HTT-Thalan schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:32:
Mja, ik zou wel willen, maar mijn grote probleem blijft dat ik waardeloos beschermd ben. Dat leather armor is gewoon geen bescherming. Ik heb nu ongeveer 400 armor en nog niks op mijn schouders of hoofd zitten
Ik ben nu L44, en heb zo'n 600 armor

en wanneer ik 2 mobs tegenkom kan ik wel dag zeggen, ik word gewoon afgemaakt. Doe ik dan iets niet goed?
Ja, je maakt een klassieke rogue fout: je solo'd te veel. Ik weet zeker dat er ook wel een mage/priest/warlock is van eenzelfde level die graag samen met een melee fighter (jij dus) wil teamen....
Ik heb het beste armor gemaakt dat ik met lvl2 leatherworking en alle recipes in goldshire kon maken, heb 2 (7-13 dmg) daggers en een hunting rifle om de eerste paar hp point eraf te knallen voor ik ga vechten. 1 Mobs kan ik makkelijk aan, ik stun ze met gouge, doe een backstab en dan eviscerate, en dan nog wat steekwerk. Als het er 2 zijn word ik kapotgeknauwd aan de achterkant.
Tja, soms kan je beter iets kopen dan zelf maken als je skill niet hoog genoeg is, alhoewel ik niet weet of dit ook in jouw geval zo is. Kijk eens wat mensen van jouw level gemiddeld dragen (leather, niet vergelijken met mail natuurlijk), en kijk dan of dat een beetje lijkt op wat jij draagt.
Uit deeltje 26:
Zoals ik in het vorige topic al melde, was het idee op het off. WoW forum om hiervan een onoficiele PvP-RP server te maken, dus hier ben ik inderdaad ook begonnen met een nieuw character (of eigenlijk 3

), maar ik ben horde daar, dus ik denk dat wij elkaar alleen tegen zullen komen op onze reizen, of in battle....
(ben daar begonnen met een Tauren Shaman, een Troll Rogue, en een Orc Warrior, omdat ik deze speelstijlen nog niet ken. Deze ga ik dus eerst alle 3 naar L10-15 levellen, en dan beslissen wat ik de leukste Horde speelstijl vind)
[
Voor 23% gewijzigd door
zion op 18-04-2005 17:21
]