Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Bliz heeft ook duidelijk gezegd dat het xtreem veel tijd koste om de hoogste ranks te halen, er zouden maar een paar mensen per server rank 14 halen.

Ik zou me dood lachen als een gast 1500 kills heeft en aan het einde van de week rank 2 heeft gehaald.

Het zou me nie verbazen dat ze met % gaan werken. Dat bijvoorbeeld maar 0.5 % rank 14 haalt en enz.

[ Voor 44% gewijzigd door Eikeltje op 21-04-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:50:

Het kalmeert allemaal vanzelf . . op dit moment op US en na vrijdag op de EU zal het net zijn of een klein kind een nieuw speeltje heeft.
Inderdaad, wat je zegt, het is nu nog een nieuwtje, maar over tijdje is de lol er snel af als men ziet dat het gewenste effect geen resultaat oplevert. Het is een beetje als farmen voor Gold of bijzondere items, maar dat begint na een tijdje ook te vervelen omdat het steeds het zelfde is nl een bepaald type mob omleggen.

Maar voorlopig zullen we de eerst dagen wel het eten en gegeten worden effect krijgen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:04:
[...]

Inderdaad, wat je zegt, het is nu nog een nieuwtje, maar over tijdje is de lol er snel af als men ziet dat het gewenste effect geen resultaat oplevert. Het is een beetje als farmen voor Gold of bijzondere items, maar dat begint na een tijdje ook te vervelen omdat het steeds het zelfde is nl een bepaald type mob omleggen.

Maar voorlopig zullen we de eerst dagen wel het eten en gegeten worden effect krijgen. :7
daarom ga ik vanavond even doorhalen, kijken of ik nog een Sunken Temple Quest run kan doen en
een paar Maraudon bossruns voor de buckler en dagger :)

hoop dat ik wat gasten kan vinden ^^ dan ben ik ook klaar

denk dat ik de Western plaguelands maar even links laat liggen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

CaDje

Framedrops for life

Volgens mij zijn mensen al aan het oefenen op Bloodscalp :P. Gister al een paar keer gepakt door lvl 60's :P. Ik hoop dat de server het allemaal een beetje kan trekken. Met grote raids heb je meestal ook lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Ze hadden de honorsystem tegelijk met de battlegrounds moeten relaese, zou heel veel gezeik schelen.

Trouwens wat vinden jullie van het idee dat sony flikt ( zie nieuws ). Mijn mening ik vind het nergens op slaan. Zoiets moeten ze nie in wow flikken.

[ Voor 53% gewijzigd door Eikeltje op 21-04-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Blizzard en NCsoft hebben al laten weten dat ze niet van plan zijn hun beleid wat betreft de verkoop van gameobjecten te veranderen, maar zijn allebei erg benieuwd naar de ontwikkeling van het initiatief van Sony.
m.a.w. als het geld in het laadje brengt zullen ze ook wel gaan steunen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
jarnotjuh schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:51:
Heeft iemand nog dat linkje van official wowforums thread, waarin alle pets staan, met de locatie waar je ze kan kopen/krijgen?

heb em geweten, ben em kwijt, kan em ook niet meer vinden.
* SaiBork is dierenvriend :+

heb nu al 10 pets, met nog 2 auctions die lopen..
Niemand die deze link heeft?
Lijkt me ook wel heel interresant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

vergeet dan ook niet de mechanical squirrel en de mechanical toad ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Voor mijn paladin heb ik mijn eigen naam gebruikt (Raymond) maar dan de germanic naam Reginmund.
Regin komt van ragin = "advice, wise"
Mund = "protector"

^__^

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:55:
Een level 60 die een level 28 killt krijgt geen punten.
Een level 60 die een level 48 killt krijgt echter wel punten. Nog 12 levels verschil, een een sure kill.

[...]

Dit is wel iets anders als een fix van Seal of the Crusader, of het verlagen van de cooldowntijd van de Death Ray. "Honor" veranderdt het hele spel. In ieder geval op PvP servers.

[...]

Ik zit er omdat al mijn vrienden er zitten (op Shadowmoon). En de spanning was wel leuk ja. Maar indien ik elke 5 minuten afgemaakt wordt, net als al mijn andere guildies die level 60 nog niet hebben bereikt, dan is dat ook niet echt spannend.

Als ik level 20 was ofzo, dan zou ik rerollen op een RP/Normal server...maar nu ik level 50 ben heb ik daar niet zo veel zin meer in eigenlijk, gezien de investering in tijd die er in gaat zitten.

[...]

5 level 60s VS 1 level 48 = honor, volgens Blizzard.

En zo'n gevecht is net zo eerlijk als 1 level 60 VS 1 level 30.
Mja ik weet niet of je het goed gelezen hebt, maar @ bliz site staat dat grijze tegenstanders _geen_ honor opleveren, en laat die grens nou net @ 9 of 10 lvls ligen. tevens wordt de Honor berekend door 3 factoren: Lvl vb je target, toegedane Dmg , en je eigen lvl. ofwel als je target al 10 lvls lager is krijg je geen honor. Als je geen damage doet (wat dus zo is als 5lvl 60ers tegen 1 lvl 42, want je kan hem dan nooit allemaal raken). En je eigen lvl wordt er voorgebruikt om het verschil in lvls te berekenen.

Voor lagere lvls krijg je dus minder Honor, wat dan misschien nog moet worden opgedeelt.

Als jij echter in een raid een lvl ?? raakt en hij gaat daarna dood krijg je bv 10% van de normale honor die je krijgt als jij solo een lvl ?? raakt.

Tevens krijg je voor spawn camping ook steeds minder Honor d8 dat dat net zo was als de diminising effects van frost nova ed. erst 100%, dan 50%, dan 25% en dan 0.

En over die priest die fearde? In het geval van mage: Ice block, PoM, Sheep en weg Priest.

[ Voor 24% gewijzigd door Puc van S. op 21-04-2005 12:03 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:02:
[...]

Mja ik weet niet of je het goed gelezen hebt, maar @ bliz site staat dat grijze tegenstanders _geen_ honor opleveren, en laat die grens nou net @ 9 of 10 lvls ligen.
grens ligt op 12 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet met PvP bezig, maar ze zouden ook dishonour punten moeten hebben! Als ik zo het gezeik van de afgelopen weken lees, ben ik toch blij dat ik geen PvP begonnen ben. Ik PvP wel als ik zelf de keus heb. Ik denk dat ik me de t***** zou ergeren aan al die gastjes die denken dat het allemaal stoer is. En dan hetgeen wat ze bij jou flikken zelf ook doen .... hmmm .... niet zeuren zeg ik dan. Gamen doe je voor je lol dacht ik zo, en dat wil ik graag houden. Geef mij die flak cannon maar, dan zien we wel wie de honour punten scoort!!!

Die grens behoort in ieder geval niet op gray enemies te liggen, eerder op de echte hoeveelheid level verschil, 2 - 4 of zo!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

vrijdag middag gewoon met een low-lvl char gaan spelen zodat je lekker in de veilige startgebieden kunt blijven ;)
M1lamb3r schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:02:
[...]

En over die priest die fearde? In het geval van mage: Ice block, PoM, Sheep en weg Priest.
mjah ik met mn lvl 41 warrior doe weinig tegen een priest fear ;) voor de rest goeie post (ook eens van de andere kant bekeken)

[ Voor 63% gewijzigd door Chaoss op 21-04-2005 12:19 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

blijft irritant hoor.. als je nog geen 60 bent

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik ga ook mijn alt weer hoger krijgen,

heb namelijk de grootste moeite om players om te leggen.
Word door de meeste spelers wel verslagen, gaat me allemaal net iets te snel om in mijn eigen ritme te spelen, waardoor ik dus meestal wel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja zelfs met mijn lvl 55 zal ik constant gefarmd worden als een quest creep :/

en me lvl 22 is net in stonetalon begonnen met quests :'( dus dat wordt huilen met de pet op

dan maar instances runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Me dunkt dat we gewoon meer moeten gaan samenwerken. Als je met zijn 2en of 3en op pad gaat is de kans dat je verrast word al kleiner, en heb je meer kans het gevecht te winnen. Dan verdient iedereen nog honour en xp ook.

Ik ga de kans iig wel nemen, lekker in mijn eentje orcs afmaken })

[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 21-04-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:14:
[...]
Wat ik in ieder geval heel erg fout vind zijn dwarf en gnome females (vooral die gnomes met paarse staartes O_o) Eigenlijk vind ik voor NE een vrouwelijk persoon ook traditioneler :D
Blijkbaar vinden meer mensen dat - op Doomhammer zie in ieder geval ik heel weinig female dwarves langskomen :). Ik speel er zelf wel een en ik word regelmatig gestalkt door male dwarves - blijkbaar zijn m'n rooie vlechten wel erg sexxeh :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:23:
Me dunkt dat we gewoon meer moeten gaan samenwerken. Als je met zijn 2en of 3en op pad gaat is de kans dat je verrast word al kleiner, en heb je meer kans het gevecht te winnen. Dan verdient iedereen nog honour en xp ook.

Ik ga de kans iig wel nemen, lekker in mijn eentje orcs afmaken })
met 3 man doe je weinig tegen een 40mans raidgroep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
SaiBork schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:47:
[...]

Niemand die deze link heeft?
Lijkt me ook wel heel interresant :)
idd, best interresant, :P
Ik heb er nu 11, die ene was gewoon een 5G BO op gedaan, in gadgetzan, op een pet van 90s :/

Ik ben nogsteeds aan het zoeken maar kan hem nog niet vinden.
Verder ga ik er mee akoord wat hier over het honor systeem is gezegt, we zien morgen wel. Ik ga badlands iig niet meer in, elke horde killed me daar zoiezo.
Gister was ik nog ff in badlands, komt een 29(!!) troll shaman me aanvallen, ZzZzzZ, deed amper damage..
Ik doe 3x /bored en hij liep weg, hopen dat ie in heeft gezien dat ie mij niet zo makkelijk aankan.
29 - 45, eerlijk :+

STV hoef ik ook gelukkig niet meer te zijn, met 45 heb je dat ook wel gezien.
Gister ben ik in tanaris begonnen, ik werd IN gadgetzan gewoon gesapped, en geen horde werd aangevallen, weird...
Ik zag ook een undead met speedhack ofzo, die liep echt 3 a 4x sneller dan de rest, en met mount kon ik em niet bijhouden, op zijn epicmount was ie nog zoveelkeer sneller... :/ Kan best een potion zijn geweest, maar lijkt me stug, duurde 15 a 20 min dat geintje.

Skinning is nu bij mij op lvl 299 :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

HellPunk schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:26:
[...]

Blijkbaar vinden meer mensen dat - op Doomhammer zie in ieder geval ik heel weinig female dwarves langskomen :). Ik speel er zelf wel een en ik word regelmatig gestalkt door male dwarves - blijkbaar zijn m'n rooie vlechten wel erg sexxeh :-).
Mij werd pas voor 50c een lapdance aangeboden door een of andere vrouwelijke mage :'-)

Ik ben gewoon doorgelopen. Als ze de moeite nemen 1 mangy wolf af te maken en de loot te verkopen, hebben ze waarschijnlijk al meer dan 50c binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:27:
[...]

met 3 man doe je weinig tegen een 40mans raidgroep :)
Als je met een groepje rogues bent, kun je ze blijven achtervolgen. Op het moment dat ze hun raid op jullie dorp oid starten, kun je ze vanachter aanvallen of eventuele runners te grazen nemen. Dat is slecht voor het moreel van een raidgroup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Chaoss schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:14:
vrijdag middag gewoon met een low-lvl char gaan spelen zodat je lekker in de veilige startgebieden kunt blijven ;)

[...]

mjah ik met mn lvl 41 warrior doe weinig tegen een priest fear ;) voor de rest goeie post (ook eens van de andere kant bekeken)
Je weet dat je in Beserker stance beserker rage kan doen en je dan imune bent tegen fear en knock out effects?? |:(

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:08:
Als bugs snel gefixed worden waarom doen de boten het dan al niet sinds de beta. Ik vertrouw ze amper nog, ik ben te vaak verdronken nadat de boot plotseling besloot te vol te zitten en 10 van de 30 mannetjes die op de boot zitten het water in gooit. Random dumps zijn niet liev.

De eerste keer kan je jezelf nog redden van de fatigue dood te heartstonen, maar anders heb je tenzij je een paladin of mage bent denk ik hele dikke pech. De boot is tot hij weer werkt op drukke momenten voor mij not done.

Snelle bugfix my shiney metal ass :)
Wat kan een paladin dan waardoor je jezelf kan redden? Ik ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:29:
[...]

Als je met een groepje rogues bent, kun je ze blijven achtervolgen. Op het moment dat ze hun raid op jullie dorp oid starten, kun je ze vanachter aanvallen of eventuele runners te grazen nemen. Dat is slecht voor het moreel van een raidgroup :)
uhuh en met een lvl difference van 12 kan je stealthen wat je wil, maar zodra je binnen cast range komt van de mage krijg je een pyroblast op je knakker en kan je het schudden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
zwem zwem zwem, als fatigue op is shield, daarna nog een shield :)
ik heb het sinds de lagproblemen nooit meer gehad trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

denk dat hij op onze 8 sec en 12 sec shield doelt.
verder kom je nergens als je in het midden zinkt, HS is je enigste vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net alle drama post over het honor systeem, maar moet zeggen dat het mij persoonlijk reuze meevalt.

Heb een aantal gezonde battles gehad in arathi highlands and desolace, met alliance van mijn lvl.
Verder geen gegank ofzo. Ja, een stel figuren die xroads binnenvielen.. maar dat gebeurde toch wel.

Denk dat het allemaal wel gaat meevallen.. het is allemaal een beetje gehyped.

Even wat anders, als ik als warrior zou willen escapen van een mob/player... hoe zou ik dat moeten doen ? Mijn mage heeft (bv) blink, hunter aspect of the cheetay.. en een warrior?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Maegrim schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:47:
zwem zwem zwem, als fatigue op is shield, daarna nog een shield :)
ik heb het sinds de lagproblemen nooit meer gehad trouwens
inderdaad een van de weinig momenten waarop "Waterwalk" goed van pas komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:29:
[...]

Dat zal misschien in het begin een paar keer lukken, maar een beetje slimme jongens zullen dat wel in calculeren. Ik bedoel die raid leiders zullen ook wel niet op hun achterhoofd zijn gevallen. :Y)

Zowiezo word het van af morgen groepsreizen, koop uw kaartjes aan de kassa. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 10:18
Wat is eigenlijk voor een paladin een goede taktiek om een mage aan te pakken? Gister werd ik uitgedaagd door een lvl 24 mage ( ik ben 44 ) je zou toch zeggen.. pak die knakker maar dat lbeek toch niet zo simpel ?

Elke keer als ik op hem af liep om mijn spels te doen ( stun ) teleporteerde hij zichzelf achter mij. Heb hem misschen 2 of 3 keer geraakt maar door het geteleporteer constant had hij tijd zat om zichzelf te healen..

Iemand enig idee hoe je een mage makkelijk kan killen in je eentje als zijnde pali? Ik vond het namelijk nog een afgang dat ik die lvl 24 niet heb kunnen killen. Vrij irritant in een vol goldshire (vraag neit wat ik daar deed als lvl 44)

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 21-04-2005 12:58 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

HTT-Thalan mag graag fantaseren over eventuele situatie´s ingame.
Hij komt er wel achter als die hoger level is.

ten eerste. raids worden meestal niet gedaan door mensen onder de level 30/35
niet echt nuttig voor de lagere levels. aangezien de guards anders de raid behoorlijk snel zouden kort meppen.

Ten tweede, wat wil je als level < 20 doen tegen een level 40 ..

*edit*
Casters moet je na de blink stunnen, Nifty stopwatch, speedpotions. en cleansen.

als je een mage namelijk stunned kan die daar gewoon uit blinken. en heb je er niks aan.
*edit*

Note: ik heb met mijn pala ook veel moeite met het verslaan van spelers :)

[ Voor 28% gewijzigd door Tpn op 21-04-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:51:

[...]

Even wat anders, als ik als warrior zou willen escapen van een mob/player... hoe zou ik dat moeten doen ? Mijn mage heeft (bv) blink, hunter aspect of the cheetay.. en een warrior?
Niet :) Je kan een speed potion gebruiken of een stopwatch, maar grote kans dat de tegenstander die ook heeft of je gewoonweg root. Wat wel aardig werkt, is een andere mob of player verder weg selecteren, intercept en dan gauw doorrennen. En voordat je begint met wegrennen, hamstring!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lapdance die je werdt aangeboden, gewoon aan meedoen man. Das lachen. Op mijn server gister in orgrimar was er eentje lapdance aan het doen. Een stuk of 10 zaten netjes in een circeltje en zij was in het midden aan het dancen.
Het is een trinket waar ze dat mee doenk, die veranderd je character tijdelijk in een sexy female die lapdanced. Degende die bij ons aan het lapdancen was was eigenlijk een male undead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:55:
Wat is eigenlijk voor een paladin een goede taktiek om een mage aan te pakken? Gister werd ik uitgedaagd door een lvl 24 mage ( ik ben 44 ) je zou toch zeggen.. pak die knakker maar dat lbeek toch niet zo simpel ?

Elke keer als ik op hem af liep om mijn spels te doen ( stun ) teleporteerde hij zichzelf achter mij. Heb hem misschen 2 of 3 keer geraakt maar door het geteleporteer constant had hij tijd zat om zichzelf te healen..

Iemand enig idee hoe je een mage makkelijk kan killen in je eentje als zijnde pali? Ik vond het namelijk nog een afgang dat ik die lvl 24 niet heb kunnen killen. Vrij irritant in een vol goldshire (vraag neit wat ik daar deed als lvl 44)
Da's best knap. Een mage kan misschien een health potion nemen maar daar houdt het toch echt mee op hoor. Ik vind sowieso je verhaal vreemd, want je hebt met een mage al problemen om een npc of player te raken die zo'n 5 levels hoger is, laat staatn 20. (je krijgt veel misses) Constant teleporteren vind ik helemaal vaag, want op blink zit een recast timer van 20 sec of zo. Binnen 20 seconden moet je met jouw lvl paladin een lvl 24 mage toch makkelijk kunnen verslaan. Overigens een zelfde lvl mage als jouw paladin wint 90% van de tijd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:02:
Die lapdance die je werdt aangeboden, gewoon aan meedoen man. Das lachen. Op mijn server gister in orgrimar was er eentje lapdance aan het doen. Een stuk of 10 zaten netjes in een circeltje en zij was in het midden aan het dancen.
Het is een trinket waar ze dat mee doenk, die veranderd je character tijdelijk in een sexy female die lapdanced. Degende die bij ons aan het lapdancen was was eigenlijk een male undead.
Orb of deception :)

Tauren <-> Gnome
Troll <-> Dwarf
Orc <-> Human
Male Undead <-> Female NE
Female Undead <-> Male NE

die van die troll/dwarf orc/human kan ook andersom zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Hij heeft me niet gekilled.. ik heb het op een gegeven moment gewoon opgegeven want elke keer dat ik naar hem toe liep om te stunnen oid had meneer zijn shield up en bijna full health:

- paladin rent naar mage
- mage teleport achter paladin
- paladin draait zich om en rent naar mage om te stunnen.. > werkt niet
- mage teleport weer achter paladin
- etc

Ik weet niet wat het ws maar ik kreeg hem niet dood. nu heb ik voor mijn lvl volgens mij een zeer bagger wapen maar dit sloeg toch echt alles :(

mijn wapen: http://www.thottbot.com/?i=16009

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 21-04-2005 13:10 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Stunnen nadat ie blinkt... Hij heeft een cooldown op blink.

Verder is een mage gewoon een sterke duell class, een andere taktiek is jezelf blijven healen totad de mana van de mage op is. Dus verder geen mana gebruiken, en natuurlijk blessing of wisdom. En een van je recistance auras aan zetten.

[ Voor 73% gewijzigd door Eikeltje op 21-04-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paladin maakt nu eenmaal weinig kans tegen een mage tenzij hij engineering als profession heeft. Leer er maar mee leven zou ik zeggen. :)

Je kunt in ieder geval niet verliezen van een mage die meer dan 6 lvls lager is dan jij. Zijn mana draint als een gek, want hij raakt misschien 1 van de 5 fireballs. Het wordt hooguit gelijkspel.

Hoe kan het trouwens dat jij de mage niet kan stunnen? Ben je ongetraind in je wapen of zo? Want mana shield of zo houdt een stun echt niet tegen. Als jij een mage mist heeft hij een hele hoge agility, of je bent niet helemaal omhoog getraind in je wapen. En na een poging tot stunnen moet je hem toch nog wel kunnen raken lijkt mij zo.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de internationale WoW-Blizzard website zouden de Amerikanen de patch a.s. vrijdag al krijgen... maar wij laggers hier in Europa moeten nog enkele weken wachten... :(

Dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Lees net alle drama post over het honor systeem, maar moet zeggen dat het mij persoonlijk reuze meevalt.

Heb een aantal gezonde battles gehad in arathi highlands and desolace, met alliance van mijn lvl.
Verder geen gegank ofzo. Ja, een stel figuren die xroads binnenvielen.. maar dat gebeurde toch wel.

Denk dat het allemaal wel gaat meevallen.. het is allemaal een beetje gehyped.

hamstring gebruiken en lopen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Nee ok het was ook geen verlies want ik leefde nog met misschien 1 hp eraf maar na een paar minuten vechten en nog niet dood wordt dat toch vrij frusty.. daarna echter waren er een aantal die dachten van .. oh die paladin is slecht dus dagen we hem ff uit.. en ja dat waren low lvl pali's en een warior.. en dat was toch wel weer een makkie :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 17:55

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:15:
Volgens de internationale WoW-Blizzard website zouden de Amerikanen de patch a.s. vrijdag al krijgen... maar wij laggers hier in Europa moeten nog enkele weken wachten... :(

Dus nog even geduld.
Welke patch? US servers worden op dinsdagen gepatched als je het over het honour systeem hebt .. die krijgen wij morgen en heeft us dinsdag gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Piercing howl is talent. Alle gasten om je heen raken dazed voor 6 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dus nog even geduld.
LoL spuit 11 :P

Op de Amerikaanse server is de patch al vanaf dinsdag beschikbaar en wij krijgen hem op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nog even geduld.
Mja, nou , op mijn amerikaanse server hebben wij de patch dinsdag al gehad. En EU krijgt em vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
je bent een paladin met een warrior-only wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:41
Blizz reageerd op het Honor systeem met "kamer" -vragen:
http://forums.worldofwarc...239&p=1&tmp=1#post2701239

Maarja t maakt toch niet uit want volgens: http://www.wow-europe.com/en/ komt het er toch echt aan morgen. Nou ja ik heb in 4 dagen als een zot gelvled en heb (hopelijk) vanavond iedere dag een lvl gehaald en ben als t begint morgen lvl 57.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

MST_Morpheus schreef op donderdag 21 april 2005 @ 07:50:
[...]

Zit ook in de gewone versie hoor. :)
Ah, ik lees het net inderdaad :). Nouja, mocht iemand nog een key overhebben en die kwijt willen (evt. tegen een vergoeding of wat gold) laat het me dan weten :).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

fw schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:50:
[...]

Ah, ik lees het net inderdaad :). Nouja, mocht iemand nog een key overhebben en die kwijt willen (evt. tegen een vergoeding of wat gold) laat het me dan weten :).
Hoeveel gold heb je over voor de guest card uit mijn pakket? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Klinkt 5 gold redelijk? :)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Maegrim schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:33:
je bent een paladin met een warrior-only wapen?
whoops sorry. was niet dit wapen maar het is eentje met het zelfde icon :P je krijgt ook een schop @ bb die voor iedereen kan gebruikt worden... zal vanavond ff het juiste wapen zoeken

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

als je die schop bedoelt die je van een quest krijgt moet je hem echt dumpen en ff wat geld uitgeven een wapen is zo belangrijk. ik probeer altijd mn wapens up to date te houden ik had die the shoveler tot 36 ofzo daarna heb je echt wat anders nodig. wat een leuk wapen voor jou is is de bonebiter das een reward voor een quest uit scarlet monastary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
MantaMania schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:25:
als je die schop bedoelt die je van een quest krijgt moet je hem echt dumpen en ff wat geld uitgeven een wapen is zo belangrijk. ik probeer altijd mn wapens up to date te houden ik had die the shoveler tot 36 ofzo daarna heb je echt wat anders nodig. wat een leuk wapen voor jou is is de bonebiter das een reward voor een quest uit scarlet monastary
zie je wel.. ik zuig gewoon :'( je hebt die q's nodig om die reward te krijgen he?

[ Voor 6% gewijzigd door Webgnome op 21-04-2005 14:29 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Je hebt altijd een quest nodig als je de quest reward wilt hebben. "In the light", uit mijn hoofd als het om het SM wapen gaat. Je kan die quest krijgen in stormwind (catherdral square dacht ik, onderin de grote kerk) en daarvanuit wordt je dan naar de desolace gestuurd om het aantal skelies wat daar rondhangt iets te verminderen. Daarna wordt je naar southshore gestuurd waar je de echte quest kunt ophalen.

Jammer alleen voor warrior dat het 2 handed weapon niet echt beter is dan je whirlwind weapon dat je dan al lang hebt, voor aan paladin is het daar-en-tegen wel leuk. Leuke instance ook trouwens :)

[ Voor 10% gewijzigd door Yellow|A op 21-04-2005 14:37 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

das meestal zo he :) dat je voor een reward wel wat moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Yellow|A schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:36:
Je hebt altijd een quest nodig als je de quest reward wilt hebben. "In the light", uit mijn hoofd als het om het SM wapen gaat. Je kan die quest krijgen in stormwind (catherdral square dacht ik, onderin de grote kerk) en daarvanuit wordt je dan naar de desolace gestuurd om het aantal skelies wat daar rondhangt iets te verminderen. Daarna wordt je naar southshore gestuurd waar je de echte quest kunt ophalen.

Jammer alleen voor warrior dat het 2 handed weapon niet echt beter is dan je whirlwind weapon dat je dan al lang hebt, voor aan paladin is het daar-en-tegen wel leuk. Leuke instance ook trouwens :)
nee, je krijgt de quest voor de skellies meteen in desolace, en daarna krijg je In The Name Of The Light voor de SM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Quest begint in de kelder van de Catherdral in SW, daarna moet je naar Desolace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nog even geduld.
In wezen zou ik het helemaal niet erg vinden, als ze die patch uitstellen, kan ik lekker nog even door levellen naar 60. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVL 60 die een LVL 60 killt krijgt ong 166 punten (uit een blizz post voordat mensen gaan piepen hoe ik aan die cijfers kom) een LVL 60 die een LVL 48 killt krijgt 20 punten. Ik zie hier een verschil ...
Komt er dus op neer om een beetje honour te krijgen je net zo lang bezig als van LVL 59 naar LVL 60 lvlen met lvl 54 ventjes.
60 vs 60 of 60 vs 48
166 punten of 20 punten
50% winkans of 100% winkans
X minuten downtime of 0 minuten downtime
X minuten per corpse run of geen corpseruns

Je zult zien dat het elkaar niet veel zal ontlopen. Gevechten duren korter tegen lowbies, je hebt weinig tot geen downtime, en aangezien je niet verliest hoef je geen corpseruns te doen (en die duren lang in sommige gebieden).

Een continu greens grinden in PvE om te level, met bijna 0 downtime, is niet eens zo'n slechte manier om te levelen. Het probleem wordt ernstig vergroot. Een level 48 speler levert een level 60 speler relatief evenveel honor als een level 54 mob xp oplevert. Ofwel, een mob die dus 6!!! levels hoger is. Green ganking wordt dus bevoordeeld.
Mja ik weet niet of je het goed gelezen hebt, maar @ bliz site staat dat grijze tegenstanders _geen_ honor opleveren, en laat die grens nou net @ 9 of 10 lvls ligen.
Ik denk dat jij niet goed gelezen hebt. Grens ligt op 12. Dus 60 tegen 48 is "honourable" volgens Blizzard.
En iedereen die dus geen mage/warlock/priest of blacksmith of undead is? M.a.w. de overgrote meerderheid van de populatie is genaaid.
Als je met een groepje rogues bent
wederom, de overgrote meerderheid is geen rogue.

De problemen met "honour" als met dat Arena event kon iedereen van mijlenver aanzien komen. Ik ben altijd een grote fan van Blizzard geweest en heb nooit gezeurd over zogenaamde nerfs, maar deze twee leuke nieuwe ideeen zijn behoorlijk slecht uitgedacht. En de ervaringen op de US servers bewijzen dit overduidelijk. Misschien zal alles minder worden over een paar weken (geloof er niets van, aangezien honor anders werkt als XP en je het continu in stand moet houden), maar dat zijn toch een paar weken die flink kut zijn voor de populatie die tussen levels 25 en 55 zit. Vooral de 48-55 spelers zijn de klos, aangezien die sure kills zijn voor de level 60 spelers, en toch honor opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Muppet schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:01:
Quest begint in de kelder van de Catherdral in SW, daarna moet je naar Desolace.
en die npc is een paar patches geleden dus verplaatst naar desolace, geloof me nou maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Honour-systeem zal hopelijk wel meevallen, ik zit op een server (Bladefist) waar je bij meer dan 4 playing characters al last van lagg krijgt....
Als ik in Oggrimar de AH binnenga moet ik eerst een halve minuut wachten tot eindelijk iedereen op mijn schermpje staat!!! Om dan maar niet te spreken over het laden van de items op de AH... |:(

Maar goed, ik speel nu vanaf zaterdag met mijn Tauren Warrior, als het PvP het spel beroerd gaat maken, dan denk ik te verkassen naar een andere server. Ten eerste vanwege de verschrikkelijke lagg en ten tweede omdat het wel een leuk spel moet blijven.

FF een vraagje: Weet iemand nog goede locaties om te minen? In Durotar kun je goed coppermines farmen (100ore/uur), maar waar ik goed tin en silver kan farmen zou ik niet weten. Goede tips zijn zeer welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik zal dit weekend eens testen dmv een hoop leer farmen in westfall, hoe hoog de leatherworking skills van een lvl 14 rogue kan stijgen :P Ik zit al bijna tegen de 3e skill qua fabriceren van armor aan, ik weet niet meer hoe die heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:42:
FF een vraagje: Weet iemand nog goede locaties om te minen? In Durotar kun je goed coppermines farmen (100ore/uur), maar waar ik goed tin en silver kan farmen zou ik niet weten. Goede tips zijn zeer welkom...
Ganksbrad hills heeft veel tin. Iedere tin spot heeft 10% kans om silver te spawnen ipv tin.

Maar als je als Horde op een PvP server zit dan kan ik niet aanraden om de komende dagen daar rond te gaan wandelen. Die zone is zo in het voordeel van Alliance dat het bijna niet leuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:51:
Ik zal dit weekend eens testen dmv een hoop leer farmen in westfall, hoe hoog de leatherworking skills van een lvl 14 rogue kan stijgen :P Ik zit al bijna tegen de 3e skill qua fabriceren van armor aan, ik weet niet meer hoe die heet.
1. Apprentice (0-75)
2. Journeyman (76-150)
3. Expert (151-225)
4. Artisan (226-300)
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:51:
Iets zegt me dat je dat niet gaat lukken :P (je gaat namelijk ongetwijfeld levellen op dat aantal kills ;))

[ Voor 41% gewijzigd door zion op 21-04-2005 16:01 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
hoezo dat? hammerfall heeft tenminste muren :(
op mijn server is southshore altijd de dupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus:

60 vs 60: 166
60 vs 48: 28

Hmmm .... het gemiddelde irritantje van WoW kennende, en ook even de luiheid meerekenende .... 166 / 28 is nu niet echt een verhouding waar de gemiddelde speler van wakker ligt. Gorte moeite doen om een level 60 neer te leggen, of bijna geen moeite doen om een level 48 neer te leggen en dat een paar keer achter elkaar .... ik heb echt geen glazen bol nodig hoor om in de toekomst te kijken .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:01:
Ok, dus:

60 vs 60: 166
60 vs 48: 28
Nee. Aantal honour punten worden dynamisch berekend, dus dit kan nogal varieren, je krijgt meer honour toebedeeld door hogere kills, dus als een aantal mensen wel eerlijk PvPen dan krijg je als Ganker dus exponentieel minder punten.

Honor Systeem
The way we calculate honor is fairly detailed, and a lot goes on under the hood while we crunch numbers to arrive at your final ranking for the week. However, what players will see when they kill an appropriate-level target is a simple message. We can't actually display your honor score from a kill when it happens because we don't determine the final value of a kill until the end of the day. Also, your honor points for the week are a percentage of the total honor points available based on your contribution to your team's overall effort for that week.

If you are grouped with others, then all players in your party also gain an Honorable Kill. In fact, it works just like experience points. And just like experience points, you'll get a group bonus for your Honorable Kill as well. At this point, the way we determine whether your opponent counts as an Honorable Kill works similarly to how we determine whether you will get experience from a monster. If you would get experience for killing a monster of the same level as the opposing player (i.e. their level number is not colored gray to you), then you'll get an Honorable Kill.

In some cases, you might end up joining with other groups to slay one or more enemy players. In those instances, we will not be using tapping rules to prevent other groups from earning an Honorable Kill as well. If multiple groups team up to kill a player, all groups will earn a percentage of honor based on how much damage they dealt to the defeated player. For example, imagine that an enemy player is killed by two other players. Player A was solo and did 35% of the damage, while player B was in a group and did 65% of the damage. Player A would get 35% of the honor from the kill, and Player B's party would get 65% of the honor. That honor would then have a group honor bonus applied to it before being divided amongst the group. Rest assured that even players that did not engage the enemy player (perhaps because they were healing instead of fighting) will get honor points; as long as you are in a group that helped kill an opposing player, you'll get honor.

The amount of honor you gain is based mainly on three factors: 1) your target's level, 2) your PvP rank, and 3) your level. Then, at the end of the week, we gather all your Honorable Kills and Dishonorable Kills, and then apply certain modifications based on relevant data. For instance, we track repeat kills, and the system will reward you less and less honor with each successive kill of the same opponent on the same day. You'll gain full points for your first kill, but you get far less points with each kill after that, to the point were you will eventually get zero if you continue to prey on that player. We also add a bonus to your score for participation in strategic objectives, such as conquering a Battleground or killing an enemy NPC leader, such as Thrall or King Bronzebeard. The exact number of strategic leaders has yet to be determined, but at the least, the four racial leaders for the Horde and Alliance will count as strategic objectives. For those out to kill the human leader, keep in mind that neither King Anduin nor Jaina actually qualifies as a strategic objective; it's the king's protector, Highlord Bolvar Fordragon, who is the true leader you must kill in order to gain bonus honor points for your faction.

[ Voor 83% gewijzigd door zion op 21-04-2005 16:06 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Maegrim schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:14:
[...]

en die npc is een paar patches geleden dus verplaatst naar desolace, geloof me nou maar |:(
Waarom zo smiley? Dat hij in de tussentijd verplaatst is had je meteen kunnen zeggen om alle ontduidelijkheid te vermijden. Is ook liever dan een muffe smiley gebruiken :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 22:41
Vet de eerste pics van Battleground:
http://wow.wegamer.net/wo...iew.asp?code=gene&idx=159

Tis wel koreaans maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Maegrim schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:14:
[...]

Oh sorry hoor dat de laatste keer dat ik alliance speelde in de Beta was :+ . . . . vroegah!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Yellow|A schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:36:

das dus niet helemaal waar die whirlwind is slechter dan die bonebiter bonebiter is 38,8 20 str en 10 sta en de whirlwind is 35.7 met 15str en 14 sta. dus die bonebiter is wel beter.
en ik had die bonebiter eerder dan mn whirlwind maar oke die warrior quest is gewoon irritant lang die whirlwind heb ik ook gelijk verkocht heb nu wel een betere.
of koop gelijk een blight die is toch niet zo duur voor rond de 8G kan je er wel 1 kopen heb je gelijk een fatsoenlijk wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Laatst online: 15-08 13:12
rofl, als ik jullie zo hoor janken over honor systeem: Why the neuk hebben jullie dan gekozen voor een PvP server? Ok.. ganken = asociaal en 't betekent dat je geen leven hebt... Maar ik denk toch echt dat je makkelijk wat level 48 - 55 afmaakt dan dat je ook nog echt moeite gaat doen voor een level 60...

Level 60 vs, level 60, gaat gelijk op meestal.. Dus dan is de gene die 0.1 sec sneller is met 't indrukken van knopjes, wint, en dus ook nauwelijks intresant meer (in mijn ogen dan...) En ook de level 60 die betere internetverbinding wint dan zo goed als altijd... En priest... tja, wat zal ik daar eens over zeggen, 't zal mij benieuwen of een healing priest, overstapt naar shadow priest als ie weet dat ie zo betere items kan kopen/krijgen..

Healing priest killed niks, nou.. bijna niks, shadow priest wel... Dus dan is keuze snel gemaakt, en als je moet blijven killen om je items te behouden, wil geen enkele priest meer naar healing... omdat ze anders useless zijn in instance runs. En instance runs leveren geld op, waar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ziet er wel cool uit
Wat is dat voor staff die die Priest draagt? Ziet er ook wel cool uit

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

SiLaTroN schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:13:
rofl, als ik jullie zo hoor janken over honor systeem: Why the neuk hebben jullie dan gekozen voor een PvP server? Ok.. ganken = asociaal en 't betekent dat je geen leven hebt... Maar ik denk toch echt dat je makkelijk wat level 48 - 55 afmaakt dan dat je ook nog echt moeite gaat doen voor een level 60...

Level 60 vs, level 60, gaat gelijk op meestal.. Dus dan is de gene die 0.1 sec sneller is met 't indrukken van knopjes, wint, en dus ook nauwelijks intresant meer (in mijn ogen dan...) En ook de level 60 die betere internetverbinding wint dan zo goed als altijd... En priest... tja, wat zal ik daar eens over zeggen, 't zal mij benieuwen of een healing priest, overstapt naar shadow priest als ie weet dat ie zo betere items kan kopen/krijgen..

Healing priest killed niks, nou.. bijna niks, shadow priest wel... Dus dan is keuze snel gemaakt, en als je moet blijven killen om je items te behouden, wil geen enkele priest meer naar healing... omdat ze anders useless zijn in instance runs. En instance runs leveren geld op, waar of niet?
Omdat dit systeem niks met Honor te maken heeft, als je al punten kunt verdienen door lui van 12lvl lager te killen
Die zijn dus altijd de klos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:57:
hoezo dat? hammerfall heeft tenminste muren :(
op mijn server is southshore altijd de dupe
Ik neem maar aan dat je het over mijn opmerking over hillsbrad hebt.

Hammerfall en Southshore liggen niet eens in dezelfde zone. Die vergelijking gaat dus niet op.

De tegenhanger van Southshore is Tarren Mill.

Tarren Mill heeft geen muren en de guards zijn zeer uitgespreid. De smid staat buiten het stadje. Waardoor het vaak voor komt dat horde spelers worden gedood zonder dat de guards zelfs maar iets doen.

Als je dan naar de rest van de zone kijkt. Horde spelers zijn gemiddeld lvl 20-30. 90% van de quests zijn op één van twee lokaties binnen de zone. Beide lokaties zijn vriendelijk voor Alliance spelers.
Dit maakt het ideaal voor alliance om er te ganken. Lage level alliance spelers kom je in hillsbrad eigenlijk niet tegen. Wat je op een avond wel tegenkomt zijn minimaal 4 lvl 50+ rogues en daarnaast nog het standaard assortiment lvl50+ paladins en mages.

Als iemand trouwens een zone weet net zoals hillsbrad maar dan in het voordeel van horde dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

SiLaTroN schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:13:

uuhhh and ur point is ?, gaat erom nu dat ze dat systeem hebben ignvoert gaan vel mensen direct ganken .. dat is eenmaal zo tis net alsof je een kind een nieuw stuk speelgoed geeft ze gaan er direct mee spelenen ja zit op pvp server als ik een laag lvl zie lopen.. dan loopt die ook niet lang meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alliance gepeupel op Bladefist raad ik komend weekend niet aan om in te loggen als ze niet tegen een stevig robbertje vechten kunnen.

Wij als Horde guild zijn er iig helemaal klaar voor! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:21:
[...]

Ik neem maar aan dat je het over mijn opmerking over hillsbrad hebt.

Hammerfall en Southshore liggen niet eens in dezelfde zone. Die vergelijking gaat dus niet op.

De tegenhanger van Southshore is Tarren Mill.

Tarren Mill heeft geen muren en de guards zijn zeer uitgespreid. De smid staat buiten het stadje. Waardoor het vaak voor komt dat horde spelers worden gedood zonder dat de guards zelfs maar iets doen.

Als je dan naar de rest van de zone kijkt. Horde spelers zijn gemiddeld lvl 20-30. 90% van de quests zijn op één van twee lokaties binnen de zone. Beide lokaties zijn vriendelijk voor Alliance spelers.
Dit maakt het ideaal voor alliance om er te ganken. Lage level alliance spelers kom je in hillsbrad eigenlijk niet tegen. Wat je op een avond wel tegenkomt zijn minimaal 4 lvl 50+ rogues en daarnaast nog het standaard assortiment lvl50+ paladins en mages.

Als iemand trouwens een zone weet net zoals hillsbrad maar dan in het voordeel van horde dan hoor ik het graag.
zou zeggen 1k needles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

1k needles is wel het meest sucky gebied uit WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Hoeveel servers zouden er aankomend weekend crashen ?

Welke towns zouden niet bezet zijn door de tegenstander ?

Welke questgivers zullen nog leven ?

Welke flightmasters zullen nog leven ?

Ik hou mijn hart vast, als ik de screens en de fora van de US moet geloven, is er geen reet meer aan na morgen voor mensen lager dan lvl 60.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een lvl 30+ zone.

Ik kom daar eigenlijk bijna nooit alliance spelers tegen. Af en toe eentje rond de racetrack.

Lvl 30's zijn niet zo makkelijk te ganken als lvl 20's. :) Nou ja ligt een beetje aan je eigen level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
errr sorry, ik bedoel tarren mill ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik ben iig blij dat ik uit redridge mountains weg ben, daar zal het wel heel flauw worden dit weekend, door L30-35 horde....

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

SiNisTrAD schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:47:
Blizz reageerd op het Honor systeem met "kamer" -vragen:
http://forums.worldofwarc...239&p=1&tmp=1#post2701239

Maarja t maakt toch niet uit want volgens: http://www.wow-europe.com/en/ komt het er toch echt aan morgen. Nou ja ik heb in 4 dagen als een zot gelvled en heb (hopelijk) vanavond iedere dag een lvl gehaald en ben als t begint morgen lvl 57.
Dat is wel een beetje laat van Blizzard 8)7
Op de Testserver gebeurde precies wat er nu ook gebeurd, en spelers hebben Blizzard daarvoor gewaarschuwd, en dat ze het beter konden uitstellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:22:
Alliance gepeupel op Bladefist raad ik komend weekend niet aan om in te loggen als ze niet tegen een stevig robbertje vechten kunnen.

Volgens mij is Horde een beetje erg in de meerderheid op Bladefist >:) Kan ik nog lekker levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Ik vraag me af hoe die Dwarf aan een Skeletal Warhorse komt? En het is nog een grijs/blauwe ook, iemand meer info? Het zou die drop kunnen zijn van Baron Rivendale maar volgens mij heeft elke faction daar zn eigen versie van.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
On_E schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:27:
Hoeveel servers zouden er aankomend weekend crashen ?

Welke towns zouden niet bezet zijn door de tegenstander ?

Welke questgivers zullen nog leven ?

Welke flightmasters zullen nog leven ?

Ik hou mijn hart vast, als ik de screens en de fora van de US moet geloven, is er geen reet meer aan na morgen voor mensen lager dan lvl 60.
Dit valt allemaal reuze mee, op de US-servers in ieder geval. De server waar ik op zit is niet gecrasht, en de lag was niet meer dan normaal. Dorpen worden misschien iets vaker overgenomen (Tarren Mill }) ), maar dat duurt meestal niet zo lang. Questgivers en flightmasters respawnen binnen een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Burning_acid schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:39:
[...]

Ik vraag me af hoe die Dwarf aan een Skeletal Warhorse komt? En het is nog een grijs/blauwe ook, iemand meer info? Het zou die drop kunnen zijn van Baron Rivendale maar volgens mij heeft elke faction daar zn eigen versie van.
Dat is inderdaad de mount van Baron Rivendare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die mensen die roepen "ga dan naar PvE":

Honor op PvE servers zorgt ervoor dat NPCs continu afgemaakt worden, aangezien dat de enige vaste source is van honor (aangezien spelers hun flag uit kunnen zetten). Dus de Grypon Master is permanent dood, alsmede vele quest givers.

Je vliegt van IF naar SS (of van GZ naar NP), en ziet dat iedereen dood is. Geen quests die je kan gaan doen, want de quest givers zijn dood, en je kan niet terugvliegen want de Gryphon Master is dood. Mag je vrolijk teruglopen.

Dus ook op PvE servers is het een ramp. :r

Maar "honor" is wel leuk voor de Counterstrike kiddies, en voor spelers die al level 60 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:37:
[...]

Volgens mij is Horde een beetje erg in de meerderheid op Bladefist >:) Kan ik nog lekker levelen...
Ik dacht dat de verhouding Alliance/Horde op Bladefist redelijk 50/50 was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:37:
[...]

Toen ik laatst nog de WoW Census bekeek voor Bladefist (een week of 2 geleden) was het bijna 50%/50%. Het scheelde 92 players in het voordeel van Alliance. Hoe het nu zit weet ik niet aangezien www.wowcensus.com down is. Misschien zijn er andere alternatieven om dit uit te zoeken ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Even voor de mensen die zeuren dat Bijvoorbeeld Hillsbrad 90% Alliance is.

Je kan servers niet met elkaar vergelijken, op een andere server is het misschien 80% Horde, wie weet.

Net als mensen die hier gaan vragen wat een helm of fire of wat dan ook kost, je kan economie ook niet vergelijken per server.

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hier stond onzin.... (nou ja, er staat natuurlijk nu nog steeds onzin, maar dan letterlijk)

[ Voor 94% gewijzigd door zion op 21-04-2005 16:53 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
De persoon hieronder heeft gelijk: Zoek even dmv de Topic Search / Quicksearch het topic door. Dit is al vaker langsgekomen

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
erm... wat dacht je van het topic doorlezen, daar staat namelijk al een keer of wat deze zelfde vraag, met antwoord.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

redfoxert schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:48:
[...]

Toen ik laatst nog de WoW Census bekeek voor Bladefist (een week of 2 geleden) was het bijna 50%/50%. Het scheelde 92 players in het voordeel van Alliance. Hoe het nu zit weet ik niet aangezien www.wowcensus.com down is. Misschien zijn er andere alternatieven om dit uit te zoeken ?
http://www.warcraftrealms.com :)

Op Bladefist is het nu 1.3 Alliance teghen 1 Horde, Alliance 57% Horde 43%, 6981 Alliance spelers tegen 5344 Horde spelers.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nu nog wel servers waar je gewoon relaxt kan questen?of ik alles een beetje verkl**t door dat honor system,want ik moet het spel nog kopen,maar wil wel gewoon ongestoord kunnen questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Hehe ik ga denk ik dan ff een tijdje op frostwispher spelen, nieuwe server alleen maar low lvl peoples.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:22:

Wij zijn er ook wel klaar voor ;).. Jammer dat ik teveel alts heb geleveld anders kon ik ook lekker meedoen in het lvl 60 gevecht.. Lvl 60 hoeft niet moeilijk te doen wij hij killed.. tot lvl 48 is wel erg extreem.. 3 levels lager is al een minder probleem.. Zie wel wat er gebeurd.. Anders word het voor mij ook greenies farmen op een andere plek waar geen 60ers zijn ;).. Als de lag teveel wordt ga ik denk ik een WoW-loos weekendje ervan maken.. maar ja duurt nog ff voordat het zo ver is en hoop dat ze betere maatregelen treffen dan in de US..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.