Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ah, even treinen dus. Ik ben al 1 keer eerder in IF geweest, om een gunskill te kopen. Kijken of ik daar ook net weer zo'n gemoedelijk en gezellig gehuchtje als Goldshire kan vinden :P

Medium Leather heb ik idd hard nodig, ik heb wel al 500 beesten geskind onderhand geloof ik. Ik loop rond in soulbound embossed leather en meer krijg ik niet te pakken daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 51661 schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:18:
Stomme vraag: Ik heb bij het ontwikkelen van mn inmiddels lvl 47 warrior de quest voor mn Defensive Stance misgelopen, en ik kan nu nergens meer vinden waar ik deze kan halen, thottbot staat niets over de where-abouts, goblinworkshope niet, bah! Een beetje stom dat ik daar nu pas achteraan ga, maar ik heb m eigelijk nooit gemist :D

Kan iemand me vertellen waar ik de quest haal voor deze stance? Dan is mn char helemaal up-to-date ;)

offtopic:
Jaja, noob enzo :P
Ik weet niet of alle warriors die op dezelfde plek moeten halen, maar ik als dwarf warrior kon die halen in IF in de Military Arms. Miss. dat je als human daarvoor naar SW moet, daar heb ik geen idee van. En als horde weet ik t helemaal niet :P
se7en schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:23:
[...]

alleen ben nu 43 en weet niet waar verder te gaan
hinderlands is leeg, dus geen quest left, swamp is te laag, blastedlands te hoog -.-"

feralas ...nja de quest van mijn niveau heb ik klaar!!

iemand goede advies?
Badlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
zion schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:27:
[...]
Een level 13 rogue kan met gemak alles tot L14-15 aan, en westfall is niet L13-L17, het is L10-L18 ongeveer... (aangezien the Deadmines een Instance zijn, wat dus beschouwd wordt als een aparte area)

Gewoon eerst bij tussen saldean en elwynn forest rusty harvest golems aftrappen, dan gewone en wat young tusk boars, en dan de harvest watchers (L14-L15). Ondertussen die begin quests doen en wat defias goons afslachten...

feit is gewoon dat westfall de enige plek is waar je op L13 dient te zijn (als human, of een van de vergelijkbare areas voor andere races).
Eigenlijk is het allemaal voor de hand liggend waar je het best naar toe kunt gaan.
Zodra je een quest klaar hebt, die op een bepaald niveau is, dan wordt je vaak verwezen naar een ander gedeelte van het land.

Bijvoorbeeld: Speak with bladiebla in Westfall..

En dan krijg je wat XP points, en vervolgens dan mag je daar weer vrolijk gaan questen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-01 16:58
Of Loch Modan natuurlijk .....

[ Voor 48% gewijzigd door Optical op 18-04-2005 16:33 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:27:
[...]
Een level 13 rogue kan met gemak alles tot L14-15 aan, en westfall is niet L13-L17, het is L10-L18 ongeveer... (aangezien the Deadmines een Instance zijn, wat dus beschouwd wordt als een aparte area)

Gewoon eerst bij tussen saldean en elwynn forest rusty harvest golems aftrappen, dan gewone en wat young tusk boars, en dan de harvest watchers (L14-L15). Ondertussen die begin quests doen en wat defias goons afslachten...

feit is gewoon dat westfall de enige plek is waar je op L13 dient te zijn (als human, of een van de vergelijkbare areas voor andere races).
Mja, ik zou wel willen, maar mijn grote probleem blijft dat ik waardeloos beschermd ben. Dat leather armor is gewoon geen bescherming. Ik heb nu ongeveer 400 armor en nog niks op mijn schouders of hoofd zitten, en wanneer ik 2 mobs tegenkom kan ik wel dag zeggen, ik word gewoon afgemaakt. Doe ik dan iets niet goed? Ik heb het beste armor gemaakt dat ik met lvl2 leatherworking en alle recipes in goldshire kon maken, heb 2 (7-13 dmg) daggers en een hunting rifle om de eerste paar hp point eraf te knallen voor ik ga vechten. 1 Mobs kan ik makkelijk aan, ik stun ze met gouge, doe een backstab en dan eviscerate, en dan nog wat steekwerk. Als het er 2 zijn word ik kapotgeknauwd aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
Wie hier heeft medelijden met me? Ik kan al 3 weken niet meer World of Warcraft spelen >:[...
Maar, ik wil nu toch echt even horen of 't honor systeem goed is gelukt ja of nee, en met argumenten! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Tja, als je guildies je geholpen hebben met al je rode quests (want die zijn er genoeg in STV @ L43), dan is het te verwachten dat je nu alleen nog maar area's hebt die je A: al gedaan hebt, B: je weer je guildies voor nodig hebt om ze te kunnen doen.

Ik ben nu L44 en vlieg een beetje over de wereld, in de badlands moeten nog zat quests voor je zijn (incl. de Uldaman instance) enzo. Voor de rest doe ik heel veel quests afronden nu, zelfs al zijn ze zwart, gewoon om te kijken of ik follow-ups krijg, waar ik wel weer XP voor krijg.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
se7en schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:23:
hmm raar
ben ik hier de enigste die geen probleem "had" in STV ?
want ik kwam daar lekker questen alleen zonder probleem, nja een keer warrior viel lastig maar hij heeft zijn les geleert en een rogue ...maar de les van die rogue was harder >.<

en goed dat guildies beetje hoger er waren dus kon makkelijk hogere quests doen dan mijn eigenlvl!

alleen ben nu 43 en weet niet waar verder te gaan
hinderlands is leeg, dus geen quest left, swamp is te laag, blastedlands te hoog -.-"

feralas ...nja de quest van mijn niveau heb ik klaar!!

iemand goede advies?
tanaris al geprobeerd?

hier zijn toch zo'n 4 á 5 quests (volgens mij) die redelijk te doen zijn op lvl43 als je het in je eentje doet.
SiLaTroN schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:34:
Wie hier heeft medelijden met me? Ik kan al 3 weken niet meer World of Warcraft spelen >:[...
Maar, ik wil nu toch echt even horen of 't honor systeem goed is gelukt ja of nee, en met argumenten! :>
het Honor systeem zit er nog niet in hoor, komt binnenkort in een van de nieuwe patches.

[ Voor 22% gewijzigd door butsj op 18-04-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

SiLaTroN schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:34:
Zit er nog niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
butsj schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:36:
tanaris al geprobeerd?

hier zijn toch zo'n 4 á 5 quests (volgens mij) die redelijk te doen zijn op lvl43 als je het in je eentje doet.
Tanaris is niet goed te doen in je eentje @ L43, ben L44 warlock, een van de betere solo classes, en ik overleef die quests daar niet in mijn eentje.

Slaap nog, je zei dat er zeker 4 á 5 waren die wél goed te doen waren, dat zou goed kunnen, er zijn echter ook een aantal waar je beter nog even vandaan kan blijven @ L43, sry voor het verkeerd lezen

[ Voor 23% gewijzigd door zion op 18-04-2005 16:42 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zion schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:40:
[...]
Tanaris is niet goed te doen in je eentje @ L43, ben L44 warlock, een van de betere solo classes, en ik overleef die quests daar niet in mijn eentje.
Nouja, lvl 40-43 thiefs en bandits killen kan prima in je eentje, net als hier en daar wat waterzakjes verzamelen :D
In tanaris zijn wel een questje of drie te doen in je eentje op lvl 43, maar je kan er niet doorlvlen na die quest in je eentje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
zion schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:40:
[...]

Slaap nog, je zei dat er zeker 4 á 5 waren die wél goed te doen waren, dat zou goed kunnen, er zijn echter ook een aantal waar je beter nog even vandaan kan blijven @ L43, sry voor het verkeerd lezen
dan doe je toch nog iets niet goed :?
http://www.thottbot.com/?q=1334
http://www.thottbot.com/?q=1153

deze 2 zijn iig goed te doen (en hiermee doe je deze ook tegelijk: http://www.thottbot.com/?q=12934, deze kan je oneindig doen om reputation met Gadgetzan omhoog te krijgen)

ik zie net te laat je edit, sorry :)

[ Voor 5% gewijzigd door butsj op 18-04-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

HTT-Thalan schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:32:
[...]

Mja, ik zou wel willen, maar mijn grote probleem blijft dat ik waardeloos beschermd ben. Dat leather armor is gewoon geen bescherming. Ik heb nu ongeveer 400 armor en nog niks op mijn schouders of hoofd zitten, en wanneer ik 2 mobs tegenkom kan ik wel dag zeggen, ik word gewoon afgemaakt. Doe ik dan iets niet goed? Ik heb het beste armor gemaakt dat ik met lvl2 leatherworking en alle recipes in goldshire kon maken, heb 2 (7-13 dmg) daggers en een hunting rifle om de eerste paar hp point eraf te knallen voor ik ga vechten. 1 Mobs kan ik makkelijk aan, ik stun ze met gouge, doe een backstab en dan eviscerate, en dan nog wat steekwerk. Als het er 2 zijn word ik kapotgeknauwd aan de achterkant.
Het duurt nog wel 10 levels voordat je wat op je hoofd of schouders zal hebben.
Je moet het echt aankunnen hoor die quests in Westfall. Op level 13 al helemaal. Als level 10 Human had ik er iig geen moeite mee.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik vond het wel meevallen in tanaris. Kwam daar aanzetten als een lvl 43 warrior en dat ging redelijk voor alles wat geel en groen was. Ik ben wel weggejaagd door een stelletje mobs her en der, maar als je op een paard zit is het te doen.

Uit mijn hoofd: Bandits killen (lvl 40-41 mobs) Items van bandits collecten (easy dus), Sterkere bandits killen (lvl 44-45 mobs), baas van bandits doodmaken (hij loopt alleen) en ik mis er dan eentje die nog te doen is, maar ik vond er niks mis mee. Extra bonus, zat scorpids om schoenen van te maken.

Tot welk level is Uldaman te doen qua XP voor monsters? Ben level 47 maar ik heb daar drie quests openstaan, weet nu niet meer of ik dan nog wel XP krijg voor ze. Andes ga ik wel proberen maurodon te raiden ofzoiets.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Anoniem: 86074 schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:23:
[...]

Het is geeneens een discussie, gewoon respectloos afkraken over het algemeen .... om even te laten horen hoe stoer ze zijn .... of zoiets .... kennelijk hebben ze dat nodig. beetje zielige mensen, ben blij dat ik niet op een PvP server speel, ik zou me er helemaal de t***** aan ergeren. Sommige mensen spelen het spel gewoon voor de lol, dat het voor sommigen nu hun leven is .... ja, da's niet mijn tekortkoming :).
Ik zat gister maar op een RP server (argent dawn) omdat thunderhorn stuk was.
Nou ik heb het geweten dat ik een _en_ n00b _en_ pvp speler tegenkwam.
Kerel snapte niet dat ik als NE (alleen daar alliance) onze capital moest verdedigen (das ut verhaal van de ne) dus hij vroeg of ik de quest wilde sharen en wat de stad was waar ik ut over had (darnasuss). Effies met hem rond gelopen om de eerste beestjes daar te killen, maar die kerel had dus looting op free-for-all gezet en jatte alles voor me neus weg :S
(hij zat dus op warsong, welke ook stuk was)
Nou duidelijk dat ik voorlopig geen pvp server wil.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Mja, ik zou wel willen, maar mijn grote probleem blijft dat ik waardeloos beschermd ben. Dat leather armor is gewoon geen bescherming. Ik heb nu ongeveer 400 armor en nog niks op mijn schouders of hoofd zitten
Ik ben nu L44, en heb zo'n 600 armor ;)
en wanneer ik 2 mobs tegenkom kan ik wel dag zeggen, ik word gewoon afgemaakt. Doe ik dan iets niet goed?
Ja, je maakt een klassieke rogue fout: je solo'd te veel. Ik weet zeker dat er ook wel een mage/priest/warlock is van eenzelfde level die graag samen met een melee fighter (jij dus) wil teamen....
Ik heb het beste armor gemaakt dat ik met lvl2 leatherworking en alle recipes in goldshire kon maken, heb 2 (7-13 dmg) daggers en een hunting rifle om de eerste paar hp point eraf te knallen voor ik ga vechten. 1 Mobs kan ik makkelijk aan, ik stun ze met gouge, doe een backstab en dan eviscerate, en dan nog wat steekwerk. Als het er 2 zijn word ik kapotgeknauwd aan de achterkant.
Tja, soms kan je beter iets kopen dan zelf maken als je skill niet hoog genoeg is, alhoewel ik niet weet of dit ook in jouw geval zo is. Kijk eens wat mensen van jouw level gemiddeld dragen (leather, niet vergelijken met mail natuurlijk), en kijk dan of dat een beetje lijkt op wat jij draagt.

Uit deeltje 26:
X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 02:06:
Zijn er nog mensen die net als ik op de Frostwhisper server spelen. Mijn nick is Emerald.
Zoals ik in het vorige topic al melde, was het idee op het off. WoW forum om hiervan een onoficiele PvP-RP server te maken, dus hier ben ik inderdaad ook begonnen met een nieuw character (of eigenlijk 3 :P), maar ik ben horde daar, dus ik denk dat wij elkaar alleen tegen zullen komen op onze reizen, of in battle....
(ben daar begonnen met een Tauren Shaman, een Troll Rogue, en een Orc Warrior, omdat ik deze speelstijlen nog niet ken. Deze ga ik dus eerst alle 3 naar L10-15 levellen, en dan beslissen wat ik de leukste Horde speelstijl vind)

[ Voor 23% gewijzigd door zion op 18-04-2005 17:21 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:58:

L44 wat? Mage, Paladin, Warrior? :P

Ja, je maakt een klassieke rogue fout: je solo'd te veel. Ik weet zeker dat er ook wel een mage/priest/warlock is van eenzelfde level die graag samen met een melee fighter (jij dus) wil teamen....

Ik dacht dat de Rogue juist goed was om te solo-en. Ik wil liever solo blijven ook, wil niet afhankelijk hoeven zijn van een ander zijn skills. Veel leuker om rijk en beroemd te worden op je eentje, en dan bekend staan als een notorious killer die de orcs vrezen, en als reden zien om niet in hun eentje te gaan scouten rondom alliance territory :P

Tja, soms kan je beter iets kopen dan zelf maken als je skill niet hoog genoeg is, alhoewel ik niet weet of dit ook in jouw geval zo is. Kijk eens wat mensen van jouw level gemiddeld dragen (leather, niet vergelijken met mail natuurlijk), en kijk dan of dat een beetje lijkt op wat jij draagt.

Ik denk dat ik in de gebieden waar ik nu ben niks beters kan krijgen, alles wat ik draag is zelfgemaakt voorzover mogelijk, en hadden op alle punten betere stats dan wat ik kon kopen. Plus dat ik daar waar mogelijk nog kits gebruikt heb. 400 Armor is dus nog best goed voor een rogue?

Ik zal vanavond eens een kijkje nemen in Lake Modan. Misschien dat ik daar lvl 14 of 15 kan worden en wat medium leather kan regelen, dan zal ik daarna westfall eens even schoonvegen.

Dit hele rogue idee heeft wel wat van Commando's van vroeger weg. Met 1 ventje proberen de groep om te brengen, door er steeds eentje tussenuit te pikken en af te maken zonder dat de rest het merkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

nhimf schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:54:
[...]

Ik zat gister maar op een RP server (argent dawn) omdat thunderhorn stuk was.
Nou ik heb het geweten dat ik een _en_ n00b _en_ pvp speler tegenkwam.
Kerel snapte niet dat ik als NE (alleen daar alliance) onze capital moest verdedigen (das ut verhaal van de ne) dus hij vroeg of ik de quest wilde sharen en wat de stad was waar ik ut over had (darnasuss). Effies met hem rond gelopen om de eerste beestjes daar te killen, maar die kerel had dus looting op free-for-all gezet en jatte alles voor me neus weg :S
(hij zat dus op warsong, welke ook stuk was)
Nou duidelijk dat ik voorlopig geen pvp server wil.
erm de problemen die jij beschrijft hebben _niks_ met pvp servers te maken, maar enkel die ene eikel die je ook op een pve server kan vindne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Life starts at 20 ofzo... ik weet niet. Als level 13 hoor je ook nog niet echt stoere items te hebben of een armor class waar mensen van schrikken. Als rogue gaat sowieso niemand schrikken van je armor, leer is niet echt eng ofzo vind ik meestal ;)

Solo blijven lukt prima voor een groot gedeelte, maar voor instances en sommige andere quests heb je echt een party nodig. Solo heeft als nadeel dat je een stuk meer downtime, als je met een bonus spellcaster oid op reisgaat kom je elk gevecht door met meer hitpoints dan solo wat natuurlijk weer inhoudt dat je sneller door je quests gaat.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:17:
Zoals ik al een paar keer gezegd had (en daarom dacht dat ik het deze keer wel weg kon laten, mede omdat het ook in mijn sig staat :P), ben ik Warlock.
Ik dacht dat de Rogue juist goed was om te solo-en. Ik wil liever solo blijven ook, wil niet afhankelijk hoeven zijn van een ander zijn skills. Veel leuker om rijk en beroemd te worden op je eentje, en dan bekend staan als een notorious killer die de orcs vrezen, en als reden zien om niet in hun eentje te gaan scouten rondom alliance territory :P
Tja, als jij de hele tijd sterft, zal dit toch inhouden dat je niet goed genoeg bent in solo'en om het daar ook solo te redden, ik ben warlock, staat ook aangeschreven als "excellent solo class", maar dat wil niet zeggen dat ik nooit gepartied heb in WF, en je zal merken dat je gewoon niet alles kan solo'en, dat ligt gewoon aan de game-design (thank god!)
Ik denk dat ik in de gebieden waar ik nu ben niks beters kan krijgen, alles wat ik draag is zelfgemaakt voorzover mogelijk, en hadden op alle punten betere stats dan wat ik kon kopen. Plus dat ik daar waar mogelijk nog kits gebruikt heb. 400 Armor is dus nog best goed voor een rogue?
Met kopen bedoel ik ook uit de Auction House, ik koop nooit wat bij vendors. (behalve consumables/reagents)
Ik zal vanavond eens een kijkje nemen in Lake Modan. Misschien dat ik daar lvl 14 of 15 kan worden en wat medium leather kan regelen, dan zal ik daarna westfall eens even schoonvegen.
Ga dan meteen even langs bij de Auction House (AH), daar moet je toch langs als je naar Loch Modan wilt (Ironforge). (kan je meteen wat van je leather/armor verkopen, zodat je geld krijgt voor betere items, zodat je beter in WF kan solo'en ;))

[ Voor 5% gewijzigd door zion op 18-04-2005 17:39 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

sOid schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:25:
Best leuk, onze guild is een weekje terug samen gegaan met een andere, grote guild (Bad Company op Skullcrusher). Hebben nu guild met meeste lvl 60's, 26 om precies te zijn:P

Ben zelf net 51 geworden \0/
[...]

Een gast uit mijn guild heeft t serieus uit gemaakt met zn vriendin voor WoW :P
hehe welkom in de guild :) fix hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-04 17:01
Guys.. Ik heb een probleempje. Ik heb perongeluk mijn Heartstone weggegooid. Kan ik die nog terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nog geen reacties gehad, vandaar nog een keer:

Is er een lvl 45+ healer (priest/druid/shammy) die zin heeft mij (en de rest van de nog te vinden party :) vanavond te helpen met Zul'farrak?

het is soms zeer moeilijk een geschikte party te vinden voor instances voor lvl 45+, vandaar dat ik het zo even probeer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26786

whiteclear schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:58:
Guys.. Ik heb een probleempje. Ik heb perongeluk mijn Heartstone weggegooid. Kan ik die nog terug krijgen?
Ga naar een Inn en vraag de innkeeper voor een nieuwe heartstone.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26786 op 18-04-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Anoniem: 26786 schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:03:
[...]

Ga naar een Inn en vraag de innkeeper voor een nieuwe heartstone.
Ik ben ook naar een innkeeper gegaan...maar hoe vraag ik een heartstone aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whiteclear schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:58:
Kan je die weggooien? Dat zou wel heel lomp zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Anoniem: 51661 schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:04:
[...]

Kan je die weggooien? Dat zou wel heel lomp zijn!
Normaal gesproken volgens mij niet...maar ik weet ook niet wat er is gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 12:21

chromeeh

the Gnome

Hmmm mijn game klapt er de laatste tijd steeds uit met een #332 error...
Iemand toevallig daar bekent mee :?
De volgende keer als het gebeurd zal ik even de detailed error msg posten :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

me character is weg ik log net in en hij is er niet meer ik was level 11

elf en nu is hij weg :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113 schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:55:
me character is weg ik log net in en hij is er niet meer ik was level 11

elf en nu is hij weg :(:(:(
Dat is vreemd, zou niet mogen gebeuren. Weet je zeker dat je op dezelfde server inlogt als waar je je character op gemaakt hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 18-04-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat was in Shadowsong hij is gewoon weg kan ik weer opnieuwe gaan beginen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128961

Na een grondige search helaas nog niet gevonden dus dan jullie help maar even:

Wat is het commando of instelling om mijn fps in beeld te krijgen. Heb namelijk twee videokaartjes die ik even wil testen met wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113 schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:09:
Ja dat was in Shadowsong hij is gewoon weg kan ik weer opnieuwe gaan beginen. :(
Dat is erg raar... Ook niet eerder gehoord overigens :o
Ik zou een mailtje sturen naar blizzard, of op www.wow-europe.com op het forum posten wat er gebeurd is...

P.S. Is je ondertitel serieus bedoeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 18-04-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:12:
[...]

Dat is erg raar... Ook niet eerder gehoord overigens :o
Ik zou een mailtje sturen naar blizzard, of op www.wow-europe.com op het forum posten wat er gebeurd is...

P.S. Is je ondertitel serieus bedoeld?
Oke ik heb het gedaan

en ja de ondertitelt is serieus bedoelt dat ik niet telkens hoef te zeggen dat ik woordblind ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113 schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:19:
[...]

Oke ik heb het gedaan

en ja de ondertitelt is serieus bedoelt dat ik niet telkens hoef te zeggen dat ik woordblind ben.
Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lvl 11 was op zich niet zo heel hoog, dat heb je met maximaal een dagje weer terug. Zon heel groot probleem is het dus niet, maar natuurlijk wel heel vervelend om hetzelfde overnieuw te moeten doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
Anoniem: 128961 schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:09:

Wat is het commando of instelling om mijn fps in beeld te krijgen. Heb namelijk twee videokaartjes die ik even wil testen met wow.
ctrl + r :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:25:
[...]

Lvl 11 was op zich niet zo heel hoog, dat heb je met maximaal een dagje weer terug. Zon heel groot probleem is het dus niet, maar natuurlijk wel heel vervelend om hetzelfde overnieuw te moeten doen :(
IS het ook niet.

Maar ik vind het gewoon raar dat hij weg is.
Wel heel erg vreemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140747

Anders lees je desnoods even de officiële site door, want daar staat zelfs dat het met een 56k6 modem te spelen is

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-04-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

Op shadowsong begon het enorm te laggen, zo`n half uur geleden. kan goed zijn dat die server (bijna) down is. Ik ben maar ff uitgelogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113 schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:26:
[...]

IS het ook niet.

Wel heel erg vreemt
Ik heb wel eens gehoord dat er met een tijdelijke storing het character even weg was, maar na een uurtje of wat weer terug is. Misschien is dit ook het geval, dan zou het in ieder geval bij de meldingen moeten staan op de wow website (kan ik hier niet nakijken, zit op mijn werk).
Als dat het geval is zou je strx even opnieuw moeten inloggen, misschien staat hij er dan weer bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Nou dit is de eerste keer dat ik skullcrusher niet op kan omdat het vol is, een queu van 144, 5 minuten wachten ongeveer, lekker dan al die nieuwelingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

ctrl-R, staat gewoon in de keyboard config van WoW :P

offtopic:
* Anoniem: 26351 moet eerst topic F5'en voor ie wat post :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 18-04-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Had nu iets aparts :P Ben gisteren gewoon netjes uitgelogged, ook de 20 seconden gewacht.
Log ik net in > "You are dead" .....
....
..
wtf? :/
Iemand anders dit al eens meegemaakt?
Blijkbaar heb ik daar nog een tijd gestaan toen ik uitlogd was ofzo :?

//Bloodscalp heeft ook weer voor de eerste keer sinds tijden een queue, best jammer.

[ Voor 23% gewijzigd door Okyah op 18-04-2005 20:22 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aaarggh
"
Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later.
Thank you for your understanding.
"
Niks begrip, ik wil spelen :'(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YEs YES YES

Hij is weer terug mooi man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vraagje aan mede-hunters:

Ik loop nu al zo'n 30 levels met dezelfde cat rond (ben zelf lvl 40) en dat bevalt heel goed, alleen vind ik het nogal jammer dat dat beest alleen growl kent. Nu hoorde ik van iemand anders dat bijvoorbeeld beren weer andere skills hebben maar kan ik die mijn cat ook leren aangezien ik die niet kwijt wil?
Ik heb dus net een lvl 15 beertje gepakt en ben wat beesten van mijn level aan het killen, maar het beest krijgt er maar geen training points bij en heeft 0,0 extra skills tov van mijn cat. Wanneer krijgt mijn beer zijn training points? En als ik em dan een nieuwe skill kan leren kan ik die vervolgens dan ook aan mijn cat leren?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 13:08
Hoi mensen, ik ben nieuw (speel nu een dag) en heb een paar classes geprobeerd en ben nu bezig met een Rogue (NE, level 7).

Zijn er nog mensen hier die op Bladefist spelen en zin hebben om samen wat te ondernemen? Lijkt me namelijk wel leuk, het is zo eenzaam als je solo speelt :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imodium schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:35:
Hoi mensen, ik ben nieuw (speel nu een dag) en heb een paar classes geprobeerd en ben nu bezig met een Rogue (NE, level 7).

Zijn er nog mensen hier die op Bladefist spelen en zin hebben om samen wat te ondernemen? Lijkt me namelijk wel leuk, het is zo eenzaam als je solo speelt :)
Vrijwel iedereen van lvl 15 of lager wil wel groupen als je het netjes vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113 schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:28:
YEs YES YES

Hij is weer terug mooi man :D
Ik zei het toch :7

offtopic:
Bah, ik ben weer aan het dubbelposten! :(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 18-04-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Dat is langgeleden, een queue op Bloodscalp. 344 mensen in de queue, welkom nieuwe users! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

lang niet zo druk meegemaakt :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:47

Rmg

ctrl-r ( volgende keer es in je game manual searchen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

GVD :( krijg ik weer een apache error tijdens het reggen, gaat lekker zo, pfff :(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 20:42
OMG :( wil ik net mijn guest pass activeren is die klote reg site down :( :( :( beloofd al niet veel goeds :D

[ Voor 16% gewijzigd door unex154 op 18-04-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Damn eindelijk een party gevonden voor Maraudon rolled er een paladin op +20 agi mail pants :( ik als hunter vondt dat niet zo leuk. Later maar meegekapt want het liep voor geen meter.

Hier nog wat mensen die op Bloodscalp, Alliance Maraudon willen doen?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

hmmmm.... ik heb hier voor de mmorpg ROSE gespeeld, en hierin moest je net als andere rpg's je Str, Int, Con, Sen enz.. zelf ophogen/verdelen. Nu ben ik met WoW level 7, maar ik kan nergens iets vinden over het verdelen daarvan? Wordt dit in WoW door het spel zelf geregeld? Of zie ik iets over het hoofd? :?

// Edit

Ahh zelf dus... Maar, ik zie nergens waar dat kan? In mn character-window staat er niets? :?

[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 18-04-2005 22:06 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:02
ligt aan de items die je koopt/loot :)

staat erbij. Het best kan je voor 2 a 3 stats gaan, en dan zohoog mogelijk maken..
ik doe als pally str en sta, int is ook wel handig...

als mage is bijv int en spi heel handig.. enz enz...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

Ik ben een hunter, en vandaag had ik bij mn pet in zijn balkje per ongeluk een skill weggehaald. Hoe krijg ik deze weer terug er op? Heb het niet kunnen vinden.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 18:37
De pet heeft een eigen spellbook daar zit het vast in. Die zit bij je eigen spellbook in, weet hotkey alleen niet.

Dus P drukken en onderaan links kijken bij die tabs.

[ Voor 20% gewijzigd door Eikeltje op 18-04-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:31:

Ik loop nu al zo'n 30 levels met dezelfde cat rond (ben zelf lvl 40) en dat bevalt heel goed, alleen vind ik het nogal jammer dat dat beest alleen growl kent. Nu hoorde ik van iemand anders dat bijvoorbeeld beren weer andere skills hebben maar kan ik die mijn cat ook leren aangezien ik die niet kwijt wil?
Ik heb dus net een lvl 15 beertje gepakt en ben wat beesten van mijn level aan het killen, maar het beest krijgt er maar geen training points bij en heeft 0,0 extra skills tov van mijn cat. Wanneer krijgt mijn beer zijn training points? En als ik em dan een nieuwe skill kan leren kan ik die vervolgens dan ook aan mijn cat leren?
Nieuwe skills leer je zelf door met een nieuw beest dat die skill heeft één gevecht te doen (je laat hem dus iets aanvallen). Als die lvl 15 beer géén nieuwe skill heeft, kan je hem wel wegdoen en doorzoeken naar een volgende die dat wél heeft. Het kost even tijd, maar is zeker de moeite en ik vind het bovendien best wel wat hebben, verschillende pets uitproberen. Als ik dan toch bezig ben: waarom neem je als lvl 40 in vredesnaam een lvl 15 beer. Dat duurt veel te lang voordat die op je eigen lvl is. Daarnaast, TP krijg je door dus veel je pet te gebruiken. Na een aantal gevechten kan je hem iig al growl aanleren, waardoor dat deel wat makkelijker gaat. BTW, growl kan je zelf leren bij een pet trainer (is vaak in de buurt van de huntertrainer te vinden).
Razorfist schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:04:
Ik ben een hunter, en vandaag had ik bij mn pet in zijn balkje per ongeluk een skill weggehaald. Hoe krijg ik deze weer terug er op? Heb het niet kunnen vinden.. :?
Onder N (toch?) zitten de skills, je pet heeft een eigen tabbladje (moet je pet wel actief zijn uiteraard). FF slepen en je balkje is weer gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 19:19

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ben ook weer ff bezig geweest met mijn Huntertje O+ en pet. :*)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v386/DukeMorpheus/wow2.jpg

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 01:20
Misschien is dit al langsgekomen (heb niet alle 26 vorige topics helemaal gelezen), maar is het niet een leuk idee om een overzicht te maken wie op welke server(s) zit en welke charakter(s) hij/zij daarop heeft?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 18:37
Zijn maar rare gasten hoor die hunters, laten ze vogels tanken.

Vincent zie http://wow.exclamation.nl/ stond in de startpost

[ Voor 45% gewijzigd door Eikeltje op 18-04-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 00:18
Homedisc schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:10:
GVD :( krijg ik weer een apache error tijdens het reggen, gaat lekker zo, pfff :(
Kl*te man, laat even weten wanneer het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Eikeltje schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:44:

Zeker nooit WarCraft 3 gespeeld? Sentinels hebben een leuke spell. Juist ja, een Uil.

Mis alleen nog een Tijger.

En mijn Uiltje (met de naam Sheera) ownz yer sorry a... :P

[ Voor 44% gewijzigd door SandsOfArrakis op 18-04-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Argh.. Ga ik dood tussen 4 mobs, sja.. 2x mn lijk gezocht, maar na elke resurect binnen 2sec al weer dood. Dan maar 25% penalty... ;(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 01:20
Eikeltje schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:44:

Whoops, sorry, daar had ik overheen gelezen :D

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ok, mijn eerste avontuur was een feit, en beweest gelijk de kracht van de rogues. Er was een UD rogue bezig in moonbrook, en we zijn er met zijn 6en achteraan gegaan. Hij is 2 of 3 keer afgemaakt, maar hij resurrect natuurlijk gewoon terug, en gankte elke keer de zwakken ertussen uit. Wat ik wel vreemd vond is dat hij bloedsnel was in stealth, en supersnel kon killen. Toch was hij ' maar ' level 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik probeer altijd iedereen l op 1/10e health te krijgen die max 3lvs lager dan mij is, hoger gaat er gewoon aan : P
soms ook wel lager dan die 3 lvls :X

[ Voor 21% gewijzigd door El_Hefe op 19-04-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 09:57
OkkE schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:58:
hmmmm.... ik heb hier voor de mmorpg ROSE gespeeld, en hierin moest je net als andere rpg's je Str, Int, Con, Sen enz.. zelf ophogen/verdelen. Nu ben ik met WoW level 7, maar ik kan nergens iets vinden over het verdelen daarvan? Wordt dit in WoW door het spel zelf geregeld? Of zie ik iets over het hoofd? :?

// Edit

Ahh zelf dus... Maar, ik zie nergens waar dat kan? In mn character-window staat er niets? :?
Je kunt de stats zelf niet verdelen, je kunt alleen zelf je class kiezen (de ene heeft weer meer STR, maar minder INT dan de andere, etc). Dit scheelt maar een puntje of 2-3 en is niet noemenswaardig, kies wat je leuk vind. Voor de rest ben je aan items gebonden, als je als rogue veel agility wilt kun je het beste opzoek gaan naar items 'of the Monkey', deze geven een aanzienlijke +agi bonus. Staar je dus ook niet blind op de AC van een item, maar kijk ook naar de stats. (Iedere 30 agi is weer ~1% crit chance en 2% dodge voor mij als rogue).

Oh, en stond ik vanavond op 80% bandages te maken in m'n grind-cave in The Burning Steppes, hakken er opeens 2 Leger des Heils (ex-Ravenblood) members op me in, stoer hoor, met z'n tweeën, als ik ook nog bezig ben. :/

PvP server is PvP server, en wraak is wraak (één op één, en niet twee op één).
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/purechaos/got/wow/shurikenvorc.jpg
Kom nog eens op lv60 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 03-05 09:46
ben net lvl47 geworden in zull farrak. Weet iemand trouwens nog een mooi gebied met (echt) veel solo-grind-quests (kben hunter) voor lvl47. Ik sta een beetje droog... en ik heb tanaris onderhand wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 17:46
Mijn vragen zullen vast wel ergens in de voorgaande 27 topics beantwoord zijn :P. Maar ik heb me dus nog helemaal niet bezig gehouden met WoW en 27 topics door lezen is wel extreem veel :o..

1) Bij sommige MMORPGs is het echt bagger als je niet rond de release date begint.(niemand wil met noobs groupen. Low Level loot is al extreem duur want iedereen heeft toch al geld van alts, etc, etc. Is dit bij WoW ook zo?

2) Is WoW nu meer solo of group based?

3) Van welke MMORPG heeft het nu het meeste weg? (I know WoW zou apart in zijn genre moeten zijn.. Maar meestal hebben ze toch wel kenmerken van andere MMORPGs)..

Ik hoop dat ik WoW namelijk wat langer vol ga houden (als ik hem aanschaf).. Want ik heb DAoC iets van 2 a 3 jaar gespeeld.. en daarna heb ik AC2, FFXI, SB, SWG, Horizons, etc allemaal niet langer dan een maand per game gespeeld :S.. Dus is WoW echt zo verslavend? Of is het uit eindelijk weer even saai als iedere andere MMORPG?

Ahjah en dan nog de meest belangrijke vraag :P Is er een GoT guild (of iig een grote nederlandse guild? Zoja, welke server? kan je de guild gewoon joinen of moet je nog een bepaald lvl, etc hebben? Ok dat waren mijn vraagjes wel even voor nu :P).

[ Voor 12% gewijzigd door Uhmmie op 19-04-2005 01:32 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58
DarkShadow schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 01:00:
ben net lvl47 geworden in zull farrak. Weet iemand trouwens nog een mooi gebied met (echt) veel solo-grind-quests (kben hunter) voor lvl47. Ik sta een beetje droog... en ik heb tanaris onderhand wel gehad.
Ik weet niet of je er al geweest bent, maar vond zelf Feralas wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 03-05 09:46
AlanSmithee schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 01:33:
[...]

Ik weet niet of je er al geweest bent, maar vond zelf Feralas wel leuk.
Ik dacht dat je daar niet zoveel quests had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:47

Rmg

Uhmmie schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 01:26:
Mijn vragen zullen vast wel ergens in de voorgaande 27 topics beantwoord zijn :P. Maar ik heb me dus nog helemaal niet bezig gehouden met WoW en 27 topics door lezen is wel extreem veel :o..

1) Bij sommige MMORPGs is het echt bagger als je niet rond de release date begint.(niemand wil met noobs groupen. Low Level loot is al extreem duur want iedereen heeft toch al geld van alts, etc, etc. Is dit bij WoW ook zo?

3) Van welke MMORPG heeft het nu het meeste weg? (I know WoW zou apart in zijn genre moeten zijn.. Maar meestal hebben ze toch wel kenmerken van andere MMORPGs)..

Ik hoop dat ik WoW namelijk wat langer vol ga houden (als ik hem aanschaf).. Want ik heb DAoC iets van 2 a 3 jaar gespeeld.. en daarna heb ik AC2, FFXI, SB, SWG, Horizons, etc allemaal niet langer dan een maand per game gespeeld :S.. Dus is WoW echt zo verslavend? Of is het uit eindelijk weer even saai als iedere andere MMORPG?

Ahjah en dan nog de meest belangrijke vraag :P Is er een GoT guild (of iig een grote nederlandse guild? Zoja, welke server? kan je de guild gewoon joinen of moet je nog een bepaald lvl, etc hebben? Ok dat waren mijn vraagjes wel even voor nu :P).
toon volledige bericht
1) valt reuze mee er zijn nu weer een hoop nieuwe spelers bij. Low level items zijn niet duur atm

2) Instances zijn alleen te doen in groups de meeste quests zijn wel solo te doen ( behalve de elites eigk :P )

3) geen ervaring

er is een got guild ( kzit er zelf niet bij :P ) staat ook in de OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

3 keer raden wat we krijgen na gevolg van zondag :)
1 Day Extension
18/04/2005
Over this last weekend we have seen a huge number of players online, many exploring the vast richness of Azeroth for the first time. Unfortunately, on Sunday we experienced unscheduled downtime at one of our hosting centers due to a network switch failure which caused realms in this particular hosting center to go offline. This also made the authentication servers unavailable for some hours, thus while players on other realms could continue playing, it was impossible to log in and join them.
We realize the amount of frustration such downtime during the most active playing period of the week causes and therefore decided to give all players a one-day time extension on their accounts. We are working hard to avoid unscheduled downtime in the future.
en dat terwijl ik lekker de hele dag heb zitten wowen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Ik ben net opnieuw begonnen op een nieuwe server, daar ben ik zelf een van de hogere levels, maar ik merk wel dat er genoeg lagere levels zijn en ik ben niet te beroerd om iemand te helpen als die in nood is (healen, blessings, resurecten als ik te laat ben ;))
op de nieuwe server heb ik nog geen quests (op de BS qs na) gesolo'ed, doe alles met mijn huisgenoot, beide lvl 25 pal and lvl 25 mage nu :)
maar we zitten ook regelmatig in andere groepen, om moeilijke quests te doen, zoals de paladin test waarvoor je naar horde gebied moet
geen idee, het is een ander (en verslavend spel) dan ik tot nog toe gespeeld heb :)[q]

Guilds doe ik met mijn nieuwe main char nog niet aan, simpel omdat er al wel heel veel guilds zijn, maar je kan voor een scheet naar binnen. ik wil een guild waarbij ik toch wel een paar keer leuk gequest heb met gasten uit die guild en waarbij de guild er ook niet naar streeft om zoveel mogelijk members te hebben... we (ik en huisgenoot) merken wel dat je echt voor elke guild wel een paar uitnodigingen krijgt (vanavond al wel een stuk of 5) maar dat komt ook omdat we wel een redelijk hoog level voor die server hebben :) (zitten mischien 20 players boven de 30)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 21:26
Gister weer zo gelachen.. nu weet ik het bijna zeker. Tauron spelers zijn dom >:) . Gister heb k voor de grap een tijdje met /pvp aan gespeeld op doomhammer. Nu werd ik wel eens aangevallen maar het leukste van alles was..

ik liep door booty bay enzoals iedereen weet als je daar iemand begint aan te vallen krijgje die guards op je dak. Schijnbaar weten taurons dat nog steeds niet want ik ben tot 2x toe aangevallen door taurons. Erg grappig.. nietsvermoedend door bb lopen.. tauron komt op je af.. tauron wordt door guards neer gesabelt..> ik lach me rot

En ik hebook weer een goede daad verricht. Ik was in elwyn forrest om een vriend te helpen , hij had wat stuf nodig ( ik ben bs ). Dus we gaan samen een avn die mijnen in met lvl 6 npc's .. en aangezien ik lvl 42 vallen ze alleen al bij de gedachte dat ik ze aanval dood. Dus heb ik ff de hele mijn gekilled voor 'm . Maarja dan is er niks meer voor de rest wat daar rondliep dus eventjes gewacht en iedereen die daarna werd aangevallen geholpen met killen en ongeveer 5 gasten geresurect.. krijg ik lvl 3 boots enzo aangereikt (trade) :+

er staat trouwens nieuwe screens hier:

wow screens

de laatste zijn eigenlijk van de raid van afgelopen zaterdag @ doomhammer

[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 19-04-2005 07:11 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:46
Ik heb nu ook WoW, maar als ik een tijdje rechtdoor loop of zo en dan laat ik de knop los, blijft ie gewoon door lopen. Of soms begin ik opeens vanuit het niets rondjes te draaien :X
Ik heb een normale ping (max 60 ms), en mijn pc voldoet aan de specs (XP2600+, 1.5GB, 5900XT).
Weet iemand of dit een meer voorkomende bug is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ruuddie schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 07:14:
Ik heb nu ook WoW, maar als ik een tijdje rechtdoor loop of zo en dan laat ik de knop los, blijft ie gewoon door lopen. Of soms begin ik opeens vanuit het niets rondjes te draaien :X
Ik heb een normale ping (max 60 ms), en mijn pc voldoet aan de specs (XP2600+, 1.5GB, 5900XT).
Weet iemand of dit een meer voorkomende bug is?
Geen last van, je kunt ook de numlock toets gebruiken om automatisch te gaan lopen. hoef je niet steeds je vinger op de vooruit toets te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Webgnome schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 07:09:
Gister weer zo gelachen.. nu weet ik het bijna zeker. Tauron spelers zijn dom >:) . Gister heb k voor de grap een tijdje met /pvp aan gespeeld op doomhammer. Nu werd ik wel eens aangevallen maar het leukste van alles was..

ik liep door booty bay enzoals iedereen weet als je daar iemand begint aan te vallen krijgje die guards op je dak. Schijnbaar weten taurons dat nog steeds niet want ik ben tot 2x toe aangevallen door taurons. Erg grappig.. nietsvermoedend door bb lopen.. tauron komt op je af.. tauron wordt door guards neer gesabelt..> ik lach me rot

En ik hebook weer een goede daad verricht. Ik was in elwyn forrest om een vriend te helpen , hij had wat stuf nodig ( ik ben bs ). Dus we gaan samen een avn die mijnen in met lvl 6 npc's .. en aangezien ik lvl 42 vallen ze alleen al bij de gedachte dat ik ze aanval dood. Dus heb ik ff de hele mijn gekilled voor 'm . Maarja dan is er niks meer voor de rest wat daar rondliep dus eventjes gewacht en iedereen die daarna werd aangevallen geholpen met killen en ongeveer 5 gasten geresurect.. krijg ik lvl 3 boots enzo aangereikt (trade) :+

er staat trouwens nieuwe screens hier:

wow screens

de laatste zijn eigenlijk van de raid van afgelopen zaterdag @ doomhammer
toon volledige bericht
wat is een tauron :?
en wie is er dom }>

NE's en Dwarves zijn ook dom :X

lvl 11 en dan badlands inrennen :+

2x frostshock en klaar }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 86074 schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:23:
[...]

Het is geeneens een discussie, gewoon respectloos afkraken over het algemeen .... om even te laten horen hoe stoer ze zijn .... of zoiets .... kennelijk hebben ze dat nodig. beetje zielige mensen, ben blij dat ik niet op een PvP server speel, ik zou me er helemaal de t***** aan ergeren. Sommige mensen spelen het spel gewoon voor de lol, dat het voor sommigen nu hun leven is .... ja, da's niet mijn tekortkoming :).
www.kleenex.com stel je niet zo aan joh, het is op een PVP server echt niet zo dat je elke 5 minuten geganked wordt. Jouw tekortkoming is dat je er nog nooit gespeeld hebt en gewoon niet weet waar je eigenlijk over klaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
[...]

Je probleem is dat je dus gewoon hele lage gear hebt. t/m Deadmines ben je als rogue zeer afhankelijk van je gear. Daarna neemt die curve wat af en vanaf 35 nog minder.

Als ik dus je 2 daggers bekijk en je armor die nog geen stats heeft, snap ik het probleem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

Dan zoek je eerst even. Dit is namelijk 8 posts eerder ook al genoemd

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-04-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 09:57
Toch wel: Anoniem: 107304 in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 07:58:
[...]

www.kleenex.com stel je niet zo aan joh, het is op een PVP server echt niet zo dat je elke 5 minuten geganked wordt. Jouw tekortkoming is dat je er nog nooit gespeeld hebt en gewoon niet weet waar je eigenlijk over klaagt.
Ik moet zeggen dat ik vooral op de lagere levels (<40) veel geganked ben tijdens het levelen, daarna tot m'n huidige level 53 bijna niet meer, gisteren dan nog wel even maar ik ben nooit te beroerd voor een goede wraakactie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 30-04 15:36
Webgnome schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:41:
[...]
dan val je in een gat als de stekker uit wow gaat. Nu uik er toch over begin. Wat is de gemiddelde levensduur van een mmo?
Dark Age of Camelot is net aan z'n vierde jaar in Europa begonnen (in de USA zijn ze al wat langer bezig), Everquest is nog een jaartje ouder iirc. In principe kan een MMO in leven blijven zo lang er voldoende subscribers zijn om de servers in de lucht te houden. Alleen zal er op een gegeven moment geen nieuwe content meer ontwikkeld worden en zullen er eventueel servers sneuvelen en/of samengevoegd worden (wegens lage pop). Hierdoor zal het aantal spelers nog verder teruglopen tot op het punt waar idd de stekker eruit gaat... maar met WoW hebben we nog wel enkele jaartjes te gaan denk ik :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 21:26
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 07:55:
[...]

wat is een tauron :?
en wie is er dom }>

NE's en Dwarves zijn ook dom :X

lvl 11 en dan badlands inrennen :+

2x frostshock en klaar }>
tauron == enkelvoud van tauren ;)
HellPunk schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:28:
[...]

Dark Age of Camelot is net aan z'n vierde jaar in Europa begonnen (in de USA zijn ze al wat langer bezig), Everquest is nog een jaartje ouder iirc. In principe kan een MMO in leven blijven zo lang er voldoende subscribers zijn om de servers in de lucht te houden. Alleen zal er op een gegeven moment geen nieuwe content meer ontwikkeld worden en zullen er eventueel servers sneuvelen en/of samengevoegd worden (wegens lage pop). Hierdoor zal het aantal spelers nog verder teruglopen tot op het punt waar idd de stekker eruit gaat... maar met WoW hebben we nog wel enkele jaartjes te gaan denk ik :-).
gelukkig

[ Voor 56% gewijzigd door Webgnome op 19-04-2005 08:31 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

Commentaar, opmerkingen & klachten kun je altijd e-mailen. Reageren op modbreaks in topics is offtopic en dus niet gewenst

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-04-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
HTT-Thalan schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:17:
zion schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:58:

Dit hele rogue idee heeft wel wat van Commando's van vroeger weg. Met 1 ventje proberen de groep om te brengen, door er steeds eentje tussenuit te pikken en af te maken zonder dat de rest het merkt :P
toon volledige bericht
Ik heb ook rogue, lvl 27 nu... En ik kan er nog beter solo mee als met mijn hunter >:) Rogue = teh sh1t :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:02
Ach fijn, weer een leuke bug ontdekt :(

Gister avond had ik uldaman gedaan met 2 uit me guild, en nog 2 anderen. Ging vet goed.
Nadat we de main quest hadden gedaan(die gems) gingen we naar buiten, we moesten eigelijk nog een andere quest, maar ik moest gaan.
Dus wij lopen richting buiten, we hadden zoveel aggro (ik tenminste) dat ik doodging. Ik had geen zin om heel uldaman weer in te lopen voor me corpse dus ik ress bij een spirit healer, en log uit.

Vanochtend wilde ik me mail checken, dood :/
Ik weet zeker dat het een bug is, heb het al 1x meer gehad, in westfall. Tijd dat ze dat fixxen hoor...
Moest dus 2x ressen bij spirit healer, 2g aan repair kwijt :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Vincent Bovelander schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:36:
Misschien is dit al langsgekomen (heb niet alle 26 vorige topics helemaal gelezen), maar is het niet een leuk idee om een overzicht te maken wie op welke server(s) zit en welke charakter(s) hij/zij daarop heeft?
Raffuhl - Bladefist:
- Fruitcake (lvl 38) Mage - No Win Scenario
- Nightshade (lvl 30) Druid - No Win Scenario

of wordt het dan een opsomtopic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Nu mijn rogue tegen de level 15 aanhikt na een tourtocht rond lake modan, merk ik dat het steeds beter gaat. Ik hoef steeds minder te healen. Eigenlijk helemaal niet, zolang ik het gevecht maar win. Ik hoef alleen maar te healen als ik halsoverkop weg moet rennen omdat ik te veel beschadigd raak.

Ik heb nu minder moeite met de creeps in westfall, en heb nog even een mage geholpen die looters en pillagers uit moonbrook te killen. Werd op het einde vrij lastig, vanwege de UD rogue die daar rond bleek te sluipen en ons gankte. We zijn er met zijn 6en achteraan gegaan, maar hij kon er toch nog een paar te grazen nemen. De mage had schade genoeg om de looters makkelijk te killen, maar als ze hem benaderden sloegen ze hem vrij snel kapot. De schade die ik dan met backstab en eviscerate kon doen kwam hem echt super van pas. 9 op 10 keer rennen ze trouwens weg de laastste tijd, dat deden ze nooit toen ik < lvl 10 was. Nu lijken de mobs wel bang :P

Gelukkig kan geen enkele mob zo hard rennen dat hij sneller is dan de beslissende kogel uit mijn 40dmg rifle :P

Ik denk dat ik als ik eenmaal over de lvl 20 ga ook veel minder moeite ga hebben met killen, dus de rogue word langzaamaan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

HTT-Thalan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:59:
Nu mijn rogue tegen de level 15 aanhikt na een tourtocht rond lake modan, merk ik dat het steeds beter gaat. Ik hoef steeds minder te healen. Eigenlijk helemaal niet, zolang ik het gevecht maar win. Ik hoef alleen maar te healen als ik halsoverkop weg moet rennen omdat ik te veel beschadigd raak.

Ik heb nu minder moeite met de creeps in westfall, en heb nog even een mage geholpen die looters en pillagers uit moonbrook te killen. Werd op het einde vrij lastig, vanwege de UD rogue die daar rond bleek te sluipen en ons gankte. We zijn er met zijn 6en achteraan gegaan, maar hij kon er toch nog een paar te grazen nemen. De mage had schade genoeg om de looters makkelijk te killen, maar als ze hem benaderden sloegen ze hem vrij snel kapot. De schade die ik dan met backstab en eviscerate kon doen kwam hem echt super van pas. 9 op 10 keer rennen ze trouwens weg de laastste tijd, dat deden ze nooit toen ik < lvl 10 was. Nu lijken de mobs wel bang :P

Gelukkig kan geen enkele mob zo hard rennen dat hij sneller is dan de beslissende kogel uit mijn 40dmg rifle :P

Ik denk dat ik als ik eenmaal over de lvl 20 ga ook veel minder moeite ga hebben met killen, dus de rogue word langzaamaan beter.
Zowel loch modan als westfall zijn alliance gebieden. Dus ik vraag me af hoe een UD rogue jullie daar kon ganken. Of liep daar een rogue rond en jullie besloten met een groep achter hem aan te gaan? Dan is het natuurlijk geen ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik denk dat dat je nog gaat tegenvallen zodra je elites moet gaan bevechten. Chok'sul bijvoorbeeld in Loch Modan :)

Als je een hoger level wordt ga je ook hogere level mobs bevechten. Het blijft dus altijd zo dat 2 a 3 levels boven je nu eenmaal moeilijk te verslaan zijn en 2 levels onder je al wat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 07-01 16:58
Keesr schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:35:
[...]

Ik heb ook rogue, lvl 27 nu... En ik kan er nog beter solo mee als met mijn hunter >:) Rogue = teh sh1t :P
Nah .... Hunter is teh sh1t :)

Ik ben nu lv36 en solo ook nog de oranje quests gewoon :P

Gister ff de voorlaatse Panther en Tiger mastery gedaan , jammer dat allicane zo nodig Grom wou komen raiden

Vanavond maar proberen iemand te vinden voor de final van Panther mastery en wat hulp bij de laatse Raptor mastery - want die red ik nog niet alleen op dit lv

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 30-04 15:36

1) Bij sommige MMORPGs is het echt bagger als je niet rond de release date begint.
Dat valt op het moment wel mee - WoW is zo lang nog niet uit en er is pas een nieuwe release geweest, dus er zijn voldoende nieuwe spelers. Bovendien is er weinig mogelijkheid tot powerlevelen, dus iedereen moet wel door dezelfde startgebieden uit. Loot is geen probleem: quests geven mooie items en je hebt regelmatig leuke drops.

Je kan het heel goed soloën, hoewel je dan sommige quests pas kunt doen als ze al ver voorbij je level zijn. XP-groepen vind je naar mijn ervaring zelden, groepen worden eerder opgestart voor een bepaald doel (bvb. een instance of een quest).

Ik ken alleen DAoC en de verschillen met WoW zijn groot - maar het zijn beide goede spellen. Aan de andere kant komt het toch steeds op hetzelfde neer: monstertjes neerkloppen, questen, uitrusting verzamelen.

Er zijn mensen die met DAoC gestopt zijn en nu alleen nog WoW spelen. Anderen zijn met WoW begonnen en teruggekeerd naar DAoC. Ikzelf speel ze naast mekaar: ik vind de classes in DAoC uitdagender en het RvR-systeem veelzijdiger, maar de wereld van WoW is dan weer leuker - je hoeft er nooit te zoeken naar iets om te doen.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

--MeAngry-- schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:31:

Een pet krijgt extra training points als het een level omhoog gaat en als zijn tevredenheid een level omhoog gaat.

Pet skills kun je zelf leren door andere beesten te temmen die een extra skill hebben. Tijdens het vechten leer jij dan de skill van je nieuwe pet. Nadat jij de skill hebt geleerd kun je hem aan al je andere pets leren. Er is een website waarop alle skills en de beesten waarvan je ze kan leren worden genoemd. Ik weet hem zo niet meer uit mijn hoofd maar in de vorige thread is de link een paar keer genoemd, even zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Kaap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 07:58:
[...]

Toen ik nog tussen LvL 30 en 40 was werd ik vaker gegankt dan dat ik nu LvL 48 ben. :)

Ik zal het nog sterker zeggen , de aliance helpt mij vrijwillig mee het slopen van Mobs. :P

Dus wat je zegt klopt wel, maar blijkbaar zijn er sommigen die een ganktrauma hier aan over gehouden hebben. :+
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.