He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Veel van die uurtjes ben ik met exploring bezig geweest, maar toch ook aardig wat quests.. Wat doen jullie nou zoal om te levelen? Echt alleen maar questen of ook veel gewoon mobs killen?
ehh?? je hoeft niet boven op je corpse te staan als je wilt rezzen en je kan van dichtbij ook nog de enemy's zien.. dan moet je echt gewoon beter je plekken uitzoeken waar je ressurectOkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:00:
Zucht.... waarom wil ik altijd te snel te hoge mobs killen? Ik ben nu al weer 3x dood gegaan omdat ik gelijk een aantal mobs op me heb als ik resurect.. zwaar irritant.
op level 7 leveren quests vaak meer op en kosten minder moeiteVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:37:
Ik ben al aardig wat uurtjes in de game, maar ben nu pas level 7 (NE Priest).
Veel van die uurtjes ben ik met exploring bezig geweest, maar toch ook aardig wat quests.. Wat doen jullie nou zoal om te levelen? Echt alleen maar questen of ook veel gewoon mobs killen?
[ Voor 33% gewijzigd door Rmg op 19-04-2005 20:43 ]
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Maar ik kan nog niet Stratholme doen
Aaaaaaah, ik wil de LF-set
Ik word gek!!!!

We needs it!!!! Our precioussssss
Iemand anders die zo om bepaalde items staat te springen?
[ Voor 32% gewijzigd door Okyah op 19-04-2005 21:14 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Mmja, kan niet wachten om eindelijk eens lvl 60 te worden (nog 9 lvls.....) en de Shadowcraft armor set op te halen voor mn lieve rogueOkyah schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:07:
AaaaaaahLightforge belt in de AH op bloodscalp... Maar voor 80G
Maar ik kan nog niet Stratholme doen
Aaaaaaah, ik wil de LF-set
Ik word gek!!!!
We needs it!!!! Our precioussssss
Iemand anders die zo om bepaalde items staat te springen?
Nouja, uiteindelijk wil ik dan liever Bloodfang setje maar goed, eerst Shadowcraft en dan gaan we verder
woei, ik zat er net op, ben nu alweer gekicked

[ Voor 24% gewijzigd door DarkShadow op 19-04-2005 21:39 ]
Euhm.. is dat een Skill? Ik ben Human Mage.MST_Morpheus schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:23:
Spirit Healer kan uitkomst bieden
Haha, weet ik.Raz- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:42:
ehh?? je hoeft niet boven op je corpse te staan als je wilt rezzen en je kan van dichtbij ook nog de enemy's zien.. dan moet je echt gewoon beter je plekken uitzoeken waar je ressurect
Maar ben er ondertussen weer uit gekomen.. Ben net level 9, en m'n twee professions (tailoring & skinning) geleerd.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
nee das die grote engel bij elke grave yard waar je tegen 25% van je item durability en 10 min rez sickness kan resurecten op de plek van de graveyard :]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
????DarkShadow schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:09:
yup servers alweer down... voor hoe lang eigenlijk? hmm ik heb al 3 honor puntjes, ben benieuwt hoeveel je er nodig hebt voor het volgende rank, ik ben nu scout!
in welke lvl begint dat honour puntjes???
dacht dat de honour system nog niet eens ON was =/
War .... War Never Changes!
het is beter dan 3x dood gaan á 30%OkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:25:
Ohh die... ja dat kan, maar dat vind ik zo zonde van die 25%.....
ze spelen op een US realm waar vandaag de nieuwe patch bijgekomen is, lees de posts eensse7en schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:14:
[...]
????
in welke lvl begint dat honour puntjes???
dacht dat de honour system nog niet eens ON was =/
Worked like a charm! Perfect!Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:48:
[...]
Yup:
Configuration --> System --> Hardware --> Hardware Management --> Networkadapater --> clickerdeclick --> Advanced --> Hardware Checksumming --> OFF!!!!
Had de tip gehad, hierna nooit meer last van gehad!
Bedankt!
http://forums-en.wow-euro...s=blizzard&tmp=1#blizzard
Ik ben nog steeds onder de indruk
[ Voor 5% gewijzigd door Down op 20-04-2005 00:36 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ik met m'n pet:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow06.jpg
Guildmeeting in Stormwind:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow06.jpg
Voor de mensen die denken dat er op de RP servers niet geraid wordt (was vanavond):
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow09.jpg
M'n char lijst:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow10.jpg
Welke cat is dat?
[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 00:41 ]
https://niels.nu

Jaja, ik had ze ook wel zelf uit instances kunnen halen, maar als ik ze nu vind verkoop ik ze weer
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
dat is de mijne momenteel op US servers, net ff kwartiertje honour system geprobeer 27 kills (22 honor, 5 dis)
sommige zijn test chars al heel oud dienen nu als mules
1 horde en 1 van mijn dochter die wil gaan spelen
Iseci
Ik ben benieuwt of deze patch het spel leuker gaat maken, of dat het compleet een nachtmerrie wordt. Het kan wat mij betreft nog beide kanten op!
edit: Wow, ik was nog even ingelogd, en er staat een klein groepje van iets van 10-15 man aan horde net buiten gadzetstan, ineens komen er iets van 20 alliance aan en ik ben ook ff met een aoe spell aan het helpen, en verder gewoon al mn normale shots. Aan het einde van het gevecht krijg ik ineens 10 honorable kills erbij, en nog geen 2 minuten werk. Toen ik nog in de raid zat ging dat een stuk langzamer.
Wat ik me nu afvraag is of het ook bijgehouden wordt voor hoeveel ik ze heb afgemaakt, dat lijkt me wel zo eerlijk eigenlijk...Ik heb nu 65 kills, ik verwacht dat het aan het einde van de week tussen de 250 en de 500 zal liggen, ik ben erg benieuwt wat mn ranking dan zal zijn...
[ Voor 52% gewijzigd door DarkShadow op 20-04-2005 02:34 ]
Verwijderd
Wat screens:

Ik ben een Night Elf Priest met de naam Dusdan, op de Earten Ring (RP) server.
There is no place like ::1
Shattered Hand, en Arcane Brilliance is een group-buff versie van Arcane Intelligence. Beetje zoals PW:F II (dacht ik).Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:06:
[...]
Hey,
op welke server speel je ? En wat is precies die Arcane Brilliance?
nu ik hier toch ben wat screenshotjes =D
ikzelf:
http://www.xs4all.nl/~zuidbuur/wow_me3.jpg
azuregos kill:
http://www.xs4all.nl/~zuidbuur/wow_azuregos.jpg
wowrankings pagina:
http://www.wowrankings.com/viewb.htm?name=Zebox&s_id=36
en filmpje van onze eerste molten core raid 2 weken geleden (we wipen hier op Luciferon maar we zijn later al verder gekomen.)
http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=26QXY3IRMNGNA3JDG2TM8L1AVD

Maraudon
ben zelf lvl 55 en moet nog steeds die hypertech buckler + dagger in maraudon halen
in Orgrimmar -> LFG Bossrun 10 sec later krigj ik een invite
naja ik accept en vraag of het bossrun is, ja en ze hebben die rod
oke groep bestaat uit
1x Rogue
2x Warrior
2x Shaman
had al iets van

maarja, meteen geleerd om Maraudon bossruns niet te doen met een persoon lager dan lvl 51 want die heeft een te grote aggro circel, waardoor je dus all die lizard creeps moet gaan bevechten omdat je er neit langs kan sneaken

resultaat 3 gold repairs (2x 10% 1x 25%@ spirithealer)
daarna maar een guildie geholpen met Zul Farrak (waar we ook een keer gewiped werden omdat we 1 patrol over het hoofd zagen
vanavond helaas geen tijd, morgen maar nog een keer proberen Maraudon en Sunken Temple
ook even 10G uitgegeven aan Respec en meteen 2H Axe + Mace gedropt
straks op lvl 60 maar de laatste respec doen
en ik heb me eerste onderdeel van de Elements set ^^ de riem
edit:
Net even US forums doorgelezen
vooralsnog lijkt mij het Honour system inderdaad een drama

Questing in contested practisch onmogelijk, gank galore
en de dishonour kills schijnen niet op te wegen tegen de Honour die je krijgt (quest en key NPC's geven niet genoeg dishonour om te voorkomen dat ze gekilled worde)
naja ik wacht het af
[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 20-04-2005 08:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mjah idd, ik las het ook-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 07:43:
Net even US forums doorgelezen
vooralsnog lijkt mij het Honour system inderdaad een drama
Questing in contested practisch onmogelijk, gank galore
en de dishonour kills schijnen niet op te wegen tegen de Honour die je krijgt (quest en key NPC's geven niet genoeg dishonour om te voorkomen dat ze gekilled worde)
naja ik wacht het af
Of warlocks/mages welke AOE class dan ook zijn vrijwel de enige die een beetje kills kunnen halen in grote raids..
Door de grote lag+lage FPS daar doen melee classes vrijwel niets, en de AOE classes hoeven alleen hun AOE button te spammen..
Ach.. we zullen vrijdag wel zien hoe 't er aan toe gaat met HKP
Gisteravond met een aantal lui WC in the barrens gedaan.op een gegeven moment dropt er een blauwe cloak dus ik krijg onderin het roll/pass schermpje, op het moment dat ik op roll klik krijg ik een melding in het scherm "This item binds on pickup" maar ik rol niet!
kan klikken op roll wat ik wil maar krijg constant die BOP melding in beeld na verloop van tijd is er een time-out waardoor ik automatisch pass vreselijk irritant
ik heb zelf het id dat het door cosmos komt. sinds de "grote" update van een tijd terug heb ik dit probleem in andere instances ook al gehad maar er nooit acht op geslagen. Sowiezo geeft cosmos ook andere foutmeldingen hier en daar sinds de grote update.
Iemand bekend met het probleem? enig id of et door een specifiek onderdeel van Cosmos komt? anders moet ik heel cosmos uitzetten... maja zitten zoveel handige dingen in

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
had ik ook zet de addon rollsafely uitChaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:37:
Ik heb een probleempje met het rollen op BOP items in instances (of iig in groups dus).
Gisteravond met een aantal lui WC in the barrens gedaan.op een gegeven moment dropt er een blauwe cloak dus ik krijg onderin het roll/pass schermpje, op het moment dat ik op roll klik krijg ik een melding in het scherm "This item binds on pickup" maar ik rol niet!![]()
kan klikken op roll wat ik wil maar krijg constant die BOP melding in beeld na verloop van tijd is er een time-out waardoor ik automatisch pass vreselijk irritant![]()
ik heb zelf het id dat het door cosmos komt. sinds de "grote" update van een tijd terug heb ik dit probleem in andere instances ook al gehad maar er nooit acht op geslagen. Sowiezo geeft cosmos ook andere foutmeldingen hier en daar sinds de grote update.
Iemand bekend met het probleem? enig id of et door een specifiek onderdeel van Cosmos komt? anders moet ik heel cosmos uitzetten... maja zitten zoveel handige dingen in
op welke level is maraudon (goed) te doen ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 08:46 ]
da's een waarschuwing dat je niet meteen op alles rolled, omdat je partymembers ook nog kans moeten hebben
Edit, aangezien de reactie hierboven...
Volgens mij is dit een beveiliging hoor, ik het het ook nogsteeds als ik een BoP item wil rollen...
Geen UI addons enzo...
[ Voor 40% gewijzigd door enira op 20-04-2005 08:45 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
als je even leest zie je dat hij niet kan looten, hij blijft telkens die message krijgen, maar kan niet rollen waardoor die uiteindelijk passed.jarnotjuh schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:44:
chaoss, dat hoort
da's een waarschuwing dat je niet meteen op alles rolled, omdat je partymembers ook nog kans moeten hebben
Edit, aangezien de reactie hierboven...
Volgens mij is dit een beveiliging hoor, ik het het ook nogsteeds als ik een BoP item wil rollen...
Geen UI addons enzo...
Het lijkt me duidelijk dat dit niet de bedoeling is
anyway: dat gurubashi arena event
Er was een topic op de forums over imbaladins die shielden en die chest looten (wat uiteraard niet kan, tenzij dat er misschien een vage bug is.. lijkt me sterk tho), iig al die mensen zeiken.. Toen kwam er ff een priest voorbij die vertelde dat die gewoon iedereen in de arena fearde en toen rustig de chest lootte.. hehe heerlijk
ik snap dat het zo "hoort" (volgens die mod dan) maar in mijn geval rolde ik dus simpelweg niet, terwijl ik toch minstens zoveel recht op die cloak had als de rest.
heb nu overigens 2 chars:
lvl 41night elf warrior op bloodscalp, heb iets van 50g, maar kan mezelf maar niet zover krijgen om er nog 40G bij te farmen voor mijn mount..... duurt zo lang en is zooooo saai.
daaranast heb ik een lvl 18 troll shaman... kvin die totems best leuk
[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 08:55 ]
* enira mompelt iets over ochtend, vroeg, slecht en slapen.

Dat gurubashi event zie ik wel zitten, keer met de guild erop af, met zijn 40en
Ben iig al blij dat de battlegrounds in een "instance part" afspelen, anders is de lag niet te overzien.
Maraudon = 45-50+Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:43:
[...]
had ik ook zet de addon rollsafely uit
op welke level is maraudon (goed) te doen ?
maar ik zou er pas aan beginnen als je op zjin minst lvl 48 bent
kan natuurlijk 3 topics van 40 bladzijden gaan doorlezen maja... kzit op mn werk
iemand enig id wanneer de patch met het honor systeem op de europe versies toegepast gaat worden? hopelijk gaat het geod werken als het eenmaal een beetje uitgebalanceerd is. Is er ook al iets bekend waneer de battlegrounds ingevoerd gaan worden?
[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 09:00 ]
Ik hoorde dat het bevestigt was, dat het aankomende vrijdag in de patch zat.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:59:
hmm door tijdgebrek dit topic een week niet gelezen... inmiddels alweer 2-3 topics verder en ben nu de draad wel kwijt wtf is het "gurubashi event"![]()
kan natuurlijk 3 topics van 40 bladzijden gaan doorlezen maja... kzit op mn werk
iemand enig id wanneer de patch met het honor systeem op de europe versies toegepast gaat worden? hopelijk gaat het geod werken als het eenmaal een beetje uitgebalanceerd is. Is er ook al iets bekend waneer de battlegrounds ingevoerd gaan worden?
Verwijderd
Ik krijg ook die melding maar ik kan dus gewoon op "Yes" of "No" klikken. Na een "Yes" wordt er gewoon gerolled.kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:50:
[...]
als je even leest zie je dat hij niet kan looten, hij blijft telkens die message krijgen, maar kan niet rollen waardoor die uiteindelijk passed.
Verwijderd
true, check de US forums als je wilt weten hoe het er daar nu aan toe gaatSpeedy55 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:03:
[...]
Ik hoorde dat het bevestigt was, dat het aankomende vrijdag in de patch zat.
Verwijderd
pvp honor: WARTIME!!!!
Oke, vorige patch zat zo'n melding er niet standaard in, daar kon je toen een AddOn voor downloaden die RollSafely(oid) heet en de melding geeft die er nu standaard in zit. Het probleem alleen is dat als je met de nieuwe patch RollSafely nog steeds gebruikt je dus niet op BoP items kan rollen omdat de AddOn conflict.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:06:
[...]
Ik krijg ook die melding maar ik kan dus gewoon op "Yes" of "No" klikken. Na een "Yes" wordt er gewoon gerolled.
Anyway Chaoss: gurubashi event is een event waar een chest wordt gespawned in de grote PvP arena in STV (dit gebeurt om de 3 uur), je zou de patch notes eens moeten lezen ofzo
mm ik hoop toch dat ze eerst de huidige bugs ( zoals lag ) fixen voordat ze 1.4 implementeren...Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:11:
US Servers zijn gisteren gepatcht met nieuwe systeem, dus wij krijgen die normaal vrijdag.
pvp honor: WARTIME!!!!
wat zou men vinden van een site als 'http://www.mywowpictures.com' waar je je screens kan uppen enzo?
[ Voor 16% gewijzigd door Webgnome op 20-04-2005 09:22 ]
eens in de zoveel tijd droppen ze een kist in een arena voor usa gasten midden in de nacht voor ons 9 uur ochtends ..Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:59:
hmm door tijdgebrek dit topic een week niet gelezen... inmiddels alweer 2-3 topics verder en ben nu de draad wel kwijt wtf is het "gurubashi event"
Gurubashi Arena Event: There is now a regular event in Gurubashi Arena in Stranglethorn Vale. Every three hours starting at midnight, a pirate will drop a chest in the center of the arena. The player who opens the chest first gets what's inside!
Gister UC ff ingeweest met men dwarven warrior.. was wel lachu op gegeven moment teveel Horde waardoor we niet fatsoenlijk meer konden rezzen
is die event alleen op pvp servers of ook ? Oh nee wacht stomme vraag. als je in die arena komt ben je pvp flagged....Binno schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:20:
[...]
eens in de zoveel tijd droppen ze een kist in een arena voor usa gasten midden in de nacht voor ons 9 uur ochtends ..
Gurubashi Arena Event: There is now a regular event in Gurubashi Arena in Stranglethorn Vale. Every three hours starting at midnight, a pirate will drop a chest in the center of the arena. The player who opens the chest first gets what's inside!
Gister UC ff ingeweest met men dwarven warrior.. was wel lachu op gegeven moment teveel Horde waardoor we niet fatsoenlijk meer konden rezzen
UD heeft een racial skill om Fear en al dat soort shit te negeren.........kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:50:
[...]
als je even leest zie je dat hij niet kan looten, hij blijft telkens die message krijgen, maar kan niet rollen waardoor die uiteindelijk passed.
anyway: dat gurubashi arena event
Er was een topic op de forums over imbaladins die shielden en die chest looten (wat uiteraard niet kan, tenzij dat er misschien een vage bug is.. lijkt me sterk tho), iig al die mensen zeiken.. Toen kwam er ff een priest voorbij die vertelde dat die gewoon iedereen in de arena fearde en toen rustig de chest lootte.. hehe heerlijk
Dus als er een UD bij die kist rondhangt werkt het nog niet
toch eens geen kijken daaro
edit: ow de patch notes van de komende patch... mjah die heb ik idd nog niet gelezen! kvon het zlef ook al raar dat het me in de vorige patch-notes niet opgevallen was
[ Voor 60% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 09:32 ]
Event zit pas in de volgende patch, die krijgen wij in de EU vrijdag (als het goed is) in de US is die dinsdag al gereleased.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:25:
hmmm ik loop al een hele tijd rond in STV nooit wat vand at event gemerkt! lol
toch eens geen kijken daaro
Dus nog even geduld, mits je op US speelt
Jep, voor de iritatie tegen warriors ed is dat.HTT-Thalan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:33:
Die fear he, das een gek iets. Als ik het opneem tegen defias thugs of throlls/gnolls, dan rennen ze altijd in 'fear' weg als ik aan de winnende hand ben. Als ik geen gun bij had gehad moest ik er voor elke kill achteraan gaan lopen rennen. Dit heb ik eerder nooit gehad. Hebben meer mensen dat? Ik ben rogue, dus ik heb geen fear skills oid.
Maar ze bedoelen de aanval Fear van Priests en Warlocks, waarmee je iemand kan laten wegrennen voor 10sec ofzo en nog steeds kan aanvallen.
In deel 8 van dit topic vroeg iemand dit ook, maar het antwoord kon ik niet vinden.
dat is een creature-eigen ding. Sommige beesten doen het wel ( wegrennen als ze bijna dood zijn ) en andere vechten door tot het bittere eind. Heeft verder NIKS met jou abilities te makenHTT-Thalan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:33:
Die fear he, das een gek iets. Als ik het opneem tegen defias thugs of throlls/gnolls, dan rennen ze altijd in 'fear' weg als ik aan de winnende hand ben. Als ik geen gun bij had gehad moest ik er voor elke kill achteraan gaan lopen rennen. Dit heb ik eerder nooit gehad. Hebben meer mensen dat? Ik ben rogue, dus ik heb geen fear skills oid.
Verwijderd
Execute 4the win dan.. gewoon ff timenHidde schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:35:
[...]
Jep, voor de iritatie tegen warriors ed is dat.
Maar ze bedoelen de aanval Fear van Priests en Warlocks, waarmee je iemand kan laten wegrennen voor 10sec ofzo en nog steeds kan aanvallen.
ach .. is toch leuk.. ben altijdin voor een partyVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:40:
hoezo je hebt toch een stun ability? een beetje warrior gebruikt dat in instances ook als ze weg gaan rennen, je wil tenslotte niet een hele groep mobs op je.
Meeste humanoids fleeen, meeste beesten en undead niet. Als Hunter maakt 't ook weinig voor me uit, bij humanoids time ik altijd aan 't eind een conc. shot zodat ze niet erg ver komen.Webgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:38:
dat is een creature-eigen ding. Sommige beesten doen het wel ( wegrennen als ze bijna dood zijn ) en andere vechten door tot het bittere eind. Heeft verder NIKS met jou abilities te maken
Niet in een instanceWebgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:46:
[...]
ach .. is toch leuk.. ben altijdin voor een party
Ik heb een ability om voorwerpen te enhancen.. Hoe werkt dat precies? Hoe gebruik je dat?
Verder heb ik een heel mooi vest gevonden. Echter kan ik deze niet dragen? Is er mogelijkheid dat ik een skill bij koop om toch dat vest te dragen? En het dragen van een zwaard? Is dat mogelijk, waar koop je dat soort mogelijkheden normaal?
http://www.xbmcfreak.nl/
Ja, nou, ik trek dan dus altijd mijn gun. Rete-effectiefHydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:50:
[...]
Meeste humanoids fleeen, meeste beesten en undead niet. Als Hunter maakt 't ook weinig voor me uit, bij humanoids time ik altijd aan 't eind een conc. shot zodat ze niet erg ver komen.
valt mee, ik probeer altijd execute te gebruiken als ze weg gaan rennen, soms zijn ze dan niet in 1x dood, maar heb ik ze sowiezo al een Deep wound en Rend gegeven... is wel lachen als ze na een paar stappen bloedend doodvallenHidde schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:35:
[...]
Jep, voor de iritatie tegen warriors ed is dat.
natuurlijk heeft een warrior ook wel een bow of gun, dus een schot in de rug is dan ook wel voldoende na een execute
Mensen smeken al om naar een PvE server te mogen. En dat is pas na 1 dag.
Wat een drama blijkt het te zijn. De enige mensen die het leuk vinden zijn de level 60ers
Maar goed, die wens ik veel plezier met hun level 60, want een Alt levelen zit er voorlopig niet in voor ze.
Dit dus.
In je boekje staat welke wapens je 'standaard' allemaal kan gebruiken. Er staat ook welke je kan gebruiken na een 'upgrade'. Deze upgrade houd in dat je naar een weapontrainer gaat ( in elke grote stad zit er wel 1 )) en daar voor geld die skill krijgt. Je moet die wel ontwikkelen het is dus niet zo dat als je bijv 2h swords leert en je hebt er een van 30dps, je direct ook zoveel damage doet. Dat gaat steeds beter tot je op een goede skill zit ( 150 ofzo ).Erhnam schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:54:
Vraagje.. Alles beetje nieuw voor mij..
Ik heb een ability om voorwerpen te enhancen.. Hoe werkt dat precies? Hoe gebruik je dat?
Verder heb ik een heel mooi vest gevonden. Echter kan ik deze niet dragen? Is er mogelijkheid dat ik een skill bij koop om toch dat vest te dragen? En het dragen van een zwaard? Is dat mogelijk, waar koop je dat soort mogelijkheden normaal?
Voor kleren kun je volgens mij alleen gaan lvlen. Ik kon op mijn lvl 40 bijvoorbeeld plate aan ( dwarf paladin ). Dat is echt veel cooler dan standaard mail
is dat met die pvp honor system? Daar waren toch regels ingestedl dat als je een te low iemand kilt dat je dan geen punten krijgt? ( heb me er neit echt in verdiept ). ik weet wel dat als dit ook gaat gebeuren op normale servers (vast wel). Dat hele honor system er van mij niet in hoeftFunkyTrip schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:02:
Oef! Als ik de US forums zo lees kan ik wel stoppen met mijn lvl 27 shaman. Die komt niet meer aan levelen toe. Nonstop gankfests. Alle befaamde raidtowns worden non-stop belegerd. Geen quest NPC leeft meer. Solo spelen hoeft niet, want op elke quest plek staan groepen gankers je op te wachten. Guilds campen de graveyards zodat je daar ook niet meer kan ressen.
Wat een drama blijkt het te zijn. De enige mensen die het leuk vinden zijn de level 60ers
Maar goed, die wens ik veel plezier met hun level 60, want een Alt levelen zit er voorlopig niet in voor ze.
[ Voor 32% gewijzigd door Webgnome op 20-04-2005 10:05 ]
Hamstring wilt z'n werk ook nog weleens doen voor minder rage-cost dan executeChaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:00:
[...]
valt mee, ik probeer altijd execute te gebruiken als ze weg gaan rennen, soms zijn ze dan niet in 1x dood, maar heb ik ze sowiezo al een Deep wound en Rend gegeven... is wel lachen als ze na een paar stappen bloedend doodvallen![]()
natuurlijk heeft een warrior ook wel een bow of gun, dus een schot in de rug is dan ook wel voldoende na een execute
Ik gebruik dit net even iets liever dan een execute als ik aan 't grinden ben
9 block betekent dat de base block 9 damage reduced, hier wordt echter ook nog een berekening met strength op gedaan waardoor je block hoger wordt naar mate je meer str hebt (als ik t goed hebGrrGrr schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:36:
Hoe zit het nu precies als er op een shield 9 block staat?
In deel 8 van dit topic vroeg iemand dit ook, maar het antwoord kon ik niet vinden.
[ Voor 28% gewijzigd door bcd87 op 20-04-2005 10:06 ]
Nu ze nog wel in 1 shot droppen wel ja, maar het klinkt alsof je je Evis niet goed timed. In een instance zijn runners dodelijk.HTT-Thalan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:58:
Ja, nou, ik trek dan dus altijd mijn gun. Rete-effectief
Als je nu eerst even verteld wat voor'n class je bent, en welk item je gevonden hebt. Ik kan zo niet ruiken of jij dat kan gebruiken ofwel?Erhnam schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:54:
Probeer het gewoon zelf eens even voordat je gaat klagen, over elke change wordt gewhined, vaak compleet overdreven.FunkyTrip schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:02:
[ Voor 70% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 10:21 ]
Hoezo? Ik gebruik mijn evis altijd al in het begin, ik doe Gouge - Backstab - Sinister - Evis en dan begin ik met steken ... 2 dolken. De lesser mobs zijn na de backstab meestal al dood, als hij goed uitgevoerd word, en de wat zwaardere creeps leggen het loodje meestal vanwege mijn gunshot, omdat ze wegrennen na de evis.Hydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:18:
[...]
Nu ze nog wel in 1 shot droppen wel ja, maar het klinkt alsof je je Evis niet goed timed. In een instance zijn runners dodelijk.
Ik weet dat ik met een gun relatief weinig schade doe, maar ik speel nog maar een paar dagen en ben nog niet erg goed in het timen van combo's en zou ook absoluut niet weten dat de beste manier van vechten is. Op het moment is het gewoon nog heel vet om die creeps met zoveel gemak af te maken
Normale servers kun je zelf kiezen of je pvp gaat of niet. Volgens mij zit er nog geen dishoner in, en honor krijg je al bij groene lvl's. En dat is volgens mij 8 a 9 lvl's onder je eigen lvl. Ben blij dat ik een rogue ben, maakt het allemaal wat eenvoudiger.Webgnome schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:03:
[...]
In je boekje staat welke wapens je 'standaard' allemaal kan gebruiken. Er staat ook welke je kan gebruiken na een 'upgrade'. Deze upgrade houd in dat je naar een weapontrainer gaat ( in elke grote stad zit er wel 1 )) en daar voor geld die skill krijgt. Je moet die wel ontwikkelen het is dus niet zo dat als je bijv 2h swords leert en je hebt er een van 30dps, je direct ook zoveel damage doet. Dat gaat steeds beter tot je op een goede skill zit ( 150 ofzo ).
Voor kleren kun je volgens mij alleen gaan lvlen. Ik kon op mijn lvl 40 bijvoorbeeld plate aan ( dwarf paladin ). Dat is echt veel cooler dan standaard mailEchter in je boekje staat dus welke soort armor je aan kan.
[...]
is dat met die pvp honor system? Daar waren toch regels ingestedl dat als je een te low iemand kilt dat je dan geen punten krijgt? ( heb me er neit echt in verdiept ). ik weet wel dat als dit ook gaat gebeuren op normale servers (vast wel). Dat hele honor system er van mij niet in hoeft
Wat ik denk dat het probleem wordt is dat je vaak geganked wordt tijdens het questen. Ik vraag me echter af of je ook honor krijgt als je iemand killed die al bezig is met een mob, want dan wordt het wel heel makkelijk voor een rogue. Ff wachten................ambush.
Dat is vet allemaal guards op de grondHydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 00:38:
Voor de mensen die denken dat er op de RP servers niet geraid wordt (was vanavond):
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow09.jpg
[...]
Dat is inderdaad waar, maar het ziet er naar uit dat er best wel reden is om te klagen. Ik heb screenshots gezien van hoe ongeveer elke non-neutral stad er in contested gebied uit ziet op 't moment, het zag er in ieder geval niet echt leuk uitHydra schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:18:
[...]
Probeer het gewoon zelf eens even voordat je gaat klagen, over elke change wordt gewhined, vaak compleet overdreven.
Maargoed we zien wel
Verwijderd
Tijdens t grinden met mn lvl 48 warrior gebruik ik net zo lief Execute. Heb mn furytalents zo goed als vol zitten, dus na een deathstrike (slag waarop vijand doodgaat) krijg ik voor 15 sec +100% damage op de eerstvolgende slag, aangezien dat minimaal op de 400 damage ligt, genereer ik genoeg rage om weer volledig van al mn skills gebruik te kunnen maken. Nog meer rage heb je als je charged op een vijand voor je m slaat!kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:04:
[...]
Hamstring wilt z'n werk ook nog weleens doen voor minder rage-cost dan execute
Ik gebruik dit net even iets liever dan een execute als ik aan 't grinden ben
ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat het honor systeem veel zou veranderen. low-lvl ganken zou immers toch geen nadeel met zich meebrengen... dus gebeurd het nog steeds.
eena frechts affect kan ik geen logica achter vinden. wat mij betreft mogen ze wel een of andere manier vinden om gewoon hnor punten af te trekken als je gaat low-lvl ganken als daar enmaal een goeie balans in zit kan het systeem best goed werken.
over het algemeen is het wel positef dat de eur servers alter gepatched worden dan de usa... we kijken een beetje de kat uit de boom, hoedanook denk ik dat het wel goed komt, als de GM's zien dat alle contested area's niet speelbaar meer zijn voor >50 dan doen ze er wel wat aan.
[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 10:34 ]
Ik ben inmiddels lvl 16 en speel op de frostwisper server, PVP. Ik begin ook een beetje te balen, ik wil gewoon lekker questen en zo nu en dan deelnemen aan een gevecht. Echt balen dat je niet eenmalig of zo je character kan overschrijven naar een PVE server of zo. Nou ja, ik kijk wel hoe het balletje gaat rollen...FunkyTrip schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:02:
Oef! Als ik de US forums zo lees kan ik wel stoppen met mijn lvl 27 shaman. Die komt niet meer aan levelen toe. Nonstop gankfests. Alle befaamde raidtowns worden non-stop belegerd. Geen quest NPC leeft meer. Solo spelen hoeft niet, want op elke quest plek staan groepen gankers je op te wachten. Guilds campen de graveyards zodat je daar ook niet meer kan ressen.
Wel een vraag. Ik weet inmiddels het verschil tussen PVE en PVP. Maar wat is het verschil tussen PVE en PVE-RP (Roleplaying).
Ik las ook dat op de PVP servers ook wel eens NPC's gekilled worden, die komen toch wel terug na verloop van tijd???
http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=340957
Op een zowel PVE als PVP server kun je altijd NPC van de andere of van de neutral kant aanvallen. Ze slaan wel terug, roepen hulp in en meer van dat soort ongein. Guards hebben een redelijk hoge spawn rate en staan best snel weer klaar om verder te vechten. Als een NPC dood is die je nodig hebt komt deze meestal weer na max vijf minuten terug. Tenzij hij door zijn dood gebugged is, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak.
[ Voor 43% gewijzigd door Yellow|A op 20-04-2005 10:40 ]
|{ brrr }] |
jah regelmatig, in crossroads waren vorige week ook een keer de helft van alles npc's gekilled... spawnen wel weer na verloop van tijd maar het is wel irritant als ik daar 10 minuten niets kan.... puur om het idX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:33:
Ik las ook dat op de PVP servers ook wel eens NPC's gekilled worden, die komen toch wel terug na verloop van tijd???
@yellow: er is een verschil tussen aangevallen "kunnen" worden. en constant geganked worden. als ik in eena vondje STV 2x aangevallen word ok geen probleem. maar af en toe hebben de horde daar echt van die buien dat ze constant alles ganken.
[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2005 10:42 ]
lv16 ben je zo johX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:33:
[...]
Ik ben inmiddels lvl 16 en speel op de frostwisper server, PVP. Ik begin ook een beetje te balen, ik wil gewoon lekker questen en zo nu en dan deelnemen aan een gevecht. Echt balen dat je niet eenmalig of zo je character kan overschrijven naar een PVE server of zo. Nou ja, ik kijk wel hoe het balletje gaat rollen...
Wel een vraag. Ik weet inmiddels het verschil tussen PVE en PVP. Maar wat is het verschil tussen PVE en PVE-RP (Roleplaying).
op een RP server wordt er in character gespeeld, dit wil zeggen dat voordat je begint je een karakter verzint met een verhaal er omheen, een geschiedenis etc. En je speelt dan alsof je dat karakter bent, je praat op de manier hoe je ras zou praten etc
[ Voor 6% gewijzigd door bcd87 op 20-04-2005 10:38 ]
Vervolgens word ik vanachteren gesneaked door een lvl 38 troll rogue, die mij met 1 klap afmaakt. Ik had ze daarvoor overigens al de toren in zien sneaken...
Moet wel zeggen dat ik die sneak ability van de rogue erg onrealistisch vind, aangezien ze ook hide kunnen gaan terwijl ze voor je staan...
Ga binnenkort denk eens een nieuw character beginnen, een Tauren ofzo
Uhuh, vuurballen schieten met je handen is dan weer iets realistischer natuurlijkNyarlathotep schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:38:
Gisteren zowaar mijn eerste aanvaring gehad met Horde spelers. Ik (lvl 33 gnome mage) was een quest aan het doen in Dustswallow Marsh, een of andere soldaat inrekenen. Met mijn lvl 33 is die quest echter net iets te moeilijk voor mij, dus zwaargewond droop ik af
Vervolgens word ik vanachteren gesneaked door een lvl 38 troll rogue, die mij met 1 klap afmaakt. Ik had ze daarvoor overigens al de toren in zien sneaken...
Moet wel zeggen dat ik die sneak ability van de rogue erg onrealistisch vind, aangezien ze ook hide kunnen gaan terwijl ze voor je staan...
Ga binnenkort denk eens een nieuw character beginnen, een Tauren ofzo
Roleplay:X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:33:
[...]

zit eigenlijk weinig verschil in
Dat zeg je precies goed, constante spanning, hoewel dit waarschijnlijk niet meer van toepassing is omdat je toch weet dat het PVP word... ik zie het welYellow|A schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:35:
Je zit toch juist op een PVP server voor de constante spanning dat je overal aangevallen kan worden en nergens veilig bent? Dat zeggen de meeste mensen over PVP in de PVE tegen PVP discussie. Het lijkt me dat het voor die mensen nu nog spannender is geworden toch. Leuk... succes
[ Voor 4% gewijzigd door QlimaX op 20-04-2005 10:43 ]
w00tSiNisTrAD schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:33:
Lol een rogue met een 2hander !
http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=340957
zo wil ik ook wel 5g verdienen, bestaan er nog meer van die dingen?
Verwijderd
Averechts effect.Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:30:
Als ik zo de reacies lees over het pvp honor systeem dan krijg ik het gevoel dat het een afregts effect heeft! waarom vraag ik me af?
ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat het honor systeem veel zou veranderen. low-lvl ganken zou immers toch geen nadeel met zich meebrengen... dus gebeurd het nog steeds.
eena frechts affect kan ik geen logica achter vinden. wat mij betreft mogen ze wel een of andere manier vinden om gewoon hnor punten af te trekken als je gaat low-lvl ganken als daar enmaal een goeie balans in zit kan het systeem best goed werken.
Wat een gezeur allemaal zeg! Lowlvl ganken wordt echt niet meer met dit systeem aangezien er geen reward voor is. Er zijn maar een x aantal spelers van alliance of horde, en zelfs als deze allemaal online zijn kunnen ze nooit al jullie dierbare stadjes raiden waar jij toevallig gaat questen, daarnaast wordt het lowlvl ganken juist minder in mijn ogen omdat de voor jou hogere lvl's zich zullen concentreren op raids en tegenstanders van hun lvl killen. Hier gaat ook tijd in zitten die ze normaal misschien zouden gebruiken om te lowlvl ganken.
Het enige waar ik me inderdaad zorgen over maak (is hierboven ook genoemd) is of het slachten van horde/alliance ook een honorpoint oplevert als deze aan het mobfighten was toen hij aangevallen werd...
Verwijderd
Nou, de ene persoon zit wel in zijn rol, de ander gewoon niet. Dat soort lui hoort er dan ook niet, dat is wel duidelijk. Het hangt altijd van de speler zelf af, niet van de server. Ik moet zeggen dat die gast best goed reageert op die vloekende sukkel.Binno schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:40:
[...]
Roleplay:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit er sterk over te denken ook naar een RP server te gaan, ook omdat ik questen het leukst vind. Ik heb /1 vaak uit staan, irriteer me er vaak aan. Zeker al die sukkels die na 1 seconde een quest ontvangen hebben meteen vragen waar alles is. Ga dan gewoon maar met google zoeken, als iemand echt een uur gezocht heeft, ok, dan kan 'ie antwoord krijgen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 10:54 ]
te uber gewoon die screenieBinno schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:40:
[...]
Roleplay:
[afbeelding]
[afbeelding]
ow ennuh geert
honour cap is 12 lvls dus veel plezier met lvlen als je op lvl 48 geganked wordt door een groep lvl 60'ers

echt die lvl cap moeten ze verandere
alleen honour als de persoon 2 lvls hoger of lager is
er is niets eervols aan als je als lvl 60 een lvl 48 neermaait met 4 slagen
en thottbot.com is ur friend dan..
voor mij blijft pvp toch leuker mede odmat ik al wat hoger level ben en strax me kan focussen op de horde ipv instances
En voor mensen die denken dat het zo gaat; maak je geen zorgenBinno schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:40:
Roleplay:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is zo irritant aan Tarren Mill, de respawn van die Deathguards is echt verschrikkelijk.De meeste horde spelers waren buiten Tarren Mill al afgeslacht, toen we eenmaal echt in Tarren Mill stonden, en ook de flightmaster afgemaakt hadden, ben ik er vandoor gegaan.
[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 20-04-2005 11:02 ]
Dat doet maar een heel klein deel van de RP gemeenschap. De meeste spelers op een RP zijn gewoon wat relaxter en vriendelijk. Op general chat zul je weinig gespam zien en praten over de paus en andere zaken wordt niet gewaardeerd in publieke chatkanalen.kEv4h schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:37:
[...]
lv16 ben je zo joh1 tot 2 dagen werk als je een beetje weet waar je moet zijn enzo
op een RP server wordt er in character gespeeld, dit wil zeggen dat voordat je begint je een karakter verzint met een verhaal er omheen, een geschiedenis etc. En je speelt dan alsof je dat karakter bent, je praat op de manier hoe je ras zou praten etc
Voor de rest hoef je niet te RPen ofzo. Gewoon vriendelijk blijven, geen afkortingen gebruiken. "would you like to group with me to kill those evil kobolds?" zeggen ipv "wanna group?" is voldoende.
Veel RPers zijn niet te beroerd om je te helpen, maar soms wordt het allemaal nogal langdradig omdat ze graag in karakter blijven. In ieder geval is qua chatten een RP server slecht voor je RSI
Dit dus.
Verwijderd
12 lvls! Is dat niet gewoon een stom gerucht? Heb je toevallig een bron? Dat zou wel heel naief zijn van blizzard, te denken dat het op die manier lekker gaat lopen...-=BoKKiE=- schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:58:
[...]
te uber gewoon die screenie
ow ennuh geert
honour cap is 12 lvls dus veel plezier met lvlen als je op lvl 48 geganked wordt door een groep lvl 60'ers
echt die lvl cap moeten ze verandere
alleen honour als de persoon 2 lvls hoger of lager is
er is niets eervols aan als je als lvl 60 een lvl 48 neermaait met 4 slagen
Enne, wat gebeurt er nou als je in Zul'farrak op die graven klikt? Durfde het gisteren toen je weg was niet aan er eentje aan te klikken
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 11:13 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Een groep van zo'n 25 mensen, waaronder 3 a 4 level 60's.
Er was weinig tegenstand, maar naarmate we daar langer waren kwamen er steeds meer en meer Horde, totdat we totaal teruggedreven waren, en zo werd Southshore ook maar even gelijk meegepakt door ze. We stonden echt te kijken van, waar halen ze die allemaal vandaan??
Al met al, own & get owned
Verwijderd
Dit is wel heel erg ja ... maar erg begrijpelijk!!!Hydra schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:17:
[...]
Ik merk het wel, WoW is zo leuk dat ik de neiging heb delen van m'n sociale leven d'r aan op te offeren. Ik geef bijvoorbeeld regelmatig een hockeytraining op om te gaan WoW-en, op vrijdagavond verzin ik wel eens een smoes om niet mee de stad in te gaan, en ik ging pre-WoW ook veel vaker iets met collega's doen. Op zondag ga ik wel eens meteen na de wedstrijd pleite in plaats van de blijven bieren. Bovendien wil ik, terwijl ik al weer een tijdje geen vriendin heb, voorlopig nog ff single blijven. In ieder geval totdat ik level 60 ben
OMG, ben best wel erg eigenlijk!
12 lvls is wat er op de US forums staatVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:08:
[...]
12 lvls! Is dat niet gewoon een stom gerucht? Heb je toevallig een bron? Dat zou wel heel naief zijn van blizzard, te denken dat het op die manier lekker gaat lopen...
Enne, wat gebeurt er nou als je in Zul'farrak op die graven klikt? Durfde het gisteren toen je weg was niet aan er eentje aan te klikken
als de kleuren hetzelfde werken als met mobs klopt dat inderdaad niet, maar dan nog is elk lvl verschil groter dan 3 imbalanced imho
graven in zul farrak spawnen 2 a 3 elites per graf
Als je een graf opent zitten er wat dingen in, maar er spawnen ook wat mobs..Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:08:
[...]
12 lvls! Is dat niet gewoon een stom gerucht? Heb je toevallig een bron? Dat zou wel heel naief zijn van blizzard, te denken dat het op die manier lekker gaat lopen...
Als je 1 voor 1 die graven opent is het best te doen.
Het probleem is alleen dat het vaak gebeurd dat er 2 of meer mensen tegelijk een graf openen en dat betekent meestal een whipe, daarom laten mensen die graven vaak links liggen
laatst 49 warrior (ik) tegen 44 priest.. tis dat er alliance in de buurt was maar hij liet me alle hoeken zien van het veld..Chaoss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:01:
wat bokkie zegt is wel een probleem... lvl cap van 12!!! jah duh dat is extreem gangend bevorderend... ben lvl 41 lvl 43+ is al geen match voor mij als warrior..
Dit dus.
Heb naast mijn warlock ook een paladin aangemaakt maar mis dus inderdaad het ranged aspect.Binno schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:22:
[...]
laatst 49 warrior (ik) tegen 44 priest.. tis dat er alliance in de buurt was maar hij liet me alle hoeken zien van het veld..
- Ruud
Dit topic is gesloten.