[PC MMORPG] ROSE Online - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:49:
Even wat pictures van mijn nieuwe char laten zien, volgens mij is ie niet zo slecht
Wow nu al lvl 41, hoe lvl jij zo snel? of zit jij heel de dag te "rosen", ik kan dit niet, ik heb iets wat school heet ;(
Gisteren was je nog 34 (ik was die ene muse die fainted was en toch kon bewegen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook nog op school, maar lvl zo snel door mijn goede stats .......anders zou mij dat ook niet lukken :P .... speel voornamelijk in de weekenden (doordeweeks een paar uurtjes *vaak bijna niet* en in de weekenden haal ik in :*) )

edit; dat van die fainted heb ik ook wel eens...... :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P effe me toekomstige wings aan :P
Afbeeldingslocatie: http://212.127.248.250/fly95.jpg
lvl nu aardig door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-07 23:17
Ben eindelijk lvl 70 en wil eigelijk champ worden.
Heeft iemand het al gedaan ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wincenty schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:32:
Ben eindelijk lvl 70 en wil eigelijk champ worden.
Heeft iemand het al gedaan ik hoor het graag.
zo als je ziet in het bovenstaande plaatje benik al aardig hooge champ:P
vraag maar raak als je wat wild weten hoor

IGN flyingdutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:26:
:P effe me toekomstige wings aan :P
[afbeelding]
lvl nu aardig door :P
weet jij wanneer yeti's oranje/geel worden?
Ben die slags wel zooooo zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:22:
Ik zit ook nog op school, maar lvl zo snel door mijn goede stats .......anders zou mij dat ook niet lukken :P .... speel voornamelijk in de weekenden (doordeweeks een paar uurtjes *vaak bijna niet* en in de weekenden haal ik in :*) )

edit; dat van die fainted heb ik ook wel eens...... :D
Ik heb het regelmatig andersom
ben ik fainted terwijl mn Hp balk nog niet eens leeg is 8)7

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:06:
[...]
Ik heb het regelmatig andersom
ben ik fainted terwijl mn Hp balk nog niet eens leeg is 8)7
ik had het net nog tegen een master golem, dat ding stond wel 50 meter van me af maar hij raakte me! :D
En toen in 1 klap van 600 hp naar fainted :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh met fainted bedoelt hij dat hij bewusteloos is (waar het woord ook voor staat :P ).....want jullie bedoelen is ..dead/died..... even jullie engels opschroeven :9 .

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:19:
Eh met fainted bedoelt hij dat hij bewusteloos is (waar het woord ook voor staat :P ).....want jullie bedoelen is ..dead/died..... even jullie engels opschroeven :9 .
Weet ik, ik bedoel in een klap van 600 naar 5hp en fainted. Nou, gl tegen een master golem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:55:
[...]

weet jij wanneer yeti's oranje/geel worden?
Ben die slags wel zooooo zat :p
ben lv 85 kan je vertellen dat yeti's klote zijn om te hunten af en toe maar lijkt sneller te gaan dan slags :? verder zijn slags de rden waarom ik 4 weken off ebn geweest in rose :( nog een reden wrm ik yeti doe.
yeti is nu orange en yrti hunter rood bij mij.
dus lv 86/87 zal wel allebij oranje zijn :P

cl jij ziet er ziek uit trek die kleren uit en kom terug met je green suit naast mij hunten :(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

Verdorie, mijn account is gehacked :(
Ik heb niets meer. Geen zuly's, geen wapens, geen armor... Niets meer! :'( :X |:(

Ik weet niet goed wat te doen. Opnieuw beginnen of een andere game zoeken? :/
Uit angst om opnieuw hetzelfde mee te maken zou ik eerder voor de 2de optie kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Arioch schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 03:15:
Ik heb niets meer. Geen zuly's, geen wapens, geen armor... Niets meer! :'( :X |:(

Uit angst om opnieuw hetzelfde mee te maken zou ik eerder voor de 2de optie kiezen...
Uit angst waarvoor :?
Gewoon opnieuw beginnen. En visit www.roseon.com ff, zoek meeladres van Gravity op, stuur meel, etc.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weet ik, maar ik had het als vraag, want op mercuryserver waren alle channels nog wel up. Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img243.echo.cx/img243/4781/hot7mw0aw.gif

Zou dit onder de policy vallen hier? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik heb die keylogger ook!!!
wat doet die dan ? hoe krijg ik hem weg ?

update: spybot gedraaid en hij vind hem nu. zo ff verwijderen dan.

[ Voor 38% gewijzigd door warchaser op 26-04-2005 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Arioch schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 03:15:

ghehe malle sikkie,.. overnieuw beginnen is meer mijn stijl. als ik jou was zou ik even:
http://www.roseon.com/Support/report.asp bezoeken en punt 2 gebruiken voor report. even goed uitleggen wat er gebeurd is. en als je weet wie het gedaan heeft zijn account erbij dumpen.
btw, ik zie erbij staan dat je je wachtwoord maar het beste kan veranderen van je rose account. zou ik ook maar gelijk doen (ook vermelden dat je dat dan al gedaan hebt, als je dit al gedaan hebt :P)

[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 26-04-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 14-09 23:57
warchaser schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 07:39:
ik heb die keylogger ook!!!
wat doet die dan ? hoe krijg ik hem weg ?

update: spybot gedraaid en hij vind hem nu. zo ff verwijderen dan.
Waarom denk je dat ik zo sceptisch was tegen de eerste exceeded helper. Die bleek achteraf geen informatie te versturen, maar andere mensen maken kennelijk er graag gebruik van door middel van bots en exceeded helper. Misschien een idee om alleen de exceeded helper uit de TS te nemen, dan kan er weinig mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FnF schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 06:50:
Weet ik, maar ik had het als vraag, want op mercuryserver waren alle channels nog wel up. Vandaar :)
Mercuryserver? Ik zie altijd alleen maar Casio (of zoiets)? :? Hoe kom je aan de Mercuryserver dan?
cardinal808 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:49:
Waarom denk je dat ik zo sceptisch was tegen de eerste exceeded helper. Die bleek achteraf geen informatie te versturen, maar andere mensen maken kennelijk er graag gebruik van door middel van bots en exceeded helper. Misschien een idee om alleen de exceeded helper uit de TS te nemen, dan kan er weinig mis gaan
En die ExceedHelper 6.0.1? Die gebruik ik nu namelijk, gaf hem gister aan iemand die ik leerde kennen via ROSE ook nog, als dat ook een keylogger is... Dan... Ben ik dom 8)7 Heb hem zelf trouwens van het forum van Gamerz Planet of zo...

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 26-04-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
GJ-tje schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:56:
[...]
Mercuryserver? Ik zie altijd alleen maar Casio (of zoiets)? :? Hoe kom je aan de Mercuryserver dan?
De meeste mensen spelen op de Internationale server, maar er is ook een Japanse en Koreaanse server als het goed is, waarschijnlijk komt deze van de japanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cardinal808 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:58:
De meeste mensen spelen op de Internationale server, maar er is ook een Japanse en Koreaanse server als het goed is, waarschijnlijk komt deze van de japanse versie.
Ahh oke, had daar nog niet bij stil gestaan... * CH4OS kijkt op de klok... Jep... Tis nog vroeg :)

EDIT: Had het al eerder gepost, maar doe het (stiekem) weer:
Let er wel op dat Quality en Performance omgedraaid zijn. Dus als je hoge kwaliteit graphics wil hebben zet het balke dan op performance.
Dit is echter niet (meer) waar, toen ik het sinds 1,5 maand of zo, weer ging spelen, was het bij mij vet lelijk... Keek naar de configuratie, stond het op performance... Dus bij deze: Quality is Quality nu, en Performance, Performance :)

Moet trouwens wel toegeven, dat het pas écht mooi word, als je AA op 6x hebt staan... O+

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 26-04-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:49:
[...]

Over welke versie gaat het nou precies?
Gebruik nml zelf nog steeds versie 3 oid...
En werkt ook nog steeds prima hier. Hij maakt geen verbinding met het internet iig, dan had mijn vuurwal hem wel gezien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En welke Exceedhelper was nou een keylogger?
want ik heb nu die van gamerzplanet (van AnubisReturns)
Die is het toch niet, heey?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FnF schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:15:
[...]

Over welke versie gaat het nou precies?
Gebruik nml zelf nog steeds versie 3 oid...
En werkt ook nog steeds prima hier. Hij maakt geen verbinding met het internet iig, dan had mijn vuurwal hem wel gezien :Y)
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:15:
En welke Exceedhelper was nou een keylogger?
want ik heb nu die van gamerzplanet (van AnubisReturns)
Die is het toch niet, heey?
Het zijn de Exceeded helper en Bot van cjb.net gepost door rosefan. Die van Gamerzplanet bevat geen keyloggers of dergelijke. Die van cjb.net probeert namelijk meteen verbinding te maken met internet terwijl Rose niet eens draaid. Alle programma's die geen connectie maken met het internet zijn te vertrouwen

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 26-04-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 02:13:
[...]

ben lv 85 kan je vertellen dat yeti's klote zijn om te hunten af en toe maar lijkt sneller te gaan dan slags :? verder zijn slags de rden waarom ik 4 weken off ebn geweest in rose :( nog een reden wrm ik yeti doe.
yeti is nu orange en yrti hunter rood bij mij.
dus lv 86/87 zal wel allebij oranje zijn :P

cl jij ziet er ziek uit trek die kleren uit en kom terug met je green suit naast mij hunten :(
Jongen wat is nou het probleem..
Slags zijn klote.. zaai. Dus zoek lekker een party (gezellig) met cleric of zo en yeti's zijn prima te doen. Als je eenmaal 88 ben zijn yeti's prima solo beestjes en geven goede exp.
Als je yeti's te moeilijk vind en slags klote ga dan lekker voor de afwisseling master stone golum's hunten (solo) geven dikke 10K exp en goede drops (hearts)
Als je allemaal doet hou je afwisseling en lvl je lekker hart door.

Greatz Fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cardinal808 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:18:
Het zijn de Exceeded helper en Bot van cjb.net gepost door rosefan. Die van Gamerzplanet bevat geen keyloggers of dergelijke. Die van cjb.net probeert namelijk meteen verbinding te maken met internet terwijl Rose niet eens draaid. Alle programma's die geen connectie maken met het internet zijn te vertrouwen
Misschien is het dan een goed idee, om dit in de TS te verwerken en hem misschien up-to-date te maken? Om (voortaan) verwarring e.d. te voorkomen? Mocht je hulp willen erbij, dan wil ik je maar al te graag helpen (ondanks dat ik niet veel tijd heb...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

@GJ-tje: Weinig tijd? Wel genoeg tijd om een berichtje achter te laten op m'n site. :P

Anyway, ik heb het de laatste tijd te druk om http://rose.azwart.nl verder uit te werken ofzo. Mochten er vragen of opmerkingen zijn, stuur ze eventjes naar mijn email: rose-at-azwart-nl, want ik zal ook maar heel af en toe in dit topic rondhangen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
GJ-tje schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:11:
[...]
Misschien is het dan een goed idee, om dit in de TS te verwerken en hem misschien up-to-date te maken? Om (voortaan) verwarring e.d. te voorkomen? Mocht je hulp willen erbij, dan wil ik je maar al te graag helpen (ondanks dat ik niet veel tijd heb...)
Simpler gedaan door een moderator te vragen om de url's van rosefan te verwijderen. Zal wel een notitie maken in de TS dat men moet oppassen met exceededhelpers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ikke krijg dus als ik me pc opstart zo'n scherm van perfect keylogger
of ik het wil kopen, key in wil voeren, verder gaan met emulation software en exit

kdoe dus altijd exit maar weet niet oftie nou draait.. v erwijderd met spybot pc overnieuw opgestart komtie weer! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Haan

dotnetter

@warchaser: probeer Hitman Pro eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Haan op 26-04-2005 13:19 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb de TS enigzins aangepast. Ik hoor graag op en aanmerkingen over vergeten/missende informatie.

Ik heb ook een aantal ongebruikte stukken (over spoilertags) eruit gesloopt en zal eens kijken of er nuttige informatie is die verwerkt kan worden in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Han: net die hitman pro gedraaid maar hij stopt op ene gegeven moment steeds

zou die keylogger alleen werken als ik op use the free trail software druk ?

zo nog es laten doen als ik aan het eten ben en hope dat ik niet gehacked word

update: hitman gedraaid en klaar laten komen :P niet verkeerd opvatten
pc overnieuw opgestart en krijg het niet meer! ty han! you rock!

[ Voor 26% gewijzigd door warchaser op 26-04-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

cardinal808 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:21:
Ik heb de TS enigzins aangepast. Ik hoor graag op en aanmerkingen over vergeten/missende informatie.

Ik heb ook een aantal ongebruikte stukken (over spoilertags) eruit gesloopt en zal eens kijken of er nuttige informatie is die verwerkt kan worden in het topic
Het stuk over refinen kan je beter weghalen en ipv daarvan een link plaatsen naar topics op 7hearts ofzo. Daar staat veel betere en uitgebreidere info dan hier in de startpost :)

En misschien is het een leuk idee om een sectie met screenshots te maken die zijn gepost hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:18:
[...]

[...]

Ah, k, dacht al :) Dat wist ik allang, dat die 2 allemaal rommel waren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey war
Als dat ding altijd opstart dan staat hij in je registry,
Zoek eens uit waar het staat of hoe de .exe file heet die hij opstart. Dit woord meestal wel door zoon anti spyware programma aangegen.
Zoek naar die exe en locatie in je regisrty en knikker hem er uit :p
(ps. hoop dat je wat van pc's af weet anders an je dit beter niet doen)

Succes

Flyingdutch

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:17
Ik heb vandaag een gem drop "gekregen" (garnet) maar nu vroeg ik me af, als ik dat ding nou in mijn wapen of in een ring doe, kan ik em er later dan ook weer uithalen?

Het zou namelijk nogal zonde zijn om het ding voor een lagere prijs te moeten verpatsen omdat het in een low lvl wapen zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan een gem niet zelf uit een wapen/ring halen, dat moet een dealer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:53:
[...]

Post hem dan ff :)
En niet zeggen dat je geen webspace hebt, want rapidshare.de of yousendit.com zijn groot genoeg. Ook freewebs werkt prima.
Het is eigenlijk gewoon een versie die supersnel de server probeert te joinen (sneller dan de gewone) en overigens ook geen effects gebruikt zoals mousemove.

Wel is het belangerijk dit scriptje direct na het joinen af te zetten want hij gebruikt wel een deel meer CPU.

http://s25.yousendit.com/...XZ3QPYX2K7GP3AXQ5GUSLTK4K
http://rapidshare.de/file...eedHelper_TheTom.zip.html

Niet veel bijzonder, maar ik vind echt dat de andere versies zo sloom gaan, stel dat de server een halve seconde op full springt dan maak je dus met de andere geen kans :?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img163.echo.cx/img163/1039/elvencypressholl8dc.png

Leuke staff gevonden, kan ik later vandaag wel gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:27:
[afbeelding]

Leuke staff gevonden, kan ik later vandaag wel gebruiken :D
Haha, nice! Die stats \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik ben nu 3 dagen bijna non-stop dit spel aant spelen, en nog heb ik een level van 25. Hier schijnt een level van 120+ hartstikke normaal te zijn :D hoe lang hebben jullie in godsnaam moeten spelen om 120+ te worden? En volgen jullie de quests of slaan jullie alles gewoon kort en klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ikzelf ben aan de grote lunar quest begonnen toen ik lvl 38 was. De eerste aantal quests gaan lekker snel ( veel lopen ) en wat simpele beesten verslaan. Nu ben ik zover dat ik wat beesten van mijn niveau tegenkom en begint het echt leuk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:52:
lol ik ben nu 3 dagen bijna non-stop dit spel aant spelen, en nog heb ik een level van 25. Hier schijnt een level van 120+ hartstikke normaal te zijn :D hoe lang hebben jullie in godsnaam moeten spelen om 120+ te worden? En volgen jullie de quests of slaan jullie alles gewoon kort en klein?
Wees niet bang hoor, ispierings is hier de enige die zo hoog level heeft ;)

Quests doen is wel aan te raden, je krijgt er vaak mooie beloningen voor (exp, items e.d.) en het geeft de broodnodige afwisseling, anders ben je echt alleen maar de hele tijd hersenloos op beesten aan het hakken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 26-04-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Modbreak:Om even de aandacht te trekken :)

N.a.v. de volgende post: [rml]rosefan in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 6"[/rml] wil ik jullie even waarschuwen. De bestanden/tooltjes die hier werden aangeboden bevatte een keylogger zoals sommigen van jullie al opgemerkt of zelfs ondervonden hebben :{
Deze waren afkomstig van een /me .cjb domein en hadden de naam /me anti.rar en /me muse.rar.
Bij deze dus het advies om niet lukraak bestanden te downloaden en uit te voeren. Scan ze eerst even voor de zekerheid, en zelfs dan nog heb je geen zekerheid dat ze geheel clean zijn. Let dus op met wat je download! :)

That will be all :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:13:
[...]

Wees niet bang hoor, ispierings is hier de enige die zo hoog level heeft ;)

Quests doen is wel aan te raden, je krijgt er vaak mooie beloningen voor (exp, items e.d.) en het geeft de broodnodige afwisseling, anders ben je echt alleen maar de hele tijd hersenloos op beesten aan het hakken :P
Ja maar ik vind het hersenloos beesten in de pan hakken in teamverband ook heel erg leuk, bovendien kan ik de sommige quests niet vinden (zo is er bijvoorbeeld een waar je een cristal key van een woopyking moet jatten, ik ben al een aantal uur aant zoeken maar ik kan maar niet vinden waar ie begint).

Ook is het hersenloos hakken hard nodig als je een keer een ander wapen wil, want ook hierbij loop ik heel vaak tegen: te weinig dit, te weinig dat.. op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crash schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:33:

N.a.v. de volgende post: [rml]rosefan in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 6"[/rml] wil ik jullie even waarschuwen. De bestanden/tooltjes die hier werden aangeboden bevatte een keylogger zoals sommigen van jullie al opgemerkt of zelfs ondervonden hebben :{
Deze waren afkomstig van een /me .cjb domein en hadden de naam /me anti.rar en /me muse.rar.
Bij deze dus het advies om niet lukraak bestanden te downloaden en uit te voeren. Scan ze eerst even voor de zekerheid, en zelfs dan nog heb je geen zekerheid dat ze geheel clean zijn. Let dus op met wat je download! :)

De ExceedHelper die ik gemirrored heb, die heb ik van GamerzPlanet, en die schijnt 100% 'clean' te zijn.
http://www.flipdesign.nl/GoT/ROSE/ExceedHelper601.rar is daar de URL van, mocht iemand die willen hebben... :) Denk ik meld het even... ;)
OkkE schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:56:
@GJ-tje: Weinig tijd? Wel genoeg tijd om een berichtje achter te laten op m'n site. :P

Anyway, ik heb het de laatste tijd te druk om http://rose.azwart.nl verder uit te werken ofzo. Mochten er vragen of opmerkingen zijn, stuur ze eventjes naar mijn email: rose-at-azwart-nl, want ik zal ook maar heel af en toe in dit topic rondhangen. :)
Ja, loop op het moment stage... ;) Dus vandaar... :) Maar ook hier geld... Mocht je hulp willen, wil ik je maar wat graag helpen... :9 ROSE is gewoon ge-wel-dig en daar mag best tijd in gestoken worden (ook al heb ik (again) niet veel tijd... ;)

@Cardinal808:
Let er wel op dat Quality en Performance omgedraaid zijn. Dus als je hoge kwaliteit graphics wil hebben zet het balke dan op performance.
Is verouderd, performance is gewoon performance, quality is quality... ;) Aangezien je graag opmerkingen wilde, aangaande de TS, bij deze dus... Alleen wel poging 3... ;)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 26-04-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img233.echo.cx/img233/3430/necklace2qa.png

Tja, moest er een keer van komen :)
Heb al 1/4de liggen voor de volgende, spaar gewoon lekker materials tot ik genoeg heb :)
En ja, ik schijn ifdd nog de enige lvl 12x te zijn die hier rondloopt :P
Maak je maar niet druk hoor, ik lvl vandaag niet, ben lekker aan het shoppen voor wat items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens als je een beetje je best doet kun je in die 3 dagen lvl 40 halen....... geloof me, het spel is niet zo langzaam. Je moet dan natuurlijk wel wat goeds met je stats doen, maar het kan gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ja ik merk dat ik ook veel sneller level nu ik 2 sieraden (ring+ketting geloof ik) met +2 attack en nog eentej met +2 dodge.
Verder nog een iron mask met 12 charm, nog een hoed met +6 hitting rate, verder weet ik het niet.
Maar dit leken mij wel leuke items :P
Ik ben nu lvl 34

Helaas zal ik nu nog weinig ROSE spelen nu ik WoW heb (include gamecard :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 26-04-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
GJ-tje schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:43:
[...]
@Cardinal808:

Is verouderd, performance is gewoon performance, quality is quality... ;) Aangezien je graag opmerkingen wilde, aangaande de TS, bij deze dus... Alleen wel poging 3... ;)
Ik zou een vierde poging wagen, misschien heeft dat meer zin, want ik snap niet wat je bedoeld. ik heb het al veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ispierings hoe in hemelsnaam kom je aan een statted slotted necklace (ik bedoel de stats die er al opzaten :? )???.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:27:
Trouwens als je een beetje je best doet kun je in die 3 dagen lvl 40 halen....... geloof me, het spel is niet zo langzaam. Je moet dan natuurlijk wel wat goeds met je stats doen, maar het kan gemakkelijk.
Latere levels is het wel langzaam ;)
Met geluk haal ik 0.20% per monster, meestal tussen de 0.12 en 0.16 :/

Net ff gekeken of ik al yeti's kon beuken, ben atm 82 en ik moet zeggen dat ze me reuze meevallen.
Ze missen bij mij meer dan 60% terwijl ze nog rood zijn :P
Die shadow wolfs zijn wel LOEI irritant zeg, dan onwijs veel dmg op mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Nadat na een paar updates eindelijk m'n crash problemen gefixt zijn ben ik eens fatsoenlijk met Rose begonnen. Ik ben nu al een level 11 hawker! :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:23:
Trouwens ispierings hoe in hemelsnaam kom je aan een statted slotted necklace (ik bedoel de stats die er al opzaten :? )???.......
Mensen die al vanaf het begin gespeeld hebben konde ndestijds la reine items krijgen :)

Met de stats:

Ring - +2 attack power
Necklace - +2 dodge
Earrings - 1% mp decrease

Deze zijn nu uitermate zeldzaam en worden voor 1.5 mil per stuk verkocht, uiteraard heb ik ze alle drie :P

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 22:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb nooit genoeg van die la reines gehad helaas. Had er wel 45 ofzo maar dan verdeeld over drie mannetjes van me en je kon ze niet in de warehouse stoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Haan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:37:
Ik heb nooit genoeg van die la reines gehad helaas. Had er wel 45 ofzo maar dan verdeeld over drie mannetjes van me en je kon ze niet in de warehouse stoppen :(
Ik heb er 3 gehad en nooit meer, dus dat maakt ook niet uit :X

Ben benieuwd of er meer van dit soort quests komen, die was namelijk wel leuk, ondanks dat ik de quest nooit heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOl dat klopt heb toen al die reine shit vekocht :S......wist niet dat je er iets voor kon krijgen :'( ....hoeplijk doen ze weer eens een leuk event.... 200% ofzo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt lucky day vandaag, ook alweer een veel betere lvl 120 bonnet gevonden XD
Alleen de gloves die ik nu heb zijn nog erg slecht XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Het was toch de bedoeling dat LA reine's zouden blijven droppen na event? hebben ze toch af gekapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

daves2hd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:21:
Het was toch de bedoeling dat LA reine's zouden blijven droppen na event? hebben ze toch af gekapt?
Zover ik weet niet, zodra het event afgelopen was dropte er ook geen La Reine's meer... Ik begon toendertijd met het spel en had er een stuk of 8 :P Je moest er 30 hebben in totaal als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Klopt. Ze werden niet meer gedropt, maar je kon ze nog wel inleveren daarna, of verkopen bij npc als je er geen 30 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:48:
Deze zijn nu uitermate zeldzaam en worden voor 1.5 mil per stuk verkocht, uiteraard heb ik ze alle drie :P
Haan schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:03:
Klopt. Ze werden niet meer gedropt, maar je kon ze nog wel inleveren daarna, of verkopen bij npc als je er geen 30 had.
Met andere woorden: Ik kan mijn La Reine (2 stuks) weg doen? :? Of verkopen / weggeven aan iemand die ze hebben wilt? :?

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 27-04-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:23:
[...]

[...]
Met andere woorden: Ik kan mijn La Reine (2 stuks) weg doen? :? Of verkopen / weggeven aan iemand die ze hebben wilt? :?
La-reines zelf kun je niet weggeven, alleen aan npc verkopen.
Zou ik ook doen want die event komt niet meer, en ze nemen alleen maar plaats in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb je ExceedHelper ook ff geprobeerd TTom. Die gebruik ik vanaf nu alleen nog maar :) Wat een snelheid, daarnaast gaat niet iedere keer die muis naar rechts, wat rete veel tijd kost :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FnF schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:02:
Heb je ExceedHelper ook ff geprobeerd TTom. Die gebruik ik vanaf nu alleen nog maar :) Wat een snelheid, daarnaast gaat niet iedere keer die muis naar rechts, wat rete veel tijd kost :9
URL? Dan test ik hem ook even uit... :) Is het geen keylogger trouwens? Daar slingeren er tegenwoordig ook een aantal van over het internet namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:05:
[...]
URL? Dan test ik hem ook even uit... :) Is het geen keylogger trouwens? Daar slingeren er tegenwoordig ook een aantal van over het internet namelijk :)
http://s25.yousendit.com/...XZ3QPYX2K7GP3AXQ5GUSLTK4K
http://rapidshare.de/file...eedHelper_TheTom.zip.html

Het is geen keylogger, het is gewoon een aangepaste versie van één van die van gewone Exceedhelpers.

Ik vind dat je dan gewoon meer kans hebt om op een server te maken,
mischien schrijf ik nog wel eens een tool die casio constant gaat klikken en dan kijken of er een groene server tussenzit. :)

Oja, hij kan nog niet detecteren of je op een server bent geraakt, gewoon ESC even ingedrukt houden is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
Zit in een lekkere party.
Alleen maar musen en allemaal hebben we windstrom. :*)
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:42:
[...]

Ik ben ook een Muse met Windstorm, als je zin hebt om mij erbij te nemen dan vraag je het maar :P
Ik ben wel lvl 25 nog maar en iedereen wel rond de 30 dus.
Dus ik denk niet dat je in de party komt.

Ze hadden er ook over om een Clan te beginnen met alleen muse.

[ Voor 75% gewijzigd door Calamor op 27-04-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:36:
Ik ben ook een Muse met Windstorm, als je zin hebt om mij erbij te nemen dan vraag je het maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een berichtje: Jullie hoeven niet bang meer te zijn dat leden van TE (teameurope) jullie lastigvallen :9 .. De clan hebben we gestopt.. TE draaide zoiezo niet goed en Vinie en ik zijn naar DarkEmpire overgestapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:36:

[...]

Ik ben wel lvl 25 nog maar en iedereen wel rond de 30 dus.
Dus ik denk niet dat je in de party komt.

Ze hadden er ook over om een Clan te beginnen met alleen muse.
Ik wil wel helpen deze te maken, ik level momenteel toch sloom (duurt bij mij altijd 4 dagen voor ik een level omhoog ga :?) dus vind ik het geen probleem om zeker te wachten tot jullie wat hoger zijn en in die tijd geld te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 27-08 15:53
Crash schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:33:

die rosefan is zeker een scammer, heb al eens op een paar andere forums hem dat ook zien posten
bv: http://www.neoseeker.com/...p?fn=view_thread&t=531424
die mensen zouden gestraft moeten worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:56:
[...]

Ik wil wel helpen deze te maken, ik level momenteel toch sloom (duurt bij mij altijd 4 dagen voor ik een level omhoog ga :?) dus vind ik het geen probleem om zeker te wachten tot jullie wat hoger zijn en in die tijd geld te verzamelen.
Geld is voor mij geen probleem.
Heb een dealer lvl 46 met 700K die gaat ook spullen kopen in de toekomst. En natuurlijk wapens craften.
Maar het lijk me wel grappig als op clanfield clan war wordt. Al die stroms en sup.
Of met union wars. zie je een hele groep van 1 clan.

Maar je zit toch al in een clan? Of is het niet "TTom"

Ben nu JRose aan het installeren.
Wie spelen er ook op JRose?

[ Voor 23% gewijzigd door Calamor op 27-04-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nergens een site waar een paar quests op staan.

ik heb er 1 gedaan ofzo (lvl 33 op het moment ben ik nu)
ben er met 1 bezig dat ik guardian trees moet aanvallen ofzo voor 10 fruit.

voor de rest eigelijk nog weinig quests gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:44:
[...]
Ben nu JRose aan het installeren.
Wie spelen er ook op JRose?
Niet japanse IP's worden toch geblockt?
Tenminste dat las ik :) omdat ineens onwijs veel 'buitenlanders' jrose gingen spelen en daar de economie naar de kloten hielpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:40:

Misschien op de rose site self.
onder quest guide => quest info
of wel
http://www.roseon.com/Guide/quest1.asp
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:59:
[...]

Niet japanse IP's worden toch geblockt?
Tenminste dat las ik :) omdat ineens onwijs veel 'buitenlanders' jrose gingen spelen en daar de economie naar de kloten hielpen.
ik kreeg al met moeite een account aan gemaakt ja.
Heb er nu 1. en is aan het update.
Dus nog ff afwachten.

Edit:
Het is waar en en zelf proxy's bannen ze als het goed is ook. :(
Maar ik probeer het toch. Heb nu een forum die alleen voor jrose is dus misschien is er hoop.

[ Voor 45% gewijzigd door Calamor op 27-04-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:40:

als ik een euro kreeg voor elke keer dat dit gevragd werd zou ik rijk zijn. =o=v

ik zou zeggen hier is een hint: al gekeken op www.roseon.com ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Lachen man, zo'n goblin king >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/goblinking.jpg

En dankzij cure van de cleric bleef ie lekker lang leven ook. (jammer dat ie ging slapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me toch ook maar even melden als speler, ik volg dit topic al een tijd... naja, hoi eiglijk :P

Ik ben op dit moment een lvl 34 dealer.

Zo, dat ben ik weer kwijt, op naar lvl 35! :9

owjah, IGN = Monkehhh

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Altijd leuk zo'n disconnect, dan is het tenminste lekker rustig op het clan eiland >:)
Net m'n eerste goloom solo gedaan (60k exp en blue heart :9 ) en daarna nog eentje samen met warchaser.
Jammer dat ik zondag pas weer echt tijd heb om te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteren eindelijk level 64 bereikt. Was een leuke party (ben nou eenmaal party-freak) met een paar leden van LegionofTweakers. Maar gelijk mijn nieuwe Shadow Staff gerefined tot een Shadow Staff (3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

heb het gister nog net tot lvl60 gebracht, me doel van de dag weer bereikt, nu vandaag weinig tijd dus de 2% die ik gister boven fnf stond zal dan wel weer ver andersom zijn. hoop over een week lvl70 te zijn met een week vakantie :)

@fnf, jammer, als je tege me zegt van da lukt je niet is het juist een betere motivatie :P ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IROSE Update Details (IROSE)

[Updated Content]

1. New Clan Mark registration function has been added (You can register your own Clan Mark.)

2. Way to register clan mark

- Conditions of applying your own clan mark
* You can apply ‘mark.bmp file�? into client folder so you can create your own mark image.
* Only clan master can apply clan mark.
* Clan mark image file has to be Size : 20 * 20, Color: 8 bit.
* Clan mark can only be applied once in a week.

- How to apply clan mark
* Connect to ROSE Online and click clan info window. (Clan master only)
* Click ‘review�? button to see the image of Mark.bmp.
* Through button ‘register�? you can use your own clan mark image.

-When error occurs
* When Mark.bmp file is not existing.
* When Mark.bmp file image is over 8 bit color
* When Mark.bmp file size is over 20 * 20.
* When Mark.bmp file has correct file name but wrong file type, or wrong format.
* When Mark.bmp file is deleted after register or while you are registering image

[Fixed Bug]

* Character can be transferred after death in person shop.
* Standing running bug has been fixed.
* Character name and monster HP gauge are seen in the water
* Tab bug regarding instant surge in speed has been fixed.
* The images of Gatling Launcher and Faust appear clear when dropped on the ground.
* The image of stairs located between Cave of Goblin B2 and B3 appears clear.
* Minus experience points appeared in cheat window are no longer seen after resurrected by Cleric.
* After 1:1 trade, message of ‘Trade has been completed�? pops up.
* Other characters are seen normally at the bridge in Magick city of Eucar.
* The images of legendary flute and shadow mirror appear normally when dropped.
* Party members can fight in the Righteous Training camp
* Though you have 1 level character, tutorial no longer appears when you select other characters.
* Message pops up normally when you talk to NPC after you disorganize your clan.
* Tab bug regarding instant surge in speed has been fixed.
* Bug of running even with weigh exceed has been fixed.

Nice kan iemand een ff een logo van GoT maken en posten, zodat ik het kan uploaden op ROSE.
Zou vet zijn met die logo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

veel verbeteringen gaat de goede kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lasharor schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:55:
veel verbeteringen gaat de goede kant op
Jups nou moeten we alleen mogelijk een plaatje bedenken die we willen gebruiken voor beide clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:49:
Nice kan iemand een ff een logo van GoT maken en posten, zodat ik het kan uploaden op ROSE.
Ziet er niet echt duidelijk uit.. misschien dat iemand anders een poging kan doen. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.azwart.nl/tmp/got.bmp

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

IROSE Update Details (IROSE)

bl44t

als ik thuis ben zal ik eraan gaanw erken als ik eraan denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Weet iemand eigenlijk waarom de crash bug van de updater nog niet verholpen is ?

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Minus experience points appeared in cheat window are no longer seen after resurrected by Cleric.
Weer zon mooie vertaling van het Rose Team :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

OkkE schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:05:
Ziet er niet echt duidelijk uit.. misschien dat iemand anders een poging kan doen. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.azwart.nl/tmp/got.bmp
Ik vraag me eigenlijk af, of 'we' wel zomaar (zonder toestemming) Henkie mogen gebruiken... :) O+

Who cares eigenlijk, of het wel duidelijk is, wij weten toch waarvan (en wie) het is, jammer dan voor de rest :9

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 28-04-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Of het mag weet ik ook niet inderdaad. Dat moeten jullie maar verder regelen. :) Ik heb hem op maat gemaakt, wat er verder mee gedaan wordt, it's up to you..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:50

AirX

Tweak Guru

Ik heb even die Henkie een beetje aangepast, hij is nog niet heel duidelijk, maar het gaat even om het idee:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/airx707/got.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

hijs goed! :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
yeh, maakt dat ik ook in de clan wil hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Je ziet iedere clan met een clan logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
adden die man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan zou je (imo) eerst toestemming moeten hebben, om Henkie te MOGEN gebruiken... ;)
Aangezien Henkie niet 'van ons' is... Maar van GoT / T.net... :)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 28-04-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:50

AirX

Tweak Guru

GJ-tje schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:39:
[...]
Dan zou je (imo) eerst toestemming moeten hebben, om Henkie te MOGEN gebruiken... ;)
Aangezien Henkie niet 'van ons' is... Maar van GoT / T.net... :)
Ik mail wel even met de directie van T.net en GoT. Ik meld het wel wanneer ik antwoord heb.

[Done], nu maar wachten op antwoord :D

[ Voor 8% gewijzigd door AirX op 28-04-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

4th schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:22:
heb het gister nog net tot lvl60 gebracht, me doel van de dag weer bereikt, nu vandaag weinig tijd dus de 2% die ik gister boven fnf stond zal dan wel weer ver andersom zijn. hoop over een week lvl70 te zijn met een week vakantie :)

@fnf, jammer, als je tege me zegt van da lukt je niet is het juist een betere motivatie :P ;)
Lol, ik gaat vandaag weer eens goed doorlvlen :) Wij lvlen echt het snelste hier geloof ik :) Op Desert na dan misschien :P

//EDIT:
Ik vind het icoontje met die NL vlag erin nogal onduidelijk, die zonder NL vlag is veel duidelijker :)

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 28-04-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

FnF schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:06:
[...]

Lol, ik gaat vandaag weer eens goed doorlvlen :) Wij lvlen echt het snelste hier geloof ik :) Op Desert na dan misschien :P

//EDIT:
Ik vind het icoontje met die NL vlag erin nogal onduidelijk, die zonder NL vlag is veel duidelijker :)
Vergeet Dubst4r niet, das ook een lvl machine, ik ga zelf ook niet al te langzaam moet ik zeggen O-)

Henkie is wel cool als logo, NL vlag erin is iig al duidelijker waar we vandaan komen. NL Proud _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Vergeet mij ook niet :P. Heb in 1.5 weken een lvl 50 dealertje erbij gemaakt.. En lvl nu me soldier ongveer 2 lvl's per dag. Wil hem begin volgende week op de 60 hebben.

Btw hoor nu de hele tijd van die ping geluidjes ofzo in b1.. Was dat? Of ben ik de enige die dat opvalt? :?

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 28-04-2005 16:27 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.