Ik ben een beetje aan t klooien ik kijk als ik thuis ben (ik zit op school) wel welke ik heb maar is volgens mij eg prut -_-cardinal808 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:22:
[...]
Ik heb op het moment ook een level 22 Dealer, die moet gaan craften. Op het moment heb ik:
Economy Research Level 6
Pack Mastery Level 3
Gathering Level 2
Emply Troops Level 1
Employ Warrior Level 1
Gunshot Mastery Level 1
Combat Mastery Level 1
met mijn vorige Dealer heb ik ook veel fouten gemaakt. Craft skills kan je namelijk wel vergeten tot een level van 35, daarvoor is het absoluut niet interresant omdat je niet genoeg items hebt om te craften of alleen bagger items kan craften.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:28:
[...]
Ik ben een beetje aan t klooien ik kijk als ik thuis ben (ik zit op school) wel welke ik heb maar is volgens mij eg prut -_-
Verwijderd
omg welke zou ik nu moeten doen? mijn pop is ver.. nou ja laten we zeggen verprutst en geen zin om opnieuw te beginnen
---------EDIT----------
gathering lijkt me wel leuk zal ik die dan nu maar gaan doen?
---------EDIT----------
gathering lijkt me wel leuk zal ik die dan nu maar gaan doen?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 12:43 ]
mijn lvl 40 dealer stats:
Economy Research Level 9
Pack Mastery Level 3
Gathering Level 5
Emply Troops Level 3
Employ Warrior Level 5
Gunshot Mastery Level 1
Combat Mastery Level 1
Power Gun Shot lvl 1
Twin shot lvl 1
Buying Trick lvl 2
Craft Mastery Lvl 1
Ben dus vooral bezig geweest eerst met Gathering. En de warriors.
Ga nu pas beginnen met Craft zooi.. Ff kijken of wings nog een beetje te doen is..
lvl 70+ dan mooi gaan gemmen.
De stats tot nu toe bijna alles op con gegooid en een beetje sen.
Economy Research Level 9
Pack Mastery Level 3
Gathering Level 5
Emply Troops Level 3
Employ Warrior Level 5
Gunshot Mastery Level 1
Combat Mastery Level 1
Power Gun Shot lvl 1
Twin shot lvl 1
Buying Trick lvl 2
Craft Mastery Lvl 1
Ben dus vooral bezig geweest eerst met Gathering. En de warriors.
Ga nu pas beginnen met Craft zooi.. Ff kijken of wings nog een beetje te doen is..
lvl 70+ dan mooi gaan gemmen.
De stats tot nu toe bijna alles op con gegooid en een beetje sen.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Als je echt wil gaan craften, moet je ook flink investeren in sen, omdat dat de kwaliteit beïnvloedt van je crafts. En ik denk dat het een beetje zonde is om zoveel in warriors te investeren als je een artisan wilt worden, die skillpoints kan je beter aan craft skills geven.
Ik ben lvl 80 btw
Ik ben lvl 80 btw
[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 18-04-2005 13:07 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Haan welk lvl ben je?
okee haan
okee haan
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 13:45 ]
Jeps weet ik ging eerst alleen uit van Borgois.. Nouja ik gooi het nu lekker om.. Maar die warriors helpen me wel goed moet ik zeggen. Kan nu veel makkelijker vijanden verslaan. Ga ze ook niet verder omhoog gooien.Haan schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:00:
Als je echt wil gaan craften, moet je ook flink investeren in sen, omdat dat de kwaliteit beïnvloedt van je crafts. En ik denk dat het een beetje zonde is om zoveel in warriors te investeren als je een artisan wilt worden, die skillpoints kan je beter aan craft skills geven.
Ik ben lvl 80 btw
Welke skills kan ik btw nu beter omhoog gooien om wat makkelijker vijanden te verslaan? Die Union Attack??
Ga nu ook meer sen omhoog gooien... Maar voor gems te doen is con belangrijker wat ik heb begerepn dan.
[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 18-04-2005 13:28 ]
dit zijn mijn stats op dit moment lvl 52 (let op dit is met equip aan)Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:14:
i ben dealer lvl 22 kan iemand me ff helpe met wat voor een skills ik moet nemen? ik wil graag een goede craften worden.
Str 23
Dex 85
Int 17
Con 102
Cha 45
Sen 37
Skills:
Passive:
Economy 10
Pack 3
Gathering 5
Combat mastery 8
Gunshot mastery 10
Craft mastery 4
Weapon research 6
Armor research 2
Active:
Gun 4
Sub weapon 1
Sword 1
Bow 1
Item divide 1
Blunt 1
Magic 1
deze laatsten worde met de lvl 53 tot 60 aangevuld, vanaf lvl 60 tot 70 word er gespaard en dan gaat alles op Castle Gear
Ik moet zeggen dat het mij zeer interresant lijkt om castle gear te kunnen maken lijkt me het alleen ondoenelijk. Ik ben namelijk benieuwd welke items je nodig hebt. Ik neem namelijk aan dat het aanzienlijk veel items kost, aangezien ik nog maar amper mensen met castle gear heb zien lopen. Ik ken alleen Diaz die castle gear heeft, maar die is level 14x, dus het schiet voor mij nog niet op.DJrDJ666 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:55:
[...]
deze laatsten worde met de lvl 53 tot 60 aangevuld, vanaf lvl 60 tot 70 word er gespaard en dan gaat alles op Castle Gear![]()
![]()
![]()
kan je die al actief gebruiken dan?? die castle gear
Ik denk dat de items het probleem niet zijn, maar wel de castle gear drawing die je voor ieder onderdeel nodig hebt.. Die zijn ontzettend zeldzaam en worden voor minimaal 10 mil verkocht... als je er al een ziet...
Verwijderd
10 mil, ach jo ik heb nu al 30 kHaan schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:16:
Ik denk dat de items het probleem niet zijn, maar wel de castle gear drawing die je voor ieder onderdeel nodig hebt.. Die zijn ontzettend zeldzaam en worden voor minimaal 10 mil verkocht... als je er al een ziet...
Verwijderd
30 mil was het maa rwaar, goedkoopste 80 mil, en de body 125 mil...Haan schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:16:
voor 80 mil heb je net 1 arm.
Onze clan heeft verschillende complete cg's maar je zult ze ons nooit zien gebruiken, dat DiaZ ook de eerste was is niet waar, ik heb er 3 naast elkaar gezien van onze clan
Maar castle gear is erg duur, en ook repairen schrik je je dood van, het is niet interessant gewoon, daarom zal ik er ook geen willen.
Krijg ik een drawing dan geeef ik die weg in mijn clan.
Btw in jrose is zo'n drawing maar 5-20 mil
Ik suggereer ook nergens dat Diaz de eerste heeft. ik sugereer dat ik alleen Diaz ken die een castle gear heeft, de rest zou ik niet wetenVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:52:
[...]
30 mil was het maa rwaar, goedkoopste 80 mil, en de body 125 mil...
voor 80 mil heb je net 1 arm.
Onze clan heeft verschillende complete cg's maar je zult ze ons nooit zien gebruiken, dat DiaZ ook de eerste was is niet waar, ik heb er 3 naast elkaar gezien van onze clan
Maar castle gear is erg duur, en ook repairen schrik je je dood van, het is niet interessant gewoon, daarom zal ik er ook geen willen.
Ik heb sinds zaterdag mijn World of Warcraft binnen, wat dus betekend dat ROSE nu bij mij op een nog lager pitje staat... Maar stoppen doe ik nog niet.
Vind het alleen erg lastig om mijn tijd te verdelen, en aangezien WoW al wel geld kost, en de servers minder vol zitten, gaat daar op dit moment meer tijd naar toe.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mmm, klinkt interessant, maar welk beest dropt zo'n Castle Gear drawing dan?Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:52:
[...]
Vrees dat het pas monsters zijn van > level 80, maar je weet maar nooit.
Anders ga ik zoo weer "little" jelly beans killen hoor

Kan wel een aantal mil gebruiken voor leuke EQ dacht ik zo
Lol, jij hebt nog nix aan een aantal mil. De echte prijzen beginnen toch pas te komen bij lvl 70 oid. Daarvoor kost het echt niet miljoenen oid.Amafi schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:11:
[...]
Mmm, klinkt interessant, maar welk beest dropt zo'n Castle Gear drawing dan?
Vrees dat het pas monsters zijn van > level 80, maar je weet maar nooit.
Anders ga ik zoo weer "little" jelly beans killen hoor![]()
Kan wel een aantal mil gebruiken voor leuke EQ dacht ik zo
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zal binnenkort een wat aan de TS doen. Ik heb een droplist gevonden, die moet alleen nog even netjes worden gemaakt een item list voor onze Artisans.
Nice, zou je die lijst misschien eerst tijdelijk even ergens kunnen posten?cardinal808 schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:16:
Zal binnenkort een wat aan de TS doen. Ik heb een droplist gevonden, die moet alleen nog even netjes worden gemaakt een item list voor onze Artisans.
* Phyxion is er wel nieuwsgierig naar
Verwijderd
Wilt er iemand een Carbon Wheel (met dezelfde stats als de NPC) voor maar 115 K?
VERKOCHT
VERKOCHT
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 18:38 ]
Ik ben level 81, en kan eindelijk m'n nieuwe launcher gebruiken
en dan op level 82 alweer een (veel) betere
, nu kan m'n marble in de verkoop na 16(!) levels trouwe dienst.
Dus als iemand interesse heeft.. voor 500k mag je m hebben..
Dus als iemand interesse heeft.. voor 500k mag je m hebben..

Als je een beetje rondshout in Junon kan je hem makkelijk tussen de 105k en 110k krijgenVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:32:
Wilt er iemand een Carbon Wheel (met dezelfde stats als de NPC) voor maar 115 K?
Ik heb hem per ongeluk gekocht maar ik wist nog niet dat het part number niet hoger mocht zijn dan de frame... Tja!
Verwijderd
VERKOCHT, ik heb hem geruild voor een wooden wheel en heb er nog 20K bij gekregen,FnF schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:07:
[...]
Als je een beetje rondshout in Junon kan je hem makkelijk tussen de 105k en 110k krijgen
er zijn ten minste nog lieve mensen in Rose :-D
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 18:37 ]
Dat zou ik ook doen, die wooden wheel had ie waarschijnlijk van zijn UP's gehaaldVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:11:
[...]
VERKOCHT, ik heb hem geruild voor een wooden wheel en heb er nog 20K bij gekregen,
er zijn ten minste nog lieve mensen in Rose :-D
Verwijderd
Ik kan toch moeilijk nieuwe Body Parts gaan kopen die ik niet mooi vindPsychoot schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:45:
[...]
Dat zou ik ook doen, die wooden wheel had ie waarschijnlijk van zijn UP's gehaald

Het is een (gratis) begin, je kunt iig al redelijk snel reizen.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:48:
[...]
Ik kan toch moeilijk nieuwe Body Parts gaan kopen die ik niet mooi vind
Aangezien ik het geld ergens anders hard nodig heb heb ik momenteel nog niet zo'n omkijken naar een "mooie" cart, dan wordt het ook meteen sportcart als ik voor ene ga
Verwijderd
Er zijn nu 4 members van LoT gestopt of overnieuw begonnen, voor de mensen die nog interesse hebben en die level 65+ zijn, meld je maar aan.
Verwijderd
Nou hier dan uiteindelijk de lijst met benodigdheden voor castle gear
, er zijn 2 opties de 1ste (goedkoper) en de 2e (duurder)....
OPTIE 2; OPTIE 1;
Metal (780) / Metal (600)
Pine tree (60) / Gorgeou Leather (100)
Thick Leather (150) / Steam Biffer (30)
Mana Metal (50) / Pine TRee (50)
Paulownia Tree (60) / Oak TRee (50)
Mana Heat (70) / Mana Oil (60)
High ether (30) / Ether (10)
Steam biffer (40) /Steam HEat (30)
Steam HEat (50) / Steam oil (40)
Castle gear drawning *arm en eninge* (2) / " "
Woodstock drawning *body en leg* (2) / " "
OPTIE 2; OPTIE 1;
Wil wel maar ben pas 50Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:13:
Er zijn nu 4 members van LoT gestopt of overnieuw begonnen, voor de mensen die nog interesse hebben en die level 65+ zijn, meld je maar aan.
Ff dealer deze week ook naar de 50 en dan me soldier weer uplevelen
En dit betekent dat je nu dus echt castle gear kunt gaan maken/laten maken?Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:48:
Nou hier dan uiteindelijk de lijst met benodigdheden voor castle gear, er zijn 2 opties de 1ste (goedkoper) en de 2e (duurder)....
OPTIE 2; OPTIE 1;
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Wat dacht je dan dat ik die getallen zomaar verzon
...... Maar ja het is nu mogelijk om je castle gear te laten maken, maar heb je gezien wat je nodig het...........
..... echt veel teveel spullen (vooral die drawnings
, als je ze zou kopen kost dat miljoenen)

Tientallen miljoenen 
Ik ben nu op de goede weg met 2,9 miljoen en moet nog 500K van warchaser terug krijgen, dus dat maakt bijna 3,5 mil
en hoef alleen nog maar wat spullen te refinen, niks te kopen tot lvl 104 behalve dragon wings...
O ja, iemand heeft m'n launcher al gekocht voor 700k, dus die kan ik niet meer aan een van jullie verkopen.
Ik ben nu op de goede weg met 2,9 miljoen en moet nog 500K van warchaser terug krijgen, dus dat maakt bijna 3,5 mil
O ja, iemand heeft m'n launcher al gekocht voor 700k, dus die kan ik niet meer aan een van jullie verkopen.
[ Voor 103% gewijzigd door Haan op 18-04-2005 23:30 ]
Hoe repareren jullie de items?
Ik doe het via zo npc want dan gaat je rate niet naar beneden.
En als ik het doe via zelf dan wel.
Ik doe het via zo npc want dan gaat je rate niet naar beneden.
En als ik het doe via zelf dan wel.
Ok, waarschijnlijk zullen dus alleen de extreem hoge/rijke spelers dit kunnen veroorloven. 
En dat ga ik voolopig niet zijn.
Ben trouwens weer verder gaan spelen met muse. Nieuwe char had ik geen zin in.
ben alweer 3 lvltjes hoger
. dus nu lvl 28.
En dat ga ik voolopig niet zijn.
Ben trouwens weer verder gaan spelen met muse. Nieuwe char had ik geen zin in.
ben alweer 3 lvltjes hoger
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heb vandaag voor 465K mijn nieuwe wings gekocht. Rip uit mijn lijf, maar ik ben weer content. Het zijn Angel Wings met een hoge dodge en stats. Kon het echt niet laten om ze niet mee te nemen.
Nu behoor ik weer onder de arme mensen.
Nu behoor ik weer onder de arme mensen.
Zeg op die site waar je je gegevens van je Avatar kwijt kan sta ik nu al een tijdje bovenaan bij OoT,
zouden julie dat niet eens gaan bijhouden.
http://rose.azwart.nl/index.php

zouden julie dat niet eens gaan bijhouden.
http://rose.azwart.nl/index.php
Verwijderd
Oke, wat doe je als je in de temple constant pk'ed wordt en je wilt die persoon op een mooie manier terug pakken?
Wij zegen deze persoon, mooi buiten staan bij de npc, aan het idlen
Dus dan breng je daar een hoop mauls heen en laat je hem doodgaan, erg pijnlijk 3% op lvl 12x
Maar das niet genoeg
Wij nemen een cleric (
) met ressurrect lvl 1 dus zonder recovery nog, en je doet dit tafareel een keer of 20 
Ik wist dat deze persoon een 20% tnl had ofzo nog, en dit zal ie wel erg pijlijk hebben gevonden
Wij hebben echt zo gelachen om deze klote streek, kan me niet herinneren dat iemand het ooit op deze manier heeft gedaan, en dan 20 keer
Wij zegen deze persoon, mooi buiten staan bij de npc, aan het idlen
Dus dan breng je daar een hoop mauls heen en laat je hem doodgaan, erg pijnlijk 3% op lvl 12x
Maar das niet genoeg
Wij nemen een cleric (
Ik wist dat deze persoon een 20% tnl had ofzo nog, en dit zal ie wel erg pijlijk hebben gevonden
Wij hebben echt zo gelachen om deze klote streek, kan me niet herinneren dat iemand het ooit op deze manier heeft gedaan, en dan 20 keer
wij wel
we gingen naar goblin cave en der was ene manneke dood midden in dat veldje dus hij was prob afk
we ressurecten hem 5x ofzo
we gingen naar goblin cave en der was ene manneke dood midden in dat veldje dus hij was prob afk
we ressurecten hem 5x ofzo
Wat een smerige kut streek van jullie zeg.
Verwijderd
Voordat ik weer rose kan doen moet ik tot vrijdag w8en
ik kan het wel proberen op mijn broers laptop maar die is er tegenwoordig weer altijd ... mja, dat krijg je als je bij je moeder een super goede blaazende bak hebt en bij je vader een oud shit ding
Verwijderd
Samen straks ff hunten en party lvl omhoog doen?! trouwens mensen als ik een party maak en het lvl word 2 blijft dat dan zo als ik later met iemand anders ook een party heb?
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:13:
Ik ben benieuwd wat het nut is van mensen onder de level 70 te recruiten. Tijdje terug hebben jullie namelijk al aangegeven dat jullie alleen maar level 70/80/90 mensen aannemen. Nu de clan kennelijk een leegloop beleefd hebben jullie maar weer het level verlaagdWilliam/Ax3 schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:41:
[...]
Wil wel maar ben pas 50.
Ff dealer deze week ook naar de 50 en dan me soldier weer uplevelen
Ik blijf voorlopig een hele tijd in de Order zitten. Gisteren ook weer een leuke party in B2. Als level 65 mag joinen ben ik benieuwd met wie die in de Legion kan partyen, aangezien iedereen daar veel hoger is, of niet meer speelt

Gemiddelde level van Legion ligt op Level 85, dus dat schiet niet op voor een level 65
[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 19-04-2005 10:39 ]
Verwijderd
Zins ginkel niet meer speelt en toch wel equip heeft die ik graag wil hebben moet ik maar eens kijken of ik niet wat kan overnemen/bewaren voor hem tot hij terug is(als hij ooit terug komt), wand het is zo zonde dat het er maar voor niks licht teweil ik het erg goed kan gebruiken.gerwingood schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:24:
Zo jongens jullie gaan goed
allemaal al rond lvl 100
Ginkel en ik zijn er helemaal mee gestopt volledig bezig met pt maar af en toe rond aan kijken op 7heartsvoor leuke screenshots.
Wens jullie allemaal veel succes en lvlen
Dus beste ginkel... ??? kan ik het niet van je over nemen ?
Groet fly
Verwijderd
Ik wil ook wel een deel hoor 
ik ben van plan om nu de skill gathering te gaan trainen maar krijg je daar nou meer of betere drps van?
ik ben van plan om nu de skill gathering te gaan trainen maar krijg je daar nou meer of betere drps van?
Meer items. Als je de drop oppakt heb je kans dat het meer dan een is. het meeste wat ik tot nu heb gehad is (6).Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:04:
Verwijderd
Ik champcardinal808 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:11:
[...]
Meer items. Als je de drop oppakt heb je kans dat het meer dan een is. het meeste wat ik tot nu heb gehad is (6).
Verwijderd
cool geld zeker niet voor Eq?
anders heb je straks 5 van die schoennen ofzo tegelijk
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 13:18 ]
Verwijderd
Nee dit geld niet voor EQ zo ver ik weet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:18:
cool geld zeker niet voor Eq?
Zou wel cool zijn mak je in 1 keer 5 uniek wapons op
Zou dat niet komen doordat je in party zit met een iemand met gather skill?Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:15:
[...]
Ik champheb wel meer als (6) gehad, pak vaak wolffure(zo iets) 7 tot 10 keer tegelijk op.
Ik had net Leg Bone ( 8 ) binnen gehaalt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:04:
Waren dat alle drops maar.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zat ik met ze 2je een auqa king aan te vallen ga ik net dood en hij na mij.
HAAAAAAAAAAAAA
Had zelf iets van 60-70% gekillt er van.
Dit is echt niet leuk.
[ Voor 39% gewijzigd door Calamor op 19-04-2005 14:05 ]
Verwijderd
nee hanHaan schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:52:
[...]
Zou dat niet komen doordat je in party zit met een iemand met gather skill?Anders krijg je volgens mij max (5) per keer hoor.
Zat niet met jou of andere dealers in party, ik was solo
er is alweer een nieuwe versie van exceeded helper.
zal hem wel een keer posten.
Gaat ie nu ook gewoon alle channels af? Lijkt me de kans van succes groter.lasharor schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:25:
De tracker is trouwens even niet te bereiken vanwege een Kernel upgrade... over een half uurtje hoort ie het weer te doen.
[DONE]
[DONE]
[ Voor 7% gewijzigd door AirX op 19-04-2005 16:45 ]
Temple is echt te gek.
We hadden een party met drie mensen en het ging redelijk, die drops daar zijn echt te gek.
Daar ga ik een aan heleboel geld verdienen. Nou maar hopen dat ik er vaak naartoe kan met een party.
Gister nog Clmann gezien in CF. Vette skil, dat onzichtbaar worden, maar jammer dat ik je gem nog kon zien.
Edit: Ik heb nu ook mijn second job af, ben lekker bourgeose geworden
We hadden een party met drie mensen en het ging redelijk, die drops daar zijn echt te gek.
Daar ga ik een aan heleboel geld verdienen. Nou maar hopen dat ik er vaak naartoe kan met een party.
Gister nog Clmann gezien in CF. Vette skil, dat onzichtbaar worden, maar jammer dat ik je gem nog kon zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Meatbag op 19-04-2005 16:16 ]
Verwijderd
klopt, we hebben nu 15 members in lot dus hebben we 5 lege plekken, ik verwacht dat level 65 binnen een week level 70 wordt , dan is het een probleemcardinal808 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:34:
[...]
[...]
Ik ben benieuwd wat het nut is van mensen onder de level 70 te recruiten. Tijdje terug hebben jullie namelijk al aangegeven dat jullie alleen maar level 70/80/90 mensen aannemen. Nu de clan kennelijk een leegloop beleefd hebben jullie maar weer het level verlaagd
Ik blijf voorlopig een hele tijd in de Order zitten. Gisteren ook weer een leuke party in B2. Als level 65 mag joinen ben ik benieuwd met wie die in de Legion kan partyen, aangezien iedereen daar veel hoger is, of niet meer speelt
Gemiddelde level van Legion ligt op Level 85, dus dat schiet niet op voor een level 65
Verwijderd
wachtmaar tot dat je in b2 terecht komtDubst4r schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:15:
Temple is echt te gek.
Verwijderd
Daar moet je ook wel heen wil je geld verdienen, want fe en cu is geen ruk meer waard, 8k en 13k zijn de verkoop prijzen nu.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:21:
[...]
wachtmaar tot dat je in b2 terecht komt, daar krijg je Pb's en bluehearts
, maar daar zijn de mobs een beetje te sterk
Ik zit in T3 nu want T2 is veel te makkelijk nu, alles licht blauw daar nu
Lekkere hg en na drops joh
Maar T3 is verre van makkelijk...
Nou.. ben toch blij dat ik met me dealer toch die warriors zo hoog heb (lvl 5). Dat helpt echt wel bij die guardion tree
. Vooral met al die ventjes deromheen...
Wat een idoote quest eigenlijk
Wat een idoote quest eigenlijk
[ Voor 12% gewijzigd door William/Ax3 op 19-04-2005 19:46 ]
Verwijderd
Wat zijn de prijzen van low essence en essence idioot gestegen zeg, 12k voor een essence 
Ik wou mn pirate chest refinen naar 2 maar dat laat ik maar ff zitten

Ik wou mn pirate chest refinen naar 2 maar dat laat ik maar ff zitten

Verwijderd
Wat is er dan zo nieuw aan?lasharor schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:25:
Ik vind mijn eigen versie nog steeds beter dan diegene die momenteel circuleren.
Verwijderd
ik kan om de een of andere vage reden niet meer op Rose komen, elke keer als ik m'n character heb gekozen en op start druk dan zegt ie server disconnected. zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?
Klopt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:21:
ik kan om de een of andere vage reden niet meer op Rose komen, elke keer als ik m'n character heb gekozen en op start druk dan zegt ie server disconnected. zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?
Volgensmij hangt de hele server momenteel. Mensen van mijn clan zijn nog wel ingame en kunnen zich niet bewegen. Het is gewoon afwachten geblazen.
Heb er ook last van...Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:21:
Mooi excuus om een keer op normale tijd in het bedje te duiken....
Kon net wel naar server 3 terug connecten...en toen deed chat het weer niet.... Dan maar niet..
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Geld probleem?
Ben nu lvl 38 met me dealer en heeft vandaag de 0,5M door broken 558334 om precies te zijn.

Cricker Chest met 3 str en 15 att wel een dodge rate van 12.
Misschien had ik nog meer winst kunnen maken maar ik vond 200K wel een leuk bedrag.
Dan kom ik over de 0,5M
Ben nu lvl 38 met me dealer en heeft vandaag de 0,5M door broken 558334 om precies te zijn.
Kan ook gewoon in lake( boven Junon Polis ) moet je wel een goede drop hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:25:
[...]
Daar moet je ook wel heen wil je geld verdienen, want fe en cu is geen ruk meer waard, 8k en 13k zijn de verkoop prijzen nu.
Ik zit in T3 nu want T2 is veel te makkelijk nu, alles licht blauw daar nu
Lekkere hg en na drops joh
Maar T3 is verre van makkelijk...
Misschien had ik nog meer winst kunnen maken maar ik vond 200K wel een leuk bedrag.
Dan kom ik over de 0,5M
Zo, ben nu lvl 40
Gaat best hard zo, over 2 levels mn nieuwe slotted Staff en over 5 levels mn Little Angel Wings met Int. +4 en max mp 15. Ik hoop begin volgende week lvl 50 te halen, zie nu alweer tegen die Cart Quest op. Kan wel Cart van mn andere Character overnemen, dus mn union points, ik heb er al 55, gaan naar de Dark Senior Look. En over geld gesproken: ik heb nu 890k
Het heeft alleen nog geen zin om mooie Angel Wings te kopen, dat duurt helaas nog wel even en waarschijnlijk worden ze wel wat goedkoper. Heeft iemand nog een suggestie om te hunten op andere beesten dan Moldies en Porkies? Het begint een beetje saai te worden, hoewel ze wel een redelijke exp. geven. Aqua Kings spawnen te weinig om echt goed op te levellen, en helaas zijn mn favorieten: (Hunter) Clownes nog te sterk voor me
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Ja overal kan het maar moet je wel een goede drop hebben jaCalamor schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:17:
Geld probleem?![]()
Ben nu lvl 38 met me dealer en heeft vandaag de 0,5M door broken 558334 om precies te zijn.![]()
![]()
[...]
Kan ook gewoon in lake( boven Junon Polis ) moet je wel een goede drop hebben.
Dan kom ik over de 0,5M
Maar in temple kun je gewoon goed verdienen, aangezien lisent altijd verkoopt, en er komt geen geluksfactor aan te pas
Btw voor je 3/15 had je makkelijk 800k kunnen vangen, zie ze daar vaak zat voor verkopen, waarschijnlijk zie je je vest terug op 7hearts als ze hem zelf niet gebruiken.
Zelf zit ik op 14 mil nu, gain een 1 mil per dag, hoef ik niet veel voor te doen, en het begint echt saai te worden

Zit gewoon een beetje naar de lvl 120 outfit toe te lvl'en, ik kan makkelijk 3 g7's bouwen, ik zou alle equip kunnen kopen die ik nodig heb voor lvl 120 als ik het maar vond, en voor de rest is het echt saai
Maar binnenkort nieuwe planet, eerst nieuwe map volgende patch, en dan was het zeer waarschijnlijk in de patch daarna 3rd planet hoorde ik die het van een gm had
Ze zijn nu bezig met de mobs aan het scalen en bugs aan het wegwerken, en eerste echte screenshots zouden ook zeer binnenkort worden vrijgegeven, dus ik ben benieuwd
Als ik een beter pak vind ga de mijne ook in de verkoop.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:58:
[...]
Ja overal kan het maar moet je wel een goede drop hebben ja
Maar in temple kun je gewoon goed verdienen, aangezien lisent altijd verkoopt, en er komt geen geluksfactor aan te pas
Btw voor je 3/15 had je makkelijk 800k kunnen vangen, zie ze daar vaak zat voor verkopen, waarschijnlijk zie je je vest terug op 7hearts als ze hem zelf niet gebruiken.
Zelf zit ik op 14 mil nu, gain een 1 mil per dag, hoef ik niet veel voor te doen, en het begint echt saai te worden
Zit gewoon een beetje naar de lvl 120 outfit toe te lvl'en, ik kan makkelijk 3 g7's bouwen, ik zou alle equip kunnen kopen die ik nodig heb voor lvl 120 als ik het maar vond, en voor de rest is het echt saai
Maar binnenkort nieuwe planet, eerst nieuwe map volgende patch, en dan was het zeer waarschijnlijk in de patch daarna 3rd planet hoorde ik die het van een gm had
Ze zijn nu bezig met de mobs aan het scalen en bugs aan het wegwerken, en eerste echte screenshots zouden ook zeer binnenkort worden vrijgegeven, dus ik ben benieuwd
Heb zelf een Elven Yellow Shirt met 2 con 15 att alleen de dodge rate is laag 11 maar.
Verwijderd
Nieuwe map?Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:58:
[...]
Heb je daar wat meer info over?:P
Ben benieuwd wat voor lvl je moet zijn voor de 3e planeet, ben nu 77 en wil daar toch wel een kijkje nemen zonder loei hard dood te gaan
Nieuwe map???
Zou dan die desert of dead person eindelijk komen dan??
We zien wel.
Gisteren weer een lekker dagje gehad.
Was weer nuttig. Ben 3 lvls gestegen.
(kan voorlopig toch niet beginnen aan WorldofWarcraft)
Zou dan die desert of dead person eindelijk komen dan??
We zien wel.
Gisteren weer een lekker dagje gehad.
Was weer nuttig. Ben 3 lvls gestegen.
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 20-04-2005 09:35 ]
Scarabee's en Guardian Trees. Zeker met de skill Wind Storm gaat dat heel hardSaryon schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:41:
Heeft iemand nog een suggestie om te hunten op andere beesten dan Moldies en Porkies? Het begint een beetje saai te worden, hoewel ze wel een redelijke exp. geven. Aqua Kings spawnen te weinig om echt goed op te levellen, en helaas zijn mn favorieten: (Hunter) Clownes nog te sterk voor me
En dat scheelt een hoop! Ik heb sinds afgelopen weekend wel WoW binnen (en had al een gamecard), maar ik heb heel ROSE niet meer aangeraakt eigenlijk...Rakkerzero schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:18:

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
OkkE schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:07:
[...]
En dat scheelt een hoop! Ik heb sinds afgelopen weekend wel WoW binnen (en had al een gamecard), maar ik heb heel ROSE niet meer aangeraakt eigenlijk...
offtopic:
Ik heb nog geen geld voor een gamecard
Over 10 daagjes pas.
Het spel heb ik dus al wel binnen.
Ik heb nog geen geld voor een gamecard
Over 10 daagjes pas.
Het spel heb ik dus al wel binnen.
Ik overweeg ook serieus om WoW aan te schaffen. Lijkt me zo'n geweldig spel
Heeft iemand nog wat argumenten voor/tegen WoW (en dan ook vooral tov Rose)
Damn, ik weet niet of mijn skillstats wel goed zijn voor een offensive Knight.
Ik heb een topic aangemaakt op 7hearts forum. Hopelijk dat daar me iemand helpt, of van hier
Anders ga ik gewoon voor Champ.
Ik heb een topic aangemaakt op 7hearts forum. Hopelijk dat daar me iemand helpt, of van hier
Anders ga ik gewoon voor Champ.
Daar zal je snel genoeg achter komen, daarnaast even wat mensen wakker schudden, dit is namelijk niet het WoW topic, maar dei voor Rose. Troubles met gamecards etc kan je denk ik beter daar bespreken.AirX schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:12:
Ik overweeg ook serieus om WoW aan te schaffen. Lijkt me zo'n geweldig spelHeeft iemand nog wat argumenten voor/tegen WoW (en dan ook vooral tov Rose)
Gelukkig heb je voor Rose nog geen gamecard nodig en dat wou ik zo houden
eyy mensen.
hier de dingen die nieuw zijn in exceeded helper 6.0 (wel engels)
Compatible with:
800x600 (*32 fullscreen/windowed mode)
1024x768 (*32 fullscreen/windowed mode)
1152x864 (*32 fullscreen/windowed mode)
1280x768 (*32 fullscreen/windowed mode)
1280x960 (*32 fullscreen/windowed mode)
1280x1024 (*32 fullscreen/windowed mode)
1600x1200 (*32 fullscreen/windowed mode)
*windowed only works on standard Windows XP skin
Update:
-windowed mode
-speed control [Slow/Fast/Nitro]
-GUI
-in GUI channel select
-automatic selection of first available channel
-login cycle tweaked
-new icon
-automatic program close when connected to channel [possible bug; didn't test]
Possible future updates:
-16 bit
je kan het gewoon via de first post downloaden (kep de naam hetzelfde gemaakt als de oude dus die werkt nu gewoon)
hier de dingen die nieuw zijn in exceeded helper 6.0 (wel engels)
Compatible with:
800x600 (*32 fullscreen/windowed mode)
1024x768 (*32 fullscreen/windowed mode)
1152x864 (*32 fullscreen/windowed mode)
1280x768 (*32 fullscreen/windowed mode)
1280x960 (*32 fullscreen/windowed mode)
1280x1024 (*32 fullscreen/windowed mode)
1600x1200 (*32 fullscreen/windowed mode)
*windowed only works on standard Windows XP skin
Update:
-windowed mode
-speed control [Slow/Fast/Nitro]
-GUI
-in GUI channel select
-automatic selection of first available channel
-login cycle tweaked
-new icon
-automatic program close when connected to channel [possible bug; didn't test]
Possible future updates:
-16 bit
je kan het gewoon via de first post downloaden (kep de naam hetzelfde gemaakt als de oude dus die werkt nu gewoon)
Als je een nieuwe ulr maakt wil ik hem wel gewoon in de TS zetten. Hebben we tenminste ook nog een versie lijst aangezien kennelijk een aantal mensen oudere versies prefereren.lasharor schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:24:
eyy mensen.
[...]
Het was namelijk mogelijk met de oude versie om het al te starten en dan het spel te starten, er zijn namelijk een aantal mensen die alt-tab niet kunnen gebruiken wegens het gammele geheugen gebruik van Rose. (resultaat BSOD).
Daarom lijkt me het handiger dat de oude versie er ook tussen komt te staan.
[ Voor 27% gewijzigd door Cardinal op 20-04-2005 14:38 ]
hmm ok
upload die wel met de naam exceedhelper v5.exe
en van de nieuwe verander ik de naam in exceedhelper v6.exe
zie dat jij het al hebt geupload
upload die wel met de naam exceedhelper v5.exe
en van de nieuwe verander ik de naam in exceedhelper v6.exe
zie dat jij het al hebt geupload
spoiler:
snapt iemand die run glich
[ Voor 67% gewijzigd door lasharor op 20-04-2005 14:46 ]
ExceedHelper v5 en ExceedHelper v6 staan op dit moment in de TS. Ik heb ze zelf even gehost. Mocht er een nieuwe file komen dan laat ik dat wel weten, maar ben jij ook de gene die dit bestand maakt?lasharor schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:43:
hmm ok
upload die wel met de naam exceedhelper.exe
nop.
ik wil de site hier niet geven. omdat daar ook hacks bij staan....
Is dat niet gewoon GamerzPlanet ? Staat namelijk in de Exceedhelper zelflasharor schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:47:
nop.
Ook al is dit niet het WoW topic, het gaat ook wel deels over Rose, vandaar toch hier mijn antwoord.AirX schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:12:
Ik overweeg ook serieus om WoW aan te schaffen. Lijkt me zo'n geweldig spelHeeft iemand nog wat argumenten voor/tegen WoW (en dan ook vooral tov Rose)
Ik heb eerst Rose gespeeld, en vond het een erg leuk spel. Toen over gestapt, ik speel WoW nog maar een paar dagen, dus hou dat in gedachten. Hier mijn lijstje met plus en min.
Rose:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| + Gratis + Komen nog steeds werelden bij + Je kunt tot meer als level 120 - Nog wat buggy - Slechte engelse vertalingen - Overvolle servers - Kinderachtige sfeer (kan ook pluspunt zijn) |
World of Warcraft:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| + Vrij stabiel allemaal + Zelfde mooie sfeer als vorige delen + Veel verschillende character opties + Servers zitten bijna nooit vol - Betaald (13,- per maand) - Max level is 60 - Imo iets lastiger |
Natuurlijk heeft iedereen er zijn eigen mening over.. maar persoonlijk vind ik WoW toch wat leuker. Misschien ook omdat ik al fan was vanaf Warcraft 1.
Verwijderd
Ik heb er niet meer info over, helaas.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 00:39:
[...]
Nieuwe map?
Heb je daar wat meer info over?:P
Ben benieuwd wat voor lvl je moet zijn voor de 3e planeet, ben nu 77 en wil daar toch wel een kijkje nemen zonder loei hard dood te gaan
Wat ik wel weet is dat ze de 3de planeet of vanaf een bepaald low lvl wilden maken om junon een beetje te ontlasten (zou dikke pech zijn voor de high lvl's) of vanaf lvl 120.
Iig het enige wat er toen echt uit kwam is dat de 3de planeet veel verder klaar is dan we dachten en binnen een paar patched geplanned stond, ik hoop maar dat ze dat ook doen want dan kan ik mooi doorlvl'en nu
Verwijderd
Ik hoop dat ze het een beetje mixen, bijvoorbeeld het oosten mobs van lvl 25 tot 80 ofzow en het westen lvl 80 tot 150.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:25:
[...]
Ik heb er niet meer info over, helaas.
Wat ik wel weet is dat ze de 3de planeet of vanaf een bepaald low lvl wilden maken om junon een beetje te ontlasten (zou dikke pech zijn voor de high lvl's) of vanaf lvl 120.
Iig het enige wat er toen echt uit kwam is dat de 3de planeet veel verder klaar is dan we dachten en binnen een paar patched geplanned stond, ik hoop maar dat ze dat ook doen want dan kan ik mooi doorlvl'en nu
Zo niet is het mooi kut voor de lvl 100+ lui, jij bent toch ook 100+, zijn dan alle mobs niet gewoon grijs ?:P
Verwijderd
Ik vind persoonlijk R.O.S.E leuker maar daar speelt geld een belangrijke rol inAirX schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:12:
Ik heb tegenwoordig wijning tijd om te spelen maar dat komt nog wel als t schooljaar is afgelopen want ik moet op dit moment veel schoolwerk doen....nu eigenlijk ook maar ik dacht laat ik ff snel een berichtje plaatsen...
ik ga die exeeded helper V6.0 ff aan me vriend geven want de vorige versies werkte niet bij hem -_-
straks thuis ff rondkijken of ik een goede plek kan vinden want de laatste tijd loop ik maar een beetje te kloten.
ik had gister ook weer problemen met me internet, dat viel telkens uit (ik werd eg gestoord).
zat ik er na een uur weer in en dan valt me internet weer uit.. OMG
tis me ook opgevallen dat mensen heel aardig doen, veel aardiger als bij andere spellen, jullie denken vast van, komt er ook een achter maar ik wou t ff gezecht hebben
ik loop nu al een heel stuk te lullen en ik ga maar weer es verder met me werk
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 15:48 ]
Verwijderd
Vandaag 11x als het mee zit, dus jaVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:33:
[...]
Zo niet is het mooi kut voor de lvl 100+ lui, jij bent toch ook 100+, zijn dan alle mobs niet gewoon grijs ?:P
heb hetzelfde probleem, na precies 1 uur (+- 1 min) valt rose verbinding weg, inet blijft lope maar rose kapt derbij met een server d/c... heb ik al weken..Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:43:
[...]
ik had gister ook weer problemen met me internet, dat viel telkens uit (ik werd eg gestoord).
zat ik er na een uur weer in en dan valt me internet weer uit.. OMG
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik hoop dat de 3e planeet dus echt wel een combi is van lage levels en hoge levels.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:25:
Ik heb er niet meer info over, helaas.
Aangezien de planeet erg tropisch is ingesteld. dacht ik aan een eiland waarvan de buitenrand van het eiland bijv. low lvl is en binnen high lvl.
Verder zijn er strax (als spel klaar is) nog genoeg planeten voor high lvls.
Tja daar ben ik ook benieuwd naar.. Als je daarlijk echt al lvl 80+ moet zijn voor de 3e planeet.. Wat moet je dan zijn voor de laatste?? 500+?? Jemig dan mogen we nog wel ff.. Zeker als het levelen steeds langer en langer duurt.. Wordt 10 jaren plan dan ofzo...Rakkerzero schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:41:
[...]
Ik hoop dat de 3e planeet dus echt wel een combi is van lage levels en hoge levels.
Aangezien de planeet erg tropisch is ingesteld. dacht ik aan een eiland waarvan de buitenrand van het eiland bijv. low lvl is en binnen high lvl.
Verder zijn er strax (als spel klaar is) nog genoeg planeten voor high lvls.
Verwijderd
Ik hoop dat de nieuwe planeet, n ider geval voor lvl 75+ is.... kan niet w8en om mijn 2e character uit te testen.... op wat sterkere beesten
Als dan het spel ook zo lang te proberen is vind ik het niet ergWilliam/Ax3 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:46:
[...]
Tja daar ben ik ook benieuwd naar.. Als je daarlijk echt al lvl 80+ moet zijn voor de 3e planeet.. Wat moet je dan zijn voor de laatste?? 500+?? Jemig dan mogen we nog wel ff.. Zeker als het levelen steeds langer en langer duurt.. Wordt 10 jaren plan dan ofzo...
Verwijderd
Welk lvl zou de 'eindbaas' van de 7e planeet hebben?
Zoals master goblin op de 1e en de astarot king op luna?
Ik gok rond de 300/400
Ik hoop dat ze wel wat grotere beesten er in gooien, zeg maar 4 keer zo groot als een mammoth
Zoals master goblin op de 1e en de astarot king op luna?
Ik gok rond de 300/400
Ik hoop dat ze wel wat grotere beesten er in gooien, zeg maar 4 keer zo groot als een mammoth
Luna is ook pas goed solo te doen als je lvl 75+ bent (*%@@$ slags..) misschien dat de derde ook zo is. En dan met gebieden waar 14x en hoger ook nog moeite heeft
Maar we zullen wel zien als het zover is (over een week of 2 als we ispierings mogen geloven).
@Hymn: ik zat toevallig vanmiddag toe te kijken hoe een paar 12x gasten zo'n astaroth aanvielen. Redelijk ziek, zo'n tirwin daar deed 1 aanval op mij in m'n kart, meteen 700 damage
Snel maar weggegaan daar..
Hier nog een plaatje van mij en m'n grote vriend (en m'n nieuwe wapen).
Maar we zullen wel zien als het zover is (over een week of 2 als we ispierings mogen geloven).
@Hymn: ik zat toevallig vanmiddag toe te kijken hoe een paar 12x gasten zo'n astaroth aanvielen. Redelijk ziek, zo'n tirwin daar deed 1 aanval op mij in m'n kart, meteen 700 damage
Hier nog een plaatje van mij en m'n grote vriend (en m'n nieuwe wapen).

[ Voor 40% gewijzigd door Haan op 20-04-2005 20:38 ]
Dit topic is gesloten.