Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Eikeltje schreef op zondag 17 april 2005 @ 08:26:
[...]

Srry hoor maar ik zou als ik jou was improved lay on hands laten vallen, je gebruikt die skill misschien 1 keer in het uur. Om daar nou 2 talents in te gooien. :? Kan je hem beter in improved blessing of wisdom gooien.

Edit:
Dat improved blessing of wisdom kan natuurlijk nog niet dan. Ik zal die 2 punten dan in spiritual focus gooien, je word altijd wel interupted bij dots en enz. En gooi dan gelijk die ene punt in divine favor, erg handig.

P.s. Mooi Spul heb je
Jep, als ik lvl 60 ben, of misschien wel eerder, dan reset ik mijn talent tree. Ik wist in het begin nog niet echt goed hoe het werkte, nu wel.
Ook ga ik nu SPI items inruilen voor INT, heb je veel meer aan als pally...

thx :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
silentsnow schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:07:
Ik ga zo het spel kopen, maar ik heb alvast een vraagje: Twee vrienden zijn Undead Mage en Undead Rogue. Wat is voor mij de beste keuze? Ik dacht zelf aan Undead Priest, omdat ik ons clubje dan van healing kan voorzien. Of is tanken een betere keuze, aangezien we anders weinig verdediging hebben?
Lekker voor de priest gaan, dan heb je echt een mooi groepje. Kan je gigantisch veel damage doen, een priest is alles behalve een zwakke class. En als je maar genoeg damage doet heb je geen tank nodig >:) (en voor een instance vind je er vast wel een)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:36:
[...]

Is het de dixons in het centrum bij de passage?
Yep, die had er vrijdag nog een paar.
Gamecards zijn trouwens wel (goed) te krijgen overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Ik snap niet dat jullie allemaal zo;n drukte maken over de hunter... ik ben nog maar lvl 47 op US, maar tot nu toe nog nooit problemen gehad met in een party komen. Ik ga niet snel dood, kan mn aggro mooi overdragen, ik pull vrijwel altijd (tenzij ik nog erg low lvl ben voor een instance), ik speel gewoon lekker mee in instances. En als je bij een beetje goede guild zit met een beetje goede contacten kom je als hunter ook wel in BS en MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:45:
Ik snap niet dat jullie allemaal zo;n drukte maken over de hunter... ik ben nog maar lvl 47 op US, maar tot nu toe nog nooit problemen gehad met in een party komen. Ik ga niet snel dood, kan mn aggro mooi overdragen, ik pull vrijwel altijd (tenzij ik nog erg low lvl ben voor een instance), ik speel gewoon lekker mee in instances. En als je bij een beetje goede guild zit met een beetje goede contacten kom je als hunter ook wel in BS en MC.
Rule nr 1: Er moet altijd wat te zeiken zijn :).

Ze kunnen het spel tweaken wat ze willen, er zullen altijd zeikerds blijven die vinden dat er geen goeie balans is :)! Met Unreal Tournament zijn het de wapens, hier de karakters .... bla bla .... ik geniet gewoon van mijn spel en laat ze maar zeiken :). It's not my life, just a game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ok, ik ben ook Hunter maar ga me niet mixen in de discussie of deze class slecht is of niet, ik speel hem met veel plezier en heb nog niemand horen klagen.

Mijn vraag: ik heb bijna al m'n talent points in marksmanship, alleen 4 ofzo in de andere, ben nu lvl 39, 40 in 1000k xp, dus wil weleens weten of dit goed gaat uitpakken op het eind. Het liefst unlearn ik m'n talents en richt me volledig op marksmanship, maar of dat handig/praktisch is weet ik niet. Als je álle zaken van marksmanship kiest, heb je dan uiteindelijk op level 60 ál je talent points aan marksmanship besteed of heb je deze al eerder vol? (kan wel gaan tellen, maar misschien dat iemand dit gewoon weet)

edit:
Nog maar 20G tot mount :7

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 17-04-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vlieg constant van Stormscale af :'( , en kan dan tijd lang niet opnieuw inloggen. En WoW Europe doet het ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft nog meer problemen net servers, was net instance aan het doen word ik eruit gekickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Kon straks na een eigen uitlog even niet inloggen, verder was ik even niks aan het doen in-game en verdwenen alle pets e.d., zodat iedereen ze opnieuw moest summonen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wow.allakhazam.com/profile.html?71785
mijn character tot nu toe, net ff geupdate

morgen voor de 44 !

-------------------------------------------------------------------------------------------------
volgens mij heb ik jou gisteren een beetje lopen plagen in de badlands.

ik ben dunxuan horde druide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:47:
[...]

Rule nr 1: Er moet altijd wat te zeiken zijn :).

Ze kunnen het spel tweaken wat ze willen, er zullen altijd zeikerds blijven die vinden dat er geen goeie balans is :)! Met Unreal Tournament zijn het de wapens, hier de karakters .... bla bla .... ik geniet gewoon van mijn spel en laat ze maar zeiken :). It's not my life, just a game!
Inderdaad :)

Daarom ben ik dus blij dat ik in een guild zit die vooral bestaat uit klasgenoten en vrienden van me die het nu van mijn hunter ook goed inzien. Zo ben ik gewoon de standaard puller. Ik laat m'n pet de vijand aanvallen en ondertussen begin ik em met wat dots kort en klein te maken en hoeft de rest er alleen nog maar op in te hakken. :Y) It's a winning combo! :*)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 17:45
Toch zie ik niet in waarom het feit dat een hunter kan pullen hem tot een handig partylid maakt. Het is het beste dat de tank (warrior) gewoon met een gun pullt. Daardoor krijgt hij de aan het begin al alle mobs op zich en kan hij makkelijker aggro opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
omdat als een warrior per ongeluk teveel mobs pulled, je gewoon zwaar de lul bent en mogelijk gewiped wordt. als een hunter pulled en het gaat mis, kan hij altijd feign death doen om van de mobs af te komen (dan moet de rest van de party niet te dichtbij staan dus), en mocht dat niet werken dan gaat alleen de hunter dood, in plaats van de hele party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
In de praktijk gaat dit niet op om de volgende redenen.
1. De rest van de party kan vaak niet ver genoeg wegstaan om niet opgemerkt te worden door de mobs.
2. De party valt vrijwel meteen aan als de hunter heeft gepulled, en dan helpt een feign death niks meer.
3. Je kan met een gun niet teveel mobs pullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

met een gun kan je dr 1 pullen die omdat ie te dicht bij andere mobs staat vrienden mee neemt. Je pullt altijd 1 doelwit, maar het kan gewoon gebeuren dat je er meerdere krijgt. Als je het aankan, geen probleem, maar zoniet, dan wil je er onderuit kunnen. Een warrior heeft daar geen skills voor.

Ik heb nooit zo goed samengewerkt als in Wailing Caverns tijden terug. Ik als Rogue was de puller, we hadden een steengoeie tank en de party was geduldig genoeg om gewoon te blijven staan en wachten op de pull.
Ik kon er dan 1 sappen, waarop ik de 2e en evt 3e achter me aan kreeg. Terug rennen naar de party, warrior chargede de eerste die achter me zat, mage sheept de 2e en iedereen begint met knokken. We zijn met die party geen 1 keer in de buurt van dood gaan gekomen, simpelweg omdat iedereen geduld had. Grootste lol aan beleefd :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Amotea schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:44:
In de praktijk gaat dit niet op om de volgende redenen.
1. De rest van de party kan vaak niet ver genoeg wegstaan om niet opgemerkt te worden door de mobs.
2. De party valt vrijwel meteen aan als de hunter heeft gepulled, en dan helpt een feign death niks meer.
3. Je kan met een gun niet teveel mobs pullen...
1. onzin, dit kan alleen niet als je net een halve minuut in de instance bent, en als je dan al gewiped wordt moet je maar deadmines gaan doen ofzo :p
2. dan maak je afspraken zodat niet iedereen als een klein kind overal op af stormt?
3. leg uit, want ik heb het vermoeden dat je nog niet in de hoger level instances bent geweest, waar alle mobs niet netjes 20 meter uit elkaar staan en mooi te pullen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

johnnyv.nl schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:10:
Ok, ik ben ook Hunter maar ga me niet mixen in de discussie of deze class slecht is of niet, ik speel hem met veel plezier en heb nog niemand horen klagen.

Mijn vraag: ik heb bijna al m'n talent points in marksmanship, alleen 4 ofzo in de andere, ben nu lvl 39, 40 in 1000k xp, dus wil weleens weten of dit goed gaat uitpakken op het eind. Het liefst unlearn ik m'n talents en richt me volledig op marksmanship, maar of dat handig/praktisch is weet ik niet. Als je álle zaken van marksmanship kiest, heb je dan uiteindelijk op level 60 ál je talent points aan marksmanship besteed of heb je deze al eerder vol? (kan wel gaan tellen, maar misschien dat iemand dit gewoon weet)

edit:
Nog maar 20G tot mount :7
Als je al je talentpoints in Marksmanship gooit heb je op lvl 60 precies die hele tree vol, net als de andere trees :)
Je in het begin volledig op Marksmanship gooien is helemaal geen slecht plan. Ik heb nu op lvl 52 40 points in Mark zitten, en mijn laatste 10 gaan in Survival. Trueshot aura is mijns inziens nu eenmaal de enige nuttige ultimate talent dus heb ik die zo snel mogelijk gehaald.. dwz op lvl 40. Ik heb er even over zitten denken om full Mark te gaan, maar ik vind imp. Wingclip toch wel erg prettig in PvP :)

Overigens heb ik totaal geen last van de problemen die hunters hebben in instances te komen, maar da's eik vooral te danken aan het feit dat ik bijna alle instances met de guild doe. Het grootste voordeel daarvan is dat het een keertje fout mag gaan. Als je met vreemden aan het questen bent word je vaak wat harder beoordeeld als je group gewiped wordt. In een guild-group is het toch wat meer "Shit happens, and then you die... and then you run back to your corpse" :P Hoewel wipes niet zoveel voorkomen, aangezien je als hunter kunt feignen en het drama dus overleeft :P En mocht het foutgaan dan heb ik gelukkig de Keldon-ressurrection-foundation nog.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:40:
[...]

Yep, die had er vrijdag nog een paar.
Gamecards zijn trouwens wel (goed) te krijgen overal.
Bedankt! :)

Zonet naar de mediamarkt van r'dam geweest, hadden ze het spel niet meer. Wel genoeg gamecards (gelijk gekocht alvast) Daarna naar zoetermeer gereden, maar die zijn niet open op zondag, hehe

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
3. leg uit, want ik heb het vermoeden dat je nog niet in de hoger level instances bent geweest, waar alle mobs niet netjes 20 meter uit elkaar staan en mooi te pullen zijn
De hoogste waar ik in ben geweest is de Sunken Temple.

Nuja, wat ik bedoel is: je kan op geen enkele manier beter pullen dan met de gun. Als je met een gun nog teveel mobs krijgt dan is de instance gewoon verkeerd ontworpen. Ik heb het dan ook nog nooit gehad dat ik teveel mobs pullde met een gun. Vaak kan ik zelfs gewoon chargen zonder teveel te pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
grrr, zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op Turalyon ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben nu level 12 rogue, en ik merk goed dat een rogue echt alleen maar voor de damage. Ik ben nog nooit in contested areas geweest, dus ik weet niet of ik het er goed vanaf zou brengen in een gevecht, maar ik kan slecht schade hebben. Ik kan 1 of 2 levels hogere creeps wel hebben zolang ik de eerste mep uitdeel.

Stun met gouche, vervolgens een backstab, mep en finishing move, en dan zijn de meeste al half dood na 5 sec vechten. Ik maak mijn eigen leer maar het levelen op leerbewerken gaat natuurlijk steeds langzamer. Ik heb nu ong. 330 armor. Is dat een beetje normaal voor een rogue op lvl 12?

Ik heb trouwens ook markmanship, en een hunting rifle. Heel makkelijk om in een party een creep naar het groepje te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:54
Maegrim schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:27:
omdat als een warrior per ongeluk teveel mobs pulled, je gewoon zwaar de lul bent en mogelijk gewiped wordt. als een hunter pulled en het gaat mis, kan hij altijd feign death doen om van de mobs af te komen (dan moet de rest van de party niet te dichtbij staan dus), en mocht dat niet werken dan gaat alleen de hunter dood, in plaats van de hele party
Een goeie warrior laat zich dan dood gaan, weg aggro. Je moet dan wel weer de warrior rezzen. Tis natuurlijk wel makkelijker als de hunter pult.

Zowie zo mag de rest van de party nix doen tot de mobs echt gepulled zijn en dat het zeker is dat de tank alle aggro heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Eikeltje op 17-04-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die niet kan inloggen op de server???

Ben net uit de stockades geflikkerd en sinds dien kan ik niet meer inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, niet de enige.

Bij mij zijn ze nu bezig met billen .... althans, staat op "pending", terwijl mijn account op status "playable" staat.

Status van de billing is al 3 keer veranderd .... 3 month subscription .... 1 month subscription ..... drei monatiges Abonnement, en nu weer terug naar 1 month subscription <pending> .... het zal daar wel mee te maken hebben, althans het Realm Tyralyon staat Up (voor zover dat te vertrouwen is). Ze zijn aardig aan het klooien in ieder geval.
TLRnZ schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:08:
grrr, zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op Turalyon ?
Ja dus, ik ook niet :). Wel voor de gein een ander realm geprobeerd, en hetzelfde resultaat!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Lees dan ook eens de forums van het spel. Ik help je wel even: http://forums-en.wow-euro...n&t=166&p=1&tmp=1#post166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
+1 behulpzaam ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Maaruh level 60 is dus het hoogst haalbare qua level in dit spel? En als je dan bent want valt er dan nog te doen?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier op de server van shadowsong komen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
blizzard kennende zal er wel een keer een expansion komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx in ieder geval! Hoort vind ik thuis op de startpagina van hun site. En nee, ik lees die forums niet, over het algemeen alleen maar BS .... maar bedankt voor dit "vriendelijke" bericht (sommige mensen zitten nu eenmaal niet de hele dag op forums te bladeren en hebben wel andere dingen te doen :))!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:29:
Ik heb een probleem:

Als ik (bijv. in een instance) op een bind on pick-up item wil rollen, lukt dat niet. Enige manier is dan passen. Zeer vervelend dus.

Ik zet, als ik niet naar een instance ga, altijd mijn mods gewoon in WoW. Als ik een instance inga, haal ik ze altijd weg en zet ze in een andere map.

Wat kan ik doen?
Waarschijnlijk heb je RollSafe, gooi die eens uit je /Interface/Addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Flyduck schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:20:
Maaruh level 60 is dus het hoogst haalbare qua level in dit spel? En als je dan bent want valt er dan nog te doen?
Beetje PvP'en, Raiden en je equipment verbeteren tot je ook dat zat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:26:
[...]

Thnx in ieder geval! Hoort vind ik thuis op de startpagina van hun site. En nee, ik lees die forums niet, over het algemeen alleen maar BS .... maar bedankt voor dit "vriendelijke" bericht (sommige mensen zitten nu eenmaal niet de hele dag op forums te bladeren en hebben wel andere dingen te doen :))!
Klopt ja en er zijn ook mensen die als WoW het niet meer doet gewoon even op het forum van WoW kijken wat er aan de hand is :)

Maar in ieder geval even een vraag tussen door. Zijn de quests (dus met 5 mans groep) in de high level instances de moeite waard of kun je het net zo goed bij raiden houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Galahad schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:56:
[...]
Klopt ja en er zijn ook mensen die als WoW het niet meer doet gewoon even op het forum van WoW kijken wat er aan de hand is :)

Maar in ieder geval even een vraag tussen door. Zijn de quests (dus met 5 mans groep) in de high level instances de moeite waard of kun je het net zo goed bij raiden houden?
Natuurlijk zijn die de moeite waard... Zeker op hogere levels zou ik gewoon alle quests doen die er zijn, want het houdt op op een gegeven moment. en het is gewoon leuk.

Doelloos raiden is leuk op lvl 60 als je geen quests meer hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier op de server van shadowsong komen ???
Ik kreeg het spel vrijdag binnen, en inderdaad deze game doet mijn game-minded brain zeer goed, een character aangemaakt op shadowsong, en kan vanaf vanmiddag drie uur nog steeds niet inloggen.
Verder merkte ik dat shadowsong ook niet meer in het lijstje staat van nieuwe servers, als je het inlogveld krijgt?!

Ok server maintanance kan ik wel begrijpen, maar gebeurd dat vaker in WoW dat je gewoon een paar uur niet kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:39:
Ok server maintanance kan ik wel begrijpen, maar gebeurd dat vaker in WoW dat je gewoon een paar uur niet kan inloggen?
Natuurlijk, dat hoort bij de warcraft experience.... helaas. Blizzard is daar soms goed in :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gddmnt ik kan ook niet op Skullcrusher komen :@ Wel op de rest van de servers :(

Wou mn mage nog ff naar lvl 51 helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer een crash :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Azjol'nerub heeft oppeens last van gigantische lag. 4000 MS.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Aszune ligt ook plat :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Bloodscalp ook down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
kan helemaal niet meer inloggen en ook niet naar de wow fora :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Heel het serverpark schijnt plat te liggen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, alles ligt er nu inderdaad uit, zelfs de site, weer even geduld hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shattered Hand is ook down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
17.15 PST (GMT +1) is toch allang voorbij?
De hele login server lijkt op zn gat te liggen :/

Daarstraks was ik er even in (uurtje geleden ofzo), maar kon een bepaald quest item maar niet laten spawnen (die map op de 3 pirate boten in STV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Same here, echt zwaar vervelend weer :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Kan je als een level 36 mage al in een groep komen voor scarlet monestary? Moet geld hebben en het schijnt dat daar veel geld te halen is.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Leuk man al die rode smiley's :D

Zal wel gekomen zijn door die nieuwe boxes. Ze kunnen het gewoon niet bij benen!1!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik was net bezig met VC op me alt character..

Kom ik dalijk online ben ik dood zeker >:)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
pingkiller schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:03:
Kan je als een level 36 mage al in een groep komen voor scarlet monestary? Moet geld hebben en het schijnt dat daar veel geld te halen is.
Lijkt me niet echt verstandig :P moet je echt wel lvl 40 of hoger voor zijn :)

Wel weer klote dat t allemaal plat ligt :P Maargoed kga maar ff eten en dan hopen datk weer verder kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

"Kut, die stekker was toch niet voor de waterkoker"

;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
bloodhoof en bloodscalp ook naar de klote
login server ook helemaal plat en de website ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik eindelijk de game + gamecard.. Kan ik niet spelen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
sOid schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:04:
[...]

Lijkt me niet echt verstandig :P moet je echt wel lvl 40 of hoger voor zijn :)

Wel weer klote dat t allemaal plat ligt :P Maargoed kga maar ff eten en dan hopen datk weer verder kan
Kuche kuche SM is level 35-40 kuche :P Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emerald dream is ook down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:04:
"Kut, die stekker was toch niet voor de waterkoker"

;)
Waterkoken doen ze bij WoW niet aan. Koffie is het middel dat je een nachtje WoW doorhelpt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het erop houden dat het hele Europese serverpark van Blizzard down is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:06:
[...]

Kuche kuche SM is level 35-40 kuche :P Toch?
Waat ben ik dan mee in de war? :o

Nouja don't blame me, tis al een tijdje geleden dat ik t gedaan heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik denk niet dat het nodig is om te melden wat er allemaal down is, terwijl alles (volgens de statuspage) down is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

alles ligt plat :) Lijkt wel alsof zelfs Amerika plat ligt, aangezien de amerikaanse website ook niet meer doet.. Ben beniewd what's going on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Starchild schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:07:
Ik denk niet dat het nodig is om te melden wat er allemaal down is, terwijl alles (volgens de statuspage) down is...
kom jij op de website dan? O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

kEv4h schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:08:
[...]

kom jij op de website dan? O_O
even geleden wel, ja... de forums doen het wel, by the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argent Dawn is ook done :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
sOid schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:07:
[...]

Waat ben ik dan mee in de war? :o

Nouja don't blame me, tis al een tijdje geleden dat ik t gedaan heb :P
Correctie, level 30-40 :)

En geen idee waar je mee in de war bent ;)

Ik ben inmiddels bijna (echt bijna) lvl 40 tauren hunter op shadow moon en nog 20G naar m'n mountje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in iedergeval niet inloggen of op de webpages komen...gelukkig waren we net uit Stratholme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

zoals al gezegd alles is down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam een aantal PvP's tegen (Horde of Ally, ik weet het niet) Ze hadden hoofddoekjes, eentje was l60, genaamd Osama Bin L....

Volgens mij gingen ze net Mainframe Dungeon binnen en ineens crashte alles!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Zelfs de US site is down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
De loginservers zijn overbelast, vanwege die 250k extra mensen die proberen in te loggen :P Dat is wat er aan de hand is.

Tevens zijn er database problemen en worden meerdere realms herstart, maar dit was al eerder op de dag, als ik de timestamp moet geloven, dus eigenlijk zou dat al opgelost moeten zijn.
Maar aangezien Deathwing en nog wat andere server totaal onbenaderbaar zijn (ook als je eenmaal bent ingelogd) denk ik dat het nog niet helemaal is opgelost.

Ik blijf me verbazen over het IQ van sommige mensen daar op de forums, allemaal zitten kankeren op Blizzard. Ik zou zeggen, zet hun maar eens aant werk om WoW door deze groei pijnen heen te helpen, dan brengen ze het er echt niet veel beter vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
D-Raven schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:13:
De loginservers zijn overbelast, vanwege die 250k extra mensen die proberen in te loggen :P Dat is wat er aan de hand is.

Tevens zijn er database problemen en worden meerdere realms herstart, maar dit was al eerder op de dag, als ik de timestamp moet geloven, dus eigenlijk zou dat al opgelost moeten zijn.
Maar aangezien Deathwing en nog wat andere server totaal onbenaderbaar zijn (ook als je eenmaal bent ingelogd) denk ik dat het nog niet helemaal is opgelost.

Ik blijf me verbazen over het IQ van sommige mensen daar op de forums, allemaal zitten kankeren op Blizzard. Ik zou zeggen, zet hun maar eens aant werk om WoW door deze groei pijnen heen te helpen, dan brengen ze het er echt niet veel beter vanaf.
Dat kan allemaal wel wezen, maar je wéét dat die groei gaat komen en je hebt weken de tijd om dit voor te bereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de site is weer up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 23:07
D-Raven schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:13:

Ik denk niet dat dit aan de loginservers ligt, aangezien de re-release de 15de al plaatsgevonden heeft, en toen de login-servers al down geweest zijn.

Wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar ik denk dat de mensen er al wel mee bezig zullen zijn. Maar even geduld hebben :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de rest nog... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Zelfs met 100.000 extra wordt het al aardig druk op alle servers! Helemaal op servers die al een queue hadden maar waar je natuurlijk wel graag bij wil als je daar vrienden hebt zitten.
Wel een beetje raar dat Blizz dus nu de Amerikaanse launch en de Europese launch heeft kunnen leren wat er gebeurt als je extreem veel mensen op de servers laat en dat het dan nu toch weer gebeurd!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar even op het onderwerp dat ik een pagina's terug tegen kwam terug te komen. Ik ga zowieso instances alleen binnen met guild members, maar mochten we iemand zoeken dan zal dat nooit te nimmer meer een Hunter zijn, wat een figuren zijn dat zeg. De keren dat die achterlijke pets ervandoor gaan en de halve instance aggro'en kan ik niet meer tellen; Ook zitten ze halverwege de instance meestal zonder ammo, wat ze reduceert tot een matige warrior met een diertje erbij :)

Oh, en ik speel Mage, dus nee, die double shot van jullie guns word ook niet op prijs gesteld als ik net een poly neergezet heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ze nog zo gezegd. NIET TELLIA.

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emerald Dream is ook down....

Haha best wel goed getimed, kan ik lekker Studio Sport kijken zonder te denken dat ik achter blijf in experience :P...

Wat ik wel verrot vind is dat ik midden in SM d/c werd...wat niet veel goeds beloofd als ik terug ben strax :P

Maar we blijven afw88...die jongens (en meiden) van Blizzard zullen vast bezig zijn met het probleem...daar zijn ze goed genoeg voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:19:
Om maar even op het onderwerp dat ik een pagina's terug tegen kwam terug te komen. Ik ga zowieso instances alleen binnen met guild members, maar mochten we iemand zoeken dan zal dat nooit te nimmer meer een Hunter zijn, wat een figuren zijn dat zeg. De keren dat die achterlijke pets ervandoor gaan en de halve instance aggro'en kan ik niet meer tellen; Ook zitten ze halverwege de instance meestal zonder ammo, wat ze reduceert tot een matige warrior met een diertje erbij :)

Oh, en ik speel Mage, dus nee, die double shot van jullie guns word ook niet op prijs gesteld als ik net een poly neergezet heb.
Pets die ervandoor gaan is een teken dat de hunter zelf z'n werk niet doet. En door je ammo heen zijn is vrijwel onmogelijk als je je een beetje voorbereid, met een heavy leather ammo pouch vol mee en nog een 20-tal bronze bars en heavy blasting powder is het een knappe kerel die mij door m'n ammo heen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 23:07
Voor mensen die niet op de realmstatus pagina kunnen komen, ik zie net dat een aantal realms weer up zijn, de meeste niet however.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

kan niet meer inloggen en site doet het ook niet meer :O

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Flappiewappie schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:23:
kan niet meer inloggen en site doet het ook niet meer :O
Goh :O

Over de hunterafkrakers, wat voegt bijv. een mage meer toe dan een hunter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Zoals al zoveel keer gemeld: de servers zijn down. Het is dan ook niet nodig om hier te melden welke dat allemaal zijn. Als ze terug online zijn, zal je dat wel merken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, heb je een keer een zondag vrij, kun je een keer lekker de hele dag spelen.. Ligt het spulleke er weer 'ns uit. Ok, Blizzard doet er ongetwijfeld alles aan om het weer up the krijgen, vandaar ook het feit dat wow-europe.com eruit ligt. Ze zullen de routers wel ff platgegooid hebben om de login-server te kunnen rebooten (zodat niet 500k mensen tegelijk proberen in te loggen). Maar toch is het wel weer jammer. Tis helaas al de zoveelste keer. De problemen met billing bijvoorbeeld van een paar weken geleden ligt me toch nog wel vers in het geheugen. En iedere keer als er dus een hoop nieuwe chars bijkomen, dan kunnen de servers het niet meer bijbenen. Dit is iets wat je toch echt wel van te voren kunt zien aankomen.

Spijtig, maar 't is zo'n ongelooflijk vette game dat ik het ze wel weer zal vergeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:22:
[...]

Pets die ervandoor gaan is een teken dat de hunter zelf z'n werk niet doet. En door je ammo heen zijn is vrijwel onmogelijk als je je een beetje voorbereid, met een heavy leather ammo pouch vol mee en nog een 20-tal bronze bars en heavy blasting powder is het een knappe kerel die mij door m'n ammo heen helpt.
Klopt, maar het gebeurd gewoon veel te vaak, wat hunters bij mij niet bepaald populair maakt, en ik ben niet de enige. Van alle instance wipes die ik meegemaakt hebt was de hunter vrijwel altijd de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/negeer

heb nu al 2 dagen geen wow gespeeld, zaterdag even een uurtje, wou ik vanaf UC naar SoS, flikker in duskwood (oid) van een waterval zat ik vast, hearstone weer naar uc, laat dan maar.. :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
[...]

Inderdaad, als die pet er niet achteraan rent dan agro't de wegrennende mob ook nog wel halve instance dus dat maakt echt niets uit. Met een pet erachteraan maak je de kans dat je hem nog op tijd killt alleen maar groter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:26:
[...]

Klopt, maar het gebeurd gewoon veel te vaak, wat hunters bij mij niet bepaald populair maakt, en ik ben niet de enige. Van alle instance wipes die ik meegemaakt hebt was de hunter vrijwel altijd de oorzaak.
Heb hetzelfde ook tientallen keren gehad met op hol geslagen minions, dus niet puur een hunterprobleem imho :P

En als je pet dan een keer op een afstand wat teveel mobs pullt, gewoon stay command geven, groep inlichten, groep afstand laten nemen en zelf feignen.

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 17-04-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:19:

Hmmm,

Ik wil al die mages die het niet kunnen laten om altijd de mob te sheepen en blijven re-sheepen die ik als main tank heb gepulled ben ook niet de kost geveven.

Of die mages die om Wisdom blijven zeuren terwijl ze voluit blijven nuken en dus gewoon beter af zijn met Salvation.

Je hebt ook gewoon hunters die het spelletje wel snappen en het goed spelen.

Oh ikke Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De website is weer in de lucht: ze hebben het erover dat ze de servers opnieuw opstarten on 19:15
om een database probleem op te lossen.

Zie http://forums-en.wow-euro...x?fn=wow-server-status-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou ehh, je zorgt wel slecht voor je pet als die er vandoor gaat. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Mijn pet heeft loyalty-lvl 6 (best friend) en hij doet letterlijk alles wat ik 'm zeg. Ik krijg ook erg vaak complimenten dat mijn beertje zoveel klappen kan hebben en mooi in eerste instantie de aggro van de groep afhoud.

Enne, jij generaliseerd wel lekker heh.. Zeker te veel WoW gespeeld en tjah, dan krijgen je real-life social-skillz er natuurlijk wel onder te lijden :P (no offi)

edit:
Excuse me, dat was dus in reply op Alexander, niet op Johnny :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexander hunters zijn wel goed alleen er zijn veel @&$%@%&%^@&%&@^^%*&@* (....) !!!!!!!!!! spelers die dom zijn het ligt echt aan de speler die achter de pc zit(alleen niet bij paladin jezus wat zijn die overpowered MENING!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:30:
[...]

Nou ehh, je zorgt wel slecht voor je pet als die er vandoor gaat. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Mijn pet heeft loyalty-lvl 6 (best friend) en hij doet letterlijk alles wat ik 'm zeg. Ik krijg ook erg vaak complimenten dat mijn beertje zoveel klappen kan hebben en mooi in eerste instantie de aggro van de groep afhoud.

Enne, jij generaliseerd wel lekker heh.. Zeker te veel WoW gespeeld en tjah, dan krijgen je real-life social-skillz er natuurlijk wel onder te lijden :P (no offi)
Ehrm, generaliseer ik :? Ik ben zelf hunter en m'n pet heeft ook loyalty lvl 6. Wat ik wou zeggen is dat pets er alleen vandoor gaan als je ze op aggressive zet of wanneer je zelf het commando tot aanvallen geeft. Als je pet er dus "vandoor" gaat heb je iets verkeerd gedaan.

En ik kan je garanderen dat ik een uitgebreid sociaal leven heb :)

edit:
Ok, was dus niet voor mij bedoeld ;)

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 17-04-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:29:
De website is weer in de lucht: ze hebben het erover dat ze de servers opnieuw opstarten on 19:15
om een database probleem op te lossen.

Zie http://forums-en.wow-euro...x?fn=wow-server-status-en
kan er nog steeds op komen, volgens mij is het nu complete chaos bij het server gebouw van blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Thijs schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:26:
[...]

Inderdaad, als die pet er niet achteraan rent dan agro't de wegrennende mob ook nog wel halve instance dus dat maakt echt niets uit. Met een pet erachteraan maak je de kans dat je hem nog op tijd killt alleen maar groter. ;)
Klopt, ik wil niet arrogant over komen, maar ik kan een behoorlijk potje spelen als hunter zijnde. Nog nooit ook maar 1 negatieve reactie gehad om mijn teamplay. Dat veel mensen denken dat hunters slecht zijn komt vooral omdat die mensen zelf veel te weinig van de hunter af weten. Precies zoals het geval met een pet die achter een mob aangaat. Dat is alleen maar positief maar heel veel mensen weten dat niet. Daarom haal ik mn pet altijd maar terug om gezeik op mn funtioneren te voorkomen. In ieder geval zijn hunters vaker onbegrepen dan dat ze echt slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds aan het zeiken over die Hunters? Djeez. Het ligt aan de spelers, niet het karakter .... en dan nog, mensen maken fouten, gelukkig wel. Wij maken ook wel eens een grove fout in een Instance, dat gebeurt .... ga dan niet spelen als alles constant perfect moet gaan .... gevechten kunnen verloren worden, dat hoort erbij! Er spelen heel veel soorten mensen op die servers, en zo ook mensen die het of niet kunnen, of egoistisch zijn en denken dat het spel alleen maar on hun draait, en ook heel veel zeikerds die bepaalde karakters alleen maar af blijven kraken .... gelukkig zijn er wel meer karakters dan die standaard warriors, paladins en mages, het zou een saai zooitje zijn! Dat sommigen nu te dom zijn om uit te vinden hoe sommige karakters te spelen zijn, dat is niet mijn fout. Necro's waren in D2 ook redelijk pittig te spelen, dat eht gros nu een standaard barb, amazon or sorc neerzette en zichzelf dan kennelijk heel goed vond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:55

J27

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:31:
alexander hunters zijn wel goed alleen er zijn veel @&$%@%&%^@&%&@^^%*&@* (....) !!!!!!!!!! spelers die dom zijn het ligt echt aan de speler die achter de pc zit(alleen niet bij paladin jezus wat zijn die overpowered MENING!!!)
euh... wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:26:
[...]

Dat vind ik allemaal nog wel meevallen gelukkig .
btw om nog maar te zwijgen over die warriors die denken dat ze superman zijn .
Telkens rage en heel de rotzooi aantrekken , en dan mij als roque niet de tijd geven om ff 1tje te sappen , en mage ff te schapen .

Van die gasten word je pas gek lol

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik ben ook wel van mening dat pally's voor pvp ietwat sterk zijn, gelukkig kan ik z.s.m. mana drain shot doen, helpt iig al iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Laatst online: 21-01 09:56
Shamans zijn overpowered :).
Paladin valt mee :P

Warrior is het slapst :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.