Lotgenoten, bedankt voor de reacties. Ik heb weer wat nieuwe meuk.
- Dat linkje waar ik om vroeg had betrekking op een alternatieve manier om InternetPlusBellen te
bereiken. Voor het geval dat het binnenkort wél mogelijk is om Mijn Online Telefoon te gebruiken
en Mijn KPN langs de gebruikelijke weg de geest geeft. (Overigens is die link nu ook weer even
pleite. Zouden dit web werkzaamheden zijn of account-gerelateerd?)
- Als alternatief voor Mijn Online Telefoon heb ik inmiddels Eyebeam maar in gebruik genomen.
Werkt uitstekend. Weet iemand hoe het veld voor de voicemail-URL ingevuld moet
worden?
- Zelf gebruik ik ook de SpeedTouch 580 achter de experia. Met name omdat het draadloze verkeer
op die manier veel beter te beveiligen valt. Ik vind het maar niks om alle sleutels in handen te
geven van volslagen onbekenden. Niets persoonlijks IPBers
- Ik ben overgestapt van Planet Internet. Nou dacht ik dat KPNPlanet de overstap zou verzorgen
bij wijze van 'overstapservice'. Aangezien ik nog steeds de rekening krijg van Planet Internet,
vraag ik me af of ik het bij het juiste eind heeft. Wie weet het?
- Weet iemand of het duurder is om te bellen naar een KPN 0844 nummer, dan te bellen naar een
Nederlandse landlijn? Misschien zoek ik niet goed, maar ik kom eigenlijk nergens nog een
IPB tarievenlijst tegen of zijn deze gelijk aan een andere bestaande lijst.
- En de laatste voor IPB: Waarschijnlijk vertrek ik volgend jaar een aantal jaar naar het buitenland.
Is het mogelijk om mijn 0844 nummer te behouden, terwijl ik mijn huislijn in Nederland
moet opzeggen. Zo ja, hoe dan? Zo nee, wat zijn de alternatieven.
[
Voor 6% gewijzigd door
Bob_Tweakers op 14-08-2005 12:34
]