Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
R2D3 schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:37:
Shamans zijn overpowered :).
Paladin valt mee :P

Warrior is het slapst :)
Hrm, ik dacht dat hunter voor pvp toch wel de minste class was, weer wat nieuws geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:31:
alexander hunters zijn wel goed alleen er zijn veel @&$%@%&%^@&%&@^^%*&@* (....) !!!!!!!!!! spelers die dom zijn het ligt echt aan de speler die achter de pc zit(alleen niet bij paladin jezus wat zijn die overpowered MENING!!!)
LoL weer een hordie die a. niet weet waar die over spreekt, b. niet weet hoe je een pallie moet omleggen, c last heeft van SotC-, Holyshock-, Plate-envy en d. Voor het gemak ffe vergeet dat de horde zoiets heeft als de Shaman.

Hoe dan ook.

Speel eens een paladin tot lvl 55 en kom dan nog eens met je overpowered verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Die paladins zijn opzich nietzo sterk qua dmg, maar van dat healen de hele tijd word ik wel gaar van. Wat een lame zooi, dat ze de hele tijd healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Als je de hunter slim speelt is hij vrij sterk. Het is toch 2 vs 1.
Tuurlijk palas healen en doen damage is vrij nuttig maar de damage is
niet superveel. (alleen seal of commander is sterk :P)

Als ik duel tegen een hunter maak ik meestal eerst zijn pet af
en daarna mag de hunter rennen =). Maar als de mana op is
stelt de pala niks meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
PacinoAllstars schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:40:
Die paladins zijn opzich nietzo sterk qua dmg, maar van dat healen de hele tijd word ik wel gaar van. Wat een lame zooi, dat ze de hele tijd healen.
Wat is daar nu lame aan?
Ik vindt van roques de stealth lame. Maar dat hoord toch bij die char?
Bij priest is mind control en fear klote is dan dan ook lame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Ahh, Gister voor het eerst Molten Core gedaan,

http://mirkk.rsn.bth.se/screenshots/molten1_1.jpg --> Lucifron down gekregen.

Volgende week nog meer down hopelijk ;>

Realm: Shadowmoon

Offtopic: johnnyv jij zat toch ook op shadowmoon? zoja wat is je ingame nick:p

[ Voor 3% gewijzigd door Ashy op 17-04-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Elk karakter is goed uitgebalanceerd in mijn mening, men schijnt VAAK te vergeten dat je ook iemand met goede skills tegenover je kan hebben staan en/of met een uitrusting waar je U tegen zegt.

Overpowered of zwak is je reinste onzin, harder en vaker trainen - welke techniek/tactiek past het beste bij een bep. klasse. En als je slim bent, voordat je een duel aangaat, doe je eens even een "inspect" zodat je een beter inzicht hebt wat je tegenover je hebt.

Soms zie ik zelfs chars die tegenover bepaalde classes of levels hun hele (of gedeeltelijk) hun uitrusting veranderen.

Kortom, die hele discussie over wat beter of slechter is, is verkwisting van energie. WORDT gewoon BETER.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
R2D3 schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:41:
Als ik duel tegen een hunter maak ik meestal eerst zijn pet af
en daarna mag de hunter rennen =).
Dat is echt niet slim, dat is mijn droom dat in pvp iemand om mijn pet gaat staan inhakken. Kan ik lekker vanaf een afstandje rustig mijn pijlen op hem blijven schieten zonder zelf iets aan health te hoeven inleveren. Dus ga vooral daarmee door! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mclercx schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:42:
Ahh, Gister voor het eerst Molten Core gedaan,

http://mirkk.rsn.bth.se/screenshots/molten1_1small.jpg --> Lucifron down gekregen.

Volgende week nog meer down hopelijk ;>

Realm: Shadowmoon

Offtopic: johnnyv jij zat toch ook op shadowmoon? zoja wat is je ingame nick:p
Overlord :)

/w me maar ingame :)

(ben ook nog op zoek naar een guild by the way ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 17-04-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Lukt meestal prima. Want zonder pet stelt een hunter niet veel meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blablabla, geen enkele class is overpowered als je maar weet hoe je ze moet counteren, en net zoals in een echte oorlog zijn somige betere tegen andere dingen. zo heeft een catepult niet veel zin tegen paarden maar wel tegen een kasteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:45:
blablabla, geen enkele class is overpowered als je maar weet hoe je ze moet counteren, en net zoals in een echte oorlog zijn somige betere tegen andere dingen. zo heeft een catepult niet veel zin tegen paarden maar wel tegen een kasteel
Tenzij je lijken als munitie gebruikt (lotr:bfme anyone :P)

Als ik overigens weer een beetje gold heb na het kopen van m'n mount ben ik artisan miner, engineer én first aid :D

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 17-04-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL heb je al eens ooit een Katapult op een paard laten vallen... Ik wil best wedden dat de katapult dat wint.

Maar voor de rest heb je wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:43:
[...]

Dat is echt niet slim, dat is mijn droom dat in pvp iemand om mijn pet gaat staan inhakken. Kan ik lekker vanaf een afstandje rustig mijn pijlen op hem blijven schieten zonder zelf iets aan health te hoeven inleveren. Dus ga vooral daarmee door! :P
Precies ghehe :)

Dat vind ik nou juist ook het mooie aan de hunter. Mijn pet kan echt behoorlijk wat dmg hebben, dus ik kan lekker op een afstandje pijltjes eropaf raggen totdat de opponent de pijp uit is })

Ik kan me overigens best voorstellen dat iemand dat minder leuk vind, maar het is een onderdeel van mijn char. Dus gebruik ik die mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:46:
[...]

LoL heb je al eens ooit een Katapult op een paard laten vallen... Ik wil best wedden dat de katapult dat wint.

Maar voor de rest heb je wel een punt.
mischien blijf je niet staan als er brok steen op je af vliegt :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Overigens, als hunter kun je toch ook je pet blijven menden, veel plezier met de pet mollen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja, ik ben ook een hunter. Ik zet growl altijd uit als er een warrior bij zit. Ook altijd in defensive mode in een dungeon. Ook gebeurt het wel eens dat ik de verkeerde target gemarkeerd heb. Mijn pull is meestal de aimed shot wat op level 44 al 824 kan zijn. Beter is natuurlijk om eerst de rogue en warrior een paar secs te laten vechten, voordat de mages en hunters gaan vechten.

Ik denk dat het gewoon een kwestie is van goed afspreken. Laat de mage sheepen als de rogue klaar staat met backstab. Als de aggro-ed mob te dichtbij komt kan de hunter close combat doen. En als het helemaal bijna dood wordt ook nog eens "feign dead". Met mijn 1st aid kan ik dan later ook nog de overlevenden een beetje healen.

Een mage kan veel meer schade aanrichten en sheepen is veel beter dan mijn fear of freeze trap, maar een hunter kan ook zijn pet gebruiken om deze op te offeren om een mob weg te leiden. Hij kan precies zien waar mobs zijn op de mini map. Al-met-al is een hunter erg handig in een party niet belangrijker. Voor mij is een goede party: priester, warrior of rogue, paladin of druide, mage, hunter. Je zou eventueel ook kunnen zeggen hunter of rogue, maar ik hecht ook belang aan het zien van de mob op de mini map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Daarom zijn alle chars even goed.

Behalve dan de warrior :P die zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Jij speelt te veel games en denkt dat de realiteit ook zo eenvoudig werkt als een RTS :P

Er valt ook weinig te counteren als je als warlock door een UD rogue in je rug gepakt wordt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

rhermans schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:36:
Telkens rage en heel de rotzooi aantrekken , en dan mij als roque niet de tijd geven om ff 1tje te sappen , en mage ff te schapen
Aaaaaaaah, het is je eigen class > SPEL HET DAN OOK GOED :P
Rogue dus... GEEN roque.....

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet connecten heeft iemand anders nu ook last van dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:51:
Lees even de posts boven je B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA doen veel mensen ja :) die mensen zouden zich moeten schamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nee ik denk dat je windows dd opnieuw moet installeren, want iedereen zit gewoon happy te gamen

:+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen bijna :P Ik heb er ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.

Dat is wel een vrij algemeen probleem op het moment ja ;)

Check de forums van WoW maar:

http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-tech-support-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
R2D3 schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:44:
Lukt meestal prima. Want zonder pet stelt een hunter niet veel meer voor.
Taktiek tegen hunter is altijd pet negeren en direct naar melee range. Voor mages en dergelijke pet fearen/whatever.

Pet doodmaken is zo'n beetje de grootste tijdverspilling die je kunt genereren :P In bow-range van een hunter vind ik het zelfs knap als je het uberhaupt lukt... gezien de hoeveelheid dmg die ze doen op afstand.

hunter dood = pet weg.. dus waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is :?

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:49:
[...]

Jij speelt te veel games en denkt dat de realiteit ook zo eenvoudig werkt als een RTS :P

Er valt ook weinig te counteren als je als warlock door een UD rogue in je rug gepakt wordt bijvoorbeeld.
Nu heeft die rogue voordeel van aanval, hetzelfde is als een mage van afstand een rogue aanvalt, die rogue is dan ook dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hunters klachten waren natuurlijk gericht op de personen erachter, niet op de class zelf. Ik heb zeker wel goeie hunters meegemaakt, maar ove rhet algemeen zijn er een hoop die een instance groepen weten te wipen door hun stomme gedrag.

En paladdins, wel, 1 van de mensen in mijn vaste party is nu een level 50 paladdin, en hij heeft mij (lvl 50 mage) tussen level 20-40 altijd weten te ownen in duels. Ik heb een paar keer mazzel gehad met crits die hij niet voor kon healen, en de eerste keer dat ik counterspell gebruikte was ie nog behoorlijk in de war, maar de duel teller staat nog wel flink in zn voordeel.

Echter, probeer maareens een Paladdin te vinden op level 50 die nog net zo arrogant duelleert als vroegah, ze zijn behoorlijk hulpeloos met hun melee only. Ik ken iig geen caster die geen paladdin kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjunge sjunge .... Blizzard is ook niet alles zeg ik bedoel je betaald voor het spel en dan krijg je nog steeds gezeik met inlogge gvd zeg ik wil verder LVLEN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bosmonster schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:53:
[...]

Taktiek tegen hunter is altijd pet negeren en direct naar melee range. Voor mages en dergelijke pet fearen/whatever.

Pet doodmaken is zo'n beetje de grootste tijdverspilling die je kunt genereren :P In bow-range van een hunter vind ik het zelfs knap als je het uberhaupt lukt... gezien de hoeveelheid dmg die ze doen op afstand.

hunter dood = pet weg.. dus waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is :?
Wat een mage bij mij deed was een of andere spell om me vast te zetten en hij ging tussen ranged en melee distance in staan, daar stond ik dan als huntertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ze hadden best even een queue op de login server kunnen doen :+

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:54:
[...]

Wat een mage bij mij deed was een of andere spell om me vast te zetten en hij ging tussen ranged en melee distance in staan, daar stond ik dan als huntertje ;)
Mjah, dan ben je idd wel behoorlijk uitgepoept. Dat heb ik ook eens meegemaakt. De pet was dan wel op hem aan het inraggen, maar zonder de dmg van ranged/bows schiet het niet echt hard op.

Is wel weer een prachtig voorbeeld dat het allemaal neerkomt om skillz en tactiek..

Dus eigenlijk is het gewoon een m00t-point. Elk voordeel heb z'n nadeel zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:53:
[...]

Nu heeft die rogue voordeel van aanval, hetzelfde is als een mage van afstand een rogue aanvalt, die rogue is dan ook dood.
http://www.gankcentral.com/ClassCompare.aspx

Tja... volgens jou had dit dus allemaal 50% moeten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

frost nova :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt zo vreselijk dom zeg dat je niet kan inlogge kan ik eindelijk ff spelen kan ik niet inlogge 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

Das goed klote inderdaad ja, je merkt dat bepaalde humanoids dat ook doen. Dan staat m'n pet er even alleen voor meestal.
Overigens maak ik het wel vaker mee dat mijn tegenstander in een duel m'n pet begint aan te vallen. Ik kan je zeggen datie dan 99% de zak is, of hij moet echt 5 levels of meer hoger zitten dan ik. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:58:
[...]

http://www.gankcentral.com/ClassCompare.aspx

Tja... volgens jou had dit dus allemaal 50% moeten zijn :+
je speelt een class niet zomaar, over het algemeen zijn rogues meer de mensen die sneaken
en een beetje lama mensen afslachten. En mages (omdat het toch 1 van de moeilijkere classes is)meer de mensen die zich echt verdiepen in het spel en niet zomaar mensen aanvallen voor de fun.
Het geeft mij meer voldoening als ik een alliance in nood zie en hem help en allemaal "greetz" en "praises" enzo krijg dan dat ik hem heel simpel kil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2D3 schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:48:
Daarom zijn alle chars even goed.

Behalve dan de warrior :P die zuigt
Weet je dat uit eigen ervaring of praat je alleen andere mensen na?

Ik heb vandaag nog met mijn lvl 26 warrior tot twee keer toe een lvl 29 hunter afgemaakt. Zijn eigen schuld hij en zijn vrienden kwamen op mij af. Ik had ook bijna nog een lvl 33 hunter te pakken maar ik kon mijn execute er niet door krijgen voor hij een healing potion dronk.

Zuigen hunters meer dan warriors?

Ik heb mijn warrior gestart om mijn gilde te helpen met instances. Voor PvP had ik niet zo veel van hem verwacht. Maar ik begin er nu achter te komen dat warriors nog niet eens zo slecht zijn. Het is alleen moeilijk om ze goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Bah!

Kan ik eindelijk spelen (voor het eerst deze week), is de hele k*tzooi weer down .. waarom altijd als ik weer eens wil spelen :-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
Bosmonster schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:49:
[...]

Hehe, als je als ridder een katapult op je kop krijgt ben je ook goed zuur hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zeg, wat voor restitutie word er verleend voor al die uren dat je niet kan spelen omdat de servers weer eens down zijn? Ze kunnen natuurlijk niet verwachten dat iedereen de volle mep blijft betalen terwijl ze vaak niet kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

( je kan als warlock natuurlijk ook wat swiftness potions kopen om snel weg te rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die praktijk ervaring hebben met full retribution spec en full protection spec paladins?

Ik vraag dat omdat ik zelf een full holy pallie heb en die blijkt bijzonder nuttig en veelzijdig in groepen zowel als main tank, secundaire healer en als het niet TE wordt kan hij ook nog wel faken main healer te zijn., en toch goed speelbaar solo. Niet dat hij kan tippen aan de killspeed van andere specs maar je krijgt toch je zooi gedaan en zodra je in de plaguelands komt.... :-D Wowzers.

Graag praktijk ervaringen en geen loos getheoretiseer. Ik ben nog maar even verwijderd van 60 en ben er sterk over aan het denken om een full ret of prot pallie te gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:08:
Zeg, wat voor restitutie word er verleend voor al die uren dat je niet kan spelen omdat de servers weer eens down zijn? Ze kunnen natuurlijk niet verwachten dat iedereen de volle mep blijft betalen terwijl ze vaak niet kunnen spelen :(
Waar staat dat je voor je geld 100% uptime gegarandeerd krijgt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
HTT-Thalan schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:08:
Ik heb al betaald hoor, en lig er niet zo super wakker van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

rofl
warrior zwakste class?
probeer aub eerst spelen en hoe het eigenlijk inelkaar zit, dan kom je treug met hetzelfde bull****!

heb een lvl43Warrior op Sunstrider ATM en alleen omdat ik nog een shitty 2handed sword heb ben ik wel een makkelijk doelpunt, maar normaal ben ik niet eens neer te krijgen!
als je ziet wat voor dmg een warrior kan doen als hij genoeg RAGE heeft, sta je met je bek open!!

serieus!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:10:
[...]

Waar staat dat je voor je geld 100% uptime gegarandeerd krijgt dan?
Voor zover ik weet nergens, maar dit is niet de eerste keer natuurlijk, ctrl-alt-del-online heeft er geregeld geintjes over gemaakt, omdat het zo vaak gebeurt. Ik heb het spel net 2 dagen, was uit mijn hum, heb het spel uit een gloednieuwe batch gekocht en moest gelijk al bijna anderhalf uur updaten voor ik kon beginnen. Na 2 dagen spelen is de server down.

Gaat lekker zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warrior is een lastige class, ik heb em gekozen omdat het beter bij mij past. Tuurlijk is het leuk als een rogue iemand te besluipen en dan "out of the blue" ff wat combo's eruit te gooien, ook een hunter met zijn pet en ranged attack lijkt mij snel te gaan vervelen. Ik hou meer van direct erop af stormen, CHARGE!! dus...

Ik wil graag een tweede char aanmaken, mede omdat ik op de server Bladefist speel en deze zuigt enorm... Verschrikkelijke lootlags en noem maar op...

Heeft iemand een tip voor een andere server (pref ally+wat hollanders)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Dit duurt wel erg lang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Komt leven in de brouwerij ik ben online, maar helaas de verkeerde 2 realms ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm in!!! Haha, dat werd tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:15:
Warrior is een lastige class, ik heb em gekozen omdat het beter bij mij past. Tuurlijk is het leuk als een rogue iemand te besluipen en dan "out of the blue" ff wat combo's eruit te gooien, ook een hunter met zijn pet en ranged attack lijkt mij snel te gaan vervelen. Ik hou meer van direct erop af stormen, CHARGE!! dus...

Ik wil graag een tweede char aanmaken, mede omdat ik op de server Bladefist speel en deze zuigt enorm... Verschrikkelijke lootlags en noem maar op...

Heeft iemand een tip voor een andere server (pref ally+wat hollanders)...
De mijne: Vasj. Alliance, ik kom redelijk wat nederlanders tegen enzo.

Wat betreft rogue, je vergeet dat de rogue ook ontzettend veel schade kan doen. Ik ben nu level 13 en heb combo's waar ik soms een wolf met 1 mep half dood sla, een level 6 mangy dan.

Vooral Wanneer je wield dual blades hebt met daarin 2 goede daggers, kan je enorm veel schade doen, ik heb geregeld Warriors en Mages uit de brand. Het jammere is dat mijn armor (380 leather) veel te slap is, ik ga er zo aan als ik meer dan 1 enemy krijg, of een enemy boven lvl 15 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je eens voor de gein kijke op de forums van WoW er staan al posts bij van : WHY ARE WE PAYING: en I AM CANCLING MY ACOUNT NOW! net goed voor blizzard ze kunne die servers niet eens normaal laten draaien met al dat geld wat een service..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:11:
rofl
warrior zwakste class?
probeer aub eerst spelen en hoe het eigenlijk inelkaar zit, dan kom je treug met hetzelfde bull****!

heb een lvl43Warrior op Sunstrider ATM en alleen omdat ik nog een shitty 2handed sword heb ben ik wel een makkelijk doelpunt, maar normaal ben ik niet eens neer te krijgen!
als je ziet wat voor dmg een warrior kan doen als hij genoeg RAGE heeft, sta je met je bek open!!

serieus!
En toch zijn de meeste mensen niet echt bang van een warrior. Je kunt niet op tegen de shields/healing van een paladin (los daarvan versla ik soms warriors ook zonder te healen of shields te gebruiken), je kunt nooit in de buurt komen van een mage or hunter (als ze het goed spelen), een thief stunt je de hele tijd en mept sneller en doet daarmee meer dmg dan jij (je gaat je rage nooit kunnen gebruiken als hij dan al weer onzichtbaar is) en een warlock zou eventueel dan nog kunnen. De meeste classes hebben vrij weinig problemen met een Warrior, en lvl 43s stonden al geen kans toen ik nog lvl 38 (pala) was.
EDIT: Ik dacht dat je PvP bedoelde :P Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 00:01
HTT-Thalan schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:14:
[...]

Voor zover ik weet nergens, maar dit is niet de eerste keer natuurlijk, ctrl-alt-del-online heeft er geregeld geintjes over gemaakt, omdat het zo vaak gebeurt. Ik heb het spel net 2 dagen, was uit mijn hum, heb het spel uit een gloednieuwe batch gekocht en moest gelijk al bijna anderhalf uur updaten voor ik kon beginnen. Na 2 dagen spelen is de server down.

Ik vraag me wel af wat voor verbinding jij hebt als je anderhalf uur moest updaten. Hier was het met 15 minuten gebeurd.

Ik zal hier wel voor gestenigd worden, maar ik vind het eigenlijk wel lekker dat het even plat ligt. Het is zo superverslavend dat dit eigenlijk de enige manier is waarop ik even pauze kan houden ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HTT-Thalan schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:14:
[...]

Capaciteit probleempje.. 250.000 nieuwe accounts erbij voor het weekend. Valt me mee dat het nu pas plat gaat :P

En patchen moet je maar aan wennen.. dat is met ieder MMORPG. Of had je liever dat ze er gewoon niks meer aan deden? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Bosmonster schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:19:
[...]

Capaciteit probleempje.. 250.000 nieuwe accounts erbij voor het weekend. Valt me mee dat het nu pas plat gaat :P

En patchen moet je maar aan wennen.. dat is met ieder MMORPG. Of had je liever dat ze er gewoon niks meer aan deden? :P
Meh. Dit is mijn eerste MMORPG, dat wel. Maar 250.000 keer 45 eur aanschaf + 27 euro gamecard is een hoop geld, kan je stevige servers van bouwen hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was iets te voorbarig met mijn "i am in!!" drie seconden spelen en disconnected weer. Ik heb het idee dat het niet al te lang meer zal duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humm kon net inloggen zag maar 6 servers en toen ik 1 van die servers binne wou loggen liep ie vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zondag is voor de ene helft van de nieuwe spelers de tijd om die game te installeren en uit te proberen, de andere helft is waarschijnlijk addict sinds vrijdagavond. Ik weet niet hoeveel nieuwe games nu extra zijn uitgebracht, maar je kan dan wel verwachten dat bijna iedereen op zondagmiddag/avond probeerd in te te loggen. Met dit als resultaat.

Anyway, m`n eerste char is(was) vrijdagavond een undead warrior, ik wilde eigenlijk beginnen met warlock, maar kreeg pas na een tijdje door, dat je die class moet kiezen als je nieuwe char aanmaakt. Aangezien ik in Diablo-II redelijk fan van was van een necromancer, voor undead gekozen, en een awe-moment: de eerste keer dat ik die groene dikzak met zo`n 'glow' door het bos zag lopen, en ik gelijk op de vlucht, toen hij dichterbij kwam. Maar toch dat 'marilon manson'/ sfeer gevoel van die undead spreekt me nu toch even niet aan. En nog even een dwerg uitgeprobeerd (mooi die glinstering op die sneeuw etc.)

Zaterdag begonnen met een orc-warlock, en tot de late-uurtjes zitten spelen afgelopen nacht, en deze is nu ongeveer lvl 12. Als fan van games; sinds pong en pac-man, legt dit spel toch de lat weer hoger voor de aankomende generaties nieuwe games en ontwikkeling.
Gisteren had ik zoiets van, lekker soepel, geen lag en gelijk inloggen, tot vanmiddag dan. En mijzelf voorgenomen niet teveel spoilers te lezen, omdat ik daar liever zelf achter wil komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Grappig er waren 3 mensen online in Ironforge en toen ging de worldserver weer down :'(.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik heb dit spel dus ook besteld en ik krijg hem as dinsdag :)

Maar mijn vraag is eigenlijk, is het nou zo dat als je een hogere level hebt dat je zelf dan ook echt beter bent of is het alleen maar zo dat je character beter is. Dus stel dat ik metaan in het begin al een char krijg van lvl 60 ben ik dan ook meteen onverslaanbaar of werkt dat niet zo?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:05:
[...]

Weet je dat uit eigen ervaring of praat je alleen andere mensen na?
....
.
Ik heb een warrior taurem tot lvl 25 gespeeld. Kan ook aan mij liggen maar mijn pala doet iets minder damage maar kan wel healen. En een warrior doet verder niet veel speciaals. (mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Flyduck schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:26:

Maar mijn vraag is eigenlijk, is het nou zo dat als je een hogere level hebt dat je zelf dan ook echt beter bent of is het alleen maar zo dat je character beter is. Dus stel dat ik metaan in het begin al een char krijg van lvl 60 ben ik dan ook meteen onverslaanbaar of werkt dat niet zo?
Nou, je moet natuurlijk wel leren omgaan met je character. Maar als jij nog nooit heb gespeeld en met een lvl 60 aan de slag gaat, win je wel met gemak van een lvl 50 die er al weken mee heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
R2D3 schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:28:
[...]

Ik heb een warrior taurem tot lvl 25 gespeeld. Kan ook aan mij liggen maar mijn pala doet iets minder damage maar kan wel healen. En een warrior doet verder niet veel speciaals. (mijn mening)
ga eens een instance met een pally als tank een een warrior als tank en dan kijken wie het langst aggro kan houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
wazig ik ben de enige online van alle lowlanders ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
je leert spelenderwijs je skills kennen, als je als n00bie een lvl 60 in je handen gedrukt krijgt zal je niet verder komen dan een beetje meppen met je zwaartje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyduck schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:26:

Je wordt zelf (de meeste dan :P) wel een betere speler. Je leert je skills kennen en kunt ze beter gebruiken. Er zit een GROOT verschil tussen een lvl 60 met een speler die het zelf heeft gedaan of iemand met een lvl 60 karakter die m heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heb laatst een lvl47 warrior het nut van z'n stances moeten uitleggen.... :/
(als rogue... die nog nooit een warrior zelf heeft gespeeld).

Ga binnenkort eens een eenvoudige instance met em doen, ben heel benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de mensen die zeggen dat warrior zwak is;

probeer eens een lvl 60 warrior te killen, met welke andere class dan ook, ik wens je succes (Shadow priest/Resto druid nagelaten)

Warrior komt pas echt op hogere lvls tot zijn recht, zoals andere zeiden is lvl 40 niet echt end-game.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Heb een aantal vragen..

Ik heb een wapen gevonden en die wil ik gebruiken maar krijg de melding.. Not right proficiency..

Hoe zit het met combo points.. Krijg je die tijdens het vechten.. Sommige abilities kan je alleen gebruiken met combo points..

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Ik ben op lvl 45 behoorlijk onder de indruk van de PvE skills van een warrior. Als we instances ingaan ben ik blij als er warrios bijzitten. Ze kunnen zo ontzettend veel tanken en met de juiste build ontzettend veel damage doen.

Op PvP-gebied vind ik ze tot dit level in ieder geval nog tegenvallen. Heb nog niet verloren in een duel van een warrior. Ik speel zelf een shadow priest.

[ Voor 5% gewijzigd door GoodspeeD op 17-04-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Erhnam schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:48:
Heb een aantal vragen..

Ik heb een wapen gevonden en die wil ik gebruiken maar krijg de melding.. Not right proficiency..

Hoe zit het met combo points.. Krijg je die tijdens het vechten.. Sommige abilities kan je alleen gebruiken met combo points..
Hoi meneer de rogue. :)

Je krijgt bij je 'geboorte' de ability om een wapensoort te gebruiken. Voor rogues zijn dat, naar mijn weten, daggers. Als je dan een zwaard of een mace ofzo vindt, dan moet je naar de weapons trainer om die ability te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Erhnam schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:48:
Heb een aantal vragen..

Over dat wapen, wat voor wapen is het? Waarschijnlijk kun je hem gewoon niet gebruiken, elke class/race kan maar bepaalde wapens gebruiken, of je moet de juiste weaponskill nog trainer (vaak te halen in een 'grote' stad).

Je speelt een rogue neem ik aan? Combopoints krijg je door een aantal abilities (sinister strike, gouge, backstab, cheap shot), vervolgens zijn er finishing moves (eviscerate, rupture, expose armor, kidney shot, slice and dice etc. om deze combopoints te gebruiken, des te meer combopoints je hebt, des te 'sterker' is de finishingmove.

[ Voor 6% gewijzigd door Thralas op 17-04-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Een shadowpriest krijg je in PvP niet makkelijk tegen de vlakte. Een (goedgespeelde) warlock zal waarschijnlijk nog wel de meeste kans hebben zo'n priest te verslaan in 1v1 duel.

Verder wil ik graag even iedereen die warlocks slecht vinden uitlachen. Er zijn er nog maar weinig op mijn server (Arathor) die mij met gemak neerkrijgen. Minimaal eens per uur kan ik oppermachtig zijn in een duel (daarna ook gegarandeerd dood, maar dat terzijde :P.. lang leve infernals hehe), maar ook in gewone duels laat ik soms mensen versteld staan van wat een warlock kan. Lev 56 rogue als Lev 58 warlock afmaken zonder 1 punt damage tegen te krijgen als beste voorbeeld. En dat is zeker ook nie de minste rogue daar.

[ Voor 61% gewijzigd door Nefiorim op 17-04-2005 21:01 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:18:
[...]

En toch zijn de meeste mensen niet echt bang van een warrior. Je kunt niet op tegen de shields/healing van een paladin (los daarvan versla ik soms warriors ook zonder te healen of shields te gebruiken), je kunt nooit in de buurt komen van een mage or hunter (als ze het goed spelen), een thief stunt je de hele tijd en mept sneller en doet daarmee meer dmg dan jij (je gaat je rage nooit kunnen gebruiken als hij dan al weer onzichtbaar is) en een warlock zou eventueel dan nog kunnen. De meeste classes hebben vrij weinig problemen met een Warrior, en lvl 43s stonden al geen kans toen ik nog lvl 38 (pala) was.
EDIT: Ik dacht dat je PvP bedoelde :P Sorry.
Ligt er echt aan hoe je speelt. Een warrior kan heel sterk zijn.

Als ik als warrior tegen iemand een duel doe gaat het ongeveer zo.

Begin altijd in battle stance

Charge enemy
Rend
Hamstring (kunnen ze niet zo hard rennen)

Indien tegenpartij heavy armor heeft en ik de kans heb een paar keer Sunder Armor.

Dan ga ik zo snel mogelijk over in Berserker Stance.

Berserker Rage (becoming immune to Fear and Knockout effects and generating extra rage when taking damage. Lasts 10 sec.)

Classes die proberen te healen of andere spells aan het doen zijn counter je met Pummel.

Willen ze weg rennen dan doe je een Intercept.

Als ze me vast zetten met een roots, een net of ice heb ik daar mooie schoenen voor: Ornate Mithril Boots

gewoon rustig door blijven meppen, hopen op veel crits en als je tegenspeler bijna dood keihard afmaken met een Execute.

Meestal execute ik ze als e bezig zijn met een full heal, erg lachen vind ik dat altijd.

Als ik een hunter met een pet tegen kom => gelijk op hunter zelf afstormen, beest wegjagen met een Intimidating Shout.

Tegen classes die veel melee damage doen een Demoralizing Shout.

Wat ik ook heerlijk vind aan de Warrior class is Cleave en Whirlwind. Lekker alles om je heen raken. Meestal heb je ze dan ook met een crit waardoor ze deep wounds hebben.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje..

is het mogelijk om reputation op te bouwen met IF of SW door mobs te killen (zoals bij argent dawn) of kan dit enkel via quest.

ik ben nu lvl 58 en moet nog 1000 rep points om voorbij honord te komen.
Hoe ga ik die laatste punten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag in Uldaman 2 plate drops met stats: Stamina + spirit, en Stamina + Agility gevonden, nou zijn aan de horde kant alleen warriors in staat Plate te dragen, en bij de alliance zijn dat warrior en paladins.

Kan ik deze items het beste in Ogrimmar (ben zelf horde) in AH zetten, of in gadgetzan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand weer inlogge ??????? ik nog steeds niet GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

:) dit was alles wat ik hoefde te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:04:
Kan er iemand weer inlogge ??????? ik nog steeds niet GVD
Heb net zeker een kwartier kunnen spelen, maar ook ik ben er net afgekicked (naast een piraat :( )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

wel connected; niet in kunnen loggen op de world server :|

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:03:
Ik heb vanmiddag in Uldaman 2 plate drops met stats: Stamina + spirit, en Stamina + Agility gevonden, nou zijn aan de horde kant alleen warriors in staat Plate te dragen, en bij de alliance zijn dat warrior en paladins.

Kan ik deze items het beste in Ogrimmar (ben zelf horde) in AH zetten, of in gadgetzan?
gewoon orgrimmar, grootste kans dat je verkoopt denk ik zo

ben ondertussen weer lekker aan het spelen :P

[ Voor 6% gewijzigd door buzz op 17-04-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

yGiDoRp schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:01:
[...]

Ligt er echt aan hoe je speelt. Een warrior kan heel sterk zijn.

Als ik als warrior tegen iemand een duel doe gaat het ongeveer zo.

Begin altijd in battle stance

Charge enemy
Rend
Hamstring (kunnen ze niet zo hard rennen)

Indien tegenpartij heavy armor heeft en ik de kans heb een paar keer Sunder Armor.

Dan ga ik zo snel mogelijk over in Berserker Stance.

Berserker Rage (becoming immune to Fear and Knockout effects and generating extra rage when taking damage. Lasts 10 sec.)

Classes die proberen te healen of andere spells aan het doen zijn counter je met Pummel.

Willen ze weg rennen dan doe je een Intercept.

Als ze me vast zetten met een roots, een net of ice heb ik daar mooie schoenen voor: Ornate Mithril Boots

gewoon rustig door blijven meppen, hopen op veel crits en als je tegenspeler bijna dood keihard afmaken met een Execute.

Meestal execute ik ze als e bezig zijn met een full heal, erg lachen vind ik dat altijd.

Als ik een hunter met een pet tegen kom => gelijk op hunter zelf afstormen, beest wegjagen met een Intimidating Shout.

Tegen classes die veel melee damage doen een Demoralizing Shout.

Wat ik ook heerlijk vind aan de Warrior class is Cleave en Whirlwind. Lekker alles om je heen raken. Meestal heb je ze dan ook met een crit waardoor ze deep wounds hebben.
Ik ben ook een warrior maar er zit wel een mooie cooldown op die boots van je van 30 min. Dus dat gaat niet altijd op, zelfde geld voor als je retalation zou gebruiken of recklessness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een misschien niet veel gebruikte tactiek maar wel handige is het gebruiken van hearthstone, zodat rogues en warriors denken dat je health en nadat die interupt is lekker gaan healen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:35:
Een misschien niet veel gebruikte tactiek maar wel handige is het gebruiken van hearthstone, zodat rogues en warriors denken dat je health en nadat die interupt is lekker gaan healen :D
ik snap hem niet, je ligt plat voordat je echt kan gaan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:37:
[...]

Daarnaast heb ik vaak mn Kidneyshot klaar om eroverheen te gooien :P

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:37:
[...]

als je een beetje slim bent heal je als je op de helft bent, want bijna elke class gebruikt krachtige spreuken nadat je over een 3 kwart van je heal bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

heh? Ik heb 3 chars op Argent Dawn. 2 Alliance en 1 Horde. Die alliance kunnen wel inloggen maar mijn horde char kan niet inloggen. dan staat er world server is down. Hoe kan dat?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Crowmeister schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:55:
heh? Ik heb 3 chars op Argent Dawn. 2 Alliance en 1 Horde. Die alliance kunnen wel inloggen maar mijn horde char kan niet inloggen. dan staat er world server is down. Hoe kan dat?
2 continenten 2 world servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
beetje vaag... maar heb 2 characters op bloodscalp... kan met beide momenteel neit inloggen... met mijn lvl 58 druid krijg je niet eens een melding en met de andere dat world server down is... dan maak ik char aan op andere server... een UD mage... en daar zijn geen npc's :?

daar kan ik als lvl 1 dus alleen duellen :D

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:56:
[...]

Joh, ja dat klinkt heel logisch. Tja server restart toch in 13 min.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:56:
[...]

:o Daar heb ik nog nooit over na gedacht :) Nu snap ik ook waarom je dus steeds moet 'laden' tussen de continenten :)

[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 17-04-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:03:

`

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar in gadgetzan staan maar weinig items op de auction, vaak alleen erg high lvl en blauw spul en vaak erg duur... ga dus maar gewoon voor ogrimmar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
DarkShadow schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:44:
[...]

`

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar in gadgetzan staan maar weinig items op de auction, vaak alleen erg high lvl en blauw spul en vaak erg duur... ga dus maar gewoon voor ogrimmar
Mjah en meestal raak je het op je eigen AH ook wel kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Hoe voer ik nou die cosmos coordinaten in om iets te vinden zoals 45,64 bijv. Of weten jullie ook een alternatief, daar ik cosmos eigenlijk maar niks vindt? :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil toch ook ff mijn gear showen ;)

Denk dat ik toch wel een van de beter equipte Shamans ben op mijn servertje.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?56263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Net ff mail gechecked in WoW, zat wel in badlands maar ok...
Dus ik zeg vrolijk "mogguh", wat blijkt:

Afbeeldingslocatie: http://img136.echo.cx/img136/1252/alleen9uo.th.jpg

:/ :Y)
Dan niet he!!! :P

Op mijn stage type ik wel een verhaal van gister enzo, nu geen tijd meer ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.