alsof je het als paladin easy hebt tegen alle classes ...
Zo imbalanced is een paladin echt niet hoor.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik wilde al expres niet reageren... elke class heeft zijn voors en zijn tegens...Tpn schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:49:
- Ruud
[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 20-04-2005 12:03 ]
Tov warrior's is een paladin wel overpowerd. Eigenlijk vind ik dat de paladin geen plate armor hoort te krijgen.Tpn schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:49:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
powercrystals uit Un goro?Webgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:02:
Een vraagje voor de blacksmithers onder ons. Ik ben op dit moment bijan zover dat ik mijn weaponsmith quest kan gaan inleveren. Echter ik heb nu mijn inventory en mijn bank helemaal vol. Geld is een probleem omdat ik veel rotzooi heb moeten kopen voor deze quest,.
Natuurlijk heb ook veel gevonden tijdens het beestjes killen etc. Een van die dingen die ik heb gevonden is Aquamarine. Ik kan er nu nog niks mee, wat zouden jullie doen? In de AH verkopen of in je bank laten?
en oh ja ik weet dat je met power crystals het een en aner kan echter ze zijn zo waardeloos als maar kan... wat moet ik er mee? Behouden of destroyen ( verkopen doen ze niet @ ah / vendor )
offtopic:
ik heb iets van 300 items aan powercrystals @ the moment en dat bevuilt mijn bank een beetje vandaar deze vraag
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je kunt die beta toch upgraden naar 1.2.4 en dan naar 1.3.1? Je mist dan alleen een serial om een account te kunnen aanmaken.OkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]
Klopt. Volgens mij is dat stukje nog uit de tijd dat WoW Beta was, en je wel de client kon downloaden. Want nu is inderdaad nergens het spel (ook geen Demo) te downloaden.
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Verwijderd
of je maakt even een stuk of 3-4 mule karaktertjes aanMantaMania schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:05:
aquamarine kan je bewaren heb je vast nog wel een keer nodig ik ben nu bezig met mn armorsmith quests en daar heb ik er 4 nodig. maar je kan hem ook verkopen op de ah koop je ze gewoon later weer terug.
wat ook een tips is voor teweinig ruimte zet het op de ah short met een hoge prijs dan komen ze vanzelf terug in je mail daar kan je dan alles bewaren das ook beter dan de bank want er zijn overal mailboxen te vinden
Je kunt natuurlijk ook het e.e.a. naar een mule mailen...Webgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:02:
Natuurlijk heb ook veel gevonden tijdens het beestjes killen etc. Een van die dingen die ik heb gevonden is Aquamarine. Ik kan er nu nog niks mee, wat zouden jullie doen? In de AH verkopen of in je bank laten?
DamnkEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:15:
of je maakt even een stuk of 3-4 mule karaktertjes aanwerkt ook
[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 12:17 ]
https://niels.nu
2 lvl's is te klein. Ik heb al vaak zat lui gesloopt die 4 of 5 lvl's hoger waren. Denk er ook aan dat je met 5 lvl 48's iemand van 60 neer kan halen. Als diegene zich verdedigt dan zou die geen honour krijgen. Yeah right.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:58:
[...]
te uber gewoon die screenie
ow ennuh geert
honour cap is 12 lvls dus veel plezier met lvlen als je op lvl 48 geganked wordt door een groep lvl 60'ers
echt die lvl cap moeten ze verandere
alleen honour als de persoon 2 lvls hoger of lager is
er is niets eervols aan als je als lvl 60 een lvl 48 neermaait met 4 slagen
eerlijk gezegt vrij lame oplossing,kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:15:
[...]
of je maakt even een stuk of 3-4 mule karaktertjes aanwerkt ook
[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 12:24 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
dit is inderdaad een goed oplossing alleen loopt het wel in de kosten aangezien je de ah fee moet btealen.MantaMania schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:05:
wat ook een tips is voor teweinig ruimte zet het op de ah short met een hoge prijs dan komen ze vanzelf terug in je mail daar kan je dan alles bewaren das ook beter dan de bank want er zijn overal mailboxen te vinden
hoezo geen honour krijgen? ik zeg toch ook alleen honour BINNEN je lvl capKaap schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:19:
[...]
2 lvl's is te klein. Ik heb al vaak zat lui gesloopt die 4 of 5 lvl's hoger waren. Denk er ook aan dat je met 5 lvl 48's iemand van 60 neer kan halen. Als diegene zich verdedigt dan zou die geen honour krijgen. Yeah right.
[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 20-04-2005 12:27 ]
Hoe kun je dat in godsnaam als cheaten zien? Je doet niks wat tegen de de Terms of Use in is. Je speelt dat andere character zelf, je gebruikt er dus geen bot ofzo voor, en je kan niet tegelijkertijd je andere char levellen. Overigens is er geen ruk te verdienen met de lage level plantjes, dus je zal die char wel degelijk moeten levellen.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:20:
[...]
eerlijk gezegt vrij lame oplossing,
ken zat mensen die een main char hebben en een low-lvl neven char puur voor minen en herbalism om daar zoveel mogelijk mee te verdienen en dan cosntant gold oversturen naar de main-char. als je mij vraagt is het cheaten als je een char puur aanmaakt voor het ondersteunen van een main-char.
There is no magic.
Verwijderd
wat ik dan zie gebueren is dat lvl 60 in quest gebeiden van lvl 52 gaat corpse-campen, lvl 50 in gebieden van 42, en zo verder.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:23:
[...]
hoezo geen honour krijgen? ik zeg toch ook alleen honour BINNEN je lvl cap
dus sure die lvl 48 kunnen een lvl 60 neerhalen, maar hij valt buiten hun lvl cap, dus geen honour voor niemand
ook het engie wat ik naar mijn alt gestuurd hebt, eerst 4x12 slots bags en gisteren 4x14 slots bagsTpn schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:26:
ik heb nu een lvl 60 Dwarf paladin, en als alt een lvl 15 Human mage.
Had eerst 20 goud naar die mage gestuurd + 2*8 slots 2*10 slots bags.
Moet wel zeggen dat me dat ging tegenstaan.
Heb nu 19 goud terug gestuurd naar mijn main. beetje werken voor je geld is toch leuker.
Op die mage heb ik mining en leatherworking gedaan.
Puur om geld te verdienen.
Ik stuur mijn alt wel healing pots en andere potjes die die mooi kan gebruiken.
Heb namelijk herbalism en alchemy op mijn main
Van het geld kreeg ik wel spijt, alleen die bags vind ik de gameplay van mijn alt niet verstoren dus dat laat ik maar zo
Verwijderd
Dat eerste stuk is natuurlijk dikke onzin, als jij guildies hebt die jou items + gear geven is dat immers ook geen cheaten. Je speelt met alle chars, daarnaast kan een lowlvl alt kan nog niet eens genoeg gold opbrengen om 1 skill te kopen voor een lvl 50+ char. Daar moet hij echt ook tijd in steken om die rendabel geld + items te laten winnen.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:20:
[...]
eerlijk gezegt vrij lame oplossing,
ken zat mensen die een main char hebben en een low-lvl neven-char puur voor minen en herbalism om daar zoveel mogelijk mee te verdienen en dan constant gold oversturen naar de main-char. als je mij vraagt is het cheaten als je een char puur aanmaakt voor het ondersteunen van een main-char.
gister in WC ook, we hadden afgesproken om "N" of "!" te doen bij items die je kunt gebruiken. dus er dropt een leuk mail-vest en een rogue doet metteen N. wij zo van wtf je kan geen mail dragen. "yea need it for my other char". jah dahaag niets mee te maken ik en een maat hebben er lekker op gerolt.
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 12:43 ]
Dat is dus echt niet waar hoorTpn schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:20:
Warriors is de enigste class waar het " makkelijker" vechten is, omdat die closecombat is.
Vergeet niet dat paladins crap damage doen, (hence de healing.)
Zonder crits begint een paladin weinig imho. welgeteld heeft een paladin 2 heals die meestal in duels lukken.
1 is met shield en critical heal.
ander is met een potion.
De rest wordt toch allemaal wel gecountered.
maar ach, elke ras heeft zijn voor en nadelen.
Maar goed ook, want stel je is voor dat een Warrior alle eigenschappen van een mage zou hebben >.<
Verwijderd
Dan is een pally dus toch niet overpowerd, een paladin kan bij lange aan niet hetzelfde als een warrior, een paladin is alleen beter in zichzelf levend te houden, de damage die hij doet is niks, hij heeft ook geen skills om extra damage te doen met z`n wapen die een warrior er legio heeft. Anders probeer maar een met een paladin tot lvl20 te spelen, dan merk je wel wat het verschil iskevinp schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:04:
[...]
Tov warrior's is een paladin wel overpowerd. Eigenlijk vind ik dat de paladin geen plate armor hoort te krijgen.
waarom is een paladin tov van warriors overpowerd: nou simpel ze kunnen eigenlijk alles wat een warrior ook kan, maar als hij ff dood gaat doet hij shield, en dan healt hij zichzelf. bijna niet om van te winnen, zeker niet als hij dat schilt oproept vlak na een shieldbash, want die is dna nog aan het herladen.
.....
Heb lineage2 ook gespeeld, het is een enorm K*tspel vergeleken met WoW. In elke beginstad zitten bij L2 lvl50 of hoger gasten te wachten en newbies af te slachten voor de fun, om nog maar niet te spreken over het bijna afwezig zijn van quest en eindeloze slachten van beesten om maar een klein beetje beter te wordenInterXs schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:42:
hey mensen, ik speel nu al een jaar lineageII maar wil WoW toch gaan proberen uit verveling, echter vindt ik t een beetje spijtig dat er geen trial optie is. Maar ik las dat mensen die t spel gekocht hebben wel een trial code krijgen voor een vriend, nu mijn vraagis er iemand hier die zo'n code over heeft en hem wil ruilen tegen een 30-dagen LineageII code, of iets anders?
mail/msn me op mikos@mail.com als je geintereseerd ben
[ Voor 61% gewijzigd door nudie op 20-04-2005 12:50 ]
Daarom krijg je ook minder honor als je iemand voor de tweede keer killed, en nog minder voor elke keer daarna. Dat hebben ze juist gedaan om corpse campen te voorkomen.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:29:
[...]
wat ik dan zie gebueren is dat lvl 60 in quest gebeiden van lvl 52 gaat corpse-campen, lvl 50 in gebieden van 42, en zo verder.
dat lijkt mij ook niet de opzet.
There is no magic.
geen skills om extra damage te doen met je wapen?maddog_rvo schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:45:
[...]
Dan is een pally dus toch niet overpowerd, een paladin kan bij lange aan niet hetzelfde als een warrior, een paladin is alleen beter in zichzelf levend te houden, de damage die hij doet is niks, hij heeft ook geen skills om extra damage te doen met z`n wapen die een warrior er legio heeft. Anders probeer maar een met een paladin tot lvl20 te spelen, dan merk je wel wat het verschil is
Verwijderd
En jij moet je vraag maar in vraag & aanbod zetten als je zo reageert op iemand die zijn mening geeft over deze beide games.InterXs schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:49:
Bedankt voor de enorm nuttige mededeling, niet alleen hij extreem overbodig en offtopic het is ook nog is gelul. Maargoed laat maar, het was een gewone vraag, beetje kinderachtig.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 12:55 ]
dan kun je zeggen dat de warrior zijn skill niet beheerstkEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:50:
[...]
geen skills om extra damage te doen met je wapen?
Speel jij je paladin wel goed?
Ik heb met m'n paladin klappen van 1600dmg uitgedeeld, heb met het juiste wapen 445-558 damage MET EEN NORMALE SWING en een speed van 2.5 gehaald. Uiteraard zijn dit even de extreme voorbeelden die ik erbij haal, maar dat een paladin geen damage kan doen is gewoon bullshit
En op het moment dat een paladin een equally leveled warrior UNARMED aan kan, mag je gerust zeggen dat daar een kleine imbalance is
Ah anyway, mijn rogue is nu 54, ik ben benieuwd hoe het straks gaat met honour points. Denk dat groups sneller honour points krijgen dan solo lui. Maar goed, áls oppertunist zal de honour vrij simpel binnenstromen.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:23:
[...]
hoezo geen honour krijgen? ik zeg toch ook alleen honour BINNEN je lvl cap
dus sure die lvl 48 kunnen een lvl 60 neerhalen, maar hij valt buiten hun lvl cap, dus geen honour voor niemand
en wat denk jij dat eerder gebeurd, een groep lvl 50'rs die zegt even samen solo lvl's 60ers te gaan ganken? of een groep lvl 60'ers die samen even Honourpoints gaan farmen?
Verwijderd
Bij ons gaat het zo als niemand het nodig heeft om te dragen dan is het greed, als iemand het wel nodig heeft dus een verbetering, dan passen we. En als een Enchanter vraagt om blauwe items voor bijvoorbeeld Dragonslaying en het valt, dan kijken we eerst wie het kan gebruiken als wapen of Armor zegt niemand het nodig te hebben krijgt de enchanter het item. En bij BoP items is het helemaal makkelijk, want als dan niemand het nodig heeft en er is een enchanter in de groep dan mag die het hebben. Is ie er niet dan is het gewoon /random 100. en mag de winaar het verkopen aan een vendor.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:34:
Wij hebben de regel:
Ga je het dragen: ROLL, anders decline .... en dan rollen we ERNA extra voor zodat je het kunt verkopen of gebruiken op een ander karakter. Maar als je het echt wilt dragen met je spelende karakter, doe die first roll maar!
Dat is het meest sociale. Anders kun je inderdaad altijd wel meerollen, omdat je een ander karakter hebt wat het kan gebruiken.
M.a.w., na de officiele ingame roll even een /roll doen!
Ehm, dit was niet incidenteel hoorWebgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:57:
[...]
dan kun je zeggen dat de warrior zijn skill niet beheerst
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Hmm, blij dat dat in de groepen waar ik in meespeel niet zo gaat, anders had ik al heel snel enchanting.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:58:
[...]
Bij ons gaat het zo als niemand het nodig heeft om te dragen dan is het greed, als iemand het wel nodig heeft dus een verbetering, dan passen we. En als een Enchanter vraagt om blauwe items voor bijvoorbeeld Dragonslaying en het valt, dan kijken we eerst wie het kan gebruiken als wapen of Armor zegt niemand het nodig te hebben krijgt de enchanter het item. En bij BoP items is het helemaal makkelijk, want als dan niemand het nodig heeft en er is een enchanter in de groep dan mag die het hebben. Is ie er niet dan is het gewoon /random 100. en mag de winaar het verkopen aan een vendor.
Nothing to see here
Of je geeft de enchanter gewoon alle items in ruil voor enchantsits_me schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:06:
[...]
Hmm, blij dat dat in de groepen waar ik in meespeel niet zo gaat, anders had ik al heel snel enchanting.
Alleen de enchanter kan dus geld verdienen zo.
Als de enchanter t wil hebben bij een BoP item is t veel eerlijker als iedereen past en dan /roll 100 doet. Wint een ander dan de enchanter kan ie t van de winnaar kopen.
Verwijderd
Mee eens, ik vind het ook onzin dat enchanter voorhang krijgt op items. Als niemand het kan gebruiken dan roll je voor geld, zo ook een enchanter. Hij wil met dit item zijn enchant skills lvluppen, en daar kan hij weer geld mee verdienen. Uiteindelijk is niemand beter af dan de ander als hij/zij het niet draagt.its_me schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:06:
[...]
Hmm, blij dat dat in de groepen waar ik in meespeel niet zo gaat, anders had ik al heel snel enchanting.
Alleen de enchanter kan dus geld verdienen zo.
Als de enchanter t wil hebben bij een BoP item is t veel eerlijker als iedereen past en dan /roll 100 doet. Wint een ander dan de enchanter kan ie t van de winnaar kopen.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 13:23 ]
Verwijderd
Waarom is dat eerlijker zo, mag een enchanter dan nooit is wat hebben als anderen het niet nodig hebbenits_me schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:06:
[...]
tuurlijk niet een warrior unarmed kan dus ook bijna geen specials alles zit op zn wapen slagen misschien een paar shouts maar geen overpower of sunderarmor zijn belangrijkste slagen.Webgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:57:
[...]
dan kun je zeggen dat de warrior zijn skill niet beheerst
high lvl enchanters hebben high lvl blue spullen nodig voor de duurste elementen zoals de large radiant shards (dacht ik, ben zelf geen enchatner maar weet de namen niet uit me hoofd dus pin me er niet op vast)Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:21:
[...]
Waarom is dat eerlijker zo, mag een enchanter dan nooit is wat hebben als anderen het niet nodig hebben
En hoe groot is kans daadwerkelijk dat er een enchanter in de groep zit. Ik denk zowiezo dat er verhoudingsgewijs weinig enchanters op een server zitten, dit omdat het een dure hobby is voor dat je op niveau komt met enchanten. En anders is het zo dat de enchanter gewoon mee rolt met degene die denkt ook dat item te moeten hebben. Daar en tegen zou diezelfde enchanter jouw kunnen blij maken met een enchant op je bijltje, stafje of anders iets.
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 20-04-2005 13:41 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ik snap niet dat je van 1 avondje spelen meteen weet dat het zo'n rigoreuze verandering heeft.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:19:
Heb 't honor system ook ervaren ... geresubbed voor een maandje op m'n US account, en het is echt 1 van de meest waardeloze patches die ik in mijn MMO spelend leven gezien heb. Een pure kneejerk patch om de vele level 60's zoet te houden.
Ze schijnen weken te hebben gehad om te zien wat voor effecten 't zou hebben (tada...een test server) en nog releasen ze dit zo ongebalanceerd. Echt te idioot voor woorden.
Als je een char hebt < level 55 op een PvP server, kun je levelen echt wel vergeten. Delete 'em maar, en begin maar opnieuw op een PvE server. Diablo 3 anyone?
- Ruud
Als je nog eens hulp nodig hebt van een L26 pally, of L45 warlock kan je me altijd even /whisperen, als ik niet in een instance rondhang help ik GoTters natuurlijk graagVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 02:59:
Ik ben een Night Elf Priest met de naam Dusdan, op de Earthen Ring (RP) server.
[ Voor 26% gewijzigd door zion op 20-04-2005 13:48 ]
systeem
[ Voor 4% gewijzigd door Crashman op 20-04-2005 13:48 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Euro.Wiebbe schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:51:
zij zijn immers de gene die elke maand 13 dollar neer leggen.
Nou, zoals het er nu aan toe gaat zal het wel blijven waarschijnlijk. Vergeet niet dat mensen die-hard PC's blijven farmen om een rank te krijgen, en als ze de rank hebben en de spullen die erbij horen moeten ze alsnog PC's blijven farmen om de items te kunnen blijven gebruiken. Ik denk dus niet dat het echt veel minder gaat worden als hoe 't nu op de US servers er aan toe gaat.Zaagmans schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:38:
[...]
Ik snap niet dat je van 1 avondje spelen meteen weet dat het zo'n rigoreuze verandering heeft.
Met nieuwe dingen probeer je eerst het maximale uit, totdat je weet hoe het werkt en ga je je weer normaal gedragen.... (sorry voor het slechte voorbeeld, kon ff niet beters verzinnen)
Oftewel ik heb zo'n voorgevoel dat na het weekend het al heel wat rustiger zal zijn met het 'ganken' ... hoop ik
Het probleem is dus dat mensen niet vrolijk door kunnen spelen omdat het spelen onmogelijk gemaakt wordt door gank-groups. Maargoed ik weet niet hoe dit echt zit want ik zal het HK system ook pas vrijdag voor 't eerst zien eerlijk gezegtCrashman schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:48:
Ik wacht t gewoon af, dat honor systeem. Overal heb je wel van die mensen die bij elke patch wat te zeuren hebben, bij -elke- game.
"OMGOGMOGMGOMGOGMG THE HONOUR SYSTEM IS BUGGGGED, EUROPE ISN'T READYDYDYD"
Toen ik nog CS speelde zag je dit ook bij iedere nieuwe update/patch. Ik heb me er nooit druk omgemaakt eigenlijk. Als het iets negatiefs is heb ik zoiets van "jammer maar helaas :)" en speel weer vrolijk verder. Terwijl andere mensen doen alsof de wereld vergaat (zo iemand hier btw? dan kan ie mij uitleggen waar ie zich druk om maakt).
[ Voor 38% gewijzigd door bcd87 op 20-04-2005 14:05 ]
Dat is wel zo, maar ik heb niks tegen die klagende mensen. Maar die zeurende zoals in mijn post beschreven staat. Mensen die klagen waarbij ze goed hun klacht beargumenteren, die geef ik ook gelijk, en naar hun zal dan ook eerder geluisterd worden. Maar ik moet het eerst nog maar meemaken dat honor systeem. En als het me echt niet bevalt (en ik zal het zeker eerst een week ofzo proberen), dan ga ik gewoon naar PVE server ofzo, geen probleem voor mij.Wiebbe schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:51:
het is meer dat bij CS betaal je er niet voor, en was het toendertijd een mod die gemaakt werd door vrijwillgers.
Bij WoW betalen voor goede support en servers. Maar ook zeker voor content patches en snelle bug fixes. Bugs worden inderdaad snel gefixed, maar het honor system werkt voor heel veel gamers niet. En wie hebben er last van? betalende gamers..
dus het is wel degelijk anders dan bij CS, en ik vind ook dat mensen groot recht hebben te klagen als zij het niet lekker vinden spelen, zij zijn immers de gene die elke maand 13 dollar neer leggen.
Iemand ??Cutthroat schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:41:
Hoi, ik heb een vraagje:
Mijn WoW is betaald tot 22 april met de creditcard en wil nu verdergaan met een prepaidkaart (heb er eentje thuisliggen) ik wil echter pas over een week of 2 weer verder spelen (examens etc...) maar ik kan niet zomaar mn creditcard gegevens weghalen want dan moet je al je prepaidnummer invullen.. Weet iemand hoe ik mijn account dus zeg maar 2 weken op 'pause' kan zetten? Moet ik dan gewoon cancel account doen?
|{ brrr }] |
Cancel account inderdaad, dan kan je gewoon nog spelen tot waar je betaalt hebt. Je account blijft gewoon bewaard, en wanneer je weer wilt spelen gooi je je kaartcode erin
Het is eigenlijk het belangrijkste wat er gebeurd als je het niet doet....Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:08:
Enne, wat gebeurt er nou als je in Zul'farrak op die graven klikt? Durfde het gisteren toen je weg was niet aan er eentje aan te klikken
systeem
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:31:
[...]
Dat eerste stuk is natuurlijk dikke onzin, als jij guildies hebt die jou items + gear geven is dat immers ook geen cheaten. Je speelt met alle chars, daarnaast kan een lowlvl alt kan nog niet eens genoeg gold opbrengen om 1 skill te kopen voor een lvl 50+ char. Daar moet hij echt ook tijd in steken om die rendabel geld + items te laten winnen.
dat bedoel ik dus:The Will schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:25:
[...]
Hoe kun je dat in godsnaam als cheaten zien? Je doet niks wat tegen de de Terms of Use in is. Je speelt dat andere character zelf, je gebruikt er dus geen bot ofzo voor, en je kan niet tegelijkertijd je andere char levellen. Overigens is er geen ruk te verdienen met de lage level plantjes, dus je zal die char wel degelijk moeten levellen.
met low-lvl alt bedoel ik dus >lvl 25 zit relatief weinig tijd in om die 30g bij elkaar te krijgen als low-lvl cker als je voor die alt geen trainingen en goeie gear hoeft aan te schaffen.me alt is lvl 22 en heeft nu bijna 30 gold (mining + skinning)
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 14:21 ]
Ehm.. met je alt geld verdienen voor een mount? Op lv35-40 verdien je echt wel sneller 40G dan dat je dat moet doen met een alt hoor, zeker weten.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:19:
[...]
[...]
dat bedoel ik dus:
[...]
met low-lvl alt bedoel ik dus >lvl 25 zit relatief weinig tijd in om die 30g bij elkaar te krijgen als low-lvl cker als je voor die alt geen trainingen en goeie gear hoeft aan te schaffen.
ken mensen die 50g van hunzelf hebben en vervolgens 40g van hun alt "krijgen" om een mount te halen (vervolgens die alt deleten, of als handig hulpmiddel bij de AH laten staan). Jij/julie mogen het meschien niet als cheaten zien persoonlijk beschouw ik dit niet als 100% fairplay. die alt is dan alleen gebruikt om die 40G te verdienen en niet met de bedoeling om er mee door te spelen.
k thx, dat wilde ik horenkEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:12:
[...]
Cancel account inderdaad, dan kan je gewoon nog spelen tot waar je betaalt hebt. Je account blijft gewoon bewaard, en wanneer je weer wilt spelen gooi je je kaartcode erin
mijn alt is wel degelijk bedoeld om om de lvl 60 te halenChaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:19:
[...]
[...]
dat bedoel ik dus:
[...]
met low-lvl alt bedoel ik dus >lvl 25 zit relatief weinig tijd in om die 30g bij elkaar te krijgen als low-lvl cker als je voor die alt geen trainingen en goeie gear hoeft aan te schaffen.
ken mensen die 50g van hunzelf hebben en vervolgens 40g van hun alt "krijgen" om een mount te halen (vervolgens die alt deleten, of als handig hulpmiddel bij de AH laten staan). Jij/julie mogen het meschien niet als cheaten zien persoonlijk beschouw ik dit niet als 100% fairplay. die alt is dan alleen gebruikt om die 40G te verdienen en niet met de bedoeling om er mee door te spelen.
hangt er vanaf, met lekker iron minen komje een eind verkoop je voor 1,5-2G per 20. kwam laatst een een lvl 18 alt tegen, was een nederlander ff praatje met hem gemaakt (toen verdelte hij dus ook dat het zijn alt was, zieje niet aan zn hoofdkEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:24:
[...]
Ehm.. met je alt geld verdienen voor een mount? Op lv35-40 verdien je echt wel sneller 40G dan dat je dat moet doen met een alt hoor, zeker weten.
[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 14:32 ]
Nouja mijn paladin is dan ook pas lvl37, maar dat is een kleine kans dat je 1600 dmg doet, ik kan ook 600 a 700 dmg doen met SoC crit en Weapon crit maar dan sla ik zo traag als de pest omdat ik een weaponspeed van 3.3 sec hebkEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:50:
[...]
geen skills om extra damage te doen met je wapen?
Speel jij je paladin wel goed?
Ik heb met m'n paladin klappen van 1600dmg uitgedeeld, heb met het juiste wapen 445-558 damage MET EEN NORMALE SWING en een speed van 2.5 gehaald. Uiteraard zijn dit even de extreme voorbeelden die ik erbij haal, maar dat een paladin geen damage kan doen is gewoon bullshit
En op het moment dat een paladin een equally leveled warrior UNARMED aan kan, mag je gerust zeggen dat daar een kleine imbalance is
Dat kan niet. Er zitten level caps aan de tradeskills, en om mining op 300 te krijgen moet je Thorium minen, en dat gaat ietwat lastig op level 18 denk je niet?Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:31:
hangt er vanaf, met lekker iron minen komje een eind verkoop je voor 1,5-2G per 20. kwam laatst een een lvl 18 alt tegen, was een nederlander ff praatje met hem gemaakt (toen verdelte hij dus ook dat het zijn alt was, zieje niet aan zn hoofd) hij had mining en skinning beide op lvl 300 en daarmee had hij gedeeltelijk de mount betaald voor zijn andere char.
.
[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 14:39 ]
stond er dan bij dat het een antwoord op jouw vraag was? zie ik nergens staan, maar toch graag gedaan hoorInterXs schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:49:
Bedankt voor de enorm nuttige bijdrage tot mijn vraag.
een lv18 met 300/300 mining en skinning? Hoe heeft die gast de lv50+ beesten kunnen slopen om z'n mining zo hoog te krijgen?Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:31:
[...]
hangt er vanaf, met lekker iron minen komje een eind verkoop je voor 1,5-2G per 20. kwam laatst een een lvl 18 alt tegen, was een nederlander ff praatje met hem gemaakt (toen verdelte hij dus ook dat het zijn alt was, zieje niet aan zn hoofd) hij had mining en skinning beide op lvl 300 en daarmee had hij gedeeltelijk de mount betaald voor zijn andere char.
verdienen met een main char @ lvl 40 gaat redelijk, maar kan niet zeggen dat het zo extreem snel gaat, beetje doorgaan met de questst is iig stukken minder saai dan farmen.
There is no art to find the minds construction in the face
Compleet onmogelijk natuurlijk. Bovendien zitten er aan de tradeskills level caps, in ieder geval aan de niet-gathering skills. Ik zou het ook erg fijn vinden als m'n tailor alt betere items kon maken, maar verder dan Silk bags komt ze toch echt niet.kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:39:
een lv18 met 300/300 mining en skinning? Hoe heeft die gast de lv50+ beesten kunnen slopen om z'n mining zo hoog te krijgen?
Health bedoel je?Muppet schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:41:
Kan het geloof ik wel gebruiken nieuwe members met dat honour systeem. Solo-en zal er niet echt meer inzitten. Kan me niet voorstellen dat ze je laten leven als je nog 30% exp hebt na het killen van een mob ..........
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 14:42 ]
Verwijderd
Hij gelooft nog in sprookjes.kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:39:
[...]
een lv18 met 300/300 mining en skinning? Hoe heeft die gast de lv50+ beesten kunnen slopen om z'n mining zo hoog te krijgen?
Voor 225 en hoger in een proffession is idd level 40 een vereiste. We kunnen er dus vanuit gaan dat die lvl 18 uit zijn nek luldeHydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:41:
[...]
Compleet onmogelijk natuurlijk. Bovendien zitten er aan de tradeskills level caps, in ieder geval aan de niet-gathering skills. Ik zou het ook erg fijn vinden als m'n tailor alt betere items kon maken, maar verder dan Silk bags komt ze toch echt niet.
[...]
Health bedoel je?
Er gebeurd weinig met die graven hoor, je kan gewoon de baas aanvallen.zion schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:16:
[...]
Het is eigenlijk het belangrijkste wat er gebeurd als je het niet doet....
Als je dan de boss die daarboven staat aanvalt komen ze allemaal tegelijkertijd uit hun grave...
(Tenminste, zo werdt mij verteld door de L52 Priest waar ik gister mee in Zul'Farrak was)
Gister helaas niet kunnen afmaken, omdat het wat latig werd... (05:45) en ik vandaag moest werken... Maar vanavond gewoon nog een keer met frisse moed, alleen iets eerder beginnen
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
achter anderen aanrennen? werkt prima, heb ook een niew char waarbij ik skinning en leatherworking doe. geen id wat mijn skinning precies is maar ik dacht rond de 218 (ben lvl 18) in het begin heb ik ook hele hopen beesten lopen skinnen die rond de crossroads lagen. er zijn altijd questst waarbij je beesten meot killen ook in hoger lvl gebieden.kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:39:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 14:59 ]
Er is nogal een verschil tussen 200 en 300 kerel, bovendien hebben we het hier over mining en skinning. Die gozer lulde uit z'n nek, hij kan sowieso niet meer dan 225 hebben.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:57:
als ik al lvl 218 skinning heb dan lijkt lvl 300 me echt niet onmogelijk.
True, dan weet ik het ook niet zal hij max lvl 225 zijn geweest.Hydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:01:
[...]
Er is nogal een verschil tussen 200 en 300 kerel, bovendien hebben we het hier over mining en skinning. Die gozer lulde uit z'n nek, hij kan sowieso niet meer dan 225 hebben.
Om thorium te minen moet je sowieso in level 50+ zones zijn. Heb je enig idee van je aggro range daar? Het is gewoon onzin.
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 15:05 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Eikeltje op 20-04-2005 15:10 ]
Net zo goed onzin, maargoed... Op level 18 ben je nog vooral Tin aan 't minen.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:04:
True, dan weet ik het ook niet zal hij max lvl 225 zijn geweest.
Ja healthHydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:41:
[...]
Compleet onmogelijk natuurlijk. Bovendien zitten er aan de tradeskills level caps, in ieder geval aan de niet-gathering skills. Ik zou het ook erg fijn vinden als m'n tailor alt betere items kon maken, maar verder dan Silk bags komt ze toch echt niet.
[...]
Health bedoel je?
skinning bedoeld ik iig. mining heb ik met mijn andere char gedaan, maar in het begin veel te weinig waardoor ik later veels teveel moest inhalen met blacks.Hydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:06:
[...]
Net zo goed onzin, maargoed... Op level 18 ben je nog vooral Tin aan 't minen.
Low ganken wordt wel degelijk meer, het probleem is dat een level 48 voor een level 60 groen is en dus honorpoints opleverd. En of die nou AFK is, met mobs aan het vechten is of whatever hiij brengt punten op. Het zou handiger zijn wanneer ze dat gat een beetje terugbrengen tot 4-5 levels en niet 12.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:48:
[...]
Averechts effect.
Wat een gezeur allemaal zeg! Lowlvl ganken wordt echt niet meer met dit systeem aangezien er geen reward voor is. Er zijn maar een x aantal spelers van alliance of horde, en zelfs als deze allemaal online zijn kunnen ze nooit al jullie dierbare stadjes raiden waar jij toevallig gaat questen, daarnaast wordt het lowlvl ganken juist minder in mijn ogen omdat de voor jou hogere lvl's zich zullen concentreren op raids en tegenstanders van hun lvl killen. Hier gaat ook tijd in zitten die ze normaal misschien zouden gebruiken om te lowlvl ganken.
Het enige waar ik me inderdaad zorgen over maak (is hierboven ook genoemd) is of het slachten van horde/alliance ook een honorpoint oplevert als deze aan het mobfighten was toen hij aangevallen werd...
Here are some simple facts for people who can't seem to understand how the honor system works.
1. Honor is divided equally among raid/party members. This means in a 40 person raid you would have to kill 40 people to gain as much honor as you would get from 1 solo kill.
2. Honor works like experience. The lower lvl they are compared to you the less honor you get. This means a lvl 60 farming lvl 48s who are green is rather like a lvl 59 trying to lvl by killing lvl 47s. In other words a waste of your time.
3. Honorable kills mean nothing they just represent how many people you have aided in killing and have no affect on you rank. In other words a person with 10000 kills that were the result of just hiting someone once will be lower rank than the person with only 100 kills who soloed them all.
4a. Contribution points are calculated at the end of each day and these are what affect your rank.
4b. Your rank is calculated on a weekly basis using the combined contribution points gained that week.
5. You don't gain rank by killing a certain number of people. Your rank depends on your overall place in the server as calculated with your contribution points.
6. Killing the same person repeatedly gives diminishing returns. The diminishing returns are on a 24hr timer.
I think thats all the main points I can think of at the moment.
Uhuh, veel plezier op lv18 in winterspring achter anderen aan te rennen om de frostsabers oid te skinnen, ik geef je persoonlijk weinig kansChaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:57:
[...]
achter anderen aanrennen? werkt prima, heb ook een niew char waarbij ik skinning en leatherworking doe. geen id wat mijn skinning precies is maar ik dacht rond de 218 (ben lvl 18) in het begin heb ik ook hele hopen beesten lopen skinnen die rond de crossroads lagen. er zijn altijd questst waarbij je beesten meot killen ook in hoger lvl gebieden.
je kan niet sneller skinning-xp krijgen door beesten te skinnen die anderen gekilled hebben, sterker nog je bent dom bezig als je alleen je eigen beesten zou skinnen
als ik al lvl 218 skinning heb dan lijkt lvl 300 me echt niet onmogelijk.
Verwijderd
Echt ik ben zelf enchanter en ik zou het geweldig vinden om op die voorwaarden een instance met je te doen !!! *Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:58:
[...]
Bij ons gaat het zo als niemand het nodig heeft om te dragen dan is het greed, als iemand het wel nodig heeft dus een verbetering, dan passen we. En als een Enchanter vraagt om blauwe items voor bijvoorbeeld Dragonslaying en het valt, dan kijken we eerst wie het kan gebruiken als wapen of Armor zegt niemand het nodig te hebben krijgt de enchanter het item. En bij BoP items is het helemaal makkelijk, want als dan niemand het nodig heeft en er is een enchanter in de groep dan mag die het hebben. Is ie er niet dan is het gewoon /random 100. en mag de winaar het verkopen aan een vendor.
ik ben het niet van plan, ik merk alleen op dat het bij mij op die manier in het begin erg snel ging.kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:13:
[...]
Uhuh, veel plezier op lv18 in winterspring achter anderen aan te rennen om de frostsabers oid te skinnen, ik geef je persoonlijk weinig kans
[ Voor 29% gewijzigd door zion op 20-04-2005 15:28 ]
systeem
en hoeveel levert het jouw op als enchanter?Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:21:
[...]
Echt ik ben zelf enchanter en ik zou het geweldig vinden om op die voorwaarden een instance met je te doen !!! *
Je moest eens weten hoeveel mensen voor die 70 S tot 3 G die zo'n BoP item opbrengt toch gaan rollenzo van jah ik heb het geld nodig
Voordat je met je group gaat raiden duidelijke afspraken maken !! op de us servers (iig bij ons dan) is standaard: BoE means Roll, BoP is hold ask if some1 need it (dus cloth armor zie ik een warrior niet rollen)..Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:21:
[...]
Echt ik ben zelf enchanter en ik zou het geweldig vinden om op die voorwaarden een instance met je te doen !!! *
Je moest eens weten hoeveel mensen voor die 70 S tot 3 G die zo'n BoP item opbrengt toch gaan rollenzo van jah ik heb het geld nodig
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Je had het over een level 18 die skinning en mining had? Volgens mij zit je gewoon dingen uit je duim te zuigen, het wordt elke post onsamenhangender.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:09:
skinning bedoeld ik iig. mining heb ik met mijn andere char gedaan, maar in het begin veel te weinig waardoor ik later veels teveel moest inhalen met blacks.
Als level 200 skinner zijn level 40 mobs geel voor je. Ik vermoed dat alles onder de level 30 sowieso grijs voor je is. No way dat je als level 18 bij veel dooie level 30 mobs in de buurt komt. Als er een in een straal van 20 yards spawned ben je gewoon de lul.MantaMania schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:24:
Skinning kan dan nog eerder als je vlakbij de hoofdsteden alle mob van andere gaat skinnne maar dan nog das geen manier om geld te verdienen. ik mine best veel en soms ga ik alleen voor het minen maar dan nog verdient dat niet super snel hoor. ga gewoon met je main lekker grinden verdien je meer aan of handelen op de AH. bv first aid boeken verkopen altijd leuk
[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 15:32 ]
Auctioneer i.c.m. lootlinkzion schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:25:
Ehm, nou heb ik gister in een vlaag van verstandsverbijstering deze gekocht op AH, maar dit is duidelijk een druid staff, en niet een warlock staff....
Hoeveel kan ik hier ongeveer voor terugvragen (wil niet te veel verlies lopen)?
Tanglewood Staff
p.s. ik dacht dat er bij thottbot altijd bijstond wat de average sell price @ AH was, maar blijkbaar alleen vendor price, nu weet ik dat er een add-on bestaat die average prices verteld, alleen, hoe héét dat ding nu ook alweer?
Dat is maar net hoe je als enchanter er tegenover staat.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:26:
en hoeveel levert het jouw op als enchanter?
Mja, ik weet het niet, ik heb als L45 (enchanting @ 214) gemiddeld tussen de 5-8G op mijn naam staan, en jij?Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:36:
Items speciaal voor enchanters vindt ik belachelijk tenzij het in de guild is en de enchanter gratis enchants in de guild geeft.
[ Voor 49% gewijzigd door zion op 20-04-2005 16:06 ]
systeem
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 15:39 ]
Verwijderd
Stonetalon mountains heeft mithril en die is lager dan 30+.MantaMania schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:24:
er zijn altijd mensen die goed kunnen opscheppen. ik heb mn mining nu op 270 en ben lvl 46 je kan onmogelijk op lvl 20 al 200 mining hebben mines daar zit eigenlijk altijd een mob bij. en pas in darkshire zit de eerste iron mine (minimaal lvl 22) en in badlands ongeveer de eerste mithril das minimaal 30+ dus onmogelijk.
Verwijderd
Nee, maar het gaat voornamelijk om blauwe items voor de enchanters, daarmee kunnen ze demonslaying o.a. van maken. Om nog maar te zwijgen over epic items ik denk dat het gouden ei is voor enchanters.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:36:
Items speciaal voor enchanters vindt ik belachelijk tenzij het in de guild is en de enchanter gratis enchants in de guild geeft.
Andere items zoals aquamarine alleen laten rollen door blacksmithers vin ik dus ook niet nodig. Dit zijn allemaal standaard en goedkope items die iedereen gewoon koopt en verkoopt op de AH. Degenen die de professions hebben gebruiken de items ook om geld te krijgen. Nog ff en ik moet zeker de spullen die ik mine ook gratis in gaan leveren bij een blacksmith ?
Heb zelfs al een gast gehad die vroeg of ie de cloth drops kon krijgen van iedereen![]()
Of lui die een meerollen op een item dat voor een andere class is omdat ze een alt of een vriend hebben die het kan gebuirken.......
Nee, verder dan equipable items geven aan de classes die het kunnen gebruiken ga ik niet, en ik verwacht het ook van een ander niet.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq