Anoniem: 156915 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:25:
Tja Mijn vraag wel/niet stabiel maakt wel wat los.Maar ik wil hem nogmaals stellen rekening houdend met volgende: alleen onbeperkt willen bellen, goed internet op kunnen, goede download snelheid en programmas kunnen gebruiken (emule of bittorent) dus zelf poorten open kunnen zetten. En wat ik me nu dus afvraag hoe het NU gesteld is als je dit zou willen. Want aantal negatieve berichten lijkt de laatste week terug te lopen. Dus ik ben benieuwd naar de ervaringen vanaf een week geleden. Natuurlijk is mij ook duidelijk dat er nog al het een en ander aan schort, maar ik heb het idee dat het dan vooral gaat om wat meer dan de basis.
Mijn ervaring met IPB is als volgt.
ik heb een lite abbo.
* Ik kan vanaf het beging probleemloos wireless internetten, zonder problemen met de snelheid.
Misschien door aanschaf van nieuw sweex wifi kaartje.
* Ik heb sinds mijn portering pak hem beet 1,5 maand geleden twee keer een probleem gehad
met gebeld worden, waarvan 1 keer het voip lampje knipperde.
* Ik eb geen problemen met echo's o.i.d.
Dus lijkt het erop dat de verbinding op zich wel stabiel is.
Maar als ik dan kijk naar de rest, zoals instellingen wijzigen zoals poorten voor mijn favoriete progjes, en instellingen voor telefonie:
* Ik heb nog
nooit via mijn KPN mijn poorten kunnen instellen heb vanaf 17 augustus de TSM fouten
* Het instellen van een pincode voor voicemail heeft ook nog nooit gewerkt.
* Mijn voicemail heeft dus ook nog nooit gewerkt, want eerste vraag van "robotdame" is
telefoonummer en pincode .
* Ik kan wel mijn mail accounts beheren.
Eigenlijk is dat zo'n beetje het enige.
Dus stabiel, denk ik wel. En de rest, is gewoon k*t. KPN laat niets horen over tickets aangaande laatste punten. En ik wil toch echt zelf bepalen welke poorten ik gebruik voor mijn progjes.
Ik heb nu bitlord via poort 80 lopen, en dat slikt de tracker, maar het blijft wat betreft het instellen via de cockpit behelpen.
Dus voor mensen die willen bellen en een beetje internetten, prima produkt, voor de mensen die de bandbreedte willen benutten

is het niet om over naar huis te schrijven.
Dat is
mijn oordeel, voor ik mensen over mij heen krijg.
Ik bemerk wat lichte irritaties de laatste tijd.....
[
Voor 1% gewijzigd door
Anoniem: 152867 op 09-10-2005 11:21
. Reden: ik type te snel, dat kan mijn brein niet verwerken. ]