Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

btw, het is level 35 voor een artisan skill ;)
(dus tot 300 te gaan)

en alhoewel het misschien moeilijk is, een level 18 met 200 mining is wel mogelijk hoor. Het kost je misschien wat tijd, en veel runs heen en weer van de spirit healer, maar als je al een mapje hebt met alle mining spots heb je het zo gehaald.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:42:
Stonetalon mountains heeft mithril en die is lager dan 30+.
Thousand Needles heeft ook Mithril, ra ra hoe hoog de mobs zijn rond die spawn?

Loch Modan heeft Tin, en is een 10-20 zone. Denk je dat je daar als level 10 aan veel Tin gaat komen? D'r is no way dat een level 18 225 mining heeft.
Wiebbe schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:58:
en alhoewel het misschien moeilijk is, een level 18 met 200 mining is wel mogelijk hoor. Het kost je misschien wat tijd, en veel runs heen en weer van de spirit healer, maar als je al een mapje hebt met alle mining spots heb je het zo gehaald.
Voor 200 mining moet je Mithril minen, dat is voor een level 18 onmogelijk om in een normale tijd te doen. Al weet je precies waar de spawns zijn, je komt nooit voorbij de level 30 mobs die je van mijlen ver achterna komen.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 16:01 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Muppet schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:51:
Ik ben lvl 34 en heb 228 mining, Stonetalon mountains is vanaf lvl 24 of en zit iron en Mithril.
Kaap schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:51:
[...]
Voor 225 en hoger in een proffession is idd level 40 een vereiste. We kunnen er dus vanuit gaan dat die lvl 18 uit zijn nek lulde :)
Hier klopt iets niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:58:
[...]

Voor 200 mining moet je Mithril minen, dat is voor een level 18 onmogelijk om in een normale tijd te doen. Al weet je precies waar de spawns zijn, je komt nooit voorbij de level 30 mobs die je van mijlen ver achterna komen.
ik heb ook nooit gezegt dat het in een normaal tijdstip is gedaan. Misschien is er wel een level 50 mee gelopen, want minen met een level 50 erbij (een maat ofzo) schiet je zo omhoog met je mining. Hij killed alle mobs en jij mined. Of het nut zal hebben is een ander verhaal, want alleen komt hij toch nooit bij de mithril mine plekken maar haalbaar is het zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:57:
Zijn er hier nog tweakers die WoW recent hebben aangeschaft? zijn er ook nog mensen hier die geen vrienden hebben en mij de 10-day gratis guest account willen doneren? :P
Want ik wil dit spel kopen maar ik moet nog even overtuigd worden..
Erm, na 26.500 posts in deze (en voorgaande) topics ben je nog niet overtuigd? :P

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wiebbe schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:05:
[...]

ik heb ook nooit gezegt dat het in een normaal tijdstip is gedaan. Misschien is er wel een level 50 mee gelopen, want minen met een level 50 erbij (een maat ofzo) schiet je zo omhoog met je mining. Hij killed alle mobs en jij mined. Of het nut zal hebben is een ander verhaal, want alleen komt hij toch nooit bij de mithril mine plekken maar haalbaar is het zeker wel.
Oke, laten we zeggen dat het haalbaar is. (is het niet natuurlijk maargoed)
Waarom zou iemand zoveel moeite doen met z'n alt om geld te krijgen voor z'n main, als die het veel makkelijker op z'n main kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:58:
[...]
Thousand Needles heeft ook Mithril, ra ra hoe hoog de mobs zijn rond die spawn?

Loch Modan heeft Tin, en is een 10-20 zone. Denk je dat je daar als level 10 aan veel Tin gaat komen? D'r is no way dat een level 18 225 mining heeft.
[...]
Het ging er niet om of het mogelijk is op level 18 of niet.

Er werd gesteld dat mithril pas in level 30+ zones te minen is en dat is dus NIET waar. Het is al te krijgen in Stonetalon Mountains een zone die level 20+ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:09:
[...]

Waarom zou iemand zoveel moeite doen met z'n alt om geld te krijgen voor z'n main, als die het veel makkelijker op z'n main kan doen?
omdat hij op zijn main misschien liever de trade tradeskills wil hebben. Als jij al 300 enchanting en 300 tailoring hebt (bijvoorbeeld) wil je dan je main tradeskills opofferen om even mining erbij te nemen?

En waarom zou het niet haalbaar zijn als er een andere character mee loopt? Het is met een 2e persoon erbij hardstikke goed te doen en echt niet zo "onmogelijk van me lang zal ze leven niet" te doen als jij het er van maakt.

Dat er altijd een 2e persoon mee moet lopen op de manier waarop ik het zeg is een groot minpunt, misschien maakt het dat helemaal niet meer nuttig. Maar je moet niet zeggen dat het onmogelijk is want dat is gewoon niet zo. Je moet niet alles van 1 punt bekijken maar alle mogelijke oplossingen benaderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
het is toch vrij lastig hoor. Ik ben lvl 44 @ the moment en een vriend van mij is lvl 15 hunter nu. hij heeft mining gedaan als prof enwil naar de badlands.. ik denk.. ja is goed kom maar mee. Maar op een gegven moment had meneer zoveel creatures op zich dat het voor mij ook knap lastig werd om en mezelf en hem in leven te houden.. het ging wel maar leuk is anders.

Hij kwam op den duur tot de ontdekking dat ie toch maar eerst ff ergens anders ( loch modan ) verder kan ontwikkelen voordat ie naar de badlands gaat :)

[ Voor 23% gewijzigd door Webgnome op 20-04-2005 16:31 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Webgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:26:
het is toch vrij lastig hoor. Ik ben lvl 44 @ the moment en een vriend van mij is lvl 15 hunter nu. hij heeft mining gedaan als prof enwil naar de badlands.. ik denk.. ja is goed kom maar mee. Maar op een gegven moment had meneer zoveel creatures op zich dat het voor mij ook knap lastig werd om en mezelf en hem in leven te houden.. het ging wel maar leuk is anders.

Hij kwam op den duur tot de ontdekking dat ie toch maar eerst ff ergens anders ( loch modan ) verder kan ontwikkelen voordat ie naar de badlands gaat :)
*kuch*bullshit*kuch*

Als hij meer dan 1 creature op zich krijgt is het godsonmogelijk om hem in leven te houden, al ben je Healing Priest from Heaven....

1 hit == 1/2 van zijn health, en met zijn L15 trekt hij zoveel level-aggro dat jij die onmogelijk van hem afkrijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door zion op 20-04-2005 16:37 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Azqi schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:58:
[...]

[...]

Hier klopt iets niet... :+
Nee en ik weet wel wie er niet klopt want mijn skinning is 242 en ben lvl 38 nog steeds dus als ik Artisan van skining wel zou kunnen leren waarom van mining niet?? :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

wat wil die in badlands gaan minen ? mithril ? aangezien in loch modan tin het hoogste is

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
zion schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:35:
[...]

*kuch*bullshit*kuch*

Als hij meer dan 1 creature op zich krijgt is het godsonmogelijk om hem in leven te houden, al ben je Healing Priest from Heaven....

1 hit == 1/2 van zijn health, en met zijn L15 trekt hij zoveel level-aggro dat jij die onmogelijk van hem afkrijgt.
wat onmogelijk? sorry hoor maar je geeft die beesten 1 klap op hun kop en het eerste wat ze dan doen is jou aanvallen.. vervolgens heal je hem (want ja dat kan met dat lvl ) en slacht je de zooi af.. wat nou bullshit

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:30:
[...]

Je had het over een level 18 die skinning en mining had? Volgens mij zit je gewoon dingen uit je duim te zuigen, het wordt elke post onsamenhangender.
.
klopt, later had ik de vergelijking over lvl 200 skinning etc. ik zuig niets uit mijn duim, die persoon met de alt blijkbaar wel, kheb er toen verder geen acht op geslagen.

en nogmaals ik KEN mensen die met hun lvl 20-25 char 40gold overmaken om zodra van lvl 39 naar 40 gaan een mount te kopen en vervolgens die char laten voor wat het is. meschien een test char wat dan ook.

verder is de discussie grandioos uit de hand gelopen...
kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:09:
[...]

kweet het niet precies, ik heb er zelf geen ervaring mee... alleen zoals ik hierboven schreef ik ken mensen die het blijkbaar nuttig vinden. meschien kunje @ lvl 20 toch relatief makelij iron minen (wat je verkoopt voor 1,5-2G per 20). nn meschien is medium en light leather ook wel goed verkoopbaar, dan doet het er totaal NIET toe welk lvl skining/mining/herbalism je hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 16:53 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Aaaaaaah, ik heb net de Judgement set gezien.... Daar is Lightforge een lachertje bij :'(
4925 armor enkel door de set :X Om over de stats nog maar niet te beginnen... En dan ook nog de resistances :o
Zou er al IEMAND met die gehele set rondlopen? Wheeeee, ik wil hem!!!!! :P
Nja, eerst LF maar eens compleet 8)7

Maar even om over Judgement verder te kwijlen >
armor 4925
str 143
agi 28
sta 179
int 94
spi 95

En dan de minder spectalaire resistances, maar toch liever wel dan niet ;)
fire res > 22
frost res > 16
arcane res > 16
nature res > 6
shadow res > 11

Ter vergelijking > Lightforge >
armor 3622
str 94
agi 22
sta 116
int 68
spi 69
:'(

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 20-04-2005 16:55 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:13

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:48:
[...]

kweet het niet precies, ik heb er zelf geen ervaring mee... alleen zoals ik hierboven schreef ik ken mensen die het blijkbaar nuttig vinden. meschien kunje @ lvl 20 toch relatief makelij iron minen (wat je verkoopt voor 1,5-2G per 20). nn meschien is medium en light leather ook wel goed verkoopbaar, dan doet het er totaal NIET toe welk lvl skining/mining/herbalism je hebt.
Ik ben van plan zsm de level 20 te halen, dan kan ik tenminste veilig (genoeg) door moonbrook en westfall heen wandelen. Daar is genoeg medium leather te krijgen als het goed is, kan ik eindelijk een fatsoenlijke armor set in mekaar knutselen, heb al behoorlijke skills in leatherworking onderhand.

Light leather is goed verkoopbaar, althans, als je nog maar lvl 14 bent zoals ik, wel. De armor kits die ik maak kosten me helemaal _niks_ (geen draad nodig, alleen maar gratis leer van beesten) en ik krijg er geregeld ongeveer 1 silver per stuk voor. Ze kunnen namelijk door iedereen gebruikt worden, ook mages e.d., dus die kopen maar wat graag wat extra armor op die levels.

Als ik de wat betere armors in elkaar steek, een goed vest bijvoorbeeld, dan kost me dat hoogstens 50c aan draad per vest, en brengt toch al gauw 2 of 3 silver op bij een vendor. Laat staan aan een medespeler :)

[ Voor 28% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-04-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:30:
[...]

Je had het over een level 18 die skinning en mining had? Volgens mij zit je gewoon dingen uit je duim te zuigen, het wordt elke post onsamenhangender.

[...]

Als level 200 skinner zijn level 40 mobs geel voor je. Ik vermoed dat alles onder de level 30 sowieso grijs voor je is. No way dat je als level 18 bij veel dooie level 30 mobs in de buurt komt. Als er een in een straal van 20 yards spawned ben je gewoon de lul.
Toevallig net skinning naar 231 gebracht. Ik ben nu level 31.
tot 225 waren lvl 32 mobs geel.

Dat je zoals eerder gepost dus lvl 40 moet zijn om boven de 225 te komen gaat (iig voor skinning) niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Webgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:41:
wat onmogelijk? sorry hoor maar je geeft die beesten 1 klap op hun kop en het eerste wat ze dan doen is jou aanvallen.. vervolgens heal je hem (want ja dat kan met dat lvl ) en slacht je de zooi af.. wat nou bullshit
Daarom is het dus *kuch*bullshit*kuch*....

Als meneer zoveel creatures op zich heeft kan je er dus niet één op z'n kop slaan en hem daarna doodleuk healen, na 2 klappen is ie dood. (om nog maar te zwijgen over het feit dat de creatures daar ook ~40 zijn, dus kan jij er zelf als L44 ook maximaal 3-4 aan....(en een L15 hunter krijgt alleen maar te zien: "Miss" "Miss" "Dodge" "Miss"))

[ Voor 11% gewijzigd door zion op 20-04-2005 17:08 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:48:
en nogmaals ik KEN mensen die met hun lvl 20-25 char 40gold overmaken om zodra van lvl 39 naar 40 gaan een mount te kopen en vervolgens die char laten voor wat het is. meschien een test char wat dan ook.
Waarschijnlijk een AH alt, ik heb ook een level 6 mage met meer gold dan m'n main, allemaal AH opbrengsten.

Het ging me er niet om of je op level 18 300 in een gathering skill kunt hebben. Het gaat erom dat het gewoon niet nuttig is uberhaupt te proberen 'em zo hoog te krijgen. Waarom zou een level 50 jouw handje vast gaan houden zodat jij Mith kunt mijnen in een area waar je helemaal niet hoort te zijn?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigelijk precies als je een 2ehandse WoW koop?

dan moet je toch op de account van de vorige gebruiker?

geeft dat geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:54:
Aaaaaaah, ik heb net de Judgement set gezien.... Daar is Lightforge een lachertje bij :'(
4925 armor enkel door de set :X Om over de stats nog maar niet te beginnen... En dan ook nog de resistances :o
Zou er al IEMAND met die gehele set rondlopen? Wheeeee, ik wil hem!!!!! :P
Nja, eerst LF maar eens compleet 8)7

Maar even om over Judgement verder te kwijlen >
armor 4925
str 143
agi 28
sta 179
int 94
spi 95

En dan de minder spectalaire resistances, maar toch liever wel dan niet ;)
fire res > 22
frost res > 16
arcane res > 16
nature res > 6
shadow res > 11

Ter vergelijking > Lightforge >
armor 3622
str 94
agi 22
sta 116
int 68
spi 69
:'(
helaas is de kans dat jij als pala in een MC run zit 1:500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

en als je dat doet voor geld kan je beter tegen die lvl 50 zeggen jij gaat me nu 2 uur helpen zodat ik 10 G kan verdienen dan zegt die lvl 50 wel weet je wat ik geef die wel aan je!
tis gewoon een onzin verhaal met een lager alt kan je niet sneller geld verdienen!!
geld verdienen in de ah enzo kan natuurlijk maar echt niet door je proffesion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:11:
[...]

Het ging er niet om of het mogelijk is op level 18 of niet.

Er werd gesteld dat mithril pas in level 30+ zones te minen is en dat is dus NIET waar. Het is al te krijgen in Stonetalon Mountains een zone die level 20+ is.
en hoeveel heb je er daar gevonden ??? 1 mine?? en tis wel iets hoger als 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:24:
helaas is de kans dat jij als pala in een MC run zit 1:500
Hehe, I know :P Daarom vraag ik me ook af of er al iemand met deze set rondloopt :) Ik kan me good voorstellen dat aan de andere kant van de oceaan meerdere mensen dagen achtereen MC aan het runnen zijn :D Of het ieg willen :P Maar het lijkt me dat als je in een guild zit, dat er dan wel groepen (met pala) MC willen doen? Of ben ik naief? :+

Maar ik ga wel gewoon voor LF :P Jij houdt het met je Valor ook wel even uit, denk ik :+ Hoe heet de de warrior-equivalent van Judgement (of Lawbringer) eik?

Ik kwijl+droom momenteel alleen maar van Judgement :P Ben sowieso geen lvl 60 en MC runnen zit er voor mij nog niet bepaald in :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog al last van lag in IF en in raids. Nu wil ik dit verhelpen door 2 x 512 mb ddr so-dimm geheugen te kopen. Maar ligt het eigenlijk wel aan het geheugen, of gewoon aan de processor ?
ik heb nu 2x 256 mb ddr so-dimm geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:44:
Ik heb nog al last van lag in IF en in raids. Nu wil ik dit verhelpen door 2 x 512 mb ddr so-dimm geheugen te kopen. Maar ligt het eigenlijk wel aan het geheugen, of gewoon aan de processor ?
Dit is al regelmatig langsgekomen, maar er zijn 2 grote bottlenecks: geheugen & hdd, voor semi-soepel lopen dien je tenminste 1024MB geheugen en een Up-to-date 7200RPM schijf hebben (met 8mb cache).

De meeste moderne processors kunnen het wel bijbenen, evenals de meeste moderne videokaarten, als het maar wel een echte videokaart is (ivm het feit dat je een notebook hebt)

Overigens is het helemáál niet hebben van lag een utopie, die zeker met de nieuwe 250.000 users tot het verleden behoort...

[ Voor 9% gewijzigd door zion op 20-04-2005 17:50 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:44:
Voor de wat drukkere gebieden/instances heeft wow al gauw een gig nodig om soepel te draaien, 512 is vaak echt te weinig. Als het "goed" is heb je ook problemen bij het vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel lag bij het vliegen ja :P , maar er zit een ATI radeon 9000 64 mb in. en de HD kan ik nergens vinden ( ook niet in the " Manual " :| ). Ik word echt gek als ik 10 min vast sta in IF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

MantaMania schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:26:
en als je dat doet voor geld kan je beter tegen die lvl 50 zeggen jij gaat me nu 2 uur helpen zodat ik 10 G kan verdienen dan zegt die lvl 50 wel weet je wat ik geef die wel aan je!
tis gewoon een onzin verhaal met een lager alt kan je niet sneller geld verdienen!!
geld verdienen in de ah enzo kan natuurlijk maar echt niet door je proffesion!
Oh maar dat kan zeker wel. Ik heb een level 55 main priest en een 27 alt hunter. Op de priest heb ik mining/herbing en alle herbs mail ik naar m'n alt.

Die heeft 225 alchemy (moet naar level 35 voor 225+ :( ) en ik maak daar allerhande potions van die gewoon goed verkopen. De high level alchemist bemoeien zich echt niet meer met potions onder de 225 op onze server maar daar is nog steeds zeer goed aan te verdienen.

Ik verkoop 8-10 Frost Oil per dag voor 1g50s en Shadow Oil voor hetzelfde plus nog wat random pots waar ik toevallig herbs voor heb (voor die 2 oils ga ik speciaal herben met main). Dat lijkt misschien niet zoveel voor een level 60 maar elke dag 15g+ van je alt naar je main kunnen sturen tikt toch lekker aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
zucht.. login server weer eens naar de klote en ik moet zo Molten Core doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
al'akir werkt weer :)
ik moet wel zeggen dat een rogue wel lekker verfrissend speelt na 52 levels paladin, ik kan nu tijdens een gevecht niet meer alt-tab naar irc gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

keldon schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:12:
[...]

Oh maar dat kan zeker wel. Ik heb een level 55 main priest en een 27 alt hunter. Op de priest heb ik mining/herbing en alle herbsmail ik naar m'n alt.
[rest van verhaal]
Hoe werkt dat mailen nou precies, want dat is iets waar ik ook nog nie helemaal uit ben :D
Zie her en der wel mailboxen staan, ben er ook keertje mee aan het stoeien geweest....
Kort gezegt: hoe werkt het :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 14-09 17:55

Rmg

chromeeh schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:08:
[...]

Hoe werkt dat mailen nou precies, want dat is iets waar ik ook nog nie helemaal uit ben :D
Zie her en der wel mailboxen staan, ben er ook keertje mee aan het stoeien geweest....
Kort gezegt: hoe werkt het :D
eehhr.. je klikt op een mail box je klikt op de tab send.. je tik je charname in je voegt je spullen die je wil mailen toe en drukt op send..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de game gekocht en na de installatie dus een account aanmaken. Kom ik heel strak op het scherm waar ik dat moet doen met de melding dat het even niet functioneerd en dat ik later terug moet komen.
Staat verder nergens op de site wanneer en voor hoe lang dat down blijft. Iemand die weet waar ik dat soort informatie kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:02:
Net de game gekocht en na de installatie dus een account aanmaken. Kom ik heel strak op het scherm waar ik dat moet doen met de melding dat het even niet functioneerd en dat ik later terug moet komen.
Staat verder nergens op de site wanneer en voor hoe lang dat down blijft. Iemand die weet waar ik dat soort informatie kan vinden?
Kun je mij inviten voor een 10-day gratis guest account...please..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas had al iemand anders die het spel graag wilde zien. Als die hem niet moet mag jij hem van mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:18:
[...]

Kun je mij inviten voor een 10-day gratis guest account...please..... :*)
Email me even dan heb ik nog een quest pass voor je leggen had hem bijna weg gegooit.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG zijn mijn chars nu gewist in bloodscalp en skullcrusher??!?!?! Als ik nu inlog moet ik direct een nieuwe char aanmaken. OMG ik wil niet opnieuw beginnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:23:
[...]

Email me even dan heb ik nog een quest pass voor je leggen had hem bijna weg gegooit.
done... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

vergeet niet dat je ook een install moet kunnen regelen ;)

het is meer bedoeld dat een maat van je de guest key neemt en hem installeerd met jou cd's dus ik zou maar ff gaan rond vragen wie hem heeft voor je ;) (of misschien kan je nog een beta install vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Euhmm ik heb hier de WoW strategy quide, en daar staat in dat je vanaf level 8 Polymorph kunt, maar als ik naar de Mage Trainer ga, dan kan ik alleen FireBlast, Frostbolt, Arcane en Conjure Water en Food... maar dus niet Polymorph, terwijl ik al level 9 ben... :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
OkkE schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:30:
Euhmm ik heb hier de WoW strategy quide, en daar staat in dat je vanaf level 8 Polymorph kunt, maar als ik naar de Mage Trainer ga, dan kan ik alleen FireBlast, Frostbolt, Arcane en Conjure Water en Food... maar dus niet Polymorph, terwijl ik al level 9 ben... :?
Zitten wat fouten in die strategy guide, die is namelijk ten tijde van de beta geschreven, der is daarna heel wat kleine dingetjes veranderd.

Overigens kan je zien bij die trainer wanneer je het WEL kan leren.

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 20-04-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Heeft iemand nog dat linkje van official wowforums thread, waarin alle pets staan, met de locatie waar je ze kan kopen/krijgen?

heb em geweten, ben em kwijt, kan em ook niet meer vinden.
* enira is dierenvriend :+

heb nu al 10 pets, met nog 2 auctions die lopen..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, heb nog een ongebruikte white kitten van die timmy die af en toe spawned in SW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hidde schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:49:
[...]

Zitten wat fouten in die strategy guide, die is namelijk ten tijde van de beta geschreven, der is daarna heel wat kleine dingetjes veranderd.

Overigens kan je zien bij die trainer wanneer je het WEL kan leren.
Ohh vandaar! Er stonden al meer dingen in die niet helemaal meer klopte. :D Snap ik gelijk hoe dat komt. Maar, als ik naar de Mage trainer in het begin ga, kan ik verder niets meer leren.. Moet ik naar een andere Mage trainer toe dan zeker?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:13:
[...]

Ohh vandaar! Er stonden al meer dingen in die niet helemaal meer klopte. :D Snap ik gelijk hoe dat komt. Maar, als ik naar de Mage trainer in het begin ga, kan ik verder niets meer leren.. Moet ik naar een andere Mage trainer toe dan zeker?
jah naar een trainer in een grotere stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik kan geen warlock trainer vinden in Goldshire en ook niet in Stormwind. Ik ben alles langs geweest maar ik zie de NPC niet voor een warlock. Ook ben ik op zoek naar een Tailoring en Enchanting maar die kan ik ook niet vinden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

we_are_borg schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:30:
Ik kan geen warlock trainer vinden in Goldshire en ook niet in Stormwind. Ik ben alles langs geweest maar ik zie de NPC niet voor een warlock. Ook ben ik op zoek naar een Tailoring en Enchanting maar die kan ik ook niet vinden.
Als je in Stormwind bent, spreek dan een Guard aan. Die kan je precies vertellen waar je hen kunt vinden :) Zowel voor Class Trainers als Profession Trainers als andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v386/DukeMorpheus/ladyyuna.jpg

Ben net met een 2e karakter begonnen. Een Priestess dit keer. Speelt ook wel lekker, maar niet als tank :P

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

R4NCOR schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:31:
[...]

Als je in Stormwind bent, spreek dan een Guard aan. Die kan je precies vertellen waar je hen kunt vinden :) Zowel voor Class Trainers als Profession Trainers als andere dingen :)
Warlock trainer zit oa in de Abbey net buiten Goldshire. Kijk maar eens naast de Abbey op het Kerkhof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

OkkE schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:13:
[...]

Niet noodzakelijkerwijs, je moet eerst een hoger level halen voor je nieuwe dingen kunt leren. Wat ik begrepen heb alleen bij even getallen. dus level 2, 4 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Is er hier ook een NE Druid aanwezig die mij een eindje opweg kan helpen voor het vinden van de tweede helft van de quest "Trail of the Sealion". Het tweede deel van de pendant in Westfall heb ik nog nodig maar ik kan het niet vinden. :'(

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

MST_Morpheus schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:58:
[...]

Warlock trainer zit oa in de Abbey net buiten Goldshire. Kijk maar eens naast de Abbey op het Kerkhof.
dat is northshire ;)

in Goldshire zit de warlock trainer in de in, in de kelder. Moet je naar de keuken gaan, en daarna naar beneden met de trap. Daar zit de warlock trainer.
MST_Morpheus schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:02:
[...]

Niet noodzakelijkerwijs, je moet eerst een hoger level halen voor je nieuwe dingen kunt leren. Wat ik begrepen heb alleen bij even getallen. dus level 2, 4 etc.
helaas is dat weer niet helemaal zo. De trainers in de begin steden hebben express weinig skills. Hiermee voorkomen ze dat iemand daar blijft hangen tot level 12 ofzo. Je moet dus ongeveer vanaf level 8/9 op weg naar een nieuwe stad voor nieuwe skills. (tenminste bij de humans) wat dus ook Goldshire is.

en ff voor de info, gewoon om je even te helpen, we hebben ook een hele mooie: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop voor meerdere berichten achter elkaar.. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Wiebbe op 20-04-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
MST_Morpheus schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:57:
[afbeelding]

Ben net met een 2e karakter begonnen. Een Priestess dit keer. Speelt ook wel lekker, maar niet als tank :P
FF Freak! :P Had een char genaamt Squall. Alleen gedelte omdat ik al een andere Shaman had. Ik ga ook nog wel een leuke verzinnen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Niet als flame bedoelt hoor, maar ik vind het altijd wel jammer als mensen van die namen van games gebruiken ofzo. Doet me teveel denk aan SSJ5Gohan392826@aol.com Je hoeft geen superorginele naam te vezinnen, ben ik echt geen held maar vind het zelf wel leuker. Ik zie overal yugioh's en goku's rondlopen en dat vind ik wel jammer.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb gewoon een site gezocht met "baby-namen", en daar 1 uit gezocht die ik wel lekker vond klinken, en tegelijk passend bij mn character. In dit geval een Human Mage met de naam Ayakura. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:27
_Dune_ schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:19:
Is er hier ook een NE Druid aanwezig die mij een eindje opweg kan helpen voor het vinden van de tweede helft van de quest "Trail of the Sealion". Het tweede deel van de pendant in Westfall heb ik nog nodig maar ik kan het niet vinden. :'(
Ergens in het oosten in het water, tegen de fatiguegrens aan op de bodem. Verticaal heb ik geen idee, misschien ergens rond het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:47:
Ik heb gewoon een site gezocht met "baby-namen", en daar 1 uit gezocht die ik wel lekker vond klinken, en tegelijk passend bij mn character. In dit geval een Human Mage met de naam Ayakura. :D
JA das idd wel een leuk idee.
misschein ik ook maar eens doen dan. :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

@Purechaos, ik heb hem!!! En ik kan nu ook in een vreemd water beest veranderen :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
lol, ipv alles ganken wat ik zie heb ik vandaag met een elf van gelijke lvl een uur lopen farmen. Echt zo droog.... omstebeurt loot verdelen, dmv vijand taggen om en om. Frustrerend dat je alleen niet met elkaar kan praten dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

! newbee tips !

Als je net begonnen bent, neem ook eens de achterkant van de game-manuel door.

oa.numlock - toggles autorun
dat scheelt weer verkrampte vingers / anti RSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
klopt idd wat een openbaring was dat die autorun :D

Patch van aankomende vrijdag is een flinke trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Is er eigenlijk iemand die zijn guestpass die bij de Collectors Edition zat nog niet heeft gebruikt? Ik ben er naar opzoek voor mijn broertje.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Crowmeister schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:43:
Niet als flame bedoelt hoor, maar ik vind het altijd wel jammer als mensen van die namen van games gebruiken ofzo. Doet me teveel denk aan SSJ5Gohan392826@aol.com Je hoeft geen superorginele naam te vezinnen, ben ik echt geen held maar vind het zelf wel leuker. Ik zie overal yugioh's en goku's rondlopen en dat vind ik wel jammer.
mja

ik heb de mijne Djengis genoemd, omdat ik dacht van, Tauren, groot, bruut, net als de mongoolse slachter

blijken taurens verdomme leuk, lief en knuffelbaar te zijn met een hoge aaibaarheidsfactor :(

hij zit netjes, hij slaapt in foetushouding, is heel beleefd :/

naja tenzij je /rude doet :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

fw schreef op donderdag 21 april 2005 @ 04:56:
Is er eigenlijk iemand die zijn guestpass die bij de Collectors Edition zat nog niet heeft gebruikt? Ik ben er naar opzoek voor mijn broertje.
Zit ook in de gewone versie hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 april 2005 @ 07:34:
[...]
mja
ik heb de mijne Djengis genoemd, omdat ik dacht van, Tauren, groot, bruut, net als de mongoolse slachter
blijken taurens verdomme leuk, lief en knuffelbaar te zijn met een hoge aaibaarheidsfactor :(
Mijn Human female Warlock heet Tuana (Arabic).
Betekenis: De eerste regendruppel die in de hemel is gevallen.

Ze ziet er lief uit,maar oweee als je haar boos kwaad maakt. }) (heb mijn talentskill alleen op destructions). Je moet wel effe ovenwantjes aantrekken om haar vast te pakken. :+

Aszune server

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Hehe, ben ook blij dat Blizz de cijvers verbannen heeft uit Azeroth. Wel jammer vindt ik dat je geen spaties kan gebruiken (dus Lady Yuna ipv. LadyYuna). Maar voor de rest erger ik me er niet echt aan. Waar ik me daarintegen wel aan erger zijn de Yyuna's, Yunaa's, Guko's, Gokku's, en de rest die een naam wilt die al gekozen was. Als je trouwens spatie's kon gebruiken was Arie de Harige al geboren op 4 verschillende servers :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Lord_Salo schreef op donderdag 21 april 2005 @ 08:16:
[...]

Mijn Human female Warlock heet Tuana (Arabic).
Betekenis: De eerste regendruppel die in de hemel is gevallen.

Ze ziet er lief uit,maar oweee als je haar boos kwaad maakt. }) (heb mijn talentskill alleen op destructions). Je moet wel effe ovenwantjes aantrekken om haar vast te pakken. :+

Aszune server
ik heb goede fireresist :P (dragonscale armor + gloves)
MST_Morpheus schreef op donderdag 21 april 2005 @ 07:50:
[...]

Zit ook in de gewone versie hoor. :)
alleen bji de nieuwe uitgave van vorige week :) daarvoor zat ie alleen bij de CE

Vanavond maar even een nacht doorhalen, morgen toch vrij, nog even genieten van een lagvrjie server zonder gankraids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 april 2005 @ 07:34:
[...]

mja

Maar toch, als je die Taurens goed bekijkt, maken ze toch wel indruk. :P
Ik zou ze niet in echt willen tegen komen, als ze zouden bestaan. :Y)

Maar het indianen aspect van de Tauren vind ik wel grappig. Beter was mijn naam Winnetou geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zion schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:48:
[...]

Dit is al regelmatig langsgekomen, maar er zijn 2 grote bottlenecks: geheugen & hdd, voor semi-soepel lopen dien je tenminste 1024MB geheugen en een Up-to-date 7200RPM schijf hebben (met 8mb cache).

De meeste moderne processors kunnen het wel bijbenen, evenals de meeste moderne videokaarten, als het maar wel een echte videokaart is (ivm het feit dat je een notebook hebt)

Overigens is het helemáál niet hebben van lag een utopie, die zeker met de nieuwe 250.000 users tot het verleden behoort...
Hmmm dan nog ik heb een XP2500 op snelheid van een 2800 (weet de mhz zo ff niet:P), 1GB ram, Radeon 9600XT, en een half jaar oude Daimondmax 7200rpm, weet niet of hij 8mb is maar waarschijnlijk wel.

toch heb ik lag als ik voor de eerste keer dat plein oploop voor de AH. (of ergens anders waar extreem veel spelers staan: ogrimar etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 08:44:
[...]

Maar toch, als je die Taurens goed bekijkt, maken ze toch wel indruk. :P
Ik zou ze niet in echt willen tegen komen, als ze zouden bestaan. :Y)

Maar het indianen aspect van de Tauren vind ik wel grappig. Beter was mijn naam Winnetou geweest. :+
mijn vriendin noemt hem steeds Boes :(

maardat komt omdat ik eerst van plan was om hem ook zo te noemen :P
heb Tauren inderdaad gekozen om die reden, en omdat ze er inderdaad indrukwekkend uitzien :)

ik zou alleen de dans nog een keer veranderd zien naar de Haka :P

lijtk me stoer, gewoon 20 Tauren op een rij die sunchroon de Haka dans uitvoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tauren zijn gewoon het beste ras in WoW, no questions asked :)

En degene die het er niet mee eens is rijg ik op mijn gitzwarte hoorntjes! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:04:

ach jije je ding... als je het liefst als koe door het leven wilt gaan }:O

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:03:
[...]

mijn vriendin noemt hem steeds Boes :(

maardat komt omdat ik eerst van plan was om hem ook zo te noemen :P
heb Tauren inderdaad gekozen om die reden, en omdat ze er inderdaad indrukwekkend uitzien :)

ik zou alleen de dans nog een keer veranderd zien naar de Haka :P

lijtk me stoer, gewoon 20 Tauren op een rij die sunchroon de Haka dans uitvoeren :P
ze zijn inderdaad zeer stoer echter vind ik dat het vredelievende aspect van hen ( wat in het intro filmpje wordt verteld ) niet echt naar buiten komt als ik ze zie meestal rennen ze met z'n allen op mij
.. :P

doen alle taurens eigenlijk mee aan rc5? }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 21-04-2005 09:10 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zover kan jij niet bukken! Gnomes FTW! :D

Wat ik in ieder geval heel erg fout vind zijn dwarf en gnome females (vooral die gnomes met paarse staartes O_o) Eigenlijk vind ik voor NE een vrouwelijk persoon ook traditioneler :D

2e deel van de sealion quest doe je in Westfall ter hoogte van de mines in het noorden. Ga van daaruit recht naar het westen de zee in, dan moet je best een eindje zwemmen, tot je een bubble fissure tegenkomt, daar moet je de quest kunnen afmaken. Daarvoor lag het item in een schipwrak, maar men had dan schijnbaar altijd een underwater potion nodig om het item ook daadwerkelijk te krijgen. Dat hoeft nu dus niet meer.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

/point
/moo
/laugh

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:14:
[...]

Wat ik in ieder geval heel erg fout vind zijn dwarf en gnome females (vooral die gnomes met paarse staartes O_o) Eigenlijk vind ik voor NE een vrouwelijk persoon ook traditioneler :D
Gnome females lachen zo liev! O+

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[...]

hey wtf mijn vriendin heeft een female Gnome met roze (oid) staartjes!!! she'll pown you! :P
Zaagmans schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:25:
[...]

Gnome females lachen zo liev! O+
true, /train is ook liev O+

heb zlef ook een troll char en dan die /silly waarbij dat versje over de dwarves gaat opzeggen (heeft/had hier iemand in zijn sig staan) die is echt geweldig :D _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 21-04-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

En als hij het toch probeert, sta ik achter hem klaar met mijn garrotte })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Iets terug stond dat pala´s niet gewild zijn bij MC runs?

how come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Hey tweakers - ff een 'technisch' vraagje tussendoor :

WoW onthoudt mijn video settings niet.

Ik wil de sliders voor Anisotropic filering , terrein distance enzo allemaal op max hebben en de resolutie op 1280x1024

Als ik dat in-game instel werkt het allemaal prima maar iedere keer als ik WoW verlaat en dan weer start staat alles weer op 1024x768 met de sliders ergens in het midden (default denk ik)

Ik krijg ook vaak de melding bij het starten "configuration changed , load defaults ?" maar of ik daar nu yes of no kies er wordt toch 1024x768 gekozen.

Iemand een idee wat te doen ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Ik heb ook een Tauren (lvl 54 warrior)

Tauren's zijn wel sissy's hoor ;) ze zijn bedoeld voor:
1. Te koken (cooking)
2. Plantjes te plukken (herbalism +15)
3. First Aid (dus eigenlijk een zustertje :X )
4. Natuurliefhebbers

dus eigenlijk zijn alle tauren's sissy's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

BitByter schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:43:
Ik heb ook een Tauren (lvl 54 warrior)

Tauren's zijn wel sissy's hoor ;) ze zijn bedoeld voor:
1. Te koken (cooking)
2. Plantjes te plukken (herbalism +15)
3. First Aid (dus eigenlijk een zustertje :X )
4. Natuurliefhebbers

dus eigenlijk zijn alle tauren's sissy's ;)
Verwijfde geitenwollen sokken type's ;)

:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

ff ander vraagje tussendoor.
Zou je verschil merken tussen 1gb ram en 1.5gb ram?
Ook rekening houdend met draaien van andere programmas ondertussen en redelijk snel willen kunnen alt tabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Chaoss schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:49:
[...]

Verwijfde geitenwollen sokken type's ;)

:
Voor een mage zijn ze wel handig. Altijd verse melk voorhanden om je mana aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:52:
[...]

Voor een mage zijn ze wel handig. Altijd verse melk voorhanden om je mana aan te vullen.
lol! lekker ff jezelf melken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrrr, is ie eindelijk klaar met t downloaden van die 98mb patch, gaat ie ingame om vervolgens nogmaals te zeggen dat er een patch is en ik moet updaten. Download dan ook alle patches in een keer. grmbl
Ben blij dat het maar 98mb is. In FFXI was de patch meer dan 1GB(!!!) groot.
Artefacten. Meestal geen goed teken.
Ik heb niet hetzelfde probleem, maar ik krijg wel een paars raster over mijn knoppen heen (de slots) als ik een spel wil verplaatsten. Heb een 6600GT overigens (PCI-E).

Ik kreeg met m'n oude videokaart (Ti4200) zo nu en dan ook dergelijke rasters, alleen dan bij het "zzz" simbooltje als ik in Ironforge was.

Wat kan de reden hier van zijn?
Net even US forums doorgelezen
vooralsnog lijkt mij het Honour system inderdaad een drama

Questing in contested practisch onmogelijk, gank galore
Had ik ook kunnen voorspellen.

Net als dit:
Toen kwam er ff een priest voorbij die vertelde dat die gewoon iedereen in de arena fearde en toen rustig de chest lootte.. hehe heerlijk
Normaal is Blizzard zeer goed bezig, maar deze "verbeteringen" slaan de plank helemaal mis.

Ik ben nu level 50, en zal dus geen leven meer hebben dankzij deze "honor", levelen en questen gaat onmogelijk worden. Kans is groot dat ik mijn account tijdelijk opzeg, tot ze BG geimplementeerd hebben. Dan maar een tijdje geen WoW, kan ik mijn arm in ieder geval wat rust geven. :)

We kunnen alleen hopen dat Blizzard door de ramp die zich in de VS afspeelt, vrijdag besluit ons geen patch te geven.
Daar waren toch regels ingestedl dat als je een te low iemand kilt dat je dan geen punten krijgt?
Een level 60 die een level 28 killt krijgt geen punten.
Een level 60 die een level 48 killt krijgt echter wel punten. Nog 12 levels verschil, een een sure kill.
Probeer het gewoon zelf eens even voordat je gaat klagen, over elke change wordt gewhined, vaak compleet overdreven.
Dit is wel iets anders als een fix van Seal of the Crusader, of het verlagen van de cooldowntijd van de Death Ray. "Honor" veranderdt het hele spel. In ieder geval op PvP servers.
Je zit toch juist op een PVP server voor de constante spanning dat je overal aangevallen kan worden en nergens veilig bent? Dat zeggen de meeste mensen over PVP in de PVE tegen PVP discussie.
Ik zit er omdat al mijn vrienden er zitten (op Shadowmoon). En de spanning was wel leuk ja. Maar indien ik elke 5 minuten afgemaakt wordt, net als al mijn andere guildies die level 60 nog niet hebben bereikt, dan is dat ook niet echt spannend.

Als ik level 20 was ofzo, dan zou ik rerollen op een RP/Normal server...maar nu ik level 50 ben heb ik daar niet zo veel zin meer in eigenlijk, gezien de investering in tijd die er in gaat zitten.
Wat een gezeur allemaal zeg! Lowlvl ganken wordt echt niet meer met dit systeem aangezien er geen reward voor is.
5 level 60s VS 1 level 48 = honor, volgens Blizzard.

En zo'n gevecht is net zo eerlijk als 1 level 60 VS 1 level 30.
Eigenlijk vind ik voor NE een vrouwelijk persoon ook traditioneler
Waarom? Illudin uit WC3 was toch gewoon een male NE? Zelfde geldt voor de druids uit dat spel.
Iets terug stond dat pala´s niet gewild zijn bij MC runs?

how come?
zijn ze wel, dus dat was onzin. Elke goede MC raid heeft meerdere pallies bij zich.

Rogues/Hunters/Warlocks echter worden wel compleet genegeerd bij invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanwege het intro filmpje :D Plus NE females zijn teh sexeh :D

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:55:
Ik zit er omdat al mijn vrienden er zitten (op Shadowmoon). En de spanning was wel leuk ja. Maar indien ik elke 5 minuten afgemaakt wordt, net als al mijn andere guildies die level 60 nog niet hebben bereikt, dan is dat ook niet echt spannend.

Als ik level 20 was ofzo, dan zou ik rerollen op een RP/Normal server...maar nu ik level 50 ben heb ik daar niet zo veel zin meer in eigenlijk, gezien de investering in tijd die er in gaat zitten.
Zoals het er nu aan toe gaat op de servers wordt je maar 2 of 3 keer gekilled, die keren gebeuren nadat je geressed hebt en wordt gecorpsecampt, of omdat je door het gecorpsecamp bij de SH ressed en dan blijkt dat de SH ook gecampt wordt. Daarna geven de meeste mensen 't gewoon maar op :)
Probeer je ergens heen te gaan zul je merken dat de gryphon master al 2 dagen lang constant gekilled wordt, en als je geluk hebt een gryphon te kunnen pakken wordt je gekilled wanneer je aankomt (en t bij jou nog aan t laden is dus), omdat die gryphon ook weer gecamped wordt. Dit zijn maar een paar probleempjes waar mensen in US last van hebben.

Ach.. we zien vrijdag wel wat er in EU gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ja, waarom zit illidan er niet meer in? Ik zou graag met Illidan gespeeld hebben, die messen voor je uit zwaaien en met brandende pootjes door het bos rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:55:

[...]

zijn ze wel, dus dat was onzin. Elke goede MC raid heeft meerdere pallies bij zich.

Rogues/Hunters/Warlocks echter worden wel compleet genegeerd bij invites.
Ben blij dat ik niet op jou server speel en Horde ben .. Warlocks zijn wel degelijk gewenst bij ons aangezien wij ook voordelen hebben ... meer als een pala imo .. ik ken meerdere lvl 60 warlocks die meerderemalen worden gevraagd voor high lvl instances .. ( ikzelf ben nu bijna lvl 53 ) Ook komt in oggri wel eens voorbij: searching lvl 60 mage/warlock en dat wil toch zeggen dat ze gewenst zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

denk dat we wat meer vertouwen in blizard moeten hebben, ten eerste ga er maar vanuit dat de patch er vrijdag wel gaat komen.

daarnaast zien de GM's en andere medewerkers van WoW ook wle dat het niet leuk meer op de PvP usa servers sinds vrijdag, het ljkt mij niet meer dan logisch datze een beter balans gaan zoeken in het honor systeem. (like alleen honor tot 2-3 lvl's onder je).

Het honor systeem is leuk wat betreft de rewards etc. het idee is goed, blizzard heeft voldoende ervaring om het systeem uit te blanceren.

have fait.

enne wij als europeanen zijn natuurlijk een stuk fatsoenlijker... wij ganken niet :+

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 21-04-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:08:
[...]

Ben blij dat ik niet op jou server speel en Horde ben .. Warlocks zijn wel degelijk gewenst bij ons aangezien wij ook voordelen hebben ... meer als een pala imo .. ik ken meerdere lvl 60 warlocks die meerderemalen worden gevraagd voor high lvl instances .. ( ikzelf ben nu bijna lvl 53 ) Ook komt in oggri wel eens voorbij: searching lvl 60 mage/warlock en dat wil toch zeggen dat ze gewenst zijn
Inderdaad, dat locks compleet worden genegeerd is complete bullshit.
Soulstone? Of misschien banish dat maar een heeeeeel klein beetje nodig is in raidinstances als MC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Er is al een post geweest op het US forum over PvP honour en dat mensen dus nu massaal alles en iedereen killen. De uitleg wat dat je de invoer moet zien alsof je een nieuw stuk speelgoed hebt gekregen als kind: je speelt er eerst heel vaak mee en dan zwakt het af tot je er zo nu en dan nog eens naar omkijkt.

Ik hoop dat deze theorie ook werkt voor WoW spelers! :X

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
probleem is alleen dat je moet blijven killen om je 'honour' op peil te houden... dus wil je die verdiende honour-gear niet kwijtraken zul je moeten blijven killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Tuurlijk, alles wat nieuw is is mooi, zo ook het nieuwe "Gank" system.

In het begin zal het hopeloos lijken. Vooral in het oh zo mooie STV.
Iedereen heeft in het begin die sets in het oog. Wanneer die hype een beetje weg is gaat iedereen weer verder met hun alt en heb je er niet zo veel last meer van.

Trust me, Its gonna get ugly.
But it wont be a permanent gankfest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Viper2k1 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:40:
Er is al een post geweest op het US forum over PvP honour en dat mensen dus nu massaal alles en iedereen killen. De uitleg wat dat je de invoer moet zien alsof je een nieuw stuk speelgoed hebt gekregen als kind: je speelt er eerst heel vaak mee en dan zwakt het af tot je er zo nu en dan nog eens naar omkijkt.

Ik hoop dat deze theorie ook werkt voor WoW spelers! :X
Zo zie ik het ook. In het begin is het leuk, wil je het uitproberen, uiteindelijk zal het wel afzwakken.

Aan de andere kant is het wel zo dat je wordt beloond als je een honorable kill maakt. Beloning zorgt er voor dat het langer zal duren voordat er een afzwakking zal plaatsvinden, vrees ik.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik zie het gemiddelde 12 jarig level 60 jochie niet na een week stoppen met "honour" verdienen. Het opent toch weer een rits nieuwe items die je kan verzamelen en die wil iedereen wil hebben. Vervolgens raak je dan in de cyclus van, maar ik ben ook op lvl 50 steeds aangevallen door lvl 60's dus daarom doe ik het nu ook.

Waait niet in een weekje over denk ik :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Mensen al gezeik van te voren over dat honour system. Wacht het gewoon af. Het is nu voor iedereen nieuwe, iedereen heeft zoiets van "ENEMY ......... KILL KILL ME WANT HONOUR!!"

Het zal even duren voordat mensen doorhebben dat het toch iets ingewikkelder is dan alles te "kos-en".

LVL 60 die een LVL 60 killt krijgt ong 166 punten (uit een blizz post voordat mensen gaan piepen hoe ik aan die cijfers kom) een LVL 60 die een LVL 48 killt krijgt 20 punten. Ik zie hier een verschil ...
Komt er dus op neer om een beetje honour te krijgen je net zo lang bezig als van LVL 59 naar LVL 60 lvlen met lvl 54 ventjes.

Op US forums staan dus posts van mensen met hun aantal kills en het aantal punten wat ze hebben. Sommige players hebben met 400 kills net zo veel punten als een andere player met 83 heeft!! Ik zie hier ook een verschil ;) Er zijn er zelfs bij met een gemiddelde van 5 punten per kill!! dat terwijl je ook makkelijk boven de 100 had kunnen zitten per kill.

Andere vergelijking die wordt gedaan is dat iemand alleen 50 kills had gemaakt en een kleine 3000 punten had. Later in een raid meegedaan had en over de 400 kills maar 1000 punten had. Mensen komen heus wel tot de ontdekking dat het niet echt rendabel is om de hele tijd lowbies te killen.

Als je de US en EU forums leest zie je zoveel mensen die niet weten hoe het werkt. Lopen zeiken dat ze achter elkaar geganked worden. De players die dat doen zullen nooit hun PvP armor kunnen kopen en na een half jaar nog steeds de rank "Peon" hebben.

Het kalmeert allemaal vanzelf . . op dit moment op US en na vrijdag op de EU zal het net zijn of een klein kind een nieuw speeltje heeft.

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.