Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Cya in the game
Slownick
Verwijderd
Ik wil die clan wel leaven waar ik nu in zit hoor, ze zijn daar toch redelijk weinig online.Calamor schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:44:
[...]
Geld is voor mij geen probleem.
Heb een dealer lvl 46 met 700K die gaat ook spullen kopen in de toekomst. En natuurlijk wapens craften.
Maar het lijk me wel grappig als op clanfield clan war wordt. Al die stroms en sup.
Of met union wars. zie je een hele groep van 1 clan.
Maar je zit toch al in een clan? Of is het niet "TTom"
Ben nu JRose aan het installeren.
Wie spelen er ook op JRose?
Verwijderd
Hoe snel doen jullie dat man?!!William/Ax3 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:25:
Vergeet mij ook niet. Heb in 1.5 weken een lvl 50 dealertje erbij gemaakt.. En lvl nu me soldier ongveer 2 lvl's per dag. Wil hem begin volgende week op de 60 hebben.
Btw hoor nu de hele tijd van die ping geluidjes ofzo in b1.. Was dat? Of ben ik de enige die dat opvalt?
Ik zit nu op level 34. En ben nog steeds met die aquamonsters bezig. Iemand tips?
Geef even je skillpoint verdeling/characterpoint verdeling en je job etc aanVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:53:
[...]
Hoe snel doen jullie dat man?!!
Ik zit nu op level 34. En ben nog steeds met die aquamonsters bezig. Iemand tips?
Verwijderd
Ik ga niet tot lvl 130 voordat de nieuwe planet open is, ga lekker geld van lisent maken
Wil toch nog 2 extra g7's hebben
Ben nu Llvl 22 soldier met:
Str: 64
Dex: 23
Int: 21
Con: 22
Cha: 24
Sen: 17
Double attack L3
Heavy attack L3
Leap attak L1
Harden body L5
Weapon mastery L5
Is dit een beetje goed of moet ik echt iets gaan aanpassen ?
voor skills moet je omstebeurt pompen. meestal word aan geraden eerst je masrty's de maxen en dan what ever je wilt.
[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2005 22:37 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Er is besloten om in plaats van channel 3 voortaan naar channel 1 te gaan. Dit wordt dan de standaard-OoT-channel
Dit omdat channel 3 te duur is, en omdat iedereen de Union Battles wat gaat missen
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
mijn gegevens zijn op dit moment
- Str 74
- Dex 24
- Int 22
- Con 39
- Cha 20
- Sen 20
- Weapon Mastery lv5
- Harden Body lv8
- Armor Mastery lv5
- Quick step lv3
- Mental Mastery lv5
En is naar een volgende level gaan de enigste manier om skill points te krijgen ? Hopelijk kunnen jullie wat raad geven .. Want die aqua beestjes ben ik ondertss wel beu gezien
Verwijderd

Helaas heeft hij lvl 73 nodig, en ben ik pas 55

(edit) En wat dacht je hier van:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 21:24 ]
Arjan DJ <geenspam@gmail.com> Thu, Apr 28, 2005 at 4:01 PM
To: geenspam@tweakers.net
Geachte Heer/Mevrouw,
Al een tijdje spelen een aantal Tweakers de MMORPG (massive on-line
game) ROSE. Nu is in die game ook de mogelijkheid opgenomen om een
clan te vormen. Zo gezegd zo gedaan, er bestaan nu dan ook twee GoT
clans (resp. LoT en OoT). Nu is vandaag bovendien de mogelijkheid
toegevoegd om het logotje van je clan zelf te ontwerpen. Wij hoefden
daar niet lang over na te denken: "Henkie", het symbool van GoT/T.net
Wij wilden echter wel eerst toestemming vragen voor het gebruik van
het symbool van GoT/T.net. Het plaatje dat wij zelf wat geedit hebben
en graag zouden willen gebruiken is het volgende:
http://members.lycos.nl/airx707/got.bmp
In de game komt deze in plaats van het halve maantje dat u in deze
screenshot kunt zien: http://www.hantheman.tk/img/goblinking.jpg
Het logotje wordt alleen door GoT clanleden gevoerd worden.
Bij deze zouden wij graag formeel toestemming willen vragen voor het
gebruik van het logotje.
Met vriendelijke groet,
Arjan (namens alle clanleden)
Frederik Zevenbergen <geenspam@tweakers.net> Thu, Apr 28, 2005 at 7:26 PM
To: Arjan DJ <genspam@gmail.com>
Cc: Daniel <geenspam@tweakers.net>
Beste Arjan en anderen,
Geen probleem. Namens de directie veel plezier en succes met jullie clans.
Hou de naam van GoT hoog !!
Met vriendelijke groet en excuus voor de late reactie
Frederik Zevenbergen
Tweakers.net BV
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Arjan DJ [mailto:geenspamj@gmail.com]
Verzonden: donderdag 28 april 2005 16:02
Aan:geenspam@tweakers.net
Onderwerp: "Henkie"
[Quoted text hidden]
[ Voor 5% gewijzigd door AirX op 29-04-2005 03:46 ]
Verwijderd
En dan:AirX schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:41:
Bericht: Thu, Apr 28, 2005 at 4:01 PM
Reactie: Thu, Apr 28, 2005 at 7:26 PM
Met vriendelijke groet en excuus voor de late reactie
Half acht 's avonds. Ja da's wel laat. Ik sliep al bijna
P.S. Haal anders ff de email addressen weg, scheelt je weer een hoop spam in de toekomst
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 20:58 ]
Niet alleen voor de OoT clan maar LoT ook natuurlijkFnF schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:29:
Voor de OoT clan
Er is besloten om in plaats van channel 3 voortaan naar channel 1 te gaan. Dit wordt dan de standaard-OoT-channel(Mooi woord voor galgje
)
Dit omdat channel 3 te duur is, en omdat iedereen de Union Battles wat gaat missen
Leuk dat het besloten is, maar waarom weet ik en andere mensen van OoT van nietsPsychoot schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:04:
[...]
Niet alleen voor de OoT clan maar LoT ook natuurlijk
Of worden er nu dingen doorgedrukt zonder dat het overlegd wordt met heel de clan, en niet zeggen dat we er niet waren want in het topic is niets te vinden.
[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 28-04-2005 22:20 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Bezwaar kan worden ingediendcardinal808 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:33:
[...]
Leuk dat het besloten is, maar waarom weet ik en andere mensen van OoT van niets
Of worden er nu dingen doorgedrukt zonder dat het overlegd wordt met heel de clan, en niet zeggen dat we er niet waren want in het topic is niets te vinden.
Misschien de drukte en dat je er moeilijk op kan.Psychoot schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:32:
[...]
Bezwaar kan worden ingediendOpzich maakt het niet zoveel uit, ik zat altijd op channel 3. Maar als op channel 1 bepaalde dingen goedkoper zijn te krijgen ga ik persoonlijk toch liever naar channel 1. Union Battles zijn erg leuk, das dan weer een bijkomend voordeel. Argument om op channel 3 te blijven heb ik dan niet...
Zelf speel ik ook alleen maar op channel 1.Dubst4r schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:05:
[...]
Dat valt best mee. ik kan makkelijker op 1 komen dan 3 maar mij maakt het helemaal niets uit op welke channel we spelen. Maar morgen ga ik wel nog ff op 3 spelen. nog ff een mooie G3 gem maken.
Maar ik heb een dealer hoe krijg je die Topaz uit een ring?
[ Voor 30% gewijzigd door Calamor op 28-04-2005 23:46 ]
Dat valt best mee. ik kan makkelijker op 1 komen dan 3 maar mij maakt het helemaal niets uit op welke channel we spelen. Maar morgen ga ik wel nog ff op 3 spelen. nog ff een mooie G3 gem maken.Calamor schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:59:
[...]
Misschien de drukte en dat je er moeilijk op kan.
Verwijderd
Over die server 1, idereen staat natuurlijk vrij om te gaan en staan waar hij wilt... daarom wil ik ook graag weten of iedereen het er over eens is dat we in channel 1 gaan zitten (in verband met union battles en goedkopere prijzen etc..)
Verwijderd
good luck
LoT neemt die niet tot zover ik weetVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:06:
Nu even een bericht tussendoor; is iedereen het erover eens dat we "henkie" pakken als clan avatar? (omdat we als het ware "familie" van elkaar zijn, zou ik graag ook LoT zijn mening hier over horen.. of zij dezelfde willen/nemen)
Over die server 1, idereen staat natuurlijk vrij om te gaan en staan waar hij wilt... daarom wil ik ook graag weten of iedereen het er over eens is dat we in channel 1 gaan zitten (in verband met union battles en goedkopere prijzen etc..)
[ Voor 71% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2005 00:32 ]
Verwijderd
Level 30 dat heb ik al, nu de 1 miljoen nogdaves2hd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:31:
links midden junon is er een gast die clans aan kan maken. de voorwaarden zijn lv 30 en 1 milen je hebt je clan
good luck
[...]
Verwijderd
Als iemand mij de onderstaande punten duidelijk kan maken, ben ik daar HEEEEEL dankbaar voor!
- Hoe kom ik in een clan; kost dit verder nog iets?
- Wat zijn de voor- (en/of nadelen
) van het zitten in een clan?
- Ik heb ergens iets gelezen over ClanPoints; hoe/wat/waar te gebruiken?
- ClanSkills ook iets over gelezen, maar geen idee
1- net gepost maar voor de mallepietjes onder ons... in Junon staat midden links een NPC genaamd Burtland, zijn beroep is clan owner... als je naar hem gaat kun je hem vragen een clan op te richten,... dit kost 1 miljoen (soldiers geloof ik 800k, maar kan ookalweer verandert zijn, 't was ooit zo)
2- niet echt je hebt een plaatje boven je hoofd, en clans zijn geneigd te partyen met clanmembers. dus een party met mensen die je kent enz, verder kun je op clan eiland komen enz.
3- Clan points haal je dus op clan eiland. als je maker op deputy maker van een clan bent kun je aan burtland vragen of hij je anar clan eiland stuurt (elke party member in de buurt word mee gestuurd). daar spwanen ook monsters, alleen deze zijn altijd in een groep met een guardian. deze monsters willen welleens Clan punten dumpen. met clan punten kun met je clan lvl up en je hebt ze geloof ik ook voor skills nodig.
4- eerst maar eens lvl 3 halen met je clan tegen die tijd snap je het al
einenlijk hte makkelijkst gezegt,.. punt 1 is het enige wat je echt hoeft te weten. tegen de tijd dat je iets met clan points enz, enz kan. ben je er denk ik allang achter gekomen
Burtland zelf die NPC kan je ook uitleg geven over clans..
Ik vind die met die NL vlag onduidelijkVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:06:
Nu even een bericht tussendoor; is iedereen het erover eens dat we "henkie" pakken als clan avatar? (omdat we als het ware "familie" van elkaar zijn, zou ik graag ook LoT zijn mening hier over horen.. of zij dezelfde willen/nemen)
Ik heb net mijn eindexamengalabal gehad, maar ik zal vanmiddag even een nieuw logo fixen met onze allergeliefde Henkie.
Dan hebben we tenminste een goede reden, maar mischien een idee om de volgende keer eerst de reden te roepen en dan te besprekenPsychoot schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:32:
[...]
Bezwaar kan worden ingediendOpzich maakt het niet zoveel uit, ik zat altijd op channel 3. Maar als op channel 1 bepaalde dingen goedkoper zijn te krijgen ga ik persoonlijk toch liever naar channel 1. Union Battles zijn erg leuk, das dan weer een bijkomend voordeel. Argument om op channel 3 te blijven heb ik dan niet...
Loop het al een tijdje te zoeken.
DankjeFacQ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:45:
[...]
Volgens mij moet je dan eerst uit je huidige Union stappen (praten met een van de Union NPCs), daarna kun je lid worden van een andere Union. Oftewel je hebt dan 30k weggegooid.
Maar ik gebruik het om snel te groeien.
De ridder union kan je eerst snel groeien en dan wil ik een union voor fortes quest's.
[ Voor 74% gewijzigd door Calamor op 29-04-2005 09:50 ]
Volgens mij moet je dan eerst uit je huidige Union stappen (praten met een van de Union NPCs), daarna kun je lid worden van een andere Union. Oftewel je hebt dan 30k weggegooid.Calamor schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:20:
Is het mogelijk om van union te verwisselen?
Loop het al een tijdje te zoeken.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Lol, ik had de eerste post hierover gedaan, en heb die redenen ook genoemd cardinalecardinal808 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:06:
[...]
Dan hebben we tenminste een goede reden, maar mischien een idee om de volgende keer eerst de reden te roepen en dan te bespreken
Zie hier:
[rml]FnF in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 6"[/rml]
quest die je in de forest moet doen. Ja ik heb een spel fout gemaakt.4th schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:11:
fortes quests?
Dus fortes=> forest.
Die ridders hebben ook quest in forest hoor..Calamor schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:27:
[...]
quest die je in de forest moet doen. Ja ik heb een spel fout gemaakt.
Dus fortes=> forest.
Grunters mollen en Grunter Warriors...
Maar lekker exp. lvl 2 wind strom nog 2 lvl's en ik heb een lvl 3 storm.
Laat straks wel wat pic. zien van mijn uitje in de forest.
[ Voor 23% gewijzigd door Calamor op 29-04-2005 13:27 ]
Je ze in de storage gooien, die kan je namelijk met alle characters in het zelfde account bekijken, eruit halen en erin stoppenDr.Snuggles schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:55:
Even een vraagje, is het op de een of andere manier mogenlijk om items van 1 char naar de andere te doen wanneer ze beide onder hetzelfde account zitten ??
Dat kan volgens mij allen met een 2de persoon.thoth schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:01:
mja, storage werkt daar goed voor maar hoe moet dat met geld? dat heb ik nl nog niet uitgevonden
Dan is het wel mooi om meerdere pc te hebben met rose.
[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 29-04-2005 16:10 ]
Geld is niet mogelijk om door te geven. Het enige middel wat ik nu gebruik is het geld aan een vriend te geven en die geeft het dan weer door aan een ander character van mij. vind het wel jammer dat er bijvoorbeeld geen bank is waarbij je al je geld kan storten, kan je ook makkelijker met een nieuw character geld uit de bank halen om hem een start kapitaal te geven.thoth schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:01:
mja, storage werkt daar goed voor maar hoe moet dat met geld? dat heb ik nl nog niet uitgevonden
nu maar ff 2e account aanmaken en het op die manier doen, wordt dus een "mule" account lol
Nog 1 lvl en dan eindelijk me Legend Orc Axe (2) met een peridot +4 Ga hem denk ik ook nog ff naar 3 maken.. Zien we wel
Btw had het al keertje eerder gevraagd maaruuuhhh..
Hoe dans je in je cart? En zie ook vaak soldiers met beserk ring in de cart zitten?? Hoe werkt dat
[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 29-04-2005 19:30 ]
Volgens mij was het dans scroll terwijl je in je auto klimt.. probeer het maar eensWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:28:
Btw had het al keertje eerder gevraagd maaruuuhhh..
Hoe dans je in je cart? En zie ook vaak soldiers met beserk ring in de cart zitten?? Hoe werkt dat
Ja hé. Ik heb nu lvl 3 windstorm. Ben lvl 34. Nu sparen voor mijn sword.AirX schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:50:
Ik heb even een nieuw poppetje aangemaakt(mijn brute-power Muse). Met windstorm leveled het echt lekker snel bij de aqua's
Ben nu aan het lvl in forest. Gaat ook wel lekker. Alleen uitkijken op je healt. Het is zo weg.
Verwijderd
Er is van mij een sporty cart drawing, red crystals, emerald, peridot en scales geloot.
Heel fijn, wil die kut looter daarna ook pvpen

uhu
ik geloof dat de warehouse keeper van Zant verteld waarom er geen geld "meer" in storage mag.cardinal808 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:05:
[...]
Geld is niet mogelijk om door te geven. Het enige middel wat ik nu gebruik is het geld aan een vriend te geven en die geeft het dan weer door aan een ander character van mij. vind het wel jammer dat er bijvoorbeeld geen bank is waarbij je al je geld kan storten, kan je ook makkelijker met een nieuw character geld uit de bank halen om hem een start kapitaal te geven.
als ik me goed herriner zegt hij iets van dat ze vroeger er voor veel beroofd waren dus het niet meer doen
Verwijderd

Alles is zelfs blauw behalve Frozen Plateau waar nog rood, groen, en wat paars spul is
Kortom: in een paar lvl's is alleen temple voor mij nog over (Met een max lvl van 130)
Aaaargh, ik wil die nieuwe planeet
het spijt me zeer
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
@ foxie heb je ook active skills ? zoals leap attack, dan gaan de vijanden meestal wat sneller dood
Moet je naar forest gaan met een party gaat veel sneller.
Heb binnen een paar uur 3a4 lvl om hoog. Begon lvl 32 en ben nu lvl 37 daar geworden.
Maar dat komt door me lvl 3 wind storm. Maar als je wilt kunnen we wel samen lvlen. Kan je als tank worden en dan heal ik je ook wel. Kan alleen healen. Speel alleen op channel 1. En rose speel ik LittlemuseNL.
Verwijderd
Nope, die kreeg ik gewoon niet goed, deze had 23 dr base, dan is dit zeker niet slecht refinedHaan schreef op zondag 01 mei 2005 @ 09:44:
Is dat diezelfde die je laatst had? Met slechte dodge?
Oude heb ik weer doorverkocht voor 750k, waarmee ik zo goed als de aanschafkosten van deze heb gedekt
Zoals deze nu is denk ik dat die 4 mil waard is mocht ik hem ooit verkopen
Rest van mijn armour is gewoon statless high dodge tot ik iets moois vind, en mooie gloves heb ik al helemaal nog niet XD
Maar wat heb ik net gelachen in channel 1 zeg
Iemand was een zuly toren aan het bouwen..

En iedereen maar schelden dat ie moest kappen, en toen ik wat beter keek snapte ik ook waarom..

Ik ben nu hawker lvl 22 en ik zou graag scout willen worden als second job (dus voor al afstand aanvallen via boog gaan doen).
Hieronder de stats:
str: 35
dex: 49
Int: 26
con: 25
cha: 15 (die paarse hormets vallen me zeer regelmatig aan)
sen: 20
Skills:
active:
AIM shot: lvl 2
Double shot: lvl 1
Hawker spirit: lvl 1
Passive:
Combat mastery: lvl 2
Bow mastery: lvl 5
Battle mastery: lvl 5
Rest mastery: lvl 2
Ik gebruik de hawker spirit regelmatig omdat je dan gewoon 150 seconden je hitting rate met 20 omhoog gaat (hogere lvl is hogere hitting rate..)
En ik gebruik de Aim shot veel en double shot bijna nooit.
Ik heb nog 15 skill points liggen om gebruikt te worden.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Skills zou ik AIM shot en HOLDING arrow nemen. vooral later goed ( eagle shot en holding arrow met slow speed en atack) en natuurlijk Hawker spirit
passive skills,.. iig je hebt bow masrty nodig. rest mastry zou ik pas later nemen. eerst bow mastery en (geloof battle?) die masrty die atk speed verhoogd en je nodig hebt voor spirit hawker,..
die voor katar heb je niet nodig, is eigenlijk beetje point verspilling
dan lv 1 holding en lv 1 aimshot nemen. lv 1 hawker spirit (heb je al wat amsrty's voor nodig) dan masrty's maxen (duurt ongveer tot lv 32 ofzo) dan hawker spriti lv 3-5, en dan gewoon beetje de 2 power shots en spririt. tegen die tijd zit je rond lv 57 en kun je lekker sp gaan sparen voor als je lv 70 bent en nieuwe skills kan.
niet hunten waar vijanden paars zijn maar geel vooral,... gezien geel altijd max exp geeft voor je lvlv vijanden die paars zijn geven minder exp dan als ze over 5 lvl's geel zijn.
M'n eigen char is wat fout gegaan. ik heb vooral VEEL te weinig dex en een foute skill (lv 5 spirit heart en lv 1 flame hawk) dus pomp vooral veel dex,.. kan nooit te veel zijn. en let goed op je skills die je wilt zoek wat uit op het seven hearts foum over aan aantal skills enz. want je krijgt er spijt van als je sp fout ergends indoet en later daarom een sterke uber skill zoals eagle shot nog niet hebt lv lv 86
iig suc 6 (beetje onduidelijk en lang verhaal maar hoop dat je eruit komt)
je kan me ook ingame zoeken voor budy list, nick: Daves2hd
ik kom zo online ( als ik in de servers kan komen)
Maar als je alleen dex pomp gaat je max hp toch niet omhoog omdat je daar weer str voor nodig hebt?daves2hd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:00:
lang verhaal ff ingekort..
Ik heb ook gemerkt dat je bij junon polis of zoiets veel meer verschillende arrows kunt kopen dan in zant. Ik gebruik nu vooral stone arrows maar als je daar veel van me wilt nemen is je carracter niet voor uit te branden met lopen...
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Nu ik lvl 57 ben wil ik de quest wel eens kwijt, maar ik wil hem eigenlijk niet stoppen, maar gewoon oplossen
Heb al wat gegoogled en op diverse fora gekeken, maar kan geen guide vinden die dit uitlegt.
Ik heb die 3 weeken geleden nog gedaan, je moet in Hill Of Winds dalphings gaan bevechten. (kunnen ook ranger dalphings ofzo zijn, ik weet het niet zeker)Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:53:
Weet iemand hier toevallig waar je de lost engagement ring quest kunt afmaken (de ring kunt vinden)? Ik heb die quest tijden geleden opgehaald, maar kon nooit vinden waar die ring moest liggen.
Nu ik lvl 57 ben wil ik de quest wel eens kwijt, maar ik wil hem eigenlijk niet stoppen, maar gewoon oplossen
Heb al wat gegoogled en op diverse fora gekeken, maar kan geen guide vinden die dit uitlegt.
Zo als je had geluister naar hem zegt hij dat hij het kwijd is aan een red flame. Maar het maak niet zo heel veel uit wat je aan valt in hill. Het is een rondom drop dus je moet gewoon geluk hebben. Ik heb het al een paar keer gedaan en een keer in 3 keer en de andere in 2 uur. Zelf heb ik meer geluk met red flames te hunten.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:53:
Weet iemand hier toevallig waar je de lost engagement ring quest kunt afmaken (de ring kunt vinden)? Ik heb die quest tijden geleden opgehaald, maar kon nooit vinden waar die ring moest liggen.
Maar hoe krijg je met een dealer de gems er uit?
Verwijderd
je HP gaat idd niet hard omhoog door dex te pompen, maar je dodge welklaasbram schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:12:
[...]
Maar als je alleen dex pomp gaat je max hp toch niet omhoog omdat je daar weer str voor nodig hebt?
Ik heb ook gemerkt dat je bij junon polis of zoiets veel meer verschillende arrows kunt kopen dan in zant. Ik gebruik nu vooral stone arrows maar als je daar veel van me wilt nemen is je carracter niet voor uit te branden met lopen...
Ik dodge 90% van alle gele mobs en 70% van alle oranje mobs.
Ik heb liever uberveel dodge dan veel hp.
Ik gebruik meestal wooden arrows of fire arrows, allebei hebben ze een gewicht van 0 ( dus je kan er 5000 halen zoals ik doe
Verwijderd
ik ben geen weliswaar een raider, maar neem van mij aan dat je gewoon str moet nemen ik heb zelfklaasbram schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:12:
[...]
Maar als je alleen dex pomp gaat je max hp toch niet omhoog omdat je daar weer str voor nodig hebt?
94str
251dex
54con
67sen
die die dex base of met equip
zoals altijd gewaarschud word naar alle hawker let op de pijlen die je koopt, met weiht 1 ben je zo de sjaak. want als je er een paar mee neemt kun je niet meer rennen. gewoon alle pijlen behalve die kopen
zooo nog ff paar cp gescharreld was er toch nog
en een winkel emt 24 dodge crow wing base!. 2,38 mil -_- kan iemand me wat lenen als hij er morgen nog staat?
[ Voor 67% gewijzigd door daves2hd op 02-05-2005 04:34 ]
alle servers zijn op het moment exceeded...
De servers zijn negen van de tien keer exceeded...lasharor schreef op maandag 02 mei 2005 @ 06:55:
alle servers zijn op het moment exceeded...
Die quest, waar je Dalphings (Ranger Dalphings kan / mag ook) moet killen, is om de stenen te krijgen, in de quest van / voor de Muse...Yv3z schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:11:
Ik heb die 3 weeken geleden nog gedaan, je moet in Hill Of Winds dalphings gaan bevechten. (kunnen ook ranger dalphings ofzo zijn, ik weet het niet zeker)
[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2005 10:16 ]
Verwijderd
mijn excuses dat ik niet eerder een reactie kon geven
ps. Zijn er al een weer meer Clanpoints binnen?
en dat vertel je aan mij. ik heb exceedhelper hier geintroduceerdDe servers zijn negen van de tien keer exceeded... Daarom is er de ExceedHelper, zoals die gegeven is, in de startpost...

en kijk eens wanneer ik dat bericht poste dat was smorgens dus dan hooren de servers niet exceeded te zijn..
Deliriant isti Romani.
we hadde het gister nog over je, wbVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:14:
Ah ik leef weer. Was er ff tussenuit en had een PC die lekker gecrashed was. Inmiddels zal iedereen me wel ingehaald hebben. Ik zal zo snel mogelijk langs buurten. moet alles nog wel even installeren.
mijn excuses dat ik niet eerder een reactie kon geven![]()
ps. Zijn er al een weer meer Clanpoints binnen?![]()
![]()
we zitte nu op 30 opt moment
Verwijderd
Hehe dat kan nooit positief zijn4th schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:30:
[...]
we hadde het gister nog over je, wb
we zitte nu op 30 opt moment
Ik zal me spoedig melden. Maar ik herinner me nog dat ik beetje vastliep op die champquest hehe. Moet daar nog maar even doorheen bijten gok ik dus. Zal nu wel met andere mensjes partyen denk ik. Dubster is me ontgroeid?
Keep in mind, that wij niet de enige internationale mensen zijn... Denk aan de USA, Autralië en heel Europa...lasharor schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:22:
en kijk eens wanneer ik dat bericht poste dat was smorgens dus dan hooren de servers niet exceeded te zijn..
Lijkt mij wat overkill om dit te zeggen, aangezien het eerder een Europese server is...Saryon schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:29:
Alleen al de Nederlanders die nu vakantie hebben en massaal de hele Rosen zorgen al voor een grote belasting denk ik.
Nederland is maar klein hoor... Dus ik denk niet, dat de belasting (wat bedoel je er eigenlijk mee, de CPU load?
[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2005 12:06 ]
Dit zijn trouwens de betere parties:

[ Voor 50% gewijzigd door Haan op 02-05-2005 13:21 ]
Moet je eens in een willekeurige map shout dat alle mensen die nederlands spreken reageren, dan krijg je vaak een behoorlijke waslijst aan mensen die wat terug roepen.GJ-tje schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:57:
[...]
Lijkt mij wat overkill om dit te zeggen, aangezien het eerder een Europese server is...
Nederland is maar klein hoor... Dus ik denk niet, dat de belasting (wat bedoel je er eigenlijk mee, de CPU load?Of dat de server exceeded is?
)) door 'ons' Nederlanders, (te) hoog is hoor...
Ik ben helaas een van de mensen die niet kan spelen, want ik heb geen vakantie en moet gewoon werken, dus ik zal wel wat achterop komen te liggen.
Daarnaast ben ik bezig met een Dealer voor wat extra afleiding en materials, die zit inmiddels al weer op level 33 en gaat de goede kant op. Jammer is alleen dat een Dealer geen massive skills heeft (alleen bourgoisse) dat zou in combinatie met de scarabee's een stuk sneller gaan
[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 02-05-2005 13:28 ]
Ik krijg er min 150 exp per stuk. dus dat loop snel op. voor al als er niemand anders windstorm gebruik heb ik zelf 330 exp per stuk. Daardoor heb ik binnen een 1/2 uur 1 lvl.lasharor schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:30:
die scarbee's geven maar 11 exp ofzo als je die met zon area skill raakt. dus dat gaat niet snel.
Verwijderd
Zal ik es een party pic posten van astaroth king?Haan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:08:
Het stikt anders altijd overal van de Nederlanders..
Dit zijn trouwens de betere parties:
[afbeelding]
Graag:)Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:29:
[...]
Zal ik es een party pic posten van astaroth king?
Het ging niet zozeer om de mammoet, maar meer om de buffs en party levelVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:29:
[...]
Zal ik es een party pic posten van astaroth king?
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op screens van je level 15x (of zelfs 16x?) clangenoten..
Verwijderd

En laat dat beestje nog ff hartstikke paars zijn xD
Is die silver yeti ongeveer het zelfde idee als 'junon <boss naam>' ?
Hij dropte wel een blizzard wand, is dat een beetje geld waard?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 17:15 ]
Nee niet echt , maar die beeste spawnen eens in de zoveel tijd (duurt best lang) en meestal op andere plaatsen en ze droppen 100% equipVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:08:
Is die silver yeti ongeveer het zelfde idee als 'junon <boss naam>' ?
Hij dropte wel een blizzard wand, is dat een beetje geld waard?
Verwijderd
Ja klopt, was ik vergeten, pas een aantal gemaakt omdat ze nauwelijk online zijn.Haan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:55:
[...]
Het ging niet zozeer om de mammoet, maar meer om de buffs en party level
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op screens van je level 15x (of zelfs 16x?) clangenoten..
Heb een screenshot van de hoogste 2 van de 3 van de game, 16x, 3de is wel vaak online maar is niet veel bijzonders aan te zien behalve een lvl 130 wand.

Geen 13373 buffs te zien want dat ding de-buffed als de neten.

Close up

Net voor area attack die compleet debuffed en erg pijn doet
Area attack doet ie soms 3x achter elkaar binnen 1 seconde, en doen 800 dmg each XD

Cessy en Ophiicus, 2 van de 3 enige lvl 16x in game, Skyrin ook nog.

De enige lvl 135 bow in game, de Bipenis bow (Ja vraag me niet wie die naam verzonnen heeft
Dat was het zo wel.
Btw elder mamoeten maaien wij binnen 30 seconden neer met een party van 3 XD
En elder mamoeten zijn groen, gewone blauw XD
Wat ik wel flauw vind is dat ze de melding van 1 mei dat eldeon zou komen van de japanse site hebben gehaald
Denk niet dat ze het gehaald hebben, en wij hebben het ook nog niet.
Wel opvallend dat laatste patch alle kleine dingen zowat verholpen zijn dus er zit toch wel iets iig aan te komen...
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 20:07 ]
gegroet
nlpower
(--=) Peace For Everybody (=--)
Ik ben een hawker en ik wil zo'n hawker met katars worden.
Ik weet dat je veel dex moet trainen. Maar moet je ook str en cha trainen?
M'n stat points gebruik ik nu voor 2x dex, 1x str en 1x cha. Is dat goed voor een hawker met katars?
Ik heb nu knuckles btw.
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Verwijderd
lol wat moet je met charm, ik zou DEX , STR en CON nemen, ik ben nu level 110 raider, en deze stats bevalen me erg goed . charm vallen de monsters alleen op je af en wordt je niet sterker van.Cold_Phoenix schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:37:
Hey,
Ik ben een hawker en ik wil zo'n hawker met katars worden.
Ik weet dat je veel dex moet trainen. Maar moet je ook str en cha trainen?
M'n stat points gebruik ik nu voor 2x dex, 1x str en 1x cha. Is dat goed voor een hawker met katars?
Ik heb nu knuckles btw.
ispierings ook jij behoort tot mijn rose helden nu \o\ \o/ /o/
ziet er toppie uit
Verwijderd
Die heb je waarschijnlijk zelf verzonnen... (Freud anyone?Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:58:
De enige lvl 135 bow in game, de Bipenis bow (Ja vraag me niet wie die naam verzonnen heeft)

Hij bedoelde denk ik dat het de enige in zijn soort was die zo hoog in level was. Na de bipennis bow is er 'niks' meer. En van die bow zelf zullen er vast een aantal ingame zijnVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:23:
[...]
Die heb je waarschijnlijk zelf verzonnen... (Freud anyone?), het is BipeNNis bow, en er zijn zeker wel meer van die boogjes ingame hoor
Verwijderd
De Irose website loopt stukken achter.Dr.Snuggles schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:13:
Om dan maar weer in mijn n00b rol te treden, waarom zie ik die monsters uit ispierings zijn plaatjes niet op de rose website ???
Alleen de junon mosters staan er op
geen van de Luna monsters staat er op.
Op de koreaanse site staan ze wel dus moet je daar maar effe rons neuzen.
Ben trouwens 102 nu.
Dus morgen of vanavond 104, dus nieuwe outfit.
Heb eindlijk goede Dragon wings, +5tr wings wat voor mij als champ er fijn is.
Ben ze nog effe aan het rifinen, als dat klaar is zal ik wel een pic posten.
Greatz fly
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:58:
[...]
Ja klopt, was ik vergeten, pas een aantal gemaakt omdat ze nauwelijk online zijn.
Heb een screenshot van de hoogste 2 van de 3 van de game, 16x, 3de is wel vaak online maar is niet veel bijzonders aan te zien behalve een lvl 130 wand.
[..pics..]
@ OoT Clan
Ondanks dat het voor veel mensen het vakantie is, zal ik moeten werken en heb tot aanstaande zondag geen tijd meer om Rose te kunnen spelen. Ik hoop jullie zondag weer te zien en te kunnen spelen. Hopelijk dan eens Level 65 te halen
Dit topic is gesloten.