Gaat je Experia Box dan rebooten? Want dat zou wel moeten gebeuren, nadat hij het IP-adres van de TSM-server heeft opgehaald.EdjeK schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:04:
3 vragen dus 3 antwoorden....
- Ik kan een IP-nummer vastleggen..
Er zijn maar 3 dingen in Mijn KPN die met de Experia Box te maken hebben: WiFi, firewall instellingen en poort nummer configuratie. De eerste 2 kan ik niet wijzigen. Net nog even getest na het omleggen van een kabeltje van de e-Tech naar de Experia Box: ik kom heel snel weer terug in hetzelfde menu met ongewijzigde instellingen. De poort nummer configuratie probeer ik maar niet, want daarmee is mijn Experia Box al 2 maal onklaar gemaakt.EdjeK schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:04:
- Die is uitgevoerd, reeds sinds lange tijd, als één van de eerste, werd mij verteld
- Vind ik moeilijk te beoordelen echter in mijn beleving wel. Ook als ik met mij mobiel naar huis toe bel krijg ik de indruk een andersoortige "aankloptoon" te horen. (heb er ff geen ander woord voor)
Als extra antwoord; Ik kan alles in "Mijn KPN" wijzigen en opslaan met uitzondering van de WiFi.
De andere zaken in Mijn KPN kan ik wel wijzigen. Testje gedaan met doorschakelen en die wijziging werd keurig verwerkt.
Vanochtend rond een uur of tien werd ik gebeld over 2 'oude' tickets van mij: de voicemail en het knipperen/de eenzijdige verbinding. Of dat opgelost was. Voicemail wel, storing in de VoIP was voor het laatst zaterdag, dus dat lijkt ook opgelost. Ik: "Maar er is sinds gisterochtend wel een nieuw probleem, want mijn serverinstellingen zijn verdwenen. Dus ik heb nu een ander ADSL-modem aangesloten." De KPN-er: "Die kunnen we wel terugzetten, maar dan moet je wel de ADSL-lijn aan de Experia Box hangen." Ik was al naar de box toegelopen, toen de KPN-er zich kennelijk realiseerde dat hij dat zelf niet kon: "Laat je lijn nog maar even aan die andere router hangen, want ik moet hiervoor even een andere collega bellen. Die belt u dan weer."
Paar uur thuisgebleven in hoopvolle afwachting, maar om 1 uur toch maar naar een terrasje gegaan (met alle nummers doorgeschakeld naar mijn 06). Niets meer gehoord, dus mijn ADSL lijn zit nog steeds in de e-Tech. Vandaag hebben 3 scheidsrechters zich ingetekend voor in totaal 5 wedstrijden in oktober. Dat zou dus niet mogelijk geweest zijn als ik gisteren die 2e hands e-Tech niet gekocht had.