[PC MMORPG] ROSE Online - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.079 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-04 13:24
Anoniem: 84254 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 22:09:
[...]

warom is die level van je gecensuurd :9 .

check dit eens mensen echt ziek een NL clan met deze tag en nog dan op 5 mei :r

[afbeelding]
Tsja, ik ben er ook niet bepaald fan van dat m'n master het logo zo gezet heeft :(
Maargoed, m'n char die in de clan zit speel ik niet meer op tot maandag :9

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 06:34

William/Ax3

We are Starstuff

Mensen als der een nieuwe clan(s) komen wil ik me graag aanmelden.. Ik hoor ut wel ;)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

*sigh* bedoel hakenkruis,.. of het nu voor lang was bedoelt of voor een paar dagen, het is fout...
is gewoon en blijft gewoon,.. triest moet ik zeggen -_-;; als je gm wilt pesten had je hun clan tag of what ever maar moeten rippe. verder zul je de gm's hier neit mee pakken maar een hoop andere mensen die de clan gaat haten...

Gaat LoT terug tot leven komen eigenlijk? en wie van LoT gaat nog spelen onder welke nicks, en wie stopt?

ik zag net dit op tweakzone (scroll stukkie down naar de screenies)
http://forum.tweakzone.nl/topic/49907/8
korea alwel een 3e planeet?

[ Voor 15% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 01:44 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Zeg, ik zie net screenies staan dat je bij die NPC voor luna ( dus die gast in junon ) nu ook kan kiezen voor eldeon?
Kan een lvl 90+ dat eens ff proberen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hebben jullie die trailer van rose welleens gezien?

http://www.izuly.com/modu...s&d_op=viewdownload&cid=4

daarop die: Rose Movie - High Res of de Rose Movie - Low Res
de high res duurt best lang maar ik vind ut um waard :D prachtig gewoon ^^

ook de andere trailer is het zeker waard :D echt vette items en skills die ik nog nooit gezien heb. en een b3 waar je U tegen zegt :P

onbekende skills misschien job 3 skills?

[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101682

het is dat het een beta is, maar jah helaas niet.
zolang het nog niet p2p (pay to play) is mogen we niet echt zeuren en mogen we blij zijn dat we het kunnen spellen (is bijna iedereen het mee eens). desondanks betreur ik het dat ieders character zal worden gereset. maar het geeft iedereen weer de hoop op een gelijk verloop van het spel.
hopenlijk word het lvl systeem zo aangepast dat het nog eerlijk blijft.
alhoewel het gewoon ronduit kut blijft dat je XXX char weg is.

zodra het p2p is zal ik er ook weer bij zijn, het spel, comunity, etc vind ik leuk. ik zal ook hopen dat iedereeen het spel zal blijven spelen, ondaks het excuus dat GM zal weerleggen.

PS aan iedereen neem dezelfde char name, scheelt een hele hoop zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

daves2hd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 02:08:
hebben jullie die trailer van rose welleens gezien?

http://www.izuly.com/modu...s&d_op=viewdownload&cid=4

daarop die: Rose Movie - High Res of de Rose Movie - Low Res
de high res duurt best lang maar ik vind ut um waard :D prachtig gewoon ^^

ook de andere trailer is het zeker waard :D echt vette items en skills die ik nog nooit gezien heb. en een b3 waar je U tegen zegt :P

onbekende skills misschien job 3 skills?
Ik zal ze es downen, kijken of ik deze nog niet ken :)
Anoniem: 101682 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 02:17:
[...]

het is dat het een beta is, maar jah helaas niet.
zolang het nog niet p2p (pay to play) is mogen we niet echt zeuren en mogen we blij zijn dat we het kunnen spellen (is bijna iedereen het mee eens). desondanks betreur ik het dat ieders character zal worden gereset. maar het geeft iedereen weer de hoop op een gelijk verloop van het spel.
hopenlijk word het lvl systeem zo aangepast dat het nog eerlijk blijft.
alhoewel het gewoon ronduit kut blijft dat je XXX char weg is.

zodra het p2p is zal ik er ook weer bij zijn, het spel, comunity, etc vind ik leuk. ik zal ook hopen dat iedereeen het spel zal blijven spelen, ondaks het excuus dat GM zal weerleggen.

PS aan iedereen neem dezelfde char name, scheelt een hele hoop zoeken :)
Ik blijf gewoon spelen, en pak gewoon zelfde char name, ik hoop alleen dat dit de laatste reset is, want deze kwam eigenlijk best, wel voor mij dan, wel op een mooi moment.
Het is natuurlijk vervelend, ik had haar er ook graag naast gehouden, maar goed.
Iig een paar van ons hebben nu een planning gemaakt om snel te lvl'en, we hadden toch niets beters te doen, en we hebben lvl 50 voor voor een 2 dagen geplanned, met 3 als de dag waar we ook de clan weer terug willen hebben, want lvl is niet het probleem, 1 mil wel...
Voor de rest lopen we nu wat te geinen (deed ik op mijn lvl toch al wel) en in zant met noob wapens en noob outfit mobs te mollen XD

Btw ik zie ik die screenshot chrissy met dat logo, doe haar de groeten van mij als je haar nog ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 133390 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:56:
Ga maandag ook weer beginnen dus.

Ben er nog niet uit welke char dit keer.
Maar je gaat dus wel door? Want dan is bijna de hele OoT clan alweer vol :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Laatst online: 26-05 16:02
4th schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:56:
... maar die zitte in azie.. wa hebbe die met hitler/hakekruize te make gehad..
Naast spelling wordt ook geschiedenis niet meer op school gegeven zo te zien :X

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:33

lasharor

7 december 2004

vergeten jullie mij niet in de clan??

na lang nadenken heb ik besloten om een dealer te worden en dan burgeoise. nu is me vraag: kan ik beter launchers of guns gebruiken en zijn die beeste die je kan summenen wel sp waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 20:39
lasharor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 08:45:
vergeten jullie mij niet in de clan??

na lang nadenken heb ik besloten om een dealer te worden en dan burgeoise. nu is me vraag: kan ik beter launchers of guns gebruiken en zijn die beeste die je kan summenen wel sp waard??
Met bourgious zou ik voor launcher gaan en tot je lvl 30 bent met een gun natuurlijk. die launcher is aardig sterk vergeleken met die gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Heb besloten toch door te gaan. Dus clmann hou een plaats voor me vrij in de nieuwe LOT clan.
Ben alleen nog wel aan het twijvellen of ik voor de perfecte champ of voor een hawker/raider moet gaan.
Denk champ weer maar wel zaai 2 x de zelfde char..
Nou ja kijk wel.
Maar ik ga door !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
FnF schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 07:57:
[...]

Maar je gaat dus wel door? Want dan is bijna de hele OoT clan alweer vol :)
Ik ga inderdaad door en ben blij dat de meeste mensen van de OoT clan weer gaan spelen. Ik ben er alleen nog niet uit wat voor een character ik zal nemen, maar het wordt een keuze uit twee verschillende.

Als eerste zat ik te denken aan een Battle Muse, Support Muse of Dealer. Support ga ik niet worden, want solo met een support lijkt me niet echt handig, daarnaast worden support muses altijd de underdogs in een party. constant mensen die "heal" bleren.

Dus de keuze is nu uit een Battle Muse of een Dealer. Laatste keer had ik beide characters. Muse beviel wel door Heal, Dealer door de items die ik allemaal kreeg. Dus het is lastig een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 09:28:
Heb besloten toch door te gaan. Dus clmann hou een plaats voor me vrij in de nieuwe LOT clan.
Ben alleen nog wel aan het twijvellen of ik voor de perfecte champ of voor een hawker/raider moet gaan.
Denk champ weer maar wel zaai 2 x de zelfde char..
Nou ja kijk wel.
Maar ik ga door !!!!!!
Ik hou zeker plaats voor jullie vrij want op dit moment hebben we ook maar 12 mensen in ons clan >:) dus plek genoeg.

Als je een perfecte char wil zou ik gaan voor champ, want je kent de skills van champ, want met raider heb je nog nooit gespeeld. Aan de andere kan is het ook wel leuk om wat nieuws te proberen.
Mar hier staat eeen coole champ op screeeny. _/-\o_

En Dave na de reset 8) hoop ik dat je wel superveel gaat spelen zoals altijd. :Y)
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/SShot/screen015(65).jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 06-05-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 12:30
Ik ga ook iig een charname vastleggen. :P
Voor de uurtjes dat ik even niet WoW wil spelen.

Komt nou bij die reset Eldeon erbij ofnie?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02 19:24
Zo ben hem ook weer aan het instaleren :)
Kijken of m'n level 28 muse nog leeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Ik twijfel nog om door te gaan, en wel om de volgende redenen..

-De drukte...Iedereen lvl 0 allemaal op adv plaine..fisrt hit krijgen op whoopie king et.
-De angst dat er weer een reset komt.
-En weer hetzelfde traject aflopen....

Baal gewoon nog steeds, vriend van mij had een goede vergelijking..Net alsof je een boek hebt geschreven...en je p.c. crashed...al het werk voor niks :/

Maar aan de andere kant, is het wel het leukste spel wat ik heb gespeeld tot nu toe..de lol..de uitdagingen...het teamplay gebeuren...

nou ja, ik heb nog tot maandag om te twijfelen....

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
rapido_ schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:04:
Ik twijfel nog om door te gaan, en wel om de volgende redenen..

-De drukte...Iedereen lvl 0 allemaal op adv plaine..fisrt hit krijgen op whoopie king et.
-De angst dat er weer een reset komt.
-En weer hetzelfde traject aflopen....
Ik ben eigenlijk bang dat er steeds meer bots komen, bij de Aqua's stierf het van de bots. Ik mag hopen dat ze er nu actief wat aan gaan doen. Door de reset zijn er veel mensen die er geen zin meer in hebben om alle levels te doorlopen.

Voor een nieuwe reset ben ik niet zo bang, mochten ze het nog een keer proberen dan kunnen ze een internationale versie wel vergeten, weinig mensen die nog spelen, maar zoals ze aangaven op de website konden ze kennelijk niet anders, dus ik ben benieuwd, resets zijn namelijk funest voor dit soort spelletjes.

Ik moet zeggen dat elke keer het traject doorlopen een betere character build opleverd, dus uiteindelijk niet erg aangezien ik met mijn Battle Muse ook een paar foutjes heb gemaakt.

Daarnaast nog wat uitproberen. Ze hebben het er namelijk over dat ze de characters, levels, jobs, items etc gaan resetten, maar ik ga al mijn items in de storage gooien, kijken of ze dat ook resetten. Ik denk het wel, maar je kan het altijd proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Wat ik nou ook benieuwd ben hoe zit het nu met de UP met de reset?? Staat ook niet echt veel van lol.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Ik weet nog niet of ik verderga. Ik heb er niet zoveel zin meer in om weer een char te levelen en dat het spel over 2 maanden p2p gaat oid. :/
Heb iig geen zin om meteen tegelijk met iedereen maandag van start te gaan. Zoals Rapido al zei; erg druk, iedereen wil questen etc.
Daarnaast zal alles wel bizar duur zijn omdat er nog geen crafters zijn etc. Verder heb ik nu alles wel gezien in het ROSE; tuurlijk er komen andere planets maar dat is gewoon een kwestie van andere gfx; spelletje blijft hetzelfde. O-)
En als ik zo hoor dat ze het levelen lastiger gaan maken zie ik het gewoon niet meer zitten om er weer vol tegenaan te gaan voorlopig...
Misschien dat ik een andere game ga doen; guildwars lijkt me wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:30:
Ik weet nog niet of ik verderga. Ik heb er niet zoveel zin meer in om weer een char te levelen en dat het spel over 2 maanden p2p gaat oid. :/
Heb iig geen zin om meteen tegelijk met iedereen maandag van start te gaan. Zoals Rapido al zei; erg druk, iedereen wil questen etc.
Daarnaast zal alles wel bizar duur zijn omdat er nog geen crafters zijn etc. Verder heb ik nu alles wel gezien in het ROSE; tuurlijk er komen andere planets maar dat is gewoon een kwestie van andere gfx; spelletje blijft hetzelfde. O-)
En als ik zo hoor dat ze het levelen lastiger gaan maken zie ik het gewoon niet meer zitten om er weer vol tegenaan te gaan voorlopig...
Misschien dat ik een andere game ga doen; guildwars lijkt me wel leuk. :)
Ik heb Guildwars gekocht uit frustratie...
trust me Vinnie...tis het niet...

En als ik weer ga spelen, moet jij ook komen... You Hear!!!! Maatjuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik vraag met eigenlijk af.

Bij de Rightious Knight moest je alleen proof of monster verzamelen, Bij de Pharelle en Arumatic moest de vijand wat droppen, hoe zit dat eigenlijk bij de Junon Order :?

Ik ben namelijk voorstander van proof of monster die krijg je namelijk altijd, dus dan zou ik zelfs met een Muse de RK joinen, maar heeft iemand bij de Junon gezeten of die proof of monster of een drop hebben?
:?

[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135057

is het trouwens waar dat je bij junon order mask ofl ie kan krijgen..

[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 135057 op 06-05-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143541

Anoniem: 135057 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:41:
is het trouwens waar dat je bij junon order mask ofl ie kan krijgen..
ja, het is eigenlijk een hawker union als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

rapido_ schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:32:
[...]
Ik heb Guildwars gekocht uit frustratie...
trust me Vinnie...tis het niet...
Hmmm.. ben er toch hard over aan het denken... Is weer eens wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 84254 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:41:
[...]

Ik hou zeker plaats voor jullie vrij want op dit moment hebben we ook maar 12 mensen in ons clan >:) dus plek genoeg.

Als je een perfecte char wil zou ik gaan voor champ, want je kent de skills van champ, want met raider heb je nog nooit gespeeld. Aan de andere kan is het ook wel leuk om wat nieuws te proberen.
Mar hier staat eeen coole champ op screeeny. _/-\o_

En Dave na de reset 8) hoop ik dat je wel superveel gaat spelen zoals altijd. :Y)
[afbeelding]
OMG vette outfit :P.. warom komen er allemaal screens lang van dat zoort high lvl gedoe, nieuwe planeten en hogere EQ,... En dan gaan ze reset doen :/ betje vreemt maar die champ ziet er wel erg vet uit ja, 3de job meschien ??
We zullen wel zien,
Denk dat ik voor een perfecte champ ga. en hoop trouwens niet dat ze het lvllen te moeilijk maken wand dat maakt het dubbel zo erg, om 2 keer 104 levels te doen en dan ook nog veel moeilijker :/
Maar wachten tot maandag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 11:56
WIe gaat er na de reset allemaal dealer worden?
Misschien kunnen we wat afspreken wie wat gaat craften?zo dat tweakers de markt gaan beheersen. Ik denk zelf masks en muse spullen ga craften.

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 06-05-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143522

Nadat ik al die verhalen eens heb gelezen heb ik ook maar besloten om een keer mezelf aan te melden voor dit forum.

Het lijkt me ook wel tof om in die clan te komen, maar het hoogste dat mn soldaatje ooit is geworden is level 47.
Was trouwens FuturePromise, maar dat ff terzijde.

Ik zag ff te spitten op die Koreaanse site en zag er een itemshop staan, dus ik denk het die kant van Gunbound op gaat.
Betere items kopen voor je Kart enzo, kijk maar op deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:19:
[...]

Hmmm.. ben er toch hard over aan het denken... Is weer eens wat anders :)
Foei!! |:(

Mijne overkopen voor een zacht prijsje ? :D

[ Voor 11% gewijzigd door rapido_ op 06-05-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 18:00

4th

ok, betaal jij mij dan 10 euro dan ga ik der wel mee spele :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow, die cart echt vet..

Ik wil ook wel de clan van Tweaker joinen..
Ik start een Offensive muse / magican na de reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 11:56
Zo mijn langste union battle ooit gehad. Van 20 min lang. Dat is echt veel leuker. Als ze 1 ding veranderen mag het wel de union battle zijn dat die veel langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoelaat start die union battle, ik kom altijd te laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

b00m schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:33:
[...]

Spin attack is geen muse aanval ;)
ik neem aan dat je wind storm bedoelt, deze aanval is slap op hogere lvls, geen SP aan verpesten.

Zelf zou ik gaan voor INT:DEX:een een beetje con (MAX 30 oid). en dan 60:40 voor de int:dex.

Str heb je niet zo nodig bij lvl 50 is je HP ongeveer 650 op default. Steek die punten liever in INT want je kan jezelf toch healen.
Je hebt gelijk was ff in de war van Windstorm ;)

Maar INT:DEX is meer bruikbaar voor een cleric dan een magician toch?
STR add namelijk ook meer damage aan staff attacks.. Denk dat ik haar optie 3 laat doen en dan zoeits:
INT 60: DEX 20 STR: 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Calamor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:36:
WIe gaat er na de reset allemaal dealer worden?
Misschien kunnen we wat afspreken wie wat gaat craften?zo dat tweakers de markt gaan beheersen. Ik denk zelf masks en muse spullen ga craften.
Ik heb hartelijk gelachen om deze suggestie, aangezien er na maandag geen markt meer is (geen items meer om te kwijlen) zullen er meer mensen er aan denken om een Dealer te gaan beginnen. Ik ben alleen bang dat we niet de enige zullen zijn die daar aan denken.

Dit is namelijk een van de redenen dat ik er aan zit te denken om een Dealer te gaan beginnen, alleen wil ik nou ook wel eens mijn Pentagrams hebben, dus het andere character zou een Muse zijn. Ik ben er alleen nog niet over uit.

Ik heb nog een paar dagen om over na te denken, dus......
b00m schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:33:
[...]
Spin attack is geen muse aanval ;)
ik neem aan dat je wind storm bedoelt, deze aanval is slap op hogere lvls, geen SP aan verpesten.
Windstorm -> Tornado -> Luna Stone

Ik heb Luna Stone gezien en moet zeggen die is erg lekker :9 Ik ga de volgende keer ook weer windstorm nemen, ik weet alleen niet of ik hem ga levelen. Het is namelijk tot level 65 erg praktisch. Level 30 Aqua's, Level 40-45 Trees, Level 65 Crawfi's als ik ergens veel experience mee heb verdiend zijn het die die stomme-massa-scrabee's

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 12:30
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:59:
en hoop trouwens niet dat ze het lvllen te moeilijk maken wand dat maakt het dubbel zo erg, om 2 keer 104 levels te doen en dan ook nog veel moeilijker :/
Maar wachten tot maandag,
Ik vond het lvlen al moeilijk zat eigenlijk. Maargoed.
Wat die itemshop betreft. Ik hoop dat die items ook te craften zijn. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

natuurlijk niet. ze proberen uit zo iets winst te maken. als je dat gewoon laat craften maakt gravity toch geen winst.

*rip of van maplestory en gunbound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Anoniem: 135057 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:24:

Ik wil ook wel de clan van Tweaker joinen..
Eigenlijk behoef ik mij er niet eens mee te bemoeien aangezien ik geen lid was van LoT of OoT, maar op tweakzone hebben mensen geen hoge pet ven je en wordt je van hacken beschuldigd. Lijkt mij iig wel zo eerlijk dat de mensen dat hier ook weten voordat ze een mogelijk trojaans paard de poort binnen laten.

Lees mijn woorden goed: ik beschuldig je nergens van, ik zeg alleen dat er mensen zijn die je eerlijkheid in twijfel trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn mensen die in mijn eerlijkheid twijfelen ?
Ze zeggen dat ik ik heb gehackt dat denken ze om dat ik op lvl 60 crow wings had.
Kijk die qravity had crow wings
(5) had hij aan mij laten zien toen ik in hun clan zat.
Nu ben ik lvl 60 en ik heb crow wings (3) zeggen ze dat ik hem heb gehackt,
Zegt die zippx ook nog dat ik tegen hem heb gezegd dat ik die wings van de grond heb afgepakt maar dat waren geen crow wings maar lil devil wings.. dus hij moet maar eerst eens goed lezen.

Vervolgens word ik uit de clan gekicked omdat ze me verdenken van hack, ok dat zal dan wel.
Tijdje later koop ik een Account over Genaamd Chrissy 2.5 mil over gekocht nou ok,
Dus ik speel denk 1 weekje op het account ik had worm dragon wings zo`n juion petje en elven glove`s word ik gehacked.
Ik kan niet meer op het account.
Dus ik ga weer op mijn oude account zie ik chrissy het account wat dus van mij was rond lopen op channel 2 in junon in de clan exceeded.. is het dan zo raar dat ik hun verdenk !?

Nouja,

Het intresseert me ook niet veel maar want er komt een reset en dan heeft de hacker tog niks meer aan me stuff.

Dit is mijn kant.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 135057 op 06-05-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143397

heey is er nog een plekje vrij na het resetten van rose in een clan. Heb zelf al een clan gehad maar dat beviel me niet zo teveel wisselingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

k ga waarschijnlijk maandag ook weer opnieuw beginnen, zit te denken om een tank te maken (knight dus) :)

begin er wel weer zin aan te krijgen, :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 06-05-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143586

eeej mense ik ben nieuw op deze forum en ik vraag me af, mag ik jullie clans joinen?
ik word(maandag) een hawker/ raider dus ik zoek een clan en als et mag alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143541

hoe kom jij aan 2.5 mil das mijn vraag zeker die wd wings, niet echt goedkoop laatste tijd.
vond het wel vreemd, toen ik gehackt was, was jij de dag daarop ook gehackt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mag ik mensen eraan herinneren dat clan 1 mil kost en je er minstends lv 30 voor meot zijn er een op te richten. dat duurt wel 2/3 dagen die lv 30 maar die 1 mil samen brengen wel langer. gezien je als speler zelf natuurlijk ook graag een zakcentje overhoud voor eigen equips, ed te kopen :)
verder is LoT geloof ik nog 12 plekken gevuld, clmann is tha leader :P ask him ^-^;;

al wat bekend van nieuw spul? ik hoop echt de missing skills die op rose site staan maar er niet zijn :P ik denk dat lvlen iig wat gelijker gaat nu, dus langzamer op het begin sneller later?

[ Voor 33% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik zou graag in de clan willen komen en ik heb een idee voor de clan, als we nou allemaal van de clan ons steentje bij dragen en iedereen geeft bevoorbeeld 50-100k aan de clan master dan hebben we misschien wel een clan als die lvl 30 is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en um ik had een vraagje... welke stats zal ik voor hawker gebruiken?
ik denk zelf aan dex en str maar ik weet niet of ik meer nodig heb want mijn 3 poppetjes op de beta zijn muse, soldier en dealer dus dit word dan gelijk mijn eerste x met hawker dus zou iemand me een beetje kunnen helpen?
en ook welke skills een hawker goed mee is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ook wat beter is dual sword of katar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05 22:08

AirX

Tweak Guru

FnF schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:58:
......
AirX (Met eis help lvlen oid :) Maar dat zal geen probleem zijn, daar zorgen we dan wel voor _/-\o_ )
......
Dat was even over een eventuele char voor Cleric. Als support gast level je namelijk erg sloom zonder party :p. Maar ik ga nu denk ik een offensive muse aanmaken. Lekker met 5 OoT windstorms alle aqua's neerhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AirX schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:18:
[...]

Dat was even over een eventuele char voor Cleric. Als support gast level je namelijk erg sloom zonder party :p. Maar ik ga nu denk ik een offensive muse aanmaken. Lekker met 5 OoT windstorms alle aqua's neerhalen ;)
Ook goed :)
We hebben nu OoT al bijna weer compleet dacht ik zo? We missen nu DJ, en zeer waarschijnlijk HAantje, denk dat Elvi dan ook mee gaat? Dan hebben we iig nog 1 plek over, en misschien missen we er meer, van HAantje was nog niet echt zeker, en van Elvi nog nix gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan ik dan misschien in de Oot komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 16-05 18:00

4th

late we eerst ff kijke welke classes we nodig hebbe...

wie wordt wat deze keer?

ik ga weer voor dezelfde soldier>champion maar nu met betere build

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 143586 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:48:
kan ik dan misschien in de Oot komen?
Ik vind dat de mensen die al helemaal in het begin ook al lid wouden worden, maar omdat de clan al vol was, die op de wachtrij gezet waren, eerst mogen. Maar om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee wie dat waren, en ook geen idee of die nog wel mee willen doen, dus van mij mag het iig. Maar ik vind dat DesertRaven daar ook even toestemming voor moet geven als ClanMaster _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik word hawker/raider maar ik weet het nog niet cker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok is goed :) anders zoek ik wel een andere nlse clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik maak een full attack muse / magican

Str / Int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Ik heb vandaag ff een dex muse gemaakt tot lvl 20, is wel lache dus ik denk dat ik voor dex cleric ga. zoals iruja al zei kan ik later altijd nog switchen naar FS cleric.
Zoals ik eerder al zei houd ik me aanbevolen voor OoT en als alles al vol zit moeten we maar is een derde tweakers clan oprichten, aangezien het een beetje krapjes wordt :P. Als je je geld een beetje spaart heb je bij lvl 30 al 80k bij elkaar en kun je een clan oprichten als je met 12/13 man bent.
Ik had met die test dex muse al 50k bij elkaar in 1 uur dus geld moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

rambozero:
ik zou voor katar gaan, je slaat er veel sneller mee en je hebt er meer van geloof ik :P
dual is meer power maar veel slomer slaan.

je moet inderdaad grotendeels voor str en dex gaan. maar mainly dex toch een goede 60-80% dex denk ik.

voor skills zijn tot zover ik weet en clmann me verteld heeft. Screw atack en double atack het beste om te nemen. op deze site kun je een skill calculator van elke class vinden. kijk er even op mocht je iets willen uitrekenen voor skills op bepaalde lvls. http://www.izuly.com/

in LoT zijn ook geloof ik nog een paar plekjes vrij, maar de clans zijn allies he :P deze keer gaan we allebij voor lv 3 clan en allien we :D gezellig chatten met z'n alle...

misschien een tip voor mensen die een nieuwe char willen beginnen die ze niet kennen. de paar dagen die je hebt gebruiken om juist even wat uit te testen lv 3x/5x is nog makkelijk te halen dus :P

[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Tja had me in ieder geval al eerder gemeld voor OOT.. Geen idee wie er nog voor mij zich hadden aangemeld... Of als de Lot me beter kan gebruiken vind ik dat ook best :P

Ga voor Soldier--> Champ.. Skills vooral puur op Leap,Champion hit Beserk en Blood Attack.. lvl 1 ga ik Divince force halen voor 1st hits wat makkelijker te maken.. En lvl 1 Spin Attack..

Stats.. Str en klein beetje Con tot 40 a 55.

[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
daves2hd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:37:
in LoT zijn ook geloof ik nog een paar plekjes vrij, maar de clans zijn allies he :P deze keer gaan we allebij voor lv 3 clan en allien we :D gezellig chatten met z'n alle...
dan meld ik me bij deze ook aan voor LoT mss maak ik dan meer kans :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140582

Ik ga ook weer spelen.
Ik zat nog niet in een clan maar als iemand hier een plaats vrij heeft meld ik me aan.
Ik gok dat ik weer een hawker ga worden want dat beviel me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

Zo na diep nadenken besluit ik toch weer met rose te beginnen na de reset, maar de eerste paar weken doe ik het even rustig aan (inverband met eindexamens)... ik ga wel weer verder met DesertRaven. Maar in begin Juni begint mijn vakantie al dus dan kan ik wel weer bij werken :*) (ga proberen in een maandje 90 te worden :P, mijn record is nog lvl 63 in +/- een week 8) ....dat zal dus wel lukken) . Nu over de clan, ik denk dat we nu aardig vol zitten en wil binnekort weer eens een lijstje maken met wie er weg gaan.. maar helaas zullen deze plaatsen vooral voor clerics (toekomstige) en artisians zijn weggelegd (dit klinkt hypocriet maar deze zijn echt nodig voor clans , vraag de andere clans maar). Over het oprichten van de OoT clan; ik denk dat het beste is om het weer op de oude manier te doen, iedereen 66666 te laten betalen (die 10 zullie extra betaal ik wel :P).

Zie jullie in de maand junni wel weer..... en met mijn neiging om rose te spelen (zou ik dan wel rond de 40-50 kunnen zitten .... ik houd het laag want wil wel slagen :P)

edit; word weer champ.....weet nu hoe ik die het beste ka maken

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 06-05-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

maak effe een lijstje.:

1.clmann
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15. Lasharor???

vul maar in.

begin eigenlijk steeds minder zin te krijgen om rose te gaan spelen. mrja toch niks beters te doen. (behalve school dan. moet ik ook nog hard aan beginnen te werken heb net 1 tekort teveel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Ik ga denk ik eens experimenteren met een sen/int Muse/magician :D..... veel critical strikes en veel meer skill damage >:) Of weet iemand mij dit uit mijn hoofd te praten? B)

[ Voor 20% gewijzigd door AirX op 06-05-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 136979 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:03:
Zo na diep nadenken besluit ik toch weer met rose te beginnen na de reset, maar de eerste paar weken doe ik het even rustig aan (inverband met eindexamens)... ik ga wel weer verder met DesertRaven. Maar in begin Juni begint mijn vakantie al dus dan kan ik wel weer bij werken :*) (ga proberen in een maandje 90 te worden :P, mijn record is nog lvl 63 in +/- een week 8) ....dat zal dus wel lukken) . Nu over de clan, ik denk dat we nu aardig vol zitten en wil binnekort weer eens een lijstje maken met wie er weg gaan.. maar helaas zullen deze plaatsen vooral voor clerics (toekomstige) en artisians zijn weggelegd (dit klinkt hypocriet maar deze zijn echt nodig voor clans , vraag de andere clans maar). Over het oprichten van de OoT clan; ik denk dat het beste is om het weer op de oude manier te doen, iedereen 66666 te laten betalen (die 10 zullie extra betaal ik wel :P).

Zie jullie in de maand junni wel weer..... en met mijn neiging om rose te spelen (zou ik dan wel rond de 40-50 kunnen zitten .... ik houd het laag want wil wel slagen :P)

edit; word weer champ.....weet nu hoe ik die het beste ka maken
Mooi dat je ook weer mee gaat doen Desert! _/-\o_
Zou je misschien een guide kunnen maken van je snelle lvlen? En dan ook hoe je stength e.d. hebt geadd, hoeveel, wanneer e.d. En wat voor skills je hebt gekocht, en welke je niet hebt gekocht e.d. is ook enorm handig :)
Ik wordt ook weer soldier->champ, beviel me prima, dus waarom veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
AirX schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:06:
Ik ga denk ik eens experimenteren met een sen/int Muse/magician :D..... veel critical strikes en veel meer skill damage >:) Of weet iemand mij dit uit mijn hoofd te praten? B)
*doet poging*

ik vind voor een magician nog altijd int/dex het beste (niet gaan verwarren met dex muse)
mss kun je int/dex/sen 60/20/20 proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

AirX schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:06:
Tja doe wat je zelf het beste lijkt :P Lijkt me wel uitdagend.. Denk dat je in iedergeval wel heel wat klappen gaat krijgen van de beesten.. Kan zelf niet echt zeggen of Crticals dat verschil goed kunnen maken.. Ik laat me zusiie in ieder geval gaan voor Int:Str:Dex.

Skills laat der mooi niet rommelen met Summons..maar meer in Mana bolt/Fire/Staff Stun/Wind Storm (voor Luna Stone). Eerder ze lvl 70 is zijn we denk ik wel weer 4 a 5 mnd verder lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

b00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:11:
[...]

*doet poging*

ik vind voor een magician nog altijd int/dex het beste (niet gaan verwarren met dex muse)
mss kun je int/dex/sen 60/20/20 proberen :P
Mja, of een int/str/sen Muse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
AirX schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:14:
[...]

Mja, of een int/str/sen Muse :9
moet zeggen dat ik met mijn vorige muse nooit str gehad heb. die hp was op lvl 55 zo'n 650 en dat vond ik wel genoeg. je moet er toch aardig in investeren om een hogere hp balk te krijgen. en voor de klappen hoef je het in ieder geval niet te doen want hoe vaak sla je nou met je stok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zo ben nu ff aan het kijken als ik me dealer ook weer wat later ga beginnen (als me soldier lvl 70+ is.. bevalt me eigenlijk wel 2 chars te hebben) wat ik nou moet nemen voor Attack skill. Wordt een Artisian die gaat Gem cutten.. Gooo Con all the way :P. Maar weet dan niet welke attack skills ik het beste kan nemen... Twin Shot in ieder geval niet.. Moet je hoge sen hebben wil het echt effectief zijn..... Heb ik dus totaal dan niet lol ;). Maar welke skill kan ik dan naast Heavy shot het beste ernaast nemen voor damage.. Zuly pink of Smash Gun?? Kep werkelijk geen flauw idee...

Ga in ieder geval voor de volgende skills op lvl 70:

Economy Research 10
Gathering 4
Gunshot Mastery 10
Combat Mastery 10
Union Weapon 5
Craft Mastery 5 (of moet je die hoger hebben om Gemm Cutting te maxen?) EDIT moet dus 10 zijn lol :P
Gem Cutting 7

Zou ik nu nog 213 SP over moeten hebben.. Om dus Heavy Shot te nemen met nog iets... Maar wat zou dat iets dan het beste kunnen zijn lol...

Ideeen??

Bedoeling is dus om tot lvl 70 lekker stats alleen op con te smijten en dus lekker alle vijanden kunnen neerknallen zonder al te veel problemen.. En dus net zoals een Dealer die voor Borg gaat een graantje mee te pikken van de items die je oppikt..

Had in eerste poging dus warriors maar die kosten me naderhand toch net teveel SP.

[ Voor 14% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
William/Ax3 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:54:Craft Mastery 5 (of moet je die hoger hebben om Gemm Cutting te maxen?)
moet lvl 7 zijn

http://www.izuly.com/modules.php?name=DealerCalc :)

[ Voor 19% gewijzigd door Raegin op 06-05-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Thnx al ff edit gemaakt.. Moet 10 zijn om lvl 7 gem cut te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 10:21
ik bied mezelf nogmaals aan.. !

het maakt mij niet uit wat ik moet worden :)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

LOL, er was ook iemand een zulytower aan het bouwen :)
Check Arothel eens :)

Afbeeldingslocatie: http://img85.echo.cx/img85/8167/screen1319pl.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo even gekeken hoe ik mijn stats op lvl 70 wil hebben... *na de 2nd job*

Weapon mastery 10
Champion hit 5
Two Handed mastery 9
Harden body 10
Berserk 7
Armor mastery 10
Mental mastery 7
Blood attack 3

En op lvl 70 wil ik;
160 str hebben
45 con hebben

Zo en FnF dit zijn de beste stats die je kan hebben (voor champ.. in ieder geval hier ben ik zo snel 63 mee geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

we hebben zowiezo paar plekjes vrij in Lot, maar vaste members hebben voorang, daarnaast kijken we naar de levels en of hij actief genoeg is.
Ik verwacht dat we rond de level 50 pas een clan maken, we willen graag actieve spelers

1 clmann
2 daves2hd
3 jaii
4 monnik
5 flyingdutch
6 friktetNL
6 hantheman
7 rapido?????
8 vinze?????
9 nihonjin????
10
11
12
13
14
15

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 06-05-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:53

Haan

dotnetter

@cl dat kan wel eerder toch? Ik ga wel weer een bourgeois maken, dus ik financier het wel :7 (en jaii kan vast ook wel helpen) O-)
En ik denk dat we ook moeten kijken of Gangsta, Spoortje en Vernietiger deze keer bij ons in de clan willen, dat zijn tenminste leden waar je echt veel aan hebt. (2 clerics \o/ ).
Ik ga zondag trouwens nog ff m'n eigen clan oprichten, alleen nog even over de naam nadenken..
*Who'sTheMan* ofzo >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 27-05 13:27
Haan schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:12:
@cl dat kan wel eerder toch? Ik ga wel weer een bourgeois maken, dus ik financier het wel :7 (en jaii kan vast ook wel helpen) O-)
En ik denk dat we ook moeten kijken of Gangsta, Spoortje en Vernietiger deze keer bij ons in de clan willen, dat zijn tenminste leden waar je echt veel aan hebt. (2 clerics \o/ ).
Ik ga zondag trouwens nog ff m'n eigen clan oprichten, alleen nog even over de naam nadenken..
*Who'sTheMan* ofzo >:)
Ik help zeker wel mee met het oprichten
Gangsta schijnt gestopt te zijn, Vernietiger wist het nog niet zeker, en naar mijn weten ging Spoortje wel door.
Maar het zou mooi zijn als die mee wilden doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Haan lv 50 is beter. gezien we hand allemaal een zakcentje over houden. verder denk ik dat we allemaal lv 50 zijn in een week dus is snel genoeg.
is er trouwends iemand nog die suport muse/cleric word? kom naar LoT :P

ik ga weer voor bow hawker dus mijn geld zal wel weer eens laagste zijn. hoewel ik de 1e van de clan was met 1 mil :P

ben nogsteeds dik aan het twijfelen over skills. zelf buff @ lv 70 met mex sharpen arrow, max hawker spirit en max speed shot + de masrty's half maxed tot maxed.

of de eeuwige skill spam met eagle shot, holding arrow. en poisen arrow en dan pas masrty's maxen en buffs

[ Voor 48% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hallo allemaal

Ik zit over na te denken om ook weer terug te komen en nieuwe char te beginnen. Graag zou ik dan later ook weer in clan willen. Maar mijn vraag wat voor char is handig een muse? mage? cleric?
ga denk wel muse maken of een dealer wat vinden jullie fijnste voor in clan zeg het maar. Als cleric ben natuurlijkwel hulp nodig met lvlen :)
gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Na 2/3 dagen forums te hebben door gespit ga ik toch voor mijn oude vertrouwde magician. Ik weet precies welke skills en stats ik moet hebben. een dex cleric is te kwetsbaar in pvp tegen een magician (silence skill en het is afgelopen voor de dex cleric).
Deze keer ga ik geen sp meer verspillen aan die achterlijke zwaarden die mijn exp pikken of wind storm waardoor ik gemobbed wordt (hmm dat was de reden waarom een muse geen charm moet hebben ;)).
Area attacks zijn misschien leuk op junon maar op luna is het toch kl0te.
Alle sp gaat naar ice/mana/lighting maar natuurlijk eerst cure lvl 1.

Ik zat nog wel te tobben of ik nou cleric zou moeten worden maar aangezien ik daar weinig ervaring mee heb ga ik toch voor het betere hak en schiet werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 27-05 13:27
gerwingood schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:58:
Hallo allemaal

Ik zit over na te denken om ook weer terug te komen en nieuwe char te beginnen. Graag zou ik dan later ook weer in clan willen. Maar mijn vraag wat voor char is handig een muse? mage? cleric?
ga denk wel muse maken of een dealer wat vinden jullie fijnste voor in clan zeg het maar. Als cleric ben natuurlijkwel hulp nodig met lvlen :)
gerwin
Hey ger, wb! :)
daves2hd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:30:
is er trouwends iemand nog die suport muse/cleric word? kom naar LoT :P
Ziehier het antwoord :Y) Hulp zul je genoeg krijgen aangezien er altijd wel mensen online zijn (tot diep in de nacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eej julie hebben toch actieve spelers in de GoT clan nodig? nou ik speel elke dag zo lang ik kan en ben in 1 dag lvl 25-30 dus als et kan wil ik graag joinen en ik weet et nog niet cker maar ik denk dat ik een hwaker ga maken of een support muse met dex dus zeg maar wat jullie nodig hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo even wat goei herineringen aan het spel voor de reset;
Hier geloof ik dat ik kan vliegen en wonderbaarlijk lukt me dit ook nog :P *let vooral op de loactie :D*
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen008.jpg

Zou het een hit zijn..... boomwinkels
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen012.jpg

Toch had jedi ongekende krachten (waaronder zweven)
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen033.jpg

Hij kan er zelfs mee op gebouwen komen, nadat LocalHost hem de kracht heeft laten zien :P
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen037.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Anoniem: 143586 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:03:
eej julie hebben toch actieve spelers in de GoT clan nodig? nou ik speel elke dag zo lang ik kan en ben in 1 dag lvl 25-30 dus als et kan wil ik graag joinen en ik weet et nog niet cker maar ik denk dat ik een hwaker ga maken of een support muse met dex dus zeg maar wat jullie nodig hebben :*)
1 dag lvl 25 moet iedereen wel kunnen zijn dacht ik zo. (mits je de tijd ervoor hebt)
Zou het een hit zijn..... boomwinkels
hehe een boomhut ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Raegin op 06-05-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar ik moet ook naar school he... ben pas 14 en mag ook niet al te laat op blijven... maar tot half elf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 27-05 15:47

Local Host

Het forum is om te leren.

@ Desert idd \o/ Het resultaat is dat we een nieuwe trend hebben gezet in Zant >:)

Owwee als maandag mijn warehouse leeg is :r Als ik bedenk hoeveel ik daarvoor zou kunnen dansen :P

Na maandag idd lekker lvl-en en hopen dat ik in 1 van de GOT clans mag komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 136979 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:33:
Zo even gekeken hoe ik mijn stats op lvl 70 wil hebben... *na de 2nd job*

Weapon mastery 10
Champion hit 5
Two Handed mastery 9
Harden body 10
Berserk 7
Armor mastery 10
Mental mastery 7
Blood attack 3

En op lvl 70 wil ik;
160 str hebben
45 con hebben

Zo en FnF dit zijn de beste stats die je kan hebben (voor champ.. in ieder geval hier ben ik zo snel 63 mee geworden).
Volgens mij ben je je leap attack op lvl 10 erbij vergeten op te tellen :) Je zit nu op - punten namelijk volgens mij dat kan natuurlijk niet ;).

Over dat spelen.. Speel gemm +/- 4 uur per dag maar de laatste tijd en de komende tijd wel wat meer dus ;).

[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 06-05-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64665

b00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:04:
[...]

1 dag lvl 25 moet iedereen wel kunnen zijn dacht ik zo. (mits je de tijd ervoor hebt)
:o damn, in 1 hele dag spelen (14 uur ofzo) was ik net l10 en ik had niks anders gedaan dan vechten... Hoe doen jullie dat in godsnaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:08:
[...]

Volgens mij ben je je leap attack op lvl 10 erbij vergeten op te tellen :) Je zit nu op - punten namelijk volgens mij dat kan natuurlijk niet ;)
Klopt vergeten......nu ja een ruwe schets da van ik ongeveer wil hebben *dan worden 2nd hand en champ hit iets lage.... vond ze al zo hoog uitvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oww ik weet het nog niet hoor... ik ga misschien wel een soldier maken met alleen maar str of een hawker die ik nog niet gehad heb dus wel interesant of een magician alleen die lijkt me zo slap :P
iedergeval... geen dealer want dat is echt geld verspilling met al die kogels die je moet kopen en ik wil ook geen boogschutter want dan moet je weer pijlen kopen ik denk dat ik gewoon maar een hawker maak maar zal ik dan me sp's richten op een paar skills of gewoon allemaal uittesten? nou ik weet het nog niet hoor ben nog aant denke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64665 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:10:
[...]

:o damn, in 1 hele dag spelen (14 uur ofzo) was ik net l10 en ik had niks anders gedaan dan vechten... Hoe doen jullie dat in godsnaam ;)
haha noem je dat moeilijk?
in een half uur heb ik al lvl 10 dat gaat super snel gwoon ff paar monsters kille en klaar dat gaat na de minuut omhoog je lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en is er nu nog iemand die op rose zit te spelen of andere dingen te doen totdat et maandag is?
ik snap het niet hoor waarom dedn ze de reset niet voor de vakantie zodat we nu lkkr bezig waren.... hebben ze daar nu geen vakantie ofzo??
nouja zal wel niet iedergeval vind ik dat ze het slecht aangepakt hebben maarja het leven is hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Anoniem: 64665 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:10:
[...]

Je maakt een grapje of niet?
eerst op birth island alle vragen stellen aan de fairy, dan ben je al lvl 4, dan hak je nog ff door. ik heb birth island altijd snel gezien dus bij lvl 6 zit ik op adv plain. Daar hak je op alles dat geel is. niet oranje, niet groen, alleen geel. binnen een uurt zou je al lvl 10 moeten zijn =/

edit:
PS: ALLE stats op str, bij lvl 15 reset je die weer naast warren

Trouwens mijn skills met lvl 50 ff bekeken:

Magic Arms Mastery lvl 10
Mana bolt lvl 5
Spell Mastery lvl 10
Ice bolt lvl 5
Lightening lvl 5
Meditation lvl 5
Cure lvl 3
Support lvl 1 (tja moet wel een beetje heen en weer kunnen rennen voor quests enzo)

En ik denk dat mijn stats een klein beetje ga aanpassen:

Int/dex/str en con niet meer als 30.
60/35/5

[ Voor 32% gewijzigd door Raegin op 06-05-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64665

b00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:18:
[...]

eerst op birth island alle vragen stellen aan de fairy, dan ben je al lvl 4, dan hak je nog ff door. ik heb birth island altijd snel gezien dus bij lvl 6 zit ik op adv plain. Daar hak je op alles dat geel is. niet oranje, niet groen, alleen geel. binnen een uurt zou je al lvl 10 moeten zijn =/
ik zit meestal met het probleem dat ik om de 2 enemies een aantal minuten moet wachten totdat mn HP weer terug is :( ... naja na de reset waag ik eens een nieuwe poging...

Ik begin trouwens niet maandag, ik denk dat die server de hele dag bomvol zal zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 64665 op 06-05-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 136979 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:11:
[...]

Klopt vergeten......nu ja een ruwe schets da van ik ongeveer wil hebben *dan worden 2nd hand en champ hit iets lage.... vond ze al zo hoog uitvallen :P
Hehe ga net voor iets andere build ik pak nog ff 1 lvl divince force mee en 1 lvl spin attack.. Ooh ja 3 lvl's quick step is best wel lekker vindt ikzelf kost toch geen prut totaal van de 3 skills 53sp. Heb op lvl 70 Champ 5 en 2 Hand ook op 5. Dan die twee 1 op 1 steeds omhoog werken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Anoniem: 64665 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:20:
[...]

ik zit meestal met het probleem dat ik om de 2 enemies een aantal minuten moet wachten totdat mn HP weer terug is :( ... naja na de reset waag ik eens een nieuwe poging...
Als je met de fairy hebt gepraat heb je al wat fruit erbij. En later moet je dat gewoon kopen. Zitten doe ik niet aan kost alleen maar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
ik zit meestal met het probleem dat ik om de 2 enemies een aantal minuten moet wachten totdat mn HP weer terug is ... naja na de reset waag ik eens een nieuwe poging...
Minuten? Dan zou ik de sit-skill maar eens gebruiken als ik jou was. :z

edit: Op de manier van b00m kan het natuurlijk ook, op birth island krijg je altijd erg veel fruit enz.

[ Voor 17% gewijzigd door PhoenixT op 06-05-2005 23:24 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
b00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:18:
[...]

Ik red het meestal in een avondje om level 16 te worden. Ga tot level 10 door op birth island en dan gelijk mijn jobchange halen. Doorwandelen naar de formic's en dan zit je zo op level 16.

Ik zal morgen even de nieuwe topic start posten, dus niet zo hard meer posten :P , daarnaast heb ik nog een berg leuke plaatjes die ik met jullie wil delen.

Ik ga hem al maken, binnen 3 seconden tig posts erbij, tering man

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
En we kunnen verder in deel 7
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.