Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Dat heb ik dus nu met mijn alt, dat is een lvl 13 mage,

Foi wat een stukken lopen elke keer :) best gaar als je al dikke tijd op je mount met je andere karakter rondhuppelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Een mount zat er voor mij wel nooit inzitten. Tenzij ik een schaap of een konijn kan mounten. Want ik geloof niet dat je een paard zo makkelijk kunt verstoppen wanneer ik in de bossen stealthy op een enemy zit te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

lees is even wat rond op de WOW forums/guidelines/faq enzo.

Je kan niet eens stealth als je op een paard zit.
Zit je niet op je paard dan zie je hem ook niet. je summoned je mount dus je doet een spell en ploef daar is die, druk je nog een keer op die knop ploef dan is die weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:32:
Een mount zat er voor mij wel nooit inzitten. Tenzij ik een schaap of een konijn kan mounten. Want ik geloof niet dat je een paard zo makkelijk kunt verstoppen wanneer ik in de bossen stealthy op een enemy zit te wachten :P
Je kan afstappen hoor |:(

[ Voor 88% gewijzigd door Muppet op 19-04-2005 14:42 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:52:
[...]

Ik wil dit spel geheel zonder bots, macro's scripts, of wat dan ook spelen. Ik wil dus geen kaarten zien die al door iedereen explored zijn en geen tips over waar je wat kan krijgen.

Ik vind het veel leuker om dat gaandeweg uit te vinden. Weet ik het niet, dan vraag ik hier of in-game om hulp. Dat maakt het echter voor mij :)
Dan moet je dus eigenlijk ook niks vragen en echt zelf alles uitvogelen. Ik garandeer je dan wel dat er quests zullen zijn waar je dan nooit uit zult komen want thottbot.org heb je echt nodig soms tenzij je het leuk vindt 4 uur over 1 queststep te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
I understand what you think :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je met je mount anders even in een kuiltje gaan staan... Of achter een boom oid.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De patch notes lui: http://www.worldofwarcraf...notes/patch-05-04-08.html

PVP honour system zit erin! Vette rewards!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik hoop dat je een grapje maakt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat de nieuwe patch 1.4 in de US gereleased is...

Met het PvP Honor Systeem... iemand hier al ervaring mee misschien? Ben erg benieuwd vooral naar de rewards...

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/pvp/images/pvpmounts/kodo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Een mount zat er voor mij wel nooit inzitten. Tenzij ik een schaap of een konijn kan mounten.
Gadver...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
_/-\o_

kodo eic mount roeld hard :)

patch notes ja, zag het, hoop dat ze vrijdag hier komen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2005 15:09 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit taalgebruik is nergens voor nodig

ben nu gewoon al 2 uur bezig met het zoeken naar de kodo anna'chea....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

die kodo epic moet ik echt hebben :P zoooo wreed :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
lees aub even je handleiding door die je erbij kreeg.. daar staat alle basic info in doe je moet weten..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:09:
godverdomme.....

welcome to the world of warcraft.. sommige q's hebben gewoon tijd nodig...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:09:
godverdomme.....

Zoek nog wat mensen die ook op zoek zijn en group with them, en dan rondjes gaan lopen. Ik had hem met een paar minuten al. In het midden van Thunder Bluff en Red Rocks... Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Lol, ik zie het al voor me. Een UD Rogue met een konijntje om z'n ... :D (wat een dierenmishandeling weer :P)

En idd hopen dat die patch as. vrijdag er al is. Ga ik lekker naar Duskwood Alliance ganken :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Snappie88 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:12:
[...]

Lol, ik zie het al voor me. Een UD Rogue met een konijntje om z'n ... :D (wat een dierenmishandeling weer :P)

En idd hopen dat die patch as. vrijdag er al is. Ga ik lekker naar Duskwood Alliance ganken :9
Stoer man :S nee aan jou hebben we wat!! Mensen zoals jij zorgen ervoor dat honor systeem weer asap word weggehaald of aangepast dat mensen penalties krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, das heel erg koel.. zit nu nog op me werk, ben over een uurtje thuis.
Laat dan wel ff weten hoe dat honor systeem werkt :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:39
Snappie88 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:12:
[...]

Dan ga ik toch gewoon naar 1k Needles en daar Horde scum ganken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:12:
[...]

Zoek nog wat mensen die ook op zoek zijn en group with them, en dan rondjes gaan lopen. Ik had hem met een paar minuten al. In het midden van Thunder Bluff en Red Rocks... Good luck!
het word een beetje frusterend. ik ben er vandaag al 2 uur mee bezig en gister ook al minstens een uur. ik betaal toch geen kapitalen om stom rondjes te lopen....!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bah rewards van pvp honour systeem vereisen wel dat je die ranking waar dat item bij hoort wel behoudt dus stel je hebt net een nieuw item uit bv rank 5 en je gaat 3 weken op vakantie. Dan kom je terug en zit je terug in rank 2 en kan je die hogere items niet meer gebruiken, das echt dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Muppet schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:15:
[...]

Stoer man :S nee aan jou hebben we wat!! Mensen zoals jij zorgen ervoor dat honor systeem weer asap word weggehaald of aangepast dat mensen penalties krijgen!
das het enige minpunt :/

"war is coming"
Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:
Bah rewards van pvp honour systeem vereisen wel dat je die ranking waar dat item bij hoort wel behoudt dus stel je hebt net een nieuw item uit bv rank 5 en je gaat 3 weken op vakantie. Dan kom je terug en zit je terug in rank 2 en kan je die hogere items niet meer gebruiken, das echt dom!
vind ik juist goed :) op die manier zorg je ervoor dat je straks niet op battlegrounds zit met alleen maar mensen met ubergear

de pvp rewards zijn strepen, daar moet je voor werken, dit voorkomt dat mensen snel gaan rushen en dan op hun lauweren rusten :)

edit:
@Mcruler

op welke server zit je? als je op bloodscalp zit help ik je wel even :)

solo red je hem niet als je lager bent dan lvl 15 ofzo dacht ik, ben toch in de buurt van TB ben rodn 17:00 thuis :)

[ Voor 63% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2005 15:23 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
"toch geen kapitalen"

vind jij 13 euro per maand een kapitaal? :|, dan mag je wel eens wat aan je inkomsten gaan doen.
Drink per week 2 biertjes minder, klaar...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:
[...]

das het enige minpunt :/

"war is coming"
PvP is als horde zonder PvP aan te zetten alliance killen??

Ik weet nameljik niet op wat voor server ik speel.. erg he!! ik moet PvP aanzetten geld deze regeleling nou ook voor ons dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:46:
[...]
Dan moet je dus eigenlijk ook niks vragen en echt zelf alles uitvogelen. Ik garandeer je dan wel dat er quests zullen zijn waar je dan nooit uit zult komen want thottbot.org heb je echt nodig soms tenzij je het leuk vindt 4 uur over 1 queststep te doen.
No offense hoor, maar wat een onzin. Bij elke quest staat er (meestal) duidelijk in je questlog wat je moet doen, en waar je het kan vinden. Het is gewoon een kwestie van lezen. Het duurt inderdaad wat langer dan de 5 minuten die je ervoor nodig hebt als je Thottbot gebruikt, maar als je voor elke quest Thott gaat gebruiken is er echt geen zak aan imho.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben weer helemaal blij.. ik heb dat ***beest eindelijk geslacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Muppet schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:15:
[...]

Zou het? Want dan ga ik 24/7 mensen campen! Net zo lang tot Blizzard besluit om penalties te geven als je greys afmaakt! Pas dan is het Honor System uitgebalanceerd!

En inderdaad, War if Comming. Dus niet in je eentje in STV rondlopen (in PvP-servers dan). Vooral die chest in die Arena lijkt me een leuk gedeelte. Kan je ook je medespelers afmaken voor de verandering!

Alleen wanneer komen die Battlegrounds nou eigenlijk? Hoopte dat die ook in de volgende patch zou zitten.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:39
Wanneer wordt het nu eens tijd dat de EU servers eeder een update krijgen dan de US servers?
Ik weet dat de US servers al langer up zijn, maar het lijkt of wij steeds achter de feiten aanlopen!

-

Nadat ik mijn mount heb gekocht heb ik dus 35s over, enige goede ideeen om snel aan geld te komen? Gorilla's grinden in STV begin in namelijk een beetje beu te worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:
Ik ben benieuwd wat je daar dan wel niet voor moet doen, in exacte aantallen kills e.d., om die honour te behouden. Ik beleef veel lol aan het scouten, questen en mobben, en ik heb tot nu toe nog geen enkele orc om zeep geholpen. Als dat een vereiste word om honour te verdienen, en zo je items te kunnen blijven gebruiken, is de lol er snel van af. Of mis ik iets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dutchy007 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:30:
Wanneer wordt het nu eens tijd dat de EU servers eeder een update krijgen dan de US servers?
Ik weet dat de US servers al langer up zijn, maar het lijkt of wij steeds achter de feiten aanlopen!

-

Nadat ik mijn mount heb gekocht heb ik dus 35s over, enige goede ideeen om snel aan geld te komen? Gorilla's grinden in STV begin in namelijk een beetje beu te worden :).
Probeer goede items te maken met je profession, dus dure guns of zwaarden, en verkoop die op de veiling, dan kan je goed geld maken lijkt me. Ik heb al vaker goed geld gemaakt als lvl <10 rogue door mijn lederen armor te verkopen aan anderen, plus dat elke mage, hunter, warrior of paladin erg blij is met een boost kit voor zijn armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste maand krijg je gratis. Echter, om een account aan te maken moet je wel alvast het nummer van je Creditcard of van je Gamecard invoeren.
uh, kun je dit ook overslaan?

Ik heb nu het spel geinstalled en vraagt ie dus bij account aanmaken voor die gamecard code.
En nu heb ik nog geen gamecard.

waarschijnlijk wordt dit eerst een gamecard halen denk :(

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 19-04-2005 15:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
US servers hebben hun update op dinsdag, Europa op vrijdag, zoveel loop je niet achter de feiten aan :P.

En PvP Honor wordt leuk, ik denk dat mensen automatisch wel anderen van ongeveer hetzelfde level gaan opzoeken, anders doe je echt moeite voor niks. Voor het honor-systeem deed je moeite voor niks, bij welk level tegenstander dan ook.

Al ga ik denk ik wel ff wegblijven uit Hillbrad Foothills. Daar is 't als voor een level29 druid als ik niet gezellig :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maconoid
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 12:32
In de TS is te lezen:

Kan ik de client alvast downloaden?
De client is officieel te downloaden via de Blizzard Site of hier.

Na een hele speurtocht over de website van Blizzard kan ik echter helemaal geen client vinden, alleen patches. En hetzelfde geldt voor die torrentsite.

Dus als ik het goed begrijp moet je nog steeds het spelkopen in de winkel voor 50 euro met 1 maand gratis.

Klopt dit of snap ik er helemaal niks van?

Maconoid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

LiToKi schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:34:
US servers hebben hun update op dinsdag, Europa op vrijdag, zoveel loop je niet achter de feiten aan :P.

En PvP Honor wordt leuk, ik denk dat mensen automatisch wel anderen van ongeveer hetzelfde level gaan opzoeken, anders doe je echt moeite voor niks. Voor het honor-systeem deed je moeite voor niks, bij welk level tegenstander dan ook.

Al ga ik denk ik wel ff wegblijven uit Hillbrad Foothills. Daar is 't als voor een level29 druid als ik niet gezellig :/.
Jij klaagt op level 29? Ik haal Ironforge waarschijnlijk niet eens te voet, met mijn level 14, als ik met de gryphon rider de beesten zie die ik nu veilig voorblij vlieg, ben ik blij dat ik niet hoefde te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:33:
[...]

uh, kun je dit ook overslaan?

Ik heb nu het spel geinstalled en vraagt ie dus bij account aanmaken voor die gamecard code.
En nu heb ik nog geen gamecard.

waarschijnlijk wordt dit eerst een gamecard halen denk :(
Zeg dat je uit Duitsland komt en kies dan voor betaling via ELV, je kan dan gewoon een nummer invullen, wordt niet gecontroleerd en kan afaik ook niet als fraude beschouwd worden. Daarna als je account geregd is je land veranderen naar Nederland, en je bent klaar. Alleen zorgen dat je op tijd een gamecard toevoegd, anders wordt je account geclosed omdat er geen geld afgeschreven kan worden. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

Probeer eens schildpadjes te grinden op het strand van Tanaris. Als je skinning hebt, hou je er nog leuke turtle scales aan over ook. Mijn broertje had in 1 uur tijd twee blue items uit de drops van die beestjes. Wellicht een beetje geluk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Will schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:37:
[...]

Zeg dat je uit Duitsland komt en kies dan voor betaling via ELV, je kan dan gewoon een nummer invullen, wordt niet gecontroleerd en kan afaik ook niet als fraude beschouwd worden. Daarna als je account geregd is je land veranderen naar Nederland, en je bent klaar. Alleen zorgen dat je op tijd een gamecard toevoegd, anders wordt je account geclosed omdat er geen geld afgeschreven kan worden. :)
En het maakt niet uit wat voor nummer?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:39:
[...]

Probeer eens schildpadjes te grinden op het strand van Tanaris. Als je skinning hebt, hou je er nog leuke turtle scales aan over ook. Mijn broertje had in 1 uur tijd twee blue items uit de drops van die beestjes. Wellicht een beetje geluk....
Is dat tanaris strand nog alliance gebied? Het zal waarschijnlijk te gevaarlijk zijn om er zelf heen te reizen, maar ik kan natuurlijk altijd de lijken skinnen die mijn voorgangers afmaken, turtle scales zijn voor mij heel nuttig om armor te maken met leatherworking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

-

Je loopt altijd 3 dagen achter, wat een ramp zeg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

maconoid schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:35:
In de TS is te lezen:

Kan ik de client alvast downloaden?
De client is officieel te downloaden via de Blizzard Site of hier.

Na een hele speurtocht over de website van Blizzard kan ik echter helemaal geen client vinden, alleen patches. En hetzelfde geldt voor die torrentsite.

Dus als ik het goed begrijp moet je nog steeds het spelkopen in de winkel voor 50 euro met 1 maand gratis.

Klopt dit of snap ik er helemaal niks van?
Klopt. Volgens mij is dat stukje nog uit de tijd dat WoW Beta was, en je wel de client kon downloaden. Want nu is inderdaad nergens het spel (ook geen Demo) te downloaden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
The Will schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:21:
[...]

No offense hoor, maar wat een onzin. Bij elke quest staat er (meestal) duidelijk in je questlog wat je moet doen, en waar je het kan vinden. Het is gewoon een kwestie van lezen. Het duurt inderdaad wat langer dan de 5 minuten die je ervoor nodig hebt als je Thottbot gebruikt, maar als je voor elke quest Thott gaat gebruiken is er echt geen zak aan imho.
Das niet waar. Er zijn wel degelijk bepaalde quests waar er echt geen tip wordt gegeven over waar je moet zoeken. No nonsence dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:43:
[...]

Is dat tanaris strand nog alliance gebied? Het zal waarschijnlijk te gevaarlijk zijn om er zelf heen te reizen, maar ik kan natuurlijk altijd de lijken skinnen die mijn voorgangers afmaken, turtle scales zijn voor mij heel nuttig om armor te maken met leatherworking :P
Ach, gewoon proberen Thalan. Ik denk wel dat je er kan komen. En als je afgemaakt wordt, moet je ff iets verder doorlopen na je resurrecten, maar dan smokkel je toch lekker een paar stappen. Dus als je nu level 14 bent kun je het wel proberen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:36:
Jij klaagt op level 29? Ik haal Ironforge waarschijnlijk niet eens te voet, met mijn level 14, als ik met de gryphon rider de beesten zie die ik nu veilig voorblij vlieg, ben ik blij dat ik niet hoefde te lopen :P
Hij heeft het over andere spelers, niet over mobs.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:43:
Tanaris is contested, en een 40-50 gebied, dat kun je dus wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:49:
[...]

Ach, gewoon proberen Thalan. Ik denk wel dat je er kan komen. En als je afgemaakt wordt, moet je ff iets verder doorlopen na je resurrecten, maar dan smokkel je toch lekker een paar stappen. Dus als je nu level 14 bent kun je het wel proberen... O-)
En jij gaat mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier ervaring met een langzamere breedband verbinding?
ben benieuwt hoe het daar op gaat(lag etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met jou? Jij bent DE reden waarom ik Horde ben.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Snappie88 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:27:
[...]

Zou het? Want dan ga ik 24/7 mensen campen! Net zo lang tot Blizzard besluit om penalties te geven als je greys afmaakt! Pas dan is het Honor System uitgebalanceerd!

En inderdaad, War if Comming. Dus niet in je eentje in STV rondlopen (in PvP-servers dan). Vooral die chest in die Arena lijkt me een leuk gedeelte. Kan je ook je medespelers afmaken voor de verandering!

Alleen wanneer komen die Battlegrounds nou eigenlijk? Hoopte dat die ook in de volgende patch zou zitten.
heel leuk maar voor gray lui krijg je (gelukkig) GEEN honor.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]
Das niet waar. Er zijn wel degelijk bepaalde quests waar er echt geen tip wordt gegeven over waar je moet zoeken. No nonsence dus.
Wat op zich goed is :). Een beetje nadenken mag toch wel? .... maar je krijgt toch om de haverklap mensen die vragen "waar is dit? waar kan ik die vinden?" .... echt best veel mensen die 5 seconden na een quest uberhaupt gelezen te hebben vragen waar het is .... where's the fun in that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus we krijgen "honor" maar geen Battlegrounds? :(

ofwel, we krijgen een gankfest in elke Contested Area.

ofwel, iedereen die level 50-59 is heeft geen schijn van kans meer om te levelen omdat alle level 60s die zich vervelen graag een simpele kill zoeken voor een paar honor points.

ofwel, iedereen gaat rondhangen in gebieden 5-10 levels onder zich voor een paar simpele honor points.

Fuck :(

Ik had de hoop dat hardcore PvPers zich tot de BGs zouden beperken...maar aangezien die nog niet geimplementeerd zijn verwacht ik dat Shadow Moon een gankhell gaat worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:vind ik juist goed :) op die manier zorg je ervoor dat je straks niet op battlegrounds zit met alleen maar mensen met ubergear

de pvp rewards zijn strepen, daar moet je voor werken, dit voorkomt dat mensen snel gaan rushen en dan op hun lauweren rusten :)
In dat geval kan ik dus beter alleen de laagste 2 rank items nemen en verder gewoon shadowcraft set farmen. Als je es een keer niet wil pvpén of een tijd met het spel kapt, je begint weer, moet je dus ook direct een andere backup set hebben voor je gear omdat je rank 10 items niet meer werken. Das dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:56:
Dus we krijgen "honor" maar geen Battlegrounds? :(

ofwel, we krijgen een gankfest in elke Contested Area.

ofwel, iedereen die level 50-59 is heeft geen schijn van kans meer om te levelen omdat alle level 60s die zich vervelen graag een simpele kill zoeken voor een paar honor points.

ofwel, iedereen gaat rondhangen in gebieden 5-10 levels onder zich voor een paar simpele honor points.

Fuck :(

Ik had de hoop dat hardcore PvPers zich tot de BGs zouden beperken...maar aangezien die nog niet geimplementeerd zijn verwacht ik dat Shadow Moon een gankhell gaat worden. :(
Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Hoe hoger het lvl van je opponent, des meer punten. lvl 60 lui zullen echt wel proberen andere lvl 60's om te leggen. Verder is er een penalty als je heel veel dezelfde persoon killed in de zin dat je steeds minder punten voor die kill krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Amerikaanse servers zijn net down gegaan, en ik moet dus 6 uur wachten -_-

naja het is niet anders. Wanneer de servers weer online komen ga ik met mijn guild jagen op de Arcane Brilliance voor onze mages (ben ik er een van =D). AB zal ons een hoop bufftijd/mana schelen op onze volgende Molten Core raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GSF-JohnDoe schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:04:
Amerikaanse servers zijn net down gegaan, en ik moet dus 6 uur wachten -_-

naja het is niet anders. Wanneer de servers weer online komen ga ik met mijn guild jagen op de Arcane Brilliance voor onze mages (ben ik er een van =D). AB zal ons een hoop bufftijd/mana schelen op onze volgende Molten Core raid :)
Hey,

op welke server speel je ? En wat is precies die Arcane Brilliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:43:
[...]

En het maakt niet uit wat voor nummer?
Dus ik moet hier maar wat invullen:
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/Pictures/paymentwow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Hoe hoger het lvl van je opponent, des meer punten. lvl 60 lui zullen echt wel proberen andere lvl 60's om te leggen.
Tuurlijk niet. Als ze iemand van level 55 afmaken, is dat vrijwel zeker een sure kill, dus zeker honor points. Een level 60 kan hun verslaan, dus alleen de echt goede spelers of de spelers die al ubergear hebben zullen same level vechten, de iets mindere spelers zullen daar wegblijven en zullen naar iets lager level gebieden gaan om honor the farmen met beperkte risico's.

Het werkt net als in PvE. Snel en zonder downtime greens grinden levert meer XP per uur op dan langzaam en met veel downtime reds grinden. Zal met PvP hoogstwaarschijnlijk niet anders zijn. Tuurlijk zijn je punten per kill minder, maar je killt veel meer per tijdseenheid.

En zelfs als iedereen netjes enkel yellows aanvalt, zullen dat in de regel ook gankfestijnen zijn van 5 tegen 1. Kan je niet verliezen, dus simpel wat honor points. Ik verwacht iig nog minder eerlijke gevechten meer als nu het geval is. De potentie om honor te farmen met snelle, oneerlijke gevechten is extreem hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]
Welke dan? Ben pas één quest tegen gekomen waarbij niet letterlijk werd gezegd waar diegene zat, dat was namelijk de ring quest uit Gnomeregan, maar als je daar een beetje bij nadacht was het ook makkelijk uit te vinden.

Edit: @Rakkerzero: Ja, dat is iig wat ik heb gedaan. Geen gezeik over gehad, alleen bij account management staat dat m'n bank account info niet klopt, maar dat is niet van belang als je gamecards gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door The Will op 19-04-2005 16:15 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Will schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:13:
Edit: @Rakkerzero: Ja, dat is iig wat ik heb gedaan. Geen gezeik over gehad, alleen bij account management staat dat m'n bank account info niet klopt, maar dat is niet van belang als je gamecards gebruikt.
Nou dan ga ik dat ook maar doen. thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maconoid
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 12:32
OkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]

Klopt. Volgens mij is dat stukje nog uit de tijd dat WoW Beta was, en je wel de client kon downloaden. Want nu is inderdaad nergens het spel (ook geen Demo) te downloaden.
Hoe zit het dan, kan je het spel kopen en dan wel met twee mensen op een apart account spelen? Of moet echt iedere speler 50 euro neerleggen?

[ Voor 29% gewijzigd door Maconoid op 19-04-2005 16:20 ]

Maconoid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

maconoid schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:19:
[...]

Hoe zit het dan, kan je het spel kopen en dan wel met twee mensen op een apart account spelen? Of moet echt iedere speler 50 euro neerleggen?
Lees anders ff het e.e.a. door op wow-europe.com ofzo.. natuurlijk moet je per speler betalen voor een serienummer (per doos 1), zou wat zijn dat als 50 mensen samen 1 doos kopen en dan elk onder 1 char gaan spelen.. |:(
Je kan wel 1 diskset gebruiken op meerdere pc's en dan per account spelen..

[ Voor 19% gewijzigd door m0nk op 19-04-2005 16:23 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:17:
[...]

Nou dan ga ik dat ook maar doen. thanx.
Nou ik heb geprobeerd zomaar wat te in te vullen, maar dat gaat dus niet werken.
Dan geeft ie aan dat de bank gegevens niet gevalideerd zijn. :(
Dan morgen maar een gamecard halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het achterlijke is dus dat je in principe gewoon de game van iemand kan kopieren en dan met je eigen account gewoon spelen. Staat in de manual over hoe je de 10-day free guest-pass kan gebruiken. Daar staat:
  1. Give a friend this Guest Pass Key
  2. Loan your friend your Game CDs to install WoW on his/her machine. (your friend will not need the CDs to play after the installation)
  3. Have your friend enter the Guest Pass Key when prompted during the installation process. (the Key can only be used once)
  4. Your friend will have 10 days of free acces to WoW
Hieruit maak ik dus op dat je de CDs niet nodig hebt. Je hoeft alleen te zorgen dat je een account heb. Maar om die te krijgen moet je d8 ik gewoon de game met CDs voor E45 kopen. Dus daar schiet je weinig mee op :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:27:
Het achterlijke is dus dat je in principe gewoon de game van iemand kan kopieren en dan met je eigen account gewoon spelen. Staat in de manual over hoe je de 10-day free guest-pass kan gebruiken. Daar staat:
  1. Give a friend this Guest Pass Key
  2. Loan your friend your Game CDs to install WoW on his/her machine. (your friend will not need the CDs to play after the installation)
  3. Have your friend enter the Guest Pass Key when prompted during the installation process. (the Key can only be used once)
  4. Your friend will have 10 days of free acces to WoW
Hieruit maak ik dus op dat je de CDs niet nodig hebt. Je hoeft alleen te zorgen dat je een account heb. Maar om die te krijgen moet je d8 ik gewoon de game met CDs voor E45 kopen. Dus daar schiet je weinig mee op :9
Je betaalt dus idd het grootste gedeelte voor de serial, want dat is per account gebonden.

Anyway:

Ik ben bijna level 40, en ik vroeg me af welke mount ik zou nemen, dit zou veel gemakkelijker gaan als er misschien ergens plaatjes staan van hoe de mounts eruit zien.
Dus wie heeft er een site voor me met plaatjes van de mounts

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:
[...]

het word een beetje frusterend. ik ben er vandaag al 2 uur mee bezig en gister ook al minstens een uur. ik betaal toch geen kapitalen om stom rondjes te lopen....!!!
Sorry hoor maar als je de Quest log goed leest loop je zowat in 1 keer naar de plek waar die Kodo rondloopt. Als je over deze quest al 3 uur doet wens ik je nog veel sterkte met de rest van WoW :D

Of je moet net pech hebben dat hij constant wordt afgemaakt door alle nieuwe spelers maar dan nog moet het niet zo moeilijk zijn om een group te vinden lijkt me.
Dat is bij elke MMO het geval. Daarom was het ook zo jammer dat je verplicht op een doosje moest gaan zitten wachten bij de release, geef mij gewoon een key das meer dan genoeg. De client op CD is toch altijd verouderd.

[ Voor 27% gewijzigd door Ace op 19-04-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds, zaterdag, na veel moeite in het verkrijgen, ook in bezit van WOW, en bevalt echt goed.
Nu heeft mijn vriendin het akelige plan opgevat om er ook aan te beginnen en ben ik ongeloofelijk bang dat deze mevrouw ook haar eigen WOW versie wil hebben.

Mijn vraag is dus aangezien ik grote moeite had om nog een versie te krijgen of iemand een versie voor mij weet in de regio Haarlem/Hoofddorp ofwel regio Den Haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

keldon schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:37:
[...]

Sorry hoor maar als je de Quest log goed leest loop je zowat in 1 keer naar de plek waar die Kodo rondloopt. Als je over deze quest al 3 uur doet wens ik je nog veel sterkte met de rest van WoW :D

Of je moet net pech hebben dat hij constant wordt afgemaakt door alle nieuwe spelers maar dan nog moet het niet zo moeilijk zijn om een group te vinden lijkt me.
Als je topic leest zie je dat het hem al gelukt is. Maar toch bedankt voor die opbeurende woorden voor hem.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:34:
[...]
Anyway:

Ik ben bijna level 40, en ik vroeg me af welke mount ik zou nemen, dit zou veel gemakkelijker gaan als er misschien ergens plaatjes staan van hoe de mounts eruit zien.
Dus wie heeft er een site voor me met plaatjes van de mounts
Tenzij je Exhalted bent . . wat me sterk lijkt . . kan je alleen maar mounts kiezen van je eigen Faction. Dus loop gewoon naar de "stal" toe en je ziet ze ingame staan. Kan geen screenshot tegenop.

[ Voor 33% gewijzigd door Muppet op 19-04-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Na 24 uur mag je je vraag herhalen. Na 3 uur is toch echt te snel

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb een 24"je besteld... Ondersteunt WoW ook breedbeeld resoluties?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij je graag alles zelf wilt uitzoeken gebruik je toch gewoon de erg goede info sites die er zijn:

www.thottbot.com
www.allakhazam.com
www.goblinworkshop.com

Als je de naam van de quest intypt in google krijg je ook zeer zeker deze 3 sites voorgeschoteld. evt zet je nog "warcraft" in je search.

Staat op die sites precies aangegeven waar je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien ik eerst een Gamecard nodig heb om te kunnen spelen.
Via het truucje werkt het niet.
Ga ik dus maar mn guestpass gebruiken om even te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:58:
Ga ik dus maar mn guestpass gebruiken om even te kunnen spelen.
Nogal zonde, bovendien kun je de characters niet transferren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 00:01
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:39:
Sinds, zaterdag, na veel moeite in het verkrijgen, ook in bezit van WOW, en bevalt echt goed.
Nu heeft mijn vriendin het akelige plan opgevat om er ook aan te beginnen en ben ik ongeloofelijk bang dat deze mevrouw ook haar eigen WOW versie wil hebben.

Mijn vraag is dus aangezien ik grote moeite had om nog een versie te krijgen of iemand een versie voor mij weet in de regio Haarlem/Hoofddorp ofwel regio Den Haag?
Ik neem aan dat je danwel bedoelt en niet ofwel, Haarlem/Hoofddorp is niet echt de regio Den Haag :P

Vrijdag hadden ze bij de Dixons in de Megastores (Den Haag dus) nog 1 exemplaar liggen (behalve de ene die ik meenam). Je zou ze even kunnen bellen...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:00:
[...]

Uiteindelijk heb je daar ook net als een gewoon account credit card gegevens nodig, dus ben ik weer terug bij af :(
Dus die Guestpass heb ik nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 00:01
Hydra schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:00:
[...]

Misschien lees ik het niet goed hoor maar volgens mij werkt het zo:
Je begint met zo'n guest-pass en maakt een char aan. Na 10 dagen voer je je "echte" serial in en houd je je characters gewoon...

Edit: dan moet je natuurlijk wel beginnen met je guest-pass en daarna pas verder gaan met je "echte" serial. Weet niet of dat voor jou al te laat is.

[ Voor 19% gewijzigd door posttoast op 19-04-2005 17:14 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:45:
Ik heb een 24"je besteld... Ondersteunt WoW ook breedbeeld resoluties?
Ik speel em op 1440x900, moet eerlijk zeggen dat breedbeeld gemakkelijker speelt. (Het scheelt een stukje om je kijken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:15:
[...]

Ik speel em op 1440x900, moet eerlijk zeggen dat breedbeeld gemakkelijker speelt. (Het scheelt een stukje om je kijken :P )
Nietwaar, je ziet evenveel als een 4:3 scherm, alleen op een 16:9 scherm zijn de verhoudingen anders.

Immers: Je fov wordt niet aangepast aan je resolutie, maar je beeldweergave wordt aangepast aan je fov.

Gisteren had ik ook deze vraag gesteld, geen reactie (helaas). Vandaar nog een laatste poging, mocht die falen dan neem ik aan dat er geen lvl 45+ priests zijn op bloodscalp of deze niet willen/kunnen helpen :D

Zijn er lvl 45+ priests die mij en mijn party vanavond willen helpen bij een Zul'farrak run?
Toelichting: Het is erg lastig een goede party te vinden, ik heb nu een lvl 54 mage die AoE kan spammen op de mass non-elite mobs die je op de trap lastig vallen, maar alleen een priest kan ervoor zorgen dat de mage lang genoeg leeft om deze quest succesvol af te ronden.

Ik ben al 4 dagen bezig een priest te vinden, maar of ik loop ze steeds mis, of er is geen animo voor :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor deze misschien nogal stomme vraag, maar ik kon het echt zo snel niet vinden en heb ook niet zoveel trek om 27 delen van het forum door te bladeren.

Maar op welke servers zitten de GoT guilds momenteel, ikzelf speel met een op het moment level 42 undead mage op Bladefist en een level 8 human mage op Burning Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:05:
Sorry voor deze misschien nogal stomme vraag, maar ik kon het echt zo snel niet vinden en heb ook niet zoveel trek om 27 delen van het forum door te bladeren.

Maar op welke servers zitten de GoT guilds momenteel, ikzelf speel met een op het moment level 42 undead mage op Bladefist en een level 8 human mage op Burning Legion.
Bloodscalp

En dat zal ook nog wel even zo blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, misschien dat ik daar ook maar eens een charactertje aanmaak...
Hoe is de speelbaarheid daar, op bladefist namelijk nogal vaak last van lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Joy, level 41 en eindelijk m'n mount, erg veel runs op SM gedaan de laatste dagen voor goud en met een kleine lening van 2 goud 30 zilver was ik er :) (die is inmiddels alweer bijna afbetaald)

En aspect of the pack is erg handig als je met de groep de instance uit wil rennen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:28:
Ah oke, misschien dat ik daar ook maar eens een charactertje aanmaak...
Hoe is de speelbaarheid daar, op bladefist namelijk nogal vaak last van lag...
Meestal wel prima, tussen de 80 en 190, maar ik weet niet of dat nu ook nog zo is ivm veel nieuwe spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb een probleem met mijn videokaart / instellingen denk ik... Ik zie namelijk het volgende regelmatig. Iemand dit probleem al eens gehad? Op het WoW forum vond ik hier ook niets over terug.. :?

Afbeeldingslocatie: http://www.azwart.nl/tmp/got/wow-vage-graphics.jpg

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
:'( :'( :'(

het is zover...ik ben nu ook slachtoffer geworden van World of Warcraft...

En ik heb alleen nog maar een account aangemaakt.

Nu moet ik een server kiezen, the horror! Waar zal ik eens mee beginnen xD

Hoop jullie te zien ingame ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashman schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:48:
:'( :'( :'(

het is zover...ik ben nu ook slachtoffer geworden van World of Warcraft...

En ik heb alleen nog maar een account aangemaakt.

Nu moet ik een server kiezen, the horror! Waar zal ik eens mee beginnen xD

Hoop jullie te zien ingame ;)
De meeste tweakers zitten op bloodscalp, maar als je er zeker van wil zijn nooit in een wachtrij te hoeven staan dan moet je een low populated server kiezen (over het algemeen zijn de pingsnelheden daar ook beter).

Welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
OkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:
Ik heb een probleem met mijn videokaart / instellingen denk ik... Ik zie namelijk het volgende regelmatig. Iemand dit probleem al eens gehad? Op het WoW forum vond ik hier ook niets over terug.. :?

[afbeelding]
Artefacten. Meestal geen goed teken. Heb je je videokaart overgeklokt? Heb je de nieuwste (of in ieder geval nieuwere drivers) voor je kaart? Heb je dit ook al eens in andere games gehad? Is de kaart nieuw en heb je dus nog garantie?
Eerste indruk (maar dat hoeft dus niet, zul je even moeten vaststellen) is dat er of iets mis is met de snelheid (dus overgeklokt), warmte problemen (kaart, dus GPU en/of geheugen wordt te warm), GPU of geheugen is (gedeeltelijk) stuk. Allen dus hardwarematig. Maar je kunt dus even andere drivers proberen eventueel ook even je drivers controleren voor je moederbord (VIA drivers, NForce (NVidia) etc.).

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Het stond er inderdaad dat ik beter de nieuwe realms kan joinen ivm de grote nieuwe aantallen spelers. Denk dat ik dat ook doe. Alleen eerst maar die patch van 98 downloaden :o

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Crashman schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:04:
Het stond er inderdaad dat ik beter de nieuwe realms kan joinen ivm de grote nieuwe aantallen spelers. Denk dat ik dat ook doe. Alleen eerst maar die patch van 98 downloaden :o
Als je geen vrienden hebt op een al bestaande server is dat zeker de beste keuze, je komt overal wel mensen tegen waarmee je kan questen, en de voordelen en leukigheid van vrienden heb je toch niet. Verder sta je niet in een wachtrij, waar veel mensen nu wel last van hebben. En dat niet omdat zei daarvoor hebben gekozen, maar doordat er veel bij zijn gekomen.

bv skullcrusher, altijd zonder wachtrij(heel soms tot 50) gister moest ik ineens 10 minuten wachten, erg furstererend na een disconnect :(. En dat helemaal omdat ik daar al een tijd op zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 19-04-2005 19:08 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hmmm.. het is een laptop, dus overclocked is het niet. Maar het zou inderdaad goed kunnen dat 'ie te warm wordt.. ;( Eens kijken of ik daar iets aan kan doen dan. :) Iedergeval bedankt! Nu weet ik waar ik het probleem moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:34:
Joy, level 41 en eindelijk m'n mount, erg veel runs op SM gedaan de laatste dagen voor goud en met een kleine lening van 2 goud 30 zilver was ik er :) (die is inmiddels alweer bijna afbetaald)

En aspect of the pack is erg handig als je met de groep de instance uit wil rennen 8)
dat vind ik wel het meeste irritante wat een hunter kan doen, "dazed if stuck" meteen naar -70% ren snelheid en dood ben je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:34:
[...]

dat vind ik wel het meeste irritante wat een hunter kan doen, "dazed if stuck" meteen naar -70% ren snelheid en dood ben je
Je doet het altijd in overleg en alleen als je met dezelfde groep de instance nog een keer wil runnen. En anders meld je meteen dat je aangevallen wordt en insta-cast ik naar een ander aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest het ff kwijt :)!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria430/characters.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Ik heb echt een raar probleem...

Na een paar minuten blijft de game hangen. Ik kan wel gewoon rondlopen maar het lijkt of mijn verbinding weg is met de server. Na de game verlaten te hebben en weer opgestart te hebben doet ie het weer voor een paar minuten. Daarna is het weer raak...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
um...wat? dat je veel te veel characters maakt of dat die tabard er niet uit ziet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-RaX schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:46:
Ik heb echt een raar probleem...

Na een paar minuten blijft de game hangen. Ik kan wel gewoon rondlopen maar het lijkt of mijn verbinding weg is met de server. Na de game verlaten te hebben en weer opgestart te hebben doet ie het weer voor een paar minuten. Daarna is het weer raak...

Iemand een idee?
Yup:

Configuration --> System --> Hardware --> Hardware Management --> Networkadapater --> clickerdeclick --> Advanced --> Hardware Checksumming --> OFF!!!!

Had de tip gehad, hierna nooit meer last van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:48:
[...]um...wat? dat je veel te veel characters maakt of dat die tabard er niet uit ziet? ;)
Ja, die heeft een maat van me uitgekozen .... ziet er niet uit ja .... lekker boeiend :). Vind het wel apart eigenlijk, ipv al die standaard tabards :)!

Daarnaast, ik wilde ff wat karakters uitproberen, als je maar lol hebt toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ofcourse, maar wat wou je kwijt dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:51:
ofcourse, maar wat wou je kwijt dan :D
Ehh .... oh ja .... hmmm .... detailvraag zeg ... :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
grrrr, is ie eindelijk klaar met t downloaden van die 98mb patch, gaat ie ingame om vervolgens nogmaals te zeggen dat er een patch is en ik moet updaten. Download dan ook alle patches in een keer. grmbl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zucht.... waarom wil ik altijd te snel te hoge mobs killen? Ik ben nu al weer 3x dood gegaan omdat ik gelijk een aantal mobs op me heb als ik resurect.. zwaar irritant. ;(

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.