Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ziet er goed uit.Rakkerzero schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:36:
ja idd. Ik zit weer met mn neus te kijken
Hier nog wat screens van eldeon
http://www.7hearts.net/fo...opic=25360&hl=eldeon&st=0
Junion vind ik veel te kiddy en luna is alles zo wit en beetje het zelfde,
De 3de planeet ziet er een stuk serieuser uit, lekker veel kleur (niet alleen wit als lune) en niet van die zielige monsters, teminste echte beesten waar je iets van hebt WOW....
Want springende bonen en en blaatjes schieten de bomen vond ik toch wat kinderlijk.
Lijkt erg de goede kant op te gaan
thx fnf voor het helpe met de cmgs
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd

Kijk een welke Job je hier voor moet hebben

PS Beste pic ooit

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:42 ]
Verwijderd
6 clan mates hebben ze, en er zijn er maar 10 in game op moment.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:27:
[...]
zie screenie...
"Wearing condition: lvl 125"
edit: thoth was me voor
Verwijderd
Iedere keer gaat de client een patch(120) downloaden en dan gaat het fout.
Ik heb al geprobeerd alel sop nieuw te installeren maar ook dat werkt niet.
heeft iemand een ideetje?
Verwijderd
volgens mij geeft hij gewoon zoon windows error bij het updaten toch ???Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:47:
Ik snap er eigenlijk niets van, ik weet niet of ik de enige ben maar kan al 2 dagen niet inloggen.
Iedere keer gaat de client een patch(120) downloaden en dan gaat het fout.
Ik heb al geprobeerd alel sop nieuw te installeren maar ook dat werkt niet.
heeft iemand een ideetje?
Dit hebben een boel mensen gewoon vaak proberen hij doet steets een stukje, gaat steets verder waar hij is vats gelopen dus uiteindelijk komt het er wel.
Verwijderd
ik weet het niet heb nu de update met een andere pc gedownload en die er op gezet en dat werkt wel.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:14:
[...]
volgens mij geeft hij gewoon zoon windows error bij het updaten toch ???
Dit hebben een boel mensen gewoon vaak proberen hij doet steets een stukje, gaat steets verder waar hij is vats gelopen dus uiteindelijk komt het er wel.
toch bedankt
Huh, third job.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:39:
[afbeelding]
Kijk een welke Job je hier voor moet hebben
Kan dat dan ook nog???
Welke jobs heb je dan nog eigenlijk?
LOL,PS Beste pic ooit
[afbeelding]
Die is grappig.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 15-04-2005 16:55 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
np4th schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:21:
yay, heb zojuist een cart gekocht, echt leuk
thx FnF voor het helpe met de cmgs
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bedankt 4th, ik las net op een forum dat de planeet Edeon eerst op KRose wordt geïmplementeerd en dan op de andere.
[ Voor 18% gewijzigd door PhoenixT op 15-04-2005 19:54 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
JRose is japanese rose
IRose is international rose

Iemand een tip waar die krengen wel of het beste te vinden zijn??
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Daar kom je dr in om ....
Helaas zitten daar ook grunters .....
Of gewoon voor JunonWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:25:
Arghh dis erg.. Ben nu dus lid van die Parralles union... Moet je van die Coal mine moldy's gaan mollen.. Kom ze bijna niet tegen.. Arghh![]()
![]()
![]()
![]()
overal waar je kijkt moldy moldy moldy Captian moldy gold mine moldy.. Bijna never nooit Coalmine moldy's in Lake of Anima..
Ten zuiden van de ingang naar Forest of wisdom in lake of anima spawnen er ook aardig wat.William/Ax3 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:25:
Arghh dis erg.. Ben nu dus lid van die Parralles union... Moet je van die Coal mine moldy's gaan mollen.. Kom ze bijna niet tegen.. Arghh![]()
![]()
![]()
![]()
overal waar je kijkt moldy moldy moldy Captian moldy gold mine moldy.. Bijna never nooit Coalmine moldy's in Lake of Anima..
Daar zou je eventueel ook kunnen gaan.

Ben wel van level 60 naar level 62 gegaan. Heb een mooie Dark Shadow Staff met slot gevonden en ben helemaal klaar voor level 64. Kom maar op
Hebben ze een afkick cursus voor ROSE, misschien wel een idee

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 15-04-2005 23:31 ]
Das lang geleden. Maarja ik moet ook kiezen uit zoveel leuke spellen. Counterstrike, Gunbound of ROSE.
Lang verhaal kort:
We wilden graag een clan, en die hebben we nu ook (al weer een tijdje).
Het leukste leek ons de clanfields waar je tegen grote groepen monsters kan vechten zonder dat je veel mensen om je heen hebt die gaan lopen KS-en. Uiteraard is het logisch dat er regelmatig mensen een graantje mee pikken, grote groep en je kan niet alle besten te gelijk aan niet waar.
Nu gebeurde het een aantal keer dat we zomaar genadeloos aangevallen werden door mensen van level >20. Dat redden we dus niet...
Dat gebeurde 1keer toen clmann ons zag (en ik om hulp heb gevraagt en gekregen, heel er bedankt nog):

Daar sta ik veilig achter mijn steun en toeverlaat
Nu overkwam het ons vanavond weer, we staan op ongeveer de zelfde plek een een grunter guardian spawnt. 1 gast vliegt er op af... wij denken (hoogste level 55) wij kunnen wel wat spookjes en beestjes pakken buiten die groep.
Worden we uitgemaakt voor KS-er en helemaal afgemaakt door die clan.
Leuk detail was dat er een 3tal gasten aan kwamen van een clan en die konden mee doen, werdt wel gedreigt maar verder: niets.
Mijn vraag is dan ook: is dat normaal? iemand claimt gewoon die groep met beesten en dan moet ik maar kijken wat ik doe? Of moet ik gewoon alles opgeven (werk, vriendin, huis, etc.) en zorgen dat ik zo hoog ben dat ze bang van me zijn?
Graag jullie ideeën hierover... Als het normaal is dan zal ik me aanpassen, echter omdat clmann ook zei dat het onzin was... vraag ik het hier nog een keertje...
McLaren \o/
Ikzelf nog niet op Clanfield geweest maar als ze daarvoor je hele clan afslachten vind ik wel triestRobber schreef op zaterdag 16 april 2005 @02:13:Mijn vraag is dan ook: is dat normaal? iemand claimt gewoon die groep met beesten en dan moet ik maar kijken wat ik doe? Of moet ik gewoon alles opgeven (werk, vriendin, huis, etc.) en zorgen dat ik zo hoog ben dat ze bang van me zijn?
Had van8 meegedaan aan een Union Battle en daar kun je elkaar afslachten ja, damn wat zijn die muses irri
* Psychoot

Verwijderd
Echt slecht systeem die Clanfield.
Ik ben er nog niet geweest, maar mij lijkt het erg leukVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 08:27:
Ik ben ook op Clanfield geweest (zit nu tijdelijk in een clan :-D) en daar was er zo'n muze en die freezed mij voor 5 seconden, je kan dan totaal niets doen. Ze komen met een hele groep dan je clan doden.
Echt slecht systeem die Clanfield.
[ Voor 10% gewijzigd door AirX op 16-04-2005 09:36 ]
Het helpt wel heel erg als je niet zomaar begint te killen, maar het eerst even vraagt als er al iemand bezig is, dan is het meestal geen probleem als je een paar beesten van zo'n spawn pakt.
[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 16-04-2005 10:32 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Aha, maar ik heb het dus over de hele groep beesten... Allemaal?? Dus niet helpen met slaan op 1 beest, nee er stonden er een stuk of 15... en wij deden er 3 die uit de groep stonden zeg maar...Haan schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 09:53:
Ik vind het zelf ook heel vervelend als ik bezig ben met een spawn op claneiland en dan komt er iemand zomaar mij 'meehelpen' en daar zal ik dan ook zeker wat van zeggen. Het heeft denk ik een beetje te maken met het feit dat er al zo weinig spawnt daar.
Het helpt wel heel erg als je niet zomaar begint te killen, maar het eerst even vraagt als er al iemand bezig is.
Waar niemand in de buurt was... is dat ook al KS-en daar? (heej ik KS namelijk niet, je kan het niet altijd tegen gaan, maar dan loop ik na die klappen weg). Dat vraag ik me af hóór of dat KS-en is!
Maar daarom vraag ik het hier, jij vind van wel dus?
Als dat inderdaad gangbaar is dan weet ik dat en zal ik me (zullen we ons) aanpassen.
[ Voor 6% gewijzigd door Robber op 16-04-2005 10:30 ]
McLaren \o/
Ik ben ook een paar keer op clan eiland geweest en dat soort problemen niet echt gehad.Robber schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:30:
[...]
Aha, maar ik heb het dus over de hele groep beesten... Allemaal?? Dus niet helpen met slaan op 1 beest, nee er stonden er een stuk of 15... en wij deden er 3 die uit de groep stonden zeg maar...
Waar niemand in de buurt was... is dat ook al KS-en daar? (heej ik KS namelijk niet, je kan het niet altijd tegen gaan, maar dan loop ik na die klappen weg). Dat vraag ik me af hóór of dat KS-en is!
Maar daarom vraag ik het hier, jij vind van wel dus?
Als dat inderdaad gangbaar is dan weet ik dat en zal ik me (zullen we ons) aanpassen.
Ik vind dan ook lame van die clan dat ze jullie gewoon afmaken. Maar het beste is voor dat je de andere spawns gaat mollen gewoon ff vragen. Ik heb tot nu toe nog geen nee gehoord. Maar voor sommige mensen is het idd gangbaar om gelijk aan te gaan valllen. Moet je gewoon rekening meehouden op clanfield.
Level 20 is te halen in een dag, gewoon keihard doorbeukenVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:15:
lol ik ben al blij als ik vandaag lvl 20 word![]()
Kep geen id hoe jullie zo hoog komen
..En als je dat een heeele tijd volhoudt, wordt je vanzelf steeds hoger level
Verwijderd
Kan iemand me uitlegge hoe ik kan craften?
Je moet de craftskills kopen @ Zan of Junon.Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:04:
Dit is de 2de dag dat k t speel -_- maar t bevalt me goed, jaloers op al dat geld van jullie
Kan iemand me uitlegge hoe ik kan craften?
Verwijderd
Verwijderd
1: onwijze kut drops meestal, laten ze een 'boss' achtig beest bronze droppen.. wtf?
2: pickup systeem helemaal fucked, ik beuk tot 2 keer toe de wormdragon voor 40% alleen neer, beestje dropt beide keren een devil wing, ik helemaal blij maar toen ik hem wou oppakken pakte iemand anders hem op. En dat twee keer (!). Oooo wat heb ik die kerel verrot gescholden
Word je helemaal naar en depressief van

Maar gelukkig ben ik bijna 75 en ga ik lekker naar luna en snel rijk worden
Hopen dat daar de hoeveelheid ks'ers minder is, gorge is gewoon 1 massaal ks feest geworden

Verwijderd
Er wordt op Luna niet tot nauwelijks ge ks'ed, behalve in temple, das een ervaring apart...Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:54:
Man wat is die wormdragon frustrerend en onwijs bugged.
1: onwijze kut drops meestal, laten ze een 'boss' achtig beest bronze droppen.. wtf?
2: pickup systeem helemaal fucked, ik beuk tot 2 keer toe de wormdragon voor 40% alleen neer, beestje dropt beide keren een devil wing, ik helemaal blij maar toen ik hem wou oppakken pakte iemand anders hem op. En dat twee keer (!). Oooo wat heb ik die kerel verrot gescholden![]()
Word je helemaal naar en depressief van
Maar gelukkig ben ik bijna 75 en ga ik lekker naar luna en snel rijk worden
Hopen dat daar de hoeveelheid ks'ers minder is, gorge is gewoon 1 massaal ks feest geworden
1) exceed helper opstarten
2) Rose opstarten
3) inloggen
4) channel selecteren
5) alt tab -> OK bij exceed helper
6) alt tab Rose
7) programma beweegd mijn muis naar OK en vervolgens gebeurd er nix meer
Moet ik nu gewoon wachten of doe ik wat fout...
Net even getest maar het maakt niks uit als ik het op een andere resolutie doe of windowed draait
Software / systeem:
Windows XP SP 2
Intel PIV 3.06 GHz
P4P800 SE
512 Mb RAM
Gainward GS 6800 @ 6800 GT
SB Live 1024
3Com Ehterlink XL
Resolutie 1280 * 1024 Full screen
[ Voor 14% gewijzigd door Kickasz op 16-04-2005 18:32 ]
Verwijderd
Die vallen toch dood neer dus boeien, en die krijgen maybe maar 100 xp ofzo anders XDBrummetje schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:17:
Mammoth word anders wel gekst hoor door al die noobs
zet het maar op 1024/768 fullscreen dan werktie wel.Kickasz schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:18:
Ik heb toestraks even de exceed helper geprobeerd, maar heb 't idee dat ie totaal niet werkt bij mij. Ik doe wat er staat en vervolgens zie ik dan 1x in beeld Server Exceed OK en vervolgens gebeurd er niks meer...
1) exceed helper opstarten
2) Rose opstarten
3) inloggen
4) channel selecteren
5) alt tab -> OK bij exceed helper
6) alt tab Rose
7) programma beweegd mijn muis naar OK en vervolgens gebeurd er nix meer![]()
Moet ik nu gewoon wachten of doe ik wat fout...![]()
edit:
Net even getest maar het maakt niks uit als ik het op een andere resolutie doe of windowed draait![]()
![]()
Software / systeem:
Windows XP SP 2
Intel PIV 3.06 GHz
P4P800 SE
512 Mb RAM
Gainward GS 6800 @ 6800 GT
SB Live 1024
3Com Ehterlink XL
Resolutie 1280 * 1024 Full screen
window werkt niet en andere res. ook niet
Ik wist het nog niet, maar het had volstaan om het in te vullen in die mooie site van Okke..FnF schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:37:
Voor de mensen die het nog niet wisten, mijn 2nd job wordt Champ.
Ik zit nu op lvl 20 (en met een lastige vriendin

[ Voor 4% gewijzigd door Kaaswagen op 17-04-2005 01:16 ]
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Voorlopig is nog geen Linux versie.Kaaswagen schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:34:
Misschien een beetje een domme/naab vraag, maar weet iemand al of dit nog voor linux gaat uitkomen? (Of mis ik hier nu een link op de site?)
Ik weet verder niet of die gaat komen,
Ga er van uit dat ie niet komt.
btw. je bent wel n00b. Je weet niet eens hoe je n00b schrijft

Verwijderd
Die Dodge van dat ding is wel lekker en het staat wel leuk..
Jep, alleen nog niet aan toegekomenHaan schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:43:
[...]
Ik wist het nog niet, maar het had volstaan om het in te vullen in die mooie site van Okke..
klaar.
"Stilte, een gat in het geluid...."
Verwijderd
daar heb ik 3 dagen over gedaankousje schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:47:
Ik heb eindelijk die sleutel gehaald van de woopy king na 2 uur wat een gedoe is dat zeg.
SGA is leuk ja, kan nie wachte tot 2de seizoen begint, heb hetzelfde probleem met andere series, moet nog tig afleveringe van alias, lost, numb3rs en babylon5 kijke maar kom der nie aan toeCalamor schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 22:36:
Ik wil graag rose spelen. Ik wil graag Stargate Atlantis kijken. Jammer dat je niet alles tegelijk kan.
[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 17-04-2005 12:35 ]
Verwijderd
Persoonlijk vind ik ze nog al duur. Als muse heb je misschien meer aan een mask dat 5% MP decrease en +int doet. Maar dodge is inderdaad ook wel leuk. Ik denk dat je persoonlijke smaak moet laten spreken. Ik ga puur voor stats (versus prijs), anderen gaan veel meer voor looks en maakt het niet uit wat iets kost.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 09:01:
Nog een Noob vraag...Heeft het zin om als Muse een Mask of Lie aan te schaffen
Die Dodge van dat ding is wel lekker en het staat wel leuk..
Zo loop ik bijvoorbeeld op lvl 51 nog steeds met fairy wings rond, want de mijne hebben 19 dodge en +2 int, en heb nog geen betere wings gevonden die ik aan kan, voor een redelijke prijs (edit: en het snelheidsverschil met bijv LA Wings (60 vs 50) merk je niets van).
Ik loop ook niet uren lang te zoeken naar goede equipment voor een goede prijs, dus kan best zijn dat het bestaat, als je maar lang genoeg zoekt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 12:55 ]
Euhm je mag mij gerust ook aan deze lijst toevoegen zenne XDPsychoot schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:02:
Woei deel 6 alweer, gaat rap
Het is trouwens handig de link up-te-daten van "Wie op GoT speelt er ROSE Online???"
Ik heet op Rose AriekeBE was nog een Champ van lvl73
Vraagje kan een artisian een LZ BS uitelkaar halen want ik heb namelijk een te lage dodge rate, maar zou graag men hearts eruit halen. Wie kan me hier mee helpen?
Dank op voorbaat.
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
Verwijderd
want ptnation shade 144 heeft me 25000 gescammed
heletijd zeuren dat ik in zijn clan moest kome ??
en blablabla
wat zou ik eraan kunne doen ?
aangeve bij rose gms, maar hoe da in ze werk gaat weet ik zo nie preciesVerwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:44:
wie kent de clan ptnation
want ptnation shade 144 heeft me 25000 gescammed![]()
en blablabla
je moet jezelf derbij zette, klik op aanmeldenArieke schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:38:
[...]
Euhm je mag mij gerust ook aan deze lijst toevoegen zenne XD
Ik heet op Rose AriekeBE was nog een Champ van lvl73
Vraagje kan een artisian een LZ BS uitelkaar halen want ik heb namelijk een te lage dodge rate, maar zou graag men hearts eruit halen. Wie kan me hier mee helpen?
Dank op voorbaat.
vec0, de clan PtNation heb ik wel eens zien rondlopen, lvl2 clan toch? En ik snap niet precies wat je bedoeld, hij heeft je voor 25k gescamd? Maar hoe ?
@DesertRaven, je zou een lijstje hier posten wat je allemaal nodig had voor de CastleGear, I'm waiting

Wat heeft ie gedaan dan?Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:44:
wie kent de clan ptnation
want ptnation shade 144 heeft me 25000 gescammed![]()
en blablabla
Je kan er niks aan doen, volgende keer beter opletten.
Eventueel op 7hearts posten, daar zijn topics om scammers in te melden, maar een screenshot zou dan wel handig zijn..
Verwijderd

heb alleen screenie van dat ie zijn master gaat halen *-)
denk niet dat het hard proof is

Verwijderd
Dus nu heb ik nog 'maar' 600k en een cart-frame teveel (had eerst een goedkope lowest level gekocht, maar daar konden dus geen betere parts aan, dus maar de beste NPC cart gekocht daarna. Deze raak ik nog wel snel kwijt tegen een mooie prijs denk ik)
Verwijderd
Heh. Leuke buffs in het eerste plaatje, party leaderHaan schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:04:
Even twee actie pics van party net:
Verwijderd
Hearts heb je nodig om spullen te refinen naar (3) als ik het goed heb. Goed bewaren die shit dusVerwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:19:
Kan iemand mij dat gedoe met die hearts uitleggen? waar kan je dat gebreuken en wat heb je eraan?
Ik heb net trouwens een 6/5 merchant vest gekocht
[ Voor 21% gewijzigd door Haan op 17-04-2005 17:31 ]
Een burgois kan dus die buy trick en die sell trick doen..
Maar aan de andere kant kan je met een Artisian leuke dingen craften en zo geld verdienen... Kan je daar niet veel meer mee verdienen eigenlijk??? Wat zijn jullie ideeen hierover??
"Krijg je van Quests veel meer EXP dan door gewoon wat creeps te slayen?"
Verwijderd

Verwijderd
Bij veel quests krijg je XP om die te voltooien (soms geld). Maar de meeste quests draaien om het 'slayen van creeps' (AirX schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:10:
Krijg je van Quests veel meer EXP dan door gewoon wat creeps te slayen?
Enige bezwaar is dat je 'verplicht' bepaalde mobs moet aanvallen, maar je kunt meestal de quests gewoon open zetten (er zijn maar een paar timed quests) en er dan zo lang over doen als je wilt. Dus als je die bepaalde mobs dan af en toe tegenkomt, kan je uiteindelijk toch nog XP voor de quest krijgen.
(edit: iets verduidelijkt)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 21:14 ]
Verwijderd
Mijn ervaring is dat je met een lage charm veel sneller door mobs in je omgeving wordt aangevallen. Conclusie: een hoge charm is goed als je rustig 1 voor 1 mobs wilt aanvallen.
Echter lijkt 'men' het niet met mij eens, omdat ik steeds mensen zie klagen over hoge charm, en er een nadeel in zien. Schijnbaar 'attract' je er mobs mee, maar ik weet niet wat dat nu eigenlijk betekent.
Als je meer in mijn omgeving rondlopen, lijkt me dat toch geen probleem als ze (door mijn hoge charm!) niet aanvallen?
ik dacht dat dat het enige effect was allesinds
ORi wiehowaaaaa :D
Van buy en sell trick hoef je niet altveel te verwachten tot ze heel hoog zijn (en dan komt het verhaal wat ik al eerder heb gehoudenWilliam/Ax3 schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:02:
Jongens ben nog steeds an het dubben wat ik nou ga worden met me dealer..
Een burgois kan dus die buy trick en die sell trick doen..
Maar aan de andere kant kan je met een Artisian leuke dingen craften en zo geld verdienen... Kan je daar niet veel meer mee verdienen eigenlijk??? Wat zijn jullie ideeen hierover??
Een hoog level artisan zal denk ik meer verdienen dan een bourgeois op hetzelfde level. Vooral met gem cutting kan je bergen verdienen. Het moet je alleen wel aanspreken om continu te worden lastiggevallen door mensen die wat van je willen.
Maar ik zou zeggen, kijk eens op 7hearts.net of RoseGuru voor guids wat je het beste kan worden.
Verwijderd
Maar wat vragen ze daar belachelijke prijzen voor, 16 dodge d wings voor 2mil!
Zo'n ander gastje verkoopt ze voor 8mil!

Kweet niet welke tweakers ik tegenkwam vanmiddag in Luna, maar ik ben hymzz ingame
Ik hoop dat het dan minder druk is.
Maar ze mogen die spawnrate 10x hoger zetten, vooral als het zo druk is.
Verwijderd
ik heb wings gekocht voor 36500, met nog een stat ding (vergete wat)
was dat een goede deal?
PS: Weet iemand nou hoe het met die charm gaat?
zeker leuke buffsVerwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:12:
[...]
Heh. Leuke buffs in het eerste plaatje, party leader
Wat is de dodge rate er van? Want hele goedkope wings hebben hele lage dodge rate onder de 10.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 07:18:
Hey mense,
was dat een goede deal?
Verwijderd
charm geeft je geen betere drops maar trekt idd wel eerder mobs aan.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 07:18:
Hey mense,
was dat een goede deal?
Het is wel zo bij quests dat de rewards beter zijn.
Ik meende dat charm wel betere drops gafVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:27:
[...]
charm geeft je geen betere drops maar trekt idd wel eerder mobs aan.
Het is wel zo bij quests dat de rewards beter zijn.
je codetags staat niet goed, 2x (b) werkt niet
Wat geeft dan wel betere drops?
Ik dacht dat het charm en Sen wasFnF schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:31:
[...]
Ik meende dat charm wel betere drops gaf
offtopic:
Dealer is aangemaakt voor de Artisan van polo1987. Wegens gebrek aan materialen. we moeten er namelijk nog een heleboel materials hebben
Dat is ook een leuke discussie die we kunnen houden. Ik lees op verschillende fora nogal wat tegenstrijdigheden. Charm en Sen zou namelijk inderdaad voor de drops zijn. Een van de twee voor de hoeveelheid drops en de ander voor de kwaliteit, maar dat kan ik niet bevestigen.FnF schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:31:
[...]
Ik meende dat charm wel betere drops gaf
offtopic:
Level 20 is inderdaad makkelijk te halen in een dag. Daarom ben ik nu ook level 22Haan schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:35:
[...]
Level 20 is te halen in een dag, gewoon keihard doorbeuken![]()
..En als je dat een heeele tijd volhoudt, wordt je vanzelf steeds hoger level
[ Voor 58% gewijzigd door Cardinal op 18-04-2005 10:01 ]
ik heb nog heel veel materiaal ligge, 1 warehouse vol met allemaal powders 56+ quality en ess, ethers etc.. post wel een keer een lijstcardinal808 schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:55:
Afeglopen zaterdag in half-dronken staat een nieuw character begonnen. Inmiddels is mijn Dealer level 22. Heb maar een nuttig-fun character aangemaakt. Bevalt goed, vanavond maar weer eens verder met mijn Muse. Die moet dringend naar level 70.
Dealer is aangemaakt voor de Artisan van polo1987. Wegens gebrek aan materialen. we moeten er namelijk nog een heleboel materials hebben.
Verwijderd
Na dat ik van het weekend de 88 grens onver gegaan ben.

Het gaat mij vooral om de ijzers. Daar hebben we er namelijk heel veel van nodig. Gisteren ook voor mijn nieuwe dealer het een en ander moeten craften, maar dat komt wel goed.4th schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:04:
[...]
ik heb nog heel veel materiaal ligge, 1 warehouse vol met allemaal powders 56+ quality en ess, ethers etc.. post wel een keer een lijst
Nice outfitVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:04:
Zo maar effe een screen hoe ik er nu uit zie
Na dat ik van het weekend de 88 grens onver gegaan ben.
[afbeelding]
Verwijderd
----------------cardinal808 schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:55:
Afeglopen zaterdag in half-dronken staat een nieuw character begonnen. Inmiddels is mijn Dealer level 22. Heb maar een nuttig-fun character aangemaakt. Bevalt goed, vanavond maar weer eens verder met mijn Muse. Die moet dringend naar level 70.
Dealer is aangemaakt voor de Artisan van polo1987. Wegens gebrek aan materialen. we moeten er namelijk nog een heleboel materials hebben.
[...]
Dat is ook een leuke discussie die we kunnen houden. Ik lees op verschillende fora nogal wat tegenstrijdigheden. Charm en Sen zou namelijk inderdaad voor de drops zijn. Een van de twee voor de hoeveelheid drops en de ander voor de kwaliteit, maar dat kan ik niet bevestigen.
[...]
Level 20 is inderdaad makkelijk te halen in een dag. Daarom ben ik nu ook level 22
ik zit op school dus ik kan maar ff per dag spelen maar ik vind dus een beetje raar dat niemand weet hoe het zit met charm zit. mijn nickname is trouwens "makeadeal" dus je kunt me toevoegen als je wilt.
ik wee niet welke doge rate mn wings hebbe, moet ik ff kijken maar wat gebeurt er als die hoog of laag is?
Hoger de meer je aanvallen kan ontwijken.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:25:
[...]
----------------
ik zit op school dus ik kan maar ff per dag spelen maar ik vind dus een beetje raar dat niemand weet hoe het zit met charm zit. mijn nickname is trouwens "makeadeal" dus je kunt me toevoegen als je wilt.
ik wee niet welke doge rate mn wings hebbe, moet ik ff kijken maar wat gebeurt er als die hoog of laag is?
Ik heb hele hoge dodge rate min 17 en het laagste is 14 van mijn spullen. En veel van de aaanvallen ontwijk ik.
Heb je als dealer de skill gathering? Anders zou het ook makkelijk daar aan kunnen liggen.maxkoe schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:32:
volgens mij zit de hoeveelheid in sen. ik ben nu lvl 42 dealer en ik merk dat ik telkens meer drops krijg naarmate mijn sen omhoog gaat. mijn charm boost ik niet die zit nog op 15 geloof ik.
Dat is namelijk een van de dingen waaraan je 100% zeker meer en betere drops kreeg dacht ik.
Dat Gathering werkt inderdaad als een trein... Maar als je ziet heeft die charm nog op 15 staan dat zou betekenen dat die zijn economic skill dus niet hoger heeft gezet.. Die moet je hoger gooien om de gathering ook omhoog te gooien.Amafi schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:46:
[...]
Heb je als dealer de skill gathering? Anders zou het ook makkelijk daar aan kunnen liggen.
Dat is namelijk een van de dingen waaraan je 100% zeker meer en betere drops kreeg dacht ik.
Kep nu met me lvl 40 dealer gathering naar 5 gewerkt en heb 37 charm en krijg reete vaak leuke drops binnen. Stuk meer als met mijn soldier het geval was. Wel valt me op dat als je goede drop krijgt het vaak niet lang duurt voor je een 2e leuke drop krijgt.. Daarna duurt het weer ff best wel vaag eigenlijk
Vandaag ga ik toch echt weer spelen.
Ik begin opnieuw en wordt dan gewoon hawker of soldier.
Dat levelt het snelst.
Muse levellen een beetje langzaam.
Het gaat best hard, mn Ice Bolt zit nu op lvl 4 en doet goede damage moet ik zeggen. Magick Arm Mastery nu op 9 en Spell Mastery op 8. Eerst deze 2 op 10 en dan ga ik mn Windstorm lvl 1 maar eens omhoog gooien. Kost trouwens wel achterlijk veel skillpoints, maar die Tornado die je op lvl 6 krijgt ziet er echt te vet uit.
en ik zit eigenlijk nooit in party, bewaar dat voor als ik clan heb
[ Voor 7% gewijzigd door Saryon op 18-04-2005 11:39 ]
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Ik heb op het moment ook een level 22 Dealer, die moet gaan craften. Op het moment heb ik:Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:14:
i ben dealer lvl 22 kan iemand me ff helpe met wat voor een skills ik moet nemen? ik wil graag een goede craften worden.
Economy Research Level 6
Pack Mastery Level 3
Gathering Level 2
Emply Troops Level 1
Employ Warrior Level 1
Gunshot Mastery Level 1
Combat Mastery Level 1
[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 18-04-2005 12:23 ]
allemaal al rond lvl 100
Ginkel en ik zijn er helemaal mee gestopt volledig bezig met pt maar af en toe rond aan kijken op 7hearts
Wens jullie allemaal veel succes en lvlen
Dit topic is gesloten.