zo ik heb weer internet na dinsdag middag drie uur lang bezoek te hebben gehad van de monteur van kpn en box nr 4 hebben mogen ontvangen
ben ik nu sinds dinsdag weer voorzien van internet
server instellingen heb ik nog niet ingesteld komt nog maar hoorde dat er weer nieuwe firmware opkomst is dus ik wacht nog even.
heb nog wel enkele kere vandaag de box uitgezet omdat ik via telefoon niet te bereiken was maar heb vanavond enkele keren naar huis gebeld en elke keer direct verbinding maar ja dat is algemeen bekend
het is nog allemaal nieuw
en andere providers hebben ook storingen en kinderziektes met deze dienst dus kpn staat er niet alleen mee te klooien
heb nu alleen nog maar verbinding via wifi heb nog geen bedraad net werk geprobeerd durf bijna mijn router er niet aan te hangen.
eerst werd gedacht een combie van telefoon toestellen
maar maandag na anderhalf uur gin de experia de hoek om met een t88 van kpn zelf dus daar lag het niet aan
had voor dat ik mijn derde experia opblies er twee pc's bedraad aanhangen en waarschijnlijk heeft een van deze beide mijn eperia omzeep geholpen.
heb nu hier nog een router staan daar heeft mijn net werk drie jaar aangehongen en dan rechtstreeks de modem in maar durf bijna niet mijn router in te pluggen ben bang dat ik weer een experia omzeep help
nu is miin vraag hebben hier meer mensen last van als ze er meerder pc's aan hangen of hun box aan gort gaat of dat ik de enigste ben die hier last van heeft
krijg weinig reacties op deze vraag zal wel de enigste zijn.
had hem al eerder gesteld
enfin mijn laatst opgeblazen box is nu niet terug gegaan naar siemens AG maar naar de afdeling dcc geloof ik in denhaag die gaan nu zelf de box onder zoeken op foutjes.
zal mij benieuwen of ik hier ook nog van krijg te horen hoe het nu is gekomen zal wel niet denk ik maar was eigenlijks wel best nieuwsgierig
want ik kan er niet bij dat een simpele e-tech rtvp03 wel als router kan functioneren in miin net werk zonder poef te zeggen
en dat de dure experia box het niet vol kan houden
raar raar raar
maar we wachten af
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 08-09-2005 03:15
]