[PC MMORPG] ROSE Online - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waahaha, was leuk jah... Kan ook wel een paar screens posten maar laten we het forum niet zo verneuken... Toch triest dat je hier weer op terugkomt clmann....
"leuke taalgebruik zeg" kijk anders eerst ff naar jezelf... |:(

(Raar he dat je ons afmaakt als je onze lvls even vergelijkt 8)7 )

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Hmff soms baal ik echt wel is..

Ben je leuk met die main quest bezig met die Grunter Kings.. Heb je de 1st hit.. Hmm ok yeahh denk je dan.. Beestje dood krijg flames (Alleen bij 1st hits).. Valt er een Garnet uit.. Ram dus gelijk op de gather toets.. Dus denk van YEahhh heb hem.. Niet dus??? :? Nee zat niet in party of wat dan ook... Kan dat kloppen?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:15:
waahaha, was leuk jah... Kan ook wel een paar screens posten maar laten we het forum niet zo verneuken... Toch triest dat je hier weer op terugkomt clmann....
"leuke taalgebruik zeg" kijk anders eerst ff naar jezelf... |:(

(Raar he dat je ons afmaakt als je onze lvls even vergelijkt 8)7 )
Ik ben niet iemand die zomaar mensen zit uit teschelden, zoja post het maar, maar ik heb me wel vermaakt. >:), dat jullie een CP hebben gestolen, achja dat valt te verwachten.
En schelden met ziektes vind ik niet kunnen, hopen dat je het later maar niet krijgt heh?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik genoeg van mensen krijg, wil dat er nog wel eens uitfloepen..
Verder... Pm me maar als je nog meer wilt vertellen.. Voor andere mensen is dit volgens mij niet
zo interessant..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:39:
Als je dan ook nog ff vertelt wat er vooraf aan gegaan is vind ik het goed...
Verder... Pm me maar als je nog meer wilt vertellen.. Voor andere mensen is dit volgens mij niet
zo interessant..
jou taalgebruikt klinkt nu een stuk netter, maar als ik je pm krijg ik alleen maar gescheld en dat ik iemand die geen leven heeft bla bla bla, maar ik denk dat het wel interesant is WANT....
Nu kunnen weten voor wie we(mensen van got) voor op moeten passen in clanfield, straks worden onze items gejat.
Mischien is het wel goed dat de topicstarter ff een lijst maakt van scammers en ksers zodat we volgende beter kunnen opletten. :+ net als op 7hearts.net

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"jou taalgebruikt klinkt nu een stuk netter" dankje.. Ik vond dat Ranger10 af en toe idd te ver ging met het schelden..('t is maar een spel) Btw.. Als ze een lijst gaan maken van Ks'ers zijn ze denk ik erg lang bezig.. Kan geen naam bedenken van iemand die nog nooit heeft ge-ks-t.. Om mij voor scammer uit te maken (als je dat i.i.g bedoelde) vind ik zeer zwak.. Zoiets doe ik dan weer niet.. (maar ik vind het ook weer zo zonde om een garnet +8 op de grond te laten liggen..)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:55:
"jou taalgebruikt klinkt nu een stuk netter" dankje.. Ik vond dat Ranger10 af en toe idd te ver ging met het schelden..('t is maar een spel) Btw.. Als ze een lijst gaan maken van Ks'ers zijn ze denk ik erg lang bezig.. Kan geen naam bedenken van iemand die nog nooit heeft ge-ks-t.. Om mij voor scammer uit te maken (als je dat i.i.g bedoelde) vind ik zeer zwak.. Zoiets doe ik dan weer niet.. (maar ik vind het ook weer zo zonde om een garnet +8 op de grond te laten liggen..)
Ok, omdat we nu eens normaal met elkaar kunnen praten kunnen praten en dat je eerlijk bent, dan hou ik er ook mee op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Kunnen jullie ook een keer ophouden hiermee. Dit voegt niks aan dit topic toe.

En waarom sneeuwt het nog steeds in ROSE. Het is allang lente :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
William/Ax3 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:23:

Ben je leuk met die main quest bezig met die Grunter Kings.. Heb je de 1st hit.. Hmm ok yeahh denk je dan.. Beestje dood krijg flames (Alleen bij 1st hits).. Valt er een Garnet uit.. Ram dus gelijk op de gather toets.. Dus denk van YEahhh heb hem.. Niet dus??? :? Nee zat niet in party of wat dan ook... Kan dat kloppen?
Ik heb dat ook wel eens gemerkt. Maar ik merkt te ook op dat het niet zo is als je first hit hebt maar het is belangrijker dat je als eerst klik of schiet. En ik denk zelf dat het is als eerst klik. Want bij voor de hard fruit was ik niet als eerste hit maar ik kreegt het wel ook al liep ik een stukje en er werd al geschoten op het. En ik kon zelf de item pakken.
Rakkerzero schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:43:

Ik heb helemaal geen sneeuw gezien in rose. Alleen rose blaadtjes.

Dit is echt iritant. Ik pak spullen en het verdwijnt.

[ Voor 20% gewijzigd door Calamor op 22-04-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Rakkerzero schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:43:

sneeuw??? welk sneeuw, zie geen sneeuw hoor.. (het zijn bloemblaadjes, ivm de lente) :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

das lente, zijn bloemblaadjes....

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:49:
das lente, zijn bloemblaadjes....
Het heeft meer weg van sneeuw dan van bloemblaadjes, vind ik.
Maargoed bijzaak.

Damn net de nieuwe exceedhelper gedownload en ook die doet weinig. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:04:
Ik heb hier een guide die beweert datie mij in 50 uur een lvl 50 dealer kan laten worden
is dat een beetje redelijk?
Ik gok dat je deze bedoelt? Die ben ik nu in grote lijnen aan het volgen, ik ben inmiddels level 39 na naar schatting 25-30 uur spelen... lijkt me dus dat lvl50 na 50 uur ook wel moet kunnen dan. Ik moet sowieso zeggen dat ik het levellen als dealer een stuk sneller vind gaan dan de hawker en muse die ik hiervoor een tijdje gespeeld had, en daarbij heb ik nu veel meer geld dan met die chars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Wat een ongelooflijk zielige vertoning van Team Europe... :X Stelletje peuters die het stoer vinden om een beetje te schelden met ziektes; Kneuzen :S en Yoshi, dat je daarbij wil horen verbaast me nog het meest. Die Ranger10 is wel de grootste LOSER die ik tot nu toe in het spel heb gezien. Dat soort gasten moet je niet eens op ingaan, ze zijn te zielig voor woorden, je moet ze eigenlijk gewoon keihard uitlachen :+ :+ :+

Van mij mag Clmann dat hele Team Europe keer op keer met de grond gelijk maken en als ik met mn nieuwe Muse een hoog genoeg level heb en ik kom zo'n figuur tegen, dan is ie nog niet jarig >:)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:34:
Wat een ongelooflijk zielige vertoning van Team Europe... :X Stelletje peuters die het stoer vinden om een beetje te schelden met ziektes; Kneuzen :S en Yoshi, dat je daarbij wil horen verbaast me nog het meest. Die Ranger10 is wel de grootste LOSER die ik tot nu toe in het spel heb gezien. Dat soort gasten moet je niet eens op ingaan, ze zijn te zielig voor woorden, je moet ze eigenlijk gewoon keihard uitlachen :+ :+ :+

Van mij mag Clmann dat hele Team Europe keer op keer met de grond gelijk maken en als ik met mn nieuwe Muse een hoog genoeg level heb en ik kom zo'n figuur tegen, dan is ie nog niet jarig >:)
Mijn resurrect trucje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Laatst online: 24-07 15:58
dit is ook 1 van de updates... ga je eq repairen bij een npc, je hoeft niet meer iedere keer opnieuw het gesprek te openen om te repairen , maar alles aan 1 stuk door repairen (waarschijnlijk ook bij apprais)
met de rechtermuisknop stop je met repairen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Zal ik zeker aan denken ;) })

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:23:

Zoiets heb ik een keer gehad met een green heart. Had ik een keer een green heart. Begon andere mensen gelijk te zeiken dat ik een KS-er ben en dat ik die green heart aan iemand anders moest geven.
Heb ik mooi niet gedaan toen. Ben maar gaan channel hoppen toen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die kan niet kan inloggen?, is de server opnieuw aan het opstarten of is er weer een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 09:44:
[...]

Zoiets heb ik een keer gehad met een green heart. Had ik een keer een green heart. Begon andere mensen gelijk te zeiken dat ik een KS-er ben en dat ik die green heart aan iemand anders moest geven.
Heb ik mooi niet gedaan toen. Ben maar gaan channel hoppen toen. >:)
Ik heb door die 'bug' 2 devilwings verloren :/
Ik had first hit maar iemand anders pakte hem op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die TeamEurope gassies zullen wel gaan janken maar die staan bij mij echt op mijn KOS lijstje hoor })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon hou jij vooral je je mond, je was er niet eens bij en weet dus ook helemaal niet wat er vooraf aan gegaan is.. Ik (en clmann volgens mij ook) vind dat er nu wel genoeg is over gepraat.. Waarom begin je er dan weer over? Als je even bedenkt dat het getal achter Ranger bijna zijn echte leeftijd is dan kan je het misschien wel een beetje begrijpen...(geldt trouwens niet voor mij :P )..

"KOS lijstje????"

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KOS lijst ja: kill on sight :O
Dus kijk maar goed om je heen als je op CE of in de temple zit (owja jullie zijn nog zulke noobs dat je daar nog niet kan komen). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:52:
KOS lijst ja: kill on sight :O
Dus kijk maar goed om je heen als je op CE of in de temple zit (owja jullie zijn nog zulke noobs dat je daar nog niet kan komen). _/-\o_
Kan daar wel naartoe hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, dan weet je dat je daar ook niet meer veilig bent :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:57:
Mooi zo, dan weet je dat je daar ook niet meer veilig bent :O
Oke... Jij ook niet :O ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL! 8)7
Ik zal jullie heel hartelijk ontvangen! Lijkt me echt heel gezellig om eens wat noobs af te schieten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:49:
Saryon hou jij vooral je je mond, je was er niet eens bij en weet dus ook helemaal niet wat er vooraf aan gegaan is.. Ik (en clmann volgens mij ook) vind dat er nu wel genoeg is over gepraat.. Waarom begin je er dan weer over? Als je even bedenkt dat het getal achter Ranger bijna zijn echte leeftijd is dan kan je het misschien wel een beetje begrijpen...(geldt trouwens niet voor mij :P )..

"KOS lijstje????"
Aha, dus jij mag hier pagina's (ook vorige posts ja) volgooien en ruzien met dat crap gezeik van dat clannetje van je, maar als iemand anders er iets van zegt is er opeens al teveel over gepost 8)7
Clmann waarschuwt ons altijd niet te ksen of te jatten en ik weet ook dat als bij ons in LoT er iemand anderen met dit soort woorden gaat uitschelden, die vrij snel gekickt zou worden. Maar ja, iedere clan zn eigen principes...

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:04:
ROFL! 8)7
Ik zal jullie heel hartelijk ontvangen! Lijkt me echt heel gezellig om eens wat noobs af te schieten :Y)
Jammer voor je dat dat niet de enige clanmembers zijn van TeamEurope...
Saryon schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:19:
[...]

Aha, dus jij mag hier pagina's (ook vorige posts ja) volgooien en ruzien met dat crap gezeik van dat clannetje van je, maar als iemand anders er iets van zegt is er opeens al teveel over gepost 8)7
Inderdaad ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Ach, van mensen uit zo'n Clan mag je eigenlijk ook niets anders verwachten, we sluiten de discussie, koop een taart en vier het... }:O

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:42:
we sluiten de discussie, koop een taart en vier het... }:O
8)7 Hehe... Dat voorsteel deed ik straks ook..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:50

AirX

Tweak Guru

Zullen we het hier iig een beetje gezellig houden? Knokken doen jullie maar in Junon ;) Het boeit ons namelijk totaal niet wie er gelijk heeft en wie niet :O

[ Voor 30% gewijzigd door AirX op 23-04-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:02:
Zullen we het hier iig een beetje gezellig houden? Knokken doen jullie maar in Junon ;) Het boeit ons namelijk totaal niet wie er gelijk heeft en wie niet :O
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt eeen heerlijk spel dit, alleen irritant van dat exceed gebeuren, 'k er een proggie voor gevonden
Knip
en dezelfde makers hebben ook een muse bot
Knip
Maakt het spelen een hoop aangenamer.

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 26-04-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:05:
Echt eeen heerlijk spel dit, alleen irritant van dat exceed gebeuren, 'k er een proggie voor gevonden
*knip
Jammer dat mijn virusscanner zegt dat het een virus is (AVG) :/

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:33 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[ een URL stond hier ]
en dezelfde makers hebben ook een muse bot
[ een URL stond hier ]

Maakt het spelen een hoop aangenamer.
Jammere is alleen, dat die anti exceed niet werkt... Tenminste, niet bij mij, krijg een of andere foutmelding, dat ie rinst.exe of zo iets niet kan vinden... :?

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 26-04-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:46:
Ik had first hit maar iemand anders pakte hem op
Is het niet zo dat items normaliter een 'owner' hebben die eerst ruim de tijd krijgt om dingen op te pakken? Zit er in dat systeem dan een bug, of is het gewoon dat het systeem niet bekend is? Volgens mij is het nl. lang niet altijd 'first hit', maar ook 'most damage' of een combinatie van factoren.

Wellicht zit er ook een random spreiding in het systeem om te voorkomen dat (bij most damage) zwakkeren ook af en toe items krijgen ondanks het feit dat ze (vrijwel) nooit 'most damage' doen bij grotere mobs. Wat dat betreft is 'first hit' wel een aardig systeem voor quest items, omdat iedereen wel een kans heeft af en toe toevallig dicht bij een spawn plek te staan en dus first hit te krijgen.

Enige items zonder owner die ik ken zijn de half-made en bogy metals die je bij de scarabe's krijgt.
Echt eeen heerlijk spel dit, alleen [...]
offtopic:
Dit heb je gisteren ook al gepost. Je valt in herhaling. Bovendien lijken die progjes niet helemaal zuiver

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:16:
Is het niet zo dat items normaliter een 'owner' hebben die eerst ruim de tijd krijgt om dingen op te pakken? Zit er in dat systeem dan een bug, of is het gewoon dat het systeem niet bekend is? Volgens mij is het nl. lang niet altijd 'first hit', maar ook 'most damage' of een combinatie van factoren.
Volgens mij word de 'owner' juist degene die de laatste (en fatale) klap uitdeelde?
Let er wel op dat Quality en Performance omgedraaid zijn. Dus als je hoge kwaliteit graphics wil hebben zet het balke dan op performance.
Kan dit uit de TS verwijderd worden? Ik heb laatst (toen ik weer ROSE ging spelen) hem van performance naar kwaliteit moeten zetten, omdat het anders er gewoon _niet_ uitzag... :)
Dit heb je gisteren ook al gepost. Je valt in herhaling. Bovendien lijken die progjes niet helemaal zuiver
In de startpost staat ie ook al... ;)

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 23-04-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:16:
[...]

Wellicht zit er ook een random spreiding in het systeem om te voorkomen dat (bij most damage) zwakkeren ook af en toe items krijgen ondanks het feit dat ze (vrijwel) nooit 'most damage' doen bij grotere mobs. Wat dat betreft is 'first hit' wel een aardig systeem voor quest items, omdat iedereen wel een kans heeft af en toe toevallig dicht bij een spawn plek te staan en dus first hit te krijgen.

Enige items zonder owner die ik ken zijn de half-made en bogy metals die je bij de scarabe's krijgt.

[...]

offtopic:
Ik had al veel meer dmg gedaan dan de rest ( had em al voor 30% gebeukt ).
Af en toe werkt het wel goed, zoals gister had ik first hit op wormdragon en de rest kon de drop niet oppakken, maar andere keren kunnen ze het wel en dat is loei irritant.
Als het schijt drops zijn boeit het mij totaal niet, maar in het geval van scales of items boeit het mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AVG zegt van alles dat het een virus is, omdat het proggie verbinding maakt met i-net (rose dus).
Maar nu moet die antiexceeder het doen *knip

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:15:
AVG zegt van alles dat het een virus is, omdat het proggie verbinding maakt met i-net (rose dus).
Maar nu moet die antiexceeder het doen *knip
Nope, nog steeds dezelfde melding...

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

stomme noob steel andermans programma's niet.

dit is gewoon exceededhelper 5.0

(6.0 is al uit je loopt achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lasharor schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:16:
stomme noob steel andermans programma's niet.

dit is gewoon exceededhelper 5.0

(6.0 is al uit je loopt achter)
ExceedHelper 5.0 en 6.0 uit de startpost doen het wel bij me, behalve deze, dus ik denk wel, dat het een andere is hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:17:
[...]
ExceedHelper 5.0 en 6.0 uit de startpost doen het wel bij me, behalve deze, dus ik denk wel, dat het een andere is hoor... ;)
5 werkt perfect voor mij, 6 totaal niet, dus niet totaal overbodig dat ze er beiden staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog plaats in OoT voor een level 31 muse muse met als latere jobkeuze cleric ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:53:
Is er nog plaats in OoT voor een level 31 muse muse met als latere jobkeuze cleric ?
Nope voor mij ook nog niet :) Ze moeten eerst lvl 2 clan worden en dat duurt nog wel ff...

Ff update....Hmm sorry Desert wist ik niet :P

[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 23-04-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie.... wij zoeken juist wel naar een muse (die cleric word).......
LvL maakt niet zo uit, maar we accepteren alleen diegene die clerics worden....

Oja.
Ing; JediMasterNL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

god wat word je soms moe van temple, word je gemobt door tirwins komt er zon barry aan en begint ie op je in te beuken. Even later zit ik daar gewoon te chillen begint ie weer te beuken, rent ie snel naar de spawn plek en begint ie weer te beuken.
Daarna snel de quest opnieuw gehaald en heb ik hem helemaal de tering gebeukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:14:
Correctie.... wij zoeken juist wel naar een muse (die cleric word).......
LvL maakt niet zo uit, maar we accepteren alleen diegene die clerics worden....

Oja.
Ing; JediMasterNL :P
Ik ben nu level 37 en wil me graag bij deze aanmelden :) Ben een volledige Support Muse (enige aanval Icebolt). Verder zijn al mijn SP's naar buffs/Cure gegaan. :) Ik word dus ook vanzelfsprekend Cleric :D

Nick: AirXNL

Verder moet de Clan contributie ook wel lukken (heb me net wel bij een Union aangemeld, maar moet nog wel op te hoesten zijn)

Ik level verder lekker door, heb elke dag wel tijd. Dus ik ben zo 45+ (paar lekkere parties natuurlijk vereist ;))

[ Voor 24% gewijzigd door AirX op 23-04-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Gister avond me krampje op gezet. Wordt s'morgens wakker en zie ik niks verkocht wel dat mesnen die wilde ruilen. Ben nu terug van werkt nog niks verkocht. Zie ik nu dat ik nog niet op start had gedrukt. |:( |:( |:( En ik vond het al zo gek dat er niks was verkocht 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 24-04-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:39:
5 werkt perfect voor mij, 6 totaal niet, dus niet totaal overbodig dat ze er beiden staan...
5 doet het bij mij niet erg, 6 een beetje, en die ene, van die *knip (oid) doet het helemaal niet bij mij...

Maar vraag me af, wat moet dit tooltje doen dan? Automagisch joinen? Want ik snap de werking niet helemaal denk ik... Als de channels exceeded zijn (zoals nu) klikt ie de melding niet weg? :?

EDIT:
Net even precies gedaan wat er stond... Hij doet nu idd net zo veel als 6...
Maar... Hij doorloopt de boel maar 1 keer? :? 8)7 Of doe ik écht wat fout? :?

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar een mana generator voor is?:p
En voor hoeveel je die kan verkopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

bij mij klikt ie dat exceeded dingentje ook niet weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:17:
[...]
5 doet het bij mij niet erg, 6 een beetje, en die ene, van die *knip (oid) doet het helemaal niet bij mij...

Maar vraag me af, wat moet dit tooltje doen dan? Automagisch joinen? Want ik snap de werking niet helemaal denk ik... Als de channels exceeded zijn (zoals nu) klikt ie de melding niet weg? :?

EDIT:
Net even precies gedaan wat er stond... Hij doet nu idd net zo veel als 6...
Maar... Hij doorloopt de boel maar 1 keer? :? 8)7 Of doe ik écht wat fout? :?
6 doorloopt bij mij de boel ook maar 1x, 5 click je op de channel die je wilt joinen, dan ok, en de rest gaat automatisch :)

btw lvl 115 nu XD

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:47:
Weet iemand waar een mana generator voor is?:p
En voor hoeveel je die kan verkopen xD
Als ie Mana oil maakt word je rijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 03:27:
6 doorloopt bij mij de boel ook maar 1x, 5 click je op de channel die je wilt joinen, dan ok, en de rest gaat automatisch :)

btw lvl 115 nu XD
Maar hoe zie je dat dan? Bij mij doorloopt 5 ook gewoon 1x... :?

Ik vind het een beetje irritant worden nu, dat elke keer de channels exceeded zijn... :(
Kom er al twee dagen gewoon er niet meer op... Ben er net wel 2x op geweest (GJtje is me character aldaar) maar me PC viel uit, en daarna kon ik er nog 1x op, en ik denk, dat ik het nu wel voor de rest van de dag weer kan shaken... |:( 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 24-04-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG ; Lezen jullie wel eens posts tussendoor 8)7 , ik zei; versie !6! heeft een bug...... dus moet je versie 6.01 downloaden.

6>BUG
6.01>GOED _/-\o_

En waar halen we dat spul vandaan..... *GzP* (GzP=GamerzPlanet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 09:58:
OMG ; Lezen jullie wel eens posts tussendoor 8)7 , ik zei; versie !6! heeft een bug...... dus moet je versie 6.01 downloaden.

6>BUG
6.01>GOED _/-\o_

En waar halen we dat spul vandaan..... *GzP* (GzP=GamerzPlanet)
Ahh thnx, hopelijk werkt deze inderdaad wel... Heb van 6.0.1 gelijk maar een mirror gemaakt:
En wel hier

Ahh, ExceedHelper werkt eindelijk... Reden... Ik draaide op 16bit kleuren... En je moet 32bit hebben... "Waarom draaide je dan geen 32 bit?" Omdat ik het kleurverschil toch niet zie, en het véél meer vraagt van de hardware... Als in: minder performance... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 24-04-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn versie werkt toch op beide hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:45:
Welke gebruik jij dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:45:
Post hem dan ff :)
En niet zeggen dat je geen webspace hebt, want rapidshare.de of yousendit.com zijn groot genoeg. Ook freewebs werkt prima.

[ Voor 1% gewijzigd door Phyxion op 24-04-2005 12:54 . Reden: .com toegevoegd _/-\o_ ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hier nog een paar hele kleine lullige plaatjes van de nieuwe planeet :)
http://www.roseonline.co....l.asp?intSeq=1049&nType=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:22:
Hier nog een paar hele kleine lullige plaatjes van de nieuwe planeet :)
http://www.roseonline.co....l.asp?intSeq=1049&nType=3
http://www.roseon.jp/campaign/eldan01/image.asp

;)

eerste echte screenshotjes van de game :P
Bedank me maar dat ik japans kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:27:
[...]

;)

Bedankt :)
BTW, hoe kom je er bij om Japans te leren ;)

//EDIT:
Die nieuwe plannet schijnt wel makkelijke gedeeltes te hebben. Zie dat 1 met een bamboostok aanvallen _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Phyxion op 24-04-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:54:
[...]

Bedankt :)
Uhm tja, ik ben knettergek wat dat betreft :P
Ik kan overigens maar 2 van de 3 karaktersets lezen en ken maar een beperkt aantal worden, maar dan nog kan ik mijn weg wel vinden.
Als je echt iets van de site vertaald wilt hebben kun je dus beter iemand anders zoeken, zelfs bablefish kan beter/meer vertalen dan ik kan :P
Maar vooral worden die uit het engels overgenomen zijn, en dat zijn er echt gigantisch veel, die kan ik gewoon lezen.
Bijv de skill haste (support) van muses hastu, nou dan weet je wel dat het haste is :)
En zo gaat het met meerendeel wel, screenshots en dat soort worden kun je dan ook wel lezen.
Dus tja echt japans kennen, ik zal geen reiswoordengids nodig hebben om de weg te kunnen vragen maar een compleet gesprek of text, nou ook weer niet :P

Hebben we een lekkere lvl 45 party gisteren gemaakt ff, is de leader vergeten het terug te pasen naar mij, aaargh :P

Btw In het topic plaatje van die site kondigen ze de 3e planeet aan, veel kanji dus dat kan ik niet lezen, maar ik denk dat de planeet daar 1 mei wordt geïntroduceerd als ik het zo lees, ga er ff iemand op zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje,
Wie van jullie blijft nou Rose spelen als het p2p wordt (pay to play)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:54:
offtopic:
Vroeger in het MSX-tijdperk had je veel RPG/adventure games die uit Japan kwamen. En die waren natuurlijk altijd in het Japans. Kreeg je overal van die dialogs waarin je van een verhaal alleen de getallen kon lezen, en dan moest kiezen tussen 'yes' of 'no' :) Destijds hebben ze speciaal in een NL games magazine eens een keer een cursus Kanji geplaatst :P (zelf overigens niet veel mee gedaan, dus vandaar dat ik ook geen woord Japans ken ;))
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:16:
Ik niet. Dan ga ik weer terug naar single-player Morrowind denk ik (of een ander gratis MMORPG zoeken)
offtopic:
tenzij het < 5 EUR per maand is, misschien dat ik dan nog ff blijf hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:16:
Een vraagje,
Ik, want ik vind het best wel verslavend eigenlijk... Verslavender dan MapleStory (ook gratis MMORPG, vanwege beta versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

IEDEREEN DAT BESTAND DAT DIE GOZER AANBIED NIET DOWNLOADEN (JE WEET WEL DIE EXCEEDED HELPER)

HET IS EEN KEY LOGGER!!!!!!

kep bewijs kan wel een screenshot nemen.

dus alleen van de home pagina downloaden.

(ik hoop dat ik nix kwijt ben....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lasharor schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:34:
IEDEREEN DAT BESTAND DAT DIE GOZER AANBIED NIET DOWNLOADEN (JE WEET WEL DIE EXCEEDED HELPER)

HET IS EEN KEY LOGGER!!!!!!

kep bewijs kan wel een screenshot nemen.

dus alleen van de home pagina downloaden.

(ik hoop dat ik nix kwijt ben....)
Welke bedoel je? :? Er zijn er 3 (als het niet meer is) in omloop... 2 van GamerzPlanet, en eentje van http://www.antiexceed.cjb.net of iets dergelijks...Welke van die 3?

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:58:
[...]
Btw In het topic plaatje van die site kondigen ze de 3e planeet aan, veel kanji dus dat kan ik niet lezen, maar ik denk dat de planeet daar 1 mei wordt geïntroduceerd als ik het zo lees, ga er ff iemand op zetten.
Ook geïntroduceerd aan het publiek? En ook IROSE, of alleen KROSE oid, of zijn de patches e.d. altijd hetzelfde/tegelijk aan elkaar?
Zou iig very nice zijn, 1 mei, dat is over een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

DesertRaven, nog even over je vacature voor een cleric.... is er ruimte voor mij? Level 37 en full support Muse (enige aanval Icebolt). Ik level wel redelijk snel dus ik zal al gauw op de 40+ zitten. Eventuele clancontributie moet ook wel lukken. (Ik wil zo graag OoT joinen :D)

[ Voor 21% gewijzigd door AirX op 24-04-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:27:
[...]

;)

_/-\o_ Thank you _/-\o_

zo te zien echt lv 120+ nodig om er iets te kunnen. na m'n 4 weken niets doen toch maar hard trainen wil ik die dealine halen :P cl jullie zouden me trug komen slepen als ik niet binnen aan maand terug zou zijn :( kom me halen met vinze !!!!

offtopic:
al ooit eens in japan geweest ispierings? niet, als je kan doen! kost alleen wel uber veel

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:47:
[...]

offtopic:
al ooit eens in japan geweest ispierings? niet, als je kan doen! kost alleen wel uber veel
offtopic:
helaas niet, maar het staat wel voor ooit es geplanned als ik beter bij kas zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airx, ik kan je geen pm sturen.... of adden bij vriendelijst.... ehh.. wanneer ben je online?

En als je goed naar die pics kijkt zie je dat je daar echt niet lvl 120 voor moet zijn, die ene leek best wel een lvl 20 outfit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:50:

En als je goed naar die pics kijkt zie je dat je daar echt niet lvl 120 voor moet zijn, die ene leek best wel een lvl 20 outfit......
moet ik daar nog op reageren -_-;; dat is niet serieus bedoelt natuurlijk dat outfit.... bedoel eht is de 3e planeet daar gaan ze echt geen beesten zwakker dan op luna neer mikken. clmann heeft visitor outfit alstie op luna ermee rond loopt geloof je zelf toch ook niet dattie echt lv 10 op luna is... verder moet je geloof ik 50+ zijn om naar luna te mogen :) laatr staan 3e planeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom.... nou omdat het mischien wel een beetje te druk is in Junon.....dat ze daarom ook een low lvl area doen, of klinkt dit niet logisch genoeg :P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:41:
Waarom.... nou omdat het mischien wel een beetje te druk is in Junon.....dat ze daarom ook een low lvl area doen, of klinkt dit niet logisch genoeg :P..
Andere reden is denk omdat er dan in het begin al gelijk al meer variatie is in werelden waardoor het spel leuk blijft om te spelen.
Iiig dat vind ik dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 24-04-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Eindelijk eens de main quest afgemaakt \O/.
Nu zit ik nog te wachten tot iemand klaar is met het craften van santa beards, met hopelijk extra charm, zodat ik met zoveel mogelijk charm de quest kan inleveren :P.

En ziehier het resultaat met 120 charm >:) beste beard had uiteindelijk maar +1 charm helaas
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/reward.png

[ Voor 27% gewijzigd door Haan op 25-04-2005 01:21 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
GJ-tje schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:47:
[...]
Welke bedoel je? :? Er zijn er 3 (als het niet meer is) in omloop... 2 van GamerzPlanet, en eentje van http://www.antiexceed.cjb.net of iets dergelijks...Welke van die 3?
De cjb.net. De andere maakt namelijk al contact voordat rose is opgestart en dat is kanp als exceeded helper.

Mede mogelijk gemaakt door rosefan :(

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

So me dealer is lvl 50 :P. Ff cart quest gedaan. Nu gaat ik weer verder met me soldier :P Welterusten ;)

Stats:
Str: 15
Dex: 20
Int: 15
Con: 128
Cha: 47
Sen: 72.. Ja ja gaat ik nog omhoog werken.. Wil 1:1 met Con verhouding aan gaan houden.

Ja nog eigenlijk geen craft skills.. Eerst nog ff Combat en Gunshot maxen mischien de Weapon Mastery ook nog.

Skills:

Passive:
Economic: 10
Buying: 2
Gunshot: 10
Employ Troops: 3
Pack: 3
Gathering: 5
Craft: 1
Weapon: 3
Combat: 7

Active:
Employ Warrior: 5
Power Gunshut: 1
Twin Shot: 1
Sub Weapon Craft: 1
Union Weapon: 1

Btw welke Active kan ik nog het beste wat omhoog gooien als ik een Artisian ga worden? Heb ze nog niet verder omhoog gegooid in verband met de warriors die lvl 5 al zijn.. Die mogen de meeste klappen vangen ;)

Bedoeling is ongeveer vanaf lvl 60 punten sparen om Gemming te gaan doen... Pas stuk later pas wat met craften.. Denk hoofdzakelijk eerst beetje refinen.. Daarna zien we wel..

Maar eerst gaat me soldier naar lvl 60 a 70 en dan pak ik deze char weer ;)

Ik zie btw ook vaak mannetjes in hun kart dansen.. Hoe doe je dat??

[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2005 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een gm langsgeweest.

3rd Planet heet eldeon en gaat binnen een week open, geen datum genoemd.
Op Japanse site staat ergens achteraf 1 mei ;)
Het is voor jullie helaas geen all lvl planet, 130+
Bepaalde rare drops gaan op eldeon vaker terugkomen, en nieuwe worden geadd.
3rd job werd onkent nog bevestigd maar er zou wel nieuwe equip komen, dus toch 3rd job :P

Als ik iets meer weet of screenies heb van de gm laat ik het jullie weten, was er zelf niet bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kus,..

mjah 3th lv job stond nog niet op planning dat ik weet... ik denk dat 3e job pas lv 230+ word :?
\o/ tuuerlij kgeen all lvl planet het is een MMORPG die doen daar niet aan RPG ook niet btw. hoe verder je gaat hoe sterker alles word, altijd al zo geweest :P

volgends mij word echt echt een moeilijke planeet :P van die maffe beesten met zieke dmg :P
zal voor mij nogwel even duren voor ik er komen kan denk ik ;'( wie kan mij ff een paar mil exp doneren :P

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 25-04-2005 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Haan schreef op maandag 25 april 2005 @ 00:58:
Eindelijk eens de main quest afgemaakt \O/.
Nu zit ik nog te wachten tot iemand klaar is met het craften van santa beards, met hopelijk extra charm, zodat ik met zoveel mogelijk charm de quest kan inleveren :P.

En ziehier het resultaat met 120 charm >:) beste beard had uiteindelijk maar +1 charm helaas
[afbeelding]
Ik heb nu al 74 charm en ben lvl 44 als ik alle spullen aan heb met extra charm dan heb ik al 45 extra dus 119 charm( een heel ander uitfit ). Heb de ridder union bij de pork krijg ik al 6k of 5,5k exp als het goed is. Dus dat loop lekker snel op.

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 25-04-2005 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

daves2hd schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:13:
[...]

moet ik daar nog op reageren -_-;; dat is niet serieus bedoelt natuurlijk dat outfit.... bedoel eht is de 3e planeet daar gaan ze echt geen beesten zwakker dan op luna neer mikken. clmann heeft visitor outfit alstie op luna ermee rond loopt geloof je zelf toch ook niet dattie echt lv 10 op luna is... verder moet je geloof ik 50+ zijn om naar luna te mogen :) laatr staan 3e planeet
Nee hoor, ik was op lvl 43 of 42 al op Luna. Denk dus dat de grens bij lvl 40 ligt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

die van cjb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:50:
Airx, ik kan je geen pm sturen.... of adden bij vriendelijst.... ehh.. wanneer ben je online?

Mijn nick in Rose is: AirXNL

Verder ben ik denk ik vanmiddag wel on-line. (om 4 uur of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

btw, welke materiale moet je nu echt beware? alles van 56 (leathers, trees etc.) en hoger of alles van 62 en hoger? of zijn er ook nog dingen die je moet beware van onder de 56 (metalen)?

(graag antwoord door (ervaren) crafter)

hier btw nog een guide van wat je nodig hebt om te refine

[ Voor 34% gewijzigd door 4th op 25-04-2005 10:17 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Nou het lvl-en gaat lekker ( nu lvl 38 soldier ) het viel me op dat ik van desert naar Zant liep en ik in 1 keer mijn golden cutter edge ( ofzo :) ) kwijt was :(

Ben nu een beetje bezig met de quest, het is moeilijk als je een bep king moet verslaan in je 1-tje om iets te verzamelen en iedereen loopt je goedbedoeld meetehelpen. Het is nl niet altijd zo dat als je first hit hebt je automatisch dat item krijgt.

Voor de rest tegen de tijd dat de GOT clans lvl2 zijn ben ik er ook klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 25 april 2005 @ 02:25:

mjah 3th lv job stond nog niet op planning dat ik weet... ik denk dat 3e job pas lv 230+ word :?
\o/ tuuerlij kgeen all lvl planet het is een MMORPG die doen daar niet aan RPG ook niet btw. hoe verder je gaat hoe sterker alles word, altijd al zo geweest :P
Nee, op lvl 140 heb je al je skils al gemaxed, allemaal, dus 130 zal het wel worden voor 3rd job en dat komt ook overeen met screenshots die hier en daar verschijnen, en ik jrose en krose hebben ze het al :)
Lvl 130 idd :P
Alleen veel mensen doen het niet omdat het maar onzin skills zijn, zo heb ik me laten vertellen.
Voor muse kun je je swordies upgraden naar een elf, en krijg je een confuse skill met butterflies heb ik me laten vertellen, soldier class krijgt er een paar zelf buffs bij, hawker area attack ofzo en dealers onbekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die 3rd job skills mogen ze dus nog gaan verbeteren.
Maar is die 3rd job alleen maar nieuwe skills of kan je dan ook weer 2 of meer nieuwe richtingen kiezen? net als dat bij muse naar cleric of magician kan gaan.
En als er dan ook bekend is welke jobs dat zijn dat hoor ik (en meer mensen) ook graag.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 25-04-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:05:
[...]

Nee, op lvl 140 heb je al je skils al gemaxed, allemaal, dus 130 zal het wel worden voor 3rd job en dat komt ook overeen met screenshots die hier en daar verschijnen, en ik jrose en krose hebben ze het al :)
Lvl 130 idd :P
Alleen veel mensen doen het niet omdat het maar onzin skills zijn, zo heb ik me laten vertellen.
Voor muse kun je je swordies upgraden naar een elf, en krijg je een confuse skill met butterflies heb ik me laten vertellen, soldier class krijgt er een paar zelf buffs bij, hawker area attack ofzo en dealers onbekend :+
mag ik dan voorstellen dat we allemaal naar http://www.roseon.com/Guide/skill/soldier.asp?ntype=2 gaan :P
hier staan namelijk een aantal van die skills al langer die officieel voor 2ec job bedoelt waren maar toch neit gedaan zijn om een of andere reden. bij alle classes kom je wel iets tegen.

maar die vlindertjes he bedoel je deze?
Butterfly
Afbeeldingslocatie: http://iroseon.com/images/Guide/m_010(1).gif Afbeeldingslocatie: http://iroseon.com/images/Guide/971(1).jpg
You can confuse enemy by summoning bunch of butterflies Skill level affects the chance of confusing enemiesand the skill?s duration.
Rakkerzero schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:28:
Die 3rd job skills mogen ze dus nog gaan verbeteren.
Maar is die 3rd job alleen maar nieuwe skills of kan je dan ook weer 2 of meer nieuwe richtingen kiezen? net als dat bij muse naar cleric of magician kan gaan.
En als er dan ook bekend is welke jobs dat zijn dat hoor ik (en meer mensen) ook graag.
hmz ik denk het wel 2 nieuwe richtingen zoals war mage en combat mage ofzo ?
en raider katar en dual ?
champ axe en spear ofzo,... geen id maar denk zo iets

[ Voor 19% gewijzigd door daves2hd op 25-04-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:21:
[...]

mag ik dan voorstellen dat we allemaal naar http://www.roseon.com/Guide/skill/soldier.asp?ntype=2 gaan :P
hier staan namelijk een aantal van die skills al langer die officieel voor 2ec job bedoelt waren maar toch neit gedaan zijn om een of andere reden. bij alle classes kom je wel iets tegen.

maar die vlindertjes he bedoel je deze?
Butterfly
[afbeelding] [afbeelding]
You can confuse enemy by summoning bunch of butterflies Skill level affects the chance of confusing enemiesand the skill?s duration.
Ik weet het eerlijk waar niet, hebt het maar gehoord.

Trouwens kan iemand mij bij het volgende misschien helpen:

Iemand beweerd dat hij als muse op lvl 98 500 def had, met alles op (5).
Hoe ik ook reken ik kom altijd op 400 +/- uit, en tenzij je rond de 160 str add, allemaal 7 str clothes hebt, waarbij je enorm aantal int tekort komt dus je ook al g7's moet bouwen, lukt jhe dit niet.
Mijn hele clan beweerd dat het moet kunnen en dat 400 def wat ik had veel te weinig was, maar hoe ik ook reken ik kom er niet, als ik als gegeven heb dat ze maar 100 str hadden wat ze bewerem.
Blijf gewoon 100 te kort komen in mijn berekening ook al neem ik een shield mee op (5) die je dan zou moeten kunnen gebruiken icm een wand, ik weet eerlijk waar niet waar ze de 100 def vandaan halen, ergens klopt er gewoon iets niet, en ik weet niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is de server down? Kan nml niet inloggen meer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Yeah, AirXNL is nu ook member van OoT :), dat het een leuke en gezellige tijd mag worden _/-\o_

Verder werkt de server hier gewoon. Zullen we trouwens zo even naar CA? :) Lijkt me erg leuk :p

[ Voor 35% gewijzigd door AirX op 25-04-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet meer inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Kom op nou..

[rml]Crash in "[ PC MMORPG] ROSE Online deel 3"[/rml]
Meisjes en jongens, het is niet nodig om hier telkens massaal te komen melden dat er een server plat ligt. Dit merkt de rest vanzelf, en het draagt verder niets nuttigs bij aan dit topic. Gelieve dergelijke reacties voortaan achterwege te laten a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat pictures van mijn nieuwe char laten zien, volgens mij is ie niet zo slecht :P
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen061.jpg
Lekker he :P
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/desertraven/screen062.jpg
:D........

Binnenkort meer ... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

offtopic:
desert, doe ff [img=575,,1] voor die url, hebben we tenminste iets om op te klikken ipv copy-paste met die link ;)

Ik heb net een paar mooie devil wings gekocht :D 29 dodge, refine level 6 en + int en 1 mp decrease.. voor 1,1 mil >:)
Heb al een muse gevonden die ze voor 2,05 mil overneemt als ie genoeg geld heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:34:
offtopic:
desert, doe ff [img=575,,1] voor die url, hebben we tenminste iets om op te klikken ipv copy-paste met die link ;)

Ik heb net een paar mooie devil wings gekocht :D 29 dodge, refine level 6 en + int en 1 mp decrease.. voor 1,1 mil >:)
Heb al een muse gevonden die ze voor 2,05 mil overneemt als ie genoeg geld heeft :P
die 1.1 is wel aardig, jammer dat ie al helemaal de tering is gerefined :P
Laatst een (2) gekocht met dodge 24 voor 1 miljoen, naar 4 gerefined en heeft nu een dodge van 30 :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.