Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:06:
[...]

Zowel loch modan als westfall zijn alliance gebieden. Dus ik vraag me af hoe een UD rogue jullie daar kon ganken. Of liep daar een rogue rond en jullie besloten met een groep achter hem aan te gaan? Dan is het natuurlijk geen ganken.
Omdat hij tussen de looters aan het sluipen was die wij aan het killen waren. Hij kreeg een vuurbal op zijn dak van de mage en ging ervandoor, in eerste instantie dacht ik dat ik hem weggejaagd had, omdat ik (toen nog lvl 13) met mijn geweer en combo's al direct half zijn health had weggemept. Later toen hij terug geheald was, kwam hij terug om de mage af te maken. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem daar alleen te laten staan tegen een lvl 23 rogue (hij was lvl 14) dus ik dacht, what the heck, dan liever dood dan niks voor je team doen. Dus in plaats van de rogue samen af te maken gingen we gezellig samen dood :P

Daarna hebben we een groep verzameld in Sentinell Hill om hem op te sporen, dat is gelukt, en toen hebben we heb 2 of 3 keer een lesje geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:16:
[...]

Toen ik nog tussen LvL 30 en 40 was werd ik vaker gegankt dan dat ik nu LvL 48 ben. :)

Ik zal het nog sterker zeggen , de aliance helpt mij vrijwillig mee het slopen van Mobs. :P

Dus wat je zegt klopt wel, maar blijkbaar zijn er sommigen die een ganktrauma hier aan over gehouden hebben. :+
Op zich is het nog niet zo'n ramp, ze krijgen het toch wel terug op hun bord zodra ik zelf lvl 60 ben. Dan probeer ik zoveel mogelijk orcs om te leggen als maar mogelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:09:
Na een grondige search helaas nog niet gevonden dus dan jullie help maar even:

Wat is het commando of instelling om mijn fps in beeld te krijgen. Heb namelijk twee videokaartjes die ik even wil testen met wow.
grondig :D :D

Eerste link op google met "show fps world of warcraft" als zoekterm is al raak
Verder staat het in de manual dacht ik en ook nog eens in key assignment.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Purechaos schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:27:
[...]

Oh, en stond ik vanavond op 80% bandages te maken in m'n grind-cave in The Burning Steppes, hakken er opeens 2 Leger des Heils (ex-Ravenblood) members op me in, stoer hoor, met z'n tweeën, als ik ook nog bezig ben. :/
PvP server is PvP server, en wraak is wraak (één op één, en niet twee op één).
[afbeelding]
Kom nog eens op lv60 :>
Hahaha arme shuriken en vorc :p

Gisteren was ik met Dracid (Bloodscalp) in badlands whelps aan het killen, kwamen we opeens iets van 5 alliance tegen, toen werden we genadeloos afgemaakt en het is nog een damn eind lopen terug naar je lichaam! Nou wij weer gerespawned en wouden wraak :p. Kwamen we ze weer tegen bij de elite draakachtige dingen. Wij vallen dus met z'n 2'en 5 alliances aan ofzo ( ik vermoed nederlanders, was iemand die "Kaas" heette ) kregen we nog onverwacht hulp van een troll hunter. Nou die waren dus dood :p, revenge is so sweet, serieus dit is gewoon zo tof op een PVP server.

Even later kwamen we die hunter weer tegen, zwaar aangeslagen, pet dood etc. hij vertelde dus dat'ie weer door dat groepje was aangevallen, weer terug met z'n drieën en ze weer geraped :p. Jah moet je maar niet met z'n 5 ( of 6'en ondertussen ) 1 hunter aanvallen. Grappige was dat wij allemaal lvl 47 waren en hun met z'n 5/6 en een aantal 50+, goed ze hadden wel een lvl 43 elite op hun dak maar toch mooi om zo'n heel groepje neer te maaien ;). Later nog in Gadgetzan de hele tijd nutteloos lopen PVP'en, die klote goblin guards waren echt superirritant, al met al een leuke PVP avond :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Ruuddie schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 07:14:
Ik heb nu ook WoW, maar als ik een tijdje rechtdoor loop of zo en dan laat ik de knop los, blijft ie gewoon door lopen. Of soms begin ik opeens vanuit het niets rondjes te draaien :X
Ik heb een normale ping (max 60 ms), en mijn pc voldoet aan de specs (XP2600+, 1.5GB, 5900XT).
Weet iemand of dit een meer voorkomende bug is?
Is je muis niet gaar? Mijn logitech mx 700 had dat na intensief / te veel diablo 2 ook. De left mouse button bleef 'vastzitten' waardoor er hele rare dingen gebeuren :) (met dank aan de goede garantie afhandeling van logitech ligt er nu een nieuw muisje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou ik vind zelf ook dat het wel eens gebeurd dat Ganken. Het zijn uitzonderingen maar die maken het wel behoorlijk irritant.

Soms word het ook gestart door een horde gast zelf.

Gisteren ook zo'n noob. "Hey help me out here" "With what" *valt een lager lvl warlock aan* "This!!" dus ik "If you want to Gank learn to do so alone"

Ik ga weer lekker verder, alleen die Warlock had zijn vriendje erbij geroepen. Dus die met zijn alleen achter die Warrior aan en aangezien ik ook in de buurt liep werd ik dus leuk meegenomen.

Later had ik die paladin even 1 keer terug gepakt die mij killde.

Ik nog even met die Warrior lullen bleek hij op lvl 35 nog steeds geen beserker stance te hebben!!
En maar blazen met zijn allen dat Warrior suckt! Ja op zo'n manier wel ja!

Maar ben nu lvl 38 en nog geen 1 keer gecorpsecamped (wat een woord). Zijn dus echt sommige spelers die dat doen maar dat zal je altijd blijven houden. Aantal keer meegemaakt dat een rogue mij begint te meppen terwijl ik met een mob bezig ben. Aangezien rogues voor mij pudding zijn :P vind ik dat meestal niet erg ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht ook dat er nog heel veel nieuwe dingen gaan komen die WoW zullen gaan improven.

Vooral het chracter building vin ik nog behoorlijk beroerd eigenlijk. Zowel betreffende skills als items.

Met skills moet je kiezen of je wilt kunnen groepen of soloen. Voor somige classes is dit redelijk mutual exclusive. En wanneer je dan een build hebt vin ik het aantal bruikbare abilities behoorlijk beperkt. Zou allemaal wat anders kunnen lijkt me zo.

En items? In D2 bijvoorbeel (geen ervaring met echte mmorpg) had je items met zeer specifieke doelen. Elk doel werdt voldaan met 1 2 of 3 items ofzo. Zoals physical damage reduction waar je meestal 2 items voor moest hebben, cannot be frozen ergens op, voor elke elemental een itempje met absorb was ook wel zee aangenaam, beetje life leech als je mellee was. etc... Hier is het gewoon een kwestie zoveel mogelijk stats te verzamelen. Dingen als % critt en % dodge kunnen simpelweg omgerekend worden naar agi waarde en dan ook netjes bij de stats worden opgeteld.

Die items met leuke doelen zullen nog wel komen denk ik zo. Zeker ls ik op de site zie hoe resistances werken en daar getallen als 250 staan, dan kunnen ze daar iig nog wel wat itempjes voor maken :)
Die skills zal wel moeilijker worden vrees ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:27:
[...]

Hahaha arme shuriken en vorc :p

Gisteren was ik met Dracid (Bloodscalp) in badlands whelps aan het killen, kwamen we opeens iets van 5 alliance tegen, toen werden we genadeloos afgemaakt en het is nog een damn eind lopen terug naar je lichaam! Nou wij weer gerespawned en wouden wraak :p. Kwamen we ze weer tegen bij de elite draakachtige dingen. Wij vallen dus met z'n 2'en 5 alliances aan ofzo ( ik vermoed nederlanders, was iemand die "Kaas" heette ) kregen we nog onverwacht hulp van een troll hunter. Nou die waren dus dood :p, revenge is so sweet, serieus dit is gewoon zo tof op een PVP server.

Even later kwamen we die hunter weer tegen, zwaar aangeslagen, pet dood etc. hij vertelde dus dat'ie weer door dat groepje was aangevallen, weer terug met z'n drieën en ze weer geraped :p. Jah moet je maar niet met z'n 5 ( of 6'en ondertussen ) 1 hunter aanvallen. Grappige was dat wij allemaal lvl 47 waren en hun met z'n 5/6 en een aantal 50+, goed ze hadden wel een lvl 43 elite op hun dak maar toch mooi om zo'n heel groepje neer te maaien ;). Later nog in Gadgetzan de hele tijd nutteloos lopen PVP'en, die klote goblin guards waren echt superirritant, al met al een leuke PVP avond :7.
Welke goblin guards? :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
PhoeniX- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:31:
[...]

Is je muis niet gaar? Mijn logitech mx 700 had dat na intensief / te veel diablo 2 ook. De left mouse button bleef 'vastzitten' waardoor er hele rare dingen gebeuren :) (met dank aan de goede garantie afhandeling van logitech ligt er nu een nieuw muisje)
Is zo'n mooie oude mouseman pro, met snoer en balletje.
In Windows / andere games nooit problemen.
Dat zal t dus wel niet zijn.

K heb net nog ff gespeeld. K heb mijn resolutie bijgesteld naar 1152x864, en hij doet t nu iets minder. Ook is mijn ping inmiddels zo'n 110 ms, misschien dat het daar aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
[...]

Een pet krijgt extra training points als het een level omhoog gaat en als zijn tevredenheid een level omhoog gaat.

Pet skills kun je zelf leren door andere beesten te temmen die een extra skill hebben. Tijdens het vechten leer jij dan de skill van je nieuwe pet. Nadat jij de skill hebt geleerd kun je hem aan al je andere pets leren. Er is een website waarop alle skills en de beesten waarvan je ze kan leren worden genoemd. Ik weet hem zo niet meer uit mijn hoofd maar in de vorige thread is de link een paar keer genoemd, even zoeken dus.
Ff voor het gemak : :)

http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
[...]

Toen ik nog tussen LvL 30 en 40 was werd ik vaker gegankt dan dat ik nu LvL 48 ben. :)

Ik zal het nog sterker zeggen , de aliance helpt mij vrijwillig mee het slopen van Mobs. :P

Dus wat je zegt klopt wel, maar blijkbaar zijn er sommigen die een ganktrauma hier aan over gehouden hebben. :+
Klopt STV en Hillsbrad zijn de stukken waar je vaak geganked wordt.. daarvoor en daarna niet.. Ben nu lvl 50 dus veel last heb ik nu niet.. zal wel komen als ik lvl 60 wil gaan halen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Ruuddie schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:37:
Is zo'n mooie oude mouseman pro, met snoer en balletje.
In Windows / andere games nooit problemen.
Dat zal t dus wel niet zijn.

K heb net nog ff gespeeld. K heb mijn resolutie bijgesteld naar 1152x864, en hij doet t nu iets minder. Ook is mijn ping inmiddels zo'n 110 ms, misschien dat het daar aan kan liggen?
Hmm, dan weet ik het ook niet :) Het leek op wat er bij mij gebeurde namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Je kan als hunter meerdere pets hebben? Vet ! :o

Loop je daar door het bos met een hele dierentuin achter je aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:51:

Niet tegelijk he :)

1 combat pet bij je - de andere in de stal (eventueel kun je nog een extra stable slot kopen)

en dan nog 1 'show' pet - mini draakje , panda , mini diablo , kat , konijn : noem maar op

[ Voor 9% gewijzigd door Optical op 19-04-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:51:

Ja, alleen je kan ze niet allemaal tegelijk bij je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:16:
[...]

Omdat hij tussen de looters aan het sluipen was die wij aan het killen waren. Hij kreeg een vuurbal op zijn dak van de mage en ging ervandoor, in eerste instantie dacht ik dat ik hem weggejaagd had, omdat ik (toen nog lvl 13) met mijn geweer en combo's al direct half zijn health had weggemept. Later toen hij terug geheald was, kwam hij terug om de mage af te maken. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem daar alleen te laten staan tegen een lvl 23 rogue (hij was lvl 14) dus ik dacht, what the heck, dan liever dood dan niks voor je team doen. Dus in plaats van de rogue samen af te maken gingen we gezellig samen dood :P

Daarna hebben we een groep verzameld in Sentinell Hill om hem op te sporen, dat is gelukt, en toen hebben we heb 2 of 3 keer een lesje geleerd ;)
Die rogue kon jullie in Westfalls helemaal niet ganken tenzij jullie als eerste hem aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over corpsecampen gesproken. Regel 1: Ga niet regennen op iemands lijk!

Ik werd gisteren in STV geganked door een lvl 44 rogue en een lvl 34 mage. Toen ik terugkwam bij mijn body, zag ik die mage daar doodleuk zijn mana regennen. Ik dus ff verstoppen achter een boom Ik heb evocation, dus mijn mana was binnen no time omhoog. Daarna maar een health potion genomen, hem gepolyd en hem flink gespanked! Die rogue was helaas nergens meer te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Purechaos schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:27:
Je kunt de stats zelf niet verdelen, je kunt alleen zelf je class kiezen (de ene heeft weer meer STR, maar minder INT dan de andere, etc).
Oke, thnx! Ik dacht dat je die zelf dus moest verdelen. Opzich wel handig, scheelt weer uitzoek-werk. :) Ik ben Mage, dus zal aardig wat Int hebben dan, lijkt me.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:32:
En items? In D2 bijvoorbeel (geen ervaring met echte mmorpg) had je items met zeer specifieke doelen. Elk doel werdt voldaan met 1 2 of 3 items ofzo. Zoals physical damage reduction waar je meestal 2 items voor moest hebben, cannot be frozen ergens op, voor elke elemental een itempje met absorb was ook wel zee aangenaam, beetje life leech als je mellee was. etc... Hier is het gewoon een kwestie zoveel mogelijk stats te verzamelen. Dingen als % critt en % dodge kunnen simpelweg omgerekend worden naar agi waarde en dan ook netjes bij de stats worden opgeteld.

Die items met leuke doelen zullen nog wel komen denk ik zo. Zeker ls ik op de site zie hoe resistances werken en daar getallen als 250 staan, dan kunnen ze daar iig nog wel wat itempjes voor maken :)
Die skills zal wel moeilijker worden vrees ik zo.
Vind het nu juist beter werken dan in D2. Items in d2 waren zuig en niet echt afwisselend.

Krijg je weer dat iedereen zometeen in hetzeflde loopt. Dat er ook enorm gefarmed wordt voor bepaalde items.

Nee laat lekker maar zo hoe het nu is. Vind D2 trouwens geen vergelijkings materiaal maar dat terzijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch met mensen die een Rogue spelen als ze van Guild willen verwisselen. :?

Blijkbaar is deze class niet meer populair bij partys secu guilds als het om high LvL instances gaat zoals BRS, Strathholm, Scolomance, Onyxia en Molton Core.

Het viel mij namelijk op dat 2 vrienden die bij mij op bloodscalp spelen, probeerden om bij diverse Guilds binnen te komen, maar nee als antwoord kregen. En deze jongens spelen Rogues als Class en zijn LvL 55.

Blijkbaar zijn Rogues op LvL 60 niet meer interresant t.o.v. andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gisteren is mijn eerste dag met wow geweest, erg leuk spel.
Ben nu level 6 mage en het gaat wel aardig. De quests zijnwel lastg, al die namen enzo , hehe
Leuk spel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 19-04-2005 10:18 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Muppet schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:06:
[...]

Vind het nu juist beter werken dan in D2. Items in d2 waren zuig en niet echt afwisselend.

Krijg je weer dat iedereen zometeen in hetzeflde loopt. Dat er ook enorm gefarmed wordt voor bepaalde items.

Nee laat lekker maar zo hoe het nu is. Vind D2 trouwens geen vergelijkings materiaal maar dat terzijde ;)
dat heb je nu ook hoor :) dat farmen voor items, dat hou je in elke mmorpg.

heb gisteren een bod gedaan op mijn eerste deel van de Elements set ^^

zal mij benieuwen. donderdag ff Sunken temple doen, (achterstallige quests) en dan BRD groep zoeken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook zo'n noob. "Hey help me out here" "With what" *valt een lager lvl warlock aan* "This!!"
/blacklist die gozers. ik heb al een aardige collectie opgebouwd van dergelijke figuren.

anyways, ik dacht dat verhalen over Paladins die na level 40 zoveel zwakker werden onzin waren, maar ik begin nu toch te twijfelen. Toen ik level 35 was (dus na mijn Verigans Fist tijd, en toen ik nog mail droeg) kon ik winnen van level 38 Elite mobs (dus 3 levels hoger) en level 40/41 (5 tot 6 levels hogere) normale mobs. Nu ik level 49 ben heb ik moeite met same level Elites, en ook normale mobs lijken sterker. Zijn mobs rond level 50 gewoon relatief sterker in verhouding tot je avatar dan ze waren op level 30? Of lijkt het maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:16:
[...]

Hij had zijn lesje geleerd? Jullie vallen hem aan, daarna gaan jullie ook nog eens met een group achter hem aan en dan is hij aan het ganken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb gisteren voor het eerste geboden via veiling, op een gun. Was sterker dan mijn huidige gun en ik had net veel geld verdiend, dus ik dacht, what the heck, laat ik mijn char eens verwennen :P

Heb voor het eerste in het spel (ben sinds vrijdag bezig) meer dan 1 goud aan cash bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:20:
[...]

Hij had zijn lesje geleerd? Jullie vallen hem aan, daarna gaan jullie ook nog eens met een group achter hem aan en dan is hij aan het ganken? 8)7
Nee nee, je leest niet goed.

De UD Rogue sneakte tussen ons door, op alliance terr., in moonbrook (waar hij niets te zoeken had) en besloot vervolgens daar te blijven. Omdat wij midden in een gevecht met 5 mobs zaten was het nogal hectisch. De UD Rogue krijgt een vuurbal van de mage op zijn hoofd, waardoor ik dacht dat ze in gevecht waren. Ik besluit de mage te helpen en jaag de UD Rogue weg door flink wat schade te doen, en nog op hem te blijven schieten met mijn gun terwijl hij wegrent.

Tijdje later komt de UD rogue terug en is deze keer (echt?) weer in gevecht met die mage, waarop ik hem wéér ga helpen. Waarbij we deze keer allebei het onderspit dielven.

Daarop liet ik via chat aan het hele gebied weten dat er een UD rogue rondliep. Die vervolgens natuurlijk onze kant uitkwamen.

Je kan het krom vinden, maar is het niet onze taak om de orcs uit alliance terr. te houden? Alsof hun eigen territorium niet groot genoeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

:'( :'( Mijn klapt er steeds uit met de bekende #0 error....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Code:
This application has encountered a critical error:

ERROR #0 (0x85100000)
Program:   Z:\WoW\WoW.exe
File:   C:\build\buildWoW\WoW\Source\Net\NetClient\NetClient.cpp
Line:   332
Expr:   "id < NUM_MSG_TYPES", id = 7346 (0x00001CB2)

Heeft iemand daar een oplossing voor :?
Want heb al aantal tips en tricks van een ander forum geprobeerd (Google hit),
zoals video drivers updaten, defraggen, memtest etc etc
Maar hij lijkt er op willekeurige tijden gewoon uit te klappen :'( :'(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dat heeft dus niks met lameheid ofzo te maken, hij had gewoon niks ins ons gebied te zoeken, hij heeft in totaal 3 keer de kans gehad vrij weg te lopen en deed dat niet. Dan vraag je er ook om 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:13:
Wat is dat toch met mensen die een Rogue spelen als ze van Guild willen verwisselen. :?

Blijkbaar is deze class niet meer populair bij partys secu guilds als het om high LvL instances gaat zoals BRS, Strathholm, Scolomance, Onyxia en Molton Core.

Het viel mij namelijk op dat 2 vrienden die bij mij op bloodscalp spelen, probeerden om bij diverse Guilds binnen te komen, maar nee als antwoord kregen. En deze jongens spelen Rogues als Class en zijn LvL 55.

Blijkbaar zijn Rogues op LvL 60 niet meer interresant t.o.v. andere classes.
Ben nu een lvl 50 rogue. Ik zie wel wat er gebeurt. Het probleem bij de grote instances is dat een rogue niet al te veel uit kan halen. Bijv. Onyxia, zou niet weten wat ik daar moet doen als rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

chromeeh schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:27:
:'( :'( Mijn klapt er steeds uit met de bekende #0 error....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Code:
This application has encountered a critical error:

ERROR #0 (0x85100000)
Program:   Z:\WoW\WoW.exe
File:   C:\build\buildWoW\WoW\Source\Net\NetClient\NetClient.cpp
Line:   332
Expr:   "id < NUM_MSG_TYPES", id = 7346 (0x00001CB2)

Heeft iemand daar een oplossing voor :?
Want heb al aantal tips en tricks van een ander forum geprobeerd (Google hit),
zoals video drivers updaten, defraggen, memtest etc etc
Maar hij lijkt er op willekeurige tijden gewoon uit te klappen :'( :'(
Waarom start jij WoW vanaf een Z: drive op :? Heb je een externe schijf ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zo werd ik gisteren "geganked" door 4 alliance figuren die ieder 4 levels lager waren dan ik. Ik kon hun Priest dood maken, en hun Mage ook bijna (blink :( ). Dus ik ging dood. Zij gingen even wat resten en ik Reincarnate, Mana potion, heal spell, snel buffen en naar hun toe rennen, mage was in 1 slag dood doordat mijn Windfury af ging, de Priest was inmiddels weer terug en was al bijna dood: I win :D En toen waren er dus nog de Paladin en de Rogue. Eerst de Rogue dan maar, die doet de meeste damage. Interrupt met Earthshock als de Paladin iets wilde doen, en ik had 10% health over toen de Rogue dood ging. Nu heb ik dus van die talents waardoor het moeilijk is om mijn quick heals te interrupten - ik heal mezelf dus tot 60% health, heb nog ~10% mana over en leef me uit op de Paladin. Toen ik de volgende dag weer wakker werd was 'ie inderdaad dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
ganken is toch het neerhalen van eimand die lager is dan jou .. dus jij werd niet geganked.. je werd gewoon aangevallen en dat heb je niet overleeft..

gister heb ik nog een lvl 29 horde achterna gezeten ( ja ok lame ik ben 42 ). Heb hem helaas niet te pakken kunne krijgen :'(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
[...]

Sommige items hebben wel n leuke link met D2 LoD trouwens :

http://www.thottbot.com/?i=16808

grappig :)

en deze

http://www.thottbot.com/?i=7166

in D2 de ring - hier de staff

Over ringen gesproken , iemand deze wel eens gezien ? :P

http://www.thottbot.com/?i=5503

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Nou ik heb net maar ff WoW opgehaald bij MediaMarkt en ik ben het nu aan het instaleren :D. Ik ben benieuwd of deze MMORPG me dan langer bezig houdt na de dompers met FFXI en EQ2 (op deze 2 was ik echt snel uitgekeken). Ik wil wel weer eens een MMORPG die me meer dan een jaar blijft boeien (zoals DAoC ooit gedaan heeft).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:27:
Dat heeft dus niks met lameheid ofzo te maken, hij had gewoon niks ins ons gebied te zoeken, hij heeft in totaal 3 keer de kans gehad vrij weg te lopen en deed dat niet. Dan vraag je er ook om 8)
Je weet dat het geen oorlog is maar een "gespannen wapenstilstand" waar mensen zoals jij niet echt mee helpen om die wapenstilstand tot stand te houden :D Alle overige tig duizend die het verhaal niet kennen ook niet hoor.

Maar lopen brullen "It's WAR kill all alliance, help me slay this beast bla bla bla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik vind Farmen op Items best nog wel moeilijk, want de dropkans dat je een epic item vind of Blue item vind, is toch erg klein. Niet dat groene items niet slecht zijn, maar ik heb tijdens het farmen nog geen blue items zien vallen. In instances is de kans al wat groter op items, al verschilt dat ook per run. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:39:
[...]

Je weet dat het geen oorlog is maar een "gespannen wapenstilstand" waar mensen zoals jij niet echt mee helpen om die wapenstilstand tot stand te houden :D Alle overige tig duizend die het verhaal niet kennen ook niet hoor.

Maar lopen brullen "It's WAR kill all alliance, help me slay this beast bla bla bla"
Ik heb een groot gevoel voor vaderlandsliefde :7

Als ik een indringer op mijn land zie, dan jaag ik hem weg, hij hoort daar niet te zijn, dat zouden die brutale gewelddadige orcs ook doen als ik mijn gezicht daar zou vertonen :P

En als ik straks lvl 60 ben ga ik lekker langs de borders patrouilleren om te zorgen dat newbies met een gerust hart kunnen levelen op de gebieden waar ik nu nog steeds op mijn tenen moet lopen. Ik zal beroemd en berucht worden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Hmmkaay drugs are bad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:42:
[...]

Ik heb een groot gevoel voor vaderlandsliefde :7

Als ik een indringer op mijn land zie, dan jaag ik hem weg, hij hoort daar niet te zijn, dat zouden die brutale gewelddadige orcs ook doen als ik mijn gezicht daar zou vertonen :P

En als ik straks lvl 60 ben ga ik lekker langs de borders patrouilleren om te zorgen dat newbies met een gerust hart kunnen levelen op de gebieden waar ik nu nog steeds op mijn tenen moet lopen. Ik zal beroemd en berucht worden :7
Lvl 14 heb je die illusies nog ;).. tot je erachter komt hoe groot WoW is.. en op lvl 14 kan het niet echt lastig zijn want of je nou op een PvP of een PvE server zit je PvP flag staat uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Skeiron schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:47:
[...]

Lvl 14 heb je die illusies nog ;).. tot je erachter komt hoe groot WoW is.. en op lvl 14 kan het niet echt lastig zijn want of je nou op een PvP of een PvE server zit je PvP flag staat uit..
Verandert dat wanneer ik beter word dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Wat doen jullie trouwens met alle items die je van mobs kunt looten? Ik heb een aantal dingen als wapens en armor die ik als Mage niet kan gebruiken (allemaal wit, dus niet bijzonder). Verkopen jullie die aan vendors, of in een AH? Mijn backpack raakt namelijk vol, maar vind het zo zonde ze gewoon weg te gooien.. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:39:
[...]

Ik vind Farmen op Items best nog wel moeilijk, want de dropkans dat je een epic item vind of Blue item vind, is toch erg klein. Niet dat groene items niet slecht zijn, maar ik heb tijdens het farmen nog geen blue items zien vallen. In instances is de kans al wat groter op items, al verschilt dat ook per run. :7
heb al meerdere blauwe drops gehad, helaas allemaal onbuirkbaar voor mij, op 1 staf na, maar ik heb wel alles gekocht

heb in mijn 54 levels buiten een isntance denk ik 5 blauwe items gevonden, welke mij ongeveer in totaal 20 gold opgeleverd hebben.

AH gebruiken is trouwens ook wel leuk :)

had een tijdje terug Twig of the world tree gekocht voor 40g, en weer verkocht voor 50G ^^ toch 10g winst

ga denk ik binnenkort kijken of ik die lvl 50 elite dragon in Tanaris kan soloen, even kijken wat hij dropt (draak bij caverns of time)
OkkE schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:50:
Wat doen jullie trouwens met alle items die je van mobs kunt looten? Ik heb een aantal dingen als wapens en armor die ik als Mage niet kan gebruiken (allemaal wit, dus niet bijzonder). Verkopen jullie die aan vendors, of in een AH? Mijn backpack raakt namelijk vol, maar vind het zo zonde ze gewoon weg te gooien.. :)
alles wat lager is dan groene items => vendor trash

tip: download Lootlink en auctioneer, dan kan je zien welke drops voor een proffession gebruikt worden, en welke je dus voor iets meer op de AH kan gooien dan dat ze opleveren bij een NPC

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Gisteren met wat guildmaatjes het Elite gedeelte van Broken Alliances gedaan in Badlands. (2 lvl 50 elite Dragons doodmaken)

Stonden er 2 alliance lui toe te kijken toen wij draak 1 aan het slachten waren, en nadat ie dood was, begonnen zij draak 2 aan te vallen... :/

Waarschijnlijk dachten ze dat wij zouden helpen (terwijl wij dan de quest overnieuw hadden moeten doen), maar we bleven doodleuk toekijken hoe die 2e draak hun allebei dood maakte, waarna wij hem aanvielen toen ie weer netjes op zijn plek vloog. :)

Vraag me toch af wat die alliance lui dachten....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:50:
[...]
Verandert dat wanneer ik beter word dan?
Je hebt contested area's op PvP servers waarbij je PvP flag automagisch aan gaat.. De contested gebieden zijn alleen te doen om te questen als je een bepaald level hebt.. rond level 20 kan je naar RedRidge.. RR wordt ie ook wel genoemd in chats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

ik had gister opeens een que op bloodscalp :S. Volgens mij zijn die nieuwe spelers niet op de low pop pvp servers gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:19:
[...]

/blacklist die gozers. ik heb al een aardige collectie opgebouwd van dergelijke figuren.

anyways, ik dacht dat verhalen over Paladins die na level 40 zoveel zwakker werden onzin waren, maar ik begin nu toch te twijfelen. Toen ik level 35 was (dus na mijn Verigans Fist tijd, en toen ik nog mail droeg) kon ik winnen van level 38 Elite mobs (dus 3 levels hoger) en level 40/41 (5 tot 6 levels hogere) normale mobs. Nu ik level 49 ben heb ik moeite met same level Elites, en ook normale mobs lijken sterker. Zijn mobs rond level 50 gewoon relatief sterker in verhouding tot je avatar dan ze waren op level 30? Of lijkt het maar zo?
Tja, je moet niet kijken naar of je een elite aankan of niet, die zijn gigantisch verschillend. Ik kon in STV ook een elite tijger aan van een paar lvl's hoger, maar in de badlands heb je lvl45 elite draken, en die kon ik als lvl46 net niet/net wel aan. Ik denk dat je normaal gesproken ongeveer een gelijk lvlelite moet aan kunnen. Maargoed, je kan beter kijken hoe sterk je class is in PvP. En dan kan ik je alvast verklappen dat je wel zwakker bent geworden, iedereen kan je vrij eenvoudig verslaan behalve de warrior, dat blijft tot lvl60 zo. Komt omdat je niet zo heel veel dps doet en ook niet van een afstand iets kan doen.

Maar paladin is natuurlijk wel weer een erg gewilde class in instances en in de endgame. En wat maakt het eigenlijk uit als je iemand in een duel niet goed kan verslaan. In de battlegrounds zal de pally een uitstekende ondersteunende class worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Is het trouwens mogelijk om uberhaupt tegen orcs te praten als je ze tegenkomt? Dan kan de rogue doen wat hij eigenlijk zou moeten doen:

Je geld of je leven })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Webgnome schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:34:
ganken is toch het neerhalen van eimand die lager is dan jou .. dus jij werd niet geganked.. je werd gewoon aangevallen en dat heb je niet overleeft..

gister heb ik nog een lvl 29 horde achterna gezeten ( ja ok lame ik ben 42 ). Heb hem helaas niet te pakken kunne krijgen :'(
ganken = gang kill :) hij werd dus letterlijk geganked (wat je eigenlijk niet wordt als je door 1 high lvl wordr gekilled)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:57:
Is het trouwens mogelijk om uberhaupt tegen orcs te praten als je ze tegenkomt? Dan kan de rogue doen wat hij eigenlijk zou moeten doen:

Je geld of je leven })
Dan word ik de robin hood van Elwynn forest. Ik steel van de orcs, en ik geef aan de newbies _O-

:Y)

Zoiets moet je natuurlijk wel goed aanpakken dan... hmm..

Eerst stunnen met Sap, en dan (ze kunnen toch geen reet doen voor de komende 25 sec) zeggen dat als ze niet met geld over de brug komen, je ze afmaakt. :P

[ Voor 22% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-04-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:58:
[...]

Dan word ik de robin hood van Elwynn forest. Ik steel van de orcs, en ik geef aan de newbies _O-

:Y)

Zoiets moet je natuurlijk wel goed aanpakken dan... hmm..

Eerst stunnen met Sap, en dan (ze kunnen toch geen reet doen voor de komende 25 sec) zeggen dat als ze niet met geld over de brug komen, je ze afmaakt. :P
mc exploit >
trade openen
en zn gold jatten

maar je word wel gebanned ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:00:
[...]

mc exploit >
trade openen
en zn gold jatten

maar je word wel gebanned ^^
Nee nee, we gaan wel eerlijk spelen. Ik geef hem de eerlijke keuze om te kiezen tussen vrijuit gaan of zichzelf verdedigen tot de dood erop volgt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:57:

Je geld of je leven })
nee dat kan _nog_ niet. DAarvoor dien je de taal te kennen en dat is nog neit mogelijk om die te leren. Er was wel een mod voor volgens mij die het omzette maar die is door blizz illegaal verklaard _/-\o_

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
CaDje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:53:
ik had gister opeens een que op bloodscalp :S. Volgens mij zijn die nieuwe spelers niet op de low pop pvp servers gaan spelen.
zou jij dat wel doen dan?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:05:
[...]
Nee nee, we gaan wel eerlijk spelen. Ik geef hem de eerlijke keuze om te kiezen tussen vrijuit gaan of zichzelf verdedigen tot de dood erop volgt })
Plz.. lees de handleiding of de hoofd site voor info.. www.worldofwarcraft.com .. In ieder geval als je dit allemaal serieus meent.. Wees snel voor dat je afgefikt wordt tijdens een flamewar die je bijna uitlokt.. (of flamewave;) ).. Je hebt al veel posts gemaakt met nieuwelinge vragen die allemaal makkelijk terug te lezen zijn.. http://www.wow-europe.com...6E3FEE2B90061E7870E.app06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:51:
alles wat lager is dan groene items => vendor trash

tip: download Lootlink en auctioneer, dan kan je zien welke drops voor een proffession gebruikt worden, en welke je dus voor iets meer op de AH kan gooien dan dat ze opleveren bij een NPC
Ah oke, dat dacht ik al wel.. Toch wel vervelend dat ik hiervoor ROSE mmorpg heb gespeeld, daar werkte het toch allemaal net anders, waardoor ik nu steeds in de war ben. :{
Bedankt voor de tip trouwens, ga ik eens bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel nu ook gekocht. Ik vind het een geweldig spel. Ben lekker op weg, nu lvl 11 druid van de race Tauren.

Maar ik heb nu als ik speel dat ik niet kan looten en mijn char speelt geen animaties af als ik loop. Hij staat stil en schuift vooruit... Mijn ping is wel normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga denk ik binnenkort kijken of ik die lvl 50 elite dragon in Tanaris kan soloen, even kijken wat hij dropt (draak bij caverns of time)
alleen troep helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:05:
Je kunt niet communiceren met mensen van de andere faction, en bovendien kunnen ze ook niet met je traden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

sommige mensen hebben ook echt altijd geluk he? :/

samen met de guild Stralhome te doen, eerst beest wat we killen, dropt een epic en een groene item..
en de enige spelers in de guild die al een epic had wint de roll uiteraard :P
welliswaar niet eentje die je graag wilt hebben, maar toch gaat om het idee ;)

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=12047

en sowieso gaat farmen in dit spel veel moeilijker, Epics en hoger zijn worlddrops, en droppen echt random op een beestje, niet zoals veel andere MMORPGS, waar ze bijna alleen droppen bij random creeps. Ok, je hebt soms meer kans op een high level instance boss, maar epics farmen is niet echt mogelijk volgens mij :P

[ Voor 31% gewijzigd door Wiebbe op 19-04-2005 11:32 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
HELLLP :P.. Arg ik heb een onwijs raar probleem :( :(.. Ik heb net WoW gehaald en de registratie verliep soepel.. Echter bij het instaleren (wisselen van CD3 naar CD4) bestaat mijn dvd-speler in eens niet meer in windows :o.. Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Dit is trouwens nog nooit eerder voorgekomen :(.

Specs:
DELL INSPIRON:
1.7Ghz Pentium M
Ati Radeon 9600 Pro (128 MB (eigen geheugen niet shared))
1Gb DDR333
(Die standaard DVD burner van Dell voor laptops)
Hitachi Travelstar HDD

Edit: Dit is dus niet 1x gebeurd, maar al 3x :S Alleen doormiddel van rebooten word de DVD-speler weer zichtbaar :S.

[ Voor 11% gewijzigd door Uhmmie op 19-04-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:34:

ganken is gewoon naar mijn weten gedood worden in een kansloos gevecht, dus door iemand vele hoger dan jou, of wanneer je 2hp hebt na het killen van een monster, of wanneer je gekilled wordt door een groep.. gewoon een kill waar je geen enkele kans maakt, en het niks te maken heeft met jouw en zijn skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:14:
ik heb het spel nu ook gekocht. Ik vind het een geweldig spel. Ben lekker op weg, nu lvl 11 druid van de race Tauren.

Maar ik heb nu als ik speel dat ik niet kan looten en mijn char speelt geen animaties af als ik loop. Hij staat stil en schuift vooruit... Mijn ping is wel normaal...
klinkt als de loot bug heb je af en toe bij mining en herbalism dat je in een vein of een plant blijft hangen even uitloggen en weer erin en het is meestal weer gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Raz- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:38:
[...]

klinkt als de loot bug heb je af en toe bij mining en herbalism dat je in een vein of een plant blijft hangen even uitloggen en weer erin en het is meestal weer gefixed
of gewoon even wachten.

Soms is het lag op de server of zo denk ik.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmms laat dan maar zitten :P

dan farm ik wp en ep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:28:
[...]

Waarom start jij WoW vanaf een Z: drive op :? Heb je een externe schijf ofzo :?
Nee, heb 2 200Gb schijven die hebben Y & Z :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Uhmmie schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:32:
HELLLP :P.. Arg ik heb een onwijs raar probleem :( :(.. Ik heb net WoW gehaald en de registratie verliep soepel.. Echter bij het instaleren (wisselen van CD3 naar CD4) bestaat mijn dvd-speler in eens niet meer in windows :o.. Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Dit is trouwens nog nooit eerder voorgekomen :(.

Specs:
DELL INSPIRON:
1.7Ghz Pentium M
Ati Radeon 9600 Pro (128 MB (eigen geheugen niet shared))
1Gb DDR333
(Die standaard DVD burner van Dell voor laptops)
Hitachi Travelstar HDD

Edit: Dit is dus niet 1x gebeurd, maar al 3x :S Alleen doormiddel van rebooten word de DVD-speler weer zichtbaar :S.
Probeer dit eens:

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01635p

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Mijn drop gisteren.. http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17719

er was nog een andere mage die ook N zei toen rolde ik met 52 tegen 48.. Errug lucky de laatste tijd met de drops.. Veel BoP die dropte waarbij iedereen G zei kreeg ik ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misshien is het al voorbij gekomen. Maar ik ben een druid en iemand vertelde mij dat je vanaf lvl 10 al kan shapeshiften en dat je dat bij een druid teacher kon leren. Maar ik kan nergens shapeshifting kiezen en kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:07:
misshien is het al voorbij gekomen. Maar ik ben een druid en iemand vertelde mij dat je vanaf lvl 10 al kan shapeshiften en dat je dat bij een druid teacher kon leren. Maar ik kan nergens shapeshifting kiezen en kopen....
Vanaf lvl 10 krijg je de eerste quest (bear form) van de druid trainer in Darnassus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Mijn pala hikt nu alweer ver over de helft van de 46 heen, en gisterenavond een probleemje gehad bij het helpen in SM. Whiteman kwam niet opzetten terwijl de rest allemaal dood was, dat was wel jammer.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Daar moet je een quest voor doen. Het is een quest die je leidt naar Darkshore waar je iets moet mollen. Bestaat uit aantal delen. Je hebt wel hulp nodig als je level 10 bent, want het monster dat je moet killen (een moonkin ofzoiets) is level 13.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Tauren Druid bent, kun je op 2 plaatsen terecht.

1 Bloodhoof Village.
2 Thunderbluff Elder Rise grote tent.

Van de aliance weet ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
THNX !!! Waarom heb ik er zelf niet aan gedacht om alle cd's naar mijn HDD te kopieren :o.. Maarja meestal werkt dit ook niet :P.. Maar zo te zien gaat het nu wel werken aangezien ik alle cd's heb kunnen kopieren en de instal nu draait :P.

Nog een vraagje.. (Kan het nergens zo snel vinden).. Maken de begin stats nu heel erg veel uit voor je character? Bij EQ2 boeide het namelijk amper iets.. En ik zou graag een Night Elf Druid zijn :P.. Maarja ik heb al op meerdere plaatsen gelezen dat je dan beter voor een ander ras kon gaan (als je vooral voor het shapeshiften gaat)..

[ Voor 30% gewijzigd door Uhmmie op 19-04-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Optical schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:35:

Over ringen gesproken , iemand deze wel eens gezien ? :P

http://www.thottbot.com/?i=5503
Ja zag hem eens op de AH staan voor 50S :) Op zich grappig maar stats stellen weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAUSTHE
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
eerste shapeshift voor NE-Druids kan je als een quest ophalen in bij een druidtrainer in Darnassus. Daar krijg je een spreuk om te teleporten naar moonglade en daar je shapeshift quest krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door MAUSTHE op 19-04-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Uhmmie schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:23:
[...]

THNX !!! Waarom heb ik er zelf niet aan gedacht om alle cd's naar mijn HDD te kopieren :o.. Maarja meestal werkt dit ook niet :P.. Maar zo te zien gaat het nu wel werken aangezien ik alle cd's heb kunnen kopieren en de instal nu draait :P.

Nog een vraagje.. (Kan het nergens zo snel vinden).. Maken de begin stats nu heel erg veel uit voor je character? Bij EQ2 boeide het namelijk amper iets.. En ik zou graag een Night Elf Druid zijn :P.. Maarja ik heb al op meerdere plaatsen gelezen dat je dan beter voor een ander ras kon gaan (als je vooral voor het shapeshiften gaat)..
ik zou als ik jou was gweoon een NE druid pakken. Ken genoeg mensen die er tevreden mee zijn :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hoe kom ik trouwens het makkelijkst in het elfenlandje? Ik heb ironforge en EF gezien, lake modan en de valley of kings. Sneeuw, rotsen, bossen en water. Allemaal prachtig, maar ben nu wel erg benieuwd naar de wereld van de elfjes. Lijkt het een beetje op droomvlucht in de efteling? En hoe kom ik er? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle screenshots die ik zie zijn superscherp en die ik maak zijn naar verhouding erg blurry.. Waar ligt dat aan? Het enige wat ik doe ik de dpi naar 150 gooien en omzetten naar jpg.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~moorlag/Images/webshots/WoWScrnShot_041205_231002.jpg

Iemand een idee waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:40:
Hoe kom ik trouwens het makkelijkst in het elfenlandje? Ik heb ironforge en EF gezien, lake modan en de valley of kings. Sneeuw, rotsen, bossen en water. Allemaal prachtig, maar ben nu wel erg benieuwd naar de wereld van de elfjes. Lijkt het een beetje op droomvlucht in de efteling? En hoe kom ik er? :P
http://www.worldofwar.net/cartography/

lees de startpost van dit topic ook eens door en druk op de linkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:40:
Met de griffon van IF naar Memethill Harbor gaan, daar op de boot naar Darkshore/Auberdine stappen en daar in Auberdine de griffonmaster taggen. Dan de boot naar Darnassus pakken, daar de Griffonmaster ook weer taggen.

In het vervolg kun je dan van Darkshore naar Darnassus vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:45:
[...]

Met de griffon van IF naar Memethill Harbor gaan, daar op de boot naar Darkshore/Auberdine stappen en daar in Auberdine de griffonmaster taggen. Dan de boot naar Darnassus pakken, daar de Griffonmaster ook weer taggen.

In het vervolg kun je dan van Darkshore naar Darnassus vliegen.
Ja en loop voor de gein eens door heel Teldrassil... het mooiste plekje op Azeroth in mijn ogen...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:43:
[...]

http://www.worldofwar.net/cartography/

lees de startpost van dit topic ook eens door en druk op de linkjes :)
Ik wil dit spel geheel zonder bots, macro's scripts, of wat dan ook spelen. Ik wil dus geen kaarten zien die al door iedereen explored zijn en geen tips over waar je wat kan krijgen.

Ik vind het veel leuker om dat gaandeweg uit te vinden. Weet ik het niet, dan vraag ik hier of in-game om hulp. Dat maakt het echter voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:42:
Alle screenshots die ik zie zijn superscherp en die ik maak zijn naar verhouding erg blurry.. Waar ligt dat aan? Het enige wat ik doe ik de dpi naar 150 gooien en omzetten naar jpg.

[afbeelding]

Iemand een idee waar dat aan ligt?
glow effect in wow aanstaan :?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:52:
[...]

Ik wil dit spel geheel zonder bots, macro's scripts, of wat dan ook spelen. Ik wil dus geen kaarten zien die al door iedereen explored zijn en geen tips over waar je wat kan krijgen.

Ik vind het veel leuker om dat gaandeweg uit te vinden. Weet ik het niet, dan vraag ik hier of in-game om hulp. Dat maakt het echter voor mij :)
je kan ook gewoon de ingame map gebruiken om te kijken waar je heen moet

hier vragen/ingame vragen == gelijk aan op internet opzoeken .

aanvulling:

RTFM en stel dan geen n00b vragen hiero :P

zit een boek bji. lees het en je had 80% van je vragen die je hier poste niet hoeven te stellen

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 19-04-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:57:
[...]

glow effect in wow aanstaan :?
Staat idd aan. Ik zal het eens zonder proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan... me shapeshift qeust heb ik gedaan. tnx for de tips. Ik ben niet zo goed in RPG, dit is de eerste die ik speel. Eigenlijk heb ik nog een vraag voor andere Taurens. ik moet een quest doen waar ik een grote kodo genaam anne'chea moet hunten. Ik heb heel mulgore al 3 keer doorlopen maar hem nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:52:
[...]

Vraag dan niet hoe je er moet komen, als je toch zelf wilt exploren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:01:
[...]

Staat idd aan. Ik zal het eens zonder proberen...
Heb je een Ati kaart? In mijn geval moest ik even hard klooien met de instellingen, maar wat ik gevonden heb is dat glow effect idd uit moet. Daarnaast kwam ik er achter dat de FSAA instelling helemaal niet goed werkt in eerste instantie. Ik heb in de instellingen van de kaart (rechts-klikken bureaublad -> eigenschappen -> tab instellingen -> geavanceerd -> tabblad 3D en daar aangepaste instellingen kiezen voor de AA e.d.. Daarna start je WoW en ga even ingame. Dan log je helemaal terug naar desktop en zet je alle opties voor je kaart weer op automatisch. WoW heeft hier (of de kaart) blijkbaar een filetje voor wegeschreven die er eerst misschien niet was waardoor alle instellingen nu wel werken!

Suc6

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:06:
[...]

Vraag dan niet hoe je er moet komen, als je toch zelf wilt exploren...
Als ik het niet kan vinden vind ik een kleine hint genoeg. Als ik kaarten ga opzoeken, krijg ik veel meer te zien dan eigenlijk wilde, en ik ben bang dat ik dan een deel van de spanning verpest.

Kalimdor en Ons eigen land zijn trouwens toch door een zee gescheiden? Hoe komt het dan dat wij steeds orcs tegenkomen bij moonbrook? Ik ben ze alleen nog maar daar tegenkomen, nergens anders, lijkt me zo'n onlogische plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:13:
[...]

Als ik het niet kan vinden vind ik een kleine hint genoeg. Als ik kaarten ga opzoeken, krijg ik veel meer te zien dan eigenlijk wilde, en ik ben bang dat ik dan een deel van de spanning verpest.

Kalimdor en Ons eigen land zijn trouwens toch door een zee gescheiden? Hoe komt het dan dat wij steeds orcs tegenkomen bij moonbrook? Ik ben ze alleen nog maar daar tegenkomen, nergens anders, lijkt me zo'n onlogische plek.
Ga eens naar Redridge mountains (Lakeshire)...kom je er nog veel meer tegen

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:13:
[...]

ga op avontuur en zoek het uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:08:
[...]

Heb je een Ati kaart? In mijn geval moest ik even hard klooien met de instellingen, maar wat ik gevonden heb is dat glow effect idd uit moet. Daarnaast kwam ik er achter dat de FSAA instelling helemaal niet goed werkt in eerste instantie. Ik heb in de instellingen van de kaart (rechts-klikken bureaublad -> eigenschappen -> tab instellingen -> geavanceerd -> tabblad 3D en daar aangepaste instellingen kiezen voor de AA e.d.. Daarna start je WoW en ga even ingame. Dan log je helemaal terug naar desktop en zet je alle opties voor je kaart weer op automatisch. WoW heeft hier (of de kaart) blijkbaar een filetje voor wegeschreven die er eerst misschien niet was waardoor alle instellingen nu wel werken!

Suc6
Thnx, het ziet er nu prima uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hoi, ik heb een vraagje:

Mijn WoW is betaald tot 22 april met de creditcard en wil nu verdergaan met een prepaidkaart (heb er eentje thuisliggen) ik wil echter pas over een week of 2 weer verder spelen (examens etc...) maar ik kan niet zomaar mn creditcard gegevens weghalen want dan moet je al je prepaidnummer invullen.. Weet iemand hoe ik mijn account dus zeg maar 2 weken op 'pause' kan zetten? Moet ik dan gewoon cancel account doen?

bvd,

Cutthroat , lvl54 mage op Bloodscalp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:03:
oke dan... me shapeshift qeust heb ik gedaan. tnx for de tips. Ik ben niet zo goed in RPG, dit is de eerste die ik speel. Eigenlijk heb ik nog een vraag voor andere Taurens. ik moet een quest doen waar ik een grote kodo genaam anne'chea moet hunten. Ik heb heel mulgore al 3 keer doorlopen maar hem nog niet kunnen vinden...
Als het tegen zit mis je hem nog een paar keer, ik heb hem in beta ook moeten doden, maar liep er ook 6 keer langs, die kodo loopt rondjes, maar niet in een rechte lijn, en dus zou je er theoretisch ook bijna langs kunnen lopen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Speedy55 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:51:
[...]

Als het tegen zit mis je hem nog een paar keer, ik heb hem in beta ook moeten doden, maar liep er ook 6 keer langs, die kodo loopt rondjes, maar niet in een rechte lijn, en dus zou je er theoretisch ook bijna langs kunnen lopen.
Rondjes lopen in een rechte lijn is per definitie ook onmogelijk :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die key van je guest dezelfde als welke je zelf moet gebruiken bij het createn van een account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij loopt niet dezelfde rondjes bedoelt speedy55 waarschijnlijk.. :) in het spel vertelde iemand mij om in de golden plains te kijken...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:39
Net level 40 gehaald, en als de wiedeweer naar Menethil gegaan om daar mijn Black Stallion op te halen, toen mijn hearthstone naar Lakeshire, om vervolgens naar Eastvale Loggin Camp te lopen voor mijn training!
Wat is dat een verbetering, ik begon het lopen echt niet meer leuk te vinden met m'n Mage char :)

//edit: typo's

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchy007 op 19-04-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:23:
Ik heb gisteren voor het eerste geboden via veiling, op een gun. Was sterker dan mijn huidige gun en ik had net veel geld verdiend, dus ik dacht, what the heck, laat ik mijn char eens verwennen :P

Heb voor het eerste in het spel (ben sinds vrijdag bezig) meer dan 1 goud aan cash bij :P
Ik ben vanaf zaterdag bezig, heb er nu 15 uur inzitten, ben nu level 16 en totaal bij met mijn skills (mining 90+blacksmithing 90) 4g in the pocket. Don't stop me now!
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.