Eh, je vind een verschil van 12 levels veel (is het ook, daar niet van) maar je bent wel bereid om zelf OOK spelers van 12 levels lager te gaan pakken? Zo hou je dit gedrag in stand natuurlijk.Skeiron schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:01:
[...]
Wij zijn er ook wel klaar voor.. Jammer dat ik teveel alts heb geleveld anders kon ik ook lekker meedoen in het lvl 60 gevecht.. Lvl 60 hoeft niet moeilijk te doen wij hij killed.. tot lvl 48 is wel erg extreem.. 3 levels lager is al een minder probleem.. Zie wel wat er gebeurd.. Anders word het voor mij ook greenies farmen op een andere plek waar geen 60ers zijn
.. Als de lag teveel wordt ga ik denk ik een WoW-loos weekendje ervan maken.. maar ja duurt nog ff voordat het zo ver is en hoop dat ze betere maatregelen treffen dan in de US..
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Tja, ik ben het zelf ook niet van plan, maar ik beloof je dat als ik meer dan 20x geganked wordt dit weekend dat ik elke horde die ik enigszins te pakken kan krijgen ik mijn uiterste best zal doen om die ook te pakken zullen krijgen, wat in mijn geval dus betekent dat ik alles van L13 t/m L28 zal proberen af te slachten (Ben L25 op een PvP server)MrData schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:13:
Eh, je vind een verschil van 12 levels veel (is het ook, daar niet van) maar je bent wel bereid om zelf OOK spelers van 12 levels lager te gaan pakken? Zo hou je dit gedrag in stand natuurlijk.
En ja, ik weet dat ik het dan in stand houdt, maar als dat maar door genoeg mensen gedaan wordt zal er door Blizzard vanzelf ingezien moeten worden dat dit honor systeem niet werkt...
Maar nogmaals, dit doe ik alleen als ik dit weekend meer dan 20x geganked wordt, en ja, ik zal ze gaan turfen...
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Even van uit een ander perspectief: 1000en posten: "Het werkt niet" dit zijn de mensen die vinden dat het niet werkt, maakt niet uit of ze wel of niet regulier posten.On_E schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:24:
Aan de 1000en posts op de US forums te lezen, werkt het honor-systeem dus juist helemaal niet.
Van de mensen die het wel leuk vinden/goed vinden werken posten waarschijnlijk alleen de reguliere posters. want waarom zou je posten als iets goed werkt? Want daar ga je toch van uit?
Zo is het met alles. Mensen zijn eerder geneigd om slechte dingen aan de grote klok te hangen, dan iets wat goed is, want dat hoort gewoon zo te zijn.
Ja en dat is een enorme kritische kijk op een systeem wat pas 2 dagen live is!On_E schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:24:
Aan de 1000en posts op de US forums te lezen, werkt het honor-systeem dus juist helemaal niet.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
*zucht*DeathTrail schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:48:
Even voor de mensen die zeuren dat Bijvoorbeeld Hillsbrad 90% Alliance is.
Je kan servers niet met elkaar vergelijken, op een andere server is het misschien 80% Horde, wie weet.
Net als mensen die hier gaan vragen wat een helm of fire of wat dan ook kost, je kan economie ook niet vergelijken per server.
Er blijven altijd "mensen" die niet kunnen lezen maar wel meteen beginnen te strooien met termen als zeuren als iets ze niet uitkomt. Laat me eens raden, jij speelt alliance?
Als je een poging had gedaan om te lezen dan had je gezien dat 90% op het aantal quests slaat.
Ik zal het nog een keer op een simpele manier proberen uit te leggen, zodat jij het hopelijk ook begrijpt.
De relatief lage level horde spelers (lvl 20-30) hebben het grootste deel van hun quests op een van twee lokaties in hillsbrad. Deze lokaties zijn vriendelijk voor alliance spelers. Hiermee heb je dus een lokatie die zeer aantrekkelijk is voor hoge level alliance spelers om horde te ganken. Deze situatie bestaat op iedere server.
Mijn vraag is trouwens nog steeds niet beantwoord. Is er een plaats waar horde op dezelfde manier alliance kan ganken?
Dat is normaal volgens mij, de balk loopt door tot het einde van lvl 60. (over 1 lvl weet ik hetHidde schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:10:
http://wow.wegamer.net/im...005/04/0420/battle/16.jpg
Deze Undead is lvl 60 en heeft XP?
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
Er bestaat een interface addon waar de balk ook na lvl 60 gewoon doorlooptHidde schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:10:
http://wow.wegamer.net/im...005/04/0420/battle/16.jpg
Deze Undead is lvl 60 en heeft XP?
En jij dacht dat we je die gingen vertellenVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:33:
Mijn vraag is trouwens nog steeds niet beantwoord. Is er een plaats waar horde op dezelfde manier alliance kan ganken?
systeem
Verwijderd
Die tunnel wordt bewaakt door furbolgs, veel mensen zijn in oorlog met die furbolgs. Door andere furbolgs te killen kun je echter in vrede komen met deze bolgs. Dan kun je dus makkelijk andere spelers gaan killen die door die tunnel willen en nog niet in vrede met de bolgs zijn.
Je zou hetzelfde kunnen doen met de buccaneers ofzo die in STV zitten, maar om daar vrede mee te krijgen moet je geloof ik de goblins bootybay/gadgetzan/ratchet gaan killen, dus das dan niet zon handig plan
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 18:01 ]
Stranglethorn Vale is meestal meer Horde controlled..
gaat dat goed? Want volgens de systeem eisen heb je 64mb video ram nodig terwijl de Mini er 32 heeft.
Verwijderd

You can't rename the pets.
Small pets always follow you around. You don't summon them in or out as you do with combat pets.
Small pets cannot be attacked. Also, their info box is blue.
You can have both a combat pet and a small pet at the same time. If you're a Hunter, you can even pick both pets to compliment each other in a cool way.
Why should I get a small pet?
Because they are cool!
Where can I find pets?
Ask other players! There are parrots in Booty Bay.
Aangezien Blizzard nu zelf een vragenlijst gaat voorleggen aan de developer van het honor-systeem, zal er dus vast wel een kern van waarheid inzitten.Muppet schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:31:
[...]
Ja en dat is een enorme kritische kijk op een systeem wat pas 2 dagen live is!
edit: en op de test realms was ook al duidelijk wat er zou gebeuren...
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 21-04-2005 18:40 ]
Verwijderd
Niet zonder een addon o.i.d. Ben ook lvl 60 en kan doen wat ik wil, maar krijg mijn xp niet hoger dan de 218 na lvl up.Burning_acid schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:37:
[...]
Dat is normaal volgens mij, de balk loopt door tot het einde van lvl 60. (over 1 lvl weet ik het)
Verwijderd
Verwijderd
Ik logde voor het eerst in met WoW en de game ging updaten naar 1.4. Na die update probeerde ik weer in te loggen maar WoW zegt dat mn login informatie niet goed is. Ik kan nog wel inloggen bij de billing page (met diezelfde info)
Iemand die dit probleem kent en weet hoe het op te lossen is?
Groeten martijn
Ashenvale, daar ben ik vaak doodgemaakt door HordeVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:21:
[...]
Ik neem maar aan dat je het over mijn opmerking over hillsbrad hebt.
Hammerfall en Southshore liggen niet eens in dezelfde zone. Die vergelijking gaat dus niet op.
De tegenhanger van Southshore is Tarren Mill.
Tarren Mill heeft geen muren en de guards zijn zeer uitgespreid. De smid staat buiten het stadje. Waardoor het vaak voor komt dat horde spelers worden gedood zonder dat de guards zelfs maar iets doen.
Als je dan naar de rest van de zone kijkt. Horde spelers zijn gemiddeld lvl 20-30. 90% van de quests zijn op één van twee lokaties binnen de zone. Beide lokaties zijn vriendelijk voor Alliance spelers.
Dit maakt het ideaal voor alliance om er te ganken. Lage level alliance spelers kom je in hillsbrad eigenlijk niet tegen. Wat je op een avond wel tegenkomt zijn minimaal 4 lvl 50+ rogues en daarnaast nog het standaard assortiment lvl50+ paladins en mages.
Als iemand trouwens een zone weet net zoals hillsbrad maar dan in het voordeel van horde dan hoor ik het graag.
Verwijderd
En als het beperkt wordt tot de battlegrounds word ik 4 of 5 keer gedood door ?? levels per dag dus niet iedereen is tevreden. ( als je hierop reageert zeg dan plz niet onzin zoals anderen dat deden over mijn bericht over hunters waar ik gelijk had)
Ontopic nu : weet iemand een goede talent build voor een orc hunter op een pvp server
Werkt alweer
[ Voor 29% gewijzigd door pagani op 21-04-2005 20:12 ]
Verwijderd
Ik heb niks gezegd over dishonour, ik heb alleen voorgesteld om het honour systeem te beperken tot de battlegrounds (de rewards etc. natuurlijk niet).Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:53:
STF3 Niet iedereen is tevreden want als een allliance karakter mij dood als die 20 lvls hoger is dan zou hij DIShonor krijgen en dat wil natuurlijk bijna niemand.
En als het beperkt wordt tot de battlegrounds word ik 4 of 5 keer gedood door ?? levels per dag dus niet iedereen is tevreden. ( als je hierop reageert zeg dan plz niet onzin zoals anderen dat deden over mijn bericht over hunters waar ik gelijk had)
Ontopic nu : weet iemand een goede talent build voor een orc hunter op een pvp server
Verder is het jammer dat je 4 of 5 keer gedood wordt door een ?? per dag, maar dat is de normale gang van zaken waar ik het over had. Als je daar al niet tegenkan kan ik niet wachten tot je dat 20 keer per uur hebt... Kijken hoe tevreden je dan zou zijn met slechts 4 a 5 keer per dag.
Het is niet nodig om mijn post meteen te bestempelen als onzin, enkel en alleen omdat jij hem misinterpreteert of dat het niet overeenkomt met jouw eigen mening. Ook de vergelijking met jou post over Hunters slaat als een tang op een varken want ik heb niks met die post van doen. Als je het echt nog nodig vindt om daar nu nog steeds je gelijk over te halen doe dat dan met de mensen die je post bekritiseerden.
En for the record, we waren ontopic
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 23:04 ]
Verwijderd
als je alleen honor wilt in battleground moet je mischien PvE server proberenVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:06:
[...]
Ik heb niks gezegd over dishonour, ik heb alleen voorgesteld om het honour systeem te beperken tot de battlegrounds (de rewards etc. natuurlijk niet).
Verder is het jammer dat je 4 of 5 keer gedood wordt door een ?? per dag, maar dat is de normale gang van zaken waar ik het over had. Als je daar al niet tegenkan kan ik niet wachten tot je dat 20 keer per uur hebt... Kijken hoe tevreden je dan zou zijn met slechts 4 a 5 keer per dag.
Het is niet nodig om mijn post meteen te bestempelen als onzin, enkel en alleen omdat jij hem misinterpreteert of dat het niet overeenkomt met jouw eigen mening. Ook de vergelijking met jou post over Hunters slaat als een tang op een varken want ik heb niks met die post van doen. Als je het echt nog nodig vindt om daar nu nog steeds je gelijk over te halen doe dat dan met de mensen die je post bekritiseerden.
En for the record, we waren ontopic
Verwijderd
RedruM schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:02:
[...]
Stranglethorn Vale is meestal meer Horde controlled..
Maar in beide zones zijn de quests verspreid over heel de zone en de mobs vallen zowel alliance als horde aan.Iavak schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:05:
[...]
Ashenvale, daar ben ik vaak doodgemaakt door Horde
Ik zoek nog steeds naar een gebied die vriendelijk is voor horde waar alliance flink moet questen. Oh en hij moet makkelijk bereikbaar zijn .... ik wil niet al te veel moeten lopen bij het ganken.
Verwijderd
Dat is niet het punt, op PvE servers heb je dat mensen alle NPC's continu vermoorden om honour te krijgen, dan gaat questen ook zo makkelijk zonder quest givers, gryphon masters etc.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:46:
[...]
als je alleen honor wilt in battleground moet je mischien PvE server proberen
Laten we eerlijk zijn, kijkende naar de reacties uit de US (en door logisch na te denken over hoe het systeem geimplementeerd is), het honour systeem is nou nog niet echt uitgebalanceerd.
Misschien moet je wel net geen honor punten geven voor het killen van personen die geen guard van een dorpje zijn. Hierdoor blijven de quest givers grotendeels in leven.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:31:
[...]
Dat is niet het punt, op PvE servers heb je dat mensen alle NPC's continu vermoorden om honour te krijgen, dan gaat questen ook zo makkelijk zonder quest givers, gryphon masters etc.
Laten we eerlijk zijn, kijkende naar de reacties uit de US (en door logisch na te denken over hoe het systeem geimplementeerd is), het honour systeem is nou nog niet echt uitgebalanceerd.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
ik ben zostraxx wezen kijken met m'n troll, kwam op de airstrip nog een nightelf tegenWebgnome schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:00:
Hoi mensen,
we zijn vandaag met z'n 2e bezig om te kijken hoe we naar de airstrip @ dun moroch kunnen.. echte rnu nog zonder resultaat. Weet iemand misschien hoe we er op kunnen komen?
moet je dit filmpje ff kijken: http://uk.tiefighter.org/airport.wmv
(is niet van mij)
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Heb het geprobeerd. Het spel werkt, maar is nou niet bepaald speelbaar. Die 32 mb is veel te weinig.super-muffin schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:03:
Wie speelt er WoW op een Mac mini?
gaat dat goed? Want volgens de systeem eisen heb je 64mb video ram nodig terwijl de Mini er 32 heeft.
He who controls the Spice, controls the Universe.
32,5 MB (34.170.064 bytes)
link komt eraan
Zodra ie op de server staat waar ik me gamepatches vandaan haal, krijgen jullie em. twente ftp
Edit, turflijstje ligt al klaar
[ Voor 22% gewijzigd door enira op 22-04-2005 07:18 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Meer mensen met dit probleem?
[ Voor 5% gewijzigd door Ruuddie op 22-04-2005 07:55 ]
veeel meer - maintenance tijdRuuddie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 07:55:
Ik heb net de patch gedraaid, en nu moet ik dus mijn Realm (Zenedar) opnieuw kiezen. Dus hij komt met dat schermpje aan om mij te vertellen welke Realm het beste bij mij past. Ik klik op Suggest Realm. Dan komt er een venstertje waarin de Realms zouden moeten staan... Maar er staat helemaal niets in de lijst!
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Ruuddie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 07:55:
Ik heb net de patch gedraaid, en nu moet ik dus mijn Realm (Zenedar) opnieuw kiezen. Dus hij komt met dat schermpje aan om mij te vertellen welke Realm het beste bij mij past. Ik klik op Suggest Realm. Dan komt er een venstertje waarin de Realms zouden moeten staan... Maar er staat helemaal niets in de lijst!
meerdere mensen waren dat van plan, dus dat is makkelijk
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 08:13 ]
Anyways.. ik hoop dat het lekker snel gaat en dat i ksamen met mijn buddy op die server eens lekker wat alliance kan gaan slachten...
Gister hij en ik... (hij level 42 en ik 37)
Aangevallen door 6 alliance gasten...varierend van level 22-35
eerste keer winnen we... tweede keer spawnen ze te snel (we stonden 10 meter van een graveyard... ja ja ... dom ik weet het)
Dus toen waren wij een paar keer door....
En gelukkig kon ik wegrennen en mijn buddy (druid) kon stealthen en mana/health regene
hij health mij... ik summon mijn pet... en daar gaan we weer... staan er ineens 8 gasten.. bam.... allemaal dood.. hahahah ik vind dat honour systeem wel leuk
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Het Honor systeem valt reuze mee, het gegank is niet zo ernstig als mensen voordoen op de US forums.
Heb nu alweer een uurtje of 15 met de nieuwe patch gespeeld en ben welgeteld 4 x gekilled door hoger lvl (met moeite overigens) en in tot 7 encounters gehad.(dus 3 honorable kills in : Desolace, Athari highlands, 1000needles, ashenvale, STV)
Tuurlijk zullen spelers elkaar sneller aanvallen, maar 1 keer killen is voldoende. 2 de keer krijg je niet of nauwelijks xp meer. Het gecorpsecamp zou eigenlijk voorbij moeten zijn, omdat je er niets voor krijgt.. De tijd dat je corpsecamped zou je beter kunnen gebruiken om iemand anders te killen.
Dus... het is al een paar keer gezegd.. de eerste dag(en) is(zijn) even hectisch, maar dan gaat het vanzelf weer goedkomen!
Heb vertrouwen!
Ik zou de eerste 2 weken nog even geen conclusies trekken.fixxx schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:07:
Ik heb in mn guild al gezegd dat als er teveel geganked gaat worden, dan ga ik een pve char maken
Verwijderd
Wij gelijk met zijn 30-en portallen naar Orgrimmar en vliegen, komen we in Azshara staan daar gewoon zo'n 60-80 alliance azuregos te killen. Intussen waren er al mensen uit verschillende Horde guilds ook komen invliegen dus we vlogen op elkaar terwijl de Alliance wanhopig probeerde om Azuregos bezig te houden.
We hebben ruim 2 uur lopen vechten voordat ze het eindelijk opgaven, toen kregen we eindelijk Azuregos los en respawnede ze op haar originele plek waar iemand van ons nog stond en haar gelijk taggede. Dus wijk vorlijk bezig om, samen met de andere Hordes, Azuregos neer te halen kwam de alliance weer terug! Een guild offerde zich op om de alliance bij de graveyard te houden, terwijl wij en de rest Azuregos pakten totdat ze uiteindelijk neer ging.
Dat zijn nu dus 3x Leggings of Arcane in onze guild en 1x Unmelting Ice Girdle
Verwijderd
Iemand hier een ally van Bladefist ?
We hebben zeker een hoop lol gehad gister met Azuregos, maar nog veel meer met het uitmoorden van de allies
PS: Ik ben Wacken, van Agony.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 08:44 ]
[ Voor 13% gewijzigd door SouLmaN op 22-04-2005 08:46 ]
Wat is daar leuk aan dan en waarom zouden we dat doen?Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:51:
In south shore druk zijn betekend lvl 30's killen in hilsbrad zeker ?
South Shore word altijd geraid op bladefist, iig elke avond wel dacht ik.
Het gegank of proberen van hogere levels killen was gisteren ook al flink aan de gang.. Was lekker bezig op een verborgen grindplek die ik aankomende patch meer ga gebruiken.. Had net AoE gespammed en zat nog op 10% health en mana wordt ik als lvl 50 gestunned door een lvl 46 rogue troll.. ik meteen blink en sheep.. had nog 1% health over dus.. health pot + bandage en evocation.. de rest hoef ik niet uit te leggenSouLmaN schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:45:
Ik zit op bladefist in Frozen Moonlight guild samen met nog 120 man, zelf nog niet z'n hoog level maar zitten aardig wat level 60's in die altijd in South Shore druk zijn
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Wat een slechte rogue. Wie stunned er nou een mage. Coldblood+Ambush en blind=zeer rotte mageSkeiron schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:54:
[...]
Het gegank of proberen van hogere levels killen was gisteren ook al flink aan de gang.. Was lekker bezig op een verborgen grindplek die ik aankomende patch meer ga gebruiken.. Had net AoE gespammed en zat nog op 10% health en mana wordt ik als lvl 50 gestunned door een lvl 46 rogue troll.. ik meteen blink en sheep.. had nog 1% health over dus.. health pot + bandage en evocation.. de rest hoef ik niet uit te leggen.. Denk dat de rogue gaat denken aan een respec
..
Verwijderd
das een aanmoediging om allies te gaan gankenfixxx schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:07:
Ik heb in mn guild al gezegd dat als er teveel geganked gaat worden, dan ga ik een pve char maken
PVE raids disturben is lame.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:34:
Gisteren een geweldig gevecht gehad op Bladefist. Eerst waren we Southshore aan het terrorizeren, totdat een guildie hoorde dat Azuregos was gespawned.
Wij gelijk met zijn 30-en portallen naar Orgrimmar en vliegen, komen we in Azshara staan daar gewoon zo'n 60-80 alliance azuregos te killen. Intussen waren er al mensen uit verschillende Horde guilds ook komen invliegen dus we vlogen op elkaar terwijl de Alliance wanhopig probeerde om Azuregos bezig te houden.
We hebben ruim 2 uur lopen vechten voordat ze het eindelijk opgaven, toen kregen we eindelijk Azuregos los en respawnede ze op haar originele plek waar iemand van ons nog stond en haar gelijk taggede. Dus wijk vorlijk bezig om, samen met de andere Hordes, Azuregos neer te halen kwam de alliance weer terug! Een guild offerde zich op om de alliance bij de graveyard te houden, terwijl wij en de rest Azuregos pakten totdat ze uiteindelijk neer ging.
Dat zijn nu dus 3x Leggings of Arcane in onze guild en 1x Unmelting Ice Girdle))
Verwijderd
Ah, ik zit op bladefist, maar weet van south shore nix af, heb daar nix te zoeken. Als ik een ally town raid dan is het IronForge wel ofzo.SouLmaN schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:53:
[...]
Wat is daar leuk aan dan en waarom zouden we dat doen?
South Shore word altijd geraid op bladefist, iig elke avond wel dacht ik.
lmao, vage opmerking
Als je niet gestoord wilt worden @ een raidboss moet je op een PvE server gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door bcd87 op 22-04-2005 09:00 ]
Verwijderd
Welke server ga je een nieuwe char aanmaken?fixxx schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:07:
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Knappe guild die IronForge weet te pakkenVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:59:
[...]
Ah, ik zit op bladefist, maar weet van south shore nix af, heb daar nix te zoeken. Als ik een ally town raid dan is het IronForge wel ofzo.
Wel het interessantste doel voor horde tho, 2 bazen daarSouLmaN schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:10:
[...]
Knappe guild die IronForge weet te pakkenDat is onderhand drukste stad van alliance kant
Call me a nub, waar zit die van de gnomes?kEv4h schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:12:
[...]
Wel het interessantste doel voor horde tho, 2 bazen daarKoning van de dwarves en de gnomes
Die van de dwarves zit naast the great forge....
geen idee nogVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:01:
[...]
Welke server ga je een nieuwe char aanmaken?
nooit een boss gezien daar?fixxx schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:19:
Die van de gnomes is makkelijkhoef je alleen maar eerst in de deeprun tram te komen

Staat die toevallig op die halve cylinder, op de grond?
Nooit gekeken naar zijn lvl tho...
die zit net voor de ingang van de tramjarnotjuh schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:16:
[...]
Call me a nub, waar zit die van de gnomes?
Die van de dwarves zit naast the great forge....
Verwijderd
Meeste horderaids op skullcrusher (heeft horde nou nog niet door dat er geen oorlog is?) trekken door stormwind, geen kunst aan om door stormwind te komen, en gaan vervolgens per metro naar Ironforge, waar ze allemaal doodgaan aan een kleine gnome die erg sterk is.
Waarom dan PvP: Serieus, ik hoop dat er een patch komt dat je ALLES kan aanvallen, dat is pas realistisch, ook alles kunnen healen. Shit, fout getarget, mob gebuffed.
Een Free For All server zoals DAOC's Camlan/Mordred zou idd wel vet zijn. Dat je dus ook lui van je eigen zijde kan aanvallen. Maar dan moet je echt dikke huid hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:26:
Waarom dan PvP: Serieus, ik hoop dat er een patch komt dat je ALLES kan aanvallen, dat is pas realistisch, ook alles kunnen healen. Shit, fout getarget, mob gebuffed.
I know, maar als je een vette epic boss op 5% hebt en je raid wordt gemold door horde, is dat echt lame.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:01:
[...]
Welke server ga je een nieuwe char aanmaken?
Ennuh, dont tlel me about pvp, ik speel een 55 rogue. Vanavond door SS slenteren
Mjah, maar ik denk dat dat nooit iets wordt zonder dat er ook echt straffen komen voor PK-en enzoVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:26:
Mobs healen hehe.. doet me denken aan lineage2 en z'n farmerprobleempje, lekker die mobs healen als er weer een farmer irritant aan 't doen was
hier heb ik ook last van wat kan ik er aan doen ????
Verwijderd
Dat zou zowieso de nodige problemen veroorzakenm met area effect spells, of multiple target aanvallenkEv4h schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:34:
[...]
Mjah, maar ik denk dat dat nooit iets wordt zonder dat er ook echt straffen komen voor PK-en enzo
Mobs healen hehe.. doet me denken aan lineage2 en z'n farmerprobleempje, lekker die mobs healen als er weer een farmer irritant aan 't doen was
Verwijderd
Lees nou eens voor de gein ... dit is zo makkelijk te vinden ...Smelt schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:36:
Ruuddie in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Maak een rapport van 3 A4tjes wat je probleem is in het quick reply stukje .. maar voordat je op post drukt kijk dan ff 3 regels boven dat vakje .. dan vergeet je het nooit meer
edit: ik zie dat het weg is bij mij ... maar goed .. je had makkelijk kunnen vinden dat het onderhoudstijd is op vrijdag ..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 09:42 ]
Verwijderd
check www.wow-europe.com eensSmelt schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:36:
Ruuddie in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

server maintenance tot 13:00 (waarschijnlijk langer
Verwijderd
Maar dat is niet helemaal hoe het gaat he.Kaap schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:33:
[...]
I know, maar als je een vette epic boss op 5% hebt en je raid wordt gemold door horde, is dat echt lame.
Ennuh, dont tlel me about pvp, ik speel een 55 rogue. Vanavond door SS slenteren
Zodra is woord is dat er gevochten wordt bij zon boss dan vliegen de level 60's van heel de wereld daar zo ongeveer heen, er is dus eerst een ally-horde gevecht waarbij de draak "toekijkt" daarna gaat de winnaar tegen de draak.
Het is natuurlijk echt niet zo dat je rustig tegen zon boss staat te knokken met 50 man en er in 1 keer pats boem net voor ie dood is 100 lui staan die je afmaken.
We zijn eerst 1,5 of 2 uur ofzo tegen de allies aan het vechten geweest. Toen begonnen we aan azuregos, waren er nog een kleine groep volhardende allies. De guild die azuregos getagged had is daar dus met Azuregos bezig gebleven, onze guild, Agony, zijn nog even allies blijven killen tot ze helemaal opgegeven hadden en daarna met azuregos gaan helpen.
duurde in US ook 2 uur langer..Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:42:
[...]
check www.wow-europe.com eens![]()
server maintenance tot 13:00 (waarschijnlijk langer) net als elke vrijdag ochtend
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Verwijderd
Ja waarom kan ik geen horde buffen? Lijkt me leuk om een tauren warrior van een paar lvls hoger eens te polymorphen en dan arcane intellect te geven of zo. En dan wegrennenVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:26:
Die van de gnomes staat bovenop zo'n verhoginkje in tinkertown, hij kijkt richting deepruntram-portal. En je zou het niet denken, maar die gast is ZIEK sterk.
Meeste horderaids op skullcrusher (heeft horde nou nog niet door dat er geen oorlog is?) trekken door stormwind, geen kunst aan om door stormwind te komen, en gaan vervolgens per metro naar Ironforge, waar ze allemaal doodgaan aan een kleine gnome die erg sterk is.
Gisteren trouwens eindelijk mijn mount gehaald. Best handig, maar ik vind die struisvogels toch niet zo geweldig qua uiterlijk. Op naar lvl 50!
ze hebben nu gelukkig al een klein beetje US ervaring natuurlijk he...
ik heb er -in tegenstelling tot volgens mij vele anderen- wel erg veel zin in, eindelijk PvP wat ook eens nut heeft ! Laat maar komen die gankers, schopte er laatst ook al een paar met hogere lvl's dan mij de plomp in, eat my totems
[ Voor 22% gewijzigd door KeeZ op 22-04-2005 10:24 . Reden: quote toevoegen ]
Deze plek is te koop.
Een van de weinige servers waar Horde totaal de server beheerst. We verneuken elke alliance raid op Azuregos of Kazzak om deze bazen vervolgens een paar uur later zelf te raiden. Het maakt niet uit of Alliance komt met 40 of 80 man.. het lukt ze gewoon niet..
Verder runnen DarkStorm + The Forgotten Few nu al weken succesvol Molten Core..(Eerst epic set item is binnen
[ Voor 5% gewijzigd door RedruM op 22-04-2005 10:28 ]

Gisteren was het echt weer verschrikkelijk. Qeue van 324 op Bloodcraft. En helaas ben ik nog maar net 2 dagen bezig. Dus PvP'en zal er wel niet zoveel inzitten.
Dan had je maar een low pop server moeten kiezen...Brazza schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:33:
Elke vrijdag is er onderhoud? Dat is wel beter (of niet. hoe je het maar bekijkt!)![]()
Gisteren was het echt weer verschrikkelijk. Qeue van 324 op Bloodcraft. En helaas ben ik nog maar net 2 dagen bezig. Dus PvP'en zal er wel niet zoveel inzitten.
Aan de andere kant, we werken nu al zo'n 2 maanden zonder het honor systeem. Toen kreeg je ook niets voor corpsecampen en toch werd het gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:30:
OK, nog een keer een geruststelling :
Het Honor systeem valt reuze mee, het gegank is niet zo ernstig als mensen voordoen op de US forums.
Heb nu alweer een uurtje of 15 met de nieuwe patch gespeeld en ben welgeteld 4 x gekilled door hoger lvl (met moeite overigens) en in tot 7 encounters gehad.(dus 3 honorable kills in : Desolace, Athari highlands, 1000needles, ashenvale, STV)
Tuurlijk zullen spelers elkaar sneller aanvallen, maar 1 keer killen is voldoende. 2 de keer krijg je niet of nauwelijks xp meer. Het gecorpsecamp zou eigenlijk voorbij moeten zijn, omdat je er niets voor krijgt.. De tijd dat je corpsecamped zou je beter kunnen gebruiken om iemand anders te killen.
Dus... het is al een paar keer gezegd.. de eerste dag(en) is(zijn) even hectisch, maar dan gaat het vanzelf weer goedkomen!
Heb vertrouwen!
Er was dan wellicht geen reden om iets anders te doden, omdat je daar ook niets voor kreeg, maar je kon wel gewoon gaan grinden of questen, daar kreeg je wel wat voor.
Ik heb er wel zin in, in ieder geval!
Ik zit ook op vashjCrashman schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:09:
Ik zit trouwens op vashj (oid), een van de nieuwe pvp servers. Population is low atm, dus 't zal mij benieuwen hoe dat gaat vandaag. Ik ben zelf lvl13, dus ik denk niet dat ik veel zal merken van 't honor systeem. (hoop ik)
Verwijderd
Voor de Honour patch kreeg men er ook niets voor en deed men het toch ook?Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:30:
... Het gecorpsecamp zou eigenlijk voorbij moeten zijn, omdat je er niets voor krijgt.. De tijd dat je corpsecamped zou je beter kunnen gebruiken om iemand anders te killen.
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Verwijderd
Nick/Guild?RedruM schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:26:
Op zich zitten wij best op een saaie server.. Al'Akir.
Een van de weinige servers waar Horde totaal de server beheerst. We verneuken elke alliance raid op Azuregos of Kazzak om deze bazen vervolgens een paar uur later zelf te raiden. Het maakt niet uit of Alliance komt met 40 of 80 man.. het lukt ze gewoon niet..
Verder runnen DarkStorm + The Forgotten Few nu al weken succesvol Molten Core..(Eerst epic set item is binnen) eigenlijk best saai
Maarja misschien dat de nieuwe patch voor wat spanning zorgt
Iemand?tranztaz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 01:56:
Ik heb leatherworking op 261 en ben op 254 met leer mee naar de Master Leatherworker in Hinterlands gegaan. Aldaar heb ik het geupdate naar wat nieuwe recepten. Ik wil nu eigenlijk Tribal Leatherworking gaan oppakken maar aangekomen bij Caryssia Moonhunter te Feralas, krijg ik helemaal niks? Hoe kan dat nou?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
gaat er dus om welke stats je gaat maxxen
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Okeej Ga naar feathermoon stronghold en daar staat zon gast bij de gripphons , die Wild leather qeustes geeft..Doe die allemaal , daar krijg je patterns van..Wel best veel wildvine nodig en turtle scales (Grinden shore van Tanaris, genoeg turtles daar ook veel horde
"Light Feather"
Freelance tweaker
LOL @ D-Devil
[ Voor 4% gewijzigd door zion op 22-04-2005 11:13 ]
systeem
Had ook geen alchemist moeten worden
Dit topic is gesloten.