[PC MMORPG] ROSE Online - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:32:
(over een week of 2 als we ispierings mogen geloven).
Gm kiki... ik kan alleen herhalen wat zij zegt :P
Maar ik ben haast lvl 110x en ik kan op luna alles solo'en behalve astarot king en benemoth king, rest kan, al moet je niet vragen soms hoe lang ik erover doe.
Op lvl 140 kun je ongeveer alles solo'en, en wij hebben enkele lvl 160's in de clan en tja, die lopen echt uit hun neus te peuteren want die krijgen geen drops meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:35:
[...]

Op lvl 140 kun je ongeveer alles solo'en, en wij hebben enkele lvl 160's in de clan en tja, die lopen echt uit hun neus te peuteren want die krijgen geen drops meer...
160? O_O Dat kan haast niet toch, als alles wit voor je is krijg je toch zo weinig exp meer dat je nauwelijk meer levelt? En ik wil niet eens weten hoeveel je nodig hebt als je zo hoog bent :/

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:41:
[...]

160? O_O Dat kan haast niet toch, als alles wit voor je is krijg je toch zo weinig exp meer dat je nauwelijk meer levelt? En ik wil niet eens weten hoeveel je nodig hebt als je zo hoog bent :/
ALs je het niet geloofd maak ik screenshots, we hebben er toch echt 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hehe, ik wou net zeggen, daar wil ik wel een screenshot van zien! :D
Maar damn, dan moet je echt 24/7 gespeeld hebben vanaf 1 januari..

[ Voor 34% gewijzigd door Haan op 20-04-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:43:
[...]

ALs je het niet geloofd maak ik screenshots, we hebben er toch echt 4...
Ik wil wel een screen zien.
Groepsfoto dan, he :P
Ben benieuwdof die andere clan leden van je nog uber kleren/wapens hebben enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:32:
Luna is ook pas goed solo te doen als je lvl 75+ bent (*%@@$ slags..) misschien dat de derde ook zo is. En dan met gebieden waar 14x en hoger ook nog moeite heeft >:)
Maar we zullen wel zien als het zover is (over een week of 2 als we ispierings mogen geloven).

@Hymn: ik zat toevallig vanmiddag toe te kijken hoe een paar 12x gasten zo'n astaroth aanvielen. Redelijk ziek, zo'n tirwin daar deed 1 aanval op mij in m'n kart, meteen 700 damage >:) Snel maar weggegaan daar..

Hier nog een plaatje van mij en m'n grote vriend (en m'n nieuwe wapen).
[afbeelding]
Ik kwam je tegen in temple vanmiddag ;) ( HyMzZ )
Waar spawned die dan?
in B3 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de stats berekening die ik en mijn vriend hebben gemaakt (N&T :*) ), werpt zijn vruchten af.... mijn 2e char word echt uber, doordat ik nu veel makkelijker gele vijanden vermoord (sneller) lvl ik veel sneller :D... ik hoop zo erg dat de champ deze vrijdag in mijn handen komt (mijn vriend wil hem nog ff wat dingen bekijken, voordat ie met zijn eigen cha begint).... , maar volgende week heb ik hem zeker... kan niet w8en :9~ ... eindelijk eens fatsoenlijk lvlen, want mijn oude cha was echt screwed :'( ... dus binnekort zal inplaats van DesertRaven, DesertRavenNL de clan leiden.....van OoT O-)

oftopic;
bekijk dit eens.... lijkt sprekend.. ow benedictus _/-\o_ 8)7 :P
http://img246.echo.cx/img246/1931/emperorbenedict6lw.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:57:
[...]

Ik kwam je tegen in temple vanmiddag ;) ( HyMzZ )
Waar spawned die dan?
in B3 neem ik aan?
Ja ik dacht al dat jij dat was :) Nee die Astaroth spawnt in luna clanfield.

Wanneer komen de screenshots? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
hey Okke,
Ik weet mn w8woord niet meer om mn char bij te houden. :X
Misschien dat je mn char kunt deleten ofzo, maak ik hem wel opnieuw aan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:35:
Zo de stats berekening die ik en mijn vriend hebben gemaakt (N&T :*) ), werpt zijn vruchten af.... mijn 2e char word echt uber, doordat ik nu veel makkelijker gele vijanden vermoord (sneller) lvl ik veel sneller :D... ik hoop zo erg dat de champ deze vrijdag in mijn handen komt (mijn vriend wil hem nog ff wat dingen bekijken, voordat ie met zijn eigen cha begint).... , maar volgende week heb ik hem zeker... kan niet w8en :9~ ... eindelijk eens fatsoenlijk lvlen, want mijn oude cha was echt screwed :'( ... dus binnekort zal inplaats van DesertRaven, DesertRavenNL de clan leiden.....van OoT O-)

oftopic;
Kan je die berekeningen is laten zien :P Kan ik ff ook kijken wat ik nog met me soldier moet gaan opschroeven :)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:37:
[...]

Ja ik dacht al dat jij dat was :) Nee die Astaroth spawnt in luna clanfield.

Wanneer komen de screenshots? :9
ah, binnenkort daar maar eens een kijkje nemen :P
Ik heb in temple gewoon 20min rond gereden, 2 van die stones gevonden ( waar gele tirwins omheen stonden dan :P , ik hou niet van dood gaan ) en kreeg gewoon geen quest item :\
Wel leuke item drops :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Ik ben dus niet de enige die met een tweede chracter aan het spelen is :P Op het moment heb ik ook een level 26 Dealer. Deze gaat echter niet mijn Muse vervangen, meer een leuk alternatief om afleiding te verzorgen. ben sinds afgelopen zondag af en toe met de Dealer bezig, meer om meer materialen te verzamelen en meer geld te winnen voor mijn Muse. Op het moment levert die nog weinig geld op, maar het gaat de goede kant op, heb al vele materialen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

cardinal808 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:51:
[...]

Ik ben dus niet de enige die met een tweede chracter aan het spelen is :P Op het moment heb ik ook een level 26 Dealer. Deze gaat echter niet mijn Muse vervangen, meer een leuk alternatief om afleiding te verzorgen. ben sinds afgelopen zondag af en toe met de Dealer bezig, meer om meer materialen te verzamelen en meer geld te winnen voor mijn Muse. Op het moment levert die nog weinig geld op, maar het gaat de goede kant op, heb al vele materialen gevonden.
Ik heb dus ongeveer hetzelfde gedaan :P. Ben nu lvl 46 met de dealer en gaat erug lekker eigenlijk... Kep veel en veel meer geld dan met mijn Soldier..... Zeker de Gathering skill vindt ik aan te raden voor de drops.

Ik doe het gewoon denk ik lekker zo.. 10 a 20 lvl's me soldier omhoog.. Dan weer me Dealer ect :P.

Laat de dealer Artisian worden en ga denk ik vanaf midden 50 a 60 sp opsparen.. Wil hem gem cutting laten doen.. Verder.. Tja niet echt wat intressants geloof ik.. Mischien Rifinen en wings maken.. Maar daar blijft het denk ik bij. 1e in ieder geval gem cutting :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47
William/Ax3 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:58:
[...]

Ik heb dus ongeveer hetzelfde gedaan :P. Ben nu lvl 46 met de dealer en gaat erug lekker eigenlijk... Kep veel en veel meer geld dan met mijn Soldier..... Zeker de Gathering skill vindt ik aan te raden voor de drops.

Ik doe het gewoon denk ik lekker zo.. 10 a 20 lvl's me soldier omhoog.. Dan weer me Dealer ect :P.

Laat de dealer Artisian worden en ga denk ik vanaf midden 50 a 60 sp opsparen.. Wil hem gem cutting laten doen.. Verder.. Tja niet echt wat intressants geloof ik.. Mischien Rifinen en wings maken.. Maar daar blijft het denk ik bij. 1e in ieder geval gem cutting :9
Lijkt er op dat iedereen een dealerje neemt voor inkomste. Voor me muse heb ik ook al eeen dealer.
Die gaat ook al gem cutting doen. En magic items maken voor me muse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb een lvl 35 supportmuse als tweede char, ben alleen meer met mijn dealer bezig.
Ik heb zonet devilwings gekocht die ik over 4 lvls aan kan, die ga ik morgen gelijk naar (2) refinen en dan later nog meer refinen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img254.echo.cx/img254/3705/heavenbonnet0tt.png Afbeeldingslocatie: http://img243.echo.cx/img243/6593/glasses9bb.png

Na lang zoeken eindelijk een gevonden, geen 2/5 helaas maar tenminste waard te refinen.
Echt de eerste die ik zie, maybe zelfs de eerste in game XD
Ja ik weet slechte dura dus dat wordt na op (1) :/

Ff 2/5 ernaast gezet met wat ik dus eigenlijk zoek :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 04:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Giter nog even met TheOne lopen spelen.

Ik vind het altijd leuk om Tweakers te spotten :7

Maar ik voel me zo gigantisch n00b als ik Junon City inloop. Iedereen zit daar zijn gigantische pets te showen. Toen liet ik mijn moldy ook maar even los >:) Reacties van iedereen was wel leuk, omdat mijn pet niet echt meer opviel tussen die andere monsters.

btw ik ben nu bijna lvl 37 soldier :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

oftopic;
Lol @ paus

maareh, hoe heb jij die ander zo verneukt?? lijkt me toch eigenlijk wel simpel om een soldier/champion te maken....

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Was ik gisterennacht bijna lvl 57 geworden krijg ik een d/c :'(

Vanavond maar ff afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Rakkerzero schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:05:
hey Okke,
Ik weet mn w8woord niet meer om mn char bij te houden. :X
Misschien dat je mn char kunt deleten ofzo, maak ik hem wel opnieuw aan.
Hmmm... Hehe, ja ik heb je wachtwoord ook niet. Zal ik hem echt deleten, of gewoon een nieuw wachtwoord instellen en die mailen naar je?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 21 april 2005 @ 08:27:
Giter nog even met TheOne lopen spelen.

Ik vind het altijd leuk om Tweakers te spotten :7

Maar ik voel me zo gigantisch n00b als ik Junon City inloop. Iedereen zit daar zijn gigantische pets te showen. Toen liet ik mijn moldy ook maar even los >:) Reacties van iedereen was wel leuk, omdat mijn pet niet echt meer opviel tussen die andere monsters.

btw ik ben nu bijna lvl 37 soldier :7
Ik heb je gezien :P jij mij nie maar jij was in City of Zant al die beginners jaloers maken.....mij dus ook, die ik zag heete TheOne maar hij was volgsmij niet lvl 37 want hij was eg masterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
LOL als ik tot zo laat kon spelen zou ik ook wel lvl hoog zijn :P
Ga slapen man...

Heb weer iets nieuws uitgevonden, onder lvl 50 is de beach nog niet echt gaaf om te spelen. Kost je een hoop meat. Maar tziet er wel weer leuker uit dan de vorige gebieden.
Trouwens als iemand een cart of onderdelen over heeft laat het even weten.
Ben nu richting de cart quest aan het gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Lol, er is nu een bug dat als je iets wil kopen, de game crasht :p Ik zag al iemand staan met 'Free Items' en de mannetjes eromheen omstebeurt verdwijnen :D
Ik zag het gelukkig al op 7Hearts, dus ik zal me de moeite besparen om een shop neer te zetten omdat er toch niks gekocht kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

amafi, als je me online ziet laat het ff wete, ga ik wel ff mee coal mine goblins jage met je, ik haal der nog net wa xp van (zijn nog geel, weet niet hoe het is over 8% alsk lvl 55 ben) en doe jij elke first hit en maak ik ze verder af
Haan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:06:
Lol, er is nu een bug dat als je iets wil kopen, de game crasht :p Ik zag al iemand staan met 'Free Items' en de mannetjes eromheen omstebeurt verdwijnen :D
Ik zag het gelukkig al op 7Hearts, dus ik zal me de moeite besparen om een shop neer te zetten omdat er toch niks gekocht kan worden..
alleen bij shops of ook bij npcs? wel lache eigenlijk, wa zulle die vloeke als ze rose crasht

ben der net via roseguru achter gekome dak me 31 con omhoog moet hale naar 50... alsk over 8% lvl up ga meteen ff doen :P (binne 2 lvls zal ik der ongeveer op zitten)

[ Voor 66% gewijzigd door 4th op 21-04-2005 10:15 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb egt een stat plan nodig ofzo want ik ben net begonnen met een nieuwe die lvl 22 is maar hij is nu al berkloot heeft iemand tips ofzo hoe ik zo'n char moet opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:59:
Ik heb egt een stat plan nodig ofzo want ik ben net begonnen met een nieuwe die lvl 22 is maar hij is nu al berkloot heeft iemand tips ofzo hoe ik zo'n char moet opbouwen?
Er is al vaker naar verwezen, maar ik doe het nog maar een keer:

www.7hearts.net
www.roseguru.com

*zucht*

Als je dan toch advies wil hebben, wat je eigenlijk gewoon van deze twee sites af moet halen, er staan daar tientallen guides voor elke job..., geef dan tenminste aan wat voor Job je hebt :/
Er kan nooit iemand advies geven over een char. als je niet weet waarover je advies moet geven.
Ik ben ook overnieuw begonnen met een nieuwe Char. en ik heb alle informatie van deze twee sites gehaald, en bijvoorbeeld uit de tips van Ispierings en Makje, aangezien ik een Muse heb.

Lees dus eerst de startpost door en verdiep je in de verschillende classes alvorens hier advies te komen vragen...

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:59:
Follow y0ur heart :Y)

Lekker boeiend hoe je je char bouwt, je moet wel heel erg dom zijn wil je alles bij het verkeerde gooien. In beginpost staat een lijstje wat elke stat doet. Maak keuzes die jezelf wilt, het is dan ook jouw char.

Ik snap trouwens niet waarom je opnieuw begint met een ander character, als je die tijd steekt in je high lvl char dan schiet alles op den duur meer op.

Ik ga nu btw 100% voor Knight, fungeren als tank voor OoT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Psychoot schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:17:
[...]

Je bedoelt meer boksbal ;) Diegene die de klappen mag opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

William/Ax3 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:20:
[...]

Hehe opvangt en doorgaat >:) wat d8 je daarvan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Psychoot schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:17:
[...]
Follow y0ur heart :Y)

Lekker boeiend hoe je je char bouwt, je moet wel heel erg dom zijn wil je alles bij het verkeerde gooien. In beginpost staat een lijstje wat elke stat doet. Maak keuzes die jezelf wilt, het is dan ook jouw char.

Ik snap trouwens niet waarom je opnieuw begint met een ander character, als je die tijd steekt in je high lvl char dan schiet alles op den duur meer op.

Tja en verder is het gewoon zo dat je lol moet hebben. Voor sommigen is die lol het beste en zuiverste char bouwen dat ze kunnen. Of de mooiste kleding, en een mooie gem.
Of op een zo laag mogelijk level al veel hogere aankunnen in pvp.
Voor mij is de lol voornamelijk een beetje rondkloten. Beetje op beesten inhakken, beetje een quest doen. Mooie items vinden, en dan te lui zijn om ze te verkopen (iemand nog een slotted dark silcence wand btw?)
Heb mijn statpoints eigenlijk wel overal in. Het meeste in dex en str, omdat ik een hawker ben maar ook die andere omdat ik daar zin in had. Int omdat ik veel van mijn skills hou enz.

enneuh ... GO Psychoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
William/Ax3 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:20:
[...]
Daarom ben ik attack muse geworden. Ik ben de gene die achter de boksbal staat en de vijand zijn defense omlaag gooit en in de toekomst ook andere stats cast op het monster(slow, attack down), daarnaast ook zijn life-savior, kan hem namelijk ook healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

cardinal808 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:23:
[...]

Daarom ben ik attack muse geworden. Ik ben de gene die achter de boksbal staat en de vijand zijn defense omlaag gooit en in de toekomst ook andere stats cast op het monster(slow, attack down), daarnaast ook zijn life-savior, kan hem namelijk ook healen.
Tja ach.. De Champ is daar weer naast diegene die het beest de meeste damage mag uithalen.. Das de beul zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik moet zeggen dat ik met mijn Attack Muse ook op lvl 42 al een behoorlijke damage uitdeel, wat heel voordelig is, aangezien ik nu monsters die een stuk hoger level hebben dan ik vrij snel afslacht >:) In combinatie met mijn Cure op lvl 2 gaat het echt lekker. Ik heb nu al 108 int. en heb eindelijk mn Windstorm op lvl 2. Over 2 levels heb ik genoeg SP om hem naar lvl 3 te brengen. Mag.Arm Mastery en Spell Mastery zijn allebei al 10 dus die kan ik pas weer ophogen op lvl 70. Hetzelfde geldt voor mijn Ice Bolt op lvl 5. Ik wil echt een Muse worden die gruwelijke damage doet, dus ik zal na lvl 70 wel nog een beetje in Cure en Blessing Body stoppen, maar ik ga helemaal voor Luna Stone en Ice Bang :) Lijkt me een leuke combi en als ik dan nog SP over heb ga ik misschien nog voor Mana Spear of voor Fire Burn. Ach, voorlopig redt ik het prima zo, verkocht vannacht een Topaz +5 voor 360k in een Earring en een Legend White Staff met Topaz +5 voor 365k :P Ben dus weer miljonair. By the way, als er iemand hier nog goede lvl 40+ equip (vooral een goede staf) over heeft, laat het hier dan even weten of pm me ingame. (ingame name: Caligatio).

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
O.k.

Ik speel niet meer vandaag...
Er zijn echt heel veel mensen die last hebben van een rolll back...alles kwijt wat ze bereikt hebben gister...

Stel dat ze weer een roll back doen om de bug van shops te verhelpen :S

Durf ook niet in mijn warehouse te gaan kijken :/

Dit is wel grappig...
Cl en ik stonden vanochtend bij een dude die zijn wormdragonwings voor 1 zuly had staan

"Ayumi7" aka " minidealer"

http://www.7hearts.net/fo...hp?showtopic=29703&st=20#

:D Wel jammer dat ik het niet was...heb het ook 2 keer geprobeerd..en kreeg alleen maar dc

[ Voor 45% gewijzigd door rapido_ op 21-04-2005 13:47 ]

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar denken dat het aan mijn pc lag die bug.
Ik had weer eens Done meat nodig dus ik steeds proberen te kopen en jawel, iedere keer werd ik eruit gekickt.
Maakte ook niet uit welke server is probeerde....
Best wel dom eigenlijk om stuk of 8 keer opnieuw te proberen 8)7

Weet iemand waar ik meat bij een NPC kan kopen?
Ik speel dit spel pas drie dagen dus ik weet nog niet zoveel, het enigste wat ik kan is wat creatures rossen en levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:22:
Weet iemand waar ik meat bij een NPC kan kopen?
Ik speel dit spel pas drie dagen dus ik weet nog niet zoveel, het enigste wat ik kan is wat creatures rossen en levelen...
Ik weet dat je bij Harin in Junon Polis meat kunt kopen a 90z p/stuk (d8 ik). Aardig prijzig dus :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Psychoot op 21-04-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij een personal market iets kooop komt er een koreaanse error hoe kan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:36:
Als ik bij een personal market iets kooop komt er een koreaanse error hoe kan dit
Misschien hierdoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

check 7hearts en roseguru, staan allemaal maniere op die korean error te verhelpe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:36:
Als je de posts beven de jouwne ff leest weet je dat het een bug is die aan de serverkant is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
rapido_ schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:38:
Ik speel niet meer vandaag...
Er zijn echt heel veel mensen die last hebben van een rolll back...alles kwijt wat ze bereikt hebben gister...
Ik mag hopen van niet, Ik heb gisteren namelijk hele mooie boots gevonden voor mijn low-level dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

hoop dak dalijk nog wa goedkope soldiershit kan kope voor 1 zuly alsk thuiskom over 45min... enig idee welk channel getroffen is hierdoor of zijn het ze allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Nou als ik mijn kanon nog heb moet ik TheOne weer eens gaan opzoeken ;)

Maar idd wel jammer als je alles van gister kwijt zou zijn; is toch weer 4 uurtjes spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sterker nog, waarschijnlijk mijn enige 4 uurtjes deze week.
Dat klote sociale leven altijd... Maar als ik een biertje drink zal ik wel even weer aan jullie denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:53:
hoop dak dalijk nog wa goedkope soldiershit kan kope voor 1 zuly alsk thuiskom over 45min... enig idee welk channel getroffen is hierdoor of zijn het ze allemaal?
Allemaal, sommige lui hebben het wel voor elkaar gekregen om iets te kopen ( stom geluk ).
Wel lekker rustig nu in junon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:02:
[...]

Ik heb je gezien :P jij mij nie maar jij was in City of Zant al die beginners jaloers maken.....mij dus ook, die ik zag heete TheOne maar hij was volgsmij niet lvl 37 want hij was eg masterlijk
Als je TheOneNL bedoelt ben ik dat.
En zo ja ik ben geen lvl 37 maar lvl 40.

Maar er lopen zoveel tweakers rond in Rose. Dat zie je dat wel eens niet. Al die arparte namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:43:
check 7hearts en roseguru, staan allemaal maniere op die korean error te verhelpe
En die manieren werken ook niet voor idereen :P
Bij mij komt deze zeer zelden voor maar kan het niet verhelpen, eens per week ofzo dus het boeit ook niet zo heel erg.
Welke bug veel irritanter is, namelijk de nvidia bug, oudere drivers zouden het moeten oplossen maar ook in de meeste gevallen niet, krijg je random bsod :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Btw ze hebben nu ook scheldwoord protectie merkte ik :P. Pikkte iemand een van me items in.... Dus wou ik het albevaamde middelvinger woord zeggen.... Niet dus lol :P

Hmmff.. Ok caps lock aan ... Melding appariate words.. Caps uit.. En gewoon zeggen lol..

[ Voor 32% gewijzigd door William/Ax3 op 21-04-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu die error steeds komt, kan ik wel gewoon blijven trainen of komt er zeker weten een roll back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server klapt er hier steeds uit, freezes, en lag, niet normaal gewoon.

Server is helemaal dood nu.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:47:
server klapt er hier steeds uit, freezes, en lag, niet normaal gewoon.

Server is helemaal dood nu.
Ik kom er ook niet meer in...blijft hangen op "waiting screen"

Zucht...

Ik weet dat het een beta is en dat we niet mogen zeuren, maar het zou leuk zijn als de GM's laten weten wat er loos is....
Want dit demotiveert hun toekomstige betalende klanten wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rapido_ schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:47:
[...]

Zucht...

Ik weet dat het een beta is en dat we niet mogen zeuren, maar het zou leuk zijn als de GM's laten weten wat er loos is....
Sorry hoor, maar dit laatste zin is echt complete bullshit.
Dit is een Beta, en jij gaat ook accoord met eventuele problemen aan de game. Mocht het dan niet werken, ja, het is en blijft een Beta game. En als het eenmaal final is, zal alles wel 100% lopen, dus die laatste regels is echt onzin.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
Dat is jou mening...

Jij kan niet voor mij iets zeggen wel?
Ik spreek mijn mening... that's all

Enige wat ik zeg is dat, er zoveel problemen zijn momenteel..
Mensen zijn lvl's kwijt/geld/items/shops werken niet/server disconnects..

Dan kunnen de GM's toch wel laten weten wat er loos is? Of niet soms?

[ Voor 54% gewijzigd door rapido_ op 21-04-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Mij lijkt het dan handiger mensen in te zetten om uit te zoeken hoe het is gebeurd en in de toekomst voorkomen kan worden. Dan je niet betalende servervullende zeurende spelers elke 2 seconden ghaat uitleggen wat er nu precies aan de hand is.
Ze weten dat het niet goed loopt en zullen dat dus verbeteren.
En verder ik ben wie ik ben zeg wat ik denk acties, leuk en stoer enzo.
Maar naast compleet nutteloos ook nog eens lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Amafi schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:14:
Mij lijkt het dan handiger mensen in te zetten om uit te zoeken hoe het is gebeurd en in de toekomst voorkomen kan worden. Dan je niet betalende servervullende zeurende spelers elke 2 seconden ghaat uitleggen wat er nu precies aan de hand is.
Ze weten dat het niet goed loopt en zullen dat dus verbeteren.
En verder ik ben wie ik ben zeg wat ik denk acties, leuk en stoer enzo.
Maar naast compleet nutteloos ook nog eens lomp.
Ben het helemaal met je eens. Er staat op de officiele site dat ze 21 april (vandaag dus) een server maintenance hebben. Dat er problemen zijn bij iedere update en dat die wat uitloopt weten we ook allemaal. Ik kwam er na me werk trouwens in 1x op, wel met aardige lagboosts maar dat terzijde :P
Als het p2p wordt hoeven er geen updates meer plaats te vinden, mayb nog wel kleine fixjes maar das iets anders dan een grote update (servers klaarstomen voor Eldeon misschien :) )

Edit: owjah check ook ff server status. Client TalkBack Server = offline

[ Voor 8% gewijzigd door Psychoot op 21-04-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt allemaal door een domme mongool die met hearths is JUnon ging strooien..... er zijn bepaalde hacks en omdat de strings die voor die hacks gebruikt worden onderdeel zijn van het trade sytem, loopt alles wat minder soepel..... want qravity wil deze hacks voorkomen :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Psychoot schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:21:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Er staat op de officiele site dat ze 21 april (vandaag dus) een server maintenance hebben. Dat er problemen zijn bij iedere update en dat die wat uitloopt weten we ook allemaal. Ik kwam er na me werk trouwens in 1x op, wel met aardige lagboosts maar dat terzijde :P
Als het p2p wordt hoeven er geen updates meer plaats te vinden, mayb nog wel kleine fixjes maar das iets anders dan een grote update (servers klaarstomen voor Eldeon misschien :) )

Geen UPDATE'S!!
Nou van mij als het de final is mag er best wel update's zijn( nieuwe spullen. Misschien wel meer velden om te spelen ). Misschien komt er dan nog een planet er bij je weet maar nooit.
Bij WoW heb je ook nog steeds update's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Calamor schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:57:
[...]

Geen UPDATE'S!!
Nou van mij als het de final is mag er best wel update's zijn( nieuwe spullen. Misschien wel meer velden om te spelen ). Misschien komt er dan nog een planet er bij je weet maar nooit.
true :P

Server weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rapido_ schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:03:
Dat is jou mening...

Jij kan niet voor mij iets zeggen wel?
Ik spreek mijn mening... that's all

Enige wat ik zeg is dat, er zoveel problemen zijn momenteel..
Mensen zijn lvl's kwijt/geld/items/shops werken niet/server disconnects..

Dan kunnen de GM's toch wel laten weten wat er loos is? Of niet soms?
Nee, gelukkig kan ik niet voor jou spreken, want dan was het wel anders :) lol
Iig weet ik zeker dat (op een heel minimaal aantal na) niemand hier een bal om geeft.
Calamor schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:57:
[...]

Geen UPDATE'S!!
Er was hier wel een update iig :) Goed, was maar een paar KByte, maar het was er hier wel :)
Volgens Mercuryserver is die ene server nog steeds off, maar als die off is, kan ik iig altijd nog inloggen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

rapido_ schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:47:
[...]

Zucht...

Ik ben het met je eens. Ik weet heus wel dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken en ik heb nog nooit gezeurd over server deads, maar inderdaad, als er mensen moeten gaan betalen voor je spel moet het niet zo zijn dat je dingen kwijtraakt of allerlei andere ellende...
Op die manier weet je niet of het wel in orde komt bij betalen en dat is waar het uiteindelijk om draait.
Nogmaals, ik neem een lange inlog tijd gerust voor lief, maar je moet ook mensen winnen voor je spel en ik ga gewoon betalen omdat ik geloof dat het goed komt, maar ik snap mensen die dat vertrouwen niet hebben heel goed. Dus kom niet steeds met die bekrompen reacties over een beta, dat weet iedereen, maar het moet wel goed speelbaar zijn anders zul je moeilijk betalende leden trekken en dat is waar het uiteindelijk om gaat.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Desertraven

volgens mij was de "domme mongool" Harin zelf... Ik geloof niet dat een hacker duizenden hearts zomaar kan strooien.. Ik en meer mensen die daar stonden d8en dat 't een bug was.. btw van die duizenden hearts heb ik er wel een stuk of 30 kunnen oppakken :P

http://img260.echo.cx/my.php?image=11zg.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hmmm, het schijnt dat de game crasht als iets uit een personal shop wilt kopen.
Dat is lekker dan :(.
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:14:
@Desertraven

volgens mij was de "domme mongool" Harin zelf... Ik geloof niet dat iemand duizenden hearts kan strooien.. Ik en meer mensen die daar stonden d8en dat t een bug was.. btw van die duizenden hearts heb ik er wel een stuk of 30 kunnen oppakken :P

http://img260.echo.cx/my.php?image=11zg.jpg

(weet trouwens niet of deze link werkt 8)7 )
Waarom maak ik nu nooit eens zoiets mee???
Damn wat veel hearts zeg.

[ Voor 73% gewijzigd door Zeror op 21-04-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yoshi het was wel een hacker die dit gedaan heeft, deze bug was al best snel bekend in de "hackers" wereld, vandaar ook dat er mensen waren die hun spullen super refined hadden en veel geld hadden (al die hearts verkopen). Qravity denkt dat ze de bug gemaakt hebben, maar er gaan noch geruchten dat er nog een methode is en veel hackers (sommiggen weten de nieuwe methode al of doen alsof) doen hun best om deze methode ook te weten te komen. Ikzelf heb "helaas" nog te weinig verstand van dit soort hacks, alhoewel ik het beetje voor beetje begin te begrijpen. Vooral hetgeen wat server is en het geen wat clientsided is, is moeilijk... Het hacken van een spel, heb ik niet zo'n problemen mee, maar wel met die mensen die er mee het spel willen kapot maken, zoals de persoon die dit had gedaan (Heart quest trick, owrd het genoemd). Hiermee kun je de hele rose economy vernietigen :'( en dan zouden we geen rose meer kunnen spelen.

edit;
die crashes en die d/c door de shops, heeft onder andere te maken met alweer een domme hacker die d8 stoer te zijn en om GzP te posten dat ie voor 0 zully kon kopen...... wie doet er nou zoiets; moet je eens voorstellen.. verkoop je een 7/7 wapen.. voor 1 mil, kopt iemand hem voor 0 zulli |:( ..........

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
hmmm, misschein even een minder leuk nieuws.
Er werd net beweerd dat ze komende nacht alle chars gaan resetten.

Als dat zo is dan hebben een hoop mensen een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:02:
hmmm, misschein even een minder leuk nieuws.
Er werd net beweerd dat ze komende nacht alle chars gaan resetten.

Als dat zo is dan hebben een hoop mensen een groot probleem.
OMG noooooo, vriend van me is trouwens zijn account al kwijt :'(
ps: wordt dat ingame verteld of uit betrouwbare bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTt, ik hoop dat je een server roll back bedoeld en niet een gehele account reset :S..... dan ben ik al mijn 7/7 shit kwijt :'( .............................. en dan ben ik 2 lv 75 chas kwijt...

;) , maar ik denk dat die mensen het verkeerd hebben bergrepen, het enige wat ze zouden kunnen doen is een algehele roll back en dan zouden de characters (net zoals bij recovery) terugkeren naar een bepaald punt (met alle spullen van dat moment)... mischien verlies je dan een of 2 lvls...

Psychoot hoe bedoel je al kwijt?
ps; zou wel grappig zijn, weet je hoe druk zant dan word :*) .....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:20:
Psychoot hoe bedoel je al kwijt?
ps; zou wel grappig zijn, weet je hoe druk zant dan word :*) .....
Hij kan niet meer inloggen... loginname/password doesn't excist, hij kan ook niet meer op www.roseon.com inloggen, zijn gehele account bestaat gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, zon ramp is het nu ook weer niet , een algehele reset (ik snap nu hoe ik mijn stats moet doen) , ik zou aan het eind van de meivakantie al weer lvl 65+ zijn :D (mischien wel meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Better van niet dat ze rollback gaan doen.. Ben ik echt een zooitje kwijt.. 1 ruby strenght 11 en andere chit wat ik gekregen heb. Ook een stuk of 11 rode crystals die ik gehunt heb.. BAH wat ga ik dan balen zeg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:35:
Nou ja, zon ramp is het nu ook weer niet , een algehele reset (ik snap nu hoe ik mijn stats moet doen) , ik zou aan het eind van de meivakantie al weer lvl 65+ zijn :D (mischien wel meer).
ja idd.
Maar dan ben ik wel mn muse kwijt :(

Ik zag het toevallig in de chat staan toen ik Junon Polis was. Die gast die dat vertelde beweerde weer dat deze info van een GM had.

Gewoon ff afwachten.

Zou erg kut zijn ispiering nu hij zo hoog lvl is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt geen reset, alleen een rollback voor bepaalde mensen, en sommige hebben die al gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:21:
[...]

:/ OMG CLIENT TALKBACK IS ALTIJD OFFLINE ...... dus dat booit niks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:38:
[...]
OMG wat een ellende allemaal op de vroege ochtend. Ik moet eerst eens zien welke effecten de rollback heeft gehad op mijn character. Toch maar eens Rose op mijn server installeren en via VNC kijken wat er aan de hand is.

Voor de rest vind ik het altijd leuk als mensen roepen dat er een character reset komt, want er zal nergens een announcement staan, maar kennelijk geloven mensen daar graag in en gaat iedereen flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:39:
[...]

Hmmm... Hehe, ja ik heb je wachtwoord ook niet. Zal ik hem echt deleten, of gewoon een nieuw wachtwoord instellen en die mailen naar je?
hmm, je had dus al gereageerd.....:D
Doe maar deleten.

Dan maak ik zelf wel een nieuwe aan.

Het is toch weer mooi dat die personal market bug is opgelost :P

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 22-04-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:38:
[...]

Ja dat weet ik toch niet :P Ik sjeck niet iedere 5sec op die pagina of alles wel klopt, alleen als er iets niet klopt. Probeer ook maar te helpen, hoef je niet met zo'n ochtenhumeurtje te reageren.

PS: Mijn character heeft niks verloren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

PFOOEE.. Kep alles nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Done. :)
Nu niet meer vergeten he, want steeds deleten schiet ook niet op. ;) :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:11:
[...]

thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
OkkE schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:11:
[...]

Je kan ook een mail fucie er in zetten als je wachtwoordt kwijd ben dat je dan naar je eigen een nieuw wachtwoord stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Calamor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:40:
[...]

Je kan ook een mail functie er in zetten als je wachtwoordt kwijt ben dat je dan naar je eigen een nieuw wachtwoord stuurt.
Of het huidige w8woord.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Huidig wachtwoord kan niet, aangezien elk wachtwoord als MD5 hash in de database opgeslagen wordt. :) Maar opzich zou zoiets wel een idee zijn, dat iedereen een nieuw wachtwoord kan aanvragen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
OkkE schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:25:
Huidig wachtwoord kan niet, aangezien elk wachtwoord als MD5 hash in de database opgeslagen wordt. :) Maar opzich zou zoiets wel een idee zijn, dat iedereen een nieuw wachtwoord kan aanvragen. :D
En dat je wel het wachtwoord kan veranderen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Calamor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:36:
[...]
En dat je wel het wachtwoord kan veranderen dan.
Tja of errug low tech, je schrijft gewoon dit wachtwoord op een briefje en plakt die op je monitor.
Kan je hem niet vergeten en zon probleem als iemand achter dit ww komt is het ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik ben blij, kennelijk heeft de roll-back geen effect op mij gehad.

Ik had namelijk woensdag met mijn nieuwe Dealer een Legend Brown Shoes (3) gevonden met stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Hmm, mijn client geeft al een error voordat het update scherm komt, ik hoop dat het met een reinstall weer over is :/

Reinstall was nieteens nodig :+ Hij wilde maar niet updaten, tot die ene keer :P
1 verandering kan ik al vast melden: Het teken na 3 cijfers (bij prijzen van items) is een ,(komma) geworden :Y)
Nu de rest nog zien te achterhalen,, het zal wel op de site staan btw

[ Voor 54% gewijzigd door Rooster op 22-04-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:29
ben net een nieuwe hawker begonnen maar nu vraag ik me af wat is de beste union die ik kan joinen voor de beste hawker spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
maxkoe schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:08:
ben net een nieuwe hawker begonnen maar nu vraag ik me af wat is de beste union die ik kan joinen voor de beste hawker spullen?
De meeste unions hebben allemaal rotzooi, maar ik denk als hawker dat je het beste de Rightious Knights kan joinen. Die hebben namelijk "proof of monster". Dit betekend dat je alleen de monsters moet doden, maar als je een speciaal item moet hebben, dan kan het zijn dat je niet iedere keer een item krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ga zo op weg naar de Ardennen, dus kan het hele weekend niet spelen. Al zal het toch wel minder gaan worden nu het mooier weer begint te worden :)

@Jaii, ik heb nog een hele mooie dark sniper rifle liggen voor je, 84 hitr en slot :9 we worden het vast wel eens over de prijs als je m wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een guide die beweert datie mij in 50 uur een lvl 50 dealer kan laten worden
is dat een beetje redelijk?

Trouwens haan, het HELE weekeind niet? wOw, lol

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:04:
Ik heb hier een guide die beweert datie mij in 50 uur een lvl 50 dealer kan laten worden
is dat een beetje redelijk?

Trouwens haan, het HELE weekeind niet? wOw, lol
Het kan, maar je hebt dan wel een cleric met buffs nodig, doen wij met 2e "n00b" chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Hey.. Ik zit met een waar luxe probleem :)
Het zit zo: ik heb een tijd geleden toen ik lvl 85 was oid een 7/7 merchant head cheap gekocht, en vervolgens samen met mijn andere 88 armor gerefined tot (4). Nu heb ik net (50% till 88) een erg goedkope 6/5 gekocht met maar 2 dodge minder (base vergeleken met base).
Wat zouden jullie doen? Ik zit namelijk te twijfelen of ik nou de 6/5 moet refinen en gebruiken (deze is beter voor dealers) of de 7/7 die ook wel lekker is gewoon te gebruiken :)
Haan schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:49:
@Jaii, ik heb nog een hele mooie dark sniper rifle liggen voor je, 84 hitr en slot :9 we worden het vast wel eens over de prijs als je m wil ;)
Jup, dat hoorde ik al van flyingdutch. Als je terugbent koop ik hem van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nou dat exceedhelper werkt bij mij voor geen ene meter.
Het lijkt wel of ie niks doet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt je moet ook versie 6.2 hebben (6.0 had een fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:17:
Nou dat exceedhelper werkt bij mij voor geen ene meter.
Het lijkt wel of ie niks doet. :(
Die laatste versies zijn echt ******** hoor.
De voorlaatste ging supersloom en bij de nieuwe moet je de opties steeds opnieuw instellen + ze gebruiken nog steeds de Mouse Move Delay i.p.v. Instant Mouse Move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik vond net deze bot en anti exceed hack op het net, werken lekker bij mij.
*knip

Ze leggen zichzelf uit

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:06:
Hey allemaal, ik vond net deze bot en anti exceed hack op het net, werken lekker bij mij.
*knip

Ze leggen zichzelf uit
beide sites werken niet hier.....

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
*knip

Ze leggen zichzelf uit
Wat doet die musebot?

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 27-08 15:53
*knip

Ze leggen zichzelf uit
euhm, volgens mijn antivirus is die anti-exceed een trojan en die musebot wilt verbinden met het internet
(niet zo veilig) ;)
het zal misschien wel werken maar kan ook je paswoord stelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

*knip

Ze leggen zichzelf uit
cheat0r :P Bots zijn lame, zelfde als cheaten, exceedhelper is wel handig, maar kzou hem niet van die link probere. Van exceedhelper gebruik ik nog steeds v5.2 die goed werkt bij mij ---> Download

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 26-04-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kom ik vandaag toevallig die Team europe gasten tegen, kheb ze mooi maar weer ff afgemaakt vanwege KSEN en jatten. Wat een stelletje kinderen, leuke taalgebruik zeg, :r

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/ss3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/ss4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/ss6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/ss7.JPG
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.