Dat heb ik dus nu met mijn alt, dat is een lvl 13 mage,
Foi wat een stukken lopen elke keer
best gaar als je al dikke tijd op je mount met je andere karakter rondhuppelt
Foi wat een stukken lopen elke keer
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je kan afstappen hoorHTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:32:
Een mount zat er voor mij wel nooit inzitten. Tenzij ik een schaap of een konijn kan mounten. Want ik geloof niet dat je een paard zo makkelijk kunt verstoppen wanneer ik in de bossen stealthy op een enemy zit te wachten
[ Voor 88% gewijzigd door Muppet op 19-04-2005 14:42 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Dan moet je dus eigenlijk ook niks vragen en echt zelf alles uitvogelen. Ik garandeer je dan wel dat er quests zullen zijn waar je dan nooit uit zult komen want thottbot.org heb je echt nodig soms tenzij je het leuk vindt 4 uur over 1 queststep te doen.HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:52:
[...]
Ik wil dit spel geheel zonder bots, macro's scripts, of wat dan ook spelen. Ik wil dus geen kaarten zien die al door iedereen explored zijn en geen tips over waar je wat kan krijgen.
Ik vind het veel leuker om dat gaandeweg uit te vinden. Weet ik het niet, dan vraag ik hier of in-game om hulp. Dat maakt het echter voor mij
Verwijderd
Moet je met je mount anders even in een kuiltje gaan staan... Of achter een boom oid....HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:32:
Een mount zat er voor mij wel nooit inzitten. Tenzij ik een schaap of een konijn kan mounten. Want ik geloof niet dat je een paard zo makkelijk kunt verstoppen wanneer ik in de bossen stealthy op een enemy zit te wachten
Ik hoop dat je een grapje maakt?HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:32:
Verwijderd
Gadver...HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:32:
Een mount zat er voor mij wel nooit inzitten. Tenzij ik een schaap of een konijn kan mounten.
https://niels.nu
[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2005 15:09 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:12 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
lees aub even je handleiding door die je erbij kreeg.. daar staat alle basic info in doe je moet weten..HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:32:
welcome to the world of warcraft.. sommige q's hebben gewoon tijd nodig...Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:09:
godverdomme.....
ben nu gewoon al 2 uur bezig met het zoeken naar de kodo anna'chea....
Verwijderd
Zoek nog wat mensen die ook op zoek zijn en group with them, en dan rondjes gaan lopen. Ik had hem met een paar minuten al. In het midden van Thunder Bluff en Red Rocks... Good luck!Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:09:
godverdomme.....
ben nu gewoon al 2 uur bezig met het zoeken naar de kodo anna'chea....
Lol, ik zie het al voor me. Een UD Rogue met een konijntje om z'n ...
Surfin' paradise!
Stoer manSnappie88 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:12:
[...]
Lol, ik zie het al voor me. Een UD Rogue met een konijntje om z'n ...(wat een dierenmishandeling weer
)
En idd hopen dat die patch as. vrijdag er al is. Ga ik lekker naar Duskwood Alliance ganken
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:19 ]
Dan ga ik toch gewoon naar 1k Needles en daar Horde scum ganken?Snappie88 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:12:
[...]
Lol, ik zie het al voor me. Een UD Rogue met een konijntje om z'n ...(wat een dierenmishandeling weer
)
En idd hopen dat die patch as. vrijdag er al is. Ga ik lekker naar Duskwood Alliance ganken
Verwijderd
het word een beetje frusterend. ik ben er vandaag al 2 uur mee bezig en gister ook al minstens een uur. ik betaal toch geen kapitalen om stom rondjes te lopen....!!!Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:12:
[...]
Zoek nog wat mensen die ook op zoek zijn en group with them, en dan rondjes gaan lopen. Ik had hem met een paar minuten al. In het midden van Thunder Bluff en Red Rocks... Good luck!
das het enige minpuntMuppet schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:15:
[...]
Stoer mannee aan jou hebben we wat!! Mensen zoals jij zorgen ervoor dat honor systeem weer asap word weggehaald of aangepast dat mensen penalties krijgen!
vind ik juist goedKaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:
Bah rewards van pvp honour systeem vereisen wel dat je die ranking waar dat item bij hoort wel behoudt dus stel je hebt net een nieuw item uit bv rank 5 en je gaat 3 weken op vakantie. Dan kom je terug en zit je terug in rank 2 en kan je die hogere items niet meer gebruiken, das echt dom!
[ Voor 63% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2005 15:23 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
PvP is als horde zonder PvP aan te zetten alliance killen??
No offense hoor, maar wat een onzin. Bij elke quest staat er (meestal) duidelijk in je questlog wat je moet doen, en waar je het kan vinden. Het is gewoon een kwestie van lezen. Het duurt inderdaad wat langer dan de 5 minuten die je ervoor nodig hebt als je Thottbot gebruikt, maar als je voor elke quest Thott gaat gebruiken is er echt geen zak aan imho.Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:46:
[...]
Dan moet je dus eigenlijk ook niks vragen en echt zelf alles uitvogelen. Ik garandeer je dan wel dat er quests zullen zijn waar je dan nooit uit zult komen want thottbot.org heb je echt nodig soms tenzij je het leuk vindt 4 uur over 1 queststep te doen.
There is no magic.
Zou het? Want dan ga ik 24/7 mensen campen! Net zo lang tot Blizzard besluit om penalties te geven als je greys afmaakt! Pas dan is het Honor System uitgebalanceerd!Muppet schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:15:
[...]
Stoer mannee aan jou hebben we wat!! Mensen zoals jij zorgen ervoor dat honor systeem weer asap word weggehaald of aangepast dat mensen penalties krijgen!
Surfin' paradise!
Ik ben benieuwd wat je daar dan wel niet voor moet doen, in exacte aantallen kills e.d., om die honour te behouden. Ik beleef veel lol aan het scouten, questen en mobben, en ik heb tot nu toe nog geen enkele orc om zeep geholpen. Als dat een vereiste word om honour te verdienen, en zo je items te kunnen blijven gebruiken, is de lol er snel van af. Of mis ik ietsKaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:
Bah rewards van pvp honour systeem vereisen wel dat je die ranking waar dat item bij hoort wel behoudt dus stel je hebt net een nieuw item uit bv rank 5 en je gaat 3 weken op vakantie. Dan kom je terug en zit je terug in rank 2 en kan je die hogere items niet meer gebruiken, das echt dom!
Probeer goede items te maken met je profession, dus dure guns of zwaarden, en verkoop die op de veiling, dan kan je goed geld maken lijkt me. Ik heb al vaker goed geld gemaakt als lvl <10 rogue door mijn lederen armor te verkopen aan anderen, plus dat elke mage, hunter, warrior of paladin erg blij is met een boost kit voor zijn armor.Dutchy007 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:30:
Wanneer wordt het nu eens tijd dat de EU servers eeder een update krijgen dan de US servers?
Ik weet dat de US servers al langer up zijn, maar het lijkt of wij steeds achter de feiten aanlopen!
-
Nadat ik mijn mount heb gekocht heb ik dus 35s over, enige goede ideeen om snel aan geld te komen? Gorilla's grinden in STV begin in namelijk een beetje beu te worden.
uh, kun je dit ook overslaan?De eerste maand krijg je gratis. Echter, om een account aan te maken moet je wel alvast het nummer van je Creditcard of van je Gamecard invoeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 19-04-2005 15:34 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maconoid
Jij klaagt op level 29? Ik haal Ironforge waarschijnlijk niet eens te voet, met mijn level 14, als ik met de gryphon rider de beesten zie die ik nu veilig voorblij vlieg, ben ik blij dat ik niet hoefde te lopenLiToKi schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:34:
US servers hebben hun update op dinsdag, Europa op vrijdag, zoveel loop je niet achter de feiten aan.
En PvP Honor wordt leuk, ik denk dat mensen automatisch wel anderen van ongeveer hetzelfde level gaan opzoeken, anders doe je echt moeite voor niks. Voor het honor-systeem deed je moeite voor niks, bij welk level tegenstander dan ook.
Al ga ik denk ik wel ff wegblijven uit Hillbrad Foothills. Daar is 't als voor een level29 druid als ik niet gezellig.
Zeg dat je uit Duitsland komt en kies dan voor betaling via ELV, je kan dan gewoon een nummer invullen, wordt niet gecontroleerd en kan afaik ook niet als fraude beschouwd worden. Daarna als je account geregd is je land veranderen naar Nederland, en je bent klaar. Alleen zorgen dat je op tijd een gamecard toevoegd, anders wordt je account geclosed omdat er geen geld afgeschreven kan worden.Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:33:
[...]
uh, kun je dit ook overslaan?
Ik heb nu het spel geinstalled en vraagt ie dus bij account aanmaken voor die gamecard code.
En nu heb ik nog geen gamecard.
waarschijnlijk wordt dit eerst een gamecard halen denk
There is no magic.
Verwijderd
Probeer eens schildpadjes te grinden op het strand van Tanaris. Als je skinning hebt, hou je er nog leuke turtle scales aan over ook. Mijn broertje had in 1 uur tijd twee blue items uit de drops van die beestjes. Wellicht een beetje geluk....Dutchy007 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:30:
Wanneer wordt het nu eens tijd dat de EU servers eeder een update krijgen dan de US servers?
Ik weet dat de US servers al langer up zijn, maar het lijkt of wij steeds achter de feiten aanlopen!
-
Nadat ik mijn mount heb gekocht heb ik dus 35s over, enige goede ideeen om snel aan geld te komen? Gorilla's grinden in STV begin in namelijk een beetje beu te worden.
En het maakt niet uit wat voor nummer?The Will schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:37:
[...]
Zeg dat je uit Duitsland komt en kies dan voor betaling via ELV, je kan dan gewoon een nummer invullen, wordt niet gecontroleerd en kan afaik ook niet als fraude beschouwd worden. Daarna als je account geregd is je land veranderen naar Nederland, en je bent klaar. Alleen zorgen dat je op tijd een gamecard toevoegd, anders wordt je account geclosed omdat er geen geld afgeschreven kan worden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is dat tanaris strand nog alliance gebied? Het zal waarschijnlijk te gevaarlijk zijn om er zelf heen te reizen, maar ik kan natuurlijk altijd de lijken skinnen die mijn voorgangers afmaken, turtle scales zijn voor mij heel nuttig om armor te maken met leatherworkingVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:39:
[...]
Probeer eens schildpadjes te grinden op het strand van Tanaris. Als je skinning hebt, hou je er nog leuke turtle scales aan over ook. Mijn broertje had in 1 uur tijd twee blue items uit de drops van die beestjes. Wellicht een beetje geluk....
Je loopt altijd 3 dagen achter, wat een ramp zegDutchy007 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:30:
-
Klopt. Volgens mij is dat stukje nog uit de tijd dat WoW Beta was, en je wel de client kon downloaden. Want nu is inderdaad nergens het spel (ook geen Demo) te downloaden.maconoid schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:35:
In de TS is te lezen:
Kan ik de client alvast downloaden?
De client is officieel te downloaden via de Blizzard Site of hier.
Na een hele speurtocht over de website van Blizzard kan ik echter helemaal geen client vinden, alleen patches. En hetzelfde geldt voor die torrentsite.
Dus als ik het goed begrijp moet je nog steeds het spelkopen in de winkel voor 50 euro met 1 maand gratis.
Klopt dit of snap ik er helemaal niks van?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Das niet waar. Er zijn wel degelijk bepaalde quests waar er echt geen tip wordt gegeven over waar je moet zoeken. No nonsence dus.The Will schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:21:
[...]
No offense hoor, maar wat een onzin. Bij elke quest staat er (meestal) duidelijk in je questlog wat je moet doen, en waar je het kan vinden. Het is gewoon een kwestie van lezen. Het duurt inderdaad wat langer dan de 5 minuten die je ervoor nodig hebt als je Thottbot gebruikt, maar als je voor elke quest Thott gaat gebruiken is er echt geen zak aan imho.
Verwijderd
Ach, gewoon proberen Thalan. Ik denk wel dat je er kan komen. En als je afgemaakt wordt, moet je ff iets verder doorlopen na je resurrecten, maar dan smokkel je toch lekker een paar stappen. Dus als je nu level 14 bent kun je het wel proberen...HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:43:
[...]
Is dat tanaris strand nog alliance gebied? Het zal waarschijnlijk te gevaarlijk zijn om er zelf heen te reizen, maar ik kan natuurlijk altijd de lijken skinnen die mijn voorgangers afmaken, turtle scales zijn voor mij heel nuttig om armor te maken met leatherworking
Hij heeft het over andere spelers, niet over mobs.HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:36:
Jij klaagt op level 29? Ik haal Ironforge waarschijnlijk niet eens te voet, met mijn level 14, als ik met de gryphon rider de beesten zie die ik nu veilig voorblij vlieg, ben ik blij dat ik niet hoefde te lopen
Tanaris is contested, en een 40-50 gebied, dat kun je dus wel vergeten.HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:43:
Is dat tanaris strand nog alliance gebied? Het zal waarschijnlijk te gevaarlijk zijn om er zelf heen te reizen, maar ik kan natuurlijk altijd de lijken skinnen die mijn voorgangers afmaken, turtle scales zijn voor mij heel nuttig om armor te maken met leatherworking
En jij gaat mee?Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:49:
[...]
Ach, gewoon proberen Thalan. Ik denk wel dat je er kan komen. En als je afgemaakt wordt, moet je ff iets verder doorlopen na je resurrecten, maar dan smokkel je toch lekker een paar stappen. Dus als je nu level 14 bent kun je het wel proberen...
Verwijderd
heel leuk maar voor gray lui krijg je (gelukkig) GEEN honor.Snappie88 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:27:
[...]
Zou het? Want dan ga ik 24/7 mensen campen! Net zo lang tot Blizzard besluit om penalties te geven als je greys afmaakt! Pas dan is het Honor System uitgebalanceerd!
En inderdaad, War if Comming. Dus niet in je eentje in STV rondlopen (in PvP-servers dan). Vooral die chest in die Arena lijkt me een leuk gedeelte. Kan je ook je medespelers afmaken voor de verandering!
Alleen wanneer komen die Battlegrounds nou eigenlijk? Hoopte dat die ook in de volgende patch zou zitten.
Verwijderd
Wat op zich goed isKaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]
Das niet waar. Er zijn wel degelijk bepaalde quests waar er echt geen tip wordt gegeven over waar je moet zoeken. No nonsence dus.
Verwijderd
In dat geval kan ik dus beter alleen de laagste 2 rank items nemen en verder gewoon shadowcraft set farmen. Als je es een keer niet wil pvpén of een tijd met het spel kapt, je begint weer, moet je dus ook direct een andere backup set hebben voor je gear omdat je rank 10 items niet meer werken. Das dom.-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:vind ik juist goedop die manier zorg je ervoor dat je straks niet op battlegrounds zit met alleen maar mensen met ubergear
de pvp rewards zijn strepen, daar moet je voor werken, dit voorkomt dat mensen snel gaan rushen en dan op hun lauweren rusten
Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Hoe hoger het lvl van je opponent, des meer punten. lvl 60 lui zullen echt wel proberen andere lvl 60's om te leggen. Verder is er een penalty als je heel veel dezelfde persoon killed in de zin dat je steeds minder punten voor die kill krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:56:
Dus we krijgen "honor" maar geen Battlegrounds?
ofwel, we krijgen een gankfest in elke Contested Area.
ofwel, iedereen die level 50-59 is heeft geen schijn van kans meer om te levelen omdat alle level 60s die zich vervelen graag een simpele kill zoeken voor een paar honor points.
ofwel, iedereen gaat rondhangen in gebieden 5-10 levels onder zich voor een paar simpele honor points.
Fuck
Ik had de hoop dat hardcore PvPers zich tot de BGs zouden beperken...maar aangezien die nog niet geimplementeerd zijn verwacht ik dat Shadow Moon een gankhell gaat worden.
Verwijderd
Hey,-GSF-JohnDoe schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:04:
Amerikaanse servers zijn net down gegaan, en ik moet dus 6 uur wachten -_-
naja het is niet anders. Wanneer de servers weer online komen ga ik met mijn guild jagen op de Arcane Brilliance voor onze mages (ben ik er een van =D). AB zal ons een hoop bufftijd/mana schelen op onze volgende Molten Core raid
Dus ik moet hier maar wat invullen:
Verwijderd
Tuurlijk niet. Als ze iemand van level 55 afmaken, is dat vrijwel zeker een sure kill, dus zeker honor points. Een level 60 kan hun verslaan, dus alleen de echt goede spelers of de spelers die al ubergear hebben zullen same level vechten, de iets mindere spelers zullen daar wegblijven en zullen naar iets lager level gebieden gaan om honor the farmen met beperkte risico's.Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Hoe hoger het lvl van je opponent, des meer punten. lvl 60 lui zullen echt wel proberen andere lvl 60's om te leggen.
Welke dan? Ben pas één quest tegen gekomen waarbij niet letterlijk werd gezegd waar diegene zat, dat was namelijk de ring quest uit Gnomeregan, maar als je daar een beetje bij nadacht was het ook makkelijk uit te vinden.Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]
Das niet waar. Er zijn wel degelijk bepaalde quests waar er echt geen tip wordt gegeven over waar je moet zoeken. No nonsence dus.
[ Voor 19% gewijzigd door The Will op 19-04-2005 16:15 ]
There is no magic.
Nou dan ga ik dat ook maar doen. thanx.The Will schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:13:
Edit: @Rakkerzero: Ja, dat is iig wat ik heb gedaan. Geen gezeik over gehad, alleen bij account management staat dat m'n bank account info niet klopt, maar dat is niet van belang als je gamecards gebruikt.
Hoe zit het dan, kan je het spel kopen en dan wel met twee mensen op een apart account spelen? Of moet echt iedere speler 50 euro neerleggen?OkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]
Klopt. Volgens mij is dat stukje nog uit de tijd dat WoW Beta was, en je wel de client kon downloaden. Want nu is inderdaad nergens het spel (ook geen Demo) te downloaden.
[ Voor 29% gewijzigd door Maconoid op 19-04-2005 16:20 ]
Maconoid
Lees anders ff het e.e.a. door op wow-europe.com ofzo.. natuurlijk moet je per speler betalen voor een serienummer (per doos 1), zou wat zijn dat als 50 mensen samen 1 doos kopen en dan elk onder 1 char gaan spelen..maconoid schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:19:
[...]
Hoe zit het dan, kan je het spel kopen en dan wel met twee mensen op een apart account spelen? Of moet echt iedere speler 50 euro neerleggen?
[ Voor 19% gewijzigd door m0nk op 19-04-2005 16:23 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nou ik heb geprobeerd zomaar wat te in te vullen, maar dat gaat dus niet werken.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:28 ]
Verwijderd
Je betaalt dus idd het grootste gedeelte voor de serial, want dat is per account gebonden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:27:
Het achterlijke is dus dat je in principe gewoon de game van iemand kan kopieren en dan met je eigen account gewoon spelen. Staat in de manual over hoe je de 10-day free guest-pass kan gebruiken. Daar staat:Hieruit maak ik dus op dat je de CDs niet nodig hebt. Je hoeft alleen te zorgen dat je een account heb. Maar om die te krijgen moet je d8 ik gewoon de game met CDs voor E45 kopen. Dus daar schiet je weinig mee op
- Give a friend this Guest Pass Key
- Loan your friend your Game CDs to install WoW on his/her machine. (your friend will not need the CDs to play after the installation)
- Have your friend enter the Guest Pass Key when prompted during the installation process. (the Key can only be used once)
- Your friend will have 10 days of free acces to WoW
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:38 ]
Sorry hoor maar als je de Quest log goed leest loop je zowat in 1 keer naar de plek waar die Kodo rondloopt. Als je over deze quest al 3 uur doet wens ik je nog veel sterkte met de rest van WoWVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:18:
[...]
het word een beetje frusterend. ik ben er vandaag al 2 uur mee bezig en gister ook al minstens een uur. ik betaal toch geen kapitalen om stom rondjes te lopen....!!!
Dat is bij elke MMO het geval. Daarom was het ook zo jammer dat je verplicht op een doosje moest gaan zitten wachten bij de release, geef mij gewoon een key das meer dan genoeg. De client op CD is toch altijd verouderd.Hieruit maak ik dus op dat je de CDs niet nodig hebt. Je hoeft alleen te zorgen dat je een account heb. Maar om die te krijgen moet je d8 ik gewoon de game met CDs voor E45 kopen. Dus daar schiet je weinig mee op
[ Voor 27% gewijzigd door Ace op 19-04-2005 16:50 ]
Verwijderd
Als je topic leest zie je dat het hem al gelukt is. Maar toch bedankt voor die opbeurende woorden voor hem.keldon schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:37:
[...]
Sorry hoor maar als je de Quest log goed leest loop je zowat in 1 keer naar de plek waar die Kodo rondloopt. Als je over deze quest al 3 uur doet wens ik je nog veel sterkte met de rest van WoW
Of je moet net pech hebben dat hij constant wordt afgemaakt door alle nieuwe spelers maar dan nog moet het niet zo moeilijk zijn om een group te vinden lijkt me.
Tenzij je Exhalted bent . . wat me sterk lijkt . . kan je alleen maar mounts kiezen van je eigen Faction. Dus loop gewoon naar de "stal" toe en je ziet ze ingame staan. Kan geen screenshot tegenop.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:34:
[...]
Anyway:
Ik ben bijna level 40, en ik vroeg me af welke mount ik zou nemen, dit zou veel gemakkelijker gaan als er misschien ergens plaatjes staan van hoe de mounts eruit zien.
Dus wie heeft er een site voor me met plaatjes van de mounts
[ Voor 33% gewijzigd door Muppet op 19-04-2005 16:45 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:45 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Nogal zonde, bovendien kun je de characters niet transferren.Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:58:
Ga ik dus maar mn guestpass gebruiken om even te kunnen spelen.
Ik neem aan dat je danwel bedoelt en niet ofwel, Haarlem/Hoofddorp is niet echt de regio Den HaagVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:39:
Sinds, zaterdag, na veel moeite in het verkrijgen, ook in bezit van WOW, en bevalt echt goed.
Nu heeft mijn vriendin het akelige plan opgevat om er ook aan te beginnen en ben ik ongeloofelijk bang dat deze mevrouw ook haar eigen WOW versie wil hebben.
Mijn vraag is dus aangezien ik grote moeite had om nog een versie te krijgen of iemand een versie voor mij weet in de regio Haarlem/Hoofddorp ofwel regio Den Haag?
Uiteindelijk heb je daar ook net als een gewoon account credit card gegevens nodig, dus ben ik weer terug bij afHydra schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:00:
[...]
Nogal zonde, bovendien kun je de characters niet transferren.
Misschien lees ik het niet goed hoor maar volgens mij werkt het zo:Hydra schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:00:
[...]
Nogal zonde, bovendien kun je de characters niet transferren.
[ Voor 19% gewijzigd door posttoast op 19-04-2005 17:14 ]
Verwijderd
Ik speel em op 1440x900, moet eerlijk zeggen dat breedbeeld gemakkelijker speelt. (Het scheelt een stukje om je kijkenErhnam schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:45:
Ik heb een 24"je besteld... Ondersteunt WoW ook breedbeeld resoluties?
Verwijderd
Nietwaar, je ziet evenveel als een 4:3 scherm, alleen op een 16:9 scherm zijn de verhoudingen anders.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:15:
[...]
Ik speel em op 1440x900, moet eerlijk zeggen dat breedbeeld gemakkelijker speelt. (Het scheelt een stukje om je kijken)
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 17:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
BloodscalpVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:05:
Sorry voor deze misschien nogal stomme vraag, maar ik kon het echt zo snel niet vinden en heb ook niet zoveel trek om 27 delen van het forum door te bladeren.
Maar op welke servers zitten de GoT guilds momenteel, ikzelf speel met een op het moment level 42 undead mage op Bladefist en een level 8 human mage op Burning Legion.
Verwijderd
Verwijderd
Meestal wel prima, tussen de 80 en 190, maar ik weet niet of dat nu ook nog zo is ivm veel nieuwe spelers...Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:28:
Ah oke, misschien dat ik daar ook maar eens een charactertje aanmaak...
Hoe is de speelbaarheid daar, op bladefist namelijk nogal vaak last van lag...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
De meeste tweakers zitten op bloodscalp, maar als je er zeker van wil zijn nooit in een wachtrij te hoeven staan dan moet je een low populated server kiezen (over het algemeen zijn de pingsnelheden daar ook beter).Crashman schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:48:
![]()
![]()
![]()
het is zover...ik ben nu ook slachtoffer geworden van World of Warcraft...
En ik heb alleen nog maar een account aangemaakt.
Nu moet ik een server kiezen, the horror! Waar zal ik eens mee beginnen xD
Hoop jullie te zien ingame
Artefacten. Meestal geen goed teken. Heb je je videokaart overgeklokt? Heb je de nieuwste (of in ieder geval nieuwere drivers) voor je kaart? Heb je dit ook al eens in andere games gehad? Is de kaart nieuw en heb je dus nog garantie?OkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:
Ik heb een probleem met mijn videokaart / instellingen denk ik... Ik zie namelijk het volgende regelmatig. Iemand dit probleem al eens gehad? Op het WoW forum vond ik hier ook niets over terug..
[afbeelding]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Als je geen vrienden hebt op een al bestaande server is dat zeker de beste keuze, je komt overal wel mensen tegen waarmee je kan questen, en de voordelen en leukigheid van vrienden heb je toch niet. Verder sta je niet in een wachtrij, waar veel mensen nu wel last van hebben. En dat niet omdat zei daarvoor hebben gekozen, maar doordat er veel bij zijn gekomen.Crashman schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:04:
Het stond er inderdaad dat ik beter de nieuwe realms kan joinen ivm de grote nieuwe aantallen spelers. Denk dat ik dat ook doe. Alleen eerst maar die patch van 98 downloaden
[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 19-04-2005 19:08 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hmmm.. het is een laptop, dus overclocked is het niet. Maar het zou inderdaad goed kunnen dat 'ie te warm wordt..
Verwijderd
dat vind ik wel het meeste irritante wat een hunter kan doen, "dazed if stuck" meteen naar -70% ren snelheid en dood ben jejohnnyv.nl schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:34:
Joy, level 41 en eindelijk m'n mount, erg veel runs op SM gedaan de laatste dagen voor goud en met een kleine lening van 2 goud 30 zilver was ik er(die is inmiddels alweer bijna afbetaald)
En aspect of the pack is erg handig als je met de groep de instance uit wil rennen
Je doet het altijd in overleg en alleen als je met dezelfde groep de instance nog een keer wil runnen. En anders meld je meteen dat je aangevallen wordt en insta-cast ik naar een ander aspect.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:34:
[...]
dat vind ik wel het meeste irritante wat een hunter kan doen, "dazed if stuck" meteen naar -70% ren snelheid en dood ben je
um...wat? dat je veel te veel characters maakt of dat die tabard er niet uit ziet?
Verwijderd
Yup:T-RaX schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:46:
Ik heb echt een raar probleem...
Na een paar minuten blijft de game hangen. Ik kan wel gewoon rondlopen maar het lijkt of mijn verbinding weg is met de server. Na de game verlaten te hebben en weer opgestart te hebben doet ie het weer voor een paar minuten. Daarna is het weer raak...
Iemand een idee?
Verwijderd
Ja, die heeft een maat van me uitgekozen .... ziet er niet uit ja .... lekker boeiendMaegrim schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:48:
[...]um...wat? dat je veel te veel characters maakt of dat die tabard er niet uit ziet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq