Omdat hij tussen de looters aan het sluipen was die wij aan het killen waren. Hij kreeg een vuurbal op zijn dak van de mage en ging ervandoor, in eerste instantie dacht ik dat ik hem weggejaagd had, omdat ik (toen nog lvl 13) met mijn geweer en combo's al direct half zijn health had weggemept. Later toen hij terug geheald was, kwam hij terug om de mage af te maken. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem daar alleen te laten staan tegen een lvl 23 rogue (hij was lvl 14) dus ik dacht, what the heck, dan liever dood dan niks voor je team doen. Dus in plaats van de rogue samen af te maken gingen we gezellig samen doodVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:06:
[...]
Zowel loch modan als westfall zijn alliance gebieden. Dus ik vraag me af hoe een UD rogue jullie daar kon ganken. Of liep daar een rogue rond en jullie besloten met een groep achter hem aan te gaan? Dan is het natuurlijk geen ganken.
Daarna hebben we een groep verzameld in Sentinell Hill om hem op te sporen, dat is gelukt, en toen hebben we heb 2 of 3 keer een lesje geleerd