grrrr, is ie eindelijk klaar met t downloaden van die 98mb patch, gaat ie ingame om vervolgens nogmaals te zeggen dat er een patch is en ik moet updaten. Download dan ook alle patches in een keer. grmbl
Ben blij dat het maar 98mb is. In FFXI was de patch meer dan 1GB(!!!) groot.
Artefacten. Meestal geen goed teken.
Ik heb niet hetzelfde probleem, maar ik krijg wel een paars raster over mijn knoppen heen (de slots) als ik een spel wil verplaatsten. Heb een 6600GT overigens (PCI-E).
Ik kreeg met m'n oude videokaart (Ti4200) zo nu en dan ook dergelijke rasters, alleen dan bij het "zzz" simbooltje als ik in Ironforge was.
Wat kan de reden hier van zijn?
Net even US forums doorgelezen
vooralsnog lijkt mij het Honour system inderdaad een drama
Questing in contested practisch onmogelijk, gank galore
Had ik ook kunnen voorspellen.
Net als dit:
Toen kwam er ff een priest voorbij die vertelde dat die gewoon iedereen in de arena fearde en toen rustig de chest lootte.. hehe heerlijk
Normaal is Blizzard zeer goed bezig, maar deze "verbeteringen" slaan de plank helemaal mis.
Ik ben nu level 50, en zal dus geen leven meer hebben dankzij deze "honor", levelen en questen gaat onmogelijk worden. Kans is groot dat ik mijn account tijdelijk opzeg, tot ze BG geimplementeerd hebben. Dan maar een tijdje geen WoW, kan ik mijn arm in ieder geval wat rust geven.
We kunnen alleen hopen dat Blizzard door de ramp die zich in de VS afspeelt, vrijdag besluit ons geen patch te geven.
Daar waren toch regels ingestedl dat als je een te low iemand kilt dat je dan geen punten krijgt?
Een level 60 die een level 28 killt krijgt geen punten.
Een level 60 die een level 48 killt krijgt echter wel punten. Nog 12 levels verschil, een een sure kill.
Probeer het gewoon zelf eens even voordat je gaat klagen, over elke change wordt gewhined, vaak compleet overdreven.
Dit is wel iets anders als een fix van Seal of the Crusader, of het verlagen van de cooldowntijd van de Death Ray. "Honor" veranderdt het hele spel. In ieder geval op PvP servers.
Je zit toch juist op een PVP server voor de constante spanning dat je overal aangevallen kan worden en nergens veilig bent? Dat zeggen de meeste mensen over PVP in de PVE tegen PVP discussie.
Ik zit er omdat al mijn vrienden er zitten (op Shadowmoon). En de spanning was wel leuk ja. Maar indien ik elke 5 minuten afgemaakt wordt, net als al mijn andere guildies die level 60 nog niet hebben bereikt, dan is dat ook niet echt spannend.
Als ik level 20 was ofzo, dan zou ik rerollen op een RP/Normal server...maar nu ik level 50 ben heb ik daar niet zo veel zin meer in eigenlijk, gezien de investering in tijd die er in gaat zitten.
Wat een gezeur allemaal zeg! Lowlvl ganken wordt echt niet meer met dit systeem aangezien er geen reward voor is.
5 level 60s VS 1 level 48 = honor, volgens Blizzard.
En zo'n gevecht is net zo eerlijk als 1 level 60 VS 1 level 30.
Eigenlijk vind ik voor NE een vrouwelijk persoon ook traditioneler
Waarom? Illudin uit WC3 was toch gewoon een male NE? Zelfde geldt voor de druids uit dat spel.
Iets terug stond dat pala´s niet gewild zijn bij MC runs?
how come?
zijn ze wel, dus dat was onzin. Elke goede MC raid heeft meerdere pallies bij zich.
Rogues/Hunters/Warlocks echter worden wel compleet genegeerd bij invites.