Zeg, ik zie net screenies staan dat je bij die NPC voor luna ( dus die gast in junon ) nu ook kan kiezen voor eldeon?
Kan een lvl 90+ dat eens ff proberen?
Kan een lvl 90+ dat eens ff proberen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 03:07 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
het is dat het een beta is, maar jah helaas niet.
Verwijderd
Ik zal ze es downen, kijken of ik deze nog niet kendaves2hd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 02:08:
hebben jullie die trailer van rose welleens gezien?
http://www.izuly.com/modu...s&d_op=viewdownload&cid=4
daarop die: Rose Movie - High Res of de Rose Movie - Low Res
de high res duurt best lang maar ik vind ut um waardprachtig gewoon ^^
ook de andere trailer is het zeker waardecht vette items en skills die ik nog nooit gezien heb. en een b3 waar je U tegen zegt
onbekende skills misschien job 3 skills?
Ik blijf gewoon spelen, en pak gewoon zelfde char name, ik hoop alleen dat dit de laatste reset is, want deze kwam eigenlijk best, wel voor mij dan, wel op een mooi moment.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 02:17:
[...]
het is dat het een beta is, maar jah helaas niet.
zolang het nog niet p2p (pay to play) is mogen we niet echt zeuren en mogen we blij zijn dat we het kunnen spellen (is bijna iedereen het mee eens). desondanks betreur ik het dat ieders character zal worden gereset. maar het geeft iedereen weer de hoop op een gelijk verloop van het spel.
hopenlijk word het lvl systeem zo aangepast dat het nog eerlijk blijft.
alhoewel het gewoon ronduit kut blijft dat je XXX char weg is.
zodra het p2p is zal ik er ook weer bij zijn, het spel, comunity, etc vind ik leuk. ik zal ook hopen dat iedereeen het spel zal blijven spelen, ondaks het excuus dat GM zal weerleggen.
PS aan iedereen neem dezelfde char name, scheelt een hele hoop zoeken
Maar je gaat dus wel door? Want dan is bijna de hele OoT clan alweer volVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:56:
Ga maandag ook weer beginnen dus.
Ben er nog niet uit welke char dit keer.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Naast spelling wordt ook geschiedenis niet meer op school gegeven zo te zien4th schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:56:
... maar die zitte in azie.. wa hebbe die met hitler/hakekruize te make gehad..
ach...in een volgend leven lach je er om!
Met bourgious zou ik voor launcher gaan en tot je lvl 30 bent met een gun natuurlijk. die launcher is aardig sterk vergeleken met die gun.lasharor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 08:45:
vergeten jullie mij niet in de clan??
na lang nadenken heb ik besloten om een dealer te worden en dan burgeoise. nu is me vraag: kan ik beter launchers of guns gebruiken en zijn die beeste die je kan summenen wel sp waard??
Verwijderd
polo1987 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:18:
Cardinale gaat ook door
Ik ga inderdaad door en ben blij dat de meeste mensen van de OoT clan weer gaan spelen. Ik ben er alleen nog niet uit wat voor een character ik zal nemen, maar het wordt een keuze uit twee verschillende.FnF schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 07:57:
[...]
Maar je gaat dus wel door? Want dan is bijna de hele OoT clan alweer vol
Verwijderd
Ik hou zeker plaats voor jullie vrij want op dit moment hebben we ook maar 12 mensen in ons clanVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 09:28:
Heb besloten toch door te gaan. Dus clmann hou een plaats voor me vrij in de nieuwe LOT clan.
Ben alleen nog wel aan het twijvellen of ik voor de perfecte champ of voor een hawker/raider moet gaan.
Denk champ weer maar wel zaai 2 x de zelfde char..
Nou ja kijk wel.
Maar ik ga door !!!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 10:43 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Ik ben eigenlijk bang dat er steeds meer bots komen, bij de Aqua's stierf het van de bots. Ik mag hopen dat ze er nu actief wat aan gaan doen. Door de reset zijn er veel mensen die er geen zin meer in hebben om alle levels te doorlopen.rapido_ schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:04:
Ik twijfel nog om door te gaan, en wel om de volgende redenen..
-De drukte...Iedereen lvl 0 allemaal op adv plaine..fisrt hit krijgen op whoopie king et.
-De angst dat er weer een reset komt.
-En weer hetzelfde traject aflopen....
[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 12:28 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Ik heb Guildwars gekocht uit frustratie...Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:30:
Ik weet nog niet of ik verderga. Ik heb er niet zoveel zin meer in om weer een char te levelen en dat het spel over 2 maanden p2p gaat oid.![]()
Heb iig geen zin om meteen tegelijk met iedereen maandag van start te gaan. Zoals Rapido al zei; erg druk, iedereen wil questen etc.
Daarnaast zal alles wel bizar duur zijn omdat er nog geen crafters zijn etc. Verder heb ik nu alles wel gezien in het ROSE; tuurlijk er komen andere planets maar dat is gewoon een kwestie van andere gfx; spelletje blijft hetzelfde.![]()
En als ik zo hoor dat ze het levelen lastiger gaan maken zie ik het gewoon niet meer zitten om er weer vol tegenaan te gaan voorlopig...
Misschien dat ik een andere game ga doen; guildwars lijkt me wel leuk.
[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2005 12:43 ]
Verwijderd
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 12:50 ]
Verwijderd
ja, het is eigenlijk een hawker union als ik me niet vergisVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:41:
is het trouwens waar dat je bij junon order mask ofl ie kan krijgen..
Verwijderd
Hmmm.. ben er toch hard over aan het denken... Is weer eens wat andersrapido_ schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:32:
[...]
Ik heb Guildwars gekocht uit frustratie...
trust me Vinnie...tis het niet...
Verwijderd
OMG vette outfitVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:41:
[...]
Ik hou zeker plaats voor jullie vrij want op dit moment hebben we ook maar 12 mensen in ons clandus plek genoeg.
Als je een perfecte char wil zou ik gaan voor champ, want je kent de skills van champ, want met raider heb je nog nooit gespeeld. Aan de andere kan is het ook wel leuk om wat nieuws te proberen.
Mar hier staat eeen coole champ op screeeny.![]()
En Dave na de resethoop ik dat je wel superveel gaat spelen zoals altijd.
![]()
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 06-05-2005 14:37 ]
Verwijderd
Foei!!Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:19:
[...]
Hmmm.. ben er toch hard over aan het denken... Is weer eens wat anders
[ Voor 11% gewijzigd door rapido_ op 06-05-2005 14:51 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Je hebt gelijk was ff in de war van Windstormb00m schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:33:
[...]
Spin attack is geen muse aanval
ik neem aan dat je wind storm bedoelt, deze aanval is slap op hogere lvls, geen SP aan verpesten.
Zelf zou ik gaan voor INT:DEX:een een beetje con (MAX 30 oid). en dan 60:40 voor de int:dex.
Str heb je niet zo nodig bij lvl 50 is je HP ongeveer 650 op default. Steek die punten liever in INT want je kan jezelf toch healen.
Ik heb hartelijk gelachen om deze suggestie, aangezien er na maandag geen markt meer is (geen items meer om te kwijlen) zullen er meer mensen er aan denken om een Dealer te gaan beginnen. Ik ben alleen bang dat we niet de enige zullen zijn die daar aan denken.Calamor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:36:
WIe gaat er na de reset allemaal dealer worden?
Misschien kunnen we wat afspreken wie wat gaat craften?zo dat tweakers de markt gaan beheersen. Ik denk zelf masks en muse spullen ga craften.
Windstorm -> Tornado -> Luna Stoneb00m schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:33:
[...]
Spin attack is geen muse aanval
ik neem aan dat je wind storm bedoelt, deze aanval is slap op hogere lvls, geen SP aan verpesten.
[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2005 15:48 ]
Ik vond het lvlen al moeilijk zat eigenlijk. Maargoed.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:59:
en hoop trouwens niet dat ze het lvllen te moeilijk maken wand dat maakt het dubbel zo erg, om 2 keer 104 levels te doen en dan ook nog veel moeilijker
Maar wachten tot maandag,
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Eigenlijk behoef ik mij er niet eens mee te bemoeien aangezien ik geen lid was van LoT of OoT, maar op tweakzone hebben mensen geen hoge pet ven je en wordt je van hacken beschuldigd. Lijkt mij iig wel zo eerlijk dat de mensen dat hier ook weten voordat ze een mogelijk trojaans paard de poort binnen laten.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 16:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 17:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 18:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat was even over een eventuele char voor Cleric. Als support gast level je namelijk erg sloom zonder partyFnF schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:58:
......
AirX (Met eis help lvlen oidMaar dat zal geen probleem zijn, daar zorgen we dan wel voor
)
......
Ook goedAirX schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:18:
[...]
Dat was even over een eventuele char voor Cleric. Als support gast level je namelijk erg sloom zonder party. Maar ik ga nu denk ik een offensive muse aanmaken. Lekker met 5 OoT windstorms alle aqua's neerhalen
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik vind dat de mensen die al helemaal in het begin ook al lid wouden worden, maar omdat de clan al vol was, die op de wachtrij gezet waren, eerst mogen. Maar om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee wie dat waren, en ook geen idee of die nog wel mee willen doen, dus van mij mag het iig. Maar ik vind dat DesertRaven daar ook even toestemming voor moet geven als ClanMasterVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:48:
kan ik dan misschien in de Oot komen?
[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 19:39 ]
[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 20:02 ]
dan meld ik me bij deze ook aan voor LoT mss maak ik dan meer kansdaves2hd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:37:
in LoT zijn ook geloof ik nog een paar plekjes vrij, maar de clans zijn allies hedeze keer gaan we allebij voor lv 3 clan en allien we
gezellig chatten met z'n alle...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 20:03 ]
[ Voor 20% gewijzigd door AirX op 06-05-2005 20:07 ]
Mooi dat je ook weer mee gaat doen Desert!Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:03:
Zo na diep nadenken besluit ik toch weer met rose te beginnen na de reset, maar de eerste paar weken doe ik het even rustig aan (inverband met eindexamens)... ik ga wel weer verder met DesertRaven. Maar in begin Juni begint mijn vakantie al dus dan kan ik wel weer bij werken(ga proberen in een maandje 90 te worden
, mijn record is nog lvl 63 in +/- een week
....dat zal dus wel lukken) . Nu over de clan, ik denk dat we nu aardig vol zitten en wil binnekort weer eens een lijstje maken met wie er weg gaan.. maar helaas zullen deze plaatsen vooral voor clerics (toekomstige) en artisians zijn weggelegd (dit klinkt hypocriet maar deze zijn echt nodig voor clans , vraag de andere clans maar). Over het oprichten van de OoT clan; ik denk dat het beste is om het weer op de oude manier te doen, iedereen 66666 te laten betalen (die 10 zullie extra betaal ik wel
).
Zie jullie in de maand junni wel weer..... en met mijn neiging om rose te spelen (zou ik dan wel rond de 40-50 kunnen zitten .... ik houd het laag want wil wel slagen)
edit; word weer champ.....weet nu hoe ik die het beste ka maken
*doet poging*AirX schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:06:
Ik ga denk ik eens experimenteren met een sen/int Muse/magician..... veel critical strikes en veel meer skill damage
Of weet iemand mij dit uit mijn hoofd te praten?
Tja doe wat je zelf het beste lijktAirX schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:06:
Ik ga denk ik eens experimenteren met een sen/int Muse/magician..... veel critical strikes en veel meer skill damage
Of weet iemand mij dit uit mijn hoofd te praten?
Mja, of een int/str/sen Museb00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:11:
[...]
*doet poging*
ik vind voor een magician nog altijd int/dex het beste (niet gaan verwarren met dex muse)
mss kun je int/dex/sen 60/20/20 proberen
moet zeggen dat ik met mijn vorige muse nooit str gehad heb. die hp was op lvl 55 zo'n 650 en dat vond ik wel genoeg. je moet er toch aardig in investeren om een hogere hp balk te krijgen. en voor de klappen hoef je het in ieder geval niet te doen want hoe vaak sla je nou met je stok
[ Voor 14% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 21:12 ]
moet lvl 7 zijnWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:54:Craft Mastery 5 (of moet je die hoger hebben om Gemm Cutting te maxen?)
[ Voor 19% gewijzigd door Raegin op 06-05-2005 21:03 ]
Thnx al ff edit gemaakt.. Moet 10 zijn om lvl 7 gem cut te hebben..b00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:03:
[...]
moet lvl 7 zijn
http://www.izuly.com/modules.php?name=DealerCalc
(--=) Peace For Everybody (=--)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 22:03 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik help zeker wel mee met het oprichtenHaan schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:12:
@cl dat kan wel eerder toch? Ik ga wel weer een bourgeois maken, dus ik financier het wel(en jaii kan vast ook wel helpen)
![]()
En ik denk dat we ook moeten kijken of Gangsta, Spoortje en Vernietiger deze keer bij ons in de clan willen, dat zijn tenminste leden waar je echt veel aan hebt. (2 clerics \o/ ).
Ik ga zondag trouwens nog ff m'n eigen clan oprichten, alleen nog even over de naam nadenken..
*Who'sTheMan* ofzo
[ Voor 48% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 22:33 ]
Hey ger, wb!gerwingood schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:58:
Hallo allemaal
Ik zit over na te denken om ook weer terug te komen en nieuwe char te beginnen. Graag zou ik dan later ook weer in clan willen. Maar mijn vraag wat voor char is handig een muse? mage? cleric?
ga denk wel muse maken of een dealer wat vinden jullie fijnste voor in clan zeg het maar. Als cleric ben natuurlijkwel hulp nodig met lvlen
gerwin
Ziehier het antwoorddaves2hd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:30:
is er trouwends iemand nog die suport muse/cleric word? kom naar LoT
Verwijderd
Verwijderd
1 dag lvl 25 moet iedereen wel kunnen zijn dacht ik zo. (mits je de tijd ervoor hebt)Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:03:
eej julie hebben toch actieve spelers in de GoT clan nodig? nou ik speel elke dag zo lang ik kan en ben in 1 dag lvl 25-30 dus als et kan wil ik graag joinen en ik weet et nog niet cker maar ik denk dat ik een hwaker ga maken of een support muse met dex dus zeg maar wat jullie nodig hebben
hehe een boomhutZou het een hit zijn..... boomwinkels
[ Voor 7% gewijzigd door Raegin op 06-05-2005 23:06 ]
Verwijderd
Volgens mij ben je je leap attack op lvl 10 erbij vergeten op te tellenVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:33:
Zo even gekeken hoe ik mijn stats op lvl 70 wil hebben... *na de 2nd job*
Weapon mastery 10
Champion hit 5
Two Handed mastery 9
Harden body 10
Berserk 7
Armor mastery 10
Mental mastery 7
Blood attack 3
En op lvl 70 wil ik;
160 str hebben
45 con hebben
Zo en FnF dit zijn de beste stats die je kan hebben (voor champ.. in ieder geval hier ben ik zo snel 63 mee geworden).
[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 23:14 ]
Verwijderd
b00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:04:
[...]
1 dag lvl 25 moet iedereen wel kunnen zijn dacht ik zo. (mits je de tijd ervoor hebt)
Verwijderd
Klopt vergeten......nu ja een ruwe schets da van ik ongeveer wil hebben *dan worden 2nd hand en champ hit iets lage.... vond ze al zo hoog uitvallenWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:08:
[...]
Volgens mij ben je je leap attack op lvl 10 erbij vergeten op te tellenJe zit nu op - punten namelijk volgens mij dat kan natuurlijk niet
Verwijderd
Verwijderd
haha noem je dat moeilijk?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:10:
[...]
damn, in 1 hele dag spelen (14 uur ofzo) was ik net l10 en ik had niks anders gedaan dan vechten... Hoe doen jullie dat in godsnaam
Verwijderd
Je maakt een grapje of niet?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:10:
[...]
damn, in 1 hele dag spelen (14 uur ofzo) was ik net l10 en ik had niks anders gedaan dan vechten... Hoe doen jullie dat in godsnaam
[ Voor 32% gewijzigd door Raegin op 06-05-2005 23:28 ]
Verwijderd
ik zit meestal met het probleem dat ik om de 2 enemies een aantal minuten moet wachten totdat mn HP weer terug isb00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:18:
[...]
Je maakt een grapje of niet?
eerst op birth island alle vragen stellen aan de fairy, dan ben je al lvl 4, dan hak je nog ff door. ik heb birth island altijd snel gezien dus bij lvl 6 zit ik op adv plain. Daar hak je op alles dat geel is. niet oranje, niet groen, alleen geel. binnen een uurt zou je al lvl 10 moeten zijn =/
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 23:21 ]
Hehe ga net voor iets andere build ik pak nog ff 1 lvl divince force mee en 1 lvl spin attack.. Ooh ja 3 lvl's quick step is best wel lekker vindt ikzelf kost toch geen prut totaal van de 3 skills 53sp. Heb op lvl 70 Champ 5 en 2 Hand ook op 5. Dan die twee 1 op 1 steeds omhoog werkenVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:11:
[...]
Klopt vergeten......nu ja een ruwe schets da van ik ongeveer wil hebben *dan worden 2nd hand en champ hit iets lage.... vond ze al zo hoog uitvallen
Als je met de fairy hebt gepraat heb je al wat fruit erbij. En later moet je dat gewoon kopen. Zitten doe ik niet aan kost alleen maar tijd.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:20:
[...]
ik zit meestal met het probleem dat ik om de 2 enemies een aantal minuten moet wachten totdat mn HP weer terug is... naja na de reset waag ik eens een nieuwe poging...
Minuten? Dan zou ik de sit-skill maar eens gebruiken als ik jou was.ik zit meestal met het probleem dat ik om de 2 enemies een aantal minuten moet wachten totdat mn HP weer terug is ... naja na de reset waag ik eens een nieuwe poging...
[ Voor 17% gewijzigd door PhoenixT op 06-05-2005 23:24 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Ik red het meestal in een avondje om level 16 te worden. Ga tot level 10 door op birth island en dan gelijk mijn jobchange halen. Doorwandelen naar de formic's en dan zit je zo op level 16.b00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:18:
[...]
Je maakt een grapje of niet?
eerst op birth island alle vragen stellen aan de fairy, dan ben je al lvl 4, dan hak je nog ff door. ik heb birth island altijd snel gezien dus bij lvl 6 zit ik op adv plain. Daar hak je op alles dat geel is. niet oranje, niet groen, alleen geel. binnen een uurt zou je al lvl 10 moeten zijn =/
[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2005 23:25 ]
Oke, thnx. Maar geen Leap Attack en Heavy Attack meer?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:33:
Zo even gekeken hoe ik mijn stats op lvl 70 wil hebben... *na de 2nd job*
Weapon mastery 10
Champion hit 5
Two Handed mastery 9
Harden body 10
Berserk 7
Armor mastery 10
Mental mastery 7
Blood attack 3
En op lvl 70 wil ik;
160 str hebben
45 con hebben
Zo en FnF dit zijn de beste stats die je kan hebben (voor champ.. in ieder geval hier ben ik zo snel 63 mee geworden).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq