[PC MMORPG] ROSE Online - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb het spel ook gedownload en ben er eens mee begonnen.
Ik ken de basis skills wel een beetje en weet ook wel redelijk hoe het werkt.
Oke, en dan dit.
Ik kwam in level 10 en kon dus een Job kiezen, na veel gezoek heb ik Warren gevonden en gezegd dat ik een Muse wou worden.
Hij stuurde me door naar een ander ventje en zei dat ik 20 Flame seeds(?) nodig heb.
Nu vraag ik me dus af waar ik die vandaan kan halen, want als ik tegen wezentjes vecht krijg je wel allerlei dingetjes maar niet deze.
En ook al bij veel shops geprobreerd maar ook niks gevonden.
En dan nog een vraag, je bent nu alleen maar van die wezentjes aan het doden, zo saai blijft het niet toch?
Want als ik die screenshots hierboven zie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
je moet tegen die bloemen vechten (flames).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Snuggles schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:35:
je moet tegen die bloemen vechten (flames).
Waar kan ik die vinden dan?
tnx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
in mijn eerdere bericht meldde ik dat ik de cart quest ging doen ( het vechten tegen coal mine goblin workers),

nu heb ik met een maat van mij ( support muse ) 3 uur staan te hakken op die beesten en nog geen 1 scroll verdwenen.. :S, is het wel mogelijk om in een party die quest uit te voeren ?

gegroet

NLPOWER

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loop terug naar adventure plain van luzerm tower af, als je meteen in adventure plain komt kan je meteen rechts of linksom naar boven onder een poordje door. Daar zitten er genoeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:36:
[...]

hill of wind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:36:
Terug naar Adventue Plains, waar je dus ook die Jelly ventjes ziet en de Nuts... ;)
Zoeken naar een grote bloem, witte bladeren, can't miss... :9 Het is dat ik de mijne onlangs verkocht heb, anders kon je er een paar van mij krijgen... :)
L10'ers zijn in mijn ogen nog te zwak eigenlijk voor Hill of Wind, vooral als dan zo'n Beetle Bug tegen je begint te rossen... ;) Maar je vind ze er idd, en nog andere 'soorten' Flames ook... :)

[ Voor 72% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
GJ-tje schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:47:
[...]
Terug naar Adventue Plains, waar je dus ook die Jelly ventjes ziet en de Nuts... ;)
Zoeken naar een grote bloem, witte bladeren, can't miss... :9 Het is dat ik de mijne onlangs verkocht heb, anders kon je er een paar van mij krijgen... :)
[...]
L10'ers zijn in mijn ogen nog te zwak eigenlijk, voor Hill of Wind, vooral als dan zo'n Beetle Bug tegen je begint te rossen... ;) Maar je vind ze er idd, en nog andere 'soorten' Flames ook... :)
Ennu renne voor big flames >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54

Haan

dotnetter

blaatpaal schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:41:
in mijn eerdere bericht meldde ik dat ik de cart quest ging doen ( het vechten tegen coal mine goblin workers),

nu heb ik met een maat van mij ( support muse ) 3 uur staan te hakken op die beesten en nog geen 1 scroll verdwenen.. :S, is het wel mogelijk om in een party die quest uit te voeren ?

gegroet

NLPOWER
Zolang jij het beest afmaakt zou het gewoon moeten kunnen lijkt me. Je weet zeker dat je de goeie beesten pakt? Want in 3 uur zou je idd al lang klaar moeten zijn met die quest..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Haan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:56:
[...]

Zolang jij het beest afmaakt zou het gewoon moeten kunnen lijkt me. Je weet zeker dat je de goeie beesten pakt? Want in 3 uur zou je idd al lang klaar moeten zijn met die quest..
ik ben aan het hakken op de Coal mine goblin workers.. volgens mij is dat de bedoeling :S,

najah ik begin nu weer met hakken.. als je me wilt helpen pm me maar :D

NLPOWER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
lol wat moet je met charm, ik zou DEX , STR en CON nemen, ik ben nu level 110 raider, en deze stats bevalen me erg goed . charm vallen de monsters alleen op je af en wordt je niet sterker van.
Bedankt, meer con trainen dus. :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaatpaal schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:53:
[...]

Ennu renne voor big flames >:)
Uhh daar ben ik achter gekomen :X
Edit: ik heb al 50 van die bloemen ofzo gemold, maar ik heb nog geen een van wat ik zoek..:S
Alleen maar insect leg etc..:S

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:55:
[...]
Edit: ik heb al 50 van die bloemen ofzo gemold, maar ik heb nog geen een van wat ik zoek..:S
Er is een verschil tussen items en quest items. probeer eens alt+Q, daar staan alle quests en de items die je voor de quests hebt gevonden.
Haan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:56:
[...]

hangt van je Charm af....
Spuit 11 :o :+

[ Voor 37% gewijzigd door Cardinal op 03-05-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hint:.. Alt+Q ;)

wat cardinal al zegt dus..
Lijkt me niet.., in 3 uur tijd niet één scroll weg, dat klopt gewoon niet.

[ Voor 121% gewijzigd door Haan op 03-05-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe zit het eigenlijk met die 'Lost Engagement Ring' quest?
Moet je daar ook (zoals hier eerder gezegt is) van die (Ranger) Dalphins killen? :?
Zou het namelijk wel raar vinden, want ben nu met die Muse quest bezig,
waar precies hetzelfde moet gebeuren, om van die 'Stenen' te krijgen...

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de dealer skill "Item divine" doet? Ik ben nu lvl 41 dealer en ik ga artistan worden.
Heb ik die skill dan nodig?
Is die cart quest zo moeilijk? Ik hoop het niet.... ik wil ook nog cart rijden!
Ik kan al craften een beetje maar waar zal ik me in specializeren?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alvast bedankt, Star

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:30

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:55:
[...]

Klopt, maar je moet gewoon 20 bloemen slopen, dan ben je klaar. Die seeds komen namelijk niet in je inventory. Je moet alt+q doen, dan zie je bij je quest info hoeveel je er al hebt. In dit geval al waarschijnlijk 20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

AirX schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:46:
Klopt, maar je moet gewoon 20 bloemen slopen, dan ben je klaar. Die seeds komen namelijk niet in je inventory. Je moet alt+q doen, dan zie je bij je quest info hoeveel je er al hebt. In dit geval al waarschijnlijk 20 ;)
Komen de seeds wel, namelijk als 'Seeds of Plant' en ze staan bij ETC
Bij mijn huidige quest krijg ik ook niet bij elke (Ranger) Dalphin die ik kill zo'n steen... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
GJ-tje schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:21:
[...]

Komen de seeds wel, namelijk als 'Seeds of Plant' en ze staan bij ETC
En die kan je niet inleveren voor de quest.
men wil duidelijk maken dat er een verschil zit tussen quest items en normale items en dan kom jij lekker verwarring veroorzaken :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cardinal808 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:23:
En die kan je niet inleveren voor de quest.
men wil duidelijk maken dat er een verschil zit tussen quest items en normale items en dan kom jij lekker verwarring veroorzaken :P :+
Nogal wiedes, want ik ging er vanuit, dat je 'normale' items ervoor moet hebben... Would make a lot of sense :)
* GJ-tje wist niet eens dat er überhaupt sprake is van 'normale' items, en 'quest' items...

Wel jammer, dat ik laatst een gozer 'Seeds of Plant' wilde geven, maar hij ze niet opraapte...
Anders had ik 5k gekregen, voor 5 'Seed of Plant' :9 Terwijl ze bij een NPC nagenoeg niets waard zijn...

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:58:
[...]

Ja klopt, was ik vergeten, pas een aantal gemaakt omdat ze nauwelijk online zijn.
Heb een screenshot van de hoogste 2 van de 3 van de game, 16x, 3de is wel vaak online maar is niet veel bijzonders aan te zien behalve een lvl 130 wand.

[afbeelding]

Geen 13373 buffs te zien want dat ding de-buffed als de neten.

[afbeelding]

Close up :P (Chakrams ja)

[afbeelding]

Net voor area attack die compleet debuffed en erg pijn doet :(
Area attack doet ie soms 3x achter elkaar binnen 1 seconde, en doen 800 dmg each XD

[afbeelding]

Cessy en Ophiicus, 2 van de 3 enige lvl 16x in game, Skyrin ook nog.

[afbeelding]

De enige lvl 135 bow in game, de Bipenis bow (Ja vraag me niet wie die naam verzonnen heeft :P)

Dat was het zo wel.

Btw elder mamoeten maaien wij binnen 30 seconden neer met een party van 3 XD
En elder mamoeten zijn groen, gewone blauw XD

Wat ik wel flauw vind is dat ze de melding van 1 mei dat eldeon zou komen van de japanse site hebben gehaald :'(
Denk niet dat ze het gehaald hebben, en wij hebben het ook nog niet.
Wel opvallend dat laatste patch alle kleine dingen zowat verholpen zijn dus er zit toch wel iets iig aan te komen...
Nice screenshots, ik was daar paar dagen geleden ook geweest, alleen zijn nog te sterk om te solo’en, die kleine astroit kunnnen we wel aan als we muse support krijgen, Ik vraag me af wat voor drops je daar krijgt. En je hoeft geen censuur in je screenshot te maken hoor, want je level staat op de gotlijst.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Haan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:58:
Hint:.. Alt+Q ;)

wat cardinal al zegt dus..

Lijkt me niet.., in 3 uur tijd niet één scroll weg, dat klopt gewoon niet.
met me 3e char koste het me anderhalf dag om eindelijk die rot dingen te lozen -_-;; en dat was in de tijd dat ik fulltime rose speelde nog :P

cl, niet iedereen die kijkt op die got list :) en het ziet er toch leuker uit als je lvl niet ziet :P

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 03-05-2005 16:26 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey blue w8 ff met online komen (dan kunnen fnf, ik en 4th ook 70 worden) :P , ben trouwens al 61 8) ... heb wat uber lvlen gedaan, hoop vanaaf ff 62+ te worden en dan morgen op naar de 64 +... oja ispierings wil je dat van dat buffen mischien een keer doen, we zullen je goed betalen :*) ... pm dan ff ben weer rond 20,00 on *JediMasterNL* , gegroet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Om maar weer van wal te steken, 2 vraagjes,

- Kan je ergens aan zo een verkoper van armor of weapons ook drops verkopen voor geld of kan dat alleen aan spelers met shops?

- Ga je met wings veel sneller rennen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben maar bij LoT gestopt, was laagste level daar, en kon met niemand meer partyen... dus ben terug op mn uppie aant rondlopen, mss zelf clannetje oprichten als ik een miljoen krijg gevangen... sorry clmann en al de anderen, het was fijn, maar het ging niet meer voor me...

cya laterzzz
Slownick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:32:
Hey blue w8 ff met online komen (dan kunnen fnf, ik en 4th ook 70 worden) :P , ben trouwens al 61 8) ... heb wat uber lvlen gedaan, hoop vanaaf ff 62+ te worden en dan morgen op naar de 64 +... oja ispierings wil je dat van dat buffen mischien een keer doen, we zullen je goed betalen :*) ... pm dan ff ben weer rond 20,00 on *JediMasterNL* , gegroet :P.
Ben nu ook lvl 64 8)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

nou hier heb ik een nieuw programma tegen het exceed probleem alleen deze werkt veel beter en is veel sneller.

in het bestand dat ik opstuur zitten 2 bestanden. pak die uit.
open config.ini met kladblok.

nou zie je daar dit staan:

ROSE_PATH = " (of zo iets dergelijks)
vervang " met het pad van je rose map (in mijn geval: F:\Program Files\roseonline maar bij de meesten zal het wel : C:\program files\triggersoft\rose online)
na dat je dat in hebt getypt zie je daaronder nog dit:

CHANNEL_1 = 1
CHANNEL_2 = 1
CHANNEL_3 = 1

je kan hier kieze in welk kanaal het proggie mag inloggen
bij 1 probeert het programma inteloggen bij dat kannaal
als je 0 invoert doet het niks met het kanaal.
je kan dit eigenlijk het beste laaten staan.

nou sla config.ini op
start NOxceed op (het andere bestand) je krijgt nu zo'n venster te zien
als het goed is zal de rose client opstarten.
nou log je gewoon in op je account
en je ziet opeens dat er geen channels meer zijn.
daarinde plaats staat iets anders (is niet van belang)
in het geel staat connecting... of try ...
connecting= het programma heeft een plek gevonden om inteloggen
try ... = het programma probeert inteloggen (op de plaats van ... staat hoevaak het programma het al geprobeert heeft)

als het programma nu is verbonden (dus na connecting) zie je een schermpje met click start to bigin
nou klik je op ok en je komt in je caracter select scherm.

en dan ga je spelen.

(dit progamma mag onder het spelen niet afgesloten worden anders verlies jij de connectie)
(het duurt gemmideld 1~2 minuten om inteloggen)

http://members.home.nl/tergezen/noXCeed.zip

[ Voor 4% gewijzigd door lasharor op 03-05-2005 20:35 . Reden: had het bestand nog niet geupload nu dus wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:23:
[...]

Nice screenshots, ik was daar paar dagen geleden ook geweest, alleen zijn nog te sterk om te solo’en, die kleine astroit kunnnen we wel aan als we muse support krijgen, Ik vraag me af wat voor drops je daar krijgt. En je hoeft geen censuur in je screenshot te maken hoor, want je level staat op de gotlijst.:P
Die kleine kan ik solo' en met gemak, astaraot king zou ik kunnen solo'en als die aoe puur niet zo sterk was, kan wel behoorlijke dmg doen.
Heb dus een mage met silende nodig aangezien ik dat niet heb.
Ik verberg mijn lvl puur voor als de screenshots buiten got belanden, en mp/hp verberg ik ook voor bepaalde redenen, daar kun je namelijk iets uit afleiden, en andere clans willen dat soms graag weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 11:44
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:24:
ben maar bij LoT gestopt, was laagste level daar, en kon met niemand meer partyen... dus ben terug op mn uppie aant rondlopen, mss zelf clannetje oprichten als ik een miljoen krijg gevangen... sorry clmann en al de anderen, het was fijn, maar het ging niet meer voor me...

cya laterzzz
Slownick
Jammer dat je eruit bent maar ik snap het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of de dealer skill: Poison pang ofzo 1 monster tegelijk aanvalt of iedereen om je heen.
Is de skills volgens jullie ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:57:
Ik vraag me af of de dealer skill: Poison pang ofzo 1 monster tegelijk aanvalt of iedereen om je heen.
Is de skills volgens jullie ook goed?
Valt meerdere aan.
Maar volgens mij is power shot sterker. Maar dat kan je wel op 7hearts of roseguru zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:46:
[...]

Jaa tnx het is gelukt, ik moest ook nog 5 pumpkins slopen maar dat is gelukt.
Ik ben nu dus Muse :).
Maaruhh..en nu? B) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net even die Guardian Trees aan het killen voor de luna quest, komt er ineens een Ruby uit een van die beesten! :D Ik dacht dat die relatief low-level kings alleen crystals dropten en complete gems alleen uit enge sterke beesten kwamen? Blij iig :)
Dr.Snuggles schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:16:
Om maar weer van wal te steken, 2 vraagjes,

- Kan je ergens aan zo een verkoper van armor of weapons ook drops verkopen voor geld of kan dat alleen aan spelers met shops?

- Ga je met wings veel sneller rennen ??
-Mja, dat kan gewoon... heel simpel ook, gewoon de drops die je wilt verkopen naar het sell/buy schermpje slepen, en als het er meer dan 1 is even intikken hoeveel je er wilt verkopen. :)

-Je gaat er wel wat sneller van rennen ja, als je bij de eigenschappen van de wings kijkt staat daar Moving Speed 50, 60 enz. afhankelijk van de soort wings... zoveel punten worden er dus bij je eigen moving speed (mspd in je stats window) opgeteld. Ik vind het zelf niet merkbaar heel veel sneller trouwens, maargoed, mspd +50 is ook maar 10% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:42:

-Mja, dat kan gewoon... heel simpel ook, gewoon de drops die je wilt verkopen naar het sell/buy schermpje slepen, en als het er meer dan 1 is even intikken hoeveel je er wilt verkopen. :)
Dan kan je toch alleen maar ruilen voor items en niet voor geld ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn nick is nu wat aangepast aan mijn ign nick ;)

Btw Eldeon is een feit... voor taiwneese beta testers, en die mogen geen screenshots laten lekken :'(
[GM]Kiki is er geweest, en vertelde ons erover, en zij zei dat hss, onze clan (want zij wou exclusief met de hoogste clan van rose praten) daar niet al te veel problemen zou moeten hebben, dus betekend dat het wellicht 140+ is.
Verder was er geen tijd genoemd van introductie omdat het onbekend was of er nog bugs in zaten maar op moment viel het volgens haar mee.
Ons wenste ze veel geduld toe omdat we niet veel kunnen, op korte termijn wordt er niets toegevoegd volgens haar, maybe alleen een paar patches om de laatste paar bugjes weg te werken (en zoveel zijn die er niet meer)
Wat ik hieruit op maak is dat we welicht over een 2 weken Eldeon hebben, het is speculatie maar ik verwacht al de hele tijd dat er op korte termijn iets gebeurd, en dat de gm's Eldeon aan het testen waren wisten we ook al.
Uit pure speclatie van mij kwam zenaar onze clan kijken hoe vlug wij benemoth king afmaakte (binnen 1 minuut met 2 man) om te kijken in welke maten wij die nodig hadden.
Ik heb er wel screenshots van maar weet niet of ik die zou moeten posten, omdat het exclusief voor onze clan was.
Voor de rest was er eigenlijk geen nieuws, alles ging over Eldeon, wij mochten ideeen inbrengen, en het voelde echt aan alsof ze ons aan het polsen was, was bijna overduidelijk.
Zoals ik al zei ik denk dat mijn vermoedens juist zijn, en dat ze eigenlijk Eldeon op jrose hadden willen beta testen maar toch op het laatste moment op krose hebben gedaan.
Nu is dus alleen de vraag hoe lang duurt dat betatesten, als iemand dat weet weten we gewoon wanneer Eldeon ongeveer open zal gaan.
Alle puzzel stukjes beginnen toch wel bij elkaar te passen, ik denk dan ook dat eldeon vlug wordt toegevoegd omdat ook bepaalde elementen nu al in het spel verborgen zitten, kleding bijv, shaders zijn door iemand gevonden ergens.
Dus een van de volgende patches zullen maps + sounds zijn raad ik zo, het zit er nu wel heel dicht tegen aan.
Echt, je raakt er best wel een beetje opgewonden van dat je binnenkort niet alleen blauw en groen meer ziet XD
Ja benemoth king en astarot king zijn de enige rode voor mij XD <- ouch, doen nog steeds pijn.
Maar goed, iemand die weet hoelang gemiddeld beta testen duurt, anyone?!!!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 05:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

ik denk dat de f2p tijd van rose begint te eindigen.
alhoewel een gm zij dat dat nog lang ging duuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

nou ja ik zie dit opeens op de website

ello, this is International ROSE Online GM Team.

It's been already 5 months since IROSE started its beta-test service.
We appreciate for your constant concerns and loves despite of several unexpected
and shameful happenings which has been occurred during beta service.
We are sure that IROSE has been remaining in a quite good condition because
of great support of all IROSE users and we will try our best to globalize ROSE Online.

We would like to announce you that we've decided to reset IROSE service
through this week's update. Level, skill, items, job will be reset.
Some balance problems and unsatisfied parts will be patched.
There might be many of users who feel sorry about your previous
avatars but we are expecting constant loves like before. This reset and
update will give you more exciting and fun IROSE.
Date of Reset and Update :

9th may, 2005 (Mon)

Beijing - 13:00 - 16:00
New Delhi - 10:30 - 13:30
Sydney - 15:00 - 18:00
Bangkok - 12:00 - 15:00
Hong Kong - 13:00 - 16:00
Kairo - 22:00 - 25:00
London - 06:00 - 09:00
Paris - 06:00 - 09:00
New York - 0:00 - 03:00

*denkt aan alle lvl 100+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ikke vind dit egt niet leuk

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben genaaid met lvl 128 XD
Maar ik had het kunnen weten met wat er gisteren werd gezegd, er zou een nieuw lvl ysteem worden ingevoerd om het lvl' en zwaarder te maken maar mocht het niet naar buiten brengen :/
Nu is alles ineens wel hee lduidelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dit geloof je toch niet :'(
Nu stop ik ermee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

AARGH, lvl 87,99 en ik word nu steeds gedisconnect :'(
Ik wil m'n merchant kleding nog zo graag dragen!

NU NOG 3% KWIJT OOK DOOR DIE %^( DISCONNECT :( moest nog maar een half % :(

[ Voor 32% gewijzigd door Haan op 04-05-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol heb 1 Plaatje van me lvl 104 :/
Als gaat gebeuren stop ik echt :/
Ga niet weer opnieuw beginnnen hoor grijg nou het heen en weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik hoop dat we nog een reactie krijgen van het IROSE team, maar als dat niet gebeurd, ik houd er dan mee op. Krijg helemaal de klere :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

andere mmorpg nodig chek www.onrpg.com
en dan staal lings ergens free mmorpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga er wel mee door maar dat is modat ik nog een laag lvl ben, voor jullie begrijp ik het wel, alles wat julli ehebben gedanon zow g=hoog e komen enz... ik vin hbeto ok blaen, zal maanmdag wel druk zijnin advetiere plain :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W*#(*YJH dan heb ik mijn 2e char voor niets ziten lvlen....... pieeeepppp.....oke dan ga ik echt botten (pieeeep als ieamnd het cheaten noemd, ik ga echt niet 3 chars tot lv 70 lvl3n, omg wat bn ik pisssseeeddddd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

iemand meschien nog een rubie voor mij..??

kwil er zo graag nogeen voor de server reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-laat maar, scheef gelezen :P -

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:18:
Maar dat geld dus alleen voor mensen die l100 of hoger hebben?
iedereen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:18:
Maar dat geld dus alleen voor mensen die l100 of hoger hebben?
Hoe kom je daar nou in eens bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:25:
[...]

Hoe kom je daar nou in eens bij?
Dat had ik scheef gelezen :o , pardon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Arghhh reset.. Lekker dan heb zo verdomde me best gedaan.. Nouja dan maar weer van woor af aan beginnen.. Tssstt...

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Best balen, dat elke character een reset krijgt... :(
Vooral voor diegenen, die al vrij ver gevorderd waren... :(

Maar als ik eerlijk ben, vind ik het helemaal niet erg, dat er een reset komt,
ik ben nog niet zo ver (heb heel lang niet meer gespeelt gehad) en als Muse (Als 2nd job wilde ik Magician gaan doen) heb je niet echt veel aan (te)veel strength óf dexterity en zo..
Was ook al boven L15, dus de statpoint reset kon ik ook al niet meer doen...

Alleen wel balen, dat we allemaal de reset krijgen...
Al die uren spelen... Voor niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik WIST het. Ben ik eindelijk bijna level 50, bijna een kart! krijg je dat weer.
Had liever gehad dat ze het na de reset meteen p2p maakte zodat je dit nooooit meer krijgt. Nu wacht ik daar misschien liever op voordat ik weer ga spelen.. beetje demotiverend dit. (Want ik was al is opnieuw begonnen vanwege verkeerde build, en nu nogmaals .. nah, maar is naar dat WoW kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh zou op het einde van de week second job zijn en nu..... gaan ze resetten die 5maanden voor nx geweest :'( :'( (ook al duurde het lang leveluppen vanwege hw XD)maar wat gaan ze updaten eigenlijk?denk misschien aan maplestory verder gaan heb nu maar nx te doen....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, en met het nieuwe lvl systeem kan het goed zijn dat er pas over 6 maanden weer lvl 12x zijn :/

Van idereen hier ben ik nog het meeste genaaid, met een lvl 128 char, 3 g7 topaz, allemaal (5) clothing, event items alle drie, en 2 uniques XD
Echt een dilemma of ik nog opnieuw speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:12:
omg, en met het nieuwe lvl systeem kan het goed zijn dat er pas over 6 maanden weer lvl 12x zijn :/

Van idereen hier ben ik nog het meeste genaaid, met een lvl 128 char, 3 g7 topaz, allemaal (5) clothing, event items alle drie, en 2 uniques XD
Echt een dilemma of ik nog opnieuw speel.
En je hebt de Le Reine quest / items ook zeker? Die kan je nu dus ook helemaal vergeten...

Maar vraagje... Hoe lang deed je nu dan om L128 te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:18:
[...]

En je hebt de Le Reine quest / items ook zeker? Die kan je nu dus ook helemaal vergeten...

Maar vraagje... Hoe lang deed je nu dan om L128 te bereiken?
Dat zei ik, heb ik alle 3 XD
Vanaf februari, dus zo'n 3 maanden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Hoe zit het btw met de clans nu lol.. Ook allemaal pleite???... tsssttt :(

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben pissig.. duidelijk maar was gisteren nog snel 104 dus wel screens
Wees even blij jongens voor me dat ik me doel toch nog gehaalt heb :P
Afbeeldingslocatie: http://212.127.248.250/fly104.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.127.248.250/fly1042.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
_/-\o_ _/-\o_

moet je nu bij de mayor kijken op chan 3, daar staan ze te dance scrolls aan het uitdelen en allemaal aan het dansen :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De taiwaneese/koreaanse/japanse varianten worden niet reset, niets over te lezen.
Ik hoop serieus dat dit een hack is ofzo want het klopt gewoon niet, hoewel het wel kan kloppen met wat de gm vertelde :/
Voor mij blijft het toch nog even onzeker, ik vertrouw het zaakje niet helemaal, ookal kan ik het goed mis hebben.
En voordat je erover begint ik zoek geen excuus hoor :P
Meestal kloppen mijn vermoedens heel aardig, en ik vermoed dat er nu het een en het ander niet klopt.
Markt prijzen waren stabiel en rezen niet meer de pan uit dus daarvoor hoeven ze het niet te doen...
Echt, ik kan geen reden bedenken waarom ze het nu opeens zouden doen, als ze het al wilden hadden ze het al wel eerder gedaan, toen ze die gem bug hadden gefixt...

(Serieus, je hebt nu bijna een bijna-dood ervaring, alle belevenissen van de afgelopen 3 maanden schieten je gewoon door je kop XD, pschychiater in de zaal? XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

ben zeker pissed maar hou nie op met spele, of der moet wel zeker een nieuw gratis spel waar we met ze allen naar migrere

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:35:
De taiwaneese/koreaanse/japanse varianten worden niet reset, niets over te lezen.
Ik hoop serieus dat dit een hack is ofzo want het klopt gewoon niet, hoewel het wel kan kloppen met wat de gm vertelde :/
Voor mij blijft het toch nog even onzeker, ik vertrouw het zaakje niet helemaal, ookal kan ik het goed mis hebben.
En voordat je erover begint ik zoek geen excuus hoor :P
Meestal kloppen mijn vermoedens heel aardig, en ik vermoed dat er nu het een en het ander niet klopt.
Markt prijzen waren stabiel en rezen niet meer de pan uit dus daarvoor hoeven ze het niet te doen...
Echt, ik kan geen reden bedenken waarom ze het nu opeens zouden doen, als ze het al wilden hadden ze het al wel eerder gedaan, toen ze die gem bug hadden gefixt...

(Serieus, je hebt nu bijna een bijna-dood ervaring, alle belevenissen van de afgelopen 3 maanden schieten je gewoon door je kop XD, pschychiater in de zaal? XD)
Op de site http://www.roseon.jp/ kan ik anders wel opmaken, dat ze voor gisteren een update geplanned hadden staan... En http://www.roseon.co.kr lijkt er vandaag eentje te hebben eigenlijk... :/ Nou zijn mijn taalkunsten van het Japans en Taiwanees nou niet zo heel geweldig...

Maar als ik op de Japanse site iets zie staan van 2005-05-03, dan kan ik er toch wel vanuit gaan, dat dat 3 Mei 2005 is? :? En dat was dus gisteren... :)

Op de Koreaanse site, zag ik alleen wat van 05-04, dus daar zou het best is kunnen zijn, dat ik er naast zit, maar je weet maar nooit... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 04-05-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol zie eens voor je, iedereen lvl 1.... Daar zijnooit genoeg jelly beans voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:43:
Lol zie eens voor je, iedereen lvl 1.... Daar zijnooit genoeg jelly beans voor :P
Dan zijn de Nuts er nog... En de Flame's :9 Met een houten zwaardje :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-05-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:41:
[...]
Op de site http://www.roseon.jp/ kan ik anders wel opmaken, dat ze voor gisteren een update geplanned hadden staan... En http://www.roseon.co.kr lijkt er vandaag eentje te hebben eigenlijk... :/ Nou zijn mijn taalkunsten van het Japans en Taiwanees nou niet zo heel geweldig...

Maar als ik op de Japanse site iets zie staan van 2005-05-03, dan kan ik er toch wel vanuit gaan, dat dat 3 Mei 2005 is? :? En dat was dus gisteren... :)

Op de Koreaanse site, zag ik alleen wat van 05-04, dus daar zou het best is kunnen zijn, dat ik er naast zit, maar je weet maar nooit... ;)
Japanse msg:

200 [ The event ] talk together with GM and the fist! And to understand! ! 2005/05/03 1333
"We would like to fight with GM from the time before! "" We would like to push down GM! "And so on, we had received hot demand.
Then, GM and front it became to provide the place where you can have a match!
Placing the thinking whose everyone is hot in the fist, please enjoy the ガチンコ game with GM! !

* Opening day and time *
May 4th (water) Casio channel-2 18:00? 20:00
Polaris channel-2 23:00? 25:00

* Opening place *
[ ジ&#131;…ノンポリス ] ライチャース training place

* Contents *
The object makes the character of level 50 or more.
GM 1 to one game maximum of 5 minutes at 1 it becomes.
There is no restriction of use skill and the item etc..
If time you permit, opposition is accepted, but in case of applicant large number it becomes first-come order.

* Point of caution *
The immediately retreating/quitting room you do the one which is disturbed battle.
During event executing in order to advance smoothly, please be sure to follow to the indication of GM.

Koreaanse:

1083
[ Press information ] [ mud nursing ] <로즈 온라인>Spring day Maj burnt special event 1...
2005-04-27

81

(Week) him the rain mote ladles from the company and pul li Sing it does <로즈 온라인>From <봄날 맞이 특별 이벤트>It revealed that it advances.
<봄날 맞이 특별 이벤트>It was composed of total 2 things, the event which is advanced in this time burnt 1 with <온라인 포토와 함께하는 마이 온라인 스토리>It is advanced with the subject which is.

This time event is advanced, from April 27th until May 11th with cu that ramyon of on-line Yoo anyone it will be able to participate.

<온라인 포토와 함께하는 마이 온라인 스토리> Event participation hazard the screen inside the game which stands syas after photographing, the screen syas with it refers to him and when su the toe li with cu that screen of on-line official home page Yoo syas is it is register.

The on-line gun toe (www.op.co.kr) from photograph print volume it supports is provided to the full participant, in addition the digital camera and memory card and the card leader flag back become urgent in 1,2,3 backs.

The screen which is notified syas it follows recommendation possibility of Yoo writing against and the GM and the result of this time event where the ranking is decided leads and May 16th home page common knowledge it is announced.

ZOals ik al zei niets over resetten of patch

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hoe kill je een community, nou gooi er een reset tegen aan. Ik moet zeggen dat ik het meeste medelijden heb met Iruja, hoe veel tijd je wel niet hebt gestoken in het bouwen van een character. Hoeveel tijd mensen wel niet moeten hebben gehad om zo hoog te komen.

Ik kan wel janken. level 65 bijna 70. Het zou mijn eerste character worden die een tweede job zou krijgen. Nou een dillema, wat ga ik worden......

Ik ga namelijk wel weer spelen, kan het toch niet laten. Dealer, Battle Muse, Support Muse een van de drie gaat het worden. Dealer kan je goed geld verdienen omdat iedereen zijn items kwijt is. Geen 100erden fairy wings meer. Battle Muse, omdat het mijn favoriet is. Support omdat daar toch een chronisch gebrek aan is. Of gewoon drie nieuwe characters beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Op de Japanse site van 03-05 staat dat je met GMs kan praten :)
Die daaronder gaat over de snelste cartrijder.
Die andere gaat over stores.
Die andere gaat over een een of andere quiz.
Verder zal ik nog wel ff posten, ga eerst ff eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

OMFG NOOOOO ;(
Was ik eindelijk op Luna ah vechten en geld bijelkaar ah sprokkelen. Maarjah het zat er aan te komen denk ik. Het is tenslotte beta-testing. Ik denk dat we alle hackers/scriptkiddies en lamers mogen bedanken voor deze reset. Er zullen vast een paar high lvl's hun digitale zulies niet eerlijk verdiend hebben. Wat ik wel niet snap is waarom ze het lvl'en nog moeilijker willen maken. Gister de hele dag gespeeld om van lvl 76 naar 77 te gaan. Moet niet nog gekker worden :'(
Of ik blijf doorspelen is de vraag... Plain/Zant etc zal nu wel enorm gaan laggen met alle nieuwe players. De vraag is ook of we niet nog een reset krijgen over 5 maanden, wat dan driedubbel flippen zou zijn. We zullen moeten afwachten helaas.... nogmaals :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

When does the hurting stop 8)7

inkoppertje :P

Eigenlijk vast ik het best nog goed op :P :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:29
jammer dat je geen grote party's kan maken hadden we mooi een party van alle tweakers kunnen maken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nog wat laatste screens dan maar.

Het is toch gelukt om lvl 88 te halen:
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/88.jpg

Daarna met wat LoT mensen 'spelen' in Zant met Goblin king summons :p
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/goblins1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/goblins2.jpg

Ik heb ook nog alles gerefined naar (5), behalve m'n gloves en launcher, die zijn (4).
Dus ik hoop dat dit in ieder geval geen grap is, anders ben ik een hoop geld kwijt..

Nou heb ik nog een paar dagen om te bedenken of ik bourgeois blijf, of artisan of cleric wordt.. moeilijk moeilijk..

[ Voor 34% gewijzigd door Haan op 04-05-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
haan, 't lukt me niet om die foto's te bekijken

nu wel

[ Voor 30% gewijzigd door blaatpaal op 04-05-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilt iemand effe zeggen dat me lvl 104 (net gehaalt) mooi vind,,,, Was er zo extreem blij me.
Kijk maar op me pic's boven..
Man wat baal ik.....
Denk dat ik niet een heel new char ga lvllen... Zaai heb ik al een keer helemaal gedaan.
Zal en kijken of guildwars wat is meschien.

Greatz flyingdutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb de Japanse site ff doorgelezen, maar er staat nix op over reset.
Wat de Koreaanse betreft:
Eerste gaat over een event.
Tweede gaat ook over een event.
Derde gaat voor de verandering over een event.
Vierde gaat ook over een event.
Vijfde gaat, hoe kan het ook anders, ook over een event.
De rest is niet echt belangrijk dacht ik.
Begin toch een beetje te twijfelen, en denk dat Iruja wel eens gelijk kan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

flyiingdutch, je lvl 104 char is mooi :x
Ben me alleen ah bedenken als ik opnieuw begin welke job ik pak. Knight was toch wel vet, Hawker > Raider lijkt me ook wel leuk om te spelen, lekker snel... Dealer > Bourgeouis is ook aantrekkelijk aangezien die aardig wat geld bijelkaar kan krijgen en ook nog best sterk is... of toch gewoon Soldier > Knight... of gewoon kappen met het spel en nog een reset mislopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

FnF schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:14:
Heb de Japanse site ff doorgelezen, maar er staat nix op over reset.
Wat de Koreaanse betreft:
Eerste gaat over een event.
Tweede gaat ook over een event.
Derde gaat voor de verandering over een event.
Vierde gaat ook over een event.
Vijfde gaat, hoe kan het ook anders, ook over een event.
De rest is niet echt belangrijk dacht ik.
Begin toch een beetje te twijfelen, en denk dat Iruja wel eens gelijk kan hebben...
Lijkt mij enigszins logisch dat er op de Japanse/Koreaanse site niks vermeld staat over een reset voor de iROSE. Die hebben er immers niks mee te maken... totaal andere community, ze zullen zich wel rotlachen die jappanners en koreanen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey mensen effe een vraagje zijn er nog dealers die interesse hebben in een 60+ clan? Dutchangelz we zijn hard opzoek maar weinig te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 11:44
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:26:
Heey mensen effe een vraagje zijn er nog dealers die interesse hebben in een 60+ clan? Dutchangelz we zijn hard opzoek maar weinig te vinden
LoL!
Heb je nog veel aan :P
Maarja of ik word met mn nieuwe char raider of artisan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I kvind het gewoon raar, ook vooral omdat de gem markt zich nu aan het herstellen was, en het ging laatste paar dagen echt goed, heerste en behoorlijk goede stemming.
Ik had bij nu al een rectificatie verwacht als het niet zou kloppen maar helaas :/
Toch had ik het niet helemaal verwacht, iig geen complete reset.
Echt, compleet hisatsu stopt, en heel veel andere hogere chars stoppen.
Dat betekend dat veel fanatieke mensen stoppen, en ik denk dat dit ze niet veel goeds zal doen.
Ze hadden het beter anders aan kunnen pakken, en moeten laten voor wat het was, en gewoon eldeon moeten adden wetende dat deze toch klaar is en in beta test ffs :/
Vind het helemaal flauw dat een gm exclusief met ons praat nog gisteren en er helemaal niets over zei, absoluut niets.
Het voelt gewoon niet goed aan, ben enigzins echt aangedaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Psychoot schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:21:
[...]
Lijkt mij enigszins logisch dat er op de Japanse/Koreaanse site niks vermeld staat over een reset voor de iROSE. Die hebben er immers niks mee te maken... totaal andere community, ze zullen zich wel rotlachen die jappanners en koreanen :'(
Ach, ik denk dat we ze alleen maar bang zouden maken. Als ze namelijk op de internationale versie zouden lezen dat er een reset aan komt, zullen ze zich net zo rot zoeken als wij hebben gedaan op de japanse websites, of ze daar iets kunnen vinden over een reset
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:26:
koe-koek :X :o :+
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:43:
[...]
Echt, compleet hisatsu stopt, en heel veel andere hogere chars stoppen.
Dat betekend dat veel fanatieke mensen stoppen, en ik denk dat dit ze niet veel goeds zal doen.
Ze hadden het beter anders aan kunnen pakken, en moeten laten voor wat het was, en gewoon eldeon moeten adden wetende dat deze toch klaar is en in beta test ffs :/
Vind het helemaal flauw dat een gm exclusief met ons praat nog gisteren en er helemaal niets over zei, absoluut niets.
Het voelt gewoon niet goed aan, ben enigzins echt aangedaan ja.
Ach, je bent altijd welkom in een van de clans van GoT. Ook zullen deze opnieuw moeten beginnen met het opbouwen van een character en dan nog een clan oprichten. weer ergens een miljoen vandaan halen, niet lief :)

[ Voor 33% gewijzigd door Cardinal op 04-05-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img154.echo.cx/img154/5492/lunarsealstaff9ez.png

Ik ga je missen :9~ _/-\o_ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/astaroth.jpg

>:)

[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 04-05-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:30

AirX

Tweak Guru

LOL :D, marre, opzich is het voor de highlevel gasten zwaar balen. Het enige wat zij kunnen doen is een andere Job kiezen en zo nog wat lol uit het spel halen. Verder ben ik zelf wel blij met de reset, alhoewel die beter na de examens had kunnen komen :P. Het zal indd wel lekker druk worden op de adventure plain/visitor island. Ze zeggen dat het levelen moeilijker gaat worden, ik hoop echter dat dat een beetje slectief is. Het is namelijk als Cleric al verschrikkelijk moeilijk om zonder area atacks snel te levenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 27-08 15:53
:'( Ik hoop echt dat ze geen reset doen, ik zou niet meer opnieuw beginnen.
Zo lossen ze dus het exceeded probleem op.
Weet iemand nog een gratis MMORPG? (niet zoiets slecht als runescape) :D

[ Voor 15% gewijzigd door Volvados op 04-05-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Yv3z schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:40:
:'( Ik hoop echt dat ze geen reset doen, ik zou niet meer opnieuw beginnen.
Zo lossen ze dus het exceeded probleem op.
Weet iemand nog een gratis MMORPG? (niet zoiets slecht als runescape) :D
MapleStory heb ik ook wel is gespeelt... Maar speel ik niet meer, sinds ik ROSE weer 'teruggevonden' had / heb O+

Loopt trouwens ook een draadje over hier op GoT... :9

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-05-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Nou als de sfeer beter was geworden dan is dat nu helemaal voorbij.
Er wordt erg veel op de gms gescholden enzo. Maar het is echt jammer. Ben ik net een beetje highlvl, komt er een reset. Als ik nog verder ga na de reset denk ik dat ik met een offensive muse begin.
cardinal808 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:32:
[...]

Mooi is dat, heb ik als offensive Muse concurrentie binnen de OoT clan. Ik ben eigenlijk op het moment nog hard aan het nadenken welke class ik in de volgende ronde ga starten. Ik heb namelijk ook een Dealer die ik twee weken ben begonnen en nu op level 33 zit. Ik moet zeggen dat gatheirng welk lekker is, maar het praktisch onmogelijk om met twee verschillende characters tegelijk te spelen en weer in een clan te zitten en met de levels in de buurt te blijven zitten. Ik zla dus een keuze moeten maken tussen een Dealer en een Muse, al moet ik zeggen dat ik dit keer graag min Pentagrams zou willen halen.

Op zich weet ik nu hoe ik een Muse naar mijn eisen moet opbouwen en welke skills ik kan overslaan. Ik moet zeggen dat het me wel beviel als Summoner. Ik kan op het moment namelijk 3 Level 5 Phantoms Swords casten. Kost heel veel MP, maar ik gebruik ze alleen als ik moeite heb met de vijanden. het is wel een mooi filleer apparaat. Nadeel van een dealer is dat ze geen massive skills hebben. Dat wordt lastiger levelen.....

Ik heb gelukkig tot maandag om er over na te denken, dus ik heb nog wel even de tijd.
Ik ben ook nog aan het nadenken, ik heb ook een idee voor een bourg maar dan met een gun inplaats van een launcher. ik weet het nog niet zeker.

[ Voor 73% gewijzigd door Meatbag op 04-05-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dubst4r schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:16:
Nou als de sfeer beter was geworden dan is dat nu helemaal voorbij.
Er wordt erg veel op de gms gescholden enzo. Maar het is echt jammer. Ben ik net een beetje highlvl, komt er een reset. Als ik nog verder ga na de reset denk ik dat ik met een offensive muse begin.
Mooi is dat, heb ik als offensive Muse concurrentie binnen de OoT clan. Ik ben eigenlijk op het moment nog hard aan het nadenken welke class ik in de volgende ronde ga starten. Ik heb namelijk ook een Dealer die ik twee weken ben begonnen en nu op level 33 zit. Ik moet zeggen dat gatheirng welk lekker is, maar het praktisch onmogelijk om met twee verschillende characters tegelijk te spelen en weer in een clan te zitten en met de levels in de buurt te blijven zitten. Ik zla dus een keuze moeten maken tussen een Dealer en een Muse, al moet ik zeggen dat ik dit keer graag min Pentagrams zou willen halen.

Op zich weet ik nu hoe ik een Muse naar mijn eisen moet opbouwen en welke skills ik kan overslaan. Ik moet zeggen dat het me wel beviel als Summoner. Ik kan op het moment namelijk 3 Level 5 Phantoms Swords casten. Kost heel veel MP, maar ik gebruik ze alleen als ik moeite heb met de vijanden. het is wel een mooi filleer apparaat. Nadeel van een dealer is dat ze geen massive skills hebben. Dat wordt lastiger levelen.....

Ik heb gelukkig tot maandag om er over na te denken, dus ik heb nog wel even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Ik heb net m'n 2e hawker tot lvl 60 :/
Na 3 verprutste dingen heb ik nu eindelijk een goed sterke hawker, met een lekker hoge dex.

Kan ik wéér opnieuw beginnen.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heb je vor de staf geen min lvl nodig?
I zou het wel eens mee spelen als het mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hierbij heb ik besloten om na de serverreset toch maar weer verder te gaan denk ik :)
Nog ff een ander vraagje:
Dit zijn de tijden:
9th may, 2005 (Mon)

Ieder deel van de wereld heeft andere tijden, hoe kan het dan dat je ook allemaal mensen van USA, Malaysia hier tegenkomt, aangezien ze toch allemaal op dezelfde server draaien :?
Hier zal het iig tussen 6 en 9 gebeuren, ben dan iig nog thuis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FnF schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:32:
Hierbij heb ik besloten om na de serverreset toch maar weer verder te gaan denk ik :)
Nog ff een ander vraagje:
Dit zijn de tijden:
9th may, 2005 (Mon)

Ieder deel van de wereld heeft andere tijden, hoe kan het dan dat je ook allemaal mensen van USA, Malaysia hier tegenkomt, aangezien ze toch allemaal op dezelfde server draaien :?
Hier zal het iig tussen 6 en 9 gebeuren, ben dan iig nog thuis _/-\o_
Tussen 6 en 9? Wat denk je van tussen 7 en 10? (Verschil met London is voor ons +1 hé... ;))Weird, zelfde tijd in Parijs, als in London... Parijs heeft AFAIK geen uur tijdsverschil met ons, waar London dit wél heeft... :) En als ik zo de tijden zie... Is het in de ochtend... :)

USA is volgens mij trouwens ook gewoon IROSE, dus daar kan ik het wel van begrijpen, dat ie er tussen staat... ;) De rest snap ik ook niet zo eigenlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 04-05-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

Leuk dat ze in Cairo dagen van 25 uur hebben :+

In Junon is nu trouwens iemand druk bezig met alle shops attack up buffs te geven :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:58:
[...]

Heb je vor de staf geen min lvl nodig?
I zou het wel eens mee spelen als het mag.
idd geen lvl nodig, dar is het mooie van uniques :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:01:
[...]

idd geen lvl nodig, dar is het mooie van uniques :)
Hoe kom je er aan?
Maar je heb nog niet me vraag beantwoordt kan ik misschien een keertje mee spelen?

Het is nu echt heel stil in forust. Moet die trees helemaal alleen aanvallen en ze zijn nog paars. :'(
Kost me echt een vermogen om te overleven.
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen073.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 04-05-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan })

Geen idee of ik weer opnieuw ga beginnen. Zal het nog wel eens ingame met de OoT gasten bespreken wat iedereen gaat doen. Voordeel is waarschijnlijk wel dat iedereen gelijk lvl is en dat we mooie partys kunnen maken. Maar dan moeten de jobs wel mooi verdeeld zijn :S

Wel een omslag zeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:43:
Lekker dan })

Geen idee of ik weer opnieuw ga beginnen. Zal het nog wel eens ingame met de OoT gasten bespreken wat iedereen gaat doen. Voordeel is waarschijnlijk wel dat iedereen gelijk lvl is en dat we mooie partys kunnen maken. Maar dan moeten de jobs wel mooi verdeeld zijn :S

Wel een omslag zeg :'(
Idd, ik ga wel opnieuw beginnen iig.
Ik hoor nu ook dingen dat de skills niet gereset worden. Dit moet een GM oid gezegd hebben. Ik zie het nut hiervan niet in, had liever dat die ook gereset werden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het stom dat ze het zo vroeg aankondigen, ik bedoel het hele spel ligt nu al plat.
Niemand doet nog wat, de hele economie ligt plat, mensen gooien uniques weg of verkopen uniques voor 1z.

Als ze dan zonodig een reset moeten doen, doe het dan over een uur ofzow en niet pas over 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

klopt, teveel tijd tot het weer opnieuw begint, zo helpen ze het echt om zeep, maja blijf toch spele, start gewoon weer een soldier op en ga weer jellies neermaaie, nieuwe char wordt btw wel "4th" ipv four4th. ben benieuwd of de clans blijve bestaan maar als veel mense van beide clans kappe ist misschien niet beter om dan van LoT en OoT 1 clan te make en de 2de voor de latere joiners te gebruike?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.