Warsong is 9.1k alience en 7.1k horde

komt neer 54% alience en 46% horde althans volgende de statistiekjes.

zitten 16000 chars op onze server.
Wow, op de server waar ik zit, Vashj (een van de nieuwe pvp servers) zijn er 'maar' 1932 characters, 1114 Alliance en 818 Horde (58% en 42%). Heb die info van warcraftrealms.com

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:03:
op dit moment geeft dis honour je geen minpunten geloof ik
Nop,e maar het spel kan verbetererd blijven worden toch? Mij maakt het niet uit, of -honour, of +honour punten!

Ook evt. titels of zo (als dat er al niet is), dat je weet wie wel en niet honourable bezig is (nu maar misschien gaan sommigen dat weer zien als hun "role", blijft een roleplaying gaming en je hebt nu eenmaal ook een evil side!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Crashman schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:06:
[...]

Wow, op de server waar ik zit, Vashj (een van de nieuwe pvp servers) zijn er 'maar' 1932 characters, 1114 Alliance en 818 Horde (58% en 42%). Heb die info van warcraftrealms.com
Die info komt alleen van mensen die die Mod hebben. Alle mensen zonder die Mod worden niet meegeteld. Zoals ik dus en de rest van mijn guild.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
ow dat wist ik niet :) is er dan iets waar het wel zonder mod wordt bijgehouden?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Chaoss schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:00:
[...]

Hmmm dan nog ik heb een XP2500 op snelheid van een 2800 (weet de mhz zo ff niet:P), 1GB ram, Radeon 9600XT, en een half jaar oude Daimondmax 7200rpm, weet niet of hij 8mb is maar waarschijnlijk wel.

toch heb ik lag als ik voor de eerste keer dat plein oploop voor de AH. (of ergens anders waar extreem veel spelers staan: ogrimar etc)
Komt omdat WoW ineens alle gfx moet laden, als je al nagaat dat WoW zelf 400 ~ 550 MB werkgeheugen beslaat, dat laadt je gewoon niet in een keer, WoW laadt ook niet voor (preloading).

Ik hheb ong. hetzelfde en ik denk dat ik maar eens een ATA-133 kaart haal en 2 rounded 80-dradig kabels haal om het eens op te lossen (heb 2 HD's) . Ik draai WoW al op een speciale WoW-partitie ^^ om defragmentatie (en snel defraggen) tegen te gaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 22-04-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:09:
[...]

Die info komt alleen van mensen die die Mod hebben. Alle mensen zonder die Mod worden niet meegeteld. Zoals ik dus en de rest van mijn guild.
Niet helemaal waar want je kunt mijn guild opzoeken en mijzelf ook maar niemand van ons heeft dat programma dus ook mensen zonder dit programma worden geregistreerd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Muppet schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:09:
[...]

Niet waar :) Census doet bv gewoon de hele tijd /who's en upload deze data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl33d schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:00:
<--Horde.
Jij? Alleen gadgetzan AH. Anders: Crazy-cat lady in elwynn forest. Maar die zul je waarschijnlijk alleen kunnen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:16:
[...]

Jij? Alleen gadgetzan AH. Anders: Crazy-cat lady en elwynn forest. Maar die zul je waarschijnlijk alleen kunnen aanvallen.
haha ik kan op mijn server (ravencrest) wel katjes kopen :P heb alleen zelf een kakkerlak ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Crashman schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:06:
[...]

Dus als wij met de alliance een mass raid van, laten we zeggen, 800 man doen, dan hebben we kans dat we de horde van de server vegen? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:16:
[...]

Jij? Alleen gadgetzan AH. Anders: Crazy-cat lady in elwynn forest. Maar die zul je waarschijnlijk alleen kunnen aanvallen.
Ik schiet die katten meestal dood als ik daar voorbij kom :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wel jammer, de tijden van /wave zijn voorbij. Het is nu wachten om een hoekje totdat je hp %40 is ofzo en dan worden gekilled..

Ik hoop het niet, maar het zou logisch zijn, niet dat ik het zou doen, maar toch.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:21:
[...]

Dus als wij met de alliance een mass raid van, laten we zeggen, 800 man doen, dan hebben we kans dat we de horde van de server vegen? })
Niet als t aan mij ligt, ben nog vrij groen achter de oren, en nee ik ben geen orc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

bl33d schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:00:
<--Horde.
Ik ben een Orc en ik heb een lieve Siamese uit de Dead Mines :)

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Er zijn toch een paar dingen waar ik me aan zit te ergerren in het spel... één van die dingen is de dropratio (questitems etc) van de creatures.
Moest ongeveer 25 Grizzled Trhistle bears (ehr... vast fout, de naam :P) slachten om vier scalpels te krijgen... wordt je toch niet blij van.
Heb inmiddels 6 Moonstalker Sires gedood en nog geen pelt... De Moonstalker Matriarch heeft het probleem dat er ook nog een Moonstalker Runt mee moet aanvallen (wat mn lvl18 Night Elve Druïd net niet aan kan :{)

By the way... is er nog een leuk plaatsje om (als eenzame druïd :P) niet al te moeilijk te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Even een kleine tussenpost met een ander onderwerpje:

Ik zit net ff de WoW forums door te bladeren http://forums-en.wow-europe.com en zit me daar echt te verbazen over het niveau van kansloosheid onder de mensen.

Als je alleen al in de general chat kijkt hoeveel mensen daar zitten te zeiken over het maintenance, lags, problemen met accounts, dat ze refund van cash willen (:?), dat ze blizzard gaan aanklagen.
7 op de 10 posts daar zijn puur gericht op het zeiken en afkraken van blizzard...

Mijn grote vraag... ben ik nu zo zo ontiegelijk tolerant want ik zie van 90% van de dingen daar het probleem niet in...
* Sure maintenance op vrijdag, ze zullen geen andere dag ervoor vrij hebben... ben blij dat ze uberhaupt maintenance doen ipv zeiken over het tijdstip
* Er zitten bugs in.... tsjah in welke game niet? Hier proberen ze iig zsm alles te verhelpen met wekelijkse patches. En je ziet nu eenmaal wat meer bugs dan gemiddeld met 1,5miljoen gamers :/
* Lag-problemen... tsjah da is vervelend maar het went uiteindelijk, tis bij mij alleen @ IF. Ze zullen er echt wel iets aan doen gezien het feit dat praktisch iedereen er last van heeft.
* Imbalanced races/classes.... schei toch uit zeg :/ er zitten nou eenmaal significante verschillen per race/class en iedereen heeft zijn voordeel en nadeel. Bevalt het je niet, kies dan een andere race/class...

Kort samengevat: heb geduld, relax en geniet van het spel... daar betaal je toch voor?
Heb ik echt zoveel geduld met blizzard of hebben die mensen daar gewoon personality-issues?

[editje]
Oeh ik zie hier net ff een pragtig voorbeeld van het niveau van mensen daar:

<quote van forum>
Hate to be picky...no actually I love it. But as this is the Europe website can we have British English and not American?

So it is an honour system, not honor.
</quote>

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 22-04-2005 12:36 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

dead mines tot nu alleen maar papegaaien tegengekomen..maar wat heeft zon beest meerwaarde behalve dat het ruimte inneemt in je backpack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:21:
[...]

Nee, dan veegt de server jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Status!

Ik heb een kip!

EEN KIP!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:07:
[...]

Grozny/The Forgotten Few
u?
Greedo/Stature of the Gods

Jullie guild staat op mijn kos :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:34:
Status!

Ik heb een kip!

EEN KIP!
en waar heb je die nu weer opgevist ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 13:15

Rmg

Binno schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:32:
dead mines tot nu alleen maar papegaaien tegengekomen..maar wat heeft zon beest meerwaarde behalve dat het ruimte inneemt in je backpack
Tis stoer om mee te lopen :p ( mech squirrel + een kip in me backpack ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook sinds kort WOW en zit op Sylvanas server (nieuwe server) PVP.
'k ben nu aant w88 tot ze weer up zijn :P zitten er nog meer tweakers @ Sylvanas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Starchild schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:31:
Er zijn toch een paar dingen waar ik me aan zit te ergerren in het spel... één van die dingen is de dropratio (questitems etc) van de creatures.
Moest ongeveer 25 Grizzled Trhistle bears (ehr... vast fout, de naam :P) slachten om vier scalpels te krijgen... wordt je toch niet blij van.
Heb inmiddels 6 Moonstalker Sires gedood en nog geen pelt... De Moonstalker Matriarch heeft het probleem dat er ook nog een Moonstalker Runt mee moet aanvallen (wat mn lvl18 Night Elve Druïd net niet aan kan :{)

By the way... is er nog een leuk plaatsje om (als eenzame druïd :P) niet al te moeilijk te levelen?
25 vind je veel ? Ik heb als druid in Astranaar wel meer moeten killen voor sommige items. Wil je bij elke kill je quest item krijgen? Ben je snel klaar :P Ik gebruik nu www.thottbot.com om te kijken waar ik de beesten het beste kan vinden voor die quests. Vaak is er dan een andere plek waar je die items vaker vind. Sommige mensen killen gewoon 400 beesten voor de items. Je moet maar zo denken dat je er alleen maar meer XP van krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik loop al sinds dag 1 met een zergling O+

In de beta had ik helaas geen small pet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

het enige waar ik bereid ruimte aan op te offeren in men backpack aan iets leuks is et Noggenfogger elixer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:38:
[...]

en waar heb je die nu weer opgevist ? ;)
De racetrack in Thousand Needles. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Och, met alleen maar mageweave bags en m'n normale backpack heb ik qua ruimte niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Ryceck schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:32:
[editje]
Oeh ik zie hier net ff een pragtig voorbeeld van het niveau van mensen daar:

<quote van forum>
Hate to be picky...no actually I love it. But as this is the Europe website can we have British English and not American?

So it is an honour system, not honor.
</quote>
hahahahaha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik had een worg pup in beta <3
Op m'n retired rogue heb ik een emerald whelpling (groen draakje).. heb in ongeveer 20 uur voor moeten farmen ofzo :P
Op m'n warrior heb ik een kip, een papegaai (dropte in deadmines) die ik nog niet heb gebruikt en een white kitten! white kitten kan je kopen van een rare spawn in SW en heeft maar limited supply (1)

Pets sparen is leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
SouLmaN schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:42:
[...]

25 vind je veel ? Ik heb als druid in Astranaar wel meer moeten killen voor sommige items. Wil je bij elke kill je quest item krijgen? Ben je snel klaar :P Ik gebruik nu www.thottbot.com om te kijken waar ik de beesten het beste kan vinden voor die quests. Vaak is er dan een andere plek waar je die items vaker vind. Sommige mensen killen gewoon 400 beesten voor de items. Je moet maar zo denken dat je er alleen maar meer XP van krijgt :P
wat me opvalt bij dat soort quests.... in STV bijvoorbeeld, verzamel 25 bloodscalp necklaces, je moet er 100 killen voordat je klaar bent en je krijgt bij inleveren bijv 900xp, lijkt weinig, maar tel de xp van die 100 poppetjes er ook even bij en je zit weer op normale quest XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
kEv4h schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:48:
Ik had een worg pup in beta <3
Op m'n retired rogue heb ik een emerald whelpling (groen draakje).. heb in ongeveer 20 uur voor moeten farmen ofzo :P
Op m'n warrior heb ik een kip, een papegaai (dropte in deadmines) die ik nog niet heb gebruikt en een white kitten! white kitten kan je kopen van een rare spawn in SW en heeft maar limited supply (1)

Pets sparen is leuk :P
gast :+
ik heb er nu 12 :D

ik loop nu dagelijks de AH van gadgetzan in, om te kijken of daar iets staat :P

Ik vroeg hier al ooit om een link van de official forums. Was zo'n thread waarin alle pets stonden, en waar je ze kan kopen, die moet ik echt hebben!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Wel relaxt trouwens, ik zei gister dat ik blij was dat ik uit redridge weg was voor deze patch, maar bij thuiskomst bleek dat dus met mijn pally (RP-PvE) te zijn en niet met mijn hunter (PvP)...

Daar kwam ik dus om een uurtje of 01:15u achter, met nog 3 gele en een oranje quest in mijn log, dus ik doe een /4 "LFG: <quests> before tomorrow's gankfest starts" en ik krijg 2 minuten later een /w van een L52 pally die me wel even wilde helpen... Zwaar relaxed.

Dus Sprite (Bloodscalp), bedankt!

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

SouLmaN schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:42:
[...]

Voor meer omvangrijkere quest, oke... maar hoeveel bears zie jij zonder scalpel rond lopen :? :P
(en die fine pelts... ach, goed, kan ik nog in komen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
johnnyv.nl schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:47:
Och, met alleen maar mageweave bags en m'n normale backpack heb ik qua ruimte niks te klagen.
Ik heb backpack + 3x 12 + 1x 14 en 2x 12 extra in de bank, en ik zit altijd hermetisch vol, er zwerven altijd nog zo'n 40-50 items in mijn mail rond. (dat krijg je, als Warlock Enchanter dan moet je én ruimte voor soulshards hebben, en 20.000 reagents :/)
Starchild schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:52:
Voor meer omvangrijkere quest, oke... maar hoeveel bears zie jij zonder scalpel rond lopen :? :P
Lol ja, of goretusk snouts, of fangs, je ziet ze aan je target zitten, maar vlak voordat ie doodgaat eet ie ze op, bastard!

Ik wil de disect skill leren, zodat ik die dingen uit hun buik kan halen :)

p.s. Het is fijn om te merken dat we een stuk minder (lees: praktisch geen) opmerkingen van "OMFG ik kan nog steeds niet inloggen hij is stuk AARGH Murder Death Kill hebben" leest toch een stuk prettiger door :)

[ Voor 46% gewijzigd door zion op 22-04-2005 13:02 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:50:
[...]

gast :+
ik heb er nu 12 :D

ik loop nu dagelijks de AH van gadgetzan in, om te kijken of daar iets staat :P

Ik vroeg hier al ooit om een link van de official forums. Was zo'n thread waarin alle pets stonden, en waar je ze kan kopen, die moet ik echt hebben!
welke heb jij allemaal dan?

anyway ik denk dat ik de meeste wel weet..
alliance:
NE: owls in darnassus
Dwarves: konijnen, weet niet meer precies waar.. niet in IF maar erbuiten ergens
Humans: poezen, weet de vendor niet en de rare kitten in SW van lil Timmy
Gnomes: Ik zou het niet weten, ik denk gewoon ook konijnen omdat ze in hetzelfde gebied zitten als de dwarves

horde:
Undead: kakkerlakken in Undercity
Trollen: slangen geloof ik? Weet niet precies waar
Orcs: zelfde als Trollen ook denk ik
Tauren: weet ik niet

Neutral:
Papegaaien in Booty Bay, ze kunnen ook droppen in Deadmines.

De verschillende whelplings droppen ook Dragon Whelpling pets (erg zeldzaam)

Alliance quest rewards:
In Feralas: Sprite Darter Hatchling.. ook een soort draakje, ziet er erg cool uit.
In Westfall: /chicken een aantal keer naar een willekeurige kip en je begint een quest die Cluck! heet, dan moet je wat spul kopen en aan de kip geven en hij legt een ei voor je. Hiermee kan je je kip pet summonen. Schijnt ook te werken voor Horde als je het eten ergens vandaan kan halen (die NPC is namelijk Alliance).. met wat creatief gebruik van de gadgetztan AH zou het misschien kunnen werken, als iemand het probeert: Let me know.

Alliance/Horde quest rewards voor BRS quests: Smolderweb Hatchling (een spin) en een Worg pup

Engineered pets: mechanical squirrel en lifelike mechanical toad oid.. Ik geloof dat ze er nog twee kunnen maken maar hier weet ik niet meer van.

Weet iemand nog meer? :)

[ Voor 22% gewijzigd door bcd87 op 22-04-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Starchild schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:52:
Zonder scalpel? Alle beren die geen geneeskunde gedaan hebben denk ik :)

25 beren killen valt wel mee trouwens, da's een kwartier werk ongeveer. Ga maar eens een half uur vissen voor 1 Misty Reed Mahi Mahi (was met die quest bezig, en zelf tussendoor aan 't raiden geweest: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow09.jpg).

En wat die droprated betreft; het is gewoon ook een kwestie van geluk. Een andere vis had ik in 2 pogingen, terwijl de droprate 't zelfde is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
en hoeveel murlocs zonder hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 09:04
Starchild schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:31:
Gewoon een manier om het grinden te vermommen :) - er is weinig verschil tussen 50 mobs afmaken voor quest drops of diezelfde 50 mobs puur voor de XP, alleen lijkt het minder erg omdat WoW een 'vlakke' level curve heeft.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ryceck schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:32:
Mijn grote vraag... ben ik nu zo zo ontiegelijk tolerant want ik zie van 90% van de dingen daar het probleem niet in...
* Sure maintenance op vrijdag, ze zullen geen andere dag ervoor vrij hebben... ben blij dat ze uberhaupt maintenance doen ipv zeiken over het tijdstip
Ik ben het hier mee eens. Maintenance zouden ze eigenlijk bv op maandag moeten doen. Probleem hier is dat Blizzard weinig tot geen tech support heeft in het weekend ("men werkt niet in het weekend"). Als ze een patch op vrijdag doen, dan geeft dat gegarandeerd problemen waardoor bv de servers in het weekend plat liggen of de boel enorm gaat laggen. En juist in het weekend spelen de meeste mensne. Dit wordt vaak de maandag pas weer verholpen. Dit kan je dus voorkomen door de patch aan het begin van de week te doen wanneer de servers overdag minder belast zijn en je bij problemen de hele week de tijd hebt om de problemen op te lossen die dan optreden zodat men lekker in het weekend probleemloos kan spelen.
* Er zitten bugs in.... tsjah in welke game niet? Hier proberen ze iig zsm alles te verhelpen met wekelijkse patches. En je ziet nu eenmaal wat meer bugs dan gemiddeld met 1,5miljoen gamers :/
Probleem is dat sommige bugs er al heel erg lang in zitten, waardoor velen het idee hebben dat WoW gehaast is uitgebracht. En er wordt vaak generved voordat de oude bugs echt verholpen zijn. En elke patch lijkt vaak weer nieuwe bugs te brengen, zoals bv de nieuwe druidbug. Druids zouden uit "sheep" moeten kunnen shapeshiften. Dit werkt echter alleen als je shift naar Catform of Travelform. Bearform werkt dus niet. Leuke nieuwe functie, maar Bearform is juist net de sterkste vorm met de meeste armor en HP die wel een stoot kan hebben. Er zijn genoeg games met 1.5 miljoen spelers die minder last hebben van bugs.
* Lag-problemen... tsjah da is vervelend maar het went uiteindelijk, tis bij mij alleen @ IF. Ze zullen er echt wel iets aan doen gezien het feit dat praktisch iedereen er last van heeft.
Op sommige servers hebben mensen nog altijd last van lootlag. Dit is al een verschijnsel dat al sinds de verschilende internationale beta's op treedt. Ok, het probleem is beduidend minder geworden, maar het is toch vrij vervelend als het optreedt. Maar het feit dat het er nu nog altijd in zit en niet echt opgelost wordt, stoort vele mensen. Hetzelfde geldt voor de lag bij raids die kan optreden. Een spel die geadverteerd wordt als "massive multiplayer game" kan soms beter een onderschrift hebben als "kan lag opleveren bij te veel heftige actie op je scherm".
* Imbalanced races/classes.... schei toch uit zeg :/ er zitten nou eenmaal significante verschillen per race/class en iedereen heeft zijn voordeel en nadeel. Bevalt het je niet, kies dan een andere race/class...
Maar niet iedereen wil bv een shadowpriest spelen omdat die uber zijn in PvP. Op forums zie je echter veel mensen zeuren die niet weten hoe ze hun class moeten spelen, waardoor het lijkt alsof hun class veel zwakker is dan een ander. Ik kan een warrior en hunter aan die zo'n 6-8 lvls hoger is met m'n druid, maar kom ik er eentje tegen die weet wat-ie doet, dan heb ik het al een stuk moeilijker. Het zijn echter vaak de mensen van wie je met gemak wint die zeuren.

Ondanks dat ik het eigenlijk wel eens ben met veel klachten geniet ik toch wel van de game hoor. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

13:00 !

Lol..
Ff kijken of ik kan loggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Slang kun je kopen bij een in Orgrimmar rondwandelende vendor. Verder heb je nog een mechanical chicken.

In SM kun je van een boss (de houndsman) nog een sort of tijdelijke pet krijgen, hound die 10 minuten lang blijft met 3 charges.

En de maintenance is inmiddels weer 4 minuten uitgelopen lol, eens kijken of we voor 17.00 nog kunnen spelen.

[ Voor 86% gewijzigd door pagani op 22-04-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:50:
linkje http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Ik heb nog n dog whistle - krijg je n attackhound als pet voor 10 mins , helaas doe iet het maar 3x

wel grappig , loop ik met mn cat , dog en minidiablo rond :)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Als je in Westfall naar Saldean's Farm gaat en dan een heel aantal keer /chicken doet terwijl je een kip daar selecteert, krijg je een quest van die kip met als reward een kip als pet :).

Let op je chatlog, na een aantal keer /chicken staat daar iets van "You should inspect thsi chicken" de kip krijgt geen "!" boven zn hoofd

http://www.thottbot.com/index.cgi?q=16936

[ Voor 11% gewijzigd door sebasgrif op 22-04-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Optical schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:04:
[...]

Ik heb nog n dog whistle - krijg je n attackdog als pet voor 10 mins , helaas doe iet het maar 3x

Als je dan engineer bent nog een mechanisch ding erbij (vechtbot ofzo) en spelen maar ;) (weet eigenlijk niet of die er nog bij kunnen)

Over die /chicken, is dat ook mogelijk ergens bij de horde?

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 22-04-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 13:15

Rmg

sebasgrif schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:04:
Als je in Westfall naar Saldean's Farm gaat en dan een heel aantal keer /chicken doet terwijl je een kip daar selecteert, krijg je een quest van die kip met als reward een kip als pet :).

Let op je chatlog, na een aantal keer /chicken staat daar iets van "You should inspect thsi chicken" de kip krijgt geen "!" boven zn hoofd
Een paar keer ? ik ben er in totaal 2 dagen mee bezig geweest ( de eerste keer ging het na 5 keer ofzow maar toen sloeg ik hem dood :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Optical schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:04:
Ik heb nog n dog whistle - krijg je n attackhound als pet voor 10 mins , helaas doe iet het maar 3x

Jammer, maar helaas. Voor zover ik weet kan je maximaal één combat, en één non-combat pet tegelijkertijd controllen

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Is er eigenlijk ook een lijstje van easter eggs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Er is in Azshara ook een bepaalde quest dat je Gems oid moet zoeken. Hier krijg je een speciale Felhunter voor die je kan summonen, het item waarmee je hem summoned blijft in je inventory voor 24 uur oid en heeft 5 charges geloof ik.

Maargoed dingen met charges zou ik niet willen rekenen onder pets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Het zou pas leuk worden als je als hunter critters kon trainen en deze kon doorverkopen als pet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
johnnyv.nl schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:05:
[...]

Over die /chicken, is dat ook mogelijk ergens bij de horde?
In Hillsbrad schijnt het ook mogelijk te zijn, nog niet zelf uitgeprobeerd:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=27720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Ik vind het maar verwarrend dat GMT +2 Paris time .... :'(

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
johnnyv.nl schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:10:
Het zou pas leuk worden als je als hunter critters kon trainen en deze kon doorverkopen als pet :)
Een gnome mage met een Sheep als pet :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hydra schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:12:
[...]

Een gnome mage met een Sheep als pet :D
Waarom niet als mount :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanJeremy schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:12:
Ik vind het maar verwarrend dat GMT +2 Paris time .... :'(
hmm, betekent dat pas 2 uur onze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:13:
[...]

Er is nu 2 uur verschil met Londen door de zomertijd, de servers hadden een kwartier geleden weer up moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nope gewoon 13:00u, tis alleen dat GMT geen zomer/wintertijd heeft. We zitten nu in GMT+2, in de winter is het GMT+1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
[...]

Nee 1 uur later dan in Greenwich (toch?), het andere uur komt door de zomertijd.

Nederland en Parijs liggen in dezelfde tijdzone

[ Voor 17% gewijzigd door sebasgrif op 22-04-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
kEv4h schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:57:
[...]

alliance:
NE: owls in darnassus
Dwarves: konijnen
Humans: poezen, weet de vendor niet en de rare kitten in SW van lil Timmy
horde:
Undead: kakkerlakken in Undercity
Trollen: slangen
Orcs: zelfde als Trollen ook denk ik
Tauren: weet ik niet
Papegaaien in Booty Bay, ze kunnen ook droppen in Deadmines.

In Feralas: Sprite Darter Hatchling.. ook een soort draakje, ziet er erg cool uit.
I Westfall: /chicken
Alliance/Horde quest rewards voor BRS quests: Smolderweb Hatchling (een spin) en een Worg pup

Engineered pets: mechanical squirrel en lifelike mechanical toad oid.. Weet iemand nog meer? :)
copy/paste :>

da's wat ik heb, dikgedrukt
verder heb ik nog een soort van vogels. weet niet wat dat is. zal strax wel een screen maken van me bank ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 09:04
CJ schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:01:
[...]

Probleem is dat sommige bugs er al heel erg lang in zitten, waardoor velen het idee hebben dat WoW gehaast is uitgebracht. En er wordt vaak generved voordat de oude bugs echt verholpen zijn. En elke patch lijkt vaak weer nieuwe bugs te brengen
Dat het spel wordt uitgebreid voordat oude bugs opgelost zijn helpt ook niet echt... Het aantal bugs wordt hierdoor alleen maar groter en dingen die in het algemeen minder belangrijk zijn worden gewoon nooit meer of pas heel laat opgelost. Friars hebben in DAoC jaren moeten wachten op een bugfix voor hun shield buff en de LoS-problemen voor Necromancers zijn er nog steeds. Ik hou m'n adem niet meer in voor bugfixes in eender welk MMORPG - ik pas liever m'n speelstijl aan, dat kost minder moeite :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik nu al meer dan een uur de 1.4.0 patch aan het downen ben met af en toe een downl rate van 4 tot 8 kbps !!!

waarom gooien ze de us patch wel op mirror sites :( en de gb versie niet ??

kan iemand de 1.4.0 patch niet even online gooien ! op een wat snellere server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:19:
Jammer dat ik nu al meer dan een uur de 1.4.0 patch aan het downen ben met af en toe een downl rate van 4 tot 8 kbps !!!

kan iemand de 1.4.0 patch niet even online gooien ! op een wat snellere server :(
Djees he, anders lees je het topic even voordat je gaat piepen:

http://www.wowguru.com/patches/

Stond aan het begin van de bladzijde (@ 100 posts/pagina), en daar staat gewoon de EU patch op (@ Uni Twente)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Heeft iemand de link van die site die alle info over alle EU en US servers heeft? Dus verdeling Horde en alliance, hoeveel personen welke klasse spelen, welke guilds er zijn met hoeveel leden, etc.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:19:

Wat wazig dat het bij sommigen zo traat gaat... Hier haal ik 150KB/s

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes man !! bedankt ik zat idd weer s te snel te zeuren :)

thnx _/-\o_

*** kijk dat gaat wat sneller :) mn max chello dl rate 500kbps ***

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half frikkin 2 en nog steeds all realms down. Jah hey komopzeg.

En waarom krijg ik een scherm dat me vraagt op welke server en in welke taal dat ik wil spelen?

O W ik ruik hier een account probleempje.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:26:
Rustig toch... neem een glaasje drinken, misschien groene thee... een hapje... en kijk eens naar buiten, de zon schijnt, vogeltjes fluiten... Niet zo negatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
UltraR-pc schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:22:
Heeft iemand de link van die site die alle info over alle EU en US servers heeft? Dus verdeling Horde en alliance, hoeveel personen welke klasse spelen, welke guilds er zijn met hoeveel leden, etc.
Alvast bedankt.
http://www.warcraftrealms.com/

(Pagina 7 (@ 100 per page) van deze topic stond dit al vermeld)
* zion uw persoonlijke zoekmachine

Blijkbaar was ik net even te vroeg met mijn complimentje dat er deze week weinig gezeurd werd, daarom het verzoek niet met deel 28 te beginnen totdat de servers weer UP zijn, anders beginnen we het nieuwe topic zo negatief, en dat willen we niet. Bedankt :)

[ Voor 24% gewijzigd door zion op 22-04-2005 13:31 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

even een vraagke...

Zijn er al realms up? als ik inlog moety ik kiezen uit een realm :S terwijl ik al tijden op de zelfde kies hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starchild schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:29:
[...]

Rustig toch... neem een glaasje drinken, misschien groene thee... een hapje... en kijk eens naar buiten, de zon schijnt, vogeltjes fluiten... Niet zo negatief...
LOL rustig... Ik heb net 2 uur MTGO achter de rug met een Überfast rood scorch deck... Dan helpt geen groene noch rooibos met of zonder spacecake. Ik wil mijn pally, lock en backstabber. NU!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiroenu
  • Laatst online: 16-07-2021

jiroenu

Jiroenu

1. Scheduled maintenance extended | 4/22/2005 4:30:13 AM PDT

The scheduled time at which the European World of Warcraft realms were to be brought down has changed and cannot currently be confirmed. We apologise for this change in scheduling and thank you for your patience.

maar natuurlijk |:(

Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:31:
[...]

LOL rustig... Ik heb net 2 uur MTGO achter de rug met een Überfast rood scorch deck... Dan helpt geen groene noch rooibos met of zonder spacecake. Ik wil mijn pally, lock en backstabber. NU!

>:)
En ik wil een Big King Whopper met Kaas en veel friet! NU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

altec schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:31:
even een vraagke...

Zijn er al realms up? als ik inlog moety ik kiezen uit een realm :S terwijl ik al tijden op de zelfde kies hoort dit?
Even een goede bookmark --> http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

Simpel gezegd, nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

J27

[quote]zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:30:
[...]

http://www.warcraftrealms.com/

(Pagina 7 (@ 100 per page) van deze topic stond dit al vermeld)
* zion uw persoonlijke zoekmachine

Lol een zoekmachine met een attitude, ik zie het al voor me een google die onder aan de pagina zegt: kom op zeg dit had je ook zelf kunnen vinden met een beetje zoekwerk :p

( btw nfi, jk : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:26:

En waarom krijg ik een scherm dat me vraagt op welke server en in welke taal dat ik wil spelen?

O W ik ruik hier een account probleempje.
Das dus normaal als de servers eruit liggen ;)

Ga er maar vanuit dat je pas om een uurtje of 2 kan beginnen met spelen.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
altec schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:31:
even een vraagke...

Nee Realms zijn niet up.
Je krijgt de eerste keer een nieuw inlogscherm, die is bedoeld voor nieuwe users, om ze wat weg te leiden van de overbevolkte servers, gewoon cancel doen en je krijgt de normale realm selection. Het is wel fijn dat Blizzard zijn best doet niet nog grotere cues te krijgen... (alhoewel de implementatie weer wat te wensen over laat)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mijn god ze hebben zich verslapen.

Ik wordt zometeen helemaal gek. Buiten wandelen of zelfs bij iemand op bezoek en praten. Neeeeeeeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

ja die had ik al.. maar laad niet bij mij.. ja alleen de namen.. niet of ze up of down zijn:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:34:
Oh mijn god ze hebben zich verslapen.

Ik wordt zometeen helemaal gek. Buiten wandelen of zelfs bij iemand op bezoek en praten. Neeeeeeeee.
Zonlicht! En zuurstof! En sociale interactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

... Snik, snik... En ik nog zo'n mooi bod op zo'n mooie polearm.... En ik ga om half 3 weg.... Whaahahaaa

[\me]Ontroostbaar is[\]

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 22-04-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz ik mag helemaal niet klagen :) was tot kwart over 5 ofsow nog aan het spelen vannacht ! en dat is zoiezo niet echt normaal :) dus ik ga wel even lekker in de tuin zitten en kom over een half uurtje weer even kijken ghehehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

j_vandenbos schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:33:
1. Scheduled maintenance extended | 4/22/2005 4:30:13 AM PDT

The scheduled time at which the European World of Warcraft realms were to be brought down has changed and cannot currently be confirmed. We apologise for this change in scheduling and thank you for your patience.

maar natuurlijk |:(
Heb je dan liever dat je in het ongewisse wordt gelaten? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:36:
[...]

Zonlicht! En zuurstof! En sociale interactie!
Eh ik heb een pally die is 3 bubs van 58 zondag moet ik 60 zijn mijn lock en mijn rogue moeten omhoog... Ik heb wel wat beters te doen. Dan frisselucht happen, huidkanker oplopen en de onozeligheden van mijn medemensen over mij heen te laten komen.

Ik moet grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
LMAO kom op jongens :P
Dit is echt _elke_ vrijdag zo, raak er aan gewend ;) Zorg gewoon dat je vrijdags tot minimaal 1/2 uur in je nest blijft liggen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik ga straks drank halen, cola, veel magnetronvreten en een weekend flink levelen! daar heb ik momenteel nogal behoefte aan. Heb de hele week hard gewerkt (40 urige banen GAAN gewoon niet samen met een MMORPG) en heb veel geklust in huis.

Orcs beware! Dronken rogue onderweg })
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.