Hm.. Zou hij ook een Dwargen Light Thunderbus met Light shots accepteren als betaling? Zit low op mijn goldAnoniem: 25028 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:10:
dat vind ik dan weer een beetje jammer !
ik heb niet zoveel problemen bij de kroeg hier om de hoek ! als ik met 2g betaal dan krijg ik zomaar 20 bier en een rondje van de zaak !
Nou, het gaat de goede kant op. Ik wacht nog op antwoord van een maat van me, welke ook interesse heeftfw schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:13:
[...]
Ik heb je nog een mailtje gestuurd over de trialkey. Laat me even weten of je m'n bod redelijjk vond. Mochten er nog anderen zijn die hun trialkey willen ruilen voor wat gold dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Ja, maar vaak is het zo dat tussen de horde spelers minder noob's zitten(met alle respect). En daardoor de Horde met minder man vaak net zo sterk is. Al zal dit steeds minder worden. Maar op nieuwe servers zal dat nog wel zo zijnHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:21:
[...]
Dus als wij met de alliance een mass raid van, laten we zeggen, 800 man doen, dan hebben we kans dat we de horde van de server vegen?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 25028
shit joh ! je hebt gelijk !zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:14:
[...]
Dat is een contradictie in termini...
als je met 2g betaald kan je nooit een rondje van de zaak krijgen
en de barkeeper maar zeggen "rondje van de zaak " en ik maar betalen
wat trouwens ook werkt is gewoon zelf tappen!? alleen dan moet je wel Entangling Roots
toepassen op de barkeeper.
wat heb je ervoor overHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:16:
[...]
Nou, het gaat de goede kant op. Ik wacht nog op antwoord van een maat van me, welke ook interesse heeft

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 25028 op 22-04-2005 14:21 ]
Nou op earthen-ring zitten heel veel spelers van het eerste uur, en daar is de verhouding wel héél erg scheef... 63% Alliance, 37% Horde.kevinp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:16:
Ja, maar vaak is het zo dat tussen de horde spelers minder noob's zitten(met alle respect). En daardoor de Horde met minder man vaak net zo sterk is. Al zal dit steeds minder worden. Maar op nieuwe servers zal dat nog wel zo zijn.
De horde mogen dan ook heel gelukkig zijn dat het een RP-PvE server is, want anders hadden ze geen kans. (moet zeggen dat de Horde wel beter georganiseerde raids uitvoert daar, maar dat komt waarschijnlijk dus ook door noodzaak)
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Saillant detail //forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-status-en&t=187&p=1&tmp=1#post187
187 staat gelijk aan Moord staat gelijk aan Het Honour System
^^
187 staat gelijk aan Moord staat gelijk aan Het Honour System
[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 22-04-2005 14:24 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Zoals ik ook al zei, als er spelers als echt noob zijn begonnen aan het begin op een scheve server. Dan is de server nog steeds scheef, maar zijn het geen noobs meer.(ik ben ook zo begonnen hoor, dus ik verwijt niemand iets).zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:20:
[...]
Nou op earthen-ring zitten heel veel spelers van het eerste uur, en daar is de verhouding wel héél erg scheef... 63% Alliance, 37% Horde.
De horde mogen dan ook heel gelukkig zijn dat het een RP-PvE server is, want anders hadden ze geen kans. (moet zeggen dat de Horde wel beter georganiseerde raids uitvoert daar, maar dat komt waarschijnlijk dus ook door noodzaak)
Maar je komt wel stomme vragen tegen soms.
Pas bv iemand die in Orgrimmar geen wind rider master kon vinden
Dan geef ik er een paar euro's voor, dat maakt me verder ook weinig uit.zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:14:
[...]
[...]
Dit is real-life content verkopen voor in-game valuta, en wordt door Blizzard gezien als illegaal en staat een perma-ban op, ik neem aan dat dit dus in GoT ook niet toegestaan wordt.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
jamaar, jamaar in de warcraft rtssen zijn orcs net zo sterk als 2 of 3 humanskevinp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:16:
[...]
Ja, maar vaak is het zo dat tussen de horde spelers minder noob's zitten(met alle respect). En daardoor de Horde met minder man vaak net zo sterk is. Al zal dit steeds minder worden. Maar op nieuwe servers zal dat nog wel zo zijn.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
En dan wil ik graag even 20g van je kopen, ik bied een paar eurofw schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:25:
[...]
Dan geef ik er een paar euro's voor, dat maakt me verder ook weinig uit.
Zeg dat nou niet... Dit kan verkeerd geinterpreteerd worden.HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:
[...]
En dan wil ik graag even 20g van je kopen, ik bied een paar euro

Even tussendoor : Ik zal blij zijn dat ik het pvp honour systeem in het weekend niet meemaak. het zal ongetwijfeld wat ik wel eens noem een "gankbanging"-fest worden

[ Voor 27% gewijzigd door SkyStreaker op 22-04-2005 14:30 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Anoniem: 110563
Bij de Dixons in Lisse hebben ze nog wat exemplaren liggen, de laatste gamecard is door 'een zeker persoon' opgekocht
[wannabe mod modus] Het maakt mij verder ook niet uit hoor, zolang het maar buiten het forum om geregeld wordt, ik zal heus geen email naar Blizzard gaan sturen ofzofw schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:25:
Dan geef ik er een paar euro's voor, dat maakt me verder ook weinig uit.
systeem
Weet iemand hoe het zit met die nieuwe pet ability's? Dash en Dive bedoel ik. Leer ik die gewoon net als alle andere pet ability's?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Das hier zon onderhand een middle name, dus dat zou niet moeten uitmaken. Als jullie die verdomde smiley nou eens zouden invoeren, was mijn post veel duidelijker!tranztaz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:28:
[...]
Zeg dat nou niet... Dit kan verkeerd geinterpreteerd worden.
HTT-Verkeerd Geinterpreteerd-Thalan, bekt best lekker, vraag een name change aanHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:29:
[...]
Das hier zon onderhand een middle name, dus dat zou niet moeten uitmaken. Als jullie die verdomde smiley nou eens zouden invoeren, was mijn post veel duidelijker!
systeem
ik voel een extra dag aankomen. Maar goed dat zou dan ook wel terecht zijn.tranztaz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:23:
Saillant detail //forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-status-en&t=187&p=1&tmp=1#post187
187 staat gelijk aan Moord staat gelijk aan Het Honour System^^
op donderdag middag gooi ik altijd me items in de AH en die zijn op zaterdag pas verkocht..... dusd ik heb het idee dat de timers gereset worden.... niet allemaal naar 24h natuurlijk want als de verkopenb 8uur had ingesteld zal hij weer op 8h staanzion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:07:
[...]
Volgens mij klopt dit niet, ik heb namelijk al een aantal keer om 04:00u donderdagnacht een bod gedaan op een item, die ik dan vrijdag nadat ik uit mijn werk kwam in mijn mailbox had.... (of het zou per ongeluk elke keer een 8 uurs auction geweest moeten zijn, die dan de 2e keer afliep vlak voordat ik thuis kwam, maar dat lijkt me sterk)
Heb je een linkje naar waar staat dat de timers stopgezet, danwel gereset worden na server ondeerhoud? (zou mij wel goed uitkomen, mijn tanglewood staff @ AH stond vanacht op een teleurstellende 8g95s, dus ik zou het fijn vinden als daar vandaag ook nog op geboden kon worden)
Zal ik er ook een mailadres van laten maken? Reduceert de spamstapel flink, dunkt mezion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:32:
[...]
HTT-Verkeerd Geinterpreteerd-Thalan, bekt best lekker, vraag een name change aan
Dat zou wel uber zijn, hij is donderdag om 10:30u op de AH gezet, dus dan zou die pas zaterdag rond 15:00u aflopen (er vanuit gaande dat de servers om 15:00u weer up zijn) dat is nog eens auction time maximizen (mag ook wel met 1g57s auction fee!)Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:34:
op donderdag middag gooi ik altijd me items in de AH en die zijn op zaterdag pas verkocht..... dusd ik heb het idee dat de timers gereset worden.... niet allemaal naar 24h natuurlijk want als de verkopenb 8uur had ingesteld zal hij weer op 8h staan
[ Voor 4% gewijzigd door zion op 22-04-2005 14:39 ]
systeem
Inderdaad bij de Dixons in Lisse hebben ze nog 3 WoW spellen - 1Anoniem: 110563 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:28:
Bij de Dixons in Lisse hebben ze nog wat exemplaren liggen, de laatste gamecard is door 'een zeker persoon' opgekocht![]()
![]()
![]()
En de laatste gamecard is ook door mij weg gehaald
Is er eigenlijk wel een tekort aan gamecards of valt dat wel mee.
Van de spellen zelf weet ik wel dat ze moeilijk te krijgen zijn.
Er zit trouwens een gratis trailkey bij de tweede lading wow spellen!
[ Voor 3% gewijzigd door Rick Brands op 22-04-2005 14:50 ]
http://oas2000.proxis.be/...LS&mi=5147043&si=66668712
Proxis.be heeft ze ook nog ! de spellen en prepaidcards !
vandaag nog een server online zou wel lekker zijn
Proxis.be heeft ze ook nog ! de spellen en prepaidcards !

jarnotjuh schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:
Klik hier
als er nog behoefte is voor de patch...
welke dat je moet hebben lijkt me wel duidelijk..
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Even wachten nog..
Serverstatus van WoW:
Scheduled maintenace extended
Serverstatus van WoW:
Scheduled maintenace extended
Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
Het erge is dat je de upload niet kan instellen, en je dus gewoon vol upload waardoor je internet bijna niet meer werkt. Verder werkt het hier gewoon redelijk goed(200kbs). Maar die 64 up is niet fijn.Tr!gger schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:52:
[...]
dood aan dat k*t torrent systeem het wil gewoon niet werken hier
Anoniem: 111019
Ik heb nu zelf versie 1.30 van WoW, maar ik kan nergens een 1.30>1.40 patch vinden.. En met blizzard downloader gaat het met +-2kb / sec
wat ik kon vinden:
1.24 - 1.30
1.31 - 1.40
Weten jullie ergens een gewone 1.40 patch? of 1.30 - 1.40 patch?
wat ik kon vinden:
1.24 - 1.30
1.31 - 1.40
1 gratis trial key ? ik heb er 2 gekregenRick Brands schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:49:
[...]
Inderdaad bij de Dixons in Lisse hebben ze nog 3 WoW spellen - 1![]()
En de laatste gamecard is ook door mij weg gehaald
Is er eigenlijk wel een tekort aan gamecards of valt dat wel mee.
Van de spellen zelf weet ik wel dat ze moeilijk te krijgen zijn.
Er zit trouwens een gratis trailkey bij de tweede lading wow spellen!
Anoniem: 84159
Klik hier
Lig toch niet te miepen over dat de servers nog down zijn, dat komt heus wel...
Ga wat nuttigs doen, neem de manual door ipv hier domme vragen te stellen...
That's what i did...
Ik heb in 1 week heel de manual doorgelezen, ik snap nu echt veel meer van de game. Kom niet af met"dat ken ik allemaal wel" BULLSHIT! Er staan ook dingen in die je nog niet wist.
@tr!gger:
@kevinp: Netlimiter...
@ masterprime...
wat zijn we weer behulpzaam vandaag
That's what i did...
Ik heb in 1 week heel de manual doorgelezen, ik snap nu echt veel meer van de game. Kom niet af met"dat ken ik allemaal wel" BULLSHIT! Er staan ook dingen in die je nog niet wist.
@tr!gger:
@ masterprime...

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 22-04-2005 14:56 ]
JIJ WAS HET DUS ! NICKJATTERD!Tr!gger schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:52:
[...]
dood aan dat k*t torrent systeem het wil gewoon niet werken hier
Ik wou eerst als accountnaam Trigger kiezen maar die was al in gebruik volgens blizzard
* zion slaps Master Prime across the face, Ouch!Anoniem: 111019 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:54:
Ik heb nu zelf versie 1.30 van WoW, maar ik kan nergens een 1.30>1.40 patch vinden.. En met blizzard downloader gaat het met +-2kb / sec
wat ik kon vinden:
1.24 - 1.30
1.31 - 1.40
zion in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
systeem
Zeg, komt hier normaal geen slotje op bij 1000 posts? Niet dat ik het nut ervan inzie, ik lul hier net zo lief verder hoor
We gaan nog niet naar een volgend topic omdat de servers nog niet up zijn, krijg je allemaal van die zeurposts aan het begin van het topic.HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:03:
Zeg, komt hier normaal geen slotje op bij 1000 posts? Niet dat ik het nut ervan inzie, ik lul hier net zo lief verder hoor
zoals ik al zei, en ik hoop dat dat ook ff gebeurt, is het niet zo handig om een nieuw topic te openen terwijl de servers nog down zijn, dat geeft zoveel start vervuiling, we kunnen beter wachten totdat de realms weer UP zijn.
Damn Johnnyv, jij drukt nog vaker op F5 dan ik, freak
(check ook timestamps 15:03: vraag om slotje, replies: 15:04, 15:04, 15:04, 15:05
)
Damn Johnnyv, jij drukt nog vaker op F5 dan ik, freak
(check ook timestamps 15:03: vraag om slotje, replies: 15:04, 15:04, 15:04, 15:05
[ Voor 27% gewijzigd door zion op 22-04-2005 15:09 ]
systeem
anders krijg je zo'n zeurtopic wat geen goede indruk op nieuwe spelers geeft 
Dus we gaan voor de 2k?johnnyv.nl schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:04:
[...]
We gaan nog niet naar een volgend topic omdat de servers nog niet up zijn, krijg je allemaal van die zeurposts aan het begin van het topic.
Anoniem: 45379
pff, ik ben mn tijd maar nuttig aan het vullen.
ik zoek nu orc names op internet voor mn nieuwe orc warrior.
best leuke namen kom je tegen
ik zoek nu orc names op internet voor mn nieuwe orc warrior.
best leuke namen kom je tegen
Ben nu 54.5 trouwens. Vriendin vanavond op stap, maat van me heb voicechat server opgezet, vanavond gaan we met vaste group door tanaris en crater runnen en pvp'en.
56 Mage
52 Rogue
54 Rogue
53 Priest
51 Paladin
Wordt vet!
56 Mage
52 Rogue
54 Rogue
53 Priest
51 Paladin
Wordt vet!
ik heb met mn guild ook een ventrilo server, erg handig in instances 
alleen jammer dat ik 10 levels voorloop op iedereen, ben maar een alt aan het levelen
alleen jammer dat ik 10 levels voorloop op iedereen, ben maar een alt aan het levelen
Met 20g kan ik ook nog best levenHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:
[...]
En dan wil ik graag even 20g van je kopen, ik bied een paar euro
Ik snap het standpunt wel, ik heb ook een hekel aan die paar chinese goldfarmers die zich op het moment hebben gevestigd. Ze verpesten de economie en zo voor veel mensen ook een deel van het plezier van het spel.zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:29:
[...]
[wannabe mod modus] Het maakt mij verder ook niet uit hoor, zolang het maar buiten het forum om geregeld wordt, ik zal heus geen email naar Blizzard gaan sturen ofzo
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
je kan ook het verhaal over WoW lezen @ de site.. best interessant en je hebt wat te lezen voor een uurtje of 4 ofzojarnotjuh schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:55:
Lig toch niet te miepen over dat de servers nog down zijn, dat komt heus wel...
That's what i did...
@tr!gger:
@ masterprime...
btw wat heb je een rare usericon joh. Sinds wanneer zit je in de prostitutie?
zeker nog niet naar mijn signature gekeken?kEv4h schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:09:
[...]
btw wat heb je een rare usericon joh. Sinds wanneer zit je in de prostitutie?
tis vandaag kusjesweggeefdag bij mij
Klik hier
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Mijn account naam is niet trigger hoorHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:58:
[...]
JIJ WAS HET DUS ! NICKJATTERD!
Ik wou eerst als accountnaam Trigger kiezen maar die was al in gebruik volgens blizzard
@jarnotjuh
Netlimiter al zovaak geprobeerd, laatste drivers blabla. Het wil gewoon niet
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Anoniem: 95989
ik volg dit topic al best wel een poos en ik moet zeggen dat de discussies hier hilarisch zijn...
ooit zal ik ook door de wondere wereld van Azeroth dwalen
ooit zal ik ook door de wondere wereld van Azeroth dwalen
Anoniem: 3369
Haha en weet je wat je vanavond tegenkomt?Kaap schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:06:
Ben nu 54.5 trouwens. Vriendin vanavond op stap, maat van me heb voicechat server opgezet, vanavond gaan we met vaste group door tanaris en crater runnen en pvp'en.
56 Mage
52 Rogue
54 Rogue
53 Priest
51 Paladin
Wordt vet!
groepen van 10 lvl 60 lui
Jullie zijn precies de targets van de lvl 60's
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 3369 op 22-04-2005 15:19 ]
Ondanks dat de WoW site ng steeds onberijkbaar is komen de eerste realms up. Skullcrusher werkt iig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor de mensen die net zoals ik aan het wachten zijn totdat de servers weer on zijn:
een filmpje van de raid eergister op Shadowsong
sry voor quality maar ik heb m dan zelf ook niet geschoten ( zat wel in de party, enige rogue.. kijk de energy meter maar schommelen links van het beeld
)
http://maku.t1anime.com/lotsofguts.wmv
een filmpje van de raid eergister op Shadowsong
sry voor quality maar ik heb m dan zelf ook niet geschoten ( zat wel in de party, enige rogue.. kijk de energy meter maar schommelen links van het beeld
http://maku.t1anime.com/lotsofguts.wmv
juist niet toch .. ze zijn toch te laag lvl ?Anoniem: 3369 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:18:
[...]
Haha en weet je wat je vanavond tegenkomt?
dan krijgen die lvl 60's volgens mij een dishonerable kill oid
nee das pas bij kills van 13 lvls lager.Maku schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:23:
[...]
juist niet toch .. ze zijn toch te laag lvl ?
12 lvls blijft honourable, dus 6 - 8 lvls moet ook geen probleem zijn
is wel een groot verschil
@saitanic: Goed hè?? Verveel me te pletter hier op mijn werk
[ Voor 23% gewijzigd door SaiBork op 22-04-2005 15:30 ]
Ten eerste ligt de grens op 12lvls, ten 2e er is GEEN DISHONOR.Maku schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:23:
[...]
Lekker systeem, alsof je kans maakt om een +12 lvl kerel in elkaar te hakken...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dishonorable is nog niet ingame.Maku schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:23:
[...]
En iemand van 12 levels onder je is de max waar je honor voor krijgt.
Anoniem: 3369
nee, lees maar een beetje terug, dishonor krijg je zowieso al niet van spelers killen, en honor krijg je tot 12 levels lager dan jezelf !Maku schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:23:
[...]
LOL stelletje forum campers....
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 3369 op 22-04-2005 15:29 ]
* zion slaps Maku accross the face, Ouch!Maku schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:23:
alles wat green (e.g. alles 48+ voor L60) is, is considered een honorable kill
systeem
Anoniem: 51661
Nee, 12 kills is al geen honourpoints meer. 49 is minimum wat lvl 60 dood kan maken voor honourpoints. En laat ik dat nou net zijnSaiBork schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:24:
[...]
nee das pas bij kills van 13 lvls lager.
12 lvls blijft honourable, dus 6 - 8 lvls moet ook geen probleem zijn
is wel een groot verschil
@saitanic: Goed hè?? Verveel me te pletter hier op mijn werk

We kunnen weer @ bloodscalp!!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 22-04-2005 15:32 ]
zit jij ook toevallig bij de nice guyzz de alliance op turalyon? ik zit zelf bij dutch inc je zal ons best een tegen gekomen zijn
ingame nick crulon loop altijd met een maat van me kikuchiyo
Laat maar komen. Zoveel lvl 60 lui lopen in zulke baggere gear rond en zijn zo n44bs dat ik ze alsnog oprol.Anoniem: 3369 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:18:
[...]
Haha en weet je wat je vanavond tegenkomt?
Whee, ik zit weer op emerald dream 
Toch handig... dankzei de downtime is de afwas ook weer aan de kant
Anoniem: 32074
O god.....jij moet echt serieus even je plas na laten kijken bij de dokter.Anoniem: 136758 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:02:
[...]
Heb ik pas nog eens gedaan. Ik lag na 2 minuten buiten. Ik zei tegen de innkeepers vrouw. Let me browse your goods. Waarop zij me een set klinkende oorvegen gaf en met de woorden vuile smeerlap buiten gooide.
Nu vraag ik je ga je zo met een Paladin om?
Nou wacht maar totdat de rotting ghouls bij haar voor de deur staan mooi dat ik dan buiten sta te duelen met een druid.
K wijf
Ik speel t hooguit twee uur in de week. ben al vanaf t begin bezig en gisteravond met mijn koe hunter level 10 geworden!! Oh yeah....op dit tempo bereik ik in 2007 wel level 60.
maar goed, ik hang dan ook teveel rond in de inn...eh, shit; de kroeg.

*kreun* over 50 mins mag ik naar huis
teh horror.
oh en wat zijn nu eigenlijk 'groene' en 'blauwe' items? Geven die de groene/blauwe gloed ofzo? of is er wat anders blauws aan, m.a.w. hoe herken ik ze?
oh en wat zijn nu eigenlijk 'groene' en 'blauwe' items? Geven die de groene/blauwe gloed ofzo? of is er wat anders blauws aan, m.a.w. hoe herken ik ze?
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ravenblooders, waarom kan ik niet in /g chatten?
You don't have permission to do that?
You don't have permission to do that?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Grijs/Groen/Blauw/Paars geven de rarity van een item aan, grijze items zijn waardeloos om te usen, groene items zijn vaak meer waard, blauwe items zijn nog zeldzamer en paarse items zijn epic items die dus helemaal een droprate van 0,002% hebbenCrashman schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:41:
*kreun* over 50 mins mag ik naar huisteh horror.
Samengevat: Grijs - Niet zeldzaam t/m Paars - Extreem zeldzaam.
De gloed die jij bedoelt komt van het enchanten van je wapens.
Ik ben toch malle pietje niet!
Ze zijn oplopend van kwaliteit. Ze krijgen bijvoorbeeld meer extra toegevoegde eigenschappen en rarity, zoals hierboven vermeld. Zo moet je het ongeveer zien. Ze hebben niet per definitie een gloed, maar sommige items hebben dat wel. Je kan een gloed op je item krijgen door deze te enchanten.Crashman schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:41:
[ Voor 11% gewijzigd door Viper2k1 op 22-04-2005 15:48 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Je vergeet RED, de meest exclusieveThe Legend schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:44:
[...]
Grijs/Groen/Blauw/Paars geven de rarity van een item aan, grijze items zijn waardeloos om te usen, groene items zijn vaak meer waard, blauwe items zijn nog zeldzamer en paarse items zijn epic items die dus helemaal een droprate van 0,002% hebben
Samengevat: Grijs - Niet zeldzaam t/m Paars - Extreem zeldzaam.
De gloed die jij bedoelt komt van het enchanten van je wapens.
systeem
Heel makkelijk, de naam van het item heeft een kleur, en de kleur geeft aan hoe goed de items zijn,Crashman schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:41:
slecht = grijs
standaard = wit
goed = groen (vanaf hier hebben de items behalve armor ook een meerwaarde voor b.v. stamina ed
superieur = blauw
epic = paars
legendarisch = rood
artifact = oranje
hoe verder je naar beneden komt des te beter de items zijn, maar ze zijn dan ook meteen minder voorkomend dus minder makkelijk te vinden en meer geld waard.
Hehehe, das idd handig.Starchild schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:37:
Whee, ik zit weer op emerald dream
Damn ik kan nog steeds niet WoW gaan spelen. Heb het spel gekocht, maar nu kwam ik er achter dat ik geen geld meer had voor gamecard.

En credit card heb ik niet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hoe zit het nu eigenlijk met de namen van chars?
Sommige hebben een groene naam en sommige een andere kleur.
Het ligt niet aan Horde/Alliance en ook niet aan lvl.
Ligt dit dan ook aan wat voor items ze hebben ofzo?
@muppet
Als je het tegen mij hebt, ja weet ik, maar kan niet echt op mijn werk
@muppet
Als je het tegen mij hebt, ja weet ik, maar kan niet echt op mijn werk
offtopic:
Nog een half uurtje te gaan, dan kan ik eindelijk naar huis (nou ja, vriendin, maar daar kan ik ook ->) wow-en
Nog een half uurtje te gaan, dan kan ik eindelijk naar huis (nou ja, vriendin, maar daar kan ik ook ->) wow-en
[ Voor 18% gewijzigd door SaiBork op 22-04-2005 16:04 ]
Anoniem: 114195
Yep.... baggergear...Kaap schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:37:
[...]
Laat maar komen. Zoveel lvl 60 lui lopen in zulke baggere gear rond en zijn zo n44bs dat ik ze alsnog oprol.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?56263
Je weet dat je dat boekje wat je erbij heb gehad mag lezen??
There is no art to find the minds construction in the face
Kan iemand op earthen-ring even voor me checken of mijn Tanglewood Staff nog te koop staat? (seller=wyse)...
Moet nog 2 uur werken en 1+ uur file parkeren, en dat is echt te lang.... (ik meende tenminste te begrijpen dat de realms weer up kwamen?)
Moet nog 2 uur werken en 1+ uur file parkeren, en dat is echt te lang.... (ik meende tenminste te begrijpen dat de realms weer up kwamen?)
Nou, dat mag je zeggen, dat je je d'r in durft te vertonen, onsamenhangend zooitje cloth...
[ Voor 36% gewijzigd door zion op 22-04-2005 16:00 ]
systeem
Verslaafde !, als ie verkocht is krijg je wel een mailtjezion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:59:
Kan iemand op earthen-ring even voor me checken of mijn Tanglewood Staff nog te koop staat? (seller=wyse)...
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Anoniem: 141733
Het ligt aan de pvp instellingen. Ook op een pvp server kun je pvp uitzetten (behalve in contested of vijandige areas). Als Horde kun je dan in the Barrens niet aangevallen worden door eventueel loslopende Alliance. Je wordt wel aangevallen als je zelf begin met vechten, of met /pvp je status verandert.SaiBork schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:53:
offtopic:
Nog een half uurtje te gaan, dan kan ik eindelijk naar huis, wow-en
En om het van buiten af duidelijk te maken wie pvp enabled heeft heb je verschillende kleuren boven je kop....
Ik ben dan wel een verslaafde, maar ook * zion uw persoonlijke zoekmachineBinno schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:01:
Verslaafde !, als ie verkocht is krijg je wel een mailtje
Dus doe mij nou ff een pleziertje, als ik een RL mailtje zou krijgen dan zou ik dat wel checken, maar dat gaat dus niet...
systeem
Ik zou een rijles nemen als je meer dan uur uur bezig bent om te fileparkerenzion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:59:
...
Blauw: PvP disabledSaiBork schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:53:
Groen: mensen van zelfde faction, PvP enabled
Geel: mensen van opposing faction, PvP enabled
Rood: mensen die je aan het aanvallen zijn
en inderdaad, als de realms weer up zijn, tijd voor een nieuw deeltje, en al het vrijdagmiddag gezeik weer achter ons laten!
[ Voor 12% gewijzigd door zion op 22-04-2005 16:08 ]
systeem
zit ook op men werk en 2de US server hiero dus kan et helaas niet voor je checken
Hehe, 1e HK binnen, pala afgeslacht
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
haha alle Zenedar chars zitten ineens op lightbringer, dus van pvp server naar pve...
http://forums-en.wow-euro...0148&p=1&tmp=1#post180148
Woops. Schijnt ook op de Sunstrider servers te zijn. Deze servers zijn weer down atm.
http://forums-en.wow-euro...0148&p=1&tmp=1#post180148
Woops. Schijnt ook op de Sunstrider servers te zijn. Deze servers zijn weer down atm.
[ Voor 21% gewijzigd door SiNisTrAD op 22-04-2005 16:24 ]
exact etzelfde bij US dus.. komt gewoon iedereen wil de server op .. later moet dat weer goud zijn.Cthulhu schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:09:
En de lag klopt, doe er 2 min over om een spell te casten
bij Hammerfall in de buurt
Hou het nuttig aub. Het is hier nog steeds geen chat / kleine mededelingen forum
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-04-2005 16:22 ]
Hou het nuttig aub. Het is hier nog steeds geen chat / kleine mededelingen forum
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-04-2005 16:22 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-04-2005 16:22 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
fout:zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:06:
[...]
Blauw: PvP disabled
Geel: mensen van opposing faction, PvP enabled
Rood: mensen die je aan het aanvallen zijn
Blauw: PvP disabled
Geel: mensen van opposing faction, PvP enabled terwijl jij PvP disabled bent
Rood: mensen van opposing faction die PvP enabled zijn terwijl jij dat ook bent
Dit dus.
Anoniem: 12316
Goed, omdat dit aan het verzanden is een HK-achtig topic doe ik hem dicht. Het volgende deel mag gerust gepost worden, maar let er wel op dat niet iedereen dit allemaal tegerlijk doet. Geef het even via ICQ/MSN/IRC/email door aan Spielerij of global mod of Softe Goederen HGA door als je het nieuwe deel gaat openen.
Dit topic is gesloten.