me sociale leven dringt zich steeds meer op aan mij. Ik wil wegvluchten naar Azeroth maar t lukt niet
Anoniem: 136758
Kan niet. als ik om half zes 's morgens in bed kruip ben ik om half tien max wakker met het gevoel dat er nog undead in de Eastern Plaguelands holyshocked, exorcised en judged moeten worden er altijd nog de kans is dat ik een gave brd groep mis en dat ik nog 19 epic / instance quests in mijn ql heb.kEv4h schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:42:
LMAO kom op jongens
Dit is echt _elke_ vrijdag zo, raak er aan gewendZorg gewoon dat je vrijdags tot minimaal 1/2 uur in je nest blijft liggen ofzo.
Als ik probeer tot 10 uur in bed te liggen vreet ik mijn kussen op, breekt mij het zweet uit en wordt ik erg zenuwachtig.
Kortom. Ik ben een Wrak nu.
Je kan wel weer merken dat de boel is uitgelopen, wow-europe.com wordt weer helemaal platgewalst ^^
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Gordijnen dicht, Deuren op slot, abonnement op de AH thuisbezorgddienst en een uitkering van de sociale dienst. Meer heb je niet nodig dan toch?Anoniem: 26271 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:46:
me sociale leven dringt zich steeds meer op aan mij. Ik wil wegvluchten naar Azeroth maar t lukt niet
goh zeg een biertje voor degene die een vraag kan stellen die niet op een van de vorige pagina staat. /sarcasmeUltraR-pc schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:22:
Heeft iemand de link van die site die alle info over alle EU en US servers heeft? Dus verdeling Horde en alliance, hoeveel personen welke klasse spelen, welke guilds er zijn met hoeveel leden, etc.
Alvast bedankt.
There is no art to find the minds construction in the face
Een biertje? 1S 50C alstublieftMuppet schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:48:
[...]
goh zeg een biertje voor degene die een vraag kan stellen die niet op een van de vorige pagina staat. /sarcasme
Anoniem: 26271
Maar nu ik niet meer in Azeroth zit kan ik de zogenaamde "vrienden" uit een leven voor WoW steeds moeilijker negeren...HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:47:
[...]
Gordijnen dicht, Deuren op slot, abonnement op de AH thuisbezorgddienst en een uitkering van de sociale dienst. Meer heb je niet nodig dan toch?
Geef er eentje een guest pass, bij voorkeur de gene met de zwakste geest. Die word ook hooked, koopt het spel, en geeft _zijn_ guest pass aan de 2e in de rij. Domino effect.Anoniem: 26271 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:49:
[...]
Maar nu ik niet meer in Azeroth zit kan ik de zogenaamde "vrienden" uit een leven voor WoW steeds moeilijker negeren...
Voor je het weet raiden jullie samen Stormwind.
Ik denk dat je de mist in ging met het klussen in huis, dat zijn allemaal overbodige zaken, die best kunnen wachten tot na je 4e character L60 is....HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:44:
Ik ga straks drank halen, cola, veel magnetronvreten en een weekend flink levelen! daar heb ik momenteel nogal behoefte aan. Heb de hele week hard gewerkt (40 urige banen GAAN gewoon niet samen met een MMORPG) en heb veel geklust in huis.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Is ZIJN in WoW kenbaar?Muppet schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:48:
[...]
goh zeg een biertje voor degene die een vraag kan stellen die niet op een van de vorige pagina staat. /sarcasme
Ja, ware het niet dat mijn lvl 100 real life character nog steeds niet de zelf-sustaining ability heeft geleerd, en ik dus nog steeds op zaken als een wc en keuken aangewezen benzion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:51:
[...]
Ik denk dat je de mist in ging met het klussen in huis, dat zijn allemaal overbodige zaken, die best kunnen wachten tot na je 4e character L60 is....
onze vrienden groep is nu ook verdeeld in 2 groepen. Zij die WoW spelen en zij die gamen uberhaupt niet snappen. De groep die WoW speelt is idd door het domino effect verslaafd geraakt.HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:50:
[...]
Geef er eentje een guest pass, bij voorkeur de gene met de zwakste geest. Die word ook hooked, koopt het spel, en geeft _zijn_ guest pass aan de 2e in de rij. Domino effect.
Voor je het weet raiden jullie samen Stormwind.
Als die andere helft dat niet snapt waren het sowieso al geen echte vrienden. Echte vrienden hebben begrip voor elkaar.
Hoezo? eh schijten kan in een emmer. En alstie van staal is kun je daar best nadat het eens flink geregend heeft wat kranten en aardappelen inmikken, raam open, fik derrin en smakelijk.HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:53:
[...]
Ja, ware het niet dat mijn lvl 100 real life character nog steeds niet de zelf-sustaining ability heeft geleerd, en ik dus nog steeds op zaken als een wc en keuken aangewezen ben
Anoniem: 45379
dit is mn eerste serverloze vrijdagochtend omdat ik het spel pas vorige week had, maar loopt het elke week zo uit? dan kan ik er in het vervolg rekening mee houden
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 45379 op 22-04-2005 13:56 ]
Anoniem: 32074
....Guys...you are scaring me.
ga eens even lekker naar de WoW afkick kliniek...beter bekend als DE KROEG.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 32074 op 22-04-2005 13:58 ]
Welke vraag staat niet op de vorige pagina's?Muppet schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:48:
Doe maar een Grolsch
systeem
Anoniem: 62201
Uit Westfall cker ^^ heb nu een draakje en een kip met me Rogue, en met me Druid alleen een kip ^^
kroeg? je bedoelt de Inn...??Anoniem: 32074 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:56:
Ja, elke vrijdag onderhoud, en meestal loopt het uit
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 3369
Ik kan van het weekend niet spelen.
En ik maak me er niet eens druk om eigenlijk,
Met de PvP patch zal vanavond de server overlijden, om waarschijnlijk pas ergens midden volgende week weer uit zijn graf op te staan
En ik maak me er niet eens druk om eigenlijk,
Met de PvP patch zal vanavond de server overlijden, om waarschijnlijk pas ergens midden volgende week weer uit zijn graf op te staan
Worden auction house items thuisbezorgd tegenwoordig? Cool!HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:47:
Gordijnen dicht, Deuren op slot, abonnement op de AH thuisbezorgddienst en een uitkering van de sociale dienst. Meer heb je niet nodig dan toch?
Uhuh. En girlfriend maintenance kan ook best een paar weekjes uitgesteld wordenzion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:51:
Ik denk dat je de mist in ging met het klussen in huis, dat zijn allemaal overbodige zaken, die best kunnen wachten tot na je 4e character L60 is....
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 22-04-2005 14:01 ]
https://niels.nu
Ja, zo'n Epic Stormhammer komt vooral van pas als je door je huisgenoten gestoord word tijdens het WoW'enHydra schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:59:
[...]
Worden auction house items thuisbezorgd tegenwoordig? Cool! ;0
Heb ik pas nog eens gedaan. Ik lag na 2 minuten buiten. Ik zei tegen de innkeepers vrouw. Let me browse your goods. Waarop zij me een set klinkende oorvegen gaf en met de woorden vuile smeerlap buiten gooide.Anoniem: 32074 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:56:
Nu vraag ik je ga je zo met een Paladin om?
Nou wacht maar totdat de rotting ghouls bij haar voor de deur staan mooi dat ik dan buiten sta te duelen met een druid.
K wijf
Anoniem: 25028
Is er ook een wc te vinden ergens ? mn druid moet nodig......goh zeg een biertje voor degene die een vraag kan stellen die niet op een van de vorige pagina staat. /sarcasme
ik betwijfel dat die vraag aleens gesteld is !?
Jammer dat je die +5 huisgenootslaying niet via de AH kunt kopenHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:02:
Ja, zo'n Epic Stormhammer komt vooral van pas als je door je huisgenoten gestoord word tijdens het WoW'en
Nee, die neppe Inns, waar ze je zo vreemd aankijken als je naakt op tafel gaat dansen.Anoniem: 26271 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:59:
kroeg? je bedoelt de Inn...??
de AH times gaan weer naar 24h, dus je bod blijft gewoon nog bestaan, tenzij je het hele weekend weg gaat kan je niet meer bieden, maar dan heb je alsnog pech gehadtranztaz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:38:
... Snik, snik... En ik nog zo'n mooi bod op zo'n mooie polearm.... En ik ga om half 3 weg.... Whaahahaaa
[\me]Ontroostbaar is[\]
Da's nog niks! Ik heb het hagel uit mijn reet kunnen plukken toen ik bij de boer schapen en zwijnen stond te skinnen voor een nieuw setje armour. Die beesten spawnen om de 5 minuten maar die gierigaard gunde me niks!Anoniem: 136758 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:02:
[...]
Heb ik pas nog eens gedaan. Ik lag na 2 minuten buiten. Ik zij tegen de innkeepers vrouw. Let me browse your goods. Waarop zij me een set klinkende oorvegen gaf en met de woorden vuile smeerlap buiten gooide.
Nu vraag ik je ga je zo met een Paladin om?
Nou wacht maar totdat de rotting ghouls bij haar voor de deur staan mooi dat ik dan buiten sta te duelen met een druid.
K wijf
Eh dat zou ik niet doen. De kat sprong op mijn keyboard toen heb ik die met mijn 1h hammer een loei verkocht. Ik zit een week later nog steeds erop te wachten dat ze respawned.HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:02:
[...]
Ja, zo'n Epic Stormhammer komt vooral van pas als je door je huisgenoten gestoord word tijdens het WoW'en
Muppet schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:48:
[...]
Misschien moet je een nieuwe pet kopen, eentje die je kunt mounten, heb je veel meer aan als een kat. Zet de oude kat op AH, misschien dat een druid met ressurrection interesse heeft.Anoniem: 136758 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:05:
[...]
Eh dat zou ik niet doen. De kat sprong op mijn keyboard toen heb ik die met mijn 1h hammer een loei verkocht. Ik zit een week later nog steeds erop te wachten dat ze respawned.
Anoniem: 106227
ik zou graag willen maar de servers zijn nog niet op..Anoniem: 32074 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:56:
Je had d'r eerst een paar vissen naar binnen moeten schuiven zodat ze Happy was.Anoniem: 136758 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:05:
Eh dat zou ik niet doen. De kat sprong op mijn keyboard toen heb ik die met mijn 1h hammer een loei verkocht. Ik zit een week later nog steeds erop te wachten dat ze respawned.
Volgens mij klopt dit niet, ik heb namelijk al een aantal keer om 04:00u donderdagnacht een bod gedaan op een item, die ik dan vrijdag nadat ik uit mijn werk kwam in mijn mailbox had.... (of het zou per ongeluk elke keer een 8 uurs auction geweest moeten zijn, die dan de 2e keer afliep vlak voordat ik thuis kwam, maar dat lijkt me sterk)Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:03:
de AH times gaan weer naar 24h, dus je bod blijft gewoon nog bestaan, tenzij je het hele weekend weg gaat kan je niet meer bieden, maar dan heb je alsnog pech gehad
Heb je een linkje naar waar staat dat de timers stopgezet, danwel gereset worden na server ondeerhoud? (zou mij wel goed uitkomen, mijn tanglewood staff @ AH stond vanacht op een teleurstellende 8g95s, dus ik zou het fijn vinden als daar vandaag ook nog op geboden kon worden)
systeem
Bovendien wil die barkeeper van hier om de hoek mijn heartstone niet locken op zijn pub. Hoe moet ik daar ooit mijn home maken? Ik ga wel ergens anders questen dan!Anoniem: 106227 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:06:
[...]
ik zou graag willen maar de servers zijn nog niet op..
Crashman in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."UltraR-pc schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:05:
[...]
Ik zie hem dus echt nergens staan. Ik weet alleen dat hij een paar weken (minimaal) geleden voorbij is gekomen, maar die kon ik niet meer vinden.
vorige pagina zelfs nog!!
There is no art to find the minds construction in the face
dat vind ik dan weer een beetje jammer !
ik heb niet zoveel problemen bij de kroeg hier om de hoek ! als ik met 2g betaal dan krijg ik zomaar 20 bier en een rondje van de zaak !
ik heb niet zoveel problemen bij de kroeg hier om de hoek ! als ik met 2g betaal dan krijg ik zomaar 20 bier en een rondje van de zaak !
Apropos AHzion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:07:
[...]
Volgens mij klopt dit niet, ik heb namelijk al een aantal keer om 04:00u donderdagnacht een bod gedaan op een item, die ik dan vrijdag nadat ik uit mijn werk kwam in mijn mailbox had.... (of het zou per ongeluk elke keer een 8 uurs auction geweest moeten zijn, die dan de 2e keer afliep vlak voordat ik thuis kwam, maar dat lijkt me sterk)
Heb je een linkje naar waar staat dat de timers stopgezet, danwel gereset worden na server ondeerhoud? (zou mij wel goed uitkomen, mijn tanglewood staff @ AH stond vanacht op een teleurstellende 8g95s, dus ik zou het fijn vinden als daar vandaag ook nog op geboden kon worden)
Van de week krijg ik een /w van een gast die me vroeg of ik die pattern van de thorium chestplate niet nu ervanaf kon halen om hem meteen aan hem te verkopen. Op mijn vraag wat hij daar dan wel niet voor over zou hebben kwam het genereuze bod van 1g50s
Toen ik heb vertelde dat ik liever ffe primetime wou afwachten om te zien wat ze echt waard waren was tie hendig pissed.
Hmmmm blij toe dat ik ze heb laten staan heb daar uiteindelijk 27g5sNc voor gevangen.
Beter hij pissed dan ik achteraf zak maar zeggen.
Je hebt gelijk, maar toch is het niet zo gek dat ik m over het hoofd zag. Het is namelijk geen link en daar scande ik de pagina's naar (snel kijken snappie?Muppet schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:10:
[...]
Crashman in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
vorige pagina zelfs nog!!
Ik heb je nog een mailtje gestuurd over de trialkey. Laat me even weten of je m'n bod redelijjk vondHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:54:
Als die andere helft dat niet snapt waren het sowieso al geen echte vrienden. Echte vrienden hebben begrip voor elkaar.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Dat is een contradictie in termini...Anoniem: 25028 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:10:
als je met 2g betaald kan je nooit een rondje van de zaak krijgen
Dit is real-life content verkopen voor in-game valuta, en wordt door Blizzard gezien als illegaal en staat een perma-ban op, ik neem aan dat dit dus in GoT ook niet toegestaan wordt.fw schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:13:
[...]
Ik heb je nog een mailtje gestuurd over de trialkey. Laat me even weten of je m'n bod redelijjk vond. Mochten er nog anderen zijn die hun trialkey willen ruilen voor wat gold dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
[ Voor 39% gewijzigd door zion op 22-04-2005 14:15 ]
systeem
Hm.. Zou hij ook een Dwargen Light Thunderbus met Light shots accepteren als betaling? Zit low op mijn goldAnoniem: 25028 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:10:
Nou, het gaat de goede kant op. Ik wacht nog op antwoord van een maat van me, welke ook interesse heeftfw schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:13:
[...]
Ik heb je nog een mailtje gestuurd over de trialkey. Laat me even weten of je m'n bod redelijjk vond. Mochten er nog anderen zijn die hun trialkey willen ruilen voor wat gold dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Ja, maar vaak is het zo dat tussen de horde spelers minder noob's zitten(met alle respect). En daardoor de Horde met minder man vaak net zo sterk is. Al zal dit steeds minder worden. Maar op nieuwe servers zal dat nog wel zo zijnHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:21:
[...]
Dus als wij met de alliance een mass raid van, laten we zeggen, 800 man doen, dan hebben we kans dat we de horde van de server vegen?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
shit joh ! je hebt gelijk !zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:14:
[...]
Dat is een contradictie in termini...
als je met 2g betaald kan je nooit een rondje van de zaak krijgen
en de barkeeper maar zeggen "rondje van de zaak " en ik maar betalen
wat trouwens ook werkt is gewoon zelf tappen!? alleen dan moet je wel Entangling Roots
toepassen op de barkeeper.
wat heb je ervoor overHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:16:
[...]
Nou, het gaat de goede kant op. Ik wacht nog op antwoord van een maat van me, welke ook interesse heeft

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 25028 op 22-04-2005 14:21 ]
Nou op earthen-ring zitten heel veel spelers van het eerste uur, en daar is de verhouding wel héél erg scheef... 63% Alliance, 37% Horde.kevinp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:16:
Ja, maar vaak is het zo dat tussen de horde spelers minder noob's zitten(met alle respect). En daardoor de Horde met minder man vaak net zo sterk is. Al zal dit steeds minder worden. Maar op nieuwe servers zal dat nog wel zo zijn.
De horde mogen dan ook heel gelukkig zijn dat het een RP-PvE server is, want anders hadden ze geen kans. (moet zeggen dat de Horde wel beter georganiseerde raids uitvoert daar, maar dat komt waarschijnlijk dus ook door noodzaak)
systeem
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Saillant detail //forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-status-en&t=187&p=1&tmp=1#post187
187 staat gelijk aan Moord staat gelijk aan Het Honour System
^^
187 staat gelijk aan Moord staat gelijk aan Het Honour System
[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 22-04-2005 14:24 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Zoals ik ook al zei, als er spelers als echt noob zijn begonnen aan het begin op een scheve server. Dan is de server nog steeds scheef, maar zijn het geen noobs meer.(ik ben ook zo begonnen hoor, dus ik verwijt niemand iets).zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:20:
[...]
Nou op earthen-ring zitten heel veel spelers van het eerste uur, en daar is de verhouding wel héél erg scheef... 63% Alliance, 37% Horde.
De horde mogen dan ook heel gelukkig zijn dat het een RP-PvE server is, want anders hadden ze geen kans. (moet zeggen dat de Horde wel beter georganiseerde raids uitvoert daar, maar dat komt waarschijnlijk dus ook door noodzaak)
Maar je komt wel stomme vragen tegen soms.
Pas bv iemand die in Orgrimmar geen wind rider master kon vinden
Dan geef ik er een paar euro's voor, dat maakt me verder ook weinig uit.zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:14:
[...]
[...]
Dit is real-life content verkopen voor in-game valuta, en wordt door Blizzard gezien als illegaal en staat een perma-ban op, ik neem aan dat dit dus in GoT ook niet toegestaan wordt.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
jamaar, jamaar in de warcraft rtssen zijn orcs net zo sterk als 2 of 3 humanskevinp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:16:
[...]
Ja, maar vaak is het zo dat tussen de horde spelers minder noob's zitten(met alle respect). En daardoor de Horde met minder man vaak net zo sterk is. Al zal dit steeds minder worden. Maar op nieuwe servers zal dat nog wel zo zijn.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
En dan wil ik graag even 20g van je kopen, ik bied een paar eurofw schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:25:
[...]
Dan geef ik er een paar euro's voor, dat maakt me verder ook weinig uit.
Zeg dat nou niet... Dit kan verkeerd geinterpreteerd worden.HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:
[...]
En dan wil ik graag even 20g van je kopen, ik bied een paar euro

Even tussendoor : Ik zal blij zijn dat ik het pvp honour systeem in het weekend niet meemaak. het zal ongetwijfeld wat ik wel eens noem een "gankbanging"-fest worden

[ Voor 27% gewijzigd door SkyStreaker op 22-04-2005 14:30 ]
Anoniem: 110563
Bij de Dixons in Lisse hebben ze nog wat exemplaren liggen, de laatste gamecard is door 'een zeker persoon' opgekocht
[wannabe mod modus] Het maakt mij verder ook niet uit hoor, zolang het maar buiten het forum om geregeld wordt, ik zal heus geen email naar Blizzard gaan sturen ofzofw schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:25:
Dan geef ik er een paar euro's voor, dat maakt me verder ook weinig uit.
systeem
Weet iemand hoe het zit met die nieuwe pet ability's? Dash en Dive bedoel ik. Leer ik die gewoon net als alle andere pet ability's?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Das hier zon onderhand een middle name, dus dat zou niet moeten uitmaken. Als jullie die verdomde smiley nou eens zouden invoeren, was mijn post veel duidelijker!tranztaz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:28:
[...]
Zeg dat nou niet... Dit kan verkeerd geinterpreteerd worden.
HTT-Verkeerd Geinterpreteerd-Thalan, bekt best lekker, vraag een name change aanHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:29:
[...]
Das hier zon onderhand een middle name, dus dat zou niet moeten uitmaken. Als jullie die verdomde smiley nou eens zouden invoeren, was mijn post veel duidelijker!
systeem
ik voel een extra dag aankomen. Maar goed dat zou dan ook wel terecht zijn.tranztaz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:23:
Saillant detail //forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-status-en&t=187&p=1&tmp=1#post187
187 staat gelijk aan Moord staat gelijk aan Het Honour System^^
op donderdag middag gooi ik altijd me items in de AH en die zijn op zaterdag pas verkocht..... dusd ik heb het idee dat de timers gereset worden.... niet allemaal naar 24h natuurlijk want als de verkopenb 8uur had ingesteld zal hij weer op 8h staanzion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:07:
[...]
Volgens mij klopt dit niet, ik heb namelijk al een aantal keer om 04:00u donderdagnacht een bod gedaan op een item, die ik dan vrijdag nadat ik uit mijn werk kwam in mijn mailbox had.... (of het zou per ongeluk elke keer een 8 uurs auction geweest moeten zijn, die dan de 2e keer afliep vlak voordat ik thuis kwam, maar dat lijkt me sterk)
Zal ik er ook een mailadres van laten maken? Reduceert de spamstapel flink, dunkt mezion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:32:
[...]
HTT-Verkeerd Geinterpreteerd-Thalan, bekt best lekker, vraag een name change aan
Dat zou wel uber zijn, hij is donderdag om 10:30u op de AH gezet, dus dan zou die pas zaterdag rond 15:00u aflopen (er vanuit gaande dat de servers om 15:00u weer up zijn) dat is nog eens auction time maximizen (mag ook wel met 1g57s auction fee!)Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:34:
op donderdag middag gooi ik altijd me items in de AH en die zijn op zaterdag pas verkocht..... dusd ik heb het idee dat de timers gereset worden.... niet allemaal naar 24h natuurlijk want als de verkopenb 8uur had ingesteld zal hij weer op 8h staan
[ Voor 4% gewijzigd door zion op 22-04-2005 14:39 ]
systeem
Inderdaad bij de Dixons in Lisse hebben ze nog 3 WoW spellen - 1Anoniem: 110563 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:28:
Bij de Dixons in Lisse hebben ze nog wat exemplaren liggen, de laatste gamecard is door 'een zeker persoon' opgekocht![]()
![]()
![]()
En de laatste gamecard is ook door mij weg gehaald
Is er eigenlijk wel een tekort aan gamecards of valt dat wel mee.
Van de spellen zelf weet ik wel dat ze moeilijk te krijgen zijn.
Er zit trouwens een gratis trailkey bij de tweede lading wow spellen!
[ Voor 3% gewijzigd door Rick Brands op 22-04-2005 14:50 ]
http://oas2000.proxis.be/...LS&mi=5147043&si=66668712
Proxis.be heeft ze ook nog ! de spellen en prepaidcards !
vandaag nog een server online zou wel lekker zijn
Proxis.be heeft ze ook nog ! de spellen en prepaidcards !

jarnotjuh schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:
Klik hier
als er nog behoefte is voor de patch...
welke dat je moet hebben lijkt me wel duidelijk..
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Even wachten nog..
Serverstatus van WoW:
Scheduled maintenace extended
Serverstatus van WoW:
Scheduled maintenace extended
Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
Het erge is dat je de upload niet kan instellen, en je dus gewoon vol upload waardoor je internet bijna niet meer werkt. Verder werkt het hier gewoon redelijk goed(200kbs). Maar die 64 up is niet fijn.Tr!gger schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:52:
[...]
dood aan dat k*t torrent systeem het wil gewoon niet werken hier
Anoniem: 111019
Ik heb nu zelf versie 1.30 van WoW, maar ik kan nergens een 1.30>1.40 patch vinden.. En met blizzard downloader gaat het met +-2kb / sec
wat ik kon vinden:
1.24 - 1.30
1.31 - 1.40
Weten jullie ergens een gewone 1.40 patch? of 1.30 - 1.40 patch?
wat ik kon vinden:
1.24 - 1.30
1.31 - 1.40
1 gratis trial key ? ik heb er 2 gekregenRick Brands schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:49:
[...]
Inderdaad bij de Dixons in Lisse hebben ze nog 3 WoW spellen - 1![]()
En de laatste gamecard is ook door mij weg gehaald
Is er eigenlijk wel een tekort aan gamecards of valt dat wel mee.
Van de spellen zelf weet ik wel dat ze moeilijk te krijgen zijn.
Er zit trouwens een gratis trailkey bij de tweede lading wow spellen!
Anoniem: 84159
Klik hier
Lig toch niet te miepen over dat de servers nog down zijn, dat komt heus wel...
Ga wat nuttigs doen, neem de manual door ipv hier domme vragen te stellen...
That's what i did...
Ik heb in 1 week heel de manual doorgelezen, ik snap nu echt veel meer van de game. Kom niet af met"dat ken ik allemaal wel" BULLSHIT! Er staan ook dingen in die je nog niet wist.
@tr!gger:
@kevinp: Netlimiter...
@ masterprime...
wat zijn we weer behulpzaam vandaag
That's what i did...
Ik heb in 1 week heel de manual doorgelezen, ik snap nu echt veel meer van de game. Kom niet af met"dat ken ik allemaal wel" BULLSHIT! Er staan ook dingen in die je nog niet wist.
@tr!gger:
@ masterprime...

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 22-04-2005 14:56 ]
JIJ WAS HET DUS ! NICKJATTERD!Tr!gger schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:52:
[...]
dood aan dat k*t torrent systeem het wil gewoon niet werken hier
Ik wou eerst als accountnaam Trigger kiezen maar die was al in gebruik volgens blizzard
* zion slaps Master Prime across the face, Ouch!Anoniem: 111019 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:54:
Ik heb nu zelf versie 1.30 van WoW, maar ik kan nergens een 1.30>1.40 patch vinden.. En met blizzard downloader gaat het met +-2kb / sec
wat ik kon vinden:
1.24 - 1.30
1.31 - 1.40
zion in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
systeem
Zeg, komt hier normaal geen slotje op bij 1000 posts? Niet dat ik het nut ervan inzie, ik lul hier net zo lief verder hoor
We gaan nog niet naar een volgend topic omdat de servers nog niet up zijn, krijg je allemaal van die zeurposts aan het begin van het topic.HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:03:
Zeg, komt hier normaal geen slotje op bij 1000 posts? Niet dat ik het nut ervan inzie, ik lul hier net zo lief verder hoor
zoals ik al zei, en ik hoop dat dat ook ff gebeurt, is het niet zo handig om een nieuw topic te openen terwijl de servers nog down zijn, dat geeft zoveel start vervuiling, we kunnen beter wachten totdat de realms weer UP zijn.
Damn Johnnyv, jij drukt nog vaker op F5 dan ik, freak
(check ook timestamps 15:03: vraag om slotje, replies: 15:04, 15:04, 15:04, 15:05
)
Damn Johnnyv, jij drukt nog vaker op F5 dan ik, freak
(check ook timestamps 15:03: vraag om slotje, replies: 15:04, 15:04, 15:04, 15:05
[ Voor 27% gewijzigd door zion op 22-04-2005 15:09 ]
systeem
anders krijg je zo'n zeurtopic wat geen goede indruk op nieuwe spelers geeft 
Dus we gaan voor de 2k?johnnyv.nl schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:04:
[...]
We gaan nog niet naar een volgend topic omdat de servers nog niet up zijn, krijg je allemaal van die zeurposts aan het begin van het topic.
Anoniem: 45379
pff, ik ben mn tijd maar nuttig aan het vullen.
ik zoek nu orc names op internet voor mn nieuwe orc warrior.
best leuke namen kom je tegen
ik zoek nu orc names op internet voor mn nieuwe orc warrior.
best leuke namen kom je tegen
Ben nu 54.5 trouwens. Vriendin vanavond op stap, maat van me heb voicechat server opgezet, vanavond gaan we met vaste group door tanaris en crater runnen en pvp'en.
56 Mage
52 Rogue
54 Rogue
53 Priest
51 Paladin
Wordt vet!
56 Mage
52 Rogue
54 Rogue
53 Priest
51 Paladin
Wordt vet!
ik heb met mn guild ook een ventrilo server, erg handig in instances 
alleen jammer dat ik 10 levels voorloop op iedereen, ben maar een alt aan het levelen
alleen jammer dat ik 10 levels voorloop op iedereen, ben maar een alt aan het levelen
Met 20g kan ik ook nog best levenHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:
[...]
En dan wil ik graag even 20g van je kopen, ik bied een paar euro
Ik snap het standpunt wel, ik heb ook een hekel aan die paar chinese goldfarmers die zich op het moment hebben gevestigd. Ze verpesten de economie en zo voor veel mensen ook een deel van het plezier van het spel.zion schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:29:
[...]
[wannabe mod modus] Het maakt mij verder ook niet uit hoor, zolang het maar buiten het forum om geregeld wordt, ik zal heus geen email naar Blizzard gaan sturen ofzo
je kan ook het verhaal over WoW lezen @ de site.. best interessant en je hebt wat te lezen voor een uurtje of 4 ofzojarnotjuh schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:55:
Lig toch niet te miepen over dat de servers nog down zijn, dat komt heus wel...
That's what i did...
@tr!gger:
@ masterprime...
btw wat heb je een rare usericon joh. Sinds wanneer zit je in de prostitutie?
zeker nog niet naar mijn signature gekeken?kEv4h schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:09:
[...]
btw wat heb je een rare usericon joh. Sinds wanneer zit je in de prostitutie?
tis vandaag kusjesweggeefdag bij mij
Klik hier
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Mijn account naam is niet trigger hoorHTT-Thalan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:58:
[...]
JIJ WAS HET DUS ! NICKJATTERD!
Ik wou eerst als accountnaam Trigger kiezen maar die was al in gebruik volgens blizzard
@jarnotjuh
Netlimiter al zovaak geprobeerd, laatste drivers blabla. Het wil gewoon niet
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Anoniem: 95989
ik volg dit topic al best wel een poos en ik moet zeggen dat de discussies hier hilarisch zijn...
ooit zal ik ook door de wondere wereld van Azeroth dwalen
ooit zal ik ook door de wondere wereld van Azeroth dwalen
Anoniem: 3369
Haha en weet je wat je vanavond tegenkomt?Kaap schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:06:
Ben nu 54.5 trouwens. Vriendin vanavond op stap, maat van me heb voicechat server opgezet, vanavond gaan we met vaste group door tanaris en crater runnen en pvp'en.
56 Mage
52 Rogue
54 Rogue
53 Priest
51 Paladin
Wordt vet!
groepen van 10 lvl 60 lui
Jullie zijn precies de targets van de lvl 60's
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 3369 op 22-04-2005 15:19 ]
Ondanks dat de WoW site ng steeds onberijkbaar is komen de eerste realms up. Skullcrusher werkt iig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor de mensen die net zoals ik aan het wachten zijn totdat de servers weer on zijn:
een filmpje van de raid eergister op Shadowsong
sry voor quality maar ik heb m dan zelf ook niet geschoten ( zat wel in de party, enige rogue.. kijk de energy meter maar schommelen links van het beeld
)
http://maku.t1anime.com/lotsofguts.wmv
een filmpje van de raid eergister op Shadowsong
sry voor quality maar ik heb m dan zelf ook niet geschoten ( zat wel in de party, enige rogue.. kijk de energy meter maar schommelen links van het beeld
http://maku.t1anime.com/lotsofguts.wmv
juist niet toch .. ze zijn toch te laag lvl ?Anoniem: 3369 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:18:
[...]
Haha en weet je wat je vanavond tegenkomt?
groepen van 10 lvl 60 lui
Jullie zijn precies de targets van de lvl 60's
dan krijgen die lvl 60's volgens mij een dishonerable kill oid
Dit topic is gesloten.